Бухгалтерлік есеп жүргізуді автоматтандыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2012 жылғы 24 тамыздағы № 272 Қаулысы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2012 жылы 8 қазанда № 7982 тіркелді. Күші жойлды - Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2017 жылғы 27 наурыздағы № 47 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 27.03.2017 № 47 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы" 1995 жылғы 30 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, сондай-ақ бухгалтерлік есеп жүргізуді автоматтандыруды жетілдіру мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Бухгалтерлік есеп жүргізуді автоматтандыру қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулының қосымшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы қаулыларының күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулы 2013 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануы тиіс.

Ұлттық Банк


Төрағасы

Г. Марченко


  Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкі Басқармасының
2012 жылғы 24 тамыздағы
№ 272 қаулысымен
бекітілген

Бухгалтерлік есеп
жүргізуді автоматтандыру қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Бухгалтерлік есеп жүргізуді автоматтандыру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы" 1995 жылғы 30 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және қаржы ұйымдарының, арнайы қаржы компанияларының, исламдық арнайы қаржы компанияларының, "Қазақстанның Даму Банкі" акционерлік қоғамының және микроқаржы ұйымдарының (бұдан әрі - ұйым) бухгалтерлік есепті жүргізуін автоматтандыру тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 28.01.2016 № 6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

       2. Бухгалтерлік есеп жүргізуді автоматтандырудың негізгі мақсаты бухгалтерлік есеп жүргізуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелерді (бұдан әрі – ақпараттық жүйе) қолдану арқылы ұйымдар жасайтын операциялар мен оқиғалар туралы ақпаратты жинау, тіркеу және жинақтау жүйесін автоматтандыру және мүдделі тұлғаларды ұйымның қаржылық жағдайы, қызметінің нәтижелері және қаржылық жағдайындағы өзгерістер туралы толық және дұрыс ақпаратпен қамтамасыз ету болып табылады.

      Қаржылық есептілік жасауды қаржылық есептіліктің ұлттық стандарттарына сәйкес жүзеге асыратын ұйымдарға бухгалтерлік есепті осы тарауда көзделген нормаларды сақтай отыра, кеңсе пакеттерiнiң қосымшаларын пайдалана отырып жүргізуге жол беріледі.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 24.12.2012 № 388 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

       3. Қағидаларда мына ұғымдар қолданылады:

      1) автоматтандырылған жұмыс орны – автоматтандырылған бизнес-процестерді ұйымдастыруға кәсіби қызметкердің қатысуын қамтамасыз ететін техникалық, ақпараттық және бағдарламалық ресурстардың жиынтығы;

      2) аудиторлық із – мәмілелерді (операцияларды) немесе жүйелік функцияларды жасаған кезде пайдаланушының іс-әрекетін ізіне шығу және белгілеу процесі;

      3) деректер базасы – осы деректердің сипаттамасын, сондай-ақ олардың объектілері арасындағы өзара байланысты бейнелейтін тұжырымдамалық құрылымға сәйкес ұйымдастырылған деректердің жиынтығы;

      4) орталықтандырылған қолжетімділік – қашықтағы автоматтандырылған жұмыс орны пайдаланушыларының қазіргі уақыт режимінде байланыс арналары бойынша ақпараттық жүйенің бірыңғай деректер базасына қолжетімділігі;

      5) орталықтандырылмаған қолжетімділік – қашықтағы автоматтандырылған жұмыс орны пайдаланушыларының жергілікті базаларды деректерді реттеп беру арқылы үйлестіре отырып, байланыс арналары бойынша ақпараттық жүйенің бірыңғай деректер базасына қолжетімділігі.

      4. Бухгалтерлік есепті ақпараттық жүйелерді қолданып жүргізу бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау арқылы жүзеге асырылады.

      5. Ақпараттық жүйеде мыналардың:

      1) синтетикалық (жиынтық) есептің және талдамалық (нақты) есептің;

      2) қағаз тасымалдағыштағы басылып шығарылған және бекітілген есептердің және ақпараттық жүйеде қалыптасқан электрондық есептердің бірдейлігі қамтамасыз етілуі тиіс.

