"Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 24 қарашадағы № 511 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Жаңа

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 8 ақпандағы № 150 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 23 ақпанда № 16417 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 24 қарашадағы № 511 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10007 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 8 қаңтарда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізiлсiн:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларында:

      7 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Бюджеттiк өтiнiм мыналарды:

      1) мемлекеттік органдардың Бюджет кодекстің 65-1-бабының үшінші бөлігіне сәйкес лимиттері айқындалған ағымдағы әкімшілік шығыстарын қоспағанда, мәлімделген қаржыландырудың бюджеттік бағдарламалар нәтижелерінің көрсеткіштеріне қол жеткізуге ықпалын сипаттай отырып, республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң әрбiр бюджеттiк бағдарламасы бойынша шығыстардың түрлерi бойынша есептеулерді;

      2) мәлімделген қаржыландырудың бюджеттік бағдарламалар нәтижелерінің көрсеткіштеріне қол жеткізуге ықпалын сипаттай отырып, жергілікті бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң әрбiр бюджеттiк бағдарламасы бойынша шығыстардың түрлерi бойынша есептеулерді;

      3) байланысты гранттар сомасын жұмсалу бағыттары бойынша мiндеттi түрде бөле отырып, ағымдағы қаржы жылының 1 қаңтарындағы жағдай бойынша алынған және пайдаланылған байланысты гранттар туралы ақпаратты;

      4) ағымдағы қаржы жылының 1 қаңтарындағы жағдай бойынша алынған және пайдаланылған байланысты емес гранттар туралы ақпаратты;

      5) мемлекеттік мекемелердің өз иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуінен түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының болжамын;

      6) ағымдағы қаржы жылының бірінші тоқсанының қорытындылары бойынша нысаналы даму трансферттерін қоса алғанда, бюджеттік инвестициялық жобалар мониторингінің қорытындылары жөніндегі есепті;

      7) түсiндiрме жазбаны;

      8) бюджеттiк бағдарламалардың жиынтық тiзбесiн және базалық шығыстар мен жаңа бастамалар шығыстардың қамтитын ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар мен бюджеттiк даму бағдарламалары бойынша шығыстардың жиынтық кестесiн;

      9) орталық мемлекеттiк органдардың, оның ведомстволарының, аумақтық органдарының, ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк мекемелердiң, оның iшiнде орталық аппараттың құрылымдық бөлiмшелерiнiң, ведомстволарының және олардың аумақтық органдарының ағымдағы жылға бекiтiлген штат кестесiн және жоспарлы кезеңге арналған штат кестесiнiң жобасын; тиiстi жергiлiктi бюджеттерден қаржыландырылатын атқарушы органдардың және олар өзгерген жағдайда оларға ведомстволық бағынысты мемлекеттiк мекемелердiң штат кестесін;

      10) мемлекеттік органдарға шетелдік жұмыскерлерді тарту мәселелерін қарастыру жөніндегі уәкілетті комиссияның шешімі және Қазақстан Республикасының мемлекеттік органына тартылған шетелдік жұмыскерлермен жасалған еңбек шарттары;

      11) республикалық бюджеттен облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерiне нысаналы даму трансферттер бөлiнген жағдайда облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарымен келiсiлген нысаналы трансферттер бойынша бюджет бағдарламалар жобаларын, бюджеттік бағдарламаларға (кіші бағдарламаларға) сәйкес бөлінген нысаналы трансферттерді пайдалану есебінен қол жеткізілген тікелей және түпкілікті нәтижелер туралы есепті;

      12) облыстық бюджеттен ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттерiне нысаналы даму трансферттері, оның ішінде облыстық бюджеттерге бөлiнетiн және одан әрi ауданның бюджеттерiне бөлуге жататын республикалық бюджеттен нысаналы даму трансферттері бөлiнген жағдайда, ауданның жергiлiктi атқарушы органдарымен келiсiлген нысаналы трансферттер бойынша бюджеттік бағдарламалар жобаларын, бюджеттік бағдарламаларға (кіші бағдарламаларға) сәйкес нысаналы трансферттерді пайдалану есебінен қол жеткізілген тікелей және түпкілікті нәтижелер туралы есепті;

      13) ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетінен аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттерiне нысаналы даму трансферттері, оның ішінде облыстық, аудандық бюджеттерге бөлiнетiн және одан әрi аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттерiне бөлуге жататын республикалық бюджеттен нысаналы даму трансферттері бөлiнген жағдайда, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппаратымен келiсiлген нысаналы трансферттер бойынша бюджет бағдарламалар жобаларын, бюджеттік бағдарламаларға (кіші бағдарламаларға) сәйкес бөлінген нысаналы трансферттерді пайдалану есебінен қол жеткізілген тікелей және түпкілікті нәтижелер туралы есепті;

      14) егер бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi нормативтiк құқықтық актiлер әзiрлеудi немесе оларға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзудi ұсынған жағдайда қосымша шығыстарды немесе бюджет түсiмдерiн қысқартуды талап ететiн тиiстi нормативтiк құқықтық актiнiң жобасын;

      15) Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң заң жобаларын әзiрлеу орындылығы мен Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Заң жобалау жұмысының перспективалық жоспарына сәйкес болуы туралы қорытындыны;

      16) тиiстi сараптамалардың қорытындылары бар инвестициялық ұсыныстарды;

      17) техникалық-экономикалық негіздеме әзірлеуді талап етпейтін жобаларды қоспағанда, бюджеттік инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін, құрылысқа жобалау алды (техникалық-экономикалық негіздемелер) және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманың мемлекеттік сараптамасының оң қорытындысын, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның бюджеттік инвестициялық жоба бойынша экономикалық оң қорытындысын;

      18) жобаны іске асырудың бірінші жылының шығыстарын жоспарлау үшін мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының конкурстық құжаттамасына берілетін қорытындының немесе жекеше әріптесті айқындау жөніндегі тікелей келіссөздер кезінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасына бизнес-жоспардың және тиісті бюджет комиссиясының оң шешімін, жобаны іске асырудың кейінгі жылдарының шығыстарын жоспарлау үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қол қойылған және тіркелген мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын;

