"Жеке сот орындаушыcы қызметiмен айналысу құқығына біліктілік емтиханын өткізу және лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1456 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 7 қыркүйектегі № 751 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 07.09.2015 № 751 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Жеке сот орындаушысы қызметiмен айналысу құқығына біліктілік емтиханын өткізу және лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. «Жеке сот орындаушыcының қызметiмен айналысу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 30 шілдедегі № 1000 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2012 ж., № 64, 901-құжат) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің         
2013 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 1456 қаулысымен     
бекітілген         

«Жеке сот орындаушыcы қызметiмен айналысу құқығына біліктілік
емтиханын өткізу және лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет
стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Жеке сот орындаушыcы қызметiмен айналысу құқығына біліктілік емтиханын өткізу және лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сот актілерін орындау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді, соның ішінде www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы немесе www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетеді.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ портал арқылы жүгінген жағдайда:
      біліктілік емтиханынан өту кезінде – күнтізбелік 30 (отыз) күн;
      лицензия беру кезінде – 15 (он бес) жұмыс күні;
      лицензияны қайта ресімдеу кезінде – 15 (он бес) жұмыс күні;
      лицензияның телнұсқаларын беру кезінде – 2 (екі) жұмыс күні;
      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 15 (он бес) минут;
      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсету үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 15 (он бес) минут.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған).
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі – біліктілік комиссиясының біліктілік емтиханынан өткені туралы шешімі (біліктілік емтиханнан өтпегені туралы біліктілік комиссия хаттамасынан үзінді), жеке сот орындаушыcының қызметiмен айналысу құқығына лицензия, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасы немесе көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесін алу үшін қағаз жеткізгіште жүгінген жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының мөрімен және қолымен куәландырылады.
      Порталда мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» жіберіледі.
      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет ақылы түрде көрсетіледі.
      Біліктілік емтиханын тапсырғаны үшін жеті айлық есептік көрсеткіш көлемінде ақы алынады, оны үміткерлер Жеке сот орындаушыларының республикалық алқасының шотына аударады.
      Жеке сот орындаушыcының қызметiмен айналысу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру үшін қызметтің жекелеген түрлерімен айналысу құқығының лицензиялық алымы алынады, ол «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)» 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің 471-бабына сәйкес мынаны құрайды:
      1) лицензия беру – 6 айлық есептік көрсеткіш;
      2) лицензияның телнұсқасын беру – лицензия беру кезіндегі мөлшерлеменің 100 %-ы;
      3) лицензияны қайта ресімдеу – лицензия беру кезіндегі мөлшерлеменің 10 %-ы, бірақ 4 айлық есептік көрсеткіштен көп емес.
      Мемлекеттік қызмет көрсету үшін төлемақы қолма-қол және (немесе) қолма-қол ақшасыз есеп айырысу бойынша екінші деңгейдегі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүргізіледі, олар төлемақы мөлшері мен күнін растайтын құжат (түбіртек) береді.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін портал арқылы электрондық сұрау салынған кезде төлем «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.
      8. Жұмыс кестесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, дүйсенбіден жұманы қоса алғанда, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.
      2) портал – тәулік бойы (жөндеу жұмыстарының жүргізілуімен байланысты техникалық үзілістерден басқа).
      9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      біліктілік емтиханын тапсыру үшін:
      көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) жеке басын куәландыратын құжаттың деректері көрсетілген еркін нысанда жазылған өтініш;
      2) біліктілік емтиханын тапсыру үшін төлемнің төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі;
      3) жоғары заңгерлік білімі туралы қосымшасы бар дипломның көшірмесі (салыстыру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда нотариалды куәландырылған);
      4) тағылымдамадан өту нәтижесі туралы қорытындының көшірмесі.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басын куәландыратын құжаттың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші өз бетімен тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал арқылы уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында алады.
      Порталға:
      1) ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында сұрау салу;
      2) біліктілік емтиханын тапсыру үшін төлем төленгені туралы құжат сканерден өткізілген көшірме түрінде электрондық сұрау салуға бекітіледі (ЭҮТШ арқылы төлеген жағдайларды қоспағанда);
      3) жоғары заңгерлік білімі туралы қосымшасы бар диплом сканерден өткізілген көшірме түрінде электрондық сұрау салуға бекітіледі;
      4) тағылымдамадан өту нәтижесі туралы қорытынды сканерден өткізілген көшірме түрінде электрондық сұрау салуға бекітіледі.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басын куәландыратын, біліктілік емтиханын тапсыру үшін төлем төленгені туралы құжаттардың (ЭҮТШ арқылы төлеген жағдайда) мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші өз бетімен тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал арқылы уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Лицензия алу үшін:
      көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес белгіленген нысандағы өтініш;
      2) қызметтің жекелеген түрлерімен айналысу құқығына лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі;
      3) жоғары заңгерлік білімі туралы қосымшасы бар дипломның көшірмесі (салыстыру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда нотариалды куәландырылған);