      6. Қызметтің үзіліссіз болуын қамтамасыз ету үшін ұйым мыналарды:

      1) ықтимал апаттық жағдайлардың тізбесін, техникалық құралдардың тоқтап қалуын (қоректенудің жоғалғаны, жүйе (модульдер, шағын жүйелер) құрамдас бөліктерінің істен шығуы) көрсетіп, олар басталғанда ақпараттық жүйенің ішінара немесе толық бүлінуі жағдайында, оны не оған қол жетімділікті қалпына келтірудің (сақталуының) қадамдық рәсімдерінен;

      2) ақпараттық жүйедегі қауіпсіздік, оның ішінде рұқсатсыз кіруден ақпаратты қорғау рәсімдерінен (шараларынан) тұратын ішкі құжатты әзірлейді және ұйымның басшысы (не оның орнындағы адам) немесе өзге басқару органы бекітеді.

      7. Қағидаларды қолдану мақсатында ұйымның бөлімшелері фронт-офиске және бэк-офиске бөлінеді. Қажеттілігіне қарай ұйым мидл-офисті құрады.

2. Бухгалтерлік есеп жүргізуді автоматтандыру тәртібі

      8. Ұйымның бухгалтерлік есепті жүргізуін автоматтандыру:

      1) ұйым жасайтын барлық операциялардың нақтыланған бухгалтерлік есебі жүйе (модульдер, шағын жүйелер) құрамдас бөліктерінің талдамалық бухгалтерлік есебінің бастапқы құжаттары негізінде ғана көрсетіледі;

      2) бастапқы құжаттардағы ақпарат бухгалтерлік есептің тіркелімінде жинақталады және жүйеленеді;

      3) талдамалық есептің деректері синтетикалық есептің шоттары бойынша топтастырылады;

      4) синтетикалық есептің деректері бас кітапта және (немесе) деректер базасында көрсетіледі;

      5) бас кітаптың және (немесе) деректер базасының ақпараты бойынша қаржылық есептілік қалыптастырылады.

      9. Ақпарат жүйесін пайдалана отырып бухгалтерлік есепті жүргізуді автоматтандыру үшін ұйым ішкі құжаттарды әзірлеуді және ұйым басшысының (не оның орнындағы адамның) немесе өзге басқару органының бекітуін қамтамасыз етеді, ол төмендегілерден тұрады:

      1) мыналарды қамтитын ақпарат жүйесін сипаттау:

      жүйе (модульдер, шағын жүйелер) құрамдас бөліктерінің тізбесі;

      жүйенің (модульдердің, шағын жүйелердің) әр құрамдас бөліктерінің мақсатын сипаттау;

      бизнес-процестерді автоматтандыруды сипаттауды қоса, жүйе (модульдер, шағын жүйелер) құрамдас бөліктері арасындағы өзара байланыс және (немесе) өзара іс-қимыл;

      жүйе құрамдас бөліктері арасында ақпаратпен алмасу және (немесе) беру әдістері мен (немесе) тәсілдері;

      жүйе (модульдер, шағын жүйелер) құрамдас бөліктерінің бизнес-процестерді автоматтандыруды сипаттау операцияларын (төлемдер, қайта бағалау, бағалы қағаздарды сатып алу (сату) және басқа операциялар) жүргізу үшін пайдаланылатын ақпараттың сыртқы көздерімен өзара іс-қимылы болған кезде;

      2) әр бап (жол) бойынша көрсете отырып ұйымның бухгалтерлік балансы баптарының (жолдарының) тізбесі:

      нәтижесі бухгалтерлік баланстың осы бабының (жолының) сомасының құрамына кіретін жасалатын операцияның мазмұны;

      негізінде бухгалтерлік баланстың осы бабы (жолы) қалыптастырылатын бухгалтерлік жазбаларды жүзеге асыру үшін пайдаланылатын жүйенің (модульдердің, шағын жүйелердің) құрамдас бөліктері.

