"Исатай аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Атырау облысы 2015 жылғы 07 қазандағы № 170 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 09 қарашада № 3337 болып тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы Исатай ауданы әкімдігінің 2016 жылғы 30 мамырдағы № 117 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы Исатай ауданы әкімдігінің 30.05.2016 № 117 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің 42-бабына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 31, 37-баптарына-баптарына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңының 18-бабына, "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" 2012 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығына, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару деңгейлері арасында өкілеттіктердің аражігін ажырату жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 25 тамыздағы Жарлығына сәйкес Исатай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Исатай аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесі бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау "Исатай ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі басшысының міндетін атқарушы Д. Есмұхановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Аудан әкімінің міндетін атқарушы М. Өтеғалиев

  Аудан әкімдігінің
2015 жылғы 07 қазандағы
№ 170 қаулысымен бекітілген

"Исатай аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы
ЕРЕЖЕ
1. Жалпы ережелер

      1. "Исатай аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі - (бұдан әрі - Бөлім) Исатай ауданы бойынша бірыңғай мемлекеттік саясатты жүргізу, жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. Бөлімінің ведомстволары жоқ.
      3. Бөлім өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік-құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. Бөлім ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      5. Бөлім азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      6. Бөлім егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. Бөлім өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Бөлім басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      8. Бөлімнің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 060300, Қазақстан Республикасы, Атырау облысы, Исатай ауданы, Аққыстау ауылы, Ынтымақ көшесі 23 үй.
      10. Мемлекеттік органның толық атауы - "Исатай аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі.
      11. Осы Ереже Бөлімнің құрылтай құжаты болып табылады.
      12. Бөлімнің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      13. Бөлімге кәсіпкерлік субъектілерімен Бөлімнің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер Бөлімге заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер жергілікті бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      14. Бөлімнің миссиясы: біріңғай мемлекеттік саясатты жүргізіп, жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу салаларында басшылықты жүзеге асырады.
      15. Міндеттері:
      1) қоғамдық–саяси тұрақтылықты қамтамасыз ету бойынша мемлекеттік саясатты жүзеге асыру, мемлекеттік егемендікті нығайту, қоғамдық үдерістерді демократияландыру және қоғамды біріктіру;
      2) өңірде мемлекеттік басқару жергілікті органдармен мемлекеттік ішкі саясаттың Қазақстан Республикасы қолданыстағы заңнамасына сәйкес Бөлім құзырына жататын мәселелері бойынша орындалуын жүзеге асыруды қамтамасыз ету;
      3) жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру;
      4) азаматтық хал актілерін тіркеуді жүзеге асыру;
      5) заңдылықтармен өзіне жүктелген басқа да міндеттер.
      16. Функциялары:
      1) халықты жұмыспен қамту саясатын іске асыру;
      2) нысаналы топтарды және оларды қорғау жөніндегі әлеуметтік шараларды анықтау;
      3) жеке кәсіпкерлікті, шағын және орта бизнесті дамыту арқылы қосымша жұмыс орындарын ашуды қолдау;
      4) жұмыссыздарға әлеуметтік қорғау көрсету;
      5) қоғамдық жұмыстарды ұйымдастыру;
      6) мүгедектер үшін жұмыс орындарына квота белгілеу туралы қаулы жобасын әзірлеу;
      7) мүгедектерді жұмысқа орналастыру үшін арнаулы жұмыс орындарын құру;
      8) әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру;
      9) қылмыстық-атқару инспекциясы пробация қызметінің есебінде тұрған адамдар үшін, сондай-ақ бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған адамдар үшін жұмыс орындарына квота белгілеу туралы қаулы жобасын әзірлеу;
      10) интернаттық ұйымдарды бітіруші кәмелетке толмағандар үшін жұмыс орындарына квота белгілеу туралы қаулы жобасын әзірлеу;
      11) еңбек ресурстарына қажеттілікті қалыптастыру, халықты жұмыспен қамтуды ұйымдастыру және жұмысқа орналасуға жәрдемдесу;
      12) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызметтер көрсету;
      13) халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесетін басқа да іс-шараларды жүзеге асыру;
      14) азаматтық хал актілерін тіркеу;
      15) туу туралы куәліктер беру кезінде жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру;
      16) мүгедектерге әлеуметтік және қайырымдылық көмек көрсетуді ұйымдастыру;
      17) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы мемлекеттік саясатты іске асырады;
      18) жеке және заңды тұлғалармен және мемлекеттік органдармен арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау;
      19) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен жергілікті атқарушы органдарға жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.
      17. Құқықтары мен міндеттері:
      1) Бөлім құзырындағы мәселелер бойынша меншік түрінде, шаруашылық жүргізу жағдайына қарамастан өндіріс орындарынан, ұйымдар мен мекемелерден қажетті мәліметтерді, есептерді сұратуға және алуға;
      2) ұйымдарда қоғамдық жұмыстар дайындау мен өткізу, жұмыссыздар мен жұмыспен қамтылмаған халықты дайындау мен қайта дайындау азаматтық хал актілерін тіркеу жөнінде ұсыныстарды жергілікті атқарушы органдарға енгізуге;
      3) халықты әлеуметтік қолдауға байланысты бағдарламалар, қоғамдық акциялар өткізуді ұйымдастыруға;
      4) белгіленген тәртіп бойынша жұмыспен қамту мәселелері бойынша конференциялар, семинарлар және жиналыстар өткізуге;
      5) өзіндік ақпарат-анықтама бюллетеньдер, плакаттар, буклеттер, әдістемелік материалдар шығаруға және жарнама тақталар жасақтауға;
      6) азаматтық хал актілерін тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік органдарға (мекемелерге) және ұйымдарға сұраулар жолдауға;
      Қазақстан Республикасының заңдарына қайшы келмейтін өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      18. Бөлімге басшылықты Бөлімге жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.
      19. Бөлімнің бірінші басшысын Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес Исатай ауданының әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      20. Бөлімнің бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) Бөлiмінiң мемлекеттік қызметшілерінің міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;
      2) Бөлімде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасауға бағытталған шаралар қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың қабылдануына дербес жауапты болады;
      3) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Бөлімнің қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      4) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Бөлімнің қызметкерлеріне көтермелеу, материалдық көмек көрсету мәселелерін шешеді және тәртіптік жаза қолданады;
      5) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Бөлімнің мүдесін білдіреді;
      6) өз құзыреті шегінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      Бөлімнің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. Мемлекеттік органның мүлкi

      21. Бөлімнің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болу мүмкін.
      Бөлім мүлкi оған меншік иесі берген мүлiк, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      22. Бөлімге бекiтiлген мүлiк коммуналдық меншiкке жатады.
      23. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Бөлімнің өзiне бекiтiлген мүлiктi және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлiнген қаражат есебiнен сатып алынған мүлiктi өз бетiмен иелiктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Бөлімді қайта құру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Исатайский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния"

Постановление акимата Исатайского района Атырауской области от 07 октября 2015 года № 170. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 09 ноября 2015 года № 3337. Утратило силу постановлением Исатайского районного акимата Атырауской области от 30 мая 2016 года № 117

      Сноска. Утратило силу постановлением Исатайского районного акимата Атырауской области от 30.05.2016 № 117.
      В соответствии со статьей 42 Гражданского кодекса Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, статьями статьями 31, 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 18 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан", Указом Президента Республики Казахстан от 25 августа 2014 года "О мерах по разграничению полномочий между уровнями государственного управления Республики Казахстан" акимат Исатайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения "Исатайский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на исполняющего обязанности руководителя государственного учреждения "Аппарат акима Исатайского района" Есмуханова Д.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Исполняющий обязанности акима района М. Утегалиев

  Утверждено
постановлением акимата
района от 07 октября
2015 года № 170

ПОЛОЖЕНИЕ
о государственном учреждении "Исатайский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Исатайский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" - (далее - Отдел) является государственным органом Республики Казахстан ведущую единую государственную политику, осуществляющая руководство в сферах, занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния по Исатайскому районному.
      2. Отдел не имеет ведомств.
      3. Отдел осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Отдел является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      5. Отдел вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Отдел имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      7. Отдел по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Отдела и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности Отдела утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      9. Местонахождение юридического лица: 060300, Республика Казахстан, Атырауская область, Исатайский район, село Аккистау, улица Ынтымак дом 23.
      10. Полное наименование государственного органа – государственное учреждение "Исатайский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния".
      11. Настоящее Положение является учредительным документом Отдела.
      12. Финансирование деятельности Отдела осуществляется из местного бюджета.
      13. Отделу запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Отдела.
      Если Отделу законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход местного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного учреждения

      14. Миссия Отдела: осуществляет реализацию ведение единой государственной политики и осуществления руководства в сферах, занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния.
      15. Задачи:
      1) реализация государственной политики по обеспечению общественно - политической стабильности, укрепление государственного суверенитета, демократизация общественных процессов и консолидация общества;
      2) обеспечение реализации исполнения в регионе местными органами государственного управления внутренней политики государства в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан, относящимся к компетенции Отдела;
      3) реализация государственной политики в сфере занятости и социальных программ;
      4) реализация регистрации актов гражданского состояния;
      5) иные задачи, возложенные на него законодательством.
      16. Функции:
      1) обеспечение реализации политики занятости населения;
      2) определение целевых групп и социальных мер по их защите;
      3) поддержка создания дополнительных рабочих мест через развитие индивидуального предпринимательства, малого и среднего бизнеса;
      4) оказания социальной защиты безработным;
      5) организация общественных работ;
      6) разработка проекта постановления об установлении квоты рабочих мест для инвалидов;
      7) создание специальных рабочих мест для трудоустройства инвалидов;
      8) организация социальных рабочих мест;
      9) разработка проекта постановления об установлении квоты рабочих мест для лиц, состоящих на учете службы пробации уголовно-исполнительной инспекции, а также лиц, освобожденных из мест лишения свободы;
      10) разработка проекта постановления об установлении квоты рабочих мест для несовершеннолетних выпускников интернатных организаций;
      11) формирование потребности в трудовых ресурсах, организации занятости населения и содействия в трудоустройстве;
      12) оказание государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      13) осуществление других мероприятий, способствующих занятости населения;
      14) регистрация актов гражданского состояния;
      15) формирование индивидуальных идентификационных номеров при выдаче свидетельств о рождении;
      16) организация оказания социальной и благотворительной помощи инвалидам;
      17) реализация государственную политику в сфере предоставления специальных социальных услуг;
      18) взаимодействие с физическими и юридическими лицами и государственными органами по вопросам предоставления специальных социальных услуг;
      19) осуществляет в интересах местного государственного управления иные полномочия, возлагаемые на местные исполнительные органы законодательством Республики Казахстан.
      17. Права и обязанности:
      1) запрашивать и получать любую информацию и отчеты от предприятий, организаций и учреждений независимо от форм собственности и хозяйствования по вопросам, относящимся к компетенции Отдела;
      2) вносить в местные исполнительные органы предложения по подготовке и проведению общественных работ в организациях, подготовки и переподготовки безработных и незанятого населения;
      3) организовывать проведение общественных акций и программ, связанных с социальной поддержкой населения;
      4) проводить в установленном порядке конференции, семинары и совещания по проблемам занятости;
      5) издавать собственные информационно-справочные бюллетени, плакаты, буклеты, методические материалы, иметь рекламно-стендовое хозяйство;
      6) направлять запросы в государственные органы (учреждения) и организации по вопросам регистрации актов гражданского состояния;
      осуществлять иные права, не противоречащие законодательству Республики Казахстан.

3. Организация деятельности государственного органа

      18. Руководство Отделом осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Отдел задач и осуществление им своих функций.
      19. Первый руководитель Отдела назначается на должность и освобождается от должности акимом Исатайского района в соответствий с действующим законодательством Республики Казахстан.
      20. Полномочия первого руководителя Отдела:
      1) определяет обязанности и полномочия государственных служащих своего Отдела;
      2) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в Отделе и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;
      3) в соответствии с законодательством Республики Казахстан назначает на должность и освобождает от должности работников Отдела;
      4) в установленном законодательством Республики Казахстан принимает решение поощрения, оказание материальной помощи и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников Отдела;
      5) представляет Отдел в государственных органах и иных организациях;
      6) в пределах своей компетенции осуществляет иные полномочия в соответствии с действующим законодательством.
      Исполнение полномочий первого руководителя Отдела в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      21. Отдел может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество Отдела формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      22. Имущество, закрепленное за Отделом относится к коммунальной собственности.
      23. Отдел не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      24. Реорганизация и упразднение Отдела осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.