      19) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрі міндетін атқарушының 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 129 бұйрығымен бекітілген, Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13282 болып тіркелген Ақпараттандырудың сервистік моделін іске асыру қағидаларында белгіленген тәртіппен ақпараттандырудың сервистік моделі жөніндегі мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының қаржылай қамтамасыз етілуін айқындау бөлігінде осы жобалардың тізбесінің жобасына бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның оң қорытындысы және "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 45-бабы 6-тармағының 2) тармақшасына сәйкес ақпараттандырудың сервистік моделі жөніндегі мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларына шығыстарды жоспарлау кезінде ақпараттандыру саласындағы уәкiлеттi орган бекіткен ақпараттық-коммуникациялық көрсетілетін қызметтерді жобалауға арналған тапсырма;

      20) жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттiк инвестицияларды жоспарлаған жағдайда заңды тұлғалардың стратегиялық даму құжаттарын;

      21) квазимемлекеттік сектор субъектілерінің, қаржыландыру көздерін (бюджеттік, қарызға алынған, меншікті, және басқа) көрсетумен іске асырылып жатқан және іске асырылуы жоспарланған инвестициялық жобалары туралы ақпаратты;

      22) заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемесін, ол бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның оң экономикалық қорытындысын;

      23) Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9938 болып тіркелген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 129 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, мониторингілеу және іске асырылуын бағалау қағидаларына 18-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша іске асырылған, іске асырылатын және іске асырылуы жоспарланған квазимемлекеттік сектор субъектілерінің инвестициялық жобалары бойынша ақпарат;

      24) республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi ұсынатын тақырыптар бойынша зерттеулер жүргiзудің орындылығын қарау жөнiндегi ведомствоаралық комиссияның қорытындысын;

      25) республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi ұсынатын тақырыптар бойынша ғылыми зерттеулердiң мемлекеттiк ғылыми және ғылыми-техникалық сараптамасының қорытындысын;

      26) мемлекеттік органдардың тақырыптық зерттеулері мен бірлескен зерттеулердің негізділігі мен тиімділігі бойынша салалық мемлекеттік органдардың қорытындылары;

      27) бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджеттiк кредиттеу арқылы iске асыруға ұсынып отырған бюджеттiк бағдарламалар бойынша бюджеттiк кредиттеудiң орындылығы туралы мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органның қорытындысын;

      28) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің ақпараттандыру саласындағы тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуға шығыстарды жоспарлау кезінде ақпараттандыру саласындағы сараптамалық кеңестің қорытындысы;

      29) бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi штат санын ұлғайтуға Мемлекет басшысының не оның уәкілеттік беруімен Республика Президенті Әкімшілігінің келісімін растайтын құжатты;

      30) жекелеген мемлекеттiк қызметтердi көрсетуге, бюджеттiк инвестициялық жобаларды iске асыруға және мемлекеттiк тапсырма мен Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және монополияға қарсы органның оң қорытындылары нысанында мемлекеттiң әлеуметтiк-экономикалық тұрақтылығын және (немесе) мемлекеттiң әлеуметтік-мәдени дамуын қамтамасыз етуге бағытталған басқа да міндеттерді орындауға арналған ұсыныстарды;

      31) нысаналы салым салуға бағытталған бюджеттiк бағдарлама бойынша шығыстарды жоспарлау кезiнде дербес бiлiм беру ұйымдарының қамқорлық кеңестерiнiң шешiмдерiн;

      32) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 29 желтоқсандағы № 919 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017–2021 жылдарға арналған бағдарламасы бойынша шығыстарды жоспарлау кезінде, Бағдарлама бағыттары және өңірлер бойынша, оның ішінде республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері арасында қаржыландыру лимиттерін және қаражат бөлу (қайта бөлу) бойынша Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияның қорытындысын;

      33) медициналық техниканы сатып алуға арналған шығыстарды жоспарлау кезінде құны бес милион тенгеден асатын және біріздендіруді талап ететін медициналық техниканың клиникалық-техникалық негіздемесінің сараптамасы, техникалық сипаттамасы және құны бойынша лизинг берушінің қорытындысын;

      34) бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар сұрататын басқа да қажетті ақпаратты қамтиды.

      Аса маңызды және жедел iске асыруды талап ететiн мiндеттердi iске асыруға бағытталған бюджеттiк инвестициялар бойынша мынадай құжаттар берiледi:

      Қазақстан Республикасы Президентiнiң және (немесе) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрi тапсырмаларының көшiрмелерi;

      жылдар бойынша бөле отырып, жоба құнының негiздемесi жөнiндегi есептеу;

      бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң жобаны iске асырудың орындылығына қатысты қорытындысы;

      қажет болған жағдайда бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган сұрататын басқа да құжаттар.";

      мынадай мазмұндағы 15-1-тармақпен толықтырылсын:

      "15-1. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісі "Ағымдағы әкімшілік шығыстар" кіші бағдарламасы бойынша жоспарланып отырған ағымдағы әкімшілік шығыстар бойынша егжей-тегжейлі есептерді жасамайды.

      Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісі мемлекеттік орган қызметкерлерінің санын басшы қысқартқан кезде сақталатын қаражатты қоса алғанда, шығыстардың экономикалық сыныптамасының ерекшелiктерi бойынша республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісі бөлетін жоспарлы кезеңге белгіленген ағымдағы әкімшілік шығыстар лимитіне сәйкес "Ағымдағы әкімшілік шығыстар" кіші бағдарламасы бойынша жалпы сома көрсетілетін мемлекеттік мекемелердің бюджеттік бағдарламалары (кiшi бағдарламалары) бойынша шығыстардың жиынтық есебі және бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламалары (кiшi бағдарламалары) бойынша шығыстардың жиынтық есебі нысандарын (51 және 52-қосымшалары) жасайды.";

      17 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. 111 "Еңбекақы төлеу" ерекшелігі бойынша шығыстардың есептеулері Қағидаларға 2-16-қосымшаларға сәйкес 01-111, 02-111, 03-111, 04-111, 05-111, 06-111, 07-111, 08-111, 09-111, 10-111, 11-111, 12-111, 13-111, 14-111 және 15-111 нысандары бойынша жасалады.

      Көрсетiлген нысандар бойынша есептеулердi жасаған кезде радиациялық зiлзала аумақтарында тұрғаны және экологиялық қасiрет аймақтарында тұрғаны үшiн қосымша ақы есептелген кезде "Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтiк қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 18 желтоқсандағы Заңын және "Арал өңiрiндегi экологиялық қасiрет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтiк қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 30 маусымдағы Заңын басшылыққа алған жөн.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 желтоқсандағы № 939 қаулысымен бекітелген пилоттық органдар үшін мемлекеттік әкімшілік қызметшілерге еңбекақы төлеуге араналған шығыстардың есебі ерікті нысанда жасалады.

      01-111-нысан (2-қосымша) прокуратура органдарының, мемлекеттiк фельдъегерлiк қызметтiң, құқық қорғау органдарының, өртке қарсы мемлекеттiк қызмет, қылмыстық-атқару жүйесiнiң, iшкi iстер органдарының, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметінің, экономикалық тергеу қызметінің, қылмыстық-атқару жүйесі және кеден қызметi органдарының қызметшiлерiн, әскери қызметшiлердi қоспағанда, мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған, олар бойынша тиiсiнше 12-111, 13-111, 14-111 және 15-111-нысандар толтырылады. Осы есептеулердi жасаған кезде Қазақстан Республикасы Президентінің "Мемлекеттік саяси және әкімшілік қызметшілер лауазымдарының тізілімін бекіту туралы" 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 150 Жарлығымен бекітілген санаттары бойынша мемлекеттік саяси және әкімшілік қызметшілер лауазымдарының тізіліміннің 2 бөлімін және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік бюджет есебінен қамтылған барлық органдар үшін қызметкерлердің еңбегіне ақы төлеудің бірыңғай жүйесін бекіту туралы" 2017 жылғы 16 қазандағы № 646 қбп қаулысын (бұдан әрi - № 646 қбп Қаулы) басшылыққа алған жөн.

      02-111-нысан (3-қосымша) мемлекеттiк саяси қызметшiлердiң, депутаттардың, судьялардың, судьяларға кандидат тағылымдамадан өтушілердің еңбекақысына жұмсалатын шығыстарды есептеуге арналған. Есептеуді 02-111-нысан бойынша жасаған кезде № 646 қбп Қаулыны басшылыққа алған жөн.

      № 646 қбп Қаулыны 03-111, 12-111, 13-11114-111 және 15-111-нысандар бойынша есеп жасаған кезде де басшылыққа алған жөн.

      03-111-нысан (4-қосымша) төтенше және өкiлеттi елшiлердiң, шет елдегi мекемелер қызметкерлерiнiң еңбекақысына жұмсалатын шығыстарды есептеуге арналған.

      04-111-нысан (5-қосымша) мемлекеттiк бiлiм беру мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      Осы есептеулердi жасаған кезде "Азаматтық қызметшiлерге, мемлекеттiк бюджет қаражаты есебiнен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлерiне, қазыналық кәсiпорындардың қызметкерлерiне еңбекақы төлеу жүйесi туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысын (бұдан әрi - № 1193 қаулы) басшылыққа алған жөн. Осы нормативтiк құқықтық актіні 05-111, 06-111, 07-111, 08-111, 09-111, 10-111 және 11-111-нысандар бойынша есептеулерді жасаған кезде де басшылыққа алған жөн.

      5-қосымша сондай-ақ 132 "Патронатты тәрбиешілерге еңбекақы төлеу" ерекшелігі бойынша шығыстарды есептеу үшін қолданылады. Бұл ретте әлеуметтік аударымдарды және әлеуметтік салықты есептеу ерікті нысанда жасалады.

      06-111-нысан (7-қосымша) мемлекеттiк денсаулық сақтау мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      07-111-нысан (8-қосымша) әлеуметтiк қамитамасыз ету мемлекеттiк мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      08-111-нысан (9-қосымша) мәдениет және мұрағат iсi мемлекеттiк мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      09-111-нысан (10-қосымша) дене шынықтыру және спорт мемлекеттiк мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      10-111-нысан (11-қосымша) мемлекеттiк бiлiм, жоғары бiлiм және ғылым, денсаулық сақтау, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет және мұрағат iсi, дене тәрбиесi және спорт мекемелерін, құқық қорғау органдарын, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік күзет қызметін қоспағанда, басқа мемлекеттiк мекемелер қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      11-111-нысан (12-қосымша) мемлекеттiк мекемелер қызметкерлерінің еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      11 және 12-қосымшалар сондай-ақ 131 "Техникалық персоналға еңбекақы төлеу" ерекшелігі бойынша шығыстарды есептеуге қолданылады. Осы есептелерді жасаған кезде № 1193 қаулыны басшылыққа алған жөн.

      12-111-нысан (13-қосымша) прокуратура органдары қызметкерлерінің (Қазақстан Республикасының Бас әскери прокуратурасы, округтар, гарнизондар мен әскерлер әскери қызметшiлерiн қоспағанда, олар бойынша 13-111-нысан толтырылады) жалақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      13-111-нысан (14-қосымша) iшкi iстер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет, экономикалық тергеу қызметі, құқық қорғау органдары, мемлекеттiк өртке қарсы қызмет, мемлекеттiк фельдъегерлiк қызмет, қылмыстық-атқарушы жүйесi органдары қызметкерлерiнiң еңбекақысына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      35-бағанда 14-қосымша қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн үстемақы алатын құқық қорғау органдары, өртке қарсы мемлекеттiк қызмет, мемлекеттiк фельдъегерлiк қызмет, қылмыстық-атқару жүйесi қызметкерлерінің саны көрсетiледi, ал 36-бағанда қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн төленетiн үстемақы сомасы көрсетiледi. Қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн төленетiн үстемақының жалпы сомасы лауазымдық жалақының жалпы сомасының 15 пайызынан жоғары болмауға тиіс.

      14-111-нысан (15-қосымша) әскери қызметшiлерге еңбекақы төлеуге арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      35-бағанда 15-қосымшада қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн үстемақы алатын әскери қызметшiлердiң саны, ал 36-бағанда қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн үстемеақының сомасы көрсетiледi. Қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн төленетiн үстемақының жалпы сомасы Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметі үшiн лауазымдық еңбекақылар бойынша жалпы соманың 25 пайызынан жоғары болмауға, басқа органдар үшiн – 15 пайыздан жоғары болмауға тиіс.

      12-111, 13-111, 14-111-нысандары бойынша еңбекақы төлеуге арналған шығыстарды есептеу кезінде "Қазақстан Республикасының әскери қызметшілері, құқық қорғау органдары, Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi өртке қарсы қызмет органдары мен прокуратура органдарының қызметкерлері лауазымдарының санаттары бойынша тізілімдерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2004 жылғы 17 қаңтардағы № 1283 қбп Жарлығын және № 646 қбп Қаулыны басшылыққа алған жөн.

      15-111-нысаны (16-қосымша) жедел әскери қызмет әскери қызметшiлерiнiң лауазымдық жалақысы бойынша шығыстарды есептеуге арналған.";

      18 және 19 тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. 01-112-нысаны (17-қосымша) қосымша ақшалай төлемдер шығындарын есептеуге арналған.

      Осы нысан № 646 қбп Қаулысына сәйкес әкiмшiлiк мемлекеттiк қызметшiлердiң, судьялардың, алыс және таяу шет елдердегi Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкiлеттi Елшiлерiнiң, Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгiнiң шет елдердегi мекемелерi қызметкерлерiнiң, әскери қызметшiлердiң, құқық қорғау органдары, Ішкі істер министрлiгiнiң мемлекеттiк өртке қарсы қызметi мен прокуратура органдары қызметкерлерiнiң қосымша ақшалай төлемдерi: жоспары бойынша мемлекеттiк орган басшысының шешiмiмен белгiленген лауазымдық қызметақыларға үстемеақыларды; мемлекеттiк органдардың орталық аппараттары әкiмшiлiк мемлекеттiк қызметшiлерiне сыйлық, мемлекеттік кірістер органдарының қызметкерлеріне және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму және әділет министрлігінің құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларына біржолғы ақшалай сыйақылар мен үстемеақылар төлеуге есептеуге арналған.

      19. 01-113-нысаны (18-қосымша) бойынша шығыстар көлемiн айқындау үшiн жасалады.

      Бұл нысан № 646 қбп Қаулыға және № 1193 қаулыға сәйкес мемлекеттiк және азаматтық қызметшiлердi сауықтыруға арналған жәрдемақыларды төлеу шығыстарын есептеуге, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өтемақылық төлемдер мен бiржолғы жәрдемақыларға арналған шығыстарды есептеуге арналған.";

      40 және 41 тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "40. 01-324-нысанды (50-қосымша) жоғары және орта оқу орындары арнайы әскери-оқу орындарының студенттері, интерндері, магистрантары, доктаранттары, курсанттары тыңдаушылары мен кадеттердің стипендиясын төлеуге арналған шығыстарды есептеу үшін арналған.

      Осы нысанды толтыру кезiнде № 646 қбп Қаулысын, сонымен қатар "Білім беру ұйымдарында білім алушыларға мемлекеттік стипендияларды тағайындау, төлеу қағидаларын және олардың мөлшерлерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2008 жылғы 7 ақпандағы № 116 қаулысын басшылыққа алған жөн.

      41. Шығыстардың экономикалық сыныптамасының 133, 155, 156, 163, 164, 165, 166, 167, 169, 211, 212, 221, 321, 322, 323, 331, 332, 339, 341, 351, 359, 411, 412, 417, 418, 419, 421, 422, 423, 429, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 441, 451, 511, 512, 513, 514, 519, 521, 531, 541, 611, 612, 621, 711, 712, 713, 714, 715, 721 және 722 ерекшелiктерi бойынша жоспарланатын шығыс түрлері бойынша есептеулер еркiн нысанда жасалады.

      Қорлар мен негізгі құралдарды сатып алуға арналған шығыстарды жоспарлаған кезде есепке қорлар немесе негізгі құралдардың әрбір түрлері бойынша кем дегенде үш прайс-парақтар қоса беріледі.

      421, 423 және 435 ерекшелiктер бойынша міндетті тәртіпте есептеулердi ұсыну кезiнде мемлекеттік мекемелер жобалау-сметалық құжаттамаға және жұмыстардың (қызметтердiң) құнын негiздейтiн құжаттарға мемлекеттiк сараптаманың немесе кешенді ведомстводан тыс сараптаманың қорытындысын ұсынады, ал қорларды сатып алуға арналған есептеулерге ағымдағы жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша мемлекеттік мекеменің теңгерімінде тұрған қорлардың іс жүзіндегі қалдықтарының болуы туралы ақпаратты және ағымдағы жылдың жоспарын ұсынады.

      Мәслихат депутаттарына олардың негізгі жұмыс орны бойынша орташа жалақыны өтеу жөніндегі шығыстарды есептеу "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 22-бабына сәйкес осы қызметте бiр жылға дейiнгi жұмыс өтілі бар тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірлік әкiмi аппараты басшысының жалақысынан аспайтын мөлшерде жүзеге асырылады. Есептеуге жұмыс берушілердің Салық кодексіне сәйкес әлеуметтік салық бойынша жарналары мен "Міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 25 сәуірдегі Заңына сәйкес Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына әлеуметтік аударымдары кіреді.

      "Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшiн үмiткерлердi iрiктеу ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2008 жылғы 11 маусымдағы № 573 қаулысына сәйкес 164 ерекшелiк бойынша есептеудi ұсынған кезде шетелдiк жоғары оқу орындары (әлемнiң ғылыми орталықтары мен зертханалары) мен шетелде кадрларды даярлау, қайта даярлау және бiлiктiлiгiн арттыру халықаралық бағдарламаларын iске асыру жөнiндегi қызметтердi, Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Болашақ" халықаралық стипендиясын берушi болып Қазақстан Республикасының Үкiметi анықтаған заңды тұлға арасында жасалған шарттың көшiрмелерi ұсынылады.

      Өкілдік шығындарға шығыстарды жоспарлау кезінде Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14926 болып тіркелген "Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламасын бөлу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2017 жылғы 28 ақпандағы № 11-1-2/66 бұйрығымен бекітілген өкілдік шығындар нормаларын басшылыққа алған жөн.

      Заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестицияларды іске асыруға арналған шығыстар қаржылық-экономикалық негіздемеде айқындалған бюджеттік инвестицияларды іске асыру мерзімдеріне сәйкес жоспарланады.";

      41-1 тармақтың екінші бөлігінің 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) қызметінің негізгі нысанасы Қазақстан Республикасының аумағында халықаралық мамандандырылған көрмені ұйымдастыру және өткізу, сондай-ақ халықаралық мамандандырылған көрменің аумағын көрмеден кейін пайдалану болып табылатын, жарғылық капиталына мемлекет жүз пайыз қатысатын заңды тұлғаны қаржыландыруды қамтамасыз ету үшін ғана қордың ұйымдық-құқықтық нысанында құрылатын коммерциялық емес ұйымға нысаналы аудару бойынша техникалық-экономикалық негіздеме қоса беріледі;";

      46 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "46. ММ (жиынтық) нысаны негiзiнде осы Қағидаларға 53-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бюджеттiк бағдарламалардың тiзбесі жасалады. Осы есептеу мәлімделген қаржыландырудың бюджеттік бағдарламалар нәтижелерінің көрсеткіштеріне қол жеткізуге ықпалын сипаттай отырып, бюджеттік бағдарламалар бөлінісінде бюджеттік бағдарламалар әкімшісі бойынша жасалады.";

      61 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "61. Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 66-бабына сәйкес стратегиялық жоспарлар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджет шығыстарын жоспарлау үшін ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде:

      мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын;

      бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға бюджеттік өтінімдерді толық көлемде және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын, сондай-ақ стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын ұсынады.

      Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарына ұсынатын аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерін қоспағанда, стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде тиісінше бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға бюджеттік өтінімдерді толық көлемде және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.

      Осы тармақта көрсетілген құжаттардың нәтижелеріне бағалау жүргізілген жағдайда, бағалау нәтижелері қоса беріледі.";

      69 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "69. Бюджеттік кодексінің 68-бабына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган стратегиялық жоспарлардың мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағалау нәтижелерін ескере отырып:

      1) стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын олардың стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға, елдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкестігі, нысаналы индикаторларды таңдаудың және оларға қол жеткізу дәрежелерінің дұрыстығы тұрғысынан;

      2) стратегиялық жоспарларды әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын нәтижелер көрсеткіштерін таңдаудың дұрыстығы, бюджеттік бағдарламалар нәтижелері көрсеткіштерінің стратегиялық жоспардың нысаналы индикаторларымен өзара байланысының болуы, нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізілу дәрежесі тұрғысынан қарайды.";

      70 тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "70. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган есепті қаржы жылындағы бюджеттің атқарылуын талдау нәтижелерін, сондай-ақ стратегиялық жоспарлардың мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағалау нәтижелерін ескере отырып:";

      71 тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "71. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган есепті қаржы жылындағы бюджеттің атқарылуын талдаудың және аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағалаудың нәтижелерін ескере отырып:";

      73 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "73. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын қараудың нәтижелері бойынша қорытынды қалыптастырады және оны бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жібереді.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган 70-тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген материалдарды қарау қорытындылары бойынша бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалар жобалары бойынша қорытындылар қалыптастырады.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындылары мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның стратегиялық жоспарларды әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары және стратегиялық жоспарлардың жобалары немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобалары бойынша қорытындылары ескеріле отырып қалыптастырылады.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Республикалық бюджет комиссиясының қарауына стратегиялық жоспарлардың жобалары немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобалары, бюджеттік өтінімдер, бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындыларды енгізеді.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін, бюджеттік бағдарламаларының жобаларын қарау қорытындылары бойынша бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындыларды қалыптастырады және оларды тиісті бюджет комиссиясының қарауына жібереді.";

      75 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "75. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес:

      бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға пысықталған стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын және бюджеттік өтінімдерді;

      мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға пысықталған стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, стратегиялық жоспарларды әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын ұсынады.

      Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарына ұсынатын, аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілерін қоспағанда, стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері тиісті бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес тиісінше бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарға пысықталған бюджеттік бағдарламалардың жобаларын және бюджеттік өтінімдерді ұсынады.";

      Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидаларына 2, 3, 13, 17, 53, 54 және 54-1-қосымшалар осы бұйрыққа 1, 2, 3, 4, 5, 6 және 7-қосымшаларға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті (З.А. Ерназарова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі көшірмесін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін қағаз және электрондық түрде Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық мемлекеттік тiркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 8 ақпандағы
№ 150 бұйрығына
1-қосымша
  Бюджеттiк өтiнiмдi
жасау және ұсыну
қағидаларына
2-қосымша
01-111-нысан

Әкiмшiлiк мемлекеттiк қызметшiлердiң еңбекақыларына арналған шығыcтарды есептеу

      Кодтары Жылы                        |_______________________|

      Деректер түрi (болжам, жоспар, есеп)      |_______________________|

      Функционалдық топ                        |_______________________|

      Бағдарламалардың әкiмшiсi            |_______________________|

      Мемлекеттiк мекеме                  |_______________________|

      Бағдарлама                              |_______________________|

      Ерекшелiк                              |_______________________|

Лауазымдар санаты

Лауазымдар атауы

Жылдармен мемлекеттiк қызмет өтiлi

Штат бiрлiктерiнiң саны

Коэффициенттер (бұдан әрі – коэф.)

Көтерілетін коэф.**

Бiр айдағы лауазымдық жалақылар сомасы (4-баған (бұдан әрі – бағ.) х базалық лауазымдық жалақы х 5-бағ. х 6-бағ.) /1000

Ерекше еңбек жағдайлары үшiн өтемақы

Өтемақы алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Сомасы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Өлшем бiрлiгi (бұдан әрі – бірл.)

бiрл.



мың теңге

бiрл.

мың теңге

Санат*

Лауазым










Бiр жылға дейiн









1-ден 2-ге дейiн









2-ден 3-ке дейiн









3-тен 5-ке дейiн









5-тен 7-ге дейiн









7-ден 9-ға дейiн









9-дан 11-ге дейiн









11-ден 14-ке дейiн









14-тен 17-ге дейiн









17-ден 20-ға дейiн









20 жылдан жоғары







      кестенiң жалғасы

Радиациалық қауiп-қатер аумақтарында тұрғаны үшiн қосымша еңбекақы

Қосымша ақы алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Сомасы (АЕКх (2х11-бағ.+1,75х12-бағ+х1,5 х13-бағ+1,25х14-бағ+1х15-бағ))/1000

жалпы саны

оның iшiнде 2 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,75 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,5 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,25 коэф. бойынша

оның iшiнде 1 коэф. бойынша

10

11

12

13

14

15

16

бiрл.

бiрл.

бiрл.

бiрл.

бiрл.

бiрл.

мың теңге





















































































      кестенiң жалғасы

Экологиялық апат аймақтарында тұрғаны үшiн коэф.

Бiр айдағы жалақының жиыны бағ.7 + бағ.9 + бағ.16 + бағ.21

Бiр жылдағы жалпы еңбек ақы сомасы 12х бағ.22

Қосымша ақы алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Сомасы (бағ. 7+бағ 29/12)./4 бағ.
х (бағ.18 х
1,5+ бағ.19 х
1,3+ бағ.20
х1,2)

жалпы саны

оның iшiнде 1,5 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,3 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,2 коэф.бойынша

17

18

19

20

21

22

23

бiрл.

бiрл.

бiрл.

бiрл.

