"Қалалық бюджеттен тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы бойынша аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету қағидасын" бекіту туралы

Павлодар облысы Павлодар қалалық мәслихатының 2008 жылғы 19 маусымдағы N 148/7 шешімі. Павлодар облысы Павлодар қаласының Әділет басқармасында 2008 жылғы 1 тамызда N 124 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар қалалық мәслихатының 2010 жылғы 31 наурыздағы N 26/23 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар қалалық мәслихатының 2010.03.31 N 26/23 шешімімен.

      Қазақстан Республикасының "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97-бабы 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 15 маусымдағы "Қазақстан Республикасында тұрғын үй-коммуналдық саланы дамытудың 2006-2008 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" N 553 қаулысына сәйкес, азаматтарды әлеуметтік қорғау мақсатында қалалық мәслихат ШЕШІМ ЕТЕДІ:
      1. "Қалалық бюджеттен тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы бойынша аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету қағидасы" (бұдан әрі - Қағида) 1 қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - Павлодар қалалық мәслихатының 2008.12.23 N 214/11 Шешімімен.
      2. Павлодар қалалық мәслихатының шешімін 2 қосымшаға сәйкес күші жойылды деп танылсын.
      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - Павлодар қалалық мәслихатының 2008.12.23 N 214/11 Шешімімен.
      3. Осы шешімнің орындалуын бақылау қалалық мәслихаттың әлеуметтік саясат жөніндегі тұрақты комиссиясына және тексеру комиссиясына жүктелсін.
      4. Осы шешім алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткеннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы                            С. Тупицын

      Қалалық мәслихаттың хатшысы                В. Лебедь

Павлодар қалалық мәслихатының
2008 жылғы 19 маусымдағы
"Қалалық бюджеттен тұрғын үйді ұстау,
коммуналдық қызметті, байланыс қызметін
тұтыну төлемақысы және кондоминиум объектісінің
ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген
түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы
бойынша аз қамтамасыз етілген азаматтарға
тұрғын үй көмегін көрсету қағидасын"
бекіту туралы" N 148/7 шешіміне
1 қосымша

Қалалық бюджеттен тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті,
байланыс қызметін тұтыну төлемақысы және кондоминиум
объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген
түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы бойынша аз
қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үй көмегін
көрсету қағидасы 1. Жалпы ережелер

       1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" N 94 Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" N 512 қаулысына сәйкес әзірленген.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Павлодар облысы Павлодар қалалық мәслихатының 2009.11.13 N 134/19 шешімімен.
      2. Тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы бойынша тұрғын үй көмегі - Павлодар қаласының аумағында орналасқан мемлекеттік тұрғын үй қорының тұрғын үй иесі немесе жалдаушысы (жалға алушы) болып табылатын және тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген тұрғындарға тұрғын үйді ұстау (жеке тұрғын үйді ұстаудан басқа) және коммуналдық қызметті, және телекоммуникацияның қалалық желісіне қосылған телефон үшін абоненттік ақының өсу бөлігінде байланыс қызметін тұтыну төлемақысы бойынша шығындардың жартылай орнын толтыру үшін берілетін жәрдемақы (бұдан әрі - тұрғын үй көмегі).
      3. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы - Павлодар қаласының аумағында орналасқан тұрғын үйдің иесі болып табылатын (5 абзацтың 30 тармағынан басқасы) және тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген тұрғындарға жөндеу жұмыстары аяқталғаннан кейін, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне (іргетас, сыртқы қабырғалар және тіреу құрастырмалар, шатыр, баспалдақтар (алаңшалар, марштар) және ішкі қабырғалар, лифтілер, инженерлік коммуникациялар және жабдық, өзгелері (кіреберіс есіктер, фрамугалар және басқалар) жұмсалатын шығындардың жартылай орнын толтыру үшін берілетін жәрдемақы (бұдан әрі - күрделі жөндеуге жұмсалатын шығындар өтемақысы).
      4. Өтініш беруші - тұрғын үй көмегін және телефон үшін абоненттік ақының өсу бөлігінде байланыс қызметін тағайындау үшін отбасы атынан өтініш берген тұрғын үйдің меншік иесі, жалдаушы (жалға алушы); кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге өтемақы тағайындау үшін отбасы атынан өтініш берген тұрғын үйдің меншік иесі.
      5. Қалалық бюджеттен аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы бойынша тұрғын үй көмегін алуға құқылы тұрғын үйдің меншік иесі - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 12 шілдедегі N 1063 қаулысымен бекітілген, Қазақстан Республикасының тұрғындарын құжаттау және тіркеу Қағидаларына сәйкес, тұрғын үйде тіркелген, тұрақты тұратын, өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй алаңының нормасы және коммуналдық қызметті тұтыну нормативтері аясында тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысының шығындары осы мақсатқа жіберілген шығындардың үлесі шегінен асқан жағдайда, тұрғын үйге немесе оның бөлігіне жеке меншік құқы бар жеке тұлға.
      6. Қалалық бюджеттен аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы бойынша тұрғын үй көмегін алуға құқылы тұрғын үйді жалдаушы (жалға алушы) - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 12 шілдедегі N 1063 қаулысымен бекітілген, Қазақстан Республикасының тұрғындарын құжаттау және тіркеу Қағидаларына сәйкес, тұрғын үйде тұратын және тіркелген, белгіленген заңнама тәртібінде жасалған тұрғын үйді жалдау келісімінде шарт жасаушының бірі болып табылатын, өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй алаңының нормасы және коммуналдық қызметті тұтыну нормативтері аясында тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысының шығындары осы мақсатқа жіберілген шығындардың үлесі шегінен асқан жағдайда тұрғын үйді немесе оның бір бөлігін тұрақты немесе уақытша пайдалануға алатын жеке тұлға.
      7. Тұрғын үй меншік иесінің, жалдаушының (жалға алушы) отбасы мүшесі - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 12 шілдедегі N 1063 қаулысымен бекітілген, Қазақстан Республикасының тұрғындарын құжаттау және тіркеу Қағидаларына сәйкес, тіркелген және тұрғын үйде меншік иесімен (жалдаушымен) бірге тұратын, қалалық бюджеттен аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы бойынша тұрғын үй көмегінің мөлшерін анықтаған кезде ескерілетін, отбасы мүшесінің нысандары бар жеке тұлға.
      8. Коммуналдық қызметтер - тұрғын үйде (кісі тұратын ғимаратта) берілетін сумен жабдықтау, канализацияны, газбен жабдықтау, электр жабдықтау, жылу жабдықтау, қоқым шығару, лифтілердің қызмет етуі және тұрғын үйді ұстау қызметтері.
      9. Тұрғын үйді ұстауға жұмсалатын шығындар - тұрғын үйді іске қосуға және күрделі жөндеуге қажет төлемдер сомасы.
      10. Әлеуметтік мөлшер стандарты - өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін (мемлекеттік тұрғын үй қорынан бөлген кезде қолданылатын тұрғын үй алаңының әлеуметтік нормасы) тұрғын үй алаңының нормасы және Павлодар қаласында өтініш берудің (бұдан әрі ӘМС) өткен тоқсаны, осы тоқсаны үшін коммуналдық қызметті тұтыну нормативтері аясында тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысының шығындары.
      Тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметті тұтынуға жұмсалған есепті-нормативтік шығындарды анықтау аумақтық монополияға қарсы органдар тәртібімен бекітілген, қала тұрғындарының коммуналдық қызметін берушілермен келісілген осы қызмет түріне тарифтер негізінде жүргізіледі.
      11. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалатын шығындар - тұрғын үй қорын жөндеуге, ауыстыруға немесе жаңартуға жұмсалған төлемдер сомасы.
      12. Отбасы табысының жиынтығы – бұл жеке қосалқы шаруашылықтан, бақ өсіруден, бақшашылықтан, жеке санаттарына мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмектен, тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы бойынша аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үй көмегінен, 18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларына мемлекеттік жәрдемақыдан, жергілікті өкілетті органдардың шешімі бойынша жеке санаттағы азаматтарға әлеуметтік көмектен, 10 АЕК аспайтын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек мөлшерінен, бұрын тұрғын үй көмегіне өтініш берген немесе күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалған шығындардың өтемақысы үшін ақшалай немесе заттай түрде алушылардан басқасының бәрі отбасы мүшесінің жеке табысы.
      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - Павлодар облысы Павлодар қалалық мәслихатының 2009.11.13 N 134/19 шешімімен.

2. Тұрғын-үй көмегін тағайындау ережесі мен тәртібін анықтау

      13. Өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй алаңының нормасы және коммуналдық қызметті тұтыну нормативтері аясында тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысының шығындары осы мақсатқа жіберілген шығындардың үлесі шегінен асқан жағдайда Тұрғын үй көмегіне құқығы, егер тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді тұтынуға төлеуі өтемақы өлшемімен қамтамасыз етілетін тұрғын үй көлемі нормасы шегінде және коммуналдық қызметін пайдалану нормативі осы мақсатқа жіберілген мүмкіндік шығыны үлесінен асқан жағдайда тұрғын үй көмегін алу құқы туындайды.
      Тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді тұтыну төлемақысына жіберілген мүмкіндік шығының үлесі былай белгіленеді:
      - Мына санаттарға қатысты отбасы табысының жиынтығы 7 % мөлшерде:
      1) жалғызбасты және жалғыз тұратын зейнеткерлер, зейнеткер базасы есебінен орташа табысы 13 айлық есеп көрсеткішінен аспайтын, зейнеткерлер санынан отбасы жұбынан;
      2) жалғызбасты және жалғыз тұратын мүгедектер;
      3) мүгедектерден тұратын отбасылар; 18 жасқа дейінгі балалары бар мүгедектердің; мүгедектер мен зейнеткерлердің; зейнеткерлік жасы алдындағы мүгедектердің және азаматтардың; оларды күтумен айналысатын мүгедектердің және тұлғалардың;
      4) өткен тоқсанда өтініш берген, тоқсанда, "кедейшілік шегінен төмен орташа табысы бар аз қамтамасыз етілген отбасылары" есепте тұрған аз қамтамасыз етілген отбасыларының;
      санаттарға қатысты отбасы мүшелерінің табысының жиынтығы 10 % мөлшерде:
      1) 18 жасқа дейінгі балалары бар мүгедектердің, зейнеткерлердің; жұмыс істейтін тұлғалардың;
      2) 1,5 айдан кем емес жұмыспен қамту орталығында есепте тұрған жасы келген жұмысқа жарамды тұлғалардың; жұмыспен қамтудың уәкілетті органдарында тіркеуде жоқ, зейнеткерлік жасы алдындағы жұмыс істемейтін тұлғалардың (еркектер 58 жастан, әйелдер 53 жастан); бір айдан кем емес санаторлық және амбулаторлық емделуде жүрген, жұмысқа жарамды жастағы азаматтарға; туберкулезбен, онкологиялық, АҚТК және ЖҚТБ ауруымен ауыратын аурулардың; күндізгі оқу орындарында, сонымен қоса магистратура және аспирантурада оқитын оқушылар және студенттер, тыңдаушылар және курсанттар, сонымен қатар мүгедек - балаларды күтумен айналысатын азаматтардың, осы себеп бойынша жұмыспен қамтудың уәкілетті органдары есебінен алынып, жүкті әйелдер, 7 жасқа дейінгі балаларды, 80 жастан асқан тұлғаларды, 1 және 2 топтағы мүгедектерді күтумен айналысатын азаматтар; осы себеп бойынша жұмыспен қамтудың уәкілетті органында есептен алынған, жүкті әйелдердің; 16 жасқа дейінгі мүгедек-балаларды күтумен айналысатын азаматтардың құқығы бар.
      ӘМС сыртынан тұрғын үйді ұстауды және және коммуналдық қызметтерді пайдалануды төлеу өтініш берушінің жалпы негізінде жүргізіледі.
      14. Тұрғын-үй көмегін алуға және күрделі жөндеу жасауға шығындардың өтемақысын анықтау кезінде, меншік иесінің отбасы құрамы (жалдаушының), осы тұрғын үй көмегін тағайындау және күрделі жөндеу жасауға жіберілген шығындардың өтемақысы кезінде анықталған Ережесі талаптарына сәйкес анықталады.
      15. Отбасының құрамына тұлғаның ұзақ мерзімде жоқ болғандығы қосылмайды, қолданылып жүрген заңнамаға сәйкес тұрғын үй көмегі сақталады.
      16. Нормативті ауданға мыналар қабылданады:
      жалғыз тұратын азаматтар үшін - 30 шаршы метрлер (тұрғын үйдің жалпы ауданы), бірақ бір бөлмелі пәтерден кем емес;
      2 және одан да көп отбасы үшін - бір адамға 18 шаршы метр (тұрғын үйдің жалпы ауданы).
      электр плиталарды пайдаланатын тұтынушылар үшін бір адамға айына - 110 киловатт; электр плиталарды пайдаланбайтын тұтынушылар үшін бір адамға айына - 90 киловатт мөлшерде белгіленеді.
      Ескерту. 16-тармаққа өзгерту енгізілді - Павлодар облысы Павлодар қалалық мәслихатының 2009.11.13 N 134/19 шешімімен.
      17. Тұрғын үйде бір бірлігі бар тұлғаға немесе (пәтерлер, үй) немесе жалға берушілер (жалға беру), тұрғын үй көмегін немесе күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысын алуға құқығы жоқ.
      18. Күрделі жөндеу жасауға жіберілген өтемақы және тұрғын үй көмегін тағайындау туралы дау-жанжалды, таласты және қалыпсыз жағдайлардың басталу жағдайында мәселені шешу "Павлодар қаласы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Бөлім) мемлекеттік мекемесі кезінде даулы мәселені шешу бойынша комиссия қарауына енгізуге болады.
      19. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы тұрғын үй көмегін алуға құқығы барын растайтын құжаттарды онымен қосып және өтініш берушінің негізінде Бөліммен қабылданады. Өтініштің нысаны Бөліммен белгіленеді.
      20. Құжаттардың тізіміне қосылады (түпнұсқалары және көшірмесі):
      1) құжаттар, тұрғын үйде меншік иесімен (жалдаушымен) бірге тұратын барлық отбасы тұлғаларының жеке куәлігі;
      2) тұрғындарға қызмет көрсетудің қалалық Орталығынан берілген жеке меншік құқығы бар тұрғын үй (пәтерлер, үй) бірлігі саны туралы ақпараттық анықтама;
      3) тұрғын үй құқығын куәландыратын құжат (жекешелендіру келісім-шарты, сыйлықтың, сатып алу-сату, мұрагерлік туралы құқығы және т. б.);
      4) азаматтарды тіркеу кітабы;
      5) отбасының табыстары туралы мәлімет;
      6) еңбек қызметін растайтын құжаттар;
      7) өтініш берушінің өткен тоқсанда, тоқсанда байланыс қызметі, тұрғын үйді ұстауға жұмсалатын шығындардың өтемақысы және коммуналдық қызмет үшін төлемдер төленгенін растайтын қызмет көрсетушінің құжаттары мәлімет үшін ұсынылады;
      Бөлім мамандарымен толтырылған ақпараттық бетте көрсетілген мәліметтер үшін ұсынылған құжаттардан ақпарат.
      21. Тұрғын үй көмегі өткен тоқсандағы коммуналдық қызметі және тұрғын үйді ұстауды төлеуге жұмсалатын табысы мен шығыны бойынша ағымдағы тоқсанда тапсырған құжаттардың уақытына байланыссыз бір тоқсандық мерзімге тағайындалады. Тұрғын үй көмегін тағайындауға өтінішті қабылдау тоқсанның соңғы айының 15 дейін жүргізіледі.
      22. Өтініш берушінің ұсынған құжаттарын қарастыру кезіндегі қорытындысы бойынша тұрғын үй көмегі және күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысында көрсетілген есептердің мөлшері белгіленген үлгі бойынша келісім-шарт жасалады. Келісім - шарт екі данадан тұрады, біреуін өтініш беруші сақтайды, ал екіншісі Бөлімде болады. Өтініш берушінің келісім-шартқа қол қоюға келіспеген кезде тұрғын үй көмегін және күрделі жөндеу жасауға жұмсалған шығындардың өтемақысы тағайындалмайды. Келісім-шарттың түрі Бөліммен белгіленеді.
      23. Тұрғын үй көмегін алу құқығына әсер ететін өзгерістер пайда болған және өзгерістер пайда болған күннен бастап 10 күн ішінде алушының өтініші болмаған жағдайда артық төленген сома өз еркімен, ал бас тартқан жағдайда сот тәртібімен қайтарылуы тиіс.
      Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда - Павлодар қалалық мәслихатының 2008.12.23 N 214/11 Шешімімен.
      24. Тұрғын үйде бірнеше меншік иесі тұрған жағдайда тұрғын үй көмегін және күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысын тағайындау отбасы құрамындағы басқа меншік иелерін есепке алып ұсынылған өтініштің себептері бойынша бір ғана тұлғаға жүргізіледі.
      25. Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде:
      Қандайда бір коммуналдық қызмет түрін төлеуді есептеу кезде (сумен жабдықтау, газ, электр, жылуэнергиясы, қоқыс жинаушы, канализация, лифті) әлеуметтік стандарт нормасы бойынша жарты ай сомасы есептелмейді, толық айға есептеледі (тоқсан).
      Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде нақты есептелген коммуналдық қызметтердің сомасы нормалар бойынша саналмайды.
      Суды пайдалану есебінің жеке санаушысы бойынша тұрғын үй көмегін есептеу кезінде нақты есептелген коммуналдық қызметтердің сомасы осы қызмет түрі бойынша (ӘСН) белгіленген пайдалану нормаларынан асырмауы керек.
      26. Өтініш берушінің тұрғын үй көмегін және күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысын есептеу белгіленген тәртіппен жүргізілетін тұрғын үйді ұстау шығындарымен және коммуналдық қызметті есептеуге сәйкес тұрғын үйде тұратын отбасының құрамы санының есебімен жүргізіледі. Кейбір коммуналдық қызметтеріне есептеу жүргізілгенде тұлғалар санынан нақты тұрғын үйде тұратын тұлғалардың тіркеу санына сәйкес келмеген жағдайда отбасылары тұрғын үй көмегін тағайындауға құқығын жоғалтады.
      27. Тұрғын үй көмегіне құқығы бар, отбасы табысы күнкөріс минимумынан төмен ауданы 18 шаршы метрден кем тұратын тұлғаларға тұрғын үй көмегін тағайындау жылу жағу мерзімінде нақты шығындарына және бір аумақта тұратындар санына қарамастан ай сайын бір айлық есеп көрсеткішінен кем емес мөлшерде жүргізіледі.
      28. Тұрғын үй көмегін және күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысын есептегенде отбасы жиынтығының табысы болмаған жағдайда әр бір жұмысқа жарамды отбасы мүшесінің күнкөріс минимумынан жүргізіледі.
      29. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі N 512 қаулысымен бекітілген, әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы Қағидаларына сәйкес телефон үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақыны есептеу жүргізіледі.
      Ескерту. 29-тармақ жаңа редакцияда - Павлодар облысы Павлодар қалалық мәслихатының 2009.11.13 N 134/19 шешімімен.

3. Кондоминиум объектісінің күрделі жөндеулерінің жекелеген
түрлеріне жұмсалған шығындардың өтемақысын тағайындау
тәртібін және құқығын анықтау

      30. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне шығындардың өтемақысынан, егер тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді пайдалануына төлеуі өтемақы өлшемімен қамтамасыз етілетін тұрғын үй көлемі нормасы шегінде және коммуналдық қызметін пайдалану нормативі осы мақсатқа мүмкіндік шығыны үлесінен асса құқығы пайда болады.
      Коммуналдық қызметтерді пайдалануына төлеуіне мүмкіндік шығыны шегіндегі үлесі мөлшерде белгіленеді.
      - санаттарға қатысты отбасы мүшелерінің табысының жиынтығы 30 % мөлшерде:
      1) тұрғын үй көмегін алушыларға осы ереже қарастырылған; 18 жасқа дейінгі балалары бар мүгедектердің; мүгедектер мен зейнеткерлердің;
      2) 1,5 айдан кем емес жұмыспен қамту орталығында есепте тұрған жасы келген жұмысқа жарамды тұлғалардың; жұмыспен қамтудың уәкілетті органдарында тіркеуде жоқ, зейнеткерлік жасы алдындағы жұмыс істемейтін тұлғалардың (еркектер 58 жастан, әйелдер 53 жастан); бір айдан кем емес санаторлық және амбулаторлық емделуде жүрген, жұмысқа жарамды жастағы азаматтарға; туберкулезбен, онкологиялық, АҚТК және ЖҚТБ ауруымен ауыратын аурулардың; күндізгі оқу орындарында, сонымен қоса магистратура және аспирантурада оқитын оқушылар және студенттер, тыңдаушылар және курсанттар, сонымен қатар мүгедек - балаларды күтумен айналысатын азаматтардың, осы себеп бойынша жұмыспен қамтудың уәкілетті органдары есебінен алынып, жүкті әйелдер, 7 жасқа дейінгі балаларды, 80 жастан асқан тұлғаларды, 1 және 2 топтағы мүгедектерді күтумен айналысатын азаматтар; осы себеп бойынша жұмыспен қамтудың уәкілетті органында есептен алынған, жүкті әйелдердің; 16 жасқа дейінгі мүгедек-балаларды күтумен айналысатын азаматтардың құқығы бар;
      - отбасының мүшелерінде жұмыс істейтін адамы бар, жоғарыда көрсетілген санаттардан басқа, отбасылар үшін 20 айлық есеп көрсеткіші мөлшерінде.
      Павлодар қаласында нақты тіркелуі бойынша күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысына мекенжайы бойынша бірге тұратын және тіркелген 2 немесе 3 адамға (соғысқа қатысушының жұбайы және оны күтіп отырған тұлға) нормативтік көлемінің есебінен тұрғын үйдің меншік иесінің құқығының есебінсіз Ұлы Отан соғысының қатысушылар мен мүгедектерінің құқығы бар.
      Тұрғын үйдің иелеріне, жалғызбасты және жалғыз тұратын Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері (отбасы жұптарына) үшін күрделі жөндеуге өтемақы осы жөндеу түріне жұмсалатын нақты шығындар мөлшерінде төленеді.
      Балалар үйінде немесе панаханада тұратын және тұрғын үйдің иесі болып табылатын жетім балалар және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға күрделі жөндеу жасау үшін өтемақы осы жөндеу түріне жұмсалатын нақты шығындардың мөлшерінде (пәтерді тексеру актісі кезінде баланың тұратындығын растайтын мемлекеттік мекеменің қолдау хаты бойынша осы пәтер жалға берілмейді (жалдаушының) төленеді.
      31. Күрделі жөндеу жасауға шығындардың өтемақысын анықтау кезінде, меншік иесінің отбасы құрамы, бұрын өтініш берген тоқсаннан, тоқсанда анықталады.
      32. Отбасының құрамына тұлғаның ұзақ мерзімде (үш айдан аса) жоқ болғандығы қосылмайды, қолданылып жүрген заңнамаға сәйкес тұрғын үй көмегі сақталады.
      33. Нормативті ауданға мынадай қабылданады: жалғыз тұратын азаматтар үшін - 30 квадрат метрлер (тұрғын үйдің жалпы ауданы), бірақ бір бөлмелі пәтерден кем емес;
      2 және оданда көп отбасы үшін - бір адамға 18 квадрат метр (тұрғын үйдің жалпы ауданы).
      34. Тұрғын-үйде бір бірлігі бар тұлғаға немесе (пәтерлер, үй) немесе жалға берушілер (жалға беру) күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысын алуға құқығы жоқ.
      35. Күрделі жөндеу жасауға жіберілген өтемақыны тағайындау туралы дау-жанжалды, таласты және қалыпсыз жағдайлардың басталу жағдайында мәселені шешу Бөлім ішінде даулы мәселені шешу бойынша комиссия қарауына енгізуге болады.
      36. Күрделі жөндеу жасауға жіберілген өтемақы тағайындау туралы шешім кондоминиум объектісінің жалпы мүлікке күрделі жөндеудің жеке түрлеріне жіберілген шығындардың өтемақысы және тұрғын үй көмегін алуға құқығы барын растайтын құжаттарды онымен қосып және тұрғын үйдің жеке меншіктігіне (жалға алушы) өтініш берушінің негізінде Бөліммен қабылданады. Өтініштің нысаны Бөліммен белгіленеді.
      37. Құжаттардың тізіміне қосылады (түпнұсқалары және көшірмесі):
      1) құжаттар, тұрғын үйде меншік иесімен (жалдаушымен) бірге тұратын барлық отбасы тұлғаларының жеке куәлігі;
      2) Тұрғындарға қызмет көрсетудің қалалық Орталығынан берілген жеке меншік құқығы бар тұрғын үй (пәтерлер, үй) бірлігі саны туралы ақпараттық анықтама;
      3) тұрғын үй құқығын куәландыратын құжат (жекешелендіру келісім-шарты, сыйлықтың, сатып алу-сату, мұрагерлік туралы құқығы және т. б.);
      4) азаматтарды тіркеу кітабы;
      5) отбасының табыстары туралы мәлімет;
      6) еңбек қызметін растайтын құжаттар;
      7) меншік иесіне күрделі жөндеу жасаудың осы түрін өткізу қажеттілігі туралы құжаттың көшірмесі (кондоминиум басқармасының органдарымен бекітіледі);
      8) кісі тұратын үйдің жалпы алаңы және жөндеу жасаудың жоба-сметасының құны көрсетілген, кондоминиумнің жалпы мүліктеріне күрделі жөндеу жасау бойынша жүргізілген жұмыстардың қабылдау-тапсыру актісінің көшірмесі;
      9) фискальды чекті растайтын бекітілген, кондоминиум обьектісінің жалпы мүлігіне күрделі жөндеу арнаулы жинауды жүргізуге төленген туралы түбіртектің көшірмесі.
      38. Күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысы өткен тоқсандағы өтініштің, тоқсандағы табыстары бойынша ағымдағы тоқсанда бір тоқсандық мерзімге тағайындалады. Тұрғын үй көмегін тағайындауға өтінішті қабылдау тоқсанның соңғы айының 15 дейін жүргізіледі.
      39. Өтініш берушінің ұсынған құжаттарын қарастыру кезіндегі қорытындысы бойынша тұрғын үй көмегі және күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысында көрсетілген есептердің мөлшері белгіленген үлгі бойынша келісім-шарт жасалады. Келісім - шарт екі данадан тұрады, біреуін өтініш беруші сақтайды, ал екіншісі Бөлімде болады. Келісім-шарттың түрі Бөліммен белгіленеді.
      40. Күрделі жөндеуге жұмсалатын шығындар өтемақысын алу құқығына әсер ететін өзгерістер пайда болған және өзгерістер пайда болған күннен бастап 10 күн ішінде алушының өтініші болмаған жағдайда артық төленген сома өз еркімен, ал бас тартқан жағдайда сот тәртібімен қайтарылуы тиіс.
      Ескерту. 40-тармақ жаңа редакцияда - Павлодар қалалық мәслихатының 2008.12.23 N 214/11 Шешімімен.
      41. Тұрғын үйде бірнеше меншік иесі тұрған жағдайда тұрғын үй көмегін және күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысын тағайындау отбасы құрамындағы басқа меншік иелерін есепке алып ұсынылған өтініштің себептері бойынша бір ғана тұлғаға жүргізіледі.
      42. Өтініш берушінің күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысын есептеу осы мекенжайы бойынша тұратын және тіркелген отбасының құрамы санының есебімен жүргізіледі. Кейбір коммуналдық қызметтеріне есептеу жүргізілгенде тұлғалар санынан нақты тұрғын үйде тұратын тұлғалардың тіркеу санына сәйкес келмеген жағдайда отбасылары күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысын тағайындауға құқығын жоғалтады.
      43. Күрделі жөндеуге жұмсалған шығындардың өтемақысын есептегенде отбасы жиынтығының табысы болмаған жағдайда әр бір жұмысқа жарамды отбасы мүшесінің күнкөріс минимумынан жүргізіледі.

4. Тұрғын үй көмегін төлеу мөлшері және тәртібі

      44. Тұрғын үй көмегінің мөлшері коммуналдық қызметін тұтыну нормативі осы мақсатқа мүмкіндік шығыны қамтамасыз етілетін өтемақы шараларымен тұрғын үй көлемі нормасы шегінде тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді пайдалану үшін жекеменшік иесінің нақты төлемі аударуымен есептеледі.
      45. Тұрғын үй көмегінің мөлшері тұрғын үй және коммуналдық қызметтерді нақты есептелген төлеу сомасынан асыра алмайды.
      46. Тұрғын үй көмегінің бір айғы төленетін төменгі мөлшері жәрдемақы және басқа да әлеуметтік төлемдер, зейнетақыны аудару үшін, егер де жәрдем ақшаның есеп сомасы 20 теңгеден айлық есеп көрсеткішінің мөлшеріне дейін құраса заңнамада бекітілген мөлшері 1 айлық есеп көрсеткішінен кем болуы мүмкін емес.
      47. Тұрғын үй көмегі ақшасыз есеп айырысу түрде ұсынылады. Төлемдер қаржыландыру шарасы бойынша қалалық бюджет қаражатынан өтініш берушінің жазбаша өтінішінде көрсетілген, келесі жеке шотына ауыстырумен қызмет көрсетушінің (қызмет көрсетуші) есебінен есептелген жәрдем ақшаны аудару жолымен Бөліммен жүзеге асырылады.
      48. Өтініш берушінің отбасының жиынтық табысы Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына және осы Ереже талаптарына сәйкес анықталады.

5. Күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне
өтемақы төлеу мөлшері және тәртібі

      49. Күрделі жөндеудің жеке түрлеріне жұмсалатын шығындардың өтемақысының мөлшері тұрғын үй нормаларының есебімен пәтерлердің жалпы ауданына көбейтіп және кісі тұратын үйдің жалпы алаңына күрделі жөндеу жүргізілген жалпы сомасына бөлу жолымен есептеледі.
      50. Күрделі жөндеуге жұмсалған өтемақы қаржыландыру шарасы бойынша қалалық бюджеттен қаражат өтініш берушінің жеке шотына ақша қаражатын ауыстыру түрімен ұсынылады.
      51. Күрделі жөндеуге жұмсалатын өтемақы мөлшерінен өтініш берушінің осы жөндеу түріне жұмсалатын нақты сомасы аспауы керек.
      52. Өтініш берушінің отбасының жиынтық табысы Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес анықталады.

6. Есеп және есептілік

      53. Тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы бойынша аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсетуге жұмсалатын қаражаттың есебі және есептілігі Бөліммен жүзеге асырылады.
      54. Тұрғын үйді ұстау, коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлеріне жұмсалатын шығындар өтемақысы бойынша аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үй көмегін ұсынуға негіз болатын құжаттар қолданыстағы заңнамада белгіленген мерзімде Бөлімде сақталады.

Павлодар қалалық мәслихатының
2008 жылғы 19 маусымдағы
N 148/7 шешіміне 2 қосымша

      2 қосымшамен толықтырылды - Павлодар қалалық мәслихатының 2008.12.23 N 214/11 Шешімімен.

      1. 2003 жылғы 4 шілдедегі "Павлодар қаласы бюджетінен аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысы бойынша тұрғын үй жәрдемақысын көрсету қағидасын" бекіту туралы" N 62/32 (2003 жылғы 15 тамыздағы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде N 1999 болып тіркелген, 2003 жылғы 23 тамыздағы N 96 "Сарыарқа самалы", 2004 жылғы 17 наурыздағы N 11 "Версия" газеттерінде жарияланған) шешімі.
      2. Павлодар қалалық мәслихатының 2004 жылғы 18 тамыздағы "Павлодар қалалық мәслихатының 2003 жылғы 4 шілдедегі "Павлодар қаласы бюджетінен аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысы бойынша тұрғын үй жәрдемақысын көрсету қағидасын" бекіту туралы" N 62/32 шешіміне толықтырулар енгізу туралы" N 72/8 (2004 жылғы 10 қыркүйектегі нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде N 2710 болып тіркелген, 2004 жылғы 23 қыркүйектегі N 112 "Сарыарқа самалы", 2004 жылғы 29 қыркүйектегі N 39 "Версия" газеттерінде жарияланған) шешімі.
      3. Павлодар қалалық мәслихатының 2004 жылғы 22 қыркүйектегі "Павлодар қалалық мәслихатының 2003 жылғы 4 шілдедегі "Павлодар қаласы бюджетінен аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысы бойынша тұрғын үй жәрдемақысын көрсету қағидасын" бекіту туралы" N 62/32 шешіміне толықтыру енгізу туралы" N 100/9 (2004 жылғы 11 қарашадағы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде N 2778 болып тіркелген, 2004 жылғы 4 желтоқсандағы N 142 "Сарыарқа самалы", 2004 жылғы 1 желтоқсандағы N 48 "Версия" газеттерінде жарияланған) шешімі.
      4. Павлодар қалалық мәслихатының 2005 жылғы 5 қыркүйектегі "Павлодар қалалық мәслихатының 2003 жылғы 4 шілдедегі "Павлодар қаласы бюджетінен аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысы бойынша тұрғын үй жәрдемақысын көрсету қағидасын" бекіту туралы" N 62/32 шешіміне өзгеріс енгізу туралы" N 78/15 (2005 жылғы 19 қыркүйектегі нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде N 12-1-46 болып тіркелген, 2005 жылғы 1 қарашадағы N 123 "Сарыарқа самалы", 2005 жылғы 14 қарашадағы N 46 "Версия" газеттерінде жарияланған) шешімі.
      5. Павлодар қалалық мәслихатының 2006 жылғы 30 наурыздағы "Павлодар қалалық мәслихатының 2003 жылғы 4 шілдедегі "Павлодар қаласы бюджетінен аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысы бойынша тұрғын үй жәрдемақысын көрсету қағидасын" бекіту туралы" N 62/32 шешіміне өзгерістер және толықтырулар енгізу туралы" N 47/23 (2006 жылғы 4 мамырдағы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде N 12-1-69 болып тіркелген, 2006 жылғы 27 мамырдағы N 60 "Сарыарқа самалы", 2006 жылғы 29 мамырдағы N 21 "Версия" газеттерінде жарияланған) шешімі.
      6. Павлодар қалалық мәслихатының 2007 жылғы 28 наурыздағы "Павлодар қалалық мәслихатының 2003 жылғы 4 шілдедегі "Павлодар қаласы бюджетінен аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну төлемақысы бойынша тұрғын үй жәрдемақысын көрсету қағидасын" бекіту туралы" N 62/32 шешіміне өзгерістер енгізу туралы" N 29/31 (2007 жылғы 5 сәуірдегі нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде N 212-1-85 болып тіркелген, 2007 жылғы 3 мамырдағы N 51 "Сарыарқа самалы", 2007 жылғы 23 сәуірдегі N 16 "Версия" газеттерінде жарияланған) шешімі.

Об утверждении "Правил оказания жилищной помощи малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища, потребления коммунальных услуг, услуг связи и компенсации затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума из бюджета города"

Решение маслихата города Павлодара Павлодарской области от 19 июня 2008 года N 148/7. Зарегистрировано управлением юстиции города Павлодара Павлодарской области 1 августа 2008 года за N 124. Утратило силу решением маслихата города Павлодара Павлодарской области от 31 марта 2010 года N 26/23

      Сноска. Утратило силу решением маслихата города Павлодара Павлодарской области от 31.03.2010 N 26/23.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях", постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июня 2006 года N 553 "Об утверждении Программы развития жилищно-коммунальной сферы в Республике Казахстан на 2006-2008 годы", в целях социальной защиты граждан городской маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить "Правила оказания жилищной помощи малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища, потребления коммунальных услуг, услуг связи и компенсации затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума из бюджета города" (далее - Правила), согласно приложению 1.
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными решением маслихата города Павлодара от 23.12.2008 N 214/11.
      2. Признать утратившим силу решения Павлодарского городского маслихата в соответствии с приложением 2.
      Сноска. Пункт 2 в новой редакции - решением маслихата города Павлодара  от 23.12.2008 N 214/11.
      3. Контроль за выполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию по социальной политике и ревизионную комиссию городского маслихата.
      4. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии                        С. Тупицын

      Секретарь городского маслихата             В. Лебедь

Приложение 1
к решению Павлодарского городского
маслихата от 19 июня 2008 года N 148/7
"Об утверждении "Правил оказания жилищной
помощи малообеспеченным гражданам по оплате
содержания жилища, потребления коммунальных услуг,
услуг связи и компенсации затрат на отдельные виды
капитального ремонта общего имущества
объекта кондоминиума из бюджета города"

Правила
оказания жилищной помощи малообеспеченным гражданам
по оплате содержания жилища, потребления коммунальных услуг,
услуг связи и компенсации затрат на отдельные виды
капитального ремонта общего имущества объекта
кондоминиума из бюджета города 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "О жилищных отношениях" от 16 апреля 1997 года N 94, постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года N 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам.
      Сноска. Пункт 1 в редакции решения маслихата города Павлодара Павлодарской области от 13.11.2009 N 134/19.
      2. Жилищная помощь по оплате содержания жилища, потребления коммунальных услуг, услуг связи - пособие, предоставляемое  малообеспеченным слоям населения для частичного возмещения затрат по оплате содержания жилища (кроме содержания индивидуального жилого дома) и потребления коммунальных услуг, и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети телекоммуникаций, постоянно проживающим и являющимся собственниками или нанимателями (арендаторами) жилищ из государственного жилищного фонда, расположенных на территории города Павлодара (далее - жилищная помощь).
      3. Компенсация затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума - пособие, предоставляемое малообеспеченным слоям населения для частичного возмещения затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума (фундамент, наружные стены и несущие конструкции, кровля, лестницы (площадки, марши) и внутренние стены, лифты, инженерные коммуникации и оборудования, прочие (подъездные двери, фрамуги и другие) после завершения ремонтных работ, постоянно проживающим и являющимся собственниками жилищ (за исключением абзаца 5 пункта 30), расположенных на территории города Павлодара (далее - компенсация затрат на капитальный ремонт).
      4. Заявитель - собственник, наниматель (арендатор) жилища, обратившийся от имени семьи за назначением жилищной помощи и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон; собственник жилища, обратившийся от имени семьи за назначением компенсации на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума.
      5. Собственник жилища, имеющий право на получение жилищной помощи  малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища, потребления коммунальных услуг, услуг связи и компенсацию затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума из бюджета города - физическое лицо, постоянно проживающее, зарегистрированное в жилище, в соответствии с Правилами документирования и регистрации населения Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2000 года N 1063, обладающее правом собственности на жилище или его часть, при условии, если его расходы на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, и нормативов потребления коммунальных услуг, превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.
      6. Наниматель (арендатор) жилища, имеющий право на получение жилищной помощи малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища, потребления коммунальных услуг, услуг связи из бюджета города - физическое лицо, проживающее в жилище и зарегистрированное в соответствии с Правилами документирования и регистрации населения Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2000 года N 1063, являющееся стороной в договоре найма жилища, заключенного в установленном законом порядке, получающее в постоянное или временное пользование жилище или его часть, при условии, если его расходы на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, и нормативов потребления коммунальных услуг, превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.
      7. Член семьи собственника, нанимателя (арендатора) жилища - физическое лицо, проживающее совместно с собственником (нанимателем) в жилище и зарегистрированное в соответствии с Правилами документирования и регистрации населения Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2000 года N 1063, учитываемое при определении размера жилищной помощи малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища, потребления коммунальных услуг, услуг связи и компенсации затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума из бюджета города, обладающее признаками члена семьи.
      8. Коммунальные услуги - услуги, предоставляемые в жилом доме (жилом здании), включающие водоснабжение, канализацию, газоснабжение, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление, обслуживание лифтов и содержания жилья.
      9. Расходы на содержание жилища - сумма платежей, необходимая на эксплуатацию и капитальный ремонт жилого дома.
      10. Социальная норма стандарта - расходы на содержание жилища и оплату коммунальных услуг в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами (социальная норма площади жилья, применяемой при выделении из государственного жилищного фонда) и нормативов потребления коммунальных услуг в городе Павлодаре за квартал, предшествующий кварталу обращения (далее СНС).
      Определение расчетно-нормативных затрат на содержание жилища и потребления коммунальных услуг производится на основании тарифов за данный вид услуг, согласованных поставщиками коммунальных услуг населению города, в установленном порядке с территориальным антимонопольным органом.
      11. Расходы на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума - сумма платежей, затраченная на ремонт, замену или обновление жилищного фонда.
      12. Совокупный доход семьи – это все виды доходов членов семьи, полученные в денежной или натуральной форме за квартал, предшествующий кварталу обращения на жилищную помощь или компенсацию затрат на отдельные виды капитального ремонта, кроме доходов от личного подсобного хозяйства, садоводства, огородничества, социальной помощи отдельным категориям нуждающимся гражданам по решению местных представительных органов в размере, не превышающий 10 МРП государственной адресной социальной помощи, жилищной помощи малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилья, потребления коммунальных услуг, услуг связи и компенсации затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества, государственного пособия семьям, имеющим детей до 18 лет.
      Сноска. Пункт 12 в редакции решения маслихата города Павлодара Павлодарской области от 13.11.2009 N 134/19.

