"Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 1021 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 807 бірлескен бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Жаңа

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің м.а. 2023 жылғы 2 мамырдағы № 143 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 2 мамырдағы № 53 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 4 мамырда № 32429 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 1021 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 807 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12701 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Еңбек және әлеуметтік қорғау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бірлескен бұйрық ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
__________А. Куантыров
      Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау
министрінің міндетін атқарушы
__________А. Сарбасов

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы Бас

      Прокуратурасының Құқықтық

      статистика және арнайы есепке алу

      жөніндегі комитеті

  Бірлескен бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау және
әлеуметтік даму министрінің
2015 жылғы 25 желтоқсандағы
№ 1021 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 807 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне (бұдан әрі – Кодекс), "Қазақстан Республикасында мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Тексеру парағының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі міндетін атқарушының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28577 болып тіркелген) субъектіге (объектінің) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу кезінде бақылау субъектілерін іріктеу үшін әзірленді.

      2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) балл – тәуекелді есептеудің сандық өлшемі;

      2) болмашы бұзушылық - өрескел және елеулі бұзушылықтарға жатпайтын, нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды бұзу;

      3) деректерді қалыпқа келтіру-әртүрлі шкалаларда өлшенген мәндерді шартты жалпы шкалаға келтіруді көздейтін статистикалық рәсім;

      4) елеулі бұзушылық – мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы және арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды бұзу:

      қызмет алушыға қатысты арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілдік берілген көлемін ұсыну туралы шешім шығару мерзімдерін бұзу және жергілікті атқарушы органдардың/олар уәкілеттік берген мемлекеттік органдардың, меншік нысанына қарамастан арнаулы әлеуметтік қызмет көрсететін субъектілердің қызметіне қатысты арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынуға бағалау жүргізу және қажеттілікті айқындау мерзімдерін бұзу;

      қызмет алушыға ұйымның мамандарының қадағалауынан кейін жеке жұмыс жоспарын мерзімдерін бұзуы, жеке жұмыс жоспардың және электрондық картотека журналының болмауы және толық толтырылмауы, стационар, жартылай стационар, үйде қызмет көрсету және уақытша болу жағдайларында арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілдік берілген көлемін ұсынатын субъектілердің (ұйымдардың) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетудің дәлелді тоқтата тұрылуын және (немесе) тоқтатылуын растайтын құжаттардың болмауы бойынша бұзушылық;

      стационар, жартылай стационар, үйде қызмет көрсету және уақытша болу жағдайларында арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілдік берілген көлемін ұсынатын субъектерілердің (ұйымдардың) әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-еңбек, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-құқықтық қызметтер талаптарының бөлігін ұсынудағы бұзушылықтар;

      мүгедектігі бар адамдарды оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес оңалту іс-шараларын орындауды жүзеге асыратын субъектілер (ұйымдар) үшін мүгедектігі бар адамдарды санаторий-курорттық емделумен, жүріп тұруы қиын бірінші топ мүгедектігі бар адамдарға жеке көмекші қызметін, есту қабілеті нашар мүгедектігі бар адамдарға ымдау тілінің маманын, оларды міндетті гигиеналық құралдармен стационар, жартылай стационар, үйде қызмет көрсету және уақытша болу жағдайларында мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау мен оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес оңалту іс-шараларын орындауды жүзеге асыратын халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтермен қамтамасыз етпеу бойынша бұзушылықтар;

      мүгедектігі бар адамдарды қызмет көрсету аймақтарына, объектідегі ақпарат және телекоммуникация құралдарына, қоғамдық көлік түрлеріне және мәдени ойын-сауық іс-шараларына, сондай-ақ дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану үшін спорт ғимараттарына қолжетімділікті қамтамасыз етпеу, мүгедектігі бар адамдардың әлеуметтік нысандарға қолжетімділігін қамтамасыз ететін субъектілердің (ұйымдардың) арнайы спорт мүкәммалын ұсыну және көлік инфрақұрылымы бойынша бұзушылықтар;

      5) іріктемелі жиынтық (іріктеме) – арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы мемлекеттік бақылау саласындағы және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жататын бағаланатын субъектілердің (объектілердің) тізбесі;

      6) өрескел бұзушылық – мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы және арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды бұзу:

      стационар, жартылай стационар, үйде қызмет көрсету және уақытша болу жағдайларында арнаулы әлеуметтік қызметтің кепілдік берілген көлемін ұсынатын субъектілердің (ұйымдардың) әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-медициналық қызметтер талаптарының бір бөлігін ұсынудағы бұзушылықтар;

      мүгедектігі бар адамдардың әлеуметтік және көлік инфрақұрылымы объектілеріне қолжетімділігін қамтамасыз ететін субъектілердің (ұйымдардың) кіріс топтарына, санитариялық-тұрмыстық орынжайларға, объектінің аумағына, қозғалыс жолына мүгедектігі бар адамдардың қолжетімділігін қамтамасыз етпеу бойынша бұзушылықтар;

      мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес оңалту іс-шараларын орындауды жүзеге асыратын субъектілер (ұйымдар) үшін мүгедектігі бар адамдарды протездік-ортопедиялық көмекпен, сурдотехникалық құралдармен, тифлотехникалық құралдармен және арнайы жүріп-тұру құралдарымен (кресло-арбалармен) қамтамасыз етпеу бойынша бұзушылықтар;

      7) тәуекел – бақылау субъектісінің қызметі нәтижесінде адам өміріне немесе денсаулығына, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып зиян келтіру ықтималдығы;

      8) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі - объективті өлшемшарттар) - белгілі бір қызмет саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланыссыз бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      9) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі - субъективті өлшемшарттар) - нақты бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      10) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – қызметтің тиісті салаларында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік еркіндігін барынша аз мүмкін болатындай дәрежеде шектеу мақсатында, бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекел дәрежелері бойынша бөлу арқылы қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі (объектісі) үшін тәуекел деңгейін өзгертуге және (немесе) мұндай бақылау субъектісін (объектісін) бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан босатуға бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау процесі;

      11) тексеру парағы – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын, олардың сақталмауы адамның өмірі мен денсаулығына, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндіруге алып келетін талаптар тізбесі.

