Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасы Парламентінің Мәжілісіне енгізетін заң жобаларын Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2002 жылғы 17 мамырдағы № 873 Жарлығы.

      Ескерту. Жарлықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 17.03.2025 № 815 Жарлығымен.

      Заң жобасы қызметінің сапасын арттыру мақсатында ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 09.06.2016 № 275 Жарлығрымен.

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасы Парламентінің Мәжілісіне енгізетін заң жобаларын Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісу қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 17.03.2025 № 815 Жарлығымен.

      2. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің заң жобалары жұмыстарының жоспарларын Қазақстан Республикасының Президентімен және Қазақстан Республикасы Парламентінің Мәжілісіне Үкімет енгізетін заң жобаларын Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісу тәртібі туралы Ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 1996 жылғы № 3044 Жарлығының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1996 ж., № 28, 239-құжат) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы Жарлықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне жүктелсін.

      4. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Қазақстан Республикасының
Президенті

  Қазақстан Республикасы
Президентінің
2002 жылғы 17 мамырдағы
№ 873 Жарлығымен
БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасы Парламентінің Мәжілісіне енгізетін заң жобаларын Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісу ҚАҒИДАЛАРЫ

      Ескерту. Қағидалары жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 17.03.2025 № 815 Жарлығымен.

      1. Осы Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасы Парламентінің Мәжілісіне енгізетін заң жобаларын Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының Үкіметі (бұдан әрі – Үкімет) Қазақстан Республикасы Парламентінің Мәжілісіне (бұдан әрі – Парламент) енгізетін заң жобаларын Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен (бұдан әрі – Президент Әкімшілігі) келісу тәртібін белгілейді.

      2. Әзірленген және тиісті түрде ресімделген заң жобалары Үкіметтің заң жобалары жұмыстарының жоспарында заң жобасын Парламентке ұсыну үшін белгіленген мерзім басталғанға дейін күнтізбелік 30 күннен кешіктірмей Үкімет Аппараты Басшысының қолы қойылып, Президент Әкімшілігіне келісуге ұсынылады. Заң жобаларын Президент Әкімшілігіне келісуге ұсыну мерзімі жөніндегі талап Бюджет кодексін іске асыру үшін жыл сайын әзірленетін заң жобаларына қолданылмайды. Бұл ретте құжаттар топтамасында заң жобаларымен бірге оларды жан-жақты қарауға қажетті барлық материалдар (құқықтық, әлеуметтік-экономикалық және қаржылық негіздемелер, сараптамалардың қорытындылары және басқа да құжаттар) болуға тиіс.

      Президент Әкімшілігіне алдын ала келісуге ұсынылатын заң жобалары мемлекеттік органдар арасындағы келіспеушіліктер жойылғаннан кейін ғана енгізіледі.

      3. Президент Әкімшілігіне ұсынылғаннан кейін заң жобаларын Президент Әкімшілігінің Мемлекеттік құқық бөлімі және өзге де мүдделі құрылымдық бөлімшелері, Қазақстан Республикасы Президентінің тиісті көмекшілері мен кеңесшілері қарайды.

      Президент Әкімшілігінде заң жобаларына сараптама жүргізу және олар бойынша қорытынды дайындау мерзімі олар Президент Әкімшілігіне келіп түскен күннен бастап 10 жұмыс күнінен аспауға тиіс. Бұл ретте конституциялық заңдардың, кодекстердің және қолданыстағы конституциялық заңдарға, кодекстерге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізуді көздейтін заңдардың жобалары бойынша мұндай мерзім 15 жұмыс күнінен аспауға тиіс.

      Президент Әкімшілігінде Қазақстан Республикасы Конституциясының 61-бабы 2-тармағының екінші бөлігіне және 3-тармағының үшінші бөлігіне сәйкес әзірленген заң жобалары, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің заң күші бар уақытша қаулыларының жобалары бойынша сараптама жүргізу және олар бойынша қорытынды дайындау мерзімі, егер тиісті тапсырмада өзгеше белгіленбесе, олар Президент Әкімшілігіне келіп түскен күннен бастап 10 жұмыс күнінен аспауға тиіс.

      4. Заң жобаларына сараптама жасалып, Президент Әкімшілігінің Мемлекеттік құқық бөлімінің және өзге де мүдделі құрылымдық бөлімшелерінің, Қазақстан Республикасы Президентінің көмекшілері мен кеңесшілерінің тиісті қорытындылары дайындалғаннан кейін материалдар Президент Әкімшілігі басшылығының қолы қойылып, айтылған ескертулер мен ұсыныстарды ескере отырып одан әрі пысықтау үшін Үкімет Аппаратына жіберіледі. Аталған қорытындылар олардың көшірмелерін жіберу арқылы Қазақстан Республикасы Президентінің Парламенттегі Өкілдігінің назарына жеткізіледі.

      Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген заң жобалары бойынша қорытындылар Президент Әкімшілігінің Басшысымен міндетті түрде келісілуге тиіс.

      Заң жобасына Президент Әкімшілігінің Мемлекеттік құқық бөлімі және өзге де мүдделі құрылымдық бөлімшелері, Қазақстан Республикасы Президентінің көмекшісі немесе кеңесшісі теріс қорытынды берген жағдайда материалдар осы қорытындымен бірге ол бойынша әрі қарай түпкілікті шешім қабылдау үшін Президент Әкімшілігінің Басшысына жіберіледі.

      5. Заң жобалары бойынша Президент Әкімшілігі айтқан ескертулер жойылғаннан не олар бойынша Президент Әкімшілігімен арада туындаған келіспеушіліктер жойылғаннан кейін Үкімет оларды Парламент Мәжілісіне енгізеді.

      6. Мыналар Президент Әкімшілігімен міндетті түрде алдын ала келісілуге тиіс:

      1) Парламентте қаралуы Мемлекет басшысының атынан басым деп айқындау жоспарланған заң жобалары;

      2) Мемлекет басшысының тиісті тапсырмалары іске асырылатын заң жобалары;

      3) конституциялық заңдардың, кодекстердің жобалары, сондай-ақ қолданыстағы конституциялық заңдарды, кодекстерді өзгерту мен толықтыруға бағытталған заң жобалары;

      4) жергілікті мемлекеттік басқару мен жергілікті өзін-өзі басқаруды, елдің саяси және сайлау жүйелерін жетілдіруге бағытталған заң жобалары;

      5) қорғаныс, ұлттық қауіпсіздік, құқық қорғау қызметі және сот төрелігін жүзеге асыру салаларындағы құқықтық қатынастарды регламенттейтін заң жобалары;

      6) алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы, сондай-ақ тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңға өзгерістер мен толықтырулар енгізуді көздейтін заң жобалары;

      7) Қазақстан Республикасы Конституциясының 61-бабы 2-тармағының екінші бөлігіне және 3-тармағының үшінші бөлігіне сәйкес әзірленген заң жобалары, сондай-ақ Үкіметтің заң күші бар уақытша қаулыларының жобалары.

     

Об утверждении Правил согласования с Администрацией Президента Республики Казахстан проектов законов, вносимых Правительством Республики Казахстан в Мажилис Парламента Республики Казахстан

Указ Президента Республики Казахстан от 17 мая 2002 года N 873.

      Сноска. Заголовок – в редакции указа Президента РК от 17.03.2025 № 815.

      В целях повышения качества законопроектной деятельности ПОСТАНОВЛЯЮ:

      Сноска. Преамбула в редакции Указа Президента РК от 09.06.2016 № 275.

      1. Утвердить прилагаемые Правила согласования с Администрацией Президента Республики Казахстан проектов законов, вносимых Правительством Республики Казахстан в Мажилис Парламента Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 1 – в редакции указа Президента РК от 17.03.2025 № 815.

      2. Признать утратившим силу Указ Президента Республики Казахстан от 19 июня 1996 года N 3044 "Об утверждении Положения о порядке согласования с Президентом Республики Казахстан планов законопроектных работ Правительства Республики Казахстан и с Администрацией Президента Республики Казахстан проектов законов, вносимых Правительством в Мажилис Парламента Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 28, ст. 239).

      3. Контроль за исполнением настоящего Указа возложить на Администрацию Президента Республики Казахстан.

      4. Настоящий Указ вступает в силу со дня подписания.

     
      Президент
Республики Казахстан

  Утверждены
Указом Президента
Республики Казахстан
от 17 мая 2002 года N 873

ПРАВИЛА
согласования с Администрацией Президента Республики Казахстан проектов законов, вносимых Правительством Республики Казахстан в Мажилис Парламента Республики Казахстан

      Сноска. Правила – в редакции указа Президента РК от 17.03.2025 № 815.

      1. Настоящие Правила согласования с Администрацией Президента Республики Казахстан проектов законов, вносимых Правительством Республики Казахстан в Мажилис Парламента Республики Казахстан (далее – Правила), устанавливают порядок согласования с Администрацией Президента Республики Казахстан (далее – Администрация Президента) проектов законов, вносимых Правительством Республики Казахстан (далее – Правительство) в Мажилис Парламента Республики Казахстан (далее – Парламент).

      2. Разработанные и надлежащим образом оформленные проекты законов представляются на согласование в Администрацию Президента за подписью Руководителя Аппарата Правительства не позднее чем за 30 календарных дней до наступления срока, установленного Планом законопроектных работ Правительства для представления проекта закона в Парламент. Требование по сроку представления проектов законов на согласование в Администрацию Президента не распространяется на проекты законов, ежегодно разрабатываемые в реализацию Бюджетного кодекса. При этом пакет документов вместе с проектами законов должен содержать все необходимые материалы для их всестороннего рассмотрения (правовое, социально-экономическое и финансовое обоснования, заключения экспертиз и другие документы).

      Проекты законов, представляемые в Администрацию Президента на предварительное согласование, вносятся только после снятия разногласий между государственными органами.

      3. После представления в Администрацию Президента проекты законов рассматриваются Государственно-правовым отделом и иными заинтересованными структурными подразделениями Администрации Президента, соответствующими помощниками и советниками Президента Республики Казахстан.

      Срок проведения экспертизы проектов законов и подготовки заключения по ним в Администрации Президента не должен превышать 10 рабочих дней со дня их поступления в Администрацию Президента. При этом аналогичный срок по проектам конституционных законов, кодексов и законов, предусматривающим внесение изменений и (или) дополнений в действующие конституционные законы, кодексы, не должен превышать 15 рабочих дней.

      Срок проведения экспертизы по проектам законов, а также проектам временных постановлений Правительства Республики Казахстан, имеющих силу закона, разработанным в соответствии с частью второй пункта 2 и частью третьей пункта 3 статьи 61 Конституции Республики Казахстан, и подготовки заключения по ним в Администрации Президента не должен превышать 10 рабочих дней со дня их поступления в Администрацию Президента, если иное не установлено соответствующим поручением.

      4. После экспертизы проектов законов и подготовки соответствующих заключений Государственно-правовым отделом и иными заинтересованными структурными подразделениями Администрации Президента, помощниками и советниками Президента Республики Казахстан материалы за подписью руководства Администрации Президента направляются в Аппарат Правительства для последующей проработки с учетом высказанных замечаний и предложений. Указанные заключения путем направления их копий доводятся до сведения Представительства Президента Республики Казахстан в Парламенте.

      Заключения по проектам законов, предусмотренным пунктом 6 настоящих Правил, подлежат обязательному согласованию с Руководителем Администрации Президента.

      В случае отрицательного заключения Государственно-правового отдела и иных заинтересованных структурных подразделений Администрации Президента, помощника или советника Президента Республики Казахстан на проект закона материалы с этим заключением направляются Руководителю Администрации Президента для последующего принятия по нему окончательного решения.

      5. Проекты законов вносятся Правительством в Мажилис Парламента после устранения замечаний, высказанных по ним Администрацией Президента, либо устранения с Администрацией Президента разногласий, возникших по ним.

      6. Подлежат обязательному предварительному согласованию с Администрацией Президента:

      1) проекты законов, рассмотрение которых в Парламенте планируется от имени Главы государства определить приоритетным;

      2) проекты законов, в которых реализуются соответствующие поручения Главы государства;

      3) проекты конституционных законов, кодексов, а также проекты законов, направленные на изменение и дополнение действующих конституционных законов, кодексов;

      4) проекты законов, направленные на совершенствование местного государственного управления и местного самоуправления, политической и избирательной систем страны;

      5) проекты законов, регламентирующие правоотношения в сферах обороны, национальной безопасности, правоохранительной деятельности и отправления правосудия;

      6) проекты законов о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год, а также предусматривающие внесение изменений и дополнений в закон о республиканском бюджете на соответствующий год;

      7) проекты законов, а также проекты временных постановлений Правительства, имеющих силу закона, разработанные в соответствии с частью второй пункта 2 и частью третьей пункта 3 статьи 61 Конституции Республики Казахстан.