Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 21.05.2013 N 134 қаулысымен
«Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабы 4-тармағына, «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 31-бабы 1-тармағы 17-1) тармақшасына, «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабы 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса беріліп отырған Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданының атқарушы органдарымен көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметтердің регламенттері бекітілсін:
1) - алынып тасталды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 26.11.2012 N 330 қаулысымен (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
2) «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»;
3) «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу»;
4) - алынып тасталды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 26.11.2012 N 330 қаулысымен (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 26.11.2012 N 330 қаулысымен (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)
2. Осы қаулының орындалуын бақылау Жамбыл ауданы әкімінің орынбасары Е. Қ. Багеновқа жүктелсін.
3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен он күнтізбелік күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.
Жамбыл ауданының әкімі С. Ыбыраев
«КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасының
Көлік және коммуникация министрі А. Жұмағалиев
2012 жылдың 5 қыркүйек
Жамбыл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 256
қаулысымен бекітілді
«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
Ескерту. Регламенттің күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 26.11.2012 N 330 қаулысымен (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)
Жамбыл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 256
қаулысымен бекітілді
«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер
1. Электрондық мемлекеттік қызмет «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – ЖАО), баламалы негізде тұрғылықты жері бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі – Орталық) және www.e.gov.kz. мекенжайы бойынша «электрондық үкімет» веб–порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі - Стандарт) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты негізінде әзірленді.
3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру деңгейі: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтықтары бар электрондық мемлекеттік қызмет).
4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
5. Осы «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар қолданылады:
1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қолжетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
2) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН );
3) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе;
4) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны бөлігінде, Қазақстан Республикасы «электронды үкімет» шлюзінің кіші жүйесі ретіндегі «Өңірлік шлюз» ақпараттық жүйесі;
5) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - ХҚКО АЖ) – халыққа (жеке және заңды тұлғаларға), сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволардың Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы қызмет ұсыну процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
6) ҰКО АЖ - Қазақстан Республикасының ұлттық куәландырушы орталығының ақпараттық жүйесі;
7) мемлекеттік орган (бұдан әрі - ЖАО) – электронды мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
8) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
9) тұтынушы - өзіне қажетті электрондық–ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект;
10) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) – қызмет берушінің электрондық қызметтер көрсету процесіне қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелердің және қызмет берушінің жүйелері/кіші жүйелері арасында ақпараттық өзара әрекет етуді қамтамасыз етуші ақпараттық жүйе;
11) құрылымдық-функционалдық бірліктер – бұл уәкілетті органдардың, мемлекеттік мекемелердің құрылымдық бөлімшелерінің, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік мекемелердің (бұдан әрі - ҚФБ) жауапты тұлғалары;
12) транзакциялық қызмет – электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
13) уәкілетті орган - «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
14) электрондық сандық қолтаңба (бұдан әрі - ЭCҚ) - электрондық-сандық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық-сандық таңбалардың жиынтығы;
15) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
16) электрондық құжат – ақпарат электрондық-сандық түрде ұсынылған және электрондық сандық қолтаңбамен берілген құжат;
17) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе.