      4) еңбек кітапшасының немесе тұлғаның еңбек қызметін растайтын өзге құжатының көшірмесі (салыстыру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда нотариалды куәландырылған көшірмесі) – тағылымдамадан өтпей және бiлiктiлiк емтиханын тапсырмай жеке сот орындаушысының лицензиясын алуға мүмкіндігі бар тұрақты судьялар, тұрақты судья болып жұмыс iстеген адамдар не атқарушылық iс жүргiзу саласындағы уәкiлеттi органда және оның аумақтық органдарында кемiнде бес жыл жұмыс iстеген адамдар, кемінде он жыл жұмыс өтілі бар құқық қорғау органдары қызметкерлер үшін талап етіледі.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басын куәландыратын, біліктілік емтиханынан өткені туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші өз бетімен тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал арқылы уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Порталға:
      1) ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық түрінде құжат нысанында сұрау салу;
      2) лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжат сканерден өткізілген көшірмесі түрінде электрондық сұрау салуға бекітіледі (ЭҮТШ арқылы төлеген жағдайларды қоспағанда);
      3) жоғары заңгерлік білімі туралы қосымшасы бар диплом сканерден өткізілген көшірме түрінде электрондық сұрау салуға бекітіледі;
      4) еңбек кітапшасының немесе тұлғаның еңбек қызметін растайтын өзге құжаты сканерден өткізілген көшірмесі түрінде электрондық сұрау салуға бекітіледі – тағылымдамадан өтпей және бiлiктiлiк емтиханын тапсырмай жеке сот орындаушысының лицензиясын алуға мүмкіндігі бар тұрақты судьялар, тұрақты судья болып жұмыс iстеген адамдар не атқарушылық iс жүргiзу саласындағы уәкiлеттi органда және оның аумақтық органдарында кемiнде бес жыл жұмыс iстеген адамдар, кемінде он жыл жұмыс өтілі бар құқық қорғау органдары қызметкерлер үшін талап етіледі.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басты куәландыратын, лицензиялық алымды төлегені туралы (ЭҮТШ арқылы төлеген жағдайда), біліктілік емтиханынан өткендігі туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші өз бетімен тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал арқылы уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Лицензияны қайта ресімдеу үшін:
      көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) лицензияның деректері көрсетілген лицензияны қайта ресімдеу туралы еркін нысанда жазылған өтініш;
      2) лицензияны қайта ресімдеу үшін лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі;
      3) тегінің, атының және әкесінің атының ауысуы туралы куәліктің көшірмесі (салыстыру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда нотариалды куәландырылған).
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған лицензия беру туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші өз бетімен тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал арқылы уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында алады.
      Порталға:
      1) ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында сұрау салу;
      2) лицензиялық алымды бюджетке төлегені туралы құжат сканерден өткізілген көшірмесі түрінде электрондық сұрау салуға бекітіледі (ЭҮТШ арқылы төлеген жағдайларды қоспағанда);
      3) тегінің, атының және әкесінің атының ауысуы туралы куәлік сканерден өткізілген көшірмесі түрінде электрондық сұрау салуға қоса бекітіледі.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған лицензиялық алымды төлегені туралы (ЭҮТШ арқылы төлеген жағдайда), лицензия беру туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші өз бетімен тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал арқылы уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Көрсетілетін қызметті алушыға лицензия бұрын қағаз жеткізгіште берілген болса, көрсетілетін қызметті алушы қайта ресімделген лицензияны алғанға дейін бұрын берілген лицензияның түпнұсқасын көрсетілетін қызметті берушіге қайтарады.
      Лицензия жоғалған, бүлінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы тиісті ақпараттық жүйелер порталынан лицензия туралы мәліметтер алу мүмкіндігі болмағанда ғана лицензияның телнұсқасын алу үшін мына құжаттарды ұсынып, көрсетілетін қызметті берушіге жүгінеді:
      көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) лицензияның телнұсқасын беру туралы еркін нысанда жазылған өтініш;
      2) телнұсқаны беру үшін лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі.
      Порталға:
      1) ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;
      2) лицензиялық алымды бюджетке төлегені туралы құжат сканерден өткізілген көшірме түрінде электрондық сұрау салуға бекітіледі (ЭҮТШ арқылы төлеген жағдайларды қоспағанда).
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған лицензиялық алымды төлегені туралы (ЭҮТШ арқылы төлеген жағдайда) құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші өз бетімен тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал арқылы уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында алады.
      Қағаз жеткізгіште берілген лицензия бүлінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы лицензияның телнұсқасын алғанға дейін бұрын берілген лицензияның түпнұсқасын көрсетілетін қызметті берушіге қайтарады.
      Жеке сот орындаушысының қызметімен айналысу құқығына біліктілік емтиханынан өту үшін құжаттар тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушыға күні, уақыты, құжаттарды қабылдаған тұлғаның аты-жөні мен тегі көрсетілген талон беріледі.
      Жеке сот орындаушысының қызметімен айналысу құқығына лицензия алу, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын алу үшін көрсетілетін қызметті берушіге ұсынылған құжаттар тізімдеме бойынша қабылданады, оның көшірмесі құжаттардың қабылданған күні туралы белгісімен көрсетілетін қызметті алушыға жіберіледі (беріледі).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметке портал арқылы өтініш берілген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының порталдағы «жеке кабинетіне», мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні мен уақытын көрсете отырып, мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды қабылдағаны туралы хабарлама-есеп жіберіледі.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер:
      субъектілердің осы санаты үшін Қазақстан Республикасының заңдарында қызмет түрімен айналысуға тыйым салынуы;
      қызметтің жекелеген түрлерімен айналысу құқығы үшін лицензиялық алымның енгізілмеуі;
      көрсетілетін қызметті алушы біліктілік талаптарына сәйкес келмеуі;
      көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оған қызметтің жекелеген түрін жүзеге асыруға тыйым салатын заңды күшіне енген сот үкімінің болуы;
      сот орындаушысының ұсынымы негізінде сот лицензия алуына тыйым салуы.

3. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды
адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша
шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымданған жағдайда, шағым көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына не Министрлік басшысының атына осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша беріледі.
      Шағымдар жазбаша түрде пошталық байланыс арқылы, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі (819-кабинет), телефоны 8 (7172) 74-04-22, Министрліктің кеңсесі (925-кабинет), телефоны 8 (7172) 74-07-37 арқылы қолма-қол немесе көрсетілетін қызметті берушінің kans_kisa@minjust.kz, Министрліктің kans@minjust.kz электрондық мекенжайлары арқылы қабылданады.
      Күні, уақыты, шағымды қабылдаған тұлғаның аты-жөні мен тегі көрсетілген талон алу шағымның қабылданғанын растау болып табылады.
      Шағым ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында портал арқылы берілуі мүмкін. Портал арқылы шағым беру тәртібі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы алуға болады.
      Портал арқылы шағымданған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға «жеке кабинетінен» өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті берушіде өтініштерді өңдеу барысында жаңартылып отырады (жеткізілуі, тіркелуі, орындалуы туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап).
      Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Министрлік, көрсетілетін қызметті беруші шағымды қарау нәтижелері туралы жауапты көрсетілетін қызметті алушыға пошталық байланыс арқылы немесе көрсетілетін қызметті берушінің не Министрліктің кеңсесінде қолма қол береді.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгіне алады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері есебімен өзге де
талаптар

      13. Көрсетілетін қызметті берушінің және Министрліктің мекенжайы: Астана қаласы, Орынбор көшесі, № 8 үй, «Министрліктер үйі» ғимараты, 13-кіреберіс.
      14. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік қызметті электрондық нысанда портал арқылы алу мүмкіндігі бар.
      15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты порталда көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінен», сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің және Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефондары арқылы алу мүмкіндігі бар.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің байланыс телефондары: 8 (7172) 74-03-08, 55-25-30. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414.

