Өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2023 жылғы 22 тамыздағы № 592 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 23 тамызда № 33321 болып тіркелді

      "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 9-бабының 11) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 29 желтоқсандағы № 936 "Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің кейбір мәселелері және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 41) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Индустриялық даму комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
И. Оспанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ауыл шаруашылық министрілігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Денсаулық сақтау министрілігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрілігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрілігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрілігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің міндетін атқарушы
2023 жылғы 22 тамыздағы
№ 592 Бұйрықпен
бекітілген

Өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 9-бабының 11) тармақшасына және "Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің кейбір мәселелері және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 29 желтоқсандағы № 936 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 41) тармақшасына сәйкес әзірленді және өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу тәртібін айқындайды.

      2. Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) бірыңғай индустрияландыру картасы – өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері іске асыратын өнеркәсіптік-инновациялық жобалардың жиынтығы;

      2) Бірыңғай индустрияландыру картасының мәселелері жөніндегі штаб (бұдан әрі - Штаб) – өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті органның, салалық министрліктер мен ведомстволардың, ұлттық холдингтер мен даму институттарының, сондай-ақ басқа да мүдделі ұйымдардың өкілдері қатысатын өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті орган жанындағы жобаларды бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу үшін қарау мәселесі жөніндегі комиссия;

      3) жауапты мемлекеттік орган – өнеркәсіптік-инновациялық жобаны іске асыруға жауапты мемлекеттік орган;

      4) өнеркәсіптік-инновациялық жоба (бұдан әрі - жоба) – технологиялар трансфертіне, жаңа өндірістер құруға (жұмыс істеп тұрғандарын жетілдіруге) және (немесе) инновациялық қызметті жүзеге асыруға бағытталған, белгілі бір уақыт ішінде іске асырылатын іс-шаралар кешені;

      5) өнеркәсіптік-инновациялық жүйе – өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілерінің, инфрақұрылым мен Қазақстан Республикасында өнеркәсіпті ынталандыруға және инновацияларды қолдауға бағытталған құралдардың жиынтығы;

      6) өнеркәсіптік-инновациялық қызмет – еңбек өнімділігін арттыру мақсатында экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуді ескере отырып, өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды іске асыруға, өңдеу өнеркәсібінің отандық тауарларын, жұмыстары мен көрсетілетін қызметтерін ішкі және (немесе) сыртқы нарықтарға ілгерілетуге байланысты қызмет;

      7) өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – өнеркәсіп саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіру мен өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыруды іске асыруға қатысуды жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      8) өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шаралары – өңдеу өнеркәсібі мен өнеркәсіптік-инновациялық қызметті дамыту мақсатында мемлекет қолданатын, Заңға сәйкес жүзеге асырылатын ынталандыру шаралары;

      9) өтінім беруші – жобаны жоспарлауды және іске асыруды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      10) өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілері – өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыруға уәкілеттік берілген, даму институттарын, қаржы ұйымдарын басқару жүйесін оңтайландыру және ұлттық экономиканы дамыту жөніндегі шаралар шеңберінде құрылған ұлттық басқарушы холдинг, ұлттық даму институттары, шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі бірыңғай оператор, сондай-ақ өнеркәсіпті дамыту қоры.

2-тарау. Жобаны бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу тәртібі

      3. Бірыңғай индустрияландыру картасына өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері іске асыратын және мынадай өлшемшарттарға сәйкес келетін өнеркәсіптік-инновациялық жобалар (бұдан әрі-жобалар) енгізіледі:

      1) инновациялылық – жаңа немесе айтарлықтай жақсартылған өнімдерді (тауарларды, жұмыстарды немесе көрсетілетін қызметтерді), технологияларды немесе процестерді одан әрі енгізуді және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуді ескере отырып, оларды жасау арқылы қызметтің экономикалық тиімділігін арттыруға бағытталу;

      2) бәсекеге қабілеттілік – ұқсас өнеркәсіптік-инновациялық жобалармен салыстырғанда шығарылатын өнімнің, көрсетілетін жұмыстардың және (немесе) ұсынылатын қызметтердің төмен өзіндік құнынан, жоғары сапасынан, өсіп келе жатқан сұранысынан және өзге де қасиеттерінен көрініс табатын бәсекелік артықшылықтар;

      3) ауқымдылық – Қазақстан Республикасын өнеркәсіптік дамыту үшін өнеркәсіптік-инновациялық жобаны іске асыру маңыздылығы;

      4) экспортқа бағдарлану – шығарылатын өнімнің, көрсетілетін жұмыстардың және (немесе) ұсынылатын қызметтердің кемінде бір шет елге орнықты экспорттауда әлеуеттің болуы;

      5) еңбек өнімділігі – өндіріс көлемі мен өндіріске жұмсалған еңбек ресурстарының, жұмыс уақытының арақатынасы.

      4. Бірыңғай индустрияландыру картасына жобаларды енгізу мынадай кезең- кезеңімен жүргізіледі:

      1) бірінші кезең – жобаны облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органында (бұдан әрі-жергілікті атқарушы орган) қарау;

      2) екінші кезең – жобаны уәкілетті органда және өнеркәсіпті дамыту саласындағы ұлттық даму институтында (бұдан әрі – ұлттық институт) қарау;

      3) үшінші кезең – жобаны Штаб отырысында қарау.

3-тарау. Жобаны жергілікті атқарушы органның қарауы

      5. Жергілікті атқарушы орган өтініш берушілерден бірыңғай индустрияландыру картасына олардың жобаларын енгізу туралы өтінімдерді қабылдауды тұрақты негізде жүзеге асырады.

      6. Өтініш беруші өз жобасын бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу үшін жергілікті атқарушы органға қағаз және (немесе) электрондық нысанда осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мынадай құжаттарды қоса бере отырып өтінім жібереді:

      1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жоба паспорты;

      2) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жобаны іске асырудың жоспар-кестесі;

      3) осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бастапқы статистикалық деректерді таратуға келісім;

      4) жоба құнының кемінде 10 (он) пайызы мөлшерінде жобаның қаржылық қамтамасыз етілгенін растайтын құжаттардың көшірмелері.

