Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2022 жылғы 27 мамырдағы № 297 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 30 мамырда № 28262 болып тіркелді.

      "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 3-тармағына және "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағының 2) және 2-1) тармақшаларына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 01.04.2025 № 109 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Өнеркәсіптік саясат департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
М. Карабаев

 

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Стратегиялық жоспарлау және
реформалар агенттігі
Ұлттық статистика бюросы
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
міндетін атқарушының
2022 жылғы 27 мамырдағы
№ 297 бұйрығымен
бекітілген

Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесі

      Ескерту. Әдістеме жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 01.04.2025 № 109 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 6-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалауды жүргізу әдістерін белгілейді.

      2. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау объектілері өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларынан өнеркәсіптік-инновациялық субъектілерінің қызметіндегі қол жеткізген нәтижелері болып табылады.

      3. Осы Әдістемеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) әлеуметтік әсері – өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын (оның құралдары арқылы) іске асыру нәтижесінде қол жеткізілген материалдық және материалдық емес әл-ауқаттың, өмір сүру жағдайларының, жекелеген әлеуметтік топтар (белгілі бір адамдар саны) үшін адам әлеуетін өсіру және іске асыру мүмкіндіктерінің өзгеруі;

      2) жеке табыс салығы – жеке тұлғаның салық салынатын табысынан төлем көзінен және өз бетінше салық салу кезінде алынатын салық;

      3) корпоративтік табыс салығы - мемлекеттік мекемелер мен мемлекеттік орта білім беретін оқу орындарын қоспағанда, Қазақстан Республикасының резидент заңды тұлғалары, сондай-ақ Қазақстан Республикасында қызметін тұрақты мекеме арқылы жүзеге асыратын немесе Қазақстан Республикасындағы көздерден табыс алатын резидент емес заңды тұлғалар төлеушілері болып табылатын салық;

      4) өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері – өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды іске асыратын не өңдеу өнеркәсібінің отандық тауарларын, жұмыстары мен көрсетілетін қызметтерін ішкі және (немесе) сыртқы нарықтарға ілгерілету жөніндегі қызметті жүзеге асыратын жеке және (немесе) заңды тұлғалар, жай серіктестіктер;

      5) өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілері – өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыруға уәкілеттік берілген, даму институттарын, қаржы ұйымдарын басқару жүйесін оңтайландыру және ұлттық экономиканы дамыту жөніндегі шаралар шеңберінде құрылған ұлттық басқарушы холдинг, ұлттық даму институттары, сондай-ақ өнеркәсіпті дамыту қоры;

      6) өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті орган – өнеркәсіп саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіру мен өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыруды іске асыруға қатысуды жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      7) салықтар – салық кодексінде көзделген, белгілі бір мөлшерде жүргізілетін, қайтарымсыз және өтеусіз сипаттағы жағдайларды қоспағанда, мемлекет біржақты тәртіппен заң жүзінде белгілеген бюджетке төленетін міндетті ақшалай төлемдер;

      8) тиімділікті бағалау – өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру мониторингі процесінде алынған деректер негізінде есептелетін бағалау;

      9) таза табыс – есепті кезеңде жүргізілген шығыстар шегерілгеннен және табыс салығы (КТС, ЖТС) төленгеннен кейін қалатын кәсіпорынның (ұйымның) табысы;

      10) ұлттық институт – өнеркәсіпті және елішілік құндылықты дамыту саласындағы ұлттық даму институты;

      11) экономикалық тиімділік – жергілікті экономика, сала/сектордың немесе өңір экономика параметрінің (лерінің) өзгеруі, мемлекеттік өнеркәсіпті ынталандыру шараларын іске асыру нәтижесінде жоспарланудан күтілетін және/немесе қол жеткізілген өзгертулер.

2-тарау. Тиімділікті бағалауды жүргізу тетігі

      4. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау жылына бір рет жүргізіледі.

      5. Өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйенің субъектілері жыл сайын басшының қолы қойылып, өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті органға (бұдан әрі – уәкілетті орган) осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес нысандар бойынша есепті кезеңнен кейінгі 15 ақпаннан кешіктірмей өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың ұсынылған шараларының тиімділігі туралы қорытынды есептілік жібереді.

      6. Ұлттық институт уәкілетті органға өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін талдау бойынша қызметтер көрсетеді.

3-тарау. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігіне бағалау жүргізу

      7. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асырудың тиімділігін бағалау қаржыландыруды алған және өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру мониторингінен шықпаған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерінің деректері негізінде қалыптастырылған өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілерінің деректері негізінде жүргізіледі.

      8. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асырудың тиімділігін бағалау Заңның 29-бабының 6) және 7) тармақшаларын қоспағанда, Заңның 29-бабында көзделген өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларының бір түрін алған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері арасында жүргізіледі.

      9. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың әрбір шарасы үшін өлшемшарттар айқындалған:

      1) қоса қаржыландыруды қоса алғанда, өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды қаржыландыру:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      2) лизингтік қаржыландыру:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      3) қарыздар бойынша кепілдік міндеттемелер мен кепілгерліктер беру:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      4) қаржы институттары арқылы кредит беру:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      5) жарғылық капиталдарға инвестицияларды жүзеге асыру:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      6) ішкі нарықта ынталандыру:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      7) Өңдеу өнеркәсібінің отандық тауарлары мен көрсетілетін қызметтерін сыртқы нарықтарға ілгерілету жөніндегі өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері шығындарының бір бөлігін өтеу:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      8) шетелдік сатып алушыларға өңдеу өнеркәсібінің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен көрсетілетін қызметтері бойынша берілетін кредиттер және жасалатын лизингтік мәмілелер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      9) экспорттық сауданы қаржыландыру, кредиттеу және сақтандыру, қайта сақтандыру және шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі мәмілелерге кепілдік беру тетіктерін ұсыну:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты ;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      10) еңбек өнімділігін арттыруды ынталандыру:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      11) аумақтық кластерлерді дамытуды ынталандыру:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      12) берешекті қайта құрылымдау:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері;

      13) өнеркәсіптік гранттар беру:

      өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты;

      мемлекеттік ынталандыру шараларын қолданудың әсері.

      Жоғарыда аталған өлшемшарттар әмбебап болып табылады және өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың жаңа құрылған шараларына таралуы мүмкін.

      ____________________________________

      * Өлшем өнеркәсіптік инновациялық қызмет субъектілері үшін тікелей қаржыландыруды көздемейтін өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларына қолданылмайды.

