Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы

Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 12 сәуірдегі N 36 Заңы.

МАЗМҰНЫ

      Ескерту. Заңның тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.
      Ескерту. Бүкіл мәтін бойынша "жобаларды" деген сөз "әлеуметтік жобаларды" деген сөздермен ауыстырылды - ҚР 2011.12.22 № 515-IV (2012.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      Осы Заң Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты іске асыру, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар ұсыну және сыйлықақылар беру процесінде туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейді.

      Ескерту. Кірспе жаңа редакцияда - ҚР 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар

      Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) әлеуметтік бағдарлама - өзара байланысты әлеуметтік жобалар кешені;

      1-1) әлеуметтік жоба – әлеуметтік мәні бар салалардағы мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған, бір жыл ішінде және үш жылға дейін іске асырылатын ұйымдастырушылық, экономикалық және техникалық шаралардың жиынтығы;

      2) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс – әлеуметтік саладағы міндеттерді шешуге бағытталған, үкіметтік емес ұйымдар бюджет қаражаты есебінен орындайтын әлеуметтік бағдарламаларды, әлеуметтік жобаларды, орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың бәсекелес ортаға жүзеге асыру үшін берілген функцияларын іске асыру нысаны;

      3) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс алуға арналған конкурс (бұдан әрі - конкурс) - тапсырыс берушінің үкіметтік емес ұйымдардың жұмыстарын, көрсетілген қызметтерін сатып алуға бағытталған және мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың ықтимал өнім берушілері арасында ашық әрі адал бәсекелестікті қамтамасыз ететін ықтимал өнім берушіні анықтау әдісі;

      3-1) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс және үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар саласындағы мемлекеттік орган (бұдан әрі – мемлекеттік орган) – мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, оның іске асырылу мониторингі және нәтижелерін бағалау, үкіметтік емес ұйымдарға арналған мемлекеттік гранттарды қалыптастыру және олардың тиімділігін бағалау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын мемлекеттік орган, оның ішінде орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар;

      3-2) алып тасталды - ҚР 02.12.2015 № 429-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      3-3) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс стандарттары – үкіметтік емес ұйымдар көрсететін қызметтердің сапасына, шарттарына, мазмұнына қойылатын талаптарды, сондай-ақ олардың сапасын бағалау өлшемшарттарын белгілейтін нормативтік құқықтық актілер;

      4) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыруға арналған шарт - тапсырыс беруші мен өнім берушінің арасында Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жасалған шарт;

      4-1) алып тасталды - ҚР 02.12.2015 № 429-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      4-2) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру – мемлекеттік органның құзыретіне сәйкес мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың тақырыптарын жоспарлау процесі;

      4-3) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың нәтижелерін бағалау – мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру тиімділігін талдау;

      5) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың өнім берушісі (бұдан әрі - өнім беруші) - мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыруға арналған шарт бойынша әлеуметтік бағдарламаларды, әлеуметтік жобаларды іске асыратын үкіметтік емес ұйым;

      5-1) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылу мониторингі — мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылуы туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау;

      5-2) мемлекеттік гранттарды қалыптастыру – мемлекеттік органдардың мемлекеттік гранттардың бағыттарын айқындау, мемлекеттік гранттар үшін бюджет қаражатын жыл сайынғы және (немесе) орта мерзімді жоспарлау және айқындау рәсімін жүргізу жөніндегі қызметі;

      5-3) мемлекеттік гранттардың тиімділігін бағалау – жобаларды іске асыру барысында алынған нәтижелерді, олардың қойылған мақсаттар мен күтілетін нәтижелерге сәйкестігін талдау процесі;

      5-4) стратегиялық әріптес – стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларына сәйкес конкурстық іріктеуден өткен, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты орындауға арналған шарт жасалған үкіметтік емес ұйым;

      5-5) стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс – орталық атқарушы органдар жалпыұлттық басымдықтарды іске асыру үшін үкіметтік емес ұйымдардың әлеуетін тарту мақсатында үкіметтік емес ұйымдарға беретін қаражат;

      6) тапсырыс беруші - республикалық және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері;

      6-1) Уәкілетті орган жанындағы үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау жөніндегі үйлестіру кеңесі (бұдан әрі – Үйлестіру кеңесі) – үкiметтiк емес ұйымдармен өзара іс-қимылды жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу үшін уәкілетті орган құратын консультациялық кеңесшi орган;

      7) үкіметтік емес ұйым - ортақ мақсаттарға жету үшін азаматтар және (немесе) мемлекеттік емес заңды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ерікті негізде құрған коммерциялық емес ұйым (саяси партияларды, кәсіптік одақтарды және діни бірлестіктерді қоспағанда);

      7-1) үкіметтік емес ұйымдарға арналған грант (бұдан әрі – грант) – үкіметтік емес ұйымдарды гранттық қаржыландыру саласындағы оператор азаматтық бастамаларды қолдау, әлеуметтік саланы дамытудың өзекті мәселелерін шешуге үкіметтік емес ұйымдардың әлеуетін тарту мақсатында үкіметтік емес ұйымдарға беретін қаражат;

      7-2) үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттарды іске асыру мониторингі – үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттарды іске асыру туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау;

      7-3) үкіметтік емес ұйымдарға арналған сыйлықақы (бұдан әрі – сыйлықақы) – республикалық, салалық және өңірлік деңгейлердегі әлеуметтік міндеттерді шешуге қосқан үлесі үшін үкіметтік емес ұйымдарға бюджет қаражаты есебінен берілетін ақшалай сыйақы;

      7-4) үкіметтік емес ұйымдарды гранттық қаржыландыру саласындағы оператор (бұдан әрі – оператор) – Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын және осы Заңға сәйкес гранттар ұсынуға құқығы бар акционерлік қоғам нысанындағы коммерциялық емес ұйым;

      7-5) Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқоры – үкіметтік емес ұйымдар қызметінің ашықтығын қамтамасыз ету және жұртшылыққа олар туралы ақпарат беру мақсатында, сондай-ақ мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты орналастыру шеңберінде пайдалану, гранттар ұсыну және сыйлықақылар беру үшін қалыптастырылатын ақпараттық дерекқор;

      8) үкiметтiк емес ұйымдармен өзара iс-қимыл және ынтымақтастық жөнiндегi кеңестер – құрамына мүдделi мемлекеттiк органдар мен үкiметтiк емес ұйымдардың өкiлдерi кiретiн, мемлекеттік орган мен үкіметтік емес ұйымдар арасындағы өзара іс-қимылды және ынтымақтастықты жетілдіру жөніндегі ұсыныстарды әзірлеу үшін құрылатын консультациялық-кеңесшi органдар;

      8-1) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      9) ықтимал өнім беруші - конкурсқа қатысушы үкіметтік емес ұйым;

      10) алып тасталды - ҚР 18.02.2014 № 175-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      11) алып тасталды - ҚР 18.02.2014 № 175-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      12) алып тасталды - ҚР 18.02.2014 № 175-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      13) алып тасталды - ҚР 18.02.2014 № 175-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Ескерту. 1-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2011.12.22 № 515-IV (2012.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі); 18.02.2014 № 175-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 02.12.2015 № 429-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.06.2018 № 160-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 19.04.2019 № 250-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 04.07.2022 № 134-VII (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-баптан қараңыз) Заңдарымен.

2-бап. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасы

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - ҚР 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      1. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, осы Заңнан, сондай-ақ "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңынан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады.

      2. Егер Қазақстан Республикасы бекіткен халықаралық шартта осы Заңда көзделгеннен өзгеше ережелер белгіленсе, онда халықаралық шарттың ережелері қолданылады.

      3. Осы Заңның күші техникалық реттеу объектілеріне қатысты қағидалар, жалпы қағидаттар мен сипаттамалар белгілейтін стандарттарға қолданылмайды.

      4. Осы Заңның күші оператордың қатысуынсыз гранттар беруге байланысты туындайтын қатынастарға, сондай-ақ "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі) және Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында реттелетін гранттар беру процесінде туындайтын қатынастарға қолданылмайды.

      Ескерту. 2-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 02.12.2015 № 429-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.06.2018 № 160-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

3-бап. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, гранттар ұсыну және сыйлықақылар беру қағидаттары

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, гранттар ұсыну және сыйлықақылар беру мынадай қағидаттарға негізделеді:

      1) заңдылық;

      2) Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік бағдарламаларды, әлеуметтік жобаларды іске асыру тиімділігін арттыру;

      3) Қазақстан Республикасы азаматтарының әлеуметтік міндеттерді шешуге қатысуы;

      4) үкіметтік емес ұйымдар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету;

      5) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, гранттар ұсыну және сыйлықақылар беру процесінің жариялылығы мен ашықтығы.

      Ескерту. 3-бап жаңа редакцияда – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

4-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің құзыреті

      Ескерту. 4-бап алып тасталды – ҚР 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

4-1-бап. Уәкілетті органның құзыреті

      Уәкілетті орган:

      1) мемлекеттік органдардың мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, оның іске асырылу мониторингі және нәтижелерін бағалау жөніндегі қызметін үйлестіруді жүзеге асырады;

      2) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыруды, оның іске асырылу мониторингін және нәтижелерін бағалауды жүзеге асыратын мемлекеттік органдарға ақпараттық, консультативтік, әдістемелік қолдау көрсетеді;

      3) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру, оның іске асырылу мониторингі және нәтижелерін бағалау қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      4) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс стандарттарын әзірлейді және бекітеді;

      5) мемлекеттік органдар қалыптастыратын мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс тақырыптарын өзінің интернет-ресурсында орналастырады;

      6) жыл сайын 31 наурызға дейін Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру қорытындылары бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат ұсынады;

      7) мемлекеттік гранттарды қалыптастыру, беру, мониторингтеу және олардың тиімділігін бағалау қағидаларын бекітеді;

      8) Үйлестіру кеңесін құрады, ол туралы ережені және оның құрамын бекітеді;

      9) орталық мемлекеттік органдардың құзыретіне жататын мемлекеттік гранттар бағыттарының тізбесін Үйлестіру кеңесінің қарауына жібереді;

      10) Үйлестіру кеңесінің мемлекеттік гранттардың бағыттары бойынша ұсынымдарын олардың құзыретіне сәйкес орталық мемлекеттік органдарға жібереді;

      11) оператордың өз қызметінің нәтижелері туралы есебін қарайды және оның нысанын бекітеді;

      12) сыйлықақылар беру қағидаларын бекітеді және оларды беруді жүзеге асырады;

      13) стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларын бекітеді;

      14) стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың бағыттарын айқындайды;

      15) алып тасталды – ҚР 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен;

      16) "Коммерциялық емес ұйымдар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 41-бабының 5-тармағына сәйкес ұсынылатын мәліметтерді Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқорына енгізу үшін тексеруді жүзеге асырады;

      17) Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқорын қалыптастыру тәртібін айқындайды;

      18) Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқорын жүргізуді жүзеге асырады;

      19) осы Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ескерту. Заң 4-1-баппен толықтырылды - ҚР 2011.12.22 № 515-IV (2012.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда - ҚР 04.07.2022 № 134-VII (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-баптан қараңыз); өзгеріс енгізілді – ҚР 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

4-2-бап. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың құзыреті

      1. Орталық мемлекеттік органдар:

      1) уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыруды, оның іске асырылу мониторингін және нәтижелерін бағалауды жүзеге асырады;

      2) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөнінде кеңестер құрады;

      3) уәкілетті органға мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылуы жөніндегі ақпаратты ұсынады;

      4) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың жоспарланатын тақырыптарын және іске асырылуы жөніндегі ақпаратты, сондай-ақ мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың нәтижелерін бағалауды өздерінің интернет-ресурстарында орналастырады;

      5) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыратын үкіметтік емес ұйымдарға ақпараттық, консультативтік, әдістемелік қолдау көрсетеді;

      6) өздерінің құзыреті шегінде оператор арқылы мемлекеттік гранттар береді және оператордың мемлекеттік гранттардың іске асырылу нәтижелері туралы есебін қарайды;

      7) мемлекеттік гранттарды қалыптастыру, беру, мониторингтеу және олардың тиімділігін бағалау қағидаларына сәйкес азаматтық қоғам өкілдерін тарта отырып, мемлекеттік гранттардың тиімділігін бағалауды жүзеге асырады;

      8) Үйлестіру кеңесінің ұсынымдары негізінде бағыттары мен қаржыландыру көлемі бойынша мемлекеттік гранттарды қалыптастырады;

      9) стратегиялық әріптестерді конкурстық іріктеуді жүргізеді және стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларына сәйкес олармен шарттар жасасады;

      10) стратегиялық әріптестердің жасалған шарттарға және стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларына сәйкес міндеттемелерді орындауын бағалауды жүзеге асырады;

      11) жыл сайын 1 желтоқсанға дейін уәкілетті органға стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларына сәйкес стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың нәтижелері туралы ақпарат ұсынады;

      12) Қазақстан Республикасының заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Осы тармақтың бірінші бөлігінің 9) – 11) тармақшаларында көзделген әрекеттер Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдарға қолданылмайды.