2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі
қызмет беруші әрекетінің тәртібі
6. Осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тікелей аталған электрондық қызметті ұсынатын ЖАО жартылай автоматтандырылған мемлекеттік қызметін көрсетуде қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері (1 сурет):
1) тұтынушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен қажетті құжаттар түпнұсқаларымен ЖАО жүгінуі тиіс. ЖАО қызметкерімен тұтынушының өтініші мен қажетті құжаттарының дұрыстығын тексеру;
2) 1-үдеріс – ЖАО қызметкерімен ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) мен парольді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу процесі (авторизациялау процесі);
3) 1-шарт – ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) және пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын ЖАО АЖ тексеру;
4) 2-үдеріс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
5) 3-үдеріс – ЖАО қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін ЖАО қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына ЖАО қызметкерінің ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЖАО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
8) 5-үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
9) 6-үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
10) 7-үдеріс - ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады;
11) 8-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
7. Қызмет берушінің ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (2 сурет):
1) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ ХҚО Орталық операторының авторизациялау процесі;
2) 1-шарт – ЖСН және пароль, немесе ЭҮП арқылы ХҚКО АЖ тіркелген оператор туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
3) 2-үдеріс – ХҚКО операторының мәліметтерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялауда ХҚКО АЖ бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
4) 3-үдеріс – ХҚКО қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін ХҚКО қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
5) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына ХҚКО операторының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
6) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ХҚКО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
7) 5-үдеріс - ЭСҚ операторының ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
8) 6-үдеріс – ХҚКО операторының ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО қызметкерімен өңдеу;
9) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы хабарлама, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ХҚКО АЖ жіберіледі;
10) 8-үдеріс – шығыс құжатын ХҚКО қызметкерімен тұтынушыға қолма-қол немесе электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
8. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (3 сурет):
1) тұтынушы ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) мен пароль (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады;
2) 1-үдеріс - тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ЭҮП ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) мен парольді енгізу процесі (авторизациялау процесі);
3) 1-шарт – ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) және пароль арқылы тіркелген тұтынушылар туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП тексеру;
4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
5) 3-үдеріс – тұтынушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін тұтынушымен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына тұтынушының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЭҮП тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
8) 5-үдеріс - тұтынушы ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
9) 6-үдеріс – тұтынушы ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО қызметкерімен өңдеу;
10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.
9. Осы Регламенттің 4, 5-қосымшаларында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет алған жағдайда тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке толтырылған сұраным және өтініш үлгісінің экрандық нысаны келтірілген.
10. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталы «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ аудандық бөлімге немесе ХҚКО өтініш білдірген жағдайда.
11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП саll-орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.
3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау
12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФЕ):
1) ЖАО қызметкерлері;
2) ХҚКО қызметкерлері.
13. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімдер) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдер) өзара әрекеттесуі және бірізділігін сипаттаудың мәтіндік кестесі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
14. Мемлекеттік мекемелердің құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік мекемелер немесе олардың сипаттауына сәйкес басқа ұйымдардың қызметі арасындағы қисынды бірізділігінің өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
15. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 4, 5-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
17. Тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
1) адамдардың конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
2) қызметтік міндетін орындауда заңдылықты сақтау;
3) сыпайылық;
4) толық және нақты ақпарат ұсыну;
5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының қорғалуы және құпиялығы.
18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке шығу, ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) болуы, ЭҮП авторизациялау, тұтынушының ЭCҚ болуы.
«Жұмыссыз азаматтарға анықтама
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
1-қосымша
1 кесте. ЖАО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
|||||
1 |
Іс-әрекет- |
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ /ЭҮШ |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әрекет- |
Тұтынушы |
Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге ЖАО қызметкеріне авторизация жүргізу және сұраным нысанын толтыру |
ЖАО АЖ–дан |
