"Өңірлерді дамыту" бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 26 шілдедегі № 862 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Күшін жойған

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1492 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 маусымдағы № 728 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 28.06.2014 № 728 (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Өңірлерді дамыту» бағдарламасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 26 шілдедегі № 862 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген «Өңірлерді дамыту» бағдарламасында:
      «Бағдарламаның паспорты» деген 1-бөлімде:
      «Бағдарламаны әзірлеуге және іске асыруға жауапты мемлекеттік орган» деген жолда «Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі»;
      «Бағдарламаның міндеттері» деген жол мынадай мазмұндағы 2-1-тармақпен толықтырылсын:
      «2-1. Ауылдық аумақтарды дамыту.»;
      «Нысаналы индикаторлар» деген жолда:
      «2020 жылға қарай:» деген бөлік мынадай мазмұндағы жетінші абзацпен толықтырылсын:
      «- ауыл халқының өмір сүру деңгейін (ақшалай табыстарын) 30 %-ға;»;
      «Кіріспе» деген 2-бөлімде:
      он бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) Өңірлік саясат мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссия (бұдан әрі - ВАК) - Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы консультациялық-кеңесші орган;
      2) уәкілетті орган - Бағдарламаны іске асыруға жауапты Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі (бұдан әрі - уәкілетті орган);
      3) жұмыс органы – Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі (бұдан әрі - жұмыс органы);
      4) республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі - Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі;
      5) Бағдарламаның жергілікті деңгейдегі үйлестірушісі - жергілікті жерлерде Бағдарламаны іске асыруға жауапты облыстардың, Астана мен Алматы қалаларының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармалары (бұдан әрі – Бағдарламаның үйлестірушілері).»;
      мынадай мазмұндағы он екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Бағдарламада қолданылатын терминдер:
      1) тірек ауылдық елді мекен (бұдан әрі – ТАЕМ) – абаттандырылған елді мекен, онда сол жерде тұратын халыққа және іргелес орналасқан аумақтардың тұрғындарына қажетті әлеуметтік стандарттарды қамтамасыз ету үшін өндірістік және әлеуметтік инфрақұрылымдар жасалатын болады;
      2) «зәкірлік» инвестициялық жоба – ауыл халқының өмір сүру сапасына әсер ететін, тірек ауылдық елді мекендердің экономикасын әртараптандыруға бағытталған орта немесе ірі инвестициялық жоба.»;
      «Ағымдағы жағдайды талдау» деген 3-бөлімде:
      мынадай мазмұндағы елу сегізінші, елу тоғызыншы, алпысыншы, алпыс бірінші, алпыс екінші, алпыс үшінші, алпыс төртінші, алпыс бесінші, алпыс алтыншы бөліктермен толықтырылсын:
      «Әлеуметтік-экономикалық даму мониторингінің қорытындысы бойынша Қазақстан Республикасында 6936 ауылдық елді мекен (бұдан әрі – АЕМ) бар, оларда 7,6 млн. адам тұрады. АЕМ жалпы санының ішінде 1310-ы жоғары даму әлеуетіне, 5192-сі орташа даму әлеуетіне сәйкес келеді, 119-ы – аудан орталықтары, ал 2382-сі ауылдық және кенттік округтердің орталықтары болып табылады. Бұл ретте АЕМ-нің жартысынан астамының тұрғындарының саны аз болып табылады және оларда ауыл халқының небәрі 9,7 %-ы тұрады.
      Ауыл шаруашылығының жалпы өнімінің көлемі 2012 жылы 2,0 трлн. теңгені немесе елдің ЖІӨ-нің 4,1 %-ын құрады. Бұл ретте көптеген АЕМ-де теміржолдың, тау-кен өнеркәсібінің, энергетиканың және экономиканың басқа да салаларының, сондай-ақ шағын және орта бизнес субъектілерінің құрылымдық бөлімшелері орналасқан, олар ел экономикасының дамуына елеулі үлес қосады.
      Бүгінде қолданыстағы нормативтерге сәйкес АЕМ-дер, тұтастай алғанда, білім беру және денсаулық сақтау объектілерімен қамтамасыз етілген, іс жүзінде барлық елді мекендер электр энергиясымен қамтамасыз етілген және телефондандырылған.
      Сонымен қатар, мектепке дейінгі балалар мекемелерінің, мәдениет және спорт объектілерінің тапшылығы байқалады, денсаулық сақтау объектілерінің 71 %-ы бейімделген үй-жайларда орналасқан, 87 мектепте оқыту 3-4 ауысыммен жүргізіледі, ал республиканың 24 ауылдық ауданында ТжКБ оқу орындары жоқ. Орталық сумен жабдықтаумен ауыл халқының 68 %-ы қамтылған, ал жергілікті маңызы бар автокөлік жолдарының 20 %-ы күрделі жөндеуді қажет етеді.
      Қазіргі уақытта ауылдық аумақтарды дамыту бойынша іс-шаралар қолданыстағы мемлекеттік, салалық бағдарламалардың және облыстардың аумақтарын дамыту бағдарламаларының шеңберінде іске асырылуда. Атап айтқанда, ауылдарды инфрақұрылымдық дамыту жөніндегі шаралар Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2011 – 2015 жылдарға арналған «Саламатты Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы, Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламасы, Жұмыспен қамту 2020 жол картасы, 2011 – 2020 жылдарға арналған «Ақ бұлақ» бағдарламасы, Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын жаңғыртудың 2011 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасы және басқа да бағдарламалар шеңберінде іске асырылуда.
      Бұдан басқа, 2013 жылы Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамыту бойынша 2013 – 2020 жылдарға арналған «Агробизнес 2020» бағдарламасы қабылданды және бекітілді, онда ауыл шаруашылығы өнімдерінің көлемін 1,5 есеге ұлғайту, саланы дамыту үшін 10 трлн. теңгеден астам жеке меншік ақша қаражатын тарту көзделген.
      Сонымен қатар, ауылдық аумақтарды дамыту мәселелерін әртүрлі бағдарламалық құжаттардың шеңберінде шешу, осы бағытта кешенді тәсілдің болмауы межеленген нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік бермейді.
      Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың 2020 жылға дейінгі болжамды схемасының 2-бөлімінің 5.3-тармағына сәйкес ауылдық аумақтарды одан әрі дамыту тірек ауылдық елді мекендерді айқындау және дамыту арқылы көзделген.
      Осыған байланысты, ауылдық аумақтарды дамытудың жалпы проблемаларын шешумен қатар, ауыл халқының өмір сүруінің неғұрлым жоғары деңгейін қамтамасыз ете отырып, ТАЕМ-ді кешенді дамытудың жаңа кезеңіне кірісу қажет.»;
      алпыс бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бұл ретте қаржылай қолдау әлеуметтік-экономикалық даму әлеуеті жоғары және орташа және демографиялық үрдісі оң (өңірлік даму саласындағы уәкілетті органның бұйрығымен бекітілген әлеуметтік-экономикалық даму әлеуеті төмен, орташа және жоғары елді мекендерді айқындауға арналған критерийлерге сәйкес) АЕМ-ге ғана көрсетілетінін атап өту керек.»;
      «Бағдарламаның мақсаты, міндеттері, нысаналы индикаторлары мен іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері» деген 4-бөлімде:
      «Бағдарламаның нысаналы индикаторлары» деген 2-кіші бөлімде:
      «2020 жылға қарай» деген бөлік мынадай мазмұндағы 4-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «4-1) ауыл халқының өмір сүру деңгейін (ақшалай табыстарын) 30 %-ға;»;
      «Міндеттері» деген 3-кіші бөлімде:
      бірінші бөлікте:
      бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бағдарламаның алдағы онжылдық кезеңге арналған мақсаттарын негізге ала отырып, оны іске асыру мынадай негізгі міндеттер бойынша жүзеге асырылатын болады:»;
      мынадай мазмұндағы 2-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «2-1) Ауылдық аумақтарды дамыту;»;
      мынадай мазмұндағы тоқсан бесінші, тоқсан алтыншы, тоқсан жетінші, тоқсан сегізінші, тоқсан тоғызыншы, жүзінші, жүз бірінші, жүз екінші, жүз үшінші, жүз төртінші, жүз бесінші, жүз алтыншы, жүз жетінші, жүз сегізінші, жүз тоғызыншы, жүз оныншы, жүз он бірінші, жүз он екінші, жүз он үшінші, жүз он төртінші, жүз он бесінші, жүз он алтыншы, жүз он жетінші, жүз он сегізінші, жүз он тоғызыншы, жүз жиырмасыншы, жүз жиырма бірінші, жүз жиырма екінші, жүз жиырма үшінші, жүз жиырма төртінші, жүз жиырма бесінші, жүз жиырма алтыншы, жүз жиырма жетінші, жүз жиырма сегізінші, жүз жиырма тоғызыншы, жүз отызыншы, жүз отыз бірінші, жүз отыз екінші, жүз отыз үшінші, жүз отыз төртінші, жүз отыз бесінші, жүз отыз алтыншы, жүз отыз жетінші, жүз отыз сегізінші, жүз отыз тоғызыншы, жүз қырқыншы, жүз қырық бірінші, жүз қырық екінші бөліктермен толықтырылсын:
      «2-1-міндет. Ауылдық аумақтарды дамыту.
      Ауылдық аумақтардың ағымдағы жай-күйін бағалау үшін жергілікті атқарушы органдар АЕМ-нің өндірістік, әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылымына мониторингті жүзеге асырады және оның негізінде олардың даму әлеуетін айқындайтын болады.
      Әлеуметтік-экономикалық даму әлеуеті төмен, орташа және жоғары елді мекендерді айқындау критерийлерін өңірлік даму саласындағы уәкілетті орган әзірлейді және бекітеді.
      Ауылдық аумақтарды дамыту бойынша алға қойылған міндеттерге қол жеткізу мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырылатын болады:
      1) аудан орталықтары мен ТАЕМ-ді дамыту;
      2) ауылдық округтердің орталықтарын, ауылдар мен кенттерді дамыту;
      3) даму әлеуеті жоғары және орташа басқа да ауылдық елді мекендерді дамыту;
      4) ауылдық жерлердің кадрлық әлеуетін арттыру.
      Бірінші бағыт ТАЕМ-ді, сондай-ақ аудан орталықтарын айқындау және жайластыру арқылы ауылдық жерлерде экономикалық өсу орталықтарын құруға бағытталатын болады.
      ТАЕМ тізбесін өңірлік даму мәселелері жөніндегі орталық уәкілетті орган әзірлейтін тірек ауылдық елді мекендерді айқындау әдістемесіне сәйкес жергілікті атқарушы органдар айқындайды.
      ТАЕМ-ді және аудан орталықтарын дамыту жеке кешенді даму жоспарларының негізінде жүзеге асырылады, оларда жұмыс істеп тұрған өндірістерді кеңейту және жаңғырту, шағын және орта бизнесті, әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылым объектілерін дамыту, тұрғын үй салу, мемлекеттік, қаржылық, сервистік және басқа да көрсетілетін қызметтерді дамыту бойынша шаралар көзделетін болады.
      ТАЕМ-ді және аудан орталықтарын кешенді дамыту жоспарларын өңірлік даму мәселелері жөніндегі уәкілетті орган бекіткен әдістемелік ұсынымдарға сәйкес жергілікті атқарушы органдар әзірлейді, олар мынадай құрауыштардан тұрады.
      1. ТАЕМ-де экономикалық қызметті дамыту.
      Бұл құрауыш ТАЕМ-де өндірістік саланы дамытуға, ауыл шаруашылығы өндірісін және өнеркәсіптік өндірісті тұрақты жүргізу үшін жағдайлар жасауды қамтамасыз етуге, ауыл халқының табысын арттыруға бағытталған.
      Бірінші құрауыш шеңберінде міндеттерді шешу қала түзуші кәсіпорындарды қалыптастыру, жұмыс істеп тұрған өндірісті кеңейту және жаңғырту, шағын және орта бизнесті дамыту үшін «зәкірлік» инвестициялық жобаларды іске асыру есебінен жүзеге асырылады.
      «Зәкірлік» инвестициялық жобаларды енгізу базалық қала түзуші өндірісті құруға мүмкіндік береді, ол ТАЕМ-нің өндірістік әлеуетін дамытудың негізгі тетігі болып табылады, экономиканы көтеруге, экспорттық әлеуетті ұлғайтуға, қосымша жұмыс орындарын құруға ықпал етеді.
      Жұмыс істеп тұрған өндірісті кеңейту және жаңғырту озық технологияларды, өнімділігі жоғары техниканы, заманауи қондырғыларды, тұқымның жаңа сорттарын және өнімді асыл тұқымды мал басын қолдану есебінен жүзеге асырылатын болады.
      Шағын және орта бизнесті дамыту үшін ТАЕМ-де ісін жаңадан бастайтын кәсіпкерлерге құқықтық, қаржылық және басқа да қызметтерді көрсету үшін кәсіпкерлікті қолдау орталықтары ашылатын болады.
      «Зәкірлік» инвестициялық жобаларды мемлекеттік қолдау, жұмыс істеп тұрған өндірісті кеңейту және жаңғырту, шағын және орта бизнесті дамыту мемлекеттік және салалық бағдарламалардың (Қазақстан Республикасын үдемелі индустриялық-инновациялық дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама, «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы, Қазақстан Республикасында агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі 2013 – 2020 жылдарға арналған Агробизнес-2020 бағдарламасы және басқалары), сондай-ақ облыстардың аумақтарын дамыту бағдарламаларының шеңберінде жүзеге асырылатын болады.
      2. ТАЕМ-де әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылымды дамыту.
      Бұл құрауыш тұтастай алғанда, ТАЕМ-де инфрақұрылымдық жобаларды іске асыру жолымен ауылдық жерлерде тұратын халықтың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған.
      Инфрақұрылымдық жобалар мыналарды қамтиды:
      1) тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерін (сумен жабдықтау, кәріз, газбен, жылумен, электрмен жабдықтау жүйелерінің объектілері) салу, күрделі, орташа және ағымдағы жөндеу;
      2) әлеуметтік-мәдениет объектілерін (білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт, бос уақыт және демалыс объектілері) салу, күрделі, орташа және ағымдағы жөндеу;
      3) инженерлік-көліктік инфрақұрылымды (кентішілік және ауылішілік жолдар, кіреберіс жолдар, бөгеттер, тоғандар және көпірлер) салу, күрделі, орташа және ағымдағы жөндеу;
      4) тұрғын үйлер салу және күрделі жөндеу, авариялық үйлерді бұзу;
      5) елді мекендерді абаттандыру (көшелерді, саябақтарды, гүлзарларды жарықтандыру мен көгалдандыру, иесіз объектілерді бұзу, қатты тұрмыстық қалдықтар полигондарын, шағын сәулеттік нысандарды, қоршауларды, балалардың ойын алаңдары мен спорт алаңдарын жайластыру).
      Инфрақұрылымдық жобаларды іріктеу мен қаражат бөлуді жергілікті атқарушы органдар дербес жүзеге асырады.
      Инфрақұрылымдық жобаларды қаржыландыру ТАЕМ-ді дамытудың кешенді жоспарында көзделген іс-шараларға сәйкес мемлекеттік және салалық бағдарламалардың (Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2011 – 2015 жылдарға арналған «Саламатты Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы, Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарлама, Жұмыспен қамту 2020 жол картасы, «Қолжетімді тұрғын үй 2020» бағдарламасы, 2011 – 2020 жылдарға арналған «Ақ бұлақ» бағдарламасы, Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын жаңғыртудың 2011 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасы және басқалары) шеңберінде, сондай-ақ жергілікті бюджетте көзделген қаражат есебінен жүзеге асырылатын болады.
      3. ТАЕМ-де көліктік қолжетімділікті дамыту.
      Үшінші құрауыш өткізу және жабдықтау нарықтарына көліктік қолжетімділікті қамтамасыз ететін облыстық және аудандық маңызы бар, тірек ауылдар мен ТАЕМ-нің тартылыс аймағына кіретін басқа да елді мекендердің арасындағы жолдарды дамытуға бағытталған.
      Жергілікті маңызы бар автокөлік жолдарының желісін дамыту халықтың ұтқырлығы мен материалдық ресурстарға қолжетімділікті қамтамасыз етеді, көліктік шығындарды төмендету мен тасымалдауға кететін уақытты азайту есебінен ауыл экономикасының өндірістік мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.
      Автокөлік жолдарын дамыту және олардың техникалық жағдайын нормативтік талаптарға сәйкес келетін деңгейге жеткізу мақсатында мынадай жұмыс түрлері іске асырылатын болады:
      1) облыстық және аудандық маңызы бар автокөлік жолдарын салу және реконструкциялау.
      Бүгінгі күні жергілікті маңызы бар автокөлік жолдары, әсіресе қалалар мен аудан орталықтарынан алыс орналасқан жолдар негізінен тек қана күрделі, орташа және көбінесе, ағымдағы жөндеу жүргізу есебінен ғана ұсталады. Жалпы пайдаланымдағы жолдар желісінің үштен бір бөлігінің техникалық жай-күйі қанағаттанғысыз және реконструкциялауды қажет етеді;
      2) облыстық және аудандық маңызы бар автокөлік жолдарын күрделі, орташа және ағымдағы жөндеу.
      Бұл құрауыш іске асырылған жағдайда, инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асыру ТАЕМ-нің қызмет көрсету аясының оңтайлы шеңберінің аймағына кіретін елді мекендердің көліктік қолжетімділігін жақсартуға ғана бағытталатын болады.
      Бұл құрауышты мемлекеттік қолдау негізінен Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламаның, басқа да салалық және өңірлік бағдарламалардың шеңберінде, сондай-ақ жергілікті бюджет пен жеке инвесторлардың қаражатын тарту есебінен жүзеге асырылатын болады.
      4. Мемлекеттік және коммерциялық қызмет көрсету орталықтарын дамыту және құру.
      Бүгінгі күні мемлекеттік және коммерциялық қызмет көрсету орталықтары негізінен аудан орталықтары мен қалаларда орналасқан, бұл ауыл халқына, әсіресе шалғай аумақтарда қажетті қызметтерді алуда қиындықтар туғызуда.
      Бұл құрауышты іске асыру республикалық және жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат шегінде, сондай-ақ басқа да көздердің есебінен ТАЕМ-де кепілдендірілген мемлекеттік, әлеуметтік және коммерциялық қызметтерге қолжетімділік мәселесін шешуге мүмкіндік береді, олар өз кезегінде ауылдық елді мекендердің белгілі бір тобына қызмет көрсететін болады.
      Бұл құрауышты іске асыру:
      1) халыққа қызмет көрсету орталықтарының бөлімдерін, полицияның азаматтық хал актілерін тіркеудің тірек пункттерін және басқаларын ашу арқылы мемлекеттік қызметтерді көрсету орталықтарын дамыту және құру;
      2) екінші деңгейдегі банктердің, микрокредиттік ұйымдардың, ауылдық кредиттік серіктестіктердің, сақтандыру компанияларының, нотариустардың, сервистік-дайындау орталықтарының, техникалық қызмет станцияларының және басқалардың бөлімшелерін ашу арқылы қаржыландыру жеке инвесторлардың және басқа да көздердің есебінен жүзеге асырылатын коммерциялық қызметтерді көрсету орталықтарын дамыту және құру;
      3) білім беру (мектеп-интернаттар, кәсіптік мектептер, колледждер), медициналық қызметтер көрсету (ауылдық учаскелік ауруханалар, емханалар, дәрігерлік амбулаториялар), мәдениет және спорт (мәдениет үйлері, спорт және демалыс ұйымдары) салаларында әлеуметтік қызмет көрсету орталықтарын дамыту және құру арқылы жүзеге асырылатын болады.
      Екінші бағыт облыстардың аумақтарын дамыту бағдарламаларының шеңберінде ауылдық округтердің орталықтарын, ауылдар мен кенттерді дамытуға бағытталатын болады.
      Бұл бағытты іске асыру үшін облыстық іс-шаралар жоспарлары әзірленеді, оларда жұмыс істейтін кәсіпорындарды қолдау және кеңейту, орта және ірі ауыл шаруашылығы кәсіпорындарын құру, шағын және орта бизнесті, ауылдық инфрақұрылымдарды дамыту, тұрғын үй салу бойынша шаралар көзделетін болады.
      Ауылдық округтердің орталықтарын, ауылдар мен кенттерді дамыту бойынша облыстық іс-шаралар жоспарын әзірлеу кезінде табиғи-климаттық жағдайлар, АЕМ экономикалық бағыты, ауыл шаруашылығы өндірісінің мамандандырылуы, ауылдық инфрақұрылымның дамығандығы және басқалары ескерілетін болады.
      Бұл бағытты мемлекеттік қолдау қолданыстағы мемлекеттік және салалық бағдарламалардың, сондай-ақ облыстардың аумақтарын дамыту бағдарламаларының шеңберінде жүзеге асырылатын болады.
      Үшінші бағыт аудандардың аумақтарын дамыту бағдарламаларының шеңберінде даму әлеуеті жоғары және орташа басқа да АЕМ-ді дамытуды көздейтін болады.
      Бұл бағытты іске асыру үшін аудандық іс-шаралар жоспарлары әзірленеді, оларда жұмыс істейтін кәсіпорындарды қолдау және кеңейту, ұсақ тауарлы өндірістерді орта және ірі ауыл шаруашылығы кәсіпорындарына біріктіру, шағын және орта бизнесті дамыту, әлеуметтік инфрақұрылымның объектілерін нормативтік қамтамасыз етілуге жеткізу, ауылдық инфрақұрылымды қалыпты жағдайда ұстап тұру бойынша шаралар көзделетін болады.
      Аудандық іс-шаралар жоспарларында шаруа (фермер) және жеке қосалқы шаруашылықтарды дамыту, дайындау ұйымдарының желісін кеңейту, өткізу нарықтарына дейін көліктік қолжетімділікті жақсарту және басқа да шаралар көзделетін болады.
      Бұл бағытты мемлекеттік қолдау қолданыстағы мемлекеттік және салалық бағдарламалардың шеңберінде, сондай-ақ облыстардың аумақтарын дамыту бағдарламаларының шеңберінде жүзеге асырылатын болады.
      Тірек АЕМ-ді кешенді дамыту жоспарларын, ауылдық округтердің орталықтарын, ауылдар мен кенттерді дамыту жөніндегі облыстық іс-шаралар жоспарларын өңірлік даму саласындағы уәкілетті органмен келіскеннен кейін облыстық мәслихаттар бекітетін болады.
      Даму әлеуеті жоғары және орташа басқа АЕМ-ді дамыту жөніндегі аудандық іс-шаралар жоспарларын облыстардың және аудандардың аумақтарын дамытудың бағдарламаларына өзгерістер енгізу жолымен, аудандық мәслихаттар бекітетін болады.
      АЕМ дамыту жөніндегі кешенді даму жоспарларын және іс-шаралар жоспарларын қаржыландыру кезінде қолданыстағы мемлекеттік және салалық бағдарламаларды, облыстардың аумақтарын дамыту бағдарламаларын қаржыландыру тетіктері пайдаланылатын болады. Бұл ретте ауылдық аумақтарды дамыту бойынша барлық бюджеттік инвестициялық жобалар кешенді дамыту жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларына сәйкестігі тұрғысынан өңірлік даму мәселелері жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісілуі керек.