«Жеке сот орындаушыcының   
қызметiмен айналысу құқығына 
біліктілік емтиханын өткізу және
лицензия беру, қайта ресімдеу, 
лицензияның телнұсқаларын беру»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет
стандартына           
қосымша             

Нысан

Жеке тұлғаның лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны
алуға арналған өтiнiші

_____________________________________________________________________
            (көрсетілетін қызметті берушінің толық атауы)
_____________________________________________________________________
   (жеке тұлғаның тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда), жеке
                       сәйкестендіру нөмірі)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
    (қызметтiң түрiн және (немесе) кіші түрін (-лерін) көрсету)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
________________________________________ жүзеге асыруға лицензия және
(немесе) лицензияға қосымшаны қағаз жеткізгіште ____________________
(лицензияны қағаз жеткізгіште алу қажет болған жағдайда Х белгісін
қою керек) беруiңiздi сұраймын
      Жеке тұлғаның тұрғылықты жерінің мекенжайы ____________________
_____________________________________________________________________
(пошталық индексі, облысы, қаласы, ауданы, елді мекені, көше атауы,
                           үй/ғимарат нөмірі)
Электрондық пошта ___________________________________________________
Телефондары _________________________________________________________
Факс ________________________________________________________________
Банктік есепшоты ____________________________________________________
                 (есепшот нөмірі, банктiң атауы және орналасқан жерi)
Қызметті жүзеге асыру мекенжайы (лары) ______________________________
 (пошталық индексі, облысы, қаласы, ауданы, елді мекені, көше атауы,
                             үй/ғимарат (стационарлық үй-жай) нөмірі)

_________ парақта қоса беріліп отыр

      Осымен көрсетілген барлық деректердің ресми байланыстар болып
табылатыны және оларға лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны
беру мәселелері бойынша кез келген ақпаратты жіберуге болатыны;
      өтініш берушіге қызметтің лицензияланатын түрімен және (немесе)
күші түрімен айналысуға соттың тыйым салмағаны;
      қоса берілген құжаттардың барлығы шындыққа сай келетіні және
жарамды болып табылатыны расталады.

      Жеке тұлға ________ ___________________________________________
                  (қолы)  (тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)

      Мөрдің орны         Толтырылған күні: 20__ жылғы «___» ________
   (болған жағдайда)

Об утверждении стандарта государственной услуги "Проведение квалификационного экзамена и выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1456. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 сентября 2015 года № 751

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 07.09.2015 № 751 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра юстиции РК от 30.04.2015 г. № 249.

      В соответствии с подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги «Проведение квалификационного экзамена и выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя».
      2. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июля 2012 года № 1000 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя» (САПП Республики Казахстан, 2012 г., № 64, ст. 901).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утвержден           
постановлением Правительства
Республики Казахстан     
от 31 декабря 2013 года № 1456

