Тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету жөніндегі Ережені бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Шемонаиха аудандық мәслихатының 2008 жылғы 12 ақпандағы N 6/3-IV шешімі. Шығыс Қазақстан облысы Әділет департаментінің Шемонаиха аудандық Әділет басқармасында 2008 жылғы 16 ақпанда N 5-19-71 тіркелді. Күші жойылды - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2010 жылғы 16 сәуірдегі N 28/5-IV шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2010.04.16 N 28/5-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-тармақтан қараңыз) шешімімен.

      Ескерту. Атауында және шешімнің барлық мәтінінде "Нұсқаулық" деген сөз "Ереже" деген сөзбен ауыстырылды - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2008.07.11 № 10/3-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз) шешімімен

       «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148-II Заңының 6-бабына, «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 Заңының 97-бабына сәйкес, Шемонаиха аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      Ескерту. Кіріспеге өзгерту енгізілді - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2009.07.24 № 20/6-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      1. Қоса беріліп отырған тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету жөніндегі Ереже бекітілсін (бұдан былай - Ереже).
      2. «Тұрмысы төмен азаматтарға үйді ұстауға және үй-коммуналдық қызметке ақы төлеу үшін тұрғын үй жәрдемақыларын беру Ережелерін бекіту туралы» Шемонаиха аудандық мәслихатының 2005 жылғы 18 қаңтардағы № 13/II-III шешімі (Шығыс Қазақстан облысы әділет Департаментінің Шемонаиха ауданы әділет басқармасымен 2005 жылғы 25 қарашада тіркелген, тіркеу нөмірі 5-19-12, 2006 жылғы 13 қаңтарда № 2 «ЛЗ Сегодня» газетінде жарияланған «Тұрмысы төмен азаматтарға үйді ұстауға және үй-коммуналдық қызметке ақы төлеу үшін тұрғын үй жәрдемақыларын беру Ережелерін бекіту туралы» 2005 жылғы 18 ақпандағы № 13/II-III шешіміне толықтырулар енгізу туралы» Шемонаиха аудандық мәслихатының 2005 жылғы 16 қарашадағы № 20/II-III шешіміне енгізілген толықтырулармен Шығыс Қазақстан облысы әділет Департаментімен 2005 жылғы 14 наурызда тіркелген шешімі, тіркеу нөмірі 2220, 2005 жылғы 1 сәуірдегі № 13 «ЛЗ Сегодня» газетінде жарияланды) өз күшін жойды деп танылсын.
      3. Осы шешім ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы                   Ф. Макаров

      Шемонаиха аудандық
      мәслихатының хатшысы              Ә. Баяндинов

Шемонаиха аудандық мәслихатының
2008 жылғы 12 ақпандағы № 6/3-IV
шешімімен бекітілді

Тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй көмегін
көрсету жөніндегі Ереже

1. Жалпы жағдай

      1. Тұрмысы төмен отбасыларға үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді қолдануға көмек көрсетіледі (бұдан әрі - тұрғын үй көмегі). Осы Ереженің 4 тармағына сәйкес, тұрғын үй көмегін алуға құқылы отбасылар қалалық телекоммуникация желілеріне қосылған телефон үшін абоненттік ақы тарифтерінің арттырылуына өтемақы және кондоминиум объектілерінің ортақ мүліктеріне күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге тұрғын үй көмегін алуға құқылы.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2008.06.19 № 9/4-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін   2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      2. Тұрғын үй көмегі, өздері жылытылатын жеке меншік үй құрылыстарында тұратын тұрмысы төмен отбасыларына (азаматтарға) жылына бір рет беріледі.
      3. Тұрғын үй көмегі сол жерде тұрақты тұратын және тұрғын үйдің иелері немесе оның жалдаушысы (жалгері) болып табылатын тұрмысы төмен отбасыларға берілетін атаулы әлеуметтік көмектің бір түрі болып табылады.
      4. Тұрмысы төмен азаматтарға үйді ұстауға тұрмыстық-коммуналдық қызметке ақы төлеу үшін, тұрғын үй көмегін тұтынуға ақы төлеудің нақты шығындары осы мақсатқа шекті жол берілетін шығыстар үлесінен артқанда тағайындалады. Сондағы отбасының нақты шығындары әлеуметтік нормалардың шегінде есепке алынады.
      5. Тұрғын үйді ұстау, коммуналдық және байланыс қызметтерін тұтыну төлемдеріне арналған ұйғарынды шығындардың шекті үлесі отбасының жиынтық табысының 10 % мөлшерінде белгіленеді.
      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2009.12.25 № 23/3-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      6. Тұрғын үй көмегін есептеуге шығындар төлемі, коммуналдық қызметті пайдалану нормативтері (сумен, газбен, электрмен, жылумен қамту, канализация, тұрмыстық қатты қалдықтарды шығару) мен
әлеуметтік нормалар және қалалық телекоммуникация жүйесіне қосылған телефонға абоненттік ақыны ұлғайту бөлігіндегі байланыс қызметі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларына сәйкес анықталады.
      7. Телефон үшін абоненттік тарифтердің көтерілуіне өтемақы төлемінің тәртібі «Телефон үшін абоненттік ақы тарифтерінің арттырылуына өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 9 қыркүйектегі № 949 қаулысына сәйкес жүргізіледі.
      8. Тұрғын үй көмегін есептеу үшін алынатын барлық коммуналдық қызметтерге және олардың өзгерістеріне арналған тарифтерді қызмет көрсетушілер береді.

2. Тұрғын үй көмегін беру шарттары

      9. Жеке меншігінде 1 бірліктен артық тұрғын үйі (пәтері, үйі) бар немесе тұрғын үйі жайын жалға (жалдауға) берген тұлғалар тұрғын ұй көмегін алу құқығынан айырылады.
      10. Жұмысқа жарамды, бірақ жұмыс істемейтін, оқымайтын, әскер қатарында қызмет етпейтін және «Шемонаиха ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы» ММ тіркелмеген адамдары бар отбасылар тұрғын үй көмегін алуға құқығы жоқ, соның ішінде 50 жасқа толғандар (жынысына қарамастан), 1-ші, 2-ші топтағы мүгедектерді күтетіндер, 80 жастан асқандар немесе 7 жасқа дейінгі балаларды тәрбиелеумен айналысатындар, 18 жасқа дейінгі 4 және одан да көп балаларды тәрбиелеумен айналысатын аналар; өзін-өзі жұмыспен қамтыған (өздігінен жұмыс істейтін) тұлғалар; мүгедектік топтары жоқ, туберкулезбен, наркологиялық, онкологиялық аурумен ауратындар ретінде тіркеуде тұрған азаматтар; жүктілік мерзімі 8 аптадан кем емес әйелдер кірмейді. Жедел әскери қызметтегі әскери қызметкерлер отбасының құрамында есептелмейді.
      Ескерту. 10-тармаққа өзгерістер енгізілді - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2008.04.15 № 8/4-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      11. Жұмыссыздар ұсынылған жұмыстан немесе жұмысқа орналасудан себепсіз бас тартса және өз еркімен қоғамдық жұмысқа, оқыту мен қайта оқытуға қатыспаса тұрғын үй көмегін алу құқығынан алты айға айырылады.
      12. Алынып тасталды - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2009.10.23 № 21/7-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      13. Тұрғын үй көмегіне қайта өтініш білдірген тұрғын үй көмегін алушыларды тіркеу, тұрғын үй көмегін тағайындау бөлімі әзірлеген кесте бойынша тоқсан сайын жүргізіледі.
      Бұл орайда, отбасының табыстары туралы анықтамалар және өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанның коммуналдық қызмет ақыларының төленгені туралы түбіртектер қоса беріледі. Алдыңғы тоқсанның коммуналдық тоқсанның бөлігі төленсе немесе төленбесе тұрғын үй көмегі тағайындалмайды.
      Ескерту. 13-тармаққа өзгерту енгізілді - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2009.07.24 № 20/6-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      14. Егерде, тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызмет нормативтері және тарифтері нақты заң тәртібімен анықталмаса, белгіленген коммуналдық қызметті тұтыну нормативтерінен арттырылмай, шығын өтемі нақты шығындар бойынша жүргізіледі. Коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеу құралдары бар тұтынушылар үшін есепке алынатын шығындар алдыңғы тоқсандағы немесе ақырғы тоқсанның нақты шығындары бойынша қызметтерді пайдалану нормативтері арттырылмай, есептеу құралдарының көрсеткіштері негізінде, толық көлемде көрсетілгенде анықталады.
      15. Егер отбасындағы жан басына шаққандағы жиынтық кірісі кедейлік шегінен төмен болса, онда коммуналдық қызмет және тұрғын үйді қамту төлеміне тұрғын үй көмегін анықтау кезінде жиынтық кіріс Қазақстан Республикасының заңнамалық кесімдеріндегі белгіленген уақыттың тиісті мерзімінде бір айлық есептік көрсеткішке (кемиді)түзетіледі.
      16. Жалғыз басты зейнеткерлердің, мүгедектердің, бірге тұратын жалғыз басты зейнеткерлерді, бірге тұратын зейнеткер мен мүгедекті және жалғыз тұратын ерлі-зайыпты зейнеткерлер мен мүгедектердің, сондай-ақ құрамында жетім балалары бар отбасылардың құқықтарын белгілеп тұрғын үй көмегін есептегенде, оларды қолдау мақсатында, табыстары Қазақстан Республикасының заңнамалық кесімдеріндегі белгіленген уақыттың тиісті мерзімінде бір айлық есептік көрсеткішке (кемиді)түзетіледі.
      17. Орталықтандырылған жылыту жүйесі бар жеке үйлерде тұратын аз қамтылған отбасыларына тұрғын үй көмегін есептегенде, қызмет көрсетушілердің тұрғын үй көлемі әлеуметтік нормасының шегінде жоғалтылған жылудың төлемі тарифтерде есепке алынады.
      18. Тұрғын үй көмегі үйлеріне жылыту маусымында жылу мен ыстық су қосылған және пәтерлері жергілікті жылыту құралдары арқылы жылыйтын пәтер иелеріне тағайындалады. электр қуатының төлемі жылыту мен ыстық судың, тұрғын үй көлемі нормасымен қызмет көрсетушілердің тарифтеріне сәйкес, төлеміне эквивалентті есептеледі.
