"Әлеуметтік көмек алуға үміткер өтініш иелерінің нақты материалдық жағдайларын зерттеу жөніндегі қалалық учаскелік комиссиясын құру туралы

Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы әкімдігінің 2006 жылғы 1 ақпандағы № 1961 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысы Әділет департаментінің Риддер қалалық Әділет басқармасында 2006 жылғы 8 ақпанда № 5-4-23 тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы әкімдігінің 2024 жылғы 1 қазандағы № 295 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы әкімдігінің 01.10.2024 № 295 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі № 246 "Мемлекеттік атаулы көмек туралы" Заңына, 2005 жылғы 28 маусымдағы № 63 "Балалары бар отбасыларына мемлекеттік жәрдемақылар туралы" Заңына, Шығыс Қазақстан облысы әкімиятының 2002 жылғы 30 желтоқсандағы № 478 “Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулыларын жүзеге асыру бойынша шаралар туралы" қаулысына сәйкес, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Заңының 31 бабы 1 тармағының 17 тармақшасын басшылыққа ала отырып, Риддер қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Әлеуметтік көмек алуға үміткер өтініш иелерінің нақты материалдық жағдайларын зерттеу жөніндегі қалалық учаскелік комиссиясы қүрылсын.

      2. Әлеуметтік көмек алуға үміткер өтініш иелерінің нақты материалдық жағдайларын зерттеу жөніндегі қалалық учаскелік комиссиясы туралы Ереже бекітілсін (№ 1 қосымша).

      3. "Риддер қаласының халықты жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (Ильинская О.И.) әлеуметтік көмек алуға үміткер өтініш иелерінің нақты материалдық жағдайларын зерттеу жөніндегі қалалық учаскелік комиссиясының дербес құрамын Риддер қалалық мәслихатының кезекті сессиясына жіберу үшін қала әкімінің келісуіне ұсынсын.

      4. Үлбі кенттік округінің әкімі (Манакова Л.Н.), Пригородный ауылдық округінің әкімі (Анашкин П.В.) округтер аумақтарында тұратын халықтың нақты материалдық жағдайын зерттеу үшін учаскелік комиссияларын құрсын.

      5. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау қала әкімінің орынбасары Г.Д.Ушановаға жүктелсін.

      6. 2002 жылдың 20 наурызында 752 нөмірімен тіркелген "Мемлекеттік атаулы көмек туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі № 246 Заңын жүзеге асыру бойынша шаралар туралы" Лениногор қалалық әкімиятының 2002 жылгы 25 ақпанындагы № 22 қаулысының күші жойылды деп саналсын.

      Риддер қаласының әкімі Ш.С. Буктугутов

  Риддер қаласы әкімдігінің
2006 жылғы "01" 02 № 1961
қаулысымен бекітілген
№ 1 қосымша

"Әлеуметтік көмек алуға үміткер өтініш иелерінің нақты материалдык жағдайларын зерттеу жөніндегі қалалық учаскелік комиссиясы туралы
ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1. Учаскелік комиссия адамдардың әлеуметтік көмек көрсету туралы өтінішіне байланысты олардың материалдық жағдайы мен түрмысын зерттеу мақсатымен қүрылады.

      2. Учаскелік комиссия қүрамына жергілікті өкілді органдарының, өзін- өзі басқаратын жергілікті органның, қогамдык бірлестіктердің, меншік орын- жайлар (пәтерлер) кооперативтерінің, халықгың, білім беру, денсаулық сақтау әлеуметтік қорғау уәкілетті органдары мен мекемелердің, қүкык қоргау органдары қызметкерлерінің өкілдері енеді.

      3. Учаскелік комиссия жұмысына уәкілетті орган, ауыл (кент) әкімі басшылық жасайды. Уәкілетті орган комиссия мүшелерін олардың міндеттерімен, қүкықтарымен және жауапкершілігімен таныстырады .

      4. Уәкілетті органның басшысы аз қамтамасыз етілген азаматтардың материалдық жагдайын зерттеуді ұйымдастыру үшін жауапты болады.

      5. Беделіне кір келтірілген немесе белгіленген зерттеу тәртібін бұзған комиссия мүшесі уәкілетті орган басшысының ұсынысы бойынша комиссия құрамынан шығарылады.

      6. Учаскелік комиссия өз қызметін осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      7. Учаскелік комиссия қажеттілігіне байланысты уәкілетті орган немесе ауыл (кент) әкімі тапсырган күннен бастап бес күндік мерзімде отбасының (азаматтың) материалдық жағдайына зерттеу жүргізу қорытындысын әзірлейді. Осыған қол қойдырып уәкілетті органга (ауыл (кент) әкіміне ұсынады.

      Учаскелік комиссия уәкілетті органның, ауыл (кент) әкімінің тапсырмасы бойынша ұсынылган қүжаттарды таңдап қайта тексере алады.

2. Негізгі функциялары

      8. Учаскелік комиссиялар көмектің атаулылыгын арттыру және қаражатты аса мұқтаж отбасыларына жіберу мақсатында уәкілетті органдардың халыққа әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі қызметіне жәрдемдеседі.

      9. Учаскелік комиссиялар әлеуметтік көмек алуга үміткер және өздері тұратын жерге барып тексеру жүргізуге келісім берген өтініш иелерінің нақты материалдық жагдайын зерттеуді жүзеге асырады.

      10. Учаскелік комиссиясының зерттеу жүргізуге қажетті сәйкес органдардан мәлімдеме жинауға құқығы бар.

3. Материалдық жағдайына зерттеу жүргізу

      11. Учаскелік комиссия материалдық жағдайын зерттеуді уәкілетті органның тапсырмасы бойынша жүзеге асырады.

      12. Зерттеу барысында учаскелік комиссиялар өтініш иесінің қандай жағдайларга байланысты көмек сұраганын анықтайды. Бүл орайда мыналарға:

      отбасының құрамына;

      отбасының жұмыс істейтін мүшелеріне;

      отбасының еңбекке қабілетті жастағы жұмыс істемейтін мүшелеріне - олардың жұмыс істемеу себебіне;

      отбасына балалар, мүгедектер, қарттар, сырқаттарды қарайтын еңбекке қабілетті жастағы жұмыс істемейтін адамның бар екеніне;

      кәмелетке толмаган балалардың және күтім жасауға мұқтаж (мүгедектердің, қарттардың, сырқаттардың адамдардың болуына;

      өзінің жұмыспен қамтылғаны туралы өтінген адамдар табысынын нақты деңгеіне (отбасы мүшелерін, көршілерін жеке сұрау жолымен);

      жер үлесі мен жеке меншік қосалқы шаруашылығының (мал, құс, үй іргесіндегі учаске, бақша, саяжай учаскесі) болуына және оларды пайдаланудан түсетін табыстың нақты мөлшеріне;

      тұргын үйінің санына (пәтерінің, үйінің) көңіл аударылады.

      13. Әлеуметтік көмек алуга өтініш жасаушы мен оның отбасының материалдық зерттеу оның өзінің қатысуымен уәкілетті орган белгілеген мерзімде жүргізілуге тиіс.

      14. Жүргізген зертеудің нәтижелері бойынша учаскелік комиссия отбасының материалдық жағдайын зерттеу актісін жасайды, оған учаскелк комиссияның барлық мүшелері қол қояды.

      Зерттеу барысында ұсынылган нысандарымен қоса толтырылган акті ("Отбасының әлеуметтік картасы") уәкілетті органга тапсырылады.

      15. Өтініш иесі зерттеу жүргізуден бас тартқан жагдайда учаскелік комиссия акт жасап бұл туралы әлеуметтік көмек тагайындамау туралы шешім қабылдайтын уәкілетті органға хабарлайды.

      16. Учаскелік комиссия мүшелері уәкілетті органга берілген актіде жазылган деректердің растығы мен нактылыгына жауап береді.

      Заңсыз төлемдерге әкеп соқтырган актілерде деректердің жалғандығы немесе әлдеқандай бұзушылықтары анықталган жағдайда зиянды өтеу кінәлі адамдардан (өтініш иелерінен) қолданылып жүрген заңдарда белгіленген тәртіппен жүргізіледі.

      17. Өтініш иесінің және оның отбасының материалдық жагдайының зертеуді учаскелік комиссиялар азаматтардың жеке өміріне құрметпен қарай отырып, олардың қадір-қасиетін төмендетпейтіндей жағдайда жүргізуге тиіс. Комиссия мүшелері азаматтардың жеке өмірі туралы мәліметтерді жария етпеуге міндетті.

      "Риддер қаласының жұмыспен қамту
және әлеуметтік багдарламалар бөлімі
мемлекеттік мекемесінің бастыгы
О. И. Ильинская

Об образовании городской участковой комиссии по обследованию фактического материального положения заявителей, претендующих на получение социальных выплат

Постановление акимата города Риддера Восточно-Казахстанской области от 1 февраля 2006 года № 1961. Зарегистрировано управлением юстиции города Риддера Департамента юстиции Восточно-Казахстанской области 8 февраля 2006 года за № 5-4-23. Утратило силу постановлением акимата города Риддера Восточно-Казахстанской области от 1 октября 2024 года № 295

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Риддера Восточно-Казахстанской области от 01.10.2024 № 295 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 17 июля 2001 года № 246 "О государственной адресной социальной помощи", Законом Республики Казахстан от 28 июня 2005 года № 63 "О государственных пособиях семьям, имеющим детей", постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 30 декабря 2005 года № 478 "О мерах по реализации постановлений Правительства Республики Казахстан", руководствуясь подпунктом 17 пункта 1 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", акимат города РиддераПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Образовать городскую участковую комиссию по обследованию фактического материального положения заявителей, претендующих на получение социальных выплат

      2. Утвердить Положение о городской участковой комиссии по обследованию фактического материального положения заявителей, претендующих на получение социальных выплат (приложение № 1)

      3. Государственному учреждению "Отдел занятости и социальных программ города Риддера" (Ильинская О.И.) представить на согласование акиму города персональный состав городской участковой комиссии по обследованию фактического материального положения заявителей, претендующих на получение социальных выплат для последующего вынесения на очередную сессию Риддерского городского маслихата.

      4. Акиму Ульбинского поселкового округа (Манакова Л.Н.), акиму Пригородного сельского округа (Анашкин П.В.) образовать участковые комиссии для обследования фактического материального положения населения, проживающего на территории округов.

      5. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима города Риддера Ушанову Г.Д.

      6. Считать утратившим силу Постановление Лениногорского городского акимата от 25 февраля 2002 года № 22 "О мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи" зарегистрированное 20 марта 2002 года №752.

      Аким города Риддера Ш.С. Буктугутов

  Приложение № 1
утверждено постановлением
акимата города Риддера
от "01 " 02 2006 года № 1961

ПОЛОЖЕНИЕ
о городской участковой комиссии по обследованию фактического материального положения заявителей, претендующих на получение социальных выплат

1. Общие положения

      1. Участковая комиссия образуется с целью обследования материального положения и обстоятельств, в связи с которыми население обращается с просьбой о социальной помощи.

      2. Участковые комиссии могут состоять из представителей местных представительных органов, органов местного самоуправления, общественных объединений, кооперативов собственников помещений (квартир), населения, организаций и уполномоченных органов образования, здравоохранения, социальной защиты, работников правоохранительных органов.

      3. Работой участковой комиссии руководит уполномоченный орган, аким поселка (села). Уполномоченный орган знакомит членов комиссии с их обязанностями, правами и ответственностью.

      4. Руководитель уполномоченного органа несет ответственность за организацию проведения обследования материального положения малообеспеченных граждан.

      5. Член комиссии, скомпрометировавший себя, либо нарушивший установленные правила обследования, выводится из состава комиссии по представлению руководителя уполномоченного органа.

      6. Участковые комиссии осуществляют свою деятельность в соответствии с данным положением.

      7. При необходимости участковые комиссии в пятидневный срок со дня поручения уполномоченного органа или акима поселка (села) проводят обследование материального положения лиц (семей), готовят заключения, подписывают их и представляют уполномоченному органу (акиму поселка, села). Участковые комиссии по поручению уполномоченного органа, акима поселка (села) могут выборочно перепроверить представленные документы.

2. Основные функции

      8. Участковые комиссии содействуют уполномоченным органам в деятельности по оказанию социальной помощи населению в целях повышения ее адресности и направления средств наиболее нуждающимся семьям.

      9. Участковые комиссии осуществляют обследование фактического материального положения заявителей, претендующих на получение социальной помощи и давших согласие на ее проведение, с выездом на место их проживания.

      10. Участковые комиссии имеют право запрашивать в соответствующих органах сведения, необходимые для проведения обследований.

3. Проведение обследования материального положения

      11. Проведение обследования материального положения участковой комиссией осуществляется по поручению уполномоченного органа.

      12. В ходе обследования участковые комиссии выясняют обстоятельства, в связи с которыми заявитель обратился за помощью. При этом обращается внимание на следующее:

      состав семьи;

      число работающих членов семьи;

      число неработающих членов семьи в трудоспособном возрасте - причину их незанятости;

      наличие в семье лиц трудоспособного возраста, занятых уходом за детьми, инвалидами, престарелыми, больными;

      наличие в семье несовершеннолетних детей и лиц, нуждающихся в уходе (инвалидов, престарелых, больных);

      фактический уровень доходов лиц, заявивших о своей незанятости (путем личного опроса членов семьи, соседей);

      наличие земельного надела и личного подсобного хозяйства (домашнего скота, птицы, приусадебного участка, огорода) и размер фактических доходов от их использования;

      наличие количества единиц жилища (квартиры, дома).

      13. Обследование материального положения заявителя и его семьи на получение социальной помощи должно проводиться в его присутствии в сроки, установленные уполномоченным органом.

      14. По результатам проведенного обследования участковая комиссия составляет акт обследования материального положения семьи, который подписывается всеми членами участковой комиссии. Акт с рекомендуемыми формами ("Социальная карта семьи"), заполненными в ходе обследования, передается в уполномоченный орган.

      15. В случае отказа заявителя на проведение обследования участковая комиссия составляет акт и ставит об этом в известность уполномоченный орган, который принимает решение об отказе в назначении социальной помощи.

      16. Члены участковой комиссии несут ответственность за достоверность и точность данных, изложенных в акте, представленном уполномоченному органу.

      В случае выявления каких-либо нарушений, либо недостоверности данных акта, повлекших незаконную выплату, возмещение вреда взыскивается с виновных лиц (заявителей) в порядке, установленном действующим законодательством.

      17. Обследование материального положения заявителя и его семьи должно проводиться участковой комиссией при соблюдении уважения к частной жизни граждан, в обстановке, исключающей действия, унижающие их достоинство. Члены комиссии обязаны не разглашать сведения о частной жизни граждан.

      Начальник государственного учреждения
"Отдел занятости и социальных программ города Риддера"
О. И. Ильинская