"Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы

Жаңа

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 30 наурыздағы № 233 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 15 сәуірде № 13595 болып тіркелді

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз

       БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 болып тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінің 2013 жылғы 23 ақпандағы № 78 (28017) санында жарияланған) мынадай толықтырулар енгізілсін:
      1-тармақ мынадай мазмұндағы 3-3), 3-4), 3-5), 3-6), 3-7) тармақшалармен толықтырылсын:
      «3-3) осы бұйрыққа 3-3 қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары;
      3-4) осы бұйрыққа 3-4 қосымшаға сәйкес оқыту орыс тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары;
      3-5) осы бұйрыққа 3-5 қосымшаға сәйкес оқыту ұйғыр, өзбек, тәжік тілдерінде жүргізілетін бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары;
      3-6) осы бұйрыққа 3-6 қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілетін мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары;
      3-7) осы бұйрыққа 3-7- қосымшаға сәйкес оқыту орыс тілінде жүргізілетін мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары;»;
      осы бұйрыққа 12345-қосымшаларға сәйкес 3-3)3-4)3-5)3-6)3-7) қосымшалармен толықтырылсын.
      2. Мектепке дейінгі және орта білім, ақпараттық технологиялар департаменті (Ж.А. Жонтаева) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде және мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялау үшін электрондық тасымалдағышта елтаңбалы мөрмен куәландырылған қағаз данасын қоса бере отырып жолдауды;
      3) тіркелген осы бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мөрімен расталған және осы бұйрыққа қол қоюға уәкілетті адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған баспа және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жолдауды;
      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық 2016 жылғы 1 қыркүйектен бастап 1-сыныптар үшін, 2017 жылғы 1 қыркүйектен бастап 2-сыныптар үшін, 2018 жылғы 1 қыркүйектен бастап 3-сыныптар үшін, 2019 жылғы 1 қыркүйектен бастап 4-сыныптар үшін қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануы тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Білім және ғылым министрі                  Е. Сағадиев

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 30 наурыздағы  
№ 233 бұйрығына 1-қосымша  

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы   
№ 500 бұйрығына 3-3 қосымша 

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

10

11

11

11

43

1452

1

Сауат ашу

6

-

-

-

6

198

2

Қазақ тілі және әдебиеті

-

6

6

6

18

612

3

Орыс тілі

2

2

2

2

8

270

4

Ағылшын тілі

2

3

3

3

11

372

II

Математика және информатика

4

4

6

6

20

676

5

Математика

4

4

5

5

18

608

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

1

1

2

2

6

203

7

Жаратылыстану

1

1

2

2

6

203

IV

Адам және қоғам

2

2

2

2

8

270

8

Дүниетану

1

1

1

1

4

135

9

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

2

3

3

3

11

372

10

Музыка

1

1

1

1

4

135

11

Көркем еңбек

1

2

2

2

7

237

VI

Дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

12

Дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

Инварианттық оқу жүктемесі

22

24

27

27

100

3378

Вариативтік компонент

Таңдауы бойынша сабақтар

-

-

1

1

2

68

Дамытушылық сипаттағы жеке және топтық сабақтар

2

1

1

1

5

168

Вариативтік оқу жүктемесі

2

1

2

2

7

236

Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі

24

25

29

29

107

3614

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 30 наурыздағы  
№ 233 бұйрығына 2-қосымша  

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы   
№ 500 бұйрығына 3-4 қосымша 

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

10

11

12

12

45

1520

1

Сауат ашу

6

-

-

-

6

198

2

Орыс тілі және әдебиеті

-

6

6

6

18

612

3

Қазақ тілі

2

2

3

3

10

338

4

Ағылшын тілі

2

3

3

3

11

372

II

Математика және информатика

4

4

6

6

20

676

5

Математика

4

4

5

5

18

608

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

1

1

2

2

6

203

7

Жаратылыстану

1

1

2

2

6

203

IV

Адам және қоғам

2

2

2

2

8

270

8

Дүниетану

1

1

1

1

4

135

9

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

2

3

3

3

11

372

10

Музыка

1

1

1

1

4

135

11

Көркем еңбек

1

2

2

2

7

237

VI

Дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

14

Дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

Инварианттық оқу жүктемесі

22

24

28

28

102

3446

Вариативтік компонент

Таңдауы бойынша сабақтар

-

-

1

1

2

68

Дамытушылық сипаттағы

жеке және топтық сабақтар

2

1

-

-

3

100

Вариативтік оқу жүктемесі

2

1

1

1

5

168

Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі

24

25

29

29

107

3614

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 30 наурыздағы  
№ 233 бұйрығына 3-қосымша  

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы   
№ 500 бұйрығына 3-5 қосымша 

Оқыту ұйғыр, өзбек, тәжік тілдерінде жүргізілетін бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

11

12

13

13

49

1655

1

Сауат ашу

6

-

-

-

6

198

2

Ана тілі және әдебиет

-

5

5

5

15

510

3

Қазақ тілі

2

2

3

3

10

338

4

Орыс тілі

1

2

2

2

7

237

5

Ағылшын тілі

2

3

3

3

11

372

II

Математика және информатика

4

4

6

6

20

676

6

Математика

4

4

5

5

18

608

7

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

1

1

2

2

6

203

8

Жаратылыстану

1

1

2

2

6

203

IV

Адам және қоғам

2

2

2

2

8

270

9

Дүниетану

1

1

1

1

4

135

10

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

2

3

3

3

11

372

11

Музыка

1

1

1

1

4

135

12

Көркем еңбек

1

2

2

2

7

237

VI

Дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

13

Дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

Инварианттық оқу жүктемесі

23

25

29

29

106

3581

Вариативтік компонент

Таңдауы бойынша сабақтар

-

-

-

-

-

-

Дамытушылық сипаттағы

жеке және топтық сабақтар

1

-

-

-

1

33

Вариативтік оқу жүктемесі

1

-

-

-

1

33

Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі

24

25

29

29

107

3614

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 30 наурыздағы  
№ 233 бұйрығына 4-қосымша  

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы   
№ 500 бұйрығына 3-6 қосымша 

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін естімейтін оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

10

10

10

10

49

1621

1

Сауат ашу (дактильді сөйлеу тілі, ауызша сөйлеу тілі, жазу, оқу)

9

10

-

-

-

19

627

2

Қазақ тілі


-

6

4

4

14

462

3

Оқу


-

4

4

4

14

396

4

Орыс тілі (Т2)


-

-

2

2

4

136

II

Математика және информатика

4

4

5

5

6

24

808

5

Математика

4

4

5

5

5

23

774

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

-

-

-

-

1

1

34

III

Адам және қоғам

-

1

1

3

3

8

271

7

Дүниетану

-

-

-

2

2

4

136

8

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

IV

Технология және өнер

5

5

5

5

5

25

840

9

Заттық-тәжірибелік оқыту

4

4

4

4

4

20

672

10

Бейнелеу өнері

1

1

1

1

1

5

168

V

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

14

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инвариантты оқу жүктемесі

21

23

24

26

27

121

4044

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру

2

1

1

-

-

4

133

Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамыту (жеке сабақтар)*

18

18

18

18

18

90

3024

Ауызекі және тұрмыстық сөйлеу тілі





1

1

34

Ым-ишараттық сөйлеу тілі





1

1

34

Түзету оқу жүктемесі

21

20

20

19

21

101

3393

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

42

43

44

45

48

222

7437

Ескерту:
*Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамытуға арналған жеке сабақтарға бір оқушыға аптасына оқу уақытынан 2,25 сағат беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі. Екінші тілді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін нашар еститін, кейіннен естімей қалған оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

10

10

10

10

49

1647

1

Сауат ашу

9

10

-

-

-

19

627

2

Қазақ тілі және әдебиеті

-

-

10

8

8

26

884

3

Орыс тілі (Т2)


-

-

2

2

4

136

II

Математика

4

4

4

5

5

22

740

4

Математика

4

4

4

5

5

22

740

ІІІ

Адам және қоғам

-

1

1

3

3

8

271

5

Дүниетану

-

-

-

2

2

4

136

6

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

ІV

Технология және өнер

5

5

5

5

5

25

840

7

Көркем еңбек

4

4

4

4

4

20

672

8

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

V

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

9

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

21

23

23

26

26

119

4002

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру

2

2

2

-

-

6

200

Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамыту (жеке сабақ)*

18

18

18

18

18

90

3024

Түзету оқу жүктемесі

21

21

21

19

19

101

3392

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

42

44

44

45

45

220

7394

Ескерту:
* Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамытуға арналған жеке сабақтарға бір оқушыға аптасына оқу уақытынан 1,5 сағат беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі
Екінші тілді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін көрмейтін және нашар көретін оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

9

11

11

11

51

1716

1

Сауат ашу

9

6

-

-

-

15

495

2

Қазақ тілі және әдебиеті

-

-

7

7

7

21

714

3

Орыс тілі (Т2)

-

2

2

2

2

8

270

4

Ағылшын тілі

-

1

2

2

2

7

237

II

Математика және информатика

4

4

4

6

6

24

808

5

Математика

4

4

4

5

5

22

740

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар


-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

7

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

IV

Адам және қоғам

-

2

2

2

2

8

270

8

Дүниетану

-

1

1

1

1

4

135

9

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

15

504

10

Көркем еңбек

2

2

2

2

2

10

336

11

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

VI

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

12

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

19

22

24

27

27

119

4005

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру

2

-

-

-

-

2

66

Қалдық көру қабілетін сақтандыру және дамыту*

2

2

2

2

2

10

336

Кеңістікте бағдарлау

4

3

3

3

3

16

537

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

1

1

1

1

1

5

168

Сөйлеу тіліндегі кемшіліктерді түзету (жеке сабақтар)

2

2

2

2

2

10

336

Мимика және пантомимиканы дамыту

1

1

1

1

1

5

168

Белсенді қозғалуға бағытталған жеке және топтық сабақтар

2

2

2

2

2

10

336

Түзету оқу жүктемесі

15

12

12

12

12

63

2115

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

34

34

36

39

39

182

6120

Ескерту:
* Қалдық көруін дамытуға, сөйлеу тіліндегі кемшіліктерді түзетуге арналған жеке сабақтарға бір оқушыға апталық оқу уақытының 0,2 сағаты беріледі. Кеңістіктік бағдар бойынша бір оқушыға аптасына 0,3 сағат беріліді.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін тірек-қозғалыс аппараты бұзылған оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

9

11

11

11

51

1716

1

Сауат ашу

9

6

-

-

-

15

495

2

Қазақ тілі және әдебиеті

-

-

7

7

7

21

714

3

Орыс тілі (Т2)

-

2

2

2

2

8

270

4

Ағылшын тілі

-

1

2

2

2

7

237

II

Математика және информатика

4

4

4

6

6

24

808

5

Математика

4

4

4

5

5

22

740

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар


-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

7

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

IV

Адам және қоғам

-

2

2

2

2

8

270

8

Дүниетану

-

1

1

1

1

4

135

9

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

15

504

10

Көркем еңбек

2

2

2

2

2

10

336

11

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

VI

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

12

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инвариантты оқу жүктемесі

19

22

24

27

27

119

4005

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру және тіл дамыту

2

-

-

-

-

2

66

Емдік дене шынықтыру (жеке сабақтар)*

3

3

3

3

3

15

504

Тіл дамуының кемістіктерін түзеу (жеке сабақтар)

3

3

3

3

3

15

504

Білімдерінде жетіспеушілігін жетілдіруге арналған жеке түзету сабақтары

1

1

1

1

1

5

168

Түзету оқу жүктемесі

10

8

8

8

8

42

1410

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

29

30

32

35

35

161

5415

Ескерту:
*Емдік дене шынықтыру нұсқаушысымен бір оқушыға жеке және топтық түзету сабағына аптасына 0,25 оқу сағаты бөлінеді.
Міндетті жеке түзету сабағына бір оқушыға аптасына 0,08 сағат оқу сағаты бөлінеді.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі.Екінші және үшінші тілдерді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сөйлеу тілінің күрделі бұзылыстары бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

9

11

11

11

51

1716

1

Сауат ашу

9

9

-

-

-

18

594

2

Қазақ тілі және әдебиеті

-

-

9

9

9

27

918

3

Орыс тілі (Т2)

-

-

2

2

2

6

204

II

Математика и информатика

4

4

4

6

6

24

808

4

Математика

4

4

4

5

5

22

740

5

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар


-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

6

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

IV

Адам және қоғам

-

2

2

2

2

8

270

7

Дүниетану

-

1

1

1

1

4

135

8

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

15

504

9

Көркем еңбек

2

2

2

2

2

10

336

10

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

VI

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

11

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

19

22

24

27

27

119

4005

Түзету компоненты

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру және тіл дамыту

2

-

-

-

-

2

66

Тіл дамуының кемістіктерін түзеу*

18

18

16

14

12

78

2616

Түзету оқу жүктемесі

21

19

17

15

13

85

2850

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

40

41

41

42

40

204

6855

Ескерту:
*Тіл дамуының кемшіліктерін түзеутуге бір оқушыға аптасына 1,5 оқу сағаты беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі.Екінші тілді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін психикалық дамуы тежелген оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

9

11

11

11

51

1716

1

Сауат ашу

9

6

-

-

-

15

495

2

Қазақ тілі және әдебиеті

-

-

7

7

7

21

714

3

Орыс тілі (Т2)

-

2

2

2

2

8

270

4

Ағылшын тілі

-

1

2

2

2

7

237

II

Математика және информатика

4

4

4

6

6

24

808

5

Математика

4

4

4

5

5

22

740

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар


-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

-

-

1

2

2

5

170

7

Жаратылыстану

-

-

1

2

2

5

170

IV

Адам және қоғам

-

1

2

2

2

7

237

8

Дүниетану

-

-

1

1

1

3

102

9

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

15

504

10

Көркем еңбек

2

2

2

2

2

10

336

11

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

VI

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

12

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

19

20

24

27

27

117

3939

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру және тіл дамыту

2

2

-

-

-

4

132

Тіл дамуының кемістіктерін түзеу (жеке сабақтар)*

3

3

3

3

3

15

504

Білімдерінде жетіспеушілігін жетілдіруге арналған жеке түзету сабақтары

4

4

4

4

4

20

672

Белсенді қозғалуға бағытталған жеке және топтық сабақтар

2

1

1

1

1

6

201

Тузету оқу жүктемесі

12

11

9

9

9

50

1677

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

31

31

33

36

36

167

5616

Ескерту:
*Тіл дамуының кемшіліктерін түзетуге бір оқушыға аптасына оқу уақытының 0,25 сағаты беріледі.
Міндетті жеке түзеу сабақтарына бір оқушыға аптасына 0,3 сағат оқу уақыты беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі.Екінші және үшінші тілдерді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық


Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

5

6

8

8

8

35

1179

1

Сауат ашу

5

6

-

-

-

11

363

2

Қазақ тілі


-

3

3

3

9

306

3

Оқу және тіл дамыту


-

3

3

3

9

306

4

Орыс тілі (Т2)


-

2

2

2

6

204

II

Математика

3

5

5

5

5

23

774

5

Математика

3

5

5

5

5

23

774

III

Жаратылыстану

2

2

2

2

2

10

336

6

Айналадағы әлем

2

2

2

2

2

10

336

IV

Адам және қоғам

1

1

1

1

1

5

168

7

Тәртіп мәдениеті

1

1

1

1

1

5

168

V

Технология және өнер

4

4

4

4

6

22

740

8

Қол еңбегі

2

2

2

2

-

8

268

9

Жалпы еңбекке дайындық





4

4

136

10

Бейнелеу өнері

1

1

1

1

1

5

168

11

Музыка және ән

1

1

1

1

1

5

168

VI

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

12

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

18

21

23

23

25

110

3701

Түзету компоненті

Танымдық әрекеттерін түзету

1

1

1

1

1

5

168

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Тіл дамуының кемістіктерін түзеу *

4

4

4

4

4

20

672

Белсенді қозғалуға бағытталған жеке және топтық сабақтар


1

1

1

1

1

5

168

Түзету оқу жүктемесі

7

7

7

7

7

35

1176

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

25

28

30

30

32

145

4877

Ескерту:
*Ақыл-ой кемістігі бар оқушылар Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты ( бұдан әрі - ҚР МЖБС) орындау талап етілмейді.
Тіл дамуының кемшіліктерін түзеуге бір оқушыға аптасына 0,3 оқу сағаты беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл

4

5

5

5

19

642

1

Жазу, оқу және тіл дамыту

4

5

5

5

19

642

II

Математика

3

3

3

3

12

405

2

Санау

3

3

3

3

12

405

III

Жаратылыстану

2

2

3

3

10

338

3

Айналадағы әлем

2

2

3

3

10

338

IV

Адам және қоғам

3

3

3

3

12

405

4

Тәртіп мәдениеті

1

1

1

1

4

135

5

Өзіне-өзі қызмет көрсету

2

2

2

2

8

270

V

Технология және өнер

6

6

6

6

24

810

6

Заттық-тәжірибелік әрекет

2

2

2

2

8

270

7

Музыка және ырғақ

2

2

2

2

8

270

8

Бейнелеу өнері

2

2

2

2

8

270

VI

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

9

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

Инварианттық оқу жүктемесі

21

22

23

23

89

3005

Түзету компоненті

Психомоторикасы мен сенсорлық үдерістерін дамыту

2

2

2

2

8

270

Тіл дамуының кемістіктерін тузеу*

4

4

4

4

16

540

Белсенді қозғалуға бағытталған жеке және топтық сабақтар

1

1

1

1

4

135

Түзету оқу жүктемесі

7

7

7

7

28

945

Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі

28

29

30

30

117

3950

Ескерту:
Ақыл-ойы кемістігі бар оқушылар ҚР МЖБС талаптарынан мазмұны бойынша ерекшеленетін білім алады.
* Тіл дамуының кемшіліктерін тузеуге бір оқушыға аптасына 0, 5 оқу сағаты беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі
Күрделі бұзылымдары бар (көру қабілетінің бұзылымдарымен ақыл-ой кемістігі, есту қабілетінің бұзылымдарымен ақыл-ой кемістігі, тірек-қозғалыс аппаратымен бұзылымдарымен ақыл-ой кемістігі) балаларды оқыту ақыл-ой кемістігі бар балаларға арналған типтік оқу жоспарлары негізінде, оқушылар дамуынын екінші бұзылым түріне сәйкес келетін түзету компоненті енгізіліп, жүзеге асырылады

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін үйде жеке тегін оқытатын бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

1

2

3

4

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

3

3

3

3

1

Сауат ашу

2

-

-

-

2

Қазақ тілі

-

1

1

1

3

Әдебиеттік оқу

-

1

1

1

4

Орыс тілі (Т2)

0,5

0,5

0,5

0,5

5

Ағылшын тілі

0,5

0,5

0,5

0,5

II

Математика және информатика

2

2

2

2

6

Математика

2

2

1,5

1,5

7

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

-

-

0,5

0,5

III

Жаратылыстану

1

1

1

1

8

Жаратылыстану

1

1

1

1

Инварианттық оқу жүктемесі

6

6

6

6

Вариативтік компонент

Түзету сабақтары (қажет жағдайда)

2

2

2

2

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

8

8

8

8

Ескерту:
Оқушының жеке мүмкіндіктері мен мұқтаждығына қарай сағаттардың орындарын ауыстыруға және дәрігердің келісуімен мектепте өтетін кейбір сабақтарға қатысуға болады

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін үйде жеке тегін оқытатын жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

1

2

3

4

Инвариантный компонент

I

Тіл

3

3

3

3

1

Сауат ашу

3

-

-

-

2

Қазақ тілі

-

1

1

1

3

Әдебиеттік оқу

-

1

1

1

4

Орыс тілі (Т2)


1

1

1

II

Математика

2

2

2

2

5

Математика

2

2

2

2

III

Жаратылыстану

0,5

0,5

0,5

0,5

6

Айналадағы әлем

0,5

0,5

0,5

0,5

IV

Технология

0,5

0,5

0,5

0,5

7

Қол еңбегі

0,5

0,5

0,5

0,5

Инварианттық оқу жүктемесі

6

6

6

6

Вариативтік компонент

Танымдық әрекеттерін түзету

2

2

2

2

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

8

8

8

8

Ескерту:
Оқушының жеке мүмкіндіктері мен мұқтаждығына қарай сағаттардың орындарын ауыстыруға және дәрігердің келісуімен мектепте өтетін кейбір сабақтарға қатысуға болады

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін үйде жеке тегін оқытатын орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

1

2

3

4

Инварианттық компонент

I

Тіл

1,5

1,5

2

2

1

Жазу, оқу және тіл дамыту

1,5

1,5

2

2

II

Математика

1,5

1,5

1,5

1,5

2

Санау

1

1

1,5

1,5

III

Жаратылыстану

1

1

1

1

3

Аналадағы әлем

1

1

1

1

IV

Технология және өнер

2

2

1,5

1,5

4

Бейнелеу өнері

0,5

0,5

0,5

0,5

5

Заттық-практикалық әрекет

1,5

1,5

1

1

Инварианттық оқу жүктемесі

6

6

6

6

Вариативтік компонент

Психомоторикасы мен сенсорлық үдерістерін дамыту

2

2

2

2

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

8

8

8

8

Ескерту:
Оқушының жеке мүмкіндіктері мен мұқтаждығына қарай сағаттардың орындарын ауыстыруға және дәрігердің келісуімен мектепте өтетін кейбір сабақтарға қатысуға болады

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 30 наурыздағы  
№ 233 бұйрығына 5-қосымша  

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы   
№ 500 бұйрығына 3-7 қосымша 

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары Оқыту орыс тілінде жүргізілетін естімейтін оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

10

10

11

11

51

1689

1

Сауат ашу (дактильді сөйлеу тілі, ауызша сөйлеу тілі, жазу, оқу)

9

10

-

-

-

19

627

2

Орыс тілі


-

6

4

4

14

462

3

Оқу


-

4

4

4

12

396

4

Қазақ тілі (Т2)


-

-

3

3

6

204

II

Математика және информатика

4

4

5

5

6

24

808

5

Математика

4

4

5

5

5

23

774

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

-

-

-

-

1

1

34

III

Адам және қоғам

-

1

1

3

3

8

271

7

Дүниетану

-

-

-

2

2

4

136

8

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

IV

Технология және өнер

5

5

5

5

5

25

840

9

Заттық-тәжірибелік оқыту

4

4

4

4

4

20

672

10

Бейнелеу өнері

1

1

1

1

1

5

168

V

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

11

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инвариантты оқу жүктемесі

21

23

24

27

28

123

3841

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру

2

1

1

-

-

4

133

Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамыту (жеке сабақтар)*

18

18

18

18

18

90

3024

Ауызекі және тұрмыстық сөйлеу тілі





1

1

34

Ым-ишараттық сөйлеу тілі





1

1

34

Түзету оқу жүктемесі

21

20

20

19

21

101

3393

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

42

43

44

46

49

224

7234

Ескерту:*Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамытуға арналған жеке сабақтарға бір оқушыға аптасына оқу уақытынан 2,25 сағат беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі. Екінші тілді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін нашар еститін, кейіннен естімей қалған оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

10

10

11

11

51

1715

1

Сауат ашу

9

10

-

-

-

19

627

2

Орыс тілі және әдебиеті

-

-

10

8

8

26

884

3

Қазақ тілі (Т2)


-

-

3

3

6

204

II

Математика

4

4

4

5

5

22

740

4

Математика

4

4

4

5

5

22

740

III

Адам және қоғам

-

1

1

3

3

8

271

5

Дүниетану

-

-

-

2

2

4

136

6

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

IV

Технология және өнер

5

5

5

5

5

25

840

7

Көркем еңбек

4

4

4

4

4

20

672

8

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

V

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

9

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

21

23

23

27

27

121

4070

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру

2

2

2

-

-

6

200

Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамыту (жеке сабақтар)*

18

18

18

18

18

90

3024

Түзету оқу жүктемесі

21

21

21

19

19

101

3392

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

42

44

44

46

46

222

7462

Ескерту:
* Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамытуға арналған жеке сабақтарға бір оқушыға аптасына оқу уақытынан 1,5 сағат беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі
Екінші тілді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін көрмейтін және нашар көретін оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

9

11

12

12

53

1784

1

Сауат ашу

9

6

-

-

-

15

495

2

Орыс тілі және әдебиеті

-

-

7

7

7

21

714

3

Қазақ тілі (Т2)

-

2

2

3

3

10

338

4

Ағылшын тілі

-

1

2

2

2

7

237

II

Математика және информатика

4

4

4

6

6

24

808

5

Математика

4

4

4

5

5

22

740

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар


-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

7

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

IV

Адам және қоғам

-

2

2

2

2

8

270

8

Дүниетану

-

1

1

1

1

4

135

9

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

15

504

10

Көркем еңбек

2

2

2

2

2

10

336

11

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

VI

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

12

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

19

22

24

28

28

121

4073

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру

2

-

-

-

-

2

66

Қалдық көру қабілетін сақтандыру және дамыту (жеке сабақтар)*

2

2

2

2

2

10

336

Кеңістікте бағдарлау

4

3

3

3

3

16

537

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

1

1

1

1

1

5

168

Сөйлеу тіліндегі кемшіліктерді түзету (жеке сабақтар)

2

2

2

2

2

10

336

Мимика және пантомимиканы дамыту

1

1

1

1

1

5

168

Белсенді қозғалуға бағытталған жеке және топтық сабақтар

2

2

2

2

2

10

336

Түзету оқу жүктемесі

15

12

12

12

12

63

2115

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

34

34

36

40

40

184

6188

Ескерту:
* Қалдық көруін дамытуға, сөйлеу тіліндегі кемшіліктерді түзетуге арналған жеке сабақтарға бір оқушыға апталық оқу уақытының 0,2 сағаты беріледі. Кеңістіктік бағдар бойынша бір оқушыға аптасына 0,3 сағат беріліді.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін тірек-қозғалыс аппараты бұзылған оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпты жүктеме, саға

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

9

11

12

12

53

1784

1

Сауат ашу

9

6

-

-

-

15

495

2

Орыс тілі және әдебиеті

-

-

7

7

7

21

714

3

Қазақ тілі (Т2)

-

2

2

3

3

10

338

4

Ағылшын тілі

-

1

2

2

2

7

237

II

Математика және информатика

4

4

4

6

6

24

808

5

Математика

4

4

4

5

5

22

740

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар


-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

7

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

IV

Адам және қоғам

-

2

2

2

2

8

270

8

Дүниетану

-

1

1

1

1

4

135

9

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

15

504

10

Көркем еңбек

2

2

2

2

2

10

336

11

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

VI

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

12

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инвариантты оқу жүктемесі

19

22

24

28

28

121

4073

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру және тіл дамыту

2

-

-

-

-

2

66

Емдік дене шынықтыру (жеке сабақтар)*

3

3

3

3

3

15

504

Тіл дамуының кемістіктерін түзеу (жеке сабақтар)

3

3

3

3

3

15

504

Білімдерінде жетіспеушілігін жетілдіруге арналған жеке түзету сабақтары

1

1

1

1

1

5

168

Түзету оқу жүктемесі

10

8

8

8

8

42

1410

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

29

30

32

36

36

163

5483

Ескерту:
*Емдік дене шынықтыру нұсқаушысымен бір оқушыға жеке және топтық түзету сабағына аптасына 0,25 оқу сағаты бөлінеді.
Міндетті жеке түзету сабағына бір оқушыға аптасына 0,08 сағат оқу сағаты бөлінеді.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі. Екінші және үшінші тілдерді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін сөйлеу тілінің күрделі бұзылыстары бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпты жүктеме, саға

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

9

11

12

12

53

1784

1

Сауат ашу

9

9

-

-

-

18

594

2

Орыс тілі және әдебиеті

-

-

9

9

9

27

918

3

Қазақ тілі (Т2)

-

-

2

3

3

8

272

II

Математика

4

4

4

6

6

24

808

4

Математика

4

4

4

5

5

22

740

5

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

-

-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

6

Жаратылыстану

-

1

1

2

2

6

203

IV

Адам және қоғам

-

2

2

2

2

8

270

7

Дүниетану

-

1

1

1

1

4

135

8

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

15

504

9

Көркем еңбек

2

2

2

2

2

10

336

10

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

VI

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

11

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

19

22

24

28

28

121

4073

Түзету компоненты

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру және тіл дамыту

2

-

-

-

-

2

66

Тіл дамуының кемістіктерін түзеу*

18

18

16

14

12

78

2616

Түзету оқу жүктемесі

21

19

17

15

13

85

2850

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

40

41

41

43

41

206

6923

Ескерту:
*Тіл дамуының кемшіліктерін түзеутуге бір оқушыға аптасына 1,5 оқу сағаты беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі. Екінші тілді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін психикалық дамуы тежелген оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

9

9

11

12

12

53

1784

1

Сауат ашу

9

6

-

-

-

15

495

2

Орыс тілі және әдебиеті

-

-

7

7

7

21

714

3

Қазақ тілі (Т2)

-

2

2

3

3

10

338

4

Ағылшын тілі

-

1

2

2

2

7

237

II

Математика және информатика

4

4

4

6

6

24

808

5

Математика

4

4

4

5

5

22

740

6

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар


-

-

1

1

2

68

III

Жаратылыстану

-

-

1

2

2

5

170

7

Жаратылыстану

-

-

1

2

2

5

170

IV

Адам және қоғам

-

1

2

2

2

7

237

8

Дүниетану

-

-

1

1

1

3

102

9

Өзін-өзі тану

-

1

1

1

1

4

135

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

15

504

10

Көркем еңбек

2

2

2

2

2

10

336

11

Музыка

1

1

1

1

1

5

168

VI

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

12

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

19

20

24

28

28

119

4007

Түзету компоненті

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Айналамен таныстыру және тіл дамыту

2

2

-

-

-

4

132

Тіл дамуының кемістіктерін түзеу* (жеке сабақ)

3

3

3

3

3

15

504

Білімдерінде жетіспеушілігін жетілдіруге арналған жеке түзету сабақтары

4

4

4

4

4

20

672

Белсенді қозғалуға бағытталған жеке және топтық сабақтар

2

1

1

1

1

6

201

Тузету оқу жүктемесі

12

11

9

9

9

50

1677

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

31

31

33

37

37

169

5684

Ескерту:
*Тіл дамуының кемшіліктерін түзетуге бір оқушыға аптасына оқу уақытының 0,25 сағаты беріледі.
Міндетті жеке түзеу сабақтарына бір оқушыға аптасына 0,3 сағат оқу уақыты беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі. Екінші және үшінші тілдерді оқытқанда оқушылардың сөйлеу тілінің даму деңгейі ескеріледі

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған  бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

0

1

2

3

4

апталық

жылдық


Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

5

6

8

8

8

35

1179

1

Сауат ашу

5

6

-

-

-

11

363

2

Орыс тілі

-

-

3

3

3

9

306

3

Оқу және тіл дамыту

-

-

3

3

3

9

306

4

Қазақ тілі (Т2)

-

-

2

2

2

6

204

II

Математика

3

5

5

5

5

23

774

5

Математика

3

5

5

5

5

23

774

III

Жаратылыстану

2

2

2

2

2

10

336

6

Айналадағы әлем

2

2

2

2

2

10

336

IV

Адам және қоғам

1

1

1

1

1

5

168

7

Тәртіп мәдениеті

1

1

1

1

1

5

168

V

Технология және өнер

4

4

4

4

6

22

740

8

Қол еңбегі

2

2

2

2

-

8

268

9

Жалпы еңбекке дайындық

-

-

-

-

4

4

136

10

Бейнелеу өнері

1

1

1

1

1

5

168

11

Музыка және ән

1

1

1

1

1

5

168

VI

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

12

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

504

Инварианттық оқу жүктемесі

18

21

23

23

25

110

3701

Түзету компоненті

Танымдық әрекеттерін түзету

1

1

1

1

1

5

168

Түзету ырғағы

1

1

1

1

1

5

168

Тіл дамуының кемістіктерін түзеу*

4

4

4

4

4

20

672

Белсенді қозғалуға бағытталған жеке және топтық сабақтар


1

1

1

1

1

5

168

Түзету оқу жүктемесі

7

7

7

7

7

35

1176

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

25

28

30

30

32

145

4877

Ескерту:
Ақыл-ой кемістігі бар оқушылар ҚР МЖБС орындау талап етілмейді.
*Тіл дамуының кемшіліктерін түзеуге бір оқушыға аптасына 0,3 оқу сағаты беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

1

2

3

4

апталық

жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл

4

5

5

5

19

642

1

Жазу, оқу және тіл дамыту

4

5

5

5

19

642

II

Математика

3

3

3

3

12

405

2

Санау

3

3

3

3

12

405

III

Жаратылыстану

2

2

3

3

10

338

3

Айналадағы әлем

2

2

3

3

10

338

IV

Адам және қоғам

3

3

3

3

12

405

4

Тәртіп мәдениеті

1

1

1

1

4

135

5

Өзіне-өзі қызмет көрсету

2

2

2

2

8

270

V

Технология және өнер

6

6

6

6

24

810

6

Заттық-тәжірибелік әрекет

2

2

2

2

8

270

7

Музыка және ырғақ

2

2

2

2

8

270

8

Бейнелеу өнері

2

2

2

2

8

270

VI

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

9

Бейімделген дене шынықтыру

3

3

3

3

12

405

Инварианттық оқу жүктемесі

21

22

23

23

89

3005

Түзету компоненті

Психомоторикасы мен сенсорлық үдерістерін дамыту

2

2

2

2

8

270

Тіл дамуының кемістіктерін түзеу*

4

4

4

4

16

540

Белсенді қозғалуға бағытталған жеке және топтық сабақтар

1

1

1

1

4

135

Түзету оқу жүктемесі

7

7

7

7

28

945

Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі

28

29

30

30

117

3950

Ескерту:
Ақыл-ойы кемістігі бар оқушылар ҚР МЖБС талаптарынан мазмұны бойынша ерекшеленетін білім алады.
* Тіл дамуының кемшіліктерін тузеуге бір оқушыға аптасына 0, 5 оқу сағаты беріледі.
Дене шынықтыру сабақтарының сағаттық жүктемесін төмендету оқушылардың психофизикалық жағдайының ерекшелектері ескеріле отырып жүргізіледі
Күрделі бұзылымдары бар (көру қабілетінің бұзылымдарымен ақыл-ой кемістігі, есту қабілетінің бұзылымдарымен ақыл-ой кемістігі, тірек-қозғалыс аппаратымен бұзылымдарымен ақыл-ой кемістігі) балаларды оқыту ақыл-ой кемістігі бар балаларға арналған типтік оқуөжоспарлары негізінде, оқушылар дамуынын екінші бұзылым түріне сәйкес келетін түзету компоненті енгізіліп, жүзеге асырылады

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін үйде жеке тегін оқытатын бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

1

2

3

4

Инвариантный компонент

I

Тіл және әдебиет

3

3

3

3

1

Сауат ашу

2

-

-

-

2

Орыс тілі

-

1

1

1

3

Әдебиеттік оқу

-

1

1

1

4

Қазақ тілі (Т2)

0.5

0.5

0.5

0.5

5

Ағылшын тілі

0,5

0,5

0,5

0,5

II

Математика және информатика

2

2

2

2

6

Математика

2

2

1,5

1,5

7

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

-

-

0,5

0,5

III

Жаратылыстану

1

1

1

1

8

Жаратылыстану

1

1

1

1

Инварианттық оқу жүктемесі

6

6

6

6

Вариативтік компонент

Түзету сабақтары (қажет жағдайда)

2

2

2

2

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

8

8

8

8

Ескерту:
Оқушының жеке мүмкіндіктері мен мұқтаждығына қарай сағаттардың орындарын ауыстыруға және дәрігердің келісуімен мектепте өтетін кейбір сабақтарға қатысуға болады

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін үйде жеке тегін оқытатын жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

1

2

3

4

Инвариантный компонент

I

Тіл

3

3

3

3

1

Сауат ашу

3

-

-

-

2

Орыс тілі

-

1

1

1

3

Әдебиеттік оқу

-

1

1

1

4

Қазақ тілі (Т2)


1

1

1

II

Математика

2

2

2

2

5

Математика

2

2

2

2

III

Жаратылыстану

0,5

0,5

0,5

0,5

6

Айналадағы әлем

0,5

0,5

0,5

0,5

IV

Технология

0,5

0,5

0,5

0,5

7.

Қол еңбегі

0,5

0,5

0,5

0,5

Инварианттық оқу жүктемесі

6

6

6

6

Вариативтік компонент

Танымдық әрекеттерін түзету

2

2

2

2

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

8

8

8

8

Ескерту:
Оқушының жеке мүмкіндіктері мен мұқтаждығына қарай сағаттардың орындарын ауыстыруға және дәрігердің келісуімен мектепте өтетін кейбір сабақтарға қатысуға болады

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін үйде жеке тегін оқытатын орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

1

2

3

4

Инварианттық компонент

I

Тіл

1,5

1,5

2

2

1

Жазу, оқу және тіл дамыту

1,5

1,5

2

2

II

Математика

1,5

1,5

1,5

1,5

2

Санау

1,5

1,5

1,5

1,5

III

Жаратылыстану

1

1

1

1

3

Аналадағы әлем

1

1

1

1

IV

Технология және өнер

2

2

1,5

1,5

4.

Бейнелеу өнері

0,5

0,5

0,5

0,5

5.

Заттық-практикалық әрекет

1,5

1,5

1

1

Инварианттық оқу жүктемесі

6

6

6

6

Вариативтік компонент

Психомоторикасы мен сенсорлық үдерістерін дамыту

2

2

2

2

Оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі

8

8

8

8

Ескерту:
Оқушының жеке мүмкіндіктері мен мұқтаждығына қарай сағаттардың орындарын ауыстыруға және дәрігердің келісуімен мектепте өтетін кейбір сабақтарға қатысуға болады

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады