Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 28.11.2022 № 464/НҚ (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
"Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 17) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № 501 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі туралы Ереженің 15-тармағының 144) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 30.09.2024 № 611/НҚ (08.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.1. Қоса беріліп отырған "Электрондық үкімет" архитектурасын қалыптастыру және іске асырылуын мониторингілеу қағидалары бекітілсін.
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 28.11.2022 № 464/НҚ (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.2. "Мемлекеттік органдардың архитектураларын әзірлеу, іске асырылуын қолдап отыру және дамыту қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің 2016 жылғы 19 қыркүйектегі № 159 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14523 болып тіркелген, 2017 жылғы 12 қаңтарда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
3. Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Цифрландыру департаменті:
1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;
3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
4) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министріне жүктелсін.
5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі |
Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрдің 2019 жылғы 12 тамыздағы № 193/НҚ бұйрығымен бекітілген |
"Электрондық үкімет" архитектурасын қалыптастыру және іске асырылуын мониторингілеу қағидалары
Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 30.09.2024 № 611/НҚ (08.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
1 тарау. Жалпы ережелер
1. Осы "электрондық үкімет" архитектурасын қалыптастыру және іске асырылуын мониторингілеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 7-бабының" 17) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № 501 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі туралы ереженің (бұдан әрі – Министрлік туралы ереже) 15-тармағының 144) тармақшасына сәйкес әзірленді және "электрондық үкіметтің" архитектурасын қалыптастыру және іске асырылуын мониторингілеу тәртібін айқындайды.
2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
1) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) - ақпараттандыру және "электрондық үкімет" саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;
2) ақпараттық жүйелердің архитектурасы - мемлекеттік функцияларды және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді автоматтандыратын мемлекеттік органдардың (қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің) ақпараттық жүйелерінің, олардың өзара іс-қимыл процестерінің және Мемлекеттік басқарудың тиісті салаларының (салаларының) функционалдық мүмкіндіктеріне қатынастарының сипаттамасын білдіретін "электрондық үкімет" архитектурасының қабаты;
3) ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым архитектурасы - жалпы жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етудің, аппараттық-бағдарламалық кешендердің, телекоммуникациялар желісінің, ақпараттық қауіпсіздік құралдарының және инженерлік инфрақұрылымның сипаттамасын білдіретін "электрондық үкімет" архитектурасының қабаты;
4) ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы жоба (бұдан әрі – АКТ-жоба) – "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін құру және дамыту, платформалық бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және орналастыру жөніндегі өзара байланысты іс-шаралар кешені, оны қаржыландырылу бюджет қаражаты, оның ішінде Қазақстан Республикасының саладағы заңнамасында тыйым салынбаған өзге де қаржыландыру көздері есебінен жүзеге асырылады;
5) ақпараттық өзара іс-қимыл – МО, МО құрылымдық бөлімшелері арасында ведомстволық бағынысты ұйымдармен, басқа МО, жеке және заңды тұлғалармен мәліметтер мен ақпарат алмасу процесі;
6) деректер архитектурасы – "электрондық үкімет" архитектурасының олардағы ақпараттық ресурстардың, ақпараттық өзара іс-қимылдың, оның ішінде деректерді басқару тәсілдері мен құралдарының сипаттамасын білдіретін қабаты;
7) "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісінің, платформалық бағдарламалық өнімнің есептік коды – "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталында есепке алу жүзеге асырылатын әрбір ақпараттандыру объектісіне берілетін бірегей сәйкестендіру нөмірі;
8) клиентке бағдарланған сәулет-көрсетілетін қызметті алушылардың қажеттіліктері төңірегінде құрылған доменді (бірнеше доменді) көрсетілетін қызметті алушыларда туындайтын көптеген клиенттік жолдарды жобалау арқылы клиентке бағдарланған тәсілді қолдана отырып қалыптастырылған сәулет;
9) клиентке бағдарланған тәсіл-көрсетілетін қызметті алушы үшін оның Дербес сипаттамаларын ескере отырып, оларды барынша бейімдеу мақсатында бизнес-процестерді жобалау және реинжиниринг кезінде қолданылатын тәсіл;
10) қызмет архитектурасы-тиісті домендер бөлінісінде стратегиялық басымдықтардың, мақсаттардың, міндеттердің, функционалдық мүмкіндіктердің (функциялар тобының), функциялардың, бизнес-процестер мен көрсетілетін қызметтердің сипаттамасын білдіретін “электрондық үкімет" архитектурасының қабаты;
11) Мемлекеттік орган (бұдан әрі – МО) - орталық мемлекеттік орган және Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік орган, сондай-ақ облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары;
12) техникалық құжаттама-ақпараттандыру объектісін құру және дамыту, сондай-ақ оны тәжірибелік және өнеркәсіптік пайдалану жүзеге асырылатын ақпараттандыру объектісіне арналған құжаттама жиынтығы;
13) "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасы (бұдан әрі – ЭҮ ИКК) – мемлекеттік органның қызметін автоматтандыруға, оның ішінде мемлекеттік функцияларды автоматтандыруға және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтер көрсетуге, сондай-ақ мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстарды орталықтандырылған жинауға, өңдеуге, сақтауға арналған технологиялық платформа;";
14) "электрондық үкіметтің" архитектурасы-Мемлекеттік басқарудың тиісті домендері бөлінісінде мемлекеттік басқарудың міндеттерін, функцияларын қоса алғанда, "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің цифрлық нысандағы сипаттамасы;
15) "электрондық үкімет" архитектурасының қабаты-электрондық үкіметтің жай-күйін бір перспективадан сипаттайтын, қызметін, деректерін, ақпараттық жүйелерін және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымын сипаттайтын "электрондық үкімет" архитектурасының құрамдас бөлігі;
16) "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы – "электрондық үкіметтің" архитектурасын дамытуды әдіснамалық қамтамасыз ету жөніндегі функциялар, сондай-ақ Заңда көзделген өзге де функциялар жүктелген Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын заңды тұлға.