      Жобаның қаржылық қамтамасыз етілгенін растайтын құжаттар ретінде:

      соңғы алты айда банктер берген осы шоттардағы ақша қалдығы көрсетілген банктік шоттардың болуы туралы анықтама;

      банктік қарыз шарты;

      кепіл шарты және кепіл нысанасына құқық белгілейтін құжаттар;

      сақтандыру шарты;

      кепілгерлік немесе кепілдік шарты осы тармақшада көзделген тәсілдермен кепілгердің немесе кепілгердің қаржы қаражатының болуын растауды қоса бере отырып ұсынылады.

      Өтініш беруші қаржылық қамтамасыз етудің кез келген тәсілін, оның ішінде бірнеше тәсілдерді біріктіру жолымен таңдауға құқылы.;

      5) заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама;

      6) жобаны іске асыру кезінде жер учаскесін қажет болған жағдайларда тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің жергілікті атқарушы органының бос жер учаскесінің бар екенін растайтын хатының көшірмесі, сондай-ақ жобаны іске асыруға бөлінген алаңның орналасқан жерінің координаталарын (схемасын) және жоспарланатын ауданын көрсете отырып, жер учаскесін алдын ала таңдау актісінің көшірмесі қоса беріледі.,

      7. Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған кезде жергілікті атқарушы орган жоқ құжатты көрсете отырып, өтінім келіп түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінімді қоса берілген құжаттармен бірге қараусыз қайтарады.

      Дұрыс толтырылмаған өтінімді және (немесе) оған қосымшаларды ұсынған кезде жергілікті атқарушы орган тиісті ескертулерді көрсете отырып, өтінім келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде осындай өтінімді қоса берілген құжаттармен бірге қайтарады.

      8. Өтінімді қайтаруға негіз болған ескертулер жойылғаннан кейін өтініш беруші осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген құжаттарды қоса бере отырып, өтінімді жергілікті атқарушы органға қайта жібереді.

      9. Өтініш беруші құжаттардың толық топтамасын ұсынған және өтінім мен оған қосымшаларды дұрыс толтырған кезде жергілікті атқарушы орган өңірлік сараптама жүргізеді.

      Өңірлік сараптаманы жүргізу мерзімі өтінім келіп түскен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен аспайды және қорытынды нысанында ресімделеді, ол жергілікті атқарушы органның уәкілетті тұлғасының қолымен куәландырылады.

      10. Өңірлік сараптаманың қорытындысы мынадай құрылым бойынша жасалады:

      1) жоба туралы мәліметтер;

      2) инфрақұрылым мәселесінің пысықталуы;

      3) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарына сәйкес келуі;

      4) жоба бойынша жалпы тұжырымдар мен ұсынымдар.

      11. "Жоба туралы мәліметтер" бөлімінде жоба бойынша мынадай ақпарат көрсетіледі:

      1) жобаның өтініш берушісі туралы ақпарат (қатысушылар, құрылтайшылар, өнеркәсіпте және басқа салаларда табысты іске асырылған жобалар);

      2) жобаның бағыттылығы (технологиялар трансферті, жаңа өндірістер құру (қолданыстағыларын жетілдіру) және (немесе) инновациялық қызметті жүзеге асыру) көрсетілетін жобаның технологиялық және инновациялық бөлігі сипатталады.

      12. "Инфрақұрылым мәселесінің пысықталуы" деген бөлімде сыртқы және ішкі коммуникациялардың әзірлік дәрежесі, сондай-ақ қажетті мемлекеттік қолдау шаралары көрсетілген инфрақұрылымды дамыту жөніндегі іс-шаралар жоспары сипатталады.

      13. "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарына сәйкес келуі" деген бөлімде мәлімделген жобаның облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарына сәйкес келуін талдау жүргізіледі.

      14. "Жоба бойынша жалпы тұжырымдар мен ұсынымдар" деген бөлімде жобаны сәтті іске асыру үшін қажетті мемлекеттік қолдау шараларының тізбесі және оларды алу тетігі көрініс табады, сондай-ақ оң немесе теріс уәжді қорытынды беріледі.

      15. Жергілікті атқарушы орган өңірлік сараптаманың қорытындысы жасалған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде оны өтінімді және оған қоса берілетін құжаттарды қоса бере отырып, уәкілетті органға, сондай-ақ осындай қорытындының көшірмесін өтініш берушіге жібереді.

4-тарау. Жобаны уәкілетті органда және өнеркәсіпті дамыту саласындағы ұлттық даму институтында қарауы

      16. Уәкілетті орган жергілікті атқарушы органнан осы Қағидалардың 15-тармағына сәйкес жіберілетін материалдар келіп түскен күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде олардың толықтығын тексереді.

      Материалдардың толық топтамасын ұсынбаған кезде уәкілетті орган оларды қараусыз, жоқ құжатты көрсете отырып, жергілікті атқарушы органға қайтарады. Жергілікті атқарушы орган қайтарылған материалдарды алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде жетіспейтін құжатты қоса бере отырып, материалдардың толық топтамасын жібереді.

      Материалдардың толық топтамасын ұсынған кезде уәкілетті орган оларды өтінімді және оған қосымшаларды дұрыс толтыру мәніне тексеру жүргізу үшін ұлттық институтқа жібереді.

      17. Ұлттық институт 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған өтінімді және оған қосымшаларды олардың дұрыс толтырылу мәніне тексеру жүргізеді.

      18. Өтінімнің және оған қосымшалардың дұрыс толтырылмағаны анықталғанда, ұлттық институт анықталған ескертулерді және осындай ескертулерді жою қажеттігін көрсете отырып, хатты жергілікті атқарушы органға және мәлімет үшін уәкілетті органға жібереді.

      19. Дұрыс толтырылған өтінімді және оған қосымшаларды ұсынған және жүргізілген тексеру қорытындылары бойынша қандай да бір ескертулер анықталмаған кезде ұлттық институт уәкілетті органға және жергілікті атқарушы органға мәлімет үшін өтінімді және оған қосымшаларды қоса бере отырып, ескертулердің жоқтығы туралы хат жолдайды.

      20. Уәкілетті орган Ұлттық институттан ескертулердің жоқтығы туралы хат алғаннан кейін Штаб отырысының қарауына өтінім шығарады.

5-тарау. Штаб отырысында жобаны қарау

      21. Штаб отырысы өтінімдердің түсуіне қарай, бірақ тоқсанына кемінде бір рет өткізіледі.

      22. Уәкілетті орган Штаб отырысы өткізілгенге дейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей өтініш берушіге және жергілікті атқарушы органға штаб отырысы өткізілетін күнді және қатысу тәсілін көрсете отырып хабарлама жібереді.

      23. Егер штаб мүшелерінің жартысынан көбі қатысса, штаб отырыстары заңды болып саналады.

      Тиісті мәселелерге жетекшілік ететін уәкілетті орган басшысының орынбасары Штаб төрағасы болып табылады. Төраға болмаған кезде оның функцияларын төрағаның орынбасары орындайды.

      Штаб құрамына уәкілетті органның, мүдделі орталық мемлекеттік органдардың, "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілерінің өкілдері енгізіледі.

      Штаб шешімдері отырысқа қатысып отырған Штаб мүшелерінің жалпы санының көпшілік даусымен қабылданады және хаттамамен ресімделеді, оған Штаб отырысына қатысып отырғандардың барлығы қол қоюға тиіс. Штаб мүшелерінің шешімдер қабылдау кезінде тең дауыстары болады және дауыстар тең болған кезде Штаб төрағасы дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.

      24. Штаб мынадай:

      1) жауапты мемлекеттік органды көрсете отырып, жобаларды бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу туралы;

      2) жоба бойынша анықталған ескертулер мен сәйкессіздіктердің толық тізбесін көрсете отырып, жобаны жергілікті атқарушы органға пысықтауға қайтару туралы;

      3) осы Қағидалардың 3-тармағында көзделген бірыңғай индустрияландыру картасының өлшемшарттарына сәйкес келмеген кезде бірыңғай индустрияландыру картасына жобаны енгізуден бас тарту туралы шешімдердің бірін қабылдайды.

      25. Уәкілетті орган Штаб отырысы өткізілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде отырыс хаттамасының көшірмесін жергілікті атқарушы органға және жауапты мемлекеттік органға, сондай-ақ өтініш берушіге жібереді.

      Штаб отырысының хаттамасы жіберілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде уәкілетті орган индустрияландырудың бірыңғай картасын бекітуді көздейтін уәкілетті орган басшысының бұйрығына тиісті толықтырулар енгізеді.

6-тарау. Қорытынды ережелер

      26. Уәкілетті орган өтініш берушінің немесе жергілікті атқарушы органның немесе өнеркәсіптік-инновациялық қызметті мемлекеттік ынталандыруға қатысатын жауапты мемлекеттік органның немесе өнеркәсіптік-инновациялық жүйе субъектілерінің ұсыныстары негізінде осы Қағидалардың 23-тармағына сәйкес өткізілетін Штаб отырысының қарауына шығару жолымен бірыңғай индустрияландыру картасына енгізілген жобалар бойынша ақпаратты өзектендіруді жүзеге асырады.

      27. Өзектендіру мәселесі бойынша Штаб отырыстарын өткізу және олар бойынша шешімдер қабылдау, сондай-ақ индустрияландырудың бірыңғай картасын бекітуді көздейтін уәкілетті орган басшысының бұйрығына тиісті өзгерістер енгізу осы Қағидалардың 5-тарауында көзделген тәртіппен реттеледі.

      28. Өзектендіру қорытындысы бойынша бірыңғай индустрияландыру картасына енгізілген жоба бойынша ақпарат өзгертілуі немесе жоба бірыңғай индустрияландыру картасынан шығарылуы мүмкін.

  Өнеркәсіптік-инновациялық
жобаларды бірыңғай
индустрияландыру картасына
енгізу қағидаларына
1-қосымша
  Кәсіпкерлік және өнеркәсіп
басқармасының басшысына
________________________
(облыстар, қалалар)
________________________
________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(бар болса)

Жобаны бірыңғай индустрияландыру картасына енгізуге өтінім

      Бірыңғай индустрияландыру картасына енгізу үшін:

      _________________________________________________________________

      (ұйым атауы)

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      (жоба атауы) жобасы бойынша өтінімді тіркеуді сұраймын.

      Өтінімге тізбеге сәйкес:

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      __________________________________ мынадай құжаттарды қоса беремін.

      Бірінші басшы: ____________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты(бар болса)

      Қолы: ________ (мөр орны), толтырылған күні 20__жылғы "___"_________

      Өтініш берушінің байланыс тұлғасы:

      _________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты(бар болса)

      Ұялы телефон: ____________________________________________________

      Электронды пошта: ________________________________________________

      Әкімдіктің жауапты жұмыскері: _____________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты(бар болса)

      Қолы: ___________, №____, қабылданған күні 20__жылғы "___"__________

  Өнеркәсіптік-инновациялық
жобаларды бірыңғай
индустрияландыру картасына
енгізу қағидаларына
2-қосымша

Жобаның паспорты

Көрсеткіштің атауы

Өлшем бірлігі

Мәні

1

2

3

4

1.

Жобаның түрі



1)

Жаңа жоба

иә/жоқ


2)

Қазіргі өндірісті жаңғырту

иә/жоқ



Қазіргі өндірістің қуат түрі




Қазіргі өндірістің жобалық қуаты



2.

Жобаның сатысы: (төмендегілердің бірін таңдау)

1)

Іске асырылуда

иә/жоқ


2)

Жоспарланып отыр

иә/жоқ


3.

Жобаны іске асыру орны:



1)

Облыс (анықтамалық)



2)

Қала (анықтамалық)



3)

Аудан (анықтамалық)



4)

Ауыл (анықтамалық)



4.

Әкімшілік-аумақтық объектілер сыныптаушы коды (анықтамалық)



 
5.

