РҚАО-ның ескертпесі!
Осы қаулы 2018 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. "2018 − 2020 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 7 желтоқсандағы № 823 қаулысына мынадай өзгеріс пен толықтырулар енгізілсін:
көрсетілген қаулыға 32-қосымшада:
реттік нөмір 17-жол мынадай редакцияда жазылсын:
"
17 |
"Назар | "Назарбаев Зияткерлік мектептері" ДБҰ Білім беру бағдарламасы – NIS-Program енгізе отырып, Назарбаев Зияткерлік мектептерінің 1-6 сынып оқушыларына арналған білім беру қызметтері; "Назарбаев Зияткерлік мектептері" ДБҰ Білім беру бағдарламасы – NIS-Program және Халықаралық бакалавриат оқу бағдарламасын енгізе отырып, оқушылардың Назарбаев Зияткерлік мектептерінің жатақханаларында тұруын ескере отырып, 7-12 сыныптары оқушыларына республикалық комиссия тағайындаған Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президенті – Елбасының "Өркен" білім беру грантын іске асыру бойынша көрсетілетін қызметтер |
Қазақс |
"Назарбаев Зияткерлік мектеп |
099 "Сапалы мектеп біліміне қолжетімділікті қамтама | 29 572 704 |
";
мынадай мазмұндағы реттік нөмірлері 11-1, 13-1, 17-1, 18-1, 18-2, 19-1, 26-1, 27-1, 27-2, 27-3, 27-4, 35-1, 35-2, 35-3, 35-4, 35-5, 35-6-жолдармен толықтырылсын:
"
11-1 |
Қазақс |
Білім және ғылым саласында білім беруді және ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасының негізгі бағыттарын жария ету бойынша кешенді ақпараттық саясатты жүргізу, оның аясында мынадай іс-шаралар жүргізіледі: |
Қазақстан Республикасы |
"Ақпарат |
001 "Білім беру және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптас | 457 044 |
13-1 |
Мектеп | Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыруды әдіснамалық қамтамасыз ету және мониторингтеу бойынша көрсетілетін қызметтерді орындау аясында: мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыруды іске асыру мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін әзірлеуді және оларға өзгерістер мен толықтырулар енгізілуін келісуге ықпал етуді; мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының және жергілікті атқарушы органдарының әкімшілігі үшін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыруды іске асыру мәселелері бойынша консультациялар ұйымдастыруды және өткізуді; жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыруды іске асыру барысында туындайтын проблемаларды талдау және тиісті ұсыныстар енгізуді жүзеге асырады |
Қазақстан Рес |
"Қаржы орта |
098 "Мектеп | 39 624 |
17-1 |
Халық | Білім беру статистикасы мектепке дейінгі, жалпы орта және техникалық, кәсіптік және орта білімнен кейінгі білім беру жүйесін мониторингтеу және болжау, оның ішінде білім беру объектілерінің қажеттілігін анықтау, кадрлық және материалдық-техникалық қамтылуын, қаржыландыру көлемін, мемлекеттік тапсырысты есептеу, стратегиялық құжаттарды, оның ішінде білім беруді және ғылымды дамытудың 2016 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын және т.б. іске асырылуын талдау және мониторингтеу үшін қажет |
Қазақстан Рес |
"Ақпарат |
099 "Сапалы мектеп біліміне қолжетімділікті қамтама | 89 271 |
18-1 |
Республикалық, халықаралық мектеп олимпиадаларын, конкурс |
Республикалық және халықаралық маңызы бар мектептен тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, дарынды оқушыларды анықтау; оқушыларды халықаралық олимпиадаларға, конкурстарға іріктеу және дайындау, республикалық семинарлар, конкурстар, ғылыми-практикалық конференциялар өткізу. |
Қазақстан Рес |
"Дарын" рес |
099 "Сапалы мектеп біліміне қолжетімділікті қамта | 266 788 |
18-2 |
Қазақс |
Заманауи экономика терең білімі бар және жаңашылдыққа қабілетті мамандарды қажет етеді, сондықтан үздік тарихи тәжірибеге және ең табысты заманауи үлгілерге негізделген жас дарындарды анықтау және дамыту бойынша жұмыс Қазақстан экономикасын жаңғыртудың қажетті элементі болып табылады. Қазақстан Республикасында дарынды балалармен және жастармен жұмыс жасаудың бай тәжірибесі жинақталған. |
Қазақстан Рес |
"Рес |
099 "Сапалы білім алуға қол жеткізуді қамтама | 27 749 |
19-1 |
Орта білім беру ұйымдарында жан басына шаққан |
Орта білім беру ұйымдарында жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыруды енгізуді сүйемелдеу және мониторингтеу жөніндегі қызметтерді орындау аясында: |
Қазақстан Республика |
"Қаржы орта |
099 "Сапалы мектеп біліміне қолжетімділікті қамтама | 34 843 |
26-1 |
Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында жан басына шаққан |
Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыруды енгізуді әдіснамалық қамтамасыз ету және мониторингтеу бойынша қызметтерді орындау аясында: − техникалық және кәсіптік білім беруді жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыруды іске асыру мәселелері жөніндегі Қазақстан Республикасының жаңа нормативтік құқықтық актілерін әзірлеуді және оларды келісуге жәрдемдесуді, сондай-ақ қолданыстағыларға өзгерістер мен толықтырулар енгізуді; |
Қазақстан Рес |
"Қаржы орта |
