Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 14.04.2021 № 40 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
БҰЙЫРАМЫН:
1. "Бизнесті жүргізу жеңілдігі бойынша өңірлер мен қалалар рейтингісін жүргізу жөніндегі әдістемені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 11 сәуірдегі № 149 бұйрығына (2018 жылғы 20 сәуірде Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16787 болып тіркелген, Нормативтік құқықтық актілердің эталондық бақылау банкінде 2018 жылғы 27 сәуірде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бизнесті жүргізу жеңілдігі бойынша өңірлер мен қалалар рейтингісін жүргізу жөніндегі әдістемеде:
3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"3. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) мен "Экономикалық зерттеулер институты" акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Институт) арасында жасалған шарт негізінде Қазақстан Республикасының өңірлерінде рейтинг жүргізу бойынша зерттеу жүргізіледі, ол мынадай 2 кезеңді қамтиды:
1) Қазақстан Республикасы өңірлеріндегі рейтинг әдіснамасының имплементациясы, бұл ретте:
осы Әдістемеге 1-қосымшада көрсетілген облыстар, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары, аудандар мен облыстық маңызы бар қалалар респонденттерінің іріктемесіне сәйкес өңірлерде кәсіпкерлерге пікіртерім жүргізу арқылы далалық зерттеу жүргізу;
Қазақстан Республикасы Президентінің 2017 жылғы 24 қарашадағы № 590 Жарлығымен бекітілген Бизнесті жүргізу жеңілдігі бойынша өңірлер мен қалалар рейтингінің нәтижелері бойынша арнайы сыйлық беру қағидаларына сәйкес осы Әдістемеде пайдаланылатын статистикалық деректерді жинақтау жүргізіледі.
2) пікіртерімдік және статистикалық деректердің нәтижелері бойынша облыстарды, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларын және жеке аудандар мен облыстық маңызы бар қалаларды бизнесті жүргізу жеңілдігі бойынша саралау (рейтингіні дайындау) рейтингісі бойынша қорытынды шығарылады.";
мынадай мазмұндағы 5-1-тармақпен толықтырылсын:
"5-1. Далалық зерттеудің сапасын бақылауды Министрлік Институттан интервьюерлердің маршруттық парақтарын және жүргізілген жұмыс туралы есептерін алу арқылы жүзеге асырады. Интервьюерлердің маршруттық парақтарын Институт Министрлікке далалық зерттеуді бастау алдында ұсынады. Жүргізілген жұмыс туралы есепті Институт Министрлікке апта сайын ұсынады.";
7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"7) Рейтинг екі деңгейге бөлінеді:
Облыстар мен Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларын салыстыру;
аудандар мен облыстық маңызы бар қалаларды (облыстардың әкімшілік орталықтарын қоса алғанда) салыстыру.";
10-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
"2) осы Әдістемеге 3-қосымшаға сәйкес облыстар және Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары, аудандар мен облыстық маңызы бар қалаларға арналған статистикалық көрсеткіштерді таратып жазу бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдарға сұрау салулар жіберу арқылы алынған статистикалық деректер ақпарат көздері болып табылады.";
12-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"12. Облыстар мен Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары үшін пайдаланылатын статистикалық деректер:
1) шағын және орта кәсіпкерлік (бұдан әрі – ШОК) субъектілерінен түсетін салық аударымдары көлемінің базалық 2015 жылға қарағанда өсу индексі;
2) есепті кезеңдегі шағын, орта кәсіпорындардың негізгі капиталына салынатын инвестициялардың өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
3) есепті кезеңдегі шикізаттық емес сектор кәсіпорындарының негізгі капиталына салынатын сыртқы инвестициялардың өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
4) ШОК субъектілерін қолдауға жергілікті бюджеттен бөлінетін қаражат көлемінің өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
5) есепті кезеңдегі жұмыс істеп тұрған ШОК-та жұмыспен қамтылғандар санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
6) есепті кезеңдегі ШОК субъектілерінің өнім шығаруының өткен жылмен салыстырғандағы нақты мәніндегі өсу қарқыны, пайызбен;
7) есепті кезеңдегі жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілері санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
8) заңды тұлғалар үшін мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтер үлесінің өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
9) 1000 жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілеріне келетін тексерулер санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
10) 1000 ШОК-қа келетін ШОК-тың мемлекеттік органдарға, жергілікті өзін-өзі басқаруға, қоғамдық бірлестіктерге, ұйымдарға, лауазымды адамдар мен мемлекеттік қызметшілерге талап-арыздары бойынша жеңіп шыққан сот істері санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
11) республикалық бюджет есебінен ШОК өндіріс көлеміне қатысты ШОК-ты мемлекеттік қолдау көлемінің өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
12) 1000 ШОК-қа келетін мемлекеттік көмек (гранттар, кепілдіктер, кредиттер, субсидиялар, инфрақұрылым шығындары) алған жобалар санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
13) техникалық және кәсіптік білім беру (бұдан әрі - ТжКБ) ұйымдарының түлектер санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен.
Аудандар мен облыстық маңызы бар қалалар үшін пайдаланылатын статистикалық деректер:
1) ШОК-тан түсетін салық аударымдары көлемінің базалық 2015 жылға қарағандағы өсу индексі;
2) есепті кезеңдегі жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілері санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
3) 100 жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілеріне келетін тексерулер санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен;
4) 100 ШОК субъектісіне келетін ШОК-тың мемлекеттік органдарға, жергілікті өзін-өзі басқаруға, қоғамдық бірлестіктерге, ұйымдарға, лауазымды адамдар мен мемлекеттік қызметшілерге талап-арыздары бойынша жеңіп шыққан сот істерінің өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен.";
15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"15. Облыстар мен Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары үшін қорытынды рейтингілік балды есептеу облыстар мен Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының статистикалық деректерінің және облыстар, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының пікіртерім деректерінің негізінде қалыптастырылады.
Аудандар мен облыстық маңызы бар қалалар үшін қорытынды рейтингілік балды есептеу аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың статистикалық деректері және аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың пікіртерім деректерінің негізінде қалыптастырылады.";
17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"17. Іріктеме өңірлік және салалық қағидат бойынша Экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеуішіне сәйкес қалыптастырылады. Белгілі бір сипаттамалар бойынша репрезентативті іріктеме 9530 субъектіні құрайды. Іріктемені қалыптастырудың толық түсіндірмесі осы Әдістемеге 1-қосымшада сипатталған."
20 және 21-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"20. "Реттеушілік ахуал" факторы бойынша бағалау алты қосалқы фактор бойынша жүзеге асырылады:
1-қосалқы фактор. ЖАО жұмысының тиімділігі:
облыстық, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдіктерінің тиімділігі;
елді мекендегі әкімдіктің тиімділігі.
2-қосалқы фактор. Сыбайлас жемқорлықтың таралуы:
мемлекеттік органдарда сыбайлас жемқорлықтың таралуы.
3-қосалқы фактор. Тексерулер:
тексерулердің жиілігі.
4-қосалқы фактор. Лицензиялар мен рұқсаттар:
мемлекеттік органдардан барлық лицензиялар мен рұқсаттарды алу;
табиғи монополиялар субъектілерінен барлық рұқсаттарды алу.
5-қосалқы фактор. Құрылыс:
жер учаскесінің нысаналы мақсатын алу немесе өзгерту;
инженерлік желілерді қосу үшін сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттарды алу рәсімі;
техникалық төлқұжат алу рәсімі;
объектіге құқықты тіркеу рәсімі;
құрылыс процесінде мемлекеттік органдар жүргізетін тексерулердің (инспекциялардың) жиілігі.
6-қосалқы фактор. Коммуналдық желілер:
объектіні инфрақұрылым желілеріне қосу үшін қаржылық шығындар;
коммуналдық қызметтер жұмысының сапасы;
коммуналдық қызметтер тарифтері.