2–тарау. Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) профилактикалық бақылау жүргізу кезінде тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру тәртібі

      3. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару мақсаттары үшін бақылау субъектілеріне (объектілеріне) профилактикалық бақылау жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары кезең-кезеңімен жүзеге асырылатын объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау арқылы қалыптастырылады (шешімдерді мультиөлшемшартты талдау).

      Бірінші кезеңде Еңбек және әлеуметтік қорғау комитетінің аумақтық департаменттері (бұдан әрі – аумақтық департаменттер) объективті өлшемшарттар бойынша бақылау субъектілерін (объектілерін) мынадай тәуекел дәрежелерінің біріне жатқызады:

      1) жоғары тәуекел;

      2) орташа тәуекел;

      Объективті өлшемшарттар бойынша жоғары және орташа тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызмет салалары үшін бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.

      Екінші кезеңде аумақтық департаменттер субъективті өлшемшарттар бойынша Бақылау субъектілерін (объектілерін) мынадай тәуекел дәрежелерінің біріне жатқызады:

      1) жоғары тәуекел;

      2) орташа тәуекел;

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісі (объектісі):

      1) тәуекелдің жоғары дәрежесіне-тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 71-ден 100-ге дейін қоса алғанда;

      2) тәуекелдің орташа дәрежесіне-тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 31-ден 70-ке дейін қоса алғанда;

      4. Мәселенің ықтимал тәуекелі мен маңыздылығына, бұзушылықтың бірегейлігіне немесе жүйелілігіне, әрбір ақпарат көзі бойынша бұрын қабылданған шешімдерді талдауға байланысты бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын талаптар бұзушылық дәрежесіне сәйкес келеді – өрескел, елеулі және елеусіз.

      Бұзушылық дәрежесі (өрескел, елеулі, елеусіз) субъективті өлшемшарттар бойынша өрескел, елеулі, елеусіз бұзушылықтардың белгіленген анықтамаларына сәйкес беріледі.

      5. Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) профилактикалық бақылау жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау арқылы қалыптастырылады.

1-параграф. Объективті өлшемшарттар

      6. Объективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдің жоғары дәрежесіне мыналар жатады:

      1) Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласында-қызметін стационар, жартылай стационар, үйде қызмет көрсету және уақытша болу жағдайларында жүзеге асыратын субъектілер;

      2) мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласында – мүгедектігі бар адамдардың оңалту іс-шараларын орындау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын және денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау объектілеріне, мемлекеттік ұйымдар мен мекемелерге, көлік инфрақұрылымы объектілеріне, сауда, тұрмыстық, тұрғын үй, шаруашылық, коммуналдық, тамақ объектілеріне, қаржы, сақтандыру, ғылыми объектілеріне қолжетімділікті қамтамасыз ететін субъектілер қызмет көрсету, дене шынықтыру және спорт, білім беру, қоғамдық тамақтану, демалыс объектілеріне қызмет көрсету (ойын-сауық инфрақұрылымы және мәдениет саласында).

      7. Мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы тәуекелдің орташа дәрежесіне - өнеркәсіптік, өндірістік қызметті жүзеге асыратын объектілерге, құрылыс, ауыл шаруашылығы, өңдеу өнеркәсібі объектілеріне қолжетімділікті қамтамасыз ететін субъектілер жатады.

2-параграф. Субъективті өлшемшарттар

      8. Субъективті өлшемшарттарды анықтау келесі кезеңдерді қолдана отырып жүзеге асырылады:

      1) Деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау.

      9. Бақылау субъектілерін (объектілерін) анықтау үшін мәліметтер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау қажет.

      Тәуекел дәрежесін бағалау үшін келесі ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісі ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері;

      2) бақылау субъектілеріне (объектілеріне) барумен алдыңғы тексерулер мен Профилактикалық бақылаудың нәтижелері;

      3) әлеуметтік қызметтер порталында тіркелу үшін өнім беруші ұсынған құжаттар топтамасын зерделеу негізінде әлеуметтік қызметтер порталының деректерін және Комиссия қорытындысының нәтижелерін талдау.

      10. Қолда бар ақпарат көздері негізінде аумақтық департаменттер талдауға және бағалауға жататын субъективті өлшемшарттар бойынша деректерді қалыптастырады.

      Бұл ретте талдау және бағалау кезінде бақылаудың нақты субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.

      Өткен профилактикалық бақылаудың қорытындылары бойынша берілген бұзушылықтарды толық көлемде жойған бақылау субъектілеріне қатысты кезекті мемлекеттік бақылау кезеңіне тізімдерді қалыптастыру кезінде оларды енгізуге жол берілмейді.

      11. Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдылығын және субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің маңыздылығын негізге ала отырып, осы Өлшемшарттардың 3-тарауында айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу тәртібіне сәйкес 0-ден 100 балға дейінгі шкала бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші есептеледі.

      Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдығы және субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің маңыздылығы осы Өлшемшарттарға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін айқындау үшін субъективті өлшемшарттар тізбесіне сәйкес мемлекеттік бақылаудың тиісті саласының ерекшелігін ескере отырып, реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарында белгіленеді.

      Субъективті өлшемшарттардың көрсеткіштері мемлекеттік бақылаудың әрбір саласындағы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) әрбір біртекті тобы үшін айқындалады. Субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің маңыздылығы бойынша үлес салмағы мемлекеттік бақылаудың әрбір саласындағы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) әрбір біртекті тобы үшін тәуекелді бағалаудағы көрсеткіштің маңыздылығына байланысты айқындалады. Субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің жол берілетін мәндері Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерімен регламенттеледі.

3-параграф. Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес ерекшелік пен құпиялылық ескеріле отырып, ақпараттық жүйелерді пайдаланатын мемлекеттік органдарға арналған тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру ерекшеліктері

      12. Тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің нақты дәрежелеріне жатқызатын және бақылау іс-шараларын жүргізу тізімдерін қалыптастыратын ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып жүргізіледі, сондай-ақ мемлекеттік статистикаға, ведомстволық статистикалық байқаудың қорытындыларына, сондай-ақ ақпараттық құралдарға негізделеді.

      Тәуекелдерді бағалау мен басқарудың ақпараттық жүйесі болмаған кезде оларға қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүзеге асырылатын бақылау субъектілері (объектілері) санының ең аз жол берілетін шегі осындай бақылау субъектілерінің жалпы санының бес пайызынан аспауға тиіс.