мың теңге

мың теңге

мың теңге





















































































      кестенiң жалғасы

Арнаулы атақтарды және сыныптық шендерді иелену құқығы бар тұлғалардың жалақысының айырмашылығы, сондай-ақ нысандық киім киіп жүру жойылған ***

Айлық жалақының барлығы (бағ.22 + бағ.26)

Жалақының ұлғаюы

Жылдық жалақының барлығы (бағ.28х12+ бағ.29)

Штаттық бірліктің саны

Айлық коммуналдық қызметке төлемді және тұрғын-үйді ұстауға тіркелген ақшалай үлес және ақшалай өтемақы

Айлық жалақының айырмашылығы (бағ.25 - (бағ.22 + бағ.29/12)

Жылдық айлық жалақының айырмашылығы (бағ.26 х 12)

24

25

26

27

28

29

30

бір

мың тенге

мың тенге

мың тенге

мың тенге


мың тенге





















































































      Санат бойынша жиыны

      Орталық атқарушы органның жауапты хатшысы/

      мемлекеттiк мекеме басшысы __________ ______________________________________

      (қолы)            (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бюджеттік бағдарлама басшысы __________ ____________________________________

      (қолы)            (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/ қаржы-экономикалық бөлімінің бастығы __________________________

      (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

      Ескерту:

      * Әрбiр санат бойынша толтырылады;

      ** Жалақыны көтерілген жағдайда толтырылады;

      *** 24, 25, 26, 27 жолдары тек қана арнаулы атақтар мен сыныптық шендері бар тұлғалар бойынша "Арнаулы атақтарды және сыныптық шендерді иелену, сондай-ақ нысанды киім киіп жүру құқықтары жойылған адамдарға зейнеткерлікке шыққан кезде әлеуметтік қамсыздандыруды, барлық жеңілдіктер мен артықшылықтарды сақтау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 14 желтоқсандағы № 1597 қаулысына сәйкес толтырылады, егер мемлекеттік әкімшілік қызметшінің атқаратын лауазымы бойынша белгіленген үстемеақылар мен қосымша ақыларды ескере отырып, есептелген еңбекақы тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық төлемдерді төлеуге белгіленген ақшалай үлес пен ақшалай өтемақының бұрын алып отырған сомасынан төмен болған жағдайда еңбекақыдағы тиісті айырма төлеу талап етілген жағдайда нысандық киімді кию жойлған.

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 8 ақпандағы
№ 150 бұйрығына
2-қосымша
  Бюджеттiк өтiнiмдi
жасау және ұсыну
қағидаларына
3-қосымша
02-111-нысан

Саяси мемлекеттiк қызметшiлердiң, депутаттардың, судьялардың еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеу

      Кодтары Жылы                        |_______________________|

      Деректер түрi (болжам, жоспар, есеп)      |_______________________|

      Функционалдық топ                        |_______________________|

      Бағдарламалардың әкiмшiсi            |_______________________|

      Мемлекеттiк мекеме                  |_______________________|

      Бағдарлама                              |_______________________|

      Ерекшелiк                              |_______________________|

Лауазымдар атауы

Жылдармен мемлекеттiк қызмет өтiлi

Штат бiрлiктерiнiң саны

Коэффициенттер (бұдан әрі – коэф.)

Көтерілетін коэф .**

Бiр айдағы лауазымдық жалақы (3-баған (бұдан әрі – бағ.) х лауазымдық жалақы х түзету.коэф.х 4-бағ.х бағ.5)/ 1000

Қосымша ақылар

Радиациялық қауiп-қатер аумақтарында тұрғаны үшiн қосымша еңбекақы

Қосымша ақы алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Сомасы (АЕКх (2х8-бағ.+ 1,75х9-бағ+ х1,5 х9-бағ+ 1,5х10-бағ+ 1,25 х11-бағ+ 1х12 бағ)) /1000

жалпы саны

оның iшiнде 2 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,75 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,5 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,25 коэф. бойынша

оның iшiнде 1 коэф. бойынша

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Өлшем бiрлiгi (бұдан әрі – бірл.)

бiрл.



мың теңге

бiрл.

бiрл.

бiрл.

бiрл.

бiрл.

бiрл.

мың теңге















Бiр жылға дейiн













1-ден 2-ге дейiн













2-ден 3-ке дейiн













3-тен 5-ке дейiн













5-тен 7-ге дейiн













7-ден 9-ға дейiн













9-дан 11-ге дейiн













11-ден 14-ке дейiн













14-тен 17-ге дейiн













17-ден 20-ға дейiн













20 жылдан жоғары












      кестенiң жалғасы

Қосымша ақыла

Экологиялық апат аймақтарында тұрғаны үшiн коэффициент

Сыныптық шенi үшiн

Арнайы атақтар үшiн

Қосымша ақы алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Сомасы (лауазымдық жалақы х(1,5х15-бағ.+1,3х16-бағ+1,25х17-бағ.))/1000

Қосымша ақы алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Сомасы

Қосымша ақы алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Сомасы

жалпы саны

оның iшiнде 1,5 коэффицент бойынша

оның iшiнде 1,3 коэффицент бойынша

оның iшiнде 1,2 коэффицент бойынша

14

15

16

17

18

19

20

21

22

бiрл.

бiрл.

бiрл.

бiрл.

мың теңге

бiрл.

мың теңге

бiрл.

мың теңге













































































































      кестенiң жалғасы

№ 646 қбп Қаулыменкөзделген үстемелер

Әскери атақтары бойынша жалақы

Бiр айдағы негізгі жалақының жиыны6-бағ.+ 13-бағ.+18-бағ.+20-бағ.+22-бағ.+ 25-бағ.+ 27-бағ.

Бір жылдағы негізгі жалақының жиыны 28-бағ. х 12

Үстеме алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Мөлшері

Сомасы (АЕКх(х23-бағ.+ х24-бағ/1000

Қосымша қызметақы алатын мемлекеттік қызметшілер саны

Сумма

23

24

25

26

27

28

29

бiрл.

коэфф.

мың теңге

бiрл.

