Алматы қаласында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларын бекіту туралы

V сайланған Алматы қаласы мәслихатының ХІХ сессиясының 2013 жылғы 12 қыркүйектегі N 175 шешімі. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2013 жылғы 4 қазанда N 1004 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы маслихатының 2015 жылғы 23 шілдедегі № 347 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы маслихатының 23.07.2015 № 347 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 6-бабының 2-3 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 «Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы» қаулысына сәйкес, V сайланған Алматы қаласының мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Осы шешімнің қосымшасына сәйкес, Алматы қаласында Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидалары бекітілсін.
      2. Алынып тасталды - Алматы қаласы мәслихатының 09.12.2013 N 186 шешімімен (01.11.2013 бастап қолданысқа енгізіледі).      
      3. Осы шешімнің орындалуын бақылау Алматы қаласы мәслихатының комиссиясының төрағасы И. Лиге және Алматы қаласы әкімінің орынбасары Ю. Ильинге (келісім бойынша) жүктелсін.
      4. Алматы қаласы мәслихатының аппараты:
      1) осы қаулыны Алматы қаласы мәслихатының интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін;
      2) нормативтік құқықтық актіні Алматы қаласы Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуден өткізсін.
      5. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және 2013 жылғы 1 қарашадан бастап қолданысқа енгізіледі.
      Ескерту. 5 тармаққа өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы мәслихатының 13.06.2014 N 238 шешімімен (жарияланғаннан кейін 10 күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі).

      V сайланған Алматы қаласы
      мәслихаты XIX сессиясының
      төрағасы, мәслихат хатшысы            Т. Мұқашев


Алматы қаласы мәслихатының
2013 жылғы «12» қыркүйектегі
№ 175 шешіміне қосымша

Алматы қаласында Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін
белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының
тізбесін айқындаудың қағидалары

      1. Осы Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік тәртібін белгілейді.

1. Жалпы ережелер

      2. Әлеуметтік көмек ақшалай немесе заттай нысанда және Алматы қаласында тіркелген және тұрақты тұратын азаматтарға көрсетіледі.
      3. Осы Қағидаларда келесі ұғымдар қолданылады:
      1) атаулы күндер - жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;
      2) арнайы комиссия - өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау үшін Алматы қаласы әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;
      3) ең төмен күнкөріс деңгейі – Алматы қаласында статистикалық органдар есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;
      4) мереке күндері - Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;
      5) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы - отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;
      6) өмірлік қиын жағдай - азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;
      7) уәкілетті орган – Алматы қалалық Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы (бұдан әрі - Басқарма);
      8) уәкілетті органның аудандық бөлімдері – Алматы қалалық Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармасының әлеуметтік көмек көрсететін аудандық бөлімдері (бұдан әрі – аудандық бөлімдер);
      9) учаскелік комиссия - әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін Алматы қаласы әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;
      4. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін әлеуметтік көмек ретінде Алматы қаласының әкімдігі мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі - алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.
      5. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.
      6. Әлеуметтік көмек өтінішті қарау мерзімінде ұсынылған табыстар туралы мәліметтер негізінде тағайындалады.
      7. Әлеуметтік көмек көрсету үшін атаулы күндер мен мереке күндерінің тізбелерін, сондай-ақ әлеуметтік көмек көрсетудің еселігін Алматы қаласы әкімдігінің ұсынымы бойынша жергілікті өкілді органдар белгілейді.
      8. Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) Алматы қаласы әкімдігі бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.
      9. Әлеуметтік көмек алушылар ұсынған мәліметтерінің растығына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілікте болады.
      10. Заттай түрдегі әлеуметтік көмек қызмет көрсету жолы арқылы ұсынылады, жеткізушілерді Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес Басқарма белгілейді.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау
және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу
тәртібі

      11. Алушылар санатының тізбесін, әлеуметтік көмектің шекті мөлшерлерін, табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру мерзімдерін Алматы қаласы әкімдігі белгілейді және жергілікті өкілді органдардың шешімдерімен бекітіледі.
      Бұл ретте азаматтарды өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаждар санатына жатқызу үшін мыналар:
      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;
      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру;
      3) әлеуметтік мәні бар аурудың болуы;
      4) жергілікті өкілді органдар ең төмен күнкөріс деңгейіне еселік қатынаста белгілейтін шектен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табыстың болуы негіздеме болып табылады.
      Азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесін жергілікті өкілді органдар бекітеді.
      Арнайы комиссиялар әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде жергілікті өкілді органдар бекіткен азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.
      12. Алушылардың жекелеген санаттары үшін атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмектің мөлшері Алматы қаласы әкімінің келісімі бойынша бірыңғай мөлшерде белгіленеді.
      13. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      14. Атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша Алматы қаласы әкімдігі бекітетін тізім бойынша көрсетіледі.
      15. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелген аудандық бөліміне өтінішке қоса Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 Қаулысымен бекітілген Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларының 13 тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      Ескерту. 15 тармақ жаңа редакцияда - Алматы қаласы мәслихатының 10.09.2014 N 267 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      16. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.
      Өтініш беруші жәрдемақы тағайындау туралы жеке өтiнiш жасай алмайтын жағдайда, белгiленген тәртiппен берiлген сенiмхат негiзiнде жәрдемақы тағайындау туралы өтiнiшпен баруға басқа адамдарға өкілеттiк беруге құқылы.
      17. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган немесе кент, ауыл, ауылдық округтің әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.
      18. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша осы Қағидаларға 23 қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне жібереді.
      19. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.
      20. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.
      21. Аудандық бөлім учаскелік комиссиядан құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.
      22. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.
      23. Аудандық бөлім өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      Осы Қағидалардың 19 және 20 тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      Ескерту. 23 тармаққа өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы мәслихатының 18.02.2014 N 205 шешімімен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).      
      24. Аудандық бөлім шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда - негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.
      25. Белгіленген негіздемелердің біреуі бойынша әлеуметтік көмек күнтізбелік бір жыл ішінде қайта көрсетілмейді.
      26. Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту:
      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталғанда;
      2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;
      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін жергілікті өкілді органдар белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.
      27. Әлеуметтік көмек алушылар мән-жайлар басталғаннан кейін он күнтізбелік күн ішінде алу құқығына әсер ететін мән-жайлар туралы хабарлайды.
      28. Егер әлеуметтік көмек алушы Алматы қаласынан тыс жерге тұрақты қоныс аударғаны жөнінде хабарламаған жағдайда, әлеуметтік көмек төлем алушының қоныс аударғаны жайлы көші-қон органдарынан алған мәліметтер негізінде тоқтатылады.
      29. Егер алушы қайтыс болған жағдайда әлеуметтік көмек төлемі азаматтық хал актілерін тіркеу (АХАТ) бөлімдерінен алынған қайтыс болғандығы жөніндегі мәліметтер негізінде тоқтатылады.
      30. Әлеуметтік көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру Алматы қаласына бюджетінде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

4. Көрсетілетін әлеуметтік көмекті тоқтату және қайтару үшін негіздемелер

      31. Әлеуметтік көмек:
      1) алушы қайтыс болған;
      2) алушы Алматы қаласы шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;
      3) алушыны мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;
      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда тоқтатылады.
      Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдаяттар туындаған айдан бастап тоқтатылады.
      32. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.

5. Қорытынды ереже

      33. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган «Е-собес» автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.


Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің және
мұқтаж азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін айқындаудың
Қағидаларына
1 қосымша

      РҚАО-ның ескертпесі!
      1 қосымша Алматы қаласы мәслихатының 10.09.2014 N 267 шешімінің редакциясындағы Ереженің 15 тармағы негізінде алынып тасталды.

Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің және
мұқтаж азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін айқындаудың
Қағидаларына
2 қосымша


Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның
(отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру
АКТІСІ

      

20__ ж. «___» _______

_____________________


                    (елді мекен)


      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә.__________________________________

      2. Тұратын мекенжайы________________________________________
      ____________________________________________________________
      3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын жағдай_______________________________________________
__________________________________________________________________
      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі)____
адам, оның ішінде: 

Р/с

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер

Өмірлік қиын жағдай









































      Еңбекке жарамды барлығы ____________________________________ адам.
      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері ____ адам.
      Балалардың саны:____________________________________________
      жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ______ адам, оқу құны жылына ______ теңге.
      Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің, 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек) _________________________________________
      5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше - көрсету керек): __________________________________________________________________
      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
      Отбасының табысы: 

Р/с

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.

Табыс түрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер

тоқсанға

орта есеппен айына





































      6. Мыналардың:
      автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________ қазіргі уақытта өздері тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс) __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
      7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі):____________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
      
      8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):____________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
      9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз етілуі_________________________________________________
      10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы___________________________________________________________      

      Комиссия төрағасы:
                  ________________________ _______________________

      Комиссия мүшелері:

                  ________________________ _______________________
                  ________________________ _______________________
                  ________________________ _______________________
                  ________________________ _______________________
                         (қолдары)                 (Т.А.Ә.)

      Жасалған актімен таныстым:__________________________________
                                 Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы

      Тексеру жүргізілуден бас тартамын ______________________ өтініш берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні________________________________________________________
(өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)


Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің және
мұқтаж азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін айқындаудың
Қағидаларына
3 қосымша
 

Учаскелік комиссияның № ______ қорытындысы

      20__ ж. ___ _____


      Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына сәйкес өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)
_________________________________________________________________                (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде _________________________________________________________________                  (қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)
адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады

      Комиссия төрағасы: __________________ ______________________

      Комиссия мүшелері: __________________ ______________________
                         __________________ ______________________
                         __________________ ______________________
                         __________________ ______________________
                              (қолдары)             (Т.А.Ә.)

      Қорытынды
      қоса берілген құжаттармен ___ данада
      20__ ж. «___» ___________ қабылданды
      Құжаттарды қабылдаған кент, ауыл, ауылдық
      округ әкімінің немесе
      уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә.,
      лауазымы, қолы __________

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в городе Алматы

Решение ХIХ сессии маслихата города Алматы V созыва от 12 сентября 2013 года N 175. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 4 октября 2013 года за N 1004. Утратило силу решением маслихата города Алматы от 23 июля 2015 года № 347

      Сноска. Утратило силу решением маслихата города Алматы от 23.07.2015 № 347 ( вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 «Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан», маслихат города Алматы V-го созыва РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила оказания социальной помощи установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в городе Алматы, согласно приложению к настоящему решению.
      2. Исключен решением маслихата города Алматы от 09.12.2013 N 186 (вводится в действие с 01.11.2013).
      3. Контроль за выполнением настоящего решения возложить на председателя постоянной комиссии по социальным вопросам и общественному согласию маслихата города Алматы И. Ли и заместителя акима города Алматы Ю. Ильина (по согласованию).
      4. Аппарату маслихата города Алматы:
      1) обеспечить размещение настоящего решения на интернет-ресурсе маслихата города Алматы;
      2) произвести государственную регистрацию нормативного правового акта в Департаменте юстиции города Алматы.
      5. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие с 1 ноября 2013 года.
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными решением маслихата города Алматы от 13.06.2014 N 238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      Председатель XIX-й
      сессии маслихата города Алматы
      V-созыва, секретарь маслихата           Т. Мукашев

Приложение
к решению маслихата
города Алматы
от 12 сентября 2013 года № 175

Правила
оказания социальной помощи, установления размеров
и определения перечня отдельных категорий
нуждающихся граждан в городе Алматы

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» и  постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 «Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан» и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

1. Общие положения

      2. Социальная помощь оказывается в денежной или натуральной форме и предоставляется гражданам, зарегистрированным и постоянно проживающим в городе Алматы.
      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) памятные даты - события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;
      2) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима города Алматы для рассмотрения заявлений лиц (семей), претендующих на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;
      3) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемый органом статистики города Алматы;
      4) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;
      5) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;
      6) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;
      7) уполномоченный орган – коммунальное государственное учреждение «Управление занятости и социальных программ города Алматы» (далее - Управление);
      8) районные отделы уполномоченного органа – районные отделы Управления занятости и социальных программ города Алматы предоставляющие социальную помощь (далее - районные отделы);
      9) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акима города Алматы для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений.
      4. Для целей настоящих Правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая акиматом города Алматы в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее - получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.
      5. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).
      6. Социальная помощь назначается на основании сведений о доходах, представленных на момент подачи заявления.
      7. Перечни памятных дат и праздничных дней для оказания социальной помощи, а также кратность оказания социальной помощи устанавливаются маслихатом города Алматы по представлению акимата города Алматы.
      8. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утвержденных акиматом города Алматы.
      9. Получатели социальной помощи несут ответственность за достоверность представленных сведений в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      10. Социальная помощь в натуральной форме предоставляется путем оказания услуг, поставщики которых определяются Управлением в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках (далее – поставщики).

2. Порядок определения перечня категорий
получателей социальной помощи и установления
размеров социальной помощи

      11. Перечень категорий получателей, предельные размеры социальной помощи, сроки обращения за социальной помощью при наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара, устанавливаются акиматом города Алматы и утверждаются решением маслихата города Алматы.
      При этом основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:
      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;
      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара;
      3) наличие социально значимого заболевания;
      4) наличие среднедушевого дохода, не превышающего порога, установленного маслихатом города Алматы в кратном отношении к прожиточному минимуму;
      Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) утверждается маслихатом города Алматы.
      Специальные комиссии при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуются утвержденным маслихатом города Алматы перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся.
      12. К памятным датам и праздничным дням размер социальной помощи для отдельно взятой категории получателей устанавливается в едином размере по согласованию с акиматом города Алматы.
      13. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи

      14. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается по списку, утверждаемому акиматом города Алматы по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.
      15. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи предоставляет в районный отдел по месту регистрации постоянного места жительства заявление с приложением документов предусмотренных пунктом 13 Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504.
      Сноска. Пункт 15 в редакции решения маслихата города Алматы от 10.09.2014 N 267 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      16. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      В случае невозможности личного обращения заявителя с заявлением о назначении социальной помощи, заявители вправе уполномочить других лиц на обращение с заявлением о назначении социальной помощи на основании доверенности, выданной в установленном порядке.
      17. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации районный отдел в течение одного рабочего дня направляет документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).
      18. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 23 к настоящим Правилам и направляет их в районный отдел.
      19. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, районный отдел запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.
      20. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, районный отдел принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.
      21. Районный отдел в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.
      22. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.
      23. Районный отдел в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.
      В случаях, указанных в пунктах 19 и 20 настоящих Правил, районный отдел принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя.
      Сноска. Пункт 23 с изменением, внесенным решением маслихата города Алматы от 18.02.2014 N 205 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      24. Районный отдел письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.
      25. По одному из установленных оснований социальная помощь в течение одного календарного года повторно не оказывается.
      26. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:
      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;
      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);
      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного маслихатом города Алматы порога для оказания социальной помощи.
      27. Получатели социальной помощи, извещают районный отдел по месту регистрации их постоянного места жительства об изменении обстоятельств, влияющих на право ее получения.
      28. В случае несообщения получателем социальной помощи о выезде на постоянное место жительства за пределы города Алматы, выплата социальной помощи прекращается на основании сведений о выезде получателя, полученных от органов миграции.
      29. В случае смерти получателя выплата социальной помощи прекращается на основании сведений о смерти получателя, полученных от органов регистрации актов гражданского состояния (РАГС).
      30. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом города Алматы на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата
предоставляемой социальной помощи

      31. Социальная помощь прекращается в случаях:
      1) смерти получателя;
      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы города Алматы;
      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;
      4) выявление недостоверных сведений, предоставленных заявителем.
      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.
      32. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключительное положение

      33. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы «Е-Собес».

Приложение 1
к Правилам оказания
социальной помощи, установления
размеров и определения перечня
отдельных категорий нуждающихся граждан

      Примечание РЦПИ.
      Приложение 1 исключено на основании пункта 15 Правил в редакции, данной решением маслихата города Алматы от 10.09.2014 № 267.

Приложение 2
к Правилам оказания
социальной помощи, установления
размеров и определения перечня
отдельных категорий нуждающихся граждан

АКТ
обследования для определения нуждаемости
лица (семьи) в связи с наступлением
трудной жизненной ситуации

      от «____» ___________ 20__ г.
      город Алматы

      1. Ф.И.О. заявителя _____________________________________
      2. Адрес места жительства _______________________________
      3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой
заявитель обратился за социальной помощью _____________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
      4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в
семье) _______ человек, в том числе:


п/
п

Ф.И.О.

Дата рож-
дения

Родст-
вен-
ное
отно-
шение
к за-
яви-
телю

Заня-
тость
(место
работы,
учебы)

Причина
незаня-
тости

Сведения об
участии в
общественных
работах,
профессио-
нальной
подготовке
(переподго-
товке,
повышении
квалификации)
или в
активных
мерах
содействия
занятости

Трудная
жизнен-
ная
ситуа-
ция









































Всего трудоспособных _______________ человек.
Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости
________________ человек.
Количество детей: _________________ обучающихся в высших и средних
учебных заведениях на платной основе _____ человек, стоимость
обучения в год ______ тенге.
      Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны,
инвалидов Великой Отечественной войны, приравненных к участникам
Великой Отечественной войны и инвалидам Великой Отечественной войны,
пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет, лиц, имеющих социально
значимые заболевания (злокачественные новообразования, туберкулез,
вирус иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать
или добавить иную категорию)
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
      5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное
жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом
или иное - указать):
_____________________________________________________________
Расходы на содержание жилья:
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Доходы семьи:

№ п/п

Ф.И.О.
членов
семьи (в
т.ч.
заяви-
теля),
имеющих
доход

Вид
до-
хода

Сумма дохода за предыдущий квартал (тенге)

Сведения о личном
подсобном хозяйстве
(приусадебный участок,
скот и птица), дачном
и земельном участке
(земельной доли)

за квартал

в среднем за месяц





































      6. Наличие:
      автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий
документ, заявленные доходы от его эксплуатации)
______________________________________________________________
_______________________________ иного жилья, кроме занимаемого
в настоящее время, (заявленные доходы от его эксплуатации)
______________________________________________________________
______________________________________________________________
      7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник):
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
      8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
      9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой,
обувью:_______________________________________________________
      10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания:
______________________________________________________________

      Председатель комиссии:
_____________________________ ________________________________

      Члены комиссии:
_____________________________ ________________________________
_____________________________ ________________________________
_____________________________ ________________________________
_____________________________ ________________________________
      (подписи)                            (Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а):_____________________
      Ф.И.О. и подпись заявителя
      От проведения обследования отказываюсь _________________
Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи),
дата _______

______________________________________________________________
(заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

Приложение 3
к Правилам оказания
социальной помощи, установления
размеров и определения перечня
отдельных категорий нуждающихся граждан

Заключение участковой комиссии №

___ ____________ 20__ г.

Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной
помощи, установления размеров и определения перечня отдельных
категорий нуждающихся граждан, рассмотрев заявление и прилагаемые к
нему документы лица (семьи), обратившегося за предоставлением
социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

___________________________________________________________________
                 (фамилия, имя, отчество заявителя)

      на основании представленных документов и результатов
обследования материального положения заявителя (семьи) выносит
заключение о
__________________________________________________________________
               (необходимости, отсутствии необходимости)

      предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением
трудной жизненной ситуации

      Председатель комиссии:
_______________________ _________________________________________

      Члены комиссии:
_______________________ _________________________________________
_______________________ _________________________________________
_______________________ _________________________________________
_______________________ _________________________________________
    (подписи)                           (Ф.И.О.)

      Заключение с прилагаемыми документами
      в количестве _____ штук
      принято «_____» ___________ 20__ г.
_________________________________________________________________
    Ф.И.О., должность, подпись работника, принявшего документы