Ескерт. Күші жойылды – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 13.06.2024 № 33 (01.07.2024 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабына және 143-бабының 2 және 3-тармақтарына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
1. Мыналар:
1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес кәсіпкерлік субъектілерінің қызметі салаларында бақылауды және қадағалауды жүзеге асыратын мемлекеттік органдарға қатысты тексеру парағы;
3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес бірінші және екінші санаттағы рұқсаттарды беруді, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға хабарламалар қабылдауды жүзеге асыратын мемлекеттік органдарға қатысты тексеру парағы бекітілсін.
2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және қорғау департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және оны Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі |
А. Куантыров |
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және
арнайы есепке алу
жөніндегі комитеті
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі 2023 жылғы 12 мамырдағы № 63 бұйрығына 1-қосымша |
Кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Осы кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 143-бабының 3-тармағына сәйкес бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу мақсатында Кодекстің 138 және 139-баптарына сәйкес кәсіпкерлік субъектілерінің қызметі салаларында бақылауды және қадағалауды және "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес бірінші және екінші санаттағы рұқсаттарды беруді, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға хабарламалар қабылдауды жүзеге асыратын бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін әзірленді және тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру тәртібін айқындайды.
2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
1) тәуекел – салдарының ауырлық дәрежесін ескере отырып, бақылау субъектісінің қызметі нәтижесінде кәсіпкерлік субъектілерінің құқықтары мен заңды мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
2) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекел дәрежелері бойынша бөлу арқылы қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау процесі;
3) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – бақылау субъектісінің тікелей қызметімен, салалық даму ерекшеліктерімен және осы дамуға әсер ететін факторлармен байланысты, бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің әртүрлі дәрежелеріне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;
4) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – белгілі бір қызмет саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жекелеген бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланысты емес бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
5) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бір бақылау субъектісі (объектісі) қызметінің нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
6) тексеру парағы – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын талаптар тізбесі, олардың сақталмауы кәсіпкерлік субъектілерінің құқықтары мен заңды мүдделеріне зиян келтіруге әкеп соғады;
7) өрескел бұзушылықтар – кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген, әкімшілік жауапкершілікке әкеп соғатын талаптарды бұзушылықтар;
8) елеулі бұзушылықтар – кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген, әкімшілік жауапкершілікке әкеп соқпайтын және өрескел және болмашы бұзушылықтарға жатпайтын талаптарды бұзушылықтар;
9) болмашы бұзушылықтар – кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген, бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексерулер жүргізу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарының және тексеру парақтарының болмауымен және оларды реттеуші мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарында орналастырмаумен, сондай-ақ лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны электрондық нысанда тиісінше ресімдемеумен байланысты талаптарды бұзушылықтар.
Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 18.03.2024 № 11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.3. Кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін айқындау кәсіпкерлік субъектілерінің құқықтары мен заңды мүдделерінің бұзылу ықтималдығына байланысты жүзеге асырылады.
4. Барлық ықтимал тәуекелдерге талдау жүргізу кезінде бақылау субъектілері екі тәуекел дәрежесі (жоғары және жоғары дәрежеге жатқызылмаған) бойынша бөлінеді.
5. Бақылау субъектілерін тәуекел дәрежесіне жатқызу объективті және субъективті өлшемшарттар негізінде жүзеге асырылады.
2-тарау. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу кезінде тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру
6. Кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы бақылау субъектілеріне бару арқылы профилактикалық бақылаудың ерекшелігі ескеріле отырып, Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының деректеріне сәйкес пайыздық арақатынаста өткен жылғы ұқсас кезеңмен салыстырғанда шағын және орта бизнестің жұмыс істеп тұрған субъектілерінің саны өсімінің көрсеткіші ең аз екі өңірде (облыста, республикалық маңызы бар қалада, астанада) бақылау субъектілерін іріктеу жүргізіледі.
Бұл ретте соңғы үш жылда бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүзеге асырылған өңірлердегі (облыстағы, республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) бақылау субъектілері іріктеуге жатпайды.
Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) профилактикалық бақылау жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау арқылы қалыптастырылады.
Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 18.03.2024 № 11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.1-параграф. Объективті өлшемшарттар
7. Объективті өлшемшарттар бойынша іріктелген өңірлерде (облыста, республикалық маңызы бар қалада, астанада):
1) Кодекстің 138 және 139-баптарына сәйкес кәсіпкерлік субъектілерінің қызметі салаларындағы мемлекеттік бақылауды және қадағалауды;
2) Заңға сәйкес бірінші және екінші санаттағы рұқсаттарды беруді жүзеге асыратын барлық бақылау субъектілері тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатады.
8. Объективті өлшемшарттар бойынша Заңға сәйкес кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға хабарламалар қабылдауды жүзеге асыратын іріктелген өңірлердегі (облыстағы, республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) бақылау субъектілері тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатпайды.
9. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу мақсатында объективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне қатысты субъективті өлшемшарттар қолданылады.
2-параграф. Субъективті өлшемшарттар
10. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай:
1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;
2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.
11. Субъективті өлшемшарттарды талдау және бағалау бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды әлеуетті тәуекелі ең жоғары бақылау субъектісіне қатысты шоғырландыруға мүмкіндік береді.
12. Тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:
1) мемлекеттік органдардың, бұқаралаық ақпарат құралдарының ресми интернет-ресурстарына талдау жасау;
2) бақылау және қадағалау субъектісіне және (немесе) тексерулерге бару арқылы алдыңғы профилактикалық бақылаудың нәтижелері.
Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 18.03.2024 № 11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.13. Субъективті өлшемшарттар бойынша іріктелген өңірлер (облыс, республикалық маңызы бар қала, астана) шеңберінде талдаудың алдындағы жартыжылдықта:
1) кәсіпкерлік субъектілерінің қызметі салаларында жүргізілген бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексерудың;
2) бірінші және екінші санаттағы рұқсаттарды беруден бас тартулардың ең көп саны болған бақылау субъектілері тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатады.
Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 18.03.2024 № 11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.14. Тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.
15. Талданатын кезеңде тексерулерге бару арқылы профилактикалық бақылау субъектілерін іріктеу кезінде бұрын есепке алынған және алдыңғы талданатын кезеңде пайдаланылған бақылау және қадағалау салалары, бірінші және екінші санаттағы рұқсаттар ескерілмейді.
Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 18.03.2024 № 11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.16. Кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы бұзушылықтар үш дәрежеге бөлінеді: өрескел, елеулі және болмашы. Талаптарды бұзу дәрежесі осы Өлшемшарттарға қосымшаға сәйкес айқындалады.
17. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылаудың жартыжылдық тізімдері негізінде жүргізіледі.
Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері ең үлкен бақылау субъектілерінің басымдықтары ескеріле отырып жасалады.
3-тарау. Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткішін есептеу
18. Барлық ықтимал тәуекелдерге талдау жүргізілгеннен кейін бақылау субъектілері екі тәуекел дәрежесі (жоғары және жоғары дәрежеге жатқызылмаған) бойынша бөлінеді.
Бақылау субъектісін тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеудің мынадай тәртібі қолданылады.
Бір өрескел бұзушылық анықталған кезде бақылау субъектісіне тәуекел дәрежесінің 100 деген көрсеткіші беріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.
Егер өрескел бұзушылықтар анықталмаса, тәуекел дәрежесінің көрсеткішін айқындау үшін елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтар бойынша қосынды көрсеткіш есептеледі.
Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:
SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, мұндағы:
SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;
SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;
SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны;
Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:
SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, мұндағы:
SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;
SР1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;
SР2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны;
Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеліп, елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы мына формула бойынша айқындалады:
SР = SРз + SРн, мұндағы:
SР – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;
SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;
SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.
Кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына қосымша |
Кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы субъективті өлшемшарттар тізбесі
Ескерту. Тізбе жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 18.03.2024 № 11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
р/с № | Өлшемшарттар | Бұзушылықтар дәрежесі |
1 | 2 | 3 |
1. Мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын, бұқаралық ақпарат құралдарын талдау | ||
1 | Кәсіпкерлік субъектілерінің қызметі салаларында жүргізілген бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың және (немесе) тексерулердің ең көп саны | Өрескел |
2 | Бірінші және екінші санаттағы рұқсаттарды беруден бас тартулардың ең көп саны | Өрескел |
2. Алдыңғы бақылау мен қадағалау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың және (немесе) тексерулердің нәтижелері | ||
Бақылау субъектілерінің жеке кәсіпкерлік субъектілерінің қызметі салаларында мемлекеттік бақылау мен қадағалауды жүзеге асыру тәртібін сақтауы бойынша өлшемшарттар | ||
1 | Реттеуші мемлекеттік органның, кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті органның бірлескен актісімен бекітілген және реттеуші мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарында орналастырылған бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексерулерді жүргізу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары мен тексеру парақтарының болуы. | Болмашы |
2 | Реттеуші мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарында және өзге де цифрлық платформаларда орналастырылған бақылау мен қадағалау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына қатысты актілердің, тексеру парақтарының болуы. | Болмашы |
3 | Реттеуші мемлекеттік органның және кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті органның бірлескен актісімен бекітілген және реттеуші мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарында орналастырылған жеке кәсіпкерлік саласындағы тексеру парақтарының болуы. | Болмашы |
4 | Профилактикалық бақылауды бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бармай жеке кәсіпкерлік субъектісі ұсынған есептілікті, уәкілетті мемлекеттік органдардың мәліметтерін, сондай-ақ мемлекеттік ақпараттық жүйелер мен электрондық ақпараттық ресурстардан алынған мәліметтерді және бақылау мен қадағалау субъектісінің (объектісінің) қызметі туралы басқа да құжаттар мен мәліметтерді талдау негізінде жүргізу. | Елеулі |
5 | Реттеуші мемлекеттік орган немесе жергілікті атқарушы орган бекіткен жартыжылдық график пен жартыжылдық тізімі негізінде нақты бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) қатысты бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүргізу. | Өрескел |
6 |
Мынадай негіздер бойынша нақты бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) қатысты жоспардан тыс тексерулер жүргізу: | Өрескел |
7 |
Мынадай негіздер бойынша тергеп-тексеруді жүргізу: | Елеулі |
8 | Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бақылау мақсатында сатып алуды жүргізу. | Елеулі |
9 | Мемлекеттік бақылау және қадағалау субъектілеріне (объектілеріне) бармай профилактикалық бақылауды жүзеге асырмай бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүргізбеу. | Өрескел |
10 | Бағалау мен тәуекелдерді басқарудың ақпараттық жүйесі болмаған кезде оларға қатысты бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру жүзеге асырылатын бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) саны бойынша ең төменгі рұқсат етілген шекті (бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) жалпы санының бес пайызы) сақтау. | Өрескел |
11 | Бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптардың сақталуына тексеру жүргізу кезеңділігін сақтамау. | Өрескел |
12 |
Мынадай жағдайда: | Елеулі |
13 | Кәсіпкерлік субъектілеріне мемлекеттік бақылау мен қадағалауды жүргізу тәртібінің мәселелері бойынша заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді қабылдау. | Елеулі |
14 | Қазақстан Республикасының заңдарында оларды қолдану тәртібі көзделмеген жағдайларда жедел ден қою шараларын қолданбау. | Елеулі |
