Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттік бюджетті әзірлеу ережелерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 5 шілдедегі N 363 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2009 жылғы 26 тамыздағы N 861 Жарлығымен

      Ескерту. Жарлықтың күші жойылды - ҚР Президентінің 2009.08.26. N 861 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-т. қараңыз) Жарлығымен.

      Республикалық баспасөзде
жариялануға тиіс    

      Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджет кодексіне сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. Қоса беріліп отырған Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттік бюджетті әзірлеу ережелері бекітілсін.

      2. "Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттік бюджетті әзірлеу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 7 шілдедегі N 1401 Жарлығының күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы Жарлық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті

Қазақстан Республикасы
Президентінің  
2007 жылғы 5 шілдедегі
N 363 Жарлығымен 
БЕКІТІЛГЕН   

Республикалық бюджет жобасын және төтенше
мемлекеттік бюджетті әзірлеу
ЕРЕЖЕЛЕРІ

      Осы Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттік бюджетті әзірлеу ережелері (бұдан әрі - Ережелер) Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджет кодексіне сәйкес әзірленді, алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттік бюджетті әзірлеу тәртібін айқындайды.

1-бөлім. Республикалық бюджет жобасын әзірлеу тәртібі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітетін Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының орта мерзімді жоспары (бұдан әрі - Орта мерзімді жоспар ), Қазақстан Республикасы Үкіметінің алдағы үш жылдық кезеңге арналған орта мерзімді фискалдық саясаты (бұдан әрі - Орта мерзімді фискалдық саясат ), мемлекеттік, салалық (секторалдық) бағдарламалар, Қазақстан Республикасы Президентінің елдегі ахуал және республиканың ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттары туралы Қазақстан халқына жыл сайынғы жолдаулары, өткен және ағымдағы қаржы жылдарындағы бюджеттік бағдарламалардың іске асырылу тиімділігін бағалау және республикалық бюджеттің атқарылу нәтижелері алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасын әзірлеу үшін негіз болып табылады.
      2. Республикалық бюджет жобасын әзірлеу процесі мынадай кезеңдерді қамтиды:
      1) алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджетке түсетін түсімдердің және Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына жіберілетін бюджетке түсетін түсімдердің болжамды көрсеткіштерін айқындау;
      2) ағымдағы бюджеттік бағдарламалар, бюджеттік даму бағдарламалары үшін шығыстардың лимиттерін айқындау;
      3) басым бюджеттік инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) қамтитын басым бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) тізбесін айқындау;
      4) республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерді жасауы;
      5) республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін қарау;
      6) алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы
заңның жобасын әзірлеу.

2-тарау. Алдағы қаржы жылына арналған республикалық
бюджетке түсетін түсімдердің және Қазақстан
Республикасының Ұлттық қорына жіберілетін бюджетке
түсетін түсімдердің болжамды көрсеткіштерін айқындау

      3. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган үш жылдық кезеңге бекітілген бюджеттік алымдар көлемін ескере отырып және үш жылға бекітілген Орта мерзімді жоспардың, Орта мерзімді фискалдық саясаттың негізінде бюджет құрылымы бойынша алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджетке түсетін түсімдердің және Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына жіберілетін бюджетке түсетін түсімдердің болжамды көрсеткіштерін айқындайды және оларды Республикалық бюджет комиссиясының қарауына жібереді .
      4. Республикалық бюджет комиссиясы ағымдағы қаржы жылының 7 мамырына дейін алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджетке түсетін түсімдердің және Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына жіберілетін бюджетке түсетін түсімдердің болжамды көрсеткіштерін қарайды және олар жөнінде шешім қабылдайды.
      5. Республикалық бюджет комиссиясы Қазақстан Республикасы Үкіметінің және (немесе) Қазақстан Республикасы Парламенті депутаттарының ұсыныстары негізінде республиканың стратегиялық, әлеуметтік-экономикалық дамуының белгіленген басымдықтарын ескере отырып, түсімдердің болжамды көрсеткіштері мен бюджет қаражатын жұмсаудың негізгі бағыттарын көрсете отырып, тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетті нақтылау туралы шешім қабылдайды.

