Біліктілік емтиханын өткізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Орынбасары - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 28 сәуірдегі № 191 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 3 маусымда № 9479 тіркелді.

      "Оңалту және банкроттық туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабы 23-2) тармақшасына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 26.11.2021 № 1222 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Біліктілік емтиханын өткізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Салық комитеті (Ә.С. Жұмаділдаев) заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауды;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің ресми интернет-ресурсында жариялауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің Орынбасары -
Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрі
Орынбасарының -
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2014 жылғы 28 сәуірдегі
№ 191 бұйрығымен
бекітілген

Біліктілік емтиханын өткізу қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 30.05.2020 № 549 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Біліктілік емтиханын өткізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Оңалту және банкроттық туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабы 23-2) тармақшасына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және "Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына үміткер адамдардың біліктілік емтиханын өткізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызмет) оңалту және банкроттық саласындағы мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын орталық мемлекеттік органның көрсету тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 30.05.2020 № 1222 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті.

      3. Көрсетілетін қызметті алушы - мынадай талаптарға жауап беретін:

      1) құқық, экономика және бизнес саласындағы жоғары білімі бар;

      2) заңгерлік, экономикалық, бухгалтерлік, қаржылық, аудиторлық немесе бақылау-ревизия салаларындағы қатарынан үш жылдан кем емес жұмыс өтілі бар;

      3) психикалық, мінез-құлықтық, оның ішінде психикаға белсенді әсер ететін заттарды тұтынуға байланысты бұзылушылықтарының (ауруларының) себебі бойынша психикалық денсаулық саласында медициналық көмек көрсететін ұйымдарда есепте тұратындығы туралы мәліметтері жоқ;

      4) өтелмеген немесе алынбаған соттылығы жоқ;

      5) соттың әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі деп танығандығы туралы мәліметтері жоқ жеке тұлға.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 24.12.2020 № 1231 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі - портал) арқылы көрсетіледі.

      5. Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік көрсетілетін қызмет сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен енгізуді қамтамасыз етеді.

      Осы Қағидаларға өзгерістер (және) немесе толықтырулар енгізу кезінде, көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкiметтiң" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторына, Бірыңғай байланыс орталығына тиісті нормативтік құқықтық акт әділет органдарында мемлекеттік тіркелгеннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде осындай өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты жібереді.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 26.08.2022 № 887 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі 1-параграф. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесі

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге портал арқылы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беру туралы өтінішті (бұдан әрі – өтініш) және келесі құжаттарды:

      1) құқық, экономика және бизнес саласындағы жоғары білімі туралы дипломның электрондық көшірмесін;

      2) заңгерлік, экономикалық, бухгалтерлік, қаржылық, аудиторлық немесе бақылау-ревизия салаларындағы қатарынан үш жылдан кем емес жұмыс өтілін растайтын құжаттың электрондық көшірмесін;

      3) көрсетілетін қызметті алушының "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес ұсынылатын, осы Қағидаларға 1-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімін береді.

      Осы тармақтың 3)-тармақшасында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының келісімі қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізу, оны жинау және өңдеуді қамтиды.

      "Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына үміткер адамдардың біліктілік емтиханын өткізу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшада келтірілген.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 26.08.2022 № 887 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдауға жауапты құрылымдық бөлімшесі өтініш және құжаттар келіп түскен күні оларды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштің қабылдану мәртебесі туралы ақпарат көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" портал арқылы жолданады.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндерде жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші жеке басын куәландыратын құжаттың, өтелмеген немесе алынбаған соттылығының болуы немесе болмауы туралы, қылмыстық құқық бұзушылық жасағаны туралы, психикалық, мінез-құлықтық, оның ішінде психикаға белсенді әсер ететін заттарды тұтынуға байланысты бұзылушылықтарының (ауруларының) себебі бойынша психикалық денсаулық саласында медициналық көмек көрсететін ұйымдарда есепте тұратындығы/тұрмайтындығы туралы мәліметтерді тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдауға жауапты құрылымдық бөлімшесі көрсетілетін қызметті алушы ұсынған өтінішті және құжаттарды тіркеген күні оларды кейіннен орындаушыны анықтау үшін көрсетілетін қызметті берушінің оңалту және банкроттық мәселелерін реттейтін құрылымдық бөлімшесінің басшысына береді.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 24.12.2020 № 1231 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Орындаушы көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды 2 (екі) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 3 және 6-тармақтарына сәйкестігін қарайды.

      Құжаттарды қарау нәтижесі бойынша көрсетілетін қызметті беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беру немесе рұқсат бермеу туралы хабарламаны әзірлейді және оны көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы жолдайды.

      Біліктілік емтиханын тапсыруына рұқсат беру туралы хабарлама егер көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар осы Қағидалардың 6-тармағына сәйкес болған және көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидалардың 3-тармағымен белгіленген талаптарға сай болған жағдайда әзірленеді.

      Біліктілік емтиханын тапсыруына рұқсат беру туралы хабарлама көрсетілетін қызметті алушыға өткізілуі біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беру туралы өтінішті көрсетілетін қызметті алушы тапсырғаннан кейін кем дегенде 10 (он) жұмыс күнінен кейін тағайындалған біліктілік емтиханына қатысу құқығын береді.

      Біліктілік емтиханын тапсыруына рұқсат бермеу туралы хабарлама егер көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар осы Қағидалардың 6-тармағына сәйкес болмаған және (немесе) көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидалардың 3-тармағымен белгіленген талаптарға сай болмаған жағдайда әзірленеді.

      9. Көрсетілетін қызметті беруші біліктілік емтиханын өткізу күнін анықтайды.

      Біліктілік емтиханы қажеттілігіне қарай, бірақ тоқсанына кемінде бір рет өткізіледі.

      Біліктілік емтиханына жіберілген көрсетілетін қызметті алушы оның өту күніне дейін күнтізбелік 10 (он) күннен кешіктірілмей біліктілік емтиханы өтетін күн, уақыты мен орны туралы портал арқылы хабардар етіледі.

      Біліктілік емтиханына жіберілген көрсетілетін қызметті алушылар тізімі, біліктілік емтиханын өткізу күніне дейін күнтізбелік 10 (он) күннен кешіктірмей, оны өткізу күні, уақыты мен орны көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

2-параграф. Біліктілік емтиханын өткізу

      10. Біліктілік емтиханына келген кезде көрсетілетін қызметті алушы жеке басын сәйкестендіру үшін – жеке басын куәландыратын құжатты, не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжатты ұсынады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 30.05.2020 № 1222 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Біліктілік емтиханын ұйымдастыруды және қабылдауды Біліктілік емтиханын жүргізу жөніндегі Комиссия (бұдан әрі - Комиссия) жүзеге асырады.

      Комиссия құрамы көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұйрығымен бекітіледі.

      Комиссия төраға мен алты мүшеден - екі әкімшіден, көрсетілетін қызметті берушінің төрт өкілінен тұратын тұрақты жұмыс істейтін орган болып табылады.

      12. Әкімшілердің кандидатураларын дәрменсіз борышкердің мүлкі мен істерін басқару жөніндегі қызметті жүзеге асыратын тұлғалардың кәсіби бірлестіктерінің (бұдан әрі – кәсіби бірлестік) мүшелері бір жылдан аспайтын мерзімге айқындайды және Комиссия құрамына қосу үшін ұсынады.

      Кәсіби бірлестіктер оңалту және банкроттық саласында кемінде 5 (бес) жыл жұмыс тәжірибесі бар кандидаттарды таңдайды.

      Комиссия құрамына қосу үшін ұсынылатын кандидаттар туралы мәліметтер жыл сайын 15 қаңтардан кешіктірілмей мынадай ақпараттарды:

      кандидатты сайлаған кәсіби бірлестіктің атауын;

      кәсіби бірлестіктің сандық құрамын;

      кандидаттың тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе) және оның оңалту және банкроттық саласындағы жұмыс тәжірибесін көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушіге жолданады.

      Көрсетілетін қызметті берушіге кәсіби бірлестіктер таңдаған екеуден артық кандидат түскен кезде, Комиссия құрамына оңалту және банкроттық саласында жұмыс тәжірибесі көп әкімшілер енгізіледі.

      Көрсетілетін қызметті берушіге екі немесе одан көп кәсіби бірлестіктерден кандидатуралар түскен кезде, Комиссия құрамына әртүрлі кәсіби бірлестіктерден оңалту және банкроттық саласында жұмыс тәжірибесі көп әкімшілер енгізіледі.

      Жұмыс өтілі тең болған жағдайда мүшелері көп кәсіби бірлестік сайлаған кандидат енгізіледі.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 24.12.2020 № 1231 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Біліктілік емтиханы бір күн ішінде екі кезеңде өтеді:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасын білуіне компьютерлік тест тапсыру;

      2) көрсетілетін қызметті алушының емтихан билеттері бойынша білімін тексеру.

      Тестілік сұрақтар мен емтихан билеттер тізілімі Комиссия шешімімен бекітіледі және қажеттілігіне қарай жаңаланады.

      14. Біліктілік емтиханын өткізу алдында Комиссия көрсетілетін қызметті алушыны біліктілік емтиханының өту тәртібі туралы хабарландырады.

      15. Тестілік сұрақтардың мазмұны жалпы заң нормалары, оңалту және банкроттық туралы заңнама нормалары, оңалту және банкроттық рәсімдерді жүргізуге байланысты өзге де аралас салалар білімін болжайды. Сұрақтардың жауаптарының кемінде үш нұсқасы болуы тиіс.

      Тестілеу компьютер техникасын пайдалана отырып өткізіледі. Тестілеуде сұрақтар саны елуден аспайды. Тестілеу үшін бөлінген уақыт 50 (елу) минутты құрайды.

      16. Тестілеудің дұрыс жауаптарын есептеу қолданылатын компьютерлік бағдарламаның көмегімен автоматты түрде жүргізіледі. Тестілеу нәтижелері принтерде 2 (екі) данада басылып шығарылады, Комиссия хатшысымен бұрыштама қойылады және көрсетілетін қызметті алушыға жеке қол қойдыру арқылы танысу үшін ұсынылады.

      Тестілеу нәтижесінің бір данасы көрсетілетін қызметті алушыға табыс етіледі, екіншісі Комиссияға беріледі.

      17. Егер дұрыс жауаптардың саны ұсынылған сұрақтардың жалпы санының 70 және одан көп пайызын құраса, көрсетілетін қызметті алушы тестілеуден өтті деп саналады және екінші кезеңге жіберіледі.

      Тестілеу нәтижелері бойынша екінші кезеңге жіберілмеген көрсетілетін қызметті алушы біліктілік емтиханынан өтпеді деп есептеледі.

      18. Емтихан билеттері әкімші қызметін жүзеге асыру үшін білуді қажет ететін үш теориялық сұрақтан және бір тәжірибелік тапсырмадан тұрады.

      19. Емтихан билеттерінің сұрақтарына жауаптар дайындауға 30 (отыз) минут беріледі. Емтихан билеттерінің сұрақтарына көрсетілетін қызметті алушының ауызша жауаптарының дұрыстығын Комиссия мүшелері бес балдық жүйе бойынша бағалайды.

      Комиссияның әрбір мүшесі басқалардан тәуелсіз көрсетілетін қызметті алушының жауаптарын бағалайды.

      Комиссия хатшысы екінші кезеңнің қорытындылары бойынша Комиссия мүшелері шығарған нәтижелерді есептейді және жалпы орташа балды шығарады.

      Комиссия мүшелерінің бағалары, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының емтихан билетінің сұрақтары бойынша жинаған жалпы орташа балы Комиссияның хаттамасында көрсетіледі.

      20. Егер жалпы орташа балл кемінде төрт балды құраса, көрсетілетін қызметті алушы біліктілік емтиханын тапсырды деп саналады.

      21. Біліктілік емтихан кезінде көрсетілетін қызметті алушыларға басқа адамдармен сөйлесуге, материалдармен алмасуға, қағаз және электрондық тасығыштардағы ақпаратты пайдалануға, бөлмеден шығуға тыйым салынады. Тестіден өтуші адамдардың қабылдайтын - жіберетін электрондық құрылғылары (оның ішінде қалта дербес компьютерлері мен өзге де электрондық жабдықтар) тестілеу кезінде сөндіріледі.

      Аталған талаптарды бұзған жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Комиссия шешімі бойынша біліктілік емтиханынан шығарылады.

      Біліктілік емтиханынан шеттетілген көрсетілетін қызметті алушы, 6 (алты) ай өткеннен кейін, өтінішті қайта бере алады.

      22. Тестілеу және (немесе) емтихан сұрақтарына жауап беру нәтижелері бойынша Комиссия осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына біліктілік емтиханынан өткені туралы дәлелді шешім шығарады.

      Комиссия шешімі біліктілік емтиханын өткізген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы жіберіледі.

      Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына біліктілік емтиханынан өткені туралы Комиссия шешімі біліктілік емтиханы өткен күннен бастап бір жыл бойы жарамды және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 6 қаңтардағы № 4 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10194 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік органдардың хабарламаларды қабылдау қағидаларына сәйкес әкімші қызметін жүзеге асыруға құқығы бар адамдар хабарламаларының тізіліміне хабарлама беру үшін негіздеме болып табылады.

      23. Алып тасталды - ҚР Қаржы министрінің 26.11.2021 № 1222 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      24. Біліктілік емтиханының барысы хаттама түрінде ресімделеді, сондай-ақ жазу техникалық құралдарының көмегімен тіркеледі.

      Хаттамада: біліктілік емтиханының өткен күні, уақыты мен орны, көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), тестілеу нәтижесі, емтихан билетінің нөмірі, емтихан сұрақтары бойынша Комиссия мүшелері берген баллдар және жалпы орташа бал, сондай-ақ Комиссия шешімі көрсетіледі, хаттамаға біліктілік емтиханын өткізу кезінде қатысқан Комиссия мүшелері, бірақ Комиссияның барлық құрамының кемінде үштен екісі қол қояды.

      Ескерту. 24-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 29.06.2023 № 716 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-параграф. Бейнеконференцбайланысты қолдана отырып біліктілік емтиханын өткізу

      Ескерту. Қағидалар 3-параграфпен толықтырылды – ҚР Қаржы министрінің 24.12.2020 № 1231 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      24-1. Қазақстан Республикасының аумағына шет елден инфекциялық аурулардың әкеліну қаупі төнген кезде және республикада, Қазақстан Республикасының жекелеген аумақтарында және объектілерінде инфекциялық аурулар жағдайларының пайда болуы кезінде шектеу іс-шараларын, оның ішінде карантинді жүзеге асырған, төтенше жағдай енгізілген, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған кездерде, Комиссия біліктілік емтиханын бейнеконференцбайланысты қолдана отырып өткізуді бастамашылық етеді.

      Бейнеконференцбайланысты қолдана отырып біліктілік емтиханын өткізу көрсетілетін қызметті берушінің облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана бойынша аумақтық органдары ғимараттарында жүзеге асырылады.

      Бейнеконференцбайланысты қолдана отырып біліктілік емтиханын өткізуді ұйымдастыру оны өткізу күнін, уақытын, орнын анықтауға, біліктілік емтиханына жіберілген көрсетілетін қызметті алушыларды және техникалық мамандарды тиісінше ақпараттандыруға негізделеді.

      24-2. Бейнеконференцбайланысты қолдана отырып біліктілік емтиханын өткізу Қазақстан Республикасының заңнамасын білуіне компьютерлік тест тапсыру арқылы жүргізіледі.

      Тестілеуде сұрақтар саны 100 (жүзден) аспайды. Тестілеу осы Қағидалардың 15-тармағымен анықталған сұрақтарды қамтиды.

      Тестілеу үшін бөлінген уақыт 100 (жүз) минутты құрайды.

      Тестілеу нәтижелері принтерде басылып шығарылады, Комиссия хатшысымен бұрыштама қойылады және таныстыру үшін айтылады, және кейіннен Комиссияға ұсынылады.

      Бейнеконференцбайланысты қолдана отырып біліктілік емтиханын өткізу кезінде егер дұрыс жауаптардың саны ұсынылған сұрақтардың жалпы санының 70 (жетпіс) және одан көп пайызын құраса, көрсетілетін қызметті алушы біліктілік емтиханынан өтті деп саналады.

      Тестілеу нәтижелері бойынша Комиссия осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына біліктілік емтиханынан өткені туралы дәлелді шешім шығарады.

      Комиссия шешімі біліктілік емтиханын өткізген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы жіберіледі.

      24-3. Біліктілік емтиханының барысы хаттама түрінде ресімделеді, сондай-ақ жазу техникалық құралдарының көмегімен тіркеледі.

      Хаттамада: біліктілік емтиханының өткен күні, уақыты мен орны, бейнеконференцбайланысты қолданғаны туралы ақпарат, көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), тестілеу нәтижесі, сондай-ақ Комиссия шешімі көрсетіледі, хаттамаға біліктілік емтиханын өткізу кезінде қатысқан Комиссия мүшелері, бірақ Комиссияның барлық құрамының кемінде үштен екісі қол қояды.

      Ескерту. 24-3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 29.06.2023 № 716 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      24-4. Бейнеконференцбайланысты қолдана отырып біліктілік емтиханын өткізу кезінде басқа адамдармен сөйлесуге, материалдармен алмасуға, қағаз және электрондық тасығыштардағы ақпаратты пайдалануға, бөлмеден шығуға жол берілмейді, сондай-ақ ақпараттарды тасымалдау функциясымен жабдықталған ұялы байланыс заттарын ғимаратқа алып кіруге тыйым салынады.

      Көрсетілген талаптарды бұзу көрсетілетін қызметті алушыны біліктілік емтиханынан шығаруға әкеліп соғады.

      Мұндай көрсетілетін қызметті алушымен осы Қағидалардың 21-тармағымен белгіленген мерзімде өтінішті қайта беру жүзеге асырылады.

      24-5. Алып тасталды - ҚР Қаржы министрінің 26.11.2021 № 1222 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      25. Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, Заңның ережелеріне сәйкес:

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы атына;

      мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымданады.

      26. Шағымды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа мөртаңба, кіріс нөмірі және күні қойылады) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      27. Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен шағым Заңның 25-бабы 2) тармақшасына сәйкес тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарастырылуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қарастырылуға жатады.

      28. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген кезде, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының Азаматтық процестік кодексінде белгіленген тәртіппен Заңның 4-бабы 1-тармағының 6) тармақшасы ережелеріне сәйкес сотқа жүгінуге құқылы.

      Ескерту. 28-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 29.06.2023 № 716 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Біліктілік емтиханын
өткізу қағидаларына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрлігінің
Мемлекеттік кірістер комитетіне
____________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған жағдайда)
____________________________
(тұрғылықты жерінің
мекенжайы)
____________________________
(байланыс телефоны,
электрондық мекенжайы)

Біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беру туралы өтініш

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 26.08.2022 № 887 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Маған біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беруіңізді сұраймын.

      Біліктілік емтиханын тапсыру тілі: _______________________.

      Қоса берілетін құжаттар:

      __________________;

      __________________;

      __________________.

      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растай отырып ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім беремін.

      _______________                         _____________________________________

      (қолы)                                     (тегі, аты, әкесінің аты

      (бар болған жағдайда)

      20 _ жылғы "____" ____________.

  Біліктілік емтиханын
өткізу қағидаларына
1-1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрлігінің
Мемлекеттік кірістер комитеті
көрсетілетін қызметті
берушінің бизнес-
сәйкестендіру нөмірі
__________________________
__________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған жағдайда)

Көрсетілетін қызметті алушының "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес ұсынылатын, мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі

      Ескерту. Қағида 1-1-қосымшамен толықтырылды – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 26.08.2022 № 887 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Мен, ____________________________________ "Дербес деректер және оларды қорғау

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 28 сәуірдегі №191 бұйрығымен бекітілген Біліктілік емтиханын өткізу қағидаларының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9479 болып тіркелген) 6-тармағына сәйкес қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісім беремін.

      Ұсынылатын құжаттардың дұрыстығын және мемлекеттік қызмет көрсету кезінде біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін талап етілетін өзге де мәліметтерді қамтитын қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісемін.

      Осы Келісім мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алғанға дейін барлық кезең ішінде қолданылады.

      _________                               ________________________

      (қолы)                                     (тегі, аты, әкесінің аты

      (бар болған жағдайда)

      20 _ жылғы "____" ____________.

  Біліктілік емтиханын
өткізу қағидаларына
2-қосымша

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 26.08.2022 № 887 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

"Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына үміткер адамдардың біліктілік емтиханын өткізу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік қызметті көрсету әдістері

www. egov. kz "Электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал)

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына біліктілік емтиханынан өткені туралы шешімі – 2 (екі) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Электрондық (толығымен автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына біліктілік емтиханынан өткені туралы шешімі.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға жолданады.

6

Қазақстан Республикасының заңнамаларында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан өндірілетін төлем мөлшері және оны өндіру тәсілдері

Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

Көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден жұмаға дейін, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.
Портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Кодекске және Заңға сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштер қабылдау мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтер тізбесі

1) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 28 сәуірдегі № 191 бұйрығымен бекітілген Біліктілік емтиханын өткізу қағидаларының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9479 болып тіркелген) (бұдан әрі – Қағидалар) 1-қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат түріндегі әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына үміткер адамдардың біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беру туралы өтініш;
2) құқық, экономика және бизнес саласындағы жоғары білімі туралы дипломның электрондық көшірмесі, не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат;
3) заңгерлік, экономикалық, бухгалтерлік, қаржылық, аудиторлық немесе бақылау-ревизия салаларындағы қатарынан үш жылдан кем емес жұмыс өтілін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;
4) көрсетілетін қызметті алушының "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес Қағидалардың 1-1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі.
Осы тармақтың 4)-тармақшасында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының келісімі қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізу, оны жинау және өңдеуді қамтиды.

9

Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден көрсетілетін қызметті берушінің бас тартуы үшін негіздемелер

Көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қағидалардың 3 және 6-тармақтарында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

10

Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық нысанда портал арқылы алуға мүмкіндігі бар.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәртебесі туралы ақпаратты бірыңғай байланыс орталығының порталындағы "жеке кабинеті" арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде, сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.
Бірыңғай байланыс орталығы: 8 800 080 7777, 1414.
Цифрлық құжаттар сервисі мобильді қосымшада авторландырылған пайдаланушылар үшін қолжетімді.
Цифрлық құжатты пайдалану үшін ЭЦҚ немесе бір реттік парольді пайдалана отырып, мобильді қосымшада авторландырудан өту, одан әрі "Цифрлық құжаттар" бөліміне өтіп, қажетті құжатты таңдау қажет.

  Біліктілік емтиханын
өткізу қағидаларына
3-қосымша

Біліктілік емтиханын тапсыруға рұқсат беру (рұқсат бермеу) туралы Хабарлама

      Нөмірі

      Берілген күні

      ________________________________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе)

      Сіздің 20____ жылғы "___" _______ № _____________ өтінішіңізге сәйкес біліктілік

      емтиханына рұқсат берілгендігі (берілмегендігі) туралы хабарлайды.

      Біліктілік емтиханына рұқсат бермеуге негіз:*

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Лауазымы                                                Тегі, аты, әкесінің аты (егер ол

      жеке басты куәландыратын

      құжатта көрсетілсе)

      Ескертпе:

      * Біліктілік емтиханына рұқсат бермеу туралы хабарлама әзірлеу кезінде толтырылады

  Біліктілік емтиханын
өткізу қағидаларына
4-қосымша

Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына біліктілік емтиханынан өткені туралы шешім

      Ескерту. 4-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 24.12.2020 № 1231 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Нөмірі

      Берілген күні

      Біліктілік емтиханының нәтижесі бойынша ___________________

      ________________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе)

      тестілеу бойынша: ________ балл;

      емтихан билеті бойынша: ________ балл алды*.

      Біліктілік емтиханын өткізу жөніндегі Комиссия мынадай құрамда:

      Төраға: _________________

      Комиссия мүшелері: _________________

      _________________

      _________________

      _________________

      Нәтиже:

      ____________________________________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе)

      біліктілік емтиханын тапсырды (тапсырмады).

      Лауазымы тегі, аты, әкесінің аты

      (егер ол жеке басты куәландыратын

      құжатта көрсетілсе)

      Ескертпе: *бейнеконференцбайланысты қолдана отырып біліктілік емтиханын өткізу

      кезінде толтырылмайды

Об утверждении Правил проведения квалификационного экзамена

Приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра финансов Республики Казахстан от 28 апреля 2014 года № 191. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 июня 2014 года № 9479.

      В соответствии с подпунктом 23-2) статьи 15 Закона Республики Казахстан "О реабилитации и банкротстве" и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра финансов РК от 26.11.2021 № 1222 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения квалификационного экзамена.

      2. Налоговому комитету Министерства финансов Республики Казахстан (Джумадильдаев А.С.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и официальное опубликование в средствах массовой информации;

      2) опубликование настоящего приказа на официальном интернет - ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

Заместитель Премьер - Министра


Республики Казахстан -


Министр финансов


Республики Казахстан

Б. Султанов


  Утверждены
приказом Заместителя
Премьер- Министра Республики
Казахстан – Министра финансов
Республики Казахстан
от 28 апреля 2014 года № 191

Правила проведения квалификационного экзамена

      Сноска. Правила в редакции приказа Министра финансов РК от 30.05.2020 № 549 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня их первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения квалификационного экзамена (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 23-2) статьи 15 Закона Республики Казахстан "О реабилитации и банкротстве" и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее – Закон) и определяют порядок оказания государственной услуги "Проведение квалификационного экзамена лиц, претендующих на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих)" (далее – Государственная услуга) центральным государственным органом, осуществляющим государственное регулирование в области реабилитации и банкротства.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра финансов РК от 26.11.2021 № 1222 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Услугодатель – Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Услугополучатель – физическое лицо, отвечающее следующим требованиям:

      1) наличие высшего образования в области права, экономики и бизнеса;

      2) наличие стажа работы не менее трех последовательных лет в юридической, экономической, бухгалтерской, финансовой, аудиторской или контрольно-ревизионной сферах;

      3) отсутствие сведений о состоянии на учете в организациях, оказывающих медицинскую помощь в области психического здоровья, по поводу психических, поведенческих расстройств (заболеваний), в том числе связанных с употреблением психоактивных веществ;

      4) отсутствие непогашенной или неснятой судимости;

      5) отсутствие сведений о признании судом недееспособным или ограниченно дееспособным.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа Министра финансов РК от 24.12.2020 № 1231 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня их первого официального опубликования).

      4. Государственная услуга оказывается через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).

      5. В соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона услугодатель обеспечивает внесение данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания Государственной услуги в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации.

      При внесении изменений и (или) дополнений в настоящие Правила услугодатель направляет оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", в Единый контакт-центр информацию о таких изменениях и (или) дополнениях в течение 10 (десяти) рабочих дней после государственной регистрации в органах юстиции соответствующего нормативного правового акта.

      Сноска. Пункт 5 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 26.08.2022 № 887 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок оказания Государственной услуги

Параграф 1. Процесс оказания Государственной услуги

      6. Услугополучатель для получения Государственной услуги представляет услугодателю через портал заявление о допуске к сдаче квалификационного экзамена согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – заявление) и следующие документы:

      1) электронную копию диплома о высшем образовании в области права, экономики и бизнеса;

      2) электронную копию документа, подтверждающего наличие стажа работы не менее трех последовательных лет в юридической, экономической, бухгалтерской, финансовой, аудиторской или контрольно ревизионной сферах;

      3) согласие услугополучателя, предоставляемое в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги, по форме согласно приложению 1-1 к настоящим Правилам.

      Согласие услугополучателя, указанное в подпункте 3) настоящего пункта, включает в себя доступ к персональным данным ограниченного доступа, его сбор и обработку.

      Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Проведение квалификационного экзамена лиц, претендующих на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих)" приведен согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Сноска. Пункт 6 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 26.08.2022 № 887 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Структурное подразделение услугодателя, ответственное за прием документов, в день поступления заявления и документов осуществляет их прием и регистрацию.

      Информация о статусе принятия заявления на оказание государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя через портал.

      При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется на следующий рабочий день.

      Сведения документа, удостоверяющего личность, о наличии либо отсутствии непогашенной или неснятой судимости, о совершении уголовного правонарушения, о состоянии/не состоянии на учете в организациях, оказывающих медицинскую помощь в области психического здоровья, по поводу психических, поведенческих расстройств (заболеваний), в том числе связанных с употреблением психоактивных веществ услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Структурное подразделение услугодателя, ответственное за прием документов, в день регистрации заявления и документов, представленных услугополучателем, передает их руководству структурного подразделения услугодателя, регулирующего вопросы реабилитации и банкротства, для распределения в последующем исполнителю.

      Сноска. Пункт 7 - в редакции приказа Министра финансов РК от 24.12.2020 № 1231 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня их первого официального опубликования).

      8. В течение 2 (двух) рабочих дней исполнитель рассматривает документы, представленные услугополучателем, на предмет соответствия пунктам 3 и 6 настоящих Правил.

      По итогам рассмотрения документов услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня формирует Уведомление о допуске или недопуске к квалификационному экзамену, по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам, и направляет его услугополучателю через портал.

      Уведомление о допуске к квалификационному экзамену формируется в случае, если представленные услугополучателем документы соответствуют пункту 6 настоящих Правил и услугополучатель соответствует требованиям, установленным пунктом 3 настоящих Правил.

      Уведомление о допуске к квалификационному экзамену предоставляет право услугополучателю принять участие в сдаче квалификационного экзамена, проведение которого назначено не менее чем через 10 (десять) рабочих дней после подачи услугополучателем заявления о допуске к сдаче квалификационного экзамена.

      Уведомление о недопуске к квалификационному экзамену формируется в случае, если представленные услугополучателем документы не соответствуют пункту 6 настоящих Правил и услугополучатель не соответствует требованиям, установленным пунктом 3 настоящих Правил.

      9. Услугодатель определяет дату проведения квалификационного экзамена.

      Квалификационный экзамен проводится по мере необходимости, но не реже одного раза в квартал.

      Услугополучатель, допущенный к квалификационному экзамену, уведомляется о дате, времени, месте проведения квалификационного экзамена не позднее чем, за 10 (десять) календарных дней до его проведения посредством портала.

      Списки услугополучателей, допущенных к квалификационному экзамену, не позднее, чем за 10 (десять) календарных дней до дня его проведения, размещаются на интернет-ресурсе услугодателя с указанием даты, времени и места проведения квалификационного экзамена.

Параграф 2. Проведение квалификационного экзамена

      10. При явке на квалификационный экзамен услугополучатель предъявляет для идентификации личности – документ, удостоверяющий его личность, либо электронный документ из сервиса цифровых документов.

      Сноска. Пункт 10 - в редакции приказа Министра финансов РК от 26.11.2021 № 1222 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Организация и прием квалификационного экзамена осуществляется Комиссией по проведению квалификационного экзамена (далее - Комиссия).

      Состав Комиссии утверждается приказом руководителя услугодателя.

      Комиссия является постоянно действующим органом, состоящим из председателя и шести членов – двух администраторов, четырех представителей услугодателя.

      12. Кандидатуры администраторов определяются членами профессиональных объединений лиц, осуществляющих деятельность по управлению имуществом и делами несостоятельного должника (далее – профессиональные объединения), сроком не более чем на год, и рекомендуются для включения в состав Комиссии.

      Профессиональные объединения избирают кандидатов, имеющих опыт работы в сфере реабилитации и банкротства не менее 5 (пяти) лет.

      Сведения о рекомендуемых для включения в состав Комиссии кандидатах ежегодно, не позднее 15 января, направляются услугодателю с указанием следующей информации:

      наименование профессионального объединения, избравшего кандидата;

      количественный состав профессионального объединения;

      фамилия, имя, отчество (если оно указано в документе, удостоверяющем личность) кандидата и опыт его работы в сфере реабилитации и банкротства.

      При поступлении услугодателю более двух кандидатов, избранных профессиональными объединениями, в состав Комиссии включаются администраторы, имеющие больший опыт работы в сфере реабилитации и банкротства.

      При поступлении услугодателю кандидатур от двух и более профессиональных объединений, в состав Комиссии включаются администраторы, имеющие больший опыт работы в сфере реабилитации и банкротства, от разных профессиональных объединений.

      При равенстве стажа работы включается кандидат, избранный профессиональным объединением, с большим количеством членов.

      Сноска. Пункт 12 - в редакции приказа Министра финансов РК от 24.12.2020 № 1231 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня их первого официального опубликования).

      13. Квалификационный экзамен проводится в течение 1 (одного) дня в два этапа:

      1) сдача компьютерного тестирования на знание законодательства Республики Казахстан;

      2) проверка знаний услугополучателя по экзаменационным билетам.

      Перечень тестовых вопросов и экзаменационных билетов утверждается решением Комиссии и обновляется по мере необходимости.

      14. Перед прохождением квалификационного экзамена Комиссия информирует услугополучателя о порядке проведения квалификационного экзамена.

      15. Содержание тестовых вопросов предполагает знание общих юридических норм, норм законодательства о реабилитации и банкротстве, иных смежных отраслей, связанных с проведением процедур реабилитации и банкротства. Вопросы должны содержать не менее трех вариантов ответа.

      Тестирование проводится с использованием компьютерной техники. Количество вопросов при тестировании не превышает пятидесяти. Время, отведенное для тестирования, составляет 50 (пятьдесят) минут.

      16. Подсчет правильных ответов тестирования производится при помощи используемой компьютерной программы автоматически. Результаты тестирования распечатываются на принтере в 2 (двух) экземплярах, визируются секретарем комиссии и предоставляются услугополучателю для ознакомления путем проставления личной подписи.

      Один экземпляр листа с результатами тестирования вручается услугополучателю, второй передается Комиссии.

      17. Услугополучатель считается прошедшим тестирование, если количество правильных ответов составляет 70 и более процентов от общего числа предложенных вопросов, и допускается ко второму этапу.

      Услугополучатель, не допущенный по результатам тестирования ко второму этапу, считается не прошедшим квалификационный экзамен.

      18. Экзаменационные билеты содержат три теоретических вопроса, знание которых необходимо для осуществления деятельности администратора и одно практическое задание.

      19. На подготовку ответов на вопросы экзаменационных билетов отводится 30 (тридцать) минут. Правильность устных ответов услугополучателя на вопросы экзаменационных билетов оценивается членами Комиссии по пятибалльной системе.

      Каждый член Комиссии оценивает ответы услугополучателя независимо от других.

      По итогам второго этапа секретарь Комиссии производит подсчет результатов, выставленных членами Комиссии, и выводит общий средний балл.

      Оценки членов Комиссии, а также общий средний балл, набранный услугополучателем по вопросам экзаменационного билета, отражаются в протоколе Комиссии.

      20. Услугополучатель считается сдавшим квалификационный экзамен, если общий средний балл составил не менее четырех баллов.

      21. При прохождении квалификационного экзамена услугополучателям не допускается разговаривать с другими лицами, обмениваться материалами, использовать информацию на бумажных и электронных носителях, покидать помещение. Принимающие – передающие электронные устройства (в том числе карманные персональные компьютеры и иное электронное оборудование) тестируемых лиц отключаются на время проведения тестирования.

      В случае нарушения указанных требований, услугополучатель отстраняется от квалификационного экзамена на основании решения Комиссии.

      Услугополучатель, отстраненный от квалификационного экзамена, повторно подает заявление по истечении 6 (шести) месяцев со дня вынесения решения.

      22. По результатам тестирования и (или) ответов на экзаменационные вопросы Комиссия выносит мотивированное решение о прохождении квалификационного экзамена на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих), по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      Решение Комиссии направляется услугополучателю через портал не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня проведения квалификационного экзамена.

      Решение Комиссии о прохождении квалификационного экзамена на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих) действительно в течение года со дня проведения квалификационного экзамена и является основанием для подачи уведомления в реестр уведомлений лиц, имеющих право осуществлять деятельность администратора, согласно Правилам приема уведомлений государственными органами, утвержденным приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 6 января 2015 года № 4 (зарегистрирован в Реестре нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 10194).

      23. Исключен приказом Министра финансов РК от 26.11.2021 № 1222 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      24. Ход квалификационного экзамена оформляется в виде протокола, а также фиксируется с помощью технических средств записи.

      В протоколе отражаются: дата, время и место проведения квалификационного экзамена, фамилия, имя, отчество (при его наличии) услугополучателя, результат тестирования, номер экзаменационного билета, баллы, выставленные членами Комиссии, и общий средний балл по вопросам экзаменационного билета, а также решение Комиссии, протокол подписывается членами Комиссии, присутствовавшими при проведении квалификационного экзамена, но не менее двух третей от всего состава Комиссии.

      Сноска. Пункт 24 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 29.06.2023 № 716 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Параграф 3. Проведение квалификационного экзамена с применением видеоконференцсвязи

      Сноска. Глава 2 дополнена параграфом 3 в соответствии с приказом Министра финансов РК от 24.12.2020 № 1231 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня их первого официального опубликования).

      24-1. При осуществлении ограничительных мероприятий, в том числе карантина, при угрозе завоза инфекционных заболеваний из-за рубежа на территорию Республики Казахстан и при возникновении случаев инфекционных заболеваний в республике, на отдельных территориях и объектах Республики Казахстан, введения чрезвычайного положения, возникновения чрезвычайных ситуаций социального, природного и техногенного характера на определенной территории, Комиссия инициирует проведение квалификационного экзамена с применением видеоконференцсвязи.

      Проведение квалификационного экзамена с применением видеоконференцсвязи осуществляется в зданиях территориальных органов услугодателя по областям, городам республиканского значения и столицы.

      Организация проведения квалификационного экзамена с применением видеоконференцсвязи заключается в определении даты, времени, места его проведения, надлежащем информировании услугополучателей, допущенных к квалификационному экзамену и технических специалистов.

      24-2. Квалификационный экзамен с применением видеоконференцсвязи проводится путем сдачи компьютерного тестирования на знание законодательства Республики Казахстан.

      Количество вопросов при тестировании не превышает 100 (сто). Тестирование содержит вопросы, определенные пунктом 15 настоящих Правил.

      Время, отведенное для тестирования, составляет 100 (сто) минут.

      Результаты тестирования распечатываются на принтере, визируются и озвучиваются секретарем комиссии для ознакомления, и в последующем передаются Комиссии.

      При проведении квалификационного экзамена с применением видеоконференцсвязи услугополучатель считается прошедшим квалификационный экзамен, если количество правильных ответов составляет 70 (семьдесят) и более процентов от общего числа предложенных вопросов.

      По результатам тестирования Комиссия выносит мотивированное решение о прохождении квалификационного экзамена на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих) согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      Решение Комиссии направляется услугополучателю через портал не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня проведения квалификационного экзамена.

      24-3. Ход квалификационного экзамена оформляется в виде протокола, а также фиксируется с помощью технических средств записи.

      В протоколе отражаются: дата, время и место проведения квалификационного экзамена, информация об использовании видеоконференцсвязи, фамилия, имя, отчество (при его наличии) услугополучателя, результат тестирования, а также решение Комиссии, протокол подписывается членами Комиссии, присутствовавшими при проведении квалификационного экзамена, но не менее двух третей от всего состава Комиссии.

      Сноска. Пункт 24-3 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 29.06.2023 № 716 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      24-4. При проведении квалификационного экзамена с применением видеоконференцсвязи не допускается разговаривать с другими лицами, обмениваться материалами, использовать информацию на бумажных и электронных носителях, покидать помещение, а также запрещается проносить в здание предметы мобильной связи, оснащенные функциями переноса информации.

      Нарушение указанных требований влечет отстранение услугополучателя от квалификационного экзамена.

      Повторная подача заявления таким услугополучателем осуществляется в срок, установленный пунктом 21 настоящих Правил.

      24-5. Исключен приказом Министра финансов РК от 26.11.2021 № 1222 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      25. В случаях несогласия с результатами оказания Государственной услуги услугополучателем подается жалоба на решение, действие (бездействие) услугодателя по вопросам оказания Государственной услуги в соответствии с положениями Закона:

      на имя руководителя услугодателя;

      в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания Государственных услуг.

      26. Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе) в канцелярии услугодателя.

      27. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя в соответствии с подпунктом 2) статьи 25 Закона подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      28. При несогласии с результатами оказания Государственной услуги услугополучатель вправе обратиться в суд в соответствии с положениями подпункта 6) пункта 1 статьи 4 Закона в порядке, установленном Гражданским процессуальным кодексом Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 28 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 29.06.2023 № 716 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Правилам проведения
квалификационного экзамена
Комитет государственных доходов
Министерства финансов
Республики Казахстан
от _________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
____________________________
(адрес фактического места жительства)
____________________________
(контактные телефоны,
электронный адрес)

Заявление о допуске к сдаче квалификационного экзамена

      Сноска. Приложение 1 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 26.08.2022 № 887 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Прошу допустить меня к сдаче квалификационного экзамена.
Язык сдачи квалификационного экзамена: _______________________.
Прилагаемые документы:
__________________;
__________________;
__________________.
Подтверждаю достоверность представленной информации и даю согласие
на использование сведений, содержащихся в информационных системах,
составляющих охраняемую законом тайну.
__________________ ____________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
"____" ____________20 _ года.

  Приложение 1-1
к Правилам проведения
квалификационного экзамена
Комитет государственных доходов
Министерства финансов
Республики Казахстан
бизнес-идентификационный
номер услугодателя __________
от _________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)

Согласие услугополучателя, предоставляемое в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан
"О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным
ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги

      Сноска. Правила дополнены приложением 1-1 в соответствии с приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 26.08.2022 № 887 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Я, __________________________________________________ даю согласие на доступ
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
к персональным данным ограниченного доступа в соответствии с пунктом 6 Правил
проведения квалификационного экзамена, утвержденных приказом Заместителя
Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан
от 28 апреля 2014 года № 191 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации
нормативных правовых актов под № 9479), которые требуются для оказания
государственной услуги согласно статье 8 Закона Республики Казахстан
"О персональных данных и их защите".
Согласен(а) на доступ к персональным данным ограниченного доступа, включающее
в себя иные сведения, которые требуются для подтверждения достоверности
предоставляемых документов, и соответствия квалификационным требованиям
при оказании государственной услуги.
Настоящее согласие действует в течение всего периода до получения результата
оказания государственной услуги.
___________ ________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
"____" ____________20 _ года.

  Приложение 2
к Правилам проведения
квалификационного экзамена

      Сноска. Приложение 2 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 26.08.2022 № 887 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Проведение квалификационного экзамена лиц, претендующих на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих)"

1

Наименование услугодателя

Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан (далее – услугодатель)

2

Способы предоставления государственной услуги

Веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал)

3

Срок оказания государственной услуги

Решение о прохождении квалификационного экзамена на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих) – 2 (два) рабочих дня.

4

Форма оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная)

5

Результат оказания государственной услуги

Решение о прохождении квалификационного экзамена на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих).
Результат оказания Государственной услуги, удостоверенный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) должностного лица услугодателя, направляется услугополучателю в форме электронного документа.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается бесплатно.

7

График работы услугодателя и объектов информации

Услугодателя – с понедельника по пятницу, с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан (далее – Кодекс) и Закону Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан" (далее – Закон).
Портала – круглосуточно, кроме технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Кодексу и Закону, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

1) заявление о допуске к сдаче квалификационного экзамена лиц, претендующих на право осуществлять деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного, временного и банкротного управляющих), в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя, согласно приложению 1 к Правилам проведения квалификационного экзамена, утвержденных приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 28 апреля 2014 года № 191 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9479) (далее – Правила);
2) электронная копия диплома о высшем образовании в области права, экономики и бизнеса, либо цифровой документ из сервиса цифровых документов;
3) электронная копия документа, подтверждающего наличие стажа работы не менее трех последовательных лет в юридической, экономической, бухгалтерской, финансовой, аудиторской или контрольно-ревизионной сферах;
4) согласие услугополучателя, предоставляемое в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги, по форме согласно приложению 1-1 к Правилам.
Согласие услугополучателя, указанное в подпункте 4) настоящего пункта, включает в себя доступ к персональным данным ограниченного доступа, его сбор и обработку.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

Несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги требованиям, установленным пунктами 3 и 6 Правил.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра.
Единый контакт-центр: 8-800-080-7777, 1414.
Сервис цифровых документов доступен для пользователей, авторизованных в мобильном приложении.
Для использования цифрового документа услугополучатель проходит авторизацию в мобильном приложении с использованием ЭЦП или одноразового пароля, далее переходит в раздел "Цифровые документы" и выбирает необходимый документ.

  Приложение 3
к Правилам проведения
квалификационного экзамена

                                          Уведомление
                        о допуске (недопуске) к квалификационному экзамену

      Номер
      Дата выдачи
      _____________________________________________________________________________________
      Фамилия, имя, отчество (если оно указано в документе, удостоверяющем личность)
      В соответствии с Вашим заявлением № _____________ от "___" _______ 20____ года сообщает о
допуске (недопуске) к квалификационному экзамену.
      Основание недопуска к квалификационному экзамену:*
      _____________________________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________________________
            Должность                                     Фамилия, имя, отчество
                                                      (если оно указано в документе,
                                                      удостоверяющем личность)
      Примечание:
      * заполняется при формировании Уведомления о недопуске к квалификационному экзамена

  Приложение 4
к Правилам проведения
квалификационного экзамена

      Решение о прохождении квалификационного экзамена на право осуществлять
      деятельность администратора (временного администратора, реабилитационного,
                        временного и банкротного управляющих)


      Сноска. Приложение 4 - в редакции приказа Министра финансов РК от 24.12.2020 № 1231 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня их первого официального опубликования).

      Номер
Дата выдачи

      По результатам квалификационного экзамена_______________________________
________________________________________________________ набрал (ла):
Фамилия, имя, отчество (если оно указано в документе, удостоверяющем личность) по
тестированию: ________ баллов; по экзаменационному билету: ________ баллов*.
Комиссия по проведению квалификационного экзамена в составе:
Председателя: _________________
Членов комиссии:       _________________
                  _________________
                  _________________
                  _________________
Результат:
________________________________________________ сдал (не сдал)
Фамилия, имя, отчество (если оно указано в документе, удостоверяющем личность)
квалификационный экзамен.
Должность Фамилия, имя, отчество
(если оно указано в документе, удостоверяющем личность)
Примечание: *не заполняется при проведении квалификационного экзамена с применением
видеоконференцсвязи