Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 30 қаңтардағы № 106 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Күшін жойған

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2310 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 18 қазандағы N 1070 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2010.10.18 N 1070 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Азаматтық авиация саласындағы кейбір нормативтік құқықтық кесімдерді бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 30 қаңтардағы № 106 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2003 ж., № 4, 53-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
      1) көрсетілген қаулымен бекітілген Азаматтық әуе кемелерін пайдаланушыларды және олар көрсететін қызметтерді сертификаттау ережесінде:
      көрсетілген Ереженің 1-қосымшасында:
      бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

«

-- Елтаңба --
_____________________________________________________________________
Уәкілетті орган

ПАЙДАЛАНУШЫНЫҢ СЕРТИФИКАТЫ

№ _____

Қолданылу мерзімінің аяқталу күні:

Пайдаланушының атауы
Коммерциялық атауы
Пайдаланушының мекенжайы:
Телефоны:
Факсы:
E-mail:

Пайдаланудағы жедел байланыс
Байланыс ақпараты:

      Осы сертификат пайдаланушы _________________________ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 30 қаңтардағы № 106 қаулысымен бекітілген Азаматтық әуе кемелерін пайдаланушыларды және олар көрсететін қызметтерді сертификаттау ережелерінің талаптарын, Қазақстан Республикасы азаматтық авиациясының қызметін регламенттейтін нормативтік құқықтық актілердің талаптары мен Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияның (Чикаго қаласы, 1944 жыл) ережелерін қанағаттандыратынын куәландырады.
      Пайдаланушы ____________________ қоса беріліп отырған Пайдалану жөніндегі арнайы ережелерде белгіленгендей, ұшуды орындау жөніндегі басшылыққа сәйкес коммерциялық әуе тасымалдарын жүзеге асыру құқығы берілген.
      Осы Сертификат табыстауға жатпайды және ол кері қайтарып алынғанға немесе оның қолданылуы тоқтатыла тұрғанға дейін күшінде болады.
      Инспекциялық бақылауды ________________________________ жүзеге
                                (уәкілетті органның атауы)
асырады.

      МО                           Уәкілетті органның басшысы
                                ______________ _____________________
                                    (қолы)            (Т.А.Ә.)

      Күшіне енген күні: ___ ж. «____» _______»;
      В және С бөліктері осы қаулыға 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      1-1-қосымша осы қаулыға 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      4-қосымша осы қаулыға 4-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      2) көрсетілген қаулымен бекітілген Аса жеңіл авиация саласындағы сертификаттау ережесінде:
      10-тармақта «әзірлеу және» деген сөздер алынып тасталсын;
      14-тармақтың екінші абзацында «Үлгі» деген сөздерден кейін «немесе дана» деген сөздермен толықтырылсын.
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн еткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                               К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің     
2009 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 2310 қаулысына  
1-қосымша      

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2003 жылғы 30 қаңтардағы  
№ 106 қаулысымен бекітілген 
Азаматтық әуе кемелерін  
пайдаланушыларды және олар
көрсететін қызметтерді  
сертификаттау ережесіне  
1-қосымшасының      
В бөлігі          

Уәкілетті орган
_________________________________________________________________
(пайдаланушының атауы,                    Сертификат № ____)

ПАЙДАЛАНУ ЖӨНІНДЕГІ АРНАЙЫ ЕРЕЖЕЛЕР
(пайдалану талаптары мен шектеулері) В бөлігі - Бағыттардағы рұқсаттар және шектеулер

Беретін өкілетті орган туралы байланыс ақпараты
Телефоны: _____________;   Факсы: ____________;
E-mail: ______________

Коммерциялық атауы: ______________________

Әуе кемесінің моделі:

Ұшу түрлері: Комерциялық әуе тасымалдары: - Тұрақты;
- Тұрақты емес; - Жолаушылар; - Жүктер; - Өзгелері ______________

Ұшу аудан(дар)ы:

Арнайы шектеулер:

Арнайы рұқсаттар:

Иә

Жоқ

Арнайы бекітулер

Ескертулер

Қауіпті жүктер

-

-



Нашар көрінетін жағдайларда ұшу:





