Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің және Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2023 жылғы 26 сәуірдегі № 298 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 27 сәуірде № 32381 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің және Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін бұйрықтарының тізбесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
А. Бейспеков

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ішкі істер министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
міндетін атқарушы
2023 жылғы 26 сәуірдегі
№ 298 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрінің, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің және Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін кейбір бұйрықтардың тізбесі

      1. "Қызмет өңірін айқындау қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2014 жылы 27 маусымдағы № 392 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9658 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қызмет өңірін айқындау қағидаларында:

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Техникалық қарап-тексеру операторы (бұдан әрі - Оператор) техникалық қарап-тексерудің стационарлық және/немесе ұтқыр желілерімен өзінің тіркелген орны бойынша облыстың әкімшілік-аумақтық шекарасы шегінде міндетті техникалық қарап-тексеруді қамтамасыз етеді.";

      13-тармақ алып тасталсын.

      2. "Қарулы Күштердің, басқа да әскерлер мен әскери құралымдардың механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін қоспағанда, механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексеруді ұйымдастыру және жүргізу қағидаларын, механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексеруден өткізу кезеңділігін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 329 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11333 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қарулы Күштердің, басқа да әскерлер мен әскери құралымдардың механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін қоспағанда, механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексеруді ұйымдастыру және жүргізу қағидаларында:

      мынадай мазмұндағы 6-1, 6-2, 6-3 және 6-4-тармақтармен толықтырылсын:

      "6-1. БАЖ операторы міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесі қызметтерін көрсетуге арналған шарт негізінде техникалық қарап-тексеру операторына міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінің қызметтерін ұсынады.

      Міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесі қызметін алу үшін техникалық қарап-тексеру операторы БАЖ операторына:

      өтініш;

      жеке басын куәландыратын сенімді деректерді;

      техникалық қарап-тексеру орталығының атауы, нақты орналасқан жерінің мекенжайы, техникалық қарап-тексеру операторының заңды мекенжайы;

      "E-gov" электрондық үкіметтің порталы арқылы ұсынылған дара кәсіпкерді тіркеу туралы куәлік және/немесе заңды тұлғаны тіркеу туралы куәлікті;

      жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтаманы (немесе жылжымайтын мүлікті жалдау шартының көшірмесін);

      аумақ пен үй-жайдың ҚР СТ 1811-2011 "Автомотокөлік құралдары. Міндетті техникалық қарап-тексеру. Бақылау әдістері" мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкестігі туралы ақпаратты;

      арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету шартының көшірмесін (техникалық қарап-тексеру орталығының әрбір желісіне);

      техникалық қарап-тексеру операторының қызметінің басталғаны немесе тоқтатқаны туралы хабарламаны қабылдау туралы талонның көшірмесін (техникалық қарап-тексеру операторының ашылу өңірі бойынша);

      роликті тежегіш стендінің, люфтіні өлшегіш, газ талдағыштары және түтін өлшегіш, фаралардың жарығын тексерудің электрондық құралы, рульмен басқару және ілгіштің бөлшектерінде люфтілерді тексеру тестілері паспорттары мен сертификаттарының көшірмелерін;

      ұтқыр/стационарлық, жеңіл автомобильдер, жүк автомобильдері немесе әмбебап техникалық қарап-тексеру станциясы көрсетілген ақпаратты;

      паспортта көрсетілген әрбір жабдықтың ID сәйкестендіргіштерін көрсете отырып ақпаратты (тежегіш стенді, фаралардың жарық параметрлері, люфті өлшегіші, түтін өлшегіш, газ талдағышы, IP камера) ұсынады.

      Екі және одан да көп техникалық қарап-тексеру орталықтары ашылған кезде БАЖ операторына міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінің қызметтерін алуға өтініш техникалық қарап-тексеру орталығының әрбір желісіне беріледі.

      6-2. БАЖ операторы ұсынылған құжаттар толған жағдайда міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінің қызметтерін көрсетуге техникалық қарап-тексеру операторымен шарт жасасады.

      6-3. Осы Қағидалардың 6-1-тармағына сәйкес құжаттар толық болмаған кезде БАЖ операторына міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінің қызметтерін көрсетуге шарт жасасуға жол берілмейді.

      6-4. БАЖ операторына міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінің қызметтерін көрсетуге міндетті техникалық қарап-тексерудің операторына міндетті техникалық қарап-тексеру жүргізу тәртібін бұза отырып, көлік құралына техникалық қарап-тексеру жүргізу фактісі анықталған кезде, оның ішінде көлік құралына жалған техникалық қарап-тексеру жүргізу белгілері анықталған кезде жол берілмейді.";

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Көлік құралын міндетті техникалық қарап-тексеруден өткізу үшін қажетті уақыт көлік құралының типі мен жіктемесіне сәйкес белгіленеді. 15 минут ішінде O-1, L-1-7 типті санаттар, 20 минут ішінде М-1 санаттары, М-2, М-3, N-1, N-2, N-3, О-2, О-3, О-4 санаттары 30 минут ішінде.

      БАЖ операторы механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінде көлік құралының типі мен жіктелуіне байланысты көлік құралдарын техникалық қарап-тексерудің нәтижелері туралы келіп түсетін деректердің саны бойынша функционалды іске асырады.";

      23-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "23. Бақылау-диагностикалық жабдықтың құрамына мынадай жабдықтар кіреді:

      1) роликті тежегіш стенді;

      2) люфті өлшегіш;

      3) газ талдағышы және түтін өлшегіш;

      4) фаралардың жарығын тексерудің электрондық аспабы;

      5) рульдік басқару және аспа бөлшектеріндегі люфтіні тексеру тестері;

      6) шу өлшегіш.";

      мынадай мазмұндағы 26-1-тармақпен толықтырылсын:

      "26-1. Шығару құбырының кесіндісінен 0,5 м қашықтықта өлшенген көлік құралының пайдаланылған газдарын шығарудың шу деңгейі қозғалтқыштың иінді білігінің тұрақты нысаналы айналу жиілігін ұстап тұру кезінде және оның айналуын баяулату режимінде қозғалтқыштың жұмыс істемей тұрған кезде қозғалмайтын көлік құралындағы газ ағынының осіне 45о+10о бұрышында нысаналы жиіліктен ең төменгі бос жүріс жиілігіне дейін көлік құралын дайындаушы белгілеген мәндерден, ал оның айналуын баяулату режимі бұл деректер - "Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" Кеден одағының техникалық регламентін қабылдау туралы" Еуразиялық экономикалық комиссияның шешімімен бекітілген "Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" 018/2011 КО ТР Кеден одағының Техникалық регламентінің 9.2-кестесінде көрсетілген мәндер болмаған жағдайда 5 дБ-ден аспауы тиіс.

      Қозғалтқыштың иінді білігінің мақсатты айналу жиілігі:

      Қозғалтқыштың иінді білігінің айналу жиілігі 5000 мин-1-ден аспайтын, қозғалтқыштың иінді білігінің айналу жиілігі бар көлік құралдары үшін қозғалтқыштың барынша жоғары қуатына сәйкес келетін айналу жиілігінің 75%;

      3750 мин-1 қозғалтқыштың иінді білігінің айналу жиілігі барынша жоғары қуатқа сәйкес келетін көлік құралдары үшін 5000 мин-1, бірақ 7500 мин-1-ден аз болмауы;

      Қозғалтқыштың иінді білігінің айналу жиілігі 7500 мин-1 және одан жоғары көлік құралдарына арналған қозғалтқыштың иінді білігінің айналу жиілігінің 50%.

      Егер іштен жану қозғалтқышы иінді біліктің көрсетілген айналу жиілігіне жете алмаса, онда мақсатты жиілік қозғалмайтын көлік құралы үшін мүмкін болатын ең жоғары деңгейден 5% төмен қабылданады.

      Іштен жану қозғалтқышы жұмыс істей алмайтын көлік құралы үшін көлік құралы қозғалыссыз болған кезде тексеру жүргізілмейді.";

      мынадай мазмұндағы 28-1-тармақпен толықтырылсын:

      "28-1. БАЖ операторы механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінің механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексеруді жүргізу үшін пайдаланылатын өлшеу құралдарын тексеру туралы берілген сертификаттар туралы мәліметтерді қамтитын техникалық реттеудің ақпараттық жүйесімен интеграциялануын қамтамасыз етеді.";

      мынадай мазмұндағы 29-1-тармақпен толықтырылсын:

      "29-1. БАЖ операторы механикалық көлік құралдарын және олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесіне электрондық картадағы стационарлық және ұтқыр желілерден жүргізілген техникалық қарап-тексеру туралы деректердің түсуін қамтамасыз ететін функционалдың жұмысын қамтамасыз етеді, бұл міндетті техникалық қарап-тексерудің нақты уақыты мен орнын анықтауға мүмкіндік береді.

      Техникалық қарап-тексеру операторы ұтқыр және стационарлық желілерде орналасқан жерінен мәліметтерді беруді қамтамасыз ету үшін навигация жүйесін орнатады.";

      31-тармақ мынадай мазмұндағы 8) тармақшамен толықтырылсын:

      "8) диагностикалық картаға көлік құралында орнатылған әрбір газ баллонына паспорт деректері бар газ баллонының сериялық нөмірі енгізіледі.";

      35-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      35. Көлік құралдарына міндетті техникалық қарап-тексеру жүргізу нәтижелері бойынша техникалық қарап-тексеру операторы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасын жасайды (бұдан әрі – диагностикалық карта).

      40-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бағдарламалық-аппараттық кешенге ақпарат пен мәліметтерді беру мүмкіндігі бар компьютерлік жабдық, сондай-ақ көлік құралын тіркеу құралдары кіреді.

      Көлік құралының тежегіш жүйесін тексеру фотоны тіркеуі бар роликті тежегіш стендте қамтамасыз етіледі. Фотоны тіркеу құралдары мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісін, сондай-ақ тежегіш стендінің роликтеріндегі көлік құралының, тіркеменің (жартылай тіркеменің) алдыңғы және артқы осін бір мезгілде қарау қамтамасыз етілетін жерде орналастырылады.

      Міндетті техникалық қарап-тексеруді жүргізу процесі мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісі бойынша көлік құралын сәйкестендіруді қамтамасыз ететін фото және бейнетіркеу құралымен тіркеледі. Бейнетіркеу құралы техникалық қарап-тексерудың барлық желілеріне шолу қамтамасыз етілетін жерде орналастырылады.

      Техникалық қарап-тексеру операторы міндетті техникалық қарап-тексеру өткізілген сәттен бастап алты ай ішінде көлік құралдарын міндетті техникалық қарап-тексеруден өткізудің және фотоны тіркеудің барлық рәсімдерін күнделікті жазудың бейнефайлын мұрағаттық сақтауды қамтамасыз етеді.";

      мынадай мазмұндағы 43-1-тармақпен толықтырылсын:

      "43-1. БАЖ операторы міндетті техникалық қарап-тексеруді жүргізу тәртібін бұзғаны анықталған техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасының күшін жояды, оның ішінде көлік құралына жалған техникалық қарап-тексеру жүргізу белгілері бар техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасы жойылуға жатады.

      Диагностикалық картаны жою кезінде, БАЖ операторы көлік құралының иесіне техникалық қарап-тексеруден қайта өту қажеттігі туралы хабарлайды.";

      52-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "52. Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесі мәліметтерінің анықтығын қамтамасыз ету үшін БАЖ операторы салалық Қауымдастық және Қоғамдық Бірлестіктер өкілдерімен бірлесіп :

      1) "Жол қозғалысы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 5-5) тармақшасына сәйкес бекітілетін механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын белгіленген талаптарға (бұдан әрі - Талаптар) сәйкестігіне және белгіленген Талаптармен тыйым салынған, оның ішінде деректерді қолмен енгізуге мүмкіндік беретін тәсілмен мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарды пайдалануды қамтамасыз ететін бағдарламалық белгілердің болмауына;

      2) бастапқы кодтың тікелей компиляциялауға және құрастыруға дайындығына жарты жылда бір рет барлық мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарының жұмысына мониторинг жүргізеді.

      БАЖ операторы мониторинг нәтижелері бойынша "Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19090 болып тіркелген) белгіленген талаптарға мамандандырылған бағдарламалық қамтылымның сәйкестігі және/немесе сәйкес еместігі туралы қорытындыны ресімдейді.";

      мынадай мазмұндағы 53-1 және 53-2-тармақтармен толықтырылсын:

      "53-1. БАЖ операторы механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінде:

      көлік құралы туралы мәліметтердің заңдылығы болмаған кезде диагностикалық картаны қалыптастырудан және беруден автоматты түрде бас тарту;

      техникалық қарап-тексерудің жалған диагностикалық картасын беру фактісін автоматты түрде тануды қамтамасыз ететін функционалды жұмысын қамтамасыз етеді.

      "53-2. БАЖ операторы көлік құралдарына техникалық қарап-тексеру жүргізу нәтижелері туралы міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесіне келіп түсетін деректерге аптасына кемінде екі рет объективті мониторинг жүргізу үшін көлік саласындағы салалық қауымдастықтар мен ұйымдар қатарынан, сондай-ақ құқық қорғау органдарының өкілдерімен (келісім бойынша) жұмыс тобын құрады.

      Мониторинг нәтижелері Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 144-бабымен көзделген шараларды одан әрі қабылдау үшін жұмыс тобының барлық мүшелері қол қоятын және көлік саласындағы уәкілетті органға ұсынылатын осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес диагностикалық карталарды тексеру актісімен ресімделеді.

      БАЖ операторы жұмыс тобының актісі негізінде осы Қағидалардың 6-4 және 43-1-тармақтарының талаптарына сәйкес шаралар қабылдайды.

      Көлік саласындағы уәкілетті орган ұсынылған жұмыс тобының актісі негізінде техникалық қарап-тексеру операторына қатысты Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес тексеру жүргізу және әкімшілік жауаптылыққа тарту үшін аумақтық көліктік бақылау органына нұсқау жібереді.";

      мынадай мазмұндағы 54-1-тармақпен толықтырылсын:

      "54-1. Осы Қағидалардың 52-тармағында көзделген шарттар сақталмаған кезде БАЖ операторы осы мамандандырылған бағдарламалық қамтылымға арналған қолданыстағы сәйкестендіру кілтін іске қоспайды.";

      5757 және 58-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "57. БАЖ операторы түрлендіргіштің тікелей мәнін белгілейді, ол хеш-функцияларды парольмен бірге береді және түрлі-түсті кестелерін пайдалана отырып, сөздік бойынша іріктеулерден және шабуылдардан қорғау, сондай-ақ бірдей парольдерді жасыру үшін пайдаланылады.

      Түрлендіргіштің тікелей мәнін БАЖ операторы белгілейді және беруге жатпайды.

      58. Мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарда белгіленген Талаптарға сәйкессіздігі анықталған кезде БАЖ операторы деректерді осы мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдар механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесіне беру мүмкіндіктерін жояды.

      1-қосымша осы тізбеге 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      осы тізбеге 2-қосымшаға сәйкес 2-қосымшамен толықтырылсын.