      2. Жергілікті атқарушы органдар:

      1) уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыруды, оның іске асырылу мониторингін және нәтижелерін бағалауды жүзеге асырады;

      2) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөнінде кеңестер құрады;

      3) уәкілетті органға мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылуы жөніндегі ақпаратты ұсынады;

      4) мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың жоспарланатын тақырыптарын және іске асырылуы жөніндегі ақпаратты, сондай-ақ мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың нәтижелерін бағалауды өздерінің интернет-ресурстарында орналастырады;

      5) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыратын үкіметтік емес ұйымдарға ақпараттық, консультативтік, әдістемелік қолдау көрсетеді;

      6) өздерінің құзыреті шегінде оператор арқылы мемлекеттік гранттар береді және оператордың мемлекеттік гранттардың іске асырылу нәтижелері туралы есебін қарайды;

      7) мемлекеттік гранттарды қалыптастыру, беру, мониторингтеу және олардың тиімділігін бағалау қағидаларына сәйкес азаматтық қоғам өкілдерін тарта отырып, мемлекеттік гранттардың тиімділігін бағалауды жүзеге асырады;

      8) мемлекеттік гранттар бағыттарының тізбесін үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөніндегі кеңестердің қарауына шығарады;

      9) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөніндегі кеңестердің ұсынымдары негізінде бағыттары мен қаржыландыру көлемі бойынша мемлекеттік гранттарды қалыптастырады;

      10) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасында жергілікті атқарушы органдарға жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ескерту. Заң 4-2-баппен толықтырылды - ҚР 2011.12.22 № 515-IV (2012.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда– ҚР 04.07.2022 № 134-VII (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-баптан қараңыз) Заңдарымен.

4-3-бап. Мәліметтерді тексеру

      1. Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқорына берілетін мәліметтерді тексеруді уәкілетті орган жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру мониторингінің және үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттарды іске асыру мониторингінің нәтижелері, сондай-ақ стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың нәтижелері, жеке және заңды тұлғалардың шағымдары, мемлекеттік органдардың ақпараты, бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар мәліметтерге тексеру жүргізу үшін негіздер болып табылады.

      Қажет болған кезде тексеру жүргізуге басқа да мемлекеттік органдардың өкілдері тартылуы мүмкін.

      Ескерту. Заң 4-3-баппен толықтырылды - ҚР 02.12.2015 № 429-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

5-бап. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты іске асыру, мемлекеттік гранттар ұсыну және сыйлықақылар беру салалары

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - ҚР 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      1. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру, мемлекеттік гранттар ұсыну және сыйлықақылар беру мынадай салалар бойынша жүзеге асырылады:

      1) білім беру, ғылым, ақпарат, дене шынықтыру және спорт саласындағы мақсаттарға қол жеткізу;

      2) азаматтардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтын насихаттау;

      3) қоршаған ортаны қорғау;

      4) жастар саясаты мен балалар бастамаларын қолдау;

      5) отбасылық-демографиялық және гендерлік мәселелерді шешуге жәрдемдесу;

      6) алып тасталды - ҚР 13.06.2018 № 160-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      7) халықтың әлеуметтік тұрғыдан осал топтарын қолдау;

      8) жетім балаларға, толық емес және көп балалы отбасылардағы балаларға көмек көрсету;

      9) халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуге жәрдемдесу;

      10) азаматтар мен ұйымдардың құқықтарын, заңды мүдделерін қорғау;

      11) мәдениет пен өнерді дамыту;

      12) тарихи-мәдени мұраны қорғау;

      13) қоғамдық келісімді және жалпыұлттық бірлікті нығайту;

      13-1) өздерінің есебінде тұрған адамдарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету кезінде пробация қызметіне жәрдемдесу;

      13-2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу;

      13-3) алып тасталды - ҚР 02.12.2015 № 429-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      14) алып тасталды - ҚР 02.12.2015 № 429-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      15) азаматтық қоғамды дамытуға, оның ішінде үкіметтік емес ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыруға жәрдемдесу;

      16) волонтерлік бастамаларды дамыту және қолдау.

      2. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру:

      1) өмірлік қиын жағдайда жүрген адамға (отбасына) көмек көрсету;

      2) жануарларға жауапты қарауды қалыптастыру, оның ішінде жануарларға арналған панажайларды қолдау;

      2-1) қазақы ит тұқымдарын сақтау және өсімін молайту салалары;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де әлеуметтік маңызы бар салалар бойынша да жүзеге асырылады.

      3. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс салалары шеңберінде тақырыптар қалыптастырылады.

      4. Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс Қазақстан Республикасының Президенті айқындайтын жалпыұлттық басымдықтарға сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 5-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2011.12.22 № 515-IV (2012.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі), 2012.02.15 № 556-IV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 15.04.2013 № 89-V (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік отыз күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 18.02.2014 № 175-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 02.12.2015 № 429-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 18.04.2017 № 58-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.06.2018 № 160-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 04.07.2022 № 134-VII (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-баптан қараңыз); 03.01.2023 № 185-VII (01.07.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

5-1-бап. Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқоры

      Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқорын қалыптастыру "Коммерциялық емес ұйымдар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 41-бабының 5-тармағына сәйкес берілетін мәліметтер негізінде жүзеге асырылады.

      Ескерту. Заң 5-1-баппен толықтырылды - ҚР 02.12.2015 № 429-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; өзгеріс енгізілді – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

6-бап. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыру

      1. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты мемлекеттік органдар және үкіметтік емес ұйымдар жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс осы Заңға және Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      3. Осы Заңның 5-бабының 1 және 2-тармақтарында көзделген салалар бойынша жарғылық мақсаттарға сәйкес қызметті жүзеге асыратын әлеуетті өнім берушілер конкурсқа қатысуға жіберіледі.

      4. Алып тасталды - ҚР 2011.12.22 № 515-IV (2012.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      5. Орталық және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс арқылы бәсекелес ортаға берілген функцияларын іске асыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 6-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2011.12.22 № 515-IV (2012.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі); 13.06.2018 № 160-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 19.04.2019 № 250-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

6-1-бап. Гранттар

      1. Гранттар:

      1) бюджет қаражаты есебінен берілетін мемлекеттік гранттар;

      2) бюджеттен тыс қаржыландыру көздерінен берілетін мемлекеттік емес гранттар болып бөлінеді.

      2. Мемлекеттік гранттар мынадай түрлерге бөлінеді:

      1) қысқа мерзімді гранттар – іске асыру мерзімі үш айдан бір жылға дейін құрайтын, қаржыландыру көлемі тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бес жүз еселенген мөлшерінен кем емес және үш мың еселенген мөлшерінен аспайтын гранттар;

      2) орта мерзімді гранттар – іске асыру мерзімі бір жылдан екі жылға дейін құрайтын, қаржыландыру көлемі тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің үш мың еселенген мөлшерінен кем емес және он мың еселенген мөлшерінен аспайтын гранттар;

      3) ұзақ мерзімді гранттар – іске асыру мерзімі екі жылдан үш жылға дейін құрайтын, қаржыландыру көлемі тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің он мың еселенген мөлшерінен кем емес, мемлекеттік гранттарды қалыптастыру, беру, мониторингтеу және олардың тиімділігін бағалау қағидаларына сәйкес ұзақ мерзімді жобаларды іске асыру үшін қажетті материалдық базасы бар үкіметтік емес ұйымдарға берілетін гранттар.

      3. Мемлекеттік гранттар оператор арқылы мемлекеттік грант беруге арналған шартқа сәйкес үкіметтік емес ұйымдар әзірлеген әлеуметтік бағдарламаларды, әлеуметтік жобаларды іске асыру үшін беріледі.

      4. Мемлекеттік гранттар:

      таратылу процесіндегі;

      банкрот деп танылған;

      атқарушылық іс жүргізу бойынша берешегі бар;

      мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізілімінде тұрған;

      мүлкіне тыйым салынған;

      экономикалық қызметі тоқтатыла тұрған;

      басшылары, құрылтайшылары мемлекеттік органның және (немесе) оператордың уәкілетті тұлғаларының жұбайы (зайыбы), жақын туыстары, жекжаттары болып табылатын;

      басшылары, құрылтайшылары террористік әрекетке қатысы бар тұлғалардың тізіміне, сондай-ақ жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне және (немесе) терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне енгізілген үкіметтік емес ұйымдарды қоспағанда, Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқорына енгізілген үкіметтік емес ұйымдарға конкурстық іріктеу негізінде беріледі.

      5. Мемлекеттік грантты алған үкіметтік емес ұйымдар алынған қаражаттың:

      1) қысқа мерзімді және орта мерзімді гранттар үшін он пайыздан аспайтын;

      2) ұзақ мерзімді гранттар үшін бес пайыздан аспайтын бөлігін материалдық-техникалық қамтамасыз етуге және институционалдық дамытуға пайдалана алады.

      6. Мемлекеттік емес гранттар беруге және есептілікке қойылатын талаптар Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес оператор мен жеке немесе заңды тұлғалар арасында жасалған шарттың талаптарында айқындалады.

      7. Мемлекеттік гранттарды бағыттары мен келесі қаржы жылына арналған қаржыландыру көлемі бойынша қалыптастыру, оператордың үкіметтік емес ұйымдардың мемлекеттік грант алуына конкурстық іріктеу жүргізуі мемлекеттік гранттарды қалыптастыру, беру, мониторингтеу және олардың тиімділігін бағалау қағидаларына сәйкес мемлекеттік органдар жүргізетін мемлекеттік гранттардың тиімділігін бағалау нәтижелерін ескере отырып жүзеге асырылады.

      Ескерту. Заң 6-1-баппен толықтырылды - ҚР 02.12.2015 № 429-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда көзделген – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

6-2-бап. Оператор

      1. Оператор:

      1) Қазақстан Республикасының салық заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, азаматтық бастамаларды қолдау, әлеуметтік саланы дамытудың өзекті мәселелерін шешуге үкіметтік емес ұйымдардың әлеуетін тарту мақсатында үкіметтік емес ұйымдарға мемлекеттік және мемлекеттік емес гранттар беруге;

      2) қоғамдық бақылауды дамыту мақсатында гранттарды іске асыру мониторингі үшін сарапшыларды тартуға құқылы.

      2. Оператор:

      1) мемлекеттік гранттарды қалыптастыру, беру, мониторингтеу және олардың тиімділігін бағалау қағидаларына сәйкес мемлекеттік гранттардың іске асырылуына мониторингті жүзеге асыруға;

      2) уәкілетті органға гранттар беру тетіктерін жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізуге;

      3) гранттардың іске асырылуы туралы ақпаратты өзінің интернет-ресурсында орналастыруға;

      4) өз қызметінің нәтижелері туралы жыл сайынғы есепті уәкілетті органға беруге, сондай-ақ оны өзінің интернет-ресурсында орналастыруға міндетті.

      Ескерту. Заң 6-2-баппен толықтырылды - ҚР 02.12.2015 № 429-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; өзгеріс енгізілді – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

6-3-бап. Сыйлықақылар

      1. Сыйлықақылар беруді уәкілетті орган Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалатын тәртіппен жүзеге асырады.

      Сыйлықақылар Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалатын тәртіппен Үкіметтік емес ұйымдардың дерекқорына мәліметтер ұсынған үкіметтік емес ұйымдарға беріледі.

      2. Үкіметтік емес ұйымдар сыйлықақы алуға өтінімдерді уәкілетті органға жыл сайын 1 қыркүйекке дейін береді.

      Дәл сол бір үкіметтік емес ұйым бір салада ғана сыйлықақы алуға ұсынылуы мүмкін.

      3. Сыйлықақы алғаннан кейін үш жыл ішінде үкіметтік емес ұйымдарды сыйлықақы алу үшін қайта ұсынуға жол берілмейді.

      4. Сыйлықақының ең төменгі мөлшері республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің екі мың еселенген мөлшерін құрайды.

      5. Бір саладағы сыйлықақы бір немесе бір мезгілде бірнеше ізденушіге берілуі мүмкін. Сыйлықақы бірнеше ізденушіге берілген кезде сыйлықақы олардың арасында тең бөліктермен бөлінеді.

      Ескерту. Заң 6-3-баппен толықтырылды - ҚР 02.12.2015 № 429-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгерістер енгізілді - ҚР 13.06.2018 № 160-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

6-4-бап. Үкіметтік емес ұйымдардың құқықтары мен міндеттері

      1. Үкіметтік емес ұйым:

      1) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдарға мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратқа сұрау салумен жүгінуге;

      2) уәкілетті органға, мемлекеттік басқару жүйесін дамыту саласындағы уәкілетті органға, орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдарға мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру және жүзеге асыру мәселелері бойынша ұсыныстар енгізуге құқылы.

      2. Үкіметтік емес ұйым:

      1) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдарға мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың іске асырылуына мониторинг жүргізу үшін қажетті ақпаратты және (немесе) құжаттарды беруге;

      2) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты сапалы жүзеге асыру үшін жағдайлар жасауға;

      3) жеке және заңды тұлғалар өтініш жасаған жағдайда оларға мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың жүзеге асырылуы туралы толық және анық ақпаратты беруге;

      4) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыру шеңберінде жеке және заңды тұлғалардың шағымдарын қарауға міндетті.

      Ескерту. Заң 6-4-баппен толықтырылды - ҚР 19.04.2019 № 250-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; өзгеріс енгізілді – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

6-5-бап. Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс

      1. Орталық атқарушы органдар уәкілетті органға стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларына сәйкес стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың бағыттары бойынша ұсыныстар енгізеді.

      2. Орталық мемлекеттік органдардың ұсыныстары бойынша уәкілетті орган Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарынан туындайтын стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың бағыттарын айқындайды.

      3. Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың әрбір бағыты бойынша стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларына сәйкес конкурстық іріктеу негізінде бір ғана стратегиялық әріптес айқындалады.

      4. Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс орталық атқарушы орган мен стратегиялық әріптес арасында стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларына сәйкес жасалған шарт негізінде жүзеге асырылады.

      5. Стратегиялық әріптестің кінәсінен шартта белгіленген нысаналы көрсеткіштерге қол жеткізілмеген және (немесе) стратегиялық әріптес өз міндеттемелерін жүйелі түрде орындамаған жағдайларда, шарт стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларында айқындалатын тәртіппен тиісті орталық атқарушы органның бастамасы бойынша біржақты тәртіппен бұзылуға жатады.

      6. Стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс бойынша көрсетілген қызметтер актісін орталық атқарушы орган және азаматтық қоғам өкілдерінен тұратын, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты жүзеге асыру қағидаларына сәйкес құрылған комиссия қабылдайды.

      Ескерту. Заң 6-5-баппен толықтырылды – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді – ҚР 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

7-бап. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты, мемлекеттік гранттар мен сыйлықақыларды қаржыландыру және олардың бюджет қаражатын пайдалану

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты, мемлекеттік гранттар мен сыйлықақыларды қаржыландыру бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты іске асыру, мемлекеттік гранттар ұсыну және сыйлықақылар беру үшін көзделген бюджет қаражаты осы Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінде, мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыруға арналған шартта, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырысты орындауға арналған шартта, мемлекеттік грант беруге арналған шартта белгіленген мақсаттарда және тәртіппен пайдаланылады.

      Ескерту. 7-бап жаңа редакцияда – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

8-бап. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың орындалуын, гранттардың пайдаланылуын және сыйлықақылар беруді бақылау

      Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстың, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыстың орындалуын, гранттардың пайдаланылуын және сыйлықақылар беруді бақылауды уәкілетті орган, сондай-ақ өзге де мемлекеттік органдар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өздерінің құзыреті шегінде жүзеге асырады.

      Ескерту. 8-бап жаңа редакцияда – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

9-бап. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзғаны үшін жауаптылық

      Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, стратегиялық әріптестікті іске асыруға арналған мемлекеттік тапсырыс, үкіметтік емес ұйымдарға арналған гранттар және сыйлықақылар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзу Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жауаптылыққа алып келеді.

      Ескерту. 9-бап жаңа редакцияда – ҚР 04.07.2022 № 134-VII (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

10-бап. Осы Заңды қолданысқа енгізу тәртібі

      Осы Заң ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті

On the state social commissioning, state commissioning of strategic partnerships, grants and awards for non-governmental organisations in the Republic of Kazakhstan

The Law of the Republic of Kazakhstan dated 12 April, 2005 № 36. ootnote. The title - as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan № 34-VII of 04.07.2022 (shall take effect upon expiration of sixty calendar days after the date of its first official publication).

      Unofficial translation

      Footnote. The title - as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall take effect upon expiration of sixty calendar days after the date of its first official publication).
      Footnote. Throughout the text the word “of projects” is substituted by the words “of social projects” by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 22.12.2011No. 515-IV (shall be enforced from 01.01.2012).

      This Law governs the social relations arising in the process state social commissioning, state commissioning of strategic partnerships, provision of grants and awards for non-governmental organisations in the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. The preamble as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall come into force sixty calendar days after the day of its first official publication).

Article 1. Basic definitions used in this Law

      The following basic definitions shall be used in this Law:

      1) social program – a complex of interrelated social projects;

      1-1) social project – a set of organizational, economic and technical measures, directed to achievement of objectives in the socially important scopes, implementing during one year and up to three years;

      2) state social order - a form of implementation of social programs, social projects, functions of central and (or) local executive bodies, transferred for implementation in a competitive environment, aimed at solving problems in the social sphere, performed by non-governmental organizations at the expense of budget funds;

      3) competition for reception of the state social order (hereinafter – competition) – a method of determination of potential supplier, directed to acquisition of work, services of non-governmental organizations by customer and ensuring open and fair competition between potential suppliers of the state social order;

      3-1) public authority responsible for the state commissioning of social services and grants for non-governmental organisations (hereinafter the public authority) - a public authority including the central state and local executive bodies, responsible for the formation, monitoring of implementation and evaluation of the results of the state social services and the formation and evaluation of the efficiency of state grants for non-governmental organisations;

      3-2) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 No. 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      3-3) standards of the state social order - regulatory legal acts establishing requirements for quality, conditions, content of services provided by non-governmental organizations, as well as criteria for assessing its quality;

      4) an agreement for exercising the state social order – an agreement, concluded between customer and supplier according to the procedure, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      4-1) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 No. 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      4-2) formation of the state social order - the process of planning topics of the state social order in accordance with the competence of the state authority;

      4-3) assessment of the results of the state social order - analysis of effectiveness of implementation of the state social order;

      5) supplier of the state social order (hereinafter – supplier) – non-governmental organization, implementing social programs, social projects on agreement on carrying out of the state social order;

      5-1) monitoring of implementation of the state social order – gathering, processing and analysis of information on implementation of the state social order;

      5-2) formation of state grants - the activities of public authorities in determining the direction of state grants, implementing an annual and/or medium-term planning procedure and determining the budgetary resources for state grants;

      5-3) evaluation of the efficiency of state grants - the process of analysing the results obtained in the implementation of projects, their consistency with the objectives set and the expected results;

      5-4) strategic partner - a non-governmental organisation that has been competitively selected under the rules for the implementation of the state commissioning of strategic partnerships that has entered into an agreement for the implementation of the state order for the implementation of strategic partnerships;

      5-5) state commissioning of strategic partnerships - funds made available to non-governmental organisations by the central executive authorities to leverage the capacity of non-governmental organisations for the implementation of national priorities;

      6) customer – administrators of republican and local budget programs;

      6-1) The Coordinating Council for Cooperation with Non-Governmental Organizations under the Authorized Agency (hereinafter referred to as - the Coordinating Council) - an advisory authority created by the authorized agency to develop proposals for improving cooperation with non-governmental organizations;

      7) non-governmental organization – non-commercial organization (except for the political parties, labour unions and religious associations), created by the citizens and (or) non-state legal entities on a voluntary basis for achievement by them the general objectives in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      7-1) grant for non-governmental organisations (hereinafter referred to as grant) - funds allocated to non-governmental organisations by the operator responsible for grant funding of non-governmental organisations to support civic initiatives and to involve the potential of non-governmental organisations in addressing current issues of social development;

      7-2) implementation monitoring of the grants for non-governmental organizations – the collection, processing and analysis of information on implementation of the grants for non-governmental organizations;

      7-3) award for non-governmental organizations (hereinafter referred to as the award) - monetary remuneration awarded to non-governmental organizations at the expense of budget funds for their contribution to accomplishment of social tasks of the republican, sectoral and regional levels;

      7-4) an operator for grant financing of non-governmental organizations (hereinafter referred to as - the operator) - a non-profit organization in the form of a joint stock company, determined by the Government of the Republic of Kazakhstan and shall having the right to provide grants in accordance with this Law;

      7-5) non-governmental organisation database - information database created to provide transparency of activities of non-governmental organisations and to keep the public informed about them, as well as to be used as part of state social contracting, state ordering of strategic partnership implementation, providing grants and granting awards;

      8) councils on interaction and cooperation with the non-governmental organizations – consultative - advisory bodies, created for development of suggestions on improvement of interaction and cooperation between the state body and non-governmental organizations, in the composition of which the representatives of interested state bodies and non-governmental organizations are entered;

      8-1) the authorized agency for cooperation with non-governmental organizations (hereinafter referred to as - the authorized agency) - the state authority carrying out leadership and intersectoral coordination for cooperation with non-governmental organizations;

      9) potential supplier – non-governmental organization, participating in the competition;

      10) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 18.02.2014 No. 175-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      11) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 18.02.2014 No. 175-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      12) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 18.02.2014 No. 175-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      13) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 18.02.2014 No. 175-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      Footnote. Article 1 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 22.12.2011 No. 515-IV (shall be enforced from 01.01.2012); dated 18.02.2014 No. 175-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 02.12.2015 No. 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 13.06.2018 No. 160-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 19.04.2019 No. 250-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); No. 134-VII of 04.07.2022 (see Article 2 for the procedure for entry into force).

Article 2. Legislation of the Republic of Kazakhstan on the state social commissioning, state commissioning of strategic partnerships, grants and awards for non-governmental organisations in the Republic of Kazakhstan

      Footnote. The title of Article 2 - as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall be enacted upon expiry of sixty calendar days after its first official publication).

      1. Legislation of the Republic of Kazakhstan on state social commissioning, state commissioning of strategic partnerships, grants and awards for non-governmental organisations in the Republic of Kazakhstan shall be based on the Constitution of the Republic of Kazakhstan and shall consist of this Law as well as the Republic of Kazakhstan Law “On Public Procurement” and other normative legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      2. If the international treaty, ratified by the Republic of Kazakhstan establishes the other rules, than those provided by this Law, the rules of international treaty shall be applied.

      3. The force of this Law shall not apply to standards establishing the rules, general principles and characteristics in relation to objects of technical regulation.

      4. This Law shall not apply to relations resulting from the provision of grants without the operator, nor to relations arising in the process of providing grants, as governed by the Code of the Republic of Kazakhstan “On Taxes and Other Obligatory Payments to the Budget” (Tax Code) and other laws of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 2 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 № 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 13.06.2018 № 160-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); No. 134-VII of 04.07.2022 (shall be brought into effect sixty calendar days after the date of its first official publication).

Article 3. Principles of state social commissioning, state commissioning of strategic partnerships, providing grants and giving awards

      State social commissioning, state commissioning of strategic partnerships, provision of grants and awards shall be based on the principles of:

      1) legality;

      2) increasing the efficiency of social programmes and social projects in the Republic of Kazakhstan;

      3) participation of nationals of the Republic of Kazakhstan in solving social problems;

      4) ensuring equal opportunities for non-governmental organisations;

      5) transparency and openness of the public social contracting process, public ordering of strategic partnerships, grants and awards.

      Footnote. Article 3 - as reworded by Law No. 134-VII of RK of 04.07.2022 (shall come into force on 01.01.2023).

Article 4. Competence of the Government of the Republic of Kazakhstan

      Footnote. Article 4 is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 19.04.2023 No. 223-VII (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

Article 4-1. Competence of the authorised body

      The authorised body shall:

      1) coordinate the activities of public authorities in the formation, monitoring of implementation and evaluation of the results of the state social commissioning;

      2) offer informational, advisory and methodological support to the public authorities responsible for shaping, monitoring implementation of and evaluating the results of the state social commissioning;

      3) elaborate and approve the regulations for the formation, monitoring of implementation and evaluation of the results of the state social commissioning;

      4) draw up and approve the standards of the state social commissioning;

      5) publish on its website the topics of the state social commissioning formed by the public authorities;

      6) annually, by 31 March, inform the Government of the Republic of Kazakhstan on the outcomes of the implementation of the state social commission in the Republic of Kazakhstan;

      7) approve the regulations for the formation, provision, monitoring and evaluation of the efficiency of state grants;

      8) establish the Coordination Council, approves its regulations and composition;

      9) forward for consideration by the Coordination Council the list of state grant areas falling within the competence of the central state authorities;

      10) forward to the central public authorities the recommendations of the Coordination Council on the areas of state grants pursuant to their competence;

      11) examine the Operator's report on the results of its activities and approve its form;

      12) approve regulations for granting awards and implement their granting;

      13) approve the rules of the state order for the implementation of strategic partnership;

      14) determine the directions of the state order for the implementation of strategic partnership;

      15) excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 19.04.2023 No. 223-VII (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication);

      16) verify the data provided under paragraph 5 of Article 41 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Non-Commercial Organisations” for inclusion in the database of non-governmental organisations;

      17) establish the procedure for compiling the database of non-governmental organisations;

      18) maintain a database of non-governmental organisations;

      19) exercise other powers specified herein, other laws of the Republic of Kazakhstan, acts of the President of the Republic of Kazakhstan and the Government of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. The Law is supplemented by Article 4-1 in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated 22.12.2011 № 515-IV (shall be enforced from 01.01.2012); as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (see Article 2 for the enactment procedure); as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 19.04.2023 No. 223-VII (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

Article 4-2. Competence of central state and local executive bodies

      1. Central public authorities shall:

      1) form, monitor implementation and evaluate the outcomes of the state social commissioning as defined by the authorised body;

      2) establish councils for interaction and cooperation with non-governmental organisations;

      3) submit data on the implementation of the state social commissioning to the authorised body;

      4) publish on their Internet resources planned topics and data on the implementation of the state social commissioning, as well as evaluation of the results of the state social commissioning;

      5) offer informational, advisory and methodological support to non-governmental organisations implementing state social commissioning;

      6) offer state grants within their competence through the operator and review the operator's report on the outcomes of state grants;

      7) assess the efficiency of state grants, with the engagement of civil society representatives, as set out in the regulations governing the formation, awarding, monitoring and evaluation of the efficiency of state grants;

      8) based on the Coordination Council's recommendations, form state grants in terms of areas and amounts of funding;

      9) organise competitive selection of strategic partners and conclude contracts with them under the regulations for the state social commissioning for the implementation of strategic partnerships;

      10) evaluate the performance of the strategic partners with regard to their obligations under the contracts concluded and the regulations for the state social commissioning for the implementation of strategic partnerships;

      11) submit data on the results of the state social commissioning for the implementation of strategic partnerships to the authorised body by December 1 each year according to the regulations for the state social commissioning for the implementation of strategic partnerships;

      12) exercise other powers stipulated by the laws of the Republic of Kazakhstan, acts of the President of the Republic of Kazakhstan and the Government of the Republic of Kazakhstan.

      Activities envisaged by sub-paragraphs 9) - 11) of part one of this paragraph shall not apply to public authorities that are directly subordinate and accountable to the President of the Republic of Kazakhstan.

      2. Local executive bodies shall:

      1) form, monitor implementation and assess the outcomes of the state social commissioning according to the procedure determined by the authorised body;

      2) establish councils for interaction and cooperation with non-governmental organisations;

      3) submit data on the state social commissioning to the authorised body;

      4) publish on their Internet resources projected topics and information on the state social commissioning, as well as evaluation of the outcomes of the state social commissioning;

      5) render informational, advisory, methodological support to non-governmental organisations involved in the state social commissioning;

      6) award state grants within their competence through the operator and review the operator's report on the outcomes of the implementation of state grants;

      7) assess the efficiency of state grants with the engagement of civil society representatives under the regulations governing the formation, awarding, monitoring and evaluation of the efficiency of state grants;

      8) submit a list of state grant areas for consideration by the non-governmental organisation liaison and cooperation councils;

      9) based on recommendations of the councils for liaison and cooperation with non-governmental organisations, prepare state grants for areas and amounts of funding;

      10) in the interests of local state administration exercise other powers vested in local executive bodies by the laws of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. The Law is supplemented by Article 4-2 in accordance with the Law of the republic of Kazakhstan dated 22.12.2011 No. 515-IV (shall be enforced from 01.01.2012); as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (see Article 2 for the procedure for entry into force).

Article 4-3. Verification of information

      1. Verification of information submitted to the Database of non-governmental organizations shall be carried out by the authorized agency.

      2. The grounds for information verification shall be the findings of the monitoring of the state social commissioning and the monitoring of the implementation of grants for non-governmental organisations, as well as the outcomes of the state social commissioning of strategic partnerships, complaints from natural and legal persons, information from public authorities, and publications in the media.

      If necessary, representatives of other state authorities may be involved in the verification.

      Footnote. The Law is supplemented by Article 4-3 in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 № 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); as amended by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall be enacted on 01.01.2023).

Article 5. Spheres to be covered by the state social commissioning, state strategic partnership commissioning, provision of state grants and awards

      Footnote. The title of Article 5 - as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall come into force sixty calendar days after the day of its first official publication).

      1. State social commissioning, state grants and awards shall be realised in the following areas:

      1) achievement of objectives in the field of education, science, information, physical fitness and sports;

      2) health protection of citizens, healthy lifestyle promotion;

      3) environmental protection;

      4) support of youth policy and children's initiatives;

      5) assistance in solving family-demographic and gender issues;

      6) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.06.2018 № 160-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      7) support of vulnerable social groups;

      8) assistance to orphaned children, children from single-parent and large families;

      9) assistance in ensuring employment of the population;

      10) protection of rights, legal interests of citizens and organizations;

      11) development of culture and art;

      12) protection of historical-cultural heritage;

      13) strengthening social cohesion and national unity;

      13-1) assistance to probation services in provision of social and legal aid to the persons registered in them;

      13-2) conducting of social quality monitoring of rendering the state services;

      13-3) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 No. 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      14) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 No. 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      15) promoting the development of civil society, including improving the effectiveness of the activity of non-governmental organizations;

      16) development and support of volunteer initiatives.

      2. State social commissioning shall also be realised in the areas of:

      1) support to a person (family) in a difficult life situation;

      2) forming responsible treatment with animals, including support for animal shelters;

      2-1) conservation and reproduction of Kazakh dog breeds;

      3) in other socially significant spheres, not contradicting the laws of the Republic of Kazakhstan.

      3. The topics shall be generated within the areas of the state social commissioning.

      4. The state social commissioning of strategic partnerships shall be performed in line with the national priorities determined by the President of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 5 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 22.12.2011 No. 515-IV (shall be enforced from 01.01.2012); dated 15.02.2012 No. 556-IV (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 15.04.2013 No. 89-V (shall be enforced upon expiry of thirty calendar days after its first official publication); dated 18.02.2014 No. 175-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 02.12.2015 No. 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 18.04.2017 No. 58-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 13.06.2018 No. 160-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); No. 134-VII of 04.07.2022 (see Article 2 for the enforcement procedure); dated 03.01.2023 No. 185-VII ( effective from 01.07.2023).

Article 5-1. Database of Non-Governmental Organizations

      The Database of non-governmental organizations is formed on the basis of information provided in accordance with paragraph 5 of Article 41 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On Non-profit Organizations".

      Footnote. The Law is supplemented by Article 5-1 in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 № 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); No. 134-VII of 04.07.2022 (shall enter into force sixty calendar days after the date of its first official publication).

Article 6. Exercising the state social order

      1. The state social order shall be exercised by the state bodies and non-governmental organizations.

      2. The state social commissioning shall be implemented under this Law and the laws of the Republic of Kazakhstan on public procurement.

      3. Prospective suppliers engaged in activities consistent with the statutory objectives in the areas set out in paragraphs 1 and 2 of Article 5 hereof shall be permitted to participate in the competition.

      4. Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 22.12.2011 No. 515-IV (shall be enforced from 01.01.2012).

      5. Implementation of functions of central and local executive bodies, transferred to the competitive environment through the state social order shall be carried out in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 6 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 22.12.2011 No. 515-IV (shall be enforced from 01.01.2012); dated 13.06.2018 № 160-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 19.04.2019 No. 250-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); No. 134-VII of 04.07.2022 (shall enter into force sixty calendar days after the date of its first official publication).

Article 6-1. Grants

      1. Grants shall be subdivided into:

      1) state grants financed from budgetary funds;

      2) non-state grants provided from extra-budgetary funding sources.

      2. State grants shall be divided into the following types:

      1) short-term grants - grants with an implementation period of three months to one year with a funding amount of at least five hundredfold, and no more than three thousand-fold of the monthly calculation index specified in the law on the national budget for the relevant financial year;

      2) medium-term grants - grants with an implementation period of one to two years with a funding amount of at least three-thousandths, and no more than ten-thousandths of the monthly calculation index specified in the law on the national budget for the relevant financial year;

      3) long-term grants - grants with an implementation period of two to three years, the amount of funding - at least ten thousandths of the monthly calculation index prescribed by the law on the national budget for the relevant financial year allocated to non-governmental organisations with the required material basis for implementing long-term projects under the regulations for forming, providing, monitoring and evaluating the efficiency of state grants.

      3. State grants shall be awarded by the operator under a state grant agreement for the implementation of social programmes, social projects developed by non-governmental organisations.

      4. State grants shall be awarded on a competitive basis to non-governmental organisations included in the Non-Governmental Organisations Database excluding non-governmental organisations:

      those undergoing the process of liquidation;

      those considered bankrupt;

      those in arrears in enforcement proceedings;

      those on the register of unscrupulous participants in public procurement;

      the property of which has been seized;

      the economic activities thereof have been suspended;

      heads and founders of which are spouses, close relatives or in-laws of authorised persons of the state body and (or) the operator;

      the heads and founders thereof are on the list of persons involved in terrorist activities, as well as the list of organisations and persons involved in the financing of proliferation of weapons of mass destruction, and/or the list of organisations and persons involved in the financing of terrorism and extremism.

      5. Non-governmental organisations awarded a state grant may use part of the proceeds for logistical and institutional development:

      1) not exceeding ten per cent for short- and medium-term grants;

      2) not exceeding five per cent for long-term grants.

      6. Requirements for the award of non-governmental grants and reporting shall be governed by the terms and conditions of the agreement concluded between the operator and natural or legal persons under the civil legislation of the Republic of Kazakhstan.

      7. Formation of state grants by direction and volume of funding for the next financial year, the operator's competitive selection for state grants to non-governmental organisations shall be based on the results of the evaluation of the efficiency of state grants undertaken by public authorities under the regulations for the formation, provision, monitoring and evaluation of the efficiency of state grants.

      Footnote. The Law is supplemented by Article 6-1 in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 № 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall be enacted sixty calendar days after the date of its first official publication).

Article 6-2. Operator

      1. The operator shall has the right:

      1) to award state and non-state grants to non-governmental organisations to support civic initiatives and to involve the potential of non-governmental organisations in addressing topical issues of social development, excluding cases envisaged by the tax legislation of the Republic of Kazakhstan;

      2) to attract experts for implementation monitoring of grants in order to develop public control.

      2. The operator shall be obliged:

      1) to monitor the implementation of state grants under the regulations for the formation, awarding, monitoring and evaluation of the efficiency of state grants;

      2) to make proposals on improving the mechanisms for grants to the authorized agency;

      3) post information on implementation of grants on its Internet resource;

      4) submit an annual report on the results of its activities to the authorized agency, and also post it on its Internet resource.

      Footnote. The Law is supplemented by Article 6-2 in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 № 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); as amended by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall be put into effect sixty calendar days after the date of its first official publication).

Article 6-3. Awards

      1. Awards shall be awarded by the authorized agency in the manner determined by the Legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Awards shall be awarded to non-governmental organizations that submitted information to the Database of non-governmental organizations in the manner determined by the Legislation of the Republic of Kazakhstan.

      2. Applications for award competition shall be submitted by non-governmental organizations to the authorized agency annually before September 1.

      The same non-governmental organisation can only be nominated for an award in one area.

      3. Repeated nomination of non-governmental organizations for award within three years after its receipt shall not be allowed.

      4. The minimum size of the award shall be twenty-fold size of monthly calculation indicator established for the corresponding financial year by the Law on the republican budget.

      5. An award in one field may be given to one or more applicants at the same time.

      Footnote. The Law is supplemented by Article 6-3 in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated 02.12.2015 № 429-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.06.2018 № 160-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); No. 134-VII of 04.07.2022 (shall become effective upon the expiry of sixty calendar days from the date of its first official publication).

Article 6-4. Rights and obligations of non-governmental organizations

      1. A non-governmental organization shall have the right to:

      1) apply with a request to the central and (or) local executive bodies for information necessary for implementation of the state social order;

      2) make proposals to the authorized body, the authorized body in the field of development of the state administration system, central and (or) local executive bodies on the issues of formation and implementation of the state social order.

      2. A non-governmental organization shall be obliged to:

      1) provide central and/or local executive bodies with the data and/or documents required to monitor the state social commissioning process;

      2) create conditions for quality implementation of the state social order;

      3) in case of appeal of individuals and legal entities, provide them with complete and reliable information on implementation of the state social order;

      4) consider complaints of individuals and legal entities in the framework of implementation of the state social order.

      Footnote. The Law is supplemented with Article 6-4 in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated 19.04.2019 No. 250-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); as amended by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall be brought into force sixty calendar days after the date of its first official publication).

Article 6-5. State social commissioning for the implementation of strategic partnerships

      1. The central executive bodies shall propose to the authorised body the areas of the state social commissioning for the implementation of strategic partnerships under the regulations for the state social commissioning for the implementation of strategic partnerships.

      2. The authorized body, on proposals from central government bodies, shall determine the directions of the state order for the implementation of strategic partnership arising from the documents of the State Planning System in the Republic of Kazakhstan.

      3. For each area of the state social commissioning for strategic partnership implementation, only one strategic partner shall be selected through a competitive process under the regulations of the state social commissioning for strategic partnership implementation.

      4. The state social commissioning of strategic partnerships shall be based on an agreement concluded between the central executive body and the strategic partner, under the regulations for the state social commissioning of strategic partnerships.

      5. If, through the fault of the strategic partner, the target indicators laid down in the agreement are not achieved and (or) the strategic partner systematically fails to fulfil its obligations, the agreement shall be unilaterally terminated on the initiative of the relevant central executive body as determined by the regulations on public procurement for the implementation of the strategic partnership.

      6. The statement of services rendered under the state social commissioning for the implementation of the strategic partnership shall be approved by a commission consisting of representatives of the central executive body and civil society, formed under the regulations for the implementation of the state social commissioning for the implementation of the strategic partnership.

      Footnote. The Law as supplemented by Article 6-5 under Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall come into effect on 01.01.2023); as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 19.04.2023 No. 223-VII (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

Article 7. Funding and use of budgetary funds from the state social commissioning, state social commissioning for the implementation of strategic partnerships, state grants and awards

      The state social commissioning, state social commissioning for the implementation of strategic partnerships, state grants and awards shall be financed from budgetary resources.

      Budgetary funds allocated for the state social commissioning, state commissioning for the implementation of strategic partnership, state grants and awards shall be used for the purposes and pursuant to the procedure specified herein, other normative legal acts of the Republic of Kazakhstan, the state social commissioning agreement, the state strategic partnership commissioning agreement, and the state grants agreement.

      Footnote. Article 7 - as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall come into force on 01.01.2023).

Article 8. Monitoring the state social commissioning, the state commissioning of strategic partnerships, the use of grants and allocation of awards

      Control over the implementation of the state social commissioning, the state commissioning of strategic partnerships, the use of grants and allocation of awards shall be exercised by the authorised body as well as other public authorities within their competence as set out in the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 8 - as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall enter into force on 01.01.2023).

Article 9. Liability for breach of the legislation of the Republic of Kazakhstan on the state social commissioning, state commissioning of strategic partnerships, grants and awards for non-governmental organisations in the Republic of Kazakhstan

      Infringement of the laws of the Republic of Kazakhstan on the state social commissioning, state commissioning of strategic partnerships, grants and awards for non-governmental organisations in the Republic of Kazakhstan shall entail liability prescribed by the laws of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 9 - as reworded by Law of the Republic of Kazakhstan No. 134-VII of 04.07.2022 (shall be enacted on 01.01.2023).

Article 10. Procedure of enforcement of this Law

      This Law enters into force from the date of its official publication.

      The President of the Republic of Kazakhstan