Қонуға кіру және қону;

-

-

КАТ ___; RVR: ___ м;
DH: ___ м


Ұшу

-

-

RVR: ___ м


RVSM
- қолданылмайды

-

-



ETOPS
- қолданылмайды

-

-

Қосалқы әуеайлаққа дейінгі ұшудың ең ұзақ уақыты:__минут


PBN жағдайларында ұшу үшін навигациялық ерекшеліктер

-

-



Ұшу жарамдылығын сақтау

-

-



Өзгелері

-

-



      __________________                      ________________
          (лауазымы)                                (қолы)
МО
________ жылғы «___» _____________

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2009 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 2310 қаулысына   
2-қосымша       

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2003 жылғы 30 қаңтардағы  
№ 106 қаулысымен бекітілген 
Азаматтық әуе кемелерін  
пайдаланушыларды және олар
көрсететін қызметтерді  
сертификаттау ережесіне  
1-қосымшасының      
С бөлігі          

Уәкілетті орган
__________________________________________________________
(пайдаланушының атауы,     № сертификат)

ПАЙДАЛАНУ ЖӨНІНДЕГІ АРНАЙЫ ЕРЕЖЕЛЕР
(пайдалану талаптары мен шектеулері) С бөлігі - Әуеайлақтардағы рұқсаттар мен шектеулер

      1. Жалпы ережелер. Пайдаланушы «______» Азаматтық әуеайлақтар тізіліміне және аэронавигациялық ақпарат жинақтарына енгізілген Қазақстан Республикасының аумағындағы азаматтық авиация әуеайлақтарын пайдалану құқығы беріледі. Әуеайлақтар мемлекет аумағынан тыс жерде орналасқан жағдайда оларды пайдалану тәртібі сол мемлекеттің аэронавигациялық ақпарат құжаттарына сәйкес белгіленеді.
      2. Аспаптар бойынша қонуға кіру тәртібі және әуеайлақтарды пайдалану минимумдары.
      а) Аспаптар бойынша қонуға кіру жүйелері:
      Пайдаланушыға аспаптар бойынша қонуға кірудің мынадай жүйелерін қолдануға рұқсат етіледі:

      - қонуға кірудің дәл емес жүйелері: VOR, VOR/DME, NDB, PAR
      - қонуға кірудің дәл жүйелері: ILS, I санат
                                         ILS, II санат
      б) Аспаптар бойынша қонуға кірудің рұқсат етілген минимумдары:

Әуе кемесінің үлгісі

Қонуға кіру жолдары

ILS

PAR+2NDB

2NDB VOR/DME

PAR

NDB, VOR







      __________________________________   ________________
      (уәкілетті органның басшысы)            (қолы)

      ______жылғы «___»____________

      Ескерту: егер осы әуеайлақ үшін уәкілетті орган әуе кемелерінің үлгілері бойынша әуеайлақтың ұшу және қону минумын белгілемесе, пайдаланушы мәлімделген әуе кемелері мен әуеайлақтар үшін минимумдардың есептерін ұсынады.

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2009 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 2310 қаулысына   
3-қосымша       

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2003 жылғы 30 қаңтардағы  
№ 106 қаулысымен бекітілген 
Азаматтық әуе кемелерін  
пайдаланушыларды және олар
көрсететін қызметтерді  
сертификаттау ережесіне  
1-1-қосымша       

-- Елтаңба --
_____________________________________________________________________
Уәкілетті орган

ПАЙДАЛАНУШЫНЫҢ СЕРТИФИКАТЫ
коммерциялық тасымалдарды орындау құқығынсыз
№ _____

Қолданылу мерзімінің аяқталу күні:

Пайдаланушының атауы
Коммерциялық атауы
Пайдаланушының мекенжайы:
Телефоны:
Факсы:
E-mail:

Пайдаланудағы жедел байланыс
Байланыс ақпараты:

      Осы сертификат пайдаланушы ________________________ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 30 қаңтардағы № 106 қаулысымен бекітілген Азаматтық әуе кемелерін пайдаланушыларды және олар көрсететін қызметтерді сертификаттау ережелерінің талаптарын, Қазақстан Республикасының азаматтық авиация қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілердің талаптары мен Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияның (Чикаго қаласы, 1944 жыл) қосымшаларын қанағаттандыратынын куәландырады.
      Пайдаланушы ____________________ қоса беріліп отырған Пайдалану жөніндегі арнайы ережелерде белгіленгендей, ұшуды орындау бойынша басшылыққа сәйкес ұшуларды жүзеге асыру құқығы берілген.
      Осы Сертификат тапсыруға жатпайды және ол қайтарып алынғанға немесе оның қолданылуы тоқтатылғанға дейін күші бар.
      Инспекциялық бақылауды ________________________________ жүзеге
                                (уәкілетті органның атауы)
асырады.

      МО                  Уәкілетті органның басшысы
                          _________ _____________________
                            (қолы)       (Т.А.Ә.)
      Күшіне енген күні: ___ж. «____» ________

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2009 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 2310 қаулысына   
4-қосымша       

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2003 жылғы 30 қаңтардағы  
№ 106 қаулысымен бекітілген 
Азаматтық әуе кемелерін  
пайдаланушыларды және олар
көрсететін қызметтерді  
сертификаттау ережесіне  
4-қосымша       

Ұшуды орындау жөніндегі үлгі басшылық

      1. Ұшуды орындау жөніндегі басшылықты өтініш беруші қолданыстағы ережелерге, нұсқаулықтарға және ИКАО 93 76-AN 914/құжатын және төменде келтірілген Ұшуды орындау жөніндегі үлгі басшылықты әдістемелік оқулық ретінде пайдалана отырып, әуе кемелерін пайдалануды реттейтін басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес әзірлейді:
      Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 6-қосымшаның В толықтыруында; Әуе кемелерін пайдалану, I бөлім. Халықаралық коммерциялық көлік. Ұшақтар - ұшақтарды пайдаланушы өтініш берушілер үшін;
      Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 6-қосымшаның Н толықтыруында. Әуе кемелерін пайдалану, III бөлім. Халықаралық ұшу. Тікұшақтар - тікұшақтарды пайдаланушы өтініш берушілер үшін.
      2. Ұшуды орындау жөніндегі басшылықтың құрылымы мынадай:
      А бөлігі. Жалпы ережелер;
      В бөлігі. Әуе кемесін пайдалану жөніндегі ақпарат;
      С бөлігі. Аудандар, бағыттар және әуеайлақтар;
      Д бөлігі. Дайындық.
      3. Ұшақтарды пайдаланатын өтініш берушілер үшін Басшылықта мынадай ақпарат болуы тиіс:
      А бөлігі. Жалпы ережелер.
      1-тарау. Әкімшілік және Ұшуды орындау жөніндегі басшылықты бақылау.
      2-тарау. Ұшуды орындауға қатысы бар персоналдың міндеттері жалпы түрде баяндалған нұсқаулықтар.
      3-тарау. Ұшу уақыты мен қызметтік ұшу уақытын нормалау ережесі және ұшу экипажы мүшелері мен бортсеріктер үшін жеткілікті демалу уақытын көздейтін ережелер.
      4-тарау. Сипаттамаларға негізделген навигацияны пайдалану ұйғарылған әуе кеңістігінде ұсынуды жүргізуге қатысты кез келген талаптарды қоса алғанда, бортта болуы тиіс навигациялық жабдықтың тізбесі.
      5-тарау. Қозғалтқыштың істен шығуына байланысты алыс навигация ережелерін ETOPS-ты орындау рәсімін пайдалануға жататын тиісті ұшу үшін, сондай-ақ қосалқы әуеайлақтарды тағайындау және пайдалану.
      6-тарау. Радиожиіліктерді тыңдау қажет жағдайлар.
      7-тарау. Ұшудың ең төменгі абсолютті биіктіктерін анықтау әдісі.
      8-тарау. Әуеайлақтардың пайдалану минимумдарын анықтау әдістері.
      9-тарау. Бортта жолаушылар болғанда отын құю уақытында қабылданатын сақтық шаралары.
      10-тарау. Жер үстінде қызмет көрсетуді ұйымдастыру және оның рәсімдері.
      11-тарау. Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 12-қосымшада айтылған оқиға куәлары болған әуе кемелері командирлерінің іс-қимыл тәртібі.
      12-тарау. Орындалатын ұшудың әрбір үлгісі үшін ұшу экипажының құрамы, оның ішінде басшылықтың сабақтастық тәртібі.
      13-тарау. Барлық ұшу шарттарын, оның ішінде бағытта бір немесе бірнеше қозғалтқыштардың ашылып кетуі мен істен шығу мүмкіндігін ескере отырып, бактарда болуы қажет отын мен май мөлшерінің есебі жөніндегі дәл нұсқаулар.
      14-тарау. Оттегі қолданылатын жағдайлар және оттегі қоры.
      15-тарау. Салмақ пен орталықтағышты бақылауға қатысты нұсқаулар.
      16-тарау. Мұздануды жоюға/алдын алуға және осы операциялардың орындалуын бақылауға қатысты нұсқаулар.
      17-тарау. Ұшудың жұмыс жоспарына қойылатын техникалық талаптар.
      18-тарау. Ұшудың әрбір кезеңіне арналған стандартты пайдалану рәсімдері (SOP).
      19-тарау. Қарапайым бақылау тізбелерін пайдалануға және оларды пайдалану уақытына қатысты нұсқаулар.
      20-тарау. Күтпеген жағдайларда ұшып шығу ережелері.
      21-тарау. Абсолюттік биіктік туралы ақпаратқа және абсолюттік биіктік туралы автоматтық құралдармен немесе ұшу экипажы мүшелерінің хабарлауына қатысты нұсқаулар.
      22-тарау. Қарапайым метеожағдайларда автопилоттарды және тартқыш автоматтарын пайдалануға қатысты нұсқаулар.
      23-тарау. Әуе қозғалысына қызмет көрсету органының рұқсаттарын, атап айтқанда елді мекеннен ұшып өтуге қатысты рұқсаттарды нақтылауға және қабылдауға қатысты нұсқау.
      24-тарау. Ұшуға және қонуға кіруге қатысты нұсқаулық өткізу.
      25-тарау. Аудандармен, бағыттармен және әуеайлақтармен танысу рәсімдері.
      26-тарау. Қонуға тұрақтандырылған кіру рәсімі.
      27-тарау. Жер бетіне таяу төмендеудің жоғары жылдамдықтарын шектеу.
      28-тарау. Қонуға аспаптар бойынша бет алуды бастау немесе жалғастыру үшін қажетті жағдайлар.
      29-тарау. Қонуға аспаптар бойынша дәл және дәл емес бет алуды орындауға қатысты нұсқаулар.
      30-тарау. Міндеттерді ұшу экипажы арасында бөлу және қонуға бет алуды және қонуды түнгі уақытта аспаптар бойынша және қарапайым метеожағдайларда орындау кезінде экипажға түсетін жұмыс жүктемесін реттеу рәсімі.
      31-тарау. Жарамды әуе кемесінің жермен соқтығысуын болдырмау әдістеріне оқытуға арналған нұсқаулар және талаптар, сондай-ақ жердің таяу екені туралы ескерту жүйесін (GPWS) пайдалану қағидаттары.
      32-тарау. Соқтығысудың алдын алу әдістеріне оқытуға және соқтығысудың алдын алудың борттық жүйесін (БСПС) пайдалануға арналған қағидаттар, нұсқаулар, ережелер және талаптар.
      33-тарау. Азаматтық әуе кемелерін басып алуға қатысты ақпарат пен нұсқаулар, оның ішінде:
      а) Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 2-қосымшада жазылған басып алынатын әуе кемелері командирлерінің іс-қимыл тәртібі; және
      b) Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 2-қосымшадан алынған басып алатын және басып алынатын әуе кемелерінің пайдалануы үшін көрінетін сигналдар.
      34-тарау. 15 000 м-ден (49 000 фут) астам биіктікте пайдалануға жататын ұшақтар үшін:
      а) ғарыштық күн радиациясы әсер еткен жағдайда ұшқышқа оңтайлы іс-қимыл барысын анықтауға мүмкіндік беретін ақпарат; және
      b) төмендеу туралы шешім қабылданған жағдайда мыналарды көздейтін іс-қимыл тәртібі:
      1) әуе қозғалысына қызмет көрсететін тиісті органды қалыптасқан жағдай және төмендеуге уақытша рұқсат алу туралы ескертудің қажеттігі; және
      2) әуе қозғалысына қызмет көрсететін органмен байланыс орнату мүмкін болмаған немесе бұл байланыс үзілген жағдайда, қабылдануы қажет іс-қимыл.
      35-тарау. Авиациялық оқиғаларды болдырмау бағдарламасы және ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      36-тарау. Авариялық ахуал туындаған жағдайда қабылдануы тиіс іс-қимылды қоса алғанда, қауіпті жүктерді тасымалдау жөніндегі ақпарат пен нұсқаулықтар.
      37-тарау. Қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықтар мен нұсқаулар.
      38-тарау. Ұшақты тінту ережесінің бақылау тізбесі.

      В-бөлігі. Әуе кемесін пайдалану жөніндегі ақпарат.

      1-тарау. Сертификаттық шектеулер мен пайдаланудағы шектеулер.
      2. Ұшу экипажының қалыпты, штаттық емес және авариялық жағдайлардағы іс-қимыл тәртібі және оған байланысты бақылау карталары.
      3-тарау. Барлық жұмыс істеп тұрған қозғалтқыштарымен бірге биіктікке көтерілу сипаттамалары туралы ақпарат және пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      4-тарау. Тартымның/қуаттың және жылдамдықтың әртүрлі белгіленген мәндері бар ұшу алдындағы ұшуды жоспарлау мен ұшуды жоспарлау деректері.
      5-тарау. Пайдаланылатын ұшақтардың әрбір үлгісі үшін желдің бүйірден соққан және бағыттас құрамдастарының ең жоғарғы мәндері және желдің екпінін, нашар көрінімді, ҰҚЖ бетінің жай-күйін, экипаждың тәжірибесін, авиапилотты пайдалануды, штаттық емес немесе авариялық жағдайларды немесе ұшуды байланысты кез келген басқа факторларды ескере отырып пайдалануға жататын азайтылған мәндері.
      6-тарау. Салмақты және орталықтағышты есептеуге арналған нұсқаулық пен деректер.
      7-тарау. Әуе кемесіне тиеу және жүкті арқандап байлау жөніндегі нұсқаулық.
      8-тарау. Әуе кемесінің жүйелері, тиісті басқару органдары мен оларды пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      9-тарау. Сипаттамаларға негізделген навигацияны пайдалануға нұсқама берілген, әуе кеңістігінде ұшуды орындауға қатысты кез келген талаптарды қоса алғанда, ұшақтардың пайдаланылатын үлгілері мен рұқсат етілген арнайы ұшулар үшін ең аз жабдықтың тізбесі мен конфигурациялардан ауытқулардың тізбесі.
      10-тарау. Авариялық және құтқару жабдығының бақылау тізбесі, сондай-ақ оны пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      11-тарау. Ахуал түрлер бойынша арнайы рәсімдерді, экипаждың іс-қимылын үйлестіруді, авариялық жағдайларда экипаж мүшелеріне олардың жұмыс орындарын бекітуді және экипаждың әрбір мүшесіне тапсырылған авариялық міндеттерді қоса алғанда, авариялық эвакуация ережесі.
      12-тарау. Қызмет көрсетуші экипаждың қалыпты, штаттық емес және авариялық жағдайлардағы іс-қимыл тәртібі, оған байланысты бақылау карталары, сондай-ақ ұшу және қызмет көрсетуші экипаждардың іс-қимылын үйлестірудің қажетті рәсімдерінің сипаттамасын қоса алғанда, белгіленген талаптарға сәйкес әуе кемесінің жүйелері туралы ақпарат.
      13-тарау. Түрлі бағыттарға арналған құтқару және авариялық жабдық пен оттегінің қолда бар және қажетті қорын анықтау рәсімін қоса алғанда, ұшып шығу алдындағы оның қалыпты жұмысын тексерудің қажетті рәсімдері.
      14-тарау. Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 12-косымшадан алынған, тірі қалғандардың пайдалануын арналған «жер-әуе» көрінетін сигналдарының коды.

      С-бөлігі. Бағыттар мен әуеайлақтар

      1-тарау. Ұшу экипажын әрбір ұшу кезінде байланыс құралдары, навигация құралдары, әуеайлақтар, әрбір нақты ұшуды орындауға қажетті аспаптар бойынша қонуға бет алу, аспаптар бойынша ұшып келу және аспаптар бойынша ұшып шығу туралы мәліметтермен және пайдаланушы ұшудың дұрыс орындауы үшін қажет деп есептейтін басқа да мәліметтермен қамтамасыз етуге арналған бағыттық анықтамалық деректер.
      2-тарау. Әрбір белгіленген бағыттағы ұшудың ең төменгі абсолюттік биіктігі.
      3-тарау. Белгіленген қону айлақтары немесе қосалқы айлақтар ретінде пайдалану болжанатын әуеайлақтардың әрқайсысының пайдалану минимумы.
      4-тарау. Қонуға бет алуды қамтамасыз ету құралдарының немесе әуеайлақ құралдарының жұмысы нашарлаған жағдайда әуеайлақтардың пайдалану минимумдарын ұлғайту туралы ақпарат.
      5-тарау. Өзгелермен қатар мыналарды:
      1) ҰҚЖ беті құрғақ, ылғалды және ластанған жағдайларда ұшып көтерілген кезде ҰҚЖ ұзындығына қойылатын талаптарды, соның ішінде ұшып көтерілу қашықтығына әсер ететін жүйелердің істен шығумен негізделген талаптарды;
      2) ұшып көтерілген кезде биіктік алуды шектеулерді;
      3) бағыт бойынша ұшу кезінде биіктік алуды шектеулерді;
      4) қонуға бет алған және қонған кезде биіктік алуды шектеулерді;
      5) ҰҚЖ беті құрғақ, ылғалды және ластанған жағдайларда қонған кезде, оның ішінде қону қашықтығына әсер ететін жүйелер істен шыққан кезде ҰҚЖ ұзындығына қойылатын талаптарды; және
      6) қосымша ақпаратты, мысалы пневматик жылдамдығын шектеулерді айқындауды қоса алғанда, ережелерде көзделген ұшулардың барлық бейіндерінің сақталуын қамтамасыз ету үшін қажетті ақпарат.

      Д-бөлігі. Дайындық.

      1-тарау. Ұшу экипажын даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      2-тарау. Бортсеріктерді міндеттерін орындауға даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      3-тарау. Өз функцияларын ұшуды орындауды бақылауды жүзеге асыру әдісіне сәйкес орындайтын ұшуды орындауды қамтамасыз ету жөніндегі қызметкерді/диспетчерді даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      4-тарау. Қауіпті жүктерді тасымалдау үшін авиациялық персоналды даярлау бағдарламасы.
      5-тарау. Авиациялық қауіпсіздік жөніндегі авиациялық персоналды даярлау бағдарламасы.
      4. Тікұшақтарды пайдаланатын өтініш берушілер үшін Басшылық мынадай ақпаратты қамтуы тиіс:

      А бөлігі. Жалпы ережелер
      1-тарау. Әкімшілік және Ұшуды орындау жөніндегі басшылықты бақылау.
      2-тарау. Ұшуды жүргізуге қатысы бар персоналдың міндеттері жалпы түрде баяндалған нұсқаулықтар.
      3-тарау. Ұшу уақыты мен қызметтік ұшу уақытын нормалау ережесі және ұшу экипажы мүшелері мен бортсеріктер үшін жеткілікті демалу уақытын көздейтін ереже.
      4-тарау. Сипаттамаларға негізделген навигацияны пайдалану ұйғарылған әуе кеңістігінде ұшуды жүргізуге қатысты кез келген талаптарды қоса алғанда, бортта болуы тиіс навигациялық жабдықтың тізбесі.
      5-тарау. Радиожиіліктер тыңдалуы қажет жағдайлар.
      6-тарау. Ұшудың ең төменгі абсолютті биіктіктерін анықтау әдісі
      7-тарау. Тікұшақ айлақтарының пайдалану минимумдарын анықтау әдістері.
      8-тарау. Бортта жолаушылар болғанда отын құю уақытында қабылданатын сақтық шаралары.
      9-тарау. Жер үстінде қызмет көрсетуді ұйымдастыру және оның рәсімдері.
      10-тарау. Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 12-қосымшада айтылған оқиға куәлары болған әуе кемелері командирлерінің іс-қимыл тәртібі.
      11-тарау. Орындалатын ұшудың әрбір үлгісі үшін ұшу экипажының құрамы, оның ішінде басшылықтың сабақтастық тәртібі.
      12-тарау. Барлық ұшу шарттарын, оның ішінде бағытта бір немесе бірнеше қозғалтқыштардың ашылып кетуі мен істен шығу мүмкіндігін ескере отырып, бактарда болуы қажет отын мен май мөлшерінің есебі жөніндегі дәл нұсқаулар.
      13-тарау. Оттегі қолданылатын жағдайлар және оттегі қоры.
      14-тарау. Салмақ пен орталықтағышты бақылауға қатысты нұсқаулар.
      15-тарау. Мұздануды жоюға/алдын алуға және осы операциялардың орындалуын бақылауға қатысты нұсқаулар.
      16-тарау. Ұшудың жұмыс жоспарына қойылатын техникалық талаптар.
      17-тарау. Ұшудың әрбір кезеңіне арналған стандартты пайдалану рәсімдері (SOP).
      18-тарау. Әдеттегі бақылау тізбелерін пайдалануға және оларды пайдалану уақытына қатысты нұсқаулар.
      19-тарау. Күтпеген жағдайларда ұшып шығу ережелері.
      20-тарау. Абсолюттік биіктік туралы ақпаратты қамтамасыз етуге қатысты нұсқаулар.
      21-тарау. Әуе қозғалысына қызмет корсету органының рұқсаттарын, атап айтқанда елді мекеннен ұшып өтуге қатысты рұқсаттарды нақтылауға және қабылдауға қатысты нұсқаулар.
      22-тарау. Ұшып шығуға және қонуға бет алуды орындауға қатысты нұсқама.
      23-тарау. Бағытпен және межелі пунктпен танысу.
      24-тарау. Қонуға аспаптар бойынша бет алуды бастау немесе жалғастыру үшін қажетті жағдайлар.
      25-тарау. Қонуға аспаптар бойынша дәл және дәл емес бет алуға қатысты нұсқаулар.
      26-тарау. Міндеттерді ұшу экипажы арасында бөлу және қонуға бет алуды және қонуды түнгі уақытта аспаптар бойынша және қарапайым метеожағдайларда орындау кезінде экипажға түсетін жұмыс жүктемесін реттеу рәсімі.
      27-тарау. Азаматтық әуе кемелерін басып алуға қатысты ақпарат пен нұсқаулар, оның ішінде:
      1) Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 2-қосымшада жазылған басып алынған әуе кемелері командирлерінің іс-қимыл тәртібі;
      2) Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияның 2-қосымшасындағы басып алатын және басып алынатын әуе кемелерінің пайдалануына арналған көрінетін сигналдар.
      28-тарау. Авиациялық оқиғаларды болдырмау бағдарламасы және ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      29-тарау. Авариялық ахуал туындаған жағдайда қабылдануы тиіс іс-қимылды қоса алғанда, қауіпті жүктерді тасымалдау жөніндегі ақпарат пен нұсқаулар.
      30-тарау. Қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықтар мен нұсқаулар.
      31-тарау. Тікұшақты тінту ережелерінің бақылау тізбесі.
      В бөлігі. Әуе кемесін пайдалану жөніндегі ақпарат.
      1-тарау. Сертификаттық шектеулер және пайдаланудағы шектеулер.
      2-тарау. Ұшу экипажының әдеттегі, штаттық емес және авариялық жағдайлардағы іс-қимыл тәртібі және оған байланысты бақылау карталары.
      3-тарау. Тартымның/қуаттылықтың және жылдамдықтың әр түрлі белгіленген мәндері бар ұшу алдындағы және ұшуды жоспарлауға арналған ұшуды жоспарлау деректері.
      4-тарау. Салмақ пен орталықтағышты есептеуге арналған деректер мен нұсқаулықтар.
      5-тарау. Әуе кемесіне тиеу және жүкті арқандап байлау жөніндегі нұсқаулықтар.
      6-тарау. Әуе кемесінің жүйелері, тиісті басқару органдары және оларды пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      7-тарау. Сипаттамаларға негізделген навигацияны пайдалануға нұсқама берілген, әуе кеңістігінде ұшуды орындауға қатысты кез келген талаптарды қоса алғанда, тікұшақтардың пайдаланылатын үлгілері мен рұқсат етілген арнайы ұшуларға арналған ең аз жабдықтар тізбесі.
      8-тарау. Авариялық және құтқару жабдықтарының бақылау тізбесі, сондай-ақ оны пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      9-тарау. Ахуал түрлер бойынша арнайы рәсімдерді, экипаждың іс-қимылын үйлестіруді, авариялық жағдайларда экипаж мүшелеріне олардың жұмыс орындарын бекітуді және экипаждың әрбір мүшесіне тапсырылған авариялық міндеттерді қоса алғанда, авариялық эвакуация ережесі.
      10-тарау. Кабинадағы экипаждың қалыпты, штаттан тыс және апаттық жағдайлардағы іс-қимылдар тәртібі, оған байланысты бақылау карталары, сондай-ақ ұшу және қызмет көрсету экипаждарының іс-қимылын үйлестірудің қажетті рәсімдерін сипаттауды қоса алғанда, белгіленген талаптарға сәйкес әуе кемесінің жүйелері туралы ақпарат.
      11-тарау. Әр түрлі бағыттарға арналған құтқару және авариялық жабдықтар мен оттегінің қажетті және қолда бар қорын айқындау рәсімдерін қоса алғанда, ұшып көтерілу алдындағы оның қалыпты жұмысын тексерудің қажетті рәсімдері.
      12-тарау. Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 12-қосымшадан алынған, тірі қалғандардың пайдалануын арналған «жер-әуе» көрінетін сигналдарының коды.
      С бөлігі. Бағыттар мен әуеайлақтар
      1-тарау. Ұшу экипажын әрбір ұшуда нақты ұшуды орындау үшін қажетті байланыс құралдары, навигациялық құралдары, әуеайлақтары, аспаптар бойынша қонуға бет алулар, аспаптар бойынша ұшып келулер мен аспаптар бойынша ұшып шығулар туралы мәліметтермен және пайдаланушы ұшуларды дұрыс орындау үшін қажет деп есептейтін өзге де мәліметтермен қамтамасыз ету үшін бағыттық анықтамалық деректер.
      2-тарау. Әрбір белгіленген бағыттардағы ұшудың ең төменгі абсолютті биіктіктері.
      3-тарау. Қону белгіленген тікұшақ айлақтары немесе қосалқы тікұшақ айлақтары ретінде пайдалану жоспарланған тікұшақ айлақтарының әрқайсысының пайдалану минимумдары.
      4-тарау. Қонуға бет алуды қамтамасыз ететін құралдардың немесе тікұшақ айлағы құралдарының жұмыстары нашарлаған жағдайда тікұшақ айлақтарының пайдалану минимумдарын ұлғайту туралы ақпарат.
      Д. Дайындық
      1-тарау. Ұшу экипажын дайындау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер және қойылатын талаптар.
      2-тарау. Бортсеріктерді міндеттерін орындауға даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      3-тарау. Өз функцияларын ұшуды орындалуды бақылауды жүзеге асыру әдісіне сәйкес орындайтын қызметкерді/диспетчерді даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      4-тарау. Қауіпті жүктерді тасымалдау үшін авиациялық персоналды даярлау бағдарламасы.
      5-тарау. Авиациялық қауіпсіздік бойынша авиациялық персоналды даярлау бағдарламасы.

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады