Бородулиха ауданы халқының әлеуметтік қорғалатын тобына сатып алған көмірге шыққан шығындарын өтеу және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге ақы төлеуі үшін тұрғын үй көмегін беру ережелерін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2009 жылғы 9 ақпандағы N 16-10-IV шешімі. Шығыс Қазақстан облысы Әділет департаментінің Бородулиха ауданындағы Әділет басқармасында 2009 жылғы 10 ақпанда N 5-8-74 тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2010 жылғы 17 наурыздағы N 25-3-IV шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2010.03.17 N 25-3-IV шешімімен (жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Заңының 6 бабы, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 68, 97 баптары негізінде Бородулиха ауданының мәслихаты ШЕШТІ:
      1. Бородулиха ауданы халқының әлеуметтік қорғалатын тобына сатып алған көмірге шыққан шығындарын өтеу және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге ақы төлеуі үшін тұрғын үй көмегін беру ережелері (қосымша берілген) бекітілсін.
      2. Бородулиха аудандық мәслихаттың 2008 жылғы 13 наурыздағы № 6-2-IV «Бородулиха ауданы тұрғындарының әлеуметтік қорғалатын тобына тұрғын үйді күтуге және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге ақы төлеуі үшін тұрғын үй көмегін беру ережесін бекіту туралы» шешімінің (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2008 жылғы 21 наурызда № 5-8-58 санымен тіркелген, аудандық «Пульс района» газетінің 2008 жылғы 28 наурыздағы № 13 (6220) санында жарияланған) шешімінің және Бородулиха аудандық мәслихаттың 2008 жылғы 9 қазандағы № 12-9-IV «2008 жылғы 13 наурыздағы № 6-2-IV «Бородулиха ауданы тұрғындарының әлеуметтік қорғалатын тобына тұрғын үйді күтуге және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге ақы төлеуі үшін тұрғын үй көмегін беру ережесін бекіту туралы» шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» шешімінің (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2008 жылғы 28 қазанда № 5-8-66 санымен тіркелген, аудандық «Пульс района» газетінің 2008 жылғы 5 желтоқсандағы № 52 (6259) санында жарияланған) шешімінің күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы шешім Әділет басқармасында мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған күннен кейін 10 күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Ескерту. 3-тармаққа өзгерту енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2009.04.21 N 17-9-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).
      
      
      Сессия төрағасы                                  Қ. Галиев
      
      Аудандық мәслихаттың хатшысы                     Б. Аргумбаев

Аудандық мәслихаттың
2009 жылғы 9 ақпандағы
N 16-10-IV шешімімен
БЕКІТІЛГЕН

       Бородулиха ауданы халқының әлеуметтік қорғалатын тобына сатып алған көмірге шыққан шығындарын өтеу және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге ақы төлеуі үшін тұрғын үй көмегін беру
ЕРЕЖЕЛЕРІ

1. Жалпы ережелері

      1. Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 6897 баптарына сәйкес жеткілікті қамтамасыз етілмеген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын жайды ұстауға (жеке тұрғын үйді ұстаудан басқа) ақы төлеу үшін, тұрғын жайды қолданғанына жалгерлік ақы төлеу үшін көмек көрсету мақсатында халықтың әлеуметтік қорғалатын тобына сатып алған отынына шыққан шығындарын өтеу және коммуналдық қызметтерді тұтынуы үшін көмек (бұдан әрі – тұрғын үй көмегі) көрсетіледі.
      2. Тұрғын үй көмегі жергілікті жылыту орталығынан жылытылатын жеке меншік тұрғын жайларда тұратын халықтың әлеуметтік қорғалатын тобына жылына бір рет, коммуналды пәтерлерде тұратындарға тоқсан сайын беріледі.
      3. Тұрғын үй көмегі осы жерде тұрақты тұратын және тұрғын үйлердің иелері немесе жалдаушысы (жалгерлері) болып табылатын азаматтарға (отбасыларға) көрсетілетін атаулы әлеуметтік көмектің бір нысаны болып табылады. Бір әкімшілік-аумақтық пунктің шегіндегі тұрғын үйді жалға алушы тұлға осы пунктің басқа мекен-жайы бойынша тіркелуі мүмкін.
      4. Тұрғын үй көмегі отбасының тұрғын үйді ұстау ақысының және коммуналдық қызметтерді тұтыну ақысының нақты шығындары осы мақсаттарға рұқсат етілген шекті үлесінен артқан жағдайда тағайындалады. Бұл кезде отбасының нақты шығындары әлеуметтік нормалардың шегінде есепке алынады.
      5. Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну ақысының рұқсат етілген шекті шығын үлесі отбасының жиынтық табысының 8 пайызы (%) мөлшерінде белгіленеді.
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2009.04.21 N 17-9-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).
      6. Әлеуметтік нормалар және тұрғын үй көмегін есептеуге қолданылатын тұрғын үйді ұстауға арналған шығындар мөлшері, коммуналдық қызметтерді (сумен жабдықтау, газбен қамтамасыз ету, канализация, электрмен жабдықтау, жылумен қамтамасыз ету, қоқыс шығару және лифтерге қызмет көрсету) тұтыну нормалары жергілікті деңгейде бекітіледі.
      7. Тұрғын үй көмегін есептеу үшін алынатын барлық коммуналдық қызметтерге арналған тарифтерді және олардың өзгерістерін қызмет көрсетушілер ұсынады.

2. Тұрғын үй көмегін көрсету

      Ескерту. Атауға өзгерту енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2009.08.11 N 19-3-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).