2. Определение права и порядок назначения жилищной помощи

      13. Право на жилищную помощь возникает, если расходы на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами и нормативов потребления коммунальных услуг, превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.
      Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг устанавливается:
      - в размере 7 % к совокупному доходу семьи (лица), относящегося к категории:
      1) одинокие и одиноко проживающие пенсионеры, семейные пары из числа пенсионеров со средне-душевым доходом, не превышающим 13 месячных расчетных показателей с учетом базовой пенсии;
      2) одинокие и одиноко проживающие инвалиды;
      3) семьи, состоящие из инвалидов; инвалидов с детьми в возрасте до 18 лет; инвалидов и пенсионеров; инвалидов и граждан предпенсионного возраста; инвалидов и лиц, занятых по уходу за ними;
      4) малообеспеченные семьи, состоящие на учете, "как малообеспеченная семья со средне-душевым доходом ниже черты бедности" в квартале, предшествующему кварталу обращения;
      - в размере 10 % к совокупному доходу семьи (лица), где члены семьи относятся к категории:
      1) пенсионеры, инвалиды, дети до 18 лет; работающие лица;
      2) лица трудоспособного возраста: состоящие в центре занятости более 1,5 месяца; не работающие лица предпенсионного возраста (мужчины с 58 лет, женщины с 53 лет), которые не зарегистрированы в уполномоченных органах занятости; граждане, находящиеся на стационарном лечении более 1,5 месяца; больные туберкулезом, онкологическими, ВИЧ и СПИД заболеваниями; учащиеся и студенты, слушатели и курсанты дневной формы обучения, включая магистратуру и аспирантуру, а также граждане, занятые по уходу за инвалидами 1 и 2 группы, лицами старше 80 лет, детьми в возрасте до 7 лет; беременные женщины, снятые с учета в уполномоченных органах занятости по данной причине; лица, занятые уходом за детьми - инвалидами до 16 лет.
      Оплата содержания жилища и потребления коммунальных услуг сверх СНС производится заявителем на общих основаниях.
      14. При определении права на получение жилищной помощи состав семьи собственника (нанимателя) жилища, в соответствии с требованиями настоящих Правил определяется за период, на который назначается жилищная помощь.
      15. В состав семьи не включаются отсутствующие длительный срок (более трех месяцев) лица, за которыми в соответствии с действующим законодательством сохраняется право на жилище.
      16. Нормативная площадь принимается следующая:
       для одиноко проживающих граждан - 30 квадратных метров (от общей площади жилища), но не менее однокомнатной квартиры;
      для семей из 2-х и более человек - 18 квадратных метров на одного человека (от общей площади жилища).
      Норму потребления электрической энергии установить в размере для потребителей, использующих электрические плиты – 110 киловатт в месяц на одного человека, для потребителей, не использующих электрические плиты – 90 киловатт в месяц на одного человека.
      Сноска. Пункт 16 с изменениями, внесенными решением маслихата города Павлодара Павлодарской области от 13.11.2009 N 134/19.
      17. Лица, имеющие более одной единицы (доли) жилища (квартиры, дома) или сдающие помещения внаем (аренду), права на получение жилищной помощи не имеют.
      18. В случае возникновения конфликтных, спорных и нестандартных ситуаций, решение вопроса о назначении жилищной помощи может быть внесено на рассмотрение комиссии по решению спорных вопросов (не более одного раза в текущем финансовом году) при государственном учреждении "Отдел занятости и социальных программ города Павлодара" (далее - Отдел).
      19. Решение о назначении жилищной помощи принимается Отделом на основании заявления и прилагаемых к нему документов, подтверждающих право на получение жилищной помощи. Форма заявлений устанавливается Отделом.
      20. Перечень документов включает (оригиналы и копии):
      1) документы, удостоверяющие личность всех членов семьи, проживающих совместно с собственником (нанимателем) жилища;
      2) информационная справка о количестве единиц жилья (квартиры, дома), находящихся на праве собственности, выданная городским Центром обслуживания населения;
      3) правоустанавливающий документ на жилище (договор приватизации, дарения, купли-продажи, право о наследстве и так далее);
      4) книга регистрации граждан;
      5) сведения о доходах семьи;
      6) документы, подтверждающие трудовую деятельность;
      7) документы от услугодателей, подтверждающие начисление оплаты за коммунальные услуги и расходы на содержание жилища и услуги связи за квартал, предшествующий кварталу обращения (выбор службы для перечисления жилищной помощи производится по усмотрению заявителя), предоставляются для сведения.
      Информация из документов, предоставляемых для сведения, отражается в информационном листе, заполняемом специалистом Отдела.
      21. Жилищная помощь назначается сроком на один квартал независимо от времени подачи документов в текущем квартале по доходам и расходам на оплату содержания жилища и коммунальных услуг предыдущего квартала. Прием заявлений на назначение жилищной помощи производится до 15 числа последнего месяца квартала.
      22. По результатам рассмотрения предоставленных заявителем документов заключается договор установленного образца с указанием размера начисленной жилищной помощи. Договор составляется в двух экземплярах, один из которых хранится у заявителя, другой - в Отделе. Форма договора устанавливается Отделом.
      23. В случае возникновения изменений, влияющих на право получения жилищной помощи, и отсутствия заявления получателя в течение 10 дней со дня возникновения изменений, излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа в судебном порядке.
      Сноска. Пункт 23 в редакции решения маслихата города Павлодара от 23.12.2008 N 214/11.
      24. В случае проживания в жилище нескольких собственников, назначение жилищной помощи производится одному лицу по первичному предоставлению заявления с учетом других собственников в составе семьи.
      25. При расчете жилищной помощи:
      при начислении оплаты за какой-либо вид коммунальных услуг (водоснабжение, газ, электричество, теплоэнергия, мусороудаление, канализация, лифт) за неполный месяц, сумма по социальной норме стандарта не пересчитывается, считается за полный месяц (квартал);
      при расчете жилищной помощи суммы фактически начисленных коммунальных услуг по СНС не пересчитываются;
      при расчете жилищной помощи суммы фактически начисленных коммунальных услуг по счетчикам индивидуального учета потребления воды не должны превышать установленную норму потребления по данным видам услуг (СНС).
      26. Начисление жилищной помощи производится с учетом количественного состава семьи, проживающего в жилище в соответствии с производимыми в установленном порядке начислениями коммунальных услуг и расходов на содержание жилища. В случае несоответствия числа зарегистрированных лиц по данному адресу, фактически проживающих в жилище, с числом лиц, на которых производится начисление коммунальных услуг, семья утрачивает право на назначение жилищной помощи.
      27. Лицам, проживающим на площади менее 18 квадратных метров с доходом семьи ниже прожиточного минимума, имеющим право на жилищную помощь, назначение жилищной помощи производится в отопительный сезон в размере не менее одного месячного расчетного показателя в месяц, независимо от фактических затрат и количества проживающих на данной площади.
      28. В случае отсутствия совокупного дохода семьи расчет жилищной помощи производится от прожиточного минимума на каждого трудоспособного члена семьи.
      29. Начисление компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон производится согласно Правил компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года N 512.
      Сноска. Пункт 29 в редакции решения маслихата города Павлодара Павлодарской области от 13.11.2009 N 134/19.

3. Определение права и порядок назначения компенсации затрат
на отдельные виды капитального ремонта объекта кондоминиума

      30. Право на компенсацию затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума возникает, если расходы заявителя на оплату отдельного вида капитального ремонта объекта кондоминиума в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.
      Доля предельно допустимых расходов заявителя на оплату отдельного вида капитального ремонта объекта кондоминиума устанавливается в размере:
      30 % к совокупному доходу семьи (лица), где члены семьи относятся к категории:
      1) получатели жилищной помощи, предусмотренной настоящими правилами, пенсионеры, инвалиды, дети до 18 лет;
      2) лица трудоспособного возраста: состоящие в центре занятости более 1,5 месяца; не работающие лица предпенсионного возраста (мужчины с 58 лет, женщины с 53 лет), которые не зарегистрированы в уполномоченных органах занятости; граждане, находящиеся на стационарном лечении более 1,5 месяца; больные туберкулезом, онкологическими, ВИЧ и СПИД заболеваниями; учащиеся и студенты, слушатели и курсанты дневной формы обучения, включая магистратуру и аспирантуру; граждане, занятые по уходу за инвалидами 1 и 2 группы, лицами старше 80 лет, детьми в возрасте до 7 лет; беременные женщины, снятые с учета в уполномоченных органах занятости по данной причине; лица, занятые уходом за детьми - инвалидами до 16 лет;
      - 20 месячных расчетных показателей для семей, в которых кроме выше перечисленных категорий, имеются работающие члены семьи.
      Право на компенсацию затрат на капитальный ремонт по факту регистрации в городе Павлодаре имеют участники и инвалиды Великой Отечественной войны без учета права собственности жилья из расчета нормативной площади на 2-х или 3-х человек (участник, супруга и лицо, осуществляющее уход за ними) совместно проживающих и зарегистрированных по данному адресу.
      Для одиноких, одиноко проживающих (семейной пары) участников и инвалидов Великой Отечественной войны, владельцев жилья, компенсация на капитальный ремонт выплачивается в размере фактических затрат на данный вид ремонта.
      Детям, оставшимся без попечения родителей и детям сиротам, являющимся владельцами жилья и находящимся в приюте или Детском доме,  компенсация на капитальный ремонт выплачивается в размере фактических затрат на данный вид ремонта (по ходатайству государственного учреждения, в котором находится ребенок, при наличии акта обследования квартиры, подтверждающего, что данная квартира не сдается в аренду (наем).
      31. При определении права на компенсацию затрат  на капитальный ремонт, состав семьи собственника жилища определяется за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      32. В состав семьи не включаются отсутствующие длительный срок (более трех месяцев) лица, за которыми в соответствии с действующим законодательством сохраняется право на жилище.
      33. Нормативная площадь принимается следующая: для одиноко проживающих граждан - 30 квадратных метров (от общей площади жилища), но не менее однокомнатной квартиры;
      для семей из 2-х и более человек - 18 квадратных метров на человека (от общей площади жилища).
      34. Лица, имеющие более одной единицы (доли) жилища (квартиры, дома) или сдающие помещения внаем (аренду), права на получение  компенсации затрат на капитальный ремонт не имеют.
      35. В случае возникновения конфликтных спорных и нестандартных ситуаций решение вопроса о назначении компенсации затрат на капитальный ремонт может быть внесено на рассмотрение комиссии по решению спорных вопросов (не более одного раза в текущем финансовом году) при Отделе.
      36. Решение о назначении компенсации затрат на капитальный ремонт принимается Отделом на основании заявления и  прилагаемых к нему документов, подтверждающих право на компенсацию затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума. Форма заявлений устанавливается Отделом.
      37. Перечень документов включает (оригиналы и копии):
      1) документы, удостоверяющие личность всех членов семьи, проживающих совместно с собственником (нанимателем) жилища;
      2) информационная справка о количестве единиц жилья (квартиры, дома), находящихся на праве собственности, выданная городским Центром обслуживания населения;
      3) правоустанавливающий документ на жилище (договор приватизации, дарения, купли-продажи, право о наследстве и так далее);
      4) книга регистрации граждан;
      5) сведения о доходах семьи;
      6) документы, подтверждающие трудовую деятельность;
      7) копия документа о необходимости проведения данного вида капитального ремонта собственников квартир (заверяется органом управления кондоминиума);
      8) копия акта приема-передачи  выполненных работ по капитальному ремонту объекта кондоминиума, с указанием проектно-сметной стоимости ремонта и общей площади квартир жилого дома (заверяется органом управления кондоминиума);
      9) копия квитанции об оплате целевых сборов на проведение капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, подтвержденная фискальным чеком;
      38. Компенсация затрат на отдельный вид капитального ремонта назначается один раз в текущем году по доходам квартала, предшествующего кварталу обращения. Прием заявлений на назначение компенсации на капитальный ремонт производится до 15 числа последнего месяца квартала.
      39. По результатам рассмотрения предоставленных заявителем документов заключается договор установленного образца с указанием размера начисленной компенсации затрат на капитальный ремонт. Договор составляется в двух экземплярах, один из которых хранится у заявителя, другой - в Отделе. Форма договора устанавливается Отделом.
      40. В случае возникновения изменений, влияющих на право получения компенсации затрат на капитальный ремонт, и отсутствия заявления получателя в течение 10 дней со дня возникновения изменений, излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа в судебном порядке.
      Сноска. Пункт 40 в редакции решения маслихата города Павлодара от 23.12.2008 N 214/11.
      41. В случае проживания в жилище нескольких собственников, назначение компенсации затрат на капитальный ремонт производится одному лицу по первичному предоставлению заявления с учетом других собственников в составе семьи.
      42. Начисление компенсации затрат на капитальный ремонт заявителю производится с учетом количественного состава семьи, проживающих и зарегистрированных по данному адресу. В случае несоответствия числа зарегистрированных лиц по данному адресу с фактически проживающим числом, семья утрачивает право на назначение компенсации затрат на капитальный ремонт.
      43. В случае отсутствия совокупного дохода семьи расчет компенсации затрат на капитальный ремонт производится от прожиточного минимума на каждого трудоспособного члена семьи.

4. Размер и порядок выплаты жилищной помощи

      44. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между фактическим платежом собственника за содержание жилища и потреблением коммунальных услуг в пределах норм площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, нормативов потребления коммунальных услуг предельно допустимым уровнем расходов на эти цели.
      45. Размер жилищной помощи не может превышать сумму фактически начисленной платы за жилище и коммунальные услуги.
      46. Минимальный размер жилищной помощи в месяц не может быть менее 1 величины месячного расчетного показателя, установленного законодательством для исчисления пенсий, пособий и иных социальных выплат, если расчетная сумма помощи составляет от 20 тенге до величины месячного расчетного показателя.
      47. Жилищная помощь предоставляется в безналичной форме. Выплата осуществляется Отделом путем перечисления начисленной помощи на счет услугодателя (услугодателей) с последующим зачислением на лицевой счет, указанный в заявлении заявителя, из средств городского бюджета по мере финансирования.
      48. Совокупный доход семьи заявителя определяется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и требованиями настоящих Правил.

5. Размер и порядок выплаты компенсации
на отдельные виды капитального ремонта

      49. Размер компенсации на отдельные виды капитального ремонта рассчитывается путем деления общей суммы произведенного капитального ремонта на общую площадь жилого дома и умноженную на общую площадь квартиры с учетом нормы жилья.
      50. Компенсация затрат на капитальный ремонт предоставляется в виде перечисления денежных средств на личный счет заявителя из средств городского бюджета по мере финансирования.
      51. Размер компенсации затрат на капитальный ремонт не может превышать сумму фактических затрат заявителя на данный вид ремонта.
      52. Совокупный доход семьи заявителя определяется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и требованиями настоящих Правил.

6. Учет и отчетность

      53. Учет и отчетность расходования средств на оказание жилищной помощи малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища, потребления коммунальных услуг, услуг связи и компенсации затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума осуществляет Отдел.
      54. Документы, на основании которых предоставляется жилищная помощь малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища, потребления коммунальных услуг, услуг связи и компенсации затрат на отдельные виды капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, хранятся в Отделе, в установленные действующим законодательством сроки.

Приложение 2
к решению Павлодарского городского маслихата
от 19 июня 2008 года N 148/7

      Дополнено приложением 2 - решением маслихата города Павлодара от 23.12.2008 N 214/11.

      1. Решение Павлодарского городского маслихата от 4 июля 2003 года N 62/32 "Об утверждении "Правил оказания жилищных субсидий малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища и потребления коммунальных услуг из бюджета города Павлодара" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 1999, опубликованное в газетах "Сарыарка самалы" N 96 от 23 августа 2003 года, "Версия" N 11 от 17 марта 2004 года).
      2. Решение Павлодарского городского маслихата от 18 августа 2004 года N 72/8 "О внесении дополнений в решение Павлодарского городского маслихата от 4 июля 2003 года N 62/32 "Об утверждении "Правил оказания жилищных субсидий малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища и потребления коммунальных услуг из бюджета города Павлодара" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 2710, опубликованное в газетах "Сарыарка самалы" N 112 от 23 сентября 2004 года, "Версия" N 39 от 29 сентября 2004 года).
      3. Решение Павлодарского городского маслихата от 22 сентября 2004 года N 100/9 "О внесении дополнения в решение Павлодарского городского маслихата от 4 июля 2003 года N 62/32 "Об утверждении "Правил оказания жилищных субсидий малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища и потребления коммунальных услуг из бюджета города Павлодара" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 2778, опубликованное в газетах "Сарыарка самалы" N 142 от 4 декабря 2004 года, "Версия" N 48 от 1 декабря 2004 года).
      4. Решение Павлодарского городского маслихата от 5 сентября 2005 года N 78/15 "О внесении изменения в решение Павлодарского городского маслихата от 4 июля 2003 года N 62/32 "Об утверждении "Правил оказания жилищных субсидий малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища и потребления коммунальных услуг из бюджета города Павлодара" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 12-1-46, опубликованное в газетах "Сарыарка самалы" N 123 от 1 ноября 2005 года, "Версия" N 46 от 14 ноября 2005 года).
      5. Решение Павлодарского городского маслихата от 30 марта 2006 года N 47/23 "О внесении изменений и дополнений в решение Павлодарского городского маслихата от 4 июля 2003 года N 62/32 "Об утверждении "Правил оказания жилищных субсидий малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища и потребления коммунальных услуг из бюджета города Павлодара" (зарегистрированное в Реестре  государственной регистрации нормативных правовых актов за N 12-1-69, опубликованное в газетах "Сарыарка самалы" N 60 от 27 мая 2006 года, "Версия" N 21 от 29 мая 2006 года).
      6. Решение Павлодарского городского маслихата от 28 марта 2007 года N 29/31 "О внесении изменений в решение Павлодарского городского маслихата от 4 июля 2003 года N 62/32 "Об утверждении "Правил оказания жилищных субсидий малообеспеченным гражданам по оплате содержания жилища и потребления коммунальных услуг из бюджета города Павлодара" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 12-1-85, опубликованное в газетах "Сарыарка самалы" N 51 от 3 мая 2007 года, "Версия" N 16 от 23 апреля 2007 года).