Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 24 ақпандағы № 166 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 2 шілдеде № 11540 болып тіркелді.

      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 22.08.2016 № 622 (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Теміржол көлігі туралы" 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-19) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 22.08.2016 № 622 (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіпте Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында жариялау және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму бірінші вице-министрі Ж.М. Қасымбекке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін атқарушы
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛДІ":

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрі

      ______________ Б. Сұлтанов

      2015 жылғы 21 сәуір

      "КЕЛІСІЛДІ":

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрі

      ______________ Е. Досаев

      2015 жылғы 29 мамыр



  Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін атқарушысының
2015 жылғы 24 ақпандағы
№ 166 бұйрығымен бекітілген

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын
жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ
мерзімді субсидиялау қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 22.08.2016 № 622 (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. Осы Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар), "Теміржол көлігі туралы" 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңы 14-бабының 2-тармағы 34-19) тармақшасына сәйкес жасалды және Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау (бұдан әрі – шығыстар) тәртібін айқындайды.

      1-1. Ресей Федерациясы аумағында орналасқан Қазақстан Республикасы темір жол учаскелері мен Қазақстан Республикасы аумағында орналасқан Ресей Федерациясы темір жол учаскелері бойынша өтетін әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын субсидиялау тәртібі 2017 жылғы 13 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңымен ратификацияландырылған 1996 жылғы 18 қазандағы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Ресей Федерациясының Үкіметі арасындағы Темір жол көлігі кәсіпорындарының, мекемелері мен ұйымдарының қызметін құқықтық реттеудің ерекшеліктері туралы келісімге өзгерістер енгізу туралы хаттамасына сәйкес бекітілетін теміржол жолаушылар тасымалдарын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын субсидиялау қағидаларына сәйкес айқындалады.

      Ескерту. 1-бөлім 1-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 30.06.2017 № 411 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы қағидаларда мынадай қысқартулар мен терминдер пайдаланылады:

      1) уәкілетті орган – теміржол көлігі саласында басшылық ететін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген – салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады;

      2) Ұлттық инфрақұрылым операторы – магистральдық теміржол желісін жаңғыртуды, күтіп-ұстауды, пайдалануды жүзеге асыратын және магистральдық теміржол желісі қызметтерін көрсететін, сондай-ақ акцияларының бақылау пакеті Ұлттық теміржол компаниясына тиесілі заңды тұлға.

2-бөлім. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар
тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын
ұзақ мерзімді субсидиялау тәртібі

1-параграф. Субсидия мөлшерін анықтау

      3. Ұзақ мерзімді субсидиялауға тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет шеңберінде әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушы айқындайтын шығыстары бюджет қаражаты есебінен ұзақ мерзімді субсидиялауға жататын ашық тендер негізінде өтетін конкурс нәтижесі бойынша айқындалған тасымалдаушының шығыстары жатады.

      4. Облысаралық қатынастар уәкілетті органдармен, ал ауданаралық (облысішілік, қалааралық) және қала маңы қатынастары – жергілікті өкілдер және облыстық, республикалық маңызы бар қалалар және облыстық атқарушы органдармен айқындалады.

      5. Тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондарын есепке ала отырып облысаралық қатынастардағы шығыстарды тиісті жылға арналған республикалық бюджетте көзделген сома мөлшерінде субсидияланады.

      6. Тасымалдаушының ауданаралық (облысішілік, қалааралық) және қала маңындағы қатынастарды тиісті жергілікті бюджеттерде көзделген сомалар шегінде субсидияланады.

      7. Шығыстарын субсидиялаудың жалпы сомасы Заңның 14-бабы 2-тармағы 34-23) тармақшасына сәйкес уәкілетті органмен бекітілген әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесіне (бұдан әрі – Әдістеме) сәйкес есептелген жыл сайынғы тиісті бюджетте қарастырылады.

      8. Табиғи монополиялар саласында және реттелетін нарықтарда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган (бұдан әрі – мемлекеттік орган) жыл сайын Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2019 жылғы 19 қарашадағы № 90 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19617 болып тіркелген) Тарифтерді қалыптастыру қағидаларына сәйкес тасымалдаушылар үшін тиісті жылға субсидиялауға бөлінген көлемдегі мемлекеттік бюджетті есепке ала отырып, магистральдық теміржол желісінің қызметтеріне тарифтерге (бағаларына, мөлшерлемелерге, алымдарға) уақытша төмендету коэффициенттін белгілейді.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 09.03.2021 № 103 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Пойыздардың тізбесі, тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың саны, олардың әлеуметтік маңызы бар қатынастарда қатынау кезеңділігі, осы пойыздардың, тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың субсидияланатын бөлігінің көлемділігі уәкілетті және атқарушы органдарымен айқындалады.

      10. Жолаушылар поездарының құрамдарында вагон-мейрамханалардың және багаждық вагондардың, сонымен қатар жолаушылар поездарының қатынауын (эксплуатацияны) қамтамасыз ету үшін қажет технологиялық вагондардың қатынастарын қамтамасыз ететін тасымалдаушыларға мемлекеттік орган осы Қағидалардың 8-тармағына сәйкес жыл сайын белгіленген тәртіпте магистральдық теміржол желісінің қызметтеріне арналған тарифтерге (бағаларға, мөлшерлемелерге, алымдарға) Республикалық бюджет комиссиясының шешімімен көзделген мөлшерде уақытша төмендету коэффициентін белгілейді.

      11. Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі субсидиялар мөлшерін тиісті бюджеттің шығыс бөлігіне енгізу үшін есептеуді әр жолаушы поезы бойынша тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып Әдістемеге сәйкес жүргізеді.

      12. Ұзақ мерзімді субсидиялауға Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 545 бұйрығымен бекітілген Жолаушыларды, багажды, жүктерді, жүк-багажды және почта жөнелтімдерін тасымалдау қағидаларына сәйкес (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13714 болып тіркелген) тасымалдаушының жалпы, плацкарт, купе, дизель және электр поездарының вагондары санаттарымен әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты, сондай-ақ тиісті бекітілген бюджетке сәйкес келетін деңгей шегінде жолаушылар поездарының қатынауын қамтамасыз ету үшін технологиялық қажет вагондармен тасымалдаудың нақты шығындары жатады.

      13. Ұзақ мерзімді субсидиялауға тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет шегінде мынадай шығыстардың түрлері жатады:

      1) магистральды теміржол желісінде көрсетілетін қызметтер шығыстарын, оның ішінде басқа тасымалдаушылардың поездарының құрамындағы тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың жүріс шығыстары;

      2) жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартым қызметтеріне босату бағасы бойынша шығыстар;

      3) әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды күтіп-ұстауға, олардың вагон бойынша жөндеудің жоспарлы түрлерін, ағымдағы техникалық жөндеу және техникалық қызмет көрсету, амортизациялық бөлектеуді қоса алғандағы шығыстары;

      4) жолаушыларды әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша тасымалдауында тартылған вагондарды жалға алу шығыстары;

      5) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 16 маусымдағы № 497 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14002 болып тіркелген) бекітілген Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаушылар мен операторлардың вагондарды (контейнерлерді) сатып алуын кредиттеуге және олардың қаржыландыру лизингіне сыйақының мөлшерлемесін субсидиялау қағидаларына сәйкес әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау кезінде тартылған вагондарды республикалық бюджеттен субсидиялау жағдайын қоспағанда (негізгі борыштарды өтеу және қарызға қызмет көрсетуге шығындар) қарыздар бойынша қаржылық шығыстарды енгізе отырып сатып алуға арналған шығыстар;

      6) анықтама бюросының ақпарат беруі бойынша және вокзалдың жалпыға ортақ пайдаланылатын үй-жайларына жолаушылардың кіруіне рұқсат беру бойынша теміржол вокзалдары мен станциялардың көрсетілетін қызметтеріне шығыстары;

      7) поездарды тартуға жанармай және электроэнергияны қоса алғанда, тарту жылжымалы құрамын пайдалануға байланысты шығыстары.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 31.12.2021 № 679 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13-1. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергiлiктi атқарушы органдарымен әлеуметтік маңызы бар ауданаралық (облысішілік қаларалық) және қала маңындағы қатынастар бойынша отын және поезд күшінің электр энергиясын қосқанда жылжымалы құрам күші эксплуатациямен байланысты шығындармен, локомотив күші қызметіне шығындар тасымалдауды ұйымдастыру жағдайында жолсеріктердің, поезд локомотив бригадалары бастықтарының еңбекақысын төлеу қоры, әлеуметтік аударымдар, вагондарды сумен және отынмен жабдықтау, вагондарды дератизациялау, дезинсекциялау, дезинфекциялау, перрондарды жалға алу бойынша қызметтер, теміржол вокзалдарында анықтама-ақпараттық қызметтер, жұмсақ жиналмалы мүкәммалдарды жуу және химиялық тазалау, жолаушылар вагондары үшін мүкәммал және жабдықтарды сатып алу және күтіп-ұстау, медициналық қызметтер (жолсеріктердің, поездың және локомотив бригадалары), жалпы қолданыстағы вокзал үй-жайына кіру бойынша қызметтер ұзақ мерзімді субсидиялауға жатады.

      Ескерту. 13-1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.04.2020 № 236 (01.12.2020 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13-2. Төтенше жағдай режимінің қолданылуы кезеңінде және (немесе) форс-мажорлық жағдайлар жолаушылар және қала маңындағы поездардың мәжбүрлі тоқталуы кезінде осы Қағидалардың 13-тармағында көрсетілген шығыстардың нақты баптары, сондай-ақ жалақы және әлеуметтік аударымдар бойынша шығыстары субсидиялауға жатады.

      Ескерту. 1-параграф 13-2-тармақпен толықтырылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 16.06.2020 № 355; жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 19.08.2020 № 436 (01.07.2020 ж. қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      14. Шарттың талаптарына сәйкес ағымдағы қаржы жылына арналған тиісті бюджетте көзделген қаражат шегінде шартқа қосымша келісім жасау арқылы субсидиялар көлемін вагондардың субсидияланатын жүріс көлеміне барабар қайта қарауға, оның ішінде қалыптастыру/айналым пунктін, әлеуметтік маңызы бар қатынастар атауларын, арақашықтығын және маршруттың қатынау кезеңділігін өзгертуге жол беріледі.

      Жыл сайын субсидиялауға жататын шығыстар көлемі жасалған әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау шарты (бұдан әрі – шарт) бойынша бір вагон-километрге субсидия көлемін пропорционалды айқындау және оны тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондар, вагондардың жүрісінің өзгерісін ескере отырып шартқа сәйкес вагон-километр көлеміне көбейту айқындау жолымен есептеледі.

      Ескерту. 14-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 28.12.2017 № 913 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-параграф. Субсидия төлеу шарттары

      15. Республикалық бюджеттен субсидияларды төлеу тиісті төлемдер жөніндегі қаржыландыру жоспарына (бұдан әрі – қаржыландыру жоспары) сәйкес жүргізіледі.

      Қаржыландыру жоспары субсидиялау шартына қол қойылғаннан кейін 5 жұмыс күні ішінде қаржы институтымен және тасымалдаушы немесе оператормен келісу бойыншға уәкілетті органмен бекітіледі.

      16. Ауданаралық (облыс ішіндегі қалааралық) және қала маңындағы қатынастар бойынша жергілікті бюджеттен субсидияларды төлеу төлемдері жөніндегі қаржыландыру жоспарына сәйкес жүргізіледі.

      17. Субсидияның жалпы сомасын төлеу әр поезд бойынша тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып жүзеге асырылады.

      18. Субсидияларды төлеу нақты жүзеге асырылған және осы Қағидалардың 20-тармағында көрсетілген расталған есептік құжаттамамен жасалған шартқа сәйкес тасымалдау бойынша ай сайын жүргізіледі.

      19. Шартқа сәйкес жылдық субсидиялау сомасынан 25%-ға дейінгі мөлшерде төлемақы көзделеді.

      20. Тасымалдаушы ай сайын есептіден кейінгі айдың 25-ші күніне дейінгі мерзімде уәкілетті немесе жергілікті атқарушы органға басшысымен, бас бухгалтерімен қолдарын қойған және ұйымның мөрімен куәландырылған мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) 1 және 2-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша осы тармағының 1)-8) тармақшаларында көрсетілген құжаттарда көрсетілген көрсеткіштерді түсіндіруші түсіндірме жазбаны Ұзақ мерзімді субсидиялау қағидаларының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын орындау туралы ай сайынғы есеп.

      Сонымен қатар, субсидияланатын шығыстарды анықтау осы тармақта көрсетілген есептерде ұсынылған тасымалдаушының субсидияланатын шығыстар баптарына іспеттес тасымалдаушының жалпы шығыстарына және вагон жүрісінің жалпы көлеміне пропорционалды жүзеге асырылады;

      2) осы Қағидаларға 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша орындалған жұмыстар актісін;

      3) қатынастар бойынша орындалған тасымалдар көлемін растайтын және тасымалданған жолаушылар, үлгілер бойынша вагондар саны, жолаушылар айналымы, әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жүріп тұратын поездарда вагондардың болуы туралы мәліметтерді қамтитын Ұлттық инфрақұрылым операторының құжатын;

      4) қатынастар бойынша орындалған тасымалдар көлемін растайтын үлгілер бойынша вагондарда тасымалданған жолаушылар саны, вагон айналымы, жолаушылар айналымы тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың толуы туралы мәліметтерді қамтитын Ұлттық инфрақұрылым операторының құжаттарын;

      5) тасымалдаушы мен Ұлттық инфрақұрылым операторын локомотивтік тарту операторы арасындағы есептілік кезеңінде әр айдың бірінші күніне өзара есеп айырысуларды салыстыру актісін;

      6) осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстар тізілімі;

      7) осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидияланған бағыттардың тізілімі;

      8) әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдауы кезінде тартылған вагондарды олардың жоспарланған жөндеу жұмыстарының түрлері мен техникалық көрсетуді вагондарды сатып алу және оларды күтіп-ұстау, жалға берудің техникалық қызмет көрсету және оларды жөндеудің жоспарлы түрлері қосылған шығыстарын растайтын құжаттар.

      21. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша олардың техникалық қызмет көрсету және жоспарлы жөндеу түрлерін енгізе отырып жолаушыларды тасымалдау кезінде тартылған вагондарды сатып алуға, жалға алуға және күтіп-ұстауға шығыстарды растайтын құжаттар мыналар болып табылады:

      1) жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын вагондарға техникалық қызмет көрсету, сондай-ақ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 және 8 көлемінде вагондарға техникалық қызмет көрсету және (күрделі жөндеу жұмыстары, деполық жөндеу жұмыстары, тиімді пайдалану мерзімін ұзарту күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу және күрделі қалпына келтіру жөндеу жұмыстары) жөндеу жұмыстары бойынша қызметтерді жүзеге асыратын тасымалдаушымен ұйымдар арасында есептік кезеңнің әр айға бірінші күніндегі жағдай бойынша өзара есеп айырысуларды салыстыру актісі;

      2) жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын вагондарды жалға алу бойынша қызметтерді ұсынатын тасымалдаушы мен ұйымдар арасында (есептік кезеңнің әр айға бірінші күніндегі жағдай бойынша) өзара есеп айырысуларды салыстыру актісін;

      3) вагондарды сатып алу және күтіп ұстауға, жалға беру шығыстары бойынша шот-фактуралар, есептелген амортизация ведомосты және оны есептік кезеңіндегі шығыстарға жатуы, электроэнергия және дизельді жанармай шығыстары бойынша орындалған жұмыстар актісі және шот-фактуралар;

      4) вагондарды сатып алынған ұйымнан төлем шоттарын (субсидияланған сомасын тасымалдаушының есебіне аударылғаннан кейін) 7 банкт күн ішінде ұсынысы вагондарды сатып алу жөніндегі төлем тапсырмасының түпнұсқасы;

      5) кредит шарттарының көшірмелерін және қаржы лизинг туралы шарттарын сатып алынатын вагондарды ай сайынғы төлем кестесімен қоса беріліп отырған қосымшаларды жасауға шаралары бойынша ұсынылған қосымша шегінде куәләндырылған;

      6) осы Қағидалардың 13 және 13-1 тармақтарында көрсетілген шығыстарды растайтын өзге де құжаттар.

      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 30.06.2017 № 411 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      22. Уәкілетті немесе республикалық маңызы бар қалалар, облыстар, астаналардың жергілікті атқарушы органдармен 15 күнтізбелік күні ішінде осы Қағидалардың 20-тармағында көрсетілген тасымалдаушы құжаттарын ұсынған күннен бастап, орындалған жұмыстары актілеріне қол қойылады және есептік кезеңіне шығыстардың тізілімі осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес және төлем шотымен бірге Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық органына ұсынылады.

  Әлеуметтік мағызы бар
қатынастар бойынша
жолаушылар тасымалын
жүзеге асырумен байланысты
тасымалдаушының шығыстарын
ұзақ мерзімде субсидиялау
қағидаларына
1-қосымша

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдауды орындау туралы ай сайынғы есеп 20 __ жылғы _________(облысішілік/ауданаралық қатынастар үшін)

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда көзделген – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.04.2020 № 236 (01.12.2020 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Кезең (ай)

Поезд №

Қатынас

Ара қашықтық,км

Қатынау жиілігі

Вагон типі

Вагондардың азаймайтын жүрген жолы мың.ваг/км

Вагондардың жүрісі, мың.ваг/км

Жолаушылар айналымы мың.жол. км

Тасымалданған жолаушылар, мың. адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Кестенің жалғасы

Халық саны, адам/вагон

Тасымалдар бойынша шығындар,мың.теңге

Барлық шығындар

МТЖ қызметіне

Локомотив күші қызметіне

Жалға беруге

Вагондарды сатып алуға

Вагондарды ұстап тұруға

Басқа да шығындар


11

12

13

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орыны (бар болған жағдайда)

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдауды орындау туралы ай сайынғы есеп 20 __ жылғы _________(облысаралық қатынастар үшін)

Кезең (ай)

Поезд №

Қатынас

Ара қашықтық,км

Қатынау жиілігі

Вагон типі

Вагондардың азаймайтын жүрген жолы мың.ваг/км

Вагондардың жүрісі, мың.ваг/км

Жолаушылар айналымы мың.жол. км

Тасымалданған жолаушылар, мың. адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Кестенің жалғасы

Халық саны, адам/вагон

Тасымалдар бойынша шығындар,мың.теңге

Барлық шығындар

МТЖ қызметіне

Жалға беруге

Вагондарды сатып алуға

Вагондарды ұстап тұруға

Басқа да шығындар


11

12

13

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орыны (бар болған жағдайда)

  Әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
жолаушылар тасымалын
жүзеге асырумен байланысты
тасымалдаушының шығыстарын
ұзақ мерзімде субсидиялау
қағидаларына
2-қосымша

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудың орындалуы туралы жыл басынан өсу бойынша есеп 20 __ жылғы ____________(облысішілік/ауданаралық қатынастар үшін)

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.04.2020 № 236 (01.12.2020 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Кезең

Пойыздың №

Қатынас

Ара қашықтық км.

Қатынау жиілігі

Вагон типі

Вагондардың азаймайтын жүрген жолы мың.ваг/км

Вагондардың жүрген жолы, мың.ваг/км

Жолаушылар айналымы мың.жол.км

Жолаушылардың тасымалдануы, мың. адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Кестенің жалғасы

Тасымалдау жөніндегі шығыстар, мың.теңге

Шығыстардың барлығы мың.теңге

Шығыстарды ұзақ мерзімді субсидиялау көлемі, мың.теңге

МТЖЖ қызметі

локомотивпен тарту қызметіне

вагондарды жалдау

вагондарды сатып алу

вагондарды дұрыс ұстау

Басқа шығыстар

жыл басынан төленген субсидия

субсидиялауға жатады

11

12

13

14

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орыны (бар болған жағдайда)

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудың орындалуы туралы жыл басынан өсу бойынша есеп 20 __ жылғы ____________(облысаралық қатынастар үшін)

Кезең

Пойыздың №

Қатынас

Ара қашықтық км.

Қатынау жиілігі

Вагон типі

Вагондардың азаймайтын жүрген жолы мың.ваг/км

Вагондардың жүрген жолы, мың.ваг/км

Жолаушылар айналымы мың.жол.км

Жолаушылардың тасымалдануы, мың. адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Кестенің жалғасы

Тасымалдау жөніндегі шығыстар, мың.теңге

Шығыстардың барлығы мың.теңге

Шығыстарды ұзақ мерзімді субсидиялау көлемі, мың.теңге

МТЖЖ қызметі

вагондарды жалдау

вагондарды сатып алу

вагондарды дұрыс ұстау

Басқа шығыстар


жыл басынан төленген субсидия

субсидиялауға жатады

11

12

13

14

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орыны (бар болған жағдайда)

  Әлеуметтік маңызы бар
  қатынастар бойынша
  жолаушылар тасымалын жүзеге
  асырумен байланысты
  тасымалдаушылар шығыстарын
  ұзақ мерзімді субсидиялау
  Қағидасына
  3-қосымша
  Нысан

Орындалған жұмыстар актісі

      20___жыл "____"________

      Біз, төменде қол қойып отырғандар ____________________________________________

      (қолы, акт қабылдауға жауапты басшының аты-жөні (бар болған жағдайда))

      Бір тараптан _______________________________________________________________

      (қолы, басшының, бас бухгалтердің аты-жөні(бар болған жағдайда))

      ________________ 20___жылы екінші тараптан осы орындалған жұмыстар актісін жасап

Пойыз №
 

Қатынау күндерінің саны
 

Вагоның типі
 

Вагон айналымы, мың.ваг-км
 

Азаймайтын вагон айналымы, мың.ваг-км
 

Субсидиялау сомасы (мың.теңге)
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

6
 



Купе
 




Плацкарт
 



Жалпы
 



Қызмет-техникалық
 



электрпоезд
 



дизельпоезд
 




БАРЛЫҒЫ
 





      20 ___ жылғы _______________ субсидиялау сомасы

      _____________________________________________________________ құрайды

      (сомасы санмен және сөзбен теңгеде жазылады)

      Тараптардың заңды мекен-жайы:

      Уәкілетті орган: Тасымалдаушы:

      БЖН БЖН

      Банк реквизиттері Банк реквизиттері

      _________________ ___________________

      (қолы, басшыңың аты-жөні (қолы, басшының аты-жөні

      (бар болған жағдайда)) (бар болған жағдайда))

      _________________________ _____________________________

      (қолы, акт қабылдауға (қолы, бас бухгалтердің аты-жөні

      жауапты басшының аты-жөні (бар болған жағдайда))

      (бар болған жағдайда))

      Мөрдің орны (бар болған жағдайда) Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

  Әлеуметтік маңызы бар
  қатынастар бойынша
  жолаушылар тасымалын
  жүзеге асырумен байланысты
  тасымалдаушылар
  шығыстарын ұзақ мерзімді
  субсидиялау Қағидасына
  4-қосымша
  Нысан

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдаушыларының
жүзеге асыруына байланысты тасымалдаушылар
шығындарының тізілімі
__________ айы _________ жылы
(тасымалдаушының атауы)

Кезең
 

Шығындардың атауы
 

Шығындар құжаты
 

Шығындар құжатының сомасы
 
мың.теңге
 

Вагондардың жалпы жүрісі мың.ваг/км
 

Субсидиялау вагондар бойынша жүрісі мың.ваг/км
 

Субсидиялау вагондар бойынша шығындар сомасы, мың.теңге
 

      Басшы                   Бас бухгалтер

      ________________________       ___________________

      Қолы аты-жөні             Қолы аты-жөні

      (бар болған жағдайда)       (бар болған жағдайда)

  Әлеуметтік маңызы бар
  қатынастар бойынша
  жолаушылар тасымалын
  жүзеге асырумен байланысты
  тасымалдаушылар
  шығыстарын ұзақ мерзімді
  субсидиялау Қағидасына
  5-қосымша
  Нысан

Субсидиялау маршруттарының тізілімі

      "___"______________20___ жыл

№ п/п
 

Пойыздың №
 

Жөнелту станцасы
 

Жету станцасы
 

Субсидиялау сомасы (мың.теңге)
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 


      Субсидиялау сомасының барлығы:

      __________________________________________________________________________

      (сомасы санмен және сөзбен теңгеде жазылады)

      Осы тізілімге қоса беріліп отыр:

      1. _______________________________

      2. _______________________________

      3. _______________________________

      Тараптардың заңды мекен-жайы:

      Уәкілетті орган: Тасымалдаушы:

      БЖН БЖН

      Банк реквизиттері Банк реквизиттері

      _________________ ___________________

      (қолы, басшыңың аты-жөні (қолы, басшының аты-жөні

      (бар болған жағдайда)) (бар болған жағдайда))

      _________________________ _____________________________

      (қолы, акт қабылдауға (қолы, бас бухгалтердің аты-жөні

      жауапты басшының аты-жөні (бар болған жағдайда))

      (бар болған жағдайда))

      Мөрдің орны (бар болған жағдайда) Мөрдің орны (бар болған жағдайда)

Об утверждении Правил долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 166. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 июля 2015 года № 11540.

      Сноска. Заголовок приказа в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 22.08.2016 № 622 (вводится в действие с 01.01.2017).

      В соответствии с подпунктом 34-19) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям.

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 22.08.2016 № 622 (вводится в действие с 01.01.2017).

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет" республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Первого вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан Касымбек Ж.М.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

Ж. Касымбек

      "СОГЛАСОВАН":

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      __________________ Б. Султанов

      28 апреля 2015 года

      "СОГЛАСОВАН":

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      __________________ Е. Досаев

      29 мая 2015 года



      Утверждены
приказом исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 24 февраля 2015 года № 166

      Правила долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям

      Сноска. Правила в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 22.08.2016 № 622 (вводится в действие с 01.01.2017).

      Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям (далее – Правила), разработаны в соответствии с подпунктом 34-19) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте" (далее - Закон) и определяют порядок долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям (далее - расходы).

      1-1. Порядок субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям, проходящих по участкам железных дорог Республики Казахстан, расположенным на территории Российской Федерации, и участкам железных дорог Российской Федерации, расположенным на территории Республики Казахстан определяется в соответствии с правилами субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок, утверждаемые в соответствии с Протоколом о внесении изменений в Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта от 18 октября 1996 года, ратифицированным Законом Республики Казахстан от 13 июня 2017 года.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 1-1 в соответствии с приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 30.06.2017 № 411 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. В настоящих Правилах используются следующие определения:

      1) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере железнодорожного транспорта, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, – межотраслевую координацию;

      2) Национальный оператор инфраструктуры – юридическое лицо, контрольный пакет акций которого принадлежит Национальной железнодорожной компании, осуществляющее эксплуатацию, содержание, модернизацию, строительство магистральной железнодорожной сети и оказывающее услуги магистральной железнодорожной сети.

      Глава 2. Порядок долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям
Параграф 1. Определение размера субсидий

      3. Долгосрочному субсидированию подлежат расходы перевозчика, определенного по результатам конкурса на основе открытого тендера по определению перевозчиков, осуществляющих перевозки пассажиров по социально значимым сообщениям, расходы которых подлежат долгосрочному субсидированию за счет бюджетных средств в рамках утвержденного бюджета соответствующего уровня.

      4. Межобластные сообщения определяются уполномоченным органом, межрайонные (междугородные внутриобластные) и пригородные сообщения – местными представительными и исполнительными органами областей, городов республиканского значения и столицы.

      5. Расходы в межобластных сообщениях, с учетом прицепных и беспересадочных вагонов субсидируются в пределах суммы, предусмотренной республиканским бюджетом на соответствующий год.

      6. Расходы в межрайонных (междугородных внутриобластных) и пригородных сообщениях, субсидируются в пределах сумм, предусмотренных соответствующими местными бюджетами на соответствующий год.

      7. Общая сумма ежегодного субсидирования расходов предусматривается соответствующим бюджетом, рассчитанным в соответствии с Методикой определения объемов долгосрочного субсидирования расходов перевозчиков, осуществляющих перевозки пассажиров по социально значимым сообщениям, утверждаемой уполномоченным органом в соответствии с подпунктом 34-23) пункта 2 статьи 14 Закона (далее – Методика).

      8. Государственный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий и на регулируемых рынках (далее – государственный орган), ежегодно устанавливает временный понижающий коэффициент к тарифам (ценам, ставкам, сборам) на услуги магистральной железнодорожной сети для пассажирских перевозчиков, в соответствии с Правилами формирования тарифов, утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 ноября 2019 года № 90 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19617), расходы которых субсидируются из государственного бюджета с учетом выделенных объемов субсидирования на соответствующий год.

            Сноска. Пункт 8 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 09.03.2021 № 103 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Перечень поездов, количество прицепных и беспересадочных вагонов, периодичность их курсирования в социально значимых сообщениях, объем субсидируемой части этих поездов, прицепных и беспересадочных вагонов определяется уполномоченным органом или местными исполнительными органами.

      10. Перевозчикам, обеспечивающим курсирование в составе пассажирских поездов вагонов-ресторанов и багажных вагонов, а также вагонов, технологически необходимых для обеспечения курсирования (эксплуатации) пассажирского поезда по социально-значимым сообщениям, государственный орган, ежегодно, в соответствии с пунктом 8 настоящих Правил, устанавливает временный понижающий коэффициент к тарифам (ценам, ставкам, сборам) на услуги магистральной железнодорожной сети в размере, предусмотренном решением бюджетной комиссии соответствующего уровня.

      11. Расчет размеров субсидий для включения в расходную часть соответствующего бюджета администратором бюджетной программы производится по каждому пассажирскому поезду, с учетом прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Методикой.

      12. Долгосрочному субсидированию подлежат фактические расходы перевозчика, связанные с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям в категориях вагонов, общих, плацкартных, купейных, вагонах дизель-, и электропоездов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Правилами перевозок пассажиров, багажа, грузов, грузобагажа и почтовых отправлений, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 545 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13714), а также вагонов, технологически необходимых для обеспечения курсирования (эксплуатации) пассажирского поезда в рамках утвержденного бюджета соответствующего уровня.

      13. Долгосрочному субсидированию подлежат следующие виды расходов в пределах утвержденного бюджета соответствующего уровня:

      1) расходы на услуги магистральной железнодорожной сети, в том числе расходы за прицепку, пробег прицепных и беспересадочных вагонов в составе поездов других перевозчиков;

      2) расходы на услуги локомотивной тяги в пассажирском движении по отпускной цене;

      3) расходы на содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая их плановые виды ремонтов, текущий отцепочный ремонт и техническое обслуживание, амортизационные отчисления по вагонам;

      4) расходы на аренду вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям;

      5) расходы на приобретение вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая финансовые расходы по займам, за исключением случаев их субсидирования в соответствии с Правилами субсидирования ставок вознаграждения при кредитовании и финансовом лизинге на приобретение вагонов перевозчиками пассажиров по социально значимым сообщениям и операторами вагонов (контейнеров), утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 16 июня 2016 года № 497 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14002);

      6) расходы на услуги железнодорожных вокзалов и станций по предоставлению информации справочными бюро и по предоставлению пассажирам доступа к помещениям вокзала общего пользования;

      7) расходы, связанные с эксплуатацией моторвагонного подвижного состава, включая фонд оплаты труда локомотивной бригады, топливо и электроэнергию на тягу поездов.

      Сноска. Пункт 13 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 31.12.2021 № 679 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13-1. При организации перевозок местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы по межрайонным (междугородным, внутриобластным) и пригородным сообщениям долгосрочному субсидированию также подлежат расходы на услуги локомотивной тяги, в том числе расходы, связанные с эксплуатацией тягового подвижного состава, включая топливо и электроэнергию на тягу поездов, фонд оплаты труда проводников, начальников поездов, локомотивных бригад, социальные отчисления, экипировка вагонов водой и твердым топливом, дезинфекция, дезинсекция, дератизация в вагонах, услуги по аренде перронов, справочно-информационные услуги на железнодорожных вокзалах, стирка и химическая чистка мягкого съемного инвентаря, приобретение и содержание инвентаря и оборудования для пассажирских вагонов, медицинские услуги, (проводников, поездных и локомотивных бригад), услуги по доступу к помещениям вокзала общего пользования.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 13-1 в соответствии с приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 30.06.2017 № 411 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.04.2020 № 236 (вводится в действие с 01.12.2020).

      13-2. В период действия режима чрезвычайного положения и (или) форс-мажорных обстоятельств при вынужденном приостановлении пассажирских и пригородных поездов субсидированию подлежат фактические статьи расходов, указанных в пункте 13 настоящих Правил, а также расходы по заработной плате и социальным отчислениям.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 13-2 в соответствии с приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 16.06.2020 № 355 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); в редакции приказа и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 19.08.2020 № 436 (вводится в действие c 01.07.2020).

      14. В соответствии с условиями договора допускается пересмотр объемов субсидий пропорционально объему пробега субсидируемых вагонов, путем составления дополнительного соглашения к договору, в пределах средств, предусмотренных соответствующим бюджетом на текущий финансовый год, в том числе изменение пункта формирования/оборота, наименования социально значимого сообщения, расстояния и периодичности курсирования маршрута.

      Объем расходов, подлежащих ежегодному субсидированию, рассчитывается путем пропорционального определения объема субсидирования на один вагоно-километр по заключенному договору и умножением его на объем вагоно-километра с учетом изменения пробега вагонов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с договором на долгосрочное субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям (далее - договор).

      Сноска. Пункт 14 с изменением, внесенным приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2017 № 913 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Параграф 2. Условия выплаты субсидий

      15. Выплата субсидий из республиканского бюджета производится в соответствии с индивидуальным планом финансирования по платежам (далее – план финансирования).

      План финансирования после подписания договора утверждается уполномоченным органом по согласованию с перевозчиком в течение 5 рабочих дней.

      16. Выплата субсидий из местного бюджета по межрайонным (междугородным внутриобластным) и пригородным сообщениям производится в соответствии с планом финансирования.

      17. Выплата общей суммы субсидий осуществляется по каждому поезду с учетом прицепных и беспересадочных вагонов.

      18. Выплата субсидий производится ежемесячно по перевозкам, фактически осуществленным и подтвержденным отчетной документацией, указанных в пункте 20 настоящих Правил, в соответствии с заключенным договором.

      19. В договоре предусматривается предоплата в размере до 25 % от годовой суммы субсидий в соответствии с заключенным договором.

      20. Перевозчик ежемесячно, в срок до 25 числа месяца, следующего за отчетным, представляет в уполномоченный или местный исполнительный орган, заверенные руководителем, главным бухгалтером и печатью организации, следующие документы:

      1) ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам, а также отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям с начала года по нарастанию по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам, с приложением пояснительной записки, поясняющей расчет показателей, содержащихся в документах, указанных в подпунктах 1)-8) настоящего пункта.

      При этом, определение субсидируемых расходов осуществляется пропорционально общему объему пробега вагонов и общим расходам перевозчика, аналогично субсидируемым статьям расходов перевозчика, предъявляемых в отчетах, указанных в настоящем подпункте;

      2) акт выполненных работ по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      3) документ Национального оператора инфраструктуры, подтверждающий выполненные объемы перевозок по сообщениям и содержащий сведения о количестве перевезенных пассажиров, вагонов по типам, пассажирообороте, вагонообороте, населенности вагонов в поездах, курсирующих по социально значимым сообщениям;

      4) документ Национального оператора инфраструктуры и перевозчика, подтверждающий выполненные объемы перевозок по сообщениям и содержащий сведения о количестве перевезенных пассажиров, вагонов по типам, пассажирообороте, вагонообороте, населенности в прицепных и беспересадочных вагонов;

      5) акт сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и Национальным оператором инфраструктуры, оператором локомотивной тяги;

      6) реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      7) реестр субсидируемых маршрутов по форме, согласно приложению 5 к настоящим Правилам;

      8) документы, подтверждающие расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание.

      21. Документами, подтверждающими расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание, являются следующие:

      1) акты сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и организациями, осуществляющими услуги по ремонту (капитальный ремонт, деповский ремонт, капитальный ремонт с продлением срока полезного использования и капитально-восстановительный ремонт) и проведению технического обслуживания в объемах 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8, а также технического обслуживания вагонов;

      2) акты сверки взаиморасчетов (по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде), между перевозчиком и организацией, предоставляющей услуги по аренде вагонов;

      3) счета-фактуры по расходам на аренду, содержание и приобретение вагонов, ведомость начисленной амортизации и отнесения ее на расходы за отчетный период, счета-фактуры и акты выполненных работ по расходам на электроэнергию и дизельное топливо;

      4) счета к оплате от организации, где были приобретены вагоны с последующим предоставлением в течение 7 банковских дней (после перечисления на счет перевозчика суммы субсидирования) оригиналов платежных поручений по оплате приобретения вагонов;

      5) нотариально заверенные копии кредитных договоров и договора о финансовом лизинге на приобретение вагонов с приложением графика ежемесячных платежей и дополнительных соглашений к ним, предоставляемых по мере их заключения;

      6) иные документы, подтверждающие расходы, указанные в пунктах 13 и 13-1 настоящих Правил.

      Сноска. Пункт 21 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 30.06.2017 № 411 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      22. Уполномоченным или местным исполнительным органам областей, городов республиканского значения, столицы в течение 15 календарных дней со дня представления перевозчиками документов, указанных в пункте 20 настоящих Правил, подписываются акты выполненных работ и представляются в территориальный орган Казначейства Министерства финансов Республики Казахстан реестр расходов за отчетный период, согласно приложению 4 к настоящим Правилам, и счета к оплате.

      Приложение 1
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов
перевозчика, связанных с
осуществлением перевозок
пассажиров по социально
значимым сообщениям

      Ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям за _______________ 20 __ года (для внутриобластных/межрайонных сообщений)

      Сноска. Приложение 1 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.04.2020 № 236 (вводится в действие с 01.12.2020).

Период (месяц)

№ поезда

Сообщение

Расстояние, км

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс/км

Перевезено пассажиров тыс.чел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Продолжение таблицы

Населенность, чел/ваг

Расходы по перевозкам, тыс.тенге

Итого расходов

На услуги МЖС

На услуги локомотивной тяги

На аренду вагонов

На приобретение вагонов

На содержание вагонов

Иные расходы


11

12

13

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)

      Ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям за _______________ 20 __ года (для межобластных сообщений)

Период (месяц)

№ поезда

Сообщение

Расстояние, км

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс/км

Перевезено пассажиров тыс.чел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Продолжение таблицы

Населенность, чел/ваг

Расходы по перевозкам, тыс.тенге

Итого расходов

На услуги МЖС

На аренду вагонов

На приобретение вагонов

На содержание вагонов

Иные расходы


11

12

13

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)

      Приложение 2
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов
перевозчика, связанных с
осуществлением перевозок
пассажиров по социально
значимым сообщениям

      Отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям с начала года по нарастанию за _______________ 20 __ года (для внутриобластных/межрайонных сообщений)

      Сноска. Приложение 2 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.04.2020 № 236 (вводится в действие с 01.12.2020).

Период (месяц)

№ поезда

Сообщение

Расстояние,км

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс/км

Перевезено пассажиров тыс.чел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Продолжение таблицы

Расходы по перевозкам, тыс.тенге

Итого расходов

Объемы долгосрочного субсидирования расходов

На услуги МЖС

На услуги локомотивнойттяги

На аренду вагонов

На приобретение вагонов

На содержание вагонов

Иные расходы

Выплачено субсидий с начала года

Подлежит субсидированию

11

12

13

14

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)

      Отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям с начала года по нарастанию за _______________ 20 __ года (для межобластных сообщений)

Период (месяц)

№ поезда

Сообщение

Расстояние,км

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс/км

Перевезено пассажиров тыс.чел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Продолжение таблицы

Расходы по перевозкам, тыс.тенге

Итого расходов

Объемы долгосрочного субсидирования расходов

На услуги МЖС

На аренду вагонов

На приобретение вагонов

На содержание вагонов

Иные расходы

Выплачено субсидий с начала года

Подлежит субсидированию

11

12

13

14

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)

      Приложение 3
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов перевозчика,
связанных с осуществлением перевозок
пассажиров по социально значимым сообщениям

      форма

      Акт выполненных работ

      "__"_______ 20___года

      Мы, нижеподписавшиеся

      ________________________________________________________

      (подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      руководителя, ответственного за прием актов)

      с одной стороны и _____________________________________________________________________________

      (подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, главного

      бухгалтера)

      с другой стороны, составили настоящий акт выполненных работ за

      ________________ 20___ года.

№ поезда


Кол-во дней курсирования


Тип вагона


Вагонооборот, тыс. ваг-км


Не снижаемый вагонооборот, тыс. ваг-км


Сумма субсидирования (тыс. тенге)


1


2


3


4


7.


8




Купе





Плацкарт




Общий




Служебно-технический




электропоезд




дизельпоезд





ИТОГО






      Сумма субсидирования за _______________ 20 ___ года составляет

      _____________________________________________________________________________

      (сумма цифрами и прописью в тенге)

Юридические адреса сторон:

Уполномоченный орган:

Бизнес идентификационный номер

Банковские реквизиты


Перевозчик:

Бизнес идентификационный номер

Банковские реквизиты


________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)


_________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)


_________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, ответственного за прием актов)


__________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) гл. бухгалтера)


Место печати (при его наличии)


Место печати (при его наличии)


      Приложение 4
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов перевозчика,
связанных с осуществлением перевозок
пассажиров по социально значимым сообщениям

      форма

      Реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям
________________________ за __________ месяц _________ года

(наименование перевозчика)

Период


Наименование расходов


Расходный документ


Сумма по расходному документу тыс. тенге


Общий пробег вагонов, тыс. ваг/км


Пробег по субсидируемым вагонам, тыс. ваг/км


Сумма расходов по субсидируемым вагонам, тыс. тенге






































Руководитель


Главный бухгалтер


_____________________________________

Фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись


_____________________________________

Фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись


      Приложение 5
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов перевозчика,
связанных с осуществлением перевозок
пассажиров по социально значимым сообщениям

      форма

      Реестр субсидируемых маршрутов

      "___" ______________20___ года

№ п/п


№ поезда


Станция отправления


Станция назначения


Сумма субсидирования (тыс. тенге)


1


2


3


4


5













      Итого сумма субсидирования:

      ____________________________________________________________________________

      (сумма цифрами и прописью в тенге)

      К настоящему реестру прилагаются:

      1. _______________________________

      2. _______________________________

      3. _______________________________

Юридические адреса сторон:

Уполномоченный орган:

Бизнес идентификационный номер

Банковские реквизиты


Перевозчик:

Бизнес идентификационный номер

Банковские реквизиты


________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)


_________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)


_________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, ответственного за прием актов)


__________________________________

(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) гл. бухгалтера)


Место печати (при его наличии)


Место печати (при его наличии)