Өтінішке нөмір белгілеу. Ағымдағы мәртебені көрсетумен хабарлама құру |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім) |
Қызмет алуға өтініш пен құжаттар қабылдау |
Өтінішке нөмір белгілеумен сұраным тіркеу |
Сұраным жолдау |
«Келіп түскендер» мәртебесін көрсету |
5 |
Орындау мерзімдері |
10 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
2 |
3 |
4 |
5 |
2. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
|||||
1 |
Іс-әрекет- |
5 |
6 |
7 |
8 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ /ЭҮШ |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әрекет- |
Сұранымды орындау. Анықтама беру туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау |
Шығыс құжатын қалыптастыру |
ХҚКО АЖ |
«Жұмыста» мәртебесін көрсету |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім) |
Анықтама немесе негізделген бас тартуды құру |
Жүйеде құжатын қалыптастыру |
Сұранымды |
«Жұмыста» мәртебесін көрсету |
5 |
Орындау мерзімдері |
10 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
6 |
7 |
8 |
9 |
3. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
|||||
1 |
Іс-әрекет- |
9 |
10 |
11 |
12 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ /ЭҮШ |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әрекет- |
Шығыс құжатын жасау |
ЖАО қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы. ХҚКО АЖ қызмет көрсету мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама құру |
ХҚКО АЖ |
Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім) |
ЖАО қыз- |
ЖАО қызметкерінің ЭСҚ қол қойылған шығыс құжаты. ХҚКО АЖ мәртебесін өзгерту туралы хабарлама жолдау |
Жолдау |
Орындауды аяқтау мәртебесін көрсету және шығыс құжатын беру |
5 |
Орындау мерзімдері |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
10 |
11 |
12 |
- |
2 кесте. ХҚКО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
||||||
1 |
Іс-әрекет- |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ХҚКО |
ХҚКО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ЖАО АЖ |
ЖАО |
3 |
Іс-әрекет- |
Тұтынушы |
Жүйеде |
ХҚКО |
Өтінішке |
Құжаттарды тексеру, өтінішті жұмысқа қабылдау |
4 |
Аяқтау |
Қызмет |
Өтінішке |
Сұра- |
Өтінішті |
Сұранымды жұмысқа қабылдау |
5 |
Орындау мерзімдері |
30 минут |
30минут |
30 минут |
30минут |
30 минут |
6 |
Келесі іс- |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
2. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
||||||
1 |
Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) № |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ХҚКО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ЖАО АЖ |
ХҚКО |
3 |
Іс-әрекеттің |
Сұранымды орындау. Анықтама беру туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау |
Шығыс құжатын құру |
ХҚКО АЖ сұраным мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама жолдау |
Жұмыста статусын көрсету |
- |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім) |
Анықтама, |
Жүйеде шығыс құжатын құру |
Сұранымды жолдау |
Жұмыста |
- |
5 |
Орындау мерзімдері |
3 жұмыс |
1 ми- |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
- |
6 |
Келесі іс- |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
3. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
||||||
1 |
Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) № |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ХҚКО АЖ |
ХҚКО |
3 |
Іс-әрекеттің |
Шығыс |
ЖАО қыз+ |
ХҚКО АЖ |
Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету |
ХҚКО қыз- |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім) |
Қол |
Орындауды аяқтау туралы ХҚКО АЖ хабарлама жіберу |
Жолдау |
Орындауды аяқтау туралы хабарлама көрсету |
Қызмет көрсету нәтижесін беру |
5 |
Орындау мерзімдері |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
10 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
12 |
13 |
14 |
15 |
- |
3 кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекетті сипаттау
1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
||||||
1 |
Іс-әрекет- |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЭҮП |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ЖАО АЖ |
ХҚКО АЖ |
ЖАО қыз- |
3 |
Іс-әрекет- |
ЭҮП |
ЖАО АЖ |
Өтінішке |
ЭҮП-нан |
өтінішті |
4 |
Аяқтау |
Сұранымды |
Сұранымды |
ЭҮП ха- |
мәрте- |
Жұмысқа |
5 |
Орындау мерзімдері |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 ми- |
10 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
2. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
||||||
1 |
Іс-әрекет- |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ЭҮП |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әрекет- |
Сұранымды |
Шығыс құжатын құру |
ҮЭП мен ХҚКО АЖ «жұмыста» мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама жолдау |
«Жұмыста» |
Хабарла- |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім) |
Анықтама |
Жүйеде шығыс құжатын қалыптастыру |
Жолдау |
мәртебе- |
мәртебе- |
5 |
Орындау мерзімдері |
10 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
3. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
||||||
1 |
Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) № |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ЭҮП |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әрекет- |
Шығыс құжатын құру |
ЖАО |
ЭҮП |
Шығыс |
Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім) |
Қол қойылған шығыс құжаты |
ЭҮП |
Жолдау |
Шығыс құжатын көрсету |
Орындал- |
5 |
Орындау мерзімдері |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
12 |
13 |
14 |
15 |
- |
«Жұмыссыз азаматтарға анықтама
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
2-қосымша
Кесте. Шартты белгілер
Бастапқы хабарлама |
|
Соңғы хабарлама |
|
Аралық хабарлама |
|
Соңғы қарапайым оқиғалар |
|
Қате |
|
Оқиға-таймерлер |
|
|
Ақпараттық жүйе |
|
Үдеріс |
|
Шарт |
|
Хабарлама ағыны |
Басқару ағыны |
|
|
Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат |
Ескерту:
Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті модельдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға үдеріс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
Осы төрт санат элементтері бизнес процестердің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.
