Ескерту. Мерзімінің өтуіне байланысты күші жойылды - Павлодар облыстық Әділет департаментінің 2009 жылғы 18 наурыздағы N 4-06/1966 хатымен.
Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы"
Заңының
6 бабы 1 тармағының 1) тармақшасына сәйкес, облыстық Мәслихат ШЕШIМ ЕТЕДI:
1. Қоса берiлiп отырған облыста нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2005-2006 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) бекiтiлсiн.
2. Облыс қаржы департаментi жыл сайын Бағдарламаның дер кезiнде қаржыландыруын қамтамасыз етсiн.
3. Облыс денсаулық сақтау департаментi жыл сайын 20 қаңтар мерзiмiне орай облыстық Мәслихаттың әлеуметтiк және мәдени дамуы мәселелерi жөнiндегi тұрақты комиссиясы мен азаматтардың құқығы мен заңды мүдделерiн қорғау және ақпараттық саясат мәселелерi жөнiндегi тұрақты комиссияны Бағдарламаны iске асыру барысы туралы ақпарат ұсынатын болсын.
4. Осы шешiмнiң орындалуын бақылау облыстық Мәслихаттың әлеуметтiк және мәдени мәселелерi жөнiндегi тұрақты комиссиясы мен азаматтардың құқығы мен заңды мүдделерiн қорғау және ақпараттық саясат мәселелерi жөнiндегi тұрақты комиссиясына жүктелсiн.
Сессия төрағасы Б. Әдiлханов
Облыстық Мәслихаттың хатшысы Р. Гафуров
Павлодар облыстық
мәслихат сессиясының
2005 жылғы 4 наурыздағы
"Облыста нашақорлыққа және
есірткi бизнесіне қарсы күрестiң
2005-2006 жылдарға арналған
бағдарламасы туралы" N 6/10
шешiмiмен бекiтiлген
Облыста нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң
2005-2006 жылдарға арналған бағдарламасы
Атауы: |
Облыста нашақорлыққа және есiрткi
|
Әзiрлеу үшiн негiздеме |
Қазақстан Республикасы Президентiнiң
|
Негiзгi әзiрлеушiлер |
Денсаулық сақтау, бiлiм,iшкi саясат
|
Мақсаты |
Облыста нашақорлықтың және есiрткi
|
Міндеттерi |
Нашақорлықтың алдын алу, емдеу
|
Мақсаттары |
Құқық қорғау, мемлекеттік, мемлекеттiк
|
Қаржыландыру көздерi |
Облыстық бюджеттiң, аудандар мен
|
Күтiлетiн нәтиже |
Бағдарламаны iске асыру есiрткiнi
|
Нашақорлыққа және есірткі бизнесiне қарсы күрестiң 2005-2006 жылдарға арналған Бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) нашақорлыққа және есірткі бизнесіне қарсы күрес Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 10 шiлдедегi "Есiрткi, психотроптық заттар, прекурсорлар және олардың заңсыз айналымы мен терiс пайдаланылуына қарсы іс-қимыл шаралары туралы"
Заңына
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң басым ретiнде айқындалған Елбасының Қазақстан халқына "Қазақстан 2030" "Барлық Қазақстандықтардың өсiп-өркендеуi, қауіпсiздiгi және әл-ауқатының жақсаруы" деген
Жолдауына
сәйкес әзірлендi.
Бағдарлама Қазақстан Республикасы Президентінiң 2000 жылғы 16 мамырдағы N 394
Жарлығымен
бекiтiлген Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған Стратегиясының негiзiнде әзірленді.
3. Проблеманың қазiргi жай-күйiн талдау
Қазiргi уақытта Павлодар облысындағы, есiрткi қылмыстылығы қатаң маңызды мәселе болып табылады. Соңғы бес жыл iшiнде есiрткi құралдары мен психотроптық заттарды тұтыну айтарлықтай көбейдi. Статистикалық деректерге сәйкес, нашақорлықтан емделген адамдардың саны 6 есе көбейдi; 1999 жылы нашақорлықтан 53 адам, 2004 жылдың 12 айында 425 адам емделдi. Есiрткi құралдарын медициналық емес пайдаланатын адамдардың саны да арта түстi: 1999 жылы нашақорлық бойынша 2356 адам есепте тұрған болса, ал қазiргi уақытта олардың саны 3554 адам құрайды.
2004 жылдың 12 айы ішінде, облыс аумағында есiрткi қылмыстарына жасалған талдау жалпы есiрткi құралдарының, психотроптық заттарды мен прекурсорлардың заңсыз айналымына байланысты есiрткi қылмыстарының ашулы 3,7% азайғанын, ал олардың сату жағдайы 2,0% бойынша артқанын көрсетедi.
Өткен мерзiмде заңсыз айналымынан 83 кг аса түрлi есiрткi құралдары алынды, 229 материалдар сотқа жiберiлдi, қылмыстың осы түрi бойынша ағымды жылда 175 адам айқындалды, олардың iшiнде 170 адам қылмыстық жауапкершiлiкке тартылды.
Есiрткi қылмысы, негiзiнен, Екібастұз және Ақсу облыстық орталық қалаларында, сондай-ақ Железин, Ертiс, Павлодар және Шарбақты облыс аудандарында көп тараған.
Нашақорлыққа қарсы күресуге құқық қорғау органдарын ғана емес және де оқу, медициналық, қаржыландыру мекемелерiн, ғылыми саласының мамандарын жұмылдыру қажет.
4. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi
Бағдарламаның мақсаты облыста нашақорлықтың және есiрткi бизнесiнiң одан әрi таралуына қарсы тиiмдi мемлекеттiк және қоғамдық iс-қимылдың негiзгi буындардың жүйесiн күшейту болып табылады.
Бағдарламаның аса маңызды мiндеттерiнiң қатарында:
нашақорлықтың алдын алу, одан емдеу жүйесiн нығайту және есiрткiге тәуелдi адамдарды оңалту жүйесiн құру;
есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы іс-қимыл тетiгiн нығайту;
есiрткiнiң заңсыз айналымын және оларды терiс пайдалануды бақылау саласында халықаралық ынтымақтастықты нығайту;
есiрткiге қарсы насихатты жетiлдiру.
5. Бағдарламаның iске асырудың негiзгi
бағыттары мен тетiктерi
Осы бағдарламаны iске асыру:
бұқаралық ақпарат құралдары арқылы облыстық деңгейде есiрткiге қарсы iс шараларды жүргiзу жолымен нашақорлыққа қоғамдық иммунитеттi қалыптастыруға;
есiрткi құралдары, психотроптық заттар мен прекурсорлар айналымын бақылаудың тиiмдiлiгiн көтеруге;
нашақорлықпен, уытқұмарлықпен ауыратын тұлғаларға медициналық-әлеуметтiк көмек ұйымдастыруды нығайтуға, оны көрсету кезiнде оңалту бағдарламаларын, алдын алу бағдарламаларын әзiрлеу мен енгiзу жолымен азаматтардың құқықтары мен бостандықтарының кепiлдiктерiн қамтамасыз етуге, облыста "сенiм телефондарын" және жұмысын ұйымдастыруға;
есiрткi құралдары, психотроптық заттар мен прекурсорлар айналымына,олардың заңсыз айналымы мен оларды терiс пайдалануына қарсы іс-қимыл саласында тиiмдi халықаралық ынтымақтастық орнатуға;
есiрткі бизнесiне қарсы күрес ақпаратымен тәжiрибесiмен және әдiстерiмен алмасу үшiн ғылыми-практикалық конференциялар, кездесулер өткізуге нашақорлықпен ауыратын адамдарды емдеудiң оңалтудың, жаңа тұжырымдадамалары және емдеу әдiстерiн практикаға кеңінен енгiзуге;
есiрткi құралдарының, психотроптық заттары мен прекурсорлардың айналымы саласында қызметiн жүзеге асыратын мамандарды, сондай-ақ есiрткi құралдары мен психортроптық заттарды қолданалатын және қолдануға бейiм адамдардың алдын алу, оларды емдеу мен оңалтуды ұйымдастыру саласындағы мамандарды оқытуды және олардың бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастыруға;
облыста есiрткi ахуалының жай-күйi мен даму үрдісiн талдау нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес мәселесiнде стратегиялар мен бағдарламаларды iске асыру барысы туралы ақпараттық-талдау материалдарын дайындауға бағытталған.
Осы Бағрламаны іске асыру жөніндегі iс-шаралар облыстық бюджет есебiнен сондай-ақ Қазақстан Республикасы заңнамасында тыйым салынбаған басқа да көздер есебiнен жүзеге асырылады.
7. Бағдарламаны iске асырудан күтiлетiн нәтижелер
Бағдарламаны iске асыру:
есiрткiнi тұтынатын адамдарды анықтау пайызын арттыруға және олардың саның қысқартуға, есірткінiң заңсыз кiруiне жол бермеу мақсатында облыстың кедендiк және мемлекеттiк шекараларын бақылауды күшейтуге;
нашақорлықпен ауыратын адамдарды емдеу және оңалту әдістемелерiн жетiлдiруге;
есiрткiнi терiс пайдаланатын жастар, балалар және жасөспiрiмдер арасында нашақорлықтың алдын алудың өңiраралық денешынықтыру орталықтарын, оңалту орталықтарын құруға және олардың жұмыс iстеуiн қамтасыз етуге қол жеткiзуге мүмкiндiк бередi;
Бағдарламада көзделген iс-шараларды орындау, барлық мүдделi қызметтер мен ведомстволардың жергiлiктi атқарушы органдардың облыста нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күресетiн кешендi шараларын қамтамасыз ету жөніндегi мүмкiндiктерiн толық көлемде қолдануға мүмкіндiк бередi.
8. Облыста нашақорлыққа және есiрткi бизнесіне қарсы
күрестiң 2005-2006 жылдарға арналған бағдарламасын
iске асыру жөніндегi іс-шаралар жоспары
N
|
Iс-шаралар |
Аяқтау
|
Орындалуы-
|
Орында-
|
Болжам
|
Қаржы
|
1 |
Халықаралық наша
|
Облыс
|
Облыс ішкі
|
2005-
|
Тиісті
|
Респуб
|
2. |
Демалыс және
|
Облыс
|
Облыс ішкі
|
2005-
|
|
Қаржы-
|
3 |
Кәмелетке
|
Облыс
|
Облыс ішкі
|
2005-
|
|
Қаржы-
|
4. |
Медициналық
|
Облыс
|
Облыс ішкі
|
2005-
|
|
Қаржы-
|
5 |
Өндіруге тыйым
|
Облыс
|
Облыс ішкі
|
2005-
|
|
Қаржы-
|
6 |
Есірткі
|
Облыс
|
Облыс ішкі
|
2005-
|
|
Қаржы-
|
7. |
Нашақорлыққа
|
Облыс
|
Облыс ішкі
|
2005-
|
|
Қаржы-
|
8. |
Есірткі
|
Облыс
|
Облыс ішкі
|
Деректер
|
|
Қаржы-
|
9. |
Қоғамда,
|
Облыс
|
Облыс
|
Тоқсан
|
|
Қаржы-
|
10. |
Жалпы білім
|
Облыс
|
Облыс
|
Тоқсан
|
|
Қаржы-
|
11. |
Жасөспірімдермен
|
Облыс
|
Облыс
|
Тоқсан
|
|
Қаржы-
|
12. |
Бұқаралық ақпарат
|
Облыс
|
Облыс
|
2005-
|
|
Қазақс
|
13. |
Нашақорлыққа
|
Облыс
|
Облыс
|
2005-
|
Бюджетте көзделген қаражаттар шегінде |
Жергі
|
14. |
"Туризм есірткіге
|
Облыс
|
Облыс дене
|
2005-
|
Бюджетте көзделген қаражаттар шегінде |
Жергі
|
15. |
Облыс аумағында
|
Облыс
|
Облыс
|
Ұдайы |
Бюджетте көзделген қаражаттар шегінде |
Респуб
|
16. |
"Қатерлі топтар"
|
Облыс
|
Қалалар
|
Ұдайы |
|
Қазақс
|
17. |
Тұрғылықты жері
|
Облыс
|
Қалалар
|
Ұдайы |
|
Қазақс
|
18. |
Есірткіні алғашқы
|
Облыс
|
Облыс
|
2005 жыл |
|
Қаржы-
|
19. |
Тұрғындардан
|
Облыс
|
Облыс ішкі
|
|
|
Қаржы-
|