      19. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер және алушы отбасылар оны ресімдеу үшін келесі құжаттарды ұсынады: шарт-өтініш, жеке басын куәландыратын құжат (тоқсан сайын түпнұсқасын, жылына бір рет өзгерістер болған жағдайда көшірмесін әкелу), азаматтарды тіркеу кітабы (тоқсан сайын түпнұсқасын, жылына бір рет өзгерістер болған жағдайда көшірмесін әкелу), үйдің немесе пәтердің төлқұжаты (тоқсан сайын), үйді иелену құқығын куәландыратын құжат (жылдағы келесі тіркеу дейін жылына бір рет немесе қандай да бір өзгерістер болған жағдайда көшірмесін әкелу), немесе жалға алу шарты; кірісі және басқа да анықталған кірісі туралы құжаттар (алдыңғы тоқсандағы тоқсан сайын); коммуналдық қызметті төлеу жөніндегі түбіртектің түпнұсқалары мен көшірмелері (алдыңғы тоқсандағы); жоғалған түбіртектердің орнына коммуналдық қызметтен салыстыру кесімі немесе анықтама; жұмыссыз деп танылғаны туралы анықтама (тоқсан сайын); қосалқы шаруашылығының барлығы туралы анықталған мәліметтер немесе кенттік әкімдіктің тексеру кесімі (жылына бір рет немесе өзгерістер болған жағдайда әкелу); отбасылық жағдайы туралы құжаттар (туу, неке, некесін бұзғандығы туралы немесе жұбайының қайтыс болғандығы туралы куәліктердің көшірмелері).
      Тұрғын үй көмегін тағайындауға үміткер отбасыларына тұрғын үй көмегін есептеу кезінде келесі шектеулер есепке алынады:
      1) өтініш беруші заңды некеде, бірақ зайыбы сол мекенжай бойынша тіркелмеген жағдайда, ерлі-зайыптылардың екеулерінің де табыстары есепке алынады және тұрғын үй көмегі туралы өтініш беруші зайыбының мекенжайы бойынша тағайындалады;
      2) өтініш беруші заңды некеде, бірақ зайыбының тұрғылықты жерін білмесе (көрсетпесе) және осы мәселе бойынша құқық қорғау органдарына өтініш бермеген болса, тұрғын үй көмегі тағайындалмайды;
      3) өтініш берушінің үйінде 18 жасқа дейінгі бала тіркелген болса, оның ата-анасы басқа мекенжайда тіркелсе, өтініш беруші баланың ата-анасының табыстары туралы анықтаманы ұсынады.
      Ескерту. 19-тармаққа өзгертулер енгізілді - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2009.07.24 № 20/6-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз); 2009.12.25 № 23/3-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) шешімдерімен.
      20. Тапсырылған құжаттар қаралғаннан кейін отбасының мәліметтері мен коммуналдық төлемдері көрсетілетін шарт-өтініш жасалады. Шарт-өтінішке отбасы өкілінің немесе отбасының атынан сөйлейтін тұлғаның және құжаттарды қабылдайтын қолдары қойылады.
      21. Уәкілетті органның шешімі тұрғын үй көмегін ұсынудың негізі болып табылады.
      22. Электрмен, газбен, жылумен, сумен қамтамасыз ету, канализация, тұрмыстық қатты қалдықтарды шығару тұрғын үйді ұстауға және өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанның газға берген түбіртектері, анықтамалары бойынша, тоқсанның орта есебі бойынша есептеледі.
      23. Тұрғын үй көмегі өтініш және басқа құжаттар тапсырылған айдан бастап тағайындалады, кезекті тоқсан сайынғы тіркеу белгілі себептерге байланысты өтпегендерден басқа (науқастануына, басқа жаққа емделуге курортқа, шипажайға кетуіне, туыстарының қайтыс болуына байланысты тұрғылықты жерде болмаса).
      Ескерту. 23-тармаққа өзгерту енгізілді - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2009.10.23 № 21/7-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      24. Тұрғын үй көмегі қызметі жасаған кестеге сәйкес тоқсан сайынғы тіркеуден өтетін тұрғын үй көмегін алушы отбасылар, құжаттарды рәсімделу уақытына қарамастан тоқсанға көмекті алады. Ағымдағы тоқсан ішінде кестеге сәйкес тіркеуден өтпеген отбасыларға тұрғын үй көмегі өтініш берген айдан бастап төленеді.
      Ескерту. 24-тармаққа өзгерту енгізілді - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2009.07.24 № 20/6-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      25. Тұрғын үй көмегін алушылар 10 күн ішінде тұрғын үй көмегі қызметіне өз тұрғын үйінің меншік түрінің, отбасы құрамының және оның жиынтық табыстарының, мәртебесінің өзгеруі туралы хабарлауы қажет.
      26. Берілген ақпараттың шындығы және дұрыстығы туралы күмән пай да болса, тұрғын үй көмегін тағайындайтын қызметкер отбасы табыстары, тұрғын үй шығындары туралы және отбасы мүшелерінің тұрғылықты жерлерін растайтын қосымша құжаттарды талап етуі мүмкін. Талап етілген құжаттар ұсынылмаған жағдайда, тұрғын үй көмегі тағайындалмайды. Тұрғын үй көмегі қызметіне алдын ала жалған мәліметтер берген үшін жалгерлер (немесе меншік үйдің иесі) заңсыз алған сомасын өз еркімен қайтарады, ал бас тартқан жағдайда -сот тәртібімен.

3. Тұрғын үй көмегінің мөлшері

      27. Тұрғын үй көмегінің мөлшері меншік иесінің (жалға берушінің) өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін нормалар шегінде үйді ұстауға және коммуналдық қызметке ақы төлеу мен отбасына осы мақсаттарға шекті жол берілетін шығыс деңгейінің айырымы ретінде есептеледі.
      Тұрғын үй көмегінің мөлшерін анықтау тұжырымы:
      П = МСПЖ - (t х д);
      П - тұрғын үй көмегінің мөлшері;
      МСПЖ - тұрғын үйге төленетін ең жоғарғы әлеуметтік төлем;
      t - тұрғын үй төлеміне шығындар нормативі (-10%);
      д - отбасының жиынтық табыстары.

4. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер азаматтардың
(отбасылардың) кіріс жиынтығын есептеу

      28. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер азаматтың (отбасының) жиынтық табысын белгілеуге тұрғын үй көмегін тағайындайтын уәкілетті органмен жүргізіледі.
      29. Отбасының жиынтық табыстарын есептегенде отбасы мүшелерінің өтініш беру кезінде тұрғын үй көмегіне өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанда нақтылы алынған тұрғын үй және мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек, қайтыс болғандарды жерлеу және бала туғандағы берілетін 18 жасқа дейінгі балаларға төленетін ай сайынғы жәрдемақыны, есептеу кезінде белгіленген күн көріс деңгейінен төмен жалпы сомада көрсетілген ақшалай және табиғи түрде берілген қайырымдылық көмекті, отбасыға төтенше жағдайлар салдарынан мүліктері мен денсаулығына келтірілген зиянды өтеу мақсатында берілген материалдық көмек; Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес көрсетілген табиғи көмектің түрлері дәрі-дәрмектік препараттар түрінде, шипажайлық-курорттық емделу түрінде, мүгедектерге бөлінген протездік-ортопедиялық құралдар (әзірлеу және жөндеу), жылжымалы құралдары (кресло-арбалар) және сауықтырудың басқа да құралдары, білім беру туралы заңнамаға сәйкес білім беру білім беру ұйымында көрсетілген тегін тамақтандыру және көмек көрсету; халықтың көші-қон мәселелері жөніндегі заңнамалық кесімдерде белгіленген оралмандардың тұрғылықты жерге келу бойынша жол ақысын және мүліктерін (оның ішінде малдарын) жеткізу жөніндегі шығындарын өтеуге, келген жерінен үй сатып алуға және біржолғы жәрдемақы төлеуге бір жолғы төлемдерден басқа кірістің барлық түрі есепке алынады. Отбасының табысында алынған шағын несиелердің сомалары есептелмейді. Жиынтық табыс өтінушінің алған табыстары жөнінде ұсынылған мәліметтердің негізінде есептеледі.
      Ескерту. 29-тармаққа өзгерістер енгізілді - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2008.04.15 № 8/4-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      30. Ауылдық жердің тұрғындары үшін ірі қара мал басынан бір бас болғандағы жеке қосалқы шаруашылығынан табыс (саяжай учаскесін, аулалық учаскелерден, бақшалардан түсетін табыстарды қоспағанда) тоқсанда үш айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде есепке алынады. Ал екі және одан да көп бас ірі қара мал болса, онда бес айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде есептелінеді.
      31. Қала тұрғындары үшін ірі қара мал басынан бір бас болғандағы жеке қосалқы шаруашылығынан табыс (саяжай учаскесін, аулалық учаскелерден, бақшалардан түсетін табыстарды қоспағанда) тоқсандағы екі айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде есептелінеді. Ал екі және одан да көп бас ірі қара мал болса, онда төрт айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде есептелінеді.
      32. Жиынтық табысын есептегенде өнімді жасқа жетпеген үй малы есепке алынбайды. Кәсіпкерлік қызметтен, мүліктік және жер пайынан түсетін табыстар мәлімделген болып саналады.
      33. Құжат бойынша расталған табыстар түріне еңбекпен, зейнетақыдан, жәрдемақыдан және алименттерден, МЗТОдан төленген бір жолғы төлемдер жатады. Отбасының жиынтық табысы алименттердің есебінсіз саналады, егерде төлеуші:
      1) жұмыс істемейтін және жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органда жұмыссыз болып тіркелмеген (анықтама ұсынылғанда);
      2) бас бостандығынан айыру жерлерінде немесе уақытша ұстау изоляторында болған (анықтама ұсынылғанда);
      3) туберкулез немесе психоневрологиялық диспансерлерде (стационарларда), емделу-еңбек профилакторийлерінде (ЕЕП) емделуде немесе есепте болған (анықтама ұсынылғанда);
      4) Қазақстан Республикасында тиісті келісімі жоқ мемлекеттерге тұрғылықты жерлерге тұруға кеткен жағдайларда (анықтама ұсынылғанда).
      Ескерту. 33-тармаққа өзгерістер енгізілді - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2008.04.15 № 8/4-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      34. Отбасы құрамына Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 12 шілдедегі № 1063 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының халқын тіркеу және құжаттандыру Ережелеріне сәйкес ішкі істер органының жергілікті жер бойынша тіркеген тұлғалары есептелінеді.
      Жиынтық табыс осы мекенжайда тіркелген отбасының барлық мүшелерінің және басқа да тұлғалардың жалпы табысын қосу жолымен есептелінеді.
      35. Отбасының жан басына шаққандағы бір айлық орташа табысы отбасының бір тоқсан ішіндегі жиынтық табысын отбасы мүшелерінің санына және үш айға бөлу арқылы анықталады.
      36. Өтініш берушілер Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіппен ұсынылған мәліметтердің дұрыстығына жауапты болады.

5. Өздері жылытатын жеке меншік құрылыстарында тұратын
тұрмысы төмен отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегін
ұсыну тәртібі

      37. Өздері жылытатын жеке меншік құрылыстарында тұратын тұрмысы төмен отбасыларына тұрғын үй көмегі үй иесіне, жалдаушылар тұрғын үйді жалға алу келісім-шарты болғанда беріледі.
      38. Өздері жылытатын жеке меншік құрылыстарында тұратын тұрмысы төмен отбасыларына тұрғын үй көмегін есептеу үшін көмір шығынының әлеуметтік нормасы бір үйге 5000 кг-нан аспайтын жалпы аумағы 1 м2 -қа 129,8 кг есептелінеді.
      39. Өтіп бара жатқан тоқсанға тұрғын үй көмегін есептеуге жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру Департаментінің ұсынған тоқсанның соңғы айы жағдайына аудан, қала бойынша көмір құнының орташа бағасы қолданылады.
      40. Өздері жылытатын жеке меншік құрылыстарында қолданылып басқа жанармай түрлерінің құны мен шығын нормасын, тұрғын үй көмегін есептегенде көмірдің құны мен шығын нормасына эквивалент деп есептеу керек. Отынды сатып алу туралы түбіртек болмаса, өтініш жазылып, тұрғын үй көмегі жөніндегі мамандармен акт жасалады.
      41. Көмірді сатып алу маусымдығына байланысты болғандықтан, тұрғын үйге көмірдің барлық әлеуметтік шығын нормасы (көмірдің құны) өтініш берген тоқсандағы үш айға есептелінеді.
      42. Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде жеке меншік үйлерде тұратын отбасының орташа табысы өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсан үшін есептеледі.
      43. Электрмен, газбен, жылумен, сумен қамту, канализация, тұрмыстық қатты қалдықтарды шығаруға төленген шығындар түбіртек бойынша орташа тоқсандық есебінен алынады.
      44. Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде отбасы алынған көмірдің салмағын және ағымдағы жылдың қай уақытында алынса да бағасы көрсетілген түбіртек (анықтама) ұсынуы тиіс.

6. Тұрғын үй көмегінің қаржыландырылуы және төлемі

      Кондоминиум объектілерінің ортақ мүліктеріне күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге көмекті қоса алғанда тұрғын үй көмегі бюджет қаржысы есебінен көрсетіледі. Кондоминиум объектілерінің ортақ мүліктерін жөндеуге көмекті қоса алғанда тұрғын үй көмегін төлеу екінші дәрежелі банктер арқылы жүзеге асырылады, «Қазпочта» акционерлік қоғамы, алушының жеке шотына аудару жолымен.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2008.06.19 № 9/4-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз) шешімімен.

7. Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде коммуналдық қызметтің
пайдалану нормасы және шығындар мөлшері

      1. Аумақ нормалары:
      1) жалғыз тұратын азаматтар үшін - 30 шаршы метрден артық емес;
      2) екі адамнан тұратын отбасына - 30 шаршы метр;
      3) үш адамнан тұратын отбасына - 45 шаршы метр;
      4) төрт адамнан тұратын отбасына - 60 шаршы метр;
      5) бес адамнан тұратын отбасына - 75 шаршы метр.
      2. Тұрғын үйді қамту шығындары - 1 шаршы метрге 19,9 теңге.
      3. Бір адамға айына газ нормасының шығыны - 5,5 кг.
      4. Электр қуатын пайдалану нормасы:
      а) бір адам тұрса - 72 кВт;
      ә) екі адам тұрса (әр біреуіне) - 57 кВт;
      б) үш және одан да көп адам тұрса (әр біреуіне) - 50 кВт.
      5. Сумен қамту, жылумен қамту, тұрмыстық қатты қалдықтарды шығару, тұрғын үйді ұстау шығындары жөніндегі тарифтерін және оларды қолдану нормативтерін әлеуетті жеткізушілер ұсынады.

8. Кондоминиум объектілерінің ортақ мүліктеріне
күрделі жөндеу жұмыстарының шығындарын өтеу тәртібі

      Кондоминиум объектілерінің ортақ мүліктеріне толық жөндеу жұмыстарын жүргізуге тұрғын үй көмегін алуға құқылы отбасылар, осы Нұсқаулықтың 19-тармағында қарастырылған құжаттардан басқа, анықталған үлгідегі өтініш келесі құжаттармен қосымша тапсырылады:
      1) кондоминиумның ортақ мүліктеріне күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге нысаналы алымдар төлеудің түбіртегі (көшірмесі);
      2) күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге нысаналы алымдар мөлшерін анықтайтын пәтер иелерінің жалпы жиналысының шешімінен үзінді (көшірмесі);
      3) тұрғын үй иесі, кондоминиум және жөндеу жұмыстарын жүргізуші ұйым арасындағы кондоминиумның ортақ мүлігі мүліктеріне күрделі жөндеу жұмыстарын орындауға жасалған шарт (көшірмесі);
      4) кондоминиумның ортақ мүліктеріне күрделі жөндеу жұмыстарының жүргізілгендігі туралы қабылдау-тапсыру кесімі (көшірмесі).
      Кондоминиум объектілерінің ортақ мүліктеріне толық жөндеу жұмыстарына тұрғын үй көмегі жалпы жиналыста осы мақсатқа белгіленген шығындардың 100 пайызы мөлшерінде жүргізіледі. Кондоминиум объектісінің органы нысаналы алымдардың және шығындалған қаражаттың сомаларын анықтауға жауапты.
       Ескерту. Ереже 8-бөліммен толықтырылды - Шемонаиха аудандық мәслихатының 2008.06.19 № 9/4-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін  2-тармақтан қараңыз); өзгеріс енгізілді 2009.12.25 № 23/3-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) шешімдерімен.

Об утверждении Правил по оказанию жилищной помощи малообеспеченным гражданам

Решение Шемонаихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 12 февраля 2008 года N 6/3-IV. Зарегистрировано Управлением юстиции Шемонаихинского района Департамента юстиции Восточно-Казахстанской области 26 февраля 2008 года за N 5-19-71. Утратило силу решением Шемонаихинского районного маслихата от 16 апреля 2010 года № 28/5-IV

      Сноска. Утратило силу решением Шемонаихинского районного маслихата от 16.04.2010 № 28/5-IV (порядок введения в действие см. п. 3).
      Сноска. В заголовке и по всему тексту слово "Инструкция" заменено на слово "Правила" - решением Шемонаихинского маслихата от 11.07.2008 № 10/3-IV (порядок введения в действие см. п. 2).

       В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148-II «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях», Шемонаихинский районный маслихат РЕШИЛ:
      Сноска. Преамбула с изменением, внесенным решением Шемонаихинского районного маслихата от 24.07.2009 № 20/6-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
       1. Утвердить прилагаемые Правила по оказанию жилищной помощи малообеспеченным гражданам (далее - Правила).
       2. Признать утратившим силу решение Шемонаихинского районного маслихата от 18 февраля 2005 года № 13/II-III «Об утверждении Правил предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг» (зарегистрированное Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 14 марта 2005 года, регистрационный номер 2220, опубликованное в газете: «ЛЗ Сегодня» от 1 апреля 2005 года № 13, с внесенными дополнениями решением Шемонаихинского районного маслихата от 16 ноября 2005 года № 20/II-III «О внесении дополнений в решение от 18 февраля 2005 года № 13/II-III «Об утверждении Правил предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг» зарегистрированное Шемонаихинским районным управлением юстиции Департамента юстиции Восточно-Казахстанской области от 25 ноября 2005 года, регистрационный номер 5-19-12, опубликованное в газете «ЛЗ Сегодня» от 13 января 2006 года № 2).
      3. Настоящее решение вводится в действие со дня официального опубликования.

      Председатель сессии                Ф. Макаров

      Секретарь Шемонаихинского
      районного маслихата                А. Баяндинов

Утверждено
решением Шемонаихинского
районного маслихата
от 12 февраля 2008 года № 6/3-ІV

Правила по оказанию жилищной помощи
малообеспеченным гражданам

1. Общие положения

      1. Малообеспеченным семьям оказывается помощь на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг (далее - жилищная помощь). Семьи, имеющие право на получение согласно пункту 4 настоящих Правил имеют право на получение компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети телекоммуникаций, и жилищной помощи на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума.
      Сноска. Пункт 1 в редакции решения Шемонаихинского маслихата от 19.06.2008 № 9/4-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
      2. Жилищная помощь малообеспеченным семьям (гражданам),  проживающим в частном домостроении с местным отоплением,  предоставляется один раз в год.
      3. Жилищная помощь является одной из форм адресной социальной помощи населению, которая предоставляется малообеспеченным семьям, постоянно проживающим в данной местности и являющимся собственниками или нанимателями (арендаторами) жилища.
      4. Жилищная помощь назначается при превышении фактических расходов семьи на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети телекоммуникаций, над долей предельно допустимых затрат на эти цели. При этом фактические расходы семьи учитываются в пределах социальных норм.
      5. Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилья, потребления коммунальных услуг и услуг связи устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 10 %.
      Сноска. Пункт 5 в редакции решения Шемонаихинского маслихата от 25.12.2009 № 23/3-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
      6. Социальные нормы и принимаемые к расчету жилищной помощи размер расходов на содержание жилища, нормативы потребления коммунальных услуг (водоснабжение, газоснабжение, канализация, электроснабжение, теплоснабжение, вывоз твердо-бытовых отходов) и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети телекоммуникаций, устанавливаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      7. Порядок выплаты компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон осуществляется согласно Постановлению Правительства Республики Казахстан от 9 сентября 2004 года № 949 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон».
      8. Тарифы на все коммунальные услуги и услуги связи и их изменения для расчета жилищной помощи предоставляются услугодателями.

2. Условия предоставления жилищной помощи

      9. Лица, имеющие в частной собственности более 1 единицы жилья (квартиры, дома) или сдающие жилые помещения в наем (аренду), утрачивают право на получение жилищной помощи.
      10. Не имеют право на получение жилищной помощи семьи, если в них имеются трудоспособные лица, которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в ГУ «Управление занятости и социальных программ Шемонаихинского района», за исключением лиц, достигших возраста 50 лет (независимо от пола), лиц, осуществляющих уход за инвалидами I, II группы, уход за детьми-инвалидами в возрасте до 16 лет, лицами старше 80 лет или занятых воспитанием ребенка в возрасте до 7 лет, матерей, занятых воспитанием 4 и более детей до 18 лет; лиц, обеспечивающих себя работой (самозанятые); граждан, состоящих на учете, как туберкулезно, наркологически, онкологически больные, не имеющие группы инвалидности; женщин со сроком беременности не менее 8 недель. Военнослужащие срочной службы не учитываются в составе семьи.
      Сноска. Пункт 10 с изменениями, внесенными решением Шемонаихинского маслихата от 15.04.2008 № 8/4-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
      11. Семьи, в которых безработные члены семьи без уважительных причин отказавшиеся от предложенной работы или трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучение или переобучение, теряют право на получение жилищной помощи на шесть месяцев.
      12. Исключен решением Шемонаихинского районного маслихата от 23.10.2009 № 21/7-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
       13. Регистрация получателей жилищной помощи,  повторно обратившихся за жилищной помощью, проводится ежеквартально по графику, разработанному отделом назначения жилищной помощи.
      При этом предоставляются справки о доходах семьи и квитанции об оплате коммунальных услуг и услуг связи за квартал, предшествующий кварталу обращения. В случае неоплаты или частичной оплаты коммунальных услуг за предшествующий квартал жилищная помощь семье не назначается.
      Сноска. Пункт 13 с изменениями, внесенными решением Шемонаихинского районного маслихата от 24.07.2009 № 20/6-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
      14. В случае, если нормативы и тарифы на содержание жилища и потребление коммунальных услуг не определены в установленном законодательством порядке, возмещение затрат производится по фактическим расходам, но не более установленных нормативов потребления коммунальных услуг. Расходы, принимаемые к расчету для потребителей, имеющих приборы учета потребления коммунальных услуг, определяются по фактическим затратам за предыдущий квартал на основании показаний приборов учета, но не более установленных нормативов потребления коммунальных услуг.
      15. Если семья имеет среднедушевой совокупный доход ниже размера черты бедности, то совокупный доход при определении жилищной помощи на оплату содержания жилья и жилищно-коммунальных услуг корректируется (вычитается) на один месячный расчетный показатель, установленный на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      16. С целью поддержки одиноко проживающих пенсионеров, инвалидов, совместно проживающих одиноких пенсионеров, совместно проживающих пенсионера и инвалида и одиноко проживающих супружеских пар пенсионеров и семей инвалидов, а также семей, в состав которых входят круглые сироты, при определении права и расчете жилищной помощи доход корректируется (вычитается) на два расчетных месячных показателя, установленного на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      17. При расчете жилищной помощи малообеспеченным семьям, проживающим в индивидуальных домах с централизованным отоплением, в тарифах учитывать оплату потерь тепла, предъявляемую услугодателями, в пределах социальных норм площади жилья.
      18. Жилищная помощь назначается владельцам квартир в домах, где в отопительный сезон не подключено централизованное отопление и горячее водоснабжение и обогрев квартир осуществляется с помощью автономных обогревательных приборов. При этом сумму оплаты за электроэнергию считать эквивалентной сумме оплаты за отопление и горячую воду согласно норм площади жилья и тарифов услугодателей.
      19. Семьи, претендующие на назначение жилищной помощи или ее получающие, представляют для ее оформления следующие документы: договор-заявление; документ, удостоверяющий личность (оригинал - ежеквартально, копию - один раз в год либо при каких-либо изменениях); книгу регистрации граждан (оригинал - ежеквартально, копию - один раз в год либо при каких-либо изменениях); паспорт на квартиру или дом (ежеквартально); документ, удостоверяющий право на жилье (один раз в год до следующей годовой регистрации или при каких-либо изменениях), или договор найма (аренды); документы о доходах и прочие заявленные доходы (ежеквартально за предшествующий квартал); копии и подлинники квитанций об оплате коммунальных услуг (за предшествующий квартал); справку или акт сверки коммунальных служб взамен утерянных квитанций; справку о признании безработным (ежеквартально); заявленные сведения о наличии подсобного хозяйства или акт обследования поселкового акимата (один раз в год или при каких-либо изменениях); документы о семейном положении (копия свидетельства о рождении, о браке, о разводе или о смерти супруга).
      Семьям, претендующим на назначение жилищной помощи при начислении в расчет принимаются следующие ограничения:
      1) заявитель находится в законном браке, но супруг не прописан по данному адресу - учитываются доходы обоих супругов и жилищная помощь назначается по адресу ходатайствующего о жилищной помощи супруга;
      2) заявитель находится в законном браке, не знает (не указывает) местонахождение супруга и не обращался по этому вопросу в правоохранительные органы - жилищная помощь не назначается;
      3) у заявителя прописан ребенок до 18 лет, родители которого прописаны в другом месте – ходатайствующий предоставляет справку о доходах родителей ребенка.
      Сноска. Пункт 19 с изменениями, внесенными решениями Шемонаихинского районного маслихата от 24.07.2009 № 20/6-IV (порядок введения в действие см. п. 2); от 25.12.2009 № 23/3-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
      20. По результатам рассмотрения представленных документов составляется договор- заявление на семью, куда вносятся данные семьи и коммунальные платежи. Договор- заявление подписывается представителем семьи или лицом, выступающим от имени семьи, и лицом, осуществляющим прием документов.
      21. Основанием для предоставления жилищного пособия является решение уполномоченного органа.
      22. Расходы по электроснабжению, газоснабжению, канализации, теплоснабжению, вывоза твердо-бытовых отходов, водоснабжению и эксплуатации жилья и услугам связи берутся в расчет по квитанциям, справкам на газ, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      23. Жилищная помощь назначается с месяца, в котором подано заявление со всеми необходимыми документами для назначения этой помощи, кроме лиц, не прошедших очередную квартальную регистрацию по уважительной причине (болезнью обратившегося, срочный отъезд за пределы населенного пункта в связи с лечением на курорте, санатории, смертью родственников - при предоставлении документа).
      Сноска. Пункт 23 с изменениями, внесенными решением Шемонаихинского районного маслихата от 23.10.2009 № 21/7-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
      24. Семьи, получающие жилищную помощь и проходящие ежеквартальную регистрацию согласно графикам, разработанным службами жилищной помощи, получают жилищную помощь за квартал независимо от времени оформления документов. Семьям, не прошедшим регистрацию в течение текущего квартала согласно графикам, начисление жилищной помощи осуществляется с месяца обращения.
      Сноска. Пункт 24 с изменениями, внесенными решением Шемонаихинского районного маслихата от 24.07.2009 № 20/6-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
      25. Получатели жилищной помощи должны в течение 10 дней информировать службы жилищной помощи о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода, а также статуса.
      26. В случае возникновения сомнения в достоверности представленной информации, работник, назначающий жилищную помощь, может истребовать дополнительные документы о доходах семьи, расходах на жилье и действительном месте постоянного проживания членов семьи. В случае не представления требуемых документов жилищная помощь не назначается. При представлении в службу жилищной помощи заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной жилищной помощи, собственник (наниматель) возвращает незаконно полученную сумму в добровольном порядке, а в случае отказа - в судебном порядке.

3. Размер жилищной помощи

      27. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между фактическим платежом собственника (нанимателя) за содержание жилья и потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами, и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели.
      Формула для определения размера жилищной помощи:
      П = МСПЖ - (t х д);
      где П - размер жилищной помощи;
      МСПЖ - максимальная социальная плата за жилье;
      t - норматив расхода на оплату жилья (=10%);
      д - совокупный доход семьи.

4. Исчисление совокупного дохода граждан (семьи),
претендующих на получение жилищной помощи

      28. Совокупный доход граждан (семьи), претендующих на получение жилищной помощи, исчисляется уполномоченным органом, осуществляющим назначение жилищной помощи для определения дохода семьи.
      29. При исчислении совокупного дохода семьи учитываются все виды доходов, кроме жилищной и государственной адресной социальной помощи, единовременных выплат на погребение умерших и при рождении ребенка ежемесячно государственного пособия на детей до 18 лет, благотворительной помощи в денежном и натуральном выражении, оказанной в расчетном периоде в общей сумме ниже установленной величины прожиточного минимума, материальной помощи, оказанной семье в целях возмещения ущерба, причиненного их здоровью и имуществу вследствие чрезвычайных ситуаций; натуральных видов помощи, оказанных в соответствии с законодательством Республики Казахстан в виде лекарственных препаратов, санаторно-курортного лечения, протезно–ортопедических изделий (изготовление и ремонт), средств передвижения (кресла-коляски) и других средств реабилитации, выделенных инвалидам, бесплатного питания и помощи, оказываемой в организации образования в соответствии с законодательством об образовании; средств предусмотренных законодательными актами по вопросам миграции населения, оралманам на возмещение расходов по проезду к постоянному месту жительству и провозу имущества (в том числе скота) на приобретение жилья по месту прибытия и выплату единовременных пособий, фактически полученных за квартал, предшествовавший кварталу обращения за жилищной помощью. В доходе семьи не учитывается сумма полученного микрокредита. Исчисление совокупного дохода производится на основании представленных заявителем сведений о полученных доходах.
      Сноска. Пункт 29 с изменениями, внесенными решением Шемонаихинского маслихата от 15.04.2008 № 8/4-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
      30. Для жителей сельской местности доход от личного подсобного хозяйства (за исключением доходов от дачных участков, приусадебных участков, огородов) при наличии одной головы взрослого поголовья скота учитывается в размере трех месячных расчетных показателей в квартал, при наличии двух и более голов взрослого поголовья скота учитывается в размере пяти месячных расчетных показателей.
      31. Для жителей города доход от личного подсобного хозяйства (за исключением доходов от дачных участков, приусадебных участков, огородов) при наличии одной головы взрослого поголовья скота учитывается в размере двух месячных расчетных показателей в квартал, при наличии двух и более голов взрослого поголовья скота учитывается в размере четырех месячных расчетных показателей.
      32. Домашний скот, не достигший продуктивного возраста, при исчислении совокупного дохода не учитывается. Доход от предпринимательской деятельности, доход от полученного имущественного и земельного пая учитывается как заявленный.
      33. К документально подтверждаемым видам дохода относятся доход от трудовой деятельности, пенсия, пособия, алименты, единовременные выплаты из ГЦВП. Совокупный доход семьи исчисляется без учета алиментов в случаях, когда плательщик:
      1)не работает, и зарегистрирован безработным в уполномоченном органе по вопросам занятости (при представлении справки);
      2) находится в местах лишения свободы либо изоляторе временного содержания (при представлении справки);
      3) находится на излечении либо на учете в туберкулезном, психоневрологическом диспансерах (стационарах), лечебно-трудовом профилактории (ЛТП) (при представлении справки);
      4) выбыл на постоянное место жительства в государства, с которыми Республика Казахстан не имеет соответствующего соглашения (при представлении справки).
      Сноска. Пункт 33 с изменениями, внесенными решением Шемонаихинского маслихата от 15.04.2008 № 8/4-IV (порядок введения в действие см. п. 2).
      34. В составе семьи следует учитывать лиц, зарегистрированных в соответствии с Правилами документирования и регистрации населения Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства
Республики Казахстан от 12 июля 2000 года № 1063, по постоянному месту жительства органами внутренних дел.
      Совокупный доход исчисляется путем суммирования доходов всех членов семьи и других лиц, зарегистрированных по данному адресу, за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      35. Среднедушевой доход семьи в месяц рассчитывается путем деления совокупного дохода семьи за квартал на число членов семьи и на три месяца.
      36. Заявители несут ответственность за достоверность представленных сведений в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

5. Порядок предоставления жилищной помощи
малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим
в частных домостроениях с местным отоплением

      37. Жилищная помощь малообеспеченным семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, предоставляется собственникам жилого дома, нанимателям - при наличии договора-аренды жилья.
      38. Для расчета жилищной помощи семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, учитывать социальную норму расхода угля на 1 м2 общей площади жилого домостроения 129,8 кг, но не более 5000 кг на дом.
      39. Для расчета стоимости угля использовать средние цены по городу, району, предоставляемые департаментом координации занятости и социальных программ по состоянию на последний месяц квартала, предшествующего кварталу расчета жилищной помощи (декабрь, март, июнь, сентябрь).
      40. Норму расхода и стоимость другого вида топлива, используемого для местного отопления частного домостроения, при расчете жилищной помощи считать эквивалентной норме расхода и стоимости угля. При отсутствии квитанции о покупке топлива составляется заявление и акт специалистами по жилищной помощи.
      41. В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода угля на жилой дом (стоимость угля) при начислении жилищной помощи учитывать единовременно за три месяца в квартал обращения.
      42. При начислении жилищной помощи средний доход семьи, проживающей в частном домостроении, рассчитывать за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      43. Расходы по электроснабжению, газоснабжению, водоснабжению, вывоза твердо-бытовых отходов берутся в расчет по квитанциям, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      44. При начислении жилищной помощи семья представляет квитанцию (справку) на приобретение угля с указанием количества приобретенного угля и цены независимо от времени приобретения угля в течение года с момента получения жилищной помощи.

6. Финансирование и выплата жилищной помощи

      Жилищная помощь, включая помощь на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, оказывается за счет бюджетных средств. Выплата жилищной помощи, включая помощь на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, осуществляется через банки второго уровня, акционерного общества «Казпочта» путем зачисления на счета получателей.
      Сноска. Раздел 6 в редакции решения Шемонаихинского маслихата от 19.06.2008 № 9/4-IV (порядок введения в действие см. п. 2).

7. Размеры расходов и нормативы потребления коммунальных услуг,
применяемые при расчете жилищной помощи

      1. Нормы площади:
      1) для одиноко проживающих граждан - не более 30 квадратных метров;
      2) для семьи из двух человек - 30 квадратных метров;
      3) для семьи из трех человек - 45 квадратных метров;
      4) для семьи из четырех человек 60 квадратных метров;
      5) для семьи из пяти человек 75 квадратных метров;
      2. Расходы на содержание жилья - 19,9 тенге за 1 квадратный метр;
      3. Норма расхода газа на человека в месяц - 5,5 кг.
      4. Нормы потребления электроэнергии:
      а) при проживании одного человека - 72 кВт;
      6) при проживании двух человек (на каждого) - 57 кВт;
      в) при проживании трех и более человек (на каждого) - 50 кВт
      5. Нормативы потребления и их тарифы по водоснабжению, теплоснабжению, вывоза твердо-бытовых отходов, расходов на содержание жилья предоставляются поставщиками услуг.

8. Порядок возмещения затрат, понесенных на капитальный
ремонт общего имущества кондоминиума

      Семьи, обладающие правом жилищной помощи на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, кроме документов, предусмотренных пунктом 19 настоящих правил, дополнительно предоставляют заявления установленного образца с приложением следующих документов:
      1) квитанцию (копия) на оплату целевых сборов на проведение
капитального ремонта общего кондоминиума;
      2) выписку (копия) из решения общего собрания собственников квартир, определяющего размер целевых сборов на проведение капитального ремонта;
      3) договор (копия) на проведение капитального ремонта общего имущества кондоминиума, заключенного между собственниками жилья, кондоминиумом и организацией осуществляющей ремонтные работы;
      4) акт приема - передачи (копия) произведенных работ по капитальному ремонту общего имущества кондоминиума.
      Жилищная помощь на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума производится в размере 100% установленных на общем собрании затрат на эти цели. Ответственность за определение суммы целевого сбора и за расходование средств несет орган объекта кондоминиума.
      Сноска. Правила дополнены разделом 8 в соответствии с решением Шемонаихинского маслихата от 19.06.2008 № 9/4-IV (порядок введения в действие см. п. 2); с изменением, внесенным решением от 25.12.2009 № 23/3-IV (порядок введения в действие см. п. 2).