15 | Анықталған бұзушылықтарды жою туралы ұйғарымның орындалуы туралы ақпарат ұсынылмаған жағдайда, жоспардан тыс тексеру қорытындылары бойынша анықталған бұзушылықты жою туралы ұйғарымды орындау бойынша жоспардан тыс тексеруді тағайындамау. | Өрескел |
16 | Бұзушылықтардың тікелей жасалған сәтінде олардың жолын кесу қажет болған жағдайда жұмыстан тыс уақытта (түнгі уақыт, демалыс немесе мереке күндері) жүргізілетін жоспардан тыс тексерулерді қоспағанда, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жұмыс режимі орнатылған жеке кәсіпкерлік субъектісінің жұмыс уақытында жүргізу. | Елеулі |
17 | Жоспардан тыс тексерулерді қоспағанда, шағын кәсіпкерлік, оның ішінде микрокәсіпкерлік субъектілері мемлекеттік тіркелген (қайта ұйымдастыру тәртібімен құрылған заңды тұлғалардан және қайта ұйымдастырылған заңды тұлғалардың құқықтық мирасқорларынан басқа) күннен бастап үш жыл ішінде оларға қатысты мемлекеттік бақылау мен қадағалау жүргізбеу. | Өрескел |
18 | Анонимді өтініштер бойынша жоспардан тыс тексерулер жүргізбеу. | Өрескел |
19 | Нақты бір жеке кәсіпкерлік субъектілеріне (объектілеріне) қатысты анықталған, жоспардан тыс тексеру тағайындауға негiз бола алмайтын фактiлер мен мән-жайлар бойынша жоспардан тыс тексерулер жүргізу. | Өрескел |
20 | Бақылау және қадағалау органының бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актісі негізінде бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру жүргізу. | Өрескел |
21 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актіде мынадай ақпаратты көрсету: | Елеулі |
22 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актіні, олардың мерзімдерін ұзарту туралы қосымша актіні тіркеуді жүзеге асыру. | Өрескел |
23 | Бақылау мен қадағалау субъектісін (заңды тұлғаның басшысын не оның уәкілетті адамын, жеке тұлғаны) бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізудің басталуы туралы ол басталғанға дейін кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын оның басталу күнін көрсете отырып, жазбаша түрде хабарлау. | Өрескел |
24 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне жоспардан тыс тексеру басталғанға дейін кемінде бір тәулік бұрын бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) тексеру жүргізудің нысанасын көрсете отырып, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) жоспардан тыс тексеру жүргізудің басталуы туралы хабарлау. | Өрескел |
25 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актіні қабылдаудан, тексеру парағымен танысудан бас тартқан, сондай-ақ бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүзеге асыратын органның лауазымды адамының бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүргізу үшін қажетті материалдарға қол жеткізуіне кедергі келтірілген жағдайларда әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама жасау. | Елеулі |
26 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру жүргізетін лауазымды адамдардың құрамы ауысқан жағдайда бақылау мен қадағалау субъектісі және құқықтық статистика және арнаулы есепке алу саласындағы уәкілетті органды ауыстыру себептері көрсетіле отырып, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актіде көрсетілмеген адамдардың бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауға және (немесе) тексеруге қатысуы басталғанға дейін хабардар ету. | Елеулі |
27 |
Алдағы жұмыстардың көлемі, сондай-ақ қойылған міндеттер ескеріле отырып, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүргізу: | Өрескел |
28 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді ұзартуды бақылау және қадағалау органы басшысының (не оның міндетін атқарушы адам): | Өрескел |
29 | Тексеру мен бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және қадағалау мерзімдері ұзартылған жағдайда құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органда тіркей отырып және тексеру немесе бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және қадағалау тағайындау туралы алдыңғы актінің нөмірі мен тіркелген күнін және ұзартудың себебін көрсете отырып, тексеру мен бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және қадағалауды ұзарту туралы қосымша актіні ресімдеу. | Елеулі |
30 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру мерзімдерін ұзарту туралы бақылау мен қадағалау субъектісін (объектісін) ұзартылғанға дейін бір жұмыс күні бұрын хабардар ету. | Өрескел |
31 | Бақылау мен қадағалау субъектісі басшысының немесе өкілінің және өнім үлгілерін алу актісімен куәландырылған бақылау мен қадағалау субъектісі уәкілетті адамының қатысуымен бақылау және қадағалау органының лауазымды адамының өнім үлгілерін алуды жүргізуі. | Өрескел |
32 |
Өнім үлгілерін алу актісінде мыналарды: | Елеулі |
33 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүргізу кезінде мынадай шектеулерді сақтау: | Өрескел |
34 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру нәтижелері туралы актіні мынадай ақпаратты көрсете отырып жасау: | Елеулі |
35 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманы мынадай ақпаратты көрсете отырып жасау: | Елеулі |
36 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру нысанасына жатпайтын талаптарды қоймау және өтінім жасамау. | Өрескел |
37 | Бақылау және қадағалау органдарының құзыретіне кірмейтін мәселелер бойынша олардың бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындамауы. | Өрескел |
38 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру жүргізу кезеңділігін сақтау. | Өрескел |
39 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру нәтижелері туралы актіні, бұзушылықтар анықталған жағдайда – бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы жүргізілген профилактикалық бақылаудың және (немесе) тексерудің нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманы олар аяқталған күні беру. | Өрескел |
40 |
Бақылау және қадағалау органдарының лауазымды адамдарының бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүргізу кезінде мынадай міндеттерді сақтауы: | Елеулі |
41 | Шағын кәсіпкерлік субъектілерін, оның ішінде микрокәсіпкерлік субъектілерін бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тоқтата тұру. | Елеулі |
42 | Кәсіпкерлік жөнінідегі уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен бақылау және қадағалау органының жыл сайынғы Бірыңғай есеп беру күнін өткізуі. | Елеулі |
Бақылау субъектілерінің бірінші және екінші санаттағы рұқсаттарды беру, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға хабарлама қабылдау тәртібін сақтауы бойынша өлшемшарттар | ||
1 | Жеке және заңды тұлғалардан "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасының Заңында (бұдан әрі – Заң) көзделмеген рұқсаттардың немесе хабарламалардың болуын талап етпеу. | Елеулі |
2 | Лицензиат немесе екінші санаттағы рұқсаттың иесі болып табылатын жеке және заңды тұлғаның рұқсат беру органына ерікті түрде жүгінуі бойынша тоқтатыла тұрған рұқсаттың және (немесе) рұқсатқа қосымшаның қолданылуын қайта бастау туралы үш жұмыс күні ішінде шешім қабылдау. | Елеулі |
3 | Мемлекеттік құпияларды және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты қоспағанда, берілген рұқсаттар, жіберілген хабарламалар, рұқсаттар берудің және хабарламалар жіберудің шарттары туралы мәліметтерді "электрондық үкіметтің" веб-порталында жәнебақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) интернет-ресурстарында қазақ және орыс тілдерінде орналастыру. | Елеулі |
4 |
Бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) мынадай міндеттерді сақтауы: | Елеулі |
5 | Бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) рұқсаттардың қолданылу мерзімі бойынша талаптарды сақтауы. | Елеулі |
6 | Рұқсаттар беруді біліктілік немесе рұқсат беру талаптарына сәйкес келетін барлық адамдар үшін тең негіздерде және тең жағдайларда жүзеге асыру. | Елеулі |
7 | Лицензиялау және рұқсат беру рәсімдерін жүзеге асыру кезінде өтініш берушінің құжаттарын қараудан бас тартуды ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда ғана екі жұмыс күні ішінде жүзеге асыру. | Өрескел |
8 | Құжаттар ұсынылмаған немесе тиісінше ресімделмеген, өтініш беруші біліктілік талаптарына сәйкес келмеген жағдайда және егер лицензия және (немесе) лицензияға қосымша лицензиат заңды тұлғаларды бөлу нәтижесінде жаңадан пайда болғандардың ішіндегі басқа заңды тұлғаға бұрын қайта ресімделген жағдайда лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде бас тартуды жүзеге асыру. | Өрескел |
9 | Рұқсат беру органының өтініш берушінің рұқсатты және (немесе) оған қосымшаны алуға құжаттарын тіркеген күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушінің алдағы қызметін жүзеге асыру орны бойынша тиісті мемлекеттік органдарға келісімдерді алу үшін сұрату жібере отырып, өтініш берушінің белгіленген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан мемлекеттік органдардың келісімдерін (ілеспе рұқсаттарын) алуы. | Өрескел |
10 | Рұқсат беру органының рұқсатты және (немесе) рұқсатқа қосымшаны беру мерзімін өткізіп алған жағдайда мерзімі өткен сәттен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей өтініш берушіге оны беруді жүзеге асыруы. | Өрескел |
11 | Жеке немесе заңды тұлғаның не шетелдік заңды тұлға филиалының немесе өкілдігінің қызметті жүзеге асыру орны бойынша берілетін "объектілерге берілетін рұқсаттар" сыныбы бойынша берілетін лицензияларды қоспағанда, лицензия және (немесе) лицензияға қосымшаны беруді тіркеу орны бойынша жүзеге асыру. | Елеулі |
12 |
Өтініш берушілерден мынадай құжаттарды: | Елеулі |
13 | Қолданылу мерзімі бар лицензияны оның қолданылу мерзімін шектемей беруді жүзеге асыру. | Елеулі |
14 | Тиісті құжаттармен бірге өтініш берілген күннен бастап отыз жұмыс күнінен кешіктірілмей берілетін атом энергиясын пайдалану саласындағы, қаржы саласындағы және қаржы ресурстарын шоғырландыруға байланысты қызмет, білім беру саласындағы, көмірсутектер саласындағы лицензияларды және (немесе) лицензияларға қосымшаларды қоспағанда, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беруді не оларды беруден уәжді бас тартуды он бес жұмыс күнінен кешіктірмей жүзеге асыру. | Өрескел |
15 | Лицензияға қосымшаларды (лицензияға қосымшалардың төлнұсқаларын) беру кезінде, сондай-ақ берілген рұқсатта және (немесе) рұқсатқа қосымшада қателер анықталған жағдайда лицензиялық алым алмау. | Елеулі |
16 |
Лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беруден бас тартуды: | Өрескел |
17 |
Лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны: | Елеулі |
18 |
Лицензияны және (немесе) қосымшаны қайта ресімдеу кезінде өтініш берушіден мыналарды: | Елеулі |
19 | Лицензиат заңды тұлғаның бөліну және бөлініп шығу нысанында қайта ұйымдастырылуы кезіндегі қайта ресімдеуді қоспағанда, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде лицензиардың өтініш берушінің біліктілік талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырмауы. | Елеулі |
20 |
Өтініш беруші мынадай құжаттарды: | Өрескел |
21 |
Лицензияларды және (немесе) лицензияларға қосымшаларды электрондық нысанда ресімдеуді мынадай талаптарды сақтай отырып жүзеге асыру: | Болмашы |
22 | Заңды тұлғаны бөліп шығару немесе бөлу нысанында қайта ұйымдастыру кезінде лицензияны қайта ресімдеуді қоспағанда, лицензиардың лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны құжаттар берілген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде қайта ресімдеуді жүзеге асыруы. | Өрескел |
23 | Өтініш берушінің таңдауы бойынша лицензияланатын сол бір қызмет түріне немесе лицензияланатын қызмет түрінің кіші түріне лицензиясы, бір ғана лицензиясы және (немесе) лицензияға қосымшасы бар бірнеше лицензиат заңды тұлғаның бірігуі нәтижесінде жаңадан пайда болған заңды тұлғаға қайта ресімдеуді жүзеге асыру. | Елеулі |
24 | Егер қосылатын заңды тұлғада және қосылатын заңды тұлғаны өзіне қосып алған заңды тұлғада лицензияланатын сол бір қызмет түріне немесе лицензияланатын қызмет түрінің кіші түріне лицензиялар болса, қосылатын заңды тұлғаның лицензиясын заңды тұлғаны қосып алған заңды тұлғаға қайта ресімдеуді жүргізбеу. | Елеулі |
25 |
Рұқсат беру органының лицензиат заңды тұлғаны бөлу нысанында қайта ұйымдастыру кезінде бастамашылық жасалған лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеуден мынадай негіздер бойынша: | Елеулі |
26 | Құжаттармен бірге өтініш берілген не көрсетілген мерзімдерде уәжді бас тарту берілген күннен бастап отыз жұмыс күнінен кешіктірілмей қайта ресімделетін атом энергиясын пайдалану саласындағы, қаржы саласындағы және қаржы ресурстарын шоғырландыруға байланысты қызмет саласындағы, экспорттық бақылауға жататын өнімнің импорты мен экспорты саласындағы, білім беру саласындағы, көмірсутектер саласындағы лицензияларды және (немесе) лицензияларға қосымшаларды қоспағанда, лицензиарлардың бөлініп шығу немесе бөлу нысанында лицензиат заңды тұлғаны қайта ұйымдастыру кезінде қайта ресімделген лицензияны (немесе) лицензияға қосымшаны беруді он бес жұмыс күнінен кешіктірмей жүзеге асыруы. | Өрескел |
27 |
Лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның қолданылуын мынадай: | Елеулі |
28 | Рұқсат беру органдарының ойын бизнесі, сәулет, қала құрылысы мен құрылыс және атом энергиясын пайдалану салаларында жекелеген қызмет түрлерін лицензиялаудың ерекше шарттарын сақтауы. | Елеулі |
29 | Рұқсат беру органдарының экспорт және импорт саласындағы лицензиялау туралы жалпы ережелерді сақтауы. | Елеулі |
30 | Рұқсат беру органының екінші санаттағы рұқсаттардың берілу мерзімдерін сақтауы. | Өрескел |
31 | Рұқсат беру органының екінші санаттағы рұқсатты беру үшін белгіленген мерзімдерде өтініш берушіге екінші санаттағы рұқсатты беруден уәжді бас тартуды жүзеге асыруы. | Өрескел |
32 | Рұқсат беру органының рұқсаттың және (немесе) рұқсатқа қосымшаның телнұсқаларын тиісті өтініш берілген күннен бастап екі жұмыс күні ішінде рұқсаттың және (немесе) рұқсатқа қосымшаның оң жақтағы жоғарғы бұрышында "телнұсқа" деген жазумен және олардың алғаш берілген күні мен қайта ресімделген күнін көрсете отырып беруді жүзеге асыруы. | Елеулі |
33 | Рұқсат беру органының өтініш беруші тиісті өтінішті берген күннен бастап екі жұмыс күні ішінде рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізіліміне қажетті өзгерістер енгізуді және тиісті түзетулері бар рұқсатты және (немесе) рұқсатқа қосымшаны беруді жүзеге асыруы (берілген рұқсатта және (немесе) рұқсатқа қосымшада қателер анықталған жағдайда). | Елеулі |
34 | Рұқсат беру органының рұқсаттың және (немесе) рұқсатқа қосымшаның қолданылуын тоқтата тұруды тиісті түрде жүзеге асыруы. | Елеулі |
35 | Өтініш беруші бұзушылықтарды жою туралы өтініш берген күннен бастап он жұмыс күні ішінде рұқсат беру органының бұзушылықтарды жоюды тексеруді жүзеге асыруы. | Елеулі |
36 | Лицензиат немесе екінші санаттағы рұқсатты иеленуші тоқтата тұру мерзімі өткенге дейін рұқсатты және (немесе) рұқсатқа қосымшаны тоқтата тұру үшін негіз болған бұзушылықтардың жойылғаны туралы өтінішті бермеген жағдайда рұқсат беру органының тоқтата тұру мерзімі өткен кезден бастап он жұмыс күні ішінде рұқсаттан және (немесе) рұқсатқа қосымшадан айыру (кері қайтарып алу) рәсіміне бастамашылық жасауы. | Елеулі |
37 | Рұқсат беру органының рұқсаттан айыруды (кері қайтарып алуды) тиісінше жүзеге асыруы. | Елеулі |
38 | Қызметті жүзеге асыруды хабарлау тәртібінде өтініш берушілерден мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстардан алуға болатын құжаттар мен өзге де ақпаратты талап етпеу. | Елеулі |
39 | Хабарламалар қабылдауды жүзеге асыратын мемлекеттік органдардың өтініш берушілерге рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімінен өтініш берушілердің жіберген хабарламалары туралы үзінді көшірмелерді өтініш жасалған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде беруі. | Өрескел |
40 | Автоматтандыруға жатпайтын рұқсаттарды қоспағанда, рұқсат беру органдарының рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізіліміне қағаз нысанда рұқсат беру рәсімдерін жүзеге асырумен бір мезгілде жүзеге асырылған рұқсат беру рәсімдері туралы ақпаратты енгізуі. | Елеулі |
41 | Жеке немесе заңды тұлғаның қызметі немесе жекелеген қызмет түрлері немесе әрекеттері (операциялары) тоқтатыла тұрған жағдайда рұқсат беру органдарының тиісті мәліметтерді міндетті түрде енгізе отырып, рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімін тұрақты негізде жүргізуі. | Елеулі |
42 | Бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) өтініш берушінің өтініші бойынша, жеке немесе заңды тұлғаның қызметіне немесе жекелеген қызмет түрлеріне немесе әрекеттеріне тыйым салу туралы сот шешімі бойынша рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімінен хабарламаны алып тастауды жүзеге асыруы. | Елеулі |
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі 2023 жылғы 12 мамырдағы № 63 бұйрығына 2-қосымша |
Кәсіпкерлік субъектілерінің қызметі салаларында бақылауды жүзеге асыратын мемлекеттік органдарға қатысты Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы тексеру парағы
Ескерту. Тексеру парағы жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 18.03.2024 № 11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
Тексеруді/бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық
бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган: _______________________________
______________________________________________________________________
Тексеруді/бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық
бақылауды тағайындау туралы акт: ________________________________________
(№, күні)
Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы: ____________________________
______________________________________________________________________
Бақылау субъектісінің (объектісінің) жеке сәйкестендіру нөмірі, бизнес- сәйкестендіру
нөмірі: ___________________________________________________
Орналасқан жерінің мекенжайы: _____________________________________
______________________________________________________________________
Р/с | Талаптар тізбесі | Талаптарға сәйкес келеді | Талаптарға сәйкес келмейді |
1 | Реттеуші мемлекеттік органның, кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті органның бірлескен актісімен бекітілген және реттеуші мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарында орналастырылған бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексерулерді жүргізу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары мен тексеру парақтарының болуы. | ||
2 | Реттеуші мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарында және өзге де цифрлық платформаларда орналастырылған бақылау мен қадағалау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына қатысты актілердің, тексеру парақтарының болуы. | ||
3 | Реттеуші мемлекеттік органның және кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті органның бірлескен актісімен бекітілген және реттеуші мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарында орналастырылған жеке кәсіпкерлік саласындағы тексеру парақтарының болуы. | ||
4 | Профилактикалық бақылауды бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бармай жеке кәсіпкерлік субъектісі ұсынған есептілікті, уәкілетті мемлекеттік органдардың мәліметтерін, сондай-ақ мемлекеттік ақпараттық жүйелер мен электрондық ақпараттық ресурстардан алынған мәліметтерді және бақылау мен қадағалау субъектісінің (объектісінің) қызметі туралы басқа да құжаттар мен мәліметтерді талдау негізінде жүргізу. | ||
5 | Реттеуші мемлекеттік орган немесе жергілікті атқарушы орган бекіткен жартыжылдық график пен жартыжылдық тізімі негізінде нақты бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) қатысты бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүргізу. | ||
6 |
Мынадай негіздер бойынша нақты бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) қатысты жоспардан тыс тексерулер жүргізу: | ||
7 |
Мынадай негіздер бойынша тергеп-тексеруді жүргізу: | ||
8 | Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бақылау мақсатында сатып алуды жүргізу. | ||
9 | Мемлекеттік бақылау және қадағалау субъектілеріне (объектілеріне) бармай профилактикалық бақылауды жүзеге асырмай бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүргізбеу. | ||
10 | Бағалау мен тәуекелдерді басқарудың ақпараттық жүйесі болмаған кезде оларға қатысты бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру жүзеге асырылатын бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) саны бойынша ең төменгі рұқсат етілген шекті (бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) жалпы санының бес пайызы) сақтау. | ||
11 | Бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптардың сақталуына тексеру жүргізу кезеңділігін сақтамау. | ||
12 |
Мынадай жағдайда: | ||
13 | Кәсіпкерлік субъектілеріне мемлекеттік бақылау мен қадағалауды жүргізу тәртібінің мәселелері бойынша заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді қабылдау. | ||
14 | Қазақстан Республикасының заңдарында оларды қолдану тәртібі көзделмеген жағдайларда жедел ден қою шараларын қолданбау. | ||
15 | Анықталған бұзушылықтарды жою туралы ұйғарымның орындалуы туралы ақпарат ұсынылмаған жағдайда, жоспардан тыс тексеру қорытындылары бойынша анықталған бұзушылықты жою туралы ұйғарымды орындау бойынша жоспардан тыс тексеруді тағайындамау. | ||
16 | Бұзушылықтардың тікелей жасалған сәтінде олардың жолын кесу қажет болған жағдайда жұмыстан тыс уақытта (түнгі уақыт, демалыс немесе мереке күндері) жүргізілетін жоспардан тыс тексерулерді қоспағанда, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жұмыс режимі орнатылған жеке кәсіпкерлік субъектісінің жұмыс уақытында жүргізу. | ||
17 | Жоспардан тыс тексерулерді қоспағанда, шағын кәсіпкерлік, оның ішінде микрокәсіпкерлік субъектілері мемлекеттік тіркелген (қайта ұйымдастыру тәртібімен құрылған заңды тұлғалардан және қайта ұйымдастырылған заңды тұлғалардың құқықтық мирасқорларынан басқа) күннен бастап үш жыл ішінде оларға қатысты мемлекеттік бақылау мен қадағалау жүргізбеу. | ||
18 | Анонимді өтініштер бойынша жоспардан тыс тексерулер жүргізбеу. | ||
19 | Нақты бір жеке кәсіпкерлік субъектілеріне (объектілеріне) қатысты анықталған, жоспардан тыс тексеру тағайындауға негiз бола алмайтын фактiлер мен мән-жайлар бойынша жоспардан тыс тексерулер жүргізу. | ||
20 | Бақылау және қадағалау органының бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актісі негізінде бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру жүргізу. | ||
21 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актіде мынадай ақпаратты көрсету: | ||
22 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актіні, олардың мерзімдерін ұзарту туралы қосымша актіні тіркеуді жүзеге асыру. | ||
23 | Бақылау мен қадағалау субъектісін (заңды тұлғаның басшысын не оның уәкілетті адамын, жеке тұлғаны) бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізудің басталуы туралы ол басталғанға дейін кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын оның басталу күнін көрсете отырып, жазбаша түрде хабарлау. | ||
24 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне жоспардан тыс тексеру басталғанға дейін кемінде бір тәулік бұрын бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) тексеру жүргізудің нысанасын көрсете отырып, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) жоспардан тыс тексеру жүргізудің басталуы туралы хабарлау. | ||
25 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актіні қабылдаудан, тексеру парағымен танысудан бас тартқан, сондай-ақ бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүзеге асыратын органның лауазымды адамының бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүргізу үшін қажетті материалдарға қол жеткізуіне кедергі келтірілген жағдайларда әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама жасау. | ||
26 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру жүргізетін лауазымды адамдардың құрамы ауысқан жағдайда бақылау мен қадағалау субъектісі және құқықтық статистика және арнаулы есепке алу саласындағы уәкілетті органды ауыстыру себептері көрсетіле отырып, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актіде көрсетілмеген адамдардың бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауға және (немесе) тексеруге қатысуы басталғанға дейін хабардар ету. | ||
27 |
Алдағы жұмыстардың көлемі, сондай-ақ қойылған міндеттер ескеріле отырып, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүргізу: | ||
28 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді ұзартуды бақылау және қадағалау органы басшысының (не оның міндетін атқарушы адам): | ||
29 | Тексеру мен бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және қадағалау мерзімдері ұзартылған жағдайда құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органда тіркей отырып және тексеру немесе бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және қадағалау тағайындау туралы алдыңғы актінің нөмірі мен тіркелген күнін және ұзартудың себебін көрсете отырып, тексеру мен бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және қадағалауды ұзарту туралы қосымша актіні ресімдеу. | ||
30 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру мерзімдерін ұзарту туралы бақылау мен қадағалау субъектісін (объектісін) ұзартылғанға дейін бір жұмыс күні бұрын хабардар ету. | ||
31 | Бақылау мен қадағалау субъектісі басшысының немесе өкілінің және өнім үлгілерін алу актісімен куәландырылған бақылау мен қадағалау субъектісі уәкілетті адамының қатысуымен бақылау және қадағалау органының лауазымды адамының өнім үлгілерін алуды жүргізуі. | ||
32 |
Өнім үлгілерін алу актісінде мыналарды: | ||
33 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүргізу кезінде мынадай шектеулерді сақтау: | ||
