Орман, балық және аңшылық шаруашылығы саласындағы азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбек жағдайлары үшін қосымша ақылар мен үстемеақылар белгілеу қағидаларын бекіту туралы

Жаңартылған

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің м.а. 2022 жылғы 24 ақпандағы № 58 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 28 ақпанда № 26934 болып тіркелді.

      "Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Орман, балық және аңшылық шаруашылығы саласындағы азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбек жағдайлары үшін қосымша ақылар мен үстемеақылар белгілеу қағидалары бекітілсін.

      2. "Орман, балық және аңшылық шаруашылығы мемлекеттік мекемелерінің, қазыналық кәсіпорындарының азаматтық қызметшілеріне еңбек жағдайлары үшін үстемеақылар белгілеу жөніндегі қағидаларды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 9 желтоқсандағы № 375-Ө бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9028 болып тіркелген) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Экология, геология және табиғи ресурстар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Экология, геология және табиғи
ресурстар Министрдің м.а.
С. Кожаниязов
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы Еңбек
және халықты әлеуметтік қорғау
министрлігі
      "КЕЛІСІЛДІ"
ҚазақстанРеспубликасы
Қаржыминистрлігі

  Қазақстан Республикасы
Экология, геология және табиғи
ресурстар вице-министрі
2022 жылғы 24 ақпандағы
№ 58 бұйрығымен бекітілген

Орман, балық және аңшылық шаруашылығы саласындағы азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне ерекше еңбек жағдайлары үшін қосымша ақылар мен үстемеақылар төлеу қағидалары мен шарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Орман, балық және аңшылық шаруашылығы саласындағы азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне ерекше еңбек жағдайлары үшін үстемеақылар төлеу қағидалары мен шарттары (бұдан әрі – Қағидалар) "Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысымен бекітілген 15-қосымшаға сәйкес әзірленді және орман, балық және аңшылық шаруашылығы саласындағы азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне ерекше еңбек жағдайлары үшін үстемеақылар төлеудің тәртібі мен шарттарын айқындайды.

      2. Үстемеақылар белгілеу ұйымның тиісті қаржы жылына арналған бекітілген еңбекақы төлеу қорының қаражаты есебінен және шегінде жүргізіледі.

2-тарау. Ерекше еңбек жағдайлары үшін үстемеақылар төлеудің тәртібі мен шарттары

      3. Орман, балық және аңшылық шаруашылығы саласындағы азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне ерекше еңбек жағдайлары үшін үстемеақылар белгілеу:

      1) мекемені дамытуға бағытталған жұмыс;

      2) практикада озық әдістерді қолдану;

      3) жұмыстағы жоғары жетістіктер;

      4) аса маңызды немесе шұғыл жұмыстарды орындау;

      5) еңбектегі қиындық пен қауырттылық;

      4. Ерекше еңбек жағдайлары үшін үстемеақы базалық лауазымдық айлықақының елу пайызына (50 %) дейінгі мөлшерде белгіленеді.

      5. Қосымша ақылар

      1) Қауіпті және аса қауіпті індеттердің қоздырғыштары және оларды жұқтыруы мүмкін және жұқтыру әлеуеті бар материалдармен (жануарлар мен құстардың, кене, шыбын-шіркей, балпақ сарышұнақ тышқандар мен тышқан тектес кеміргіштердің аса қауіпті індеттерінің қоздырғыштарын жұқтырған патологиялық материалдармен байланысы) БЛА-дан 140 % жұмыс істегені үшін;

      2) Орман өрттерін, оның ішінде арнайы құрал-жарақтарды қолдана отырып сөндіруге қатысқаны үшін, тікұшақ техникасы арқылы десант түсіру, сондай-ақ орман зиянкестері мен ауруларына қарсы күрес жүргізу негізінде әр сағат үшін сағаттық мөлшерлеменің 100 % жұмыстары үшін жүзеге асырылады.

      3) Қазақстан Республикасы Мемлекеттік орман күзеті қызметтерінің, табиғат қорғау мекемелерінің мемлекеттік инспекторларының және жануарлар дүниесін қорғау, ормандарды қорғау, қорғау, өсімін молайту және орман пайдалану жөніндегі мамандандырылған ұйымдардың инспекторларының, балық шаруашылығы су айдындары және (немесе учаскелерін балықтандыру бойынша өсім молайту кешенінің мемлекеттік кәсіпорындарының қызметкерлеріне денсаулыққа және өмірге зиян келтіру қаупімен байланысты жұмыс үшін лауазымдық ақыдан 100 % мөлшерде жүзеге асырылады.

      Ескерту. 5-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Экология және табиғи ресурстар министрінің 11.08.2023 № 237 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Үстемеақылар белгілеу үстем ақылар белгілеу жөніндегі комиссияның (бұдан әрі – комиссия) шешімі негізінде ұйым басшысының не оның міндетін атқарушы тұлғаның бұйрығымен жүргізіледі. Үстем ақылар белгілеу жөніндегі ұсыныстарды комиссияның қарауына ұйымның тікелей басшысы не басшылығы ұсынады. Озық әдістерді практикада қолданғаны үшін үстемеақылар белгілеу кезінде комиссияға қолданылатын әдістемелерге, ғылыми-зерттеу жұмыстарына, авторлық патенттерге сілтемелер беріледі, мамандардың жұмыстарында қандай жаңа технологиялар қолданылатыны көрсетіледі.

      7. Комиссияны құру және комиссия хатшысын айқындау туралы шешімді ұйымның басшысы не оның міндетін атқарушы тұлға қабылдайды.

      8. Комиссияның төрағасы және басқа да мүшелері комиссия мүшелері болып табылады.

      Комиссия мүшелерінің жалпы саны тақ санды, бірақ кемінде үш адамды құрайды.

      9. Комиссия хатшысы комиссия мүшесі болып табылмайды және комиссия шешімдер қабылдаған кезде дауыс беру құқығы жоқ.

      10. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және егер оған Комиссия мүшелерінің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі.

      11. Комиссия шешімі хаттамамен ресімделеді, оған комиссия төрағасы мен мүшелері қол қояды.

      12. Үстем ақылар белгілеу тікелей ұйым басшының немесе басшылығының ұсынуы негізінде ұйым басшысының не оның міндетін атқарушы тұлғаның бұйрығымен жүргізіледі.

      13. Орман, балық және аңшылық шаруашылығы саласындағы азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне ерекше еңбек жағдайлары үшін үстемеақылар төлеу шарттары осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес қолданылады.

      14. Осы Қағидаларда пайдаланылатын ұғымдар:

      Географиялық ақпараттық жүйе – Жер туралы, жер бетінің объектілері, табиғи, техногендік және қоғамдық процестер туралы кеңістіктік ақпаратты жинауды, өңдеуді, талдауды, модельдеуді, сақтауды, таратуды және өзгеше пайдалануды қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе;

      Фитосанитариялық мониторингті, селекциялық-тұқым шаруашылығы және селекциялық-генетикалық мақсаттағы объектілерді мониторинг жұргізуін цифрландыру – орман саласында, жануарлар дүниесін қорғау мен пайдалануда еңбек өнімділігін арттыратын серпінді технологиялар мен мүмкіндіктерді пайдалану бағыты.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Экология және табиғи ресурстар министрінің м.а. 27.03.2023 № 97 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Қазақстан Республикасы
Экология және табиғи ресурстар
министрінің бұйрығымен
бекітілген

Орман, балық және аңшылық шаруашылығы саласындағы азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне ерекше еңбек жағдайлары үшін үстемеақылар төлеу шарттары

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда – ҚР Экология және табиғи ресурстар министрінің м.а. 27.03.2023 № 97 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Ұйымдардың (бөлімшелердің) тізбесі

Қызметкерлер лауазымда-рының тізбесі

Ерекше шарттар

Көрсеткіштер: базалық лауазымдық айлықтан көрсеткіштермен үстемеақылар төлеу шарттары

30%

40%

50%

1

2

3

4

5

6

7

Орман шаруашылығы саласында

1

Табиғат қорғау ұйымдары, орман шаруашылығы мекемелері






Мекемені дамытуға бағытталған жұмыс үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Ормандарды молықтыруды жүргізу кезінде жаңа технологияларды енгізу және пайдалану

Орман дақылдарының жерсінуін 5%-ға арттыруға қол жеткізу

Орман дақылдарының жерсінуін 6-10%-ға арттыруға қол жеткізу

Орман дақылдарының жерсінуін
11-20%-ға арттыруға қол жеткізу



Орман тұқымдарының шығымдылығын бағалау және оларды қайта өңдеу кезінде жаңа технологияларды енгізу және пайдалану

Барлық дайындалған партиялардың 25% тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие

Барлық дайындалған партиялардың 26-30% тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие

Барлық дайындалған партиялардың 31-40% тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие



Ормандарды орман зиянкестері мен ауруларынан қорғауды жүргізу кезінде жаңа технологияларды енгізу және пайдалану (фитосанитариялық мониторингті цифрландыру –технологияның географиялық ақпараттық жүйесін пайдалану)

Жұмыс жоспарын жалпы көлемнен 16-20% тыс орындау

Жұмыс жоспарын жалпы көлемнен 20-25% тыс орындау

Жұмыс жоспарын жалпы көлемнен 26-30% тыс орындау



Өртке қарсы іс-шаралар өткізу кезінде жаңа технологиялар енгізу және пайдалану (ормандардағы өрттерді уақтылы анықтау және өрт қауіпсіздігі қағидаларының бұзылуын болдырмау)

Өрттердің жалпы санының 60%

Өрттердің жалпы санының 61-75%

Өрттердің жалпы санының 76-90%



Далалық ғылыми-мониторингтік жұмыстар жүргізу (бекітілген аумақта өсімдіктердің, жануарлардың, орман аурулары мен зиянкестерінің жаңа түрлерін анықтау, орман өрттерімен, орман ауруларымен және зиянкестерімен күрес жөнінде ғылыми негізделген ұсынымдар әзірлеу)



Жыл сайын өсімдіктің немесе жануардың, немесе орман ауруының немесе орман зиянкесінің бір және одан да көп түрін анықтау, орман өрттерімен күрес немесе орман ауруларымен және зиянкестерімен күрес жөнінде бір ғылыми мақала түрінде негізделген ұсыным әзірлеу

Озық әдістерді практикада қолданғаны үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Орман өрттерін байқау және сөндіру, орман патологиялық зерттеуін жүргізу, орман зиянкестері мен аурулары ошақтарының алдын алу және жою үшін ұшқышсыз ұшу аппараттарын пайдалану


қолжетімділігі қиын жерлердің жалпы ауданының 3% ұшқышсыз ұшу аппарат-тарымен тексеру

қолжетімділігі қиын жерлердің жалпы ауданының 5% ұшқышсыз ұшу аппарат-тарымен тексеру



Тұқым қуалаушылық қасиеттері жақсартылған көшеттік материал өсіру үшін озық әдістерді қолдану

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 20%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 21-30%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 31-40%-дан астамы



Тамыр жүйесі жабық көшеттік материалын өсірудің озық әдістерін қолдану

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 15-20%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 21-25%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 25%-дан астамы



Орманның санитариялық жағдайын жақсарту үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының озық шетелдік әдістемелерін қолдану

Орман зиянкестері мен аурулары ошақтарының ауданын 15% азайту

Орман зиянкестері мен аурулары ошақтарының ауданын 16-20% азайту

Орман зиянкестері мен аурулары ошақтарының ауданын 21-30% азайту

Жұмыстағы жоғары жетістіктері үшін



Лауазымменмамандықатауынақарамастанбарлыққызметкерлер

Экологиялық оқу-ағартуға және мектеп орманшылықтарын дамытуға белсенді қатысу



Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды абаттандыру бойынша жұмыстар жүргізуде өтеусіз көмек көрсету жөнінде экологиялық десанттар мен сенбіліктер ұйымдастыру, құстардың ұяларын орналастыру, экологиялық соқпақтар мен туристік тұрақтарды жайластыру, ағаштар мен бұталар отырғызу, питомниктерде жұмыс істеу, қоқыс тастайтын жерлерді жинау, бұлақтарды абаттандыру, бекітілген аумақта орманды қалпына келтіру жұмыстары



Питомниктерді дамыту



Питомниктер алқаптарын, ағаш-бұта тұқымдылардың аборигендік түрлерінің ассортиментін ұлғайту, тұқымқуалаушылық қасиеттері жақсартылған көшеттік материал өсіру



Ағаштыңзаңсыз кесілуін болдырмау


Ағашты заңсыз кесудің 1 фактісін анықтау

Ағашты заңсыз кесудің 2 және одан да көп фактілерін анықтау



Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар толтыру

Әкімшілік құқық бұзушылық туралы 1 хаттама

Әкімшілік құқық бұзушылық туралы 1-5 хаттама

Әкімшілік құқық бұзушылық туралы 6 және одан да көп хаттама



Қылмыстық құқық бұзушылықтарды анықтау және оларды құқық қорғау және сот органдарында қарау


Қылмыстық жазаланатын құқық бұзушылықтың 1 фактісі анықталды

Қылмыстық жазаланатын құқық бұзушылықтың 2 және одан да көп фактісі анықталды

Аса маңызды немесе шұғыл жұмыстарды орындағаны үшін



Лауазымменмамандықатауынақарамастанбарлыққызметкерлер

Орталық және жергілікті атқарушы органдардың шұғыл тапсырмаларын орындау.



Орталық және жергілікті атқарушы органдардың шұғыл тапсырмаларын сапалы және уақтылы орындау.



Ағаштың заңсыз кесілуін, заңсыз аң аулау мен балық аулауды болдырмау бойынша арнайы рейдтік іс-шаралар жүргізу



Жоғары тұрған органдардың тапсырмасы бойынша ағаштың заңсыз кесілуін, заңсыз аң аулау мен балық аулауды болдырмау бойынша арнайы рейдтік іс-шаралар жүргізу



Зиянкестер мен аурулардың жаппай таралу қаупі төнген кезде орманды қорғау бойынша шұғыл жұмыстар жүргізу.



Зиянкестер мен аурулардың жаппай таралу қаупі төнген кезде орманды қорғау бойынша шұғыл жұмыстар жүргізу.

Еңбектегі қиындық пен қауырттылық үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Орман патологиялық зерттеу жүргізу, орман зиянкестері мен ауруларыошақтарының алдын алу және жою кезіндегі нормаланбаған жұмыс күні



Қолайсыз ауа-райы жағдай-ларында (жоғары ауа температура-сы, шаңды дауылдар, жаңбыр) тексеру, қозғалудың қиындауы (егістіктер, қамыстар, батпақты жерлер), зерттеу жұмыстары кезеңінде жүргізілген химиялық өңдеулерден кейін химиялық заттардың қалдықтары-мен улану қаупі, тау жағ-дайларында жұмыс істеу.



орман өрттерін сөндіру және жою кезіндегі нормаланбаған жұмыс күні





Рейдтік іс-шаралар өткізу кезіндегі нормаланбаған жұмыс күні.



Орман өрттерін сөндіруге қатысқаны, оның ішінде арнайы жабдықтарды қолдана отырып қатысқаны үшін



Лауазымменмамандықатауынақарамастанбарлыққызметкерлер

Орман өрттерін сөндіруге қатысу



Жұмыстың әр сағаты үшін сағаттық мөлшерлеменің 100 %

Орман зиянкестерімен және ауруларымен күрес жөніндегі жұмыс үшін



Лауазымменмамандықатауынақарамастанбарлыққызметкерлер

Орман зиянкестерімен және ауруларымен күрес жөніндегі жұмыс



Жұмыстың әр сағаты үшін сағаттық мөлшерлеменің 100 %

2

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі
Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитетінің "Қазақ ормандарды
авиациялық қорғау және орман шаруашылығына қызмет көрсету базасы"
республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны







Кәсіпорынды дамытуға бағытталған жұмыс үшін.



Өндірістік-ұшу қызметі

Авиациялық жұмыстар жүргізу

Айына 0-10 сағат

Айына 11-15 саға

Айына 16-20 сағат және одан астам


Практикада озық әдістерді қолданғаны үшін.



Өндірістік-ұшу қызметі

Өрттерді анықтау және оларды сөндіруге қызмет көрсету үшін электрондық карталар мен GPS жүйелерін қолдану

Шыққан өрттер санының 50%-на дейін

Шыққан өрттер санының 51%-нан 75%-на дейін

Шыққан өрттер санының 76%-нан 100%-на дейін



Өрт сөндіру-десант қызметі

Орман өрттерін сөндіру кезінде шағын механикаландыру құралдарын және химиялық құрамдарды (антиперендерді) пайдалану

Шыққан өрттер санының 50%-на дейін

Шыққан өрттер санының 51%-нан 75%-на дейін

Шыққан өрттер санының 76%-нан 100%-на дейін


Еңбектегі қиындық пен қауырттылық үшін



Өндірістік-ұшу қызметі

Теңіз деңгейінен асып түсетін таулы жерлерде орман-авиациялық жұмыстарды жүзеге асыру

500 м-ден 1000 м-ге дейін

1000 м-ден 1500 м-ге дейін

1500 м және одан жоғары



Өндірістік-ұшу қызметі/ өндірістік- авиация қызметі

Өрттерді авиациялық әдістермен сөндіру (сыртқы аспадағы СҚҚ, П-1-00 қолданып, түсіру құрылғыларын пайдалана отырып)

2 жағдайға дейін

3-4 жағдайға дейін

5 және одан көп жағдайлар үшін


Аса маңызды немесе шұғыл жұмыстарды орындағаны үшін.



Өндірістік-ұшу қызметі/ өндірістік- авиация қызметі

Есепті кезеңде шыққан орман өрттері санында авиацияның анықтау пайызы

75%

76-80%

81-85%



Шыққан орман өрттері санында авиа-өрт сөндіру қызметінің қатысу пайызы

80%

81-85%


85-90%



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Уәкілетті органның шұғыл тапсырмалары мен тапсырмаларын сапалы орындау



Уәкілетті органның шұғыл тапсырмалары мен тапсырмаларын сапалы орындау


Орман өрттерін сөндіруге қатысқаны, оның ішінде арнайы жабдықтарды қолдана отырып қатысқаны үшін



Лауазымменмамандықатауынақарамастанбарлыққызметкерлер

Орман өрттерін сөндіруге, оның ішінде арнайы жарақты және тікұшақ техникасынан десант түсіруді қолдана отырып қатысу



Жұмыстың әр сағаты үшін сағаттық мөлшерлеменің 100 %


Орман зиянкестерімен және ауруларымен күрес жөніндегі жұмыс үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Орман зиянкестерімен және ауруларымен күрес жөніндегі жұмысқа қатысу



Жұмыстың әр сағаты үшін сағаттық мөлшерлеменің 100 %

3

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі
Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитетінің "Қазақорман орналастыру
кәсіпорны" республикалықмемлекеттік қазыналық кәсіпорны







Мекемені дамытуға бағытталған жұмыс үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

орман орналастыру өндірісіне және орман шаруашылығы мекемелеріне жаңа географиялық ақпараттық жүйелерді және озық технологияларды енгізу

Орман орналастыру жұмыстардың жасалған түрлерінен 50% астам

Орман орналастыру жұмыстардың жасалған түрлерінен 60% астам

Орман орналастыру жұмыстардың жасалған түрлерінен 60% астам


Практикада озық әдістерді қолданғаны үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Орман орналастыру жұмыстарын жүргізу кезінде жаңа технологияларды қолдану есебінен еңбек өнімділігін арттыру

Көлемдік көрсеткіштерді 11-15%-ға асыра орындау

Көлемдік көрсеткіштерді 16-20%-ға асыра орындау

Көлемдік көрсеткіштерді 21-25%-ға асыра орындау


Жұмыстағы жоғары жетістіктері үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Далалық және камералдық кезеңде орман орналастыру жұмыстарының жоспарын асыра орындау

Көлемдік көрсеткіштерді 16-20%-ға асыра орындау

Көлемдік көрсеткіштерді 21-25%-ға асыра орындау

Көлемдік көрсеткіштерді 26-30%-ға асыра орындау


Аса маңызды немесе шұғыл жұмыстарды орындағаны үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Орман заңнамасының бұзылуын тексерумен байланысты, орман қоры мен ЕҚТА жерлеріне қатысты жер қойнауын пайдаланушылардың учаскелерін айқындау жөніндегі жұмыстар, нормативтік актілерді, қағидаларды, нұсқаулықтарды әзірлеуге қатысу, орман шаруашылығы қызметкерлерімен оқу семинарларын өткізу

Оқиғалар саны 1

Оқиғалар саны 2

Оқиғалар саны 3 және одан көп


Еңбектегі қиындық пен қауырттылық үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

ГИС технологиялар- Mapinfo, Apgiz, Fotomod пайдаланып күрделілігі мен мазмұны әртүрлі орман карталарын жасау

1 шаршы дециметрге
20 белгі

1 шаршы дециметрге
40 белгі

1 шаршы дециметрге 60 белгі



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Жазық жерлерде орман орналастыру жұмыстарын жүргізу

Таксациялық телімнің орташа көлемі 50 га

Таксациялық телімнің орташа көлемі 30 га

Таксациялық телімнің орташа көлемі 20 га



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Таулы аудандарда орман орналастыру жұмыстарын жүргізу

Тау бөктеріндегі жазықтар 5 градусқа дейін

Жоталы жер бедері 6-15 градус

Биік жоталы жер бедері 16-25 градус



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Шөлді аудандарда орман орналастыру жұмыстарын жүргізу

Ауыз су көздерінен қашықтығы 20км

Ауыз су көздерінен қашықтығы 40 км

Ауыз су көздерінен қашықтығы 60 км

4

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі
Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитетінің "Республикалық орман
селекциялық-тұқым шаруашылығы орталығы" республикалық мемлекеттiк қазыналық
кәсiпорны.







Мекемені дамытуға бағытталған жұмыс үшін



Бейіндік бөлім басшылары, инженерлер

Селекциялық-тұқым шаруашылы-ғы және селекциялық-генети-калық мақсаттағы объектілердің есебі мен мониторингін жүргізу кезінде жаңа технологияларды енгізу және пайдалану (есепке алу мен мониторингті цифрландыру – технологияның географиялық ақпараттық жүйесін пайдалану)



Объектілердің жай-күйін айқындау тиімділігін арттыруға қол жеткізу




Орман тұқымдарының шығымдылығын бағалау, оларды дайындау, қайта өңдеу және сақтау кезінде жаңа технологияларды енгізу және пайдалану.

Барлық дайындалған партиялардың 50% тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие

Барлық дайындалған партиялардың 70% тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие

Барлық дайындалған партиялар тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие




30% қамти отырып, табиғат қорғау кәсіпорындары мен орман шаруашылығы мекемелерінде ағаш тұқымдарын дайындау, сақтау, өңдеу және орман тұқымдары бойынша өзге де нормативтік техникалық актілердің талаптарын және орман тұқымы шаруашылығы жөніндегі өзге де нормативтік техникалық актілерді ескере отырып, олардың дұрыс пайдаланылуын бақылау, сондай-ақ стандарттар талаптарына сәйкес орман тұқымдарының сапасын айқындау және орман тұқымдары сапасының куәліктерін беру.

Барлық дайындалған партиялардың 50% тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие

Барлық дайындалған партиялардың 51-70% тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие

Барлық дайындалған партиялардың 71% және одан астамының тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие




Орман патологиялық мониторингін жүргізу кезінде жаңа технологияларды енгізу және пайдалану (модельдік ағашты кеспей сүрекдіңдердің санитариялық жай-күйін анық-тайтын заманауи аспаптарды пайдалану - (резистограф).

Орман зиянкестері мен аурулары ошақтарының өршуі және пайда болуы кезінде сынақ алаңдарын алғанда навигация GPS пайдалану. Ор-ман зиянкестері мен ауруларының ошақтарын есепке алуды жақсы бақылау үшін аралық (жартыжылдық) есеп жасау. Орманның негізгі зиянкестері мен ауруларының карталарын, схемаларын жасау.

қолжетімділігі қиын жерлердің жалпы ауданының 3% ұшқышсыз ұшу аппарат-тарымен тексеру

қолжетімділігі қиын жерлердің жалпы ауданының 5% ұшқышсыз ұшу аппарат-тарымен тексеру


Практикада озық әдістерді қолданғаны үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

- селекциялық-тұқым шаруашы-лығы және селекциялық-генети-калық мақсаттағы объектілерді аттестаттау;
- орман патологиялық зерттеуін жүргізу;
- тұрақты орман тұқымы базасының объектілерін анықтау кезінде ұшқышсыз ұшу аппараттарын пайдалану


қолжетімділігі қиын жерлердің жалпы ауданының 3% ұшқышсыз ұшу аппараттары-мен тексеру

қолжетімділігі қиын жерлер-дің жалпы ауданының 5% ұшқышсыз ұшу аппараттары-мен тексеру




Тұқым қуалаушылық қасиеттері жақсартылған көшеттік материал өсіру үшін озық әдістерді қолдану

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 50%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 51-60%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 61%-нан астамы




Көшеттік материалдың микро-клональдық көбеюі

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 8-10%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің
11-13%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 14%-нан астамы


Жұмыстағы жоғары жетістіктері үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Тұрақты орман тұқымы базасының объектілерін анықтау.

Жұмыс жоспарын жалпы көлемнен 16-20% тыс орындау

Жұмыс жоспарын жалпы көлемнен 20-25% тыс орындау

Жұмыс жоспарын жалпы көлемнен 26-30% тыс орындау




Табиғат қорғау кәсіпорындары мен орман шаруашылығы мекемелерінде орман өсіру жұмыстарын жүргізу үшін көшеттік материал өсіру.

Жұмыс жоспарын жалпы көлемнен 16-20% тыс орындау

Жалпы көлемнен 20-25 жұмыс жоспарынан тыс орындау%

Жұмыс жоспарын жалпы көлемнен 26-30% тыс орындау




Тұқым қуалаушылық қасиеттері жақсартылған көшеттік материал өсіру үшін озық әдістерді қолдану

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 50%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің
51-60%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 61% -дан астамы




Тамыр жүйесі жабық көшеттік материал өсірудің озық әдістерін қолдану

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 15-20%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 21-25%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 25% -дан астамы




Орман тұқымы учаскелерінен орман тұқымдарын дайындау.

Барлық дайындалған партиялардың 50% тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие

Барлық дайындалған партиялардың 70% тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие

Барлық дайындалған партиялар тұқым сапасының жоғары (1-2) сыныптарына ие




Питомниктерде көшеттік материал өсіру кезінде озық шетелдік әдістемелерді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын қолдану.

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 50%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 61-60%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 61%-нан астамы




Көшеттік материалдың микроклональдық көбеюі

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 8-10%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің
11-13%

Өсірілетін көшеттік материалдың жалпы көлемінің 14% -дан астамы




Клондар гендерінің банкін, орман тұқымдарын сақтау банкін құру кезінде озық шетелдік әдістемелерді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын қолдану.



Ағаш-бұта тұқымдылар-дың аборигендік түрлері тұқымдарының ассортиментін ұлғайту.




Өсімдіктердің сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін анықтау мен іріктеу кезінде озық шетелдік әдістемелерді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын қолдану (тәжірибелік жолмен)

1 әдістемені қолдану

2 әдістемені қолдану

3 жән одан бастап әдістемені қолдану


Аса маңызды немесе шұғыл жұмыстарды орындағаны үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Орталық және жергілікті атқарушы органдардың шұғыл тапсырмаларын сапалы орындау.



Тапсырмалар-ды жоғары сапалы орындағаны үшін




Ағаштың заңсыз кесілуінің алдын алу бойынша арнайы рейдтік іс-шаралар жүргізу.



Жоғары тұрған органдардың тапсыруы бойынша ағаштың заңсыз кесілуінің алдын алу жөнінде рейдтік іс-шаралар жүргізу




Орман зиянкестері мен ауруларының жаппай таралу қаупі төнген кезде орман патологиялық зерттеулерін жүргізу.



Орман зиянкестері мен ауруларының жаппай таралу қаупі төнген кезде орманды қорғау жөнінде шұғыл жұмыстар жүргізу


Еңбектегі қиындық пен қауырттылық үшін




Орман патологиялық зерттеуін жүргізу, орман зиянкестері мен аурулары ошақтарының алдын алу және анықтау кезіндегі нормаланбаған жұмыс күні



Қолайсыз ауа-райы жағдай-ларында (жоғары ауа температура-сы, шаңды дауылдар, жаңбыр) тексеру, қозғалудың қиындауы (егістіктер, қамыстар, батпақты жерлер), зерттеу жұмыстары кезеңінде жүргізілген жұмыс істеу




Селекциялық-тұқым шаруашылығы және селекциялық-генетикалық мақсаттағы объектілерді анықтау, аттестаттау, есепке алу және мониторинг кезіндегі нормаланбаған жұмыс күні



Қолайсыз ауа-райы жағдай-ларында (жоғары ауа температура-сы, шаңды дауылдар, жаңбыр) тексеру, қозғалудың қиындауы (егістіктер, қамыстар, батпақты жерлер), зерттеу жұмыстары кезеңінде жүргізілген жұмыс істеу

Балық шаруашылығы саласында


Мемлекеттік балық өсіру кәсіпорындары







Мекемені дамытуға бағытталған жұмысы үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Құнды, сирек және құрып кету қаупі төнген балық түрлерін тауарлы өсіру

1 түр

2 түр

3 және оданда көп түр


Практикада озық әдістерді қолданғаны үшін



Бас инженер, инженер-гидротехник, химик, балық өсіруші (гидробиолог), зертханашы

Құнды балық түрлерін өсіру кезінде жаңа технологияларды енгізу және қолдану



Балықтардың бағалы түрлерінің шабақтарын өсіру көлемін 20%-ға ұлғайту


Жұмыстағы жоғары жетістіктері үшін



Бас инженер, бас балық өсіруші, инженер-гидротехник, химик, балық өсіруші (гидробиолог), зертханашы

Ғылыми ұйымдармен бірлесіп құнды балық түрлерінің шабақтарын өсіру бойынша жаңа әдістер мен технологияларды өндірістік сынақтан өткізуге қатысу

1 өндірістік сынақ

2 өндірістік сынақ

3 және одан да көп өндірістік сынақтар


Аса маңызды немесе шұғыл жұмыстарды орындағаны үшін



Балық өсірушілер, балықшылар

Өндірушілерден жыныстық өнімдер (уылдырық, шоғал) алу бойынша жұмыстар жүргізу кезіндегі нормаланбаған жұмыс күні



Құнды балық түрлерінің шабақтарының өсіру көлемін 100% орындау


Еңбектегі қиындық пен қауырттылық үшін



Балық өсірушілер, балықшылар

Балық шаруашылығы су айдындарында өндірушілер дайындау



Құнды балық түрлерінің шабақтарының өсіру көлемін 100% орындау



Күрделі ауа райы-климаттық жағдайларда уылдырықты ұрықтандыру



Жанурлар дүниесі саласында


Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі
Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитетінің "Охотзоопром" ӨБ"
республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны.







Мекемені дамытуға бағытталған жұмыс үшін



Ұйымның бірінші басшысы және оның орынбасарлары, бөлімдердің, филиалдардың басшылары және олардың орынбасарлары

Күзет іс-шараларын жүргізу кезінде жаңа технологияларды енгізу және пайдалану



Сирек кездесетін және жойылып баратын жануарлар түрлерінің саны 5% жоғарлау




Есепке алу жұмыстарын жүргізу кезінде жаңа технологиялар енгізу және пайдалану



Есепке алу жұмыстарыныңдәлдігін 5% және одан да көп мөлшерге ұлғайту


Практикада озық әдістерді қолданғаны үшін



Лауазым мен мамандық атауына қарамастан барлық қызметкерлер

Табиғат қорғау іс-шараларын жүргізу кезінде жаңа технологияларды енгізу және пайдалану

Жануарлар санының өсуін стратегиялық көрсеткіштен 4-5% ұлғайту

Жануарлар санының өсуін стратегиялық көрсеткіштен 5-7% ұлғайту

Жануарлар санының өсуін стратегиялық көрсеткіштен 8-10% ұлғайту



Бейінді бөлімдердің басшылары мен қызметкерлері

Табиғат қорғау іс-шараларын жүргізу кезінде жаңа технологиялар енгізу және пайдалану (есептілікті және іс-шараларды жоспарлауды цифрландыру)



Есептілікті және іс-шараларды жоспарлауды цифрландыру



Бейінді бөлімдердің басшылары мен қызметкерлері,
филиалдардың басшылары және олардың орынбасарлары, инспекторлар

Құқық бұзушылықтарды анықтау үшін ұшқышсыз ұшу аппараттарын пайдалану
Мониторингтік бақылаулар үшін ұшқышсыз ұшу аппараттарын пайдалану


Қолжетімділігі қиын жерлер жалпы ауданының 3% ұшқышсыз ұшу аппарат-тарымен тексеру

Қолжетімділігі қиын жерлер жалпы ауданының 5% ұшқышсыз ұшу аппарат-тарымен тексеру


Жұмыстағы жоғары жетістіктері үшін



Бейінді бөлімдердің басшылары мен қызметкерлері

Тұяқты жануарлардың сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлері мен киіктердің санын Министрліктің стратегиялық жоспарында белгіленген көрсеткіштен жоғары пайыздарға арттыру (орта есеппен барлық түрлер бойынша)

Өсуді стратегиялық көрсеткіштен 4-5% ұлғайту

Өсуді стратегиялық көрсеткіштен 6-7% ұлғайту

Өсуді стратегиялық көрсеткіштен 8-10% ұлғайту



Инспекторлар, қорықшылар

Сирек кездесетін және құрып кету қаупі төнген түрлерді және (немесе) олардың бөліктері мен дериваттарын, сондай-ақ бір ай ішінде алып қоюға тыйым салынған жануарларды заңсыз олжалаумен, пайдаланумен байланысты қылмыстық әрекеттің жолын кескені үшін



Қылмыстық жазаланатын құқық бұзушылықтың 1 фактісі анықталды



Инспекторлар, қорықшылар

бір ай ішінде жануарлар дүниесін қорғау және өсімін молайту саласындағы әкімшілік құқық бұзушылықты анықтағаны үшін

1 әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама

2 әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама

3 әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама



Бейінді бөлімдердің басшылары мен қызметкерлері, филиалдардың басшылары мен олардың орынбасарлары, инспекторлар

Экологиялық оқу-ағартуға белсене қатысу



Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды абаттандыру бойынша жұмыстар жүргізуде өтеусіз көмек көрсету бойынша экологиялық десанттар мен сенбіліктер ұйымдастыру, құстардың ұяларын орналастыру, экологиялық соқпақтар мен туристік тұрақтарды жайластыру, тұрмыстық қоқыс тастайтын жерлерді жинау




Табиғат қорғау тақырыбына БАҚ-та материалдар жариялауға белсене қатысу

2 жарияланым

4 жарияла-ным, радио-арналар бойынша сөз сөйлеу

6 жарияла-ным, радио-арналар бойынша сөз сөйлеу




Қызыл кітапқа енгізілген жануарлар мен киіктер мекендейтін аймақта табиғат қорғау және табиғатқа ұқыпты қарау тақырыбына халықпен жұмыс істеуге белсене қатысу

2 әңгіме

5 әңгіме

8 әңгіме


Аса маңызды немесе шұғыл жұмыстарды орындағаны үшін



Бейінді бөлімдердің басшылары мен қызметкерлері, инспекторлар, қорықшылар

Бақылаушы ретінде авиациялық жұмыстарға қатысу (айына)

21-30 сағат

31-40 сағат

41 сағат және одан көп


Еңбектегі қиындық пен қауырттылық үшін



Инспекторлар, қорықшылар

Қызметтік автокөлікті жүргізу, оның жай-күйіне күтім жасау үшін



Қызметтік автокөлікті жүргізу, оның жай-күйіне күтім жасау үшін



Инспекторлар, қорықшылар, жүргізушілер

Инспекторлардың күрделі табиғи-климаттық жағдайларда жұмыс істеуі


жаз кезінде (шілде-тамыз)

қыс кезінде (желтоқсан-ақпан)



Инспекторлар, қорықшылар, жүргізушілер

Шыбын-шіркей және басқа да қауіпті жәндіктер мен кенелер таралған аудандарда жұмыс істегені үшін(Аумақтарды шыбын-шіркей және басқа да қауіпті жәндіктер мен кенелер жаппай таралатын аудандарға жатқызу тәртібін денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орталық атқарушы орган белгілейді)



Жұмыс өтілі 3 ай және одан көп болған кезде


Қауіпті және аса қауіпті індеттердің қоздырғыштарымен және бәлкім оларды жұқтырған материалдармен жұмыс істегені үшін(жануарлар мен құстардың, кенелердің, шыбын-шіркейлердің, сарышұнақтардың және тышқан тәрізді кеміргіштердің аса қауіпті инфекцияларының қоздырғыштарын жұқтырған патологиялық материалмен жанасу)



Барлық мамандар мен қызметкерлер

Эпизоотия ошағын анықтауға қатысу



БЛА-дан 140 % Жұмысты нақты орындауына қарай



Эпизоотия зардаптарын жоюға қатысу



БЛА-дан 140 % Жұмысты нақты орындауына қарай

     


Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады