"Ауыл шаруашылығы субъектiлерiне жергiлiктi деңгейде бюджеттiк несие беру Ережесiн бекiту" туралы

Атырау облысы әкiмiнiң 2002 жылғы 8 қазандағы N 492 шешiмi. Атырау облысының Әділет басқармасында 2002 жылғы 13 қарашада N 1195 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімінің 2009 жылғы 30 наурыздағы N 15 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімінің 2009.03.30 N 15 шешімімен.
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2000 жылғы 5 ақпандағы N 175 "Ауыл шаруашылығы өндiрiсiн дамытудың 2000-2002 жылдарға арналған Бағдарламасын жүзеге асыру жөнiндегi iс-шаралар Жоспарын бекiту туралы" қаулысын орындау үшiн және облыс әкiмиятының 2001 жылғы 25 маусымдағы N 8 "2001-2005 жылдардағы ауылды әлеуметтiк-экономикалық дамытудың Облыстық Бағдарламасы және оны жүзеге асыру шаралар жоспары туралы" қаулысын жүзеге асыру мақсатында шешім етемін:
      1. Ауыл шаруашылығы субъектiлерiне "Ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілерді несиелеу" бағдарламасы бойынша жергiлiктi деңгейде бюджеттiк несие беру Ережесi (жалғанды).
      2. "Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлерді несиелеу" бағдарламасының әкiмгерi болып облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы (Қ. Арыстанов) белгiленсiн. (алға қарай - бағдарлама әкімгері).
      3. Бағдарлама әкiмгері - бөлінген несиелік қаржылардың мақсатты жұмсалуын және тиімді пайдалануын бақылауды қамтамасыз етсін.
      4. Облыстық қаржы басқармасы (Б.Жантемiров) бағдарлама әкiмгерiнiң өтiнiмдерiне сәйкес "Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлердi несиелеу" бағдарламасын 2002 жылға облыстық бюджетте қаралған қаржы шегiнде қаржыландыруды қамтамасыз етсiн.
      5. Облыс әкiмінiң 2001 жылғы 5 маусымдағы N 207 "2001 жылы ауыл шаруашылығы субъектiлерiне жергiлiктi деңгейде бюджеттік несие беру Ережелерін бекiту туралы" және 2001 жылғы 25 сәуiрдегі N 160 "Атырау облысында бюджеттiк несиелеудi жүзеге асыру туралы" шешiмдерiнiң күшi жойылды деп есептелсiн.
      6. Осы шешiмнiң орындалуын бақылау облыс әкiмiнiң орынбасары Қ.Қ. Ищановқа жүктелсiн.

      Облыс әкімі

"Бекітілген"      
Облыс әкімінің 2002 жылдың
08.10.2002 ж. N 492 шешімімен

Ауыл шаруашылығы субъектiлерiне жергiлiктi деңгейде
бюджеттiк несиелер беру Ережесi

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 сәуірдегі N 357-1 "Бюджет жүйесi туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 31 тамыздағы N 2444 "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 25 шілдедегі N 832 "Мемлекеттік бюджет есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелер үшін бюджеттің атқарылуы және есептілік нысандарын жүргізу (мерзімдік және жылдық) жөніндегі қаржылық рәсімдердің ережесін бекіту туралы" қаулыларына сәйкес әзірленген және 10 1 257 82 00 "Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлерді несиелеу" бағдарламасы бойынша бюджеттiк несиелер беру тәртiбi мен шарттарын белгiлейдi.

1. Жалпы шарттар

      1. Осы Ережеде мынадай түсініктер пайдаланылады:
      несие берушi - жергiлiктi атқарушы орган;
      бюджеттiк несие - мерзімділік, ақылық және қайтарымдылық жағдайларында облыстық бюджеттен несие берушілер ұсынатын ақшалар;
      заемшы - банк-заемшы немесе түпкi заемшы;
      банк-заемшы - ұлттық Банктің тізбесінде көрсетілген және банктік операциялардың жеке түрлерін жүзеге асыруға Қазақстан Республикасы ұлттық Банкiнiң лицензиясы бар, түпкі заемшыларды одан әрі несиелеу үшін бюджеттік несие алатын екiншi деңгейдегi банк;
      түпкi заемшы - банк-заемшы арқылы бюджеттiк несие алатын заңды немесе жеке тұлға - ауыл шаруашылығы субъектiсi;
      бағдарлама әкiмгерi - облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы;
      бюджеттiк несие бойынша берешек - белгiлi бiр күнге бюджеттiк несиенi өтеу және оған қызмет көрсету кестесiне сәйкес түпкі заемшының төлемеген төлемдер сомасы.
      Қайтарымды негізде бюджеттен жеке және заңды тұлғаларды (бұдан әрі - несие алушылар) қаржыландыру үшін тағайындалған бюджеттік бағдарламалар бойынша төртінші топтық міндеттемелерін тіркеу үшін облыс әкімінің шешімі негізінде банктер - қатысушылар:
      несие беруші және банк-заемшы;
      банк-заемшы және түпкi заемшы арасындағы конкурстың нәтижелері бойынша шарт жасалады.
      Бюджеттік несие беру оларды түпкі заемшыға кейіннен бере отырып банк-заемшыға бюджеттік несие беру жолымен жүзеге асырылады.
      Жергілікті атқарушы органдар несиелерін банк-заемшыға беру жөніндегі рәсімдер осы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.
      Жергілікті бюджет ақшаларының есебінен бюджеттік несиелер беру туралы шарттар (келісімдер) жасасу жергілікті атқарушы орган атынан әкім немесе оның ауыстырушысы жүзеге асырады.
      несие беруші мен несие алушы арасындағы шарттар мыналар:
      шарт бойынша міндеттеменің қатысушылары - несие беруші және несие алушы;
      толық атауы, салық төлеушінің тіркеу номері (СТН) және тараптардың мекен-жайы;
      бюджеттік бағдарламаның атауы;
      шарт жасасудың мақсаты;
      ақшалай міндеттеменің (несиенің) мөлшері;
      несие валютасы;
      несие беру нысаны;
      сыйақы ставкасы;
      борыштың негізгі сомасын өтеу мерзімі;
      борыштың негізгі сомасын өтеу және сыйақы кестесі;
      несие алушының міндеттемені мерзімінен бұрын пайдалану мүмкіндігі туралы;
      несие қайтарымдылығын қамтамасыз ету;
      борыштың негізгі сомасын өтеу және сыйақы төлеу жөніндегі жеңілдік кезеңінің болуы (болмауы);
      несиені қамтамасыз ету (кепіл түрі);
      тараптардың шарт талаптарын орындау жауапкершілігі;
      тараптар шарт талаптарын орындамаған кездегі іс-әрекеттер және екінші тараппен айыппұл мен шарттардың өсімін есепке алуы ескеріледі.
      Бұл ретте:
      бюджеттік бағдарламаның атауы, шарт жасасудың мақсаты, ақшалай міндеттемелердің (несиенің) мөлшері төлқұжатқа сәйкес көрсетіледі;
      несие валютасы ұлттық валютада айқындалады;
      несие беру нысаны төлемдерді жүзеге асыру тәсіліне және тәртібіне тәуелді болады;
      бюджеттік несиелер сыйақының тіркелмеген (құбылмалы) және тіркелген ставкасымен берілуі мүмкін;
      ұлттық валютадағы сыйақының ставкасы бюджеттік кредит мерзіміне тең өтеуге дейінгі мерзіммен бағалы қағаздардың ұйымдасқан қайталама рыногіндегі операциялар қорытындысы бойынша алдыңғы тоқсанда қалыптасқан қаржы министрлігі ұлттық валютада айналысқа шығарған мемлекеттік орта мерзімді индекстелмейтін бағалы қағаздар бойынша табыстылықтың өлшенген ставкасына тең.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      2. Бюджеттiк несиелендiру жергiлiктi атқарушы тұлғаның тиiстi жылға қабылдаған жергiлiктi бюджеттiң орындалуының құрамдас бөлiгi болып табылады және банк-заемшыға берiлген бюджеттiк несиенi кейiннен түпкi заемшыға беру жолымен жүзеге асырылады.
      3. Бюджеттiк несиелеудiң мiндеттi шарты бөлiнген несие қаржылардың тиiмдi және мақсатты пайдаланылуында несиенiң мезгiлiнде қайтарылуын қамтамасыз ету, несие тәуекелiнiң туындауын ең төменгi деңгейде келтiру болып табылатын несие берушiнiң мүддесiн қорғау.

2. Бюджеттiк несиелендiрудiң бағыттары

      4. Бюджеттiк несиелер мақсатты болып табылады және 101257900 "Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлерді несиелеу" Бағдарламасында көзделген тиiстi қаржы жылына облыстық Мәслихаттың шешiмiмен бекiтiлген бағыттар және сомалар шегiнде берiледi.
      Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      5. Бюджеттiк несиелендiрудiң басым бағыттары мыналар:
      1) көтерме-сауда дайындау желілерін және өңдеу-ұқсату кәсіпорындарын дамыту;
      2) лизингтік негізде ауылшаруашылығы техникасын сатып алу, машина-технологиялық стансасын және сервистiк пункттерді дамыту;
      3) өнiмдiлiгi жоғары ауыл шаруашылығы малдарын сатып алу және дамыту, малды қолдан ұрықтандыру пункттерін құру;
      4) түйе шаруашылығын және шұбат өндірісін дамыту;
      5) жылыжай шаруашылығын дамыту.

3. Бюджеттiк несиелердiң түрлерi мен нысандары

      6. Бюджеттiк несиелендiру процесiнде, мыналар арасында несиелiк келiсiмдер жасалады:
      1) несие берушi мен банк-заемшы арасында;
      2) банк-заемшы мен түпкi заемшы арасында.
      7. Бюджеттiк несиелер берiлу нысанына қарай мыналарға бөлінеді:
      1) бюджеттік несиенің барлық сомасының түпкi заемшының есепшотына бiр жолғы аударылатын немесе оның төлем құжаттарын бір жолғы өтеу арқылы берілетін мерзімді жедел несиелер;
      2) несиелік желілер - аудару кестесіне сәйкес заемшының шотына бюджеттік несие сомасын кезеңдік аудару арқылы берілетін несие не оның төлем құжаттарын біржолғы төлеу болып бөлінеді.
      8. Беру мерзiмiне қарай бюджеттiк несиелер мыналарға бөлiнедi:
      1) қысқа мерзiмдiк - 1 жылға дейiнгi мерзiмдегi несиелер;
      2) орташа мерзiмдi - 1 жылдан артық, бiрақ 3 жылдан аспайтын мерзiмдегi несиелер;
      3) заң мерзiмдiк несие - 3 жылдан артық мерзiмдегi несиелер.
      9. Бюджеттiк несие конкурстық негiзде таңдалған банк-заемшыға ұлттық валютамен белгіленген бағамен жылдық 0,01 пайыз сыйақы белгiленген мөлшерлемесiмен берiледi.
      Бағдарлама әкімгерінің шешімі бойынша конкурс осы Ережеде анықталған бюджеттік несиелеудің жеке бағыттарда түрлі мерзімде өткізілуі мүмкін.
      10. Бюджеттiк несиелендiрудiң негiзгi шарттары:
      1) несиелердi бюджеттiк бағдарламада көзделген мақсаттарға бағыттау;
      2) қарыз алушылардың бюджеттiк несиелеу кезiнде қойылатын талаптарды сақтауы;
      3) несие берудiң бюджеттiк несиелеу үшiн белгiленген нысанын пайдалану;
      4) несиелердiң қайтарылуын қамтамасыз ету.
      11. Басым бағыттары бойынша бюджеттiк несиелер мына мерзiмдерге берiледi:
      1) көтерме-сауда дайындау желілерін дамытуға - 2 жылға;
      2) ауылшаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорындарды дамытуға - 4 жылға;
      3) ауыл шаруашылығы малдарын қолдан ұрықтандыру пункттерiн құруға - 3 жылға;
      4) бар шаруашылықтарды кеңейту және құру үшiн өнiмдi мал сатып алу мен өсіруге - 3 жылға;
      5) шұбат өндірісін, түйе шаруашылығын дамытуға - 4 жылға;
      6) теплица шаруашылығын дамытуға - 3 жылға;
      7) лизингiлiк негiзде ауыл шаруашылығы техникасын сатып алуға  - 7 жылға;
      8) машина-технологиялық стансалары мен сервистiк қызметтер көрсету пункттерiн дамытуға - 5 жылға.
      12. Лизингiлiк негiзде несие беру мiндеттi түрде Қазақстан Республикасының "Қаржы лизингі туралы" Заңының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 11 наурыздағы N 289 "Лизингтiк негiзде ауыл шаруашылығы техникасымен қамтамасыз етудi несиелендiру" Ережелерін бекiту туралы" қаулыларына сәйкес жүргiзiледi және оның мынадай ерекшелiктерi белгiленедi:
      1) лизингтiң құнын мерзiмiнен бұрын ішінара өтеген жағдайда, екi жақ арасында кепiлдiк келiсiм-шарты өтелген қайтарым сомасының есебімен қайтадан жасалуы мүмкiн;
      2) лизингiлiк несиенiң берiлуi түпкi заемшының, оның қаржылық тұрақтылығы және жаңадан алатын несие сомасын өтеуге кепiлдiк мүлкiмен қамтамасыз етiлген жағдайда, лизингтiң каникул мерзiмi iшiнде 82 "Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлердi несиелеу" бағдарламасы бойынша басқа несиелер түрлерiн алуына кедергi болмайды;
      3) лизингiлiк несиенi бөлу кезiнде пайда болған ерекше жағдайлар банк-заемшы мен түпкi заемшы арасындағы несие келiсiм шартында көрсетiлуi қажет.

4. Банк-заемшыға бюджеттiк несие беру тәртiбi мен шарттары

      13. Бағдарлама әкімгері банк-заемшыға қойылатын талаптарды анықтайды.
      Банк-заемшыға қойылатын негізгі талаптар:
      1) республикалық және жергілікті бюджет есебінен бұрын алынған несиелер бойынша қарыздардың болмауы;
      2) конкурс алдында соңғы үш айдың ішінде Қазақстан Республикасы ұлттық Банкінің пруденциялық нормативтерінің сақталуы;
      3) Қазақстан Республикасы ұлттық Банкі белгілеген жарғылық және жеке капиталының төменгі мөлшер шегінің сақталуы;
      4) бюджеттік несиені мезгілінде қайтарудың тиісінше қамтамасыз  етілуі.
      14. Бағдарлама әкімгері екінші деңгейдегі банктер мен банктік операциялардың жекелеген түрлерін жүзеге асыруға арналған Қазақстан ұлттық Банкі берген лицензиясы бар ұйымдар (бұдан әрі - қатысушы-банктер) бойынша сұрауды "Ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілерді несиелеу" бюджеттік бағдарламаны іске асыру шеңберінде несиелерді алу үшін олардың арасында конкурс өткізу үшін қойылатын талаптарды қоса Қазақстан Республикасының ұлттық Банкіне жолдайды.
      15. Бағдарлама әкімгері тізбеге сәйкес өтініш білдірген мерзімін көрсете отырып бюджеттік бағдарламаны іске асыру шеңберінде олардың несие алулары үшін Қазақстан Республикасы ұлттық Банкінің оң қорытындысы бар қатысушы-банктер арасында конкурс жариялайды.
      16. Бағдарлама әкімгері белгілеген конкурс өткізу мерзімінде қатысушы-банктер конкурстың шарттарына сәйкестігін растайтын және бюджеттік несиелерді алу мен бюджеттік бағдарламаны іске асыру шеңберінде түпкі заемшыға олардың несие беруін жүзеге асыру шарттары бойынша ұсыныстары бар құжаттарды қоса конкурсқа қатысу үшін өтініш береді.
      17. Конкурсқа қатысуға жіберілген қатынасушы-банктер ішінен банк-заемшылар құжаттарын қарау және іріктеу үшін бағдарлама әкімгері конкурстық комиссия құрады.
      Конкурстық комиссия бюджеттік бағдарламаның орындалуын және бюджеттік қаражаттың үнемделуін қамтамасыз ететін жеткілікті несиелендіру мақсатында қатысушы-банктер өтініштерін қарайды және оларды:
      1) бюджеттік несиелендіруге байланысты шығынның ең төмендігі деңгейiне;
      2) сапаны қамтамасыз ету (көлем, нысан, өтімділік);
      3) банктердің қарыз портфелінің сапасы;
      4) банктің жеке қаражатының көлемі;
      5) банктердің несиелендіру саласындағы жұмыс тәжірибесіне негіздей отырып іріктейді.
      18. Бағдарлама әкімгері конкурстық қорытындысы бойынша белгіленген тәртіппен банк-заемшыны анықтау, іске асырылудағы бюджеттік бағдарламаның оның қатысу шарты және деңгейі туралы облыс әкімиятының қаулысының жобасын ұсынады.
      19. Облыс әкімиятының қаулысы негізінде жергілікті атқарушы орган несие беруші банк-заемшымен бірігіп, қажет жағдайда бюджеттік бағдарлама әкімгерінің қатысуымен бюджеттік несиелеу бағыты бойынша бекiтілген жылдық сома шегiнде несиелік келісімдер мен онымен байланысты құжаттардың (кепіл, кепiлдiк туралы шарт, төлемдердің кестесi және басқалар) жасалуын жүргізеді.
      Несие беруші теріс шешім қабылдаған жағдайда бағдарлама әкімгері қайта конкурс өткізуді ұйымдастырады.
      20. Жасалған несиелiк келiсiм-шарты, келiсiм жасалған күннен бастап үш күн iшiнде несие беруші және бағдарлама әкімгерімен тiркеуге жатады. Жергілікті бюджеттi нақтылау нәтижесiнде жылдық несие сомасы өзгерген жағдайда, сонымен бiрге келiсiм шарттың мерзiмiн ұзарту қажеттiлiгi туындағанда, екi жақтың келiсiмi бойынша несие келісімге қосымша келiсiм-шарт жасалуы мүмкiн, ол да белгіленген тәртiпте тiркеуге жатады.
      21. Несиелік шарттар және несие беруші мен банк-заемшы арасындағы міндеттемелер тіркелгеннен кейін төлемдер төлеу несие берушінің банк-заемшылардан қаражат алу туралы өтінімі және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 25 шілдесіндегі N 832 қаулысының 11 қосымшасына сәйкес нысан бойынша бюджеттік бағдарлама әкімгерінің өтінімі негізінде жүзеге асырылады.
      22. Банк-заемшы  несие берушiнiң алдында толық жауапкершiлiкте болады және түпкi заемшымен өзара есептесу жағдайына қарамастан бекiтiлген Банктiң корреспонденттiк есеп-шотына қаржы түсу кестесіне сәйкес жобаны несиелеуде қарыз қоры ретiнде пайдаланылатын бюджеттiк қаржының қайтарылымына өзінің кепілін береді.
      Банк-заемшы бас банкiсiмен келісiлген мөлшерлемесiмен, жобаны қаржыландыруға өзiнiң несиелiк қорлары үлесiн қосымша беруге құқылы.
      23. Тараптардың бюджеттік  несиелендіру  кезінде туындаған барлық даулары мен пікір қайшылықтары жасалған несиелік шарттардың талаптарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шешіледі.
      24. - алынып тасталды - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      25. Несие келiсiм шарты бұзылған жағдайда бағдарлама әкiмгерi несие берушiнiң келiсiмiмен игерілмеген бюджеттiк қаржыны қайта бөледi, сол кезде банк-заемшымен қосымша келiсiм жасалуы тиіс.
      26. Банк-заемшы мен түпкi заемшы арасындағы несие келiсiм шарты тiркелгеннен кейiн, облыстық қаржы басқармасы бағдарлама әкiмгерiнің сұранысы негiзiнде бюджеттiк есеп-шоттан, қазынашылық басқармадағы бағдарлама әкiмгерiнің есеп-шотына тиiстi қарыз сомасын аударады, бұдан соң қаржыны бағдарлама әкiмгерi банк-заемшының есеп-шотына аударады.
      27. Несиелiк келiсiм шартта мiндеттi түрде мыналардың ескерiлуi тиiс:
      1) несие берудiң нысандары;
      2) берiлетiн несие сомасы;
      3) несие берудiң мерзiмдерi;
      4) несие беру мен оның өтемi жөнiндегi басқа шарттар мен мiндеттемелер;
      5) несиенiң қайтарылуын қамтамасыз ету жолдары;
      6) банк-заемшының түпкi заемшыны несиелеу шарттары;
      7) сыйақы мөлшерлемесi және оны есептеу тәртiбi;
      8) тараптар құқықтары мен мiндеттерi;
      9) келiсiм шарт талаптары орындалмаған жағдайдағы ықпал-шаралар;
      10) келiспеушiлiктi шешу тәртiбi;
      11) келiсiм шарттық қолданылу мерзiмi;
      12) бағдарлама әкiмшiсiмен келiсiлген несиенi өтеу кестесi.
      Ескерту. Шешім 27-тармақпен толықтырылды - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.

5. Банк-заемшының түпкi заемшыға бюджеттiк несиелер беру тәртiбi мен шарттары

      28. Банк-заемшының түпкi заемшыға несие берушiнiң несие қорларынан бюджеттiк несие беруі қолданылып жүрген заңнамаға, несие берушiмен жасалған несие шарттарына және банк-заемшының iшкi несие саясатына сәйкес жүзеге асырылады.
      29. Банк-заемшы түпкi заемшылардың төлем қабілеттiлiгiне және бюджеттiк несиенi өтемеу тәуекелiнiң дәрежесiне, жобаның техникалық-экономикалық және қаржылық көрсеткiштерiне талдау жасайды, несиенi өтеу көздерiнiң болуына және несиенi өтеудi қамтамасыз етуге тексеру жүргiзу жолымен түпкi заемшының несие ұсыныстарына сараптама жүргiзедi.
      30. Несие ұсыныстарын сараптау нәтижелерiнiң негiзiнде банк-заемшы бағдарлама әкiмгерiнің келiсiмi бойынша түпкi заемшыларды несиелендiру туралы шешiм қабылдайды, олармен несиелiк шарттар мен бюджеттiк несиелерге байланысты басқа да құжаттар жасасады.
      31. Банк-заемшы мен ақырғы заемшылар арасындағы кредиттік келісім-шарттар және кепілдік келісім шарттар банк-заемшының оң қорытындысынан кейін үш күн ішінде жасалынады.
      Кепілдік келісім-шарт жасалған соң банк-заемшы кепілдік мүлікті жылжымайтын және жылжитын мүліктің тіркелуін жүзеге асыратын органдарда тіркеуден өткізеді.
      Ескерту. 31-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      32. Несие шарттарын және оларға байланысты құжаттарды жасасқаннан кейiн банк-заемшы түпкi заемшының атына несие шарттарына сәйкес бюджеттiк несиелер сомасы есепке алынатын қарыз шоттарын ашады. Көрсетiлген шоттан түпкi заемшының есеп шотына ақша аудару не оның төлем құжаттарын төлеу жолымен несие беру жүргiзiледi.
      33. Банк-заемшы түпкi заемшыға несие ресурстарын бередi:
      1) кредитті банк-заемшы және түпкі заемшымен жасалған кредиттік келісім шартта көрсетілген жеңілдетілген (каникулдың) кезеңі өткеннен кейін тоқсан сайын тең үлесте өтеуі шартымен. Сонымен қатар жеңілдетілген кезеңнің ұзақтығы кредит мерзімі ұзақтығының 1/3 (үштен бірінен) аспауы тиіс;
      2) Қолданып жүрген Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес кепiлдiкпен қамтамасыз етiлгенде.
      Ескерту. 33-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      34. Несие алушының жылжымайтын жеке және айналымдағы мүлiктерi, (тұрғын үйлер, сақтандырылған ауыл шаруашылығы малдары, жарамды ауыл шаруашылығы техникасы, байқаудан өткен жарамды жағдайдағы автокөлiк құралдары) сақтандырылған болашақта алынатын өнiмдермен егiстiк жерлер кепiлдiк мүлкi бола алады.
      35. Несие беру сәтiндегi кепiлдiк мүлiктiң құны несие сомасынан кем дегенде 1,5 есе артық болуға тиiс.
      36. Бюджеттiк несиені алушы түпкi заемшылар облыста жұмыссыздық және кедейлiкпен белсенді күресу нысандарын жүзеге асыру мақсатында тіркелген жұмыссыздар қатарынан қызметкерлерді жалға алуды несие өтінімінде көздеуге мiндеттi. Аталған тармақтың орындалуын бақылау бағдарлама әкімгеріне, аудандар мен қала әкiмдерiне жүктеледi.
      Ескерту. 36-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.

6. Жобаларды қабылдау, қарау, құптау және несие ресурстарын бөлу тәртiбi

      37. Аудандар (қала) әкiмдерi ауыл шаруашылығы субъектiлерiмен тиісті комиссияларға ұсынған бизнес-жоспарларын қарап, комиссияның оң қорытындысын алып, iрiктелген бизнес-жоспарды аудан (қала) әкімі қол қойған қолдау хат пен салалық қорытынды қоса бағдарлама әкiмшiсiне қарауға жiбередi.
      Ескерту. 37-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      38. Жеңiлдетілген кредиттеуге рұқсат алу үшiн ауыл шаруашылығы субъектiлерi аудандық (қалалық) әкiмиятының комиссиясына мынадай құжаттар тапсырады:
      1. Кредит беру туралы арыз;
      2. Бизнес-жоспар;
      3. Кепiлдiк мүлiктiң баршылығы және оның жағдайы туралы анықтама.
      Ескерту. 38-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      39. Бюджеттiк несие алу үшiн ауыл шаруашылығы субъектiлерi банк-заемшыға төмендегi құжат пакеттерiн тапсырады:
      1) бизнес-жоспар;
      2) бағдарлама әкiмгерiнiң сараптамалық қорытындысы;
      3) салық органынан бюджетке салық және басқада төлемдер үшін бережақтары жоқтығы туралы анықтама;
      4) несиелендiруге қызмет көрсететiн банктен және бюджеттiк қаражатпен байланысты басқа да ұйымдардан несиелiк бережақтары жоқтығы туралы анықтама;
      5) "Атырау облысы бойынша жылжымайтын мүлiк орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнынан берілген кепілдік мүліктің бағалау акті.
      40. Аудан (қала) әкiмияттарынан келiп түскен бизнес-жоспарлар мен оған қоса берілген құжаттама бағдарлама әкiмшiсiмен түскен күннен бастап бес күн мерзiмiнде қаралады, олар оң баға алған кезде салалық тұжырымдамамен қоса банк-заемшыға берiледi. Банк-заемшы, өз кезеңінде, бағдарлама әкімшісінен материалдарды алғаннан кейiн он бес күнтізбелік күн iшiнде ұсынылған бизнес-жоспарларды кредиттеу немесе  бас тарту жөнiнде шешiм қабылдауға және бағдарлама әкiмшiсiне, сонымен қатар, несие сұраушыға қорытындысын хабарлауға тиісті. <*>
      Ескерту. 40-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      41. Банк-заемшы кредит беру туралы шешiм қабылдағаннан кейiн оларды қаржыландыру үшiн банк-заемшы кредиттеу комитетiнің оң бағасын алған бизнес-жоспарлар тiзiмiн бағдарлама әкiмшiсiне ұсынуға мiндеттi.
      Ескерту. 41-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      42. Тиісті жылдың 15 қарашасына дейiн игеру мерзімімен әр аудан үшін бюджеттiк қаржының лимитi белгіленеді. Қала және аудан әкімияттарының бағдарлама әкімгеріне ұсынатын бизнес-жобасы осы Ереженің 5 тармағында анықталған ауыл шаруашылығын дамытудың басым бағыттарына сәйкес болуға тиісті.
      43. Жекелеген жобалар (бизнес-жоспарлар) конкурстық iрiктеуден өтпеген және жекеленген аудандарға бөлiнген несие лимитiнiң тиiстi 2002 жылдың 1 желтоқсанына дейiнгі мерзімде игерiлмеген жағдайда, лимиттiң қалдық мөлшерi бағдарлама әкiмгерiмен қосымша жобалар тапсырған басқа аудандарға немесе қалаға бөлiнiп беруге жатады.

7. Бюджеттiк несиенi өтеудiң және оған қызмет көрсетудiң тәртiбi

      44. Негiзгi борышты өтеу және есептелген сыйақыны төлеу заемшы тарапынан жасалған несие шарттарға сәйкес жүзеге асырылады.
      Бұл ретте төлемдердiң мынадай кезеңi белгiленедi:
      1) есептелген айыппұлдар мен өсiмақылар;
      2) есептелген сыйақы;
      3) негiзгi борышты өтеу.
      45. Банк-заемшы несиелік келісімнің шарттарын бұзған жағдайда, сонымен қатар бағдарлама әкімгерінің ұсынысы бойынша банк-заемшы несие келісіміндегі бекітілген мерзімде бюджет қаржысын игермеген жағдайда, несие беруші несиелік шартты мерзімінен тыс бұзуға және есептелген сыйақылармен және айыппұлдармен бірге несиенің іс жүзінде ұсынылатын сомасын қайтаруға құқылы.
      46. Несиелік шартын бұзбаған жағдайда бюджеттік несиенің мақсатсыз пайдалану фактілері анықталған кезде несие беруші несиелік шартта айтылған мөлшерде айыппұл сала отырып несиенің заңсыз пайдаланылған сомасын қарызгерден өндіріп алуға құқылы.
      47. Заемшы несиелік келісімде белгіленген мерзімде негізгі борышты өтемеген немесе бюджеттік несие бойынша сыйақыны төлемеген жағдайда жинақталған берешектерге несие келісімінде ескертілген айыппұл пайызы есептеледі.
      48. Заемшы бюджеттiк несие бойынша берешектер пайда болған және оны несие келісім шарттарымен анықталған мерзiм iшiнде өтелмеген жағдайда не банк-заемшы (түпкі заемшы жағдайында) берешектерді қайтаруды қамтамасыз ететiн мынадай шаралар қолданады:
      1) заңдарда белгіленген тәртіппен гарантқа заемшының берешектерін өтеудегі міндеттемелерін орындауы туралы құжаттарды жіберу;
      2) қолданылып жүрген заңнамаға сәйкес кепіл туралы шарт негізінде заемшының кепілдікке салған мүлкін сату;
      3) заемшының талаптарын несие берушінің немесе банк-заемшының пайдасына кеңшілік еткен өтеу талаптарын басқа тұлғаға төлеуге ұсыну;
      4) Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 21 қаңтардағы "Банкроттық туралы" Заңына сәйкес соттың заемшыны банкрот деп жариялауға дейiн сот тәртiбiнде өндiрiп алуды жүзеге асыру шараларын қолданады.
      49. Жергiлiктi бюджет қаражаты есебiнен берiлген несие банк-заемшы жергiлiктi бюджетке негiзгi борыштық сомасын қайтарған және сыйақылар мен айыппұлдарды қоса алғанда осы несиелерге байланысты басқа ілеспе төлемдерді толық көлемде төленген жағдайда өтелген болып есептеледі.
      50. Жергілікті бюджеттің қаражаты есебінен берілген несиені қайта құрудағы өзгерістер:
      1) сыйақы ставкалары;
      2) несиені өтеудің немесе кезекті төлемнің мерзімі;
      3) несие валютасы облыс әкімиятының қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      Бұл орайда, несие валютасы, несиені өтеудің немесе кезекті төлемнің мерзімін, сондай-ақ сыйақылардың ставкасын өзгерту тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджет туралы Мәслихат шешімімен бекітілген бюджеттің кіріс бөлігінің мөлшеріне ықпал етпеуі тиіс.

8. Бюджеттiк несиелердi есепке алу және оны бақылау

      51. Несие берушi және бағдарлама әкiмгерi бюджеттiк несиелердiң мақсатты пайдалануына, уақытылы қайтарылуына және несиелiк келiсiм-шарттардың талабының орындалуына бақылауды жүзеге асырады.
      52. Сондай-ақ, қала және аудандар әкiмдерi де, бюджеттік несиелердiң мақсатты пайдалануына және уақытылы қайтарылуына бақылауды жүзеге асырады.
      53. Несие берушi бюджеттiк қаржыларды банк-заемшыға бөлудi бағдарлама әкiмгерi арқылы жүзеге асырады. Егер несиелiк ресурстар ретiнде қаржыландырылатын бюджеттiк қаржыларды банк-заемшы, тиiстi банктiк операциялардан кейiн, 15 күн iшiнде игермеген жағдайда, ол қаржы қаржыландыру лимитiн қалпына келтiруге несие берушiге керi қайтарылуға жатады.
      54. - алынып тасталды - Атырау облысы әкімиятының 27.02.2004 N 20 шешімімен.
      55. Несие беру шартында (келісімінде) бөлiнген несиелік қаржыны түпкi заемшылар уақытында алмаған жағдайда, банк-заемшыға жауапкершiлiк жүктелетiнi анықталуы тиіс.
      56. Несие берушi және банк-заемшының өзара жасасқан келiсiм шартына сәйкес белгiленген көлемде және тәртiппен бюджеттiк қаржыларды игеру жөнiндегi есеп берiлуi қамтамасыз етiледi.
      57. Бағдарлама әкiмгерi бақылау мақсатында банк-заемшыдағы бюджеттiк несиелерге байланысты қажеттi ақпарат талап етуге құқылы.
      58. Несие берушi бақылау мақсатында бағдарлама әкiмгерi мен банк-заемшыдан бюджеттiк несиелерге байланысты қажеттi ақпарат талап етуге құқылы.
      59. Жергiлiктi бюджеттерден берiлген барлық бюджеттiк несиелер Қазақстан Республикасының қаржы Министрлiгi белгiленген нысандар бойынша және мерзiмдерде бағдарлама әкiмгерiнiң бюджеттiк несиелердi iс жүзiнде беру, оларға қызмет көрсету және өтеу туралы тұрақты есептестік негiзінде орталықтандырылған есепке алуына жатады.

Об утверждении Правил предоставления бюджетных кредитов субъектам сельского хозяйства на местном уровне

Решение акима Атырауской области от 8 октября 2002 года N 492. Зарегистрировано Управлением юстиции Атырауской области 13 ноября 2002 года за N 1195. Утратило силу решением акима Атырауской области от 30 марта 2009 года N 15

      Сноска. Утратило силу решением акима Атырауской области от 30.03.2009 N 15.
      Во исполнение постановления Правительства Республики Казахстан от 5 февраля 2000 года N 175 "Об утверждении Плана мероприятий по реализации Программы развития сельскохозяйственного производства на 2000-2002 годы" и в целях реализации постановления областного акимата от 25 июня 2001 года N 8 "Об областной программе социально-экономического развития села на 2001-2005 годы и плана мероприятий по ее реализации" решил:
      1. Утвердить Правила предоставления бюджетных кредитов субъектам сельского хозяйства по программе "Кредитование сельхозтоваропроизводителей" на местном уровне (прилагается).
      2. Определить администратором программы "Кредитование сельхозтоваропроизводителей " областное управление сельского хозяйства (Арыстанов К.) (далее - Администратор программ).
      3. Администратору программы - обеспечить контроль за целевым и эффективным использованием выделенных кредитных ресурсов.
      4. Областному финансовому управлению (Джантемиров Б.) обеспечить финансирование программы "Кредитование сельхозтоваропроизводителей" в соответствии с заявками Администратора программы в пределах средств, предусмотренных областным бюджетом на 2002 год.
      5. Считать утратившим силу решение акима области от 5 июня 2001 года N 207 "Об утверждении Правил предоставления бюджетных кредитов в 2001 году сельхозсубъектам на местном уровне" и от 25 апреля 2001 года N 160 "О реализации бюджетного кредитования в Атырауской области".
      6. Контроль за выполнением настоящего решения возложить на Ищанова К.К. - заместителя акима области.

      Аким области


"Утверждено" решением акима области от 8 октября 2002 г. N 492

Правила предоставления бюджетных кредитов субъектам сельского хозяйства на местном уровне

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 1 апреля 1999 года N 357-1 "О бюджетной системе", Законом Республики Казахстан от 31 августа 1995 года N 2444 "О банках и банковской деятельности в Республике Казахстан", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 июля 2002 года N 832 "Об утверждении Правил финансовых процедур по исполнению бюджета и ведению форм отчетности (периодической и годовой) для государственных учреждений, содержащихся за счет государственного бюджета" и определяют порядок и условия предоставления бюджетных кредитов по программе 10 1 257 82 00 "Кредитование сельхозтоваропроизводителей".

1. Общие условия

      1. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      кредитор - местный исполнительный орган;
      бюджетный кредит - деньги, предоставляемые кредитором из областного бюджета на условиях срочности, платности и возвратности;
      заемщик - банк-заемщик или конечный заемщик;
      банк-заемщик - банк второго уровня, имеющий лицензию Национального Банка Республики Казахстан на осуществление отдельных видов банковских операций и указанный в перечне Национального банка, который получает бюджетные кредиты для дальнейшего кредитования конечных заемщиков;
      конечный заемщик - юридическое или физическое лицо – субъект сельского хозяйства, получатель бюджетного кредита через банк-заемщик;
      администратор программы - областное управление сельского хозяйства;
      задолженность по бюджетному кредиту - сумма платежей, невыплаченных конечным заемщиком в соответствии с графиком погашения и обслуживания бюджетного кредита, на определенную дату.
      Для регистрации обязательств четвертой группы по бюджетным программам, предназначенным для финансирования физических и юридических лиц, (далее - получатель кредита) из бюджета на возвратной основе в соответствии с решением акима области заключается договора по результатам конкурса среди банков участников между:
      кредитором и банком-заемщиком;
      банком-заемщиком и конечными заемщиками.
      Бюджетное кредитование осуществляется путем предоставления бюджетных кредитов банкам-заемщикам с последующим предоставлением их конечным заемщикам.
      Процедуры по предоставлению банкам-заемщикам кредитов местного исполнительного органа осуществляется по настоящим Правилам.
      Заключение договора (соглашения) о предоставлении бюджетных кредитов за счет денег местного бюджета осуществляется от имени местного исполнительного органа акимом или лицом его замещающим.
      В договоре между кредитором и получателем кредита учитывается следующее:
      участники обязательства по договору - кредитор и получатель кредита;
      полное наименование, регистрационный номер налогоплательщика (РНН) и адреса сторон;
      наименование бюджетной программы;
      цель заключения договора;
      размер денежных обязательств (кредита);
      валюта кредита;
      форма предоставления кредита;
      ставка вознаграждения;
      срок погашения основной суммы долга;
      график погашения основной суммы долга и вознаграждения;
      о возможности досрочного использования обязательств получателями кредита;
      обеспечение возвратности кредита;
      наличие (отсутствие) льготного периода по погашению основной суммы долга и выплате вознаграждения;
      обеспечение кредита (вид залога);
      ответственность сторон за выполнение условий договора;
      действия при невыполнении сторонами его условий и зачисление штрафа и пени второй стороной договора.
      При этом:
      наименование бюджетной программы, цель заключения договора, размер денежных обязательств (кредита) указываются в соответствии с паспортом;
      валюта кредита выражается в национальной валюте;
      форма предоставления кредита зависит от способа и порядка осуществления платежей;
      бюджетные кредиты могут предоставляться как с нефиксированной (плавающей), так и с фиксированной ставкой вознаграждения;
      ставка вознаграждения в национальной валюте устанавливается равной сложившейся в предыдущем квартале по результатам операций на организованном вторичном рынке ценных бумаг средневзвешенной ставке доходности по государственным среднесрочным неиндексируемым ценным бумагам, эмитированным Министерством финансов в национальной валюте, со сроком до погашения равном сроку бюджетного кредита.
      Сноска. Пункт 1 с изменением, внесенным решением акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      2. Бюджетное кредитование является составной частью исполнения местным исполнительным органом принятого на соответствующий год местного бюджета и осуществляется путем предоставления бюджетного кредита банку-заемщику с последующим предоставлением их конечным заемщикам.
      3. Обязательным условием бюджетного кредитования является обеспечение защиты интересов кредитора, заключающихся в эффективном и целенаправленном использовании выделенных кредитных средств, своевременном их возврате и сведении к минимуму возникновения кредитного риска.

2. Направление бюджетного кредитования

      4. Бюджетные кредиты являются целевыми и предоставляются по направлениям и в пределах сумм, предусмотренных по Программе 10 1257 9 00 "Кредитование сельхозтоваропроизводителей" и утвержденных решением областного Маслихата на соответствующий финансовый год.
      Сноска. Пункт 4 с изменением, внесенным решением акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      5. Основными приоритетными направлениями бюджетного кредитования являются:
      1) развитие оптово-заготовительных сетей и перерабатывающих предприятий;
      2) приобретение сельскохозяйственной техники на лизинговой основе, развитие машино-технологических станций и сервисных пунктов;
      3) закуп и разведение продуктивных животных, создание пунктов искусственного осеменения сельскохозяйственных животных;
      4) развитие верблюдоводства и производство шубата;
      5) развитие тепличного хозяйства.

3. Виды и формы бюджетных кредитов

      6. В процессе бюджетного кредитования заключаются кредитные договора между:
      1) кредитором и банком-заемщиком;
      2) банком-заемщиком и конечными заемщиками.
      7. По форме предоставления бюджетные кредиты делятся на:
      1) срочные кредиты, которые предоставляются путем единовременного перечисления всей суммы бюджетного кредита на счет конечного-заемщика либо единовременной оплаты его платежных документов.
      2) кредитные линии - кредиты предоставляемые путем периодического перечисления суммы бюджетного кредита на счет заемщика согласно графику перечисления либо периодической оплаты его платежных документов.
      8. В зависимости от срока предоставления бюджетные кредиты подразделяются на:
      1) краткосрочные-кредиты сроком до 1 года;
      2) среднесрочные-кредиты сроком свыше 1 года, но не более 3 лет;
      3) долгосрочные-кредиты сроком свыше 3 лет.
      9. Бюджетные кредиты выдаются выбранному на конкурсной основе банку-заемщику в национальной валюте с фиксированной ставкой вознаграждения в размере 0,01% годовых.
      По решению Администратора программы, конкурс может быть проведен в различные сроки по отдельным направлениям бюджетного кредитования определенных в настоящих Правилах.
      10. Основными условиями бюджетного кредитования являются:
      1) направление кредитов на цели, предусмотренные бюджетной программой;
      2) соблюдение заемщиками предъявляемых при бюджетном кредитовании требований;
      3) использование установленных для бюджетного кредитования форм предоставления кредитов;
      4) обеспечение возвратности кредитов.
      11. Бюджетные кредиты по приоритетным направлениям выдаются на следующие сроки:
      1) развитие оптово-заготовительных сетей - 2 года
      2) развитие перерабатывающих сельскохозяйственную продукцию предприятий - 4 года
      3) создание пунктов искусственного осеменения сельскохозяйственных животных - 3 года
      4) закуп и разведение продуктивных животных, для создания и расширения существующих производств - 3 года
      5) развитие верблюдоводства, производства шубата - 4 года
      6) развитие тепличного хозяйства - 3 года
      7) приобретение сельскохозяйственной техники на лизинговой основе - 7 лет
      8) развитие машинотехнологических станций и сервисных пунктов - 5 лет
      12. Выделение кредита на лизинговой основе производится в строгом соответствии с Законом Республики Казахстан "О финансовом лизинге" и с требованиями постановления Правительства Республики Казахстан от 11 марта 2002 года N 289 "Об утверждении правил кредитования обеспечения сельскохозяйственной техникой на лизинговой основе", и устанавливаются следующие его особенности:
      1) при досрочном частичном погашении стоимости лизинга договор залога между сторонами может быть переоформлен с учетом суммы погашения;
      2) выдача лизингового кредита не исключает возможности получения конечным заемщиком других видов кредита по программе 82 "Кредитование сельхозтоваропроизводителей" в течение каникулярного периода лизинга, при условии финансовой устойчивости ссудозаемщика и обеспеченности залоговым имуществом суммы вновь заявляемого кредита;
      3) особые условия, возникающие при выделении лизингового кредита, должны быть указаны в кредитном договоре, заключаемом между банком-заемщиком и конечным заемщиком.

4. Порядок и условия предоставления бюджетных кредитов банку-заемщику

      13. Администратором программы определяются требования к банку-заемщику.
      К основным требованиям, предъявляемым к банку-заемщику, относятся:
      1) отсутствие задолженности по кредитам, полученным ранее за счет денег республиканского и местных бюджетов;
      2) соблюдение пруденциальных нормативов Национального Банка Республики Казахстан в течение трех последних месяцев, предшествующих дате проведения конкурса;
      3) соблюдение установленных Национальным Банком Республики Казахстан лимитов минимального размера уставного и собственного капитала;
      4) наличие соответствующего обеспечения по своевременному возврату бюджетных кредитов;
      14. Администратор программы направляет в Национальный Банк Республики Казахстан запросы по банкам второго уровня и организациям, имеющим лицензию Национального Банка Республики Казахстан на осуществление отдельных видов банковских операций, (далее - банки-участники) с приложением предъявляемых требований для проведения конкурса среди них на получение кредитов в рамках реализации бюджетной программы "Кредитование сельхозтоваропроизводителей".
      15. Администратор программы в соответствии с перечнем объявляет конкурс среди банков-участников, имеющих положительное заключение Национального Банка Республики Казахстан, для получения ими кредитов в рамках реализации бюджетной программы с указанием срока предоставления заявок.
      16. Банки-участники в определенные администратором программы сроки проведения конкурса подают заявки на участие в конкурсе с приложением документов, подтверждающих их соответствие условиям конкурса и содержащих предложения по условиям получения бюджетных кредитов и осуществления ими кредитования конечных заемщиков в рамках реализации конкретных бюджетных программ.
      17. Для рассмотрения документов и отбора банков-заемщиков из числа допущенных к участию в конкурсе банков-участников администратором программы создается конкурсная комиссия.
      Конкурсная комиссия в целях надлежащего кредитования, обеспечивающего выполнение бюджетных программ, и экономии бюджетных средств производит рассмотрение заявок банков-участников и осуществляет их отбор исходя из:
      1) наименьшего уровня расходов, связанных с бюджетным кредитованием;
      2) качества обеспечения (объем, форма, ликвидность);
      3) качества ссудного портфеля банков;
      4) объема собственного капитала банков;
      5) опыта работы в области кредитования.
      18. По результатам конкурса администратор программы в установленном порядке вносит проекты Постановления акимата области об определении банка-заемщика, условия и степень их участия в реализуемой бюджетной программы.
      19. На основании Постановления акимата области, местным кредитором совместно с банком-заемщиком с участием, при необходимости администратора бюджетной программы производится заключение кредитных договоров и связанных с ними документов (договора о залоге, гарантии, графики платежей и другие) в пределах годовой суммы утвержденной по данному направлению бюджетного кредитования.
      В случае принятия кредитором отрицательного решения администратор программы организует повторное проведение конкурса.
      20. Заключенный кредитный договор в трехдневный срок со дня заключения подлежит регистрации кредитором и администратором программы. В случае изменения годовой суммы кредита, в результате уточнения местного бюджета, а также необходимости продления срока договора, по согласованию сторон может быть заключено дополнительное соглашение к кредитному договору, которое также подлежит регистрации в установленном порядке.
      21. . После регистрации кредитных договоров и регистрации обязательств между кредитором и банком - заемщиком платежи осуществляются на основании заявок на снятие средств банков-заемщиков кредитором и Заявки администратором бюджетной программы по форме согласно приложению 11 Постановления Правительства Республики Казахстан от 25 июля 2002 года N 832.
      22. Банк-заемщик несет полную ответственность перед кредитором и представляет свои гарантии возврата бюджетных средств, используемых как кредитные ресурсы в кредитовании проектов, согласно утвержденного графика поступления средств на корреспондентский счет Банка, независимо от состояния взаиморасчетов с конечными заемщиками.
      Банк-заемщик имеет право дополнительно предоставлять свою долю кредитных ресурсов в финансирование проекта по ставке, согласованной с головным банком.
      23. Все споры и разногласия сторон, возникающие при бюджетном кредитовании, разрешаются на условиях заключенных кредитных договоров и в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      24. - исключен решением акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      25. В случае расторжения кредитного договора Администратор программы перераспределяет неосвоенные бюджетные средства по согласованию с кредитором, при этом должно быть заключено дополнительное соглашение с банком-заемщиком.
      26. После регистрации кредитных договоров банка-заемщика с конечными заемщиками, на основании заявок Администратора программы областное финансовое управление производит зачисление соответствующей суммы кредитов с бюджетных счетов на счета Администратора программы в управлении Казначейства, затем средства Администратором программы перечисляются на счет банка-заемщика.
      27. В кредитном договоре в обязательном порядке необходимо предусмотреть:
      1) формы предоставления кредитов;
      2) суммы предоставляемых кредитов;
      3) сроки предоставления кредитов;
      4) иные условия и обязательства по предоставлению и погашению кредита;
      5) способы обеспечения возвратности кредитов;
      6) условия кредитования банком-заемщиком конечных заемщиков;
      7) ставки и порядок начисления вознаграждения;
      8) права и обязанности сторон;
      9) санкции при невыполнении условии договора;
      10) порядок разрешения споров;
      11) срок действия договора;
      12) график погашения кредита, согласованный с Администратором программы.
      Сноска. Решение дополнено пунктом 27 в соответствии с решением акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.

5. Порядок и условия предоставления банком-заемщиком бюджетных кредитов конечным заемщикам

      28. Предоставление бюджетных кредитов конечным заемщикам из кредитных ресурсов кредитора осуществляется банком-заемщиком в соответствии с действующим законодательством, заключенными с кредитором кредитными договорами и внутренней кредитной политикой банка-заемщика.
      29. Банки-заемщики производят экспертизу кредитных предложений конечных заемщиков путем проведения: анализа платежеспособности конечных заемщиков и степени риска непогашения бюджетного кредита, анализа экономической целесообразности, техническо-экономических и финансовых показателей проекта, проверки наличия источников и обеспечения погашения кредита.
      30. На основании результатов экспертизы кредитных предложений банк-заемщик по согласованию с администратором программы принимает решение о кредитовании конечных заемщиков, заключает с ними кредитные договора и другие документы, связанные с бюджетными кредитами.
      31. Кредитные договора и договора залога между банком-заемщиком и конечными заемщиками заключаются в трехдневный срок после положительного заключения банка-заемщика.
      После заключения договора залога банк-заемщик регистрирует залоговое имущество в органах, осуществляющих регистрацию движимого и недвижимого имущества.
      Сноска. Пункт 31 в редакции решения акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      32. После заключения кредитных договоров и связанных с ними документов банками-заемщиками открываются на имя конечных заемщиков ссудные счета, на которые в соответствии с кредитными договорами зачисляются суммы бюджетных кредитов. С указанного счета производится выдача кредитов путем перечисления денег на расчетный счет конечного заемщика либо оплаты его платежных документов.
      33. Банк-заемщик предоставляет кредитные ресурсы конечным заемщикам:
      1) с условием начала погашения кредитов равными долями по кварталам после истечения льготного (каникулярного) периода, указываемого в кредитном договоре банка-заемщика с конечным заемщиком. При этом продолжительность льготного периода не должна превышать 1/3 (одной трети) продолжительности срока кредита;
      Сноска: Пункт 33 в редакции решения акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      2) под залоговое обеспечение в соответствии с действующим Законодательством Республики Казахстан.
      34. Предметом залога могут быть личные недвижимые и движимые имущества ссудозаемщика (жилые дома, застрахованные сельскохозяйственные животные, ликвидная сельскохозяйственная техника и автотранспортные средства в исправном состоянии, прошедшие очередной техосмотр), застрахованные посевные площади с будущим урожаем.
      35. Стоимость предмета залога на момент выдачи кредита должна быть больше суммы заявляемого кредита не менее чем в 1,5 раза.
      36. Конечные заемщики, получающие бюджетный кредит, обязаны предусмотреть в кредитной заявке найм работников из числа зарегистрированных безработных, в целях осуществления активных форм борьбы с безработицей и бедностью в области. Контроль за исполнением данного пункта возложить на администратора программы, на акимов районов и города.
      Сноска. Пункт 36 в редакции- решения акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.

6. Порядок приема, рассмотрения, одобрения проектов и выделения кредитных ресурсов

      37. Акимы районов (города) рассматривают проекты, представленные субъектами сельского хозяйства на соответствующих комиссиях и отобранный бизнес-план, получивший положительную оценку комиссии, направляют для рассмотрения Администратору программы с приложением ходатайства, подписанного акимом района (города) и отраслевого заключения.
      Сноска. Пункт 37 в редакции решения акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      38. Для получения разрешения на льготное кредитование субъекты сельского хозяйства представляют комиссий районных (городского) акиматов следующие документы:
      1) Заявление о выдаче кредита;
      2) Бизнес-план;
      3) Справку о наличии и состоянии залогового имущества.
      Сноска. Пункт 38 в редакции решения акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      39. Для получения бюджетных кредитов субъект сельского хозяйства представляет банку-заемщику следующий пакет документов:
      1) бизнес-план;
      2) отраслевое заключение Администратора программы;
      3) справку соответствующего налогового органа об отсутствии задолжности по налогам и платежам в бюджет;
      4) справку от банков и иных организаций, обслуживающих кредиты, связанные с бюджетными средствами, об отсутствии ссудной задолженности;
      5) акт оценки залогового имущества, выданный Республиканскимгосударственным предприятием "Центр недвижимости по Атырауской области".
      40. Поступившие от акиматов районов (города) бизнес-планы и прилагаемая к ним документация рассматриваются Администратором программы в пятидневный срок со дня их поступления и при положительной оценке их с отраслевыми заключениями передаются банку-заемщику. Банк-заемщик, в свою очередь, после получения материалов от Администратора программы, должен в течение пятнадцати календарных дней принять решение о кредитовании представленных бизнес-планов или об отказе им, и сообщить о результатах Администратору программы, а также заявителю кредита.
      Сноска. Пункт 40 в редакции решения акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      41. Банк-заемщик после принятия решения о кредитовании обязан представить Администратору программы список бизнес-планов, получивших положительную оценку кредитного комитета банка-заемщика для их финансирования.
      Сноска. Пункт 41 в редакции решения акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      42. Для каждого района устанавливается лимит бюджетных средств, сроком освоения до 15 ноября соответствующего года. Представляемые Администратору программы бизнес - проекты городскими и районными акиматами должны соответствовать приоритетным направлениям развития сельского хозяйства, определенными в п.5 настоящих Правил.
      43. В случае не прохождения отдельными проектами (бизнес-планами) конкурсного отбора и неполного освоения отдельными районами выделенного лимита кредитования в срок до 1 декабря 2002 года, остаток лимита подлежит перераспределению Администратором программы по другим районам или городу, представившим дополнительные проекты.

7. Порядок погашения и обслуживания бюджетных кредитов

      44. Погашение основного долга и выплата начисленного вознаграждения осуществляется заемщиком в соответствии с заключенным кредитным договором.
      При этом устанавливается следующая очередность платежей:
      1) начисленные штрафы и пени;
      2) начисленное вознаграждение;
      3) погашение основного долга.
      45. Кредитор имеет право на досрочное расторжение кредитного договора, и потребовать возврат фактически предоставленных сумм кредита с начисленными вознаграждениями и штрафами в случае нарушения банком-заемщиком условий кредитного договора, а также по предоставлению Администратора программы в случае неосвоения банком-заемщиком бюджетных средств в установленные кредитным договором сроки.
      46. В случае нерасторжения кредитного договора кредитор вправе при выявлении фактов нецелевого использования бюджетного кредита взыскать с заемщика неправомерно использованные суммы кредита с взиманием штрафа в размере, оговоренном в кредитном договоре.
      47. В случае непогашения заемщиком основного долга или невыплате вознаграждения по бюджетному кредиту в срок, установленный в кредитном договоре, на образовавшуюся задолженность начисляются штрафные проценты оговариваемые в кредитном договоре.
      48. При образовании у заемщика задолженности по бюджетному кредиту и ее непогашении в течение срока, определенного условиями кредитного договора, местным исполнительным органом либо банком-заемщиком (в случае с конечным заемщиком) принимаются соответственно следующие меры, обеспечивающие возврат задолженности:
      1) направление гаранту (поручителю) документов об исполнении им обязательств по погашению задолженности заемщика в установленном законодательством порядке;
      2) реализация заложенного имущества заемщика на основании договора о залоге в соответствии с действующим законодательством;
      3) предъявление к оплате требований заемщика к другому лицу, которые заемщик уступил в пользу кредитора либо банка-заемщика;
      4) осуществление взыскания в судебном порядке, вплоть до объявления судом заемщика банкротом в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 января 1997 года "О банкротстве".
      49. Кредит, выданный за счет средств местного бюджета, считается погашенным при возврате банком-заемщиком в местный бюджет суммы основного долга и уплате в полном объеме вознаграждения и других сопутствующих платежей, связанных с этим кредитом, включая штрафы, если таковые были начислены.
      50. Реструктуризация кредита предоставленных за счет средств местного бюджета, при изменении:
      1) ставок вознаграждении;
      2) сроков погашения кредита или очередного платежа;
      3) валюты кредита осуществляется на основании Постановления акимата области.
      При этом изменение сроков погашения кредита или очередного платежа, валюты кредита, а также ставки вознаграждения не должно влиять на размер доходной части бюджета, утвержденного решения Маслихата о местном бюджете на соответствующей финансовый год.

8. Учет и контроль бюджетных кредитов

      51. Кредитор и Администратор программы осуществляют контроль зацелевым использованием, своевременным возвратом бюджетных кредитов и выполнением условий кредитных договоров.
      52. Акимы районов и города, также осуществляют контроль за целевым использованием и своевременным возвратом бюджетных кредитных средств.
      53. Выделение бюджетных средств банку-заемщику производится путем финансирования кредитором через Администратора программы. В случае не освоения банком-заемщиком в течение 15 дней выделенных бюджетных средств, финансируемых как кредитные ресурсы, с учетом проведения соответствующих банковских операций, подлежат возврату кредитору на восстановление лимита финансирования.
      54. исключен решением акима Атырауской области от 27.02.2004 N 20.
      55. В кредитном договоре (соглашении) должна быть определена ответственность банка-заемщика в случаях несвоевременного получения выделенных кредитных средств конечными заемщиками.
      56. В соответствии с заключенным кредитным договором между кредитором и банком-заемщиком обеспечивается представление отчетов об освоении бюджетных средств в установленном объеме и порядке.
      57. Администратор программы в целях контроля вправе затребовать от банка-заемщика другую необходимую информацию, связанную с бюджетными кредитами.
      58. Кредитор также в целях контроля получает от Администратора программы и от банка-заемщика необходимую информацию, связанную с бюджетными кредитами.
      59. Все бюджетные кредиты, предоставленные из местного бюджета, подлежат централизованному учету областным финансовым управлением на основании регулярной отчетности Администратора программы о фактическом предоставлении, обслуживании и погашении бюджетных кредитов по формам и в сроки, определяемые Министерством финансов Республики Казахстан.