Стандарт государственной услуги
«Проведение квалификационного экзамена и выдача лицензии,
переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия
деятельностью частного судебного исполнителя»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Проведение квалификационного экзамена и выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством юстиции Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается Комитетом по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz (далее – портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал:
      при проведении квалификационного экзамена – 30 (тридцать) календарных дней;
      при выдаче лицензии – 15 (пятнадцать) рабочих дней;
      при переоформлении лицензии – 15 (пятнадцать) рабочих дней;
      при выдаче дубликатов лицензии – 2 (два) рабочих дня.
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – 15 (пятнадцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 15 (пятнадцать) минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная).
      6. Результат оказания государственной услуги – решение квалификационной комиссии о прохождении квалификационного экзамена (выписка из протокола квалификационной комиссии о не прохождении квалификационного экзамена), лицензия, переоформление, дубликат лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.
      В случае обращения услугополучателя за получением результата оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.
      На портале результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в «личный кабинет» в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Государственная услуга оказывается платно.
      За сдачу квалификационного экзамена взимается плата в размере семи месячных расчетных показателей, которая перечисляется претендентами на счет Республиканской коллегии частных судебных исполнителей.
      За выдачу лицензии, переоформление, выдачу дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя взимается лицензионный сбор за право занятия отдельными видами деятельности, который в соответствии со статьей 471 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года «О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)» составляет:
      1) выдача лицензии – 6 месячных расчетных показателей;
      2) выдача дубликата лицензии – 100 % от ставки при выдаче лицензии;
      3) переоформление лицензии – 10 % от ставки при выдаче лицензии, но не более 4 месячных расчетных показателей.
      Оплата за оказание государственной услуги осуществляется по наличному и (или) безналичному расчету через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций, которыми выдается документ (квитанция), подтверждающий размер и дату оплаты.
      При подаче электронного запроса на оказание государственной услуги через портал, оплата может осуществляться через платежный шлюз «электронного правительства» (далее – ПШЭП).
      8. График работы:
      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      2) портала – круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ).
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):
      для сдачи квалификационного экзамена:
      к услугодателю:
      1) заявление, написанное в произвольной форме с указанием данных документа, удостоверяющего личность;
      2) копия документа, подтверждающего оплату за сдачу квалификационного экзамена;
      3) копия диплома о высшем юридическом образовании с приложением (нотариально засвидетельствованная в случае непредставления оригинала для сверки);
      4) копия заключения об итогах прохождения стажировки.
      Сведения документа, удостоверяющего личность, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица.
      На портал:
      1) запрос в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП;
      2) документ об оплате за сдачу квалификационного экзамена в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу (за исключением случаев оплаты через ПШЭП);
      3) диплом о высшем юридическом образовании с приложением в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      4) заключение об итогах прохождения стажировки в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу.
      Сведения документа, удостоверяющего личность, об оплате за сдачу квалификационного экзамена (в случае оплаты через ПШЭП), содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица.
      Для получения лицензии:
      к услугодателю:
      1) заявление установленной формы согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) копия документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности;
      3) копия диплома о высшем юридическом образовании с приложением (нотариально засвидетельствованная в случае непредставления оригинала для сверки);
      4) копия трудовой книжки или иного документа, подтверждающего трудовую деятельность лица (нотариально засвидетельствованная в случае непредставления оригинала для сверки) – требуется для постоянных судей, лиц, работавших постоянными судьями, либо лиц, работавших в уполномоченном органе и в его территориальных органах в сфере исполнительного производства не менее пяти лет, сотрудников правоохранительных органов, имеющих стаж работы не менее десяти лет, которые могут получить лицензию частного судебного исполнителя без прохождения стажировки и сдачи квалификационного экзамена.
      Сведения документа, удостоверяющего личность, о сдаче квалификационного экзамена, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица.
      На портал:
      1) запрос в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП;
      2) документ об оплате в бюджет лицензионного сбора в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу (за исключением случаев оплаты через ПШЭП);
      3) диплом о высшем юридическом образовании с приложением в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      4) трудовая книжка или иной документ, подтверждающий трудовую деятельность лица, в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу – требуется для постоянных судей, лиц, работавших постоянными судьями, либо лиц, работавших в уполномоченном органе и в его территориальных органах в сфере исполнительного производства не менее пяти лет, сотрудников правоохранительных органов, имеющих стаж работы не менее десяти лет, которые могут получить лицензию частного судебного исполнителя без прохождения стажировки и сдачи квалификационного экзамена.
      Сведения документа, удостоверяющего личность, об оплате лицензионного сбора (в случае оплаты через ПШЭП), о сдаче квалификационного экзамена, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица.
      Для переоформления лицензии:
      к услугодателю:
      1) заявление о переоформлении лицензии в произвольной форме с указанием данных лицензии;
      2) копия документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за переоформление лицензии;
      3) копия свидетельства о перемене фамилии, имени и отчества (нотариально засвидетельствованная в случае непредставления оригинала для сверки).
      Сведения документа о выдаче лицензии, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица.
      На портал:
      1) запрос в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП;
      2) документ об оплате в бюджет лицензионного сбора в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу (за исключением случаев оплаты через ПШЭП);
      3) свидетельство о перемене фамилии, имени и отчества в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу.
      Сведения документа об оплате лицензионного сбора (в случае оплаты через ПШЭП), о выдаче лицензии, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица.
      В случае если услугополучателю ранее была выдана лицензия на бумажном носителе, услугополучатель до получения переоформленной лицензии возвращает услугодателю ранее выданный оригинал лицензии.
      При утере, порче лицензии услугополучатель обращается к услугодателю для получения дубликата лицензии лишь при отсутствии возможности получения сведений о лицензии из соответствующих информационных систем на портале с представлением следующих документов:
      к услугодателю:
      1) заявления о выдаче дубликата лицензии в произвольной форме;
      2) копии документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за выдачу дубликата.
      На портал:
      1) запрос в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП;
      2) документ об оплате в бюджет лицензионного сбора в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу (за исключением случаев оплаты через ПШЭП).
      Сведения документа об оплате лицензионного сбора (в случае оплаты через ПШЭП), содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица.
      В случае порчи лицензии, выданной на бумажном носителе, услугополучатель до получения дубликата лицензии возвращает услугодателю ранее выданный оригинал лицензии.
      При подаче документов для сдачи квалификационного экзамена на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя, услугополучателю выдается талон с указанием даты, времени, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      Документы, представленные услугодателю для получения лицензии, переоформления, выдачи дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя, принимаются по описи, копия которой направляется (вручается) услугополучателю с отметкой о дате приема документов.
      При обращении за государственной услугой через портал услугополучателю в «личный кабинет» на портале направляется уведомление-отчет о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты и времени получения услугополучателем результата государственной услуги.
      10. Основания для отказа в оказании государственной услуги:
      занятие видом деятельности запрещено законами Республики Казахстан для данной категории субъектов;
      не внесен лицензионный сбор за право занятия отдельными видами деятельности;
      услугополучатель не соответствует квалификационным требованиям;
      в отношении услугополучателя имеется вступивший в законную силу приговор суда, запрещающий ему заниматься отдельным видом деятельности;
      судом на основании представления судебного исполнителя запрещено получать лицензии.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц
по вопросам оказания государственной услуги

