Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2008 жылғы 11 наурыздағы N 552 Жарлығы.


  Қазақстан Республикасы
Президенті мен Үкіметі
актілерінің жинағында
жариялануға тиіс

      Қазақстан Республикасының Конституциясы 44-бабының 19), 21) тармақшаларына, 45-бабының 1-тармағына, "Қазақстан Республикасының Президенті туралы" Қазақстан Республикасы Конституциялық заңының 17-1-бабының 2-тармағына сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 03.01.2024 № 429 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн қолданысқа енгізіледі) Жарлығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі туралы ереже бекітілсін (1-қосымша).

      2. Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдардың тізбесі бекітілсін (2-қосымша).

      3. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:

      1) "Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2002 жылғы 11 ақпандағы № 805 Жарлығы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., № 6, 40-құжат; 2003 ж., № 20, 201-құжат; 2004 ж., № 19, 235-құжат; 2006 ж., № 23, 229-құжат; 2007 ж., № 34, 372-құжат);

      2) "Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 16 мамырдағы № 1094 Жарлығының 1-тармағының 6) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2003 ж., № 20, 201-құжат);

      3) "Қазақстан Республикасы Президентінің 2002 жылғы 11 ақпандағы № 805 Жарлығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 23 сәуірдегі № 1351 Жарлығы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., № 19, 235-құжат);

      4) "Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 23 наурыздағы № 1528 Жарлығының 1-тармағының 2) тармақшасы;

      5) "Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2006 жылғы 6 маусымдағы № 131 Жарлығының 1-тармағының 4) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2006 ж., № 23, 229-құжат);

      6) "Қазақстан Республикасы Президентінің заң шығару бастамасы құқығын қамтамасыз ету және Республика Президентінің кейбір актілерін Қазақстан Республикасының Конституциясына сәйкес келтіру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 21 қыркүйектегі № 413 Жарлығының 2-тармағының 2) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2007 ж., № 34, 372-құжат).

      4. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті

  1-ҚОСЫМША
  Қазақстан Республикасы
Президентінің
2008 жылғы 11 наурыздағы
№ 552 Жарлығымен
БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі туралы
ЕРЕЖЕ

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 2010.12.28 № 1129 Жарлығымен.

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының Конституциясына және Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің мәртебесін, миссиясын, негізгі міндеттері мен функцияларын, өкілеттігін, жұмысының ұйымдастырылуын айқындайды.

1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі (бұдан әрі - Әкімшілік) Қазақстан Республикасының Президенті (бұдан әрі - Президент) құратын, оған тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік орган болып табылады.

      2. Әкімшілік пен оның қызметкерлері өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің актілерін, осы Ережені, сондай-ақ өзге де нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алады.

      3. Әкімшілік мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік тілде өзінің атауы жазылған мөрі мен мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ банктерде шоттары, соның ішінде валюталық шоттары болады.

      4. Әкімшіліктің құрылымы мен штат санын Президент айқындайды.

      5. Әкімшіліктің толық атауы: "Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі" мемлекеттік мекемесі".

      6. Әкімшіліктің заңды мекенжайы: Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Есіл ауданы, "Ақорда" Резиденциясы.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 13.04.2023 № 195 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Жарлығымен.

      7. Әкімшіліктің қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.

2. Әкімшіліктің миссиясы мен негізгі міндеттері

      8. Әкімшіліктің миссиясы Президенттің қызметін ақпараттық-талдамалық, құқықтық, хаттамалық-ұйымдастырушылық, құжаттамалық және өзгедей қамтамасыз ету болып табылады.

      9. Әкімшіліктің негізгі міндеттері:

      1) Президенттің мына салалардағы:

      сыртқы саясаты;

      әлеуметтік-экономикалық және ішкі саясаттың өзге де бағыттарындағы;

      қорғаныс қабілеттілігі мен мемлекеттің қауіпсіздігі;

      құқықтық саясат, заңдылық пен құқық тәртібі;

      кадр саясаты;

      Қазақстан Республикасы Парламентіне қатысты (бұдан әрі - Парламент);

      Қазақстан Республикасы Үкіметіне (бұдан әрі - Үкімет) қатысты;

      Қазақстан Республикасының Конституциялық Сотына қатысты;

      соттар мен судьяларға қатысты;

      Қазақстан Республикасы Орталық сайлау комиссиясына қатысты;

      жергілікті өкілді және атқарушы органдарға, облыстар, республикалық маңызы бар қалалар мен астана әкімдеріне қатысты және өңірлік саясат саласында;

      өзіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдарға қатысты;

      2) Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің (бұдан әрі – Мемлекеттік кеңесші), Қазақстан халқы Ассамблеясының және Президент жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың қызметін қамтамасыз ету;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген және (немесе) Президент айқындайтын өзге де міндеттер болып табылады.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 23.12.2015 № 137 (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 05.05.2017 № 471; 14.06.2022 № 927; 02.01.2023 № 78 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) Жарлықтарымен.

3. Әкімшіліктің негізгі функциялары

      10. Президенттің сыртқы саясат саласындағы өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды орындайды:

      1) әлемдік даму процестеріне, сондай-ақ халықаралық қатынастардың өзекті проблемаларына мониторинг, талдау мен болжам жасауды, Президентке оның сыртқы саясаттағы өкілеттіктерін іске асыру жөнінде ұсынымдар тұжырымдауды жүзеге асырады;

      2) Президент қатысатын халықаралық іс-шаралардың мазмұндық бөлігін үйымдастыруды жүзеге асырады;

      3) Президенттің шет елдердің мемлекеттік органдарымен және олардың лауазымды тұлғаларымен, шетелдің саяси және қоғам қайраткерлерімен, халықаралық және шетелдік ұйымдармен өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;

      4) Президентке:

      сыртқы саясаттың негізгі бағыттары, шетел мемлекеттерімен саяси және экономикалық ынтымақтастықты жетілдіру және шетелдерде Қазақстан Республикасының беделін нығайту жөнінде;

      халықаралық ұйымдардың шешімдерін іске асыру;

      Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын жасасу, олардың қолданысын тоқтата тұру және тоқтату мәселелері жөніндегі ұсыныстар енгізеді.

      11. Президенттің әлеуметтік-экономикалық және ішкі саясаттың өзге де бағыттары саласындағы өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды орындайды:

      1) Президентке:

      мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық және өзге де ішкі саясатын, оның ішінде мемлекеттік жастар және ақпарат саясатын, білім, ғылым, денсаулық сақтау, көші-қон, демография, мәдениет, тіл саясаты мен спорт саласындағы саясатты, қазақстандық отансүйгіштік тұжырымдамасын қалыптастыру мен жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      елдегі ішкі саяси тұрақтылықты, оның ішінде ұлтаралық және конфессияаралық қатынастар мәселелерінде қамтамасыз ету;

      2) елдегі экономикалық және әлеуметтік-экономикалық ахуалдың дамуы процестеріне мониторинг, талдау және болжам жасау процестерін жүзеге асырады;

      3) азаматтық қоғам институттарымен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді.

      12. Президенттің мемлекеттің қорғаныс қабілеттілігі мен қауіпсіздігі саласындағы өкілеттіктерін іске асыруын қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды орындайды:

      1) Президентке елдің әскери саясатының, мемлекеттің қорғаныс қабілеттілігі мен ұлттық қауіпсіздігі, жұмылдыру мен жұмылдыру дайындығы саласындағы саясаттың негізгі бағыттары бойынша ұсыныстар енгізеді;

      2) Президенттің Қазақстан Республикасы азаматтарын мерзімді әскери қызметке шақыру және мерзімді қызметтегі әскери қызметшілерді запасқа шығару туралы шешім қабылдауы кезіндегі қызметін қамтамасыз етеді;

      3) Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының, құқық қорғау және өзге де мемлекеттік органдардың ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі қызметіне мониторингті, оны үйлестіру мен бақылауды жүзеге асырады.

      13. Президенттің құқықтық саясат, заңдылық пен құқық тәртібі саласындағы өкілеттіктерін іске асыруын қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды орындайды:

      1) Президентке:

      құқықтық саясаттың негізгі бағыттары мен оны жетілдіру жөнінде;

      құқықтық реттеу тетіктерінің тиімділігін арттыру жөнінде;

      заңдылықты нығайту және құқық тәртібін қамтамасыз ету жөнінде;

      Парламенттің заңнамалық құзыретіне кірмейтін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген Үкіметтің және басқа да мемлекеттік органдардың құзыретіне жатпайтын мәселелерді оның жарлықтарымен құқықтық реттеу туралы;

      2) тиісті кезеңге арналған Қазақстан Республикасының заңдылықты және құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету, құқықтық саясаты саласындағы мемлекеттің бағдарламалық құжаттарын әзірлеу жөніндегі жұмысты ұйымдастырады.

      14. Президенттің кадр саясаты саласындағы өкілеттіктерін іске

      асыруын қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды

      орындайды:

      1) Президентке Қазақстан Республикасындағы кадр саясаты жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      2) Президенттің кадр саясатын іске асыруы жөнінде мемлекеттік органдардың өзара іс-қимылын үйлестіреді және қызметіне бақылау жасайды;

      3) мемлекеттік саяси қызметшілердің кадр резервін қалыптастыру жөніндегі қызметін үйлестіреді;

      4) Президент тағайындайтын және онымен келісілетін лауазымды адамдардың мемлекеттік қызметті өткеруіне байланысты мәселелерді шешуді ұйымдастырады, олардың жеке істерін жүргізеді.

      15. Президенттің Парламентке қатысты өкілеттіктерін іске асыруын қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды орындайды:

      1) Президенттің заң шығарушылық бастамашылығы құқығын іске асыру мақсатында заңнамалық актілер жобаларын әзірлеуді ұйымдастырады, оларға құқықтық және өзге де сараптама жүргізіп, әзірлейді, олардың Парламент Мәжілісіне енгізілуін қамтамасыз етеді және оларға Парламентте өкілдік етеді;

      2) Президентке:

      Парламенттің заңдар жобаларының қарауы басымдылығын айқындау жөнінде;

      Парламент палаталарының бірлескен немесе бөлек отырыстарына қатысуы жөнінде;

      Президенттің Парламент, партиялық фракциялар басшылығымен және депутаттық топтармен, Парламенттің жекелеген депутаттарымен кездесуін өткізу бойынша ұсыныстар енгізеді;

      3) Президентке қол қоюға енгізілетін Қазақстан Республикасы заңдарына құқықтық және өзге де сараптаманы жүзеге асырады;

      4) Президенттің шешімі бойынша қайталап талқылап, дауыс беру үшін заңдарды немесе олардың жекелеген баптарын Парламентке қайтаруды қамтамасыз етеді;

      5) Парламенте Президент мүддесін, соның ішінде қол қоюға ұсынылған заңдарға қарсылықтар бойынша Парламенте Президенттің ұстанымын білдіреді;

      6) Парламенттегі заңнамалық үдерістің жай-күйі және олар қарайтын мәселелер туралы Президентті тұрақты хабардар етіп отырады, Президенттің заңдар жобалары бойынша ұстанымын түсіндіреді.

      Ескерту. 15-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Президентінің 05.05.2017 № 471 Жарлығымен.

      16. Үкіметке қатысты Президент өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды орындайды:

      1) белгіленген тәртіппен министрліктер қызметінің тиімділігін бағалауды ұйымдастырып, өткізуді қамтамасыз етеді;

      2) Президентке:

      Үкіметтің құрылымдық жүйесін жетілдіру туралы;

      Үкіметке тапсырмалар беру туралы;

      Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарында белгіленгеннен басқа, соған сәйкес Үкіметке атқарушы функциялар жүктелетін актілер шығару туралы;

      Айрықша маңызды мәселелер бойынша Президенттің Үкімет отырыстарына төрағалық ету қажеттігі туралы ұсыныстар енгізеді;

      3) Президенттің төрағалығымен өткен Үкіметтің отырыстарында тұжырымдалған Үкімет шешімдерінің жобаларын келіседі;

      4) Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген жағдайларда, Үкімет пен мемлекеттік органдар актілерінің жобасын келісуді қамтамасыз етеді;

      5) Үкіметте әзірленген заңнамалық актілер жобаларын олар Парламент Мәжілісіне енгізілгенге дейін белгіленген тәртіппен құқықтық және өзге де сараптамадан өткізіп, келіседі;

      6) Үкіметтің заңжобалық жұмыс жоспарының жобаларына, Үкіметтің заңжобалық жұмыс жоспарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы шешімдер жобаларына қорытынды дайындайды, сондай-ақ орындаулына бақылауды жүзеге асырады.

      Ескерту. 16-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Президентінің 05.05.2017 № 471 Жарлығымен.

      17. Президенттің Конституциялық Сотқа қатысты өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету үшін Әкімшілік Қазақстан Республикасы Конституциясының 72-бабында, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Конституциясының 44-бабының 10-1) тармақшасында көзделген жағдайларда, Президенттің жолданымдарын дайындау жөніндегі функцияны жүзеге асырады.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 02.01.2023 № 78 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) Жарлығымен.

      18. Соттар мен судьяларға қатысты Президент өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды орындайды:

      1) мына:

      Жоғары Сот Кеңесінің ұсынымы бойынша Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының Төрағасы мен судьяларын қызметке сайлау және қызметтен босату үшін Парламент Сенатына ұсынысы бойынша;

      Жоғары Сот Кеңесінің ұсынымы бойынша жергілікті және басқа соттардың төрағалары мен судьяларын, тиісті соттар алқаларының төрағаларын Президенттің қызметке тағайындауы және қызметтен босатуы кезінде;

      Жоғары Сот Кеңесінің ұсынысы бойынша судьяларды тұтқындауға, оны алып келуге, оған сот тәртібімен салынатын әкімшілік жаза шараларын қолдануға келісім беру туралы шешім қабылдау кезінде Президенттің қызметін қамтамасыз етеді;

      2) сот жүйесін жетілдіру бойынша Президентке ұсыныстар енгізеді.

      19. Орталық сайлау комиссиясына қатысты Президент өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету үшін Әкімшілік Қазақстан Республикасының сайлау жүйесін жетілдіру туралы Президентке ұсыныстар енгізу жөніндегі функциясын орындайды.

      20. Жергілікті өкілді және атқарушы органдарға, облыстар, республикалық маңызы бар қалалар мен астана әкімдеріне қатысты және өңірлік саясат саласында Президент өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) белгіленген тәртіппен облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін бағалауды ұйымдастырып, өткізуді қамтамасыз етеді;

      2) өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуына мониторинг пен талдау жүргізіп, өңірлердегі істердің жағдайы туралы Президентті хабардар етіп отырады;

      3) жергілікті атқарушы органдар басшыларының халықпен есеп беру кездесуін өткізуіне бақылауды жүзеге асырады;

      4) Президентке:

      облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері мен жергілікті атқарушы органдарының қызметін жетілдіру туралы;

      облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері актілерінің күшін жою не толық немесе ішінара тоқтата тұру туралы;

      өңірлік даму стратегиялары мен бағдарламалары, жергілікті өкілді органдар мен атқарушы органдардың сындарлы бірлескен жұмысы, олардың елдің орталық органдарымен өзара іс-қимылы бойынша;

      қажет болған жағдайда, мәслихаттың өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату мәселесі бойынша ұсыныстар енгізеді.

      21. Президентке тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдарға (бекітілген тізбеге сәйкес) қатысты Президент өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды орындайды:

      1) белгіленген тәртіппен осы мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалауды ұйымдастырып, өткізуді қамтамасыз етеді;

      2) осы мемлекеттік органдарды құру, тарату және қайта ұйымдастыру, қызметін жетілдіру туралы Президентке ұсыныстар енгізеді;

      3) осы мемлекеттік органдар қызметін үйлестіру мен бақылауды қамтамасыз етеді.

      22. Өзге де Президент өкілеттіктерін іске асыруды қамтамасыз ету үшін Әкімшілік мынадай функцияларды орындайды:

      1) Президенттің ар-намысы мен қадір-қасиетіне қол сұғылмаушылықты қамтамасыз етеді;

      2) Президентке:

      барлық мемлекеттік билік тармақтарының келісімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету, мемлекеттік органдар қызметін жетілдіру бойынша;

      мемлекеттік наградалармен марапаттау және құрметті, жоғары әскери және өзге де атақтар, сыныптық шендер, дипломатиялық дәрежелер, біліктілік сыныптарын беру; мемлекеттік наградалардан, атақтардан, шендерден, дәрежелер мен сыныптардан айыру бойынша;

      Қазақстан Республикасының азаматтығы, оны сақтау мен одан шығу, Республика азаматтығындағы қалпына келтірулер, саяси баспана беру мәселелері бойынша ұсыныстар енгізеді;

      3) Президенттің азаматтарға кешірім жасауын жүзеге асыруын қамтамасыз етеді;

      4) елдегі жағдай және Қазақстан Республикасының ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттары туралы жылсайынғы Президенттің Қазақстан халқына Жолдауының жобасын дайындауды жүзеге асырады;

      5) Президент қызметін ақпараттық-талдамалық және хаттамалық-ұйымдық, соның ішінде оның қатысуымен іс-шаралар өткізуді қамтамасыз етеді;

      6) Президент актілерін, соның ішінде стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды дайындауды ұйымдастырып, оған қатысады;

      7) стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды келісуді, олардың мониторингі мен бақылануын, сондай-ақ мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жұмыс істеуін талдауды жүзеге асырады;

      8) мемлекеттік органдардың мемлекеттік саясатты, Президенттің, Мемлекеттік кеңесшінің актілері мен тапсырмаларын іске асыруына, соның ішінде тексеру жүргізу арқылы, бақылауды жүзеге асырады;

      9) белгіленген тәртіппен жекелеген мемлекеттік органдар мен ұйымдар қызметін үйлестіріп, басшылық жасауды жүзеге асырады;

      10) Президент жүргізіп отырған ішкі және сыртқы саясатты түсіндіреді, Президент қызметінің бұқаралық ақпарат құралдарында жарық көруін, Президенттің олармен өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;

      11) Президент қол қойған заңдарды, сондай-ақ Президент шығарған актілерді тіркеуді жүргізеді, олардың жариялануын, таратылуы мен сақталуын қамтамасыз етеді;

      12) Президенттің атына келіп түскен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарайды, оларға талдау жүргізеді, азаматтарды қабылдауды ұйымдастырып, жүзеге асырады;

      13) Үкімет, орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары, лауазымды адамдар қызметі нәтижелерінің Президентте қаралуына дайындықты қамтамасыз етеді;

      14) Президентті құжаттамалық қамтамасыз етуді, соның ішінде тиісінше құжат айналымын ұйымдастыруды, ақпараттық технологияларды енгізіп, дамытуды, Әкімшіліктің талдау кешенінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету, іс жүргізу ережелерінің сақталуы мен мемлекеттік тілдің қолданылу аясын кеңейтуді бақылау арқылы жүзеге асырады;

      15) Мемлекеттік кеңесшінің, Қазақстан халқы Ассамблеясының, Президент жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдастыру және құжаттамалық қамтамасыз етуді, олардың шешімдерінің орындалуына бақылауды жүзеге асырады;

      16) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген және (немесе) Президент айқындайтын өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      Ескерту. 22-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 23.12.2015 № 137 (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 14.06.2022 № 927 Жарлықтарымен.

4. Әкімшіліктің қызметін ұйымдастыру және оның лауазымды адамдары мен қызметкерлерінің өкілеттіктері

      23. Әкімшіліктің құрамына Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Басшысы (бұдан әрі – Әкімшілік Басшысы), Қазақстан Республикасы Қауіпсіздік Кеңесінің Хатшысы, Қазақстан Республикасы Президенті Кеңсесінің бастығы, Қазақстан Республикасы Президентінің көмекшілері, Қазақстан Республикасы Президентінің кеңесшілері, Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары мен өзге де қызметкерлері кіреді.

      Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 03.01.2024 № 429 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн қолданысқа енгізіледі) Жарлығымен.

      24. Әкімшілікті Президент қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын, және оның тікелей басшылық етуімен жұмыс істейтін, оған есеп беріп, бақылауында болатын Әкімшілік Басшысы басқарады.

      Әкімшілік Басшысы:

      1) Мемлекет басшысына Әкімшілік туралы ережені бекітуге ұсынады, Әкімшіліктің құрылымы мен штат саны жөнінде ұсыныстар енгізеді, Әкімшіліктің штат кестесін бекітеді, бекітілген штат саны шегінде оған өзгерістер енгізеді;

      2) Президенттің көмекшілері мен кеңесшілерінің жұмысын үйлестіреді, Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің жұмысын ұйымдастырады және бағыттайды, мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді;

      3) Президентпен келісу бойынша Кеңсе бастығы, Президенттің көмекшілері мен кеңесшілері арасындағы міндеттер бөлінісін (бұдан әрі – Бөлініс) бекітеді;

      4) Президенттің қарауына Президенттің көмекшілерін, Президенттің кеңесшілерін қызметке тағайындау және қызметтен босату, Әкімшіліктің жекелеген хатшылықтарының басшыларын қоспағанда, Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің басшыларын лауазымға тағайындау және лауазымнан босату туралы ұсыныстар енгізеді;

      5) Әкімшіліктің жекелеген хатшылықтарының басшыларын, Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары орынбасараларын, мемлекеттік инспекторларды, сектор меңгерушілері мен Әкімшіліктің өзге де мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      6) Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелері туралы ережелерді бекітеді;

      7) Президент актілерінің орындалуы мен сақталуын, оның тапсырмаларының орындалуын, осы мақсаттарда Әкімшілікте құжаттардың өтуін бақылау жөніндегі жұмысты үйлестіреді, сондай-ақ Президент қатысатын іс-шараларды дайындау мәселелері бойынша Әкімшілік Басшысы сонымен қатар Республиканың тиісті мемлекеттік органдарының басшыларын шақыра отырып, Әкімшіліктің басшы қызметкерлерімен кеңестер өткізеді;

      8) Президенттің қол қоюына Парламент қабылдаған заңдарды, жарлықтардың, өкімдердің жобаларын және қарауына Президентке жолданатын басқа да құжаттар мен материалдарды ұсынады;

      9) Әкімшіліктің бұйрықтарын шығарады;

      10) Әкімшіліктегі ішкі еңбек тәртібін белгілейді;