      10. Бухгалтерлік есепті жүргізуді автоматтандыру кезінде төмендегілер қамтамасыз етіледі:

      1) деректер базасының және (немесе) бас кітаптың болуы;

      2) автоматтандырылған жұмыс орнын пайдаланушының үлгі операцияларды таңдау мүмкіндігі;

      3) ұйымның ішкі құжаттарында белгіленген кезеңділікпен ақпарат жүйесінде осы тармақтың 2) тармақшасында көрсетілген үлгі операцияларды таңдау нәтижесінде көрсетілген бухгалтерлік есептің дұрыстығына бақылауды жүзеге асыру мүмкіндігінің болуы;

      4) жалпыға танымал тиісті анықтамалықтарға (жіктемелерге) қолжетімділіктің болуы және оларды ақпаратты бірегейлендіру мақсатында қолдану;

      5) клиенттерге байланысты ұйымның ішкі құжаттарымен бекітілген және олармен жасалынған шарттар негізінде жүргізілген деректемелер мен операцияларды көрсете отырып, клиенттердің (олар болған жағдайда) есебін жүргізу;

      6) ұйымның ішкі құжаттарында сипатталған қауіпсіздіктің балама деңгейін қамтамасыз ете отырып, ұйымның ішкі құжаттарында көзделген операцияның сипатына (мазмұнына) және ұйым қызметкерінің функционалдық міндеттеріне байланысты ұйымның қызметкерлері арасында қолжетімділік құқығын шектеу;

      7) валютаның әртүрлі түрлерін қолдау (ұйым шетел валютасымен операцияларды жасаған жағдайда);

      8) міндетті жолдарды толтыра отырып, кіріс деректердің сапасын тексеруді қоса, ұйымның ішкі құжаттарымен бекітілген бухгалтерлік есеп тіркелімдерін жүргізу;

      9) ақпарат жүйесінде көрсетілген барлық операциялардағы аудиторлық іздің мазмұны;

      10) автоматтандырылған жұмыс орнының деректер базасына және (немесе) бас кітапқа орталықтандырылған және (немесе) орталықтандырылмаған қолжетімділік.

      11. Нақты бизнес-процестер мен ақпарат жүйесінде жасалатын процестерімен Қағидалардың 6 және 9-тармақтарында көрсетілген ұйымның ішкі құжаттарындағы ақпараттың маңыздылығын тексеру жылына кемінде бір рет жүргізіледі.

      12. Ұйымның бас кітап деңгейінде жасайтын операциялары Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының:

      "Қазақстан Республикасы қаржы нарығының жекелеген субъектілері үшін Бухгалтерлік есептің үлгі шоттар жоспарын бекіту туралы" 2008 жылғы 22 қыркүйектегі № 79 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5348 тіркелген);

      "Екінші деңгейдегі банктерде, ипотекалық ұйымдарда және "Қазақстанның Даму банкі" акционерлік қоғамында Бухгалтерлік есептің үлгі шоттар жоспарын бекіту туралы" 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 3 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6793 тіркелген) қаулыларымен бекітілген бухгалтерлік есептің үлгі шоттар жоспарына сәйкес бухгалтерлік есеп шоттарында көрсетіледі.

  Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкі Басқармасының
2012 жылғы 24 тамыздағы
№ 272 қаулысына
қосымша

Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының
күші жойылды деп танылатын қаулыларының тізбесі

      1. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының "Сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының автоматтандырылған ақпарат жүйесіне енгізілген қосалқы бухгалтерлік есепті және Бас бухгалтерлік кітапты жүргізу туралы" 2003 жылғы 6 желтоқсандағы № 435 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2658 тіркелген).

      2. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының "Жинақтаушы зейнетақы қорларының автоматтандырылған ақпарат жүйесіне енгізілген қосалқы бухгалтерлік есепті және Бас бухгалтерлік кітапты жүргізу туралы" 2003 жылғы 6 желтоқсандағы № 436 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2650 тіркелген).

      3. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының "Сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының автоматтандырылған ақпарат жүйесіне енгізілген қосалқы бухгалтерлік есепті және Бас бухгалтерлік кітапты жүргізу туралы" 2003 жылғы 6 желтоқсандағы № 435 және "Жинақтаушы зейнетақы қорларының автоматтандырылған ақпарат жүйесіне енгізілген қосалқы бухгалтерлік есепті және Бас бухгалтерлік кітапты жүргізу туралы" 2003 жылғы 6 желтоқсандағы № 436 қаулыларына толықтырулар енгізу туралы" 2006 жылғы 18 ақпандағы № 10 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4129 тіркелген)

      4. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының "Екінші деңгейдегі банктердің және "Қазақстан Даму Банкі" акционерлік қоғамының қосалқы бухгалтерлік есепті және Бас бухгалтерлік кітапты жүргізуін автоматтандыру ережесін бекіту туралы" 2007 жылғы 28 мамырдағы № 59 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4787 тіркелген).

      5. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының "Қосалқы бухгалтерлік есепті және Қазақстан Республикасының қаржы нарығының жекелеген субъектілерінің автоматтандырылған ақпарат жүйесіне ендірілген Бас бухгалтерлік кітапты жүргізу туралы" 2007 жылғы 20 шілдедегі № 80 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4868 тіркелген).

      6. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының "Ұлттық Банктің бухгалтерлік есепті және бас бухгалтерлік кітапты автоматтандыруға қойылатын талаптарға сәйкес келетін автоматтандырылған банк жүйесінің Баc болуы туралы қорытынды беру ережесін бекіту туралы" 2008 жылғы 22 желтоқсандағы № 112 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5504 тіркелген).

Об утверждении Правил автоматизации ведения бухгалтерского учета

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 24 августа 2012 года № 272. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8 октября 2012 года № 7982. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 27 марта 2017 года № 47 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка РК от 27.03.2017 № 47 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 30 марта 1995 года "О Национальном Банке Республики Казахстан", а также в целях совершенствования автоматизации ведения бухгалтерского учета Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила автоматизации ведения бухгалтерского учета.

      2. Признать утратившими силу постановления Правления Национального Банка Республики Казахстан согласно приложению к настоящему постановлению.

      3. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2013 года и подлежит официальному опубликованию.

Председатель


Национального Банка

Г. Марченко


  Утверждены
постановлением Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 24 августа 2012 года № 272

Правила автоматизации ведения бухгалтерского учета
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила автоматизации ведения бухгалтерского учета (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 30 марта 1995 года "О Национальном Банке Республики Казахстан" и определяют порядок автоматизации ведения бухгалтерского учета финансовыми организациями, специальными финансовыми компаниями, исламскими специальными финансовыми компаниями, акционерным обществом "Банк Развития Казахстана и микрофинансовыми организациями (далее - организация).

      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления Правления Национального Банка РК от 28.01.2016 № 6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

       2. Основной целью автоматизации ведения бухгалтерского учета является автоматизация системы сбора, регистрации и обобщения информации об операциях и событиях, совершаемых организациями, и обеспечение заинтересованных лиц полной и достоверной информацией о финансовом положении, результатах деятельности и изменениях в финансовом положении организации путем применения информационных систем, обеспечивающих ведение бухгалтерского учета, (далее – информационная система).

      Организациям, осуществляющим составление финансовой отчетности в соответствии с национальными стандартами финансовой отчетности, допускается ведение бухгалтерского учета с использованием приложений офисных пакетов с соблюдением норм, предусмотренных в настоящей главе.

      Сноска. Пункт 2 в редакции постановления Правления Национального Банка РК от 24.12.2012 № 388 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

       3. В Правилах используются следующие понятия:

      1) автоматизированное рабочее место – совокупность технических, информационных и программных ресурсов, обеспечивающая участие профессионального работника организации в реализации автоматизированных бизнес-процессов;

      2) аудиторский след – процесс отслеживания и фиксирования действий пользователя при совершении сделок (операций) или системных функций;

      3) база данных – совокупность данных, организованных согласно концептуальной структуре, описывающей характеристики этих данных, а также взаимосвязи между их объектами;

      4) централизованный доступ – доступ пользователей удаленных автоматизированных рабочих мест по каналам связи к единой базе данных информационной системы в режиме реального времени;

      5) децентрализованный доступ – доступ пользователей удаленных автоматизированных рабочих мест по каналам связи к единой базе данных информационной системы путем синхронизации локальной базы посредством регламентированной передачи данных.

      4. Ведение бухгалтерского учета с применением информационных систем осуществляется с соблюдением требований законодательства Республики Казахстан о бухгалтерском учете и финансовой отчетности.

      5. В информационной системе должна обеспечиваться тождественность:

      1) синтетического (итогового) учета и аналитического (детального) учета;

      2) распечатанных и утвержденных отчетов на бумажных носителях и электронных отчетов, сформированных из информационной системы.

      6. Для обеспечения непрерывности деятельности организация обеспечивает разработку и утверждение руководителем (либо лицом, его замещающим) организации или иным органом управления внутренний документ, содержащий:

      1) пошаговые процедуры восстановления (сохранности) информационной системы для обеспечения доступа к ней в случае частичного или полного ее разрушения с указанием перечня возможных аварийных ситуаций, отказов технических средств (потеря питания, выход из строя компонентов системы (модулей, подсистем) и другие);

      2) процедуры (меры) безопасности информационной системы, в том числе защита информации от несанкционированного доступа.

      7. В целях применения Правил подразделения организации делятся на фронт-офис и бэк-офис. При необходимости организация образует мидл-офис.

2. Порядок автоматизации ведения бухгалтерского учета

      8. Автоматизация ведения бухгалтерского учета организации обеспечивается в следующей последовательности:

      1) детализированный бухгалтерский учет всех совершаемых организацией операций отражается только на основании первичных документов в аналитическом бухгалтерском учете компонентов системы (модулей, подсистем);

      2) информация, содержащаяся в первичных документах, накапливается и систематизируется в регистрах бухгалтерского учета;

      3) данные аналитического учета группируются по счетам синтетического учета;

      4) данные синтетического учета отражаются в главной книге и (или) в базе данных;

      5) на основании информации главной книги и (или) базы данных формируется финансовая отчетность.

      9. Для автоматизации ведения бухгалтерского учета с применением информационной системы организация обеспечивает разработку и утверждение руководителем (либо лицом, его замещающим) организации или иным органом управления внутренних документов, содержащих:

      1) описание информационной системы, включающее:

      перечень компонентов системы (модулей, подсистем);

      описание назначения каждого компонента системы (модуля, подсистемы);

      взаимосвязь и (или) взаимодействие между компонентами системы (модулями, подсистемами), включая описание автоматизации бизнес-процессов;

      методы и (или) способы обмена и (или) передачи информации между компонентами системы;

      при наличии взаимодействия компонентов системы (модулей, подсистем) с внешними источниками информации, используемыми для проведения операции (платежи, переоценка, покупка (продажа) ценных бумаг и другие операции) описание автоматизации бизнес-процессов;

      2) перечень статей (строк) бухгалтерского баланса организации с указанием в разрезе каждой статьи (строки):

      содержания совершаемой операции, результат которой включается в состав суммы данной статьи (строки) бухгалтерского баланса;

      компонентов системы (модулей, подсистем), используемых для осуществления бухгалтерских записей, на основании которых формируется данная статья (строка) бухгалтерского баланса.

      10. При автоматизации ведения бухгалтерского учета должно обеспечиваться следующее:

      1) наличие базы данных и (или) главной книги;

      2) возможность выбора типовых операций пользователем автоматизированного рабочего места;

      3) возможность осуществления контроля в информационной системе с периодичностью, установленной внутренними документами организации, за корректностью отражения в результате выбора типовой операции, указанной в подпункте 2) настоящего пункта, бухгалтерской записи;

      4) доступ к соответствующим общепринятым справочникам (классификаторам) и их применение с целью унификации информации;

      5) ведение учета клиентов (в случае их наличия) с указанием их реквизитов и операций, утвержденных внутренними документами организации, связанных с клиентами и производимых на основании договоров, заключенных с ними;

      6) разграничение прав доступа между работниками организации в зависимости от характера (содержания) операции и функциональных обязанностей работника организации, предусмотренных внутренними документами организации, с обеспечением адекватного уровня безопасности, описанного во внутренних документах организации;

      7) поддержка различных видов валют (в случае совершения организацией операций с иностранной валютой);

      8) ведение регистров бухгалтерского учета, утвержденных внутренними документами организации, с заполнением обязательных полей, включая проверку на качество входных данных;

      9) содержание аудиторского следа во всех операциях, отраженных в информационной системе;

      10) централизованный или децентрализованный доступ автоматизированного рабочего места к базе данных и (или) к главной бухгалтерской книге.

      11. Проверка актуализации информации, содержащейся во внутренних документах организации, указанных в пунктах 6 и 9 Правил, с фактическими бизнес-процессами и процессами, совершаемыми в информационной системе, проводится не реже одного раза в год.

      12. На уровне главной книги совершаемые организацией операции отражаются на счетах бухгалтерского учета в соответствии с типовым планом счетов бухгалтерского учета, утвержденным постановлениями Правления Национального Банка Республики Казахстан:

      от 22 сентября 2008 года № 79 "Об утверждении Типового плана счетов бухгалтерского учета для отдельных субъектов финансового рынка Республики Казахстан" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5348);

      от 31 января 2011 года № 3 "Об утверждении Типового плана счетов бухгалтерского учета в банках второго уровня, ипотечных организациях и акционерном обществе "Банк Развития Казахстана" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6793).

  Приложение
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 24 августа 2012 года № 272

Перечень постановлений Правления Национального Банка
Республики Казахстан, признаваемых утратившими силу

      1. Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 6 декабря 2003 года № 435 "О ведении вспомогательного бухгалтерского учета и Главной бухгалтерской книги, внедренной в автоматизированной информационной системе страховых (перестраховочных) организаций" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 2658).

      2. Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 6 декабря 2003 года № 436 "О ведении вспомогательного бухгалтерского учета и Главной бухгалтерской книги, внедренной в автоматизированной информационной системе накопительных пенсионных фондов" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 2650).

      3. Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 18 февраля 2006 года № 10 "О внесении дополнений в постановления Правления Национального Банка Республики Казахстан от 6 декабря 2003 года № 435 "О ведении вспомогательного бухгалтерского учета и Главной бухгалтерской книги, внедренной в автоматизированной информационной системе страховых (перестраховочных) организаций" и от 6 декабря 2003 года № 436 "О ведении вспомогательного бухгалтерского учета и Главной бухгалтерской книги, внедренной в автоматизированной информационной системе накопительных пенсионных фондов" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4129).

      4. Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 28 мая 2007 года № 59 "Об утверждении Правил автоматизации ведения банками второго уровня и акционерным обществом "Банк Развития Казахстана" вспомогательного бухгалтерского учета и Главной бухгалтерской книги" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4787).

      5. Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 20 июля 2007 года № 80 "О ведении вспомогательного бухгалтерского учета и Главной бухгалтерской книги, внедренной в автоматизированной информационной системе отдельными субъектами финансового рынка Республики Казахстан" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4868).

      6. Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 22 декабря 2008 года № 112 "Об утверждении Правил выдачи заключения Национального Банка Республики Казахстан о наличии автоматизированной банковской системы, отвечающей требованиям, предъявляемым к автоматизации бухгалтерского учета и Главной бухгалтерской книги" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5504).