      3. "Техникалық қарап-тексеру операторларының тiзiлiмiн жүргiзу қағидаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 31 мамырдағы № 451 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13826 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Техникалық қарап-тексеру операторларының тiзiлiмiн жүргiзу қағидаларында:

      6-тармақ мынадай мазмұндағы 9) және 10) тармақтармен толықтырылсын:

      "9) бастапқы тексеру нөмірі мен күнін көрсете отырып, бақылау-диагностикалық жабдық, сондай-ақ өлшеу құралдарын тексеруді жүргізген ұйымның орны мен атауын көрсете отырып, өлшеу құралдарын тексеру туралы сертификаттың нөмірі мен күні көрсетілген мерзімді тексерулер бойынша мәліметтер;

      10) стационарлық техникалық қарап-тексеру желісінің орналасқан жерінің кадастрлық нөмірі, үй-жайды жалға алу кезінде жалдау шартының нөмірі мен жасалған күні, жалға алу мерзімі және жалға алынған үй-жайдың кадастрлық нөмірі көрсетіледі.";

      мынадай мазмұндағы 6-1-тармақпен толықтырылсын:

      "6-1. Техникалық қарап-тексеру операторының қызметін ашу кәсіпкерлік субъектісінің тіркелген жері бойынша әкімшілік-аумақтық шекаралар шегінде өзінің тіркелген жері бойынша жүзеге асырылады.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Көлiктiк бақылау органдары техникалық қарап-тексеру операторлары қызметінің басталғаны туралы хабарламаны қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде уәкілетті органға осы Қағидалардың 6-тармағы 1) - 6) тармақшаларында көрсетілген мәліметтерді уәкілетті органға ұсынады не толық мәліметтер ұсынылмаған кезде хабарламаны қабылдамайды.";

      қосымша осы тізбеге 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      4. "Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 23 шілдедегі № 532 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19090 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын талаптарда:

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. МБҚ:

      1) механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінде (МТҚ қызметкері) әрбір пайдаланушы үшін (БҚ) жеке тұлғаның ЭЦҚ арқылы жеке авторландыру;

      2) мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісін тану;

      3) механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерінің техникалық жай-күйінің параметрлерін диагностикалық жабдықтардан беру;

      4) міндетті техникалық қарап-тексеруден өту мерзімділігіне сәйкес кейінгі міндетті техникалық қарап-тексеруден өту мерзімін автоматты түрде белгілеу;

      5) нақты уақыт режимінде міндетті техникалық қарап-тексеруді өткізу нәтижелері бойынша БАЖ-ға сенімді мәліметтерді ұсыну;

      6) механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін тексеру нәтижелері бойынша техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасын қалыптастыру;

      7) бақылау-диагностикалық жабдық оған қосылмаған және конфигурациялау кезінде әкімші алдын ала белгілегендерден басқа, камералардың өзге үлгілерінен фотосуретті алған кезде "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ-ға техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасын қалыптастыруға және жөнелтуге автоматты түрде бас тарту;

      8) техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасын мемлекеттік және орыс тілдерінде және өлшеу хаттамасын экран мен баспаға, сондай-ақ ауытқуларды көрсете отырып, тармақтары белгіленген нормативтерге сәйкес келмейтін диагностикалық картаның екінші парағына шығару;

      9) роликті тежегіш стендте алдыңғы осьтің немесе тіркеменің (жартылай тіркеменің) артқы осін тежегіш жүйесінің көрсеткіштерін алу кезінде көлік құралын фотокамерадан және бейнекамерадан түсіруді қамтамасыз ету;

      10) бақылау-диагностикалық жабдықтардан, фотокамералар мен бейнекамералардан алынған деректерді түзетуге жол бермеу;

      11) дерекқордың резервтік көшірмелерін жасау;

      12) резервтік көшірмелерден дерекқорды қалпына келтіру;

      13) HDD дискісі істен шыққан жағдайда дерекқордың тұтастығын тексеру;

      14) автоматты жаңартуларды орнатуды қолдау;

      15) МБҚ жаңарту туралы ақпаратты логиндеу (тіркеу), сәйкестендіру белгілерін, сондай-ақ әрбір пайдаланушының әрекеттерін көрсете отырып, жабдықты қосу және ауыстыру;

      16) IP, Web және ұқсас камералардың жұмысын қолдау;

      17) айына 1 рет парольді ауыстыру;

      18) тіркелген фотосуреттің геолокациясын көрсете отырып, кадрды түсіру арқылы IP-камераның бейне ағынынан тікелей техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасында деректерді қабылдау және фотосуретті түсіру;

      19) "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ операторының сұрау салуы бойынша логиндеу тарихын ұсыну функцияларын орындайды.";

      мынадай мазмұндағы 3-1-тармақпен толықтырылсын:

      "3-1. МБҚ аппараттық-бағдарламалық кешеннің тиісті жұмысын қамтамасыз етеді және техникалық қарап-тексеру операторының өтінімі бойынша бір жұмыс күнінен кешіктірмей техникалық қарап-тексеру орталығы орналасқан жерге барады және ақауларды жояды.

      МБҚ иесі "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ жеке кабинетінде МБҚ және техникалық қарап-тексеру операторы арасында қолданыстағы шарттық қатынастардың ашылуы мен жарамдылығына өтінімді растайды.

      МБҚ иесі техникалық қарап-тексеру операторының "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ-да өзекті электрондық журналды жүргізеді.";

      10-тармақ мынадай мазмұндағы 11) тармақшамен толықтырылсын:

      "11) МҚБ жұмыс станцияларында пайдаланушылардың белсенділігін мониторингтеу және деректердің бұзылуын болдырмау жүйесін енгізу.";

      мынадай мазмұндағы 11 және 12-тармақтармен толықтырылсын:

      "11. Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс қимылды жүзеге асыратын МҚБ сенімді бағдарламалық қамтылымдар және электрондық өнеркәсіптің өнімдер тізіліміне кіреді.

      Техникалық қарап-тексеру операторларының әрекеттерін бақылау үшін МҚБ-да DLP функциясын қосу.

      12. Көлік құралының типі мен жіктемесіне сәйкес көлік құралын міндетті техникалық қарап-тексеруден өткізу үшін белгіленгеннен уақыттан аз көлік құралдарын міндетті техникалық қарап-тексеруден өткізген кезде механикалық көлік құралдарын және оның тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесіне техникалық қарап-тексерудің диагностикалық карталарын қалыптастырудан және жөнелтуден автоматты түрде бас тарту: O-1, L-1-7 – 15 минут, санаты М-1 -20 минут, санаттары М-2, М-3, N-1, N-2, N-3, О-2, О-3, О-4 –30 минутты құрайды.".

  тізбесіне
1-қосымша
  Қарулы Күштердің, басқа да
әскерлер мен әскери
құралымдардың механикалық
көлік құралдары мен олардың
тіркемелерін қоспағанда,
механикалық көлік құралдары
мен олардың тіркемелерін
міндетті техникалық қарап-
тексеруді ұйымдастыру және
жүргізу қағидаларына
1-қосымша

      Техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасы № ___

      Certificate of periodic technical inspection

      Алдыңғы жағы

Техникалық қарап-тексеру операторы (оператордың атауы және мекенжайы):

Бастапқы тексеру

қайта тексеру

Диагностикаланатын
көлік құралының
фотосуреті

Мемлекеттік
тіркеу нөмірі:


Көлік құралының иесі:


Сәйкестендіру нөмірі
(VIN):


Маркасы, моделі:


Шығарылған жылы:


Көлік құралдарын тіркеу туралы
куәлік (сериясы, нөмірі):


Кузов нөмірі:


Рама нөмірі:


Қозғалтқыш нөмірі:


Көлік құралының санаты:



Тексерілетін параметрлер
және қойылатын талаптар

Тексерілетін параметрлер және қойылатын талаптар


Тексерілетін параметрлер және қойылатын талаптар








I. Тежеу жүйелері

15

Жүргізуші тарапынан әйнектің жартысын тазалағышпен тазалау аймағында алдыңғы әйнекте жарықтар болмауы

