Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс агенттігінің 2009 - 2011 жылдарға арналған стратегиялық жоспары туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 23 желтоқсандағы N 1203 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 қарашадағы № 1170 Қаулысымен

      Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2010.11.08 № 1170 Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 62-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс агенттігінің 2009 - 2011 жылдарға арналған стратегиялық жоспары бекітілсін.
      2. Осы қаулы 2009 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің        
2008 жылғы 23 желтоқсандағы
N 1203 қаулысымен    
бекітілген        

Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс агенттігінің 2009-2011 жылдарға арналған стратегиялық жоспары Астана - 2008 жыл

Стратегиялық жоспардың құрылымы

       1. Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс агенттігінің (бұдан әрі - Агенттік) миссиясы мен пайымдау
       2. Агенттік қызметінің 2009 - 2011 жылдарға арналған стратегиялық бағыттары
       3. Ағымдағы жағдайды талдау
       4. Басқа да мемлекеттік органдармен және халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау
       5. Агенттіктің функционалдық мүмкіндіктері
       6. Бюджеттік бағдарламалардың тізбесі
       7. Стратегиялық жоспарды әзірлеуге негіз болған нормативтік құқықтық актілер тізбесі

1. Миссиясы мен пайымдау

      Агенттіктің миссиясы - инфрақұрылымды дамыту үшін анағұрлым оңтайлы және қолайлы жағдайларды, сондай-ақ байланыс қызмет көрсетулер мен электрондық қызметін көрсетудің бәсекелі нарығын жасау.
       Қызмет аясын пайымдау - ғаламдық ақпараттық қоғамдастыққа интеграцияланған және мемлекеттік басқару сапасы мен Қазақстан Республикасының бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін дамыған әрі қолы жетімді ақпараттық, телекоммуникациялық және почта-жинақтау инфрақұрылым.

2. Агенттік қызметінің 2009 - 2011 жылдарға арналған стратегиялық бағыттары

      1. Халыққа және ұйымдарға мемлекеттік электронды қызмет көрсетулерді ұсыну.
      2. Халықты және ұйымдарды қол жетімді әрі сапалы байланыс қызметтерімен қамтамасыз ету.
      3. Азаматтар мен ұйымдарды ақпараттық-коммуникациялық технологияларды күнделікті тұрмыста кеңінен пайдалануға көшіру

3. Ағымдағы жағдайды талдау

      3.1. "Халыққа және ұйымдарға мемлекеттік электронды қызмет көрсетулерді ұсыну" стратегиялық бағыты бойынша
      Проблемалар: 1) электронды түрде көрсетілетін, әлеуметтік маңызы бар мемлекеттік қызмет көрсетулерді реттейтін нормативтік-құқықтық базаның болмауы; 2) мемлекеттік органдардың қызметінде бюрократизмнің орын алуы, ашықтық дәрежесінің төмендігі, сыбайлас жемқорлық іс-қимылдардың көрініс беруі; 3) азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қозғайтын мемлекеттік орган қызметі туралы ақпарат алуға мүмкіндік беретін бекітілген тетіктің болмауы; 4) ақпараттық-коммуникациялық желілердің, ақпараттық жүйелер мен мемлекеттік органдар ресурстарының қорғалу деңгейінің төмен болуы; 5) құжаттарды ресімдеу және алу кезінде кезекте тұру рәсімінің ұзақтығы; 6) ұсынылатын мемлекеттік электронды қызмет көрсетулердің даму деңгейінің төмендігі мен саны.
      Жүргізілген іс-шаралар:
      1) азаматтарға мемлекеттік органдардың ақпараттық және интерактивті электронды қызмет көрсетулеріне қол жеткізу мүмкіндігін беретін "электрондық үкімет" қалыптастырудың ақпараттық кезеңі аяқталды;
      2) 2005 - 2007 жылдарға арналған "электрондық үкімет" қалыптастырудың Мемлекеттік бағдарламасының негізгі мақсатына қол жеткізіліп, мемлекеттік органдардың электронды сервистерін одан әрі іске асыру үшін "электрондық үкімет" инфрақұрылымы құрылды;
      3) "электрондық үкімет" инфрақұрылымының компоненттері құрылуда, олардың 7 тұрақты пайдалануға берілдi;
      4) Астана қаласында 33 орталық мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінде электрондық цифрлік қолтаңбаны қолданыла отырып, Бірыңғай электрондық құжат айналымы жүйесін енгізу қамтамасыз етілді, "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік органдардың ақпараттық және интерактивті қызмет көрсетулері ұсынылуда, "Жеке тұлғалар", "Заңды тұлғалар", "Мекен-жай тіркелімі" мемлекеттік деректер қоры енгізілді, 29 мемлекеттік органдары жоғары лауазымды қызметкерлерге арналған бейнеконференция байланыс жүйесіне қосу жүзеге асырылды;
      5) азаматтар мен ұйымдардың ақпараттарды еркін іздеуіне, алуына, беруіне, өндіруі мен бөлуіне тең құқықтарын қамтамасыз ету үшін республика өңірлерінде 1186 қоғамдық рұқсат беру пункттері (емханаларда, кітапханаларда, вокзалдарда, халыққа қызмет көрсету орталықтарында) құрылды.
       Үрдістер
      1) халықпен және ұйымдармен өзара іс-қимылы кезінде мемлекеттік органдарды мемлекеттік қызметшілермен тікелей байланысын болдырмайтын "жалғыз терезе" қағидаты бойынша Интернет сайттарды пайдалануға көшіру;
      2) "электрондық үкіметті" мемлекеттің халық пен ұйымдарға ұсынатын интерактивтік және транзакциялық қызмет көрсетулер санын ұлғайту жағына қарай дамыту.
       3.2. "Халықты және ұйымдарды қол жетерлік және сапалы байланыс қызметтерімен қамтамасыз ету" стратегиялық бағыты бойынша
       Проблемалар: 1) ауылдық елді-мекендерді телефондандырудың төмен қарқыны; 2) тіркелген байланыс абоненттері тығыздығының төмен деңгейі; 3) тіркелген байланыс нарығында нақты бәсекелестіктің болмауы; 4) Интернет желісіне кең ауқымды қол жеткізудің жеткіліксіз дамуы; 5) қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторы ретінде телекоммуникация саласындағы қызметті жүзеге асыратын заңды тұлғаның жарғылық капиталына шетелдік қатысуды шектеу; 6) жылжымалы және тіркелген байланыс операторлары арасында өзара қосу проблемалары; 7) Қазақстан Республикасының аумағында байланыс операторлары арасындағы интернет-трафикпен алмасу проблемалары; 8) ұялы байланыс қызмет көрсетулеріне арналған жоғары тарифтер; 9) ауылдық жерлерде техникалық нығайтылған почта байланысының бөлімшелері санының жеткіліксіздігі.
       Жүргізілген іс-шаралар:
      1) Қазақстан Республикасының телекоммуникация саласын дамытудың 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру шеңберінде телекоммуникациялық саланы дамыту жөнінде жүргізілген іс-шаралар мынадай нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік берді: тіркелген телефон желілерінің тығыздығы - елдің 100 тұрғынына 20,8; ұялы байланыс абоненттерінің тығыздығы - елдің 100 тұрғынына 87; Интернет пайдаланушылардың тығыздығы - елдің 100 тұрғынына 11; жергілікті телекоммуникация желілерін цифрлеу деңгейі - 83%;
      2) ұялы байланыс абоненттерінің саны 12 млн. астам болды, бұл ретте тығыздық көрсеткіші 100 тұрғынға шаққанда абоненттердің 87-сін құрады, бұл Қазақстан Республикасының телекоммуникация саласын дамытудың 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасында белгіленген 50-ден 100-ге асып түседі;
      3) Агенттік ұялы байланыс операторларымен бірлесіп, тарифтерді төмендетуге бағытталған іс-шараларды жүргізуде: 2008 жылы ұялы байланыс операторлары тарифтерді азайту жағына қарай қайта қаралған әртүрлі тарифтік жоспарлар ұсынды; "Мобайл Телеком-Сервис" ЖШС ("NEO" сауда маркасы) ел ішінде барлық бағыттар бойынша минутына 15 теңге және халықаралық қоңырауларға 32 теңге болды, "NЕО" желісі ішінде тариф 0 теңгеге дейін төмендеді (қосу үшін 15 теңге);
      4) Агенттік сымсыз радио байланысы қызметін көрсету (Wi-Fi, Wi-Max) үшін 20-дан астам компанияларға радиожиілік спектрді пайдалануға рұқсат берді;
      5) қазіргі уақытта Қазақстанда Интернет жүйесін пайдаланушылар саны артуда. 2006 жыл қорытындысы бойынша Интернетті пайдаланушылар тығыздығы елдің 100 тұрғынына 2,7 құрады; 2007 жылы елдің 100 тұрғынына 4; 2008 жылғы маусымдағы жағдай бойынша елдің 100 тұрғынына 11 пайдаланушы болды. Интернет желісіне 7458 мектеп қосылды, немесе 96,6%, оның ішінде 5845 ауылдық мектептер немесе ауылдық елді мекендердегі жалпы мектеп санының 95,8%;
      6) Байланыс операторлары қолданыстағы қалалық талшықты-оптикалық инфрақұрылым базасында қалалық мультисервистік рұқсат беру желілері мен Metro Ethernet тасымалдау желілерін құруды жүзеге асыруда, бұл ADSL негізінде Интернетке кең ауқымды қол жеткізу, қалалық жылдамдығы жоғары арналар ұйымдастыру сияқты қызметтер көрсетулер жаңа түрлерін енгізуге мүмкіндік береді;
      7) "Востоктелеком" ЖШС ауылдық елді мекендерді СDМА450 технологиясы бойынша телефондандыру және интернетпен қамту үшін радиожиілік спектрін пайдалануға арналған лицензиялар мен рұқсаттар берді;
      8) Агенттік радиожиіліктер жөніндегі ведомствоаралық комиссия шеңберінде азаматтық мақсаттарға арналған радиожиіліктер алабын бөлу жұмыстарын жүргізуде;
      9) ауылдық жерлерде күрделі және техникалық жайластыруды бірыңғай стандарттау жолымен почта инфрақұрылымын жаңғырту.
      Үрдістер:
      Халыққа және ұйымдарға мультимедиялық қызмет көрсетулер ұсынуға бағдарланған жылдамдығы жоғары оптикалық және сымсыз технологияларға негізделген телекоммуникация инфрақұрылымын дамыту.

3.3. "Азаматтар мен ұйымдарды ақпараттық-коммуникациялық технологияларды күнделікті тұрмыста кеңінен пайдалануға көшіру" стратегиялық бағыты бойынша

       Ескерту. 3.3-кіші бөлімге өзгерту енгізілді - Қазақстан Републикасы Үкіметінің 2009.05.15 N 730 Қаулысымен.

      Проблемалар:
      1) халықтың компьютерлік сауатының төмендігі;
      2) халықтың негізгі бөлігінің мемлекеттік қкызмет көрсетулерге қол жеткізетін нүктелерден алшақтығы оларды қысқа мерзімде алудың мүмкін болмайтындығына әкеледі;
      3) компьютерлік техникамен жарақтандыру деңгейінің төмендігі;
      4) республикада ақпараттық инфрақұрылымдарды құратын білікті мамандардың жетіспеушілігі.
      Жүргізілген іс-шаралар:
      1) желілік ақпараттық ресурстарды қалыптастыру мен дамыту, ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымдарды ұйымдастыру мақсатында Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 17 сәуірдегі N 358 қаулысымен Интернет желісі қазақстандық сегментінің (Қазнет) бірыңғай ақпараттық кеңістігін қалыптастыру мен дамытудың 2008 - 2012 жылдарға арналған тұжырымдамасы қабылданды.
      2) алынып тасталды - Қазақстан Републикасы Үкіметінің 2009.05.15 N 730 Қаулысымен;
      3) алынып тасталды - Қазақстан Републикасы Үкіметінің 2009.05.15 N 730 Қаулысымен;
      4) халықты (мемлекеттік қызметшілер, бюджеттік сала қызметкерлері, әскери қызметшілер, балалар үйлерінің, мектеп-интернаттар мен жасөспірімдер үйлерінің тәрбиеленушілері мен қызметкерлері, бюджеттен тыс сала қызметкерлері) оқыту үшін қалалық, облыстық, ауылдық әкімдіктерде, мәслихаттарда, бала бақшаларда, орта білім беру мектептерінде, кәсіптік техникалық училищелерде, колледждерде, технопарктарда 2512 компьютерлік сыныптар құрылды;
      5) 2007 жылы барлығы 273 979 адам оқытылып, 492515 адам тесттен өтті;
      6) алынып тасталды - Қазақстан Републикасы Үкіметінің 2009.05.15 N 730 Қаулысымен;
       Үрдістер:
      Бәсекеге қабілетті дамыған елдер Интернет желісін қолдану мен компьютерлік сауаттылықтың жоғары деңгейімен сипатталады.

1. Стратегиялық бағыт:
Халыққа және ұйымдарға мемлекеттік электрондық қызмет көрсетулерді ұсыну

1 мақсат:
Әлеуметтік маңызды мемлекеттік қызмет көрсетулерді ұсыну үдерістерінің айқындығы, сапасы мен тиімділігін арттыру

Мақсатты индикаторлар: 2009 жыл 2010 жыл 2011 жыл

1. Мемлекеттік электронды қызмет көрсетулер санының артуы

2

10

10

Міндеттер:

Көрсеткіштер:

1. Пайдаланушыларды электрондық қызмет көрсетулер үшін ақы төлеу тетіктерімен қамтамасыз ету

1. Электрондық қызметке ақы төлеу (банктік шоттан немесе төлемдік картадан) тетіктерін енгізу (мысалы: салықтар, алымдар және бюджетке төленетін басқа да төлемдер), сондай-ақ жаңа қатысушыларды тарту.

2 тетік (банктік шоттан)

1 төлемдік шлюз арқылы.


2. Азаматтарға, ұйымдарға мемлекеттік электрондық қызмет көрсетуді әзірлеу

2. Мемлекеттік электрондық қызмет көрсетулерді ұсынатын жүйелерді өндірістік пайдалануға беру (2010 - 2011 жылдар).

3. Азаматтарды және ұйымдарды сандық сертификаттар арқылы мемлекеттік электрондық қызмет көрсетулерге қауіпсіз қолжеткізуді қамтамасыз ету

3. Жеке және заңды тұлғалар электрондық сандық кол қоюды беруге арналған ұлттық куәландыру орталығымен расталған, кемінде 3 мемлекеттік электрондық қызмет көрсетуді ұсыну;

4. - 6.

алынып тасталды - Қазақстан Републикасы Үкіметінің 2009.05.15 N 730 Қаулысымен

2. Стратегиялық бағыт:
Халықты және ұйымдарды қол жетімді және сапалы байланыс қызметтерімен қамтамасыз ету

1 мақсат:
Халық және бизнес үшін телекоммуникациялық және почта байланысы қызметтеріне қол жетімділікті арттыру

Мақсатты индикаторлар: 2007 жыл 2008 жыл 2009 жыл 2010 жыл 2011 жыл

1. Тіркелген байланыс желісіндегі, оның ішінде ауылдық елді-мекендердегі абоненттердің тығыздығы

100 адамға 20
100 адамға 8

100 адамға 23
100 адамға 9

100 адамға 24
100 адамға 12

100 адамға 25
100 адамға 13

100 адамға 27
100 адамға 14

"Шұғыл желі" БҒИ-дегі позиция

67

64

62

60

58

2. Жергілікті, оның ішінде, ауылдық жерлердегі телекоммуникация желілерін цифрлау деңгейін арттыру

81,52 %
 
 
66 %

85 %
 
 
75 %

88 %
 
 
78 %

92 %
 
 
82 %

95 %
 
 
85 %

"телефон инфрақұрылымының сапасы" БҒИ-дегі позиция

93



91

88

85

3. Ұялы байланыс абоненттерінің тығыздығы

100 адамға 80

100 адамға 95

100 адамға 105

100 адамға 110

100 адамға 120

"Ұялы байланысты пайдаланушылардың саны" БҒИ-дегі позиция

83

79

75

72

70

4. Интернет желісіне қолжетімділігі бар абоненттердің, оның ішінде, кең жолақты Интернет желісі абоненттерінің тығыздығы

100 адамға 4
100 адамға 1,9

100 адамға  11
100 адамға 2,5

100 адамға  20
100 адамға 5

100 адамға 23
100 адамға 10

100 адамға 27
100 адамға 15

"Кең жолақты Интернет желісін пайдаланушылар" БҒИ-дегі позиция

106

91

89

86

83

Дербес компьютерлердің санын ұлғайту
*- "Дербес компьютерлер" БҒИ бойынша





1 500 000 дана

2 100 000 дана

2 700 000 дана

5. Почта байланысының типтік бөлімшелерінің санын ұлғайту

130

142


82

82

Міндеттер:

Көрсеткіштер:

1. Тіркелген байланысты дамыту

Нормативтік-құқықтық базаны жетілдіру
- жалпы пайдаланудағы телекоммуникация желілеріне телекоммуникация желілерінің қосылуы мәселелерін реттейтін нормативтік-құқықтық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізу (2009 жыл);
- Әмбебап телекоммуникация қызметтерін көрсету ережесіне өзгертулер мен толықтырулар енгізу (2010 жыл).


2. Нормативтік- техникалық құжаттаманы әзірлеу және телекоммуникация құралдары мен байланысын стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттарды үйлестіру




3 стандарт

3 стандарт

2 стандарт

2. Ұялы байланысты дамыту

- 3G ұялы байланыстың жаңа стандартын енгізу (2009 жыл).

3. Деректерді беру желісі мен Интернетке шығу желісін дамыту

1. Нормативтік құқықтық базаны жетілдіру:
- деректерді беру қызметін көрсету ережесін бекіту (2009 жыл);
2. Next Generation Network (NGN) технологиясындағы телекоммуникация желілерін салу және ауыстыру.

4. Телекоммуникация нарығындағы бәсекелестікті дамыту

- басым байланыс операторларының телефонды трафикті өткізу тарифтерін 2009 жылы 30 %, 2010 жылы 30 % төмендетуі.

3. Стратегиялық бағыт:
Азаматтар мен ұйымдардың ақпараттық-коммуникациялық технологияларды күнделікті тұрмыста кеңінен пайдалануға көшуі

1 мақсат:
Интернет желісінің Қазақстандық сегментінің өсуі

Мақсатты индикаторлар: 2007 жыл 2008 жыл 2009 жыл 2010 жыл 2011 жыл

Қазақстанда Интернетті пайдаланушылар санының артуы

11 %

14 %

20 %

30 %

40 %

"Интернетті пайдаланушылар саны" БҒИ-тегі позиция

112

90

88

82

82

Міндеттер

Көрсеткіштер:

1. Ұлттық контенттің өсуі

1. Ұлттық 10 мемлекеттік және 20 коммерциялық ресурстарды қалыптастыру және жылжыту;

10 (старт)

30 (даму)

30 (даму)

2. Ақпараттық -коммуникациялық технологиялар саласындағы нормативтік актілерді жетілдіру

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы дамуды реттейтін нормативті- құқықтық базаны құру

8 стандарт





"АКТ бойынша заңнама" БҒИ-дегі позиция

64

57

56

54

52

2 мақсат:
Халықтың компьютерлік сауаты мен ІТ-мамандарының даярлық деңгейін арттыру


Халықаралық деңгейдегі білімі бар ІТ-мамандардың санын арттыру

-

600

900

Міндеттер

Көрсеткіштер:

1.

алынып тасталды - Қазақстан Републикасы Үкіметінің 2009.05.15 N 730 Қаулысымен

2. Қазақстанда бәсекеге қабілетті ІТ-индустрияны қалыптастыру және дамыту үшін жоғары білікті мамандарды даярлау

2. Халықаралық ақпараттық технологиялар университетін (жаңа Акционерлік қоғам) құру

1

-

-

3. Студенттерді оқыту

300

600

900

4. Басқа да мемлекеттік органдармен және халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау

      Стратегиялық бағыттарды іске асыру үшін Агенттік барлық орталық және жергілікті мемлекеттік атқарушы органдармен өзара іс-қимыл жасайды.
      Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасы мынадай халықаралық ұйымдардың мүшесі болып табылады:
      - Халықаралық электрбайланыс одағы;
      - Дүниежүзілік почта одағы;
      - Байланыс саласындағы өңірлік ынтымақтастық.
      Бұдан әрі Агенттік Халықаралық электрбайланыс одағымен бірлесе отырып рейтингтік бағалаудың есебін әдістемелік сүйемелдеу бойынша өзара іс-қимыл ұйымдастырылатын болады.

5. Агенттіктің функционалдық мүмкіндіктері мен ықтимал тәуекелдері

       Ескерту. 5-бөлімге өзгерту енгізілді - Қазақстан Републикасы Үкіметінің 2009.05.15 N 730 Қаулысымен.

      Агенттік қызметін жетілдіру мақсатында стратегиялық мақсаттарға жету үшін жаңа құрылым қалыптастырылды (төменде көрсетілген), нормативтік-құқықтық база жетілдіріледі, қызметкерлердің біліктілігін арттыру жүзеге асырылады.
      Қазіргі уақытта Агенттіктің қойылған стратегиялық бағыттарының мақсаттарына жетуге кедергі келтіруі мүмкін мынадай тәуекелдер бар:
      - " Халыққа және ұйымдарға мемлекеттік электронды қызмет көрсетулерді ұсыну " және " Азаматтардың және ұйымдардың
күнделікті өмірде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кең пайдалануға көшуі " стратегиялық бағыттары бойынша:
      1) мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерін уақытылы құрылмауы;
      2) Ұлттық куәландыру орталығымен және "электронды үкімет" шлюзімен интеграциялауға қаржы-қаражаттарының болмауы;
      2) нормативтік-құқықтық базаның өзгеруіне алып келетін бизнес-үдерістердің өзгеруі;
      3) Интернетке қолжетімділікке техникалық құралдардың болмауы;
      4) халықтың компьютерлік сауатының төмендігі;
      5) Интернет арқылы ұсынылатын мемлекеттік электрондық қызмет көрсету деңгейінің төмендігі;
      6) вэб-сайттарды мемлекеттік органдардың әлсіз бақылауы;
      7) бизнес-құрылымдар тарапынан оқыту белсенділігінің төмендігі;
      8) ХҚКО ШАЖ құру, "электронды-үкіметтің" веб-порталы мен шлюзін құру және ЖАО АЖ-ның "электронды-үкіметтің" веб-порталымен бірігуі жобалары бойынша қаржыландырудың болмауы;
      9) мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелеріне аудит жүргізуге қаржыландырудың болмауы;
      10) Деректерді өңдеу орталықтарын құруға қаржыландырудың болмауы;
      11) Ақпараттық теңсіздікті төмендету бағдарламасын қаржыландырудың болмауы;
      12) ІТ-университетін құру жөніндегі іс-шаралардың ішінара қаржыландырылуы.
      - " Халықты және ұйымдарды қолжетімді және сапалы байланыс қызметтерімен қамтамасыз ету " стратегиялық бағыты бойынша:
      1) радиожиілік ресурстарын негізгі пайдаланушы қорғаныс саласындағы уәкілетті орган болғандықтан, азаматтық мақсаттағы радиожиілік ресурстарының шектеулі болуы;
      2) радиожиілік спектрін таратудың ұлттық кестесінің кемшіліктері;
      3) жаңа стандарттар мен радиобайланыстың жаңа түрлерін енгізу, тиісті нормативтік-құқықтық базаның кемшіліктері;
      Агенттіктен коммерциялық ортаға білікті құрамның кетуінің мүмкін болатын туындауы қойылған стратегиялық мақсаттарға жетуге кедергі келтіруі мүмкін тәуекелдің бірі болып табылады, оның нәтижесінде ақпараттандыру және байланыс саласындағы елдің уәкілетті органының кәсіби мүмкіндіктерінің жедел төмендеуі, сондай-ақ, реттелетін саладағы дамудың басты міндеттерін олардың орындауға қабілетсіздігі туындауы мүмкін.
      Осы мәселелердің туындауының алдын алу үшін Агенттік қызметкерлерінің жұмыс күнінің ұзақтығын қалыптастыру, қызметкерлердің біліктілік деңгейіне байланысты еңбекақы деңгейін арттыру, қызметтік мақсатта көліктік қамтамасыз ету, біліктілікті арттыру, моральдық ынталандыру жөніндегі қабылданатын болады. Бұдан өзге, қойылған мақсаттарға қолжеткізуге кедергі келтіруі мүмкін негізгі себептердің бірі Агенттіктің штат санының жетіспеушілігі болып табылады.

Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс
агенттігінің құрылымы

            Алқа <------------ Төраға ------------> Басқарма
                                  |
                                  |
      ____________________________|__________________________
     |                            |              |           |
     |                            |              |           |
     V                            V              V           V
  Төраға                       Жауапты        Төраға     Кеңесші
орынбасары                      хатшы       орынбасары  (1 бірл.)
(1 бірл.)                                    (1 бірл.)
     |                            |               |
     |                            |               |
     V                            V               V
_________________________________________________________________
  Байланыс               Қаржы және құқықтық
департаменті              қамтамасыздандыру     
(18 бірл.)                  департаменті
                              (16 бірл.)
                               
 
Байланыс саласындағы      Халықаралық байланыс
тарифтік реттеу және     және мемлекеттік тілді
талдау департаменті       дамыту басқармасы
    (12 бірл.)                (4 бірл.)            Ақпараттық
                                                  технологиялар
Аймақтық органдар         Талдау және басқару      департаменті
14 (110 бірл.)               басқармасы            (15 бірл.)
                              (4 бірл.)
                          
                           Құпия іс жүргізу
                              басқармасы
                               (3 бірл.)
________________________________________________________________

6. Бюджеттік бағдарламалардың тізбесі

       Ескерту. 6-бөлімге өзгерту енгізілді - Қазақстан Републикасы Үкіметінің 2009.05.15 N 730 Қаулысымен.

      - 001 "Инфрақұрылымды және ақпараттандыру мен байланыс саласындағы бәсекелес нарықты дамыту жөніндегі қызмет көрсетулер"
      - 006 "Радиожиілік спектрі мен радиоэлектрондық құралдардың мониторингі жүйесін техникалық қамтамасыз ету"
      - 008 "ҚР Ақпараттандыру және байланыс агенттігін материалдық-техникалық жарақтандыру";
      - 009 "Ақпараттық коммуникациялық технологиялар саласындағы стандарттар базасын жетілдіру"
      - 017 "Ауылдық байланыс операторының байланыстың әмбебап қызмет көрсетулерін ұсыну бойынша шығындарын өтеу"
      - 010 "Ведомствоаралық ақпараттық жүйелердің жұмыс істеуін қамтамасыз ету"
      - 011 "Мемлекеттік деректер базасын құру"
      - 012 "Мемлекеттік органдардың ақпараттық инфрақұрылымын құру"
      - 013 "Government to Government", "Government to Consumer" қызмет көрсетулерін ұсынудың кешенді жүйесін құру"
      - 015 "Қазақстан Республикасының ұлттық сәйкестендіру жүйесінің ашық кілттерінің инфрақұрылымын құру"
      - 016 "Электрондық үкімет" инфрақұрылымын қорғау жүйесін құру
      - 018 "Электрондық үкіметтің төлем шлюзі" автоматтандырылған жүйесін құру"
      - 014 "Зерде" ұлттық ақпараттық коммуникациялық холдингі" АҚ-ның жарғылық капиталын ұлғайту"

7. Стратегиялық жоспарды әзірлеуге негіз болған нормативтік құқықтық актілер тізбесі

      1. 1995 жылғы 30 тамыздағы Қазақстан Республикасының Конституциясы ;
      2. 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі ;
      3. "Ақпараттандыру туралы" 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы ;
      4. "Байланыс туралы" 2004 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы ;
      5. "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы ;
      6. "Почта туралы" 2003 жылғы 8 ақпандағы Қазақстан Республикасының Заңы ;
      7. "Қазақстан Республикасында "электрондық үкімет" қалыптастырудың 2005-2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 10 қарашадағы  N 14-17 Жарлығы ;
      8. "Интернет желісі қазақстандық сегментінің (Қазнет) бірыңғай ақпараттық кеңістігін қалыптастыру мен дамытудың 2008 - 2012 жылдарға арналған тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 17 сәуірдегі N 358 қаулысы ;
      9. "Қазақстан Республикасының "электрондық үкіметті" дамытудың 2008-2010 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 қарашадағы N 1155-1 қаулысы ;
      10. "Қазақстан Республикасында ақпараттық теңсіздікті төмендетудің 2007-2009 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 13 қазандағы N 995 қаулысы ;
      11. "Қазақстан Республикасының телекоммуникация саласын дамытудың 2006-2008 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 7 маусымдағы N 519 қаулысы ;
      12. "Қазақстан Республикасының почта-жинақтау жүйесін дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 20 қазандағы N 1077 қаулысы .

О Стратегическом плане Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи на 2009-2011 годы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 23 декабря 2008 года № 1203. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 ноября 2010 года № 1170

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 08.11.2010 № 1170.

      В соответствии со статьей 62 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый Стратегический план Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи на 2009-2011 годы.
      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2009 года и подлежит официальному опубликованию.

       Премьер-Министр
       Республики Казахстан                         К. Масимов

Утвержден        
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 23 декабря 2008 года № 1203

Стратегический план
Агентства Республики Казахстан
по информатизации и связи
на 2009-2011 годы

Астана - 2008 год

Структура Стратегического плана

      1. Миссия и видение Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи (далее - Агентство)
      2. Стратегические направления деятельности Агентства на 2009-2011 годы
      3. Анализ текущей ситуации
      4. Взаимодействие с другими государственными органами и международными организациями
      5. Функциональные возможности Агентства
      6. Перечень бюджетных программ
      7. Перечень нормативных правовых актов, на основе которых разработан Стратегический план

1. Миссия и видение

       Миссия Агентства - создание наиболее оптимальных и благоприятных условий для развития инфраструктуры, а также конкурентного рынка услуг связи и электронных услуг.
       Видение сферы деятельности - развитая и доступная информационная, телекоммуникационная и почтово-сберегательная инфраструктура, интегрированная в глобальное информационное сообщество и способствующая повышению качества государственного управления и конкурентоспособности Республики Казахстан.

2. Стратегические направления деятельности Агентства
на 2009-2011 годы

      1. Предоставление государственных электронных услуг населению и организациям.
      2. Обеспечение населения и организаций доступными и качественными услугами связи.
      3. Переход граждан и организаций к широкому использованию информационно-коммуникационных технологий в повседневной жизни.

3. Анализ текущей ситуации

3.1. По стратегическому направлению "Предоставление
государственных электронных услуг населению и организациям"

       Проблемы: 1) отсутствие нормативно-правовой базы, регулирующей оказание социально-значимых государственных услуг оказываемых в электронном виде; 2) проявление бюрократизма, низкая степень прозрачности в деятельности государственных органов, проявления коррупционных действий; 3) отсутствие закрепленного механизма, позволяющего гражданам получать информацию о деятельности государственного органа, затрагивающую их права и интересы; 4) низкий уровень защищенности информационно-коммуникационных сетей, информационных систем и ресурсов государственных органов; 5) длительность процедур, простаивание в очереди при оформлении и получении документов; 6) низкий уровень развития и количества предоставляемых государственных электронных услуг.
       Проводимые мероприятия:
      1) завершен информационный этап формирования "электронного правительства", позволяющий гражданам получить доступ к информационным и интерактивным электронным услугам государственных органов;
      2) достигнута основная цель Государственной программы формирования "электронного правительства" на 2005-2007 годы, создана инфраструктура "электронного правительства" для последующей реализации электронных сервисов государственных органов;
      3) создаются компоненты инфраструктуры "электронного правительства", 7 из которых сданы в постоянную эксплуатацию;
      4) обеспечено внедрение в 33 центральных государственных органах и их структурных подразделениях г. Астаны Единой системы электронного документооборота с применением электронной цифровой подписи, предоставляются информационные и интерактивные услуги государственных органов посредством веб-портала "электронного правительства", внедрены государственные базы данных "Физические лица", "Юридические лица", "Адресный регистр", осуществлено подключение 29 государственных органов к системе видеоконференцсвязи для высших должностных лиц;
      5) для обеспечения равных прав граждан и организации на свободный поиск, получение, передачу, производство и распределение информации в регионах республики созданы 1186 пунктов общественного доступа (поликлиниках, библиотеках, вокзалах, центрах обслуживания населения).
       Тенденции:
      1) переход государственных органов при взаимодействии с населением и организациями на использование Интернет-сайтов по принципу "одного окна", исключающее непосредственный контакт с государственными служащими;
      2) развитие "электронного правительства" в сторону увеличения количества интерактивных и транзакционных услуг, предоставляемых государством населению и организациям.

3.2. По стратегическому направлению
"Обеспечение населения и организаций доступными и качественными
услугами связи"

       Проблемы: 1) низкие темпы телефонизации сельских населенных пунктов; 2) низкий уровень плотности абонентов фиксированной связи; 3) отсутствие реальной конкуренции на рынке фиксированной связи; 4) недостаточное развитие широкополосного доступа к сети Интернет; 5) ограничение иностранного участия в уставном капитале юридического лица, осуществляющего деятельность в области телекоммуникации в качестве оператора междугородной и (или) международной связи; 6) проблемы взаимоподключений сетей между операторами подвижной и фиксированной связи; 7) проблемы обмена интернет-трафиком между операторами связи на территории Республики Казахстан; 8) высокие тарифы на услуги сотовой связи; 9) недостаточное количество технически укрепленных отделений почтовой связи в сельской местности.
       Проводимые мероприятия:
      1) в рамках реализации Программы развития отрасли телекоммуникаций Республики Казахстан на 2006-2008 годы проводимые мероприятия по развитию телекоммуникационной отрасли позволили достичь следующих результатов: плотность фиксированных телефонных линий - 20,8 на 100 жителей страны; плотность абонентов сотовой связи - 87 на 100 жителей страны; плотность пользователей Интернета - 11 на 100 жителей страны; уровень цифровизации местных сетей телекоммуникаций - 83 %;
      2) количество абонентов сотовой связи составил более 12 млн., при этом показатель плотности составил 87 абонентов на 100 жителей, что превышает установленный Программой развития отрасли телекоммуникаций Республики Казахстан на 2006-2008 годы показатель 50 на 100;
      3) Агентством, совместно с операторами сотовой связи проводятся мероприятия, направленные на снижение тарифов: в 2008 году операторами сотовой связи предлагались различные тарифные планы, в которых тарифы пересмотрены в сторону снижения; тарифы ТОО "Мобайл Телеком - Сервис (торговая марка "NEO") - 15 тенге в минуту по всем направлениям внутри страны и 32 тенге на международные звонки, тариф на звонки внутри сети "NEO" снижен до 0 тенге (15 тенге за соединение);
      4) Агентством выданы разрешения на использование радиочастотного спектра более 20 компаниям для оказания услуг беспроводного радиодоступа (Wi-Fi, Wi-Max);
      5) в настоящее время в Казахстане наблюдается рост числа пользователей сети Интернет. По итогам 2006 года плотность пользователей Интернет составляла 2,7 на 100 жителей; в 2007 году - 4 на 100 жителей; по состоянию на июнь 2008 года - 11 на 100 жителей. Подключено к сети Интернет 7458 школ или 96,6 %, из них 5845 сельских школ или 95,8 % от общего числа школ в СНП;
      6) операторами связи осуществляется построение городских мультисервисных сетей доступа и транспортных сетей Metro Ethernet на базе существующей городской волоконно-оптической инфраструктуры, что позволит организовать внедрение новых видов услуг таких, как массовый широкополосный доступ в Интернет на основе ADSL, организовать городские высокоскоростные каналы;
      7) ТОО "Востоктелеком" выданы лицензии и разрешения на использование радиочастотного спектра для телефонизации и интернетизации сельских населенных пунктов по технологии CDMA450;
      8) Агентством в рамках Межведомственной комиссии по радиочастотам проводятся работы по высвобождению полос радиочастот для гражданского назначения;
      9) модернизация почтовой инфраструктуры в сельской местности путем приведения к единому стандарту по капитальному и техническому обустройству.
       Тенденции:
      Развитие инфраструктуры телекоммуникаций, базирующейся на высокоскоростных оптических и беспроводных технологиях, ориентированной на предоставление мультимедийных услуг населению и организациям.

3.3. По стратегическому направлению "Переход граждан и
организаций к широкому использованию
информационно-коммуникационных технологий в повседневной жизни"

       Сноска. Подраздел 3.3. с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 15.05.2009 N 730 .

       Проблемы: 1) низкий уровень компьютерной грамотности населения; 2) удаленность основной части населения от точек доступа к государственным услугам влечет невозможность их получения в короткие сроки; 3) низкий уровень оснащенности компьютерной техникой; 4) нехватка квалифицированных специалистов для создания информационной инфраструктуры в республике.
       Проводимые мероприятия.
      1) в целях поддержки формирования и развития сетевых информационных ресурсов, организации информационно-коммуникационной инфраструктуры постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 апреля 2008 года N 358 принята Концепция формирования и развития единого информационного пространства казахстанского сегмента сети Интернет (Казнета) на 2008-2012 годы;
      2) исключен постановлением Правительства РК от 15.05.2009 N 730 ;
      3) исключен постановлением Правительства РК от 15.05.2009 N 730 ;
      4) создано 2512 компьютерных классов для обучения населения в городских, областных, сельских акиматах, маслихатах, детских домах, средне-образовательных школах, профессиональных технических училищах, колледжах, технопарках (государственные служащие, работники бюджетной сферы, военнослужащих, воспитанников и сотрудников детских домов, школ-интернатов и домов юношества, работников внебюджетной сферы);
      5) в 2007 году было всего обучено 273 979 и протестировано 492 515 человек;
      6) исключен постановлением Правительства РК от 15.05.2009 N 730 .
       Тенденции:
      Развитые конкурентоспособные страны характеризуются высоким уровнем компьютерной грамотности и доступа к сети Интернет.

1. Стратегическое направление
Предоставление государственных электронных услуг населению и
организациям

Цель 1:
Повышение
прозрачности,
качества и
эффективности
процессов
предоставле-
ния
социально-
значимых
государст-
венных услуг

Целевые
индикаторы:

2009 год

2010 год

2011 год

1. Увеличение
количества
государственных
электронных
услуг

2

10

10

Задачи:

Показатели:

1.
Обеспечение
пользователей
механизмами
оплаты за
электронные
услуги

Внедрение
механизмов
оплаты (с
банковского
счета или
платежных карт)
электронных
услуг
(например:
налоги, сборы и
др. платежи в
бюджет), а
также
привлечения
новых
участников

2 механизма

банковского
счета)

1 посредством
Платежного
шлюза


2. Разработка
государст-
венных
электронных
услуг
гражданам,
организациям

2. Запуск в промышленную эксплуатацию систем,
предоставляющих электронные государственные услуги.
(2010-2011 годы);

3.
Обеспечение
безопасного
доступа
граждан и
организаций к
государст-
венным
электронным
услугам
посредством
цифровых
сертификатов

3. Предоставление не менее 3 государственных
электронных услуг, удостоверенных национальным
удостоверяющим центром, который предназначен для
выдачи электронных цифровых подписей для физических и
юридических лиц (2010 год);

4.- 6.

исключены постановлением Правительства РК от 15.05.2009 N 730


2. Стратегическое направление:
Обеспечение населения и организаций доступными и качественными услугами связи

Цель 1:
Повышение
доступности
услуг
телекомму-
никаций и
почтовой
связи для
населения и
бизнеса

Целевые
индикаторы:

2007 год

2008 год

2009 год

2010 год

2011 год

1. Плотность
абонентов
фиксированных
линий связи, в
том числе в
сельской
местности

20 на 100
жителей
8 на 100
жителей

23 на 100
жителей
9 на 100
жителей

24 на 100
жителей
12 на 100
жителей

25 на 100
жителей
13 на 100
жителей

27 на 100
жителей
14 на 100
жителей

Позиция в ГИК
"Телефонные
линии"

67

64

62

60

58

2. Повышение
уровня
цифровизации
местных сетей
телекоммуни-
каций, в том
числе в
сельской
местности

81,52 %,
 
 
66 %;

85 %,
 
 
75 %;

88 %,
 
 
78 %;

92 %,
 
 
82 %;

95 %,
 
 
85 %.

Позиция в ГИК
"Качество
телефонной
инфраструктуры
"

93


91

88

85

3. Плотность
абонентов
сотовой связи

80 на 100
жителей

95 на 100
жителей

105 на 100
жителей

110 на 100
жителей

120 на 100
жителей

Позиция в ГИК
"Количество
пользователей
сотовой связи"

83

79

75

72

70

4. Плотность
абонентов
имеющих доступ
к сети
Интернет, в
том числе
абонентов
широкополосной
сети Интернет

4 на 100
жителей
1,9 на 100
жителей

11 на 100
жителей
2,5 на 100
жителей

20 на 100
жителей
5 на 100
жителей

23 на 100
жителей
10 на 100
жителей

27 на 100
жителей
15 на 100
жителей

Позиция в ГИК
"Пользователи
широкополосной
сети Интернет"

106

91

89

86

83

Увеличение
количества
персональных
компьютеров
* - По ГИК
"Персональные
компьютеры"



1 500 000
шт.

2 100 000
шт.

2 700 000
шт.

5. Увеличение
количества
типовых
отделений
почтовой связи

130

142


82

82

Задачи:

Показатели:

1. Развитие
фиксирован-
ной связи

Совершенствование нормативно-правовой базы
- внесение изменений и дополнений в нормативно-правовые акты
регламентирующие вопросы присоединение сетей телекоммуникаций к сети
телекоммуникаций общего пользования (2009 год);
- внесение изменений и дополнений в Правила оказания универсальных услуг
телекоммуникаций (2010 год).


2. Разработка
нормативно-
технической
документации и
гармонизации
нормативных
документов по
стандартизации
средств и
услуг
телекоммуни-
каций



3 стандарта

3 стандарта

2 стандарта

2. Развитие
сотовой
связи

внедрение нового стандарта сотовой связи 3G (2009 год).

3. Развитие
сети
передачи
данных и
доступа к
сети
Интернет

1. Совершенствование нормативной правовой базы:
- утверждение правил оказания услуг передачи данных (2009 год);
2. Строительство и перевод сети телекоммуникаций на технологии Next
Generation Network (NGN).

4. Развитие
конкуренции
на рынке
телекоммуни-
каций

- снижение тарифов доминирующих операторов связи на пропуск телефонного
трафика на 30 % в 2009 году, на 30 % в 2010 году.

3. Стратегическое направление:
Переход граждан и организаций к широкому использованию информационно-коммуникационных
технологий в повседневной жизни

Цель 1:
Рост
казахстан-
ского
сегмента
сети
Интернет

Целевые
индикаторы:

2007 год

2008 год

2009 год

2010 год

2011 год

Увеличение
числа
пользователей
сети Интернет
в Казахстане

11 %

14 %

20 %

30 %

40 %

Позиция в ГИК
"Количество
пользователей
Интернетом"

112

90

88

82

82

Задачи

Показатели

1. Рост
националь-
ного
контента

1. Формирование и продвижение
национальных 10 государственных и 20
коммерческих ресурсов;

10
(старт)

30
(развитие)

30
(развитие)

2.
Совершенст-
вование
нормативных
актов в
отрасли
инфокомму-
никацион-
ных
технологий

Создание нормативно-правовой базы,
регулирующей развитие в сфере
инфокоммуникационных технологий

8
стандартов



Позиция в ГИК
"Законода-
тельство по
ИКТ"

64

57

56

54

52

Цель 2:
Повышение
компьютер-
ной
грамотности
населения и
уровня
подготовки
IT-специа-
листов

Увеличение численности IT-специалистов
с образованием международного уровня

-

600

900

Задачи:

Показатели:

1.

исключена постановлением Правительства РК от 15.05.2009 N 730

2.
Подготовка
высококва-
лифициро-
ванных
кадров для
формирова-
ния и
развития
конкуренто-
способной
IT-индус-
трии
Казахстана

2. Создание Международного университета
информационных технологий (новое
Акционерное общество)

1

-

-

3. Обучение студентов

300

600

900

4. Взаимодействие с другими государственными органами и
международными организациями

      Для реализации стратегических направлений - Агентство взаимодействует со всеми центральными и местными исполнительными государственными органами.
      В настоящее время Республика Казахстан является членом следующих международных организаций:
      - Международный союз электросвязи;
      - Всемирный почтовый союз;
      - Региональное содружество в области связи.
      В дальнейшем Агентством с Международным союзом электросвязи будет организовано взаимодействие по методологическому сопровождению расчета рейтинговых оценок.

5. Функциональные возможности Агентства и возможные риски

       Сноска. Раздел 5 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 15.05.2009 N 730 .

      В целях совершенствования деятельности Агентства для достижения стратегических целей сформирована новая структура (представлена ниже), совершенствуется нормативно-правовая база, осуществляется повышение квалификации сотрудников.
      В настоящее время имеются следующие риски, которые могут помешать достижению поставленных целей стратегических направлений Агентства:
      - по стратегическим направлениям "Предоставление государственных электронных услуг населению и организациям" и "Переход граждан и организаций к широкому использованию информационно-коммуникационных технологий в повседневной жизни":
      1) несвоевременность создания информационных систем государственных органов;
      2) отсутствие финансовых средств на интеграцию с Национальным удостоверяющим центром и шлюзом "электронного правительства";
      2) изменения бизнес-процессов, влекущие изменения нормативно-правовой базы;
      3) отсутствие технических средств доступа к Интернет;
      4) низкая компьютерная грамотность населения;
      5) низкий уровень государственных электронных услуг предоставляемых через Интернет;
      6) слабый контроль государственными органами вэб-сайтов;
      7) низкая активность в обучении со стороны бизнес-структур;
       8) отсутствие финансирования по проектам «Создание ИИС ЦОН», «Создание веб-портала и шлюза «электронного правительства» и «интеграцию ИС МИО с веб-порталом «электронного правительства»;
      9) отсутствие финансирования на проведение аудита информационных систем государственных органов;
      10) отсутствие финансирования на создание Центров обработки данных;
      11) отсутствие финансирования Программы снижения информационного неравенства;
      12) частичное финансирование мероприятий по созданию
IT-университета.
      - по стратегическому направлению "Обеспечение населения и организаций доступными и качественными услугами связи"
      1) ограниченность радиочастотного ресурса гражданского назначения, в связи с тем, что основным пользователем радиочастотного ресурса является уполномоченный орган в области обороны;
      2) несовершенство национальной таблицы распределения радиочастотного спектра;
      3) внедрение новых стандартов и видов радиосвязи, несовершенство соответствующей нормативной правовой базы.
      Также одним из рисков, который может помешать достижению поставленных стратегических целей, является возможное возникновение оттока квалифицированного состава из Агентства в коммерческую среду, в результате чего может возникнуть резкое снижение профессиональных возможностей уполномоченного органа страны в области информатизации и связи, а также неспособность выполнения им ключевых задач развития регулируемых отраслей.
      Для осуществления профилактики возникновения данной проблемы будут приниматься меры по нормализации продолжительности рабочего дня, повышению уровня оплаты труда сотрудников Агентства в зависимости от уровня профессионализма, транспортному обеспечению в служебных целях, повышению квалификации, моральному стимулированию. Кроме того, одной из основных причин, которая может помешать достижению поставленным целям в настоящее время является дефицит штатной численности Агентства.

Структура Агентства Республики Казахстан
по информатизации и связи

      Коллегия <------------ Председатель <------------> Правление
                                  |
                                  |
      ____________________________|__________________________
     |                            |              |           |
     |                            |              |           |
     V                            V              V           V
Заместитель                 Ответственный   Заместитель   Советник
Председателя                  секретарь    Председателя   (1 ед.)
(1 ед.)                                       (1 ед.)
     |                            |               |
     |                            |               |
     V                            V               V
_________________________________________________________________
Департамент                  Департамент        Департамент
связи (18 ед.)                финансов и      информационных
                              правового       технологий (15 ед.)
                             обеспечения
                               (16 ед.)
 
Департамент                  Управление по
анализа и                    международным
тарифного                  связям и развитию
регулирования               государственного
в области                    языка (4 ед.)
связи(10 ед.)
 
Территориальные               Управление
органы 14 (110 ед.)       анализа и контроля
                               (4 ед.)
 
                              Управление
                      секретного делопроизводства
                               (3 ед.)
________________________________________________________________

6. Перечень бюджетных программ

       Сноска. Раздел 6 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 15.05.2009 N 730 .

      001 "Услуги по развитию инфраструктуры конкурентного рынка в области информатизации и связи"
      006 "Техническое сопровождение системы мониторинга радиочастотного спектра и радиоэлектронных средств"
      008 "Материально-техническое оснащение Агентства РК по информатизации и связи"
      009 "Усовершенствование базы стандартов в сфере информационно-коммуникационных технологий"
      017 "Компенсация убытков операторов сельской связи по предоставлению универсальных услуг связи"
      010 "Обеспечение функционирования межведомственных информационных систем"
      011 "Создание государственных баз данных"
      012 "Создание информационной инфраструктуры государственных органов"
      013 "Создание комплексной системы предоставления услуг "Government to Government", "Government to Consumer"
      015 "Создание инфраструктуры открытых ключей национальной идентификационной системы Республики Казахстан"
      016 "Создание системы защиты инфраструктуры "электронного правительства"
      018 "Создание автоматизированной системы "Платежный шлюз электронного правительства"
      014 "Увеличение уставного капитала АО "Национальный инфокоммуникационный холдинг "Зерде"

7. Перечень нормативных правовых актов,
на основе которых разработан Стратегический план

      1. Конституция Республики Казахстан от 30 августа 1995 года;
      2. Бюджетный кодекс Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года;
      3. Закон Республики Казахстан "Об информатизации" от 11 января 2007 года;
      4. Закон Республики Казахстан "О связи" от 5 июля 2004 года;
      5. Закон Республики Казахстан "Об электронном документе и электронной цифровой подписи" от 7 января 2003 года;
      6. Закон Республики Казахстан "О почте" от 8 февраля 2003 года;
      7. Указ Президента Республики Казахстан от 10 ноября 2004 года № 14-71 "О государственной программе формирования электронного Правительства Республики Казахстан на 2005-2007 годы";
      8. Постановление Правительства Республики Казахстан от 17 апреля 2008 года № 358 "О Концепции формирования и развития единого информационного пространства казахстанского сегмента сети Интернет (Казнета) на 2008-2012 годы";
      9. Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 ноября 2007 года № 1155-1 "Об утверждении Программы развития "электронного правительства" Республики Казахстан на 2008-2010 годы";
      10. Постановление Правительства Республики Казахстан от 13 октября 2006 года № 995 "Об утверждении Программы снижения информационного неравенства в Республике Казахстан на 2007-2009 годы";
      11. Постановление Правительства Республики Казахстан от 7 июня 2006 года № 519 " Об утверждении Программы развития отрасли телекоммуникаций Республики Казахстан на 2006-2008 годы";
      12. Постановление Правительства Республики Казахстан от 20 октября 2004 года № 1077 "Об утверждении Программы развития почтово-сберегательной системы Республики Казахстан на 2005-2010 годы".