      11) Әкімшіліктің шығыстар сметасын бекітеді және оның шегінде қаржы қаражатын жұмсауға басшылық жасайды;

      12) қызметтік құжаттарға қол қояды;

      13) Әкімшіліктің қызметкерлерін көтермелейді және оларға тәртіптік жазалау шараларын қолданады;

      14) Әкімшіліктің қызметкерлерін іссапарларға жібереді;

      15) ведомствоаралық жұмыс топтарын құруға, Президенттің тапсырмаларын орындау үшін жұмысқа мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғаларын тартуға құқылы;

      16) азаматтарды жеке қабылдауды жүзеге асырады;

      17) Әкімшілікте Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңнамасының орындалуын бақылайды;

      18) Әкімшіліктің Парламентпен, оның Палаталарымен, Парламент Палаталарының жұмыс органдарымен және аппараттарымен; Үкіметпен және Үкімет Аппаратымен; министрліктермен; Конституциялық Сотпен; Жоғарғы Сотпен; Жоғары Сот Кеңесімен, Президентке тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдармен; облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдерімен, мәслихаттарымен; саяси партиялармен және өзге де қоғамдық бірлестіктермен; бұқаралық ақпарат құралдарымен; жеке және заңды тұлғалармен байланысын тұрақты негізде қамтамасыз етеді;

      19) Парламенттің және оның палаталарының ашық және жабық отырыстарына қатысуға құқылы;

      20) Үкіметтің, орталық атқарушы органдардың, Президентке тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдардың және Президент жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың, Жоғары Сот Кеңесінің, Қазақстан халқы Ассамблеясының отырыстары мен алқа жиналыстарына және Қазақстан халқы Ассамблеясының сессияларына қатысуға құқылы;

      21) Президенттің кадр саясатын іске асыруды ұйымдастырады және қамтамасыз етеді;

      22) басшы лауазымдарға Президент тағайындайтын немесе оның ұсынысымен тағайындалатын кандидатуралар бойынша Президентке ұсыныстар енгізеді, сондай-ақ Үкімет, өзге де мемлекеттік органдар және мемлекеттің лауазымды тұлғалары басшы лауазымдарға ұсынған кандидатураларды Президентпен келісуді қамтамасыз етеді;

      23) өзінің жекелеген өкілеттіктерін орындауды Әкімшіліктің өзге де басшы лауазымды тұлғаларына беруге құқылы;

      24) осы Ережеде көзделген, сондай-ақ оған Президент жүктеген басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ескерту. 24-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 23.12.2015 № 137 (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 05.05.2017 № 471; 05.04.2021 № 545; 02.01.2023 № 78 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі); 13.04.2023 № 195 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); 03.01.2024 № 429 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн қолданысқа енгізіледі) Жарлықтарымен.

      25. Әкімшілік Басшысы орнында болмаған жағдайда оның міндеттерін Әкімшілік Басшысы белгілеген адам атқарады.

      Ескерту. 25-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 03.01.2024 № 429 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн қолданысқа енгізіледі) Жарлығымен.

      26. Президенттің көмекшілерін, Президенттің кеңесшілерін, Әкімшіліктің жекелеген хатшылықтарының басшыларын қоспағанда, Әкімшілік құрылымдық бөлімшелерінің басшыларын Әкімшілік Басшысының ұсынуы бойынша Президент лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады.

      Ескерту. 26-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 03.01.2024 № 429 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн қолданысқа енгізіледі) Жарлығымен.

      27. Президент Кеңсесінің бастығы, Президенттің көмекшілері:

      1) Президенттің, Әкімшілік Басшысының актілері мен тапсырмаларының орындалуын ұйымдастырады;

      2) Президентті елдегі істің жағдайы туралы хабардар етеді, оны ақпараттық-талдау материалдарымен қамтамасыз етеді;

      3) Бөлініске сәйкес өздерінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіреді;

      4) Бөлініске сәйкес Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіруді жүзеге асырады, олардың мемлекеттік органдармен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;

      5) Президент пен Әкімшілік Басшысы белгілеген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      Ескерту. 27-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Президентінің 03.01.2024 № 429 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн қолданысқа енгізіледі) Жарлығымен.

      28. Президенттің кеңесшілері:

      1) қадағалайтын саладағы істің жағдайы туралы Президентті хабардар етеді, оны ақпараттық-талдау материалдарымен қамтамасыз етеді;

      2) Президент пен Әкімшілік Басшысы белгілеген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      29. Президент міндеттердің бірінші кезектілігіне және маңыздылығына қарай осы ережеде көзделгендерден ерекше өзге де міндеттер мен өкілеттіктерді көмекшілері мен кеңесшілеріне жүктеуі мүмкін. Мемлекет басшысы көмекшілері мен кеңесшілерінің санын және олардың қызметінің бағыттарын айқындайды.

      30. Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары:

      1) құрылымдық бөлімшеге жүктелген міндеттерді орындауды, Президенттің актілері мен тапсырмаларын, Әкімшілік Басшысының тапсырмаларын уақтылы және егжей-тегжейлі орындауды ұйымдастырады;

      2) өз орынбасарлары арасында міндеттерді бөледі, құрылымдық бөлімше мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;

      3) еңбекті ұйымдастыруды және тиісті еңбек тәртібін қамтамасыз етеді, сондай-ақ Әкімшілікте белгіленген ережелерге сәйкес іс қағаздарын жүргізуге жауап береді;

      4) Әкімшіліктің өзі басқаратын құрылымдық бөлімшесінің қызметкерін қызметке тағайындау және қызметтен босату, оны көтермелеу және тәртіптік жаза қолдану туралы ұсыныстар енгізеді;

      5) мемлекеттік органдар құзырындағы ақпараттық мәліметтер банкін белгіленген тәртіппен пайдалануға құқылы;

      6) Үкіметтің отырыстарына, мемлекеттік және консультативтік-кеңестік органдардың алқа отырыстарына қатысуға құқылы;

      7) Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің құзырына жатқызылған мәселелер бойынша мемлекеттік органдармен, лауазымды тұлғалармен және ұйымдармен қызметтік хат жазысуға құқылы;

      8) Президент пен Әкімшілік басшылығы белгілеген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      31. Әкімшілік қызметкерлері Әкімшіліктің алдында тұрған міндеттерді шешу жөнінде өкілеттіктер берілген мемлекеттік қызметшілер болып табылады.

      32. Осы Ережеде көзделген функцияларды іске асыру үшін Әкімшілік:

      1) мыналарға:

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасарларына;

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппаратына;

      министрліктерге және өзге де орталық атқарушы органдарға;

      облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және Республика астанасының әкімдеріне;

      сот төрелігін жүзеге асыруға, қылмыстық қудалау, анықтау, алдын ала тергеу және жедел-іздестіру қызметі функцияларын жүзеге асыруға байланысты емес мәселелер бойынша тиісінше – Жоғарғы Сотқа, Бас прокуратураға, Ұлттық қауіпсіздік комитетіне, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігіне (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметке); Қазақстан Республикасының Сот әкімшілігіне;

      судья лауазымына кандидаттарды іріктеуге байланысты емес мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының Жоғары Сот Кеңесіне;

      Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне, Жоғары аудиторлық палатасына, Президентке тікелей бағынатын және есеп беретін өзге де мемлекеттік органдарға тапсырма беруге;

      2) мемлекеттік органдардан және лауазымды тұлғалардан қажетті ақпарат, құжаттар мен өзге де материалдарды сұратуға және алуға құқылы.