      13. Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес ерекшелік пен құпиялылықты ескере отырып, ақпараттық жүйелерді пайдаланатын аумақтық департаменттер үшін тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру кезінде субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу, сондай-ақ бақылау субъектісі жоғары, орташа немесе төмен тәуекел дәрежесіне жататын тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері, осы өлшемшарттарға 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін айқындау үшін субъективті өлшемшарттар тізбесіне сәйкес реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарында белгіленеді.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін есептеу тәртібі

      14. Бақылау субъектісін осы өлшемшарттардың 3-тармағына сәйкес тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін тәуекел дәрежесі көрсеткішін есептеудің мынадай тәртібі қолданылады.

      Аумақтық департаменттер осы өлшемшарттардың 9-тармағына сәйкес ақпарат жинайды және субъективті өлшемшарттар бойынша дерекқорды дереккөздерден қалыптастырады.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін (R) есептеу алдыңғы тексерулер мен бақылау (SP) субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша осы Қағидалардың (SC) 11-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттарға сәйкес бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін қорытындылау жолымен, деректер мәндерін 0-ден 100 баллға дейінгі диапозонға қалыпқа келтіре отырып, автоматтандырылған режимде жүзеге асырылады.

      Rарал = SP + SC, мұндағы

      Rарал – субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші,

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші,

      SC – осы Қағидалардың 11-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші.

      Есеп мемлекеттік бақылаудың әрбір саласы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобын бақылаудың әрбір субъектісі (объектісі) бойынша жүргізіледі. Бұл ретте мемлекеттік бақылаудың бір саласының бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жататын бағаланатын бақылау субъектілерінің (объектілерінің) тізбесі деректерді кейіннен қалыпқа келтіру үшін іріктемелі жиынтық (іріктеме) құрайды.

      15. Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы алдыңғы тексерулер мен профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша алынған деректер бойынша 0-ден 100-ге дейінгі баллмен бағаланатын бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші қалыптастырылады.

      Осы өлшемшарттардың 9-тармағында көрсетілген ақпарат көздерінің кез келгені бойынша бір өрескел бұзушылық анықталған кезде бақылау субъектісіне тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 100 балл теңестіріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Өрескел бұзушылықтар анықталмаған кезде бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші елеулі және елеусіз дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткішпен есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін анықтау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады.

      Бұл көрсеткіш келесі формула бойынша есептеледі:

      SРе = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, мұндағы:

      SРе – елеулі бұзушылықтар көрсеткіші;

      SР1 – маңызды бұзушылықтардың қажетті саны;

      SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтар саны.

      Болмашы бұзушылықтар көрсеткішін анықтау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады.

      Бұл көрсеткіш келесі формула бойынша есептеледі:

      SРб = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, мұндағы:

      SРб – болмашы бұзушылықтар көрсеткіші;

      SР1 – болмашы бұзушылықтардың қажетті саны;

      SР2 – анықталған болмашы бұзушылықтар саны.

      Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (ЅР) 0-ден 100 балға дейінгі шкала бойынша есептеледі және мынадай формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтар көрсеткіштерін жинақтау жолымен айқындалады:

      SР = SРе + SРБ, мұндағы:

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші;

      SРе – елеулі бұзушылықтар көрсеткіші;

      SРб – болмашы бұзушылықтар көрсеткіші.

      Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.

      16. Осы өлшемшарттардың 11-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу 0-ден 100 балға дейінгі шәкіл бойынша жүргізіледі және мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:



      xi – субъективті өлшемшарт көрсеткіші,

      wi – xi субъективті өлшем көрсеткішінің үлес салмағы,

      n – көрсеткіштер саны.

      Осы өлшемшарттардың 11-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.

      17. Субъектілер (объектілер) бойынша есептелген R көрсеткіші бойынша мәндер 0-ден 100 балға дейінгі диапазонға қалыпқа келтіріледі. Деректерді қалыпқа келтіру әрбір іріктемелі жиынтық (іріктеме) бойынша мынадай формуланы пайдалана отырып жүзеге асырылады:



      R – жеке бақылау субъектісінің (объектісінің) субъективті өлшемшарттары бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (қорытынды),

      Rmax – бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі шкаласы бойынша ең жоғары ықтимал мән (шкаланың жоғарғы шекарасы),

      Rmin – бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі шкаласы бойынша мүмкін болатын ең төменгі мән (шкаланың төменгі шекарасы),

      Rарал – осы Қағидалардың 14-тармағына сәйкес есептелген субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші.

4-тарау. Тексеру парақтары

      18. Тексеру парақтары бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті топтары үшін жасалады және Кодекстің 132-бабының 2-тармағына сәйкес және Кодекстің 143-бабының 2-тармағында айқындалған шарттарды сақтай отырып талаптарды қамтиды.

      19. Біртекті топтар бақылау субъектілері (объектілері) жүзеге асыратын қызмет түрлері бойынша да, тіркеу нысаны бойынша да (заңды тұлғалар, жеке тұлғалар, дара кәсіпкерлер) бөлінеді.

      20. Тексеру парақтары "Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 1021 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 807 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12701 болып тіркелген) 2,3,4,5,6,7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қалыптастырылады.

  Арнаулы әлеуметтік қызметтер
көрсету аясындағы
және мүгедектігі
бар адамдарды әлеуметтік
қорғау саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
1-қосымша

Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы талаптардың бұзылу дәрежесі

№ р/с

Өлшемшарттар

Бұзушылық дәрежесі

1

Арнаулы әлеуметтік қызметтер ұсынуға бағалау жүргізу және қажеттілікті айқындау бойынша он жұмыс күні мерзімінің сақталуы

елеулі

2

Қызметті алушыға қатысты арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілдік берілген көлемін ұсыну туралы шешім шығару бойынша үш жұмыс күні мерзімінің сақталуы

елеулі

3

Қызмет алушыға ұйымның мамандарының қадағалауынан кейін жеке жұмыс жоспарын әзірлеу бойынша күнтізбелік он төрт күн мерзімінің сақталуы

елеулі

4

Қызмет алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырап, жеке жұмыс жоспарының және электрондық картотека журналының болуы және толтырылуы

өрескел

5

Қызмет алушылардың нақты құрамының Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің және әлеуметтік қызметтер порталының деректеріне сәйкес келуі

болмашы

6

Қызмет алушыға қатысты арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетудің дәлелді тоқтатыла тұруын және (немесе) тоқтатылуын растайтын құжаттардың болуы