3-тарау. Бюджет шығыстарының лимиттерін және
басым бюджеттік бағдарламалар (ішкі бағдарламалар)
тізбесін айқындау

      6. Республикалық бюджет шығыстарының лимиттерін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган республикалық бюджеттің болжамды көрсеткіштері, бюджет қаражатын жұмсаудың басым бағыттары, Орта мерзімді фискалдық саясатта айқындалған басқа да көрсеткіштер, республикалық бюджет тапшылығының және теріс операциялық сальдоның жол берілетін шекті мөлшері және Орта мерзімді жоспарда айқындалған басқа да макроэкономикалық көрсеткіштер, алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджетке түсетін түсімдердің болжамды көрсеткіштері негізінде қалыптастырады.
      7. Басым бюджеттік инвестициялық жобалардың (бағдарламалардың) тізбесін қалыптастыру бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) тізбесі негізінде жүзеге асырылады.
      Бұл ретте басым бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) тізбесі бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган белгілеген нысанда, өткен жылғы есептік деректер мен ағымдағы жылға арналған жоспарлы көрсеткіштер көрсетілетін бюджеттік бағдарламалардан қалыптастырылады.
      Жоспарланатын кезеңнің бірінші жылында іске асырылуы басталатын, басым бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) тізбесіне енгізілетін бюджеттік бағдарламалар бір уақытта мынадай талаптарға жауап беруге тиіс:
      1) мемлекеттік функцияларға сәйкес келу;
      2) мемлекеттік, салалық (секторалдық), өңірлік бағдарламаларға сәйкес келу;
      3) орта мерзімді фискалдық саясаттың негізгі бағыттарына сәйкес келу;
      4) бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) үшін техникалық-экономикалық негіздеменің экономикалық сараптамасының оң қорытындысы болуы.
      8. Ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшін бюджет шығыстарының лимиттерін есептеу кезінде:
      1) үш жылдық кезеңге белгіленген бюджеттік субвенциялардың көлемін қоса алғанда, ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға арналған шығындардың жалпы көлемі Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан кепілдік берілген трансферт мөлшерін есепке алмағандағы тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет кірістерінің көлемінен аспауға тиістігі;
      2) бекітілген заттай нормалар;
      3) ағымдағы қаржы жылының ағымдағы бюджеттік бағдарламаларының көлемі;
      4) бюджеттік шығыстарды ұлғайту немесе қысқарту бойынша Орта мерзімді фискалдық саясатта көрсетілген бағыттар;
      5) ағымдағы қаржы жылы аяқталатын ағымдағы бюджеттік бағдарламаларды алып тастау қажеттігі;
      6) басқа да қажетті шарттар ескеріледі.
      9. Ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшін бюджет шығыстарының лимиттері бюджеттік бағдарламалардың әрбір әкімшісі үшін айқындалады. Шығыстардың жекелеген түрлерін жалпы лимиттерден бөліп алуға рұқсат етіледі.
      10. Бюджеттік даму бағдарламалары үшін шығыстардың лимиті республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері арасында бөлінбестен, тұтас айқындалады. Бюджеттік даму бағдарламалары үшін шығыстар лимитінің көлемі республикалық бюджет шығыстарының жалпы болжамды көлемі мен ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшін бюджет шығыстары лимиттерінің жалпы көлемі арасындағы айырмашылық ретінде есептеледі.
      11. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган:
      ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшін бюджет шығыстарының лимитін;
      бюджеттік даму бағдарламалары үшін бюджет шығыстарының лимитін;
      басым бюджеттік инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) қамтитын басым бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) тізбесін Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.
      12. Республикалық бюджет комиссиясы ағымдағы қаржы жылының 7 мамырына дейін ағымдағы бюджеттік бағдарламалар, бюджеттік даму бағдарламалары үшін шығыстардың лимиттерін және басым бюджеттік инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) қамтитын басым бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) тізбесін қарайды және мақұлдайды.
      13. Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшін шығыстардың лимиттерін және басым бюджеттік инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) қамтитын басым бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) тізбесін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган үш жұмыс күні ішінде республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне, ал бюджеттік даму бағдарламалары үшін шығыстардың лимитін бюджеттік инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) іріктеу үшін экономикалық жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жеткізеді.
      14. Экономикалық жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) бойынша өтінімдерін қарау нәтижелері, заңды тұлғалардың жарғылық капиталына қатысу арқылы жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемелері негізінде және Республикалық бюджет комиссиясы айқындаған бюджеттік даму бағдарламалары үшін шығыстардың лимиттері шегінде:
      1) мемлекеттік, салалық (секторалдық) бағдарламалар бөлінісінде ағымдағы қаржы жылы іске асырылатын инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) ескере отырып, бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) тізбесін;
      2) заңды тұлғалардың жарғылық капиталына қатысу арқылы жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялар жөніндегі ұсыныстарды қалыптастырады және ағымдағы қаржы жылының 20 мамырына дейін Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.
      15. Республикалық бюджет комиссиясы 14-тармақта көрсетілген тізбе мен ұсыныстарды қарайды, оларды қаржыландыру көзі мен тетігін және оларды іске асыруға жауапты болатын республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерін айқындайды.
      16. Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) мен заңды тұлғалардың жарғылық капиталына қатысу арқылы жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялар жөніндегі ұсыныстарды бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган үш жұмыс күні ішінде республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне жеткізеді.