      10. Қаржыландыру қағидаты бойынша өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын екі бағытқа бөлуге болады:

      1) қайтарымды (кредиттік) – өтеулі қаржыландыруды көздейтін шаралар: өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды қоса қаржыландыруды, қаржы институттары арқылы кредиттеуді, жарғылық капитал арқылы лизинг пен кредиттеуді қоса алғанда, қаржыландыру;

      2) өтеусіз (қаржыландыру бойынша) – өтеусіз қаржыландыруды көздейтін шаралар: экспорттық сауданы қаржыландыру, сақтандыру, қайта сақтандыру және шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі мәмілелерге кепілдік беру тетіктерін беруге қаржыландыру, кепілдік, өнеркәсіптік гранттар.

      Кредиттер түрінде жүзеге асырылатын (қайтарылатын) өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шаралары үшін өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты осы шараны алған өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісінің өнеркәсіп-инновациялық жүйе субъектісіне қайтарған ақша қаражатының сомасын және мемлекеттік бюджетке салықтық түсімдердің өзгеру сомасын (мемлекеттік ынталандыру шарасын алғанға дейін қатысты) шараны капиталдандыру коэффициентіне көбейтілген қосу жолымен айқындалады, осы шараны алған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің көрсетілген кезеңіне нақты бөлінген бюджет қаражатының сомасына бөлінеді. Келесі жолмен есептеледі:




– мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты (х түрі);

– осы шараны (х түрін) t-уақыт кезеңі ішінде алғаннан кейін өнеркәсіптік - инновациялық қызмет субъектісінен мемлекеттік бюджетке түсетін салық түсімдерінің өсуі;

– қайтарымды капитал сомасы (негізгі борыш пен сыйақы сомасы), өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісі өнеркәсіптік - инновациялық жүйе субъектісіне (олардың арасындағы шарт шеңберінде) осы шараны (х түрін) алғаннан кейінгі уақыт кезеңі үшін қайтарған ақша қаражатының сомасы;

      t – өлшемшартты бағалау кезеңі (1 жыл, 2 жыл, 3 жыл...);


– осы шара бойынша өнеркәсіптік – инновациялық қызмет субъектісіне t-кезеңге берілген өлшем (х түрі) бойынша нақты бөлінген бюджет қаражатының сомасы;

– мониторинг жүргізілетін кезең (жылдар) саны;

– өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісіне (олардың арасындағы Шартқа сәйкес) қаржы қаражатын қайтарудың жалпы мерзімі (қайтарудың бірінші күнінен бастап). Бұл ретте қаржы қаражатын қайтарудың жалпы мерзімі қаржыландырудың жалпы мерзімі мен инвестициялық кезеңнің мерзімі арасындағы айырма ретінде есептеледі;

– шараны капиталдандыру коэффициенті ретінде анықталады:



– өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің меншікті қаражатын және қаржыландырудың өзге де көздерін қоса алғанда, өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісіне салынған қаражаттың жалпы сомасы t - уақыт кезеңі үшін (шараны алған күннен бастап).

      Ерекшелік: егер өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісі мен өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісі арасындағы Шартқа сәйкес қаржы қаражатын қайтару сомасы жылдар бойынша біркелкі (барабар) бөлінбесе, қайтарымды (кредиттік) шаралар үшін өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшартын айқындау кезінде, сонда бөлгіш (формулалар) көбейту арқылы анықталады нақты бөлінген бюджет қаражатының сомасы өнеркәсіптік-инновациялық жүйенің жекелеген субъектісі өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісіне осы өлшем бойынша (Х түрі) t - уақыт кезеңі үшін Шартқа сәйкес кредитті қайтару пайызына (

):


      Қайтару пайызы (

), бұл шартқа сәйкес қайтарылатын қаражаттың жалпы сомасына қатысты t-уақыт кезеңіндегі өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің (өнеркәсіптік - инновациялық жүйе субъектісіне) қайтарылатын қаржы қаражатының үлесі.

      Өтеусіз қағидат бойынша жүзеге асырылатын өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шаралары үшін өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты мемлекеттік бюджетке салықтық түсімдердің өзгеру сомасын (мемлекеттік ынталандыру шарасын алғанға дейін қатысты) және осы шараны алған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің шарасын капиталдандыру коэффициентін өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің көрсетілген кезеңіне нақты бөлінген бюджет қаражатының сомасына көбейту жолымен айқындалады, осы шараны алған. Келесідей есептеледі:



      где,

– мемлекеттік ынталандыру шараларының қайтарымдылық өлшемшарты (түрлері);

– өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінен мемлекеттік бюджетке түсетін салық түсімдерінің осы шараны (х түрін) t - уақыт кезеңі ішінде алғаннан кейін өсуі;

      t – өлшемшартты бағалау кезеңі (1 жыл, 2 жыл, 3 жыл...);


– өнеркәсіптік-инновациялық жүйенің жекелеген субъектісінің өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісіне нақты бөлінген бюджет қаражатының сомасы;

– мониторинг жүргізілетін кезеңдер (жылдар) саны;

– мониторингтің жалпы мерзімі (өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісі өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісі арасындағы Шартқа сәйкес);

– шараны капиталдандыру коэффициенті ретінде анықталады:



– өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің меншікті қаражатын және қаржыландырудың өзге де көздерін қоса алғанда, өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісіне салынған қаражаттың жалпы сомасы t - уақыт кезеңі үшін (шараны алған күннен бастап).

      Өнеркәсіптің өнеркәсіптік-инновациялық қызметі субъектісінен (

) мемлекеттік бюджетке түсетін салықтық түсімдердің өсімі (х түрі) мынадай түрде айқындалады:



– мемлекеттік шараны (х түрі) алған t – кезеңдегі өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінен түсетін салықтық түсімдер;

– мемлекеттік шараны (х түрін) алғанға дейін 0 – кезеңдегі өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінен түсетін салықтық түсімдер;

      0 кезең – өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері осы мемлекеттік шараны (х түрін) алғанға дейін өткен жыл (ұзақтығы 1 жыл);

      Өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінен мемлекеттік бюджетке түсетін салық түсімдерінің өсімі (

) тек 1 жылға айқындалады, 2 және одан да көп жылға өсімді айқындау үшін жылдар бойынша салық түсімдерінің өсімдері жинақталады.

      Ескертпе: шараның қайтарымдылық критерийін айқындау кезінде (қаржыландыру қағидатына қарамастан) егер салық түсімдерінің өсімі теріс болса, онда салық түсімдерінің өсімінің мәні 0 қойылады. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасын шараның қайтарымдылық критерийі бойынша бағалау кезінде, егер шараның қайтарымдылық критерийінің мәні өнеркәсіптік-инновациялық қызметтің әрбір субъектісі үшін 2-ден артық болса, біз 2 мәнін қоямыз.

      11. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шаралары бойынша мониторингке өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісін енгізу және оны алып тастау кезеңі өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шаралары шеңберінде жасалған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісі мен өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісі арасындағы келісімнің шарттарымен айқындалады. Бұл ретте "өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды қоса қаржыландыруды қоса алғанда, қаржыландыру" өнеркәсібін мемлекеттік ынталандыруға қарай өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісін мониторингке қосу жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалық көрсеткіштерге сәйкес жоба пайдалануға берілгеннен кейінгі бірінші есепті жылдан бастап жүзеге асырылады.

      12. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық тиімділігін бағалау қайтарымдылық индексін есептеу жолымен мына формула бойынша айқындалады:




– мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық индексі;

– өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық өлшемшарты (х түрі);

– мемлекеттік ынталандыру шарасын алған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерінің саны (х түрі).

      Өз кезегінде, нәтиже алынғаннан кейін қайтарымдылық индексінің тиімділігін бағалау қайтарымдылық индексін бағалау шкаласы негізінде жүргізіледі:


– 1-ден төмен болса - тиімсіз шара;

- 1 - ден 1,1-ге дейінгі диапазонда болса - шараның тиімділігінің төмен деңгейі;

– 1,1-ден 1,2-ге дейінгі диапазонда болса - шараның тиімділігінің орташа деңгейі;

– 1,2-ден жоғары диапазонда болса - шараның тиімділігінің жоғары деңгейі.

      13. "Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын пайдаланудың әсері" өлшемшарты өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасын алғаннан кейін өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерінің қызметіне әсерін көрсетеді, бұл сайып келгенде өнеркәсіп саласына әсерін, онымен қоса мемлекеттік өнеркәсіпті ынталандыру шараларының экономикалық және әлеуметтік әсерлерін көрсетеді.

      "Мемлекеттік ынталандыру шараларын пайдаланудың әсері" есебі өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының көрсеткіштеріне қол жеткізу дәрежесін (х түрін) өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері айқындау жолымен жүзеге асырылады, ол өз кезегінде осы шараны алған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің көрсеткіштеріне қол жеткізу дәрежесінің сомасын көрсетілген кезеңдегі өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің негізгі көрсеткіштерінің санына бөлу жолымен айқындалады.

      Өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерінің өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларының көрсеткіштеріне (түрлеріне) қол жеткізу дәрежесі мынадай түрде айқындалады:




– t-уақыт кезеңінде өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің өнеркәсіпті (х түрін) мемлекеттік ынталандыру шараларының көрсеткіштеріне қол жеткізу дәрежесі;

– өнеркәсіптік - инновациялық қызмет субъектісінің t-уақыт кезеңінде осы шараны (х түрін) алғаннан кейін көрсеткішіне қол жеткізу дәрежесі;

, – t кезеңіндегі негізгі көрсеткіштердің нақты мәндері (1,2,3...) (персонал саны, сатудан түскен табыс, бюджетке салық аударымдары…), P-мемлекеттік ынталандыру шарасын алған және өнеркәсіптік-инновациялық субъект арасындағы келісімде белгіленген өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері үшін мемлекеттік ынталандыру (х түрі) шамасына қарай бекітілген көрсеткіштер және өнеркәсіптік-инновациялық жүйенің субъектісі болып табылады.;

, – мемлекеттік ынталандыру шарасын алған және өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісі мен өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісі арасындағы келісімде белгіленген өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері үшін шамасына қарай бекітілген (х түрі) t кезеңіндегі негізгі көрсеткіштердің жоспарлы мәндері (1,2,3...), (персонал саны, іске асырудан түскен табыс, бюджетіне салық аударымдары) қол жеткізу үшін -инновациялық жүйе;

      n – өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасын алған өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің t кезеңіндегі негізгі көрсеткіштердің саны (х түрі).

      14. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасын пайдаланудың әсерін бағалау мемлекеттік ынталандыруға (х түріне) қарай индексті есептеу жолымен айқындалады, ол мына формула бойынша есептеледі:




– өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасын қолданудың әсері;

– t-уақыт кезеңінде өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерінің өнеркәсіпті (х түрін) мемлекеттік ынталандыру шараларының көрсеткіштеріне қол жеткізу дәрежесі;

      n – уақыт кезеңіндегі өнеркәсіпті (х түрін) мемлекеттік ынталандыру шаралары шеңберінде өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілерінің саны ( анықтау үшін пайдаланылған өнеркәсіптік-инновациялық жүйенің сол субъектілері)

      15. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының негізгі көрсеткіштері (х түрі) - бұл уәкілетті орган мен өнеркәсіптік-инновациялық жүйенің субьектісі арасындағы шартта айқындалған, көрсетілген шара шеңберінде қол жеткізу үшін белгіленген, онымен қоса мемлекеттік өнеркәсіпті ынталандыру шараларының экономикалық және әлеуметтік әсерлерін айқындайтын негізгі көрсеткіштер (персонал саны, сатудан түскен табыс, еңбек өнімділігі және т.б.).

      16. Өлшемшарт бойынша есептеу өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісі ұсынған ақпарат негізінде жүргізіледі.

      17. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасының тиімділігін бағалау мемлекеттік ынталандыру шарасының қайтарымдылық индексі (

) және өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шарасын пайдаланудың әсері (

) көрсеткіштерін табу арқылы жүзеге асырылады.

      Нәтижелер негізінде 2-қосымшаға сәйкес көрсеткіштер бойынша мемлекеттік ынталандыру шарасының тиімділік деңгейін анықтауға болады.

      Көрсеткіштерді бағалаудың сандық мәнінің белгіленген шекті мәнге сәйкестігі мемлекеттік ынталандыру шарасының тиімділігін және оны қаржыландырудың орындылығын көрсетеді.

      18. Өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілері, егер жасалған келісімнің (өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісі мен өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісі арасында) талаптарында өзгеше көзделмесе, өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің қарсы міндеттемелерді орындау кезеңі аяқталған сәтке дейін өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісі бойынша ақпаратты толық көлемде ұсынады.

  2022 жылғы 27 мамырдағы
№ 297
  Өнеркәсіпті мемлекеттік
ынталандыру шараларын іске
асыру тиімділігін бағалау
әдістемесіне
1-қосымша
  Әкімшілік деректерді жинауға
арналған нысан

      Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігіне ұсынылады.

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысан www.mps.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған

"Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау нәтижелері туралы мәліметтер"

      Нысанның индексі: 1-ОЭ

      Кезеңділік: жылдық

      Есепті кезең: 20___ жыл

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысанды ұсынатын адамдар тобы: өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілері

      Нысанды ұсыну мерзімі: есепті кезеңнен кейінгі 15 ақпаннан кешіктірмей

ЖСН/БСН



 

      (деректерді жеке адамдар ұсынған жағдайда, сондай-ақ агрегатталған түрде толтырылмайды)

      Жинау әдісі: электронды түрде.

т/т №

Ынталандыру шарасын алған өтініш берушінің атауы

Аймақ (облыс, қала) (ӘАОС)

Сала

Сыртқы экономикалық қызметтің тауарлық номенклатурасы

Субъектінің санаты

Баған

1

2

3

4

5

1






2






      Кестенің жалғасы

Алған жылы

Мониторинг кезеңі (жылдар)

Қаржы қаражатын қайтарудың жалпы мерзімі (жылдар)

Қаржыландырылған сома (бөлінген бюджет қаражаты), мың теңге

Қайтару пайызы (D_t), %

Өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісіне салынған қаражаттың жалпы сомасы, мың теңге

6

7

8

9

10

11













      Кестенің жалғасы

Субъект қайтарған ақша қаражатының сомасы, мың теңге

КТС/ЖТС, корпоративтік / жеке табыс салығы (есепті кезеңде), мың теңге

Мемлекеттік бюджетке түсетін салық түсімдері (есепті кезеңде), мың теңге

Мемлекеттік бюджетке түсетін салық түсімдері (0 кезеңде), мың теңге

12

13

14

15









      Кестенің жалғасы

1-көрсеткіш (есепті кезеңде)

1 көрсеткіш (0 кезеңде)

2 көрсеткіш (есепті кезеңде)

2 көрсеткіш (0 кезеңде)

16

17

18

19









      Атауы ______________________ Мекенжайы ______________________

      Телефоны

      Телефон________________________________________________________

      Электрондық пошта мекенжайы ___________________________________

      Орындаушы ____________________________________________ _______________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда) қолы, телефон

      Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам:

      _________________________________________________ _____________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда) қолы

      Мөрдің орны (жеке кәсіпкерлер болып табылатын тұлғалардан қоспағанда) __________

      Күні "____" ___________ 20__ жыл

  2022 жылғы 27 мамырдағы
№ 297
  Әкімшілік деректерді
жинауға арналған
"Өнеркәсіпті мемлекеттік
ынталандыру шараларын іске
асыру тиімділігін бағалау
нәтижелері туралы
мәліметтер" нысанына
қосымша
  Нысан

Әкімшілік деректерді өтеусіз негізінде жинауға арналған нысанын толтыру жөніндегі түсіндірме "Өтеусіз негізде әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсініктеме" (нысанның индексі: 1-ОЭ, кезеңділік: жылдық)

      Әкімшілік нысанында пайдаланылатын терминдер мен анықтамалар:

      1) жеке табыс салығы – жеке тұлғаның салық салынатын табысынан төлем көзінен және өз бетінше салық салу кезінде алынатын салық;

      2) корпоративтік табыс салығы - мемлекеттік мекемелер мен мемлекеттік орта білім беретін оқу орындарын қоспағанда, Қазақстан Республикасының резидент заңды тұлғалары, сондай-ақ Қазақстан Республикасында қызметін тұрақты мекеме арқылы жүзеге асыратын немесе Қазақстан Республикасындағы көздерден табыс алатын резидент емес заңды тұлғалар төлеушілері болып табылатын салық;

      3) мемлекеттік бюджетке түсетін салық түсімдері – белгілі бір кезеңдегі өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісінің мемлекеттік бюджетке салықтық аударымдарының сомасы (КТС, ҚҚС, мүлік салығы және т. б.).

      1. Әкімшілік деректерді жинауға арналған "Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау нәтижелері туралы мәліметтер" нысанның (бұдан әрі – Нысан) 1-бағанында ынталандыру шарасын алған өтініш берушінің атауы көрсетіледі.

      2. Нысанның 2-бағанында аймақ (облыс, қала) атауы көрсетіледі.

      3. Нысанның 3-бағанында сала атауы көрсетіледі.

      4. Нысанның 4-бағанында сыртқы экономикалық қызметтің тауарлық номенклатурасы көрсетіледі.

      5. Нысанның 5-бағанында субъектінің санаты көрсетіледі.

      6. Нысанның 6-бағанында алған жылы көрсетіледі.

      7. Нысанның 7-бағанында мемлекеттік ынталандыру шараларының мониторинг кезеңі, жылдары көрсетіледі.

      8. Нысанның 8-бағанында Lt өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісіне қаржы қаражатын қайтарудың жалпы мерзімі (қайтару кезеңінің бірінші күнінен бастап) (олардың арасындағы Шартқа сәйкес), жыл көрсетіледі. Бұл ретте қаржы қаражатын қайтарудың жалпы мерзімі қаржыландырудың жалпы мерзімі мен инвестициялық кезеңнің арасындағы айырма ретінде есептеледі.

      9. Нысанның 9-бағанында өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің қаржыландырылған сомасы (нақты бөлінген бюджет қаражаты), мың теңге көрсетіледі.

      10. Нысанның 10-бағанында Шартқа сәйкес қайтарылатын қаражаттың жалпы сомасына қатысты t-уақыт кезеңі үшін өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің (өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісіне) қайтарылатын қаржы қаражатының үлесі (Dt), қайтару пайызы көрсетіледі.

      11. 11-бағанда өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің меншікті қаражатын және қаржыландырудың өзге де көздерін қоса алғанда, өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісіне (шара алу кезеңінің басынан бастап) салынған VСt қаражатының жалпы сомасы, t - уақыт кезеңі үшін мың теңге көрсетіледі.

      12. 12-бағанда V(t) өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісіне (олардың арасындағы шарт шеңберінде) осы шараны (х түрін) алғаннан кейінгі t - уақыт кезеңі үшін қайтарған ақша қаражатының сомасы, мың теңге көрсетіледі.

      13. Нысанның 13-бағанында есепті кезеңде төленген корпоративтік/жеке табыс салығының (КТС/ЖТС) сомасы, мың теңге көрсетіледі.

      14. Нысанның 14-бағанында мемлекеттік бюджетке түсетін салық түсімдерінің сомасы көрсетіледі (0 кезеңде), мың теңге.

      15. Нысанның 15-бағанында өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларының 1-көрсеткіші көрсетіледі (есепті кезеңде), мың теңге.

      16. Нысанның 16-бағанында өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларының 1-көрсеткіші көрсетіледі (0 кезеңде), мың теңге.

      17. Нысанның 17-бағанында өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларының 2-көрсеткіші көрсетіледі (есепті кезеңде).

      18. Нысанның 18-бағанында өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларының 2-көрсеткіші көрсетіледі (0 кезеңде).

      19. Нысанның 19-бағанында өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларының 2-көрсеткіші көрсетіледі (0 кезеңде).

      * Бағандарда (15,16,17,18) көрсетілген көрсеткіштер - өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісі мен өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектісі арасындағы шартта көрсетілген өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың әрбір өлшемі бойынша бекітілген көрсеткіштер. Егер шартта 2 немесе одан да көп көрсеткіш көрсетілген болса, онда осы көрсеткіштер бойынша деректерді толтыру үшін жаңа бағандар қосылады.

  2022 жылғы 27 мамырдағы
№ 297
  Өнеркәсіпті мемлекеттік
ынталандыру шараларын
іске асыру тиімділігін
бағалау әдістемесіне
2-қосымша

Мемлекеттік ынталандыру шараларының тиімділік деңгейін айқындау жөніндегі кесте.



1-ден төмен

1-ден 1,1-ге дейін

1,1-ден 1,2-ге дейін

1,2 жоғары

1-ден төмен

тиімсіз шара (шара қайта қарауды қажет етеді)

тиімсіз шара (шара қайта қарауды қажет етеді)

тиімсіз шара (шара қайта қарауды қажет етеді)

тиімсіз шара (шара қайта қарауды қажет етеді)

1-ден 1,1-ге дейін

тиімсіз шара (шара қайта қарауды қажет етеді)

шара тиімділігінің орташа деңгейі

шара тиімділігінің орташа деңгейі

шара тиімділігінің орташа деңгейі

1,1-ден 1,2-ге дейін

шараның тиімділігінің төмен деңгейі

шара тиімділігінің орташа деңгейі

шара тиімділігінің орташа деңгейі

шара тиімділігінің жоғары деңгейі

1,2 жоғары

шараның тиімділігінің төмен деңгейі

шара тиімділігінің орташа деңгейі

шара тиімділігінің жоғары деңгейі

шара тиімділігінің жоғары деңгейі


Об утверждении Методики оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 27 мая 2022 года № 297. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 мая 2022 года № 28262.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 6 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" и подпунктами 2) и 2-1) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 01.04.2025 № 109 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемую Методику оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности.

      2. Департаменту промышленной политики Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
М. Карабаев

      "СОГЛАСОВАН"
Бюро национальной статистики
Агентства по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Утвержден приказом
исполняющего обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 27 мая 2022 года № 297

Методика оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности

      Сноска. Методика – в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 01.04.2025 № 109 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 3 статьи 6 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" (далее – Закон) и устанавливает методы проведения оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности.

      2. Объектами оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности являются достигнутые результаты субъектов промышленно-инновационной деятельности от предоставленных мер государственного стимулирования промышленности.

      3. В настоящей Методике используются следующие основные понятия:

      1) социальный эффект – изменения материального и нематериального благосостояния, условий жизнедеятельности, возможностей для роста и реализации человеческого потенциала для отдельных социальных групп (определенного количества людей), достигнутые в результате реализации мер государственного стимулирования промышленности (через ее инструменты);

      2) индивидуальный подоходный налог – это налог, взимаемый с облагаемого дохода физического лица у источника выплаты и при самостоятельном налогообложении;

      3) корпоративный подоходный налог – это налог, плательщиками которого являются юридические лица-резиденты Республики Казахстан, за исключением государственных учреждений и государственных учебных заведений среднего образования, а также юридические лица-нерезиденты, осуществляющие деятельность в Республике Казахстан через постоянное учреждение или получающие доходы из источников в Республике Казахстан;

      4) субъекты промышленно-инновационной деятельности – физические и (или) юридические лица, простые товарищества, реализующие промышленно-инновационные проекты либо осуществляющие деятельность по продвижению отечественных товаров, работ и услуг обрабатывающей промышленности на внутренний и (или) внешние рынки;

      5) субъекты промышленно-инновационной системы, участвующие в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности, – национальный управляющий холдинг, созданный в рамках мер по оптимизации системы управления институтами развития, финансовыми организациями и развитию национальной экономики, национальные институты развития, а также фонд развития промышленности, уполномоченные на реализацию мер государственного стимулирования промышленности;

      6) уполномоченный орган в области государственного стимулирования промышленности – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере промышленности, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, межотраслевую координацию и участие в реализации государственного стимулирования промышленности;

      7) налоги – законодательно установленные государством в одностороннем порядке обязательные денежные платежи в бюджет, за исключением случаев, предусмотренных Налоговым кодексом, производимые в определенных размерах, носящие безвозвратный и безвозмездный характер;

      8) оценка эффективности – оценка, рассчитываемая на основании данных, полученных в процессе мониторинга реализации мер государственного стимулирования промышленности;

      9) чистый доход – доход предприятия (организации) или физического лица, который остается после вычета произведҰнных за отчетный период расходов, и уплаты налога на прибыль (КПН, ИПН);

      10) национальный институт – национальный институт развития в области развития промышленности и внутристрановой ценности;

      11) экономический эффект – изменение параметра(ов) локальной экономики, отрасли/сектора или экономики региона, ожидаемое от планируемых и/или достигнутое в результате реализации меры государственного стимулирования промышленности.

Глава 2. Механизм проведения оценки эффективности

      4. Оценка эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности проводится один раз в год.

      5. Субъекты промышленно-инновационной системы, участвующие в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности, ежегодно за подписью руководителя направляют итоговую отчетность от предоставленных мер государственного стимулирования промышленности в уполномоченный орган в области государственного стимулирования промышленности (далее – уполномоченный орган) не позднее 15 февраля следующего за отчетным периодом по формам согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      6. Национальный институт уполномоченному органу оказывает услуги по анализу эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности.

Глава 3. Проведение оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности

      7. Оценка эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности проводится на основании данных субъектов промышленно-инновационной системы, которые сформированы на основании данных субъектов промышленно-инновационной деятельности, получивших финансирования и не вышедших с мониторинга реализации мер государственного стимулирования промышленности.

      8. Оценка эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности проводится среди субъектов промышленно-инновационной деятельности, получивших один из видов мер государственного стимулирования промышленности, предусмотренных статьей 29 Закона, за исключением подпунктов 6) и 7) статьи 29 Закона.

      9. Для каждой меры государственного стимулирования промышленности определены критерии:

      1) финансирование, включая софинансирование промышленно-инновационных проектов:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      2) лизинговое финансирование:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      3) предоставление гарантийных обязательств и поручительств по займам:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      4) кредитование через финансовые институты:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      5) осуществление инвестиций в уставные капиталы:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      6) стимулирование на внутреннем рынке:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      7) возмещение части затрат субъектов промышленно-инновационной деятельности по продвижению отечественных товаров и услуг обрабатывающей промышленности на внешние рынки:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      8) субсидирование ставки вознаграждения по выдаваемым кредитам и совершаемым лизинговым сделкам, зарубежным покупателям отечественных высокотехнологичных товаров и услуг обрабатывающей промышленности:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      9) предоставление механизмов экспортного торгового финансирования, кредитования и страхования, перестрахования и гарантирования сделок по продвижению несырьевого экспорта:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      10) стимулирование повышения производительности труда:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования;

      11) стимулирование развития территориальных кластеров:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования мер государственного стимулирования;

      12) реструктуризация задолженности:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования мер государственного стимулирования;

      13) предоставление промышленных грантов:

      критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности;

      эффект от использования меры государственного стимулирования.

      Вышеуказанные критерий универсальные и могут распространятся на новые созданные меры государственного стимулирования промышленности.

      ____________________________________
* Критерий не распространяется на меры государственного стимулирования промышленности не предполагающие
прямое финансирование для субъектов промышленно инновационной деятельности.

      10. Меры государственного стимулирования промышленности по принципу финансирования можно разделить на два направления:

      1) Возвратные (кредитные) – меры, предполагающие возмездное финансирование: финансирование, включая софинансирование промышленно-инновационных проектов, кредитование через финансовые институты, лизинг и кредитование через уставной капитал;

      2) Безвозмездные (по финансированию) – меры, предполагающие безвозмездное финансирование: финансирование на предоставление механизмов экспортного торгового финансирования, страхования, перестрахования и гарантирования сделок по продвижению несырьевого экспорта, гарантия, промышленные гранты.

      Критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности для мер государственного стимулирования промышленности осуществляемых в виде кредитов (возвратные), определяется путем сложения суммы денежных средств возвращенная субъекту промышленно-инновационной системы субъектом промышленно-инновационной деятельности получивших данную меру и суммы изменении налоговых поступлении в государственный бюджет (относительно до получения меры государственного стимулирования) умноженную на коэффициент капитализации меры, деленная на сумму фактический выделенных бюджетных средств на указанный период субъекта промышленно-инновационной деятельности получившего данную меру. Рассчитывается следующим образом:

     


      где,

– критерий возвратности меры государственного стимулирования (вида х);

     

– прирост налоговых поступлении в государственный бюджет от субъекта промышленно-инновационной деятельности после получения данной меры (вида х) за t - период времени;

     

– сумма возвратного капитала (сумма основного долга и вознаграждения), сумма денежных средств, возвращенная субъектом промышленно-инновационной деятельности субъекту промышленно-инновационной системы (в рамках договора между ними) за t - период времени после получения данной меры (вида х);

      t – период оценки критерия (1 год, 2 года, 3 года...);

     

– сумма фактический выделенных бюджетных средств отдельным субъектом промышленно-инновационной системы субъекту промышленно-инновационной деятельности по данной мере (вида х);

     

– количество периодов (лет) за которые проводится мониторинг;

     

– общий срок возврата финансовых средств (начиная с первого дня возврата) субъектом промышленно-инновационной деятельности субъекту промышленно-инновационной системы (согласно договору между ними). При этом общий срок возврата финансовых средств рассчитывается как разница между общим сроком финансирования и сроком инвестиционной фазы;

     

– коэффициент капитализации меры, определяется как:

     


     

– общая сумма средств, вложенных в субъект промышленно-инновационной деятельности, включая собственные средства субъекта промышленно-инновационной деятельности и иные источники финансирования, за t - период времени (с даты получения меры).

      Исключение: При определении критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности для возвратных (кредитных) мер, если согласно договору между субъектом промышленно-инновационной системы и субъектом промышленно-инновационной деятельности сумма возврата финансовых средств не распределены равномерно (пропорционально) по годам, тогда знаменатель (формулы) будет определятся путем умножения сумма фактический выделенных бюджетных средств отдельным субъектом промышленно-инновационной системы субъекту промышленно-инновационной деятельности по данной мере (вида х) на процент возврата кредита (

) согласно договору, за t - период времени:

     


      Процент возврата (

), это доля возвратных финансовых средств субъектом промышленно-инновационной деятельности (субъекту промышленно-инновационной системы) за t - период времени относительно общей суммы возвратных средств согласно договору.

      Критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности для мер государственного стимулирования промышленности осуществляемых по безвозмездному принципу, определяется путем умножения суммы изменении налоговых поступлении в государственный бюджет (относительно до получения меры государственного стимулирования) и коэффициента капитализации меры субъекта промышленно-инновационной деятельности получивших данную меру на сумму фактический выделенных бюджетных средств на указанный период субъекта промышленно-инновационной деятельности, получившего данную меру. Рассчитывается следующим образом:

     


      где,

– критерий возвратности меры государственного стимулирования (вида х);

     

– прирост налоговых поступлении в государственный бюджет от субъекта промышленно-инновационной деятельности после получения данной меры (вида х) за t - период времени;

      t – период оценки критерия (1 год, 2 года, 3 года...);

     

– сумма фактический выделенных бюджетных средств отдельным субъектом промышленно-инновационной системы субъекту промышленно-инновационной деятельности по данной мере (вида х);

     

– количество периодов (лет) за которые проводится мониторинг;

     

– общий срок мониторинга (согласно договору между субъектом промышленно-инновационной системы субъектом промышленно-инновационной деятельности);

     

– коэффициент капитализации меры, определяется как:

     


     

– общая сумма средств, вложенных в субъект промышленно-инновационной деятельности, включая собственные средства субъекта промышленно-инновационной деятельности и иные источники финансирования, за t - период времени (с даты получения меры).

      Прирост налоговых поступлении в государственный бюджет от субъекта промышленно-инновационной деятельности (

) получившим меру (вида х) определяется следующим образом:

     


      где,

– налоговые поступления от субъекта промышленно-инновационной деятельности в t – период, получивший данную государственную меру (вида х);

     

– налоговые поступления от субъекта промышленно-инновационной деятельности в 0 – периоде, до получения данной государственной меры (вида х);

      0 период – предыдущий год (продолжительностью 1 год) до получения данной государственной меры (вида х) субъектами промышленно-инновационной деятельности.

      Прирост налоговых поступлении в государственный бюджет от субъекта промышленно-инновационной деятельности (

) определяется только на 1 год, для определения прироста на 2 и более лет, приросты налоговых поступлении по годам суммируются.

      Примечание: При определении критерия возвратности меры (не зависимо от принципа финансирования) если прирост налоговых поступлении отрицательный, тогда значение прироста налоговых поступлении ставим 0.

      При оценке меры государственного стимулирования промышленности по критерию возвратности меры, если значение критерия возвратности меры для каждого субъекта промышленно-инновационной деятельности больше 2 ставим значение 2.

      11. Период включения субъекта промышленно-инновационной деятельности в мониторинг по мерам государственного стимулирования промышленности и исключения его определяется условиями соглашения между субъектом промышленно-инновационной деятельности и субъектом промышленно-инновационной системы, заключенному в рамках мер государственного стимулирования промышленности. При этом по мере государственного стимулирования промышленности "финансирование, включая софинансирование промышленно-инновационных проектов" включение субъекта промышленно-инновационной деятельности в мониторинг осуществляется, начиная с первого отчетного года после ввода проекта в эксплуатацию согласно проектным показателям при утверждении проекта к финансированию.

      12. Оценка эффективности возвратности меры государственного стимулирования промышленности определяется путем расчета индекса возвратности, который определяется по формуле:

     


      где,

– индекса возвратности меры государственного стимулирования;

     

– критерий возвратности меры государственного стимулирования промышленности (вида х);

     

– количество субьектов промышленно-инновационной деятельности получивших меру государственного стимулирования (вида х).

      В свою очередь после получения результата, оценка эффективности индекса возвратности производится исходя из Шкалы для оценки индекса возвратности:

     

меньше 1 - не эффективная мера;

     

в диапазоне от 1 до 1,1 – низкий уровень эффективности меры;

     

в диапазоне от 1,1 до 1,2 – средний уровень эффективности меры;

     

в диапазоне больше 1,2 – высокий уровень эффективности меры.

      13. Критерий "эффект от использования мер государственного стимулирования промышленности" показывает влияние меры государственного стимулирования промышленности на деятельность субъектов промышленно-инновационной деятельности после получения меры государственного стимулирования промышленности, что в конечном итоге отражает эффект на отрасль промышленности, так же экономический и социальный эффект от меры государственного стимулирования промышленности.

      Расчет "эффект от использования мер государственного стимулирования" осуществляется путем определения степени достижения показателей меры государственного стимулирования промышленности (вида х) субъектами промышленно-инновационной деятельности, который в свою очередь определяется путем деления суммы степени достижений показателя субъекта промышленно-инновационной деятельности получившую данную меру на количество основных показателей субъекта промышленно-инновационной деятельности на указанный период.

      Степень достижения показателей меры государственного стимулирования промышленности (вида х) субъектами промышленно-инновационной деятельности определяется следующим образом:

     


      где,

– степень достижения показателей меры государственного стимулирования промышленности (вида х) субьектом промышленно-инновационной деятельности в t - период времени;

     

– степень достижения показателя субъектом промышленно-инновационной деятельности после получения данной меры (вида х) за t - период времени;

     

, – фактические значения основных показателей (1,2,3…) в t периоде (численность персонала, доход от реализации, налоговые отчисления в бюджет…), P - утвержденные показатели по мере государственного стимулирования (вида х) для субъектов промышленно-инновационной деятельности получившим меру государственного стимулирования и обозначенные в соглашении между субъектом промышленно-инновационной деятельности и субъектом промышленно-инновационной системы;

     

, – плановые значения основных показателей (1,2,3…) в t периоде, (численность персонала, доход от реализации, налоговые отчисления в бюджет…) для достижения, утвержденные по мере (вида х) для субъектов промышленно-инновационной деятельности получившим меру государственного стимулирования и обозначенные в соглашении между субъектом промышленно-инновационной деятельности и субъектом промышленно-инновационной системы;

      n - количество основных показателей в t периоде субъекта промышленно-инновационной деятельности получивший меру государственного стимулирования промышленности (вида х).

      14. Оценка эффекта от использования меры государственного стимулирования промышленности определяется путем расчета индекса по мере государственного стимулирования (вида х), который рассчитывается по формуле:

     


      где,

– эффект от использования меры государственного стимулирования промышленности;

     

– степень достижения показателей меры государственного стимулирования промышленности (вида х) субъектами промышленно-инновационной деятельности в t - период времени;

      n – количество субъектов промышленно-инновационной системы в рамках мер государственного стимулирования промышленности (вида х) в t - период времени (те же субъекты промышленно-инновационной системы, использованные для определения

)

      15. Основные показатели меры государственного стимулирования промышленности (вида х) - это основные показатели (численность персонала, доход от реализации, производительность труда и т.д.) обозначенные для достижения в рамках оказанной меры, определенные в договоре между субъектом промышленно-инновационной системы и субъектом промышленно-инновационной деятельности, в том числе отражающие экономический и социальный эффект от меры государственного стимулирования промышленности.

      16. Расчет по критериям проводится на основании информации, представленной субъектом промышленно-инновационной системы, участвующим в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности.

      17. Оценка эффективности меры государственного стимулирования промышленности осуществляется путем нахождения показателей индекс возвратности меры государственного стимулирования (

) и эффект от использования меры государственного стимулирования промышленности (

).

      На основании результатов по показателям согласно Приложения 2 можно определить уровень эффективности меры государственного стимулирования.

      Соответствие числового значения оценки показателей, установленному предельному значению свидетельствует об эффективности меры государственного стимулирования и целесообразности его финансирования.

      18. Субъекты промышленно-инновационной системы, участвующие в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности, предоставляют информацию по субъекту промышленно-инновационной деятельности до момента завершения периода исполнения встречных обязательств субъектом промышленно-инновационной деятельности в полной мере, если иное не предусмотрено условиями заключенного соглашения (между субъектом промышленно-инновационной системы и субъектом промышленно-инновационной деятельности).

  Приложение 1 к Методике
оценки эффективности
реализации мер
государственного стимулирования
промышленности
от 27 мая 2022 года № 297
  Форма,
предназначенная для сбора
административных данных

      Представляется: в Министерство промышленности и строительства Республики Казахстан.

      Форма, предназначенная для сбора административных данных на безвозмездной основе размещена на интернет-ресурсе: www.mps.gov.kz

      "Итоговая отчетность от предоставленных мер государственного стимулирования промышленности".

      Индекс формы: 1-ОЭ

      Периодичность: годовая

      Отчетный период: 20__ год

      Круг лиц, представляющих форму, предназначенную для сбора административных данных на безвозмездной основе: субъекты промышленно-инновационной системы, участвующие в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности

      Срок представления формы: не позднее 15 февраля следующего за отчетным периодом

      ИИН/БИН


      (не заполняется в случае представления данных физическими лицами, а также в агрегированном виде)

      Метод сбора: в электронном виде.

№ п/п

Наименование заявителя, получившего меру стимулирования

Регион
(область, город)
КАТО

Отрасль

Товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности

Категория субъекта

Графа

1

2

3

4

5

1






2






      Продолжение таблицы

Год получения

Период мониторинга (годы)

Общий срок возврата финансовых средств (годы)

Профинансированная сумма (выделенных бюджетных средств), тысяч тенге

Процент возврата (

), %

6

7

8

9

10











      Продолжение таблицы

Общая сумма средств, вложенных в субъект промышленно-инновационной деятельности, тысяч тенге

Cумма денежных средств возвращенная субъектом, тысяч тенге

КПН/ИПН, корпоративный/индивидуальный подоходный налог
(в отчетном периоде),
тысяч тенге

Налоговые поступления в государственный бюджет (в отчетном периоде), тысяч тенге

Налоговые поступления в государственный бюджет (в 0 периоде), тысяч тенге

11

12

13

14

15











      Продолжение таблицы

Показатель 1 (в отчетном периоде)

Показатель1 (в 0 периоде)

Показатель 2 (в отчетном периоде)

Показатель 2 (в 0 периоде)

16

17

18

19









      Наименование _________________________ Адрес___________________
Телефоны
Телефон________________________________________________________
Адрес электронной почты_________________________________________
Исполнитель ____________________________________________________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись, телефон
Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности:
_______________________________________________________________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись
Место для печати (за исключением лиц, являющихся субъектами частного
предпринимательства) ____________________________________________
Дата "____" ___________ 20__ год

  Приложение к форме,
предназначенной для сбора
административных данных
"Сведения о результатах
оценки эффективности
реализации мер
государственного стимулирования
промышленности"
от 27 мая 2022 года № 297
  Форма

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных на безвозмездной основе "Итоговая отчетность от предоставленных мер государственного стимулирования промышленности" (индекс формы: 1-ОЭ, периодичность: годовая)

      Термины и определения, используемые в административной форме:

      1) индивидуальный подоходный налог – это налог, взимаемый с облагаемого дохода физического лица у источника выплаты и при самостоятельном налогообложении;

      2) корпоративный подоходный налог – это налог, плательщиками которого являются юридические лица-резиденты Республики Казахстан, за исключением государственных учреждений и государственных учебных заведений среднего образования, а также юридические лица-нерезиденты, осуществляющие деятельность в Республике Казахстан через постоянное учреждение или получающие доходы из источников в Республике Казахстан;

      3) налоговые поступления в государственный бюджет – сумма налоговых отчислений в государственный бюджет субъектом промышленно-инновационной системы в определенный период (КПН, НДС, налог на имущество и др.).

      1. В графе 1 формы, предназначенной для сбора административных данных "Сведения о результатах оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности" (далее – Форма) указывается наименование заявителя, получившего меру стимулирования.

      2. В графе 2 Формы указывается регион (область, город).

      3. В графе 3 Формы указывается отрасль.

      4. В графе 4 Формы указывается товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности.

      5. В графе 5 Формы указывается категория субъекта.

      6. В графе 6 Формы указывается год получения меры государственного стимулирования.

      7. В графе 7 Формы указывается период мониторинга меры государственного стимулирования, годы.

      8. В графе 8 Формы указывается

общий срок возврата финансовых средств (начиная с первого дня периода возврата) субъектом промышленно-инновационной деятельности субъекту промышленно-инновационной системы (согласно договору между ними), год. При этом общий срок возврата финансовых средств рассчитывается как разница между общим сроком финансирования и сроком инвестиционной фазы.

      9. В графе 9 Формы указывается профинансированная сумма (фактически выделенных бюджетных средств) субъекта промышленно-инновационной деятельности, тысяч тенге.

      10. В графе 10 Формы указывается процент возврата (

), доля возвратных финансовых средств субъектом промышленно-инновационной деятельности (субъекту промышленно-инновационной системы) за t - период времени относительно общей суммы возвратных средств согласно договору.

      11. В графе 11 указывается общая сумма средств

, вложенных в субъект промышленно-инновационной деятельности (с начала периода получения меры), включая собственные средства субъекта промышленно-инновационной деятельности и иные источники финансирования, за t - период времени, тысяч тенге.

      12. В графе 12 указывается

сумма денежных средств, возвращенная субъектом промышленно-инновационной деятельности субъекту промышленно-инновационной системы (в рамках договора между ними) за t - период времени после получения данной меры (вида х), тысяч тенге

      13. В графе 13 Формы указывается сумма корпоративного/индивидуального подоходного налога (КПН/ИПН) уплаченного в отчетном периоде, тысяч тенге.

      14. В графе 14 Формы указывается сумма налоговых поступлении в государственный бюджет (в отчетном периоде), тысяч тенге.

      15. В графе 15 Формы указывается сумма налоговых поступлении в государственный бюджет (в 0 периоде), тысяч тенге.

      16. В графе 16 Формы указывается показатель 1 меры государственного стимулирования промышленности (в отчетном периоде).

      17. В графе 17 Формы указывается показатель 1 меры государственного стимулирования промышленности (в 0 периоде).

      18. В графе 18 Формы указывается показатель 2 меры государственного стимулирования промышленности (в отчетном периоде).

      19. В графе 19 Формы указывается показатель 2 меры государственного стимулирования промышленности (в 0 периоде).

      * Показатели, указанные в графах (15, 16, 17, 18) - утвержденные показатели по каждой мере государственного стимулирования промышленности, указанные в договоре между субъектом промышленно-инновационной деятельности и субъектом промышленно-инновационной системы. В случае если, в договоре указан 2 и более показателя, тогда добавляются новые столбцы, для заполнения данных по этим показателям.

  Приложение 2 к Методике
оценки эффективности
реализации мер
государственного стимулирования
промышленности
от 27 мая 2022 года № 297

Таблица по определению уровня эффективности меры государственного стимулирования.



меньше 1

от 1 до 1,1

от 1,1 до 1,2

больше 1,2

меньше 1

не эффективная мера (мера требует пересмотра)

не эффективная мера (мера требует пересмотра)

не эффективная мера (мера требует пересмотра)

не эффективная мера (мера требует пересмотра)

от 1 до 1,1

не эффективная мера (мера требует пересмотра)

средний уровень эффективности меры

средний уровень эффективности меры

средний уровень эффективности меры

от 1,1 до 1,2

низкий уровень эффективности меры

средний уровень эффективности меры

средний уровень эффективности меры

высокий уровень эффективности меры

больше 1,2

низкий уровень эффективности меры

средний уровень эффективности меры

высокий уровень эффективности меры

высокий уровень эффективности меры