34 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру нәтижелері туралы актіні мынадай ақпаратты көрсете отырып жасау: | ||
35 |
Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманы мынадай ақпаратты көрсете отырып жасау: | ||
36 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру нысанасына жатпайтын талаптарды қоймау және өтінім жасамау. | ||
37 | Бақылау және қадағалау органдарының құзыретіне кірмейтін мәселелер бойынша олардың бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындамауы. | ||
38 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру жүргізу кезеңділігін сақтау. | ||
39 | Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру нәтижелері туралы актіні, бұзушылықтар анықталған жағдайда – бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы жүргізілген профилактикалық бақылаудың және (немесе) тексерудің нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманы олар аяқталған күні беру. | ||
40 |
Бақылау және қадағалау органдарының лауазымды адамдарының бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді жүргізу кезінде мынадай міндеттерді сақтауы: | ||
41 | Шағын кәсіпкерлік субъектілерін, оның ішінде микрокәсіпкерлік субъектілерін бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тоқтата тұру. | ||
42 | Кәсіпкерлік жөнінідегі уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен бақылау және қадағалау органының жыл сайынғы Бірыңғай есеп беру күнін өткізуі. |
Лауазымды адам (адамдар) ____________________________________________
(лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Бақылау және қадағалау субъектісінің басшысы __________________________
(лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі 2023 жылғы 12 мамырдағы № 63 бұйрығына 3-қосымша |
Бірінші және екінші санаттағы рұқсаттарды беруді, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға хабарламалар қабылдауды жүзеге асыратын мемлекеттік органдарға қатысты Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес кәсіпкерлік субъектілерін қолдау және қорғау саласындағы тексеру парағы
Тексеруді/бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық
бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган: ________________________________
Тексеруді/бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық
бақылауды тағайындау туралы акт _________________________________________
(№, күні)
Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы: __________________________________
Бақылау субъектісінің (объектісінің) (жеке сәйкестендіру нөмірі),
бизнес- сәйкестендіру нөмірі:_________________________________________________
Орналасқан жерінің мекенжайы: ______________________________________________
р/с № | Талаптар тізбесі | Талаптарға сәйкес келеді | Талаптарға сәйкес келмейді |
1 | Нормативтiк құқықтық актiлерде белгiленген талаптарға сәйкестiгiн тексерудi жүзеге асыру | ||
2 | Лицензиат немесе екінші санаттағы рұқсаттың иесі болып табылатын жеке және заңды тұлғаның рұқсат беру органына ерікті түрде жүгінуі бойынша тоқтатыла тұрған рұқсаттың және (немесе) рұқсатқа қосымшаның қолданылуын қайта бастау туралы үш жұмыс күні ішінде шешім қабылдау | ||
3 | Мемлекеттік құпияларды және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты қоспағанда, берілген рұқсаттар, жіберілген хабарламалар, рұқсаттар берудің және хабарламалар жіберудің шарттары туралы мәліметтерді "электрондық үкіметтің" веб-порталында және бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) интернет-ресурстарында қазақ және орыс тілдерінде орналастыру | ||
4 |
Бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) мынадай міндеттерді сақтауы: | ||
5 | Бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) рұқсаттардың қолданылу мерзімі бойынша талаптарды сақтауы | ||
6 | Рұқсаттар беруді біліктілік немесе рұқсат беру талаптарына сәйкес келетін барлық адамдар үшін тең негіздерде және тең жағдайларда жүзеге асыру | ||
7 | Лицензиялау және рұқсат беру рәсімдерін жүзеге асыру кезінде өтініш берушінің құжаттарын қараудан бас тартуды ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда ғана екі жұмыс күні ішінде жүзеге асыру | ||
8 | Құжаттар ұсынылмаған немесе тиісінше ресімделмеген, өтініш беруші біліктілік талаптарына сәйкес келмеген жағдайда және егер лицензия және (немесе) лицензияға қосымша лицензиат заңды тұлғаларды бөлу нәтижесінде жаңадан пайда болғандардың ішіндегі басқа заңды тұлғаға бұрын қайта ресімделген жағдайда лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде бас тартуды жүзеге асыру | ||
9 | Рұқсат беру органының өтініш берушінің рұқсатты және (немесе) оған қосымшаны алуға құжаттарын тіркеген күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушінің алдағы қызметін жүзеге асыру орны бойынша тиісті мемлекеттік органдарға келісімдерді алу үшін сұрату жібере отырып, өтініш берушінің белгіленген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан мемлекеттік органдардың келісімдерін (ілеспе рұқсаттарын) алуы | ||
10 | Рұқсат беру органының рұқсатты және (немесе) рұқсатқа қосымшаны беру мерзімін өткізіп алған жағдайда мерзімі өткен сәттен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей өтініш берушіге оны беруді жүзеге асыруы | ||
11 | Жеке немесе заңды тұлғаның не шетелдік заңды тұлға филиалының немесе өкілдігінің қызметті жүзеге асыру орны бойынша берілетін "объектілерге берілетін рұқсаттар" сыныбы бойынша берілетін лицензияларды қоспағанда, лицензия және (немесе) лицензияға қосымшаны беруді тіркеу орны бойынша жүзеге асыру | ||
12 |
Өтініш берушілерден мынадай құжаттарды: | ||
13 | Қолданылу мерзімі бар лицензияны оның қолданылу мерзімін шектемей беруді жүзеге асыру | ||
14 | Тиісті құжаттармен бірге өтініш берілген күннен бастап отыз жұмыс күнінен кешіктірілмей берілетін атом энергиясын пайдалану саласындағы, қаржы саласындағы және қаржы ресурстарын шоғырландыруға байланысты қызмет, білім беру саласындағы, көмірсутектер саласындағы лицензияларды және (немесе) лицензияларға қосымшаларды қоспағанда, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беруді не оларды беруден уәжді бас тартуды он бес жұмыс күнінен кешіктірмей жүзеге асыру | ||
15 | Лицензияға қосымшаларды (лицензияға қосымшалардың төлнұсқаларын) беру кезінде, сондай-ақ берілген рұқсатта және (немесе) рұқсатқа қосымшада қателер анықталған жағдайда лицензиялық алым алмау | ||
16 |
Лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беруден бас тартуды: | ||
17 |
Лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны: | ||
18 |
Лицензияны және (немесе) қосымшаны қайта ресімдеу кезінде өтініш берушіден мыналарды: | ||
19 | Лицензиат заңды тұлғаның бөліну және бөлініп шығу нысанында қайта ұйымдастырылуы кезіндегі қайта ресімдеуді қоспағанда, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде лицензиардың өтініш берушінің біліктілік талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырмауы | ||
20 |
Өтініш беруші мынадай құжаттарды: | ||
21 |
Лицензияларды және (немесе) лицензияларға қосымшаларды электрондық нысанда ресімдеуді мынадай талаптарды сақтай отырып жүзеге асыру: | ||
22 | Заңды тұлғаны бөліп шығару немесе бөлу нысанында қайта ұйымдастыру кезінде лицензияны қайта ресімдеуді қоспағанда, лицензиардың лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны құжаттар берілген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде қайта ресімдеуді жүзеге асыруы | ||
23 | Өтініш берушінің таңдауы бойынша лицензияланатын сол бір қызмет түріне немесе лицензияланатын қызмет түрінің кіші түріне лицензиясы, бір ғана лицензиясы және (немесе) лицензияға қосымшасы бар бірнеше лицензиат заңды тұлғаның бірігуі нәтижесінде жаңадан пайда болған заңды тұлғаға қайта ресімдеуді жүзеге асыру | ||
24 | Егер қосылатын заңды тұлғада және қосылатын заңды тұлғаны өзіне қосып алған заңды тұлғада лицензияланатын сол бір қызмет түріне немесе лицензияланатын қызмет түрінің кіші түріне лицензиялар болса, қосылатын заңды тұлғаның лицензиясын заңды тұлғаны қосып алған заңды тұлғаға қайта ресімдеуді жүргізбеу | ||
25 |
Рұқсат беру органының лицензиат заңды тұлғаны бөлу нысанында қайта ұйымдастыру кезінде бастамашылық жасалған лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеуден мынадай негіздер бойынша: | ||
26 | Құжаттармен бірге өтініш берілген не көрсетілген мерзімдерде уәжді бас тарту берілген күннен бастап отыз жұмыс күнінен кешіктірілмей қайта ресімделетін атом энергиясын пайдалану саласындағы, қаржы саласындағы және қаржы ресурстарын шоғырландыруға байланысты қызмет саласындағы, экспорттық бақылауға жататын өнімнің импорты мен экспорты саласындағы, білім беру саласындағы, көмірсутектер саласындағы лицензияларды және (немесе) лицензияларға қосымшаларды қоспағанда, лицензиарлардың бөлініп шығу немесе бөлу нысанында лицензиат заңды тұлғаны қайта ұйымдастыру кезінде қайта ресімделген лицензияны (немесе) лицензияға қосымшаны беруді он бес жұмыс күнінен кешіктірмей жүзеге асыруы | ||
27 |
Лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның қолданылуын мынадай: | ||
28 | Рұқсат беру органдарының ойын бизнесі, сәулет, қала құрылысы мен құрылыс және атом энергиясын пайдалану салаларында жекелеген қызмет түрлерін лицензиялаудың ерекше шарттарын сақтауы | ||
29 | Рұқсат беру органдарының экспорт және импорт саласындағы лицензиялау туралы жалпы ережелерді сақтауы | ||
30 | Рұқсат беру органының екінші санаттағы рұқсаттардың берілу мерзімдерін сақтауы | ||
31 | Рұқсат беру органының екінші санаттағы рұқсатты беру үшін белгіленген мерзімдерде өтініш берушіге екінші санаттағы рұқсатты беруден бас тартудың себептерін көрсете отырып уәжді бас тартуды жүзеге асыруы | ||
32 | Рұқсат беру органының рұқсаттың және (немесе) рұқсатқа қосымшаның телнұсқаларын тиісті өтініш берілген күннен бастап екі жұмыс күні ішінде рұқсаттың және (немесе) рұқсатқа қосымшаның оң жақтағы жоғарғы бұрышында "телнұсқа" деген жазумен және олардың алғаш берілген күні мен қайта ресімделген күнін көрсете отырып беруді жүзеге асыруы | ||
33 | Рұқсат беру органының өтініш беруші тиісті өтінішті берген күннен бастап екі жұмыс күні ішінде рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізіліміне қажетті өзгерістер енгізуді және тиісті түзетулері бар рұқсатты және (немесе) рұқсатқа қосымшаны беруді жүзеге асыруы (берілген рұқсатта және (немесе) рұқсатқа қосымшада қателер анықталған жағдайда) | ||
34 | Рұқсат беру органының рұқсаттың және (немесе) рұқсатқа қосымшаның қолданылуын тоқтата тұруды тиісті түрде жүзеге асыруы | ||
35 | Өтініш беруші бұзушылықтарды жою туралы өтініш берген күннен бастап он жұмыс күні ішінде рұқсат беру органының бұзушылықтарды жоюды тексеруді жүзеге асыруы | ||
36 | Лицензиат немесе екінші санаттағы рұқсатты иеленуші тоқтата тұру мерзімі өткенге дейін рұқсатты және (немесе) рұқсатқа қосымшаны тоқтата тұру үшін негіз болған бұзушылықтардың жойылғаны туралы өтінішті бермеген жағдайда рұқсат беру органының тоқтата тұру мерзімі өткен кезден бастап он жұмыс күні ішінде рұқсаттан және (немесе) рұқсатқа қосымшадан айыру (кері қайтарып алу) рәсіміне бастамашылық жасауы | ||
37 | Рұқсат беру органының рұқсаттан айыруды (кері қайтарып алуды) тиісінше жүзеге асыруы | ||
38 | Қызметті жүзеге асыруды хабарлау тәртібінде өтініш берушілерден мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстардан алуға болатын құжаттар мен өзге де ақпаратты талап етпеу | ||
39 | Хабарламалар қабылдауды жүзеге асыратын мемлекеттік органдардың өтініш берушілерге рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімінен өтініш берушілердің жіберген хабарламалары туралы үзінді көшірмелерді өтініш жасалған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде беруі | ||
40 | Автоматтандыруға жатпайтын рұқсаттарды қоспағанда, рұқсат беру органдарының рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізіліміне қағаз нысанда рұқсат беру рәсімдерін жүзеге асырумен бір мезгілде жүзеге асырылған рұқсат беру рәсімдері туралы ақпаратты енгізуі | ||
41 | Жеке немесе заңды тұлғаның қызметі немесе жекелеген қызмет түрлері немесе әрекеттері (операциялары) тоқтатыла тұрған жағдайда рұқсат беру органдарының тиісті мәліметтерді міндетті түрде енгізе отырып, рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімін тұрақты негізде жүргізуі | ||
42 | Бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) өтініш берушінің өтініші бойынша, жеке немесе заңды тұлғаның қызметіне немесе жекелеген қызмет түрлеріне немесе әрекеттеріне тыйым салу туралы сот шешімі бойынша рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімінен хабарламаны алып тастауды жүзеге асыруы |
Лауазымды адам (адамдар) _______________________________________________
(лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (егер бар болса)
Бақылау және қадағалау субъектісінің басшысы ______________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (егер бар болса)