      Әкімшіліктің қажетті ақпаратты, құжаттарды және өзге де материалдарды беру жөніндегі мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлғалар үшін міндетті болып табылатын тапсырмалары мен сауалдарына, егер Әкімшілік өзгеше мерзім белгілемесе, оларды алған күннен бастап екі апта мерзімде жауап қайтарылады;

      3) тиісті мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлғалардың қызметін үйлестіру мен бақылауға, Президент пен оның Әкімшілігінің актілері мен тапсырмаларының орындалуына, оның ішінде Үкіметтің, орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың, әкімдердің және мемлекеттің өзге де лауазымды тұлғалары актілерінің Конституцияға, Қазақстан Республикасының заңдарына және Қазақстан Республикасы Президентінің актілеріне сәйкестігі мәніне тиісті тексерулер ұйымдастыруға;

      4) Республика заңдарының, Президент актілері мен тапсырмаларының орындалуы барысында анықталған жолсыздықтар мен кемшіліктерді жоюды талап етуге;

      5) анықталған кемшіліктерді, Қазақстан Республикасы заңдарының, Республика Президенті актілерінің сақталмауы және оның тапсырмаларының орындалмауы фактілерін болдырмау жөнінде ұсынымдар әзірлеуге;

      6) тиісті лауазымды тұлғалардың ауызша түсініктерін тыңдау және жазбаша түсінік берулерін талап етуге;

      7) Әкімшілік жүргізген тексерулердің нәтижелерін Республика Президентіне жүйелі түрде баяндауға құқылы.

      Әкімшіліктің Басшысы осы тармақтың 1), 2), 3), 4), 5), 6) және 7) тармақшаларында көзделген өкілеттіктерге ие болады.

      Осы тармақтың 1) тармақшасының екінші абзацын қоспағанда, 1), 2), 3), 4), 5), 6) және 7) тармақшаларында көзделген өкілеттіктерге Қауіпсіздік Кеңесінің Хатшысы, Президент Кеңсесінің бастығы, Президенттің көмекшілері, Президенттің кеңесшілері ие болады. Бұл ретте аталған лауазымды адамдар Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары және Үкіметі Аппараты Басшысының функцияларын қоса атқаратын лауазымды адамға тапсырмалар беруге құқылы.

      Осы тармақтың 2) - 7) тармақшаларында көзделген өкілеттіктерге Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары, Әкімшіліктің мемлекеттік инспекторлары ие болады.

      Ескерту. 32-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Президентінің 2012.04.08 № 295; 29.08.2014 № 900; 23.12.2015 № 137 (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 29.12.2015 № 158; 05.10.2016 № 349; 22.07.2019 № 74; 05.04.2021 № 545; 26.11.2022 № 5; 19.01.23 № 106; 13.04.2023 № 195 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); 03.01.2024 № 429 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн қолданысқа енгізіледі) Жарлықтарымен.

  2-ҚОСЫМША
  Қазақстан Республикасы
Президентінің
2008 жылғы 11 наурыздағы
№ 552 Жарлығымен
БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдардың
ТІЗБЕСІ

      Ескерту. Тізбеге өзгерістер енгізілді - ҚР Президентінің 2009.05.19 № 805, 2011.08.12 № 139; 21.04.2014 № 807; 06.08.2014 № 883; 29.12.2015 № 158; 05.10.2016 № 349; 13.06.2019 № 12; 17.06.2019 № 23; 11.11.2019 № 203; 08.09.2020 № 407; 28.01.2021 № 501; 26.11.2022 № 5 Жарлықтарымен.

      Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі

      Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы

      Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік комитеті

      Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі

      Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі

      Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі

      Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметі

      Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы

      Қазақстан Республикасы Президентінің Іс басқармасы

      Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет)

      Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі

      Қазақстан Республикасының Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі

      Қазақстан Республикасының Қаржылық мониторинг агенттігі

On approval of the Regulation about the Administration of the President of the Republic of Kazakhstan

Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated March 11, 2008 No. 552.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraphs 19), 21) of Article 44, paragraph 1 of Article 45 of the Constitution of the Republic of Kazakhstan, paragraph 2 of Article 17-1 of the Constitutional Law dated 26 December 1995 "On the President of the Republic of Kazakhstan"

      I DECREE:

      1. To approve the attached Regulation about the Administration of the President of the Republic of Kazakhstan (Appendix 1).

      2. To approve the list of state bodies directly subordinated and accountable to the President of the Republic of Kazakhstan (Appendix 2).

      3. To recognize as invalid:

      1) The Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated February 11, 2002 № 805 "On approval of the Regulation about the Administration of the President of the Republic of Kazakhstan" (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2002, № 6, Article 40; 2003, № 20, Article 201; 2004, № 19, Article 235; 2006, № 23, Article 229; 2007, № 34, Article 372);

      2) subparagraph 6) of paragraph 1 of the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated May 16, 2003 № 1094 "On amendments and additions to some decrees of the President of the Republic of Kazakhstan" (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2003, № 20, Article 201);

      3) The Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated April 23, 2004 № 1351 "On amendments and additions to the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated February 11, 2002 № 805" (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2004, № 19, Article 235);

      4) sub-paragraph 2) of paragraph 1 of the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated March 23, 2005 № 1528 "On amendments and additions to some decrees of the President of the Republic of Kazakhstan";

      5) subparagraph 4) of paragraph 1 of the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated June 6, 2006 № 131 "On amendments and additions to some decrees of the President of the Republic of Kazakhstan" (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2006, № 23, Article 229);

      6) subparagraph 2) of paragraph 2 of the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated September 21, 2007 № 413 "On measures to ensure the right of legislative initiative of the President of the Republic of Kazakhstan and bringing some acts of the President of the Republic in accordance with the Constitution of the Republic of Kazakhstan" (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2007, № 34, Article 372).

      4. This Decree shall be enforced from the date of signing.

      The President
      of the Republic of Kazakhstan

  APPENDIX1
APPROVED
by the Decree of the President
of the Republic of Kazakhstan
dated March11 2008 № 552

Regulation about the Administration of the President of the Republic of Kazakhstan

      Footnote. The Regulation is in the wording of the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 28.12.2010 № 1129.

      This regulation in accordance with the Constitution of the Republic of Kazakhstan, legislative and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan shall determine the status, mission, main tasks and functions, powers, organization of work of the Administration of the President of the Republic of Kazakhstan.

1. General provisions

      1. The Administration of the President of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Administration) is a state body formed by the President of the Republic of Kazakhstan (hereinafter-the President), directly subordinated and accountable to him.

      2. The Administration and its employees in their activities shall be guided by the Constitution, laws, acts of the President of the Republic of Kazakhstan, this regulation, as well as other regulatory legal acts.

      3. The Administration is a legal entity in the organizational-legal form of a state institution, has seals and stamps with its name in the state language, forms of the established sample, as well as bank accounts, including currency ones, in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      4. The structure and staffing of the Administration shall be determined by the President.

      5. Full name of the Administration: "State institution: "The Administration of the President of the Republic of Kazakhstan".

      6. Legal address of the Administration: Republic of Kazakhstan, Astana city, Yesil district, Akorda Residence.

      Footnote. Paragraph 6 - as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 13.04.2023 № 195 (shall be enforced from the date of its first official publication).

      7. Financing of activities of the Administration shall be carried from the republican budget.

2. Mission and main tasks of the Administration

      8. The mission of the Administration is to provide high-quality and timely information-analytical, legal, protocol-organizational, documentary and other support of activity of the President.

      9. The main tasks of the Administration are:

      1) ensuring the implementation of powers of the President:

      in the field of foreign policy;

      in the field of socio-economic and other areas of domestic policy;

      in the field of defense and security of the state;

      in the field of legal policy, law and order;

      in the field of personnel policy;

      in relation to the Parliament of the Republic of Kazakhstan (hereinafter-the Parliament);

      in relation to the Government of the Republic of Kazakhstan (hereinafter-the Government);

      in relation to the Constitutional Court of the Republic of Kazakhstan;

      in relation to courts and judges;

      in relation to the Central election commission of the Republic of Kazakhstan;

      in relation to local representative and executive bodies, mayors of regions, cities of republican significance and the capital city and in the field of regional policy;

      in relation to state bodies directly subordinated and accountable to him;

      2) ensuring the activities of the State Advisor of the Republic of Kazakhstan (hereinafter, the State Advisor), the Assembly of the People of Kazakhstan and the consultative and advisory bodies to the President;

      3) other tasks established by the legislation of the Republic of Kazakhstan and (or) determined by the President.

      Footnote. Paragraph 9 as amended by the decrees of the President of the Republic of Kazakhstan dated 23.12.2015 № 137 (shall be enforced from 01.01.2016); dated 05.05.2017 № 471; № 927 dated 14.06.2022; № 78 dated 02.01.2023 (shall be effective on 01.01.2023).

3. Main functions of the Administration

      10. To ensure the implementation of powers of the President in the field of foreign policy, the Administration shall perform the following functions:

      1) carries out monitoring, analysis and forecasting of world development processes, as well as urgent problems of international relations, development of recommendations to the President on implementation of his foreign policy powers;

      2) carries out organization of the content-related part of international events with participation of the President;

      3) ensures interaction of the President with state bodies of foreign countries and their officials, foreign political and public figures, international and foreign organizations;

      4) makes proposals to the President on:

      main directions of foreign policy, improvement of political and economic cooperation with foreign states and improvement of the image of the Republic of Kazakhstan abroad;

      implementation of decisions of international organizations;

      the issues of conclusion, suspension and termination of international treaties of the Republic of Kazakhstan.

      11. To ensure the implementation of powers of the President in the field of socio-economic and other areas of domestic policy, the Administration shall perform the following functions:

      1) makes proposals to the President on:

      are, migration, demography, culture, language policy and sports, the concept of Kazakhstani patriotism;

      ensuring internal political stability in the country, including in the issues of interethnic and inter-confessional relations;

      2) carries out monitoring, analysis and forecasting of development processes of economic and socio-political situation in the country;

      3) ensures interaction with civil society institutions.

      12. To ensure the implementation of powers of the President in the field of defense and security of the state the Administration shall perform the following functions:

      1) makes proposals to the President on main directions of the country's military policy, policy in the field of defense and national security of the state, mobilization and mobilization training;

      2) ensures the activity of the President when making a decision on recruitment of citizens of the Republic of Kazakhstan for military service and on dismissal of military service personnel;

      3) carries out monitoring, coordination and control for the activity of the Armed Forces, other troops and military formations of the Republic of Kazakhstan, law enforcement and other state bodies on ensuring national security.

      13. To ensure the implementation of powers of the President in the field of legal policy, law and order, the Administration shall perform the following functions:

      1) makes proposals to the President on:

      main directions and improvement of legal policy;

      increase the effectiveness of legal regulation mechanisms;

      strengthening the rule of law and ensuring law and order;

      legal regulation by its decrees of the issues, that are not within the legislative competence of the Parliament, as well as those not relating to the competence of the Government established by laws of the Republic of Kazakhstan and other state bodies;

      2) organizes work on the development of program documents of the state in the field of legal policy, ensuring law and order in the Republic of Kazakhstan for the relevant period.

      14. To ensure the implementation of powers of the President in the field of personnel policy, the Administration shall perform the following functions:

      1) makes proposals to the President on personnel policy in the Republic of Kazakhstan;

      2) coordinates interaction and carries out monitoring over the activity of state bodies on implementation of personnel policy of the President;

      3) coordinates the activity on formation of the personnel reserve of political civil servants;

      4) organizes the solution of the issues, connected with passing of public service by the officials appointed and coordinated with the President, conducts their personal affairs.

      15. To ensure the implementation of powers of the President in relation to the Parliament, the Administration shall perform the following functions:

      1) in order to exercise the right of legislative initiative of the President, organizes the development, carries out legal and other expertise and develops draft legislative acts, ensures their submission to the Majilis of the Parliament and presents them in the Parliament;

      2) make proposals to the President on:

      determination the priority of consideration of draft laws by the Parliament;

      participation in joint or separate sessions of the chambers of Parliament;

      holding meetings of the President with the leadership of the Parliament, party factions and deputy groups, individual deputies of the Parliament;

      3) carries out legal and other expertise of the laws of the Republic of Kazakhstan, submitted for signature to the President;

      4) ensures, by decision of the President, the return of laws or their individual articles to the Parliament for re-discussion and voting;

      5) represents the interests of the President in the Parliament, including the position of the President in the Parliament on objections to the laws, submitted for signature;

      6) regularly informs the President about the state of the legislative process in the Parliament and the issues considered by it, explains the position of the President on the draft laws.

      Footnote. Paragraph 15 as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 05.05.2017 № 471.

      16. To ensure the implementation of powers of the President in relation to the Government, the Administration shall perform the following functions:

      1) organizes and ensures the assessment of the activity effectiveness of ministries in the established manner;

      2) makes proposals to the President on:

      improving the structure of the Government;

      giving instructions to the Government;

      the issuance of acts according to which implementation of executive functions, except those that are established by the Constitution and laws of the Republic of Kazakhstan shall be entrusted to the Government;

      the need for the presidency of the President at the meetings of the Government on particularly important issues;

      3) coordinates the draft decisions of the Government, developed at the meetings of the Government under the chairmanship of the President;

      4) ensures coordination of draft acts of the Government and state bodies in cases, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      5) in accordance with the established procedure, conducts legal and other expertise and coordinates the draft legislative acts developed by the Government before their submission to the Majilis of the Parliament;

      6) prepares conclusions to draft plans of legislative works of the Government, to draft decisions on amendments and additions to the plans of legislative works of the Government, as well as carries out control over their implementation.

      Footnote. Paragraph 16 as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 05.05.2017 № 471.

      17. With a view to ensuring the implementation of the President's powers with regard to the Constitutional Court, the Executive Office shall exercise the function of preparing presidential appeals in cases envisaged by Article 72 of the Constitution of the Republic of Kazakhstan, as well as sub-paragraph 10-1) of Article 44 of the Constitution of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 17 - as reworded by Decree of the President of the Republic of Kazakhstan № 78 of 02.01.2023 (shall enter into force on 01.01.2023).

      18. To ensure the implementation of powers of the President in relation to courts and judges, the Administration shall perform the following functions:

      1) ensures the activity of the President:

      upon presentation to the Senate of the Parliament for election to the positions and dismissal from the positions of the Chairman and judges of the Supreme Court of the Republic of Kazakhstan on recommendation of the Supreme Judicial Council;

      upon appointment by the President on recommendation of the Supreme Judicial Council to the positions and dismissal from the positions of chairmen and judges of local and other courts, chairmen of collegiums of relevant courts;

      upon taking a decision on recommendation of the Supreme Judicial Council on giving consent to arrest of the judge, his drive, application of measures of the administrative penalty to him/her imposed in a judicial order, bringing to criminal liability;

      2) makes proposals to the President to improve the judicial system.

      19. To ensure the implementation of powers of the President in relation to the Central election commission, the Administration shall perform the function of making proposals to the President on improving the electoral system of the Republic of Kazakhstan.

      20. To ensure the implementation of powers of the President in relation to local representative and executive bodies, mayors of regions, cities of republican significance, the capital city and in the field of regional policy, the Administration shall perform the following functions:

      1) organizes an assessment of effectiveness of the activity of local executive bodies of regions, cities of republican significance and the capital city and ensures its conduct in the established manner;

      2) carries out monitoring and analysis of socio-economic development of the regions and informs the President about the situation in the regions;

      3) carries out control over the conduct of reporting meetings of the heads of local executive bodies with the population;

      4) makes proposals to the President on:

      improvement of activity of mayors and local executive bodies of regions, the cities of republican significance and the capital city;

      on cancellation or suspension completely or partially the effect of acts of mayors of regions, the cities of republican significance and the capital city;

      on the strategy and programs of regional development, constructive joint work of local representative and executive bodies, their interaction with the central bodies of the country;

      if necessary, on the issue of early termination of powers of the maslikhat.

      21. To ensure the implementation of powers of the President in relation to state bodies directly subordinated and accountable to him (according to the approved list), the Administration shall perform the following functions:

      1) organizes an assessment of effectiveness of the activity of these state bodies and ensures its conduct in accordance with the established manner;

      2) makes proposals to the President on improvement of activity, on formation, abolition and reorganization of these state bodies;

      3) ensures coordination and control over the activity of these state bodies.

      22. To ensure the implementation of other powers of the President the Administration shall perform the following functions:

      1) ensures the inviolability of the honor and dignity of the President;

      2) makes proposals to the President on:

      ensuring the coordinated functioning of all branches of state power, improvement of activity of state bodies;

      rewarding with the state awards and assignment of honourable, higher military and other titles, class ranks, diplomatic ranks, qualification classes; deprivation of the state awards, titles, ranks, ranks and classes;

      on the issues of citizenship of the Republic of Kazakhstan, preservation and withdrawal from it, restoration of citizenship of the Republic, granting of political asylum;

      3) ensures that the President pardons citizens;

      4) ensures preparation of the draft of annual Address of the President to the people of Kazakhstan on the situation in the country and main directions of domestic and foreign policy of the Republic of Kazakhstan;

      5) carries out information-analytical and protocol-organizational support for the activity of the President, including holding events with his/her participation;

      6) organizes and participates in the development of acts of the President, including strategic and program documents;

      7) carries out coordination, monitoring and control over the strategic and program documents, as well as analysis of functioning of the state planning system;

      8) supervises the implementation of government policy and the acts and instructions of the President and the State Councillor, including by inspections;

      9) carries out coordination and management of activity of individual state bodies and organizations in accordance with the established manner;

      10) explains the domestic and foreign policy of the President, ensures coverage of the activity of the President in the mass media, interaction of the President with them;

      11) keeps records of laws signed by the President, as well as the acts issued by the President, ensures their publication, distribution and storage;

      12) considers appeals of individuals and legal entities addressed to the President, analyzes them, organizes and carries out reception of citizens;

      13) ensures preparation for consideration by the President of results of activity of the Government, central state bodies, local executive bodies of regions, the cities of republican significance and the capital city, officials;

      14) carries out documentary maintenance of the President, including by providing adequate document management, implementation and development of information technologies, support of the Analytical complex of the Administration, the official web-site of the President, control over observance of rules of office-work and expand the scope of application of the state language;

      15) ensures information, analytical, organisational and documentary support for the activities of the State Councillor, the Assembly of the Peoples of Kazakhstan, the consultative and advisory bodies under the President and monitors the implementation of their decisions;

      16) performs other functions, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan and (or) determined by the President.

      Footnote. Paragraph 22 as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 23.12.2015 № 137 (shall be enforced from 01.01.2016); № 927 of 14.06.2022.

4. Organization of activity of the Administration and powers of its officials and employees

      23. The Executive Office shall include the Head of the Executive Office of the President of the Republic of Kazakhstan (hereinafter the Head of the Executive Office), the Secretary of the Security Council of the Republic of Kazakhstan, the Deputy Heads of the Executive Office, the Head of the Presidential Chancellery, the Special Representative of the President of the Republic of Kazakhstan for International Cooperation, Aides to the President of the Republic of Kazakhstan, Advisers to the President of the Republic of Kazakhstan, heads of structural units and other officials of the Executive Office.

      Footnote. Paragraph 23 - as reworded by Decree of the President of the Republic of Kazakhstan № 545 of 05.04.2021.

      24. The Administration is headed by the Head of Administration, who is appointed and dismissed by the President and works under his direct supervision, is accountable to him and controlled.

      The Head of Administration shall:

      1) submit for approval to the President the regulation on Administration, make proposals on the structure and staffing of the Administration, approve the staffing table of the Administration, make changes to it within the approved staffing;

      2) coordinate the work of assistants and advisers of the President, organize and direct the work of structural units of the Administration, ensure interaction with state bodies;

      3) approve the distribution of duties between the deputy heads of Administration and the chief of the Office, as well as, in coordination with the President, between the assistants and advisers of the President (hereinafter-the Distribution);

      4) proposes for consideration by the President the appointment and dismissal of the Deputy Heads of the Executive Office, the Head of the Executive Office of the President, the Special Representative of the President of the Republic of Kazakhstan for International Cooperation, aides and advisers to the President, the heads of subdivisions of the Executive Office excluding the heads of certain secretariats of the Executive Office;

      5) appoint to positions and dismiss from positions the heads of separate secretariats of the Administration, deputy heads of structural subdivisions of the Administration, state inspectors, heads of sectors and other administrative civil servants of the Administration;

      6) approve regulations on structural subdivisions of the Administration;

      7) coordinate the work on control over execution and compliance with the acts of the President, execution of his instructions, passage of documents in the Administration for these purposes, as well as on the issues of preparation of activities with participation of the President, the Head of the Administration shall also hold meetings with executive employees of the Administration and inviting the heads of relevant state bodies of the Republic;

      8) submit to the President for signature the laws adopted by the Parliament, draft decrees, orders and other documents and materials addressed to the President for consideration;

      9) issue orders to the Administration;

      10) establish the internal labor schedule in the Administration;

      11) approve the plan of financing of the Administration and within its limits manage financial resources;

      12) sign official documentation;

      13) encourage the employees of the Administration and impose disciplinary sanctions on them;

      14) send the employees of the Administration on business trips;

      15) have the right to form interdepartmental working groups, involve officials of state bodies in the work on execution of instructions of the President;

      16) carry out personal reception of citizens;

      17) control implementation of the legislation of the Republic of Kazakhstan on public service in the Administration;

      18) ensures on a permanent basis communication of the Administration with the Parliament, its Chambers, working bodies and apparatuses of the Chambers of the Parliament; The Government and the Government Office; ministries; the Constitutional Court; Supreme Court; Supreme Judicial Council; state bodies directly subordinate and accountable to the President; akims, maslikhats of oblasts, cities of republican status and the capital; political parties and other public associations; media; individuals and legal entities;

      19) have the right to attend open and closed sessions of the Parliament and its Chambers;

      20) have the right to participate in the meetings of the Government, collegiums of central executive bodies, state bodies directly subordinated and accountable to the President and consultative-advisory bodies under the President, meetings of the Supreme Judicial Council, Council of Assembly of people of Kazakhstan and sessions of the Assembly of people of Kazakhstan;

      21) organize and ensure the implementation of personnel policy of the President;

      22) make proposals to the President on the candidates appointed to senior positions by the President or on his presentation, as well as ensure coordination with the President of candidates, proposed for appointment to senior positions by the Government, other state bodies and officials of the state;

      23) have the right to delegate the performance of own separate powers to other executive officials of the Administration;

      24) carry out other powers provided by this regulation, as well as those entrusted on him/her by the President.

      Footnote. Paragraph 24 as amended by the decrees of the President of the Republic of Kazakhstan dated 23.12.2015 № 137 (shall be enforced from 01.01.2016); dated 05.05.2017 № 471; № 545 of 05.04.2021; № 78 of 02.01.2023 (shall take effect on 01.01.2023); dated 13.04.2023 № 195 (shall be enforced from the date of its first official publication).

      25. In case of absence of the head of Administration, his/her duties shall be performed by one of the deputies, determined by the Head of Administration.

      26. Deputy Heads of the Executive Office, the Head of the Presidential Chancellery, the Special Representative of the President of the Republic of Kazakhstan for International Cooperation, aides to the President, advisers to the President and heads of structural subdivisions of the Executive Office, except for heads of individual Secretariats of the Executive Office, shall be appointed and dismissed by the President as advised by the Head of Executive Office.

      Footnote. Paragraph 26 - as reworded by Decree of the President of the Republic of Kazakhstan № 545 of 05.04.2021.

      27. The deputy heads of Administration, advisors of the President, the chief of the Office of the President shall:

      1) organize the execution of acts and instructions of the President, the Head of Administration;

      2) inform the President about the situation in the country, provide him with information and analytical materials;

      3) coordinate the activity of state bodies on the issues within their competence according to the Distribution;

      4) carry out coordination of activity of structural subdivisions of the Administration according to the Distribution, ensure their interaction with state bodies and other organizations;

      5) perform other functions established by the President and the Head of Administration.

      28. The advisers of the President shall:

      1) inform the President about the situation in the supervised sphere, provide him with information and analytical materials;

      2) perform other functions established by the President and the Head of Administration.

      29. The President of the Republic, depending on the priority and importance of the tasks, may assign to the assistants and advisers other tasks and powers different from those provided for in this regulation. The President shall determine the number and direction of activity of assistants and advisers.

      30. The heads of structural subdivisions of the Administration shall:

      1) organize the performance of the tasks assigned to structural subdivisions, timely and exhaustive execution of acts and instructions of the President, instructions of the Head of Administration;

      2) distribute the duties between their deputies, approve job descriptions of administrative civil servants of structural subdivision;

      3) ensure the organization of work and proper labor discipline, as well as responsible for the conduct of business correspondence in accordance with the rules established in the Administration;

      4) make presentation on appointment and dismissal, encouragement and imposition of disciplinary sanction on the employee of the structural subdivision of the Administration headed by him/her;

      5) have the right to use the information data banks available to state bodies in accordance with the established procedure;

      6) have the right to participate in the meetings of the Government, collegiums of state and consultative-advisory bodies;

      7) have the right to conduct official correspondence with state bodies, officials and organizations on the issues, related to the management of structural subdivisions of the Administration;

      8) perform other functions established by the President and the Administration.

      31. The employees of the Administration shall be public servants who are empowered to solve the tasks facing the Administration.

      32. To implement the functions provided by this regulation, the Administration shall have the right to:

      1) give instructions to:

      the Deputy Prime Ministers of the Republic of Kazakhstan;

      the Government Office of the Republic of Kazakhstan;

      the ministries and other central executive bodies;

      the akims of regions, cities of national importance and the capital of the Republic;

      the Supreme Court, the Procurator-General's Office, the National Security Committee and the Agency for Countering Corruption (Anti-Corruption Service), on issues unrelated to the administration of justice and the functions of criminal prosecution, enquiry, pre-trial investigation and operations and investigations, as appropriate; and the Judicial Administration of Kazakhstan;

      the Supreme Judicial Council of the Republic of Kazakhstan concerning the issues not related to the selection of candidates for judicial positions;

      to the National Bank, the Supreme Audit Chamber of the Republic of Kazakhstan, and other public authorities directly subordinate and accountable to the President;

      2) request and receive necessary information, documents and other materials from state bodies and officials.

      The instructions and requests of the Administration on provision of necessary information, documents and other materials, which are mandatory for state bodies and officials, shall be answered within two weeks from the date of their receipt, unless other terms are established by the Administration;

      3) coordinate and control the activity of relevant state bodies and officials, organize appropriate inspections on the execution of acts and instructions of the President and his Administration, including for compliance of acts of the Government, central and local state bodies, mayors and other state officials with the Constitution, laws of the Republic of Kazakhstan and acts of the President of the Republic of Kazakhstan;

      4) demand elimination of the revealed violations and deficiencies in the course of execution of laws of the Republic, acts and instructions of the President;

      5) develop recommendations on elimination of the revealed violations, the facts of non-compliance with the laws of the Republic of Kazakhstan, acts of the President of the Republic and non-execution of his instructions;

      6) hear oral and request written explanations of the relevant officials;

      7) systematically report to the President of the Republic on the results of the inspections conducted by the Administration.

      The Head of Administration shall have the powers provided by sub-paragraphs 1), 2), 3), 4), 5), 6) and 7) of this paragraph,.

      The powers provided for in subparagraphs 1), 2), 3), 4), 5), 6) and 7) of this paragraph, with the exception of the paragraph of the second subparagraph 1), shall be exercised by: Deputy Heads of the Administration, Secretary of the Security Council, the Head of the Presidential Office, Special representative of the President of the Republic of Kazakhstan for international cooperation, aides to the President, advisers to the President. At the same time, these officials shall have the right to give instructions to an official performing the functions of the Deputy Prime Minister and the Head of the Office of the Government of the Republic of Kazakhstan concurrently.

      The heads of structural subdivisions of the Administration, state inspectors of the Administration shall have the powers provided by subparagraphs 2) - 7) of this paragraph.

      Footnote. Paragraph 32 as amended by the decrees of the President of the Republic of Kazakhstan dated 08.04.2012 № 295; dated 29.08.2014 № 900; dated 23.12.2015 № 137 (shall be enforced from 01.01.2016); dated 29.12.2015 № 158; dated 05.10.2016 № 349; dated 22.07.2019 № 74; № 545 of 05.04.2021; № 5 of 26.11.2022; № 106 of 19.01.2023; dated 13.04.2023 № 195 (shall be enforced from the date of its first official publication).

  APPENDIX 2
APPROVED
by the Decree of the
President of the
Republic of Kazakhstan
dated March 11, 2008 № 552

LIST
of state bodies directly subordinated and accountable to the President of the Republic of Kazakhstan

      Footnote. The list as amended by the decrees of the President of the Republic of Kazakhstan dated 19.05.2009 № 805; dated 12.08.2011 № 139; dated 21.04.2014 № 807; dated 06.08.2014 № 883; dated 29.12.2015 № 158; dated 05.10.2016 № 349; dated 13.06.2019 № 12; dated 17.06.2019 № 23; dated 11.11.2019 № 203; dated 08.09.2020 № 407; dated 28.01.2021 № 501; № 5 of 26.11.2022.

      The Administration of the President of the Republic of Kazakhstan

      The General Prosecutor’s Office of the Republic of Kazakhstan

      The Committee for National Security of the Republic of Kazakhstan

      The Agency of the Republic of Kazakhstan for Public Service Affairs

      The National Bank of the Republic of Kazakhstan

      Agency of the Republic of Kazakhstan for Regulation and Development of the Financial Market

      The State Security Service of the Republic of Kazakhstan

      Supreme Audit Chamber of the Republic of Kazakhstan

      The Office of the Affairs of the President of the Republic of Kazakhstan

      The Anti-Corruption Agency of the Republic of Kazakhstan (Anti-corruption service)

      Agency for Strategic Planning and Reforms of the Republic of Kazakhstan;

      Agency for Protection and Development of Competition of the Republic of Kazakhstan.

      Agency for Financial Monitoring of the Republic of Kazakhstan