      11. В случае обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц жалоба подается на имя руководителя услугодателя либо на имя руководителя Министерства по адресу, указанному в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.
      Жалобы принимаются в письменной форме почтовой связью, нарочно через канцелярию услугодателя (кабинет 819), телефон 8 (7172) 74-04-22, Министерства (кабинет 925), телефон 8 (7172) 74-07-37 в рабочие дни или на электронные адреса услугодателя kans_kisa@minjust.kz, Министерства kanc@minjust.kz.
      Подтверждением принятия жалобы является получение талона с указанием даты, времени, фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу.
      Жалоба может быть подана через портал в форме электронного документа, заверенного ЭЦП. Информацию о порядке обжалования посредством портала можно получить по телефону Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.
      При обращении через портал услугополучателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес Министерства, услугодателя подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Министерством, услугодателем ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Министерства.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      12. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования, с учетом особенностей
оказания государственной услуги

      13. Адрес услугодателя и Министерства: город Астана, улица Орынбор, дом № 8, здание «Дом Министерств», подъезд 13.
      14. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа на портале в «личном кабинете» услугополучателя, а также по телефонам услугодателя и Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      16. Контактные телефоны услугодателя по вопросам оказания государственных услуг 8 (7172) 74-03-08, 55-25-30. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

Приложение                
к стандарту государственной      
услуги «Проведение квалификационного 
экзамена и выдача лицензии,     
переоформление, выдача дубликатов   
лицензии на право занятия      
деятельностью частного       
судебного исполнителя»        

Форма           

                               Заявление
          физического лица для получения лицензии и (или)
                          приложения к лицензии

В ___________________________________________________________________
                  (полное наименование услугодателя)
от __________________________________________________________________
     (фамилия, имя, отчество (в случае наличия) физического лица,
            индивидуальный идентификационный номер)

      Прошу выдать лицензию и (или) приложение к лицензии на осуществление
_____________________________________________________________________
    (указать вид деятельности и (или) подвид(ы) деятельности)
на бумажном носителе ________________________________________________
(поставить знак X в случае, если необходимо получить лицензию
на бумажном носителе)
Адрес местожительства физического лица ______________________________
(почтовый индекс, область, город, район, населенный пункт,
наименование улицы, номер дома/здания)
Электронная почта ___________________________________________________
Телефоны ____________________________________________________________
Факс ________________________________________________________________
Банковский счет _____________________________________________________
                 (номер счета, наименование и местонахождение банка)
Адрес(а) осуществления деятельности _________________________________
(почтовый индекс, область, город, район, населенный пункт,
наименование улицы, номер дома/здания (стационарного помещения)

Прилагается ____________ листов

      Настоящим подтверждается, что:
      все указанные данные являются официальными контактами, и на них может быть направлена любая информация
      по вопросам выдачи или отказа в выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии;
      заявителю не запрещено судом заниматься лицензируемым видом и (или) подвидом деятельности;
      все прилагаемые документы соответствуют действительности и являются действительными.

      Физическое лицо ____________ __________________________________
                       (подпись)    (фамилия, имя, отчество (в случае наличия)

      Место печати         Дата заполнения: « ___ » _____ 20 ___ года
      (в случае наличия)