«Жұмыссыз азаматтарға анықтама
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
3-қосымша
«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі
____________________________________________________________
(қызмет атауы)
1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) жартылай қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) жартылай қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
3) қанағаттанамын.
«Жұмыссыз азаматтарға анықтама
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
4-қосымша
Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық үлгісі
«Жұмыссыз азаматтарға анықтама
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
5-қосымша
Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауабының шығыс үлгісі
(Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру)
Тұтынушыға ұсынылатын хабарламалар
Хабарлама өтінішті орындау статусының өзгеру шамасына қарай ұсынылады. Хабарлама мәтінімен жазба «Хабарлама» бөлімінде «электрондық үкімет» порталындағы жеке кабинетте көрсетіледі, сондай-ақ ХҚКО БАЖ жіберіледі.
Электрондық мемлекеттік қызметке қарсы жауаптың (бас тарту)
шығыс нысаны
Бас тарту жауабының шығыс нысаны еркін түрде бас тартуды негіздеу мәтінімен хат түрінде ұсынылады.
Жамбыл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 256
қаулысымен бекітілді
«Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды
материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер
1. Мемлекеттік қызмет «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - ЖАО), сонымен қатар www.e.gov.kz. мекенжайы бойынша «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі - Стандарт) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты негізінде әзірленді.
3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтықтары бар электрондық мемлекеттік қызмет).
4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
5. Осы «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу» регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай ұғымдар қолданылады:
1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қол жетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
2) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН );
3) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе;
4) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны бөлігінде, Қазақстан Республикасы «электронды үкімет» шлюзінің кіші жүйесі ретіндегі «Өңірлік шлюз» ақпараттық жүйесі;
5) ҰКО АЖ - Қазақстан Республикасының ұлттық куәландырушы орталығының ақпараттық жүйесі;
6) мемлекеттік орган (бұдан әрі - ЖАО) – электронды мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
7) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету процесінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
8) тұтынушы - өзіне қажетті электрондық-ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект;
9) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) – қызмет берушінің электрондық қызметтер көрсету процесіне қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелердің және қызмет берушінің жүйелері/кіші жүйелері арасында ақпараттық өзара әрекеттесуін қамтамасыз етуші ақпараттық жүйе;
10) құрылымдық-функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын уәкілетті орган, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелер, мемлекеттік органдардың жауапты тұлғалары (бұдан әрі – ҚФБ);
11) транзакциялық қызмет – электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
12) уәкілетті орган - «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
13) электрондық сандық қолтаңба (бұдан әрі - ЭСҚ) - электрондық сандық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық сандық таңбалардың жиынтығы;
14) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
15) электрондық құжат – ақпарат электрондық-сандық түрде ұсынылған және электрондық сандық қолтаңбамен берілген құжат;
16) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе.
2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
қызмет беруші қызмет көрсету тәртібі
6. Осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тікелей аталған электрондық қызметті ұсынатын ЖАО жартылай автоматтандырылған мемлекеттік қызметін көрсетуде қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері (1 сурет):
1) 1-үдеріс – ЖАО қызметкерімен ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) мен парольді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу процесі (авторизациялау процесі);
2) 1-шарт – ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) және пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын ЖАО АЖ тексеру;
3) 2-үдеріс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
4) 3-үдеріс – ЖАО қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін ЖАО қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
5) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына ЖАО қызметкерінің ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
6) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН); және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЖАО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
7) 5-үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
8) 6-үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
9) 7-үдеріс - ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құру (үйде оқытылатын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады;
10) 8-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру;
7. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (2 сурет):
1) тұтынушы ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) мен пароль көмегімен ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
2) 1-үдеріс - тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ЭҮП ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) мен парольді (авторизациялау процесі) енгізу процесі;
3) 1-шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушылар туралы ЭҮП деректер түпнұсқалығын тексеру;
4) 2-үдеріс – тұтынушы мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизация жүргізуде ЭҮП бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
5) 3-үдеріс – тұтынушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін тұтынушымен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына тұтынушының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЭҮП тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
8) 5-үдеріс - тұтынушының ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
9) 6-үдеріс – тұтынушы ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ /ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО қызметкерімен өңдеу;
10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (үйде оқытылатын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.
8. Осы Регламенттің 4, 5-қосымшаларында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет алған жағдайда тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке толтырылған сұраным және өтініш нысанының экрандық нысаны келтірілген.
9. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталы «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ уәкілетті органға өтініш білдіргенде.
10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП саll-орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.
3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау
11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФЕ):
1) ЖАО қызметкері.
12. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімдер) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдер) өзара әрекеттесуі және бірізділігін сипаттаудың мәтіндік кестесі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
13. Мемлекеттік қызмет және ҚФБ көрсету үдерісінде әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды бірізділігінің арасындағы өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
14. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 4, 5-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
15. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
16. Тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
1) адамдардың конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
2) қызметтік міндетін орындауда заңдылықты сақтау;
3) сыпайылық;
4) толық және нақты ақпарат ұсыну;
5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының қорғалуы және құпиялығы.
17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке шығу, ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН) болуы, ЭҮП авторизациялау, пайдаланушының ЭСҚ болуы.
«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу»
электрондық мемлекеттік қызмет Регламентіне
1-қосымша
1 кесте. ЖАО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
||||
1 |
Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) № |
1 |
2 |
3 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ /ЭҮШ |
3 |
Іс-әрекеттің |
Тұтынушы өтініші мен құжаттарының түпнұсқалығын тексеру, ЖАО АЖ мәліметтерді енгізу |
Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге ЖАО қызметкеріне авторизация жүргізу және сұраным нысанын толтыру |
Тұтынушы туралы мәліметтер алу үшін ОМО АЖ сұранымдар жолдау |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім) |
Қызмет алуға өтініш пен құжаттар қабылдау |
Өтінішке нөмір белгілеумен сұрауды тіркеу |
Сұраным жолдау |
5 |
Орындау мерзімдері |
15 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
2 |
3 |
4 |
2. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
||||
1 |
Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) № |
4 |
5 |
6 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ/ЭҮШ |
3 |
Іс-әрекеттің |
Сұранымды орындау. Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау |
Шығыс құжатын құру |
- |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім) |
Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу немесе негізделген бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру |
Жүйеде |
- |
5 |
Орындау мерзімдері |
10 күнтізбелік күні ішінде |
1 минуттан артық емес |
|
6 |
Келесі іс- |
6 |
7 |
8 |
3. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
||||
1 |
Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) № |
7 |
8 |
9 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ/ЭҮШ |
3 |
Іс-әрекеттің |
Шығыс құжатын қалыптастыру |
ЖАО қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы |
- |
4 |
Аяқтау нысаны |
ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру |
ЖАО қызметкерінің ЭСҚ қол қойылған шығыс құжаты |
- |
5 |
Орындау мерзімдері |
Электрондық поштаға жібергенде 1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
- |
6 |
Келесі іс- |
8 |
9 |
- |
2 кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
|||||
1 |
Іс-әрекет- |
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЭҮП |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ЖАО АЖ |
ЖАО |
3 |
Іс-әрекет- |
ЭҮП |
ЖАО АЖ |
Өтінішке |
Өтінішті орындауға қабылдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында) |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім) |
Сұраным жасау туралы хабарлама көрсету немесе сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама жасау |
Сұраным- |
ЭҮП ха- |
Жұмысқа қабылдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында) |
5 |
Орындау мерзімдері |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
15 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
2 |
3 |
4 |
5 |
2. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
|||||
1 |
Іс-әрекет- |
5 |
6 |
7 |
8 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ЭҮП |
3 |
Іс-әрекет- |
Сұранымды орындау. Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау |
Шығыс құжатын қалыптастыру |
ЭҮП |
«Жұмыста» мәртебесін көрсету |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім) |
Хабарлама немесе негізделген бас тарту құру |
Жүйеде шығыс құжатын жасау |
Жолдау |
Мәртебесін көрсету |
5 |
Орындау мерзімдері |
10 күнтізбелік күн ішінде |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
6 |
7 |
8 |
9 |
3. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны) |
|||||
1 |
Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) № |
9 |
10 |
11 |
12 |
2 |
ҚФБ, АЖ атауы |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ЭҮП |
3 |
Іс-әрекеттің |
Шығыс құжатын құру |
ЖАО қыз- |
ЭҮП шығыс |
Шығыс |
4 |
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім) |
Қол қойылған шығыс құжаты |
ЭҮП шығыс құжатымен хабарлама жіберу |
Жолдау |
Шығыс құжатын көрсету |
5 |
Орындау мерзімдері |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
1 минуттан артық емес |
6 |
Келесі іс- |
10 |
11 |
12 |
- |
«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу»
электрондық мемлекеттік қызмет Регламентіне
2-қосымша
Кесте. Шартты белгілер
Бастапқы хабарлама |
|
Соңғы хабарлама |
|
Аралық хабарлама |
|
Соңғы қарапайым оқиғалар |
|
Қате |
|
Оқиға -таймерлер |
|
|
Ақпараттық жүйе |
|
Үдеріс |
|
Шарт |
|
Хабарлама ағыны |
Басқару ағыны |
|
|
Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат |
Ескерту:
Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті өңдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға үдеріс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
Осы төрт санат элементтері бизнес процестердің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.
«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу»
электрондық мемлекеттік қызмет Регламентіне
3-қосымша
«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі
____________________________________________________________
(қызмет атауы)
1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) жартылай қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) жартылай қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу»
электрондық мемлекеттік қызмет Регламентіне
4-қосымша
Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық үлгісі
Өтінішке қоса берілетін құжаттар:
1. Баланың туу туралы куәлігінің электрондық көшірмесі;
2. Азаматтарды тіркеу кітабының электрондық көшірмесі немесе мекенжай бюродан анықтама немесе селолық округ әкімінен анықтама (тіркелімі туралы мәлімет);
3. Психологиялық-педагогикалық консультация қорытындысының электрондық көшірмесі;
4. Мүгедектігі туралы анықтаманың электрондық көшірмесі;
5. Банкте есеп шоты болуы туралы құжаттың электрондық көшірмесі.
«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу»
электрондық мемлекеттік қызмет Регламентіне
5-қосымша
Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауабының шығыс үлгісі
(үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар)
Тұтынушыға ұсынылатын хабарламалар
Хабарламалар өтінішті орындау мәртебесінің өзгеруіне қарай немесе қызмет көрсету мерзімін ұзарту жағдайында ұсынылады. Хабарлама мәтінімен еркін жол «Электрондық үкімет» порталындағы жеке кабинетте «Хабарлама» бөлімінде көрсетіледі.
Электрондық мемлекеттік қызметке теріс жауаптың (бас тарту) шығыс үлгісі
Теріс жауаптың шығыс үлгісі комиссия қорытындысын құруда бас тартуды негіздеу мәтінімен хат түрінде еркін нысанда ұсынылады.
Жамбыл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 256
қаулысымен бекітілді
«Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
Ескерту. Регламенттің күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 26.11.2012 N 330 қаулысымен (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)