Риддер қаласында тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері және тәртібі туралы Ережені бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Риддер қалалық мәслихатының 2010 жылғы 16 сәуірдегі N 25/7-IV шешімі. Шығыс Қазақстан облысы Әділет департаментінің Риддер қалалық әділет басқармасында 2010 жылғы 21 мамырда № 5-4-132 тіркелді. Күші жойылды - Риддер қалалық мәслихатының 2012 жылғы 16 сәуірдегі N 3/3-V шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Риддер қалалық мәслихатының 2012.04.16  N 3/3-V шешімімен (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 6 бабына, «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 Заңының 97 бабына, «Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 қаулысына, «Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысына сәйкес, Риддер қалалық мәслихаты ШЕШТІ:
      1. Риддер қаласында тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібі қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. «Риддер қаласындағы аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету Ережесін бекіту туралы» қалалық мәслихаттың 2009 жылғы 24 шілдедегі № 18/9-IV шешімінің (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2009 жылдың 17 тамызында № 5-4-117 нөмірімен тіркелген, 2009 жылғы 28 тамыздағы № 35 «Лениногорская правда» газетінде жарияланған), «Риддер қаласындағы аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету Ережесін бекіту туралы» 2009 жылғы 24 шілдедегі № 18/9-IV шешімге өзгерістер енгізу туралы» қалалық мәслихатының 2009 жылғы 23 қазандағы № 19/6-IV шешімінің (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2009 жылдың 19 қарашасында № 5-4-121 нөмірімен тіркелген, 2009 жылғы 27 қарашадағы № 48 «Лениногорская правда» газетінде жарияланған) күші жойылды деп саналсын.
      3. Осы шешім алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2010 жылдың 01 сәуірінен туындаған қатынастарға таратылады.


      Кезекті сессия төрағасы                О. Солонников
 

      Қалалық мәслихат хатшысы               А. Ермаков

Риддер қалалық мәслихатының
XXV сессиясының
2010 жылғы 16 сәуірдегі № 25/7-IV
шешіміне қосымша

Риддер қаласында тұрғын үй көмегін көрсетудің
мөлшері мен тәртібі туралы ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ережелер «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 6 бабына, «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 Заңының 97 бабына, «Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 Қаулысына, «Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 Қаулысына сәйкес әзірленді және Риддер қаласында тұратын азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету мөлшерін және тәртібін белгілейді.
      2. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      шектi жол берiлетiн шығыстар үлесi - телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде отбасының бiр айда кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн күрделi жөндеуге және (немесе) күрделi жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерiн тұтынуға жұмсалған шығыстарының шектi жол берiлетiн деңгейiнiң отбасының орташа айлық жиынтық кiрiсiне пайызбен қатынасы;
      отбасының жиынтық табысы - тұрғын үй көмегiн тағайындауға өтiнiш бiлдiрiлген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы алған кiрiстердiң жалпы сомасы;
      кондоминиум объектiсiн басқару органы - кондоминиум объектiсiн күтiп ұстау жөнiндегi функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға.
      3. Шекті жол берілетін шығыстар үлесі – коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының орташа айлық жиынтық кірісінің 10 % мөлшері орнатылады.
      4. Тұрғын үй көмегі тұрғындарға жеке меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын және осы жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға берілетін атаулы әлеуметтік көмектің бір түрі болып табылады.
      5. Тұрғын үй көмегі тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді тұтынуға және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне ақы төлеу сомасы мен отбасының осы мақсаттарға жұмсаған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінен артық болған жағдайда тағайындалады. Сонымен қатар отбасының шығыны әлеуметтік норма шегінде есептеледі. Тұрғын үйді ұстауға коммуналдық қызметтерді пайдалану, телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде осы тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібі туралы Ережелерімен бекітілген норма мен нормативтерде өтініш берушіге жалпы негізде жүргізіледі.

2. Тұрғын үй көмегін ұсыну тәртібі

      6. Жеке меншігінде бір бірліктен артық тұрғын үйі (үйі, пәтері) бар немесе тұрғын үйді жалға беруші (аренда) тұрғын үй көмегін алу құқығынан айрылады.
      7. Отбасы құрамында жұмыс істемейтін, сырттай білім алу оқу орнында оқымайтын, әскерде қызмет атқармайтын, және жұмыссыз ретінде тіркелмеген жұмысқа қабілетті тұлғалар тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады, келесі тұлғаларды ескермеген жағдайда:
      1) 50 жастан асқан тұлғалар (жынысына қарамастан);
      2) І, ІІ топтағы мүгедектерді күтім жасайтын тұлғалар;
      3) 16 жасқа толмаған балалар – мүгедектерді, 80 жастан асқан тұлғаларға күтім жасайтын тұлғалар;
      4) 7 жасқа дейінгі балаларды тәрбиелеумен айналысатын тұлғалар;
      5) 18 жасқа толмаған төрт немесе одан көп балаларды тәрбиелеумен айналысатын аналар;
      6) мүгедектік тобы жоқ, бірақ туберкулездік, наркологиялық және онкологиялық аурулармен есепте тұрған азаматтар.
      Жедел әскери қызметтегі әскери қызметкерлер отбасының құрамында есептелмейді.
      8. Тұрғын үй көмегі ағымдағы тоқсанға тағайындалады.Өтініш тоқсан бойы тұрғын үй көмегін тағайындау бойынша мамандармен өңделген кестеге сәйкес қабылданады.
      Сонымен қатар коммуналдық қызметтердің және байланыс қызметтерінің өткен тоқсандағы төлемақысы туралы түбіртек және отбасының кірісі туралы анықтаманы ұсынады. Өткен тоқсанға коммуналдық қызметтер төленбеген немесе жартылай төленген жағдайда отбасына тұрғын үй көмегі тағайындалмайды.
      Тұрғын үй көмегін алу үшін бірінші рет келіп тұрған және өтінген кезде коммуналдық қызметтері және байланыс қызметтері үшін төлемі бойынша берешектері бар отбасыларына, қызмет көрсететіндердің тарифтері бойынша, қарыздарына қарамастан, есепке тіркеген сәттен бастап ағымды төлемдерді тұрақты төлеу шартымен тұрғын үй жәрдемақылары тағайындалады.
      9. Тұрғын үй көмегі суды және пәтерді жылытуға жеке жылыту құралдары бар орталыққа бағындырылған жылытуға қосылмаған үйлер мен пәтер иелеріне де төленеді. Мұндай жағдайда электрэнергиясы үшін төлемнің сомасы қызмет көрсетушілердің тарифтарына және тұрғын үй площадының нормасына сәйкес ыстық су мен жылумен теңестіріледі.
      10. Тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде келесі шарттар қабылданады:
      1) өтініш беруші заңды некеде болса, бірақ зайыбы сол мекенжай бойынша тіркелмеген болса, ерлі-зайыптылардың екеуінің де табыстары есептеледі және тұрғын үй көмегі жұбайының тұрғын үй көмегі туралы өтініш берген мекенжайы бойынша тағайындалады;
      2) өтініш берушінің үйінде, ата-аналары басқа жерде тіркелген және ата-аналық құқығынан айырылмаған 18 жасқа дейінгі бала тіркелген болса, өтініш беруші баланың ата-анасының табыстарын растайды;
      3) өтініш беруші заңды некеде болса, бірақ зайыбының тұрғылықты жерін білмесе (көрсетпесе) және бұл мәселе бойынша құқық қорғау органдарына хабарламаса - тұрғын үй көмегі тағайындалмайды;
      4) өтініш беруші жалғыз тұрса және оқу орнының күндізгі бөлімінде оқыса - өтініш беруші сонымен қатар ата-анасының табыстары туралы және олардың тұрғын үй көмегін алғандығы туралы мәліметті ұсынады.
      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - Риддер қалалық мәслихатының 2011.09.30 № 36/8-IV (жарияланғаннан кейін 10 күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      11. Тұрғын үй жәрдемақыларын алуға үміткер отбасылар рәсімдеу үшін өтінішімен қоса мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) өтiнiш берушiнiң жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;
      2) тұрғын үйге құқық беретiн құжаттың көшiрмесi;
      3) азаматтарды тiркеу кiтабының көшiрмесi;
      4) отбасының табысын растайтын құжаттар;
      5) кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күрделi жөндеуге арналған нысаналы жарнаның мөлшері туралы шот;
      6) жергiлiктi атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келiсiлген, пәтерлердiң меншiк иелерi мен жалдаушыларының (қосымша жалдаушылардың) жалпы жиналысында бекiтiлген кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күрделi жөндеудiң жекелеген түрлерiн жүргiзуге арналған шығыстар сметасы негiзiнде кондоминиум объектiсiн басқару органы ұсынатын және мөрмен, кондоминиум объектiсiн басқару органы басшының қолымен расталған кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күрделi жөндеуге қаражат жинақтауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшерi туралы шот;
      7) коммуналдық қызметтерді тұтыну шоттары;
      8) телекоммуникация қызметтерi үшiн түбiртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      9) тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жергiлiктi атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшерi туралы шот.
      12. Тұрғын үй көмегін алушылар 10 күнтізбелік күн ішінде, өз тұрғын үйінің жеке меншік нысанындағы, отбасы құрамындағы және оның жиынтық табысындағы кез келген өзгерістер туралы, тұрғын үй көмегі қызметін ақпараттандырады.
      Тұрғын үй жәрдемақысының негізсіз алынған сомасы, алушымен ерікті түрде, бас тартқан жағдайда заңнамамен белгіленген тәртіпте қайтаруға жатады.
      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - Риддер қалалық мәслихатының 2011.09.30 № 36/8-IV (жарияланғаннан кейін 10 күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

3. Жиынтық кірісті есептеу

      13. Тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде тұрақты тұрғылықты жері бойынша Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 12 шілдедегі № 1063 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы тұрғындарды тіркеу және құжаттау Ережелеріне сәйкес тіркелген отбасы құрамындағы тұлғаларды ескеру қажет. Отбасының жиынтық табыстары өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсандағы отбасының барлық мүшелерінің және осы мекенжай бойынша тіркелген басқа да адамдардың табыстарын қосу жолымен есептеледі.
      14. Зейнеткерлер мен мүгедектерді (жалғыз басты немесе бірге тұратын), сонымен қатар құрамында тұл жетімдері бар отбасыларға қолдау мақсатында тұрғын үй көмегін есептеу және құқығын белгілеу барысында кіріс тиісті қаржылық жылға тағайындалған екі айлық көрсеткішке түзетіледі (азайтылады).
      15. Егер отбасының жан басына шаққандағы жиынтық кірісі кедейлік шегінен төмен болса, онда тұрғын үйді ұстауға және тұрғын үй коммуналдық қызметтер тиісті қаржылық жылға тағайындалған бір айлық көрсеткішке түзетіледі (азайтылады).
      16. Құрамында жоғары және арнайы орта оқу бөлімдерінде күндізгі бөлімдерде шарт негізінде оқитын студенттері бар отбасыларға тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде жиынтық кіріс ай сайынғы оқудың төлемақысы мөлшерінен кем болмауы керек.
      17. Отбасының жиынтық табыстарын есептегенде табыстардың барлық түрлері есептеледі, мыналардан басқа:
      1) тұрғын үй және мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек;
      2) қайтыс болғандарды жерлеу және бала туғандағы бір жолғы төлемдер;
      3) ай сайынғы 18 жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік жәрдемақы;
      4) жергілікті өкілетті органдардың шешімі бойынша бөлінген материалдық көмек;
      5) Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес дәрі-дәрмек түрінде, санаторлық-курорттық емдеупротездік-ортопедиялық заттар (дайындау және жөндеу), жылжу құралы (кресло-арба) және мүгедектерге бөлінген оңалтудың басқа да заттары;
      6) білім беру туралы заңнамаға сәйкес білім беру ұйымдарында көрсетілетін тегін тамақ және көмек;
      7) халықтың көші-қон мәселесі бойынша оралмандарға тұрақты тұратын орынға көшу бойынша және мүліктерін көшіруге, келген жерлері бойынша шығындарын қайтаруға тұрғын үй алуға және біржолғы жәрдемақы төлеуге заңнамалық актілерде қарастырылған қаржы; тұрғын үй көмегі үшін айналымдағы өткен тоқсанға, тоқсан үшін алынған нақты қаржы.
      18. Ауылдық жердің тұрғындары үшін жеке қосалқы шаруашылықтан түсетін табыс (саяжай, учаскелерінен, аулалық учаскелерден, бақшалардан түсетін табыстарды қоспағанда) үлкен мал басынан бір бас болғандағы жеке тоқсанға бес есептік көрсеткіш мөлшерінде есепке алынады, үлкен мал басынан екі, үш бас болғанда жеті есептік көрсеткіш, төрт және одан көп бас болғанда он есептік көрсеткіш мөлшерінде есепке алынады.

4. Жергілікті жылытатын жеке меншік үйлерде тұратын аз
қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға)
тұрғын үй жәрдемақысын ұсыну тәртібі

      19. Жергілікті жылытатын жеке меншік үйлерде тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй жәрдемақысы жылына бір рет беріледі.
      20. Жергілікті жылытатын жеке меншік үйлерде тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға тұрғын үй көмегін есептеу үшін көмірдің әлеуметтік шығыны жалпы ауданның 1 шаршы метріне 129,8 кг, бірақ бір үйге 5000 кг. аспауы керек.
      21. Көмірдің құнын есептеу үшін қала, аудан бойынша жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасының ұсынуымен орташа бағаны қолданылады және тоқсанның соңғы айына есептелген тұрғын үй көмегінің мүмкіншілігінде қаралады.
      22. Жергілікті жылытатын жеке меншік үйлерде қолданылатын басқа отын түрлерінің құны мен шығын нормасын, тұрғын үй көмегін есептегенде, көмірдің құны мен шығын нормасына эквивалентті деп есептеледі. Отын сатып алғаны туралы түбіртек болмаған жағдайда өтініш толтырылады.
      23. Көмір сатып алу маусымдыққа байланысты болғандықтан, көмірдің тұрғын үйге барлық әлеуметтік шығын нормасын (көмірдің құнын) өтініш жасаған тоқсанның үш айы бір мезетте алынады.
      24.Тұрғын үй көмегін есептегенде жеке меншік үйлерде тұратын отбасының табысын өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанға есептеу керек.

5. Тұрғын үй көмегін есептеу үшін әлеуметтік норма және
нормативтер

      25. Аумақтың мөлшері:
      1) жалғыз басты тұратын азаматтарға – 40 шаршы метрден артық емес;
      2) екі адамнан тұратын отбасына – 50 шаршы метр;
      3) үш адамнан тұратын отбасына – 55 шаршы метр;
      4) төрт және одан көп адамнан тұратын отбасына – әрқайсысына 18 шаршы метр, бірақ 100 шаршы метрден көп емес.
      26. Тұрғын үйді ұстау шығындары мөлшері – 1 шаршы метрге 10 теңгеден.
      27. Газ шығындары мөлшері бір айға адам басына шаққанда – 7,6 кг.
      28. Лифт қызметтерін пайдалану мөлшері – бір адамға 200 теңге.
      29. Электроэнергияны тұтыну нормасы - әрбір тұратынға 90 кВт.
      Ескерту. 29-тармақ жаңа редакцияда - Риддер қалалық мәслихатының 2011.09.30 № 36/8-IV (жарияланғаннан кейін 10 күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      30. Сумен жабдықтау, жылумен жабдықтау, қоқысты шығару, лифт қызметтері және тұрғын үйді ұстау шығындары оларды пайдаланудың нормативтері мен тарифтері қызметті жабдықтаушылармен ұсынылады.
      Коммуналдық қызметтер шығындарын есептеу құралдары (суды пайдалану, газды пайдалану) бар болған жағдайда тұрғын үй көмегін есептеу, есептеу құралдарының көрсеткіштері бойынша, бірақ әрекеттегі нормадан аспайтындай жағдайда жүргізіледі.
      31. Тұрғын үй көмегін алушыларға телекоммуникация қызметтерін көрсету үшін абоненттік төлемдер тарифінің өсуі өтемақысының мөлшері 2004 жылы қыркүйекте бекітілген абоненттік төлемдер және өтініш берген кездегі әрекеттегі абоненттік төлемдер арасындағы айырмашылық арқылы анықталады.

6. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу

      32. Тұрғын үй төлемінің көлемі осы мақсаттарға жергілікті бюджеттен сәйкес қаржы жылына қарастырылған қаражаттар шегінде жүзеге асырылады.
      33. Тұрғын үй көмегін төлеу екінші деңгейдегі банктер арқылы тұрғын үй көмегін алушылардың ұсынған шоттарына аудару жолымен жүзеге асырылады.

7. Кондоминиум объектілерінің ортақ мүліктерін күрделі жөндеуге
кеткен шығындарды қоса есептегенде, тұрғын үйді ұстауға кеткен
тұрғын үй көмегін анықтау тәртібі

      34. ПМК және кондоминиумның ортақ мүліктерін күрделі жөндеуге кеткен шығындарды қайтаруға тұрғын үй көмегін алуға құқылы тұлғалар және отбасылардың құқығы бар.
      35. Шығындарды төлеу жөндеу өткізілгеннен кейін 6 айдан кем емес уақыт ішінде өтініш берілген уақыттан бастап жылына бір рет осы мақсаттарға жалпы жиналыста бекітілген шығындардың 100 % мөлшеріндегі ақшалай төлемдер түрінде жүргізіледі.
      Мұндай жағдайда тұрғын үй көмегін алушыларға төлемдер, кондоминиум объектілері басқарма органдарының басшыларының қолымен, мөрімен расталған және пәтерлердің меншік иелері мен жалдаушыларының (қосымша жалдаушыларының) жалпы жиналысында бекітілген жергілікті атқарушы органдармен (тұрғын үй инспекциясы) келісілген кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізуге арналған шығыстар сметасына сәйкес жалпы шығындар соммасы үлесі шегінде анықталады.
      36. Күрделі жөндеуге кеткен шығындарды өтеу екінші деңгейдегі банктер арқылы алушылардың жинақтау жеке шотына соманы аудару жолымен жүргізіледі.


      Қалалық мәслихат хатшысы                А. Ермаков

Об утверждении Правил о размере и порядке оказания жилищной помощи в городе Риддере

Решение Риддерского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 16 апреля 2010 года N 25/7-IV. Зарегистрировано управлением юстиции города Риддера Департамента юстиции Восточно-Казахстанской области 21 мая 2010 года за N 5-4-132. Утратило силу - решением Риддерского городского маслихата от 16 апреля 2012 года N 3/3-V

      Сноска. Утратило силу - решением Риддерского городского маслихата от 16.04.2012 N 3/3-V (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях», постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам», постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 «Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи», Риддерский городской маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить размер и порядок оказания жилищной помощи в городе Риддере согласно приложению.
      2. Считать утратившими силу решение городского маслихата от 24 июля 2009 года № 18/9-IV «Об утверждении Правил оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) в городе Риддере» (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5-4-117 от 17 августа 2009 года, опубликовано в газете «Лениногорская правда» от 28 августа 2009 года № 35), решение городского маслихата от 23 октября 2009 года № 19/6-IV «О внесении изменений в решение от 24 июля 2009 года № 18/9-IV «Об утверждении Правил оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) в городе Риддере» (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5-4-121 от 19 ноября 2009 года, опубликовано в газете «Лениногорская правда» от 27 ноября 2009 года № 48).
      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на отношения, возникшие с 01 апреля 2010 года.

      Председатель очередной сессии           О. Солонников
 

      Секретарь городского маслихата          А. Ермаков

Приложение к решению XXV сессии
Риддерского городского
маслихата № 25/7-IV
от 16 апреля 2010 года

Правила о размере и порядке оказания жилищной помощи
в городе Риддере

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях», постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам», постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 «Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи» и определяют размер и порядок оказания жилищной помощи гражданам проживающим в городе Риддере.
      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      доля предельно-допустимых расходов - отношение предельно- допустимого уровня расходов семьи в месяц на капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем к совокупному доходу семьи в процентах;
      совокупный доход семьи - общая сумма доходов, полученных семьей за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      орган управления объектом кондоминиума - физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по содержанию объекта кондоминиума.
      3. Доля предельно допустимых расходов – отношение предельно допустимого уровня расходов семьи в месяц на потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций к совокупному доходу семьи устанавливается в размере 10 %.
      4. Жилищная помощь является одной из форм адресной социальной помощи населению, которая предоставляется малообеспеченным семьям, постоянно проживающим в данной местности и являющимися собственниками или нанимателями (арендаторами) жилища.
      5. Жилищная помощь назначается при превышении фактических расходов семьи на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети телекоммуникаций, над долей предельно допустимых затрат на эти цели. При этом фактические расходы семьи учитываются в пределах социальных норм. Оплата за содержание жилища, потребленные коммунальные услуги, услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон сверх установленных норм и нормативов, утвержденных настоящими Правилами о размере и порядке оказания жилищной помощи, производится заявителям на общих основаниях.

2. Порядок предоставления жилищной помощи

      6. Лица, имеющие в частной собственности более 1 единицы жилья (квартиры, дома) или сдающие жилые помещения в наем (аренду), утрачивают право на получение жилищной помощи.
      7. Не имеют право на получение жилищной помощи семьи, если в них имеются трудоспособные лица, которые не работают, не учатся на очной форме обучения, не служат в армии, и не зарегистрированы в качестве безработного, за исключением:
      1) лиц, достигших возраста 50 лет (независимо от пола);
      2) лиц, осуществляющих уход за инвалидами I, II группы;
      3) лиц, осуществляющих уход за детьми - инвалидами в возрасте до 16 лет, лицами старше 80 лет;
      4) лиц, занятых воспитанием ребенка в возрасте до 7 лет;
      5) матерей, занятых воспитанием четырех и более детей до 18 лет;
      6) граждан, состоящих на учете с туберкулезными, наркологическими, онкологическими заболеваниями, но не имеющих группы инвалидности.
      Военнослужащие срочной службы не учитываются в составе семьи.
      8. Жилищная помощь назначается на текущий квартал. Заявления принимаются в течении квартала согласно графика, разработанного специалистами по назначению жилищной помощи.
      При этом предоставляются справки о доходах семьи и квитанции об оплате коммунальных услуг и услуг связи за квартал, предшествующий кварталу обращения. В случае неоплаты или частичной оплаты коммунальных услуг за предшествующий квартал жилищная помощь семье не назначается.
      Семьям, впервые обратившимся за жилищной помощью и имеющим задолженность по оплате за коммунальные услуги на момент обращения, жилищная помощь назначается независимо от долга по тарифам услугодателей, при условии регулярных платежей за коммунальные услуги с момента постановки на учет как получателя жилищной помощи.
      9. Жилищная помощь назначается владельцам квартир в домах, где в отопительный сезон не подключено централизованное отопление и горячее водоснабжение и обогрев квартир осуществляется с помощью автономных обогревательных приборов. При этом сумму оплаты за электроэнергию считать эквивалентной сумме оплаты за отопление и горячую воду согласно норм площади жилья и тарифов услугодателей.
      10. При назначении жилищной помощи применяются следующие условия:
      1) заявитель находится в законном браке, но супруг не прописан по данному адресу – учитываются доходы обоих супругов и жилищная помощь назначается по адресу ходатайствующего о жилищной помощи супруга;
      2) у заявителя прописан ребенок до 18 лет, родители которого не лишены родительских прав и прописаны в другом месте – ходатайствующий подтверждает доходы родителей ребенка;
      3) заявитель находится в законном браке, не знает (не указывает) местонахождение супруга и не обращался по этому вопросу в правоохранительные органы – жилищная помощь не назначается;
      4) заявитель живет один и учится на дневном отделении учебного заведения - ходатайствующий представляет также сведения о доходах родителей и о получении ими жилищной помощи.
      Сноска. Пункт 10 в редакции решения Риддерского городского маслихата от 30.09.2011 № 36/8-IV (вводится в действие через 10 дней после опубликования).
      11. Семьи, претендующие на назначение жилищной помощи для ее оформления, с заявлением представляют следующие документы:
      1) копию документа, удостоверяющего личность заявителя;
      2) копию правоустанавливающего документа на жилище;
      3) копию книги регистрации граждан;
      4) документы, подтверждающие доходы семьи;
      5) счет о размере целевого взноса на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      6) счет о размере ежемесячных взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, предъявляемый органом управления объекта кондоминиума, на основании сметы расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласованной с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией), утвержденной на общем собрании собственников и нанимателей (поднанимателей) квартир и заверенный печатью, подписью руководителя органа управления объекта кондоминиума;
      7) счета на потребление коммунальных услуг;
      8) квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      9) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, предъявленный местным исполнительным органом.
      12. Получатели жилищной помощи в течение 10 календарных дней информируют службы жилищной помощи о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода.
      Необоснованно полученные суммы жилищного пособия подлежат возврату получателем в добровольном порядке, а в случае отказа в установленном законодательством порядке.
      Сноска. Пункт 12 в редакции решения Риддерского городского маслихата от 30.09.2011 № 36/8-IV (вводится в действие через 10 дней после опубликования).

3. Исчисление совокупного дохода

      13. При назначении жилищной помощи в составе семьи следует учитывать лиц, зарегистрированных в соответствии с Правилами документирования и регистрации населения Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2000 года № 1063, по постоянному месту жительства. Совокупный доход исчисляется путем суммирования доходов всех членов семьи и других лиц, зарегистрированных по данному адресу, за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      14. С целью поддержки пенсионеров и инвалидов (одиноко или совместно проживающих), а также семей, в состав которых входят круглые сироты, при определении права и расчете жилищной помощи доход корректируется (вычитается) на два расчетных месячных показателя, установленного на соответствующий финансовый год.
      15. Если семья имеет среднедушевой совокупный доход ниже размера черты бедности, то совокупный доход при определении жилищной помощи на оплату содержания жилья и жилищно-коммунальных услуг корректируется (вычитается) на один месячный расчетный показатель, установленный на соответствующий финансовый год.
      16. При начислении жилищной помощи семьям, имеющим в своем составе студентов, обучающихся на договорной основе очной формы обучения в высших и средних специальных учебных заведениях, совокупный доход не может быть меньше размера ежемесячной платы за обучение.
      17. При исчислении совокупного дохода семьи учитываются все виды доходов, кроме:
      1)жилищной и государственной адресной социальной помощи;
      2) единовременных выплат на погребение умерших и при рождении ребенка;
      3) ежемесячного государственного пособия на детей до 18 лет;
      4) материальной помощи, выделяемой по решению местных представительных органов;
      5) натуральных видов помощи, оказанных в соответствии с законодательством Республики Казахстан в виде санаторно-курортного лечения, протезно-ортопедических изделий, средств передвижения (кресло-коляски) и других средств реабилитации, выделенных инвалидам;
      6) бесплатного питания и помощи, оказываемой в организациях образования;
      7) средств, предусмотренных законодательными актами по вопросам миграции населения, оралманам на возмещение расходов по проезду к постоянному месту жительства и провозу имущества, на приобретение жилья по месту прибытия и выплату единовременных пособий фактически полученных за квартал, предшествовавший кварталу обращения за жилищной помощью.
      18. Для жителей сельской местности доход от личного подсобного хозяйства (за исключением доходов от дачных участков, приусадебных участков, огородов) при наличии одной головы взрослого поголовья скота учитывается в размере пяти месячных расчетных показателей в квартал, при наличии двух, трех голов взрослого поголовья скота учитывается в размере семи месячных расчетных показателей, при наличии четырех и более голов взрослого поголовья скота учитывается в размере десяти месячных расчетных показателей.

4. Порядок предоставления жилищной помощи малообеспеченным
семьям (гражданам), проживающим в частных домостроениях с
местным отоплением

      19. Жилищная помощь малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в частном домостроении с местным отоплением, предоставляется один раз в год.
      20. Для расчета жилищной помощи семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, учитывать социальную норму расхода угля на 1 м2 общей площади жилого домостроения 129,8 кг, но не более 5000 кг на дом.
      21. Для расчета стоимости угля использовать средние цены по городу, району, предоставляемые департаментом координации занятости и социальных программ по состоянию на последний месяц квартала, предшествующего кварталу расчета жилищной помощи.
      22. Норму расхода и стоимость другого вида топлива, используемого для местного отопления частного домостроения, при расчете жилищной помощи считать эквивалентной норме расхода и стоимости угля. При отсутствии квитанции о покупке топлива составляется заявление.
      23. В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода угля на жилой дом (стоимость угля) при начислении жилищной помощи учитывать единовременно за три месяца в квартал обращения.
      24. При начислении жилищной помощи средний доход семьи, проживающей в частном домостроении, рассчитывать за квартал, предшествующий кварталу обращения.

5. Социальные нормы и нормативы для начисления жилищной помощи

      25. Нормы площади:
      1) для одиноко проживающих граждан – не более 40 квадратных метров;
      2) для семьи из двух человек – 50 квадратных метров;
      3) для семьи из трех человек – 55 квадратных метров;
      4) для семьи из четырех человек и более – по 18 квадратных метров на каждого, но не более 100 квадратных метров.
      26. Расходы на содержание жилья – 10 тенге за 1 квадратный метр.
      27. Норма расхода газа на человека в месяц – 7,6 кг.
      28. Норма пользования лифтом – 200 тенге с одного человека.
      29. Нормы потребления электроэнергии - 90 кВт на каждого проживающего.
      Сноска. Пункт 29 в редакции решения Риддерского городского маслихата от 30.09.2011 № 36/8-IV (вводится в действие через 10 дней после опубликования).
      30. Нормативы потребления и их тарифы по водоснабжению, теплоснабжению, мусороудалению, обслуживанию лифтов и расходов на содержание жилья предоставляются поставщиками услуг.
      При наличии счетчиков учета расхода коммунальных услуг (водопотребления, газопотребления) расчет жилищной помощи производится по показаниям счетчика, но не выше действующих норм.
      31. Размер компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций получателям жилищной помощи определяется как разница между действующей абонентской платой на момент обращения и абонентской платой, установленной в сентябре 2004 года.

6. Финансирование и выплата жилищной помощи

      32. Финансирование выплат жилищной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных в бюджете города на соответствующий финансовый год.
      33. Выплата жилищной помощи осуществляется через банки второго уровня путем зачисления на предоставленные счета получателей жилищной помощи.

7. Порядок определения жилищной помощи на содержание жилища,
включая затраты на капитальный ремонт общего имущества объектов
кондоминиума

      34. Право на возмещение затрат, понесенных на капитальный ремонт общего имущества кондоминиума и КСК имеют семьи и лица, располагающие правом на получение жилищной помощи.
      35. Возмещение затрат производится в виде денежных выплат в размере 100 % установленных на общем собрании затрат на эти цели один раз в год с момента подачи заявления, но не позднее 6 месяцев после проведения ремонта.
      При этом выплата получателям жилищной помощи определяется в пределах доли от суммы общих затрат согласно смете расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласованной с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией), утвержденной на общем собрании собственников и нанимателей (поднанимателей) квартир и заверенной печатью, подписью руководителя органа управления объекта кондоминиума.
      36. Возмещение затрат на капитальный ремонт производится через отделения банков второго уровня путем перечисления начисленных сумм на сберегательные лицевые счета получателей.


      Секретарь городского маслихата             А. Ермаков