17) "электрондық үкімет" ақпараттық-коммуникациялық платформасының бағдарламалық өнімі (бұдан әрі – платформалық бағдарламалық өнім)-бұл "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасында әзірленген және орналастырылған бағдарламалық қамтамасыз ету;
18) "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталы (бұдан әрі – архитектуралық портал) – мемлекеттік органдардың ақпараттандыру саласындағы мониторинг, талдау және жоспарлау үшін одан әрі пайдалану мақсатында "электрондық үкіметтің", "электрондық үкіметтің" архитектурасының, платформалық бағдарламалық өнімдердің ақпараттандыру объектілері туралы мәліметтерді есепке алуды, сақтауды және жүйелеуді жүзеге асыруға арналған ақпараттандыру объектісі;
19) "электрондық үкімет" архитектурасының және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы жобаның мүдделі тарабы (бұдан әрі – мүдделі тарап) – қызметіне "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілеріне және "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық платформасының бағдарламалық өнімдеріне қатысты күтулері мен мүдделері бар "электрондық үкіметтің" архитектурасын қалыптастыру әсер ететін заңды тұлға (мемлекеттік заңды тұлға, қазыналық кәсіпорын, шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кәсіпорын, квазимемлекеттік сектор субъектісі) (бұдан әрі – платформалық бағдарламалық өнім);
20) "электрондық үкімет" архитектурасының мән мәтіні – "электрондық үкіметтің" ішкі ортасы мен жұмыс істеуінің сыртқы шарттары, олардың шеңберінде "электрондық үкіметтің" архитектурасын қалыптастыру жүзеге асырылады;
3. "Электрондық үкіметтің" архитектурасы АКТ-жобаларды тиімді басқару, оның ішінде ЭҮ АКП-да іске асыру мақсатында домендік модель негізінде мемлекеттің нысаналы клиентке бағдарланған архитектурасын қалыптастыруға арналған.
ЭҮ АКП архитектурасын "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторымен және уәкілетті органмен келісу бойынша "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторы қалыптастырады және бекітеді.
2 тарау. "Электрондық үкімет" архитектурасын қалыптастыру тәртібі
4. "Электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы "электрондық үкіметтің" архитектурасын қалыптастыруды және дамытуды қамтамасыз етеді.
5. "Электрондық үкіметтің" архитектурасын қалыптастыру және мониторинг Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 20 желтоқсандағы № 832 қаулысымен және осы Қағидалармен бекітілген ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптарға сәйкес жүзеге асырылады.
6. "Электрондық үкімет" архитектурасын қалыптастырудың және мониторингтің негіздері:
1) Мемлекеттік басқару органдарын қайта ұйымдастыру;
2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінде қолданыстағы нормативтік құқықтық актілер мен құжаттарға (бұдан әрі – мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары) жаңаларын қабылдау, өзгерістер мен толықтырулар енгізу айқындалған;
3) Министрлік туралы ереженің 15-тармағының 361-1) тармақшасына сәйкес бекітілген Мемлекеттік басқарудың цифрлық транформациясы қағидаларына сәйкес бизнес-процестің нысаналы нұсқасын іске асыру шеңберінде мемлекеттік органның қызметін, оның ішінде мемлекеттік функцияларды автоматтандыруды және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтер көрсетуді көздейтін МО бизнес-процесстерінің реинжинирингі;
4) "электрондық үкіметтің" құрылатын, дамытылатын ақпараттандыру объектілерінің, платформалық бағдарламалық өнімдердің "электрондық үкіметтің" архитектурасына сәйкес келмеуі;
5) "электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру мониторингі шеңберінде "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторының тиісті Домен архитектурасына, "электрондық үкіметтің" архитектурасына өзгерістер енгізу және қайта өңдеу қажеттілігін айқындауы. Домен архитектурасына қызмет архитектурасы, ақпараттық жүйелер архитектурасы, мәліметтер архитектурасы және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым архитектурасы кіреді;
6) "электрондық үкіметтің"сервистік интеграторының ұсынымдары.
7. "Электрондық үкімет" архитектурасын қалыптастыру және дамыту процесі мынадай кезеңдерді қамтиды:
1) "электрондық үкіметтің" ағымдағы архитектурасын, оның ішінде "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері, "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталында орналастырылған платформалық бағдарламалық өнімдер туралы мәліметтер негізінде айқындау;
2) салалар (салалар) бөлінісінде стратегиялық мақсаттарды, нысаналы индикаторларды, міндеттерді, Мемлекеттік басқару көрсеткіштерін сипаттау;
3) "электрондық үкіметтің" нысаналы архитектурасын қалыптастыру.
8. "Электрондық үкіметтің" ағымдағы архитектурасы шеңберінде "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталында сервистік интеграторы:
1) мемлекеттік басқару қызметінің домендерін және олардың шеңберінде жүзеге асырылатын ерекше мемлекеттік функцияларды және "электрондық әкімдіктің" әзірленген АҚ және үлгілік архитектурасын ескере отырып, олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді айқындайды және сипаттайды;
2) МО архитектурасын, "электрондық әкімдіктің" үлгілік архитектурасын, мемлекеттік органдардың ұйымдық құрылымдарын, ережелерін және мемлекеттік функцияларды талдайды, нәтижелері бойынша мемлекеттік функциялар мен қызметтерді мемлекеттік басқарудың функционалдық мүмкіндіктерінің тізбесіне топтастырады;
3) функционалдық мүмкіндіктер тізбесінен "электрондық үкіметтің" функционалдық моделін қалыптастырады;
4) "электрондық үкімет" архитектурасының ауқымы шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілеріне, платформалық бағдарламалық өнімдерге, оның ішінде "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталынан алынған мәліметтерді пайдалана отырып, тексеру мен сипаттама жүргізеді;
5) Министрлік туралы ереженің 15-тармағының 245-1) тармақшасына сәйкес бекітілген деректерді басқару жөніндегі талаптарға сәйкес қалыптастырылатын деректер каталогы негізінде Домен деректерінің тұжырымдамалық моделін қалыптастырады және жүргізеді, сондай-ақ қызмет салаларына қатысушылар арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл ағындарын сипаттайды;
6) мәліметтердің дұрыстығын және дұрыстығын тексереді және "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісіне, "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталында орналасқан платформалық бағдарламалық өнімге есептік код береді;
7) МО-ның қолданыстағы АКТ-жобаларына және ведомствоішілік, салалық және ведомствоаралық АКТ-жобалар арасындағы тәуелділіктерге талдау жүргізеді.
9. Мемлекеттік органдар мен мемлекеттік заңды тұлғалар, квазимемлекеттік сектор субъектілері, осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін, платформалық бағдарламалық өнімдерді есепке алу және "электрондық үкіметтің" архитектурасын қалыптастыру мақсатында "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері, "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің платформалық бағдарламалық өнімдері мен техникалық құжаттамасы туралы мәліметтерді "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталында есепке алуды және өзектендіруді тұрақты негізде жүзеге асырады.
10. "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері, "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің платформалық бағдарламалық өнімдері және техникалық құжаттамасы туралы мәліметтерді архитектура порталында есепке алу үшін мемлекеттік органдар, жергілікті атқарушы органдар, мемлекеттік заңды тұлғалар, "электрондық үкіметтің" квазимемлекеттік секторының субъектілері осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес сервистік интеграторға архитектуралық портал арқылы архитектуралық порталын пайдаланушының есептік жазбасын беруге өтінім (бұдан әрі - өтінім) береді.
11. Сервистік интегратор өтінімді алған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде архитектуралық порталда пайдаланушының есептік жазбасын ұсынады, есептік жазба архитектура порталының сервистеріне және "электрондық үкіметтің" архитектурасына қол жеткізуді ұсынады.
12. Сервистік интегратор екі жұмыс күні ішінде "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері, "электрондық үкіметтің" платформалық бағдарламалық өнімдері және ақпараттандыру объектілерінің техникалық құжаттамасы туралы мәліметтер толық ұсынылған жағдайда деректердің дұрыстығын және дұрыстығын тексереді және "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісіне, платформалық бағдарламалық өнімге есепке алу кодын береді.
Енгізілген деректер толық болмаған не дұрыс болмаған жағдайда сервистік интегратор "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің, платформалық бағдарламалық өнімнің иесіне ұсынылған мәліметтер мен техникалық құжаттаманы толықтыру не өзгерту қажеттігі туралы архитектуралық порталы арқылы хабарлайды.
13. "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісінің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде мемлекеттік орган "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісінің, платформалық бағдарламалық өнімнің құрылуы (дамуы) немесе сатып алуы туралы мәліметтерді ұсынуды және өзектендіруді жүзеге асырады.
"Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің, платформалық бағдарламалық өнімдердің иесі "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері, платформалық бағдарламалық өнімдер туралы мәліметтер өзгерген немесе олардың жоқтығы анықталған кезден бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде архитектура порталында "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері, платформалық бағдарламалық өнімдер туралы мәліметтерді өзектендіруді қамтамасыз етеді.
14. Стратегиялық мақсаттарды, нысаналы индикаторларды, міндеттер мен көрсеткіштерді, салалардағы (салалардағы) мемлекеттік басқарудың проблемалары мен мүмкіндіктерін сипаттау шеңберінде "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы:
1) "электрондық үкіметтің" әзірленетін архитектурасының мәнмәтініне сәйкес келетін Қазақстан Республикасының заңдарында және мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында көрсетілген МО мақсаттарының, міндеттерінің, нысаналы индикаторлары мен көрсеткіштерінің тізбесін сипаттайды;
2) қызметтің бар проблемаларын (кемшіліктері мен шектеулерін) айқындайды, Олардың туындауының ықтимал себептерін анықтайды, оның ішінде оларды бизнес-процестердің реинжинирингін жүргізу және мемлекеттік басқару салаларында (салаларында) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы шешу мүмкіндігін қарайды;
3) Министрлік туралы ереженің 15-тармағының 361-1) тармақшасына сәйкес жүзеге асырылатын реинжинирингтің, бизнес-процестердің электрондық тізілімін қалыптастыруды және жүргізуді МО архитектуралық порталда қамтамасыз етеді.
15. "Электрондық үкіметтің" нысаналы архитектурасын қалыптастыру шеңберінде "электрондық үкіметтің"сервистік интеграторы:
1) реттелетін салалардағы (салалардағы) мемлекеттік басқару бизнес-процестерінің нысаналы жай-күйін сипаттайды;
2) деректерді басқару жөніндегі талаптарға сәйкес архитектура порталында орналастырылған деректер паспорттарының негізінде эталондық деректерді айқындайды;
3) ақпараттық жүйелердің моделін қалыптастырады;
4) ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым моделін қалыптастырады;
5) "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін құру және дамыту кезінде пайдаланылатын ашық бағдарламалық қамтамасыз ету және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар тізбесін (нұсқаулықтар тізбесін (ерекшеліктер жиынтығы) қалыптастырады;
6) ЭҮ АКП-ға көшіру, "электрондық үкімет" ақпараттандыру объектілері туралы мәліметтерді, архитектуралық порталдағы платформалық бағдарламалық өнімдерді есепке алу және өзектендіру жөніндегі ұсынымдарды қызметтің тиісті домендерінде "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру және ақпараттық-коммуникациялық қызметтерді, платформалық бағдарламалық өнімдерді әзірлеу жөніндегі объектілерін құру, дамыту, сатып алу, пайдаланудан шығару, ауыстыру, теңгерімге қою бастамалар тізбесін қалыптастырады және оларға басымдық береді, оның ішінде ақпараттандыру объектілерін есептен шығару саны.
16. "Электрондық үкімет" архитектурасының әрбір қабатын әзірлеу шеңберінде "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы:
1) оларға қатысты ұсынымдар жоқ "электрондық үкімет" архитектурасының компоненттерін анықтау үшін "электрондық үкімет" архитектурасының үлгілерін салыстыруды қамтамасыз етеді;
2) "электрондық үкімет" архитектурасының компоненттері арасындағы қиылысулар мен қақтығыстарды, оның ішінде "электрондық үкімет" архитектурасының жіберіп алынған және артық компоненттерін айқындау мақсатында "электрондық үкімет" архитектурасының толықтығын, тұтастығын және тиімділігін тексеруді қамтамасыз етеді;
3) "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің, платформалық бағдарламалық өнімдердің қайталануын болдырмау және "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін, мемлекеттік басқару салаларында (салаларында) және ведомствоаралық деңгейде платформалық бағдарламалық өнімдерді бірлесіп және қайта пайдалану үшін мүмкіндіктер жасау үшін мүмкіндіктерді анықтайды.
17. "Электрондық үкімет" архитектурасының барлық қабаттары бойынша жұмыстар аяқталғаннан кейін жұмыстардың нәтижелерін "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы оның әдіснамалық қамтамасыз етілуіне сәйкес цифрлық нысанда ресімдейді және келісу үшін уәкілетті органға ұсынады.
Уәкілетті орган "электрондық үкімет" архитектурасының жобасын алған күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірмей келіседі, дәлелді ескертулер мен ұсыныстар болған жағдайда келісуден бас тартады.
"Электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы уәкілетті органның ескертулері мен ұсыныстары бойынша "электрондық үкіметтің" сәулет жобасына қажетті өзгерістерді пысықтайды және енгізеді.
"Электрондық үкіметтің" пысықталған архитектурасы архитектура порталында цифрлық нысанда орналастырылады.
18. "Электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы электрондық үкіметтің" архитектурасын қалыптастыру кезінде ақпараттандыру саласындағы заңнаманың сақталуын қамтамасыз етеді.
19. МО "электрондық үкіметтің" қалыптастырылған архитектурасы негізінде МО цифрлық трансформация картасына және "электрондық үкімет" архитектурасының нысаналы АКТ-жобаларын, салаларда (салаларда) айқындалған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге бағытталған "электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру жөніндегі шаралар мен іс-шараларды көрсету мақсатында алтыншы деңгейдегі мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына өзгерістер енгізеді) мемлекеттік басқару.
20. Стратегиялық мақсаттарды, нысаналы индикаторларды, міндеттерді, көрсеткіштерді сипаттау кезінде жиналған және талданған мәліметтер негізінде "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы қызмет бағыттарын көрсете отырып, мемлекеттік басқару домендерінің тізбесін және доменге кіретін қатысушы мемлекеттік органдарды қалыптастырады.
Бір доменнің қатысушылары бірнеше мемлекеттік органдар бола алады. Бұл ретте, бір мемлекеттік орган "электрондық үкімет" қызметінің бір немесе бірнеше домендеріне кіре алады.
21. Сервистік интегратор "электрондық үкімет" архитектурасының деректер қабатын сипаттау мақсатында әрбір домен үшін базалық атрибуттарды сипаттай отырып, деректер субъектілері мен объектілерін анықтау арқылы саланы реттейтін негізгі деректер шеберлерінің жиынтығын айқындайды.
Мемлекеттік басқару саласын реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді талдау негізінде әрбір субъект пен деректер объектісі үшін типтер анықталады, әрбір тип үшін атрибуттардың өзіндік бірегей жиынтығы айқындалады.
Субъектілердің, деректер объектілерінің, олардың типтері мен атрибуттарының сипаттамасы архитектуралық порталда қалыптастырылады. Бұл жағдайда типтер субъектілер мен деректер объектілерінің атрибуттарының негізгі жиынтығын мұра етеді.
22. Сервистік интегратор "электрондық үкіметтің" қолданыстағы ақпараттандыру объектілерін, "электрондық үкіметтің" архитектуралық порталында орналастырылған платформалық бағдарламалық өнімдерді талдау негізінде әрбір атрибут үшін деректерді сақтаудың эталондықанықтамалық деректер және деректерді сақтау көзін анықтайды. Осылайша, сервистік интегратор "электрондық үкіметтің" негізгі деректерін цифрландыру деңгейін анықтайды.
23. Типтер арасындағы байланыстарды қалыптастыруды ескере отырып, "электрондық үкімет" деректерінің тұжырымдамалық моделі және ұйымдардың әртүрлі эталондық дерекқорларынан көрсетілетін деректер түрлерінің сипаттамаларын қамтитын доменнің (мемлекеттік басқару салаларының) негізгі клиенттерінің цифрлық бейіндері қалыптастырылады.
24. Домендік модель негізінде "электрондық үкіметтің" мақсатты архитектурасын құру келесі принциптерге негізделген:
1) азаматтар мен ұйымдардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған клиентке бағдарланған процестер негізінде "электрондық үкімет" архитектурасын құру;
2) бір доменге кіретін бірнеше билік органдары шеңберінде негізгі деректердің қайталануын жою;
3) "электрондық үкіметтің" негізгі (шебері) деректерін цифрлық форматқа көшіру.
3-тарау. "Электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру мониторингі
Параграф 1. "Электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру
25. МО Заңның 9-бабының 2) тармақшасына сәйкес "электрондық үкімет" архитектурасын іске асыруды қамтамасыз етеді.
МО қызметін, оның ішінде мемлекеттік функцияларды автоматтандыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін құру және дамыту не "электрондық үкіметтің" бекітілген архитектурасына сәйкес "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін және ақпараттық-коммуникациялық қызметтерді, платформалық бағдарламалық өнімдерді сатып алу арқылы және жүргізілген реинжинирингті ескере отырып жүзеге асырылады.
26. МО "электрондық үкіметтің" архитектурасын МО цифрлық трансформация картасының іс-шараларын және алтыншы деңгейдегі мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын орындау арқылы, оның ішінде АКТ-жобаларды, пайдаланудан шығару, теңгерімге қою, ЭҮ АКП-ға көшіру, "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері туралы мәліметтерді есепке алу және өзектендіру жөніндегі ұсынымдарды іске асыру арқылы іске асыруды қамтамасыз етеді, платформалық бағдарламалық өнімдер туралы, оның ішінде ақпараттандыру объектілерін, платформалық бағдарламалық өнімдерді есептен шығару туралы.
27. МО "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін құру, дамыту, пайдалану, сатып алу қағидаларына, сондай-ақ ақпараттық-коммуникациялық қызметтерге сәйкес Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 129 бұйрығымен (тіркелген Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13282) бекітілген "Электрондық үкіметтің" архитектурасында айқындалған акт-жобаларды іске асыруды жүзеге асырады (бұдан әрі - жобалық басқаруды жүзеге асыру қағидалары).
28. "Электрондық үкімет" архитектурасын және жекелеген акт-жобаларды іске асырудың тиімділігін, нәтижелілігі мен тәуекелдерін шынайы және объективті бағалауды жүргізу мақсатында МО осы Қағидаларға сәйкес архитектура порталында "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері, платформалық бағдарламалық өнімдер туралы мәліметтерді есепке алуды қамтамасыз етеді.
Параграф 2. "Электрондық үкімет"архитектурасын іске асыру мониторингі
29. "Электрондық үкіметтің" архитектурасын іске асыру мониторингі "электрондық үкіметтің" құрылатын және дамытылатын ақпараттандыру объектілеріне, архитектуралық порталда "электрондық үкіметтердің" архитектурасында әзірленетін платформалық бағдарламалық өнімдерге қойылатын талаптардың өзгерістерін анықтау, келісу және негіздеу мақсатында тұрақты негізде жүзеге асырылады.
30. "Электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру мониторингі шеңберінде сервистік интеграторы архитектуралық порталда:
1) акт-жобалардың іске асырылу барысының "электрондық үкімет" архитектурасының ережелері мен ұсынымдарына сәйкестігін бағалауды жүргізеді;
2) "электрондық үкіметтің" архитектура мәселелері бойынша консультациялық және әдіснамалық қолдауды қамтамасыз етеді;
3) "электрондық үкімет" архитектурасына өзгерістердің қажеттілігі мен ауқымының деңгейін айқындайды;
4) АҚ және уәкілетті орган үшін "электрондық үкімет" архитектурасының ережелеріне сәйкессіздіктерді, іске асырылатын акт-жобалар мен іс-шараларды болдырмау бойынша ұсынымдар қалыптастырады;
5) "электрондық үкіметтің"архитектурасын іске асырудың жүргізілген мониторингінің қорытындылары бойынша “электрондық үкіметтің" архитектурасына түзетулер енгізеді;
6) мемлекеттік басқару саласын реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді талдау негізінде субъектілердің, деректер объектілерінің сипаттамасына, сондай-ақ олардың типтері мен атрибуттарына тексеру жүргізеді.
"Электрондық үкіметтің" архитектурасын іске асыру барысының мониторингін "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы жүзеге асырады және "электрондық үкіметтің"архитектурасына сәйкестікті бағалау жөніндегі жұмыстарды қамтиды.
31. "Электрондық үкімет" архитектурасына сәйкестікті бағалау АКТ-жобалардың "электрондық үкімет" архитектурасының талаптарына сәйкессіздігін кезеңдерде анықтайды:
1) АКТ-жобаны жоспарлау;
2) АКТ-жоба шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін, платформалық бағдарламалық өнімдерді іске асыру;
3) АКТ-жоба шеңберінде құрылған "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін, әзірленген платформалық бағдарламалық өнімдерді пайдалану.
32. АКТ-жобаны жоспарлау кезеңінде "электрондық үкіметтің" архитектурасына сәйкестігін бағалау мынадай жолдармен жүзеге асырылады:
1. Қазақстан Республикасы цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2019 жылғы 29 маусымдағы № 143/НҚ бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18950 болып тіркелген) бекітілген "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін құруға және дамытуға арналған техникалық тапсырмаларды жасау және қарау қағидаларына сәйкес техникалық құжаттамаға және "электрондық үкіметтің" бекітілген архитектурасына сараптамасы;
2) ақпараттандыру саласындағы тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуға арналған шығыстар есебінің сараптамасы.
34. "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін, акт-жобаның платформалық бағдарламалық өнімдерін іске асыру кезеңінде "электрондық үкіметтің" архитектурасына сәйкестігін бағалау:
1) сатып алынатын ақпараттандыру объектілерінің "электрондық үкімет" архитектурасына сәйкестігі тұрғысынан акт-жобалардың мемлекеттік сатып алу жоспарларын, техникалық ерекшеліктерді және Мемлекеттік сатып алуды жүргізу фактілерін бағалау;
2) ақпараттандыру объектілерін пайдалануға беру кезеңдерінде акт-жобалар нәтижелерінің сипаттамаларын, құрамын және мазмұнын бағалау;
3) "электрондық үкімет" архитектурасына сәйкес жаңа ақпараттандыру объектісін құрудың орындылығы шешілетін, оның ішінде қайталанатын функциялардың, компоненттердің болмауы, ақпараттандыру объектісі элементтерін қайта пайдалану мүмкіндігі тексерілетін архитектуралық бақылау.
"Электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру мониторингі шеңберіндегі іс-шаралар архитектуралық бақылау болып табылады. Архитектуралық бақылау домендерді автоматтандыру процесінде әзірленетін ұқсас, қайталанатын Домен элементтерінің, соның ішінде компоненттердің, ақпараттық жүйелердің қайталануын болдырмау үшін барлық кезеңдерде үздіксіз жұмыс істейді.
35. "Электрондық үкіметтің" құрылған ақпараттандыру объектілерін, акт-жоба шеңберінде әзірленген платформалық бағдарламалық өнімдерді пайдалану кезеңінде "электрондық үкіметтің" архитектурасына сәйкестігін бағалау:
1) АКТ-жобалардың мақсаттары мен нәтиже көрсеткіштерінің мемлекеттік жоспарлау жүйесінің қолданыстағы мақсаттарына, міндеттеріне және нысаналы индикаторларына сәйкестігін бағалау;
2) ақпараттандыру объектілерінің технологиялық тәуекелдерінің, оның ішінде қызметтің тиімділігін арттыру үшін инновациялық перспективалық технологиялардың болуын бағалау;
3) функционалдық мүмкіндіктердің жай-күйін бағалау;
4) АКТ-жобаны іске асыру нәтижелерінің мүдделі Тараптардың қолданыстағы күтулеріне және мәлімделген әсерлерге сәйкестігін бағалау.
36. Акт-жобаны іске асыру нәтижелері “электрондық үкіметтің" архитектурасына сәйкес келмеген және ішінара сәйкес келген жағдайда "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы акт-жобаларды іске асыру нәтижелерін пысықтау жөніндегі ұсынымдарды тұжырымдайды.
37. "Электрондық үкіметтің" архитектурасына сәйкестікті бағалау нәтижелері бойынша сервистік интеграторы акт-жобасының және архитектура компоненттерінің сәйкестік деңгейі туралы қорытындыны архитектуралық порталға шығарады, оның ішінде:
1) "электрондық үкіметтің" архитектурасына сәйкес келмейді;
2) "электрондық үкіметтің" архитектурасына ішінара сәйкес келеді;
3) "электрондық үкіметтің" архитектурасына толық сәйкес келеді.
"Электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру мониторингінің нәтижелерін сервистік интеграторы тиісті кезеңдегі іске асыру туралы есеп түрінде ресімдейді және уәкілетті органға архитектуралық порталда ұсынады.
38. Уәкілетті орган "электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру мониторингін үйлестіруді жүзеге асырады.
"Электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру мониторингі кезінде жобалық басқаруды жүзеге асыру қағидаларында айқындалған жобалық басқарудың әдістері мен тәсілдері қолданылады.
39. "Электрондық үкімет" архитектурасы шеңберінде акт-жобалардың іске асырылуына мониторинг жүргізу мақсатында уәкілетті орган іске асырудың барлық кезеңдерінде акт-жобалардың тиімділігіне, нәтижелілігіне және орындалмау тәуекелдеріне бағалау жүргізуді қамтамасыз етеді:
1) жұмыстардың уақтылы/толық жүргізілмеуі;
2) ұсынымдарды орындамау;
3) бюджеттердің Елеулі асып кетуі;
4) нәтиженің мақсаттары мен көрсеткіштеріне қол жеткізбеу, ішінара қол жеткізу;
5) іске асырылған акт-жобалардың электрондық үкімет архитектурасының функционалдық талаптарына сәйкес келмеуі".
40. Уәкілетті орган "электрондық үкімет" архитектурасын іске асыру мониторингінің, акт-жобалар нәтижелеріне қол жеткізу дәрежесін бағалаудың нәтижелерін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану жөніндегі АҚ қызметінің тиімділігін бағалау және мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау жөніндегі қорытындыларда көрсетеді.
41."Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңы 26-бабының 4-тармағына сәйкес МО ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган айқындаған платформалық бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және орналастыру жолымен мемлекеттік функцияларды автоматтандыруды іске асыру тәртібіне және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсетуге сәйкес ЭҮ ИКП - да платформалық бағдарламалық өнімдерді әзірлеуді және орналастыруды жүзеге асырады .
42. Акт-жобаның және сәулет компоненттерінің сәйкестік деңгейі туралы қорытындының, іске асырылған акт-жобалардың "электрондық үкімет" архитектурасының талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету мақсатында "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы "электрондық үкімет" архитектурасы бойынша ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның ұсынымдарының уақтылы орындалуына мониторингті жүзеге асырады.
43. "Электрондық үкіметтің" архитектурасы бойынша ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның ұсынымдарының орындалу мониторингі шеңберінде "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторы:
1) "электрондық үкімет" архитектурасына сәйкестікті бағалау барысында қалыптастырылған ұсынымдардың іске асырылуын архитектуралық порталда тексеру;
2) реинжиниринг шеңберінде қалыптастырылған шешімдердің іске асырылуын тексеру;
3) іске асырылған акт-жобалардың уәкілетті органның тапсырмалары бойынша "электрондық үкімет" архитектурасының талаптарына сәйкестігін тексеруді;
4) "электрондық үкіметтің" архитектурасы бойынша қабылданған шешімдердің іске асырылуы тексерілетін архитектуралық қадағалау, мемлекеттік функциялар мен мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді доменнің функционалдық мүмкіндіктеріне (функциялар тобының) топтастырудың дұрыстығы бойынша және субъектілердің, деректер объектілерінің, сондай-ақ олардың типтері мен атрибуттарының сипаттамасы бойынша анықталған сәйкессіздіктерді архитектуралық порталда түзету.
"Электрондық үкіметтің" архитектурасы бойынша қабылданған шешімдерді іске асыру мониторингі шеңберіндегі іс-шаралар архитектуралық қадағалау болып табылады.
Архитектуралық қадағалау ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның ұсынымдары, оның ішінде реинжиниринг нәтижелері негізінде тұрақты негізде орындалады.
"Электрондық үкімет" архитектурасын қалыптастыру және іске асыру мониторингі қағидаларына 1-қосымша |
1. Архитектура порталында есепке алынуға жататын "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері туралы мәліметтер
1) "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 20 желтоқсандағы № 832 қаулысында айқындалған ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі техникалық құжаттама;
2) "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне сынақтар жүргізу әдістемесі мен қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2019 жылғы 3 маусымдағы № 111/НҚ бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18795 болып тіркелген) бекітілген "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне сынақтар жүргізу туралы мәліметтер (ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігін сынау хаттамалары);
3) "электрондық үкіметтің"ақпараттандыру объектілерін бухгалтерлік есепке қою фактісін растайтын құжат;
4) "электрондық үкіметтің"ақпараттандыру объектісін өнеркәсіптік пайдалануды тоқтатуды растайтын құжат;
5) ақпараттандыру саласындағы тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарттар жасасу туралы мәліметтер;
6) құрамына мыналар кіретін пайдалану құжаттары:
пайдаланушы нұсқаулығы;
әкімші нұсқаулығы;
7) құрамына мыналар кіретін Техно-жұмыс жобасы:
спецификация (ГОСТ 19.202-78 "Спецификация. Мазмұны мен безендірілуіне қойылатын талаптар");
бағдарламаның сипаттамасы (ГОСТ 19.402-78 "бағдарламаның сипаттамасы. Мазмұны мен безендірілуіне қойылатын талаптар");
түсіндірме жазба (ГОСТ 19.404-79 "Түсіндірме жазба. Мазмұны мен безендірілуіне қойылатын талаптар").
8) сынақ бағдарламасы мен әдістемесі, сынақ хаттамалары (МЕМСТ 34.603-92 "Ақпараттық технология. Автоматтандырылған жүйелерді сынау түрлері");
9) тәжірибелік, өнеркәсіптік пайдалануға беру актісі;
10) техникалық және жобалық құжаттаманы бекіту және оған өзгерістер енгізу туралы мәліметтер;
11) Техникалық тапсырма (ҚР СТ 34.015-2002 "ақпараттық технология. Автоматтандырылған жүйелерге арналған стандарттар кешені. Автоматтандырылған жүйені құруға арналған техникалық тапсырма");
12) "электрондық үкіметтің"ақпараттандыру объектісін сатып алуға, құруға, дамытуға, сүйемелдеуге арналған шарт;
13) "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісінің түгендеу тізбесі мен сипаттамалары;
14) құрылатын немесе тәжірибелік пайдалануға енгізілетін "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісі туралы жалпы мәліметтер;
15) сақталатын деректер, инсталляциялар, енгізу, шығындар, автоматтандыру, бастапқы код және сыныптауыштар туралы мәліметтер.
2. Архитектуралық порталда есепке алынуға жататын платформалық бағдарламалық өнімдер туралы мәліметтер
1) "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне сынақтар жүргізу әдістемесі мен қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2019 жылғы 3 маусымдағы № 111/НҚ бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18795 болып тіркелген) бекітілген платформалық бағдарламалық өнімдердің ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне сынақтар жүргізу туралы мәліметтер (ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігін сынау хаттамалары);
2) платформалық бағдарламалық өнімдерді бухгалтерлік есепке қою фактісін растайтын құжат;
3) платформалық бағдарламалық өнімді өнеркәсіптік пайдалануды тоқтатуды растайтын құжат;
4) ақпараттандыру саласындағы тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарттар жасасу туралы мәліметтер;
5) құрамына мыналар кіретін пайдалану құжаттары:
Пайдаланушы нұсқаулығы;
әкімші нұсқаулығы;
6) сынақ бағдарламасы мен әдістемесі, сынақ хаттамалары (МЕМСТ 34.603-92 "Ақпараттық технология. Автоматтандырылған жүйелерді сынау түрлері");
7) тәжірибелік, өнеркәсіптік пайдалануға беру актісі;
8) платформалық бағдарламалық өнімге қойылатын талаптардың ерекшелігі;
9) платформалық бағдарламалық өнімді әзірлеуге және орналастыруға арналған шарт;
10) платформалық бағдарламалық өнімнің түгендеу тізбесі және сипаттамалары;
11) құрылатын немесе тәжірибелік пайдалануға енгізілетін платформалық бағдарламалық өнім туралы жалпы мәліметтер;
12) сақталатын деректер, инсталляциялар, енгізу, шығындар, автоматтандыру, бастапқы код және сыныптауыштар туралы мәліметтер.
"Электрондық үкімет" архитектурасын қалыптастыру және іске асыру мониторингі қағидаларына 2-қосымша |
Архитектуралық портал пайдаланушысының есептік жазбасын ұсынуға өтінім
Ұйымның толық атауы | Құрылымдық бөлімше | Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) жауапты тұлға | Лауазымы | Байланыс телефон нөмірі; Пайдаланушының электрондық жұмыс поштасының мекенжайы (логин) | Қол жеткізу (қандай мақсаттар үшін көрсету) |