Нұр-Сұлтан қаласындағы әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидаларын бекіту туралы

Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 2019 жылғы 19 қыркүйектегі № 502-1244 қаулысы. Нұр-Сұлтан қаласының Әділет департаментінде 2019 жылғы 20 қыркүйекте № 1246 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2024 жылғы 13 тамыздағы № 502-2661 қаулысымен

      Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 13.08.2024 № 502-2661 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 37-бабына, "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" 2005 жылғы 8 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңы 7-бабы 2-тармағының 17-10-тармақшасына сәйкес Нұр-Сұлтан қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Нұр-Сұлтан қаласындағы әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидалары бекітілсін.

      2. "Нұр-Сұлтан қаласының Инвестициялар және кәсіпкерлікті дамыту басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күн ішінде аумақтық әділет органына осы тармақтың 1), 2) тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Нұр-Сұлтан қаласы әкімінің орынбасары М.Е. Бектұроваға жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкім А. Кульгинов

  Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің
2019 жылғы 19 қыркүйектегі
№ 502-1244 қаулысымен
бекітілген

Нұр-Сұлтан қаласындағы әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Нұр-Сұлтан қаласындағы әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағида) Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асырудың үлгілік қағидаларына сәйкес әзірленіп, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 29 шілдедегі № 280 бұйрығымен (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19123 болып тіркелген) және Қазақстан Республикасының өзге нормативтік құқықтық актілерімен бекітілген.

      2. Ереже әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тұрақтандыру тетіктерін енгізудің жалпы тәртібін анықтайды.

      3. Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) Нұр-Сұлтан қаласындағы азық-түлiк тауарларының өңірлік тұрақтандыру қоры (бұдан әрі − өңірлік тұрақтандыру қоры) – астананың аграрлық азық-түлік нарығына реттеушілік әсер ету және азық-түлiк қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету үшiн құрылған азық-түлiк тауарларының жедел қоры;

      2) өңірлік тұрақтандыру қорын жаңарту – азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін оларды өткізу немесе жаңа сақталу мерзімімен немесе келесі жылдың жаңа өнімінен дәл сондай көлемдегі азық-түлік тауарларын кейін жеткізе отырып, азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін оларды қайтару;

      3) өңірлік тұрақтандыру қорын пайдалану – тауар интервенцияларын жүргізу және өңірлік тұрақтандыру қорын жаңарту мақсатында өңірлік тұрақтандыру қорынан азық-түлік тауарларын өткізу;

      4) өңірлік тұрақтандыру қорын қалыптастыру – сатып алу интервенциялары, өңірлік тұрақтандыру қорына азық-түлік тауарларын орналастыру және сақтау;

      5) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары (ӘМАТ) – тізбесі Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітілетін, олардың есебінен адамның физиологиялық қажеттіліктері қанағаттандырылатын азық-түлік тауарлары;

      6) мамандандырылған ұйымдар – тізбесі Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітілетін ӘМАТ-қа шекті бағаларды белгілеу жөніндегі шараларды қоспағанда, оларға бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыратын ұйымдар;

      7) кәсіпкерлік субъектілер – кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын азаматтар, оралмандар және мемлекеттік емес коммерциялық заңды тұлғалар (жеке кәсіпкерлік субъектілері), мемлекеттік кәсіпорындар (мемлекеттік кәсіпкерлік субъектілері).

      8) сатып алу интервенциялары – астананың аумағында бағалар төмендеген кезде мамандырылған ұйымдардың азық-түлік тауарларын сатып алуы жөніндегі іс-шаралары;

      9) тауарлық интервенция – бағалар өскен кезде ішкі нарықты тұрақтандыру мақсатында өткізілетін аймақтық тұрақтандыру қорынан ішкі нарықта азық-түлік өнімдерін сату шаралары;

      4. ӘМАТ-та бағаларды тұрақтандыру тетіктерінің тиімді және уақтылы қолданылуын қамтамасыз ету мақсатында Нұр-Сұлтан қаласының әкімі ӘМАТ-та бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыруды қамтамасыз ету жөніндегі комиссияны (бұдан әрі – Комиссия) құрады және оның құрамын бекітеді.