     8. Жеке меншігінде 1 бірліктен артық тұрғын үйі (үйі, пәтері) бар немесе тұрғын үйін жалға (жалдауға) беретін тұлғалар тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады.
      9. Халықтың әлеуметтік қорғалатын топтарына төмендегілер жатады:
      - Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушылары, сондай-ақ оларға теңестірілген тұлғалар;
      - I, II топтағы мүгедектер (өзі жасаған қылмыстың салдарынан мүгедек болғандар есепке алынбайды);
      - мүгедек балалары бар немесе тәрбиелеп отырған отбасылар;
      - жасына қарай зейнетақы алып отырған зейнеткерлер;
      - кәмелеттік жасқа толмай ата-анасынан айырылған жиырма жасқа толмаған жетім балалар;
      - оралмандар;
      - бірге тұратын 4 немесе одан да көп кәмелеттік жасқа толмаған балалары бар көп балалы отбасылар;
      - толық емес отбасылар – балаларын ата-анасының біреуі тәрбиелеп отырған отбасылар (асыраушысынан айырылуына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы алушылар, балаларын өзі тәрбиелеп отырған жалғыз басты аналар, айырылысқандар, жесірлер).
      10. I, II топтағы мүгедектердің күтімімен және 16 жасқа дейінгі мүгедек балалардың күтімімен айналысатын, 80 жастан асқандарды күтетін немесе 7 жасқа дейінгі бала тәрбиесімен айналысатын жақын туыстарын, 18 жасқа дейінгі 4 немесе одан да көп бала тәрбиесімен шұғылданатын аналарды есептемегенде, отбасы құрамында жұмыс істемейтін, оқу оқымайтын, әскер қатарында жоқ, жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органда жұмыссыз ретінде тіркелмеген жұмысқа жарамды адамдар бар отбасылардың тұрғын үй көмегін алуға құқығы жоқ.
      11. Ешқандай себепсіз ұсынылған жұмыстан немесе жұмысқа орналастырудан бас тартқан, өз еркімен қоғамдық жұмыстарға, оқуға немесе қайта оқытуға қатысуды тоқтатқан жұмыссыз адамдар тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады.
      12. алынып тасталды - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2009.08.11 N 19-3-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).
      13. Тұрғын үй көмегін алатындар тоқсан сайынжанұяларының кіріс  табысын және алдыңғы тоқсандарға төленген түбіртектерін қосымша ұсынып отырулары керек. Егер коммуналдық қызметтерге ақы төлеуді бөліп немесе мүлдем төлемесе тұрғын үй көмегі берілмейді.
      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2009.04.21 N 17-9-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).
      14. Егер отбасының жан басына шаққандағы жиынтық табысы кедейлік шегі мөлшерінен төмен болса, онда тұрғын үйді ұстауға және тұрғын үй-коммуналдық қызметке ақы төлеуге арналған тұрғын үй көмегін белгілеген кездегі жиынтық табыс Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен сәйкес уақыт кезеңіне арналып бекітілген бір айлық есептік көрсеткішке түзетіледі (шегеріледі).
      15. Жалғыз тұратын зейнеткерлерді, мүгедектерді, бірге тұратын жалғыз басты зейнеткерлерді, бірге тұратын зейнеткер мен мүгедекті және жалғыз тұратын ерлі-зайыпты (отбасылы) зейнеткерлер мен мүгедектерді, сондай-ақ құрамында жетім балалары бар отбасыларды қолдау мақсатында тұрғын үй көмегін алу құқығын анықтаған және есептеген кезде олардың табыстары Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен сәйкес уақыт кезеңіне арналып бекітілген екі айлық есептік көрсеткішке түзетіледі (шегеріледі).
      16. Орталықтандырылған жылу жүйесімен жылытылатын жеке үйлерде тұратын халықтың әлеуметтік қорғалатын топтарына тұрғын үй көмегін есептеген кезде тарифтерде тұрғын үй ауданының әлеуметтік нормасы шегінде қызмет көрсетушілер ұсынған жоғалтылған жылудың төлемі есепке алынады.
      17. Жылыту маусымында орталықтандырылған жылыту жүйесіне қосылмаған және ыстық сумен қамтамасыз ету мен пәтерді жылыту автономды жылыту құралдарының көмегімен іске асырылатын үйдегі пәтерлердің иелеріне тұрғын үй көмегі тағайындалады. Бұл кезде электрқуатына арналған төлем сомасын тұрғын үй алыңының нормасы мен қызмет көрсетушілер тарифтеріне сәйкес жылыту мен ыстық су төлемдерінің сомасына эквивалент ретінде есептелсін.
      18. Тұрғын үй көмегін алудан үміткер отбасыларға тұрғын үй көмегін тағайындаған кезде келесі шектеулер есепке алынады:
      1) өтініш беруші заңды некеде, бірақ зайыбы сол мекен-жай бойынша тіркелмеген болса, ерлі-зайыптылардың екеуінің де табыстары есептеледі және жәрдемақы өтініш берушінің мекен-жайы бойынша тағайындалады;
      2) өтініш беруші заңды некеде, бірақ зайыбының қазіргі тұрғылықты жерін білмесе (көрсетпесе) және бұл мәселе бойынша құқық қорғау органдарына өтініш бермеген болса, тұрғын үй көмегі тағайындалмайды;
      3) өтініш берушінің үйінде 18 жасқа дейінгі бала тіркелген болса, ал ол баланың ата-анасы басқа мекен-жайда тіркелсе, онда өтініш беруші ол баланың ата-аналарының табыстары туралы анықтама тапсыруы қажет;
      4) өтініш беруші жалғыз тұрса және оқу орнының күндізгі болімінде оқыса, онда үміткер ата-анасының табыстары және олардың тұрғын үй көмегін алатындықтары туралы анықтаманы тапсыруы қажет;
      5) өтініш жасаған тоқсанда тұрғын үй көмегін тағайындау құқығына әсер ететін жағдайлар туындаған болса, онда тұрғын үй көмегі келесі тоқсанда тағайындалады.
      19. Тұрғын үй көмегін алудан үміткер немесе оны алып отырған отбасылар көмекті ресімдеу үшін келесі құжаттарды тапсырады:
      - өтініш берушінің жеке тұлғасын растайтын құжаттың көшірмесі;
      - азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі;
      - тұрғын үй құқығын растайтын құжаттың көшірмесі;
      - салық төлеуші тіркеу (СТН) куәлігінің көшірмесі;
      - жеке әлеуметтік код (ӘЖК) берілгендігі туралы куәліктің көшірмесі;
      - коммуналдық қызметтерге ақы төленгендігі туралы түбіртектің көшірмесі, егер түбіртекті жоғалтып алған жағдайда коммуналдық қызмет орындарынан анықтама немесе салыстырып тексеру актісі;
      - отбасы жағдайы туралы құжаттың көшірмесі (жекебас куәлігі, туу туралы, неке қию туралы, айырылысу немесе қайтыс болу туралы куәліктер);
      Құжаттар салыстыру үшін түпнұсқаларымен және көшірмелерімен тапсырылады, салыстырылғаннан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.
      - табыстар туралы немесе басқа мәлімделген табыстар туралы құжаттар (өткен тоқсанға);
      - жұмыссыз деп тану туралы анықтама (өткен тоқсанға);
      - қосалқы шаруашылығының бар-жоқтығы көрсетіліп селолық, кенттік әкімдіктердің учаскелік комиссиялары толтырған отбасының әлеуметтік картасы;
      - жер үлесінің барлығын немесе жоқтығын растайтын құжат;
      - жеке кәсіпкерлікпен шұғылданатындығы немесе шұғылданбайтындығы туралы құжат;
      - сатылынып алынған көмірге төленген ақы туралы түбіртек немесе қосымшаға сәйкес ағымдағы жылы сатып алған мерзіміне қарамастан көмірдің мөлшері және құны көрсетілген жеке көмір тасымалдаушылардан сатылынып алынған көмірнің барлығы туралы акті (№ 1 қосымша).
      20. Тапсырылған құжаттарды тексеру қорытындысы бойынша үй иегері мен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырған тұлға араларында отбасыға арналған шарт-өтініш жасалады (№ 2 қосымша).
      21. Уәкілетті органның шешімі тұрғын үй жәрдемақысын тағайындаудың негізі болып табылады (3 қосымша).
      22. Электр жүйесімен, газбен, канализациямен, жылумен қамтамасыз ету, қоқыс шығару, лифтілерге қызмет көрсету, тұрғын үйді сумен жабдықтау және пайдалануға беру бойынша шығындар түбіртектер бойынша өтініш жасалған тоқсанның алдыңдағы тоқсандағы орташа есеппен есептелінеді.
      23. Тұрғын үй көмегі осы көмекті тағайындауға қажетті өтініш пен басқа құжаттарды тапсырған айдан бастап тағайындалады.
      24. Тұрғын үй көмегін алушылар өз тұрғын үйлерінің меншіктік нысандағы, отбасы құрамындағы және оның жиынтық табыстарындағы, сондай-ақ мәртебесіндагі кез-келген өзгерістер туралы 10 күн ішінде тұрғын үй көмегі қызметіне хабарлауға тиісті.
      Ескерту. 24-тармаққа өзгерту енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2009.08.11 N 19-3-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).
      25. Ұсынылған ақпараттардың растығына күмән туған жағдайда тұрғын үй көмегін тағайындаушы қызметкер отбасы табыстары, тұрғын үйге арналған шығындар және отбасы мүшелерінің шынайы тұрғылықты тұратын жерлері туралы қосымша құжаттар талап етуге құқылы. Талап етілген құжаттар тапсырылмаған жағдайда тұрғын үй көмегі тағайындалмайды. Тұрғын үй көмегін тағайындау жөніндегі уәкілетті органға жоғары көлемдегі немесе заңсыз тұрғын үй көмегін тағайындауға әкеліп соқтыратын жалған мәліметтерді біле тұра берген жағдайда меншік иесі (жалдаушы) заңсыз алынған соманы ерікті түрде қайтарады, ал бас тартқан жағдайда – сот тәртібімен қайтарылады.
      Ескерту. 25-тармаққа өзгерту енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2009.08.11 N 19-3-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).

3. Тұрғын үй көмегінің мөлшері

      26. Тұрғын үй көмегінің мөлшері меншік иесінің (жалгердің) өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілетін нормалар шегінде тұрғын үйді ұстау мен коммуналдық қызметтерді тұтынғаны үшін төлеген нақты төлемдері мен осы отбасының осы мақсаттарға арналған рұқсат етілген шекті шығындар мөлшері арасындағы айырма ретінде есептеледі.
      Тұрғын үй көмегінің мөлшерін белгілеу формуласы:
      К = ТҮЕЖӘТ – (t х т);
      бұл жерде: К – тұрғын үй көмегінің мөлшері;
      ТҮЕЖӘТ – тұрғын үй үшін ең жоғарғы әлеуметтік төлем;
      t – тұрғын үй ақысына арналған шығындар нормативі (=10%)
      т – отбасының жиынтық табысы.

4. Тұрғын үй көмегін алудан үміткер азаматтардың
(отбасылардың) жиынтық табысын есептеу

      27. Отбасының табысын анықтау үшін тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті органдар тұрғын үй көмегін алудан үміткер азаматтардың (отбасының) жиынтық табыстарын есептейді.
      28. Отбасының жиынтық табыстарын есептеген кезде төменде көрсетілгендерден басқа табыстардың барлық түрлері есептеледі:
      1) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек;
      2) 18 жасқа дейінгі балаларға арналған мемлекеттік жәрдемақы;
      3) тұрғын үй көмегі;
      4) қайтыс болған адамды жерлеуге арналған бір жолғы жәрдемақы;
      5) баланың тууына байланысты төленетін бір жолғы мемлекеттік жәрдемақы;
      6) күн көрістің белгіленген ең төменгі мөлшерінен төменгі жалпы сомада есептік кезеңде көрсетілген ақшалай немесе нотариалдық түрдегі қайырымдылық көмектері;
      7) жеке ісін ашуға немесе қосалқы шаруашылығын дамытуға арналған материалдық көмек;
      8) төтенше жағдайлар салдарынан отбасы адамдарының денсаулығы мен мүлкіне келтірілген зиянды өтеу мақсатында отбасыға берілген көмек, жергілікті атқарушы органдардың шешімі бойынша азаматтардың жекелеген санаттарына берілген әлеуметтік төлемақы;
      9) Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккендерге берілетін бір жолғы ақшалай өтемақы;
      10) асырап алушылардың табыстарына асырап алынушылардың табыстары қосылмайды.
      Жиынтық табысты есептеу өтініш беруші ұсынған табысы туралы мәліметтер негізінде жүргізіледі.
      29. Ауылдық (селолық) жердің тұрғындары үшін жеке қосалқы шаруашылықтан, үй іргесіндегі учаскелерден, бау-бақшалардан түсетін табыстар бес айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде есептеледі.
      30. Кәсіпкерлік қызметтен түсетін табыстар, мүліктік және жер пайынан алынған табыстар мәлімделген табыс болып есептеледі.
      31. Табыстардың құжатты түрде расталатын түрлеріне еңбек қызметінен, зейнетақыдан, жәрдемақы мен алименттен түсетін табыстар жатады. Төменде көрсетілген жағдайларда отбасының жиынтық табысын есептеу кезінде алименттер қосылмайды:
      1) алимент төлеуші жұмыс істемесе және жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органда жұмыссыз ретінде тіркелсе (анықтама ұсынылғанда);
      2) бас бостандығынан айыру орындарында немесе уақытша ұстау изоляторында болса (анықтама ұсынылғанда);
      3) туберкулез немесе психоневрологиялық диспансерлерде (стационарларда), емдеу-еңбек профилакторийінде (ЕЕП) емделіп жатса немесе есепте тұрса (анықтама ұсынылғанда);
      4) Қазақстан Республикасымен сәйкес келісімі жоқ мемлекетке тұрақты тұру үшін кеткенде (анықтама ұсынылғанда).
      32. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 12 шілдедегі № 1063 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу ережелеріне сәйкес тұрғылықты мекен-жайы бойынша тіркелген адамдар отбасының құрамында есептеледі. Отбасының жиынтық табысы өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанда осы мекен-жай бойынша тіркелген отбасының барлық мүшелерінің және басқа да адамдарының табыстарын қосу жолымен есептеледі.
      33. Бір тоқсаннан көп мерзімде төленетін табысты бірден алған кезде жиынтық табыста табыстың бүкіл сомасын олар алынатын айларға бөлуден және үш айға көбейтуден шыққан табыс сомасы есепке алынады. Егер отбасы мүшелерінің біреуі табыс есептелетін тоқсанда зейнеткер болса, онда ол келесі тоқсанда тұрғын үй көмегін алу құқығына ие болады.
      34. Отбасының бір ай ішіндегі жан басына шаққандағы орташа табысы отбасының тоқсандық жиынтық табысын отбасы мүшелерінің санына және үш айға бөлу жолымен есептеледі.
      35. Өтініш берушілер ұсынған мәліметтерінің шынайылығы үшін Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен жауапкершілік тартады.

5. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жер үйлерде
      тұратын аз қамтамасыз етілген халықтың әлеуметтік
қорғалатын тобына тұрғын үй көмегін көрсету

      Ескерту. Атауға өзгерту енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2009.08.11 N 19-3-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).

     36. Жергілікті жылу жүйесімен жылытатын жеке меншік үй-жайларда тұратын халықтың әлеуметтік қорғалатын топтарына арналған тұрғын үй көмегі тұрғын үйдің меншік иесіне, егер тұрғын үйді жалға алу шарты болса жалдаушыларға беріледі.
      37. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жеке меншік үй-жайларда тұратын отбасыларға тұрғын үй көмегін есептеу үшін тұрғын үй-жай алаңының 1 шаршы метріне арналған көмір шығынының әлеуметтік нормасы 129,8 кг көлемінде, бірақ бір үйге 5000 кг-ден аспайтын көлемде ескеріледі.
      38. Көмірдің құнын есептеу үшін аудандық (қалалық) статистика және ақпарат басқармасы тұрғын үй көмегін есептеу тоқсанының алдындағы тоқсанның соңғы айының (желтоқсан, наурыз, маусым, қыркүйек) жағдайымен ұсынған аудан бойынша орта баға қолданылады.
      39. Жергілікті үй-жайды жергілікті жылыту үшін қолданылатын отынның басқа түрінің шығыны мен құнының нормасы тұрғын үй көмегін есептеген кезде көмір шығыны мен құнының нормасына балама ретінде есептелсін.
      40. Көмір сатып алудың маусымдылығына байланысты тұрғын үй көмегін есептеген кезде тұрғын үйге арналған көмір шығынының бүкіл әлеуметтік нормасы (көмірдің құны) өтініш берілген тоқсанның бірден үш айына ескеріледі.
      41. Тұрғын үй көмегін есептеген кезде жеке үй-жайда тұратын отбасының орташа табысы өтініш берілген тоқсанның алдындағы тоқсан бойынша есептеледі.
      42. Бір үйдің бірнеше меншік иесі болған жағдайда тұрғын үй көмегі әрбір меншік иесіне (отбасыға) тағайындалады, бұл кезде үйге арналған көмір шығынының әлеуметтік нормасы әр отбасының алып отырған ауданына сәйкес бөлінеді.
      43. Электр қуатымен, газбен, сумен қамтамасыз етудің, қоқыс шығарудың шығындары өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсандағы түбіртектер бойынша орташа көлемде есепке алынады.

6. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу

      44. Тұрғын үй көмегі аудандық бюджет қаражаттарының есебінен беріледі және ақшалай төлем түрінде тағайындалады.
      45. Тұрғын үй көмегін төлеу екінші деңгейдегі банктер (бұдан әрі – сәйкес банктер) арқылы азаматтардың салымдары бойынша есеп-шоттарға аудару арқылы жүзеге асырылады. Тұрғын үй көмегін төлеудің тәртібі мен шарттары «Бородулиха ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мен сәйкес банктер арасында жасалған агенттік келісім бойынша анықталады.
      46. Сәйкес банктердің филиалдары жоқ Қазақстан Республикасының елді мекендерінде аталған төлемдер агенттік келісімдер негізінде «Бородулиха ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» белгілеген орган арқылы жүзеге асырылады.

7. Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде қолданылатын
коммуналдық қызметтерді пайдалану нормативтері және
шындарының мөлшері

      47. Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде келесі әлеуметтік норма қолданылсын:
      1) аудан нормасы:
      - жеке тұратындар үшін – 30 ш.м.
      - екі адамнан тұратын отбасылар үшін – 30 ш.м.
      - үш және одан да көп адамдардан тұратын отбасылар үшін - әр адамға 15 ш.м.
      2) көгілдір отын шығынының нормасы:
      - орталық газбен жабдықталған үйлерде тұратын отбасылар үшін – айына бір адамға 5,5 кг.
      - жер үй-жайларында тұратын отбасылар үшін – айына 1 баллон.
      3) элект энергиясын тұтыну нормасы:
      - 1 адам тұрса – 72 кВт
      - 2 адам тұрса – 114 кВт
      - 3 және одан да көп адам тұрса – әр адамға 50 кВт
      48. Сумен жабдықтау, жылумен жабдықтау, қоқыс шығару бойынша шығындар нормасы мен олардың тарифтерін, тұрғын үйді ұстауға арналған шығындарды қызмет көрсетушілер ұсынады.

Аудандық мәслихаттың
2009 жылғы 9 ақпандағы
№ 16-10-IV шешіміне
№ 1 қосымша

Сатып алған көмірінің бар екендігі туралы 200__ жылға арналған
АКТІ

_________________         «__» ___________ 200__ ж.

      Біз, төменде қол қоюшылар: комиссия төрағасы __________
                                                    (Т.А.Ә.)
      _________________, комиссия мүшелері __________________
      _______________________________________________________
                (комиссия мүшелерінің Т.А.Ә.)
      ________________________тұрғын үй-тұрмыстық жағдайына
       (өтініш берушінің Т.А.Ә.)
      зерттеу жүргіздік және сатып алған көмірінің бар екендігін
      анықтадық.
      __________________________________________________жанұясы
                  (өтініш берушінің Т.А.Ә.)
      200__ жылға арнап бағасы ________теңгеден, жалпы сомасы
      ________теңге, көлемі________ тонна көмір сатып алған.

      Жеткізіп берушінің мәліметтері: ____________________
                                               (Т.А.Ә.)
                                      _____________________
                            (жекебас куәлігінің мәліметтері)
                                    ________________________
                                             (СТН, ӘЖК)
                                    _________________________
                                       (тұратын мекен-жайы)
                                      ________________________
     (патентінің немесе мемлекеттік тіркеу туралы куәлігінің №)

Комиссия төрағасы: _____________________     ______________
                           (Т.А.Ә.)                (қолы)
Комиссия мүшелері: _____________________     ______________
                           (Т.А.Ә.)                (қолы)
                   _____________________     _______________
                           (Т.А.Ә.)                (қолы)
                   _____________________     _______________
                            (Т.А.Ә.)               (қолы)

Акті менің көзімше толтырылды, актімен келісемін:

_____________________ «___» ______________ 200__ж.
      (қолы)                     (датасы)

Аудандық мәслихаттың
2009 жылғы 9 ақпандағы
№ 16-10-IV шешіміне
№ 2 қосымша

САУАЛНАМА-ӨТІНІШ



тұрғын үй жәрдемақысын беруге арналған




200__жылдың ___ тоқсанына арналған



Тір.№_____













________________________





тұрғын үй ұйымының атауы









1.ОТБАСЫ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТТЕР






Т.А.Ә..________________________________________________

Үйінің мекен-жайы _____________________________________

Жекешелендіру акт-шарты, ордер_________________________

Телефоны_______________________________________________


Осы пәтерде тұратын отбасы басшысы және оның басқа да мүшелері туралы мәліметтер беруіңізді сұраймыз

Р/с

Отбасыға
қатысы

Туған
жылы

төлқұжат туу
туралы куәлік
нөмірі

Жұмыс орны (зейнеткер,
жұмыссыз, кәсіпкер, оқушы)

1








2








3








4








5








6








7








8








9








10








Табыстар туралы қосымша мәліметтер:




1. Жеке қосылқа шаруашылықтан түскен табыс ____________

_______________________________________________________

2. Кәсіпкерлік қызметтен түскен табыс\салық комитетінен
анықтама_______________________________________________

_______________________________________________________

3. Алатын алименттері туралы мәлімет___________________

2. ЖАЛҒА АЛҒАН ТҰРҒЫН ҮЙІ ТУРАЛЫ НЕГІЗГІ МӘЛІМЕТТЕР

Жалпы алаңы____________м2, бөлмелер саны ______________

ИӘ ЖОҚ






______ _______ Тұрғын үй /пәтербөлме/ жалға беріледі ме?

_____ ____ Меншігінде бір данадан артық тұрғын үй бар ма?

Отбасыда пәтер ақы немесе коммуналдық қызмет ақысы, тұрғын үйге ақы төлеу бойынша жеңілдіктері бар ма? Жеңілдікке арналған куәлік №_________ «__» ____________

3. Көрсетілген коммуналдық қызметтер туралы мәлімет

көгілдір отын _________________________________________

эл. энергиясы _________________________________________

4. Қосымша мәліметтер_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Жауапкершілік

Отбасының құрамы және мүлік туралы, отбасы мүшелерінің табыстары туралы мәліметтер толық және нақты екендігін растаймын. Жалған мәліметтер берген жағдайда Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілік тартуға келісемін. Сондай-ақ жалған берілген мәліметтер үшін тұрғын үй субсидиясын беру тоқтатылатындығын жақсы түсінемін.












Датасы ________________________





Қолы __________________________



қабылданған құжаттар саны ___________________



маман _______________________________________


































Аудандық мәслихаттың
2009 жылғы 9 ақпандағы
№ 16-10-IV шешіміне
№ 3 қосымша

ТҰРҒЫН ҮЙ КӨМЕГІНІҢ
тағайындалған көлемі туралы (немесе тағайындаудан
бас тартылғандығы туралы)
ШЕШІМ (көшірме) № _________
Істің № ___________________
«___» ____________ 2009 жыл

      1. Тұрғын үй көмегі тағайындалсын
      ТЕГІ _______________________________________________
      АТЫ ________________________________________________
      ӘКЕСІНІҢ АТЫ _______________________________________
      отбасы мүшелерінің саны ____________________________
      ____________________________________________________
      Туған датасы __________________ жынысы _____________
                    (күні,айы,жылы)          (әйел, еркек)
      Тұрғылықты мекен-жайы (нақты) ______________________
      Жекебас куәлігі № ______ «___» ___________ _________
      Кім берген _________________________________________
      Салық төлеушінің тіркеу нөмірі (СТН) _______________
      Өтініш берген датасы: ______ _______ _______ _______
      «__» ______ 2009 жылдан бастап «__» _______ 2009 жыл
      аралығында төленуге жататын тұрғын үй көмегінің
      көлемінің сомасы ____________________________________
      (санмен және жазбаша көрсетілген сома)
      Төленген жәрдемақы сомасы ______________________
      Төленген датасы ________________________________
      2. Тұрғын үй көмегін тағайындаудан бас тартылсын _____
      ______________________________________________________
                     (себебі көрсетілсін)
      ______________________________________________________
      ______________________________________________________
      
      М.О. ЖҚжӘББ басшысы                      Бектембаева Ф.Ф
                                                   (Т.А.Ә.)
      ЖҚжӘББ маманы                              ______________
                                                   (Т.А.Ә.)

Об утверждении Правил предоставления социально защищаемым слоям населения Бородулихинского района жилищной помощи на возмещение затрат приобретенного топлива и оплату жилищно-коммунальных услуг

Решение Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 9 февраля 2009 года N 16-10-IV. Зарегистрировано в Управлении юстиции Бородулихинского района Департамента юстиции Восточно-Казахстанской области 10 февраля 2009 года за N 5-8-74. Утратило силу решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 17 марта 2010 года N 25-3-IV

      Сноска. Утратило силу решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 17.03.2010 N 25-3-IV (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).
      
      На основании статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан», статьи 68, 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях», Бородулихинский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить (прилагаемую) Правила предоставления социально защищаемым слоям населения Бородулихинского района жилищной помощи на возмещение затрат приобретенного топлива и оплату жилищно-коммунальных услуг.
      2. Признать утратившим силу решение Бородулихинского маслихата № 6-2-IV от 13.03.2008 года «Об утверждении Правил предоставления социально защищаемым слоям населения жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг», (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за №5-8-58 от 21 марта 2008 года, опубликованный 28 марта 2008 года в районной газете «Пульс района» № 13(6220)) и решение Бородулихинского маслихата № 12-9-IV от 9.10.2008 года «О внесение изменений и дополнений в решение от 13 марта 2008 года № 6-2-IV «Об утверждении Правил предоставления социально защищаемым слоям населения жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5-8-66 от 28.10.2008 года, опубликованный 5 декабря 2008 года в районной газете «Пульс района» № 52(6259)).
      3. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в Управлении юстиции и вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его официального опубликования.
      Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенными решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 21.04.2009 N 17-9-IV (порядок введения в действие см. п.2).
      
      
      Председатель сессии                          К. Галиев
      
      Секретарь районного маслихата                Б. Аргумбаев

 Правила
по предоставлению социально защищаемым слоям
населения Бородулихинского района жилищной
помощи на возмещение затрат приобретенного
топлива и оплату жилищно-коммунальных услуг

 1. Общие положения

      1. В соответствии со статьей 6897 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях» социально-защищаемым слоям населения оказывается помощь на оплату возмещения затрат приобретенного топлива и потребления коммунальных услуг (далее жилищная помощь), с целью оказания помощи малообеспеченным семьям (гражданам) на оплату содержания жилища (кроме содержания индивидуального жилого дома), арендной платы за пользование жилищем.
      2. Жилищная помощь оказывается социально защищаемым слоям населения, проживающим в частном домостроении с местным отоплением, один раз год; в коммунальных квартирах поквартально.
      3. Жилищная помощь является одной из форм адресной социальной помощи населению, которая предоставляется гражданам (семьям), постоянно проживающим в данной местности и являющимся собственниками или нанимателями (арендаторами) жилища. Лицо, арендующее жилье в пределах одного административно-территориального пункта, может быт прописано по другому адресу этого пункта.
      4. Жилищная помощь назначается при превышении фактических расходов семьи на оплату содержания жилой площади жилья и потребления коммунальных услуг над долей предельно допустимых затрат на эти цели. При этом фактические расходы семьи учитывается в пределах социальных норм.
      5. Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 8%.
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 21.04.2009 N 17-9-IV (порядок введения в действие см п.2).
      6. Социальные нормы и принимаемые к расчету жилищной помощи размер расходов на содержания жилища, нормативы потребления коммунальных услуг (водоснабжение, газоснабжение, канализация, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление и обслуживание лифтов) утверждаются на местном уровне.
      7. Тарифы на все коммунальные услуги и их изменения для расчета жилищной помощи предоставляются услугодателями.

2. Предоставление жилищной помощи

      Сноска. Наименование раздела с изменениями, внесенными решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 11.08.2009 N 19-3-IV (порядок введения в действие см. п.2).

      8. Лица, имеющие в частной собственности более 1 единицы жилья (квартиры, дома) или сдающие жилые помещения в наем (аренду), утрачивают право на получение жилищной помощи.
      9. К социально-защищаемым слоям населения относятся:
      инвалиды и участники Великой Отечественной войны, а также лица, приравненные к ним;
      инвалиды 1,2 групп (за исключением лиц, ставших инвалидами в результате совершенного ими преступления);
      семьи, имеющие или воспитывающие детей-инвалидов;
      пенсионеры по возрасту;
      дети-сироты, не достигшие двадцати лет, потерявшие родителей до совершеннолетия;
      оралманы;
      многодетные семьи, имеющие 4-х и более совместно проживающих несовершеннолетних детей;
      неполные семьи – семьи, в которой детей (ребенка) воспитывает один из родителей (получатели госсоцпособии по утери кормильца, одинокие матери самостоятельно воспитывающие детей, разведенные, вдовые).
      10. Не имеют право на получение жилищной помощи семьи, если в них имеются трудоспособные лица, которые не работают, не учатся не служат в армии и безработные не зарегистрированные в уполномоченном органе по вопросам занятости, за исключением близких лиц, осуществляющих уход за инвалидом I, II группы, уход за детьми-инвалидами в возрасте до 16 лет, лицами старше 80 лет или занятых воспитанием ребенка в возрасте до 7 лет, матерей занятых воспитанием 4 и более детей до 18 лет.
      11. Безработные, без уважительных причин отказавшиеся от предложенной работы или трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучение или переобучение, теряют право на получение жилищной помощи.
      12. исключен решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 11 августа 2009 года N 19-3-IV (порядок введения в действие см. п.2).
      13. Получатели жилищной помощи ежеквартально прилагают справки о доходах семьи и квитанции об оплате коммунальных услуг за квартал, предшествующий кварталу обращения. В случае не оплаты или частичной оплаты комунальных услуг за предшествующий квартал жилищная помощь не назначается.
      Сноска. Пункт 13 в редакции решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 21.04.2009 N 17-9-IV (порядок введения в действие см. п.2).
      14. Если семья имеет среднедушевой совокупный доход ниже размера черты бедности, то совокупный доход при определении жилищной помощи на оплату содержания жилья и жилищно-коммунальных услуг корректируется (вычитается) на один месячный расчетный показатель, установленный на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      15. С целью поддержки одиноко проживающих пенсионеров, инвалидов, совместно проживающих одиноких пенсионеров, совместно проживающих пенсионера и инвалида и одиноко проживающих супружеских (семейных)пар пенсионеров и семей инвалидов, а также семей, в состав которых входят круглые сироты, при определении права и расчете жилищной помощи доход корректируется (вычитается) на два расчетных месячных показателя, установленного на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      16. При расчете жилищной помощи социально защищаемым слоям населения, проживающим в индивидуальных домах централизованным отоплением, в тарифах учитывать оплату потерь тепла, предъявляемую услугодателями, в пределах социальных норм площади жилья.
      17. Жилищная помощь назначается владельцам квартир в домах, где в отопительный сезон не подключено централизованное отопление и горячее водоснабжение и обогрев квартир осуществляется с помощью автономных обогревательных приборов. При этом сумму оплаты за электроэнергию считать эквивалентной сумме оплаты за отопление и горячую воду согласно норм площади жилья и тарифов услугодателей.
      18. Семьям, претендующим на назначение жилищной помощи, при начислении в расчет принимаются следующие ограничения:
      1) заявитель находится в законном браке, но супруг не прописан по данному адресу - учитываются доходы обоих супругов и жилищная помощь назначается по адресу ходатайствующего о жилищной помощи супруга;
      2) заявитель находится в законном браке, не знает (не указывает) местонахождения супруга и не обращался по этому вопросу в правоохранительные органы - жилищная помощь не назначается;
      3) у заявителя прописан ребенок до 18 лет, родители которого прописаны в другом месте - ходатайствующий должен представить также справку о доходах родителей ребенка;
      4) заявитель живет один и учится на дневном отделении учебного заведения - ходатайствующий должен представить также справку о доходах родителей и о получении ими жилищной помощи;
      5) при наступлении обстоятельств, влекущих право на назначение жилищной помощи в квартале обращения, назначение производится в последующем квартале.
      19. Семьи, претендующие на назначение жилищной помощи или ее получающие, представляют для ее оформления следующие документы:
      копия документа, удостоверяющего личность заявителя;
      копия книги регистрации граждан;
      копия документа, удостоверяющего право на жилье;
      копия свидетельство налогоплательщика (РНН);
      копия свидетельство о присвоении социального индивидуального кода(СИК);
      копии квитанций об оплате коммунальных услуг, в случае утери квитанций справка или акт сверки коммунальных служб;
      копии документов о семейном положении (удостоверение личности, свидетельство о рождении, о браке, о разводе или о смерти супруга);
      Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю:
      документы о доходах или прочие заявленные доходы (за предшествующий квартал);
      справка о признании безработным (за предшествующий квартал);
      социальная карта семьи, заполняется участковой комиссии сельпосакимата с указанием наличия подсобного хозяйство;
      документ, подтверждающий наличие или отсутствие земельной доли;
      документ, об осуществлении или не осуществлении индивидуальной предпринимательской деятельности;
      квитанция об оплате приобретенного угля, либо акт о наличии приобретенного угля у частных поставщиков согласно приложению с указанием количества и цены независимо от времени приобретения в течение года (приложение № 1);
      20. По результатам рассмотрения представленных документов составляется анкета-заявление от владельца домов на семью и лицом, осуществляющим прием документов (приложения № 2).
      21. Основанием для предоставления жилищного пособия является решение уполномоченного органа (приложение № 3).
      22. Расходы по электроснабжению, газоснабжению, канализации, теплоснабжению, мусороудалению, обслуживанию лифтов, водоснабжению и эксплуатации жилья, учитываются по квитанциям, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      23. Жилищная помощь назначается с месяца, в котором подано заявление со всеми необходимыми документами для назначения этой помощи.
      24. Получателям жилищной помощи необходимо в течение 10 дней информировать службы жилищной помощи о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода, а также статуса.
      Сноска. Пункт 24 с изменениями, внесенными решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 11.08.2009 N 19-3-IV (порядок введения в действие см п.2).
      25. В случае возникновения сомнения в достоверности представленной информации, работник, назначающий жилищную помощь, имеет право требовать дополнительные документы о доходах семьи, расходах на жилье и действительном месте постоянного проживания членов семьи. В случае не представления требуемых документов жилищная помощь не назначается. При представлении в уполномоченный орган по назначению жилищной помощи заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной жилищной помощи, собственник (наниматель) возвращает незаконно полученную сумму в добровольном порядке, а в случае отказа – в судебном порядке.
      Сноска. Пункт 25 с изменениями, внесенными решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 11.08.2009 N 19-3-IV (порядок введения в действие см п.2).

3. Размер жилищной помощи

      26. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между фактическим платежом собственника (нанимателя) за содержание жилья и потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами, и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели.
      Формула для определения размера жилищной помощи:
      П = МСПЖ – (tхд);
      где: П – размер жилищной помощи;
      МСПЖ – максимальная социальная плата за жилье;
      t – норматив расхода на оплату жилья (=10%);
      д – совокупный доход семьи.

4. Исчисление совокупного дохода граждан (семьи),
претендующих на получение жилищной помощи

      27. Совокупный доход граждан (семьи), претендующих на получение жилищной помощи, исчисляется уполномоченным органом, осуществляющим назначение жилищной помощи для определения дохода семьи.
      28. При исчислении совокупного дохода семьи учитываются все виды доходов, кроме:
      1) государственной адресной социальной помощи;
      2) государственного пособия на детей до 18 лет;
      3) жилищной помощи;
      4) единовременного пособия на погребение;
      5) единовременного государственного пособия в связи с рождением ребенка;
      6) благотворительной помощи в денежном и натуральном выражении, оказанной в расчетном периоде в общей сумме ниже установленной величины прожиточного минимума;
      7) материальной помощи на открытие собственного дела или развитие личного подсобного хозяйства;
      8) помощи, оказанной семье в целях возмещения ущерба, причиненного их здоровью и имуществу вследствие чрезвычайных ситуаций, социальные выплаты отдельным категориям граждан по решению местных представительных органов;
      9) единовременная денежная компенсация пострадавшим вследствие испытаний на Семипалатинском ядерном испытательном полигоне;
      10) в доходы опекунов не включаются доходы опекаемых.
      Исчисление совокупного дохода производится на основании представленных заявителем сведений о полученных доходах.
      29. Для жителей аульной (сельской) местности доход от личного подсобного хозяйства, приусадебных участков, огородов учитывается в размере пяти месячных расчетных показателей.
      30. Доход от предпринимательской деятельности, доход от полученного имущественного и земельного пая учитывается как заявленный.
      31. К документально подтверждаемым видам дохода относятся доход от трудовой деятельности, пенсия, пособие и алименты. Совокупный доход семьи исчисляется без учета алиментов в случаях, когда плательщик:
      1) не работает, и зарегистрирован безработным в уполномоченном органе по вопросам занятости (при представлении справки);
      2) находится в местах лишения свободы либо изоляторе временного содержания (при представлении справки);
      3) находится на излечении либо на учете в туберкулезном, психоневрологическом диспансерах (стационарах), лечебно-трудовом профилактории (ЛТП) (при представлении справки);
      4) выбыл на постоянное место жительства в государства, с которыми Республика Казахстан не имеет соответствующего соглашения (при представлении справки).
      32. В составе семьи следует учитывать лиц, зарегистрированных в соответствии с Правилами документирования и регистрации населения Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2000 года № 1063, по постоянному месту жительства. Совокупный доход исчисляется путем суммирования доходов всех членов семьи и других лиц, зарегистрированных по данному адресу, за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      33. При единовременном получении дохода, причитающегося к выплате более чем за один квартал, в совокупном доходе учитывается сумма дохода в размере, полученном от деления всей суммы дохода на количество месяцев, за которые он был получен, и умноженном на три месяца. Если один из членов семьи стал пенсионером в квартале учитываемом доход, то он приобретает право в последующем квартале.
      34. Среднедушевой доход семьи в месяц рассчитывается путем деления совокупного дохода семьи за квартал на число членов семьи и на три месяца.
      35. Заявители несут ответственность за достоверность представленных сведений в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

 5. Предоставление жилищной помощи малоимущим
социально защищаемым слоям населения, проживающим
в частных домостроеньях с местным отоплением

      Сноска. Наименование раздела с изменениями, внесенными решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 11 августа 2009 года N 19-3-IV (порядок введения в действие см. п.2).

      36. Жилищная помощь социально защищаемым слоям населения, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, предоставляется собственникам жилого дома, нанимателям – при наличии договора-аренды жилья.
      37. Для расчета жилищной помощи семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, учитывать социальную норму расхода угля на 1м2 жилой площади жилого домостроения 129,8 кг, но не более 5000 кг на дом.
      38. Для расчета стоимости угля использовать средние цены по району (городу), предоставляемые районным (городским) управлением статистики и информации по состоянию на последний месяц квартала, предшествующего кварталу расчета жилищной помощи (декабрь, март, июнь, сентябрь).
      39. Норму расхода и стоимость другого вида топлива, используемого для местного отопления частного домостроения, при расчете жилищной помощи считать эквивалентной норме расхода и стоимости угля.
      40. В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода угля на жилой дом (стоимость угля) при начислении жилищной помощи учитывать единовременно за три месяца в квартал обращения.
      41. При начислении жилищной помощи средний доход семьи, проживающей в частном домостроении, рассчитывать за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      42. При наличии нескольких собственников одного дома жилищная помощь назначается каждому собственнику (семье), при этом стоимость социальной нормы угля на дом делится пропорционально занимаемой площади каждой семьей.
      43. Расходы по электроснабжению, газоснабжению, водоснабжению, мусороудалению берутся в расчет по квитанциям, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения.

 6. Финансирование и выплата жилищной помощи

      44. Жилищная помощь оказывается за счет средств районного бюджета и устанавливается в виде денежных выплат.
      45. Выплата жилищной помощи осуществляется через банки второго уровня (далее соответствующие банки) путем зачисления на счета по вкладам граждан. Порядок и условия выплаты жилищной помощи определяются агентским соглашением, заключенным между районным «Отделом занятости и социальных программ Бородулихинского района» и соответствующими банками.
      46. В населенных пунктах Республики Казахстан, где отсутствуют филиалы соответствующих банков, указанные выплаты производится через органы, определенные государственным учреждением «Отдела занятости и социальных программ Бородулихинского района» на основании агентских соглашений.

7. Размеры расходов и нормативы потребления
коммунальных услуг, применяемые при расчете
жилищной помощи

      47. При расчете жилищной помощи применять следующие социальные нормы:
      1) нормы площади:
      для одиноко проживающих – 30 кв. м.;
      для семьи из 2-х человек – 30 кв. м.;
      для семьи 3-х и более человек – 15 кв. м. на каждого.
      2) нормы расхода газа:
      для семей, проживающих в домах с центральным газоснабжением – 5,5 кг. на человека в месяц;
      для семей, проживающих в частных домостроеньях – 1 баллон в месяц.
      3) нормы потребления электроэнергии:
      при проживании 1 человека – 72 кВт;
      при проживании 2-х человек – 114 кВт;
      при проживании 3-х и более человек – 50 кВт на каждого.
      49. Нормы расхода и их тарифы по водоснабжению, теплоснабжению, мусороудалению, расходов на содержание жилья предоставляются услугодателями.

Приложение № 1 к решению
районного маслихата
от 9 февраля 2009 года
№ 16-10-IV

 А К Т
о наличии приобретенного угля на 200__год
____________ «___» _________ 200__ г.

      Мы, нижеподписавшиеся: председатель комиссии__________________
                                                      (Ф.И.О.)
      члены комисси ________________________________________________
      _____________________________________________________________
                      (Ф.И.О. членов комиссии)

      обследовали жилищно–бытовые условия________________________
                                              (Ф.И.О. заявителя)
      и наличия приобретенного угля установили:
      Семья _______________________________________________________
                              (Ф.И.О. заявителя)
      приобрела уголь на 200__ год в количестве ________ тонн
      по цене ________ тенге на сумму _________________ тенге.
      Данные поставщика:___________________________________________
                                   (Ф.И.О.)
                        ___________________________________________
                                (данные удостоверения личности)
                        ___________________________________________
                                       (РНН, СИК)
                        ___________________________________________
                                  (адрес проживания)
                       ____________________________________________
        (№ патента или свидетельства о государственной регистрации)

      Председатель комиссии: ____________________    ______________
                                   (Ф.И.О.)             (Роспись)
      Члены комиссии:        ____________________    ______________
      М.П.                         (Ф.И.О.)             (Роспись)
                             _____________________   ______________
                                   (Ф.И.О.)             (Роспись)
                             _____________________   ______________
                                   (Ф.И.О.)             (Роспись)
      

      Акт составлен в моем присутствии, с актом согласен (а):
      _________________________ «____» ______________ 200__ г.
             (Роспись)                    (Дата)

Приложение № 2 к решению
районного маслихата
от 9 февраля 2009 года
№ 16-10-IV

АНКЕТА-ЗАЯВЛЕНИЕ



на предоставление жилищного пособия




на ___ квартал 200__ года



Рег.__________













____________________________





наименование жилищной
организации









1.СВЕДЕНИЯ О СЕМЬЕ






Ф.И.О.______________________________________________________

Домашний адрес______________________________________________

Акт, договор приватизации, ордер____________________________

Телефон_____________________________________________________


Укажите, пожалуйста, данные о главе семьи и других ее
членах, проживающих


в данной квартире.






№ п/п

Отношение

год

№ паспорта

род занятии\ пенсионер



к главе

рождения

свидетельства

БР, предприниматель,



семьи


о рождении


учащийся



1








2








3








4








5








6








7








8








9








10








Дополнительные сведения о
доходах:





1. Доход от личного подсобного хозяйства____________________

2. Доход от предпринимательской деятельности\справка с
налогового комитета________________________________________

____________________________________________________________

3.Сведения о получаемых алиментах___________________________

2. ОСНОВНЫЕ СВЕДЕНИЯ О ЗАНИМАЕМОМ ЖИЛЬЕ




Общая площадь_______________м2, кол-во комнат_______________

ДА      НЕТ






_____ _____ Сдается ли жилье\квартира, комната\в наем, аренду?

______ ______ Имеется ли в собственности более одной единицы жилья?

Имеет ли семья скидки по квартирной плате или оплате ком. услуг, вследствие права на

льготы по оплате жилья? Удостоверение на льготы № ___ от _____

3. Сведения о предоставленных
коммунальных услугах





_____________________ газ






_____________________ эл.энергия




4. Дополнительные сведения____________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

5. Ответственность






Подтверждаю, что сведения, поданные в заявлении о составе и
имуществе семьи, доходах членов семьи являются полными и
точными. В случае предоставления ложных сведений
согласна (ен) понести ответственность в соответствии с
законодательством Республики Казахстан. А также сознаю, что
предоставление ложных сведений повлечет за собой прекращение
выплаты жилищных субсидий.












Дата ________________________





Подпись _____________________



количество принятых документов ______________________________



специалист _________________________________


































 
Приложение № 3 к решению
районного маслихата
от 9 февраля 2009 года
№ 16-10-IV

РЕШЕНИЕ (выписка) № ____
О назначенном размере (или об отказе в назначении)
ЖИЛИЩНОЙ ПОМОЩИ
№ дела ___________________
от «_____» __________ 2009

      1. Назначить жилищную помощь
      ФАМИЛИЯ ________________________________________________
      ИМЯ ____________________________________________________
      ОТЧЕСТВО _______________________________________________
      количество членов семьи ________________________________
      ________________________________________________________
      Дата рождения ________________________ пол _____________
                       (число, месяц, год)        (жен., муж.)
      Адрес места жительства (фактический) ___________________
      Удостоверение личности № ________ от «_____» ___________
      Кем выдан _____________________________________________
      Регистрационный номер налогоплательщика (РНН) __________
      Дата обращения: ________ ________ __________ ___________
      Размер жилищной помощи к выплате с «___» _______ 2009 по
      «___» ________ 2009 г. в сумме _________________________
                                     (сумма цифрами и прописью)
      Пособие выплачено в сумме ________________________
      Дата выплаты ________________________________________
      2. Отказать в назначении жилищной помощи ________________
      _________________________________________________________
             (указать причину)
      
      
      М.П. Руководитель ОЗиСП                 Бектембаева Ф. Ф.
                                                  (Ф.И.О.)
      Специалист ОЗиСП                       _________________
                                                  (Ф.И.О.)