елеулі

7

Стационар және жартылай стационар жағдайларында: медициналық-әлеуметтік мекемелерде, оңалту орталықтарында, мүгедектігі бар балаларға арналған оқу орындарында, аумақтық әлеуметтік қызмет көрсету орталықтарында, күндіз болу бөлімшелерінде, әлеуметтік бейімдеу орталықтарында қызмет көрсетілетін адамдар үшін заттай тамақтану, диеталық тамақтануды қоса алғанда, тамақ ұсыну;
жеке қызмет көрсетушінің әлеуметтік-тұрмыстық және гигиеналық сипаттағы қызметті көрсетуі;
киім, аяқкиім, төсек жабдықтарын, жеке гигиена заттарын беру бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

өрескел

8

Стационар және жартылай стационар жағдайында тұрғын алаң, бейімделген орынжайлар мен құрылғылар, сондай-ақ оңалту, емдік, білім беру, мәдени іс-шараларды, діни рәсімдерді өткізу үшін жиһаз бен арнайы құралдармен жабдықталған орынжайлар беру бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

өрескел

9

Стационар және жартылай стационар жағдайларында көлік қызметтерін ұсыну бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

елеулі

10

Стационар және жартылай стационар жағдайларында тұрмыстық қызмет көрсетумен қамтамасыз ету (кір жуу, кептіру, үтіктеу, киімдерді, ішкі киімдерді, төсек орын жабдықтарын дезинфекциялау) бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

елеулі

11

Стационар және жартылай стационар жағдайларында мамандандырылған кабинеттер паспорттарының болуы бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

болмашы

12

Стационар және жартылай стационар жағдайларында:
медициналық-әлеуметтік тексеруді, медициналық процедураларды, оңалту мен емдеу-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және жүргізу;
дәрігерге дейінгі және алғашқы медициналық-санитариялық көмек, дәрілік заттармен қамтамасыз ету бойынша тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін алуда көмек көрсету бойынша әлеуметтік-медициналық қызметтерді ұсыну

өрескел

13

Стационар және жартылай стационар жағдайларында мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламаларына сәйкес медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізуге, протездік-ортопедиялық және есту-протездік көмекпен, санаторий-курорттық емделумен, техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдармен, міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз етуге жәрдемдесу және техникалық (орнын толтырушы) және міндетті гигиеналық құралдарды пайдалануға үйрету бойынша әлеуметтік-медициналық қызметтерді ұсыну

өрескел

14

Стационар және жартылай стационар жағдайларында:
әлеуметтік-медициналық мәселелер жөнінде консультация беру;
паллиативтік, психиатриалық және психотерапиялық көмек көрсету бойынша әлеуметтік-медициналық қызметтерді ұсыну

өрескел

15

Стационар және жартылай стационар жағдайларында:
психологиялық диагностиканы, тексеруді, консультация беруді, түзетуді жүзеге асыру;
психологиялық көмек қызметтерін көрсету, психологиялық тренингтер, өзара қолдау топтарында, қарым-қатынас клубтарында сабақтар өткізу бойынша әлеуметтік-психологиялық қызметтерді ұсыну

елеулі

16

Стационар және жартылай стационар жағдайларында:
әлеуметтік-педагогикалық консультация беру, педагогикалық диагностика жүргізу;
жалпы білім беру мектептерінде тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың білім алуына жәрдемдесу;
тұрмыстық бағдарлану, өзіне-өзі қызмет көрсету, жеке гигиена, тұрмыста және қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау дағдыларын қалыптастыру, өзін-өзі бақылау, қарым-қатынас жасау және өзге де тыныс-тіршілік дағдыларын үйретуді жүзеге асыру;
түзеу-дамыту диагностикасын;
балалардың ақыл-ой қабілеттеріне сәйкес арнайы оқу бағдарламалары бойынша білім алуына жәрдемдесу;
тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың жалпы білім беретін мектептерде, техникалық және кәсіптік ұйымдарда білім алуына жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтерді ұсыну

өрескел

17

Стационар және жартылай стационар жағдайларында мамандандырылған кабинеттерде емдік-еңбек қызметін жүргізу бойынша әлеуметтік-еңбек қызметтерін ұсыну

елеулі

18

Стационар және жартылай стационар жағдайларында қызмет алушылардың жоғалтқан тұрмыстық дағдыларын қалпына келтіру және қолжетімді кәсіптік дағдыларға үйрету, мүгедектігі бар адамдарды кәсіптік оңалту және бағдарлау, тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларды кәсіптік бағдарлау іс-шараларын жүзеге асыру бойынша профиль бойынша еңбек дағдыларын қалыптастыру бойынша әлеуметтік-еңбек қызметтерін көрсету

елеулі

19

Стационар және жартылай стационар жағдайларында:
мерекелер мен демалыс іс-шараларын ұйымдастыру және осы іс-шараларға қызмет алушыларды тарту;
клубтық және үйірмелік жұмыстарды ұйымдастыру, жүргізу шарттарын сақтау бойынша әлеуметтік-мәдени қызметтерді ұсыну

елеулі

20

Стационар және жартылай стационар жағдайларында тиісті жәрдемақыларды, өтемақыларды, алименттер мен басқа да төлемдерді алуға жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-экономикалық қызметтерді ұсыну

елеулі

21

Стационар және жартылай стационар жағдайларында:
заң тұрғысынан консультация беру және заң көмегін көрсету;
құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін сотта өкілдікті қамтамасыз етуді сақтау;
жәрдемақыларды, басқа да әлеуметтік төлемдерді сенімхат бойынша алуды жүзеге асыру бойынша әлеуметтік-құқықтық қызметтерді ұсыну

елеулі

22

Стационар және жартылай стационар жағдайында көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтердің сапасын сақтау

өрескел

23

Үйде қызмет көрсету жағдайларында жеке қызмет көрсетушінің әлеуметтік-тұрмыстық және гигиеналық сипаттағы қызметтерді, тұрмыстық қызметтерді көрсету бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

өрескел

24

Үйде қызмет көрсету жағдайларында қарттар мен мүгедектігі бар адамдарды үйден тыс жерде бір елді мекен шегінде ілесіп жүру, ыстық тамақ, азық-түлік және күнделікті қажетті азық-түліктік емес тауарларды сатып алу және үйге жеткізіп беру, ас әзірлеуге көмектесу, пеш жағуға, отын, көмір және су тасуға жәрдемдесу, киімдерді жууға, химиялық тазалауға, жөндеуге тапсыру және оларды алып келу, кір жууға көмектесу, тұрғын жайларды жөндеуге және жинауға жәрдемдесу, тұрғын үй және коммуналдық қызметтерді төлеуге жәрдемдесу, жерлеу қызметін ұйымдастыруға көмектесу жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

өрескел

25

Үйде қызмет көрсету жағдайларында қызмет алушылардың отбасы мүшелерін жеке қызмет көрсету және санитариялық-гигиеналық сипаттағы практикалық дағдыларға үйретуді жүзеге асыру бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

болмашы

26

Үйде қызмет көрсету жағдайларында мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламаларына сәйкес дәрігерге дейін көмек көрсетуді ұйымдастыру бойынша;
медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізуге, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін, протездік-ортопедиялық және есту-протездік көмек алуға жәрдемдесу, санаторий-курорттық емделу, техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдармен, міндетті гигиеналық құралдармен және дәрілік заттармен қамтамасыз етуге жәрдемдесу бойынша; медициналық консультациялар, медициналық процедуралар, оңалту іс-шараларын жүргізу, санитариялық-гигиеналық қызметтерді жүзеге асыру бойынша әлеуметтік-медициналық қызметтерді ұсыну

өрескел

27

Үйде қызмет көрсету жағдайларында тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларды патронаждық бақылауды, үйге дәрігер шақыртуды жүзеге асыру және қызметті алушыларға денсаулық сақтау ұйымдарына ілесіп жүру бойынша әлеуметтік-медициналық қызметтерді ұсыну

болмашы

28

Үйде қызмет көрсету жағдайларында әлеуметтік-психологиялық патронаж жүргізу;
әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету, отбасы мүшелеріне әлеуметтік-психологиялық қолдау көрсету бойынша әлеуметтік-психологиялық қызметтерді ұсыну

елеулі

29

Үйде қызмет көрсету жағдайларында:
әлеуметтік-педагогикалық консультациялар, отбасы мүшелеріне консультациялар жүргізу;
тұрмыстық бағдар негіздеріне үйрету, өзіне-өзі қызмет көрсету, жеке гигиена, тұрмыста және қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру негіздеріне, қарым-қатынас дағдыларына және басқа да тыныс-тіршілік түрлеріне үйретуді жүзеге асыру бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтерді ұсыну

елеулі

30

Үйде қызмет көрсету жағдайларында балалардың білім алуына, кәсіптік білім алуына жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтерді ұсыну

болмашы

31

Үйде қызмет көрсету жағдайларында кәсіптік бағдар беру іс-шараларын жүргізу бойынша әлеуметтік-еңбек қызметтерін ұсыну

елеулі

32

Үйде қызмет көрсету жағдайларында:
қызмет алушылар мен олардың отбасы мүшелеріне үй жағдайындағы жұмысты ұйымдастыруда консультациялар беру;
мамандық алуға жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-еңбек қызметтерін ұсыну

болмашы

33

Үйде қызмет көрсету жағдайларында:
мерекелер мен демалыс іс-шараларын ұйымдастыру, клуб және үйірме жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу бойынша әлеуметтік-мәдени қызметтерді ұсыну

елеулі

34

Үйде қызмет көрсету жағдайларында қызметті алушыларды демалыс іс-шараларына тарту бойынша әлеуметтік-мәдени қызметтерді ұсыну

болмашы

35

Үйде қызмет көрсету жағдайларында:
тиісті жеңілдіктерді, жәрдемақыларды, өтемақыларды, алименттер мен басқа да төлемдерді алуға, тұрғын үй жағдайын жақсартуға жәрдемдесу;
қарттар мен мүгедектігі бар адамдарға, сондай-ақ бала тәрбиелеп отырған және он сегіз жастан асқан адамдарды күтіп-бағатын отбасыларға өзін-өзі қамтамасыз ету және отбасының материалдық жағдайын жақсарту мәселелері бойынша консультациялар жүргізу бойынша әлеуметтік-экономикалық қызметтерді ұсыну

елеулі

36

Үйде қызмет көрсету жағдайларында:
заңды тұрғыдан консультациялар беру және заң көмегін көрсету;
қамқорлық немесе қорғаншылық функцияларын жүзеге асыратын органдарға балаларды асырап алуға, қамқорлыққа, патронатқа, қорғаншылыққа алуға жәрдемдесу;
кәмелетке толмағандар істері жөніндегі комиссияға бала тәрбиесінен жалтаратын ата-аналарға ұсынымдар ресімдеу;
қызмет алушыларға немесе олардың отбасы мүшелеріне отбасында жасалған физикалық және психикалық күш көрсетуде кінәлі адамдарды қылмыстық жауапкершілікке тартуға жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-құқықтық қызметтерді ұсыну

елеулі

37

Үйде қызмет көрсету жағдайларында адвокаттың заң көмегін тегін алуға жәрдемдесуді қамтамасыз ету бойынша әлеуметтік-құқықтық қызметтерді ұсыну

болмашы

38

Үйде қызмет көрсету жағдайында көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтердің сапасын сақтау

өрескел

39

Уақытша болу жағдайларында:
койко-орын, жиһаз беру, төсек-орын жабдықтарымен, жеке гигиена заттарымен және ішкі киіммен қамтамасыз ету, жеке басты куәландыратын құжаттарды қалпына келтіруге жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

өрескел

40

Уақытша болу жағдайларында: медициналық-әлеуметтік мекемелерде, оңалту орталықтарында, мүгедектігі бар балаларға арналған оқу орындарында, аумақтық әлеуметтік қызмет көрсету орталықтарында, күндіз болу бөлімшелерінде, әлеуметтік бейімдеу орталықтарында қызмет көрсетілетін адамдар үшін жеке қызмет көрсетушінің және гигиеналық сипаттағы тұрмыстық қызмет көрсетуді, әлеуметтік-тұрмыстық қызмет көрсетуді сақтау, іш киімді, киімді, төсек-орын жабдықтарын дезинфекциялау;
заттай тамақтануды ұсыну бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

өрескел

41

Уақытша болу жағдайларында қызмет алушылардың емделуі, білім алуы үшін тасымалдау көлік қызметтерін ұсыну бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді, жүріп-тұруы қиын адамдарға уақытша болу ұйымы баратын жеріне дейін ілесіп баруды ұсыну