Факторды есептеу мына формула бойынша жүргізіледі:
F1=P1+P2+P3+P4+Р5+Р6,
мұнда:
F1 – "Реттеушілік ахуал" факторы бойынша жалпы баға;
P1 – 1-қосалқы фактор. ЖАО жұмысының тиімділігі;
P2 – 2-қосалқы фактор. Сыбайлас жемқорлықтың таралуы;
P3 – 3-қосалқы фактор. Тексерулер;
P4 – 4-қосалқы фактор. Лицензиялар мен рұқсаттар;
P5 – 5-қосалқы фактор. Құрылыс;
P6 – 6-қосалқы фактор. Коммуналдық желілер.
21. "Инфрақұрылым" факторы бойынша бағалау екі қосалқы фактор бойынша жүзеге асырылады:
1-қосалқы фактор. Инфрақұрылым объектілері:
өңірде мамандандырылған алаңдардың болуы және пайдаланылуы;
инфрақұрылым объектілерін жалға алу;
инфрақұрылым объектілерін меншікке сатып алу.
2-қосалқы фактор. Көлік инфрақұрылымы:
көлік инфрақұрылымының сапасы мен қолжетімділігі;
Факторды есептеу мына формула бойынша жүргізіледі:
F2=L1+L2,
мұнда:
F2- "Инфрақұрылым" факторы бойынша жалпы баға;
L1- 1-қосалқы фактор. Инфрақұрылым объектілері;
L2 – 2-қосалқы фактор. Көлік инфрақұрылымы.";
23 және 24-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"23. "Адами капитал" факторы бойынша бағалау екі қосалқы фактор бойынша жүзеге асырылады:
1-қосалқы фактор. Қызметкерлерді жалдау қиындығы:
мамандандырылған жұмыскерлер көрсететін қызметтер құны;
кадрлардың білімі мен дайындығының жалпы деңгейі;
техникалық мамандықтардың білікті жұмыскерлерін (инженерлер мен басқа да техникалық мамандар) іздеудің қиындығы;
өндірістік емес бөлімшелерде білікті мамандарды (экономистер, заңгерлер, бухгалтерлер, менеджерлер) іздеудің қиындығы;
қайта оқыту мен қосымша даярлықтың қажеттігі;
білікті кадрлардың ағыны.
2-қосалқы фактор. Кадрларды оқыту және даярлау:
өңірдегі қызметкерлердің құзыреттілігін арттыру үшін мүмкіндіктер;
өңірдегі Жоғары оқу орындары және ТжКБ ұйымдары түлектерінің сапасы.
"Адами капитал" факторын есептеу мына формула бойынша жүргізіледі:
F4=N1+N2,
мұнда:
F4 – "Адами капитал" факторы бойынша жалпы баға;
N1 – 1-қосалқы фактор. Қызметкерлерді жалдау қиындығы;
N2 – 2-қосалқы фактор. Кадрларды оқыту және даярлау."
24. "Қабылданатын шешімдердің транспаренттілігі" факторы бойынша бағалау екі қосалқы фактор бойынша жүзеге асырылады:
1-қосалқы фактор. Мемлекеттік органдардың ашықтығы:
облыстық, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары әкімдіктерінің қабылдау үшін ашықтығы;
елді мекендегі әкімдіктің қабылдау үшін ашықтығы;
жүргізілетін реформаларды талқылау және ықпал ету мүмкіндігі;
жүргізілетін түсіндіру жұмыстарының жиілігі.
2-қосалқы фактор. Мемлекеттік органдардың сенімділік және араласу деңгейі:
сот жүйесіне сенімділік деңгейі;
құқық қорғау органдарына сенімділік деңгейі;
кәсіпкерлік қызметке араласу (рейдерлік) деңгейі.
Факторды есептеу мына формула бойынша жүргізіледі:
F5=S1+S2,
мұнда:
F5 – "Қабылданатын шешімдердің транспаренттілігі" факторы бойынша жалпы баға;
S1 – 1-қосалқы фактор. Мемлекеттік органдардың ашықтығы;
S2 – 2-қосалқы фактор. Мемлекеттік органдардың сенімділік және араласу деңгейі.";
осы Әдістемеге 1, 2 және 3-қосымшалар осы бұйрыққа 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес редакцияда жазылсын:
2. Кәсіпкерлікті дамыту департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:
1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;
3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
4) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі |
Р. Дәленов |
Облыстар, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары, аудандар респонденттерінің іріктемесі
№ | Елді мекен | Бас жиынтық (жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілерінің саны) | Іріктемелі жиынтық |
Қазақстан Республикасы | 1 241 328 | 9 530 | |
1 | Ақмола облысы | 44 106 | 535 |
2 | Ақтөбе облысы | 54 430 | 554 |
3 | Алматы облысы | 115 630 | 601 |
4 | Атырау облысы | 46 756 | 540 |
5 | Батыс Қазақстан облысы | 40 062 | 525 |
6 | Жамбыл облысы | 63 262 | 565 |
7 | Қарағанды облысы | 84 032 | 584 |
8 | Қостанай облысы | 51 093 | 548 |
9 | Қызылорда облысы | 42 342 | 531 |
10 | Маңғыстау облысы | 51 096 | 548 |
11 | Түркістан облысы | 130 804 | 607 |
12 | Павлодар облысы | 43 820 | 534 |
13 | Солтүстік Қазақстан облысы | 28 969 | 489 |
14 | Шығыс Қазақстан облысы | 87 678 | 587 |
15 | Нұр-Сұлтан қаласы | 124 685 | 605 |
16 | Алматы қаласы | 174 509 | 617 |
17 | Шымкент қаласы | 58 054 | 559 |
Ақмола облысы | 44 106 | 535 | |
1 | Көкшетау қаласы | 14 417 | 104 |
2 | Степногорск қаласы | 3 427 | 45 |
3 | Ақкөл ауданы | 1 342 | 21 |
4 | Aршалы ауданы | 1 327 | 21 |
5 | Астрахан ауданы | 1 131 | 18 |
6 | Атбасар ауданы | 2 478 | 35 |
7 | Бұланды ауданы | 1 328 | 21 |
8 | Егіндікөл ауданы | 509 | 9 |
9 | Біржан сал ауданы | 817 | 14 |
10 | Ерейментау ауданы | 1 544 | 24 |
11 | Есіл ауданы | 1 296 | 21 |
12 | Жақсы ауданы | 812 | 13 |
13 | Жарқайың ауданы | 1 194 | 19 |
14 | Зеренді ауданы | 1 708 | 26 |
15 | Қорғалжын ауданы | 562 | 10 |
16 | Сандықтау ауданы | 953 | 16 |
17 | Целиноград ауданы | 3026 | 41 |
18 | Шортанды ауданы | 1 110 | 18 |
19 | Бурабай ауданы | 5 125 | 60 |
Ақтөбе облысы | 54 430 | 554 | |
20 | Ақтөбе қаласы | 36 260 | 183 |
21 | Алға ауданы | 1 791 | 36 |
22 | Әйтеке би ауданы | 1075 | 23 |
23 | Байғанин ауданы | 1060 | 23 |
24 | Қарғалы ауданы | 965 | 21 |
25 | Қобда ауданы | 1 118 | 24 |
26 | Мәртөк ауданы | 1 675 | 34 |
27 | Мұғалжар ауданы | 2 908 | 54 |
28 | Ойыл ауданы | 784 | 18 |
29 | Темір ауданы | 1 745 | 36 |
30 | Хромтау ауданы | 2 478 | 48 |
31 | Шалқар ауданы | 1 922 | 39 |
32 | Ырғыз ауданы | 649 | 15 |
Алматы облысы | 115 630 | 601 | |
33 | Талдықорған қаласы | 11 994 | 50 |
34 | Қапшағай қаласы | 4 327 | 28 |
35 | Текелі қаласы | 1 288 | 11 |
36 | Ақсу ауданы | 3 113 | 22 |
37 | Алакөл ауданы | 3 279 | 23 |
38 | Балқаш ауданы | 1 705 | 14 |
39 | Еңбекшіқазақ ауданы | 18 558 | 60 |
40 | Кеген ауданы | 7 100 | 39 |
41 | Жамбыл ауданы | 2 190 | 17 |
42 | Кербұлақ ауданы | 3 194 | 23 |
43 | Көксу ауданы | 3 230 | 23 |
44 | Қаратал ауданы | 2 432 | 18 |
45 | Қарасай ауданы | 12 865 | 52 |
46 | Панфилов ауданы | 8 839 | 43 |
47 | Райымбек ауданы | 2 472 | 19 |
48 | Сарқанд ауданы | 2 859 | 21 |
49 | Талғар ауданы | 10 477 | 47 |
50 | Ескелді ауданы | 2 846 | 21 |
51 | Ұйғыр ауданы | 4 379 | 28 |
52 | Іле ауданы | 8 483 | 43 |
Атырау облысы | 46 756 | 540 | |
53 | Атырау қаласы | 31 774 | 211 |
54 | Жылыой ауданы | 5 648 | 102 |
55 | Индер ауданы | 1 732 | 42 |
56 | Исатай ауданы | 1 490 | 37 |
57 | Құрманғазы ауданы | 2 211 | 51 |
58 | Қызылқоға ауданы | 1 187 | 30 |
59 | Мақат ауданы | 1 168 | 30 |
60 | Махамбет ауданы | 1 546 | 38 |
Батыс Қазақстан облысы | 40 062 | 525 | |
61 | Орал қаласы | 23 894 | 176 |
62 | Ақжайық ауданы | 1 548 | 34 |
63 | Бөрілі ауданы | 3 889 | 71 |
64 | Жаңақала ауданы | 1 079 | 25 |
65 | Жәнібек ауданы | 805 | 19 |
66 | Зеленов ауданы | 2 293 | 48 |
67 | Казталов ауданы | 1 203 | 27 |
68 | Қаратөбе ауданы | 611 | 15 |
69 | Бөкейорда ауданы | 827 | 20 |
70 | Сырым ауданы | 1080 | 25 |
71 | Тасқала ауданы | 847 | 20 |
72 | Теректі ауданы | 1 384 | 31 |
73 | Шыңғырлау ауданы | 602 | 15 |
Жамбыл облысы | 63 262 | 565 | |
74 | Тараз қаласы | 23 753 | 115 |
75 | Байзақ ауданы | 5 308 | 57 |
76 | Жамбыл ауданы | 4 180 | 49 |
77 | Жуалы ауданы | 3 875 | 46 |
78 | Қордай ауданы | 6 933 | 67 |
79 | Тұрар Рысқұлов ауданы | 3 507 | 43 |
80 | Мерке ауданы | 4 434 | 51 |
81 | Мойынқұм ауданы | 1 751 | 25 |
82 | Сарысу ауданы | 1 832 | 26 |
83 | Талас ауданы | 1 863 | 26 |
84 | Шу ауданы | 5 826 | 61 |
Қарағанды облысы | 84 032 | 584 | |
85 | Қарағанды қаласы | 40 542 | 114 |
86 | Балқаш қаласы | 4 000 | 42 |
87 | Жезқазған қаласы | 5 557 | 52 |
88 | Қаражал қаласы | 601 | 8 |
89 | Приозерск қаласы | 669 | 9 |
90 | Саран қаласы | 2 044 | 25 |
91 | Сәтбаев қаласы | 2 397 | 28 |
92 | Теміртау қаласы | 8 322 | 66 |
93 | Шахтинск қаласы | 2 435 | 29 |
94 | Абай ауданы | 2 430 | 29 |
95 | Ақтоғай ауданы | 1 278 | 17 |
96 | Бұқар Жырау ауданы | 2 564 | 30 |
97 | Жаңаарқа ауданы | 1 963 | 24 |
98 | Қарқаралы ауданы | 2 045 | 25 |
99 | Hұра ауданы | 1 343 | 17 |
100 | Осакаров ауданы | 1 754 | 22 |
101 | Ұлытау ауданы | 1 374 | 18 |
102 | Шет ауданы | 2 714 | 31 |
Қостанай облысы | 51 093 | 548 | |
103 | Қостанай қаласы | 23 756 | 130 |
104 | Арқалық қаласы | 2 093 | 33 |
105 | Лисаковск қаласы | 1 518 | 25 |
106 | Рудный қаласы | 6 148 | 71 |
107 | Алтынсарин ауданы | 455 | 8 |
108 | Амангелді ауданы | 856 | 15 |
109 | Әулиекөл ауданы | 1468 | 24 |
110 | Денисов ауданы | 678 | 12 |
111 | Жангелді ауданы | 419 | 8 |
112 | Жітіқара ауданы | 1 784 | 29 |
113 | Қамысты ауданы | 405 | 7 |
114 | Қарабалық ауданы | 1 328 | 22 |
115 | Қарасу ауданы | 1 085 | 18 |
116 | Қостанай ауданы | 3 030 | 44 |
117 | Меңдіқара ауданы | 1114 | 19 |
118 | Hаурызым ауданы | 459 | 8 |
119 | Сарыкөл ауданы | 1 203 | 20 |
120 | Таранов ауданы | 1 038 | 18 |
121 | Ұзынкөл ауданы | 703 | 12 |
122 | Федоров ауданы | 1 553 | 25 |
Қызылорда облысы | 42 342 | 531 | |
123 | Қызылорда қаласы | 20 685 | 153 |
124 | Байқоңыр қаласы | 314 | 7 |
125 | Арал ауданы | 3 571 | 61 |
126 | Жалағаш ауданы | 1 914 | 37 |
127 | Жаңақорған ауданы | 3 817 | 64 |
128 | Қазалы ауданы | 3 680 | 62 |
129 | Қармақшы ауданы | 2 566 | 47 |
130 | Сырдария ауданы | 1 832 | 36 |
131 | Шиелі ауданы | 3 963 | 65 |
Маңғыстау облысы | 51 096 | 548 | |
132 | Ақтау қаласы | 29 021 | 178 |
133 | Жаңаөзен қаласы | 8 046 | 108 |
134 | Бейнеу ауданы | 2 554 | 50 |
135 | Қарақия ауданы | 2 358 | 47 |
136 | Маңғыстау ауданы | 2 584 | 50 |
137 | Мұнайлы ауданы | 4 729 | 78 |
138 | Түпқараған ауданы | 1 804 | 37 |
Түркістан облысы | 130 804 | 607 | |
139 | Түркістан қаласы | 9 966 | 44 |
140 | Арыс қаласы | 3 156 | 22 |
141 | Кентау қаласы | 7 233 | 37 |
142 | Бәйдібек ауданы | 3 767 | 25 |
143 | Жетісай ауданы | 15 320 | 53 |
144 | Келес ауданы | 6 957 | 37 |
145 | Қазығұрт ауданы | 7 792 | 39 |
146 | Мақтаарал ауданы | 9 497 | 43 |
147 | Ордабасы ауданы | 9 632 | 44 |
148 | Отырар ауданы | 4 259 | 27 |
149 | Сайрам ауданы | 14 989 | 53 |
150 | Сарыағаш ауданы | 13 498 | 51 |
151 | Созақ ауданы | 3 010 | 21 |
152 | Төле би ауданы | 7 594 | 38 |
153 | Түлкібас ауданы | 6 716 | 36 |
154 | Шардара ауданы | 7 418 | 38 |
Павлодар облысы | 43 820 | 534 | |
155 | Павлодар қаласы | 24 738 | 176 |
156 | Ақсу қаласы | 2 898 | 56 |
157 | Екібастұз қаласы | 7 942 | 110 |
158 | Ақтоғай ауданы | 610 | 15 |
159 | Баянауыл ауданы | 1 255 | 28 |
160 | Железин ауданы | 753 | 18 |
161 | Ертіс ауданы | 954 | 22 |
162 | Тереңкөл ауданы | 855 | 20 |
163 | Аққулы ауданы | 530 | 13 |
164 | Май ауданы | 561 | 13 |
165 | Павлодар ауданы | 1 182 | 27 |
166 | Успен ауданы | 654 | 16 |
167 | Шарбақты ауданы | 888 | 21 |
Солтүстік Қазақстан облысы | 28 969 | 489 | |
168 | Петропавл қаласы | 15 509 | 162 |
169 | Айыртау ауданы | 1 337 | 32 |
170 | Ақжар ауданы | 768 | 19 |
171 | Мағжан Жұмабаев ауданы | 1 077 | 26 |
172 | Есіл ауданы | 797 | 20 |
173 | Жамбыл ауданы | 719 | 18 |
174 | Қызылжар ауданы | 1 564 | 37 |
175 | Мамлютка ауданы | 837 | 21 |
176 | Шал ақын ауданы | 944 | 23 |
177 | Аққайың ауданы | 669 | 17 |
178 | Тайынша ауданы | 1 712 | 40 |
179 | Тимирязев ауданы | 701 | 18 |
180 | Уәлиханов ауданы | 694 | 18 |
181 | Ғабит Мүсірепов атындағы аудан | 1 641 | 38 |
Шығыс Қазақстан облысы | 87 678 | 587 | |
182 | Өскемен қаласы | 28 466 | 96 |
183 | Курчатов қаласы | 486 | 6 |
184 | Риддер қаласы | 2 758 | 29 |
185 | Семей қаласы | 20 880 | 88 |
186 | Абай ауданы | 960 | 12 |
187 | Аягөз ауданы | 3 677 | 36 |
188 | Бесқарағай ауданы | 908 | 11 |
189 | Бородулихин ауданы | 1 379 | 16 |
190 | Глубокое ауданы | 2 354 | 25 |
191 | Жарма ауданы | 1 715 | 20 |
192 | Зайсан ауданы | 2 751 | 29 |
193 | Алтай ауданы | 3 463 | 34 |
194 | Көкпекті ауданы | 1 794 | 20 |
195 | Күршім ауданы | 1 715 | 20 |
196 | Катонқарағай ауданы | 2 189 | 24 |
197 | Тарбағатай ауданы | 3 176 | 32 |
198 | Ұлан ауданы | 2 066 | 23 |
199 | Үржар ауданы | 4433 | 41 |
200 | Шемонаиха ауданы | 2 508 | 27 |
201 | Нұр-Сұлтан қаласы | 124 685 | 605 |
202 | Алматы қаласы | 174 509 | 617 |
203 | Шымкент қаласы | 58 054 | 559 |
Ескертпе:
Кәсіпкерлерге пікіртерім жүргізу үшін респонденттер іріктемесінің сенімділігі мен репрезентативтілігін объективті бағалау мақсатында репрезентативті жиынтықтарды әзірлеу мен бағалауда тәжірибесі бар жоғары оқу орындарының ("Назарбаев Университет" дербес білім беру ұйымы, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті және Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті) сараптамалық пікірлері ескерілді.
Пікіртерім аз адамға жүргізілген жағдайда, іріктеме кезінде қолданылған іріктемелік жиынтық бас жиынтықты қажетті кепілдік дәрежесімен ұсыну мүмкін болатындай етіп құрылады. Іріктеме репрезентативтілігі деңгейін анықтау үшін сенімділік ықтималдығы мен сенімділік интервалының мәндері қарастырылады.
Сенімділік ықтималдығы кездейсоқ жауаптың сенімділік интервалына қаншалықты ықтималдықпен түсетіндігін көрсетеді. Сенімділік ықтималдығы неғұрлым жоғары болса, іріктеу дәлдігі соғұрлым көбірек болады.
Сенімділік интервалы (қателік деп түсініледі) бөлу қисық сызығының бір бөлігі жауаптар түсуі мүмкін таңдалған нүктенің екі жағынан түсуін ашып көрсетеді. Сенімділік интервалы неғұрлым төмен болса, іріктеу қателігі соғұрлым төменірек болады.
95% сенімділік ықтималдығымен және 1% сенімділік интервалымен барлық шағын және орта кәсіпкерлік (бұдан әрі – ШОК) субъектілері бойынша репрезентативті іріктеме айқындалған, мұнда бас жиынтық 1 241 328 субъектіні құрайды.
"Назарбаев Университет" дербес білім беру ұйымының сараптамалық қорытындысына сәйкес 203 елді мекен және Экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеуішінің салалары бөлінісінде жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілері бойынша репрезентативті іріктеме құру шеңберінде мынадай қадамдар жасалды:
1. 95% сенімділік ықтималдығымен және 1% сенімділік интервалымен барлық ШОК субъектілері бойынша репрезентативті іріктеме айқындалды, онда бас жиынтық мынадай формула бойынша 1 241 328 субъектіні құрайды:
1-формула. Іріктеме өлшемі:
SS = (Z2 * (p) * (1-p))/ C2,
мұнда:
Z = Z факторы (95% сенімділік интервалы үшін 1,96);
p = қызығушылық білдірген респонденттер немесе жауаптар пайызы, ондық нысанда (ұйғарым бойынша 0,5);
С = ондық нысандағы сенімділік интервалы (0,01 = ±1%).
2-формула. Шағын бас жиынтық үшін түзету:
CSS = SS / (1 + (ss-1)/pop),
мұнда:
SS = іріктеме өлшемі;
CSS = түзетілген іріктеме;
pop = бас жиынтық.
Осылайша, 1 241 328 ШОК субъектісі бойынша репрезентативті іріктеме 9530 құрайды.
2. 95% сенімділік ықтималдығы мен 1% сенімділік интервалы (1 және 2-формула) негізінде әрбір елді мекеннің бас жиынтығы елді мекеннің жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілерінің санына сәйкес келетін елді мекендердің репрезентативтілігі анықталды. Одан әрі әрбір өңір үшін репрезентативті сомасынан әрбір өңірдің үлесі есептеледі. Әрбір өңірге арналған осы үлесті Қазақстан Республикасының барлық ШОК бойынша анықталған репрезентативтілікке (9530) көбейту арқылы өңірлер бойынша түпкілікті іріктемені жасау үшін пайдаланылады. Осылайша, өңірлер және Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары бойынша түпкілікті репрезентативті іріктеме айқындалады:
№ | Өңірлер | Өңірлер бойынша түпкілікті іріктеме |
1. | Ақмола облысы | 535 |
2. | Ақтөбе облысы | 554 |
3. | Алматы облысы | 601 |
4. | Атырау облысы | 540 |
5. | Батыс Қазақстан облысы | 525 |
6. | Жамбыл облысы | 565 |
7. | Қарағанды облысы | 584 |
8. | Қостанай облысы | 548 |
9. | Қызылорда облысы | 531 |
10. | Маңғыстау облысы | 548 |
11. | Түркістан облысы | 607 |
12. | Павлодар облысы | 534 |
13. | Солтүстік Қазақстан облысы | 489 |
14. | Шығыс Қазақстан облысы | 587 |
15. | Нұр-Сұлтан қаласы | 605 |
16. | Алматы қаласы | 617 |
17. | Шымкент қаласы | 559 |
Республикалық іріктеме | 9 530 |
3. Жекелеген елді мекеннің анықталған үлесі (3-қадам) өңірдің түпкілікті іріктемесі сомасынан елді мекеннің іріктемелі жиынтығын есептеу үшін пайдаланылады.
4. 2-қосымшада көрсетілген 17 қызмет салалары бойынша әрбір елді мекеннің бас жиынтығының үлесі айқындалады.
5. Елді мекен бойынша әрбір саланың анықталған үлесі барлық елді мекендер бойынша түпкілікті салалық іріктемені айқындау үшін пайдаланылады.
САУАЛНАМА
1-тарау. Жалпы сипаттағы сұрақтар
1. Сіздің жасыңыз: ___________
2. Жынысыңыз: 1) Ер 2) Әйел
3. Кәсіпорыныңыздың нысанын көрсетіңіз:
1) АҚ
2) ЖШС
3) ЖК
4) ШҚ
4. Кәсіпорныңыздың көлемі қандай?
1) Шағын (1-15 адам)
2) Кіші (16-100 адам
3) Орта (101-250 адам)
5. Кәсіпорыныңызға неше жыл?
1) 1 жылдан аз
2) 1-3 жыл
3) 3-10 жыл
4) 10 жылдан көп
6. Кәсіпорыныңыздың негізгі қызмет саласы қандай?
№ | Қызмет саласы |
1. | Ауыл, орман және балық шаруашылығы |
2. | Кен өндіру өнеркәсібі және карьерлерді өңдеу |
3. | Өңдеу өнеркәсібі |
4. | Құрылыс |
5. | Көтерме және бөлшек сауда; автомобильдер мен мотоциклдерді жөндеу |
6. | Көлік және қоймалау |
7. | Өмір сүру және тамақтану бойынша көрсетілетін қызметтер |
8. | Ақпарат және байланыс |
9. | Қаржылық және сақтандыру қызметі |
10. | Жылжымайтын мүлікпен жасалатын операциялар |
11. | Кәсіби, ғылыми және техникалық қызмет |
12. | Білім беру |
13. | Денсаулық сақтау және әлеуметтік көрсетілетін қызметтер |
14. | Өнер, ойын-сауық және демалыс |
15. | Электрмен жабдықтау, газ, бу беру және ауа баптау |
16. | Сумен жабдықтау; кәріз жүйесі, қалдықтардың жиналуын және таратылуын бақылау |
17. | Өзге де көрсетілетін қызмет түрлерін ұсыну |
7. Сіз сыртқы экономикалық қызметті жүзеге асырасыз ба?
1) Экспорт
2) Импорт
3) Жоқ
8. Келесі жарты жылда Сіз тұратын өңірде өз ісіңізді ашуға жақсы мүмкіндіктер бола ма?
1) Ия
2) Жоқ
3) Білмеймін
9. 5 жылдан кейін Сіздің бизнесіңіздегі қызметкерлер санының ұлғаюы немесе қысқаруы күтулуде ме?
1) Ия
2) Жоқ
3) Жауап беруге қиналамын
10. 5 жылдан кейін өзіңіздің бизнесіңізде жаңа өнімдер мен қызметтерді енгізу күтесіз бе?
1) Ия
2) Жоқ
3) Білмеймін
11. Алдағы 5 жыл перспективасында жаңа нарықтарға шығу жоспарда бар ма?
1) Ия
2) Жоқ
3) Жауап беруге қиналамын
12. Компанияның жылдық айналымын көрсетіңіз:
1 | 250 000 теңгеге дейін |
2 | 250 000 – 3 миллион (бұдан әрі – млн) теңге |
3 | 3 млн. – 7,3 млн теңге (7 377 700 – бұл патент шегі, одан кейін жеңілдетілген салық жүйесі) |
4 | 7,3 млн – 34 млн теңге (34 242 600 – жеңілдетілген салық жүйесінен жалпыға бірдей белгіленген салық жүйесіне өту шегі) |
5 | 34 млн – 68 млн теңге (68 070 000 теңге – қосылған құн салығы бойынша есепке қою шегі) |
6 | 68 млн – 300 млн теңге |
7 | 300 млн – 680 млн. теңге |
8 | 680 млн. – 1 миллиард (бұдан әрі – млрд) теңге |
9 | 1 млрд теңгеден көп |
10 | Жауап беруден бас тартамын |
2-тарау. Факторларды бағалау сұрақтары
1-бөлім. Мемлекеттік органдардың іс-қимылын жалпы бағалау
13. Сіз үшін басымдылығы бойынша бизнесті жүргізу шарттары факторларының маңыздылығын 1-ден 5-ке дейін бағалаңыз, мұнда 5 - ең маңызды фактор және 1 - ең төмен маңызды фактор:
Фактор | Сипаттамасы | Басымдылығы |
Реттеушілік ахуал | Әкімдіктер жұмысының тиімділігі, сыбайлас жемқорлық, тексерулер, құрылысқа және коммуналдық желілерге қосылуға лицензиялар мен рұқсаттар | |
Инфрақұрылым | Бизнесті дамыту үшін мамандандырылған алаңдардың болуы және қолжетімділігі, көлік инфрақұрылымы | |
Бизнесті мемлекеттік қолдаудың қолжетімділігі | Қаржылық және қаржылық емес қолдаудың қолжетімділігі | |
Адами капитал | Кадрлардың қолжетімділігі мен сапасы, кадрларды дамыту мүмкіндіктері | |
Қабылданатын шешімдердің транспаренттілігі | Мемлекеттік органдардың ашықтығы, мемлекеттік органдардың түсіндіру жұмыстары, мемлекеттік органдарға деген сенімділік деңгейі |
14. Сіздің облысыңыздағы/қалаңыздағы (Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент) және елді мекен әкімдігінің жұмыс тиімділігін бес балдық шкала бойынша бағалаңыз, бұл жерде 5 – максималды жоғары баға:
14.1. Мерзімдерді сақтау
Ешқашан сақталмайды | Көп сақталмайды | Кейде сақталмайды | Көп сақталады | Үнемі сақталады | Кездестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
14.2. Қызмет көрсету сапасы
Өте нашар | Нашарлау | Орташа | Жақсы | Өте жақсы | Кездестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
15. Сіздің облысыңыздағы/қалаңыздағы (Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент) және елді мекеніңіздің ең проблемалы (тиімсіз) басқармаларды 1-ден 5-ке дейін бағалаңыз, бұл жерде 5 ең тиімді және 1 ең тиімсіз:
1 | Кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық дамыту | 1-ден 5-ке дейін, 0 – кездестірген жоқпын |
2 | Жер қатынастары | 1-ден 5-ке дейін, 0 – кездестірген жоқпын |
3 | Сәулет және қала құрылысы | 1-ден 5-ке дейін, 0 – кездестірген жоқпын |
4 | Мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау | 1-ден 5-ке дейін, 0 – кездестірген жоқпын |
5 | Еңбек инспекциясы | 1-ден 5-ке дейін, 0 – кездестірген жоқпын |
6 | Ауыл шаруашылығы | 1-ден 5-ке дейін, 0 – кездестірген жоқпын |
7 | Мемлекеттік сатып алу | 1-ден 5-ке дейін, 0 – кездестірген жоқпын |
8 | Жер инспекциясы | 1-ден 5-ке дейін, 0 – кездестірген жоқпын |
9 | Басқалары ____________________________ | 1-ден 5-ке дейін, 0 – кездестірген жоқпын |
16. Сіздің елді мекен әкімдігінің өз проблемаларыңызды талқылау үшін қаншалықты ашық екендігін, яғни Сіздің онлайн режимде немесе тікелей қабылдау арқылы жүгінген сұрау салуларыңыз бен қажеттіліктеріңізге қалай ден қоятынын бағалаңыз?
Әкімдік проблемаларды талқылау үшін жабық және менің сұрау салуларыма жауап бермейді | Әкімдік талқылау және шешу үшін негізінен жабық | Әкімдік проблемаларды талқылау үшін жартылай ашық, менің проблемаларымды шешу үшін көбінесе күш салмайды | Әкімдік проблемаларды талқылау үшін ашық, бірақ менің проблемаларымды шешу үшін әрдайым күш сала бермейді | Әкімдік проблемаларды талқылау үшін ашық және менің проблемаларымды шешу үшін көп күш салады | Кездестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
17. Жүргізіліп жатқан заңнама реформаларына (өзгерістерге), Сіздің өңірдің әкімдіктері мен бақылау-қадағалау органдарының шешімдеріне қаншалықты әсер ете алатыныңызды бағалаңыз?
Пайдасы болмағандықтан, талқылауға қатысуға мүмкіндік пен ниет жоқ | Біздің өңірде ондай мүмкіндік жоқ | Құқығымыз бар, бірақ кері байланыс жоқ | Құқығымыз бар, бірақ кері байланыс нашар | Құқығымыз бар, кері байланыс тиімді | Кездестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
18. Соңғы 12 айда әкімдік пен бақылау-қадағалау органдардың өкілдері бизнес ахуалды жақсарту үшін заңнама реформаларын (өзгерістерді) түсіндіру жұмыстарын қаншалықты жиі өткізеді?
Өткізбейді | Өте сирек | Кезең-кезеңмен | Әрдайым | Тұрақты және алдын ала хабарлайды | Білмеймін |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
19. Сіздің өңірдегі мемлекеттік органдардың өкілдерімен қарым-қатынас орнатудың бейресми тәсілдерін немесе сыбайлас жемқорлықтың таралу деңгейін бағалаңыз?
Әрқашан | Өте жиі | Жиі | Сирек | Жемқорлық жоқ |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
2-бөлім. Қаржыландыруға қолжетімділік
20. Өз бизнесініздің қаржылық жағдайын қалай бағалайсыз?
1____2____3____4____5 Тұрақсыз Тұрақты
21. "Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы жайлы хабарыңыз бар ма?
1. Білмеймін/естіген жоқпын
2. Естідім, бірақ қатыспадым
3. Қатыстым, бірақ өтінішім өтпеді
4. Қатыстым
22. Соңғы 12 айдағы бизнесті мемлекеттік қаржылық қолдауды ("Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы, ауыл шаруашылығы жөніндегі бағдарлама және басқалары шеңберінде) бес балдық шәкілмен бағалаңыз, мұнда 5 - ең жоғары оң баға.
22.1. Қатысуға қолжетімділік
Қатысқан жоқпын | Қолжетімсіз, тіпті талаптарға сәйкес келсем де менің кандидатурам қаралған жоқ | Қолжетімсіз, мен талаптарға сәйкес келемін, бірақ менің мәселелерімді оң шешу үшін байланыстар немесе қосымша ресурстар қажет | Қолжетімсіз, талаптар бойынша мен сәйкес келгеніммен, қатысушыларға қойылатын талаптар өте жоғары | Қолжетімді, бірақ мен көп уақыт жұмсадым | Толығымен қолжетімді |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
22.2. Рәсімдер (құжаттарды жинау, қарау және шешім қабылдау мерзімі)
Қатысқан жоқпын | Рәсімдер өте қиын (құжаттарды жинау бойынша және мерзімдері бойынша қиындықтар) | Рәсімдер қиын (құжаттарды жинау бойынша не мерзімдері бойынша қиындықтар) | Рәсімдер қиындығы орташа деңгейде | Рәсімдер қиын емес, бірақ болмашы ерекшелігі болды | Рәсімдер жеңіл |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
22.3. Көрсетілетін қызметтің сапасы
Қатысқан жоқпын | Қызмет көрсету өте төмен деңгейде, қызметкерлердің өздері бағдарламалардың көптеген детальдарын білмейді, мен барлығын түсіну үшін көп уақыт жұмсадым | Қызмет көрсету төмен деңгейде, бастапқы кезеңдерде хабарланбаған түсініксіз сәттер жиі туындады | Қызмет көрсету орташа деңгейде, кадрлардың құзыреттілігі одан да жақсы болуы мүмкін еді | Қызмет көрсету жақсы деңгейде, бірақ кейде басында хабарламаған түсініксіз сәттер туындады | Қызмет көрсету жоғары деңгейде, барлығын анық және айқын түсіндірді |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23. Соңғы 12 айдағы бизнесті қаржылай емес мемлекеттік қолдауды (оқыту бағдарламалары, бизнес-жоспарларды дайындауға көмек, консультациялар) бес балдық шәкіл бойынша бағалаңыз, мұнда 5 – ең жоғары оң баға.
23.1. Қатысуға қолжетімділік
Қатысқан жоқпын | Қолжетімсіз, тіпті талаптарға сәйкес келсем де, менің кандидатурам қаралған жоқ | Қолжетімсіз, мен талаптарға сәйкес келемін, бірақ оң шешім шығару үшін байланыстар немесе қосымша ресурстар қажет | Қолжетімсіз, талаптар бойынша мен сәйкес келгеніммен, қатысушыларға қойылатын талаптар өте жоғары | Қолжетімді, бірақ мен көп уақыт жұмсадым | Толығымен қолжетімді |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.2. Рәсімдер (құжаттарды жинау, қарау және шешім қабылдау мерзімі)
Қатысқан жоқпын | Рәсімдер өте қиын (құжаттарды жинау бойынша және мерзімдері бойынша қиындықтар) | Рәсімдер қиын (құжаттарды жинау бойынша не мерзімдері бойынша қиындықтар) | Рәсімдер қиындығы орташа деңгейде | Рәсімдер қиын емес, бірақ аз ғана өзгешеліктер болды | Рәсімдер жеңіл |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.3. Алатын білімнің сапасы
Қатысқан жоқпын | Оқыту бағдарламасы қызық емес және пайдасыз болды, оған қоса оқытатын персонал мүлде құзыретсіз | Оқыту бағдарламасы қызық емес және пайдасыз болды | Оқыту бағдарламасы қызықты болды, бірақ бизнесте ол қолданылмайды | Оқыту бағдарламасы қызықты, бірақ бизнесте ол білім ішінара қолданылады | Өзімнің бизнесімді дамыту үшін өте пайдалы білім алдым, барлығын түсінікті етіп түсіндірді |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
3-бөлім. Тексеру және бақылау
24. Мемлекеттік органдар Сіздің бизнесіңізді қаншалықты жиі тексереді?
Жиі, жұмысқа кедергі келтіреді | Сирек, бірақ жұмысқа кедергі келтіреді | Жиі, жұмысқа кедергі келтірмейді | Өте сирек, жұмысқа кедергі келтірмейді | Тексермейді | Кездестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
25. Қай мемлекеттік органдар Сіздің бизнесіңізді жиі тексереді?
1) ______________________
2) ______________________
3) ______________________
4) ______________________
5) ______________________
4- бөлім. Адами капитал
26. Сіздің елді мекенде жақсы жұмыскерлерді табу қаншалықты қиын? Қажетті персоналдың болуына байланысты жағдайды 5 балдық шәкіл бойынша бағалаңыз, мұнда 1 - теріс бағалау (қиындықтардың, проблемалардың болуы), 5 - ең жоғары оң баға.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Кездестірген жоқпын | |||
1. Білікті қызметкерлер көрсететін қызметтер құны | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Қолайлы | 0 |
2. Білім беру мен кадрлар даярлаудың жалпы деңгейі | Төмен | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Қолайлы | 0 |
3. Техникалық мамандықтардың білікті жұмыскерлері (инженерлер, агрономдар, зоотехниктер, IT және басқа да техникалық мамандар) | Табу қиын | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Табу оңай | 0 |
4. Өндірістік емес бөлімшелердің білікті мамандары (экономистер, заңгерлер, бухгалтерлер, менеджерлер) | Табу қиын | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Табу оңай | 0 |
5. Техникалық мамандықтардың біліктілігі орташа жұмыскерлері (механизаторлар, дәнекерлеушілер, монтажшылар, тракторшылар, жүргізушілер) | Табу қиын | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Табу оңай | 0 |
6. Қайта оқыту және қосымша даярлау | Талап етіледі | Міндетті емес | 0 | |||||
7. Білікті кадрлар жұмыстан шығуда, басқа жұмыс табуда немесе көшіп кетуде | Тұрақтамауы жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Тұрақтылық | 0 |
27. Сіздің елді мекендегі қызметкерлердің құзыреттілігін арттыру мүмкіндігін 5 балдық шәкіл бойынша бағалаңыз
Мүмкіндіктер жоқ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Мүмкіндіктері жақсы |
28. Сіздің өңірдің ТжКБ ұйымдары түлектерінің сапасын бағалаңыз:
Дайындығы нашар | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Дайындығы өте жақсы |
29. Өз қызметкерлеріңіздің кәсіби дамуымен шұғылданасыз ба?
1. Ия, мен тұрақты негізде өзімнің қызметкерлерімді біліктілікті арттыру курстарына/семинарларына жіберемін.
2. Ия, мүмкіндік болған жағдайда өзімнің қызметкерлерімді біліктілікті арттыру курстарына/семинарларына жіберемін
3. Жоқ, мен персоналдың дамуымен айналыспаймын, өйткені ол босқа жұмсалатын қаражат
4. Жоқ, мен персоналдың дамуымен айналыспаймын, себебі бұл мақсатқа қаражатым жеткіліксіз
5. Жоқ, мен персоналдың дамуымен айналыспаймын, себебі өңірде/қалада/ауылда кадрлардың біліктілігін арттыруға арналған мамандандырылған мекемелер жоқ
6. Қызметкерлер өздеріне дамыту курстары/тренингтерін тауып, оқу уақытында демалыс алады
7. Басқасы:________________
30. Қызметкерлердің оқуына және дамуына арналған жылдық шығыныңыз қандай?
1. табыстың 3%, көп емес,
2. 3%-дан 5%-ға дейін
3. 6%-дан 10%-ға дейін
4. 10%-дан жоғары
5. Басқасы:________________
31. Сіздің кадрларыңыздың дамуы үшін өңірде қандай қосымша жағдай қажет?
1. Тұрғын үймен қамтамассыз ету
2. Медициналық қызмет көрсету сапасы
3. Әлеуметтік инфрақұрлыммен қамтамасыз ету
4. Тұрғындардың құқық тәртібі мен қауіпсіздігін күшейту
5. Өңірдегі экологиялық саламаттығы
6. Қол жетімді демалыс пен спорт
7. Басқасы:__________________________
5- бөлім. Инфрақұрылым
32. Келесі инфрақұрлым объектілерінің жалға алу құнын бағалаңыз:
№ | Объект түрі | Өте қымбат | Қымбат | Жалға алу құны жоғары, бірақ оған қарамастан қол жетімді | Қымбат емес | Арзан бағалар | Кездестірген жоқпын |
1 | Жер учаскісі | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
2 | Өндірістік үй-жай | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
3 | Қойма | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
4 | Кеңсе | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
33. Келесі инфрақұрлым объектілері меншікке алуға қол жетімді ме:
№ | Объект түрі | Қол жетімсіз | Қиыншылықтар бар | Елеулі қиыншылықтар бар | Елеусіз қиыншылықтар бар | Қол жетімді | Қажеттілігі жоқ |
1 | Жер учаскісі | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
2 | Өндірістік үй-жай | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
3 | Қойма | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
4 | Кеңсе | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
34. Сіз өңіріңізде бизнесті дамыту үшін мамандандырылған алаңдардың (бизнес-инкубаторлар, технопарктер, индустриялық аймақтар, кәсіпкерлерді қолдау орталықтары мен кәсіпкерлерге қызмет көрсету орталықтары) болуын және пайдаланылуын қалай бағалайсыз?
Мұндай алаңдар жоқ | Алаңдар бар, бірақ жұмыс істемейді | Алаңдар бар, бірақ олар мені қызықтырмайды | Алаңдар бар, бірақ жұмысы тиімсіз | Бәрі өте жақсы жұмыс істейді, пайдасы бар | Білмеймін немесе маған қажеті жоқ |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
35. Соңғы жылдары Сіздің бизнесіңіздің қызметіне мемлекеттік органдардан лицензиялар мен рұқсаттар алуды соңғы 12 ай бойынша 5 балдық шәкіл бойынша бағалаңыз
Алу мүмкін емес | Алу өте қиын, тиесілі мөлшерден артық төлеу қажет | Алу қиын, рәсімдер көбірек және күту уақыты регламенттегіден әлдеқайда ұзағырақ | Алуға болады, бірақ рәсімдер сәл артығырақ немесе күту уақыты регламенттегіден сәл ұзағырақ | Алу қиын емес | Кездестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
36. Табиғи монополиялар субъектілерінен Сіздің бизнесіңіздің қызметі үшін соңғы 12 айда рұқсаттар алуды 5 балдық шәкіл бойынша бағалаңыз:
Алу мүмкін емес | Алу өте қиын, тиесілі мөлшерден артық төлеу қажет | Алу қиын, рәсімдер көбірек және күту уақыты регламенттегіден әлдеқайда ұзағырақ | Алуға болады, бірақ рәсімдер сәл артығырақ немесе күту уақыты регламенттегіден сәл ұзағырақ | Алу қиын емес | Кездестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
37. Соңғы 12 айда құрылыс немесе жөндеу жұмыстарын жүргізгенге дейін және жүргізу кезінде Сізге не қиындық туындатты? Дайындық кезеңдерін 5 балдық шәкіл бойынша бағалаңыз, мұнда 5 - ең жоғары оң нәтиже, 1 - теріс (қиындықтардың, проблемалардың болуы)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Кездестірген жоқпын | |||
1. Жер учаскесінің нысаналы мақсатын алу немесе өзгерту | Қиын | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Оңай | 0 |
2. Инженерлік желілерді қосу үшін сәулет-жоспарлау тапсырмасын (СЖТ) және техникалық шарттарын алу | Қиын | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Оңай | 0 |
3. Техникалық паспортты алу рәсімі | Қиын | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Оңай | 0 |
4. Объектіге құқықты тіркеу рәсімі | Қиын | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Оңай | 0 |
38. Құрылыс процесінде мемлекеттік органдар тарапынан тексерулердің (инспекциялардың) жиілігін бағалаңыз:
Жиі, бірақ кедергі келтіреді | Сирек, бірақ кедергі келтіреді | Жиі, кедергі келтірмейді | Өте сирек, кедергі келтірмейді | Тексермейді |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
39. Объектіні инфрақұрылымдық желілерге қосудың қаржылық шығыны қандай болды?
Қосылу құны | Кездестірген жоқпын | |||||||
1. Электр желілеріне қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
2. Су құбырына қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
3. Кәріз жүйесіне қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
4. Байланыс желілеріне қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
5. Жылумен жабдықтауға қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
6. Қоқысты шығару шарты | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
Инфрақұрылымға инвестициялар | ||||||||
1. Электр желілеріне қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
2. Су құбырына қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
3. Кәріз жүйесіне қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
4. Байланыс желілеріне қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
5. Жылумен жабдықтауға қосылу | Жоғары | Төмен | ||||||
6. Қоқысты шығару шарты | Жоғары | Төмен | 0 | |||||
Бейресми төлемдер | ||||||||
1. Электр желілеріне қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
2. Су құбырына қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
3. Кәріз жүйесіне қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
4. Байланыс желілеріне қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
6. Жылумен жабдықтауға қосылу | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
6. Қоқысты шығару шарты | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Төмен | 0 |
40. Коммуналдық қызметтер жұмысының сапасын және олардың тарифтерін бағалаңыз:
1. Электр тұрақты кернеумен беріледі | Іркіліспен | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Іркіліссіз | Кездестірген жоқпын |
2. Су беріледі | Іркіліспен | 2 | 3 | 4 | 5 | Іркіліссіз | 0 | |
3. Байланыс қамтамасыз етіледі | Іркіліспен | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Іркіліссіз | 0 |
4. Жылу беріледі | Іркіліспен | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Іркіліссіз | 0 |
5. Қоқыс шығару | Шығарылмайды | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Үнемі | 0 |
6. Электр энергиясының бағасы | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Қолайлы | 0 |
7. Су арнасы қызметінің бағасы | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Қолайлы | 0 |
8. Байланыс қызметінің бағасы | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Қолайлы | 0 |
9. Жылумен жабдықтау бағасы | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Қолайлы | 0 |
10. Коммуналдық қызмет көрсетудің бағасы | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Қолайлы | 0 |
41. Көлік инфрақұрылымының сапасы мен қолжетімділігін бағалаңыз:
Кездестірген жоқпын | |||||||
Автомобиль жолдарының сапасы | Өте жаман | 1 | 2 | 3 | 4 | Жоғары | 0 |
Автотасымал тарифтері | Өте жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | Төмен | 0 |
Теміржол тасымалдау тарифтері | Өте жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | Төмен | 0 |
Әуе тасымалы тарифтері | Өте жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | Төмен | 0 |
6- бөлім. Бизнесті қорғау
42. Сіздің елді мекендегі сот жүйесіне деген сенім деңгейін бағалаңыз:
Деңгейі өте төмен | Деңгейі төмен | Деңгейі орташа | Ортадан жоғары | Сенім деңгейі жоғары | Кесдестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
43. Сіздің облыстың/қаланың (Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент) сот жүйесіне деген сенім деңгейін бағалаңыз:
Деңгейі өте төмен | Деңгейі төмен | Деңгейі орташа | Ортадан жоғары | Сенім деңгейі жоғары | Кесдестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
44. Сіздің елді мекеніңіздің құқық қорғау органдарына (Ішкі істер министрлігі, Прокуратура, Ұлттық қауіпсіздік комитеті органдары), сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметіне (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы), Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің экономикалық тергеу қызметіне деген сенім деңгейін бағалаңыз:
Деңгейі өте төмен | Деңгейі төмен | Деңгейі орташа | Ортадан жоғары | Сенім деңгейі жоғары | Кесдестірген жоқпын |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
45. Сіздің елді мекендегі кәсіпкерлік қызметке араласу (рейдерлік) деңгейін бағалаңыз:
Кесдестірген жоқпын | ||||||||
Жергілікті атқарушы органдар | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | Өте төмен | ||
Құқық қорғау органдары | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | Өте төмен | ||
Бизнес өкілдері және өзгелер | Жоғары | 1 | 2 | 3 | 4 | Өте томен |
Респонденттің аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі: ______________________
Респонденттердің байланыс деректері: +7____________________
Интервьюердің аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі:___________________
Облыстар және Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларына арналған статистикалық көрсеткіштерді таратып жазу
№ | Облыстар және Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларына арналған статистикалық көрсеткіштер | Дереккөздер | Ескертпе |
1. | шағын және орта кәсіпкерлік (бұдан әрі – ШОК) субъектілерінен түсетін салық аударымдары көлемінің базалық жылға (2015) қарағандағы өсу индексі | Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті (бұдан әрі – ҚР Қаржымині МКК) | |
2. | есепті жылдағы шағын, орта кәсіпорындардың негізгі капиталға салатын инвестицияларының өткен жылмен салыстырғандағы пайыздық өсу қарқыны | Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті (бұдан әрі – ҚР ҰЭМ СК) | |
3. | есепті кезеңдегі шикізаттық емес сектор кәсіпорындарының негізгі капиталға салатын сыртқы инвестицияларының өткен жылмен салыстырғандағы пайыздық өсу қарқыны | ҚР ҰЭМ СК | |
4. | ШОК субъектілерін қолдауға жергілікті бюджеттен бөлінетін қаражат көлемінің өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | Жергілікті атқарушы органдар (бұдан әрі – ЖАО) | Бұл көрсеткіште ШОК-ты жергілікті бюджет есебінен қолдаудың жергілікті бағдарламалары шеңберінде кәсіпкерлерді мемлекеттік қолдау қарастырылады. |
5. | есепті кезеңдегі жұмыс істеп тұрған ШОК-та жұмыспен қамтылғандар санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | ҚР ҰЭМ СК | |
6. | есепті кезеңдегі ШОК субъектілерінің өнім шығаруының өткен жылмен салыстырғандағы нақты мәніндегі өсу қарқыны, пайызбен | ҚР ҰЭМ СК | |
7. | есепті кезеңдегі жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілері санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | ҚР ҰЭМ СК | |
8. | заңды тұлғалар үшін мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтер үлесінің өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы | Бұл көрсеткіште ЖАО заңды тұлғаларға ұсынатын қызметтері қарастырылады. |
9. | 1000 жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілеріне келетін тексерулер санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | Қазақстан Республикасының Бас Прокуратурасы (бұдан әрі – ҚР БП) | Бұл көрсеткіште ШОК субъектілеріне қатысты тексерулер тағайындау туралы ҚР БП Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (бұдан әрі – ҚР БП ҚСжАЕК) тіркелген актілер қарастырылады |
10. | 1000 ШОК-қа келетін ШОК-тың мемлекеттік органдарға, жергілікті өзін-өзі басқаруға, қоғамдық бірлестіктерге, ұйымдарға, лауазымды адамдар мен мемлекеттік қызметшілерге талап-арыздары бойынша жеңіп шыққан сот істері санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты (бұдан әрі – ҚР ЖС) |
Бұл көрсеткіш шеңберінде келесі істер қаралады: |
11. | республикалық бюджет есебінен ШОК өндіріс көлеміне қатысты ШОК-ты мемлекеттік қолдау көлемінің өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамы (бұдан әрі – "Даму" КДҚ АҚ), ЖАО | Бұл көрсеткіште Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі – АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламасы) шеңберіндегі мемлекеттік қолдау, "Бизнестің жол картасы-2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасының (бұдан әрі – БЖК-2020), "Еңбек" нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған бағдарламасының жалпы сипаттағы трансферттері, сондай-ақ инфрақұрылымдық жобаларды қолдау және республикалық бюджет есебінен "Kazakh Export" және "Kazakh Invest" акционерлік қоғамдары арқылы ШОК субъектілері алатын мемлекеттік қолдау қарастырылады. |
12. | 1000 ШОК-қа келетін мемлекеттік көмек (гранттар, кепілдіктер, кредиттер, субсидиялар, инфрақұрылым шығындары) алған жобалар санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | "Даму" КДҚ АҚ, ЖАО | БЖК-2020, "Еңбек" нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 арналған бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік қолдау алған кәсіпкерлер саны, сондай-ақ инфрақұрылымдық жобаларды қолдау және республикалық бюджет есебінен "Kazakh Export" және "Kazakh Invest" акционерлік қоғамдары арқылы ШОК субъектілері алатын мемлекеттік қолдау қарастырылады. |
13. | техникалық және кәсіптік білім беру (бұдан әрі - ТжКБ) ұйымдарының түлектер санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, ЖАО |
Аудандар мен облыстық маңызы бар қалаларға арналған статистикалық көрсеткіштерді таратып жазу
№ | Бизнесті жүргізу жеңілдігі бойынша аудандар мен қалаларға арналған статистикалық көрсеткіштер | Дереккөздер | Ескерту |
1. | ШОК-тан түсетін салық аударымдары көлемінің базалық 2015 жылға қарағандағы өсу индексі | ҚР Қаржымині МКК | |
2. | есепті кезеңдегі жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілері санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | ҚР ҰЭМ СК | |
3. | 100 жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілеріне келетін тексерулер санының өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | ҚР БП | Бұл көрсеткіште кәсіпкерлік субъектілеріне қатысты тексерулер тағайындау туралы ҚР БП ҚСжАЕК-де тіркелген актілер қаралады |
4. | 100 ШОК субъектісіне келетін ШОК-тың мемлекеттік органдарға, жергілікті өзін-өзі басқаруға, қоғамдық бірлестіктерге, ұйымдарға, лауазымды адамдар мен мемлекеттік қызметшілерге талап-арыздары бойынша жеңіп шыққан сот істерінің өткен жылмен салыстырғандағы өсу қарқыны, пайызбен | ҚР ЖС |
Бұл көрсеткіш шеңберінде келесі істер қаралады: |