Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының әкімдігінің 2012.10.19 N 404 Қаулысымен
«Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 9-1-бабы 4-тармағына, «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 26 ақпандағы № 140 қаулысына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса берілген «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
2. Осы қаулының орындалуын бақылау Есіл ауданы әкімінің орынбасары Айнагүл Кәкімжолқызы Бектасоваға жүктелсін.
3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Аудан әкімі Е.Нұрақаев
«КЕЛІСІЛДІ»:
Қазақстан Республикасының
Көлік және коммуникация министрі А.Жұмағалиев
Есіл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 15 тамыздағы
№ 335 қаулысымен
бекітілді
«Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
1. Жалпы ережелер
1. Электрондық мемлекеттік қызмет «Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – ЖАО), балама негізде тұрғылықты жері бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы (бұдан әрі - Орталық), сондай-ақ «электрондық үкімет» веб - порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы www.e.gov.kz мекенжайы бойынша көрсетіледі.
2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірлігінің мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы № 140 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» мемлекеттік қызмет стандарты негізінде әзірленген.
3. Электрондық мемлекеттік қызмет берудің автоматтандырылу дәрежесі: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтығы бар электрондық мемлекеттік қызмет).
4. Электрондық қызмет көрсету түрі: транзакциялық қызмет.
5. Осы Регламентте қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:
1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қол жетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
2) мемлекеттік орган (бұдан әрі - ЖАО) – электронды мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын «Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
3) МБҰ – мектепке дейінгі балалар ұйымы;
4) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН)- жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір, (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады);
5) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – аппараттық–бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе;
6) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/ жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны ретіндегі Қазақстан Республикасының «электрондық үкіметі» шлюзінің кіші жүйесі;
7) ҰКО АЖ - Қазақстан Республикасының ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі;
8) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚҚО АЖ) – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
9) медиа–алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
10) тұтынушы - өзіне қажетті электрондық – ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект;
11) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – қызмет берушінің электрондық қызмет көрсету процесіне қатысатын ішкі жүйелер/қызмет берушінің кіші жүйелері мен сыртқы ақпараттық жүйелері арасындағы ақпараттық өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
12) ҚФБ – құрылымдық – функционалдық бірліктер – белгілі сатыда электрондық қызмет көрсетуге қатысатын уәкілетті орган, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелерінің және т.б. жауапты тұлғалары;
13) транзакциондық қызмет – электрондық сандық қолтаңба қолданылуымен ақпарат алмасуды талап ететін тұтынушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру қызметі;
14) ХҚКО – халыққа қызмет көрсету орталығы;
15) электрондық сандық қолтаңба (бұдан әрі – ЭСҚ) – электрондық сандық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық сандық таңбалардың жиынтығы;
16) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды қолданылуымен электрондық үлгіде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
17) электрондық құжат – өзіндегі ақпарат электрондық - сандық үлгіде табыс етілген және электрондық сандық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
18) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) – электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық қызметтің» ақпараттық жүйесін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе.
2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі
қызмет берушінің қызмет көрсету тәртібі
6. Қызмет берушінің аталмыш электрондық мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын ЖАО жартылай автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметін осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес (1-сурет) көрсетуде адымдық іс - әрекеттері мен шешімдері:
1) тұтынушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен қажетті құжаттар түпнұсқаларымен ЖАО жүгінуі тиіс. ЖАО қызметкерімен тұтынушының өтініші мен құжаттарының дұрыстығын тексеру;
2) 1 - процесс – ЖАО қызметкерімен ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен парольді (авторизациялау процесі) электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу процесі;
3) 1 - шарт – ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер деректерінің әділдігін ЖАО АЖ тексеру;
4) 2 - процесс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
5) 3 - процесс – ЖАО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды тіркеу);
6) 4 - процесс – ЖАО қызметкерінің ЭСҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерленген құжаттарды) қол қою;
7) 2 - шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ЖАС АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
8) 5 - процесс – ЖАО қызметкерінің ЭСҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
9) 6 - процесс – ЖАҚ қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметін өңдеу;
10) 7 - процесс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастыру (мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама немесе (7 жасқа дейінгі) мектепке дейінгі балаларды тіркеу түсініктемесі, ЖАО өтініш берген уақыттан бос орынның болмауы, немесе қызмет көрсетуден бас тартқан жағдайдағы дәлелді жауап). Электронды құжат ЖАО қызметімен ЭСҚ пайдаланумен қалыптасады. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерлеріне қолма-қол немесе тұтынушының электрондық поштасы арқылы жіберіледі.