елеулі

42

Уақытша болу жағдайларында бұрынғы тұрғылықты жеріне жіберуге жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-тұрмыстық қызметтерді ұсыну

болмашы

43

Уақытша болу жағдайларында:
алғашқы медициналық тексеруді және санитариялық тазалау жүргізуді жүзеге асыру, дәрігерге дейінгі көмек көрсету;
ауруханаға жатқызуға ықпал жасауға, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін алуға, дәрігерлердің қорытындысы бойынша дәрілік заттармен қамтамасыз етуге жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-медициналық қызметтерді ұсыну

өрескел

44

Уақытша болу жағдайларында:
профильді мамандардың медициналық консультациялар беруі;
медициналық-әлеуметтік сараптамаға жіберу үшін құжаттарды дайындауға жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-медициналық қызметтерді ұсыну;
абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламаларына сәйкес техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдармен қамтамасыз етуге, санаторий-курорттық емделуді алуға жәрдемдесу

елеулі

45

Уақытша болу жағдайларында психологиялық диагностиканы, тексеруді, консультацияларды, түзетуді жүзеге асыру, психологиялық көмек көрсету, психологиялық тренингтер өткізу бойынша әлеуметтік-психологиялық қызметтерді ұсыну

елеулі

46

Уақытша болу жағдайларында кәсіптік бағдарлау, еңбек дағдыларын қалыптастыру жөніндегі іс-шараларды және қолжетімді кәсіптік дағдыларға үйрету жөніндегі іс-шараларды өткізуге жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-еңбек қызметтерді ұсыну

елеулі

47

Уақытша болу жағдайларында бар еңбек дағдыларын тексеру жөніндегі іс-шараларды өткізу бойынша әлеуметтік-еңбек қызметтерін ұсыну

болмашы

48

Уақытша болу жағдайларында:
мерекелер мен демалыс іс-шараларын ұйымдастыру;
клуб және үйірме жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу бойынша әлеуметтік-мәдени қызметтерді ұсыну

елеулі

49

Уақытша болу жағдайларында қызмет алушыларды демалыс іс-шараларына тарту бойынша әлеуметтік-мәдени қызметтерді ұсыну

болмашы

50

Уақытша болу жағдайларында тиісті жеңілдіктерді, жәрдемақыларды, өтемақыларды алу бойынша әлеуметтік-экономикалық қызметтерді ұсыну

елеулі

51

Уақытша болу жағдайларындазаңды тұрғыда консультациялар беру және заң көмегін көрсету, егде жастағы азаматтар мен мүгедектігі бар адамдарды халықты әлеуметтік қорғаудың стационарлық мекемелеріне орналастыру үшін қажетті құжаттарды ресімдеуде жәрдемдесу бойынша әлеуметтік-экономикалық қызметтерді ұсыну

елеулі

52

Уақытша болу жағдайында көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтердің сапасын сақтау

өрескел

53

Мүгедектіктігі бар адамдарды кіріс топтарына (сыртқы баспалдақ, пандус, кіру алаңы, кіру және ішкі есіктері, есік табалдырығы, баспалдақтар) қолжетімділігін қамтамасыз ету

өрескел

54

Мүгедектігі бар адамдарды қызмет көрсету аймақтарына (гардероб, тіркеу орны, анықтама бұрышы, касса және басқа да қызмет көрсету орындары) қолжетімділігін қамтамасыз ету

елеулі

55

Мүгедектігі бар адамдарды санитариялық-тұрмыстық орынжайларға (универсалды кабинасы бар дәретхана, қолжуғыш, ванна бөлмесі, душ бөлмесі, унитаз, раковина, жедел жәрдем түймешегі, есік тұтқалары) қолжетімділігін қамтамасыз ету

өрескел

56

Мүгедектігі бар адамдарды объектіде бұқаралық ақпарат құралдары және телекоммуникация нысандарына қолжетімділігін қамтамасыз ету (ақпараттың тактильдік құралдары, белгілер мен символдар, дабыл сигналдары, лифтілердегі хабарлағыштар)

елеулі

57

Мүгедектігі бар адамдарға объекті аумағына қолжетімділігін қамтамасыз ету (жерасты көлік қоятын орын, такси және автобус аялдамалары, әкімшілік ғимарат, вокзал, сауда орталықтары)

өрескел

58

Мүгедектігі бар адамдарға жол қозғалысында қолжетімділігін қамтамасыз ету (жолдар, тротуарлар, сыртқы баспалдақ, тиісті стандарттан жоғары табалдырық, ішкі пандустар)

өрескел

59

Мүгедектігі бар адамдарға қоғамдық көлік түрлеріне қолжетімділігін қамтамасыз ету

елеулі

60

Мүгедектігі бар адамдарды мәдени-ойын-сауық іс-шараларына қолжетімділігін қамтамасыз ету

елеулі

61

Мүгедектігі бар адамдарды протездік-ортопедиялық көмекпен қамтамасыз ету

өрескел

62

Мүгедектігі бар адамдарды сурдотехникалық құралдармен қамтамасыз ету

өрескел

63

Мүгедектігі бар адамдарды тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз ету

өрескел

64

Мүгедектігі бар адамдарды арнайы жүріп-тұру құралдарымен (кресло-арбамен) қамтамасыз ету

өрескел

65

Мүгедектігі бар адамдарды санаторий-курорттық емдеумен қамтамасыз ету

елеулі

66

Жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектігі бар адамдар үшін жеке көмекші беру

елеулі

67

Есту қабілеті бұзылған мүгедектерге ымдау тілінің маманын ұсыну

елеулі

68

Мүгедектігі бар адамдарды міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету

елеулі

69

Мүгедектігі бар адамдарды стационар жағдайларында халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтермен қамтамасыз ету

елеулі

70

Мүгедектігі бар адамдарды жартылай стационар жағдайларында халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтермен қамтамасыз ету

елеулі

71

Мүгедектігі бар адамдарға үйде қызмет көрсету жағдайларында халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтермен қамтамасыз ету

елеулі

72

Әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталында тіркелген өнім берушілердің мынадай талаптарға сәйкес келуі:
1) сәйкестігін міндетті түрде растауға жататын тауарларды беру кезінде сәйкестік сертификаты немесе сәйкестік туралы декларациясының болуы;
2) мемлекеттік тіркелуге және қайта тіркелуге тиіс медициналық бұйымдарға жататын техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдар мен арнаулы жүріп-тұру құралдарын беру кезінде тіркеу куәлігінің болуы;
3) салықтық берешегі және әлеуметтік төлемдер бойынша берешегінің болмауы;
4) банкроттық не тарату рәсімінің болмауы;
5) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімінде болмауы;
6) сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне және (немесе) Ұлттық әл-ауқат қорының сенімсіз әлеуетті өнім берушілерінің (өнім берушілердің) тізбесіне енгізілмегені;
7) тауарларды өткізу және (немесе) қызметтерді көрсету үшін шығарылған жерін, сипаттамаларын және бағасын растайтын құжаттардың болуы;
8) санаторий-курорттық емдеуді және медициналық оңалтуды ұсыну кезінде медициналық қызметті жүзеге асыруға лицензиясының болуы;
9) ымдау тілі маманының әлеуметтік қызметін көрсету кезінде біліктілігін растайтын құжаттың болмауы.

өрескел

73

Мүгедектігі бар адамды абилитациялау мен оңалтудың жеке бағдарламасы негізінде мүгедектігі бар адамдар әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталы арқылы тауарларды және (немесе) көрсетілетін қызметтерді сатып алуға тапсырысты жүзеге асыруды қамтамасыз етуі

өрескел

74

Комиссияның мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталына орналастыратын, әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталы арқылы өнім беруші өзіне алған міндеттемелерді орындамау және (немесе) тиісінше орындамау туралы ақпаратты уақтылы қарауы және тиісті шешім қабылдауы

өрескел

75

Комиссияның Әлеуметтік қызметтер порталына өнім берушілерді жіберу, оларды тіркеу және тіркеуден шығару тәртібін сақтауы

өрескел

76

Мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталы арқылы өткізу кезінде мемлекеттік бюджет қаражатынан тауарлардың/көрсетілетін қызметтердің кепілдік берілген сомасын уақтылы өтеуді қамтамасыз ету

өрескел

77

Бұқаралық ақпарат құралдарының ресми ақпарат көздерінен және мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарынан әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-медициналық қызметтердің кепілдік берілген көлемінің орындалмау фактісінің болуы

өрескел

78

Бұқаралық ақпарат құралдарының ресми ақпарат көздерінен және мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарынан әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-еңбек, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-құқықтық қызметтердің кепілдік берілген көлемінің орындалмау фактісінің болуы

елеулі

79

Бұқаралық ақпарат құралдарының ресми ақпарат көздерінен және мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарынан және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Интерактивтік қолжетімділік картасы" ақпараттық порталындағы мәліметтерден мүгедектігі бар адамдардың кіріс топтарына, санитариялық-тұрмыстық орынжайларға, объект аумағында, объектілерге баратын жолдарға қолжетімділігі қамтамасыз етілмеу фактісінің болуы

өрескел

80

Бұқаралық ақпарат құралдарының ресми көздерінен, мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарынан және Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Интерактивтік қолжетімділік картасы" ақпараттық порталындағы мәліметтерден мүгедектігі бар адамдарға қызмет көрсету аймақтарына, объектілерде ақпарат және телекоммуникация құралдарына, қоғамдық көлік түрлеріне қолжетімділігі қамтамасыз етілмеу фактісінің болуы

елеулі

81

Бұқаралық ақпарат құралдарының ресми көздерінен және мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарынан мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және жеке оңалтудың бағдарламасына сәйкес протездік-ортопедиялық көмекпен, сурдотехникалық құралдармен, тифлотехникалық құралдармен және арнайы жүріп-тұру құралдарымен (кресло-арбалармен) қамтамасыз ету бөлігінде оңалту іс-шараларының орындалмау фактісінің болуы

өрескел

82

Бұқаралық ақпарат құралдарының ресми көздерінен және мемлекеттік органдардың интернет ресурстарынан мүгедектігі бар адамдарды абилитациялаудың және оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектерді санаторий-курорттық емделумен, жеке көмекші қызметімен, есту қабілеті нашар мүгедектігі бар адамдарды ымдау тілі маманымен, міндетті гигиеналық құралдармен, стационар, жартылай стационар және үйде қызмет көрсету жағдайларында халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтермен қамтамасыз ету бөлігінде оңалту іс-шараларының орындалмау фактісінің болуы

елеулі

83

Жергілікті атқарушы органдардың (бұдан әрі - ЖАО) деректері бойынша арнаулы әлеуметтік қызметтің кепілдік берілген көлемін алушылардың нақты құрамының Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының есептік деректеріне сәйкес келмеуі

елеулі

84

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесіндегі немесе ЖАО-ның ақпаратындағы және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректер бойынша әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-медициналық қызметтердің кепілдік берілген көлемінің орындалмау фактісінің болуы

өрескел

85

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің немесе ЖАО ақпаратының және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректері бойынша әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-еңбек, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-құқықтық қызметтердің кепілдік берілген көлемінің орындалмау фактісінің болуы

елеулі

86

ЖАО деректері бойынша мүгедектігі бар адамдарға кіру топтарына, санитариялық-тұрмыстық үй-жайларға, объектінің аумағына, объектіге бару жолында қолжетімділігінің қамтамасыз етілмеу фактісінің болуы

өрескел

87

ЖАО деректері бойынша мүгедектігі бар адамдарға қызмет көрсету аймақтарына, объектідегі ақпарат және телекоммуникация құралдарына, қоғамдық көлік түрлеріне қолжетімділігінің қамтамасыз етілмеу фактісінің болуы

елеулі

88

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің немесе ЖАО ақпаратының және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректері бойынша мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес протездік-ортопедиялық көмекпен, сурдотехникалық құралдармен, тифлотехникалық құралдармен және арнайы жүріп-тұру құралдармен (кресло-арбалармен) қамтамасыз ету бөлігінде оңалту іс-шараларының орындалмау фактісінің болуы

өрескел

89

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің немесе ЖАО ақпаратының және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректері бойынша мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес санаторий-курорттық емделумен, жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектерді жеке көмекшінің қызметтерімен, есту қабілеті нашар мүгедектерді ымдау тілі маманымен, міндетті гигиеналық құралдармен, стационар, жартылай стационар және үйде қызмет көрсету жағдайларында халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтерімен қамтамасыз ету бөлігінде оңалту іс-шараларының орындалмау фактісінің болуы

елеулі

90

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Интерактивтік қолжетімділік картасы" ақпараттық порталындағы мәліметтерден мүгедектігі бар адамдардың кіреберіс топтарға, санитариялық-тұрмыстық орынжайларға, объекті аумағына, объектілердің қозғалыс жолына кіруін қамтамасыз етпеу фактісінің болуы

өрескел

91

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Интерактивтік қолжетімділік картасы" ақпараттық порталындағы мәліметтерден мүгедектігі бар адамдардың қызмет көрсету аймақтарына, объектідегі ақпарат және телекоммуникация құралдарына қол жеткізуін қамтамасыз етпеу фактісінің болуы

өрескел

92

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректері бойынша мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламаларына сәйкес протездік-ортопедиялық көмекпен, сурдотехникалық құралдармен, тифлотехникалық құралдармен және арнайы жүріп-тұру құралдарымен (кресло-арбалармен) қамтамасыз ету бөлігінде оңалту іс-шараларын орындамау фактісінің болуы

өрескел

93

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректері бойынша санаторий-курорттық емдеумен қамтамасыз ету бөлігінде, жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектігі бар адамдарды жеке көмекшінің қызметтерімен, есту бойынша мүгедектігі бар адамдар үшін есту тілі маманымен, стационар жағдайында халықты әлеуметтік қорғау саласындағы міндетті гигиеналық құралдармен, арнаулы әлеуметтік қызметтермен қамтамасыз ету бөлігінде, мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламаларына сәйкес жартылай стационарда және үйде қызмет көрсету жағдайында оңалту іс-шараларын орындамау фактісінің болуы

елеулі

94

Жергілікті атқарушы органдардың (бұдан әрі - ЖАО) деректері бойынша арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілді көлемін алушылардың нақты құрамының Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының есептік деректерімен сәйкес келмеуі

елеулі

95

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының немесе ЖАО ақпаратының деректері бойынша әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік - медициналық қызметтердің кепілдік берілген көлемін орындамау фактісінің болуы

өрескел

96

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының немесе ЖАО ақпаратының деректері бойынша әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-еңбек, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-құқықтық қызметтердің кепілдік берілген көлемін орындамау фактісінің болуы

елеулі

  Арнаулы әлеуметтік қызметтер
көрсету саласындағы
және мүгедектігі бар
адамдарды әлеуметтік қорғау
саласындағы тәуекел дәрежесін
бағалау өлшемшарттарына
2-қосымша

Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету саласындағы және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары бойынша тәуекел дәрежесін айқындауға арналған субъективті өлшемшарттар тізбесі

Р/с №

Субъективті өлшемшарттар көрсеткіші

Субъективті өлшемшарт көрсеткіші бойынша ақпарат көзі

Маңыздылығы бойынша үлес салмағы, балл (барлығы 100 баллға дейін болуы тиіс), wi

Шарттар / мәндер, xi

1-шарты / мәні

2-шарты / мәні

1

2

3

4

5

6

Бару арқылы профилактикалық бақылау үшін

1

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің немесе ЖАО ақпаратының және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректері бойынша мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес протездік-ортопедиялық көмекпен, сурдотехникалық құралдармен, тифлотехникалық құралдармен және арнайы жүріп-тұру құралдармен (кресло-арбалармен) қамтамасыз ету бөлігінде оңалту іс-шараларының орындалмау фактісінің болуы

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері

100%

Қамтамасыз ету

Қамтамасыз етілмеген

2

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің немесе ЖАО ақпаратының және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректері бойынша мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес санаторий-курорттық емделумен, жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектігі бар адамдарды жеке көмекшінің қызметтерімен, есту қабілеті нашар мүгедектігі бар адамдарды ымдау тілі маманымен, міндетті гигиеналық құралдармен, стационар, жартылай стационар және үйде қызмет көрсету жағдайларында халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтерімен қамтамасыз ету бөлігінде оңалту іс-шараларының орындалмау фактісінің болуы

70%

Қамтамасыз ету

Қамтамасыз етілмеген

3

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің немесе ЖАО ақпаратының және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректері бойынша мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес протездік-ортопедиялық көмекпен, сурдотехникалық құралдармен, тифлотехникалық құралдармен және арнайы жүріп-тұру құралдармен (кресло-арбалармен) қамтамасыз ету бөлігінде оңалту іс-шараларының орындалмау фактісінің болуы

Әлеуметтік қызметтер порталында тіркелу үшін өнім беруші ұсынған құжаттар топтамасын зерделеу негізінде әлеуметтік қызметтер порталының деректерін және Комиссия қорытындысының нәтижелерін талдау.

100%

Қамтамасыз ету

Қамтамасыз етілмеген

4

Е-собес автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің немесе ЖАО ақпаратының және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер порталының деректері бойынша мүгедектігі бар адамдарды абилитациялау және оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес санаторий-курорттық емделумен, жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектігі бар адамдарды жеке көмекшінің қызметтерімен, есту қабілеті нашар мүгедектігі бар адамдарды ымдау тілі маманымен, міндетті гигиеналық құралдармен, стационар, жартылай стационар және үйде қызмет көрсету жағдайларында халықты әлеуметтік қорғау саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтерімен қамтамасыз ету бөлігінде оңалту іс-шараларының орындалмау фактісінің болуы

70%

Қамтамасыз ету

Қамтамасыз етілмеген

      Шаблонды толтыру бойынша нұсқаулық:

      1) субъективті өлшемшарттардың көрсеткіштері мемлекеттік бақылаудың әрбір саласындағы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті топтары үшін айқындалады.

      2) 2-бағанда субъективті өлшемшарт көрсеткіші көрсетіледі.

      3) 3-бағанда ақпараттың басым көздері көрсетіледі.

      4) 4-бағанда балдардағы субъективті өлшемшарт көрсеткішінің маңыздылығы бойынша үлес салмағы көрсетіледі. Осы баған бойынша барлық жолдардың қосындысы 100 баллға дейін болуы тиіс.

      5) 5-бағанда субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін есептеуде субъективті өлшемшарт көрсеткішін есепке алу шарттары және әрбір шартқа сәйкес келетін субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің сандық мәндері көрсетіледі. Сандық мәндер тәуекелдің жоғарылауына байланысты 0-ден 100-ге дейінгі пайызбен көрсетіледі. Субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің жол берілетін мәндері Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерімен регламенттелуге тиіс.

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады