Салық заңнамасының, сондай-ақ орындауын бақылау салық қызметі органдарына жүктелген Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасының нормаларын орындау мәселелері жөніндегі жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекелдер деңгейін бағалау өлшемдерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 16 қыркүйектегі № 468 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және Сауда министрінің 2011 жылғы 16 қыркүйектегі № 302 Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2011 жылы 10 қазанда № 7251 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 840 және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 687 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 31.12.2015 № 840 және ҚР Қаржы министрінің 25.12.2015 № 687 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасындағы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Кодексінің 625-бабы 4-тармағын және Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабы 4-тармағын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫЗ:
      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің Орынбасары - ҚР Қаржы министрінің 31.03.2014 № 144 және ҚР Өңірлік даму министрінің 31.03.2014 № 96/НҚ (алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
      1. Қоса берілген Салық заңнамасының, сондай-ақ орындауын бақылау салық қызметі органдарына жүктелген Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасының нормаларын орындау мәселелері жөніндегі жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекелдер деңгейін бағалау өлшемдері бекітілсін.
      2. «Тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 2 ақпандағы № 34 және Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2010 жылғы 4 ақпандағы № 26 Бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6046 болып тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінде 2010 жылғы 20 ақпанда № 63-65 (25911) жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Салық комитеті (Д.Е. Ерғожин):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің ресми интернет-ресурсында жариялануын қамтамасыз етсін.
      4. Осы бірлескен бұйрық алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының       Қазақстан Республикасының
      Қаржы министрі                  Экономикалық даму және сауда
      ______________ Б. Жәмішев       министрінің м.а.                                                      ___________ М. Құсайынов

Қазақстан Республикасы  
Қаржы министрінің    
2011 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 468,          
Қазақстан Республикасы   
Экономикалық даму және   
сауда министрнің м.а.  
2011 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 302 бірлескен     
бұйрығымен       
бекітілген       

Салық заңнамасының, сондай-ақ орындауын бақылау салық қызметі органдарына жүктелген Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасының нормаларын орындау мәселелері жөніндегі жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекелдер деңгейін бағалау өлшемдері

      1. Осы Өлшемдер жоспарлы салық тексерулерін жүргізу үшін өңірлер қимасында әрекет ететін салық төлеушілерді іріктеу мақсатында салық төлеушілерді тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін әзірленді.
      1-1. Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне қатысты (қайта ұйымдастыру тәртібімен құрылған заңды тұлғаларды және қайта ұйымдастырылған заңды тұлғалардың құқықтық мирасқорларын қоспағанда) мемлекеттік тіркелген күнінен бастап үш жыл ішінде жоспарлы тексерулер жүргізуге жол берілмейді.
      Ескерту. 1-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Қаржы министрiнiң 2012.10.22 № 466 және ҚР Экономикалық даму және сауда министрінің 2012.10.30 № 297 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-тармақтан қараңыз) Бірлескен бұйрығы.
      2. Осы Өлшемдер мынадай салық төлеушілерге:
      1) коммерциялық емес ұйымдарға;
      2) қызметін әлеуметтік салада жүзеге асыратын ұйымдарға;
      3) арнаулы салық режимін қолданатын жеке кәсіпкерлерге;
      4) оңайлатылған декларация негізінде арнаулы салық режимін қолданатын заңды тұлғалар қолданылмайды.
      3. Тәуекел өлшемдері бойынша баллдар салық төлеушілерді тәуекелдер дәрежесі бойынша дифференциациялау үшін пайдаланылатын өлшемдердің барлығы бойынша жалпы жиынтық қорытындыны айқындау үшін жинақталады.
      4. Салық төлеушілерді тәуекелдер дәрежесі бойынша дифференциациялау былайша жүзеге асырылады:
      тәуекел дәрежесі жоғары – 100 баллдан (қоса алғанда) және одан да жоғары;
      тәуекел дәрежесі орташа – 50 баллдан (қоса алғанда) 100 баллға дейін;
      тәуекел дәрежесі елеусіз – 50 баллға дейін.
      5. Тәуекелдер дәрежесін бағалау Өлшемдері:
      1) осы Өлшемдерге 1 және 2-қосымшаларға сәйкес салық төлеушінің салықтық жүктемесінің коэффициенті салықтық жүктеме коэффициентінің орташа салалық мәнінен төмен:
      25 пайызға аз болса - 5 балл;
      25 пайыздан 50 пайызға дейін - 10 балл;
      50 пайыздан 75 пайызға дейін - 20 балл;
      75 пайыздан артық болса - 50 балл.
      Кедендік төлемдерді қоспағанда, салықтық жүктеменің коэффициентін есептеу салықтық жүктеменің коэффициентін есептеу әдістемесіне сәйкес есептелген салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша анықталады;
      2) жалған кәсіпорындармен, әрекет етпейтін салық төлеушілермен және тіркелуін сот заңсыз деп таныған салық төлеушілермен мәмілелерді, сондай-ақ сот кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру ниетінсіз жүзеге асырылған деп таныған мәмілелерді жүзеге асыру:
      егер мәмілелер сомасы 500 мың теңгеге дейін болса – 5 балл;
      егер мәмілелер сомасы 500 мың теңгеден 10 миллион теңгеге дейін болса – 20 балл;
      егер мәмілелер сомасы 10 миллион теңгеден жоғары болса – 60 балл;
      3) нөлдік көрсеткіштері бар корпоративтік (жеке) табыс салығы немесе қосылған құн салығы бойынша салық есептілігін тапсыру кезінде шот-фактуралар жазып беру:
      қосылған құн салығы бойынша декларацияда көрсетілген (тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) өткізуден түскен табыс), корпоративтік (жеке) табыс салығы бойынша декларацияда көрсетілген айналым мен жазып берілген шот-фактураларда көрсетілген сома арасындағы алшақтық 500 мың теңгеге дейін болса - 5 балл;
      500 мың теңгеден 10 миллион теңгеге дейін болса – 10 балл;
      10 миллион теңгеден артық болса – 50 балл;
      4) еңбекақы төлеу қорының жылдық жиынтық табысқа қатынасы:
      0,1 %-дан аз болса – 50 балл;
      0,1 %-дан 0,5 %-ға дейін болса – 30 балл;
      0,5%-дан астам 1 %-ға дейін болса – 10 балл;
      5) салық төлеуші активтерінің жылдық жиынтық табысқа қатынасы:
      0,1 %-дан аз болса – 50 балл;
      0,1 %-дан 0,5 %-ға дейін болса – 30 балл;
      0,5%-дан астам 1 %-ға дейін болса – 10 балл.
      Осы тармақтың 4) және 5) тармақшаларында көрсетілген өлшемдер жеке кәсіпкерлерге қатысты қолданылмайды.
      6) егер басшы және (немесе) құрылтайшы, жеке кәсіпкер әрекет етпейтін салық төлеушілердің және тіркеуін сот заңсыз деп таныған кәсіпорындардың, сондай-ақ жалған кәсіпорындардың және сот олардың тіркелуін заңсыз деп таныған кәсіпорындардың, сондай-ақ сот мәмілелерін кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру ниетінсіз жасалған деп таныған салық төлеушілердің басшысы және (немесе) құрылтайшысы болып табылса:
      басшы және (немесе) құрылтайшы, жеке кәсіпкер әрекет етпейтін салық төлеушілердің басшысы және (немесе) құрылтайшысы болып табылса – 10 балл;
      басшы және (немесе) құрылтайшы, жеке кәсіпкер тіркелуі заңсыз деп танылған кәсіпорындардың басшысы және (немесе) құрылтайшысы болып табылса – 20 балл;
      басшы және (немесе) құрылтайшы, жеке кәсіпкер сот мәмілелерін кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру ниетінсіз жасалған деп таныған салық төлеушілердің басшысы және (немесе) құрылтайшысы болып табылса – 30 балл;
      7) салық органдарында жылына екі рет және одан артық есептен шығару және есепке қою (бiр салық департаментінен есептен шығару және басқа салық департаментіне есепке қою) – 30 балл.
      6. Салықтық тексерулер жоспарына енгізілетін салық төлеушілердің жалпы саны былайша бөлінеді:
      1) салықтық тексерулер жоспарына енгізілетін салық төлеушілердің жалпы санының кемінде 80 пайызы жоғары дәрежедегі тәуекелге жатқызылған салық төлеушілерге;
      2) 15 пайызы орташа дәрежедегі тәуекелге жатқызылған салық төлеушілерге, немесе жоғары дәрежедегі тәуекелге жатқызылған салық төлеушілерге толық іріктеу болмаған жағдайда 15 пайыздан көбі;
      3) кемінде 5 пайызы төмен дәрежедегі тәуекелге жатқызылған салық төлеушілерге жатқызылуы тиіс.
      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрiнiң 2012.10.22 № 466 және ҚР Экономикалық даму және сауда министрінің 2012.10.30 № 297 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-тармақтан қараңыз) Бірлескен бұйрығы.
      7. Тәуекелдің бір тобының ішінде жоспарлы салықтық тексерулерді жүргізуге салық төлеушілерді іріктеу мынадай принциптер бойынша жүзеге асырылады:
      1) жиынтық табысы 1 миллион теңгені және одан да астам құрайды;
      2) берілген баллдардың неғұрлым жоғары сомасы;
      3) берілген баллдардың сомасы бірдей болған жағдайда, тексеру үшін жылдық жиынтық табысының мөлшері көбірек салық төлеуші іріктеледі;
      4) берілген баллдардың сомасы бірдей болған, сондай-ақ жылдық жиынтық табысының мөлшері бірдей болған жағдайда, тексеру жоспарына тексерілмеген салық кезеңі неғұрлым көбірек салық төлеуші енгізіледі.
      8. Мониторингке жататын ірі салық төлеушілер салықтық тексерулер жоспарына осы Өлшемдердің 5-тармағында көзделген тәуекелдер дәрежесін бағалау өлшемдерін қолдануына қарамастан енгізіледі.
      Мониторингге жататын ірі салық төлеушілерді салықтық тексерулер жүргізу үшін іріктеу салықтық тексеруді жүзеге асыратын салық органдарының құрылымдық бөлімшелерінің штат санына және мұндай тексерулерді жүргізуде тиісті тәжірибесі бар қызметкерлер санына қарай өңірлер қимасында мынадай өлшемдер бойынша жүзеге асырылады:
      1) тексерумен қамтылмаған салық кезеңі 4 және одан да көп жылды құраса;
      2) жекелеген өңірде іріктеу нәтижесінде ірі салық төлеушілердің неғұрлым көп саны тексеруге жататын болған жағдайда, тексеру жүргізу үшін басымдықты жылдық жиынтық табысының мөлшері неғұрлым көбірек ірі салық төлеушілерге беру қажет.

