Балық және басқа су жануарларын қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2010 жылғы 11 ақпандағы N 85 және Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2010 жылғы 17 ақпандағы N 63 Бірлескен бұйрықтары. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 2 наурызда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6094 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 2011 жылғы 14 қыркүйектегі № 16-02/519 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және Сауда министрінің м.а. 2011 жылғы 16 қыркүйектегі № 308 Бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 2011.09.14 № 16-02/519 және ҚР Экономикалық даму және Сауда министрінің м.а. 2011.09.16 № 308 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бірлескен бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының «Жеке кәсіпкерлік туралы» Заңы 38-бабының 2-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қоса беріліп отырған балық және басқа су жануарларын қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Балық шаруашылығы комитеті (Ю.Т. Ромашов):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуінен кейін оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы Вице-министрі М.А. Оразаевқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасың Әділет министрлігінде тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді.
      5. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы            Қазақстан Республикасы
      Ауыл шаруашылығы министрі         Экономика және бюджеттік
      _____________А. Күрішбаев         жоспарлау министрі
      2010 жылғы 11 ақпан               ____________ Б. Сұлтанов
                                        2010 жылғы 17 ақпан

Қазақстан Республикасы  
Ауыл шаруашылығы министрінің
2010 жылғы 11 ақпандағы № 85
және Қазақстан Республикасы
Экономика және бюджеттік 
жоспарлау министрінің   
2010 жылғы 17 ақпандағы  
№ 63 бірлескен бұйрығымен 
бекітілген        

Балық және басқа су жануарларын қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері 1. Жалпы ережелер

      1. Балық және басқа су жануарларын қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері (бұдан әрі – Тәуекелді бағалау критерийлері) Қазақстан Республикасының «Жеке кәсіпкерлік туралы» Заңының 38-бабын және Қазақстан Республикасының «Жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану туралы» Заңын орындау мақсатында әзірленді және мемлекеттік бақылау объектілерінің тiкелей қызметiмен, салалық даму ерекшелiктерiмен және осы дамуға әсер ететiн факторлармен байланысты, су алумен (балық қорғау қондырғыларының болуына және жұмыс істеуіне қатысты), зоологиялық коллекциялаумен және аквамәдениетпен айналысатын мемлекеттік бақылау объектілерін белгілі бір тәуекел дәрежесіне жатқызуға мүмкiндiк беретiн сандық және сапалық көрсеткiштердiң жиынтығы болып табылады.
      2. Осы Тәуекелді бағалау критерийлерінде келесі ұғымдар пайдаланылады:
      1) тәуекел – мемлекеттік бақылау объектілерінің қызметі нәтижесінде балық ресурстары және басқа су жануарларына зиян келтірудің, балық шаруашылығы су айдындарында (учаскелерінде) экологиялық жағдайдың нашарлауы және тигізетін салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, биологиялық тепе-теңдіктің бұзылу ықтималдығы;
      2) бақылау объектісі – бұл өсімін молайтумен және аквамәдениетпен айналысатын су пайдаланушылар (балық қорғау қондырғыларының болуы және жұмыс істеуі мәселесі бойынша), зоологиялық коллекцияның иелері және жеке кәсіпорындар.
      3. Тәуекелді бағалау критерийлері шарт жасасқан балық шаруашылығы ұйымдарының және өсімін молайту кешенінің ведомстволық бағынысты кәсіпорындардың (республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорындар) қызметіне таралмайды.

2. Тәуекелді бағалау критерийлері

      4. Тәуекелді бағалау критерийлері объективті және субъективті критерийлер болып бөлінеді.
      5. Объективті критерийлер бойынша бақылау объектілері маңызына қарай келесі үш топқа жатады:
      1) Жоғары тәуекел дәрежелі бірінші топ – ауыл шаруашылығының мұқтаждығы үшін су алумен айналысатын бақылаудың объектілері;
      2) Орташа тәуекел дәрежелi екінші топ – бақылаудың;
      ауыз және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтау үшін су алумен;
      табиғи су айдындарында (тұйық емес) аквамәдениетпен айналысатын объектілері;
      3) Төмен тәуекел дәрежелі үшінші топ – бақылаудың:
      өнеркәсіп кәсіпорындары мен энергетика мұқтаждығы үшін су алумен;
      жасанды су айдындарында (тұйық) аквамәдениетпен;
      зоологиялық коллекциялаумен айналысатын объектілері.
      6. Бұдан әрі, жүргізілген тексерулердің нәтижесінде субъективті критерийлер негізінде есептелінген және жиналған ұпайларға сәйкес, бақылау объектілері тиісті тәуекел топтарына жатқызылады.
      7. Субъективті критерийлерге маңызы бойынша жоғары, орташа және төмен бұзушылықтарға бөлінген балық және басқа су жануарларын қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы заңнама бұзушылықтары жатады.
      8. Әрбір өрескел бұзушылық 15 ұпайға сәйкес болады, оларға жататындар:
      1) балық қорғау құрылғыларынсыз су тарту және түсіру құрылыстарын пайдалану;
      2) уәкілетті орган белгілеген су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларына талаптарын сақтамау;
      3) уәкілетті органның рұқсатынсыз жануарларды будандастыру бойынша іс-шаралар және мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысын алу;
      4) жануарларды өз еркімен орын ауыстыру, жерсіндіру, қайта жерсіндіру;
      5) зоологиялық коллекцияны зоологиялық коллекция тізіміне енгізу туралы куәліктің болмауы;
      6) Қазақстан Республикасы Үкіметінің рұқсатынсыз зоологиялық коллекцияда Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген балық және басқа су жануарларының болуы жатады.
      9. Әрбір ауқымды бұзушылық 10 ұпайға сәйкес болады, оларға жататындар:
      1) су тұтыну шарттарына уәкілетті орган келісімінің болмауы;
      2) өсіріліп жатқан балық және басқа су жануарларының (материалдардың) табиғи ортаға шығу (жойылу) жағдайының болуы;
      3) жануарлар ауруларының анықталуы, олардың өмір сүру ортасы жағдайының нашарлауы, олардың жойылу қаупінің пайда болуы және балық және басқа су жануарларының қырылу жағдайлары;
      4) уәкілетті органның рұқсатынсыз балық және басқа су жануарларын Қазақстан Республикасына әкелу және одан тысқары жерлерге шығару;
      5) уәкілетті мемлекеттік органның рұқсатынсыз жануарларды табиғи ортасынан алу арқылы зоологиялық коллекцияны құру және толтыру;
      6) құрып кету қаупі төнген жабайы фауна мен флора түрлерін және олардың жеке экспонаттарын халықаралық сату жөніндегі Конвенция қосымшасына енген жануарлар түрлерінің зоологиялық коллекциясын аталған Конвенция бойынша міндеттемелерді атқаратын әкімшілік органның рұқсатынсыз Қазақстан Республикасынан шығару және оның аумағына әкелу жатады.
      10. Әрбір төмен бұзушылық 5 ұпайға сәйкес болады, оларға жататындар:
      1) балық қорғау құрылғыларын орнатуға уәкілетті орган келісімінің болмауы;
      2) биологиялық негіздемесіз аквамәдениет мақсаты үшін балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін пайдалану;
      3) еріксіз немесе жартылай ерікті жағдайда сирек немесе құрып кету қаупі төнген жануарлар түрлерін өсіру және молайту үшін жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган рұқсаттамасының болмауы немесе оның талаптарын орындамау;
      4) уәкілетті органның рұқсатынсыз зоологиялық коллекцияларды және олардың экспонаттарын Қазақстан Республикасынан шығару және оның аумағына әкелу;
      5) өсіріліп жатқан материалмен сақтандыру іс-шараларын жүргізбеу жатады.
      11. Жиналған ұпай саны негізінде, бақылау объектілері тиісті тәуекел топтарына жатқызылады:
      1) жүргізілген тексеру нәтижесінде 15 ұпай және одан жоғары жинаған бақылау объектілері, жоғары тәуекел тобына жатады;
      2) жүргізілген тексеру нәтижесінде 10 ұпай жинаған бақылау объектілері, орташа тәуекел тобына жатады;
      3) жүргізілген тексеру нәтижесінде 5 ұпайға дейін жинаған бақылау объектілері, төмен тәуекел тобына жатады.
      12. Бір деңгейлі тәуекел объектілерін тексеруді жоспарлаудың бірінші кезектілігіне:
      1) көрсетілген бақылау объектісінде көп анықталған бұзушылықтардың саны;
      2) балықтардың және/немесе басқа су жануарларының қырылу фактілері;
      3) алдыңғы тексеру кезінде жасалынған бұзушылықтың маңызы;
      4) бұрын жүргізілген соңғы тексерудің ең көп мерзімі негіз болып табылады.

Об утверждении Критериев оценки степени рисков в области охраны, воспроизводства и использования рыб и других водных животных

Совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 11 февраля 2010 года № 85 и Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 17 февраля 2010 года № 63. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 марта 2010 года № 6094. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 14 сентября 2011 года № 16-02/519 и и.о. Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 16 сентября 2011 года № 308

      Сноска. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра сельского хозяйства РК от 14.09.2011 № 16-02/519 и и.о. Министра экономического развития и торговли РК от 16.09.2011 № 308 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 38 Закона Республики Казахстан "О частном предпринимательстве" ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить прилагаемые критерии оценки степени риска в области охраны, воспроизводства и использования рыб и других водных животных.
      2. Комитету рыбного хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (Ромашов Ю.Т.):
      1) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа обеспечить его официальное опубликование;
      3) обеспечить размещение настоящего приказа на Интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан Оразаева М.А.
      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр сельского хозяйства       Министр экономики и
      Республики Казахстан              бюджетного планирования
                                        Республики Казахстан
      _______________ А. Куришбаев      ______________ Б. Султанов
      11 февраля 2010 года              17 февраля 2010 года

Утверждены                 
совместным приказом        
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан       
от 11 февраля 2010 года № 85
и Министра экономики и     
бюджетного планирования    
Республики Казахстан       
от 17 февраля 2010 года № 63

Критерии
оценки степени рисков в области охраны, воспроизводства
и использования рыб и других водных животных

1. Общие положения

      1. Критерии оценки степени рисков в области охраны, воспроизводства и использования рыб и других водных животных (далее - Критерии оценки рисков) разработаны во исполнение статьи 38 Закона Республики Казахстан "О частном предпринимательстве" и Закона Республики Казахстан "Об охране, воспроизводстве и использовании животного мира" и являются совокупностью количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью объекта государственного контроля, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на это развитие, позволяющих отнести объекты государственного контроля, осуществляющих деятельность по забору воды (в части наличия и функционирования рыбозащитных установок), зоологическим коллекционированием и разведением аквакультуры к определенной степени риска.
      2. В настоящих Критериях оценки рисков используются следующие понятия:
      1) риск - вероятность причинения вреда в результате деятельности объектов государственного контроля - рыбным ресурсам и другим водным животным, ухудшения экологической обстановки и нарушения биологического равновесия на рыбохозяйственных водоемах (участках) с учетом степени тяжести его последствий;
      2) объект контроля - это водопользователи (по вопросу наличия и функционирования рыбозащитных установок), владельцы зоологических коллекций и частные организации, занятые воспроизводством и аквакультурой.
      3. Критерии оценки рисков не распространяется на деятельность рыбохозяйственных организаций и подведомственных предприятий воспроизводственного комплекса (республиканские государственные казенные предприятия), с которыми заключены договора.

2. Критерии оценки рисков

      4. Критерии оценки рисков распределяются на объективные и субъективные критерии.
      5. По объективным критериям объекты контроля по значимости отнесены на следующие три группы:
      1) первая группа с высокой степенью риска - объекты контроля, занимающиеся забором воды для нужд сельского хозяйства;
      2) вторая группа со средней степенью риска - объекты контроля, занимающиеся:
      забором воды для нужд питьевого и хозяйственно-бытового водоснабжения;
      аквакультурой в естественных (незамкнутых) водоемах;
      3) третья группа с незначительной степенью риска - объекты контроля, занимающиеся:
      забором воды для нужд предприятий промышленности и энергетики;
      аквакультурой в искусственных (замкнутых) водоемах;
      зоологическим коллекционированием.
      6. В дальнейшем, по результатам проведенных проверок в соответствии с суммой набранных баллов, исчисленной на основании субъективных критериев, объекты контроля будут относиться к соответствующим группам риска.
      7. К субъективным критериям относятся нарушения законодательства в области охраны, воспроизводства и использования рыб и других водных животных, распределенные по значимости на грубые, значительные и незначительные нарушения.
      8. Каждое грубое нарушение соответствует 15 баллам, к ним относятся:
      1) использование водозаборных и сбросных сооружений без рыбозащитных устройств;
      2) не соблюдение требований к рыбозащитным устройствам водозаборных сооружений, установленных уполномоченным органом;
      3) мероприятия по скрещиванию животных без разрешения уполномоченного органа и получения положительного заключения государственной экологической экспертизы;
      4) самовольное переселение, акклиматизация, реакклиматизация животных;
      5) отсутствие свидетельства о внесении зоологической коллекции в реестр зоологических коллекций;
      6) наличие в зоологической коллекции рыб и других водных животных, занесенных в Красную книгу Республики Казахстан добытых без решения Правительства Республики Казахстан.
      9. Каждое значительное нарушение соответствует 10 баллам, к ним относятся:
      1) отсутствие согласования условий водопотребления с уполномоченным органом;
      2) наличие условий выхода (утечки) выращиваемых рыб и других водных животных (материала) в природную среду;
      3) выявление заболеваний животных, ухудшения состояния среды их обитания, возникновение угрозы их уничтожения и случаи замора рыб и других водных животных;
      4) ввоз в Республику Казахстан и вывоз за ее пределы рыб и других водных животных без разрешения уполномоченного органа;
      5) создание и пополнение зоологических коллекций путем изъятия животных из природной среды без разрешений уполномоченного государственного органа;
      6) вывоз за пределы Республики Казахстан и ввоза на ее территорию зоологических коллекций видов животных, внесенных в приложения Конвенции о международной торговле видами дикой фауны и флоры, находящимися под угрозой исчезновения, и их отдельных экспонатов, без разрешения административного органа, выполняющего обязательства по данной Конвенции.
      10. Каждое незначительное нарушение соответствует 5 баллам, к ним относятся:
      1) отсутствие согласования уполномоченного органа на установку рыбозащитных устройств;
      2) использование рыбохозяйственных водоемов и (или) участков для целей аквакультуры без биологического обоснования;
      3) отсутствие или невыполнение условий разрешения уполномоченного государственного органа в области охраны, воспроизводства и использования животного мира на содержание и разведение в неволе или полувольных условиях редких и находящихся под угрозой исчезновения видов животных;
      4) вывоз за пределы Республики Казахстан и ввоз на ее территорию зоологических коллекций и их экспонатов, без разрешения уполномоченного органа;
      5) не проведение профилактических мероприятий с выращиваемым материалом.
      11. Сумма набранных баллов является основанием для отнесения объектов контроля в соответствующую группу риска:
      1) объекты контроля, набравшие по результатам проверок от 15 баллов и выше, относятся к группе высокого риска;
      2) объекты контроля, набравшие по результатам проверок 10 баллов, относятся к группе среднего риска;
      3) объекты контроля, набравшие по результатам проверок до 5 баллов, относятся к группе незначительного риска.
      12. Основаниями для первоочередности планирования проверок объектов контроля одного уровня риска являются:
      1) наибольшее количество выявленных нарушений на данном объекте контроля;
      2) факты гибели рыб и/или других водных животных;
      3) значимость нарушений допущенных при предыдущих проверках;
      4) наибольший срок давности проведения последней проверки.