Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2017 жылғы 27 қарашадағы № 595 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 13 желтоқсанда № 7372 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2020 жылғы 24 қаңтардағы № 22 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 24.01.2020 № 22 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабына, "Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiмдi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 15 шiлдедегі № 1114 қаулысына сәйкес, Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      2. "Қостанай облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесі:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және енгізу үшін жіберуді;

      3) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Қостанай облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қостанай облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қостанай облысының әкімі А. Мұхамбетов

  Әкімдіктің
2017 жылғы 27 қарашадағы
№ 595 қаулысымен бекітілген

Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiмдi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 15 шiлдедегі № 1114 қаулысына сәйкес әзірленген және теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын (бұдан әрі – шығыстар) субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидада келесі анықтамалар пайдаланылады:

      1) жергілікті атқарушы – "Қостанай облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқарамсы" мемлекеттік мекемесі, теміржол көлігі саласында басшылық ететін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген – салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады;

      2) Ұлттық инфрақұрылым операторы – магистральдық теміржол желісін құрылымын жаңғыртуды, күтіп-ұстауды, пайдалануды жүзеге асыратын және магистральдық теміржол желісі қызметтерін көрсететін, сондай-ақ акцияларының бақылау пакеті Ұлттық теміржол компаниясына тиесілі заңды тұлға.

2. Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау тәртібі

      3. Субсидиялауға теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушылардың шығыстары Қостанай облысының бюджеті есебінен субсидиялануға жататын теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын конкурс нәтижесі бойынша айқындалған тасымалдаушылардың шығыстары жатады.

      4. Тасымалдаушылардың теміржол жолаушылар тасымалдарын жүзеге асыру кезіндегі шығыстары тиісті жылға арналған облыстық бюджетте көзделген сомалар шегінде субсидияланады.

      5. Шығыстарды жыл сайынғы субсидиялаудың жалпы соммасы жергілікті атқарушы органымен бекітілген Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесіне (бұдан әрі – Әдістеме) сәйкес есептелген тиісті бюджетте қарастырылады.

      6. Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі субсидиялар мөлшерін тиісті бюджеттің шығыс бөлігіне енгізу үшін есептеуді әр жолаушы поезы бойынша тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып Әдістемеге сәйкес жүргізеді.

      7. Субсидиялауға Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 545 "Жолаушыларды, багажды, жүктерді, жүк-багажды және почта жөнелтілімдерін тасымалдау қағидаларын бекіту туралы" бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 17 мамырда № 13714 болып тіркелген) бекітілген Жолаушыларды, багажды, жүктерді, жүк-багажды және почта жөнелтімдерін тасымалдау қағидаларына сәйкес тасымалдаушының жалпы, плацкарт, купе, дизель және электр поездарының вагондары санаттарымен теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты, сондай-ақ тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет аясында жолаушылар поездарының қатынауын (пайдаланылуын) қамтамасыз ету үшін технологиялық қажетті вагондармен тасымалдаудың нақты шығындары жатады.

      8. Субсидиялауға тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет шегінде мынадай шығыстардың түрлері жатады:

      1) магистральды теміржол желісіндегі қызметіне шығыстарын, оның ішінде басқа тасымалдаушылардың поездарының құрамындағы тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондардың жүріс, шығыстары;

      2) локомотивпен тарту қызметіне шығыстар, оның ішінде локомотивтік бригада еңбек төлемі қорын, поездарды тартуға жанармай және электрэнергияны қоса алғанда тарту жылжымалы құрамын пайдалануға байланысты шығыстары;

      3) теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдауға тартылған вагондарды күтіп ұстауға, олардың вагон бойынша жөндеудің жоспарлы түрлерін, ағымдағы ағытып тастау жөндеу және техникалық қызмет көрсету, амортизациялық бөлектеуді қоса алғандағы шығыстары;

      4) теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдауға тартылған вагондарды жалдау шығыстары;

      9. Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдаудың маусымдылығына, поездардың қозғалыс кестесінің өзгеруіне және жолаушылар ағынына байланысты ағымдағы қаржы жылына арналған тиісті бюджетте көзделген қаражат шегінде шартқа қосымша келісім жасау арқылы вагондардың субсидияланатын жүріс көлеміне сәйкес субсидиялар көлемін қайта қарауға жол беріледі.