203 "Техникалық және кәсіптік білімі бар кадрлар | 42 103 |
27-1 |
Мемле | Жоғары оқу орындарында жан басына шаққандағы нормативтiк қаржыландыруды енгiзудi әдіснамалық қамтамасыз ету және мониторингтеу |
Қазақстан Рес |
"Қаржы орта |
204 "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрлар | 35 286 |
27-2 | "ЖОО-ның 2018 жылғы рейтингі" зерттеуін жүргізу | Елдің жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім берудегі негізгі басымдықтардың бірі болып университеттер мен бизнес-құрылымдарының интеграциясы белгіленген. Осы басымдықты орындау мақсатында Білім беруді және ғылымды дамытудың 2016 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының Іс-шаралар жоспарында "ЖОО-ның рейтингі" зерттеуін жүргізу бекітілген. |
Қазақстан Рес |
ҚР "Ата |
204 "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрлар | 47 897 |
27-3 |
Білім беру бағдарламаларын бағалау бойынша көрсетілетін қызмет | Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың 2017 жылғы 31 қаңтардағы "Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік" атты Қазақстан халқына Жолдауындағы төртінші басымдық аясында жоғары оқу орындарының кадрлық құрамына, олардың материалдық-техникалық қамтамасыз етілу деңгейіне және білім беру бағдарламаларына қойылатын талаптарды күшейту міндеті қойылды. |
Қазақстан Рес | ҚР "Атамекен" ҰКП |
204 "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрлар | 185 491 |
27-4. |
Мемле | Мемлекеттік білім беру және мемлекеттік студенттік кредиттерді қайтару және оларға қызмет көрсету, ауылдық квота шегінде білім беру гранты бойынша, философия докторы (Phd) бағдарламасы бойынша білім алған Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындары түлектерінің ауылдық елді мекендерде орналасқан білім беру ұйымдарына және денсаулық сақтау ұйымдарына жұмысқа орналасуының мониторингін қамтамасыз ету және жас мамандардың ауылдық елді мекендерде жұмыспен өтеу міндетін орындау бойынша қызмет көрсету. |
Қазақстан Рес |
"Қаржы орта |
204 "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрлар | 207 367 |
35-1 |
Ғылыми-таным | Ғылым мен білім беру саласында өндірістік-шаруашылық қызметті жүзеге асыру. Ғылыми-оқыту және мәдени-ағартушылық жұмысты ұйымдастыру және өткізу арқылы қазақтандық ғылымды кеңінен таныту. Музейлердегі ғылыми-қорландыру жұмыстары. Музей қорларын ғылыми өңдеуді жүзеге асыру, оны анықтамалық-іздеу аппаратының көмегі арқылы дәстүрлі және электрондық түрлерін ашу және оларға қолжетімділікті ұйымдастыру. Пайдаланушыларға кітапханалық, анықтамалық-библиографиялық және ақпараттық қызмет көрсету, ғалымдарға, ғылыми-зерттеу мекемелеріне ақпараттық және әдістемелік қызметтер көрсету. Пайдаланушыларға кітапханалық, анықтамалық-библиографиялық және ақпараттық қызмет көрсету, филиалдардың жұмысын жетілдіру, тарихи маңызы бар және архивтер мен сирек кездесетін кітапхана материалдарына көпшілік оқырман мен зерттеушілердің қолжетімділігі үшін алаңдар қалыптастыру. |
Қазақстан Рес |
Қазақстан Рес |
219 "Ғылыми-тарихи құндылықтарға, ғылыми-техника | 291 576 |
35-2 |
Мектеп | Қазақстан Республикасының білім беру қызметкерлерінің кәсіби құзыреттілігі деңгейіне қойылатын заманауи талаптарға сәйкес біліктілігін үздіксіз арттырудың тиімді үлгісін құру арқылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бойынша көрсетілетін қызметтерді ұсыну |
Қазақстан Рес |
"Өр |
221 "Мектеп | 328 551 |
35-3 |
Мектеп мұғалім | Жаратылыстану-математика бағыты бойынша мектептердегі информатика, биология, химия, және физика пәндерінің мұғалімдеріне тілдік курстар ұйымдастыру |
Қазақстан Рес |
"На |
222 "Орта білім беру мемлекеттік ұйымдар кадрларының біліктілі | 1 424 048 |
35-4 |
Бастау | Қазақстан Республикасының білім беру қызметкерлерінің кәсіби құзыреттілігі деңгейіне қойылатын заманауи талаптарға сәйкес біліктілігін үздіксіз арттырудың тиімді үлгісін құру арқылы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру жүйелерінің педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бойынша көрсетілетін қызметтерді ұсыну. |
Қазақстан Рес |
"Өр |
222 "Орта білім беру мемлекеттік ұйымдар кадрларының біліктілі | 3 805 904 |
35-5 |
Халық | Жаңа формациядағы педагогті қалыптастырудың инновациялық тәсілдері негізінде техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының инженер-педагог қызметкерлері мен басшыларының біліктілігін арттыру. |
Қазақстан Рес |
"Кәсіпқор Хол |
223 "Техникалық және кәсіптік білім беру мемлекеттік ұйым | 226 600 |
35-6 |
Жоғары оқу орын | Қазақстан Республикасының білім беру қызметкерлерінің кәсіби құзыреттілігі деңгейіне қойылатын заманауи талаптарға сәйкес біліктілігін үздіксіз арттырудың тиімді үлгісін құру арқылы жоғары білім беру жүйелерінің педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бойынша көрсетілетін қызметтерді ұсыну. |
Қазақстан Рес |
"Өр |
224 "Мемле | 124 954 |
".
2. Осы қаулы 2018 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының | |
Премьер-Министрі | Б. Сағынтаев |