Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2022 жылғы 27 мамырдағы № 297 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 30 мамырда № 28262 болып тіркелді.

      "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 3-тармағына және "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Өнеркәсіптік саясат департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
М. Карабаев

 

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Стратегиялық жоспарлау және
реформалар агенттігі
Ұлттық статистика бюросы
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін
атқарушының
2022 жылғы 27 мамырдағы
№ 297 Бұйрықпен бекітілген

Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 6-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалауды жүргізу әдістерін белгілейді.

      2. Өнеркәсіпті субъектілер берген мемлекеттік ынталандыру шараларынан өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерінің қол жеткізген нәтижелері тиімділікті бағалау объектілері болып табылады.

      3. Осы Әдістемеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері – өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды іске асыратын не өңдеуші өнеркәсіптің отандық тауарларын, жұмыстары мен көрсетілетін қызметтерін ішкі және (немесе) сыртқы нарықтарға ілгерілету жөніндегі қызметті жүзеге асыратын жеке және (немесе) заңды тұлғалар, жай серіктестіктер;

      2) өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйенің субъектілері – даму институттарын, қаржы ұйымдарын басқару жүйесін оңтайландыру және ұлттық экономиканы дамыту жөніндегі шаралар шеңберінде құрылған ұлттық басқарушы холдинг, ұлттық даму институттары, инвестициялар тарту саласындағы ұлттық компания және оның өңірлік өкілдері мен өкілдіктері, шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі бірыңғай оператор, сондай-ақ өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыруға уәкілетті өнеркәсіпті дамыту қоры;

      3) өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті орган – өнеркәсіп саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шектерде салааралық үйлестіруді және өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыруды іске асыруға қатысуды жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      4) тиімділік индексі – өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерін ынталандыруға бағытталған бюджет қаражатын пайдалану тиімділігінің, өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігінің есептік көрсеткіші;

      5) тиімділікті бағалау – мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыруды мониторингтеу процесінде алынған деректер негізінде есептелетін бағалау;

      6) ұлттық институт – өнеркәсіпті дамыту саласындағы ұлттық даму институты.

      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 26.01.2024 № 35 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Тиімділікті бағалауды жүргізу тетігі

      4. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау жылына бір рет жүргізіледі.

      5. Өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйенің субъектілері жыл сайын басшының қолы қойылып, өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті органға (бұдан әрі – уәкілетті орган) осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша есепті кезеңнен кейінгі 15 ақпаннан кешіктірмей өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың ұсынылған шараларының тиімділігі туралы қорытынды есептілік жібереді.

      6. Ұлттық институт уәкілетті органға өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін талдау бойынша қызметтер көрсетеді.

      7. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау нәтижелері туралы ақпаратты уәкілетті орган Қазақстан Республикасының Үкіметіне жыл сайын есепті жылдан кейінгі 31 наурызға дейінгі мерзімде ұсынады.

3-тарау. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігіне бағалау жүргізу

      8. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау үшін уәкілетті орган "Өнеркәсіп саласындағы әкімшілік деректерді жинауға арналған нысандарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2022 жылғы 14 сәуірдегі № 208 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 27692 болып тіркелген) нысандарды және осы Әдістеменің 12-тармағына сәйкес өлшемшарттар бойынша балл беру әдісін пайдаланады.

      9. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау өнеркәсіптің өңдеуші секторында қызметті жүзеге асыратын, қаржыландыру алған және өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру мониторингінен шықпаған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері арасында жүргізіледі.

      10. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асырудың тиімділігін бағалау Заңның 29-бабының 6) және 7) тармақшаларын қоспағанда, Заңның 29-бабында көзделген өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларының бір түрін алған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері арасында жүргізіледі.

      11. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың әрбір шарасы үшін мынадай өлшемшарттар айқындалған:

      1) өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды қоса қаржыландыруды қоса алғанда, қаржыландыру:

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жыл сайынғы негізде заттай мәнде өткізілетін өнім көлемін ұлғайту;

      2) лизингтік қаржыландыру:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес заттай мәнде пайдалануға берілгеннен кейін өндірілетін өнім көлемін ұлғайту;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес пайдалануға берілгеннен кейін лизинг мерзімі ішінде жұмыс орындарын құру және/немесе сақтау;

      3) қарыздар бойынша кепілдік міндеттемелер мен кепілдемелер беру:

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жыл сайынғы негізде заттай мәнде өткізілетін өнім көлемін ұлғайту;

      4) қаржы институттары арқылы кредит беру:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес заттай мәнде пайдалануға берілгеннен кейін өндірілетін өнім көлемін ұлғайту;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес пайдалануға берілгеннен кейін лизинг мерзімі ішінде жұмыс орындарын құру және/немесе сақтау;

      5) жарғылық капиталдарға инвестицияларды жүзеге асыру:

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жыл сайынғы негізде заттай мәнде өткізілетін өнім көлемін ұлғайту;

      6) ішкі нарықта ынталандыру:

      2 (екі) жыл ішінде кәсіпорынның өнімді өткізуден және қызметтер көрсетуден түсетін кіріс көлемін мемлекет салған сомадан кемінде 2 (екі) есе ұлғайту;

      7) өңдеу өнеркәсібінің отандық тауарлары мен көрсетілетін қызметтерін сыртқы нарықтарға ілгерілету бойынша өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері шығындарының бір бөлігін өтеу:

      2 (екі) жыл ішінде кәсіпорынның өнімді өткізуден және қызметтер көрсетуден түсетін кіріс көлемін мемлекет салған сомадан кемінде 2 (екі) есе ұлғайту;

      8) өңдеу өнеркәсібінің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен көрсетілетін қызметтерін шетелдік сатып алушыларға берілетін кредиттер мен жасалатын лизингтік мәмілелер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау:

      ұсынылған қолдау көлемінен кем емес сомаға ақшалай мәндегі өнімнің экспорты;

      9) экспорттық саудалық қаржыландыру, кредиттеу және сақтандыру, қайта сақтандыру және шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі мәмілелерге кепілдік беру тетіктерін пайдалану:

      ұсынылған қолдау көлемінен кем емес сомаға ақшалай мәндегі өнімнің экспорты;

      10) еңбек өнімділігін арттыруды ынталандыру:

      2 (екі) жыл ішінде кәсіпорынның өнімді өткізуден және қызметтер көрсетуден түсетін кіріс көлемін мемлекет салған сомадан кемінде 2 (екі) есе ұлғайту;

      11) аумақтық кластерлерді дамытуды ынталандыру:

      аумақтық кластерлер қатысушыларының өнім өндіруші кәсіпорындардың еңбек өнімділігін бірлескен жобаларды іске асыру қорытындылары бойынша кемінде 2%-ға арттыру;

      бірлескен жобаларды іске асыру қорытындылары бойынша аумақтық кластерлерге қатысушылардың өнім экспортының көлемін кемінде 3%-ға ұлғайту;

      12) берешекті қайта құрылымдау:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жыл сайынғы негізде заттай мәнде өткізілетін өнім көлемін ұлғайту;

      13) өнеркәсіптік гранттар беру:

      кәсіпорынның өндіріс көлемін заттай мәнде 2 (екі) жыл ішінде 10%-ға ұлғайту;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      2 (екі) жыл ішінде экспорт көлемін заттай мәнде 10%-ға ұлғайту.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 26.01.2024 № 35 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Мемлекеттік ынталандыру шаралары шеңберінде әрбір өлшемшарттар бойынша 0-ден 3-ке дейінгі балл беріледі.

      Балл төрт өлшемді шәкіл бойынша нақты өлшемшарттардың маңыздылығын келесідей анықтайды:

      Егер өлшемшарттардың мөлшері диапазонда болса, 0 балл беріледі

      0 < 5%;

      Егер өлшемшарттардың мөлшері диапазонда болса, 1 балл беріледі

      6% > 25%;

      Егер өлшемшарттардың мөлшері диапазонда болса, 2 балл беріледі

      26% > 50%;

      Егер өлшемшарттардың мөлшері диапазонда болса, 3 балл беріледі

      51% > 100%.

      13. Өлшемшарттар бойынша балдар сомасы өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың әрбір шарасының тиімділігін мынадай формула бойынша бағалауға мүмкіндік береді:

      S=(∑БК) / N

      онда:

      S – тиімділік индексі өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шаралары;

      ∑бк – өлшемшарттар бойынша балдар сомасы;

      N – өлшемшарттар саны.

      14. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасы өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерінің өнеркәсібін мемлекеттік ынталандырудың әрбір шарасы бойынша интервалдық мәндер шеңберінде өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларының тиімділік индексін табу кезінде жеке бағаланады.

      15. Өлшемшарттар бойынша есептеу өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісі ұсынған ақпарат негізінде жүргізіледі.

      16. Егер өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шаралары тиімділігінің индекстері осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аралық мәндерде болса, шараның іске асырылу тиімділігінің деңгейі беріледі:

      бірінші бағанда ұсынылған шарадан тиімділіктің жоғары деңгейі ретінде бағаланады;

      екінші бағанда ұсынылған шарадан тиімділіктің орташа деңгейі ретінде бағаланады;

      үшінші бағанда ұсынылған шарадан тиімділіктің төмен деңгейі ретінде бағаланады;

      төртінші бағанда ұсынылған шарадан тиімсіз деп бағаланады.

  Өнеркәсіпті мемлекеттік
ынталандыру шараларын
іске асыру тиімділігін бағалау
әдістемесіне 1-қосымша
  Нысан

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан

      Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігіне ұсынылады

      Нысан www.miid.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған

"Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау нәтижелері туралы мәліметтер"

      Ескерту. 1-қосымшаға өзгеріс енгізілді - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 26.01.2024 № 35 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Есепті кезең: 20___ жыл

      Индексі: 1-ТБ

      Кезеңділігі: жылдық

      Ақпаратты ұсынатын тұлғалар: өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілері

      Әкімшілік деректер нысанын ұсыну мерзімі: есепті кезеңнен кейінгі 15 ақпаннан кешіктірмей

р/с №

Ынталандыру шарасын алған өтініш берушінің атауы

Аймақ (облыс, қала) Әкімшілік-аумақтық объектілердің ведомстволық сыныптауышы (ӘАОС)

Сала

Сыртқы экономикалық қызметтің тауарлық номенклатурасы

Субъектінің санаты

Нақты бөлінген бюджет қаражатының сомасы, мың теңге

1







2








Барлығы:






      Кестенің жалғасы

Әсерлер

1-өлшемшарт

Балл

2-өлшемшарт

Балл


Өлшемшарттар бойынша балдар

Жоба мәртебесі

Жоспар

Нақты

Жоспар

Нақты

























      Атауы (респонденттің) ______________________________________________________
Мекенжайы (респонденттің)_________________________________________________
Басшы немесе оның міндетін атқарушы тұлға:
____________________________________________________________ ______________
тегі, аты және әкесінің аты (бар болса) қолы
Орындаушы:________________________________________________ _____________
тегі, аты және әкесінің аты (бар болса) қолы
Орындаушының телефон нөмірі, электрондық мекенжайы: ___________________
Күні "____" ___________ 20__ жыл
Әкімшілік деректерді жинауға арналған "Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын
іске асыру тиімділігін бағалау нәтижелері туралы мәліметтер" нысанын толтыру бойынша
түсіндірме осы Нысанға қосымшада келтірілген.

  Әкімшілік деректерді жинауға
арналған "Өнеркәсіпті
мемлекеттік ынталандыру
шараларын іске асыру
тиімділігін бағалау нәтижелері
туралы мәліметтер"
нысанына қосымша

Әкімшілік деректерді жинауға арналған "Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау нәтижелері туралы мәліметтер" нысанын толтыру бойынша түсіндірме

      1. Әкімшілік деректерді жинауға арналған "Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау нәтижелері туралы мәліметтер" нысанның (бұдан әрі – Нысан) 1-бағанында ынталандыру шарасын алған өтініш берушінің атауы көрсетіледі.

      2. Нысанның 2-бағанында аймақ (облыс, қала) ӘАОС атауы көрсетіледі.

      3. Нысанның 3-бағанында сала атауы көрсетіледі.

      4. Нысанның 4-бағанында сыртқы экономикалық қызметтің тауарлық номенклатурасы көрсетіледі.

      5. Нысанның 5-бағанында субъектінің санаты көрсетіледі.

      6. Нысанның 6-бағанында нақты бөлінген бюджет қаражатының сомасы (мың теңге) көрсетіледі.

      7. Нысаннын 7-8 бағандарында осы Әдістеменің 11-тармағына сәйкес, өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың әрбір шарасы үшін арнайы айқындалған өлшемдер атауы көрсетіледі.

      8. Нысанның 9-бағанында өлшемшарттар бойынша баллдар сомасы көрсетіледі.

  Өнеркәсіпті мемлекеттік
ынталандыру шараларын
іске асыру тиімділігін бағалау
әдістемесіне 2-қосымша
  Нысан

Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шаралары тиімділігінің индекстері

№ р/с

 
Тиімділік индекстері

1

2

3

4

5

6

7

Өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды қоса қаржыландыруды қоса алғанда, қаржыландыру

Жобалар ды лизингтік қаржыландыру

Қарыздар бойынша кепілдік міндеттемелер мен кепілдемелер беру

Қаржы институтта ры арқылы кредит беру

Жарғылық капиталдар ға инвестицияларды жүзеге асыру

Ішкі нарықта ынталандыру

Өңдеуші өнеркәсіптің отандық тауарлары мен көрсетілетін қызметтерін сыртқы нарықтарға ілгерілету бойынша өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері шығындарының бір бөлігін өтеу

егер, өлшемшарттар бойынша аралық мән:

1

тиімділіктің жоғары деңгейі

6

8 - 9

6

8 - 9

6

4

4

2

тиімділіктің орташа деңгейі

4 - 5

6 < 8

4 - 5

6 < 8

4 - 5

3 - 4

3 - 4

3

тиімділіктің төмен деңгейі

2 - 3

3 < 6

2 - 3

3 < 6

2 - 3

1 - 2

1 - 2

4

тиімсіз

< 2

< 3

< 2

< 3

< 2

< 1

< 1

      Кестенің жалғасы

№ р/с

 
Тиімділік индекстері

8

9

10

11

12

13

Кредиттер және жасалатын лизингтік мәмілелер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау

Экспорттық саудалық қаржыландыру, Кредиттеу және сақтандыру, қайта сақтандыру және шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі мәмілелерге кепілдік беру тетіктерін беру

Еңбек өнімділігін арттыруды ынталандыру

Аумақтық кластерлерді дамытуды ынталандыру

Берешекті қайта құрылымдау

Өнеркәсіптік гранттар беру

егер өлшемшарттар бойынша аралық мән:

1

тиімділіктің жоғары деңгейі

4

4

4

6

6

8 - 9

2

тиімділіктің орташа деңгейі

3 - 4

3 - 4

3 – 4

4 - 5

4 - 5

6 < 8

3

тиімділіктің төмен деңгейі

1 - 2

1 - 2

1 – 2

2 - 3

2 - 3

3 < 6

4

тиімсіз

< 1

< 1

< 1

< 2

< 2

< 3


Об утверждении Методики оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 27 мая 2022 года № 297. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 мая 2022 года № 28262.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 6 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" и подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности.

      2. Департаменту промышленной политики Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
М. Карабаев

      "СОГЛАСОВАН"
Бюро национальной статистики
Агентства по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Утвержден приказом
исполняющего обязанности
министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 27 мая 2022 года № 297

Методика оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 3 статьи 6 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" (далее – Закон) и устанавливает методы проведения оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности.

      2. Объектами оценки эффективности являются достигнутые результаты субъектов промышленно-инновационной деятельности от предоставленных мер государственного стимулирования промышленности.

      3. В настоящей Методике используются следующие основные понятия:

      1) субъекты промышленности – физические и (или) юридические лица, простые товарищества, реализующие промышленно-инновационные проекты либо осуществляющие деятельность по продвижению отечественных товаров, работ и услуг обрабатывающей промышленности на внутренний и (или) внешние рынки;

      2) субъекты промышленно-инновационной системы, участвующие в государственном стимулировании промышленности, – национальный управляющий холдинг, созданный в рамках мер по оптимизации системы управления институтами развития, финансовыми организациями и развитию национальной экономики, национальные институты развития, национальная компания в области привлечения инвестиций и ее региональные представители и представительства, единый оператор по продвижению несырьевого экспорта, а также фонд развития промышленности, уполномоченные на реализацию мер государственного стимулирования промышленности;

      3) уполномоченный орган в области государственного стимулирования промышленности – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере промышленности, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, межотраслевую координацию и участие в реализации государственного стимулирования промышленности;

      4) индекс эффективности – расчетный показатель эффективности использования бюджетных средств, направленных на стимулирование субъектов промышленно-инновационной деятельности;

      5) оценка эффективности – оценка, рассчитываемая на основании данных, полученных в процессе мониторинга реализации мер государственного стимулирования промышленности;

      6) национальный институт – национальный институт развития в области развития промышленности.

      Сноска. Пункт 3 с изменением, внесенным приказом Министра промышленности и строительства РК от 26.01.2024 № 35 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Механизм проведения оценки эффективности

      4. Оценка эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности проводится один раз в год.

      5. Субъекты промышленно-инновационной системы, участвующие в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности, ежегодно за подписью руководителя направляют итоговую отчетность от предоставленных мер государственного стимулирования промышленности в уполномоченный орган в области государственного стимулирования промышленности (далее – уполномоченный орган) не позднее 15 февраля следующего за отчетным периодом по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      6. Национальный институт уполномоченному органу оказывает услуги по анализу эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности.

      7. Информация о результатах оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности предоставляется уполномоченным органом в Правительство Республики Казахстан ежегодно в срок до 31 марта, следующего за отчетным годом.

Глава 3. Проведение оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности

      8. Для оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности уполномоченным органом используются формы, утвержденные приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 14 апреля 2022 года № 208 "Об утверждении форм, предназначенных для сбора административных данных в области промышленности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 27692), и метод присвоения баллов по критериям в соответствии с пунктом 12 настоящей Методики.

      9. Оценка эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности проводится среди субъектов промышленно-инновационной деятельности, осуществляющих деятельность в обрабатывающем секторе промышленности, получивших финансирования и не вышедших с мониторинга реализации мер государственного стимулирования промышленности.

      10. Оценка эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности проводится среди субъектов промышленно-инновационной деятельности, получивших один из видов мер государственного стимулирования промышленности, предусмотренных статьей 29 Закона, за исключением подпунктов 6) и 7) статьи 29 Закона.

      11. Для каждой меры государственного стимулирования промышленности определены следующие критерии:

      1) финансирование, включая софинансирование промышленно-инновационных проектов:

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      увеличение объема реализуемой продукции в натуральном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      2) лизинговое финансирование:

      увеличение объема производимой продукции после ввода в эксплуатацию в натуральном выражении в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      создание и/или сохранение рабочих мест в течение срока лизинга после ввода в эксплуатацию в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      3) предоставление гарантийных обязательств и поручительств по займам:

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      увеличение объема реализуемой продукции в натуральном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      4) кредитование через финансовые институты:

      увеличения объема производимой продукции после ввода в эксплуатацию в натуральном выражении в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      создание и/или сохранение рабочих мест в течение срока лизинга после ввода в эксплуатацию в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      5) осуществление инвестиций в уставные капиталы:

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      увеличение объема реализуемой продукции в натуральном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      6) стимулирование на внутреннем рынке:

      увеличение объема доходов предприятия от реализации продукции и оказания услуг не менее чем в 2 (два) раза от вложенной государством суммы в течение 2 (двух) лет;

      7) возмещение части затрат субъектов промышленно-инновационной деятельности по продвижению отечественных товаров и услуг обрабатывающей промышленности на внешние рынки:

      увеличение объема доходов предприятия от реализации продукции и оказания услуг не менее чем в 2 (два) раза от вложенной государством суммы в течение 2 (двух) лет;

      8) субсидирование ставки вознаграждения по выдаваемым кредитам и совершаемым лизинговым сделкам, зарубежным покупателям отечественных высокотехнологичных товаров и услуг обрабатывающей промышленности:

      экспорт продукции в денежном выражении на сумму не менее объема предоставленной поддержки;

      9) предоставление механизмов экспортного торгового финансирования, кредитования и страхования, перестрахования и гарантирования сделок по продвижению несырьевого экспорта:

      экспорт продукции в денежном выражении на сумму не менее объема предоставленной поддержки;

      10) стимулирование повышения производительности труда:

      увеличение объема доходов предприятия от реализации продукции и оказания услуг не менее чем в 2 (два) раза от вложенной государством суммы в течение 2 (двух) лет;

      11) стимулирование развития территориальных кластеров:

      повышение производительности труда участников территориальных кластеров – предприятий производителей продукции не менее чем на 2% по итогам реализации совместных проектов;

      увеличение объема экспорта продукции участниками территориальных кластеров не менее чем на 3% по итогам реализации совместных проектов;

      12) реструктуризация задолженности:

      увеличение объема реализуемой продукции в натуральном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      13) предоставление промышленных грантов:

      увеличение объема производства предприятия в натуральном выражении на 10 % в течение 2 (двух) лет;

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      увеличение объема экспорта в натуральном выражении на 10 % в течение 2 (двух) лет.

      Сноска. Пункт 11 - в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 26.01.2024 № 35 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. По каждому критерию в рамках меры государственного стимулирования присваивается балл от 0 до 3.

      Балл определяет значимость конкретного критерия по четырехмерной шкале следующим образом:

      0 баллов присваивается, если размер критериев находится в диапазоне 0 < 5%;

      1 балл присваивается, если размер критериев находится в диапазоне 6% > 25%;

      2 балла присваивается, если размер критериев находится в диапазоне 26% > 50%;

      3 балла присваивается, если размер критериев находится в диапазоне 51% > 100%.

      13. Сумма баллов по критериям позволяет оценить эффективность каждой меры государственного стимулирования промышленности по следующей формуле:

     


      где:

      S – индекс эффективности меры государственного стимулирования промышленности;

      ∑бк – сумма баллов по критериям;

      N – количество критериев.

      14. Мера государственного стимулирования промышленности оценивается при нахождении индекса эффективности меры государственного стимулирования промышленности в рамках интервальных значений по каждой мере государственного стимулирования промышленности субъектов промышленно-инновационной деятельности отдельно.

      15. Расчет по критериям проводится на основании информации, представленной субъектом промышленно-инновационной системы, участвующим в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности.

      16. Уровень эффективности реализуемости меры присваивается, если индексы эффективности меры государственного стимулирования промышленности находится в интервальных значениях, по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике:

      в первой графе оценивается как высокий уровень эффективности от предоставленной меры;

      во второй графе оценивается как средний уровень эффективности от предоставленной меры;

      в третьей графе оценивается как низкий уровень эффективности от предоставленной меры;

      в четвертой графе оценивается как неэффективный от предоставленной меры.

  Приложение 1
к Методике оценки
эффективности реализации
мер государственного
стимулирования промышленности
  Форма

Форма, предназначенная для сбора административных данных

      Представляется: в Министерство промышленности и строительства Республики Казахстан

      Форма размещена на интернет-ресурсе: www.miid.gov.kz

"Сведения о результатах оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности"

      Сноска. Приложение 1 с изменениями, внесенными приказами Министра промышленности и строительства РК от 26.01.2024 № 35 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Отчетный период: 20__ год

      Индекс: 1-ОЭ

      Периодичность: годовая

      Лица, представляющие информацию: субъекты промышленно-инновационной системы, участвующие в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности

      Срок представления формы административных данных: не позднее 15 февраля следующего за отчетным периодом

№ п/п

Наименование заявителя, получившего меру стимулирования

Регион (область, город) Классификатор административно-территориальных объектов (КАТО)

Отрасль

Товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности

Категория субъекта

Сумма фактически выделенных бюджетных средств, тысяч тенге

1







2








Итого:






      Продолжение таблицы

Эффекты

Критерий 1

Балл

Критерий 2

Балл


Баллов по критериям

План

Факт

План

Факт






















      Продолжение таблицы

Статус проекта








      Наименование (респондента)
______________________________________________________
Адрес (респондента)
______________________________________________________
Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности:
________________________________________ ______________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись
Исполнитель:
_________________________________________ _____________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись
Номер телефона, электронный адрес исполнителя: ___________________
Дата "____" ___________ 20__ год
Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных "Сведения о результатах оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности" приведено в приложении к настоящей Форме.

  Приложение
к форме, предназначенной
для сбора административных
данных "Сведения о результатах
оценки эффективности реализации
мер государственного
стимулирования промышленности"

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных "Сведения о результатах оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности"

      1. В графе 1 формы, предназначенной предназначенной для сбора административных данных "Сведения о результатах оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности" (далее – Форма) указывается наименование заявителя, получившего меру стимулирования.

      2. В графе 2 Формы указывается регион (область, город).

      3. В графе 3 Формы указывается отрасль.

      4. В графе 4 Формы указывается товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности.

      5. В графе 5 Формы указывается категория субъекта.

      6. В графе 6 Формы указывается сумма фактически выделенных бюджетных средств, тысяч тенге.

      7. В графах 7, 8 Формы указывается для каждой меры государственного стимулирования промышленности определенные критерии указанные в пункте 11 настоящей Методике.

      8. В графе 9 Формы указывается суммы по критериям.

  Приложение 2
к Методике оценки
эффективности реализации
мер государственного
стимулирования промышленности
  Форма

Индексы эффективности меры государственного стимулирования промышленности

№ п/п

Индексы эффективности

1

2

3

4

5

6

7

Финансирование, включая софинансирование промышленно-инновационных проектов

Лизинговое финансирование проектов

Предоставление гарантийных обязательств и поручительств по займам

Кредитование через финансовые институты

Осуществление инвестиций в уставные капиталы

Стимулирование на внутреннем рынке

Возмещение части затрат субъектов промышленно-инновационной деятельности по продвижению отечественных товаров и услуг обрабатывающей промышленности на внешние рынки

если, интервальное значение по критериям:

1

высокий уровень эффективности

6

8 - 9

6

8 - 9

6

4

4

2

средний уровень эффективности

4 - 5

6 < 8

4 - 5

6 < 8

4 - 5

3 - 4

3 - 4

3

низкий уровень эффективности

2 - 3

3 < 6

2 - 3

3 < 6

2 - 3

1 - 2

1 - 2

4

неэффективный

< 2

< 3

< 2

< 3

< 2

< 1

< 1

      Продолжение таблицы

№ п/п

Индексы эффективности

8

9

10

11

12

13

Субсидирование ставки вознаграждения по выдаваемым кредитам и совершаемым лизинговым сделкам, зарубежным покупателям отечественных высокотехнологичных товаров и услуг обрабатывающей промышленности

Предоставление механизмов экспортного торгового финансирования, кредитования и страхования, перестрахования и гарантирования сделок по продвижению несырьевого экспорта

Стимулирование повышения производительности труда

Стимулирование развития территориальных кластеров

Реструктуризация задолженности

Предоставление промышленных грантов

если, интервальное значение по критериям:

1

высокий уровень эффективности

4

4

4

6

6

8 - 9

2

средний уровень эффективности

3 - 4

3 - 4

3 - 4

4 - 5

4 - 5

6 < 8

3

низкий уровень эффективности

1 - 2

1 - 2

1 - 2

2 - 3

2 - 3

3 < 6

4

неэффективный

< 1

< 1

< 1

< 2

< 2

< 3