      Жыл сайын субсидиялауға жататын шығыстар көлемі жасалған шарт бойынша бір вагон-километрге субсидия көлемін пропорционалды айқындау және теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау шартына (бұдан әрі – шарт) сәйкес вагондардың, тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондардың жүрісінің өзгеруі есебімен, вагон-километр көлеміне көбейту жолымен есептеледі.

3. Субсидия төлеу шарттары

      10. Теміржол қатынастары бойынша субсидияларды төлеу жергілікті бюджеттен қаржыландыру жоспарына сәйкес жүргізіледі.

      11. Субсидияның жалпы сомасын төлеу әр поезд бойынша тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып жүзеге асырылады.

      12. Субсидияларды төлеу есептік құжаттамамен расталған тасымалдау бойынша ай сайын жүргізіледі.

      13. Тасымалдаушы ай сайын есепті айдан кейінгі айдың 25-іне дейінгі мерзімде жергілікті атқарушы органға басшы, бас бухгалтер қол қойған және ұйымның мөрімен куәландырылған мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) нысан бойынша теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы ай сайынғы есеп, сондай-ақ жыл басынан бастап өсу қарқынымен теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдарының орындалғаны туралы есеп осы тармақтың 1)-7) тармақшаларында көрсетілген құжаттарда мазмұндалған көрсеткіштер есебін түсіндіретін жазбаны қоса.

      Бұл ретте, субсидияланатын шығыстарды анықтау осы тармақта көрсетілген есептерде ұсынылған тасымалдаушының субсидияланатын шығыстар баптарына іспеттес ұқсас тасымалдаушының жалпы шығыстарына және вагондардың жүрісінің жалпы көлеміне пропорционалды жүзеге асырылады;

      2) орындалған жұмыстар актісі;

      3) теміржол қатынастары бойынша орындалған тіркеме және жолда тоқтамайтын вагондардың тасымалдар көлемін растайтын және тасымалданған жолаушылар, түрлері бойынша вагондар саны, жолаушылар айналымы, поездардағы вагондардың адамдармен толығуы туралы мәліметтерді қамтитын Ұлттық инфрақұрылым операторы мен тасымаудаушының құжаты;

      4) тасымалдаушы мен Ұлттық инфрақұрылым операторы, локомотивтік тарту операторы арасындағы есептілік кезеңінде әр айдың жағдай бойынша өзара есеп айырысуларды салыстыру актісі;

      5) теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстар тізілімі;

      6) субсидияланатын бағыттардың тізілімі;

      7) теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды, олардың жоспарланған жөндеу түрлері мен техникалық қызмет көрсетуді қоса, жалдау, сатып алу және күтіп-ұстау шығыстарын растайтын құжаттар.

      14. Теміржол қатынастары бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды, олардың жоспарланған жөндеу түрлері мен техникалық қызмет көрсетуді қоса, жалдау, сатып алу және күтіп-ұстау шығыстарын растайтын құжаттарға мыналар жатады:

      1) тасымалдаушы мен жөндеу (күрделі жөндеу жұмыстары, деполық жөндеу, тиімді пайдалану мерзімін ұзартумен күрделі жөндеу және күрделі қалпына келтіру бойынша жөндеу) және жасалған шартта көрсетілген техникалық қызмет көрсету, сондай-ақ вагондарға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметтерді жүзеге асыратын ұйымдар арасында есепті кезеңде әр айдың біріндегі жағдай бойынша өзара есеп айырысуларды салыстыру актісі;

      2) шартта көрсетілген вагондарды жалға беру бойынша көрсетілетін қызметтердің тасымалдаушы мен ұйым арасында есептілік кезеңінде есеп айырысу әр айдың бірінші күніне өзара есеп айырысуларды салыстыру актісін;

      3) вагондарды сатып алу және күтіп ұстауға, жалға беру шығыстары бойынша шот-фактуралар, есептелген амортизация ведомосты және оны есептік кезеңіндегі шығыстарға жатуы, электроэнергия және дизельді жанармай шығыстары бойынша орындалған жұмыстар актісі және шот-фактуралар;

      4) вагондарды сатып алынған ұйымнан төлем шоттарын (субсидияланған сомасын тасымалдаушының есебіне аударылғаннан кейін) 7 банктік күн ішінде ұсынысы вагондарды сатып алу жөніндегі төлем тапсырмасының түпнұсқасы;

      5) кредит шарттарыныҺ көшірмелерін және қаржы лизинг туралы шарттарын сатып алынатын вагондарды ай сайынғы тґлем кестесімен қоса беріліп отырқан қосымшаларды жасауға шаралары бойынша ұсынылған қосымша шегінде куәләндырылған;

      6) осы Қағиданың 8-тармағында көрсетілген шығыстарды растайтын өзге де құжаттар.

      15. Облыстың жергілікті атқарушы органы осы Қағидалардың 13-тармағында көрсетілген құжаттарды тасымалдаушы ұсынған күннен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде орындалған жұмыстар актілеріне қол қояды және теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстары тізілімін және төлем шоттарын Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық органына ұсынады.

Об утверждении Правил субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

Постановление акимата Костанайской области от 27 ноября 2017 года № 595. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 13 декабря 2017 года № 7372. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 24 января 2020 года № 22

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 24.01.2020 № 22 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок.

      2. Государственному учреждению "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Костанайской области" обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Костанайской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Костанайской области.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Костанайской области А. Мухамбетов

  Утверждены
постановлением акимата
от 27 ноября 2017 года № 595

Правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее – Правила), разработаны в соответствии с Постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 2017 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта" и определяют порядок субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее – расходы).

      2. В настоящих Правилах используются следующие определения:

      1) местный исполнительный орган – государственное учреждение "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Костанайской области", осуществляющее руководство в сфере железнодорожного транспорта, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, межотраслевую координацию;

      2) Национальный оператор инфраструктуры – юридическое лицо, контрольный пакет акций которого принадлежит Национальной железнодорожной компании, осуществляющее эксплуатацию, содержание, модернизацию, строительство магистральной железнодорожной сети и оказывающее услуги магистральной железнодорожной сети.

2. Порядок субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

      3. Субсидированию подлежат расходы перевозчиков, определенных по результатам конкурса по определению перевозчиков, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки, расходы которых подлежат субсидированию за счет бюджета Костанайской области.

      4. Расходы перевозчиков при осуществлении железнодорожных пассажирских перевозок субсидируются в пределах сумм, предусмотренных областным бюджетом на соответствующий год.

      5. Общая сумма ежегодного субсидирования расходов предусматривается соответствующим бюджетом, рассчитанным в соответствии с Методикой определения объемов субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок, утвержденной местным исполнительным органом (далее – Методика).

      6. Расчет размеров субсидий для включения в расходную часть соответствующего бюджета администратором бюджетной программы производится по каждому пассажирскому поезду, с учетом прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Методикой.

      7. Субсидированию подлежат фактические расходы перевозчика, связанные с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок в категориях вагонов: общих, плацкартных, купейных вагонах, дизель- и электропоездов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Правилами перевозок пассажиров, багажа, грузов, грузобагажа и почтовых отправлений, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 545 "Об утверждении Правил перевозок пассажиров, багажа, грузов, грузобагажа и почтовых отправлений" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 13714), а также вагонов, технологически необходимых для обеспечения курсирования (эксплуатации) пассажирского поезда в рамках утвержденного бюджета соответствующего уровня.

      8. Субсидированию подлежат следующие виды расходов в пределах утвержденного бюджета соответствующего уровня:

      1) расходы на услуги магистральной железнодорожной сети, в том числе расходы за прицепку, пробег прицепных и беспересадочных вагонов в составе поездов других перевозчиков;

      2) расходы на услуги локомотивной тяги, в том числе расходы, связанные с эксплуатацией тягового подвижного состава, включая фонд оплаты труда локомотивной бригады, топливо и электроэнергию на тягу поездов;

      3) расходы на содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая их плановые виды ремонтов, текущий отцепочный ремонт и техническое обслуживание, амортизационные отчисления по вагонам;

      4) расходы на аренду вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям.

      9. В связи с сезонностью перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям, изменением графика движения поездов и, в зависимости от пассажиропотока, допускается пересмотр объемов субсидий в соответствии с объемами пробега субсидируемых вагонов, путем составления дополнительного соглашения к договору, в пределах средств, предусмотренных соответствующим бюджетом на текущий финансовый год. Объем расходов, подлежащих ежегодному субсидированию, рассчитывается путем пропорционального определения объема субсидирования на один вагоно-километр по заключенному договору и умножением его на объем вагоно-километра с учетом изменения пробега вагонов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с договором на субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее – договор).

3. Условия выплаты субсидий

      10. Выплата субсидий по железнодорожным сообщениям производится из местного бюджета в соответствии с планом финансирования.

      11. Выплата общей суммы субсидий осуществляется по каждому поезду с учетом прицепных и беспересадочных вагонов.

      12. Выплата субсидий производится ежемесячно по перевозкам, фактически осуществленным и подтвержденным отчетной документацией.

      13. Перевозчик ежемесячно, в срок до 25 числа месяца, следующего за отчетным, представляет в местный исполнительный орган заверенные руководителем, главным бухгалтером и печатью организации следующие документы:

      1) ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по железнодорожных сообщениям, а также отчет о выполнении железнодорожным пассажирских перевозок с начала года по нарастанию, с приложением пояснительной записки, поясняющей расчет показателей, содержащихся в документах, указанных в подпунктах 1)-7) настоящего пункта.

      При этом определение субсидируемых расходов осуществляется пропорционально общему объему пробега вагонов и общим расходам перевозчика, аналогично субсидируемым статьям расходов перевозчика, предъявляемых в отчетах, указанных в настоящем подпункте;

      2) акт выполненных работ;

      3) документ Национального оператора инфраструктуры и перевозчика, подтверждающий выполненные объемы перевозок по железнодорожным сообщениям и содержащий сведения о количестве перевезенных пассажиров, вагонов по типам, пассажирообороте, вагонообороте, населенности вагонов в поездах, в прицепных и беспересадочных вагонов курсирующих по железнодорожным сообщениям;

      4) акт сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и Национальным оператором инфраструктуры, оператором локомотивной тяги;

      5) реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок;

      6) реестр субсидируемых маршрутов;

      7) документы, подтверждающие расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание.

      14. Документами, подтверждающими расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по железнодорожным сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание, являются следующие:

      1) акты сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и организациями, осуществляющими услуги по ремонту (капитальный ремонт, деповский ремонт, капитальный ремонт с продлением срока полезного использования и капитально-восстановительный ремонт) и проведению технического обслуживания, а также технического обслуживания вагонов, указанных в заключенном договоре;

      2) акты сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и организацией, предоставляющей услуги по аренде вагонов, указанных в договоре;

      3) счета-фактуры по расходам на аренду, содержание и приобретение вагонов, ведомость начисленной амортизации и отнесения ее на расходы за отчетный период, счета-фактуры и акты выполненных работ по расходам на электроэнергию и дизельное топливо;

      4) счета к оплате от организации, где были приобретены вагоны с последующим предоставлением в течение 7 банковских дней (после перечисления на счет перевозчика суммы субсидирования) оригиналов платежных поручений по оплате приобретения вагонов;

      5) нотариально заверенные копии кредитных договоров и договора о финансовом лизинге на приобретение вагонов с приложением графика ежемесячных платежей и дополнительных соглашений к ним, предоставляемых по мере их заключения;

      6) иные документы, подтверждающие расходы, указанные в пункте 8 настоящих Правил.

      15. Местным исполнительным органом в течение 15 календарных дней со дня представления перевозчиками документов, указанных в пункте 13 настоящих Правил, подписываются акты выполненных работ и представляются в территориальный орган Казначейства Министерства финансов Республики Казахстан реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок, и счета к оплате.