Салық заңнамасының, сондай-ақ
орындауын бақылау салық қызметі
органдарына жүктелген Қазақстан
Республикасының өзге де
заңнамасының нормаларын орындау
мәселелері жөніндегі дара
кәсіпкерлік саласындағы тәуекелдер
деңгейін бағалау өлшемдеріне
1-қосымша

Заңды тұлғалар (мониторингке жататын ірі салық төлеушілерді есептемегенде) бойынша экономикалық қызмет түрлері бойынша салықтық жүктеме коэффициенті

Атауы

СЖК* орташа салалық мәні, %

1

Ауыл, орман және балық шаруашылығы

4,2

2

Тау-кен өндіру өнеркәсібі және карьерлерді қазу

15,0

3

Өңдеу өнеркәсібі

6,2

4

Электрмен жабдықтау, газ, бу беру және ауа баптау

5,2

5

Сумен жабдықтау, кәріз жүйесі, қалдықтардың жиналуына және таратылуына бақылау жасау

7,7

6

Құрылыс

5,1

7

Көтерме және бөлшек сауда, автомобильдерді және мотоциклдерді жөндеу

1,9

8

Көлік және жинақтау

6,1

9

Тұру және тамақтану жөнінде қызмет көрсету

7,8

10

Ақпарат және байланыс

9,1

11

Қаржы және сақтандыру қызметі

5,0

12

Жылжымайтын мүлікпен жасалатын операциялар

7,1

13

Кәсіби, ғылыми және техникалық қызмет

12,7

14

Әкімшілік және қосалқы қызмет көрсету саласындағы қызмет

10,5

15

Мемлекеттік басқару және қорғаныс, міндетті әлеуметтік қамтамасыз ету

11,8

16

Білім беру

14,5

17

Денсаулық сақтау және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер

8,6

18

Өнер, ойын-сауық және демалыс

13,0

19

Өзге де қызметтер түрлерін ұсыну

9,0

20

Үй қызметшісін жалдайтын және өзі тұтыну үшін тауарлар мен қызметтер өндіретін үй шаруашылықтары қызметі

2,1

21

Бұрынғы аумақтық ұйымдардың және органдардың қызметі

44,5

* - Салықтық жүктеме коэффициенті

Салық заңнамасының, сондай-ақ
орындауын бақылау салық қызметі
органдарына жүктелген Қазақстан
Республикасының өзге де
заңнамасының нормаларын орындау
мәселелері жөніндегі дара
кәсіпкерлік саласындағы тәуекелдер
деңгейін бағалау өлшемдеріне
2-қосымша

Жалпыға бірдей белгіленген тәртіпте бюджетпен есеп айырысуды жүзеге асыратын жеке кәсіпкерлер жөніндегі экономикалық қызмет түрлері бойынша салықтық жүктеме коэффициенті

Атауы

СЖК* орташа салалық мәні, %

1

Ауыл, орман және балық шаруашылығы

2,6

2

Тау-кен өндіру өнеркәсібі және карьерлерді қазу

12,2

3

Өңдеу өнеркәсібі

2,5

4

Электрмен жабдықтау, газ, бу беру және ауа баптау

3,5

5

Сумен жабдықтау, кәріз жүйесі, қалдықтардың жиналуына және таратылуына бақылау жасау

4,1

6

Құрылыс

2,4

7

Көтерме және бөлшек сауда, автомобильдерді және мотоциклдерді жөндеу

0,9

8

Көлік және жинақтау

1

9

Тұру және тамақтану жөнінде қызмет көрсету

2,6

10

Ақпарат және байланыс

1,8

11

Қаржы және сақтандыру қызметі

3,1

12

Жылжымайтын мүлікпен жасалатын операциялар

4,3

13

Кәсіби, ғылыми және техникалық қызмет

4,5

14

Әкімшілік және қосалқы қызмет көрсету саласындағы қызмет

2,8

15

Мемлекеттік басқару және қорғаныс, міндетті әлеуметтік қамтамасыз ету

9,6

16

Білім беру

1

17

Денсаулық сақтау және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер

5

18

Өнер, ойын-сауық және демалыс

3,5

19

Өзге де қызметтер түрлерін ұсыну

2

20

Үй қызметшісін жалдайтын және өзі тұтыну үшін тауарлар мен қызметтер өндіретін үй шаруашылықтары қызметі

17,4

21

Бұрынғы аумақтық ұйымдардың және органдардың қызметі

3,3

      * - Салықтық жүктеме коэффициенті

Об утверждении Критериев оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства по вопросам исполнения норм налогового законодательства, а также иного законодательства Республики Казахстан, контроль за исполнением которого возложен на органы налоговой службы

Совместный приказ Министра финансов Республики Казахстан от 16 сентября 2011 года № 468 и и.о. Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 16 сентября 2011 года № 302. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 октября 2011 года № 7251. Утратил силу совместным приказом Министра финансов Республики Казахстан от 25 декабря 2015 года № 687 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 840

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра финансов РК от 25.12.2015 № 687 и и.о. Министра национальной экономики РК от 31.12.2015 № 840 (приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации пункта 4 статьи 625 Кодекса Республики Казахстан «О налогах и других обязательных платежах в бюджет» и пункта 4 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» ПРИКАЗЫВАЕМ:
      Сноска. Преамбула в редакции совместного приказа Заместителя Премьер-Министра РК -  Министра финансов РК от 31.03.2014 № 144 и Министра регионального развития РК от 31.03.2014 № 96/ОД (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      1. Утвердить прилагаемые Критерии оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства по вопросам исполнения норм налогового законодательства, а также иного законодательства Республики Казахстан, контроль за исполнением которого возложен на органы налоговой службы.
      2. Признать утратившим силу совместный приказ Министра финансов Республики Казахстан от 2 февраля 2010 года № 34 и Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 4 февраля 2010 года № 26 "Об утверждении Критериев оценки степени риска" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6046, опубликован в газете "Казахстанская правда" 19 февраля 2010 года за № 38-39 (26099-26100)).
      3. Налоговому комитету Министерства финансов Республики Казахстан (Ергожин Д.Е.):
      1) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа обеспечить его официальное опубликование;
      3) обеспечить опубликование настоящего приказа на официальном интернет - ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.
      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов                  И.о. Министра экономического
      Республики Казахстан                   развития и торговли
                                            Республики Казахстан
      _______________ Б. Жамишев          ____________ М. Кусаинов

Утверждены        
Совместным приказом    
Министра финансов     
Республики Казахстан    
от 16 сентября 2011 года № 468 

И.о. Министра экономического
развития и торговли    
Республики Казахстан    
от 16 сентября 2011 года № 302

Критерии оценки степени рисков в сфере частного
предпринимательства по вопросам исполнения норм налогового
законодательства, а также иного законодательства Республики
Казахстан, контроль за исполнением которого возложен на органы
налоговой службы 

      1. Настоящие Критерии разработаны для отнесения налогоплательщиков к степени риска с целью отбора действующих налогоплательщиков в разрезе регионов для проведения плановых налоговых проверок.
      1-1. Не допускается проведение плановых проверок в отношении субъектов малого предпринимательства в течение трех лет со дня государственной регистрации (кроме созданных юридических лиц в порядке реорганизации и правопреемников реорганизованных юридических лиц).
      Сноска. Критерии дополнены пунктом 1-1 в соответствии с совместным приказом Министра финансов РК от 22.10.2012 № 466 и Министра экономического развития и торговли РК от 30.10.2012 № 297 (вводится в действие с 01.01.2013).
      2. Настоящие Критерии не распространяются на следующих налогоплательщиков:
      1) некоммерческие организации;
      2) организации, осуществляющие деятельность в социальной сфере;
      3) индивидуальных предпринимателей, применяющих специальные налоговые режимы;
      4) юридических лиц, применяющих специальный налоговый режим на основе упрощенной декларации.
      3. Баллы по критериям риска суммируются для определения общего суммарного итога по всем критериям, который используется для дифференциации налогоплательщиков по степени рисков.
      4. Дифференциация налогоплательщиков по степени рисков осуществляется следующим образом:
      высокая степень риска - от 100 баллов (включительно) и выше;
      средняя степень риска - от 50 (включительно) до 100 баллов;
      незначительная степень риска - до 50 баллов.
      5. Критерии оценки степени рисков:
      1) коэффициент налоговой нагрузки налогоплательщика ниже среднеотраслевого значения коэффициента налоговой нагрузки согласно приложениям 1 и 2 к настоящим Критериям:
      менее чем на 25 % - 5 баллов;
      от 25 % до 50 % - 10 баллов;
      от 50 % до 75 % - 20 баллов;
      более чем на 75 % - 50 баллов.
      Расчет коэффициента налоговой нагрузки определяется по начисленным налогам и другим обязательным платежам в бюджет, за исключением таможенных платежей, в соответствии с методикой расчета коэффициента налоговой нагрузки;
      2) осуществление сделок с лжепредприятиями, бездействующими налогоплательщиками и с налогоплательщиками, регистрации которых судами признаны недействительными, а также сделок, совершение которых признано судом осуществленными без намерения осуществлять предпринимательскую деятельность:
      если сумма сделок до 500 тысяч тенге - 5 баллов;
      если сумма сделок от 500 тысяч тенге до 10 миллионов тенге - 20 баллов;
      если сумма сделок свыше 10 миллионов тенге - 60 баллов;
      3) выписка счетов-фактур при представлении налоговой отчетности по корпоративному (индивидуальному) подоходному налогу и (или) налогу на добавленную стоимость с нулевыми показателями:
      расхождение между оборотом, указанным в декларации по налогу на добавленную стоимость (доходом от реализации товаров (работ, услуг), указанным в декларации по корпоративному (индивидуальному) подоходному налогу), и суммой, указанной в выписанных счетах-фактурах, до 500 тысяч тенге - 5 баллов;
      от 500 тысяч тенге до 10 миллионов тенге - 10 баллов;
      свыше 10 миллионов тенге - 50 баллов;
      4) соотношение фонда оплаты труда к совокупному годовому доходу:
      менее 0,1 % - 50 баллов;
      от 0,1 % до 0,5 % - 30 баллов;
      более 0,5 % до 1 % - 10 баллов;
      5) соотношение активов налогоплательщика к совокупному годовому доходу:
      менее 0,1 % - 50 баллов;
      от 0,1 % до 0,5 % - 30 баллов;
      более 0,5 % до 1 % - 10 баллов.
      Критерии, указанные в подпунктах 4) и 5) настоящего пункта, в отношении индивидуальных предпринимателей не применяются;
      6) если руководитель и (или) учредитель, индивидуальный предприниматель является руководителем и (или) учредителем бездействующих налогоплательщиков и предприятий, регистрация которых судами признаны недействительными, а также налогоплательщиков, сделки которых признаны судом заключенными без намерения осуществлять предпринимательскую деятельность:
      руководитель и (или) учредитель, индивидуальный предприниматель является руководителем и (или) учредителем бездействующих налогоплательщиков - 10 баллов;
      руководитель и (или) учредитель, индивидуальный предприниматель является руководителем и (или) учредителем предприятий, регистрация которых признаны недействительными - 20 баллов;
      руководитель и (или) учредитель, индивидуальный предприниматель является руководителем и (или) учредителем налогоплательщиков, сделки которых признаны судом заключенными без намерения осуществлять предпринимательскую деятельность - 30 баллов;
      7) снятие с учета и постановка на учет в налоговых органах два и более раз в году (снятие с учета с одного налогового департамента и постановка на учет в другой налоговый департамент) - 30 баллов.
      6. Общее количество налогоплательщиков, включаемых в план налоговых проверок, распределяется следующим образом:
      1) не более 80 процентов от общего количества налогоплательщиков, включаемых в план налоговых проверок, должны относится к налогоплательщикам, отнесенным к высокой степени риска;
      2) 15 процентов - к налогоплательщикам, отнесенным к средней степени риска, или более 15 процентов в случае отсутствия полного отбора налогоплательщиков, отнесенных к высокой степени рисков;
      3) не более 5 процентов - к налогоплательщикам, отнесенным к незначительной степени риска.
      Сноска. Пункт 6 в редакции совместного приказа Министра финансов РК от 22.10.2012 № 466 и Министра экономического развития и торговли РК от 30.10.2012 № 297 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      7. Отбор налогоплательщиков на проведение плановой налоговой проверки внутри одной группы риска осуществляется по следующим принципам:
      1) совокупный годовой доход составляет 1 миллион тенге и более;
      2) наибольшая сумма присвоенных баллов;
      3) в случае одинаковой суммы присвоенных баллов, для проверки отбирается налогоплательщик, имеющий больший размер совокупного годового дохода;
      4) в случае одинаковой суммы присвоенных баллов, а также одинакового размера совокупного годового дохода, в план проверок включается налогоплательщик, имеющий наибольший не проверенный налоговый период.
      8. Крупные налогоплательщики, подлежащие мониторингу, включаются в план налоговых проверок, независимо от применения критериев оценки степени рисков, предусмотренных пунктом 5 настоящих Критериев.
      Отбор крупных налогоплательщиков, подлежащих мониторингу, для проведения налоговых проверок осуществляется в разрезе регионов исходя из штатной численности структурных подразделений налоговых органов, осуществляющих налоговые проверки, и количества работников, имеющих соответствующий опыт проведения таких проверок, по следующим критериям:
      1) налоговый период, не охваченный проверкой, составляет 4 и более лет;
      2) в случае, если в отдельном регионе в результате отбора подлежит проверке значительное количество крупных налогоплательщиков, приоритет для проведения проверки необходимо отдавать крупным налогоплательщикам, имеющим наибольший размер совокупного годового дохода.

Приложение 1            
к Критериям оценки степени рисков 
в сфере частного предпринимательства
по вопросам исполнения норм налогового
законодательства, а также иного    
законодательства Республики Казахстан,
контроль за исполнением которого возложен
на органы налоговой службы     

                   Коэффициент налоговой нагрузки
     по видам экономической деятельности по юридическим лицам
 (без учета крупных налогоплательщиков, подлежащих мониторингу)

Наименование

Среднеотраслевое
значение КНН*, %

1

Сельское, лесное и рыбное хозяйство

4,2

2

Горнодобывающая промышленность и разработка карьеров

15,0

3

Обрабатывающая промышленность

6,2

4

Электроснабжение, подача газа, пара и воздушное
кондиционирование

5,2

5

Водоснабжение, канализационная система, контроль над сбором и
распределением отходов

7,7

6

Строительство

5,1

7

Оптовая и розничная торговля, ремонт автомобилей и мотоциклов

1,9

8

Транспорт и складирование

6,1

9

Услуги по проживанию и питанию

7,8

10

Информация и связь

9,1

11

Финансовая и страховая деятельность

5,0

12

Операции с недвижимым имуществом

7,1

13

Профессиональная, научная и техническая деятельность

12,7

14

Деятельность в области административного и вспомогательного
обслуживания

10,5

15

Государственное управление и оборона, обязательное социальное
обеспечение

11,8

16

Образование

14,5

17

Здравоохранение и социальные услуги

8,6

18

Искусство, развлечения и отдых

13,0

19

Представление прочих видов услуг

9,0

20

Деятельность домашних хозяйств, нанимающих домашнюю прислугу и
производящих товары и услуги для собственного потребления

2,1

21

Деятельность экстерриториальных организаций и органов

44,5

      * Коэффициент налоговой нагрузки

Приложение 2            
к Критериям оценки степени рисков 
в сфере частного предпринимательства
по вопросам исполнения норм налогового
законодательства, а также иного    
законодательства Республики Казахстан,
контроль за исполнением которого возложен
на органы налоговой службы      

                 Коэффициент налоговой нагрузки по видам
экономической деятельности по индивидуальным предпринимателям,
 осуществляющим расчеты с бюджетом в общеустановленном порядке

Наименование

Среднеотраслевое
значение КНН*, %

1

Сельское, лесное и рыбное хозяйство

2,6

2

Горнодобывающая промышленность и разработка карьеров

12,2

3

Обрабатывающая промышленность

2,5

4

Электроснабжение, подача газа, пара и воздушное
кондиционирование

3,5

5

Водоснабжение, канализационная система, контроль над сбором и
распределением отходов

4,1

6

Строительство

2,4

7

Оптовая и розничная торговля, ремонт автомобилей и мотоциклов

0,9

8

Транспорт и складирование

1,0

9

Услуги по проживанию и питанию

2,6

10

Информация и связь

1,8

11

Финансовая и страховая деятельность

3,1

12

Операции с недвижимым имуществом

4,3

13

Профессиональная, научная и техническая деятельность

4,5

14

Деятельность в области административного и вспомогательного
обслуживания

2,8

15

Государственное управление и оборона, обязательное социальное
обеспечение

9,6

16

Образование

1,0

17

Здравоохранение и социальные услуги

5,0

18

Искусство, развлечения и отдых

3,5

19

Предоставление прочих видов услуг

2,0

20

Деятельность домашних хозяйств, нанимающих домашнюю прислугу и
производящих товары и услуги для собственного потребления

17,4

21

Деятельность экстерриториальных организаций и органов

3,3

      * Коэффициент налоговой нагрузки