7. Қызмет берушінің ХҚКО (функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы) арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі ағымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
1) 1 - процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО операторының ХҚКО АЖ авторизациялау процесі;
2) 1 - шарт – ХҚКО АЖ тіркелген оператор деректерінің әділдігін ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және пароль немесе ЭЦСҚ арқылы тексеру;
3) 2 - процесс – ХҚКО операторының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ХҚКО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
4) 3 - процесс – ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және қоса берілген сканерленген құжаттарды);
5) 4 - процесс – ХҚКО операторының ЭСҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерленген құжаттарды) қол қою;
6) 2 - шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН(ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ХҚКО АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
7) 5 - процесс – оператордың ЭСҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
8) 6 - процесс – ХҚКО операторының ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуы) ЖАО АЖ ЭҮШ/ЭҮШ арқылы жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
9) 7 - процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі МБҰ қызметшілерін қалыптастыру (мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама немесе (7 жасқа дейінгі) мектепке дейінгі балаларды тіркеу түсініктемесі, ЖАО өтініш берген уақыттан бос орынның болмауы, немесе қызмет көрсетуден бас тартқан жағдайдағы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерімен ЭСҚ пайдаланумен қалыптасып АЖ ХҚКО беріледі;
10) 8 - процесс электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
8. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасына көрсетілген:
1) тұтынушы ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және пароль арқылы ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылары үшін жүзеге асырылады);
2) 1 - процесс – тұтынушының электрондық мемлекеттік қызметті алуы үшін ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен парольді (авторизациялау процесі) ЭҮП енгізу процесі;
3) 1 - шарт – ЭҮП тіркелген тұтынушы туралы деректер дұрыстығын ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен пароль арқылы тексеру;
4) 2 - процесс – ЭҮП тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациядан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
5) 3 - процесс - тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін тұтынушының сұрау салуды экранға шығаруы және нысанды оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды);
7) 4 - процесс - тұтынушының ЭСҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына қол қою (деректерді, қоса тіркелген сканерленген құжаттарды енгізу);
8) 2 - шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ЭҮП шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
9) 5 - процесс - тұтынушының ЭСҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
10) 6 - процесс – электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) тұтынушының қол қойылған ЭСҚ ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жіберу және ЖАО қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
11) 7 - процесс – тұтынушыны МБҰ орын болуы туралы хабардар ету үдерісі; (мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама немесе (7 жасқа дейінгі) мектепке дейінгі балаларды тіркеу түсініктемесі, ЖАО өтініш берген уақыттан бос орынның болмауы, немесе қызмет көрсетуден бас тартқан жағдайдағы дәлелді жауап). Электронды құжат ЖАО қызметкерлерінің ЭСҚ пайдаланумен қалыптасып ЭҮП жеке бөліміне тапсырылады.
9. Сұрау салудың экрандық үлгілері және электрондық мемлекеттік қызметі ЭҮП арқылы алу жағдайында тұтынушыға берілетін электрондық мемлекеттік қызметке өтініш жазу үлгісі осы Регламенттің 4,5-қосымшаларында берілген.
10. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салудың орындалу мәртебесін тексеру амалы: «электрондық үкімет» порталының «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай - ақ ЖАО немесе ХҚКО жүгінгенде.
11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП call - орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.
3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау
12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) қатыстырылады:
1) ЖАО қызметкерлері;
2) ХКҚО қызметкерлері.
13. Мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің әр іс - әрекетінің орындалу мерзімі көрсетіліп, әр іс - әрекеттің (рәсімі, функциялары, операциялары) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында беріледі.
14. Осы Регламенттің (1,2,3 - суреттер) 2-тармағында олардың сипаттамаларына сәйкес мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер мен басқа да ұйымдардың құрылымдық бөлімшелері іс-әрекеттерінің қисынды бірізділігі арасындағы өзара байланысты бейнелейтін диаграммалары осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.
15. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 4,5-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсетікіштерімен өлшенеді;
17. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілуі процесіне қойылатын талаптар:
1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
2) қызметтік борышты атқару кезіндегі заңдылық;
3) кәсіби этика мен мәдениетті сақтау;
4) жан - жақты және толық ақпарат ұсыну;
5) ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы;
6) тұтынушының белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.
18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке қосылу, ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады), ЭҮП авторизациялануы, тұтынушының ЭСҚ болуы.
«Қазақстан Республикасының мектепке
дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне
1-қосымша
1-кесте. ЖАО арқылы атқарылатын іс-әрекеттерді сипаттау
1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
|||||
1 |
Іс-әрекет |
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
ҚФБ, АЖ |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әрекет |
Тұтынушы |
ЖАО қыз |
ЭҮӨШ |
Өтінішке |
4 |
Аяқтау |
Қызмет |
Өтініш |
Сұрау |
Келіп түс |
5 |
Орындалу |
10 минут |
1 минут |
1 минуттан |
1 минуттан |
6 |
Келесі |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
|||||
1 |
Іс-әрекет |
5 |
6 |
7 |
8 |
2 |
ҚФБ, АЖ |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮӨШ (ЭҮШ) |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әрекет |
Сұрау |
Шығыс |
Сұрау салу |
жұмыс |
4 |
Аяқтау |
Жолдаманы, |
Жүйеде |
Сұрау |
жұмыс |
5 |
Орындалу |
15 минут |
1 минут |
1 минуттан |
1 минуттан |
6 |
Келесі |
6 |
7 |
8 |
9 |
1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
|||||
1 |
Іс-әрекет |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
ҚФБ, АЖ |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮШ (ЭҮӨШ) |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әрекет |
Шығыс |
Құжатқа |
ЖАО қыз |
Қызмет |
4 |
Аяқтау |
ЖАО қыз |
ЖАО қыз |
Бағыттау |
Орындауды |
5 |
Орындалу |
5 минуттан |
1 минут |
1 минуттан |
1 минуттан |
6 |
Келесі |
10 |
11 |
12 |
2-кесте. ХҚКО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әре |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
ҚФБ, АЖ |
ХҚКО |
ХҚКО АЖ |
ЭҮӨШ |
АЖ |
ЖАО |
3 |
Іс-әре |
Өтініш |
ХҚКО |
ХҚКО |
Өтінішке |
Құжат |
4 |
Аяқтау |
Қызмет |
Өтінішке |
Сұрау |
ХҚКО |
Сұрау |
5 |
Орындалу |
30 минут |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
10 |
6 |
Келесі |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әре |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
2 |
ҚФБ, АЖ |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮШ |
ХҚКО АЖ |
ХҚКО |
3 |
Іс-әре |
Сұрау |
Шығыс |
ХҚКО АЖ |
жұмыс ба |
|
4 |
Аяқтау |
Жолдауды, |
Жүйеде |
Сұрау |
жұмыс ба |
|
5 |
Орындалу |
3 күн |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
|
6 |
Келесі |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әре |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
2 |
ҚФБ, АЖ |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮШ |
ХҚКО АЖ |
ХҚКО |
3 |
Іс-әре |
Шығыс |
ЖАО қыз |
Қызмет |
Шығыс |
ХҚКО |
4 |
Аяқтау |
Қол |
Орындау |
Бағыттау |
Орындауды |
Қызметті |
5 |
Орындалу |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
15 минут |
6 |
Келесі |
12 |
13 |
14 |
15 |
3-кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әре |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
ҚФБ, АЖ |
ЭҮП |
ЭҮӨШ |
ЖАО АЖ |
ХҚКО АЖ |
ЖАО |
3 |
Іс-әре |
Тұтынушы |
Сұрау |
Өтінішке |
ЭҮП-нан |
Өтінішті |
4 |
Аяқтау |
Сұрау |
Сұрау |
Хабарлама |
Мәртебе |
Жұмыс |
5 |
Орындалу |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
10 минут |
6 |
Келесі |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
2. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әре |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
2 |
ҚФБ, АЖ |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮШ |
ЭҮП |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әре |
Сұрау |
Шығыс |
ЭҮП және |
«Жұмыс |
Хабарлама |
4 |
Аяқтау |
Жолдауды |
Жүйеде |
Бағыттау |
Мәртебе |
Мәртебесі |
5 |
Орындал |
15 минут |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
6 |
Келесі |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
2. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері |
||||||
1 |
Іс-әре |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
2 |
ҚФБ, АЖ |
ЖАО |
ЖАО АЖ |
ЭҮШ |
ЭҮП |
ХҚКО АЖ |
3 |
Іс-әре |
Шығыс |
Шығыс |
ЭҮП шығыс |
Шығыс |
Қызмет |
4 |
Аяқтау |
Қол |
ЭҮП шығыс |
Бағыттау |
Шығыс |
Орындалу |
5 |
Орында |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
1 минут |
|
6 |
Келесі |
12 |
13 |
14 |
15 |
Ескерту:
Осы кестеде электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесінің технологиялық тізбегіндегі аяқталу нысаны, орындалу мерзімі мен келесі іс-әрекеттер нөмірлері көрсетілген ЭҮП, АЖ және басқа ҚФБ іс-әрекеттері (функциялары, рәсімдері, операциялары) аталады.
Осы Регламенттің 1-қосымшасындағы кесте негізінде электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы жасалады.
«Қазақстан Республикасының мектепке
дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне
2-қосымша
Кесте. Шартты белгілер
Бастапқы хабарлау |
|
Аяқталу хабарламасы |
|
Аралық хабарлау |
|
Аяқтаудың жай оқиғалары |
|
Қате |
|
Оқиғалар-таймері |
|
Ақпараттық жүйе |
|
Үдеріс |
|
Талап |
|
Хабарлама ағымы |
|
Басқару ағымы |
|
Соңғы тұтынушыға берілетін электрондық құжат |
Ескерту:
Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес - процесті модельдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
Осы төрт санат элементтері бизнес процестерінің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.
«Қазақстан Республикасының мектепке
дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне
3-қосымша
«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі
_________________________________________________________
(қызмет атауы)
1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процессінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) жартылай қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) жартылай қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
«Қазақстан Республикасының мектепке
дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне
4-қосымша
Электрондық мемлекеттік қызмет алуға өтініштің экрандық үлгісі
Білім бөлімінің бастығы
___________________________
(бастықтың аты-жөні)
Өтініші беруші______________
(өтініш берушінің аты-жөні)
Мекенжайы__________________
(өтініші берушінің мекенжайы)
Телефон__________________
(өтініш берушінің байланыс телефоны)
ӨТІНІШ
Сізден менің қызым (ұлым) _______________________________________________________________
(баланың аты-жөні және туған күні)
балабақшасынан орын беруіңізді сұраймын.
Өтінішке қоса беріледі:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
«Қазақстан Республикасының мектепке
дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі
(7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»
электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне
5-қосымша
Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауаптың
(МБҰ жолдама алудағы) шығыс үлгісі
Ескерту:Ата-аналар мектепке дейінгі мекемеге бір ай ішінде келулері және жолдаманы тіркеулері тиіс
Баланы МБҰ есепке қою кезінде тұтынушыға берілетін хабарлама (тіркеу талоны) үлгісі
Баланы тіркеу туралы хабарлама
Ата-ананың аты-жөні: ________________________
Баланың тегі: _______________________________
Баланың аты: _______________________________
Баланың туған күні: _________________________
Тіркеу нөмірі: ______________________________
Өтінішті беру күні: _________________________
Берілді: __________________________________
Тұтынушыға көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметке теріс (бас тарту) жауап берудің шығыс үлгісі