4-5 белгілі экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеуші коды (анықтамалық)



6.

Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың қажетті шаралары

1)

Жер учаскесінің қажетті ауданы

гектар


2)

Қаржы институттары арқылы қаржыландыру.
Егер жоба 2 немесе одан да көп қаржы институттарында қаржыландырылса, онда барлық қаржы институттары аударылады.



миллион теңге


3)

Инфрақұрылым (қажетті инфрақұрылым түрлері тізімделеді)



4)

Басқалар
(бар болса)



7.

Іске асыру мерзімі

ай, жыл – ай, жыл


8.

Пайдалану кезеңіне арналған жаңа жұмыс орындарының саны

адам


9.

Пайдалануға берілгенге дейін негізгі капиталға инвестициялар

миллион теңге


10.

Пайдалануға берілгенін растайтын құжаттың атауы, нөмірі және күні (болған жағдайда)



11.

Қаржыландыру құрылымы

1)

Меншікті қаражат

миллион теңге


2)

Қарыз қаражаты (лизингті қоса алғанда)

миллион теңге


3)

Бюджет қаражаты

миллион теңге


4)

Басқа көздер

миллион теңге


12.

Өндірілетін тауарлар мен көрсетілетін қызметтер



1)

Тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің атауы (6-10 белгілі сыртқы экономикалық қызметтің тауар номенклатурасы (бұдан әрі – СЭҚ ТН коды)



2)

Тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)



….

Тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)



13.

Жылына жобалық қуаты (тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің әрбір атауы бойынша)

1)

Заттай мәнде (өлшем бірлігі бойынша)

өлшем бірлігі


2)

Құндық мәнде

миллион теңге


14.

Өткізу нарығы

1)

Ішкі нарық

%


2)

Экспортқа (елі), әр ел бойынша бөлек көрсетіңіз

%


15.

Шикізат (атауы, ел, жеткізуші болған жағдайда)



16.

Жоба туралы мәлімет



1

Инновация

иә/жоқ, қысқаша сипаттама


2

Технология трансферті

иә/жоқ, қысқаша сипаттама


17.

Өндіріс технологиясы (қысқаша сипаттама)



18.

Жабдық (атауы, елі, жеткізуші болған жағдайда)



19.

Экологиялық қауіпсіздікке және аймақтың табиғи ресурстарын ұтымды пайдалануға әсері



20.

Жобаның қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді мақсаттары, аймаққа да, тұтастай алғанда ел экономикасына да мультипликативті әсері



21.

Жобаны іске асыру шеңберіндегі тәуекелдер және тәуекелдерді төмендететін факторлар



Пайдалануға берілгенге дейін негізгі капиталға инвестициялар жоспары (миллион теңгемен)


Атауы

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

1

2

3

4

5

6

7


1-кезең






1.

Құрылыс-монтаждау жұмыстары







Жабдықтар







Өзге







2-кезең






2.

Құрылыс-монтаждау жұмыстары







Жабдықтар







Өзге






Қаржыландыру жоспары

Атауы

Барлығы

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

1

2

3

4

5

6

7

8


Барлығы, оның ішінде







1.

Меншікті қаражат








отандық жеке инвесторлардың қаражаты








тікелей шетелдік инвестициялар (жарғылық капиталға қатысу)








мемлекеттің бақылауындағы ұйымдардың қаражаты (жарғылық капиталға қатысу)







2.

Қарыз қаражаты








бас компаниялардың кредиттері








отандық даму институттарының кредиттері








екінші деңгейдегі банктердің (резиденттер) кредиттері








ішкі облигациялық қарыздар








бюджеттік кредиттер








қаржы ұйымдарының (бейрезиденттер) кредиттері








халықаралық даму институттарының кредиттері








сыртқы облигациялық қарыздар







3.

Өзге де көздер







4.

Бюджет қаражаты, оның ішінде:








республикалық бюджет (бюджеттік бағдарламаның коды және атауы)








жергілікті бюджет (бюджеттік бағдарламаның коды және атауы)







Жобалық қуатқа шығу жоспары (тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің барлық түрлері бойынша)

Атауы

Өлшем бірлігі

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл


1-кезең







1.

Тауар және көрсетілетін қызметтер атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)

заттай түрде






ақшалай түрде

миллион теңге

2.

Тауар және көрсетілетін қызметтер атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)

заттай түрде






ақшалай түрде

миллион теңге


2-кезең







 
3

Тауар және көрсетілетін қызметтердің атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)

заттай түрде






ақшалай түрде

миллион теңге

 
4

Тауар және көрсетілетін қызметтердің атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)

заттай түрде






ақшалай түрде

миллион теңге

Экспорттың жоспарлы көлемі заттай түрде (тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің барлық түрлері бойынша)

Атауы

Өлшем бірлігі

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл

20__ жыл


1-кезең







1.

Тауар және көрсетілетін қызметтердің атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)

заттай түрде






ақшалай түрде

миллион теңге

2.

Тауар және көрсетілетін қызметтердің атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)

заттай түрде






ақшалай түрде

миллион теңге


2-кезең







 
3

Тауар және көрсетілетін қызметтердің атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)

заттай түрде






ақшалай түрде

миллион теңге

 
4

Тауар және көрсетілетін қызметтердің атауы (6-10 белгілі СЭҚ ТН коды)

заттай түрде






ақшалай түрде

миллион теңге

Жұмыскерлер мен мамандарға болжамды қажеттілік туралы

Кәсіптің (лауазымның) атауы

Кәсіптердің ұлттық сыныптаушы коды (анықтамалық)

Жұмыскерлерге қажеттілік (адам)

Талап етілетін білім деңгейі (тізім)

Талап етілетін біліктілік деңгейі (тарифтік разряд, санат) (тізім)

20_

20_

20_

20_

1.









Жобаның жоспарлы нысаналы көрсеткіштері (іске асырылып жатқан жобалар үшін)

Атауы

Өлшем бірлігі

Жыл

20….

20….

20….

20….

20…

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Отын-энергетика ресурстарына қажеттілік, оның ішінде:








Электр энергиясы

киловатт.сағат







Жылу энергиясы

Гигакалория







Газ

жылына/мың метр куб







Көмір

жылына/тонна







Мұнай өнімдері (мазут, дизотын)

тонна







Су

жылына/метр куб






2.

Инфрақұрылымға қажеттілік, оның ішінде:








Электр желілері

Қосалқы станция мегаватт







Газ желілері

километр







Жылу желілері

километр







Су құбыры желілері

километр







Кәріз желілері

километр







Теміржол инфрақұрылымы (магистральдық теміржол желісі, кірме жолдар)

километр







Автомобиль жолдары

километр






  Өнеркәсіптік-инновациялық
жобаларды бірыңғай
индустрияландыру картасына
енгізу қағидаларына
3-қосымша

Жобаны іске асырудың жоспар-графигі

Іс-шараның атауы

Орындау мерзімі

1.

*


2.



3.



      * Міндетті тармақтар:

      1) Құжаттаманы әзірлеу (Жобалау-сметалық құжаттама, Техникалық-экономикалық негіздеме және тағы басқа);

      2) Құрылысты бастау (жаңа жобалар үшін міндетті);

      3) Құрылыстың аяқталуы (жаңа жобалар үшін міндетті);

      4) Пайдалануға беру (енгізу актісін алу);

      5) Жабдықты жеткізу;

      6) Жабдықты монтаждау;

      7) Іске қосу-баптау жұмыстары;

      8) Өнім шығаруды бастау (жаңғырту үшін міндетті);

      9) Жобалық қуатқа шығу.

  Өнеркәсіптік-инновациялық
жобаларды бірыңғай
индустрияландыру картасына
енгізу қағидаларына
4-қосымша

Алғашқы статистикалық деректерді таратуға келісім (жобаға өтінім берушінің бланкісінде толтырылады)

      ______________________________________________________________

      (өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектісінің толық атауы)

      жауапты мемлекеттік орган, уәкілетті орган – ______________________

      (органдардың атауы)

      мынадай көрсеткіштер бойынша:

      1) негізгі капиталға инвестициялар көлемі;

      2) орындалған құрылыс жұмыстарының (қызметтерінің) көлемі;

      3) өндірілген өнімнің және көрсетілген қызметтердің көлемі;

      4) қызметкерлердің есепті кезеңдегі орташа тізімдік саны

      ___________________________________________________________ кезең үшін

      _________________________________________________көрсеткіштері бойынша

      алғашқы статистикалық деректерді ашуға келісім береді.

      Бірінші басшы:________________________________________________

      Қолы:__________ (мөр орны), толтырылған күні 20_____ "______"___________

      Мөр орны (бар болса)

Об утверждении Правил включения промышленно-инновационных проектов в единую карту индустриализации

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 22 августа 2023 года № 592. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 августа 2023 года № 33321

      В соответствии с подпунктом 11) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" и подпунктом 41) пункта 15 Положения о Министерстве индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2018 года № 936 "О некоторых вопросах Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан и внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила включения промышленно-инновационных проектов в единую карту индустриализации.

      2. Комитету индустриального развития Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
И. Оспанов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство сельского хозяйства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
исполняющий обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 22 августа 2023 года № 592

Правила включения промышленно-инновационных проектов в единую карту индустриализации

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила включения промышленно-инновационных проектов в единую карту индустриализации (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 11) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" (далее – Закон) и подпунктом 41) пункта 15 Положения о Министерстве индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2018 года № 936 "О некоторых вопросах Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан и внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" и определяют порядок включения промышленно-инновационных проектов в единую карту индустриализации.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) единая карта индустриализации – совокупность промышленно-инновационных проектов, реализуемых субъектами промышленно-инновационной деятельности;

      2) Штаб по вопросам единой карты индустриализации (далее – Штаб) – комиссия при уполномоченном органе в области государственного стимулирования промышленности по вопросу рассмотрения проектов для включения в единую карту индустриализации с участием представителей уполномоченного органа в области государственного стимулирования промышленности, отраслевых министерств и ведомств, национальных холдингов и институтов развития, а также других заинтересованных организаций;

      3) ответственный государственный орган – государственный орган, ответственный за реализацию промышленно-инновационного проекта;

      4) промышленно-инновационный проект (далее – проект) – комплекс реализуемых в течение определенного времени мероприятий, направленных на трансферт технологий, создание новых (усовершенствование действующих) производств и (или) осуществление инновационной деятельности;

      5) промышленно-инновационная система – совокупность субъектов промышленно-инновационной системы, участвующих в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности, инфраструктуры и инструментов, направленных на стимулирование промышленности и поддержку инноваций в Республике Казахстан;

      6) промышленно-инновационная деятельность – деятельность, связанная с реализацией промышленно-инновационных проектов с учетом обеспечения экологической безопасности в целях повышения производительности труда, продвижением отечественных товаров, работ и услуг обрабатывающей промышленности на внутренний и (или) внешние рынки;

      7) уполномоченный орган в области государственного стимулирования промышленности (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере промышленности, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, межотраслевую координацию и участие в реализации государственного стимулирования промышленности;

      8) меры государственного стимулирования промышленности – меры стимулирования, применяемые государством в целях развития обрабатывающей промышленности и промышленно-инновационной деятельности, осуществляемые в соответствии с Законом;

      9) заявитель – физическое или юридическое лицо, осуществляющее планирование и реализацию промышленно-инновационного проекта;

      10) субъекты промышленно-инновационной системы, участвующие в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности, – национальный управляющий холдинг, созданный в рамках мер по оптимизации системы управления институтами развития, финансовыми организациями и развитию национальной экономики, национальные институты развития, единый оператор по продвижению несырьевого экспорта, а также фонд развития промышленности, уполномоченные на реализацию мер государственного стимулирования промышленности.

Глава 2. Порядок включения проектов в единую карту индустриализации

      3. В единую карту индустриализации включаются промышленно-инновационные проекты (далее – проекты), реализуемые субъектами промышленно-инновационной деятельности, и соответствующие следующим критериям:

      1) инновационность – направленность на повышение экономической эффективности деятельности путем создания новых или значительно улучшенных продуктов (товаров, работ или услуг), технологий или процессов с учетом их дальнейшего внедрения и обеспечения экологической безопасности;

      2) конкурентоспособность – конкурентные преимущества в сравнении с аналогичными промышленно-инновационными проектами, выражающиеся в низкой себестоимости, высоком качестве, растущем спросе и иных свойствах выпускаемой продукции, оказываемых работ и (или) предоставляемых услуг;

      3) масштабность – значимость реализации промышленно-инновационного проекта для промышленного развития Республики Казахстан;

      4) экспортоориентированность – наличие потенциала в устойчивом экспорте выпускаемой продукции, оказываемых работ и (или) предоставляемых услуг как минимум в одну зарубежную страну;

      5) производительность труда – соотношение объема производства и трудовых ресурсов, рабочего времени, потраченных на производство.

      4. Включение проектов в единую карту индустриализации производится поэтапно:

      1) первый этап – рассмотрение проекта в местном исполнительном органе области, города республиканского значения и столицы (далее – местный исполнительный орган);

      2) второй этап – рассмотрение проекта в уполномоченном органе и национальном институте развития в области развития промышленности (далее – национальный институт);

      3) третий этап – рассмотрение проекта на заседании Штаба.

Глава 3. Рассмотрение проекта в местном исполнительном органе

      5. Местный исполнительный орган на постоянной основе осуществляет прием заявок от заявителей о включении их проектов в единую карту индустриализации.

      6. Заявитель для включения своего проекта в единую карту индустриализации направляет в местный исполнительный орган в бумажной и (или) электронной форме заявку по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам с приложением следующих документов:

      1) паспорта проекта по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      2) план-графика реализации проекта по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      3) согласия на распространение первичных статистических данных по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      4) копии документов, подтверждающих финансовую обеспеченность проекта в размере не менее 10 (десяти) процентов от стоимости проекта.

      В качестве документов, подтверждающих финансовую обеспеченность проекта, предоставляется:

      справка о наличии банковских счетов с указанием остатка денег на этих счетах, выданная банками за последние шесть месяцев;

      договор банковского займа;

      договор залога и правоустанавливающие документы на предмет залога;

      договор страхования;

      договор поручительства или гарантии, с приложением подтверждения наличия финансовых средств поручителя или гаранта способами, предусмотренными настоящим подпунктом.

      Заявитель выбирает любой из способов финансового обеспечения, в том числе путем комбинирования нескольких способов;

      5) справка о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица;

      6) в случаях, когда при реализации проекта существует необходимость предоставления земельного участка, прилагаются копия письма местного исполнительного органа соответствующей административно-территориальной единицы, подтверждающего наличие свободного земельного участка, а также копия акта предварительного выбора земельного участка с указанием координат (схемы) местоположения и планируемой площади отвода под реализацию проекта.

      7. При предоставлении неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 6 настоящих Правил, местный исполнительный орган возвращает заявку с приложенными документами без рассмотрения в течение 1 (одного) рабочего дня со дня поступления заявки с указанием отсутствующего документа.

      При предоставлении некорректно заполненной заявки и (или) приложений к ней, местный исполнительный орган возвращает такую заявку с приложенными документами в течение 3 (трех) рабочих дней со дня поступления заявки с указанием соответствующих замечаний.

      8. После устранения замечаний, послуживших основанием для возврата заявки, заявитель повторно направляет в местный исполнительный орган заявку с приложением документов, указанных в пункте 6 настоящих Правил.

      9. При предоставлении заявителем полного пакета документов и корректного заполнения заявки и приложений к ней местный исполнительный орган проводит региональную экспертизу.

      Срок проведения региональной экспертизы составляет не более 5 (пяти) рабочих дней со дня поступления заявки и оформляется в форме заключения, которое заверяется подписью уполномоченного лица местного исполнительного органа.

      10. Заключение региональной экспертизы составляется по следующей структуре:

      1) сведения о проекте;

      2) проработанность вопроса инфраструктуры;

      3) соответствие плану развития области, города республиканского значения, столицы;

      4) общие выводы и рекомендации по проекту.

      11. В разделе "Сведения о проекте" указывается следующая информация по проекту:

      1) информация о заявителе проекта (участники, учредители, успешно реализованные проекты в промышленности и в других сферах);

      2) описывается технологическая и инновационная часть проекта, где указывается направленность проекта (трансферт технологий, создание новых (усовершенствование действующих) производств и (или) осуществление инновационной деятельности).

      12. В разделе "Проработанность вопроса инфраструктуры" описываются степень готовности внешних и внутренних коммуникаций, а также план мероприятий по развитию инфраструктуры с указанием необходимых мер государственного стимулирования промышленности.

      13. В разделе "Соответствие плану развития области, города республиканского значения, столицы" проводится анализ заявленного проекта на соответствие плану развития области, города республиканского значения, столицы.

      14. В разделе "Общие выводы и рекомендации по проекту" отражаются перечень необходимых мер государственного стимулирования промышленности для успешной реализации проекта и механизм их получения, а также даются мотивированное положительное или отрицательное заключение.

      15. Местный исполнительный орган в течение 2 (двух) рабочих дней со дня составления заключения региональной экспертизы направляет ее в уполномоченный орган с приложением заявки и прилагаемых к ней документов, а также копию такого заключения заявителю.

Глава 4. Рассмотрение проекта в уполномоченном органе и национальном институте развития в области развития промышленности

      16. Уполномоченный орган в течение 2 (двух) рабочих дней со дня поступления от местного исполнительного органа материалов, направляемых в соответствии с пунктом 15 настоящих Правил, проверяет их на полноту.

      При предоставлении не полного пакета материалов уполномоченный орган возвращает их без рассмотрения в местный исполнительный орган с указанием отсутствующего документа. Местный исполнительный орган в течение 2 (двух) рабочих дней со дня поступления возвращенных материалов направляет полный пакет материалов с приложением недостающего документа.

      При предоставлении полного пакета материалов уполномоченный орган направляет их в национальный институт для проведения проверки на предмет корректного заполнения заявки и приложений к ней.

      17. Национальный институт в течение 2 (двух) рабочих дней проводит проверку представленной заявки и приложений к ней на предмет их корректного заполнения.

      18. При установлении некорректного заполнения заявки и приложений к ней, национальный институт направляет письмо с указанием выявленных замечаний и необходимости устранения таких замечаний в местный исполнительный орган, а также в уполномоченный орган для сведения.

      19. При предоставлении корректно заполненной заявки и приложений к ней и не выявлении каких-либо замечаний по итогам проведенной проверки, национальный институт направляет письмо об отсутствии замечаний с приложением заявки и приложений к ней в уполномоченный орган, а также в местный исполнительный орган для сведения.

      20. Уполномоченный орган после получения от национального института письма об отсутствии замечаний выносит заявку на рассмотрение заседания Штаба.

Глава 5. Рассмотрение проекта на заседании Штаба

      21. Заседание Штаба проводится по мере поступления заявок, но не реже одного раза в квартал.

      22. Уполномоченный орган не позднее чем за 3 (три) рабочих дня до проведения заседания Штаба направляет уведомление заявителю и местный исполнительный орган с указанием даты проведения заседания Штаба и способа принятия участия.

      23. Заседания Штаба считаются правомочными, если на нем присутствует более половины членов Штаба.

      Председателем Штаба является заместитель руководителя уполномоченного органа, курирующий соответствующие вопросы. Во время отсутствия председателя его функции выполняет заместитель председателя.

      В состав Штаба включаются представители уполномоченного органа, заинтересованных центральных государственных органов, Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен" и субъектов промышленно-инновационной системы, участвующих в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности.

      Решения Штаба принимаются большинством голосов от общего числа присутствующих на заседании членов Штаба и оформляются протоколом, который должен быть подписан всеми присутствующими на заседании Штаба. Члены Штаба обладают равными голосами при принятии решений и при равенстве голосов принятым считается решение, проголосованное председателем Штаба.

      24. Штаб принимает одно из следующих решений:

      1) о включении проектов в единую карту индустриализации с указанием ответственного государственного органа;

      2) о возвращении проекта местному исполнительному органу на доработку с указанием исчерпывающего перечня выявленных замечаний и несоответствий по проекту;

      3) об отклонении во включении проекта в единую карту индустриализации при несоответствии критериям единой карты индустриализации, предусмотренной пунктом 3 настоящих Правил.

      25. Уполномоченный орган в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня проведения заседания Штаба направляет копию протокола заседания в местный исполнительный орган и ответственный государственный орган, а также заявителю.

      В течение 5 (пяти) рабочих дней со дня направления протокола заседания Штаба уполномоченный орган вносит соответствующие дополнения в приказ руководителя уполномоченного органа, предусматривающего утверждение единой карты индустриализации.

Глава 6. Заключительные положения

      26. Уполномоченный орган на основе предложений заявителя или местного исполнительного органа или ответственного государственного органа или субъектов промышленно-инновационной системы, участвующих в государственном стимулировании промышленно-инновационной деятельности, осуществляет актуализацию информации по проектам, включенным в единую карту индустриализации, путем вынесения на рассмотрение заседания Штаба, проводимого в соответствии с пунктом 23 настоящих Правил.

      27. Проведение заседаний Штаба по вопросу актуализации и принятие по ним решений, а также внесение соответствующих изменений в приказ руководителя уполномоченного органа, предусматривающего утверждение единой карты индустриализации, регулируется в порядке, предусмотренном Главой 5 настоящих Правил.

      28. По итогам актуализации информация по проекту, включенному в единую карту индустриализации, может быть изменена либо проект может быть исключен из единой карты индустриализации.

  Приложение 1
к Правилам включения
промышленно-инновационных проектов
в единую карту индустриализации
Руководителю управления
предпринимательства
и промышленности
______________________
(области, города)
_________________________
(фамилия, имя, отчество
(при наличии)

Заявка на включение проекта в единую карту индустриализации

      Прошу зарегистрировать заявку по проекту:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
(наименование проекта)
___________________________________________________________________
(наименование организации) для включения в единую карту индустриализации.
К заявке прилагаю следующие документы согласно перечню:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Первый руководитель ________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии)
Подпись: _____
(место печати), дата заполнения
"__" _______20__ года
Контактное лицо заявителя:
____________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии)
Мобильный телефон: _________________________________________________
Электронная почта: ___________________________________________________
Ответственный работник акимата: ______________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии)
Подпись: _______, дата приема "___" ________ 20__ года

  Приложение 2
к Правилам включения
промышленно-инновационных
проектов в единую карту
индустриализации

Паспорт проекта

Наименование показателя

Единица измерения

Значение

1

2

3

4

1.

Вид проекта



1)

Новый проект

да/нет


2)

Модернизация имеющегося производства

да/нет



Вид мощности имеющегося производства




Проектная мощность имеющегося производства



2.

Стадия проекта:
(выбор одного из нижеперечисленных)

1)

Реализуемая

да/нет


2)

Планируемая

да/нет


3.

Место реализации проекта:



1)

Область (справочник)



2)

Город (справочник)



3)

Район (справочник)



4)

Село (справочник)



4.

Код Классификатора административно-территориальных объектов (справочник)



5.

Код Общего классификатора видов экономической деятельности на 4-5 знаках (справочник)



6.

Необходимые меры государственного стимулирования промышленности

1)

Необходимая площадь земельного участка

гектар


2)

Финансирование через финансовые институты.
В случае если проект финансируется в 2-х и более финансовых институтах, то перечисляется все финансовые институты



миллион тенге


3)

Инфраструктура (перечисляется виды необходимой инфраструктуры)



4)

Прочие
(при наличии)



7.

Срок реализации

месяц, год - месяц, год


8.

Количество новых рабочих мест на период эксплуатации

человек


9.

Инвестиции в основной капитал до ввода в эксплуатацию

миллион тенге


10.

Наименование, номер и дата документа, подтверждающего ввод в эксплуатацию (в случае наличия)



11.

Структура финансирования

1)

Собственные средства

миллион тенге


2)

Заемные средства (включая лизинг)

миллион тенге


3)

Бюджетные средства

миллион тенге


4)

Прочие источники

миллион тенге


12.

Производимые товары и услуги



1)

Наименование товара и услуги (код товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности (далее – код ТН ВЭД) – 6-10 знаков)



2)

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)



….

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)



13.

Проектная мощность в год (по каждому наименованию товара и услуги)

1)

В натуральном выражении (по единицам измерения)

единица измерения


2)

В стоимостном выражении

миллион тенге


14.

Рынки сбыта

1)

Внутренний рынок

%


2)

На экспорт (страна), указать по каждой стране отдельно

%


15.

Сырье (наименование, страна, поставщик при наличии)



16.

Сведение о проекте



1

Инновационность

да/нет, краткое описание


2

Трансферт технологии

да/нет, краткое описание


17.

Технология производства
(краткое описание)



18.

Оборудование (наименование, страна, поставщик при наличии)



19.

Влияние на экологическую безопасность и рациональное использование природных ресурсов региона



20.

Краткосрочные и долгосрочные цели проекта, мультипликативный эффект как отдельно на регион, так и на экономику страны в целом



21.

Риски в рамках реализации проекта, и факторы, снижающие риски



План инвестиций в основной капитал до ввода в эксплуатацию (в миллион тенге)


П№

Наименование

20__ год

20__ год

20__ год

20__ год

20__ год

1

2

3

4

5

6

7


Этап 1






1.

Строительно-монтажные работы







Оборудование







Прочие







Этап 2






2.

Строительно-монтажные работы







Оборудование







Прочие






План финансирования

Наименование

Всего

20_ год

20_ год

20_ год

20 _ год

20_ год

1

2

3

4

5

6

7

8


Всего, в том числе







1.

Собственные средства








средства отечественных частных инвесторов








прямые иностранные инвестиции (участие в уставном капитале)








средства организаций, подконтрольных государству (участие в уставном капитале)







2.

Заемные средства








кредиты материнских компаний








кредиты отечественных институтов развития








кредиты банков второго уровня (резидентов)








внутренние облигационные займы








бюджетные кредиты








кредиты финансовых организаций (нерезидентов)








кредиты международных институтов развития








внешние облигационные займы







3.

Прочие источники







4.

Бюджетные средства, в том числе:








республиканский бюджет (код и наименование бюджетной программы)








местный бюджет (код и наименование бюджетной программы)







План выхода на проектную мощность (по всем видам товаров и услуг)

Наименование

Единица измерения

20__ год

20__ год

20__ год

20__ год

20__ год


Этап 1







1.

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)

в натуральном выражении






в денежном выражении

миллион тенге

2.

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)

в натуральном выражении






в денежном выражении

миллион тенге


Этап 2







3

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)

в натуральном выражении






в денежном выражении

миллион тенге

4

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)

в натуральном выражении






в денежном выражении

миллион тенге

Плановый объем экспорта в натуральном выражении (по всем видам товаров и услуг)

Наименование

Единица измерения

20__ год

20__ год

20__ год

20__ год

20__ год


Этап 1







1.

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)

в натуральном выражении






в денежном выражении

миллион тенге

2.

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)

в натуральном выражении






в денежном выражении

миллион тенге


Этап 2







3

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)

в натуральном выражении






в денежном выражении

миллион тенге

4

Наименование товара и услуги (код ТН ВЭД – 6-10 знаков)

в натуральном выражении






в денежном выражении

миллион тенге

О прогнозной потребности в работниках и специалистах

Наименование профессии (должности)

Код базовой группы Национального классификатора знаний (справочник)

Потребность в работниках (человек)

Требуемый уровень образования (список)

Требуемый уровень квалификации (тарифный разряд, категория) (список)

20_

20_

20_

20_

1.









Плановые целевые показатели проекта (для реализуемых проектов)

Наименование

Единица измерения

год

20....

20....

20....

20....

20....

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Потребность в топливно-энергетических ресурсах, в том числе:








Электроэнергия

Киловатт-час







Тепловая энергия

Гигакалория







Газ

тысяча кубических метров/в год







Уголь

тонна/в год







Нефтепродукты (мазут, дизтопливо)

тонна







Вода

кубический метр/в год






2.

Потребность в инфраструктуре, в том числе:








Электрические сети

Подстанция мегаватт







Газовые сети

километр







Тепловые сети

километр







Водопроводные сети

километр







Канализационные сети

километр







Железнодорожная инфраструктура (магистральная железнодорожная сеть, подъездные пути)

километр







Автомобильные дороги

километр






  Приложение 3
к Правилам включения
промышленно- инновационных
проектов в единую карту
индустриализации

План-график реализации проекта

Наименование мероприятия

Срок исполнения

1.

*


2.



3.



      * Обязательные пункты:

      1) Разработка документации (Проекто-сметная документация, Технико-экономическое обоснование, и так далее);

      2) Начало строительства (обязательно для новых проектов);

      3) Окончание строительства (обязательно для новых проектов);

      4) Ввод в эксплуатацию (получение акта ввода);

      5) Поставка оборудования;

      6) Монтаж оборудования;

      7) Пусконаладочные работы;

      8) Начало выпуска продукции (обязательно для модернизации);

      9) Выход на проектную мощность.
__________________

  Приложение 4
к Правилам включения
промышленно- инновационных
проектов в единую карту
индустриализации

Согласие на распространение первичных статистических данных
(заполняется на бланке заявителя проекта)

      __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(полное наименование субъекта промышленно-инновационной деятельности)
дает согласие на раскрытие первичных статистических данных местному
исполнительному органу,
уполномоченному органу, ___________________________________________
(наименование органов) по показателям:
1) объем инвестиций в основной капитал;
2) объем выполненных строительных работ (услуг);
3) объем произведенной продукции и оказанных услуг;
4) списочная численность работников в среднем за отчетный период за период
__________________________________________________________________
Первый руководитель: ______________________________________________
Подпись: _______ (место печати),
дата заполнения "__" ______ 20__ года _____________
Печать (если имеется)