      5. Комиссияның құзыретіне мыналар жатады:

      1) Нұр-Сұлтан қаласында ӘМАТ-қа тұрақтандыру тетіктерін іске асыру туралы шешім қабылдау;

      2) өңірліктұрақтандыру қорын құру мен пайдалану тетігін іске асыру мақсатында, өңірліктұрақтандыру қорына сатып алынатын азық-түлік тауарлар тізбесі мен олар бойынша шекті сауда үстемені анықтау;

      3) қарыз беруге кәсіпкерлік субъектісін анықтау;

      4) ӘМАТ-ға шекті сауда үстемесін анықтау бойынша мамандандырылған ұйымдардың ұсыныстарын қарау.

      6. Әкімнің орынбасары Комиссияның төрағасы болып табылады, Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің (бұдан әрі - Әкімдік) құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлері, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің және қоғамдық ұйымдардың өкілдері Комиссия мүшелері болып табылады. Комиссия өз қызметін тұрақты негізде жүзеге асырады.

      7. Комиссияның сандық құрамы тақ және кемінде тоғыз адамнан болуы тиіс. Бұл ретте Комиссия мүшелерінің үштен екісі жеке кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің және қоғамдық ұйымдардың өкілдері болуы тиіс. Комиссия хатшысы оның мүшесі болып табылмайды.

      8. ӘМАТ-та бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру үшін әкімдік ӘМАТ-та бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыратын мамандандырылған ұйымдардан қызметтерді сатып алуды жүзеге асырады.

      9. Комиссияны құруды және жұмысын ұйымдастыруды "Нұр-Сұлтан қаласының Инвестициялар және кәсіпкерлікті дамыту басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі − Басқарма) қамтамасыз етеді.

      10. Әкімдік ай сайын айдың 20-на дейін Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығы және ұлттық экономика министрліктеріне ӘМАТ бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру барысы туралы ақпарат ұсынады.

2. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру бойынша тетіктерді іске асыру тәртібі

      11. ӘМАТ нарығын тұрақтандыру мақсатында әкімдік ӘМАТ бағаларын тұрақтандырудың:

      1) өңірлік тұрақтандыру қорының қызметі;

      2) кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру тетіктерін іске асырады.

3. Өңірлік тұрақтандыру қорлары қызметінің тәртібі

      12. Өңірлік тұрақтандыру қорларының қызметі өңірлік тұрақтандыру қорларын қалыптастыру және пайдалану жолымен жүзеге асырылады.

      13. Өңірлік тұрақтандыру қорын қалыптастыру мен пайдалану жөніндегі тетікті іске асыру мақсатында Комиссия сұраныс пен ұсыныстың өңірлік теңгерімінің (өндіріс көлемі, азық-түлік тауарларымен қамтамасыз етілуі, олардың тауарларының жылжытылуы, қорлардың болуы), егіс алаңдары (жоспарлы), егіннің болжамды шығымы, өткен күнтізбелік жыл ішінде қалыптасқан бағалар туралы мәліметтердің, сондай-ақ өзге де мәліметтер негізінде өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алынатын ӘМАТ тізбесін, сондай-ақ шекті сауда үстемесін айқындайды.

      14. Өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алуға қажетті ӘМАТ тізбесі "Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 1 наурыздағы № 145 қаулысымен бекітілген тізімнен қалыптастырылады.

      15. Мамандандырылған ұйым жүзеге асыратын ӘМАТ шекті сауда үстемесі "Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бөлшек сауда бағаларының шекті мәндерін және оларға бөлшек сауда бағаларының шекті рұқсат етілген мөлшерін белгілеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 30 наурыздағы № 282 бұйрығына (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11245 болып тіркелген) сәйкес әкімдік бекіткен ӘМАТ бөлшек сауда бағаларының шекті мәндерінен 10% немесе одан төмен бағаларды ұстауды есепке ала отырып қалыптастырылады.

      16. Комиссия әкімге сатып алынатын азық-түлік тауарларының бекітілген тізбесін және олар бойынша шекті сауда үстемесін бекіту туралы ұсынымдар енгізеді.

      17. Ұсыным хаттама түрінде жасалады және отырыс өткізілген күні Комиссия мүшелері оған қол қояды.

      18. Әкімдік Комиссияның ұсынымдары негізінде сатып алынатын азық-түлік тауарларының тізбесін және шекті сауда үстемесін бекітеді.

      19. Өңірлік тұрақтандыру қорын қалыптастыру кезінде азық-түлік тауарларын тікелей тауар өндірушілерден және (немесе) ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерден сатып алу жүзеге асырылады.

      20. Өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алынатын азық-түлiк тауарлары "Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі туралы" 2007 жылғы 21 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес тамақ өнімдерін сақтау, тасымалдау және өткізу кезінде оның қауіпсіздігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуы тиіс.

      21. Мамандандырылған ұйым статистикалық деректер және басқа да көздер негізінде өңірдің азық-түлік тауарларының ішкі нарығына және агроөнеркәсіптік кешен өнімдерінің нарықтарына тұрақты негізде талдау (өндіріс көлемі және азық-түлік тауарларымен қамтамасыз етілуі, тауарларының жылжытылуы, қорлардың, бағалардың болуы) жүргізеді, өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алынатын азық-түлік тауарларының көлемін айқындайды және сатып алу интервенциялары туралы шешімді қабылдайды.

      22. Өңірлік тұрақтандыру қорын пайдалануды тауар интервенцияларын жүргізу және азық-түлік тауарларын жаңарту жолымен мамандандырылған ұйым жүзеге асырады.

      23. Мамандандырылған ұйым ӘМАТ-қа бөлшек сауда бағаларының шекті мәндері ұлғайған жағдайда 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей тауар интервенцияларын жүргізу туралы шешім қабылдайды.

      24. Мамандандырылған ұйым өңірлік тұрақтандыру қорын уақтылы жаңарту мақсатында тұрақты негізде өңірлік тұрақтандыру қорының азық-түлік тауарларының сақталу мерзімдерін қамтамасыз етеді.

      25. Өңірлік тұрақтандыру қорын жаңарту азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін өңірдік тұрақтандыру қорынан азық-түлік тауарларын өткізу немесе кейін дәл сондай көлемдегі жаңа сақталу мерзімімен немесе келесі жылғы жаңа шығымнан азық-түлік тауарларын жеткізе отырып, азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін азық түлік тауарларын қайтару жолымен жүзеге асырылады.

      26. Өңірлік тұрақтандыру қорының азық-түлік тауарларын тауар интервенциялары, азық-түлік тауарларын жаңарту үшін мамандандырылған ұйымдар өздерінің өткізу нүктелері және (немесе) азық-түлік тауарларын өткізетін сауда объектілері арқылы, сондай-ақ өңдеу кәсіпорындары шекті сауда үстемесі шегінде ӘМАТ өндіру үшін өткізуді жүзеге асырады.

      27. Бұл ретте өңдеу кәсіпорны өндірген дайын азық-түлік тауарының бағасы әкімдік бекіткен шекті рұқсат етілген бөлшек сауда бағасынан аспайды және мамандандырылған ұйымның өңдеу кәсіпорнымен жасасқан өткізу туралы шартында көрсетілуі тиіс.

      28. Әкімдігімен бірлесіп тауар интервенцияларын жүзеге асыратын сауда объектілерінің орналасқан жері туралы ақпаратты бұқаралық ақпарат құралдары, әкімдіктің және мамандандырылған ұйымның ресми сайттары арқылы халыққа жеткізу бойынша ақпараттық жұмыс жүргізеді.

4. Кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру тәртібі

      29. Әкімдік ӘМАТ-қа бағаларды тұрақтандыру мақсатында мамандандырылған ұйымға кейін кәсіпкерлік субъектілеріне беру үшін қарыз береді. Қарыз беру қарыз шартын жасау жолымен қайтарымдылық, оралымдылық, қамтамасыз етілу және ақылы шарттарымен жүзеге асырылады.

      30. Қарыз кәсіпкерлік субъектісіне мамандандырылған ұйыммен жасалған келісімге сәйкес өз міндеттемелерін орындау үшін беріледі.

      31. Комиссия несие беру үшін кәсіпкерлік субъектіні кәсіпкерлік субъектілеріне қойылатын талаптарға (өлшемдерге) сәйкес анықтайды.

      32. Кәсіпкерлік субъектілеріне қойылатын талаптар (өлшемшарттар):

      1) Қойма ғимараттары мен арнайы жабдықтары бар басқа үй-жайлардан тұратын, азық-түлік өнімдерін тиісті түрде сақтауға және азық-түлік тауарларымен сатып алу және басқа да операцияларды жүргізуге арналған және ӘМАТ бағасының өсуін тежеуге бағытталған шаралар кешенін жасауға мүмкіндік беретін, сауда-логистикалық инфрақұрылымға иелік ететін немесе жалдайтын кәсіпкерлік субъектісі;

      2) өтінішті қарау кезінде кәсіпкерлік субъектісі банкроттыққа ұшырамауы, қызметін тоқтата тұруы болмауы керек;

      3) өтінішті қарау кезінде кәсіпкерлік субъектісі өнім берушілердің жосықсыз ұйымдарының тізімінде болмауы керек.

      33. Несие алуға талаптанатынкәсіпкерлік субъектісі мамандандырылған ұйымдармен немесе жергілікті атқарушы органмен үлестес тұлға болмауы керек.

      34. Комиссия қарыз беру туралы мәселені қарау үшін кәсіпкерлік субъектісі мынадай ақпаратты енгізеді:

      1) қарыз сомасы, сонымен қатар шығын бойынша қажетті есеп көрсетілген өтінім, азық-түлік тауарларының, қарызды қайтару мерзімі көрсетілген ұсынылатын тізбесі;

      2) кредиторлық және дебиторлық берешекті, негізгі құралдардың тізбесін ашып көрсету арқылы өткен қаржы жылының қаржылық есебі;

      3) кәсіпкерлік субъектісі Жарғысының нотариалды куәландырылған көшірмесі;

      4) мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама;

      5) бірінші басшыны тағайындау (сайлау) туралы құжаттың нотариалды куәландырылған көшірмесі (заңды тұлғалар үшін);

      6) бірінші басшыны қоспағанда, мүдделерді білдіретін тұлғаға (тұлғаларға) өтінімге қол қою құқығына сенімхат;

      7) кепілге берілетін мүлік объектілеріне мүлікті бағалау туралы есептер;

      8) салық және бюджетке міндетті төлемдер, жалақы бойынша берешек және әлеуметтік аударымдар бойынша берешектің болмауы туралы мәліметтер.

      35. Кәсіпкерлік субъектісі міндетті түрде мамандандырылған ұйымның қарызын қайтару бойынша міндеттемелерінің орындалуын қамтамасыз етуді ұсынады. Міндеттемелерінің орындалуын қамтамасыз ету мынадай түрде беріледі: кепіл және/немесе банктік кепілдендіру және/немесе сақтандыру шарты және/немесе үшінші тұлғалардың кепілдік/кепілгерлігі. Міндеттемелерінің орындалуын қамтамасыз ету Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жазбаша нысанда рәсімделеді.

      36. Несие беру шарттары мамандандырылған ұйым мен шаруашылық жүргізуші субъектінің арасында жасалған қарыз шартында белгіленеді.

      37. Әкімдік бөлетін бюджеттік қаражат қаржыландыру көзі болып табылады.

      38. Қарыз мерзімі өткен берешекті қайта қаржыландыруға берілмейді.

      39. Қарыз тек ұлттық валютада беріледі.

Об утверждении Правил реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары по городу Нур-Султан

Постановление акимата города Нур-Султана от 19 сентября 2019 года № 502-1244. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Нур-Султана 20 сентября 2019 года № 1246. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 13.08.2024 № 502-2661.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 13.08.2024 № 502-2661 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 17-10) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий", акимат города Нур-Султан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Правила реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары по городу Нур-Султан.

      2. Руководителю Государственного учреждения "Управление по инвестициям и развитию предпринимательства города Нур-Султан" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Нур-Султан после его официального опубликования;

      3) представление в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления в территориальный орган юстиции сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Нур-Султан Бектурову М.Е.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким А. Кульгинов

  Утверждены
Постановлением акимата
города Нур-Султан
от 19 сентября 2019 года № 502-1244

Правила реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары по городу Нур-Султан

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары по городу Нур-Султан (далее – Правила) разработаны в соответствии с Типовыми правилами реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары, утвержденными приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 29 июля 2019 года № 280 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19123) и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан.

      2. Правила определяют общий порядок реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары.

      3. В Правилах используются следующие понятия:

      1) региональный стабилизационный фонд продовольственных товаров города Нур-Султан (далее – региональный стабилизационный фонд) – оперативный запас продовольственных товаров, созданный для оказания регулирующего воздействия на агропродовольственный рынок и обеспечения продовольственной безопасности столицы;

      2) освежение регионального стабилизационного фонда − реализация продовольственных товаров до истечения сроков их хранения или возврат продовольственных товаров до истечения сроков их хранения поставщику с последующей поставкой такого же объема продовольственных товаров с новым сроком хранения или с нового урожая следующего года;

      3) использование регионального стабилизационного фонда – реализация продовольственных товаров из регионального стабилизационного фонда с целью проведения товарных интервенций и освежения регионального стабилизационного фонда;

      4) формирование регионального стабилизационного фонда – закупочные интервенции, размещение и хранение продовольственных товаров в региональном стабилизационном фонде;

      5) социально значимые продовольственные товары (СЗПТ) − продовольственные товары, за счет которых удовлетворяются физиологические потребности человека, перечень которых утверждается постановлением Правительства Республики Казахстан;

      6) специализированные организации – организации, реализующие механизмы стабилизации цен на СЗПТ, за исключением мер по установлению предельных цен на них, перечень которых утверждается постановлением Правительства Республики Казахстан;

      7) субъекты предпринимательства - граждане, оралманы и негосударственные коммерческие юридические лица, осуществляющие предпринимательскую деятельность (субъекты частного предпринимательства), государственные предприятия (субъекты государственного предпринимательства).

      8) закупочные интервенции – мероприятия по закупке специализированными организациями продовольственных товаров, при снижении цен на территории столицы;

      9) товарные интервенции – мероприятия по реализации продовольственных товаров на внутреннем рынке из регионального стабилизационного фонда, осуществляемые в целях стабилизации внутреннего рынка при росте цен.

      4. В целях обеспечения эффективного и своевременного применения механизмов стабилизации цен на СЗПТ аким города Нур-Султан образует Комиссию по обеспечению реализации механизмов стабилизации цен на СЗПТ по городу Нур-Султан (далее – Комиссия) и утверждает ее состав.

      5. К компетенции Комиссии относятся:

      1) принятие решения о реализации механизмов стабилизации цен на СЗПТ в городе Нур-Султан;

      2) определение перечня продовольственных товаров, закупаемых в региональный стабилизационный фонд и предельной торговой надбавки по ним в целях реализации механизма по формированию и использованию регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров;

      3) определение субъекта предпринимательства для выдачи займа;

      4) рассмотрение предложений специализированной организации по определению предельной торговой надбавки на СЗПТ.

      6. Председателем Комиссии является заместитель акима, членами Комиссии являются сотрудники структурных подразделений акимата города Нур-Султан (далее - акимат), а также представители объединений субъектов частного предпринимательства и общественных организаций. Комиссия осуществляет свою деятельность на постоянной основе.

      7. Количественный состав Комиссии должен быть нечетным и составлять не менее девяти человек. При этом две трети членов Комиссии должны являться представителями объединений субъектов частного предпринимательства и общественных организаций. Секретарь Комиссии не является ее членом.

      8. Для реализации механизмов стабилизации цен на СЗПТ акиматом осуществляется закуп услуг у специализированных организаций, реализующих механизмы стабилизации цен на СЗПТ.

      9. Организацию работы Комиссии обеспечивает государственное учреждение "Управление по инвестициям и развитию предпринимательства города Нур-Султан" (далее – Управление).

      10. Акимат ежемесячно до 20 числа обеспечивает представление в министерство сельского хозяйства и национальной экономики Республики Казахстан информации о ходе реализации механизмов стабилизации цен на СЗПТ.

2. Порядок реализации механизмов по стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары

      11. В целях стабилизации рынка СЗПТ Управлением реализуются следующие механизмы стабилизации цен на СЗПТ:

      1) деятельность регионального стабилизационного фонда;

      2) предоставление займа субъектам предпринимательства.

3. Порядок деятельности регионального стабилизационного фонда

      12. Деятельность регионального стабилизационного фонда осуществляется путем формирования и использования регионального стабилизационного фонда.

      13. В целях реализации механизма по формированию и использованию регионального стабилизационного фонда Комиссия определяет перечень СЗПТ, закупаемых в региональный стабилизационный фонд, на основе регионального баланса спроса и предложения (объемы производства и обеспеченность продовольственными товарами, их товародвижение, наличие запасов), сведений о посевных площадях (плановых) и прогнозном урожае, сложившихся ценах за прошедший календарный год, иных сведений, а также предельную торговую надбавку.

      14. Перечень СЗПТ, необходимых для закупа в региональный стабилизационный фонд, формируется из перечня СЗПТ, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 марта 2010 года № 145 "Об утверждении перечня социально значимых продовольственных товаров".

      15. Предельная торговая надбавка на СЗПТ, реализуемые специализированной организацией, формируется с учетом удержания цен на 10% или более ниже пороговых значений розничных цен на СЗПТ, утвержденных акиматом в соответствии с приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 марта 2015 года № 282 "Об утверждении правил установления пороговых значений розничных цен на социально значимые продовольственные товары и размера предельно допустимых розничных цен на них" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11245).

      16. Комиссия вносит акиму рекомендации об утверждении перечня закупаемых продовольственных товаров и предельной торговой надбавки по ним.

      17. Рекомендация составляется в виде протокола и подписывается членами Комиссии в день проведения заседания.

      18. Акимат на основании рекомендации Комиссии утверждает перечень закупаемых продовольственных товаров и предельную торговую надбавку.

      19. При формировании регионального стабилизационного фонда закуп продовольственных товаров осуществляется непосредственно у производителей и (или) сельхозпроизводителей.

      20. Продовольственные товары, закупаемые в региональный стабилизационный фонд, должны соответствовать требованиям безопасности пищевой продукции при ее хранении, транспортировке и реализации согласно Закону Республики Казахстан от 21 июля 2007 года "О безопасности пищевой продукции".

      21. Специализированная организация на основе статистических данных и других источников проводит постоянный анализ внутреннего рынка продовольственных товаров региона и рынков продукции агропромышленного комплекса (объемы производства и обеспеченность продовольственными товарами, их товародвижение, наличие запасов, цен), определяет объемы продовольственных товаров, закупаемых в региональный стабилизационный фонд, и принимает решение о закупочных интервенциях.

      22. Использование регионального стабилизационного фонда осуществляется специализированной организацией путем проведения товарных интервенций и освежения продовольственных товаров.

      23. Специализированная организация принимает решение о проведении товарных интервенций не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня получения письменного извещения от акимата о превышении пороговых значений розничных цен на СЗПТ.

      24. Специализированная организация в целях своевременного освежения регионального стабилизационного фонда на постоянной основе обеспечивает сроки хранения продовольственных товаров регионального стабилизационного фонда.

      25. Освежение регионального стабилизационного фонда осуществляется до истечения сроков хранения продовольственных товаров, путем реализации продовольственного товара из регионального стабилизационного фонда или возврата продовольственных товаров до истечения сроков их хранения поставщику с последующей поставкой такого же объема продовольственных товаров с новым сроком хранения или с нового урожая следующего года.

      26. Реализация продовольственных товаров регионального стабилизационного фонда для товарных интервенций, освежения продовольственных товаров осуществляется специализированной организацией через собственные точки сбыта и (или) торговые объекты, реализующие продовольственные товары, а также перерабатывающим предприятиям для производства СЗПТ в пределах предельной торговой надбавки.

      27. При этом цена готового продовольственного товара, произведенного перерабатывающим предприятием, не должна превышать его предельно допустимой розничной цены, утвержденной акиматом, и должна быть оговорена в договоре о реализации, заключенном специализированной организацией с перерабатывающим предприятием.

      28. Акимат совместно со специализированной организацией проводят информационную работу по доведению информации до населения через средства массовой информации, официальные сайты акимата и специализированной организации о местонахождении торговых объектов, осуществляющих товарные интервенции.

4. Порядок предоставления займа субъектам предпринимательства

      29. Акимат в целях стабилизации цен на СЗПТ предоставляет займ специализированной организации для последующего предоставления субъектами предпринимательства. Предоставление займа осуществляется на условиях возвратности, срочности, обеспеченности и платности путем заключения договора займа.

      30. Субъект предпринимательства для выдачи займа определяется Комиссией в соответствии с требованиями (критериями) к субъектам предпринимательства.

      31. Требования (критерии) к субъектам предпринимательства:

      1) Субъекты предпринимательства имеющие в собственности либо на правах аренды торгово-логистическую инфраструктуру, состоящую из складских сооружений и других помещений со специальным оборудованием, предназначенным для надлежащего хранения продовольственных товаров и выполнения закупочных и иных операций с продовольственными товарами, и позволяющую обеспечить комплекс мер, направленных на сдерживание цен на СЗПТ;

      2) Субъекты предпринимательства на момент рассмотрения заявки не должны являться банкротами;

      3) Субъект предпринимательства, в момент рассмотрения заявки не должен находиться в списке недобросовестных организаций поставщиков.

      32. Субъект предпринимательства, претендующий на получение займа не должен быть лицом, аффилированным со специализированными организациями или с местным исполнительным органом.

      33. Для рассмотрения Комиссией вопроса о предоставлении займа субъект предпринимательства вносит следующую информацию:

      1) заявку с указанием суммы займа, а также с указанием необходимых расчетов по затратам, предлагаемый перечень продовольственных товаров, сроков возврата займа;

      2) финансовую отчетность за предыдущий и/или текущий финансовый год с расшифровкой кредиторской и дебиторской задолженности, перечня основных средств; (согласовали данный пункт);

      3) нотариально засвидетельствованную копию Устава субъекта предпринимательства;

      4) справку о государственной регистрации (перерегистрации);

      5) нотариально засвидетельствованную копию документа о назначении (избрании) первого руководителя (для юридических лиц);

      6) доверенность лицу (лицам), представляющему интересы, на право подписания заявки, за исключением первого руководителя;

      7) информацию об имеющихся кредитах и кредитной истории;

      8) информацию об отсутствии налоговой задолженности и обязательным платежам в бюджет, задолженности по заработной плате и социальным отчислениям.

      34. После определения Комиссией субъекта предпринимательства специализированная организация предоставляет займ субъекту предпринимательства.

      35. Субъект предпринимательства в обязательном порядке предоставляет обеспечение исполнения обязательств по возврату займа специализированной организации.

      Обеспечение исполнения обязательств предоставляется в виде: залога, и/или банковской гарантии, и/или договора страхования, и/или гарантии/поручительства третьих лиц. Обеспечение исполнения обязательств оформляется в письменной форме, предусмотренной законодательством Республики Казахстан.

      36. Условия предоставления займа устанавливаются договором займа, заключаемым между специализированной организацией и субъектом предпринимательства.

      37. Источником финансирования являются бюджетные средства, выделяемые акиматом.

      38. Займ не предоставляется на рефинансирование просроченной задолженности.

      39. Займ предоставляется только в национальной валюте.