      Төртінші бағыт ауылдық жерлердің кадрлық әлеуетін дамытуға бағытталған.
      Бұл бағыт ауылдық жерлерге жұмыс істеуге және тұруға келген мамандарға көтерме жәрдемақы төлеу және тұрғын үймен қамтамасыз ету түрінде мемлекеттік қолдауды көздейді.
      Бұл бағытты іске асыру үшін ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген әлеуметтік сала мамандарына көзделген әлеуметтік қолдау шараларын агроөнеркәсіптік кешен мамандарына да қолдану бөлігінде «Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы» 2005 жылғы 8 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін болады. Олар қабылданғаннан кейін Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 18 ақпандағы № 183 қаулысымен бекітілген Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну мөлшеріне және ережесіне тұрғын үй салу бөлігінде өзгерістер енгізілетін болады.
      Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген жас мамандарды жеңілдетілген жалдамалы тұрғын үймен қамтамасыз ету үшін «Қолжетімді тұрғын үй 2020» бағдарламасына өзгерістер енгізілетін болады.
      Бұл бағытты мемлекеттік қолдау «Қолжетімді тұрғын үй 2020» салалық бағдарламасының, «Дипломмен ауылға» жобасының және облыстардың аумақтарын дамыту бағдарламаларының шеңберінде жүзеге асырылатын болады.»;
      «Бәсекеге қабілеттілігін және халықтың экономикалық әлеуеті мен қоныстандыруды ұтымды кеңістіктік ұйымдастыру үшін өңірлерді қаржылық қолдау.» деген 3-міндетте:
      «2013 – 2014 жылдары:» деген бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «2013 – 2014 жылдары:
      1) білім, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт, сумен жабдықтау, газбен жабдықтау объектілерін күрделі және ағымдағы жөндеу;
      2) коммуналдық шаруашылық: көшелерді жарықтандыру және көгалдандыру, рұқсат етілмеген қоқыс тастайтын жерлерді жою, иесіз қалған объектілерді бұзу, қатты тұрмыстық қалдықтар және мал қорымдары полигондарын жайластыру, жылу жүйелерін жөндеу, балалардың ойын алаңдарын орнату, абаттандыру;
      3) көлік коммуникациялары: кентішілік жолдарды және көпірлерді күрделі, орташа және ағымдағы жөндеу;
      4) ауыл шаруашылығы: су қоймаларын тазарту, иесіз қалған су техникалық құрылыстарын қалпына келтіру.»;
      «Бағдарламаны іске асыру кезіндегі қатысушылардың өзара іс-қимылы» деген 4-бөлімде:
      7-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2) оң сараптамаларды ескере отырып, БИЖ тізбесін қалыптастырады және ВАК қарауына шығарады.»;
      8-тармақ алынып тасталсын;
      «Жергілікті өзін-өзі басқаруды қаржылай қолдау» басымдығы бойынша Бағдарламаны іске асыру кезіндегі қатысушылардың өзара іс-қимылы» деген кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
      «Жергілікті өзін-өзі басқаруды қаржылай қолдау» басымдығы бойынша Бағдарламаны іске асыру кезіндегі қатысушылардың өзара іс-қимылы
      1. Қаржыландыру лимитін бөлу:
      1) облыс әкімі әрбір ауданға және облыстық маңызы бар қалаға қаржыландыру лимитін ауылдық округтерде, сондай-ақ ауылдық округтің құрамына кірмейтін ауылдарда және кенттерде тұратын халықтың санына байланысты жеткізеді;
      2) аудан әкімі және облыстық маңызы бар қала әкімі әрбір ауылдық округтерге қаржыландыру лимитін әлеуметтік-экономикалық даму әлеуеті жоғары және орташа әр ауылдық округте, сондай-ақ ауылдық округтің құрамына кірмейтін ауылдарда және кенттерде тұратын халықтың санына байланысты жеткізеді.
      Бұл ретте аудан әкімі және облыстық маңызы бар қала әкімі қаржыландыру лимитін бөлген кезде ауылдық округтің құрамына кірмейтін даму әлеуеті төмен ауылдарды және кенттерді алып тастайды және оны ауылдық округтерге, әлеуметтік-экономикалық даму әлеуеті жоғары және орташа ауылдық округтің құрамына кірмейтін ауылдарға және кенттерге қайта бөледі;
      3) ауыл, кент, ауылдық округ әкімдері барлық ауылдарға, кенттерге және ауылдық округтерге есептелген қаражат көлемін жергілікті қоғамдастық жиынының шешіміне сәйкес бөледі.
      2. Іріктеу рәсімі:
      1) жергілікті қоғамдастықтың жиналысында аудан әкімі, облыстық маңызы бар қала әкімі жеткізген қаражат көлемінің шеңберінде жобалар (іс-шаралар) айқындалады және жергілікті қоғамдастық жиналысының шешімімен ресімделеді;
      2) мақұлданған жобалар (іс-шаралар) бойынша ұсыныс (жергілікті қоғамдастық жиналысының шешімі) ауылдық округтің әкіміне, сондай-ақ ауылдық округтің құрамына кірмейтін ауылдың және кенттің әкімдеріне түседі;
      3) ауылдық округтің әкімі, ауылдық округтің құрамына кірмейтін ауылдың және кенттің әкімдері мақұлданған жобалар (іс-шаралар) бойынша ұсыныстарды (жергілікті қоғамдастық жиналысының шешімін) аудан және облыстық маңызы бар қала әкімдігіне жібереді;
      4) аудан, облыстық маңызы бар қала әкімдігі бағыттарды ескере отырып, ұсынылған жобалар (іс-шаралар) тізбесін қалыптастырады және Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес әзірленген құжаттармен қоса, Бағдарламаның үйлестірушісіне жібереді;
      5) Бағдарламаның үйлестірушісі жобалар (іс-шаралар) бойынша ұсынылған құжаттарды қарайды және олар бойынша қорытынды қалыптастырады;
      6) Бағдарламаның үйлестірушісі жобаларға (іс-шараларға) берілген қорытындылардың нәтижесін аудан, облыстық маңызы бар қала әкімдігіне жолдайды.
      Өз кезегінде аудан, облыстық маңызы бар қала әкімдігі Бағдарлама үйлестірушісінің қорытындысын ауылдық округтердің, сондай-ақ ауылдық округтің құрамына кірмейтін ауылдардың және кенттердің әкімдеріне жібереді.
      Ауылдық округтердің, сондай-ақ ауылдық округтердің құрамына кірмейтін ауылдардың, кенттердің әкімдері жергілікті қоғамдастықтың жиналыстарында қолдау көрсетілген және қолдау көрсетілмеген жобалар (іс-шаралар) туралы ақпаратты жеткізеді.
      3. Бағдарлама үйлестірушісі Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында белгіленген мерзімдерде бюджеттік жоспарлау саласындағы жергілікті уәкілетті органға бюджеттік өтінімді ұсынады.
      4. Бюджет қаражатын пайдаланудың мониторингі бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган бекіткен жергілікті маңызы бар мәселелерді шешуге бөлінген бюджет қаражатын және жергілікті өзін-өзі басқарудың кіріс көздерін пайдалану мониторингін жүргізу әдістемесіне сәйкес жүргізіледі.»;
      «Бағдарламаны іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері» деген 5-бөлімде:
      екінші бөлік мынадай мазмұндағы 4-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «4-1) 320 тірек ауылдық елді мекенді жайластыру.»;
      үшінші бөлікте «Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі» деген сөздер «Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі» деген сөздермен ауыстырылсын;
      «Өңірлерді дамыту» бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары» деген 7-бөлім осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2013 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 1492 қаулысына     
қосымша         

7. «Өңірлерді дамыту» бағдарламасын іске асыру жөніндегі
іс-шаралар жоспары

Р/с

Іс-шараның атауы

Аяқталу нысаны

Жауапты орындаушылар

Орындалу мерзімі

Болжанатын шығыстар (млн. теңге)

Қаржыландыру көздері

1

2

3

4

5

6

7

1. Бағдарламаны іске асыру бойынша ұйымдастыру іс-шаралары

1

«Өңірлік саясат мәселелері жөнінде ведомствоаралық комиссия құру туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 24 желтоқсандағы № 1239 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы

ӨДМ

2013 жылғы сәуір

Талап етілмейді


2

Ағымдағы және болжанатын жұмыс орындарының дерекқорына қосу үшін мақұлданған инвестициялық жобалар бойынша жұмыс орындарын құру туралы ақпарат жинауды қамтамасыз ету

ӨДМ-ге ақпарат

Еңбекмині (жинақтау), облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

Жыл сайын 1 ақпан, 1 тамыз

Талап етілмейді


2. Экономикалық өсу орталықтарын қалыптастыру және қолдау

1

Қазақстан Республикасы қалаларының, аудандарының және ауылдық елді мекендерінің әлеуметтік-экономикалық дамуына зерттеу жүргізу және олардың одан әрі даму перспективасы

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

ЭДСМ, «ЭЗИ» АҚ

2012 жылғы қаңтар

2011 жыл – 161,0

Республикалық бюджет

2

МЖӘ тетіктері бойынша әлеуметтік сектор мен ТКШ-да жобаларды іске асыру үшін МЖӘ-нің жобаларын дайындау кезінде өңірлерге консультативтік көмек көрсету жөніндегі қызметтерді іске асыру

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

ЭДСМ

2012 жылғы
15 ақпан

2011 жыл – 15,5

Республикалық бюджет

3

Алматы, Астана, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау қалаларында орталықтары бар агломерацияларды дамытудың нысаналы индикаторлары жөніндегі ақпараттың жыл сайын ұсынылуын қамтамасыз ету

ӨДМ-ге ақпарат

Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері, СА

Жыл сайын, шілде

Талап етілмейді


4

Шымкент, Ақтөбе, Ақтау қалаларының қала маңы аймақтарымен қоса ірі ауқымды топографиялық карталарын жасау

Ірі ауқымды топографиялық карталар

ӨДМ

Жыл сайын қаңтар

Республикалық бюджетте көзделген қаражат шегінде


5

Елдің облыстарында қалыптастырылатын және әлеуетті агломерациялардың ғылыми негізделген агломерациялық әлеуетін (шекараларын, болжамды санын, демографиялық сыйымдылығын) анықтау бойынша жұмыс жүргізу және оларды ұзақ мерзімді перспективада тиімді дамыту бойынша ұсыныстар әзірлеу

ӨДМ-ге ақпарат

Шығыс Қазақстан, Қарағанды, Қостанай, Павлодар облыстарының әкімдері

2013 жылғы 1-тоқсан

Талап етілмейді


6

Астана және Алматы агломерацияларын дамытудың 2020 жылға дейінгі өңіраралық іс-шаралар жоспарын әзірлеу және бекіту (Өңірлік саясат мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссиямен келісуді ескере отырып)

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулылары

ӨДМ, Ақмола, Алматы облыстарының, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2013 жылғы 1-тоқсан

Талап етілмейді


7

Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларын дамытудың 2020 жылға дейінгі іс-шаралар жоспарын әзірлеу және бекіту (Өңірлік саясат мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссиямен келісуді ескере отырып)

Мәслихаттардың шешімдері

Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының әкімдері

2013 жылғы 1-тоқсан

Талап етілмейді


8

Қазақстан Республикасының аумағын ұйымдастырудың Бас схемасын әзірлеу мен бекітуді аяқтағаннан кейін агломерацияларды енгізе отырып, ұзақ мерзімді кезеңге арналған өңірлерді аумақтық дамытудың өңіраралық схемаларын және шекара маңы аумақтары қала құрылысын жоспарлаудың кешенді схемаларын әзірлеу мәселесін пысықтау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

ӨДМ, облыстар әкімдері

2014 – 2017 жылдар қаңтар

Республикалық бюджетте көзделген қаражат шегінде


2-1. Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау қалаларында орталықтары бар агломерациялардың экономикасын жаңғырту, перспективалы бәсекеге қабілетті мамандандырылуын дамыту

9

Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларында көп функционалды аймақтарды:
көлік-логистика және процессинг қызметтерін;
технологиялық трансфертті;
инновациялық дамытуды;
туристік-рекреациялық мамандандырылуды;
халықаралық деңгейдегі медициналық және білім беру қызметтерін қалыптастыру және жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

ӨДМ (жинақтау), ЭБЖМ, БҒМ, ДСМ, ККМ, СДШІА, Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері «ТДҰА» АҚ (келісім бойынша)

2013 жылғы шілде

Талап етілмейді


10

Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларында индустриялық-инновациялық инфрақұрылымды қалыптастыру және дамыту жөнінде ұсыныстар енгізу (арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар, технопарктер, бизнес-инкубаторлар)

ИЖТМ-ге ақпарат

Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері

Жыл сайын қаңтар, шілде

Талап етілмейді


11

Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларында бизнесті жүргізу тартымдылығының мынадай:
білікті жұмыс күшінің болуы;
тауарлар мен көрсетілетін қызметтер нарығына жоғары қолжетімділік;
өңірдің және әлемнің ең ірі қалаларымен дамыған көлік-коммуникациялық байланыстар;
агломерация ішінде қозғалу жеңілдігі;
қоршаған ортаның тазалығы факторларына қол жеткізу бойынша ұсыныстар енгізу

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

ӨДМ (жинақтау), ЭБЖМ, ҚОСРМ, Еңбекмині, ККМ, Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері

2013 жылғы қаңтар

Талап етілмейді


12

Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларында перспективалы өндірістерді қалыптастыру бойынша шаралар қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері

Жыл сайын шілде

Талап етілмейді


2-2. Инновациялық технологияларды қолдана отырып, Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау қалаларында орталықтары бар агломерациялар инфрақұрылымын үйлестіре (ұзақ мерзімді жоспарлау арқылы) дамытуды қамтамасыз ету

13

Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларының ұзақ мерзімді даму перспективаларын ескере отырып, өндірістік, энергетикалық, инженерлік, көлік-коммуникациялық, су шаруашылығы, әлеуметтік және рекреациялық инфрақұрылымды кешенді (үйлестіре) дамыту бойынша инвестициялық жобаларды іске асыру

ӨДМ-ге ақпарат

ИЖТМ, ҚОСРМ, БҒМ, Еңбекмині, ККМ, Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері

Жыл сайын наурыз

Республикалық және жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат, сондай-ақ өзге де қаражат шегінде


14

Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларының тартымдылығын білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет, әлеуметтік қамсыздандыру, рекреация және спорт объектілерін басым түрде салу арқылы күшейту шараларын қабылдау

ӨДМ-ге ақпарат

БҒМ, ДСМ, МАМ, Еңбекмині, Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері

Жыл сайын қаңтар

Республикалық және жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат шегінде, сондай-ақ МЖӘ тетігін қолдану шеңберінде


15

Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларының тартымдылығын қоршаған ортаны қорғау объектілерін басым түрде салу арқылы (қатты - тұрмыстық қалдықтар полигоны, қоқыс өңдеу зауыттары, кәріз-тазалау құрылыстары) күшейту шараларын қабылдау

ӨДМ-ге ақпарат

ҚОСРМ (жинақтау), Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері

Жыл сайын шілде

Республикалық және жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат шегінде, сондай-ақ МЖӘ тетігін қолдану шеңберінде


16

Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларында аварияларға, апаттарға және дүлей зілзалаларға қарсы іс-қимыл инфрақұрылымын дамыту

ӨДМ-ге ақпарат

ТЖМ (жинақтау), Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері

Жыл сайын қаңтар

Республикалық және жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат шегінде


2-3. Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау қалаларында орталықтары бар агломерациялардың қала құрылысы және институционалдық саясатын жетілдіру

17

Қазақстан Республикасының әкімшілік-аумақтық құрылысының қолданыстағы жүйесінің тиімділігін агломерацияны тиімді басқару бөлігінде талдау және оны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ӨДМ (жинақтау), Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері

2013 жылғы шілде

Талап етілмейді


18

Ұзақ мерзімді агломерациялық дамуды ескере отырып, Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларының құрамына кіретін елді мекендердің бас жоспарларына өзгерістер мен толықтырулар әзірлеу немесе енгізу

ӨДМ-ге ақпарат

Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының әкімдері

Жыл сайын қаңтар

Жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат шеңберінде

Жергілікті бюджет

19

Шымкент, Ақтөбе, Ақтау қалаларының қала маңы аймақтарын қала құрылысы жоспарлаудың кешенді схемасын әзірлеу

Облыстық мәслихат шешімі, ӨДМ-ге ақпарат

Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының әкімдері, мүдделі мемлекеттік органдар

2015 жылғы қаңтар

Жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат шегінде

Жергілікті бюджет

20

Астана, Алматы, Шымкент, Ақтөбе, Ақтау агломерацияларының тірек қаңқаларын айқындау кезінде ықтимал тәуекелдерге – табиғи (су тасқыны, сел, жер сілкінісі қауіптері), техногендік (өнеркәсіптік объектілердегі авариялар), экологиялық, көліктік, ресурстық және басқа да (мысалы, қалалардағы қылмыс деңгейі) тәуекелдерге талдау жүргізу

ӨДМ-ге ақпарат

ТЖМ (жинақтау), ККМ, ҚОСРМ, ІІМ, Ақмола, Алматы, Ақтөбе, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстарының, Астана, Алматы қалаларының әкімдері

2013 жылғы шілде

Талап етілмейді


2-4. Әрбір агломерация бойынша іс-қимыл стратегиясы

Астана қалалық агломерациясы

21

Астана қалалық агломерациясын жаңартылатын энергияны үнемдеу, биоинженерия, ғарыш техникасы мен технологиялар, басқа да басым бағыттар саласындағы жоғары технологиялар және инновациялар орталығы ретінде дамыту бойынша нақты шаралар қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

Астана қаласы мен Ақмола облысының әкімдері, ҚОСРМ, БҒМ, ҰҒА, «ТДҰА» АҚ (келісім бойынша)

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, ұлттық компаниялар қаражаты, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

22

Астана қалалық агломерациясының экономикасын инновациялық дамытуға бағдарланған ғылыми-білім беру кластерін қалыптастыру бойынша нақты шаралар қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

БҒМ, ҰҒА, Астана қаласының және Ақмола облысының әкімдері

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

23

Халыққа медициналық кластер көрсететін жоғары мамандандырылған көмек көрсету жөніндегі шаралар қабылдау

ӨДМ-ге ақпарат

«Назарбаев Университеті» ДБҰ (келісім бойынша), Астана қаласының және Ақмола облысының әкімдері

Жыл сайын қаңтар, шілде

Республикалық бюджетте көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет

24

Астана қаласында Щучинск-Бурабай курорттық аймағын тарта отырып, туристік кластер қалыптастыру жөнінде нақты шаралар қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

Астана қаласының және Ақмола облысының әкімдері

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

25

Астана қаласынан Қарағанды, Көкшетау, Қостанай, Павлодар және Степногорск қалаларына автомобиль жолдарын реконструкциялау (ең төменгі жылдамдығы шектелген автобандар деңгейіне/халықаралық деңгейге жеткізе отырып), сондай-ақ «Ақмол – Воздвиженка – Талапкер», «Астана қаласының айналма жолы (оңтүстік-батыс бөлігі)» автомобиль жолдарын салу жөнінде ұсыныстар енгізу

ӨДМ-ге ақпарат

ККМ (жинақтау), Астана қаласының, Ақмола, Қарағанды, Қостанай облыстарының әкімдері

2013 жылғы 1-тоқсан

Талап етілмейді


Алматы қалалық агломерациясы

26

Қапшағай қаласында және Іле ауданында индустриялық аймақтарды құру арқылы өңірдің өндірістік және сервистік орталығын қалыптастыра отырып, Алматы қаласының өнеркәсіптік кәсіпорындарын Қапшағай қаласына және Алматы агломерациясының басқа серіктес қалаларына көшіру жөнінде ұсыныстар енгізу

ИЖТМ-ге ақпарат

Алматы қаласының және Алматы облысының әкімдері

2013 жылғы қаңтар

Талап етілмейді


27

Алматы агломерациясында өңірдің көлік-логистика және процессинг қызметтерінің орталығын қалыптастыру жөнінде нақты шаралар қабылдау

ӨДМ-ге ақпарат

Алматы қаласының және Алматы облысының әкімдері, ККМ

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

28

Өңірдің технологиялық трансферт және инновациялық бастамалар орталықтарын қалыптастыру жөнінде ұсыныстар енгізу (технологияларды коммерцияландыра отырып)

ИЖТМ-ге ақпарат

Алматы қаласының және Алматы облысының әкімдері, БҒМ, «ТДҰА» АҚ (келісім бойынша)

2013 жылғы қаңтар

Талап етілмейді


29

Өңірдің туристік кластерін одан әрі дамыту жөнінде шаралар қабылдау

ӨДМ-ге ақпарат

ИЖТМ (жинақтау), Алматы қаласының, Алматы облысының әкімдері

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

30

Алматы қаласын өңірдің іргелі және қолданбалы ғылымдар (инновациялық кластер), халықаралық деңгейдегі білім беру қызметтері орталығы ретінде одан әрі дамыту шараларын қабылдау

ИЖТМ -ге ақпарат

БҒМ, ҰҒА, ДСМ, Алматы қаласының және Алматы облысының әкімдері

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

31

Алматы қаласын халықаралық деңгейдегі медициналық қызметтер көрсету орталығы ретінде дамыту жөнінде шаралар қабылдау

ӨДМ-ге ақпарат

Алматы қаласының және Алматы облысының әкімдері, ДСМ

Жыл сайын қаңтар, шілде

Республикалық және жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат немесе өзге көздер шегінде


32

Алматы қаласынан Астана, Өскемен, Тараз, Шымкент, Ташкент қалаларына автомобиль жолдарын реконструкциялау (ең төменгі жылдамдығы шектелген автобандар деңгейіне/халықаралық деңгейге жеткізе отырып) жөнінде ұсыныстар енгізу

ӨДМ-ге ақпарат

ККМ (жинақтау), Алматы қаласының, Қарағанды, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Оңтүстік Қазақстан облыстарының әкімдері

2013 жылғы 1-тоқсан

Талап етілмейді


Шымкент қалалық агломерациясы

33

Шымкент агломерациясын өңірдің индустриялық орталығы ретінде дамыту жөнінде шаралар қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

Оңтүстік Қазақстан облысының әкімі, «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ (келісім бойынша), «Шымкент» ӘКК» ҰК» АҚ

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, ұлттық компаниялар қаражаты, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

34

Шымкент агломерациясын өңірдің ауыл шаруашылығы өнімін қайта өңдеу орталығы ретінде дамыту жөнінде шаралар қабылдау

ӨДМ-ге ақпарат

Оңтүстік Қазақстан облысының әкімі, «Қазагро» ҰБХ» АҚ (келісім бойынша), «Шымкент» ӘКК» ҰҚ» АҚ, «Тараз» ӘКК» АҚ, «Қызылорда» ӘКК» АҚ

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, ұлттық компаниялар қаражаты, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

35

Шымкент агломерациясын өңірдің көлік-логистика қызметтері мен дистрибуция орталығы ретінде (оның ішінде, Арыс қаласында көлік-логистика торабын құра отырып) дамыту жөнінде шаралар қабылдау

ӨДМ-ге ақпарат

Оңтүстік Қазақстан облысының әкімі, ККМ

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

36

Шымкент агломерациясын өңірдің туристік кластері орталығы ретінде дамыту жөнінде шаралар қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

Оңтүстік Қазақстан облысының әкімі

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

Ақтөбе қалалық агломерациясы

37

Ақтөбе агломерациясын өңірдің индустриялық орталығы ретінде дамыту жөнінде шаралар қабылдау (металлургия өнеркәсібінің, мұнай химиясы өнеркәсібінің одан әрі жасау өндірісі)

ИЖТМ-ге ақпарат

Ақтөбе облысының әкімі, «Ақтөбе» ӘКК» ҰК» АҚ

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

38

Ақтөбе агломерациясын өңірдің инновациялық орталығы ретінде дамыту жөнінде шаралар қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

Ақтөбе облысының әкімі, «ТДҰА» АҚ (келісім бойынша)

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, ұлттық компаниялар қаражаты, кәсіпорындар және ұйымдар қаражаты

39

Өңірдің көлік-логистика хабын дамыту, сондай-ақ Ақтөбе – Хромтау – Қандыағаш «үштігінде» көліктің жүрдек түрлерін енгізу, Қандыағаш қаласында көлік-логистика торабын құру жөнінде ұсыныстар енгізу

ӨДМ-ге ақпарат

Ақтөбе облысының әкімі, ККМ

2013 жылғы шілде

Талап етілмейді


40

Ақтөбе қаласынан Астана, Ақтау, Атырау және Орал қалаларына автомобиль жолдарын реконструкциялау (ең төменгі жылдамдығы шектелген автобандар деңгейіне/халықаралық деңгейге жеткізе отырып) жөнінде ұсыныстар енгізу

ӨДМ-ге ақпарат

ККМ (жинақтау), Ақтөбе, Атырау, Батыс Қазақстан, Маңғыстау облыстарының әкімдері

2013 жылғы 1-тоқсан

Талап етілмейді


41

Ақтөбе қаласын Қазақстанның батыс облыстары мен Ресей Федерациясының шекара маңы аудандары үшін халықаралық деңгейдегі медициналық қызметтер көрсету орталығы ретінде дамыту жөнінде шаралар қабылдау

ӨДМ-ге ақпарат

Ақтөбе, Атырау, Батыс Қазақстан, Маңғыстау облыстарының әкімдері, ДСМ

Жыл сайын қаңтар, шілде

Республикалық және жергілікті бюджеттерде көзделген қаражат немесе өзге көздер шегінде


Ақтау қалалық агломерациясы

42

Ақтау агломерациясын өңірдің индустриялық орталығы ретінде дамыту жөнінде шаралар қабылдау (одан әрі бөліністегі мұнай – химия, химия, металл өңдеу өнеркәсібін шығару; мұнай-газ секторына қызмет көрсету салаларын дамыту (сервистік және көліктік қызмет көрсету)

ӨДМ-ге ақпарат

Маңғыстау облысының әкімі, МГМ, «Каспий» ӘКК» ҰК» АҚ

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

43

Көлік-логистика хабын одан әрі дамыту бойынша ұсыныстар енгізу (Ақтау («Ақтау теңіз порты» АЭА) халықаралық теңіз портын жаңғырту және оның базасында мультимодальдік көлік-логистика орталығын құру («Солтүстік-Оңтүстік» және «ТРАСЕКА» халықаралық көлік дәліздерінің қиылысындағы торап), «Ақтау теңіз порты» АЭА құрылымына трансұлттық өндірістерді және әлемдік брендтегі өндірістерді (мұнай-газ өнеркәсібінде, машина жасау саласында және мұнай химиясында) тарту

ӨДМ-ге ақпарат

Маңғыстау облысының әкімі, ИЖТМ, ККМ

2013 жылғы шілде

Талап етілмейді


44

Ақтау агломерациясын «Кендірлі» курорттық аймағының базасында халықаралық деңгейдегі теңіз туризмі орталығы ретінде дамыту жөнінде шаралар қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

Маңғыстау облысының әкімі, Қаржымині

Жыл сайын қаңтар, шілде

Жобалау құжаттамасында көзделген қаражат шегінде

Республикалық, бюджет, кәсіпорындар мен ұйымдар қаражаты

45

Ақтау қаласынан Форт-Шевченко, Құрық, Жаңаөзен елді мекендеріне, сондай-ақ Атырау қаласына автомобиль жолдарын реконструкциялау (ең төменгі жылдамдығы шектелген автобандар деңгейіне/халықаралық деңгейге жеткізе отырып) жөнінде ұсыныстар енгізу

ӨДМ-ге ақпарат

ККМ (жинақтау), Маңғыстау облысының әкімі

2013 жылғы 1-тоқсан

Талап етілмейді


3. Қазақстан өңірлерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға және экономикалық дамуына жәрдемдесу

1

«Өңірлерді дамыту» бағдарламасы шеңберінде жобаларды іске асыру, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқаруды мемлекеттік қолдау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

ӨДМ, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2011 – 2020 жылдар

2012 жылы – 15 050,0**;
2013 жылы – 29 500,0**;
2014 жылы – 14 980,0**;
2015 жылы – 15 000,0**;
2016 – 2020 жылдары**

Республикалық және жергілікті бюджеттер

2

Барлық өңірлерде қоқыс өңдейтін зауыттар салу үшін өңірлерде жиналған қатты тұрмыстық қалдықтар көлемінің есебін жүргізу

ӨДМ-ге ақпарат

ҚОСРМ (жинақтау), облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

Жыл сайын 1 ақпан

Талап етілмейді


3

Өңірлік, мемлекетаралық ынтымақтастықты және көлік дәліздерін, әсіресе, интеграциялық келісімдер шеңберінде дамытуды жандандыру бойынша нақты ұсыныстар мен жобалар енгізу

ӨДМ-ге ақпарат

ККМ, шекара маңындағы аумақтардың әкімдері

Жыл сайын 1 ақпан

Талап етілмейді


4. Ауылдық аумақтарды дамыту

1

АЕМ-нің әлеуметтік-экономикалық дамуына мониторинг жүргізу

ӨДМ-ге ақпарат

Облыстардың әкімдері

Жыл сайын 1-тоқсан

Талап етілмейді


2

АЕМ-нің әлеуметтік-экономикалық даму әлеуетін анықтау

ӨДМ-ге ақпарат

Облыстардың әкімдері

Жыл сайын 2-тоқсан

Талап етілмейді


3

АЕМ-ге мынадай топтар бөлінісінде жіктеу жүргізу:
аудан орталықтары;
ТАЕМ;
ауылдық округтердің, ауылдар мен кенттердің орталықтары;
басқа да АЕМ

ӨДМ-ге ақпарат

Облыстардың әкімдері

2013 жылғы желтоқсан

Талап етілмейді


4

ТАЕМ-ді дамытудың кешенді жоспарларын, облыстық және аудандық іс-шаралар жоспарын әзірлеу бойынша әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу

Әдістемелік ұсынымдар

ӨДМ, «ЭЗИ» АҚ (келісім бойынша)

2013 жылғы қазан

Талап етілмейді


5

Аудан орталықтары мен ТАЕМ-ді дамытудың жеке кешенді жоспарларын әзірлеу және бекіту

Облыстық мәслихаттың шешімі

Облыстардың әкімдері

2014 жылғы наурыз

Талап етілмейді


6

Ауылдық округтердің, ауылдар мен кенттердің орталықтарын дамыту бойынша облыстық іс-шаралар жоспарын әзірлеу және бекіту

Облыстық мәслихаттың шешімі

Облыстардың әкімдері

2014 жылғы наурыз

Талап етілмейді


7

Даму әлеуеті жоғары және орташа басқа да АЕМ-ді дамыту бойынша аудандық іс-шаралар жоспарын әзірлеу және бекіту

Аудандық мәслихаттың шешімі

Облыстардың әкімдері

2014 жылғы наурыз

Талап етілмейді


8

Ауылдық аумақтарды дамыту бойынша бюджеттік инвестициялық жобаларды өңірлік даму саласындағы орталық уәкілетті органмен келісу

Бюджеттік инвестициялық жобалардың тізбесі

ӨДМ, ЭБЖМ, облыстардың әкімдері

Жыл сайын

Талап етілмейді


9

Ауылдық жерлердегі мамандарды жалдамалы тұрғын үймен жеңілдетілген қамтамасыз ету бойынша «Қолжетімді тұрғын үй 2020» бағдарламасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу

Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулысының жобасы

ӨДМ, АШМ

2014 жылғы желтоқсан

Талап етілмейді


10

Жергілікті атқарушы органдардың Кешенді жоспарлар мен іс-шаралар жоспарларының іске асырылу барысы туралы өңірлік даму саласындағы уәкілетті органға жыл сайын ақпарат беруі

ӨДМ-ге ақпарат

Облыстардың әкімдері

Жыл сайын қазан

Талап етілмейді


11

Ауылдық аумақтарды дамыту туралы ақпарат беру

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

ӨДМ, облыстардың әкімдіктері

Жыл сайын 1-тоқсан

Талап етілмейді



Республикалық бюджеттен бөлінетін қаражаттың барлығы




2011 жылы – 176,5 млн. теңге;
2012 жылы – 15 050,0 млн. теңге**;
2013 жылы – 29 500,0 млн. теңге**;
2014 жылы – 14 980,0 млн. теңге**;
2015 жылы – 15 000,0 млн. теңге**;
2016 - 2020 жылдары**


      Ескертпе:
      **қаражат көлемі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті қаржы жылдарына арналған республикалық және жергілікті бюджеттерді бекіту кезінде айқындалатын болады.

      аббревиатуралардың толық жазылуы:
      ӨДМ – Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі
      ЭБЖМ – Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
      Қаржымині – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі
      ИЖТМ – Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі
      ККМ – Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі
      Еңбекмині – Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі
      ДСМ – Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі
      МАМ – Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігі
      БҒМ – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
      ҚОСРМ – Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрлігі
      МГМ – Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі
      ІІМ – Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі
      СДШІА – Қазақстан Республикасы Спорт және дене шынықтыру істері агенттігі
      СА – Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі
      ҰҒА – Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігі
      «ЭЗИ» АҚ – «Экономикалық зерттеулер институты» акционерлік қоғамы
      «Медициналық холдинг» АҚ – «Ұлттық медициналық холдинг» акционерлік қоғамы
      «ТДҰА» АҚ – «Технологиялық даму жөніндегі ұлттық агенттік» акционерлік қоғамы
      «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ – «ҚазАгро» ұлттық басқарушы холдингі» акционерлік қоғамы
      «Назарбаев Университеті» ДБҰ – «Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
      «ӘКК» ҰК» АҚ – «Әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы
      «ӘКК» АҚ – «Әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы» акционерлік қоғамы
      АЭА – арнайы экономикалық аймақ
      МЖӘ – мемлекеттік-жекешелік әріптестік.

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады