Қазақстан Республикасы көлік жүйесінің инфрақұрылымын дамытудың және ықпалдастырудың 2020 жылға дейінгі мемлекеттік бағдарламасына
ТҮСІНДІРМЕ
Мемлекет басшысының "Қазақстан-2050" Стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" атты Қазақстан халқына Жолдауындағы міндеттердің бірі – көлік жүйесінің инфрақұрылымдық орталықтарын, озыңқы инфрақұрылымын дамыту бағдарламасын және Жаһандық инфрақұрылымдық интеграция бағдарламасын әзірлеу болатын.
Осыған байланысты Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 13 қаңтардағы № 725 Жарлығымен Қазақстан Республикасы көлік жүйесінің инфрақұрылымын дамытудың және ықпалдастырудың 2020 жылға дейінгі мемлекеттік бағдарламасы бекітілді.
Мемлекеттік бағдарлама Дүниежүзілік банк сарапшыларының қолдауымен әзірленді. Мемлекеттік бағдарламаның стратегиялық мақсаты Қазақстанның заманауи көлік инфрақұрылымын қалыптастыру, сондай-ақ оның әлемдік көлік жүйесіне ықпалдасуын қамтамасыз етіп, транзиттік әлеуетін іске асыру болып табылады.
Бағдарламаның негізгі міндеттері мыналар:
Қазақстан аумағында ел ішінде жоғары және тиімді көлік байланысын, Қазақстан Республикасының аумағы арқылы жүк ағындарын ұлғайтуды және жерүсті, теңіз және әуе көлігінің барлық түрлерінің жұмысын үйлестіруді қамтамасыз ететін заманауи көлік-логистика жүйесін құру;
өңірлерде жергілікті көлік инфрақұрылымын дамыту;
Қазақстанның көлік инфрақұрылымының әлемдік көлік жүйесіне ықпалдасуын қамтамасыз ету.
Осы Бағдарламаны іске асыру 30 мың км автомобиль жолдарын және 8,2 мың км теміржол желілерін реконструкциялау мен жөндеуге мүмкіндік береді.
Жолаушыларға сапалы қызмет көрсетудегі қажеттілікті өтеу үшін теміржол вокзалдары, автовокзалдар және автостанциялар белгіленген стандарттарға сәйкестендіріледі. Тұрғындарының саны 100 адамнан асатын барлық елді мекендер тұрақты автобус маршруттарымен қамтылатын болады.
Барлық негізгі әуежайлар халықаралық ИКАО талаптарына сәйкес келтіріледі.
Теңіз порттарының қуаты 2020 жылға қарай 20,5 млн. тоннаға жетіп, 40%-ға ұлғаяды.
Аталған көрсеткіштерге қол жеткізу жүк айналымын 1,6 есеге, жолаушылар тасымалы айналымын 1,5 есеге, ал транзит жүктерінің көлемін 2 есеге арттыруға мүмкіндік береді. Бұл ретте Қазақстан LPI логистикалық тиімділік индексінде 86-орыннан 40-орынға көтерілетін болады.
Қазақстан Республикасы
Президенті Әкімшілігінің
Әлеуметтік-экономикалық
мониторинг бөлімі