мың теңге

мың теңге

мың теңге






















      Санат бойынша жиыны*

      Орталық атқарушы органның жауапты хатшысы/

      мемлекеттiк мекеме басшысы _______________ _________________________________

      (қолы)                  (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бюджеттік бағдарлама басшысы _______________ _______________________________

      (қолы)                  (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/ қаржы-экономикалық бөлімінің бастығы __________________________

      (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

      Ескерту:* әрбiр санат бойынша толтырылады;

      ** Жалақыны көтерілген жағдайда толтырылады.

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 8 ақпандағы
№ 150 бұйрығына
3-қосымша
  Бюджеттiк өтiнiмдi
жасау және ұсыну
қағидаларына
13-қосымша
12-111-нысан

Прокуратура органдары қызметкерлерiнiң еңбекақысына арналған шығыстарды есептеу

      Кодтары

      Жылы                                    |_______________________|

      Мәлiметтер түрi (болжам, жоспар, есеп)      |_______________________|

      Функционалдық топ                        |_______________________|

      Бағдарламалардың әкiмшiсi            |_______________________|

      Мемлекеттiк мекеме                  |_______________________|

      Бағдарлама                              |_______________________|

      Ерекшелiк                              |_______________________|

Лауазымдар санаты

Лауазымдар атауы

Жылдар мен арнаулы қызмет өтiлi

Штат бiрлiктерiнiң саны

Коэффициенттер (бұдан әрі – коэф.)

Бiр айдағы лауазымдық жалақы (4-баған (бұдан әрі – бағ.) х базалық лауазымдық жалақы х 5-бағ.)/1000

Сыныптық шен үшiн үстемеақы




С ан ы

К оэ ф.

Қосымша ақы сомасы 7-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 8-бағ.

С ан ы

К о э ф.

Қосымша ақы сомасы 10-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 11-бағ.

С ан ы

К о э ф.

Қосымша ақы сомасы 10-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 11-бағ.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1 0

1 1

12

1 3

1 4

15

Өлшем бiрлiгi (бұдан әрі – бірл.)

бiрл


мың теңге

б i р л


мың теңге

б i р л


мың теңге

б i р л


мың теңге



Бiр жылға дейiн















1-ден 2-ге дейiн















2-ден 3-ке дейiн















3-тен 5-ке дейiн















5-тен 7-ге дейiн















7-ден 9-ға дейiн















9-дан 11-ге дейiн















11-ден 14-ке дейiн















14-тен 17-ге дейiн















17-ден 20-ға дейiн















20 жылдан жоғары













      кестенiң жалғасы

Сыныптық шен үшiн үстемақы


Подполковник, II дәрежелi капитан, әдiлет кеңесшiсi

Подполковник, I дәрежелi капитан, аға әдiлет кеңесшiсi

III дәрежелі генерал-майор, III сыныпты мемлекеттiк әдiлет кеңесшiсi

Саны

Коэф.

Қосымша ақы сомасы 16-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 17-бағ.

Саны

Коэф.

Қосымша ақы сомасы 19-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 20-бағ.

Саны

Коэф.

Қосымша ақы сомасы 22-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 23-бағ.

Саны

Коэф.

Қосымша ақы сомасы 25-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 26-бағ.

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

бiрл


мың теңге

бiрл


мың теңге

бiрл


мың теңге

бiрл


мың теңге





































































































































      кестенiң жалғасы

Сыныптық шен үшiн үстемақы

Бiр айдағы сыныптық шендер үшiн үстеме ақылардың жиыны (9-бағ.+ 12-бағ.+ 15-бағ+ 18 бағ.+ 21 бағ. + 24 бағ.+ 27 бағ.+ 30-бағ. + 33-бағ. + 36-бағ)

Радиациялық қауiп-қатер аумақтарында тұрғаны үшiн қосымша еңбекақы

Сыныптық шен үшiн үстемақы

Генерал полковник, I сыныпты мемлекеттiк әдiлет кеңесшiсi

Армия генералы, жоғары сыныпты мемлекеттiк әдiлет кеңесшiсi

Қосымша ақы алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Саны

Коэф.

Қосымша ақы сомасы 28-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 29-бағ.

Саны

Коэф.

Қосымша ақы сомасы 31-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 32-бағ.

Саны

Коэф.

Қосымша ақы сомасы 34-бағ.х базалық лауазымдық жалақы х 35-бағ.

жалпы саны

оның iшiнде 2 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,75 коэф. бойынша

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

бiрл


мың теңге

бiрл


мың теңге

бiрл


мың теңге

мың теңге

бiрл

бiрл

бiрл
















































































































































      кестенің жалғасы

оның iшiнде 1,5 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,25 коэф. бойынша

оның iшiнде 1 коэф. бойынша

Сомасы (АЕКх(2х39-бағ+1,75 х40-бағ.+1,5 х41-бағ.+1,25 х42-бағ+1 х43-бағ)/ 1000

Экологиялық апат аймақтарында тұрғаны үшiн коэффициент

Өзге де үстемеақылар (құпия)

Бiр айдағы жалақының жиыны (6-бағ. +37-бағ +44-бағ. +49-бағ. +50)

Бiр жылғы жалақының жиыны 51-бағ.х12

Қосымша ақы алатын мемлекеттiк қызметшiлердiң саны

Сомасы (лауазымдық жалақы х1,5 х 46-бағ.+ 1,3 х 47-бағ. +1,2х 48-бағ.) /1000

жалпы саны

оның iшiнде 1,5 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,3 коэф. бойынша

оның iшiнде 1,2 коэф. бойынша

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

бiрл

бiрл

бiрл

мың теңге

бiрл

бiрл

бiрл

бiрл

мың теңге

мың теңге

мың теңге

мың теңге





































































































































      Санат бойынша жиыны*

      Орталық атқарушы органның жауапты хатшысы/

      мемлекеттiк мекеме басшысы ____________ ____________________________________

      (қолы)            (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бюджеттік бағдарлама басшысы ____________ __________________________________

      (қолы)            (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/ қаржы-экономикалық бөлімінің бастығы ___________ _______________

      (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

      Ескерту: Әрбiр санат бойынша толтырылады

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 8 ақпандағы
№ 150 бұйрығына
4-қосымша
  Бюджеттiк өтiнiмдi жасау
және ұсыну қағидаларына
17-қосымша
01-112-нысан

Қосымша ақшалай төлемдерiң шығындарын есептеу

      Кодтары

      Жылы                                    |_______________________|

      Мәлiметтер түрi (болжам, жоспар, есеп)      |_______________________|

      Функционалдық топ                        |_______________________|

      Бағдарламалардың әкiмшiсi            |_______________________|

      Мемлекеттiк мекеме                  |_______________________|

      Бағдарлама                              |_______________________|

      Ерекшелiк                              |_______________________|

      Қосымша ақшалай төлемдер

Лауазымдарсанаты

Бiрайдағылауазымдықжалақыныңсомасы (7 баған (бұдан әрі – бағ.). 01-111 нысаннан)

Жалақының ұлғаюы
(29 бағ. 01-111 нысаннан)/12 (жыл сайын )

Бiр жылдағы лауазымдық жалақының сомасы сыйлықақы (бағ.2 х 3)х2

Мемлекеттік кірістер органдарының қызметкерлеріне және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму және әділет министрлігінің құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлеріне лауазымдық айлықақыларына біржолғы ақшалай сыйақылар мен үстемеақылар

Барлығы ( бағ.6=бағ.4+бағ.5)



1

2

3

4

5

6

Өлшем бiрлiгi

мың.теңге


мың.теңге

мың.теңге








      Орталық атқарушы органның

      жауапты хатшысы/ мемлекеттiк

      мекеме басшысы _____________ ______________________________________________

      (қолы)                  (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бюджеттік бағдарлама басшысы _________ _____________________________________

      (қолы)            (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/ қаржы-экономикалық бөлімінің бастығы _________ _________________

      (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 8 ақпандағы
№ 150 бұйрығына
5-қосымша
  Бюджеттiк өтiнiмдi
жасау және ұсыну
қағидаларына
53-қосымша

Бюджеттiк бағдарламалардың жиынтық тiзбесi

      Кодтары

      Жоспарлы кезеңi                  |_______________________|

      Бағдарламалардың әкiмшiсi      |_______________________|

Атауы

____ жылға арн. есеп

___ ж. жоспарын нақтылау

Жоспар

Кассалық шығыстар

Iс жүзiндегi шығыстар

___ж.

___ж.

___ж.

Сомасы

Мәлімделген қаржыландырудын бюджеттік бағдарламалардың нәтижелері көрсеткіштеріне қол жеткізуге ықпалын сипаттау

Сомасы

Мәлімделген қаржыландырудын бюджеттік бағдарламалардың нәтижелері көрсеткіштеріне қол жеткізуге ықпалын сипаттау

Сомасы

Мәлімделген қаржыландырудын бюджеттік бағдарламалардың нәтижелері көрсеткіштеріне қол жеткізуге ықпалын сипаттау











1. Барлығы, оның iшiнде










Функционалдық топ










Бағдарлама










Кіші бағдарлама






























      Орталық атқарушы органның жауапты хатшысы/

      мемлекеттiк мекеме басшысы _____________ ___________________________________

      (қолы)            (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/ қаржы-экономикалық бөлімінің бастығы __________________________

      (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 8 ақпандағы
№ 150 бұйрығына
6-қосымша
  Бюджеттiк өтiнiмдi
жасау және ұсыну
қағидаларына
54-қосымша

Базалық шығыстар мен жаңа бастамаларға арналған шығыстарды қамтитын ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар мен бюджеттiк даму бағдарламалары бойынша шығыстардың жиынтық кестесi

      Кодтар

      Жоспарлы кезеңi                  |_______________________|

      Деректің түрi                        |_______________________|

      Функционалдық топ                  |_______________________|

      Бағдарламалардың әкiмшiсi      |_______________________|

      Мемлекеттiк мекеме            |_______________________|

Атауы

Алдағы жоспарлы кезең

Жоспарланатын жоспар кезені

Алдағы жоспарлы кезеңнiң 1-шi жылы

Алдағы жоспарлы кезеңнiң 2-шi жылы

Алдағы жоспарлы кезеңнiң 3-шi жылы

Жоспарланатын жоспарлы кезеңнiң 1-шi жылы

Жоспарланатын жоспарлы кезеңнiң 2-шi жылы

Жоспарланатын жоспарлы кезеңнiң 3-шi жылы

1

2

3

4

5

6

7

Жиыны (мың теңге)







оның iшiнде







1) ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар, барлығы







олардың iшiнде:







базалық шығыстар, барлығы







оның iшiнде бюджеттiк бағдарламалар бойынша







жаңа бастамаларға арналған шығыстар, барлығы







оның iшiнде бюджеттiк бағдарламалар бойынша







2) бюджеттiк даму бағдарламалары, барлығы







олардың iшiнде:







базалық шығыстар, барлығы







оның iшiнде бюджеттiк бағдарламалар бойынша







жаңа бастамаларға арналған шығыстар, барлығы







оның iшiнде бюджеттiк бағдарламалар бойынша







      Орталық атқарушы органның жауапты хатшысы/

      мемлекеттiк мекеме басшысы _____________ ___________________________________

      (қолы)            (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/ қаржы-экономикалық бөлімінің бастығы __________________________

      (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 8 ақпандағы
№ 150 бұйрығына
7-қосымша
  Бюджеттiк өтiнiмдi
жасау және ұсыну
қағидаларына
54-1-қосымша

Базалық шығыстар мен жаңа бастамаларға арналған шығыстарды қамтитын ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар (кіші бағдарламалар) мен бюджеттiк даму бағдарламалары (кіші бағдарламалары) бойынша шығыстардың жиынтық кестесi

      Кодтар

      Жоспарлы кезеңi                  |_______________________|

      Функционалдық топ                  |_______________________|

      Бағдарламалардың әкiмшiсi            |_______________________|

      Мемлекеттiк мекеме                  |_______________________|

Атауы

Алдағы жоспарлы кезең

Жоспарланатын жоспарлы кезені

Алдағы жоспарлы кезеңнiң 1-шi жылы

Алдағы жоспарлы кезеңнiң 2-шi жылы

Алдағы жоспарлы кезеңнiң 3-шi жылы

Жоспарланатын жоспарлы кезеңнiң 1-шi жылы

Жоспарланатын жоспарлы кезеңнiң 2-шi жылы

Жоспарланатын жоспарлы кезеңнiң 3-шi жылы

1

2

3

4

5

6

7

Жиыны (мың теңге)







оның iшiнде







1) ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар (кіші бағдарламалар), барлығы







олардың iшiнде:







базалық шығыстар, барлығы







оның iшiнде бюджеттiк бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша







Жаңа бастамаларға арналған шығыстар, барлығы







оның iшiнде бюджеттiк бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша







2) бюджеттiк даму бағдарламалары (кіші бағдарламалар), барлығы







олардың iшiнде:







базалық шығыстар, барлығы







оның iшiнде бюджеттiк бағдарламалар (кіші бағдарламалар ) бойынша







Жаңа бастамаларға арналған шығыстар, барлығы







оның iшiнде бюджеттiк бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша







      Орталық атқарушы органның жауапты хатшысы/

      мемлекеттiк мекеме басшысы _____________ ___________________________________

      (қолы)            (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/ қаржы-экономикалық бөлімінің бастығы __________________________

      (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады