Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулерді және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулерді іріктеу, сондай-ақ талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер шығындарының құрылымын айқындау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 13 маусымдағы № 214, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 18 маусымдағы № 605 және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 26 маусымдағы № 307 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 13 шiлдеде № 17195 болып тіркелді.

      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – Ұлттық экономика министрінің 26.03.2025 № 13, ҚР Қаржы министрінің 31.03.2025 № 140 және ҚР Ғылым және жоғары білім министрінің 04.04.2025 № 166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 246) тармақшасына және "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – Ұлттық экономика министрінің 26.03.2025 № 13, ҚР Қаржы министрінің 31.03.2025 № 140 және ҚР Ғылым және жоғары білім министрінің 04.04.2025 № 166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулерді және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулерді іріктеу, сондай-ақ талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер шығындарының құрылымын айқындау қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – Ұлттық экономика министрінің 26.03.2025 № 13, ҚР Қаржы министрінің 31.03.2025 № 140 және ҚР Ғылым және жоғары білім министрінің 04.04.2025 № 166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Макроэкономикалық талдау және болжамдау департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде қағаз және электрондық түрдегі оның көшірмесін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін жіберілуін;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
___________ Т. Сүлейменов

Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
______________ Б. Сұлтанов

Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
______________ Е. Сағадиев

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 13 маусымдағы
№ 214
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 18 маусымдағы
№ 605 және
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 26 маусымдағы
№ 307 бірлескен бұйрығымен
бекітілген

Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулерді және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулерді іріктеу, сондай-ақ талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер шығындарының құрылымын айқындау қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – Ұлттық экономика министрінің 26.03.2025 № 13, ҚР Қаржы министрінің 31.03.2025 № 140 және ҚР Ғылым және жоғары білім министрінің 04.04.2025 № 166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулерді және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулерді іріктеу, сондай-ақ талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер шығындарының құрылымын айқындау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 246) тармақшасына, "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес әзірленген және республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулерді (бұдан әрі – Зерттеулер) және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулерді (бұдан әрі – Бірлескен зерттеулер) іріктеу, сондай-ақ талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер шығындарының құрылымын айқындау тәртібін белгілейді және Зерттеулерді және Бірлескен зерттеулерді іріктеу кезінде оны мемлекеттік органдар қолданады.

      2. Осы Қағидалар сыртқы саясат мәселелері бойынша зерттеулерді қоспағанда, мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтерді қамтитын қорғаныс және жұмылдыру дайындығы саласындағы, сондай-ақ ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы зерттеулерге қолданылмайды.

      3. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар мен анықтамалар пайдаланылады:

      1) әлеуметтанушылық зерттеу – зерттеу нысанасын жан-жақты талдаумен сипатталатын әлеуметтік процестер мен құбылыстарды зерделеуге, сондай-ақ оларды кейіннен орын алған проблемаларды шешуде пайдалану үшін анық деректер алуға бағытталған зерттеу;

      2) бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі – бюджеттік бағдарламаларды жоспарлауға, негіздеуге, іске асыруға және нәтижелерге қол жеткізуге жауапты мемлекеттік орган;

      3) зерттеу нәтижесінің түпнұсқалық дәрежесі – зерттеу нәтижесінің тұтас көлеміне қатысты өзге көздерден алмай орындалған зерттеу нәтижесі үлесін (жаңашылдық және қайталанбау деңгейі) көрсететін зерттеу нәтижесінің сапасын бағалау көрсеткіші (пайызбен);

      4) талдамалық зерттеу – талдамалық әдістер негізінде экономиканың нақты сегментінде мемлекеттік міндеттерді шешу және мемлекеттік саясатты іске асыру үшін ұсыныстар әзірлеуге бағытталған зерттеу;

      5) шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеу – Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының шетелдік ұйымдармен ынтымақтастықта жүргізетін зерттеуі.

2-тарау. Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулерді және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулерді іріктеу тәртібі

      4. Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің тақырыптарын іріктеу Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан халқы Ассамблеясының және Қазақстан Республикасының Үкіметі Аппаратының тапсырмаларына, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасымен бекітілген талаптарға сәйкес негізделеді.

      5. Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулерді іріктеу бойынша ұсынымдар мен ұсыныстар әзірлеу үшін бюджет саясаты жөніндегі уәкілетті орган Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулердің және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулердің тақырыбын қарау мәселелері жөнінде комиссия (бұдан әрі – Комиссия) құрады.

      Комиссияның жұмыс органы – Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің құрылымдық бөлімшесі.

      6. Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің тақырыптарын іріктеу мынадай:

      елдің әлеуметтік-экономикалық дамуының аса маңызды ағымдағы міндеттерін шешу кезінде Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің уақтылылығы мен өзектілігі, сондай-ақ мақсаттары мен міндеттерінің, бастамашылық етілетін тақырыптарының орындылығы;

      Зерттеу мен Бірлескен зерттеуді әдіснамалық қамтамасыз етілуінің болуы және зерттеуде пайдалануға жоспарланған деректердің түпнұсқалығы (деректердің ресми көздерін көрсете отырып);

      Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің стратегиялық мақсаттармен интеграциялануы, Қазақстан Республикасындағы Мемлекеттік жоспарлау жүйесі (бұдан әрі – МЖЖ) құжаттарының нысаналы индикаторларына және/немесе нәтижелерінің көрсеткіштеріне, оның ішінде мемлекеттік органның даму жоспарына қол жеткізуге бағдарлануы;

      бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің қызметіне Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің жоспарланған нәтижелері мен ұсынымдарын имплементациялау;

      бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің функцияларымен, оның ішінде бюджеттік бағдарламалар әкімшілері ұсынған Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің тақырыптары арасында Зерттеу мен Бірлескен зерттеулер тақырыптарының мақсаттары мен міндеттерінің қайталануын болдырмау өлшемшарттары негізінде жүзеге асырылады.

      7. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылғы 20 наурыздан кешіктірмей тиісті жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулердің және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулердің жоспарланған/өзгертілген/қосымша тақырыптарының тізбесін (бұдан әрі – Тізбе) осы Қағидарларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қалыптастырады және оны бюджет саясаты жөніндегі уәкілетті органға қарауға жолдайды. Тізбеге әрбір зерттеу бойынша тиісті негіздемелермен бірге түсіндірме жазба қоса беріледі.

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің тақырыптарын айқындауы мемлекеттік саясатты іске асыру қажеттіліктеріне талдау жүргізу және зерттеуді іске асыру мүмкіндіктерін алдын ала бағалау негізінде жүзеге асырылады.

      8. Комиссияның жұмыс органы бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ұсынған Тізбелерге сәйкес жоспарланған кезеңнің алдындағы жылғы 30 наурызға дейінгі мерзімде осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тиісті жоспарлы кезеңге республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулер тақырыптарының жиынтық тізбесінің жобасын (бұдан әрі – Жиынтық тізбе жобасы) қалыптастырады және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің экономиканың тиісті салалары мен аяларының дамуына жетекшілік ететін құрылымдық бөлімшелеріне (бұдан әрі – Құрылымдық бөлімшелер) және "Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы Қазақстанның стратегиялық зерттеулер институты" республикалық мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі – ҚСЗИ) жолдайды.

      9. Құрылымдық бөлімшелер мен ҚСЗИ Жиынтық тізбе жобасы қарауға келіп түскен күннен бастап 10 жұмыс күні ішінде Комиссияның Жұмыс органынан осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық тізбе жобасына қорытындыны (бұдан әрі – Қорытынды) ұсынады.

      Құрылымдық бөлімшелер мен ҚСЗИ Қорытынды берген кезде Зерттеулер және Бірлескен зерттеулер тақырыптарының осы Қағидалардың 6-тармағында белгіленген өлшемшарттарға сәйкестігін қарайды.

      10. Жиынтық тізбе жобасында Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі бастама жасаған Зерттеудің және/немесе Бірлескен зерттеудің тақырыбы осы Қағидалардың 6-тармағында белгіленген өлшемшарттарға сәйкес келмеген жағдайда, Құрылымдық бөлімшелер мен ҚСЗИ еркін нысанда бюджеттік бағдарламалар әкімшісі мәлімдеген тақырып бойынша Зерттеуді және/немесе Бірлескен зерттеуді жүргізудің орынсыздығы туралы дәлелді негіздеме дайындайды.

      11. Комиссияның жұмыс органы Құрылымдық бөлімшелердің және/немесе ҚСЗИ Қорытындысын алғаннан кейін 3 жұмыс күні ішінде Құрылымдық бөлімшелердің және/немесе ҚСЗИ Қорытындысын қоса бере отырып, Құрылымдық бөлімшелердің және/немесе ҚСЗИ мақұлдауын алмаған Зерттеу және/немесе Бірлескен зерттеу тақырыбына бастама жасаған бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне хабарлама жібереді.

      12. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі Комиссияның Жұмыс органының хабарламасын алғаннан кейін 2 жұмыс күні ішінде осы тақырып бойынша зерттеу жүргізудің орынсыздығы туралы қорытындының тұжырымын Құрылымдық бөлімшелермен және/немесе ҚСЗИ-мен пысықтайды және Комиссияның Жұмыс органына электрондық пошта арқылы Зерттеудің және/немесе Бірлескен зерттеудің пысықталған тақырыбын осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұсынады.

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің пысықталған Зерттеу және/немесе Бірлескен зерттеу тақырыбын ұсынбауы осы тақырыпты Жиынтық тізбе жобасынан алып тастау үшін негіз болып табылады.

      13. Комиссияның Жұмыс органы Құрылымдық бөлімшелер мен ҚСЗИ қорытындыларын ескере отырып, Жиынтық тізбенің жобасы негізінде 10 жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тиісті жоспарлы кезеңге республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер мен шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулер тақырыптарының жиынтық тізбесін (бұдан әрі – Жиынтық тізбе) қалыптастырады.

      14. Комиссияның жұмыс органы жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылғы 25 мамырдан кешіктірмей осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес Жиынтық тізбені Комиссияның қарауына енгізуді қамтамасыз етеді.

      15. Комиссия Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің тақырыптарын іріктеу, сондай-ақ Жиынтық тізбені қалыптастыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу кезінде олардың осы Қағидалардың 6-тармағында белгіленген өлшемшарттарға сәйкестігін қарайды.

      Комиссияның Жиынтық тізбені қарауының қорытындысы бойынша Жұмыс органы Комиссия отырысының хаттамасын жасайды.

      16. Комиссияның жұмыс органы Комиссия Жиынтық тізбені мақұлдағаннан кейін жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылғы 1 маусымнан кешіктірмей мақұлданған Жиынтық тізбені қоса бере отырып, Комиссия отырысының хаттамасын бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне жібереді.

      17. Мақұлданған Жиынтық тізбені нақтылау мақұлданған Зерттеулер және Бірлескен зерттеулер тақырыптарының атауы өзгерген және/немесе бюджеттік бағдарламалар әкімшілері Зерттеулердің және Бірлескен зерттеулердің қосымша тақырыптарын ұсынған кезде осы Қағидаларда белгіленген талаптарды сақтай отырып жүзеге асырылады.

      Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері жоспарланатын кезеңнің бірінші жылындағы 20 наурыздан кешіктірмей осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бюджет саясаты жөніндегі уәкілетті органға өзгертілген және қосымша Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулер тақырыптарының тізбесін ұсынады.

      18. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі – Зерттеулерге тапсырыс беруші Зерттеулерді сатып алуды:

      1) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 41-бабына сәйкес мемлекеттік тапсырма шеңберінде;

      2) "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы" Заңға сәйкес мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде;

      3) "Мемлекеттік сатып алу туралы" Заңға сәйкес конкурстық негізде жүзеге асырады.

      19. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері жыл сайын, есептік жылдан кейінгі жылғы 20 наурыздан кешіктірмей бюджет саясаты жөніндегі уәкілетті органға зерттеулердің стратегиялық мақсаттармен интеграциялануы және зерттеулер нәтижелерінің МЖЖ құжаттарының нысаналы индикаторларына және/немесе нәтижелерінің көрсеткіштеріне қол жеткізуге бағдарлануы, зерттеулердің тиімділігін бағалау, алынған тікелей және жанама нәтижелер, зерттеу ұсынымдарының практикалық қолданылуы көрсетілген еркін нысандағы түсіндірме жазбаны қоса бере отырып, осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес 1-нысан бойынша өткен жыл бойынша іске асырылған Зерттеулер және Бірлескен зерттеулер жөнінде есептік ақпаратты ұсынады.

      20. Зерттеулер және Бірлескен зерттеулердің бастама жасалатын тақырыптарының орындылығы мен негізділігін, олардың елдің жалпы ұлттық басымдықтары мен стратегиялық әлеуметтік-экономикалық міндеттеріне сәйкестігін, жүргізілген зерттеулердің нәтижелілігін, қолданылу дәрежесін және жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған талдамалық деректер негізінде шешімдер қабылдауды, сондай-ақ зерттеулер жүргізу кезінде бюджет қаражатын тиімді және ұтымды пайдалануды Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне сәйкес бюджеттік бағдарламалар әкімшісі, жүргізілген Зерттеуге және Бірлескен зерттеуге бастама жасаушы қамтамасыз етеді.

      21. Бюджет саясаты жөніндегі уәкілетті орган жыл сайын, есептік жылдан кейінгі жылғы 25 мамырдан кешіктірмей Зерттеулердің және Бірлескен зерттеулердің нәтижелерін қолданбаған бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бойынша ақпаратты Комиссияның қарауына енгізуді қамтамасыз етеді

      22. Комиссияның Жұмыс органы Комиссия Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің нәтижелерін қолданбаған мемлекеттік органдардың басшыларын тыңдағаннан кейін келесі жоспарлы кезеңге арналған Жиынтық тізбені қалыптастыру және/немесе мақұлданған Жиынтық тізбені нақтылау кезінде есепке алу үшін талап етілмеген Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің тізбесін қалыптастырады.

      23. Зерттеулерді және Бірлескен зерттеулерді жүргізу аяқталғаннан кейін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері 10 жұмыс күні ішінде Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулердің нәтижелерін Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2017 жылғы 25 сәуірдегі № 461 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары мен жергілікті атқарушы органдарының, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің тапсырысы бойынша жүргізілетін, республикалық және жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын талдамалық, консалтингтік, әлеуметтанушылық және өзге де зерттеулердің, оның ішінде халықаралық ұйымдармен бірлескен зерттеулердің бірыңғай дерекқорын жүргізу қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15034 болып тіркелген) сәйкес Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары мен жергілікті атқарушы органдарының, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің тапсырысы бойынша жүргізілетін, республикалық және жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық, консалтингтік, әлеуметтанушылық және өзге де зерттеулердің, оның ішінде халықаралық ұйымдармен бірлескен зерттеулердің бірыңғай дерекқорына, сондай-ақ "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес қол жеткізу шектелген ақпаратты қоспағанда, зерттеулер нәтижелері туралы деректерді ресми интернет-ресурста орналастырады.

3-тарау. Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер мен шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулер нәтижелерінің түпнұсқалық дәрежесін айқындау тәртібі (плагиатқа тексеру)

      24. Зерттеулердің сапасын арттыру, сондай-ақ зияткерлік меншік құқықтарын сақтау мақсатында оның ішінде шет мемлекеттердің нормативтік-құқықтық актілерін, стандарттарын зерделеумен және талдаумен байланысты зерттеулерден басқа, Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулер нәтижелерінің түпнұсқалық дәрежесін айқындауға (плагиатқа тексеру) міндетті сараптамадан өтеді.

      25. Зерттеу және/немесе Бірлескен зерттеу тақырыбын жариялаған бюджеттік бағдарламалар әкімшісі және тікелей көрсетілетін қызметтердің өнім берушісі Зерттеулердің және Бірлескен зерттеулердің анықтығы мен түпнұсқалығын қамтамасыз етеді.

      26. Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулер нәтижелерінің түпнұсқалық дәрежесін айқындауға арналған тексеруді (плагиатқа тексеру) көрсетілетін қызметтің өнім берушісі Зерттеу және/немесе Бірлескен зерттеу нәтижелерін мәтінді пайдалануды (плагиатты) айқындаудың лицензиялық жүйеcі арқылы бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі – тапсырыс берушіге ұсынғанға дейін жүзеге асырады.

      27. Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулер нәтижелерінің түпнұсқалық дәрежесін айқындауға арналған тексеру (плагиатқа тексеру) мемлекеттік және орыс тілдеріндегі Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулер нәтижелері бойынша жүргізіледі.

      28. Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулер нәтижелерінің түпнұсқалық дәрежесіне қойылатын ең төменгі талаптар (плагиатқа тексеру) зерттеу нәтижесінің мемлекеттік және орыс тілдеріндегі бірегейлігінің кемінде 70% деңгейінде белгіленеді.

      29. Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулер нәтижелерін мәтінді пайдалануды (плагиатты) айқындаудың лицензиялық жүйеcі арқылы плагиатқа тексергеннен кейін көрсетілетін қызметтің өнім берушісі жүйенің түпнұсқалық, мәтінді пайдалану және дәйексөз келтіру пайызы көрсетілген есебін алады, бұл Тапсырыс беруші Зерттеу мен Бірлескен зерттеу нәтижелерін қабылдаған кезде орындалған көрсетілетін қызметтер актісіне міндетті қосымша болып табылады.

      30. Мәндер аса төмен болған кезде көрсетілетін қызметтердің өнім берушісі Зерттеу мен Бірлескен зерттеу нәтижесін міндетті түрде қайта өңдейді және бекітілген тақырып сақталған кезде көрсетілетін қызметтерді орындау туралы шартта белгіленген түпкілікті мерзімнің 10 жұмыс күніне дейін Зерттеулер мен Бірлескен зерттеулер нәтижелерінің түпнұсқалық дәрежесін айқындауға (плагиатқа тексеру) қайта тексеруге ұсынады.

      31. Зерттеулердің және Бірлескен зерттеулер нәтижелерінің түпнұсқалық дәрежесін айқындауға қайта тексеруді (плагиатқа тексеруді) орындаушы өз қаражаты есебінен жүргізеді.

4-тарау. Талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер шығындарының құрылымын айқындау тәртібі

      32. Зерттеулердің құны (баға белгілеу) Зерттеулерді жүргізуге тікелей байланысты мынадай шығындарды:

      1) зерттеуді жүзеге асыратын ұйымдар персоналының жалақысын;

      2) әлеуметтік салықты, Әлеуметтік сақтандырудың мемлекеттік қорына әлеуметтік аударымдарды, Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына жұмыс берушілердің аударымдарын;

      3) қосылған құн салығын;

      4) зерттеуді жүзеге асыратын ұйымдар персоналының іссапар шығыстарын (ел ішіндегі және (немесе) елден тыс жерлердегі қызметтік сапарлар);

      5) сыртқы сарапшыларды тартуды;

      6) зерттеу жүргізуге арналған материалдар санының пайдаланылғанын растайтын есеп-қисаптармен бірге материалдар (шығыс материалдары; кеңсе тауарлары; материалдық қор) сатып алуды;

      7) жүрген жолы көрсетілген көлік қызметтерін;

      8) полиграфиялық шығыстарды (бланк өнімдерін: сауалнамаларды, маршруттық парақтарды, карточкаларды, зерттеулер есептерін, тест тапсырмаларын тираждау, құжаттарды түптеу, тігу және өңдеу);

      9) курьерлік көрсетілетін қызметтерді (материалдарды жіберу);

      10) конференциялар, семинарлар, дөңгелек үстелдер өткізу үшін жалдау төлемақысын;

      11) банктің көрсетілетін қызметтерін;

      12) ақпараттық-коммуникациялық көрсетілетін қызметтерді (талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулердің нәтижелерін плагиатқа тексеруді, байланыс қызметтерін (қалааралық телефонмен сөйлесуді, телефондарға абоненттік төлемді, пошта-телеграф шығындарын, факсты, электрондық поштаны, интернетті) қоса алғанда);

      13) растайтын есеп-қисаптар бар және аударма беттерінің саны көрсетілетін аударма қызметтерін қамтиды.

      Өзіндік құнды қалыптастыру кезінде ұқсас шығындар бойынша www.goszakup.gov.kz порталынан орташа нарықтық баға ескеріледі.

      Зерттеулердің өзге де шығындары туындаған кезде бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері зерттеулердің құнын Бюджет кодексінің 34-бабының 5-тармағына сәйкес белгілейді.

      33. Зерттеулердің құнында (баға белгілеу) мынадай шығындар:

      1) ықтимал залалдарға резервтер қалыптастыру;

      2) өткен кезеңдердің өзге де борыштары мен залалдарын жабу;

      3) ақпараттық ілгерілету шығыстары (жарнама);

      4) демеушілік көмек;

      5) айыппұлдар, өсімпұлдар мен тұрақсыздық айыптары қамтылмайды.

  Республикалық бюджеттен
қаржыландырылатын
талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулерді
және шетелдік ұйымдармен
бірлескен зерттеулерді іріктеу,
сондай-ақ талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулер
шығындарының құрылымын
айқындау қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

      ____________________________________бойынша_______ жылдарға арналған

                  (мемлекеттік органның атауы)

республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулердің және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулердің жоспарланған/өзгертілген/қосымша тақырыптарының тізбесі

Р/с

Зерттеу тақырыбының атауы

Іске асыру жылдары

Жүргізілетін зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, өзектілігі және уақтылылығы, экономикалық орындылығы мен негізділігі

Зерттеу әдіснамасы және зерттеуде пайдалануға жоспарланатын деректер

Зерттеуден күтілетін нәтижелер, ұсынымдар және жоспарланатын оларды мемлекеттік органның қызметіне имплементациялау, зерттеудің стратегиялық мақсаттарымен интеграциялануы және зерттеудің Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының нысаналы индикаторларына және/немесе нәтижелер көрсеткіштеріне бағдарлануы

Өткен есептік кезең үшін жалғасатын және/немесе жыл сайын жүргізілетін зерттеулер бойынша нәтиже




1

2

3

4

5

6

7

8

9

1









2









Барлығы








  Республикалық бюджеттен
қаржыландырылатын
талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулерді
және шетелдік ұйымдармен
бірлескен зерттеулерді іріктеу,
сондай-ақ талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулер
шығындарының құрылымын
айқындау қағидаларына
2-қосымша

      Нысан

_______ жылдарға арналған республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулер тақырыптарының жиынтық тізбесінің жобасы

Р/с №

Зерттеу тақырыбының атауы

Іске асыру жылдары

Жүргізілетін зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, өзектілігі және уақтылылығы, экономикалық орындылығы мен негізділігі

Зерттеу әдіснамасы және зерттеуде пайдалануға жоспарланатын деректер

Зерттеуден күтілетін нәтижелер, ұсынымдар және оларды мемлекеттік органның қызметіне жоспарланатын имплементациялау, зерттеудің стратегиялық мақсаттармен интеграциялануы және зерттеудің Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының нысаналы индикаторларына және/немесе нәтижелер көрсеткіштеріне бағдарлануы




1

2

3

4

5

6

7

8

1








2








Барлығы







  Республикалық бюджеттен
қаржыландырылатын
талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулерді
және шетелдік ұйымдармен
бірлескен зерттеулерді іріктеу,
сондай-ақ талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулер
шығындарының құрылымын
айқындау қағидаларына
3-қосымша

      Нысан

_______жылдарға арналған республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулер тақырыптарының жиынтық тізбесінің жобасына қорытынды _______________________________________________________________________________ (Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі құрылымдық бөлімшесінің атауы/ҚСЗИ)

Р/с №

Зерттеу тақырыбының атауы

Іске асыру жылдары

Жүргізілетін зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, өзектілігі және уақтылылығы, экономикалық орындылығы мен негізділігі

Зерттеу әдіснамасы және зерттеуде пайдалануға жоспарланатын деректер

Зерттеуден күтілетін нәтижелер, ұсынымдар және оларды мемлекеттік органның қызметіне жоспарланатын имплементациялау, зерттеудің стратегиялық мақсаттармен интеграциялануы және зерттеудің Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының нысаналы индикаторларына және/немесе нәтижелер көрсеткіштеріне бағдарлануы

Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі құрылымдық бөлімшелерінің және Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Қазақстанның стратегиялық зерттеулер институтының қорытындысы
(қолдау табады немесе қолдау таппайды). Мәлімделген тақырыптар қолдау таппаған жағдайда негіздеме ұсынылуға тиіс




1

2

3

4

5

6

7

8

9

1









2









Барлығы








  Республикалық бюджеттен
қаржыландырылатын
талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулерді
және шетелдік ұйымдармен
бірлескен зерттеулерді іріктеу,
сондай-ақ талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулер
шығындарының құрылымын
айқындау қағидаларына
4-қосымша

      Нысан

Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ұсынатын талдамалық және әлеуметтанушылық тақырыптар бойынша зерттеулер жүргізудің орындылығын қарау мәселелері жөніндегі комиссияның қорытындысын қалыптастыру үшін_______ жылдарға арналған республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулер тақырыптарының жиынтық тізбесі

Р/с

Зерттеу тақырыбының атауы

Іске асыру жылдары

Жүргізілетін зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, өзектілігі және уақтылылығы, экономикалық орындылығы мен негізділігі

Зерттеу әдіснамасы және зерттеуде пайдалануға жоспарланатын деректер

Зерттеуден күтілетін нәтижелер, ұсынымдар және оларды мемлекеттік органның қызметіне жоспарланатын имплементациялау, зерттеудің стратегиялық мақсаттармен интеграциялануы және зерттеудің Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының нысаналы индикаторларына және/немесе нәтижелер көрсеткіштеріне бағдарлануы

Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі құрылымдық бөлімшелерінің, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Қазақстанның стратегиялық зерттеулер институтының қорытындылары
ескерілген Комиссия қорытындысы




1

2

3

4

5

6

7

8

9

1









2









Барлығы








  Республикалық бюджеттен
қаржыландырылатын
талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулерді
және шетелдік ұйымдармен
бірлескен зерттеулерді іріктеу,
сондай-ақ талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулер
шығындарының құрылымын
айқындау қағидаларына
5-қосымша

      1-нысан

  Әкімшілік деректерді
жинауға арналған нысан

      Ұсынылады: Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігіне

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысан орналастырылған интернет-ресурс: www.gov.kz./memleket/economy

      Әкімшілік нысанның атауы: Іске асырылған республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулер бойынша есептік ақпарат

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысанның индексі: 1-АСИ

      Кезеңділік: жылдық

      Есептік кезең: 20__ жыл

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысанды ұсынатын адамдар тобы: республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулердің және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулердің тақырыптарын мәлімдеген орталық мемлекеттік органдар/бюджеттік бағдарламалар әкімшілері

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысанды ұсыну мерзімі: жыл сайын, есептік жылдан кейінгі жылғы 20 наурызға дейін

БСН



      Жинау әдісі: электронды түрде

Р/с

Зерттеу тақырыбының атауы

Зерттеудің құны, мың теңге, зерттеуді сатып алу тәсілі
(мемлекеттік тапсырма, әлеуметтік тапсырыс, конкурс)

Жүргізілген зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, өзектілігі және уақтылылығы

Алынған ұсынымдар, зерттеу нәтижелері

Алынған ұсынымдар мен нәтижелерді мемлекеттік органның қызметінде қолдану, зерттеудің стратегиялық мақсаттармен интеграциялануы және зерттеудің Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының нысаналы индикаторларына және/немесе нәтижелер көрсеткіштеріне бағдарлануы

Алынған ұсынымдар мен нәтижелердің мемлекеттік органның қызметінде қолданылмау себептері

"Әділет" Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі базасындағы
республикалық және жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық, консалтингтік,әлеуметтанушылық және өзге де зерттеулердің бірыңғай дерекқорында орналастыру туралы, сондай-ақ зерттеудің түпнұсқалық дәрежесі туралы ақпарат

1

2

3

4

5

6

7

8

1








2








Барлығы







      Атауы                                           Мекенжайы

      Наименование ____________________             Адрес___________________________

      _______________________________                   __________________________

      Телефоны

      Телефон ______________________________________________________

      Электрондық пошта мекенжайы/ Адрес электронной почты _

      _____________________________________________________________

      Орындаушы

      Исполнитель___________________________________ _______________

      тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) қолы, телефон

      фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись, телефон

      Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам

      Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности

      ______________________________________________________________

      ______________________________________________________________

      тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) қолы

      фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись

      Мөрдің орны

      Место для печати ___________________________________________

  "______(мемлекеттік органның
атауы) бойынша 20 жылы іске
асырылған республикалық
бюджеттен
қаржыландырылатын
талдамалық және
әлеуметтанушылық зерттеулер
және шетелдік ұйымдармен
бірлескен зерттеулер бойынша
есептік ақпарат" нысанына
қосымша

"Іске асырылған республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулер бойынша есептік ақпарат" әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысанын толтыру жөнінде түсіндірме (1-АСИ индексі, кезеңділігі жылдық)

      1. "_____________(мемлекеттік органның атауы) бойынша 20 жылы іске асырылған республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулер бойынша есептік ақпарат" әкімшілік деректерін жинауға арналған нысанының (бұдан әрі – Нысан) 1-бағанында реттік нөмір көрсетіледі.

      2. Нысанның 2-бағанында зерттеу тақырыбының атауы көрсетіледі.

      3. Нысанның 3-бағанында зерттеудің құны, мың теңге, зерттеуді сатып алу тәсілі (мемлекеттік тапсырма, әлеуметтік тапсырыс, конкурс) көрсетіледі.

      4. Нысанның 4-бағанында жүргізілген зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, өзектілігі және уақтылылығы көрсетіледі.

      5. Нысанның 5-бағанында алынған ұсынымдар, зерттеу нәтижелері көрсетіледі.

      6. Нысанның 6-бағанында алынған ұсынымдар мен нәтижелерді мемлекеттік органның қызметінде қолдану, зерттеудің стратегиялық мақсаттармен интеграциялануы және зерттеудің Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының нысаналы индикаторларына және/немесе нәтижелер көрсеткіштеріне бағдарлануы көрсетіледі.

      7. Нысанның 7-бағанында алынған ұсынымдар мен нәтижелердің мемлекеттік органның қызметінде қолданылмау себептері көрсетіледі.

      8. Нысанның 8-бағанында "Әділет" Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі базасындағы республикалық және жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық, консалтингтік, әлеуметтанушылық және өзге де зерттеулердің бірыңғай дерекқорында орналастыру туралы, сондай-ақ зерттеудің түпнұсқалық дәрежесі туралы ақпарат көрсетіледі.

Об утверждении Правил отбора аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями, а также определения структуры затрат аналитических и социологических исследований

Совместный приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 13 июня 2018 года № 214, Министра финансов Республики Казахстан от 18 июня 2018 года № 605 и Министра образования и науки Республики Казахстан от 26 июня 2018 года № 307. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 июля 2018 года № 17195.

      Сноска. Заголовок - в редакции совместного приказа Заместителя Премьер-Министра – Министра национальной экономики РК от 26.03.2025 № 13, Министра финансов РК от 31.03.2025 № 140 и Министра науки и высшего образования РК от 04.04.2025 № 166 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 246) пункта 15 Положения о Министерстве национальной экономики Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011, и подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" ПРИКАЗЫВАЕМ:

      Сноска. Преамбула – в редакции совместного приказа Заместителя Премьер-Министра – Министра национальной экономики РК от 26.03.2025 № 13, Министра финансов РК от 31.03.2025 № 140 и Министра науки и высшего образования РК от 04.04.2025 № 166 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила отбора аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями, а также определения структуры затрат аналитических и социологических исследований.

      Сноска. Пункт 1 – в редакции совместного приказа Заместителя Премьер-Министра – Министра национальной экономики РК от 26.03.2025 № 13, Министра финансов РК от 31.03.2025 № 140 и Министра науки и высшего образования РК от 04.04.2025 № 166 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Департаменту макроэкономического анализа и прогнозирования Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Т. Сулейменов
      Министр финансов
Республики Казахстан
Б. Султанов
      Министр образования и науки
Республики Казахстан
Е. Сагадиев

  Утверждены
совместным приказом
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 13 июня 2018 года № 214
Министра финансов
Республики Казахстан
от 18 июня 2018 года № 605
и Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 26 июня 2018 года № 307

Правила отбора аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями, а также определения структуры затрат аналитических и социологических исследований

      Сноска. Правила – в редакции совместного приказа Заместителя Премьер-Министра – Министра национальной экономики РК от 26.03.2025 № 13, Министра финансов РК от 31.03.2025 № 140 и Министра науки и высшего образования РК от 04.04.2025 № 166 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила отбора аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями, а также определения структуры затрат аналитических и социологических исследований (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 246) пункта 15 Положения о Министерстве национальной экономики Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011, подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" и устанавливает порядок отбора аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета (далее – Исследования), и совместных исследований с зарубежными организациями (далее – Совместные исследования), а также определения структуры затрат аналитических и социологических исследований и применяются государственными органами при отборе Исследований и Совместных исследований.

      2. Настоящие Правила не распространяются на исследования в сфере обороны и мобилизационной подготовки, содержащих сведения, составляющие государственные секреты, а также в сфере обеспечения национальной безопасности, за исключением исследований по вопросам внешней политики.

      3. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия и определения:

      1) социологическое исследование – исследование, направленное на изучение социальных процессов и явлений, характеризующееся всесторонним анализом предмета исследования, а также получение достоверных данных для их последующего использования в решении существующих проблем;

      2) администратор бюджетных программ – государственный орган, ответственный за планирование, обоснование, реализацию и достижение результатов бюджетных программ;

      3) степень оригинальности результата исследования – показатель (в процентах) оценки качества результата исследования, отражающий долю результата исследования, выполненную без заимствований (уровень новизны и неповторимости), по отношению ко всему объему результата исследования;

      4) аналитическое исследование – исследование, направленное на выработку предложений для решения государственных задач и реализации государственной политики в конкретном сегменте экономики на основе аналитических методов;

      5) совместное исследование с зарубежными организациями – исследование, проводимое государственными органами Республики Казахстан в сотрудничестве с зарубежными организациями.

Глава 2. Порядок отбора аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями

      4. Отбор тематики Исследований и Совместных исследований основывается на поручениях Президента Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, Ассамблеи народа Казахстана и Аппарата Правительства Республики Казахстан, а также в соответствии с требованиями, установленными законодательством Республики Казахстан.

      5. Для выработки рекомендаций и предложений по отбору Исследований и Совместных исследований уполномоченным органом по бюджетной политике создается Комиссия по вопросам рассмотрения тематики аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями (далее – Комиссия).

      Рабочий орган Комиссии – структурное подразделение Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      6. Отбор тем Исследований и Совместных исследований осуществляется на основании следующих критериев:

      своевременность и актуальность, а также целесообразность целей и задач, инициируемых тем Исследований и Совместных исследований при решении наиболее важных текущих задач социально-экономического развития страны;

      наличие методологического обеспечения Исследования и Совместного исследования и подлинности данных (с указанием официальных источников данных), планируемых к использованию в исследовании;

      интегрированность Исследований и Совместных исследований со стратегическими целями, ориентированность на достижение целевых индикаторов и/или показателей результатов документов Системы государственного планирования в Республике Казахстан (далее – документы СГП), в том числе плана развития государственного органа;

      имплементация в деятельность администратора бюджетных программ планируемых результатов и рекомендаций Исследований и Совместных исследований;

      исключение дублирования тем, целей и задач Исследований и Совместных исследований с функциями администраторов бюджетных программ, в том числе между темами Исследований и Совместных исследований, представленными администраторами бюджетных программ.

      7. Администраторы бюджетных программ не позднее 20 марта года, предшествующего планируемому периоду, формируют перечень планируемых/измененных/дополнительных тем аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями на соответствующий плановый период (далее – Перечень) по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам и направляют его на рассмотрение в уполномоченный орган по бюджетной политике. К Перечню прилагается пояснительная записка с соответствующими обоснованиями по каждому исследованию.

      Определение тематики Исследований и Совместных исследований администраторами бюджетных программ осуществляется на основе проведения анализа потребностей в реализации государственной политики и предварительной оценки возможностей реализации исследования.

      8. Рабочий орган Комиссии согласно представленных администраторами бюджетных программ Перечней, в срок до 30 марта года, предшествующего планируемому периоду, формирует проект сводного перечня тем аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями на соответствующий плановый период (далее – проект Сводного перечня) по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам и направляет в структурные подразделения Министерства национальной экономики Республики Казахстан, курирующие развитие соответствующих отраслей и сфер экономики (далее – Структурные подразделения) и республиканское государственное учреждение "Казахстанский институт стратегических исследований при Президенте Республики Казахстан" (далее – КИСИ).

      9. Структурные подразделения и КИСИ в течение 10 рабочих дней со дня поступления на рассмотрение проекта Сводного перечня представляют в Рабочий орган Комиссии заключение к проекту Сводного перечня (далее – Заключение) по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      Структурные подразделения и КИСИ при предоставлении Заключения рассматривают темы Исследований и Совместных исследований на соответствие критериям, установленным в пункте 6 настоящих Правил.

      10. В случае несоответствия, инициируемого администратором бюджетных программ темы Исследования и/или Совместного исследования в проекте Сводного перечня, критериям, установленным в пункте 6 настоящих Правил, Структурными подразделениями и КИСИ в произвольной форме составляется мотивированное обоснование о нецелесообразности проведения Исследования и/или Совместного исследования по заявленной администратором бюджетных программ теме.

      11. Рабочий орган Комиссии в течение 3 рабочих дней после получения Заключений Структурных подразделений и/или КИСИ направляет уведомление администратору бюджетных программ, инициировавшему тему Исследования и/или Совместного исследования, которое не получило одобрение Структурных подразделений и/или КИСИ, с приложением Заключения Структурных подразделений и/или КИСИ.

      12. Администратор бюджетных программ в течение 2 рабочих дней после получения уведомления Рабочего органа Комиссии отрабатывает со Структурными подразделениями и/или КИСИ выводы Заключения о нецелесообразности проведения исследования по данной теме и предоставляет посредством электронной почты в Рабочий орган Комиссии доработанную тему Исследования и/или Совместного исследования по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Непредоставление администратором бюджетных программ доработанной темы Исследования и/или Совместного исследования является основанием для исключения данной темы из проекта Сводного перечня.

      13. Рабочий орган Комиссии на основе проекта Сводного перечня с учетом заключений Структурных подразделений и КИСИ, в течение 10 рабочих дней формирует сводный перечень тем аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями на соответствующий плановый период (далее – Сводный перечень) по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      14. Рабочий орган Комиссии не позднее 25 мая года, предшествующего планируемому периоду, обеспечивает внесение на рассмотрение Комиссии Сводного перечня, согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      15. Комиссия при отборе тем Исследований и Совместных исследований, а также выработке предложений по формированию Сводного перечня, рассматривает их на соответствие критериям, установленным в пункте 6 настоящих Правил.

      По итогам рассмотрения Комиссией Сводного перечня, Рабочий орган составляет протокол заседания Комиссии.

      16. Рабочий орган Комиссии после одобрения Комиссией Сводного перечня, не позднее 1 июня года, предшествующего планируемому периоду, направляет администраторам бюджетных программ протокол заседания Комиссии с приложением одобренного Сводного перечня.

      17. Уточнение одобренного Сводного перечня осуществляется при изменении наименования одобренных тем Исследований и Совместных исследований и/или предоставлении администраторами бюджетных программ дополнительных тем Исследований и Совместных исследований, с соблюдением требований, установленных настоящими Правилами.

      Администраторы бюджетных программ не позднее 20 марта первого года, планируемого периода, представляют в уполномоченный орган по бюджетной политике перечень измененных и дополнительных тем Исследований и Совместных исследований по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      18. Администратор бюджетных программ – заказчик Исследований осуществляет закуп Исследований:

      1) в рамках государственного задания в соответствии со статьей 41 Бюджетного кодекса Республики Казахстан;

      2) в рамках государственного социального заказа в соответствии с Законом "О государственном социальном заказе, государственном заказе на реализацию стратегического партнерства, грантах и премиях для неправительственных организаций в Республике Казахстан";

      3) на конкурсной основе в соответствии с Законом "О государственных закупках".

      19. Администраторы бюджетных программ ежегодно не позднее 20 марта года, следующего за отчетным, представляют в уполномоченный орган по бюджетной политике отчетную информацию по реализованным Исследованиям и Совместным исследованиям за прошедший год, по форме 1 согласно приложению 5 к настоящим Правилам, с приложением в произвольной форме пояснительной записки с указанием интегрированности исследований со стратегическими целями и ориентированностью результатов исследований на достижение целевых индикаторов и/или показателей результатов документов СГП, оценки эффективности исследований, полученных прямых и косвенных результатов, практического применения рекомендаций исследований.

      20. Целесообразность и обоснованность инициируемых тем Исследований и Совместных исследований, их соответствие общенациональным приоритетам и стратегическим социально-экономическим задачам страны, результативность, степень применения проведенных исследований и принятие решений на основе аналитических данных, полученных в результате проведенных исследований, а также эффективное и рациональное использование бюджетных средств при проведение исследований обеспечивается администратором бюджетных программ, инициатором проведенного Исследования и/или Совместного исследования в соответствии с Бюджетным Кодексом Республики Казахстан.

      21. Уполномоченный орган по бюджетной политике ежегодно не позднее 25 мая года, следующего за отчетным, обеспечивает внесение информации по администраторам бюджетных программ, не применивших результаты Исследований и Совместных исследований, на рассмотрение Комиссии.

      22. Рабочий орган Комиссии после заслушивания Комиссией руководителей государственных органов, не применивших результаты Исследований и Совместных исследований, формирует перечень невостребованных Исследований и Совместных исследований для учета при формировании Сводного перечня на следующий плановый период и/или уточнении одобренного Сводного перечня.

      23. После завершения проведения Исследований и Совместных исследований администраторы бюджетных программ в течение 10 рабочих дней направляют результаты Исследований и Совместных исследований для размещения в Единой базе данных аналитических, консалтинговых, социологических и иных исследований, финансируемых из республиканского и местного бюджета, проводимых по заказу государственных органов и местных исполнительных органов Республики Казахстан, их подведомственных организаций, субъектов квазигосударственного сектора, в том числе Совместных исследований с международными организациями, в соответствии с Правилами ведения единой базы данных аналитических, консалтинговых, социологических и иных исследований, финансируемых из республиканского и местного бюджета, проводимых по заказу государственных органов и местных исполнительных органов Республики Казахстан, их подведомственных организаций, субъектов квазигосударственного сектора, в том числе совместных исследований с международными организациями, утвержденными приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 25 апреля 2017 года № 461 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 15034), а также данные о результатах исследований на официальном интернет-ресурсе, за исключением информации с ограниченным доступом, в соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан "О доступе к информации".

Глава 3. Порядок определения степени оригинальности результатов аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями (проверка на плагиат)

      24. В целях повышения качества исследований, а также соблюдения прав интеллектуальной собственности результаты Исследований и Совместных исследований проходят обязательную экспертизу на определение степени оригинальности результатов (проверка на плагиат) Исследований и Совместных исследований, кроме исследований, связанных с изучением и анализом нормативно-правовых актов, стандартов, в том числе зарубежных государств.

      25. Администратор бюджетных программ, заявивший тему Исследования и/или Совместного исследования, и непосредственно поставщик услуг обеспечивают достоверность и оригинальность результатов Исследований и Совместных исследований.

      26. Проверка на определение степени оригинальности результатов (проверка на плагиат) Исследований и Совместных исследований осуществляется поставщиком услуг до предоставления результатов Исследования и/или Совместного исследования заказчику – администратору бюджетных программ посредством лицензионной системы обнаружения заимствований (плагиата).

      27. Проверка на определение степени оригинальности результатов (проверка на плагиат) Исследований и Совместных исследований проводится по результатам Исследований и Совместных исследований на государственном и русском языках.

      28. Минимальные требования к степени оригинальности результатов (проверка на плагиат) Исследований и Совместных исследований устанавливаются на уровне не менее 70 % уникальности результата исследования на государственном и русском языках.

      29. После проверки результатов Исследований и Совместных исследований на плагиат посредством лицензионной системы обнаружения заимствований (плагиата) поставщик услуг получает отчет системы с указанием процента оригинальности, заимствования и цитирования, который является обязательным приложением к акту выполненных услуг при принятии результатов Исследования и Совместного исследования заказчиком.

      30. При более низких значениях результат Исследования и Совместного исследования в обязательном порядке перерабатывается поставщиком услуг и представляется к повторной проверке на определение степени оригинальности результатов (проверка на плагиат) Исследований и Совместных исследований до 10 рабочих дней окончательного срока, установленного в договоре о выполнении услуг, при сохранении утвержденной темы.

      31. Повторная проверка на определение степени оригинальности результатов (проверка на плагиат) Исследований и Совместных исследований проводится исполнителем за счет собственных средств.

Глава 4. Порядок определения структуры затрат аналитических и социологических исследований

      32. В стоимость (ценообразование) Исследований включаются следующие затраты, связанные непосредственно с проведением Исследований:

      1) заработная плата персонала организаций, осуществляющих исследования;

      2) социальный налог, социальные отчисления в Государственный фонд социального страхования, отчисления работодателей в Фонд социального медицинского страхования;

      3) налог на добавленную стоимость;

      4) командировочные расходы персонала организаций, осуществляющих исследования (служебные разъезды внутри страны и (или) за пределы страны);

      5) привлечение внешних экспертов;

      6) приобретение материалов (расходные материалы; канцелярские товары; материальный запас) с подтверждающими расчетами использования данного количества материалов на проведение исследования;

      7) транспортные услуги с указанием километража;

      8) полиграфические расходы (тиражирование бланочной продукции: анкет, маршрутных листов, карточек, отчетов исследований, тестовых заданий, переплет, подшивка и обработка документов);

      9) курьерские услуги (рассылка материалов);

      10) арендная плата для проведения конференций, семинаров, круглых столов;

      11) банковские услуги;

      12) информационно-коммуникационные услуги (включая проверку результатов аналитических и социологических исследований на плагиат, услуги связи (междугородние телефонные переговоры, абонентская плата за телефоны, почтово-телеграфные затраты, факс, электронная почта, интернет));

      13) переводческие услуги с подтверждающими расчетами и указанием количества страниц перевода.

      При формировании себестоимости учитывается среднерыночная цена из портала www.goszakup.gov.kz по аналогичным затратам.

      При возникновении иных затрат Исследований администраторы бюджетных программ устанавливают стоимость исследований в соответствии с пунктом 5 статьи 34 Бюджетного кодекса.

      33. В стоимость (ценообразование) Исследований не могут включаться следующие затраты:

      1) формирование резервов на возможные убытки;

      2) покрытие прочих долгов и убытков прошлых периодов;

      3) расходы по информационному продвижению (реклама);

      4) спонсорская помощь;

      5) штрафы, пени и неустойки.

  Приложение 1
к Правилам отбора аналитических
и социологических исследований,
финансируемых из республиканского
бюджета, и совместных исследований
с зарубежными организациями,
а также определения структуры
затрат аналитических
и социологических исследований
  Форма

Перечень планируемых/измененных/дополнительных тем аналитических
и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета,
и совместных исследований с зарубежными организациями на _______годы
по __________________________________________
(наименование государственного органа)


п/п

Наименование темы исследования

Годы реализации

Цели и задачи, актуальность и своевременность, экономическая целесообразность и обоснованность проводимого исследования

Методология исследования и данные, планируемые к использованию в исследовании

Ожидаемые результаты исследования, рекомендации и планируемая их имплементация в деятельность государственного органа, интегрированность исследования со стратегическими целями и ориентированность исследования на достижение целевых индикаторов и/или показателей результатов документов Системы государственного планирования

Результат по продолжающим и/или ежегодно проводящим исследованиям за прошедший отчетный период




1

2

3

4

5

6

7

8

9

1









2









Всего








  Приложение 2
к Правилам отбора аналитических
и социологических исследований,
финансируемых из республиканского
бюджета, и совместных исследований
с зарубежными организациями,
а также определения структуры
затрат аналитических
и социологических исследований
  Форма

Проект сводного перечня тем исследований, и совместных исследований
на соответствующий плановый период тем аналитических и социологических
исследований, финансируемых из республиканского бюджета,
и совместных исследований с зарубежными организациями на _______годы

№ п/п

Наименование темы исследования

Годы реализации

Цели и задачи, актуальность и своевременность, экономическая целесообразность и обоснованность проводимого исследования

Методология исследования и данные, планируемые к использованию в исследовании

Ожидаемые результаты исследования, рекомендации и планируемая их имплементация в деятельность государственного органа, интегрированность исследования со стратегическими целями и ориентированность исследования на достижение целевых индикаторов и/или показателей результатов документов Системы государственного планирования




1

2

3

4

5

6

7

8

1








2








Всего







  Приложение 3
к Правилам отбора аналитических
и социологических исследований,
финансируемых из республиканского
бюджета, и совместных исследований
с зарубежными организациями,
а также определения структуры
затрат аналитических
и социологических исследований
  Форма

Заключение ________________________________________________________________
(наименование структурного подразделения Министерства национальной экономики
Республики Казахстан /КИСИ) к проекту сводного перечня тем аналитических
и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета,
и совместных исследований с зарубежными организациями на _______годы


п/п

Наименование темы исследования

Годы реализации

Цели и задачи, актуальность и своевременность, экономическая целесообразность и обоснованность проводимого исследования

Методология исследования и данные, планируемые к использованию в исследовании

Ожидаемые результаты исследования, рекомендации и планируемая их имплементация в деятельность государственного органа, интегрированность исследования со стратегическими целями и ориентированность исследования на достижение целевых индикаторов и/или показателей результатов документов Системы государственного планирования

Заключение структурных подразделений Министерства национальной экономики Республики Казахстан и Казахстанского института стратегических исследований при Президенте Республики Казахстан
(поддерживается или не поддерживается).
В случае не поддержки заявленных тем необходимо представить обоснование




1

2

3

4

5

6

7

8

9

1









2









Всего








  Приложение 4
к Правилам отбора аналитических
и социологических исследований,
финансируемых из республиканского
бюджета, и совместных исследований
с зарубежными организациями,
а также определения структуры
затрат аналитических
и социологических исследований
  Форма

Сводный перечень тем аналитических и социологических исследований,
финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований
с зарубежными организациями на _____годы для формирования заключения Комиссии
по вопросам рассмотрения целесообразности проведения исследований по темам
аналитических и социологических, предлагаемым администраторами республиканских бюджетных программ

№ п/п

Наименование темы исследования

Годы реализации

Цели и задачи, актуальность и своевременность, экономическая целесообразность и обоснованность проводимого исследования

Методология исследования и данные, планируемые к использованию в исследовании

Ожидаемые результаты исследования, рекомендации и планируемая их имплементация в деятельность государственного органа, интегрированность исследования со стратегическими целями и ориентированность исследования на достижение целевых индикаторов и/или показателей результатов документов Системы государственного планирования

Заключение Комиссии с учетом заключений структурных подразделений Министерства национальной экономики Республики Казахстан, Казахстанского института стратегических исследований при Президенте Республики Казахстан




1

2

3

4

5

6

7

8

9

1









2









Всего








  Приложение 5
к Правилам отбора аналитических
и социологических исследований,
финансируемых из республиканского
бюджета, и совместных исследований
с зарубежными организациями,
а также определения структуры
затрат аналитических
и социологических исследований
  Форма 1
  Форма,
предназначенная для сбора
административных данных

      Представляется: в Министерство национальной экономики Республики Казахстан

      Форма, предназначенная для сбора административных данных на безвозмездной основе, размещена на интернет-ресурсе: www.gov.kz./memleket/economy

      Наименование административной формы: Отчетная информация по реализованным аналитическим и социологическим исследованиям, финансируемым из республиканского бюджета, и совместным исследованиям с зарубежными организациями

      Индекс формы, предназначенной для сбора административных данных на безвозмездной основе: 1-АСИ

      Периодичность: годовая

      Отчетный период: 20__ год

      Круг лиц, представляющих форму, предназначенную для сбора административных данных на безвоздмездной основе: центральные государственные органы/администраторы бюджетных программ, заявившие темы аналитических и социологических исследований, финансируемых из республиканского бюджета, и совместных исследований с зарубежными организациями

      Срок представления формы, предназначенной для сбора административных данных на безвозмездной основе: ежегодно до 20 марта года, следующего за отчетным

БИН:



      Метод сбора: в электронном виде


п/п

Наименование темы исследования

Стоимость исследования, тыс. тенге,
способ закупа исследования (государственное задание, социальный заказ, конкурс)

Цели, задачи, актуальность и своевременность проведенного исследования

Полученные рекомендации, результаты исследования

Применение полученных рекомендаций и результатов в деятельности государственного органа, интегрированность исследования со стратегическими целями и ориентированность исследования на достижение целевых индикаторов и/или показателей результатов документов Системы государственного планирования

Причины неприменения полученных рекомендаций и результатов в деятельности государственного органа

Информация о размещении в единой базе данных аналитических, консалтинговых, социологических и иных исследований, финансируемых из республиканского и местного бюджета на базе информационно-правовой системы нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет", а также о степени оригинальности исследования

1

2

3

4

5

6

7

8

1








2








Всего








Атауы
Наименование ____________________________
____________________________

Мекенжайы
Адрес_______________________
____________________________

      Телефоны
Телефон ______________________________________________________
Электрондық пошта мекенжайы/
Адрес электронной почты _______________________________________
Орындаушы
Исполнитель ___________________________________ _______________
тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда) қолы,
телефон фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись, телефон
Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам
Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности
______________________________________________________________
______________________________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда) қолы
фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись
Мөрдің орны
Место для печати ______________________________________________

  Приложение к форме
"Отчетная информация
по реализованным аналитическим
и социологическим исследованиям,
финансируемым из республиканского
бюджета, и совместным
исследованиям с зарубежными
организациями за 20__ год по
(наименование
государственного органа)"

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных на безвоздмездной основе
"Отчетная информация по реализованным аналитическим и социологическим
исследованиям, финансируемым из республиканского бюджета, и совместным
исследованиям с зарубежными организациями"
(индекс 1-АСИ, периодичность годовая)

      1. В графе 1 формы, предназначенной для сбора административных данных "Отчетная информация по реализованным аналитическим и социологическим исследованиям, финансируемым из республиканского бюджета, и совместным исследованиям с зарубежными организациями за 20__ год по (наименование государственного органа)" (далее – Форма) указывается порядковый номер.

      2. В графе 2 формы указывается наименование темы исследования.

      3. В графе 3 формы указывается стоимость исследования, тыс. тенге, способ закупа исследования (государственное задание, социальный заказ, конкурс).

      4. В графе 4 формы указывается цели, задачи, актуальность и своевременность проведенного исследования.

      5. В графе 5 формы указывается полученные рекомендации, результаты исследования.

      6. В графе 6 формы указывается применение полученных рекомендаций и результатов в деятельности государственного органа, интегрированность исследования со стратегическими целями и ориентированность исследования на достижение целевых индикаторов и/или показателей результатов документов Системы государственного планирования.

      7. В графе 7 формы указывается причины неприменения полученных рекомендаций и результатов в деятельности государственного органа.

      8. В графе 8 формы указывается информация о размещении в единой базе данных аналитических, консалтинговых, социологических и иных исследований, финансируемых из республиканского и местного бюджета на базе информационно-правовой системы нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет", а также о степени оригинальности исследования.