29


Отынның ағуы және пайдалану сұйықтықтарының тамшысының болмауы

1

Жұмыс тежегіш жүйесінің тиімділік көрсеткіштерінің сәйкестігі

16

Белгіленген талаптарға сәйкес артқы көрініс айналарының болуы және күйі

30


Газбен жұмыс істейтін көлік құралдарының қоректендіру жүйесінің герметикалығын бұзбау. Газ баллондарының белгіленген талаптарға сәйкестігі

2

Айырмашылықтың сәйкестігі
белгіленген талаптарға тежегіш күштері

IV. Сыртқы
Жарық аспаптары

31

"Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" Кеден одағының техникалық регламентін қабылдау туралы" Еуразиялық экономикалық комиссияның 2011 жылғы 9 желтоқсандағы № 877 шешімімен бекітілген "Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" КО ТР 018/2011 Кеден одағының Техникалық регламентінде белгіленген көлік құралының пайдаланылған газдарын шығару шуының шекті рұқсат етілген деңгейіне сәйкестігі
VII. Конструкцияның басқа элементтері

3

Тұрақ тежегіш жүйесінің тиімділік көрсеткіштерінің сәйкестігі

17

Конструкцияда көзделген орындарда фаралардың, сигналдық шамдардың болуы және орналасуы

32


Жұмыс істейтін дыбыстық сигналдық құрылғының болуы

4

Құлыпқа қарсы тежегіш жүйелерінің сигнализаторларының жұмыс істеуі

18

Фаралар мен сигнал шамдарының жай-күйі, жұмысқа қабілеттілігі және жұмыс режимі

33


Бір осьті тіркемелерде (таратуды қоспағанда) және жұмыс тежегіш жүйесімен жабдықталмаған тіркемелерде жұмыс істеуге қабілетті сақтандыру құрылғыларының болуы

5

Тежегіш жетегінің герметикалығының бұзылуының, қысыммен тежегіш шлангілерінің ісінуінің, жарықтардың, көрінетін ысқылау орындарының, тотығудың, герметикалықтың жоғалуына немесе бұзылуына қауіп төндіретін бұзылудың болмауы

19

Реттеу бұрыштары мен фаралардың жарық күшінің белгіленген талаптарға сәйкестігі

34


Автоматты құлыптау, қолмен және автоматты құлыптау седла-ілінісу құрылғысының өнімділігі. Ілінісу құрылғыларында жарықтар мен көрінетін зақымдардың болмауы

6

Тежегіш сұйықтығының ағып кетпеуі

20

Жарық аспаптары диффузорларының, оптикалық элементтердің, оның ішінде түссіз немесе боялған бөлшектер мен пленкалардың бұзылуының және жарылуының болмауы

35


Көлік құралдарын жарамды қауіпсіздік белдіктерімен жарақтандыру

II. Рульдік басқару

V. Шиналар, дөңгелектер және суспензия

36


Дыбыс өшіргіштер мен шығатын құбырлардың болуы

7

Рульдік басқарудағы жиынтық ойыннан шекті мәндердің асып кетпеуі

21

Шиналар протекторы үлгісінің биіктігінің белгіленген талаптарға сәйкестігі

37


Спидометрдің жұмыс істеу қабілеттілігі

8

Рульдік доңғалақты бейтарап позициядан өздігінен бұрудың болмауы

22

Сымды ашатын шиналардың жергілікті протекторлық бөлінуі және жергілікті зақымдануы (сынуы, кесілуі, жыртылуы) жоқ

38


Бамперлер мен доңғалақ үстіндегі балшықтан қорғайтын құрылғылардың болуы және жай-күйі

9

Руль бағанасы мен руль тетігінің картерін бекіту бөлшектерінің зақымданбауы және толық жиынтығы

23

Барлық болттардың немесе гайкалардың дискілер мен доңғалақ жиектерінің болуы

39


Салон еденінде тесіктердің болмауы, орындықтар мен тұтқаларды сенімді бекіту, орындықтар қаптамасының және тұтқалардың жұмсақ элементтерінің тұтастығы, орындықтарды реттеу және бекіту тетіктерінің, автобустарда, шағын автобустарда және таксилерде желдету, жылыту жүйесінің жұмыс қабілеттілігі

10

Руль тетігінде және руль жетегінде қалдық деформация, жарықтар және басқа ақаулар іздерінің болмауы

24

Дискілерде және доңғалақ жиектерінде жарықтардың болмауы

40


Балаларды ұстайтын құрылғылардың және оларды бекіту орындарының жай-күйі мен жұмыс істеуі. Белгіленген талаптарға сәйкес келетін авариялық тоқтату белгісінің, өрт сөндіргіштердің және қобдишаның болуы

III. Шолу

25

Белгіленген талаптарға сәйкес көлік құралына шиналарды орнату

41


 
"Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" Кеден одағының техникалық регламентін қабылдау туралы" Еуразиялық экономикалық комиссияның 2011 жылғы 9 желтоқсандағы № 877 шешімімен бекітілген "Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" КО ТР 018/2011 Кеден одағының Техникалық регламентінде белгіленген мамандандырылған және арнайы көлік құралдарының қосымша талаптарына сәйкестігі

11

Желқағар әйнектің әйнек тазалағыштарының болуы және жұмыс істеу қабілеттілігі

26

Аспа тораптары мен бөлшектерінің жай-күйі, сондай-ақ оларды бекіту орындарында орын ауыстырудың (конструкцияда көзделмеген) және люфттердің болмауы


 
VIII. Раманың, кузовтың жағдайы

12

Әйнек жуғыштың саптамасының алдыңғы әйнектің болуы және шыны жуғыштың шыныны тазалау аймақтарына сұйықтық беруін қамтамасыз етуі

VI. Қозғалтқыш және оның
жүйелері

42


Қосымша жабдықтардың және аэрографиялық үш өлшемді суреттердің болуы

13

Жүргізуші орнынан көрінуді шектейтін қосымша заттардың немесе жабындардың болмауы. Алдыңғы әйнектің жоғарғы жағындағы пленка жолағының белгіленген талаптарға сәйкестігі

27

Көлік құралдарының пайдаланылған газдарындағы ластаушы заттардың белгіленген талаптарға сәйкестігі

43


Доңғалақ базасының, габариттері мен сызықтық өлшемдерінің дайындаушы кәсіпорынның конструктивтік параметрлеріне сәйкестігі

14

Алдыңғы әйнектің, алдыңғы бүйір әйнектің және алдыңғы есіктің әйнегінің жарық беру нормасына сәйкестігі

28

Пайдаланылған газдар түтінінің рұқсат етілген шекті деңгейінің белгіленген талаптарға сәйкестігі

44


Кабинаның, жақтаудың, қосалқы жақтаудың жағдайы

      Артқы жағы

Диагностика нәтижелері

Сәйкессіздік анықталған параметрлерді тексеру

Диагностикалық карта элементі

Төменгі шекара

Тексеру нәтижесі

Жоғарғы шекара

Параметр атауы









































Сәйкессіздік орнатылған параметрлерді визуалды тексеру


Тексеру нысанасы (түйін, бөлшек, агрегат)

Талаптарға сәйкессіздік мазмұны


























Көлік құралының деректері

Жүктеме жоқ масса:

Рұқсат етілген барынша жоғары масса:

Отын түрі:

Жүріп өткен көрсеткіші:

Жол қозғалысы қауіпсіздігі талаптарына сәйкестігі/ сәйкессіздігі туралы қорытынды (қажетсіз сызып тастау)

сәйкес келеді
matches

сәйкес емес
does not match

Қайта тексеруді қажет ететін диагностикалық карта пункттері:


Диагностикалық картаның берілген күні:
20____ жылғы "___" _______

Техникалық сарапшының Т.А.Ә.
(бар болса):

Қолы:

Міндетті техникалық қарап-тексеруден келесі өту мерзімі:
20____ жылғы "___" _______



Көлік құралының меншік иесінің және (немесе) мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінің өзгерістері

Көлік құралының иесі:

МО_________________
Күні _______________

Мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісі:

  тізбесіне
2-қосымша
  Қарулы Күштердің, басқа да
әскерлер мен әскери
құралымдардың механикалық
көлік құралдары мен олардың
тіркемелерін қоспағанда,
механикалық көлік құралдары
мен олардың тіркемелерін
міндетті техникалық қарап-
тексеруді ұйымдастыру және
жүргізу қағидаларына
2-қосымша

      20__ жылғы "__" _______ №___

Диагностикалық карталарды тексеру актісі

      "Міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесіне" (бұдан әрі – "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ) міндетті техникалық қарап-тексеруді жүргізу нәтижелері туралы техникалық қарап-тексерудің операторлары/орталықтары/стационарлық желілері ұсынған мәліметтерге мониторинг жүргізу жөніндегі жұмыс тобының отырысы.

      Жұмыс тобының отырысы барысында мынадай операторлар/орталықтар/стационарлық техникалық қарап-тексеру желілері "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ-ға ұсынған міндетті техникалық қарап-тексеруді жүргізу нәтижелері туралы мәліметтер қаралды:

ТБО

Диакарта нөмірлері

Тексерілген ДК саны

Бұзушылықтары бар ДК нөмірлері

Бұзушылықтары бар ДК саны

Бұзушылық түрі

Мәртебесі

1








      Қорытынды:

      Қорытынды: Тексеру нәтижесінде жұмыс тобы оператор/орталық/стационарлық желі техникалық қарап-тексеру операторларынан "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ-да міндетті техникалық қарап-тексеруді жүргізу нәтижелері туралы ұсынған мәліметтердің дәйексіз екендігі туралы шешім қабылдады.

      Барлығы _ _ _ ДК тексерілді, оның ішінде бұзушылықтар ____ ДК құрайды.

      Осыған орай, Қазақстан Республикасының техникалық қарап-тексеру саласындағы уәкілетті органына техникалық қарап-тексеру жүргізу қағидаларын бұзудың анықталған белгілері туралы ұсыныс хат жіберілетін болады.

      Жұмыс тобының мүшелері:


ТАӘ

Лауазымы

Қолы



1






2






3





  тізбесіне
3-қосымша
  Техникалық қарап-тексеру
операторларының тізілімін
жүргізу қағидаларына
қағидаларына
қосымша

      Нысаны

Техникалық қарап-тексеру операторларының тізілімі

№р/с

Техникалық қарап-тексеру операторының атауы

Мекенжайы (индексі, облысы, ауданы,
қала (кент, ауыл),
көше, үй), Байланыс телефондары, техникалық қарап-тексеру операторының электрондық пошта мекенжайы

Техникалық қарап-тексерудің стационарлық желісінің орналасқан жері

Техникалық қарап-тексерудің стационарлық желісінің жұмыс режимі

Техникалық қарап-тексерудің стационарлық желісінің типі және саны

Техникалық қарап-тексерудің ұтқыр желісінің типі және саны

Техникалық қарап-тексеру операторы қызмет өңірі

Техникалық қарап-тексеру операторы тізіліміне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар

Техникалық қарап-тексеру операторы тізілімінен алып тастау

Бастапқы тексеруден өткен нөмірі мен күні көрсетілген бақылау-диагностикалық жабдығы, сондай-ақ өлшеу құралдарын тексеру туралы сертификаттың нөмірі мен күні көрсетілген мерзімді тексерулер бойынша мәліметтер, өлшеу құралдарын тексеруді жүргізген орны мен ұйымның атауы

Стационарлық техникалық қарап-тексеру желісінің жерге кадастрлық нөмірі, үй-жайды жалға алған жағдайда жалға алу шартының нөмірі мен жасалған күні, жалға алу мерзімі және жалға алынған үй-жайдың жеріне кадастрлық нөмірі көрсетіледі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12














О внесении изменений и дополнений в некоторые приказы Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 26 апреля 2023 года № 298. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 апреля 2023 года № 32381

      Примечание ИЗПИ!
Порядок введения в действие см. п.4

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый перечень некоторых приказов Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан, в которые вносятся изменения и дополнения.

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности министра
индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
А. Бейспеков

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

  Утвержден приказом
Исполняющий обязанности
министра индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 26 апреля 2023 года № 298

Перечень некоторых приказов Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан, в которые вносятся изменения и дополнения

      1. В приказе Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 27 июня 2014 года № 392 "Об утверждении Правил определения региона деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 9658):

      в Правилах определения региона деятельности, утвержденных указанным приказом:

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Оператор технического осмотра (далее – Оператор) обеспечивает проведение обязательного технического осмотра стационарными и/или мобильными линиями технического осмотра в пределах административно-территориальных границ области по месту своей регистрации.";

      пункт 13 исключить.

      2. В приказе исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 329 "Об утверждении Правил организации и проведения обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним, периодичность прохождения обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним, за исключением механических транспортных средств и прицепов к ним Вооруженных Сил, других войск и воинских формирований" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11333):

      в Правилах организации и проведения обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним, за исключением механических транспортных средств и прицепов к ним Вооруженных Сил, других войск и воинских формирований, утвержденных указанным приказом:

      дополнить пунктами 6-1, 6-2, 6-3 и 6-4 следующего содержания:

      "6-1. Оператор ЕИС предоставляет оператору технического осмотра услуги единой информационной системы обязательного технического осмотра, на основании договора на оказание услуг единой информационной системы обязательного технического осмотра.

      Для получения услуги единой информационной системы обязательного технического осмотра оператор технического осмотра предоставляет Оператору ЕИС:

      заявление;

      достоверные данные, удостоверяющие личность;

      наименование центра технического осмотра, адрес фактического местонахождения, юридический адрес оператора технического осмотра;

      свидетельство о регистрации индивидуального предпринимателя и/или свидетельство о регистрации юридического лица, предоставленные через портал электронного правительства "E-gov";

      справку об отсутствии (наличии) недвижимого имущества, (либо копию договора аренды недвижимого имущества);

      информацию о соответствии территории и помещения требованиям государственного стандарта СТ РК 1811-2018 "Автомототранспортные средства. Обязательный технический осмотр. Методы контроля";

      копию договора специализированного программного обеспечения (на каждую линию центра технического осмотра);

      копию талона о приеме уведомления о начале или прекращения деятельности оператора технического осмотра (по региону открытия оператора технического осмотра);

      копии паспортов и сертификатов на роликовый тормозной стенд, люфтомер, газоанализатор и дымомер, электронный прибор проверки света фар, тестер проверки люфтов в деталях рулевого управления и подвески;

      информацию с указанием мобильная/стационарная, для легковых, грузовых автомобилей или универсальная станция технического осмотра;

      информацию с указанием ID идентификаторов каждого оборудования, указанных в паспорте (тормозной стенд, параметры света фар, измеритель люфта, дымомер, газоанализатор, IP камера).

      При открытии двух и более центров технического осмотра, заявление Оператору ЕИС на получение услуг единой информационной системы обязательного технического осмотра, подается на каждую линию центра технического осмотра.

      6-2. Оператор ЕИС при полноте представленных документов заключает договор с оператором технического осмотра на оказание услуг единой информационной системы обязательного технического осмотра.

      6-3. При неполноте документов согласно пункту 6-1 настоящих Правил, Оператор ЕИС не допускает заключение договора на оказание услуг единой информационной системы обязательного технического осмотра.

      6-4. Оператором ЕИС не допускается оказание услуг единой информационной системы обязательного технического осмотра, при выявлении факта проведения технического осмотра транспортного средства с нарушением порядка проведения обязательного технического осмотра, в том числе при выявлении признаков проведения фиктивного технического осмотра транспортного средства.";

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. Время необходимое для проведения обязательного технического осмотра транспортного средства устанавливается согласно типу и классификации транспортного средства. Категории типа O-1, L-1-7 в течении 15 минут, категории М-1 в течении 20 минут, категории М-2, М-3, N-1, N-2, N-3, О-2, О-3, О-4 в течении 30 минут.

      Оператор ЕИС в единой информационной системе обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним реализует функционал по количеству поступающих данных о результатах технического осмотра транспортных средств в зависимости от типа и классификации транспортного средства.";

      пункт 23 изложить в следующей редакции:

      "23. В состав контрольно-диагностического оборудования входит следующее оборудование:

      1) роликовый тормозной стенд;

      2) люфтомер;

      3) газоанализатор и дымомер;

      4) электронный прибор проверки света фар;

      5) тестер проверки люфтов в деталях рулевого управления и подвески;

      6) шумомер.";

      дополнить пунктом 26-1 следующего содержания:

      "26-1. Уровень шума выпуска отработавших газов транспортного средства, измеренный на расстоянии 0,5 м от среза выпускной трубы под углом 45О+10О к оси потока газа на неподвижном транспортном средстве при работе двигателя на холостом ходу при поддержании постоянной целевой частоты вращения коленчатого вала двигателя и в режиме замедления его вращения от целевой частоты до минимальной частоты холостого хода, не должен превышать более чем на 5 дБ А значений, установленных изготовителем транспортного средства, а при отсутствии этих данных – значений, указанных в таблице 9.2. Технического регламента Таможенного союза ТР ТС 018/2011 "О безопасности колесных транспортных средств", утвержденного Решением Евразийской экономической комиссии от 9 декабря 2011 года № 877 "О принятии технического регламента Таможенного союза "О безопасности колесных транспортных средств".

      Целевая частота вращения коленчатого вала двигателя составляет:

      75% от частоты вращения, соответствующей максимальной мощности двигателя, для транспортных средств с частотой вращения коленчатого вала двигателя, соответствующей максимальной мощности, не выше 5000 мин-1;

      3750 мин-1 для транспортных средств с частотой вращения коленчатого вала двигателя, соответствующей максимальной мощности, более 5000 мин-1, но менее 7500 мин-1;

      50% частоты вращения коленчатого вала двигателя для транспортных средств с частотой вращения коленчатого вала двигателя 7500 мин-1 и выше.

      Если двигатель внутреннего сгорания не может достичь указанной частоты вращения коленчатого вала, то целевая частота принимается на 5% ниже максимально возможной для неподвижного транспортного средства.

      Для транспортного средства, у которого двигатель внутреннего сгорания не может работать, когда транспортное средство неподвижно, проверка не проводится.";

      дополнить пунктом 28-1 следующего содержания:

      "28-1. Оператор ЕИС обеспечивает интеграцию единой информационной системе обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним с информационной системой технического регулирования, содержащей сведения о выданных сертификатах о поверке средств измерений используемых для проведения обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним.";

      дополнить пунктом 29-1 следующего содержания:

      "29-1. Оператор ЕИС обеспечивает работу функционала обеспечивающего поступление в единую информационную систему обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним данных о проведенном техническом осмотре от стационарных и мобильных линии на электронной карте, позволяющего определять фактическое время и место проведение обязательного технического осмотра.

      Оператор технического осмотра устанавливает систему навигации для обеспечения передачи сведений с местоположения, как на мобильных, так и на стационарных линиях.";

      пункт 31 дополнить подпунктом 8) следующего содержания:

      "8) вносится в диагностическую карту серийный номер газового баллона, установленный на транспортном средстве с данными паспорта на каждый газовый баллон, установленный на транспортном средстве.";

      пункт 35 изложить в следующей редакции:

      35. По результатам проведения обязательного технического осмотра транспортного средства оператором технического осмотра составляется диагностическая карта технического осмотра по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее - диагностическая карта).

      пункт 40 изложить в следующей редакции:

      "40. Программно-аппаратный комплекс, включает в себя компьютерное оборудование с возможностью передачи информации и сведений, а также средства фиксации транспортного средства.

      Проверка тормозной системы транспортного средства обеспечивается на роликовом тормозном стенде с фото фиксацией. Средства фотофиксации размещаются в месте, с которого обеспечивается одновременный обзор государственного регистрационного номерного знака, а также передней и задней оси транспортного средства, прицепа (полуприцепа), находящейся на роликах тормозного стенда.

      Процесс проведения обязательного технического осмотра фиксируется средством фото и видеофиксации, обеспечивающим идентификацию транспортного средства по государственному регистрационному номерному знаку. Средство видеофиксации размещается на месте, с которого обеспечивается обзор всей линий технического осмотра.

      Оператор технического осмотра обеспечивает архивное хранение видеофайла ежедневной записи всей процедуры проверок обязательного технического осмотра транспортных средств и фотофиксации в течение шести месяцев с момента проведения обязательного технического осмотра.";

      дополнить пунктом 43-1 следующего содержания:

      "43-1. Оператор ЕИС аннулирует диагностическую карту технического осмотра по которому установлено нарушение порядка проведения обязательного технического осмотра, в том числе подлежит аннулированию диагностическая карта технического осмотра имеющий признаки проведения фиктивного технического осмотра транспортного средства.

      При аннулировании диагностической карты, Оператор ЕИС информирует владельца транспортного средства о необходимости повторного прохождения технического осмотра.";

      пункт 52 изложить в следующей редакции:

      "52. Для обеспечения достоверности сведений единой информационной системы обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним Оператор ЕИС, совместно с представителями отраслевых Ассоциации и Общественных Объединении, один раз в полугодие проводит мониторинг работы всех специализированных программных обеспечении на:

      1) соответствие установленным требованиям к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним (далее – Требования), утверждаемому в соответствии с подпунктом 5-5) статьи 11 Закона Республики Казахстан "О дорожном движении" и отсутствие программных закладок, обеспечивающих использование специализированного программного обеспечения способом, запрещенным установленными Требованиями, в том числе позволяющих включить ручной ввод данных;

      2) готовность исходного кода к непосредственной компиляции и сборке.

      Оператор ЕИС по результатам мониторинга оформляет заключение о соответствии и/или несоответствии специализированного программного обеспечения установленным требованиям приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан "Об утверждении требований к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19090).";

      дополнить пунктами 53-1 и 53-2 следующего содержания:

      "53-1. Оператор ЕИС в единой информационной системе обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним обеспечивает работу функционала обеспечивающего:

      автоматический отказ в формировании и выдаче диагностической карты при отсутствии легитимности сведений о транспортном средстве;

      автоматическое распознавание факта выдачи фиктивной диагностической карты технического осмотра.

      53-2. Оператор ЕИС для проведения не менее двух раз в неделю объективного мониторинга поступающих данных в единую информационную систему обязательного технического осмотра о результатах проведения технического осмотра транспортных средств создает рабочую группу из числа отраслевых ассоциации и организации в области транспорта, а также с представителями правоохранительных органов (по согласованию).

      Результаты мониторинга оформляются актом проверки диагностических карт согласно приложению 2 к настоящим Правилам, подписываемый всеми членами рабочей группы и предоставляемый в уполномоченный орган в области транспорта для дальнейшего принятия мер, предусмотренного статьей 144 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан.

      Оператор ЕИС на основании акта рабочей группы принимает меры в соответствии с требованиями пунктов 6-4 и 43-1 настоящих Правил.

      Уполномоченный орган в области транспорта на основании предоставленного акта рабочей группы направляет указание в территориальные органы транспортного контроля, в отношении операторов технического осмотра, для проведения проверки в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан и привлечения к административной ответственности.";

      дополнить пунктом 54-1 следующего содержания:

      "54-1. При несоблюдении условий, предусмотренных пунктом 52 настоящих Правил, Оператором ЕИС не запускает действующий идентификационный ключ, предназначенный для данного специализированного программного обеспечения.";

      пункты 57 и 58 изложить в следующей редакции:

      "57. Оператором ЕИС устанавливается непосредственное значение модификатора, который передает хеш-функций вместе с паролем и используется для защиты от перебора по словарю и атак с использованием радужных таблиц, а также сокрытия одинаковых паролей.

      Непосредственное значение модификатора устанавливается Оператором ЕИС и не подлежит передаче.

      58. При выявлении несоответствия специализированного программного обеспечения установленным Требованиям Оператор ЕИС исключает возможности передачи данных от данного специализированного программного обеспечения, в единую информационную систему обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним.";

      приложение 1 изложить в новой редакции, согласно приложению 1 к настоящему перечню;

      дополнить приложением 2 согласно приложению 2 к настоящему перечню.

      3. В приказе Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 31 мая 2016 года № 451 "Об утверждении Правил ведения реестра операторов технического осмотра" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13826):

      в Правилах ведения реестра операторов технического осмотра, утвержденных указанным приказом:

      пункт 6 дополнить подпунктами 9) и 10) следующего содержания:

      "9) контрольно-диагностическое оборудование с указанием номера и даты первичной поверки, а также сведения по периодическим поверкам с указанием номера и даты сертификата о поверке средств измерений, с указанием места и наименования организации проводившего поверку средств измерений;

      10) кадастровый номер на землю стационарной линии технического осмотра, при аренде помещения указывается номер и дата заключения договора аренды, срок аренды и кадастровый номер арендуемого помещения.";

      дополнить пунктом 6-1 следующего содержания:

      "6-1. Открытие деятельности оператора технического осмотра осуществляется по месту регистрации субъекта предпринимательства в пределах административно-территориальных границ по месту своей регистрации.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Органы транспортного контроля в течение одного рабочего дня со дня приема уведомления о начале деятельности оператора технического осмотра представляют в уполномоченный орган сведения, указанные в подпунктах 1) – 6) пункта 6 настоящих Правил либо отклоняет уведомление при непредставлении полных сведений.";

      приложение изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему перечню.

      4. В приказе Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 23 июля 2019 года № 532 "Об утверждении требований к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19090):

      в Требованиях к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним, утвержденных указанным приказом:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. СПО выполняет функцию:

      1) авторизации в единую информационную систему обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним (ПО) по средствам электронной цифровой подписи физического лица для каждого пользователя (сотрудник ОТО) индивидуально;

      2) распознавания государственного регистрационного номерного знака;

      3) передачи параметров технического состояния механических транспортных средств и прицепов к ним с диагностических оборудований;

      4) автоматического установления срока прохождения последующего обязательного технического осмотра согласно периодичности прохождения обязательного технического осмотра;

      5) предоставления сведений в ЕИС по результатам проведения обязательного технического осмотра в режиме реального времени;

      6) формирования диагностической карты технического осмотра по результатам проверки механических транспортных средств и прицепов к ним;

      7) автоматического отказа на формирование и отправку диагностической карты технического осмотра в ЕИС при отсутствии подключения контрольно-диагностического оборудования к ней и получении фотографии с иных типов камер, кроме предустановленных администратором при конфигурировании;

      8) вывода на экран и на печать диагностическую карту технического осмотра на государственном и русском языках и протокола измерений, а также на второй лист диагностической карты, пункты по которым транспортное средство не соответствует установленным нормативам с указанием отклонений;

      9) обеспечения съемки транспортного средства с фотокамеры при снятий показаний тормозной системы передней оси или задней оси прицепа (полуприцепа) на роликовом тормозном стенде;

      10) недопущения корректировки данных полученных с контрольно-диагностических оборудований, фотокамеры и видеокамеры;

      11) создания резервных копии баз данных;

      12) восстановления базы данных из резервных копий;

      13) проверки целостности базы данных в случае выхода из строя HDD диска;

      14) поддержки установки автоматических обновлений;

      15) логирование (фиксирование) информаций об обновлении СПО, подключения и смена оборудования с указанием идентификационных признаков, а также действий каждого пользователя;

      16) поддержки работы IP, Web и аналоговых камер;

      17) смены пароля 1 (один) раз в месяц;

      18) принятия данных и фиксаций фото в Диагностической карте технического осмотра напрямую из видеопотока IP-камеры путем захвата кадра, с указанием геолокации зафиксированного фото;

      19) предоставление истории логирования по запросу оператора ЕИС "Техосмотр".;

      дополнить пунктом 3-1 следующего содержания:

      "3-1. СПО обеспечивает соответствующую работу аппаратно-программного комплекса и по заявке оператора технического осмотра не позднее одного рабочего дня выезжает на место дислокации центра технического осмотра и устраняет неполадки.

      Владелец СПО подтверждает заявку на открытие и действительность существующих договорных отношений между СПО и операторам технического осмотра по средствам личного кабинета ЕИС "Техосмотр".

      Владелец СПО ведет актуальный электронный журнал в ЕИС "Техосмотр" Операторов технического осмотра.";

      пункт 10 дополнить подпунктом 11) следующего содержания:

      "11) наличие на рабочих станциях СПО внедрение системы мониторинга активности пользователей и предотвращения утечки данных.";

      дополнить пунктами 11 и 12 следующего содержания:

      "11. СПО, осуществляющее информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним, включается в реестр доверенного программного обеспечения и продукции электронной промышленности.

      Для отслеживания действий операторов технического осмотра в СПО включить функцию DLP.

      12. Автоматический отказ на формирование и отправку диагностических карт технического осмотра в единую информационную систему обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к нему, время проведения обязательного технического осмотра транспортных средств которых меньше установленного для проведения обязательного технического осмотра транспортного средства согласно типу и классификации транспортного средства: O-1, L-1-7 – составляет 15 минут, категории М-1 – 20 минут, категории М-2, М-3, N-1, N-2, N-3, О-2, О-3, О-4 – 30 минут.".

  Приложение 1
к Перечню
Приложение 1
к Правилам организации и
проведения обязательного
технического осмотра
механических транспортных
средств и прицепов к ним, за
исключением механических
транспортных средств и
прицепов к ним Вооруженных
Сил, других войск и воинских
формирований

      Диагностическая карта технического осмотра № ___

      Certificate of periodic technical inspection

      Лицевая сторона

Оператор технического осмотра (наименование и адрес оператора):

Первичная проверка

Повторная проверка

Фотография
диагностируемого
транспортного
средства

Государственный
регистрационный номерной
знак:


Собственник транспортного
средства:


Идентификационный номер
(VIN):


Марка, модель:


Год выпуска:


Свидетельство о
регистрации транспортного
средства (серия, номер):


Номер кузова:


Номер рамы:


Номер двигателя:


Категория транспортного
средства:



Проверяемые параметры
и предъявляемые требования

Проверяемые параметры и предъявляемые требования


Проверяемые параметры и предъявляемые требования








I. Тормозные системы

15

Отсутствие трещин на ветровом стекле в зоне очистки стеклоочистителем половины стекла со стороны водителя

29


Отсутствие подтекания топлива и каплепадения эксплуатационных жидкостей

1

Соответствие показателей эффективности действия рабочей тормозной системы

16

Наличие и состояние зеркал заднего вида в соответствии с установленными требованиями

30


Отсутствие нарушения герметичности системы питания транспортных средств, работающих на газе. Соответствие газовых баллонов установленным требованиям

2

Соответствие разности
тормозных сил установленным требованиям

IV. Внешние
световые приборы

31

Соответствие предельно допустимого уровня шума выпуска отработавших газов транспортного средства установленным техническим регламентом Таможенного союза ТР ТС 018/2011 "О безопасности колесных транспортных средств", утвержденном Решением Евразийской экономической комиссии от 9 декабря 2011 года № 877 "О принятии технического регламента Таможенного союза "О безопасности колесных транспортных средств
VII. Прочие элементы
конструкции

3

Соответствие показателей эффективности действия стояночной тормозной системы

17

Наличие и расположение фар, сигнальных фонарей в местах, предусмотренных конструкцией

32


Наличие работоспособного звукового сигнального прибора

4

Функционирование сигнализаторов антиблокировочных тормозных систем

18

Состояние, работоспособность и режим работы фар и сигнальных фонарей

33


Наличие работоспособных предохранительных приспособлений у одноосных прицепов (за исключением роспусков) и прицепов, не оборудованных рабочей тормозной системой

5

Отсутствие нарушения герметичности тормозного привода, набухания тормозных шлангов под давлением, трещин, видимых мест перетирания, коррозии, грозящей потерей герметичности или разрушением

19

Соответствие углов регулировки и силы света фар установленным требованиям

34


Работоспособность автоматического замка, ручной и автоматической блокировки седельно-сцепного устройства. Отсутствие трещин и видимых повреждений сцепных устройств

6

Отсутствие подтеканий тормозной жидкости

20

Отсутствие разрушений и трещин рассеивателей световых приборов, оптических элементов в том числе, бесцветных или окрашенных деталей и пленок

35


Оснащение транспортных средств исправными ремнями безопасности

II. Рулевое управление

V. Шины, колеса и подвеска

36


Наличие глушителей и выхлопных труб

7

Отсутствие превышения суммарного люфта в рулевом управлении предельных значений

21

Соответствие высоты рисунка протектора шин установленным требованиям

37


Работоспособность спидометра

8

Отсутствие самопроизвольного поворота рулевого колеса с усилителем рулевого управления от нейтрального положения

22

Отсутствие местных отслоений протектора и местных повреждений (пробои, порезы, разрывы) шин, которые обнажают корд

38


Наличие и состояние бамперов и надколесных грязезащитных устройств

9

Отсутствие повреждения и полная комплектность деталей крепления рулевой колонки и картера рулевого механизма

23

Наличие всех болтов или гаек крепления дисков и ободьев колес

39


Отсутствие сквозных пробоин в полу салона, надежное крепление сидений и поручней, целостность обивки сидений и мягких элементов поручней, работоспособность механизмов регулировки и фиксации сидений, системы вентиляции, обогрева в автобусах, микроавтобусах и такси

10

Отсутствие следов остаточной деформации, трещин и других дефектов в рулевом механизме и рулевом приводе

24

Отсутствие трещин на дисках и ободьях колес

40


Состояние и функционирования детских удерживающих устройств и мест их крепления. Наличие знака аварийной остановки, огнетушителей и аптечки, соответствующих установленным требованиям

III. Обзорность

25

Установка шин на транспортное средство в соответствии с установленными требованиями

41


Соответствие дополнительным требованиям специализированных и специальных транспортных средств, установленным техническим регламентом Таможенного союза ТР ТС 018/2011 "О безопасности колесных транспортных средств", утвержденном Решением Евразийской экономической комиссии от 9 декабря 2011 года № 877 "О принятии технического регламента Таможенного союза "О безопасности колесных транспортных средств".

11

Наличие и работоспособность стеклоочистителя ветрового стекла

26

Состояние узлов и деталей подвески, а также отсутствие перемещения (не предусмотренные конструкцией) и люфтов в местах их крепления


 
VIII. Состояние рамы,
кузова

12

Наличие форсунки стеклоомывателя ветрового стекла и обеспечение стеклоомывателем подачи жидкости в зоны очистки стекла

VI. Двигатель и его
системы

42


Наличие дополнительного оборудования и аэрографических трехмерных рисунков

13

Отсутствие дополнительных предметов или покрытий, ограничивающих обзорность с места водителя. Соответствие полосы пленки в верхней части ветрового стекла установленным требованиям

27

Соответствие содержания загрязняющих веществ в отработавших газах транспортных средств установленным требованиям

43


Соответствие колесной базы, габаритов и линейных размеров конструктивным параметрам предприятия-изготовителя

14

Соответствие норме светопропускания ветрового стекла, передних боковых стекол и стекол передних дверей

28

Соответствие предельно допустимого уровня дымности отработавших газов установленным требованиям

44


Состояние кабины, рамы, подрамника

      Оборотная сторона

Результаты диагностирования

Проверка параметров, по которым установлено несоответствие

Пункт диагностической карты

Нижняя граница

Результат проверки

Верхняя граница

Наименование параметра









































Визуальная проверка параметров, по которым установлено
несоответствие


Предмет проверки (узел, деталь, агрегат)

Содержание несоответствия требованиям


























Данные транспортного средства

Масса без нагрузки:

Разрешенная максимальная масса:

Тип топлива:

Пробег:

Заключение о соответствии/ несоответствии требованиям безопасности дорожного движения (ненужное зачеркнуть)

соответствует
matches

не соответствует
does not match

Пункты диагностической карты, требующие повторной проверки:


Дата выдачи диагностической карты:
"___" _______ 20____ год

Ф.И.О. технического эксперта (при его наличии):

Подпись:

Срок следующего прохождения обязательного технического осмотра:
"___" _______ 20____ год



Изменения собственника транспортного средства и (или) государственного регистрационного номерного знака

Собственник транспортного средства:

МП_________________
Дата_______________

Государственный регистрационный номерной знак:

  Приложение 2
к Перечню
Приложение 2
к Правилам организации и
проведения обязательного
технического осмотра
механических транспортных
средств и прицепов к ним, за
исключением механических
транспортных средств и
прицепов к ним Вооруженных
Сил, других войск и воинских
формирований

      "__" _______ 20__ года №___

Акт проверки диагностических карт

      Заседание рабочей группы по проведению мониторинга сведений, предоставленных операторами/центрами/стационарными линиями технического осмотра о результатах проведения обязательного технического осмотра в "Единую информационную систему обязательного технического осмотра" (далее ЕИС "Техосмотр")

      В ходе заседания рабочей группы были рассмотрены сведения о результатах проведения обязательного технического осмотра, предоставивших в ЕИС "Техосмотр" следующими операторами/центрами/стационарными линиями технического осмотра:

ЦТО

Номера диакарт

Количество проверенных ДК

Номера ДК с нарушениями

Количество ДК с нарушениями

Тип Нарушения

Статус

1








      Заключение:

      Заключение: В результате проверки, рабочей группой принято решение, что сведения, предоставленные оператором/центром/стационарной линией о результатах проведения обязательного технического осмотра в ЕИС "Техосмотр" от ___ операторов технического осмотра недостоверны.

      Итого проверено ___ ДК из них с нарушениями составляет ____ ДК.

      Ввиду этого, в уполномоченный орган в сфере технического осмотра Республики Казахстан будет направлено рекомендательное письмо о выявленных признаках нарушений правил проведения технического осмотра.

      Члены рабочей группы:

ФИО

Должность

Подпись

1




2




3




  Приложение 3
к Перечню
Приложение
к Правилам ведения реестра
операторов технического
осмотра
  Форма

Реестр операторов технического осмотра

№п/п

Наимено вание опера тора техни ческого осмотра

Адрес (индекс, область, район, город (поселок, село), улица, дом), контак тные телефоны, адрес электрон ной почты опера тора техни ческого осмотра

Местона хождение стацио нарной линии техни ческого осмотра

Режим работы стацио нарной линии техни ческого осмотра

Тип и коли чество стацио нарной линии техни ческого осмотра

Тип и коли чество мобиль ной линии техни ческого осмотра

Регион деятель ности опера тора техни ческого осмотра

Измене ния и допол нения, вноси мые в реестр опера торов техни ческого осмотра

Исклю чения из реестра опера торов техни ческого осмотра

Кон трольно-диагнос тическое обору дование с указанием номера и даты первичной поверки, а также сведения по перио дическим поверкам с указанием номера и даты серти фиката о поверке средств изме рений, с указа нием места и наиме нования органи зации прово дившего поверку средств изме рений

Кадастровый номер на землю стационарной линии технического осмотра, в случае аренды помещения указывается номер и дата заключения договора аренды, срок аренды и кадастровый номер на землю арендуемого помещения

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12