4-тарау. Республикалық бюджеттік бағдарламалар
әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерді жасауы

      17. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдері бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган белгілеген тәртіппен:
      бірыңғай бюджеттік сыныптама;
      бюджет шығыстарының лимиттері;
      өткен қаржы жылында Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған үш жылдық кезеңге арналған бюджеттік өтінім;
      Орта мерзімді жоспар;
      Орта мерзімді фискалдық саясат;
      басым бюджеттік инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) қамтитын басым бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) тізбесі;
      бюджеттік бағдарламалар паспорттарының жобасы;
      бюджеттік бағдарламалар әкімшісі жүргізген, жоспарланатын қаржы жылына ауысатын бюджеттік бағдарламалардың тиімділігін бағалау нәтижелері негізінде жасалады.
      18. Алдағы үш жылдық кезеңге арналған бюджеттік өтінімдерді республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ағымдағы қаржы жылының 1 маусымынан кешіктірмей бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган белгілеген кестеге сәйкес ұсынады.
      Республикалық бюджетті нақтылау кезінде республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Республикалық бюджет комиссиясы қабылдаған бюджет қаражатын жұмсаудың негізгі бағыттары бойынша Республикалық бюджет комиссиясы республикалық бюджетті нақтылау туралы шешім қабылдағаннан кейін 10 жұмыс күні ішінде бюджеттік өтінімді бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсынады.
      19. Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттеріне берілетін нысаналы трансферттерді және бюджеттік кредиттерді қаржыландыруды жүзеге асыратын республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана бөлінісінде осы бюджеттік бағдарламалар бойынша негізделген есептеулерді ұсынады.

5-тарау. Республикалық бюджеттік бағдарламалар
әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін қарау

      20. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган:
      1) республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін олардың осы Ережеде және Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында қойылатын талаптарға сәйкестігі мәніне қарайды;
      2) бюджеттік бағдарламалардың тиімділігін бюджеттік бағдарламаларды республикалық бюджеттің жобасына енгізу үшін бюджетті жоспарлау сатысында бағалауды жүргізеді;
      3) республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдері бойынша қорытынды дайындайды;
      4) облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттеріне республикалық бюджеттен берілетін нысаналы трансферттер мен бюджеттік кредиттердің көлемі жөнінде ұсыныс дайындайды.
      21. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдері бойынша қорытындының нысанын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды.
      22. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдері және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның олар бойынша қорытындылары, сондай-ақ бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттеріне республикалық бюджеттен берілетін нысаналы трансферттер мен бюджеттік кредиттердің көлемі жөніндегі ұсынысы ағымдағы қаржы жылының 1 шілдесінен бастап Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізіледі.
      23. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдері Республикалық бюджет комиссиясының қарауына екі кезеңмен енгізілуі мүмкін.
      Бірінші кезеңде ағымдағы бюджеттік бағдарламалар енгізіледі. Бұл ретте ағымдағы бюджеттік бағдарламалар жаңа әрі қосымша бюджет қаражатын талап ететін, жеке қаралатын бюджеттік бағдарламаларды қоспағанда, Республикалық бюджет комиссиясында республикалық бюджеттік бағдарламалардың барлық әкімшілері бойынша тұтастай қаралады.
      Екінші кезеңде бюджеттік даму бағдарламалары енгізіледі.
      Республикалық бюджет комиссиясы бюджеттік өтінімдерді экономиканың салалары бойынша қарау тәртібін белгілеуі мүмкін.
      24. Республикалық бюджет комиссиясының республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін қарау кестесін Республикалық бюджет комиссиясының жұмыс органы жасайды.
      25. Республикалық бюджет комиссиясы енгізілген республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін, бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындыларын, сондай-ақ облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттеріне республикалық бюджеттен берілетін нысаналы трансферттер мен бюджеттік кредиттердің көлемі жөніндегі ұсынысты қарайды және ағымдағы қаржы жылының 27 шілдесіне дейін олар жөнінде шешім қабылдайды.
      Республикалық бюджетті нақтылау кезінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган бюджеттік өтінімдерді қарайды, олар бойынша қорытындылар дайындайды және республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік өтінімдерді табыс еткеннен кейін 10 жұмыс күні ішінде шешім қабылдау үшін оларды Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.
      26. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган мен республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің арасындағы келіспеушіліктерді Республикалық бюджет комиссиясы қарайды.
      27. Республикалық бюджет комиссиясы бюджеттік бағдарламалар бойынша түпкілікті шешім қабылдағаннан кейін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қосымша өтінімдер ұсынуға құқығы жоқ.
      28. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері республикалық бюджеттік бағдарламалар паспорттарының жобаларын және шығыстардың есептеулерін Республикалық бюджет комиссиясының шешімдеріне сәйкес келтіреді және ағымдағы қаржы жылының 1 тамызына дейін оларды бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсынады.
      Республикалық бюджетті нақтылау кезінде республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері республикалық бюджеттік бағдарламалар паспорттарының жобаларын және бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша шығыстар есептеулерін Республикалық бюджет комиссиясының шешімдеріне сәйкес келтіреді және Республикалық бюджет комиссиясы шешім қабылдағаннан кейін 3 жұмыс күні ішінде оларды бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсынады.

6-тарау. Алдағы қаржы жылына арналған
республикалық бюджет туралы заңның жобасын әзірлеу

      29. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Республикалық бюджет комиссиясы қабылдаған шешімдер негізінде алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкілікті нұсқасын жасайды және оны Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.
      Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкілікті нұсқасын қарау және айқындау жоспарланып отырған қаржы жылының алдындағы жылдың 1 тамызынан кешіктірмей аяқталады.
      Республикалық бюджетті нақтылау кезінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Республикалық бюджет комиссиясы қабылдаған шешімдер негізінде Республикалық бюджет комиссиясының қорытындысынан кейін 5 жұмыс күні ішінде нақтылайтын республикалық бюджет жобасының түпкілікті нұсқасын жасайды және оны Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.
      30. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкілікті нұсқасы негізінде алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын жасайды және ағымдағы қаржы жылының 15 тамызынан кешіктірмей оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің қарауына ұсынады.
      Республикалық бюджетті нақтылау кезінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Республикалық бюджет комиссиясының нақтыланған республикалық бюджет жобасының түпкілікті нұсқасы бойынша шешімі негізінде 10 жұмыс күні ішінде тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңға өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы заңның жобасын жасайды және оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің қарауына ұсынады.
      31. Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметі ағымдағы қаржы жылының 1 қыркүйегінен кешіктірмей Қазақстан Республикасының Парламентіне енгізеді.

2-бөлім. Төтенше мемлекеттік бюджетті әзірлеу

7-тарау. Жалпы ережелер

      32. Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында төтенше немесе соғыс жағдайын енгізу не Қазақстан Республикасының бірнеше өңірінің аумағында төтенше жағдай енгізу туралы Жарлығы төтенше мемлекеттік бюджетті әзірлеу үшін негіз болып табылады.
      33. Төтенше мемлекеттік бюджет республикалық және жергілікті бюджеттердің негізінде қалыптастырылады.

8-тарау. Төтенше мемлекеттік бюджет жобасын әзірлеу

      34. Қазақстан Республикасының Президенті төтенше немесе соғыс жағдайын енгізген кезде бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға Қазақстан Республикасы Президентінің төтенше немесе соғыс жағдайын енгізу туралы Жарлығы қабылданған күнгі жағдай бойынша республикалық және жергілікті бюджеттердің бекітілген, нақтыланған, түзетілген көрсеткіштерін және олардың кассалық атқарылуын ұсынады.
      35. Тиісті мемлекеттік органдар төтенше немесе соғыс жағдайы әрекет ететін кезеңде жүзеге асырылатын іс-шараларды қаржыландыру жөніндегі бюджеттік өтінімдерді бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға енгізеді.
      36. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган төтенше немесе соғыс жағдайының іс-шараларын қаржыландыру үшін бюджеттік бағдарламалардың тізбесі мен көлемін, сондай-ақ қаржыландырылуы бюджет қаражатын қайта бөлу мақсатында тоқтатыла тұратын республикалық және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың тізбесін жасайды және оларды Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.
      37. 36-тармақта көрсетілген бюджеттік бағдарламалардың тізбелері мен көлемін Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдағаннан кейін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Қазақстан Республикасы Президентінің төтенше мемлекеттік бюджет туралы Жарлығының жобасын жасайды. Қазақстан Республикасы Президентінің төтенше мемлекеттік бюджет туралы Жарлығының жобасына:
      1) Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінде белгіленген құрылым бойынша жасалатын төтенше мемлекеттік бюджет;
      2) төтенше мемлекеттік бюджет құрамына енгізілген және төтенше немесе соғыс жағдайының іс-шараларын қаржыландыруға қажеттілікті ескере отырып түзетілген республикалық және жергілікті бюджеттердің көрсеткіштері қоса беріледі.
      38. Егер Қазақстан Республикасы Президентінің төтенше немесе соғыс жағдайын енгізу туралы Жарлығында өзгеше көзделмесе, Қазақстан Республикасы Президентінің төтенше мемлекеттік бюджет туралы Жарлығының жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Президентіне бекітуге енгізеді.

Об утверждении Правил разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета

Указ Президента Республики Казахстан от 5 июля 2007 года N 363. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 26 августа 2009 года N 861

      Сноска. Утратил силу Указом Президента РК от 26.08.2009 N 861(порядок введения в действие см. п. 3).

Подлежит опубликованию 
в республиканской печати

      В соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета.

      2. Признать утратившим силу Указ Президента Республики Казахстан от 7 июля 2004 года N 1401 "Об утверждении Правил разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета".

      3. Настоящий Указ вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Президент
      Республики Казахстан

УТВЕРЖДЕНЫ       
Указом Президента   
Республики Казахстан  
от 5 июля 2007 года N 363

ПРАВИЛА
разработки проекта республиканского бюджета
и чрезвычайного государственного бюджета

      Настоящие Правила разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета (далее - Правила) разработаны в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года, определяют порядок разработки проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год и чрезвычайного государственного бюджета.

Раздел 1. Порядок разработки проекта
республиканского бюджета

Глава 1. Общие положения

      1. Основой для разработки проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год являются Среднесрочный план социально-экономического развития Республики Казахстан (далее - Среднесрочный план), Среднесрочная фискальная политика Правительства Республики Казахстан на предстоящий трехлетний период (далее - Среднесрочная фискальная политика), утверждаемые Правительством Республики Казахстан, государственные, отраслевые (секторальные) программы, ежегодных посланий Президента Республики Казахстан народу Казахстана о положении в стране и основных направлениях внутренней и внешней политики республики, результаты оценки эффективности реализации бюджетных программ и исполнения республиканского бюджета истекшего и текущего финансовых годов.

      2. Процесс разработки проекта республиканского бюджета включает в себя следующие этапы:
      1) определение прогнозных показателей поступлений в республиканский бюджет и поступлений в бюджет, направляемых в Национальный фонд Республики Казахстан, на предстоящий финансовый год;
      2) определение лимитов расходов для текущих бюджетных программ, бюджетных программ развития;
      3) определение перечня приоритетных бюджетных программ (подпрограмм), включающего приоритетные бюджетные инвестиционные проекты (программы);
      4) составление бюджетных заявок администраторами республиканских бюджетных программ;
      5) рассмотрение бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ;
      6) разработку проекта закона о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год.

Глава 2. Определение прогнозных
показателей поступлений в республиканский бюджет и поступлений
в бюджет, направляемых в Национальный фонд Республики Казахстан, на предстоящий финансовый год

      3. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию с учетом утвержденных на трехлетний период объемов бюджетных изъятий и на основе Среднесрочного плана, Среднесрочной фискальной политики, утвержденных на три года, определяет прогнозные показатели поступлений республиканского бюджета и поступлений в бюджет, направляемых в Национальный фонд Республики Казахстан, на предстоящий финансовый год по структуре бюджета и направляет их на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии .

      4. Республиканская бюджетная комиссия до 7 мая текущего финансового года рассматривает прогнозные показатели поступлений республиканского бюджета и поступлений в бюджет, направляемых в Национальный фонд Республики Казахстан, на предстоящий финансовый год и принимает решение по ним.

      5. Республиканская бюджетная комиссия на основании предложений Правительства Республики Казахстан и (или) депутатов Парламента Республики Казахстан принимает решение об уточнении республиканского бюджета на соответствующий финансовый год с указанием прогнозных показателей поступлений и основных направлений расходования бюджетных средств с учетом установленных приоритетов стратегического, социально-экономического развития республики.

Глава 3. Определение лимитов
расходов бюджета и перечня приоритетных
бюджетных программ (подпрограмм)

      6. Лимиты расходов республиканского бюджета формируются центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию на основе прогнозных показателей республиканского бюджета, приоритетных направлений расходования бюджетных средств, других показателей, определенных Среднесрочной фискальной политикой, предельно допустимого размера дефицита республиканского бюджета и отрицательного операционного сальдо и других макроэкономических показателей, определенных Среднесрочным планом, прогнозных показателей поступлений в республиканский бюджет на предстоящий финансовый год.

      7. Формирование перечня приоритетных бюджетных инвестиционных проектов (программ) осуществляется на основании перечня бюджетных программ (подпрограмм).
      При этом перечень приоритетных бюджетных программ (подпрограмм) формируется из бюджетных программ, в которых отражаются отчетные данные за истекший год и плановые показатели на текущий год по форме, установленной центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.
      Бюджетные программы с началом реализации в первый год планируемого периода, включаемые в перечень приоритетных бюджетных программ (подпрограмм), должны отвечать одновременно следующим требованиям:
      1) соответствие государственным функциям;
      2) соответствие государственным, отраслевым (секторальным), региональным программам;
      3) соответствие основным направлениям среднесрочной фискальной политики;
      4) наличие положительного заключения экономической экспертизы технико-экономического обоснования для бюджетных инвестиционных проектов (программ).

      8. При расчете лимитов расходов бюджета для текущих бюджетных программ учитывается следующее:
      1) общий объем затрат на текущие бюджетные программы, включая объемы бюджетных субвенций, установленных на трехлетний период, не должен превышать объем доходов республиканского бюджета без учета размера гарантированного трансферта из Национального фонда Республики Казахстан на соответствующий финансовый год;
      2) утвержденные натуральные нормы ;
      3) объем текущих бюджетных программ текущего финансового года;
      4) направления, отраженные в Среднесрочной фискальной политике, по увеличению или сокращению бюджетных расходов;
      5) необходимость исключения завершающихся в текущем финансовом году текущих бюджетных программ;
      6) другие необходимые условия.

      9. Лимиты расходов бюджета для текущих бюджетных программ определяются для каждого администратора республиканских бюджетных программ. Допускается выделение отдельных видов расходов из общих лимитов.

      10. Лимит расходом для бюджетных программ развития определяется в целом, без распределения между администраторами республиканских бюджетных программ. Объем лимита расходов для бюджетных программ развития рассчитывается как разница между общим прогнозным объемом расходов республиканского бюджета и общим объемом лимитов расходов бюджета для текущих бюджетных программ.

      11. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии:
      лимит расходов бюджета для текущих бюджетных программ;
      лимит расходов бюджета для бюджетных программ развития;
      перечень приоритетных бюджетных программ (подпрограмм), включающий приоритетные бюджетные инвестиционные проекты (программы).

      12. Республиканская бюджетная комиссия до 7 мая текущего финансового года рассматривает и одобряет лимиты расходов для текущих бюджетных программ, бюджетных программ развития и перечень приоритетных бюджетных программ (подпрограмм), включающий приоритетные бюджетные инвестиционные проекты (программы).

      13. Одобренные Республиканской бюджетной комиссией лимиты расходов для текущих бюджетных программ и перечень приоритетных бюджетных программ (подпрограмм), включающий приоритетные бюджетные инвестиционные проекты (программы), доводятся в течение трех рабочих дней центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию до администраторов республиканских бюджетных программ, а лимит расходов для бюджетных программ развития - до центрального уполномоченного органа по экономическому планированию для отбора бюджетных инвестиционных проектов (программ).

      14. Центральный уполномоченный орган по экономическому планированию на основе результатов рассмотрения заявок администраторов республиканских бюджетных программ по бюджетным инвестиционным проектам (программам), финансово-экономических обоснований бюджетных инвестиций, осуществляемых посредством участия в уставном капитале юридических лиц, и в пределах лимитов расходов для бюджетных программ развития, определенных Республиканской бюджетной комиссией, формирует и вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии до 20 мая текущего финансового года:
      1) перечень бюджетных инвестиционных проектов (программ) с учетом реализуемых в текущем финансовом году инвестиционных проектов (программ) в разрезе государственных, отраслевых (секторальных) программ;
      2) предложения по бюджетным инвестициям, осуществляемым посредством участия в уставном капитале юридических лиц.

      15. Республиканская бюджетная комиссия рассматривает указанные в пункте 14 перечень и предложения, определяет источник и механизм их финансирования и администраторов республиканских бюджетных программ, которые будут ответственными за их реализацию.

      16. Одобренные Республиканской бюджетной комиссией перечень бюджетных инвестиционных проектов (программ) и предложения по бюджетным инвестициям, осуществляемым посредством участия в уставном капитале юридических лиц , доводятся центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию до администраторов республиканских бюджетных программ в течение трех рабочих дней.

Глава 4. Составление бюджетных
заявок администраторами республиканских
бюджетных программ

      17. Бюджетная заявка администраторов республиканских бюджетных программ составляется в порядке , устанавливаемом центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию, на основе:
      единой бюджетной классификации;
      лимитов расходов бюджета;
      бюджетной заявки на трехлетний период, одобренной Республиканской бюджетной комиссией в истекшем финансовом году;
      Среднесрочного плана;
      Среднесрочной фискальной политики;
      перечня приоритетных бюджетных программ (подпрограмм), включающего приоритетные бюджетные инвестиционные проекты (программы);
      проекта паспортов бюджетных программ;
      результатов оценки эффективности переходящих на планируемый финансовый год бюджетных программ, проведенной администратором бюджетных программ.

      18. Бюджетные заявки на предстоящий трехлетний период представляются администраторами республиканских бюджетных программ в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию не позднее 1 июня текущего финансового года согласно графику, установленному центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.
      При уточнении республиканского бюджета администраторы республиканских бюджетных программ по принятым Республиканской бюджетной комиссией основным направлениям расходования бюджетных средств представляют бюджетную заявку в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию в течение 10 рабочих дней после принятия Республиканской бюджетной комиссией решения об уточнении республиканского бюджета.

      19. Администраторы республиканских бюджетных программ, осуществляющие финансирование целевых трансфертов и бюджетных кредитов бюджетам областей, города республиканского значения, столицы, представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию обоснованные расчеты по данным бюджетным программам в разрезе областей, города республиканского значения, столицы.

Глава 5. Рассмотрение бюджетных
заявок администраторов республиканских
бюджетных программ

      20. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию:
      1) рассматривает бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ на предмет их соответствия требованиям, предъявляемым настоящими Правилами и бюджетным законодательством Республики Казахстан;
      2) проводит оценку эффективности бюджетных программ на стадии планировании бюджета для включения бюджетных программ в проект республиканского бюджета;
      3) готовит заключение по бюджетным заявкам администраторов республиканских бюджетных программ;
      4) готовит предложение по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам города республиканскою значения, столицы.

      21. Форма включения по бюджетным заявкам администраторов республиканских бюджетных программ определяется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.

      22. Бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ и заключения центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию по ним, а также предложение центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам города республиканского значения, столицы, начиная с 1 июля текущего финансового года, вносятся на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.

      23. Бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ могут вноситься на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии в два этапа.
      На первом этапе вносятся текущие бюджетные программы. При этом текущие бюджетные программы рассматриваются на Республиканской бюджетной комиссии в целом по всем администраторам республиканских бюджетных программ, за исключением новых и требующих дополнительных бюджетных средств бюджетных программ, которые рассматриваются отдельно.
      На втором этапе вносятся бюджетные программы развития.
      Республиканской бюджетной комиссией может устанавливаться порядок рассмотрения бюджетных заявок по отраслям экономики.

      24. График рассмотрения Республиканской бюджетной комиссией бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ составляется рабочим органом Республиканской бюджетной комиссии.

      25. Республиканская бюджетная комиссия рассматривает внесенные бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ, заключения центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию, а также предложения по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам города республиканского значения, столицы и до 27 июля текущего финансового года принимает по ним решение.
      При уточнении республиканского бюджета центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию рассматривает бюджетные заявки, готовит по ним заключения и вносит их на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии для принятия решения в течение 10 рабочих дней после представления бюджетных заявок администраторами республиканских бюджетных программ.

      26. Разногласия между центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию и администраторами республиканских бюджетных программ рассматриваются Республиканской бюджетной комиссией.

      27. После принятия Республиканской бюджетной комиссией окончательного решения по бюджетным программам администраторы республиканских бюджетных программ не вправе представлять дополнительные заявки.

      28. Администраторы республиканских бюджетных программ приводят проекты паспортов республиканских бюджетных программ и расчеты расходов в соответствие с решениями Республиканской бюджетной комиссии и до 1 августа текущего финансового года представляют их в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.
      При уточнении республиканского бюджета администраторы республиканских бюджетных программ приводят проекты паспортов республиканских бюджетных программ и расчеты расходов по бюджетной программе (подпрограмме) в соответствие с решениями Республиканской бюджетной комиссии и представляют их в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию в течение 3 рабочих дней после принятия решения Республиканской бюджетной комиссией.

Глава 6. Разработка проекта закона
о республиканском бюджете на предстоящий
финансовый год

      29. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию на основе принятых решений Республиканской бюджетной комиссии составляет окончательный вариант проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год и вносит его на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      Рассмотрение и определение окончательного варианта проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год завершаются не позднее 1 августа года, предшествующего планируемому финансовому году.
      При уточнении республиканского бюджета центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию на основе принятых решений Республиканской бюджетной комиссии в течение 5 рабочих дней после заключения Республиканской бюджетной комиссии составляет окончательный вариант проекта уточненного республиканского бюджета и вносит его на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.

      30. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию на основе окончательного варианта проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год составляет проект закона о республиканским бюджете на предстоящий финансовый год и не позднее 15 августа текущего финансового года представляет его на рассмотрение в Правительство Республики Казахстан.
      При уточнении республиканского бюджета центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию на основе решения Республиканской бюджетной комиссии по окончательному варианту проекта уточненного республиканского бюджета в течение 10 рабочих дней составляет проект закона о внесении изменений и дополнений в закон о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год и представляет его на рассмотрение в Правительство Республики Казахстан.

      31. Проект закона о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год вносится Правительством Республики Казахстан в Парламент Республики Казахстан не позднее 1 сентября текущего финансового года.

Раздел 2. Разработка чрезвычайного
государственного бюджета

Глава 7. Общие положении

      32. Основанием для разработки чрезвычайного государственного бюджета является Указ Президента Республики Казахстан о введении на всей территории Республики Казахстан чрезвычайного или военного положения либо введении чрезвычайного положения на территории нескольких регионов Республики Казахстан.

      33. Чрезвычайный государственный бюджет формируется на основе республиканского и местных бюджетов.

Глава 8. Разработка проекта чрезвычайного
государственного бюджета

      34. При введении Президентом Республики Казахстан чрезвычайного или военного положения центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета представляет в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию утвержденные, уточненные, скорректированные показатели республиканского и местных бюджетов и их кассовое исполнение по состоянию на дату принятия Указа Президента Республики Казахстан о введении чрезвычайного или военного положения.

      35. Соответствующие государственные органы вносят в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию бюджетные заявки по финансированию мероприятий, осуществляемых в период действия чрезвычайного или военного положения.

      36. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию составляет перечень и объемы бюджетных программ для финансирования мероприятий чрезвычайного или военного положения, а также перечень республиканских и местных бюджетных программ, финансирование которых приостанавливается в целях перераспределения бюджетных средств, и вносит их на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.

      37. После одобрения Республиканской бюджетной комиссией указанных в пункте 36 перечней и объемов бюджетных программ центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию составляет проект Указа Президента Республики Казахстан о чрезвычайном государственном бюджете. К проекту Указа Президента Республики Казахстан о чрезвычайном государственном бюджете прилагаются:
      1) чрезвычайный государственный бюджет, который составляется по установленной Бюджетным кодексом Республики Казахстан структуре;
      2) показатели республиканского и местных бюджетов, включенные в состав чрезвычайного государственного бюджета и скорректированные с учетом потребности на финансирование мероприятий чрезвычайного или военного положения.

      38. Проект Указа Президента Республики Казахстан о чрезвычайном государственном бюджете вносится Правительством Республики Казахстан на утверждение Президенту Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке , если иное не предусмотрено Указом Президента Республики Казахстан о введении чрезвычайного или военного положения.