Қордай ауданы бойынша әлеуметтiк көмек көрсетудің, оның мөлшерлерiн белгiлеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындаудың Қағидаларын бекіту туралы

Жамбыл облысы Қордай аудандық мәслихатының 2018 жылғы 26 наурыздағы № 29-9 шешімі. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2018 жылғы 12 сәуірде № 3787 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы Қордай аудандық мәслихатының 2020 жылғы 25 желтоқсандағы № 80-5 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы Қордай аудандық мәслихатының 25.12.2020 № 80-5 (алғаш ресми жарияланғаннан күннен күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде тұпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6 бабына және "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысына сәйкес Қордай аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған Қордай ауданы бойынша әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидалары бекітілсін.

      2. Осы шешімнің қосымшасына сәйкес Қордай аудандық мәслихатының кейбір шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы шешімнің орындалуын қадағалау Қордай аудандық мәслихатының экономика, қаржы, бюджет, жергілікті өзін-өзі басқару, индустриялық-инновациялық дамыту, аймақты, көлік пен байланысты, орта және шағын бизнесті дамыту мәселелері жөніндегі тұрақты комиссиясына жүктелсін.

      4. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және оның алғаш ресми жарияланғаннан күннен күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихат Аудандық
      сессиясының төрайымы мәслихаттың хатшысы
      Т. Апаева Р. Нурсипатов

  Қордай аудандық мәслихатының
2018 жылғы 26 наурыздағы
№ 29-9 шешімімен бекітілген

Қордай ауданы бойынша әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қордай ауданы бойынша әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6 бабына, "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңына, "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 29 желтоқсандағы Заңына және "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысына (бұдан әрі – Үлгілік қағидалар) сәйкес әзірленді.

      2. Осы Қағида негізінде көрсетілетін әлеуметік көмек түрлері Қордай ауданының аумағында тұрақты тұратын азаматтарға көрсетіледі.

      3. Осы қағидаларда пайдаланылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:

      1) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      2) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша Қордай ауданы әкімдігінің қаулысымен құрылатын комиссия;

      3) ең төмен күнкөріс деңгейі – Жамбыл облысының статистикалық орган есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;

      4) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      5) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      6) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;

      7) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын "Жамбыл облысы Қордай ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;

      8) уәкілетті ұйым – "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Жамбыл облысы бойынша филиалы – "Әлеуметтік төлемдерді ведомствоаралық есептеу орталығы" департаментінің Қордай аудандық бөлімшесі;

      9) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия.

      4. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін әлеуметтік көмек ретінде Жамбыл облысы Қордай ауданы әкімдігі мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      5. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.

      6. Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін Жамбыл облысы әкімдігінің бекіткен ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу тәртібі

      7. Атаулы күндер мен мерекелік күндеріне бір жолғы әлеуметтік көмек:

      1) 15 ақпанға – Кеңес әскерінің Ауған жерінен шығарылған күні:

      1.1. Ауғанстанда әскери міндетін өтеген әскери қызметшілерге және Ауғанстанда әскери міндетін өтеу кезінде жаралануы, контузия алуы, зақымдануы салдарынан мүгедек болған әскери қызметшілерге 100 000 (жүз мың) теңге мөлшерінде;

      1.2. Ауғанстандағы ұрыс қимылдары кезеңінде жараланудың, контузия алудың, зақымданудың немесе ауруға шалдығудың салдарынан қаза тапқан (хабар – ошарсыз кеткен) немесе қайтыс болған әскери қызметшілердің отбасыларынан 50 000 (елу мың) теңге мөлшерінде;

      1.3. 1979 жылдың 1 желтоқсан мен 1989 жылдың желтоқсаны аралығында Ауғанстанға жұмысқа жіберілген жұмысшылар мен қызметшілерге 50 000 (елу мың) теңге мөлшерінде;

      2) 26 сәуірге – Чернобыль атом электростанциясындағы апат болған күн:

      2.1. 1986-1987 жылдары Чернобыль атом электростанциясындағы апаттың зардаптарын жоюға қатысқан және Чернобыль атом электростанциясындағы апаттың салдарынан мүгедек болған адамдарға 100 000 (жүз мың) теңге мөлшерінде;

      2.2. 1988-1989 жылдардағы Чернобыль атом электростанциясындағы апаттың зардаптарын жоюға қатысқан адамдарға 50 000 (елу мың) теңге мөлшерінде;

      3) 9 мамырға – Жеңіс күні:

      3.1. Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне 1 000 000 (бір миллион) теңге мөлшерінде;

      3.2. қоршаудағы кезеңінде Ленинград қаласының кәсіпорындарында, мекемелері мен ұйымдарында жұмыс істеген және "Ленинградты қорғағаны үшін" медалімен әрі "Қоршаудағы Ленинград тұрғыны" белгісімен наградталған азаматтарға 60 000 (алпыс мың) теңге мөлшерінде;

      3.3. екінші дүниежүзілік соғыс кезінде фашистер мен олардың одақтастары құрған концлагерлердің, геттолардың және басқа да еріксіз ұстау орындарының жасы кәмелетке толмаған бұрынғы тұтқындарына 100 000 (жүз мың) теңге мөлшерінде;

      3.4. қайтыс болған соғыс мүгедектерінің және соларға теңестірілген мүгедектердің әйелдеріне (күйеулеріне), сондай-ақ қайтыс болған соғысқа қатысушылардың, партизандардың, астыртын күрес жүргізген адамдардың, "Ленинградты қорғағаны үшін" медалімен және "Қоршаудағы Ленинград тұрғыны" белгісімен наградталған, жалпы ауруға шалдығудың, еңбек ету кезінде зақым алуының нәтижесінде және басқа себептерге (құқыққа қайшы келетіндерінен басқаларына) байланысты мүгедек деп танылған азаматтардың екінші рет некеге тұрмаған әйелдеріне (күйеулеріне) 50 000 (елу мың) теңге мөлшерінде;

      3.5. Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы қажырлы еңбегі және қалтқысыз әскери қызметі үшін бұрынғы КСР Одағының ордендерімен және медальдарымен наградталған адамдарға 50 000 (елу мың) теңге мөлшерінде;

      3.6. 1941 жылғы 22 маусым - 1945 жылғы 9 мамыр аралығында кемінде алты ай жұмыс істеген адамдарға (әскери қызмет өткергендерге) 50 000 (елу мың) теңге мөлшерінде;

      3.7. қайталап некеге отырмаған ата-ана, зайыбына (жұбайына) 50 000 (алпыс мың) теңге мөлшерінде көрсетіледі;

      4) 29 тамызға – Семей полигонының жабылған күні:

      4.1. Азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектілердегі басқа да радиациялық апаттар мен авариялардың, ядролық қаруды сынаудың салдарынан мүгедек болған адамдарға, сондай-ақ ядролық сынақтар мен жаттығуларға тікелей қатысқан адамдарға 100 000 (жүз мың) теңге мөлшерінде көрсетіледі.

      Ескерту. 7 – тармақ жаңа редакцияда- Жамбыл облысы Қордай аудандық мәслихатының 22.04.2020 № 66-3 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін қолданысқа енгізіледі) шешімімен; өзгерістер енгізілді - Жамбыл облысы Қордай аудандық мәслихатының 25.06.2020 № 68-4 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      8. Отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы ең төмен күнкөріс деңгейінің 5 еселік мөлшерінен аспайтын азаматтарға:

      1) біржолғы әлеуметтік көмек:

      1.1. әлеуметтік мәні бар аурулармен ауруына шалдыққан азаматтарға дәрі-дәрмек құралдарын сатып-алуға және медициналық қызметтерді жедел алу үшін қаражат қажеттілігін жоюға байланысты 25 айлық есептік көрсеткіш шегінде көрсетіледі;

      1.2. бас бостандығынан айыру орындарынан босатылғандығы және пробация қызметінің есебінде тұрғандығы туралы анықтамалары негізінде өмірге қажетті мәселелерді шешу үшін 15 айлық есептік көрсеткіш шегінде көрсетіледі;

      1.3. табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне (жеке тұрғын үйіне) зиян келтірілген жағдайда арнайы комиссияның қорытындысы негізінде 200 айлық есептік көрсеткіш шегіне дейін көрсетіледі.

      Табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне (жеке тұрғын үйіне) зиян келтірілген сәттен бастап мұқтаж азаматтар төрт ай ішінде уәкілетті органға өтініш береді;

      2) мерзімді әлеуметтік көмек:

      2.1. "Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы Қордай аудандық орталық ауруханасы" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорынның тізіміне сәйкес, әлеуметтік мәні бар - туберкулез ауруы бойынша амбулаториялық емдеу кезеңінде емін жалғастырып жатқан азаматтарға ай сайын 1 (бір) күнкөріс деңгейі мөлшерінде көрсетілсін.

      2.2. "Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы Қордай аудандық орталық ауруханасы" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорынның тізіміне сәйкес АИТВ-инфекциясы бар балаларға ай сайын 2 (екі) күнкөріс деңгейі (республикалық деңгейде) мөлшерінде көрсетілсін.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгерістер енгізілді - Жамбыл облысы Қордай аудандық мәслихатының 30.03.2020 № 65-6 (алғаш ресми жарияланғаннан күннен кейін қолданысқа енгізіледі); 22.04.2020 № 66-3 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.

      9. Өтініші бойынша бір жолғы әлеуметтік көмек отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы ең төмен күнкөріс деңгейінің 60 пайызынан аспайтын санаттағы азаматтар (отбасылар) үшін әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туындаған жағдайда 15 айлық есептік көрсеткіш шегінде көрсетіледі.

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      10. Атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша Жамбыл облысы Қордай ауданы әкімдігінің бекіткен тізімі бойынша көрсетіледі.

      11. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе ауылдық округтің әкіміне өтінішке қоса мынадай құжаттарды:

      1) жеке басын куәландыратын құжатты;

      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты;

      3) Үлгілік қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;

      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;

      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.

      12. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      13. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган немесе ауылдық округтің әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.

      14. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Үлгілік қағидалардың 2, 3-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне жібереді.

      Ауылдық округ әкімі учаскелік комиссияның актісі мен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оларды қоса берілген құжаттармен уәкілетті органға жібереді.

      15. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.

      16. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.

      17. Уәкілетті орган учаскелік комиссиядан немесе ауылдық округ әкімінен құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      18. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.

      19. Уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Осы Қағидалардың 15 және 16-тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден немесе ауылдық округтің әкімінен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      20. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.

      21. Алып тасталды- Жамбыл облысы Қордай аудандық мәслихатының 05.04.2019 № 48-3 шешімімен (алғаш ресми жарияланған күннен кейін қолданысқа енгізіледі).

      22. Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;

      2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;

      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін жергілікті өкілді органдар белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

      23. Әлеуметтік көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру Жамбыл облысы Қордай ауданының бюджетінде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

4. Көрсетілетін әлеуметтік көмекті тоқтату және қайтару үшін негіздемелер

      24. Әлеуметтік көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы Қордай ауданы шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушыны мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;

      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдаяттар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      25. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.

5. Қорытынды ереже

      26. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.

  Қордай аудандық мәслихатының
2018 жылғы 26 наурыздағы
№ 29-9 шешіміне қосымша

Қордай аудандық мәслихатының күші жойылды деп танылған шешімдердің тізбесі

      1. "Қордай ауданы бойынша әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларын бекіту туралы" Қордай аудандық мәслихатының 2015 жылғы 31 наурыздағы № 39-7 шешімінің (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 2614 болып тіркелген, 2015 жылы 18 сәуірде аудандық "Қордай шамшырағы" - "Кордайский маяк" газетінде жарияланған);

      2. "Қордай ауданы бойынша әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларын бекіту туралы" Қордай аудандық мәслихаттың 2015 жылғы 31 наурыздағы № 39-7 шешіміне өзгерістер туралы" Қордай аудандық мәслихатының 2016 жылғы 4 наурыздағы №53-4 шешімінің (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 3004 болып тіркелген, 2016 жылы 2 сәуірде аудандық "Қордай шамшырағы" - "Кордайский маяк" газетінде жарияланған);

      3. "Қордай ауданы бойынша әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларын бекіту туралы" Қордай аудандық мәслихатының 2015 жылғы 31 наурыздағы № 39-7 шешіміне өзгерістер енгізу туралы" Қордай аудандық мәслихатының 2017 жылғы 13 сәуірдегі №14-12 шешімінің (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 3413 болып тіркелген, 2017 жылы 3 мамырда аудандық "Қордай шамшырағы" - "Кордайский маяк" газетінде жарияланған).

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан по Кордайскому району

Решение Кордайского районного маслихата Жамбылской области от 26 марта 2018 года № 29-9. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 12 апреля 2018 года № 3787. Утратило силу решением Кордайского районного маслихата Жамбылской области от 25 декабря 2020 года № 80-5

      Сноска. Утратило силу решением Кордайского районного маслихата Жамбылской области от 25.12.2020 № 80-5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" Кордайский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан по Кордайскому району.

      2. Признать утратившими силу некоторые решения Кордайского районного маслихата согласно приложению к данному решению.

      3. Контроль за исполнением данного решения возложить на постоянную комиссию районного маслихата по вопросам экономики, финансов, бюджета, развития местного самоуправления, индустриально-инновационного развития, развития региона, транспорта и связи, малого и среднего бизнеса.

      4. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии Секретарь
      районного маслихата районного маслихата
      Т. Апаева Р. Нурсипатов

  Утверждены решением
Кордайского районного маслихата
от 26 марта 2018 года № 29-9

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан по Кордайскому району

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня категорий нуждающихся граждан по Кордайскому району (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним", Законом Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" (далее – Типовые правила).

      2. Виды социальной помощи, оказываемые в соответствии с настоящими Правилами, предоставляются гражданам, постоянно проживающим на территории Кордайского района.

      3. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих Правилах:

      1) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      2) специальная комиссия – комиссия, создаваемая постановлением акимата Кордайского района по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      3) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемый органом статистики Жамбылской области;

      4) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      5) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      6) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      7) уполномоченный орган – коммунальное государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ акимата Кордайского района Жамбылской области" финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;

      8) уполномоченная организация – Кордайское районное отделение департамента "Межведомственного расчетного центра социальных выплат" филиала некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Жамбылской области;

      9) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно – территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью и подготовки заключений.

      4. Для целей настоящих Правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая акиматом Кордайского района Жамбылской области в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      5. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

      6. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утвержденных акиматом Жамбылской области.

2. Перечень категорий получателей социальной помощи и размеры социальной помощи

      7. Единовременная социальная помощь к памятным датам и праздничным дням предоставляется:

      1) к 15 февраля – дата вывода советских войск из Афганистана:

      1.1. военнослужащим, проходившим воинскую службу в Афганистане и военнослужащим, ставшим инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья при прохождении воинской службы в Афганистане, в размере 100 000 (сто тысяч) тенге;

      1.2. семьям военнослужащих, погибших (пропавших без вести) или умерших вследствие ранения, контузии, увечья, заболевания, полученных в период боевых действий в Афганистане, в размере 50 000 (пятьдесят тысяч) тенге;

      1.3. рабочим и служащим, направлявшимся на работу в Афганистан в период с 1 декабря 1979 года по декабрь 1989 года, в размере 50 000 (пятьдесят тысяч) тенге;

      2) к 26 апреля – день аварии на Чернобыльской атомной электростанции:

      2.1. лицам, принимавшим участие в ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции, в 1986-1987 годах и ставшим инвалидами вследствие аварии на Чернобыльской атомной электростанции, в размере 100 000 (сто тысяч) тенге;

      2.2. участникам и инвалидам последствий катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции в 1988-1989 годах в размере 50 000 (пятьдесят тысяч) тенге.

      3) к 9 мая – День Победы:

      3.1. участникам и инвалидам Великой Отечественной войны в размере 1 000 000 (один миллион) тенге;

      3.2. гражданам, работавшим в период блокады в городе Ленинграде на предприятиях, в учреждениях и организациях города и награжденным медалью "За оборону Ленинграда" и знаком "Житель блокадного Ленинграда" в размере 60 000 (шестьдесят тысяч) тенге;

      3.3. бывшим несовершеннолетним узникам концлагерей, гетто и других мест принудительного содержания, созданных фашистами и их союзниками в период второй мировой войны в размере 100 000 (сто тысяч) тенге;

      3.4. женам (мужьям) умерших инвалидов войны и приравненных к ним инвалидов, а также женам (мужьям) умерших участников войны, партизан, подпольщиков, граждан, награжденных медалью "За оборону Ленинграда" и знаком "Житель блокадного Ленинграда", признававшихся инвалидами в результате общего заболевания, трудового увечья и других причин (за исключением противоправных), которые не вступали в другой брак в размере 50 000 (пятьдесят тысяч) тенге;

      3.5. лицам, награжденным орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны в размере 50 000 (пятьдесят тысяч) тенге;

      3.6. лицам проработавшим (прослужившим) не менее шести месяцев с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года 50 000 (пятьдесят тысяч) тенге;

      3.7. родителям, супруге (супругу), не вступившим в повторный брак в размере 50 000 (пятьдесят тысяч) тенге;

      4) к 29 августа – день закрытия Семипалатинского полигона:

      4.1. лицам, принимавшим участие в ликвидации последствий радиационных катастроф и аварий на объектах гражданского или военного назначения, а также участвовавшим непосредственно в ядерных испытаниях и учениях, в размере 100 000 (сто тысяч) тенге.

      Сноска. Пункт 7 - в редакции решения Кордайского районного маслихата Жамбылской области от 22.04.2020 № 66-3 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования); с изменениями, внесенными решением Кордайского районного маслихата Жамбылской области от 25.06.2020 № 68-4 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      8. Лицам со среднедушевым доходом, не превышающим 5 прожиточных минимумов, предоставляется:

      1) единовременная социальная помощь:

      1.1. для устранения острой потребности в финансовых средствах в целях неотложного приобретения лекарственных средств и получения медицинских услуг лицам, в связи с социально значимым заболеванием в пределах до 25-ти месячных расчетных показателей;

      1.2. для решения жизненно необходимых вопросов на основании справок об освобождении из мест лишения свободы или о нахождении на учете службе пробации, в пределах до 15-ти месячных расчетных показателей;

      1.3. при причинении ущерба гражданину (семье) либо его имуществу (жилому дому) вследствие стихийного бедствия или пожара, в пределах до 200 месячных расчетных показателей, на основании заключения специальной комиссии.

      При причинении ущерба гражданину (семье) либо его имуществу (жилому дому) вследствие стихийного бедствия или пожара нуждающиеся граждане в течение четырех месяцев обращаются за социальной помощью в уполномоченный орган.

      2) единовременная социальная помощь:

      2.1. По социально значимому заболеванию туберкулезу предоставляется лицам, продолжающим лечение на этапе амбулаторного лечения согласно спискам государственного коммунального предприятия на праве хозяйственного ведения "Центральная районная больница Кордайского района управления здравоохранения акимата Жамбылской области" указать ежемесячно в размере 1 (одного) прожиточного минимума.

      2.2. согласно списка государственного коммунального предприятия на праве хозяйственного ведения "Центральная районная больница Кордайского района управления здравоохранения акимата Жамбылской области" ВИЧ-инфицированным детям, ежемесячно в размере 2 (двух) прожиточных минимумов (республиканского значения).

      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными решениями Кордайского районного маслихата Жамбылской области от 30.03.2020 № 65-6 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования); от 22.04.2020 № 66-3 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      9. Единовременная социальная помощь по обращениям предоставляется гражданам (семьям), имеющим месячный среднедушевой доход, не превышающий 60 процентов от прожиточного минимума, при наступлении необходимости оказания социальной помощи в размере 15 месячных расчетных показателей.

3. Порядок оказания социальной помощи

      10. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается по списку, утверждаемому акиматом Кордайского района Жамбылской области по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.

      11. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;

      3) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к Типовым правилам;

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      12. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      13. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким сельского округа в течение одного рабочего дня направляет документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      14. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам, согласно приложениям 2, 3 к Типовым правилам, и направляет их в уполномоченный орган или акиму сельского округа.

      Аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      15. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      16. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      17. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      18. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      19. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 15 и 16 настоящих Правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.

      20. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

      21. Исключен решением маслихата Кордайского района Жамбылской области 05.04.2019 № 48-3 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      22. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи), установленного местными представительными органами порога для оказания социальной помощи.

      23. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных в бюджете Кордайского района Жамбылской области на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      24. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы Кордайского района;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем.

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      25. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключительное положение

      26. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".

  Приложение к решению
Кордайского районного маслихата
от 26 марта 2018 года № 29-9

Перечень утративших силу некоторых решений Кордайского районного маслихата

      1. Решение Кордайского районного маслихата от 31 марта 2015 года № 39-7 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан по Кордайскому району" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2614, опубликовано в районной газете "Қордай шамшырағы" - "Кордайский маяк" 18 апреля 2015 года);

      2. Решение Кордайского районного маслихата от 4 марта 2016 года № 53-4 "О внесении изменений в решение Кордайского районного маслихата от 31 марта 2015 № 39-7 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан по Кордайскому району" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3004, опубликовано в районной газете "Қордай шамшырағы" - "Кордайский маяк" 2 апреля 2016 года);

      3. Решение Кордайского районного маслихата от 13 апреля 2017 года № 14-12 "О внесении изменений в решение Кордайского районного маслихата от 31 марта 2015 № 39-7 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан по Кордайскому району" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3413, опубликовано в районной газете "Қордай шамшырағы" - "Кордайский маяк" 3 мая 2017 года).