Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджет кодексiне сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
1. Мыналардың:
54, 55, 56, 57, 58, 59, 60-қосымшаларға сәйкес Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгiнiң 2005 жылға арналған республикалық бюджеттік бағдарламаларының паспорттары бекiтiлсiн.
Қазақстан Республикасы Үкiметінiң
2004 жылғы 22 желтоқсандағы
N 1354 қаулысына
54-ҚОСЫМША
202 - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2005 жылға арналған
"Төтенше жағдайлардың алдын алу, жою және
мемлекеттiк материалдық резерв жүйесiн басқару
саласындағы уәкiлеттi органның қызметiн қамтамасыз ету"
деген 001 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны: 2421244 мың теңге (екi миллиард төрт жүз жиырма бiр миллион екi жүз қырық төрт мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негізі: 2004 жылғы 24 сәуірдегі Қазақстан Республикасының бюджеттiк
кодексi
, "Әскери қызметшiлердiң және олардың отбасы мүшелерiнiң мәртебесi және оларды әлеуметтiк қорғау туралы" 1993 жылғы 20 қаңтардағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар туралы" 1996 жылғы 5 шiлдедегi Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Өрт қауiпсiздiгi туралы" 1996 жылғы 22 қарашадағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Авариялық-құтқару қызметi және құтқарушылардың мәртебесi туралы" 1997 жылғы 27 наурыздағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Азаматтық қорғаныс туралы" 1997 жылғы 7 мамырдағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Стандарттау туралы" 1999 жылғы 16 шiлдедегi Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Мемлекеттiк қызмет туралы" 1999 жылғы 23 шiлдедегi Қазақстан Республикасының
Заңы
, "Мемлекеттiк сатып алу туралы" 2002 жылғы 16 мамырдағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Ақпараттандыру туралы" 2003 жылғы 8 мамырдағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; 2004 жылғы 2 желтоқсандағы "2005 жылға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының
Заңы
, "Қазақстан Республикасының ақпараттық инфрақұрылымын құру мен дамытудың мемлекеттiк бағдарламасы туралы" 2001 жылғы 16 наурыздағы Қазақстан Республикасы Президентiнiң N 573
Жарлығы
; Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Мемлекеттiк бюджет және Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкi сметасы (бюджетi) есебiнен ұсталатын Қазақстан Республикасы органдары қызметкерлеріне еңбек ақы төлеудiң бiрыңғай жүйесi туралы" 2004 жылғы 17 қаңтардағы N 1284
Жарлығы
;
"Төтенше жағдайлар жөнiндегi республикалық автоматтандырылған ақпараттық басқару жүйесiн құру туралы" 1994 жылғы 11 қазандағы
N 1159 Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң
қаулысы
; "Мемлекеттiк қызметшiлердi оқытудың тұжырымдамасы туралы" 2000 жылғы 13 қарашадағы N 1706 Қазақстан Республикасы Үкіметінің
қаулысы
; "Мемлекеттік мекемелердiң мемлекеттiк қызметшiлер болып табылмайтын қызметкерлеріне және қазыналық кәсiпорындардың қызметкерлерiне еңбек ақы төлеу жүйесi туралы" 2002 жылғы 11 қаңтардағы N 41 Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөніндегi агенттiгi Мемлекеттiк өртке қарсы қызмет органдары қызметкерлерiнің нысандық және арнайы киiм-кешектерiнiң үлгілерi мен тиісті нормаларын бекiту туралы" 2003 жылғы 15 қаңтардағы N 13 Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
қаулысы
; "Төтенше жағдайлар саласында хабарлау, бiлiмдi насихаттау, халықты және мамандарды оқытып-үйрету ережелерiн бекiту туралы" 2003 жылғы 17 қаңтардағы N 50 Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
қаулысы
; "Штат санының лимиттерін бекiту туралы" 2004 жылғы 26 қарашадағы N 1240 Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң қаулысы; Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2001 жылғы 23 қаңтардағы N 111 "Мемлекеттік материалдық резерв жөнiндегі агенттiгiнiң мәселелерi туралы"
қаулысы
"Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгiнiң мәселелерi" туралы 2004 жылғы 28 қазанындағы N 1112
қаулысы
: Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою саласында өзара iс-қимыл жасау туралы ТМД-ға қатысушы мемлекеттердiң 1993 жылғы 22 қаңтардағы келiсiмi.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты: Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар министрлiгiнiң орталық аппараты, Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгiнiң Мемлекеттік материалдық резервтер комитетi мен Төтенше жағдайлар саласындағы мемлекеттiк бақылау және қадағалау комитетi және оның аумақтық органдарының өздерiне жүктелген функцияларды тиiмдi түрде орындауына қол жеткiзу үшiн олардың қызметiн қамтамасыз ету, төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөнiндегi мемлекеттiк жүйе мен Қазақстан Республикасының азаматтық қорғанысының басқару органдары үшiн бiлiктi мамандар даярлау, ұйымдастыру және есептеу техникасына қызмет көрсету; өздерiнiң қызметтiк мiндеттерiн тиiмдi орындау және кәсiптiк шеберлiгiн жетiлдiру үшiн кәсiптiк қызмет саласында қойылатын бiлiктiлiк талаптарына сәйкес бiлiм беру бағдарламалары бойынша теориялық және практикалық бiлiмдi, дағдыларды жаңарту және кәсiби шеберлiгiн жетiлдiру.
Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою, Азаматтық қорғаныс, өрт және өнеркәсiп қауiпсiздiгi, қауiптi өндiрiстiк объектiлердегi еңбек қауiпсiздігі, өнеркәсiпте жұмыстардың қауiпсiз жүргiзiлуiн, тау-кен қадағалау және Азаматтық қорғаныс iс-шараларын орындауды қадағалау саласындағы мемлекеттiк бақылау мен қадағалауды ұйымдастырады. Мемлекеттік материалдық резервтердi қалыптастыру және дамытуды қамтамасыз етудi ұйымдастыру.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi: табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою, мемлекеттiк материалдық резервтер саласында арнайы атқарушылық және рұқсат берушiлiк функцияларды жүзеге асыру үшiн Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгiнiң орталық аппараты мен Төтенше жағдайлар саласындағы мемлекеттiк бақылау және қадағалау комитетi және оның аумақтық органдарын ұстау. Мемлекеттік қызметшiлердiң кәсiби бiлiктiлiгiн арттыру, ұйымдастыру және есептеу техникасына қызмет көрсету; өздерiнiң қызметтiк мiндеттерiн тиiмдi орындау және кәсiптiк шеберлiгiн жетiлдiру үшiн кәсiптiк қызмет саласында қойылатын бiлiктiлiк талаптарына сәйкес бiлiм беру бағдарламалары бойынша теориялық және практикалық бiлiмдi, дағдыларды жаңарту және кәсiби шеберлiгiн жетiлдiру. Қазiргi заман талабына сай жабдықтар мен ұйымдастыру техникаларын сатып алу. Өрт және өнеркәсiп қауiпсiздiгi, қауiптi өндiрiстiк объектiлердегi еңбек қауiпсiздiгi мен оны қорғау, өнеркәсiптік жұмыстардың қауiпсiз жүргiзiлуiн, тау-кен қадағалау және Азаматтық қорғаныс iс-шараларын орындауды қадағалау, өрт сөндiрудi ұйымдастыру саласындағы мемлекеттiк бақылау мен қадағалау.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөніндегі iс-шаралар жоспары.
N
|
Бағ-
|
Кiшi бағ-
|
Кiшi бағ-
|
Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар |
Iске асыру мер-
|
Жауапты орындаушылар |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
001 |
|
Төтенше
|
|
|
|
2 |
001 |
|
Орталық
|
198 штаттық
|
Жыл
|
Қазақстан
|
3 |
|
002 |
Аумақтық органдардың аппараттары |
3812 штаттық
|
Жыл
|
Қазақстан
|
4 |
|
007 |
Мемлекеттік қызметшiлер-
|
Мемлекеттік
|
Жыл
|
Қазақстан
|
5 |
|
008 |
Мемлекеттiк органдардың ғимараттарын,
|
Ғимараттар мен
|
Жыл
|
Қазақстан
|
6 |
|
009 |
Мемлекеттiк органдарды материалдық-
|
Активтердi
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7 |
|
017 |
Ақпараттық жүйелердiң жұмыс iстеу-
|
Активтердi са-
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер: Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi мен аумақтық органдарына, мемлекеттiк материалдық резервтер комитетiне, Төтенше жағдайлар саласындағы мемлекеттiк бақылау және қадағалау комитетiне жүктелген функцияларды сапалы және уақытында орындау, салааралық үйлестiрудi, сондай-ақ табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою, мемлекеттiк материалдық резервтер саласындағы арнайы атқарушылық және шешушi қызметтердi жүзеге асыру. Мемлекеттік қызметшiлердiң кәсiби деңгейiн кәсiби мемлекеттiк қызметтік талаптарына сай, қазiргi заманғы экономикалық жағдайларға сәйкес арттыру.
Қазақстан Республикасы Үкiметінiң
2004 жылғы 22 желтоқсандағы
N 1354 қаулысына
55-ҚОСЫМША
202 - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2005 жылға арналған
"Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше
жағдайларды жоюды ұйымдастыру"
деген 002 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны: 10115537 мың теңге (он миллиард бiр жүз он бес миллион бес жүз отыз жетi мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтік құқықтық негiзi: Қазақстан Республикасының 2004 жылғы Бюджеттiк
кодексі
, "Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар туралы" 1996 жылғы 5 шiлдедегi Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Өрт қауiпсiздiгi туралы" 1996 жылғы 22 қарашадағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Авариялық-құтқару қызметi және құтқарушылардың мәртебесi туралы" 1997 жылғы 27 наурыздағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Азаматтық қорғаныс туралы" 1997 жылғы 7 мамырдағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Мемлекеттік сатып алу туралы" 2002 жылғы 16 мамырдағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 2 желтоқсандағы "2005 жылға арналған республикалық бюджет туралы"
Заңы
, "Мемлекеттік бюджет және Қазақстан Республикасы Ұлттық Банк сметасы (бюджетi) есебiнен ұсталатын Қазақстан Республикасы органдар қызметкерлерiне еңбек ақы төлеудiң бiрыңғай жүйесi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2004 жылғы 17 қаңтардағы N 1284
Жарлығы
, "28237, 52859, 68303 әскери бөлiмдерiнiң Қазақстан Республикасы Азаматтық қорғаныс штабына бағыныстылығы туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 жылғы 6 сәуiрдегi N 264
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлiгiнiң мүлкiн беру туралы жекелеген мәселелер" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1999 жылғы 25 маусымдағы N 863
қаулысы
; "Еңбек сiңiрген жылдарына пайыздық үстемеақы төлеу үшiн кәсiби авариялық-құтқару қызметтерi мен құралымдары құтқарушыларының жұмыс стажын есептеу ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2000 жылғы 3 тамыздағы N 1185
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегi агенттігiнiң мемлекеттiк мекемелерiн құру туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2000 жылғы 15 наурыздағы N 400
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегi агенттiгiнiң мемлекеттiк мекемелерiн құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2000 жылғы 8 шiлдедегi N 1037
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлiгiнiң мүлкiн беру туралы жекелеген мәселелер" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2001 жылғы 13 қаңтардағы N 45
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегi агенттiгiнiң "Республикалық дағдарыс орталығы" мемлекеттiк мекемесiн құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2001 жылғы 13 қаңтардағы N 40
қаулысы
; "Мемлекеттік мекемелердiң мемлекеттiк қызметшiлер болып табылмайтын қызметкерлерiнiң және қазыналық кәсiпорындардың қызметкерлерiнiң еңбегiне ақы төлеу жүйесi туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 11 қаңтардағы N 41
қаулысы
; "Мемлекеттік өртке қарсы қызмет органдары қызметкерлерiнiң нысандық киiм-кешектерiнiң үлгiлерi мен тиiстi нормаларын бекiту туралы" 2003 жылғы 15 қаңтардағы N 13 Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң
қаулысы
, "Штат санының лимиттерiн бекiту туралы" 2004 жылғы 26 қарашадағы N 1240 Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң
қаулысы
.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты: төтенше жағдай қаупi төнген және туындаған жағдайда Қазақстан Республикасының халқын, шаруашылық жүргiзушi объектiлерiн және аумақтарын қорғау, төтенше жағдайларға дер кезiнде мән беру, төтенше жағдайлар туралы ақпарат қабылдау және өңдеу, ұдайы әзiрлiктегi авариялық-құтқару күштерi мен төтенше жағдайларды жою құралдарын тұрақты және үздiксiз басқаруды қамтамасыз ету. Селдiң, қар көшкiнiнiң, жар көшкiнiнiң, опырылып құлаудың алдын алу және олардың зардаптарын жою, сел құбылыстары мен жер сiлкiнiсiн болжау, селден қорғау құрылыстарын пайдалануды, Қазақстан Республикасының халқын, шаруашылық жүргiзушi объектiлерiн және жерiн қауiптi табиғи құбылыстардың (сел тасқыны, қар көшкiнi, жар көшкiнi, опырылып құлау, қатты жер сiлкiнiсi) әсерiнен сенiмдi қорғауды қамтамасыз ету, олардың зардаптарын жоюды ұйымдастыруға және жүргiзуге қатысу. Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған және оларды жою кезiнде олардың тұрақты жұмыс істеуі үшiн республикалық шұғыл құтқару отрядын, әскери бөлiмдердi, "Қазселденқорғау" мемлекеттiк мекемесiн, өңiрлiк аэромобильдi авариялық-құтқару отрядтарын қажетті жабдықтармен, автокөлiкпен, керек-жарақпен жарақтандыру. Құтқару бөлiмшелерiн төтенше жағдайлар аймағында авариялық құтқару жұмыстарын жүргiзуге трансшекаралық сипаттағы төтенше жағдай туындаған кезде өзара iс-қимыл ұйымдастыруға оқытып үйрету, өpт қауіпсіздігі саласындағы жұмыстарды жетілдіру, өрттің алдын алу және жою, шаруашылық және тұрғын үйлер объектiлерiн өртке қарсы қорғауды күшейту. Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларда халыққа шұғыл көмек көрсету. Төтенше жағдайлардан зардап шеккен халықтың алғашқы тiршiлігін қамтамасыз етуге арналған тiршiлiктi қамтамасыз ету құралдарының және материалдық құралдардың қорларын құру. Метеостанция-3 аяқталмаған құрылыс объектiсiн сақтауды қамтамасыз ету.
5. Бюджеттік бағдарламаның мiндеттерi: бейбiт уақытта төтенше жағдайларда iс-қимыл жасауға жоғары әзiрлiктi қамтамасыз ету, жедел мән бейбiт уақытында төтенше жағдайларда iс-қимыл жасауға жоғары әзiрлiктi қамтамасыз ету, жедел мән беру апат ауданына және алға қойылған жауынгерлiк мiндеттi орындау аудандарына авариялық-құтқару қызметтерiн дер кезiнде апару, iздестiру-құтқару және төтенше жағдайлардың зардаптарын жою жөнiндегi басқа да шұғыл жұмыстарды жедел жүргiзу, жүрiп-тұру қиын аудандарда, күрделiлiгi жоғары объектiлерде құтқару және iздестiру-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу, дүлей зiлзаланың, аварияның және апаттың салдарынан зардап шеккендерге шұғыл жәрдем көрсету, төтенше жағдай туралы радиомобильдi, радиотелефон, транкiлi, спутниктiк байланыс түрлерi арқылы дер кезiнде және тұрақты ақпарат қабылдау, алынған ақпаратты жедел өңдеу, авариялық-құтқару күштерi мен төтенше жағдайларды басқару пункттерi жедел қызметкерлерiнiң тәулiк бойы кезекшiлiгiн қамтамасыз ету, табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою саласында мемлекеттiк басқару органдарымен үздiксiз және тиiмдi байланысты қамтамасыз ету. Республикалық және аймақтық жедел құтқару отрядтарының тиiмдi қызметiн, әскери бөлiмдердiң тұрақты жұмысын, табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды жою жөнiндегi тиiмдi iс-қимыл үшiн авариялық-құтқару құралдарымен, жабдықтармен, құрал-саймандармен және автокөлiк техникасымен қамтамасыз ету. Бақылау және хабарлау қызметтерiнiң жұмысын, селден қорғау құрылыстарына ағымдағы жөндеу жүргiзудi, әуешолу жұмыстарын, мұзарт көлдерді ағызып жiберу жөнiндегi алдын алу жұмыстарын, қар көшкiнiн алдын ала түсiру жөнiндегi жарылыс жұмыстарын, жер сiлкiнiсiн қысқа мерзiмде болжауды қамтамасыз ету жөнiндегi ғылыми-болжау жұмыстарын, бақылау және хабарлау посттарын ұстауды қамтамасыз ету. Күрделi ауа-райы мен географиялық жағдайларда, күрделiлiгi жоғары объектiлерде құтқару бөлiмшелерiнiң практикалық сабақтары мен жаттығуларын ұйымдастыру және жүргізу, дүлей зiлзаланың, авария мен апаттың салдарынан зардап шеккендерге шұғыл жәрдем көрсету жөнiнде сабақтар ұйымдастыру және өткiзу, табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлардың зардаптарын жою кезiнде авариялық-құтқару құралдарын пайдалануға үйрету. Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған кезде дер кезiнде мән беру үшiн тiкұшақтарды тиiмдi, ұтымды пайдалану. Шатыр лагерлерiн құруға арналған материалдық құралдар сатып алу. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік өртке қарсы қызметiн дамыту және жетiлдiру бойынша перспективалық iс-шараларды әзiрлеу, кадрлық әлеуеттi нығайту, өрт сөндiрушiлердiң құқықтық қорғалуын (кәсiби iрiктеу бойынша стандарттар мен құралдар жүйесiн құру) қамтамасыз ету, жинақтаудың балама нысандарын eнгізу), арнаулы өрт сөндiру бөлiмдерiнiң торабын құру және дамыту, өртке қарсы қызметтiң ұйымдық құрылымын жетiлдiру (жаңа функциясымен сәйкес қайта құру), өрттен зардап шеккен Мемлекеттік өртке қарсы қызметi қызметкерлерiнiң әлеуметтiк қорғалуын нығайту, азаматтардың өлiмi мен жарақат алуын азайту жөнiндегi шараларды қамтамасыз ету. Метеостанция-3 аяқталмаған құрылыс объектiсiн сақтауды қамтамасыз ету жөнiндегi iс-шараларды ұйымдастыру.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары.
N
|
Бағ-
|
Кiшi
|
Кiшi бағ-
|
Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар |
Iске асыру мер-
|
Жауапты орындау-
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
002 |
|
Табиғи
|
|
|
|
2 |
|
100 |
Республи-
|
"Республикалық
|
Жыл бойы |
"Республикалық
|
3 |
|
101 |
Әскери
|
Әскери бөлiмдердi
|
Жыл
|
28237, 68303,
|
4 |
|
102 |
Аэромоби-
|
Орталық өңiрлiк
|
Жыл
|
Орталық өңірлік
|
5 |
|
103 |
Республи-
|
"Республикалық
|
Жыл
|
"Республикалық
|
6 |
|
104 |
Қазсел-
|
"Қазселденқорғау"
|
Жыл
|
"Қазселденқор-
|
7 |
|
105 |
Төтенше
|
Жанар-жағар май
|
Жыл
|
Қазақстан
|
8 |
|
106 |
"Қазқұт-
|
7 күн iшiндегi
|
Жыл
|
Қазақстан
|
9 |
|
107 |
Өрт
|
Мемлекеттік өртке
|
Жыл
|
"Өрт сөндiру және жедел-
|
10 |
|
108 |
Жедел
|
Жедел құтқару қызметi мемлекет-
|
Жыл
|
Қазақстан
|
11 |
|
109 |
Метео-
|
"Метеостанция
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетiн нәтижелер: Республикалық жедел-құтқару отрядының, әскери бөлiмдердiң, өңiрлiк аэромобильдi жедел-құтқару отрядтарының Қазақстан Республикасының аумағындағы табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды жоюға тұрақты әзiрлігін қамтамасыз ету, табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар туралы ақпаратты дер кезiнде және сапалы өңдеу, ұдайы әзiрлiктегi күштер мен құралдарды және төтенше жағдайларды жою құралдарын тұрақты және үздiксiз басқаруды қамтамасыз ету. Алматы облысының халқын, шаруашылық жүргізушi объектiлерiн және жерлерiн сенiмдi қорғауды қамтамасыз ету, қорғану құрылыстарын пайдалану жағдайында ұстау; 1) Ким-Асар су лақтырғыш трактын жөндеу; Мохнатка тауындағы қар тұтқыш жарларды жөндеу-қалпына келтiру жұмыстары, Есентай өзенi бойында жөндеу-қалпына келтiру жұмыстарын жүргiзу; гидрологиялық посттар мен бас диспетчерлiк пунктті жөндеу; 2) Үлкен Алматы өзенiнде селден қорғау көлемi 14,5 млн.м 3 сел бөгетi, соның iшiнде: Yлкен Алматы өзенiнде жөндеу-қалпына келтіру жұмыстарын, бөгет пен суағарларды тазалау, өзеннiң тұрақты ағуы бойынша жөндеу жұмыстарын жүргiзу; 3) Қаскелең өзенi арнасын тұрақтандыру бойынша жөндеу жұмыстары; қар суларын өткiзiп жiберу; мұзарт көлдердi ағызып жiберу; 4) Есiк өзенiндегi N 1, 2, 3, 5 төменгi қысымдағы сел бөгеттерiн жөндеу-қалпына келтiру жұмыстары; Төменгi Көлсай көлiндегi құрылыстарды жөндеу; 5) Барахудзир өзенiнде жөндеу-қалпына келтiру жұмыстарын жалғастыру; Текелi өзенiндегi қар көшкiнiн реттегiштiң қасбетiн тазалау; Текелi қаласындағы арналарды тазалау; Сарқан өзенiндегi су қабылдағыш бөгеттердi тазалау; тор көздi сел тұтқышты жөндеу; Капал ауылындағы қорғаныш тоспа мен су тоғанын қайта қалпына келтiру; 6) Шығыс Қазақстан облысында Ертiс өзенiнiң жағалауларын берiктендiру бойынша жөндеу-қалпына келтiру жұмыстары; Қарауыл тоспасында жөндеу-қалпына келтіру жұмыстары; Семей қаласынан өтетiн 3053 м. ұзындығында жөндеу-қалпына келтiру жұмыстары; қар суларынан қорғау шаралары; Зырьяновск қаласының қар көшкiнiнен қорғау құрылғыларын жөндеу; Қатон Қарағайдың қар көшкiнiнен қорғау құрылғыларын жөндеу; Зубовская тауындағы көшкiнге қарсы құрылыстарды жөндеу; 7) Оңтүстiк Қазақстан облысында Бадам өзенiнiң бойында жөндеу-қалпына келтiру жұмыстары, ұзындығы 2200 м. тоспа, дүлей зiлзаланың, аварияның, апаттың зардаптарын жою мақсатында автомобиль техникасымен, жабдықтармен, құрал-саймандармен жарақтандыру және зардап шеккендерге шұғыл жәрдем көрсету. Республикалық жедел-құтқару отрядын болашақта дамыту, автокөлiктi, химияға қарсы және сүңгуiр құралдарын, арнайы құрал-саймандарды, радиобайланысын және медициналық тренажерларды жедел режимде (тұрақты әзiрлiкте) ұстау, әскери бөлімдердің тұрақты қызметi, дүлей зiлзаланың аварияның, апаттың зардаптарын жою мақсатында өңiрлiк аэромобильдi жедел-құтқару, отрядтарын авариялық-құтқару, автомобиль техникасымен, жабдықтармен, құрал-саймандармен жарақтандыру, халықты сенiмдi қорғауды қамтамасыз ету. Төтенше жағдайлар кезiнде зардап шегушiлердiң санын азайту, табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар кезiнде жедел қимылдау үшiн тiкұшақтарды ұшу жарамдылығы мен техникалық пайдалану жағдайында ұстау. Зардап шеккен халық үшiн тiршiлiкпен қамтамасыз ету құралдарының жедел резервiн құру, бұл төтенше жағдайлардан зардап шеккен халықты тiршiлiкпен қамтамасыз ету жеделдiлiгiн арттырады.
Қазақстан Республикасы Үкiметінiң
2004 жылғы 22 желтоқсандағы
N 1354 қаулысына
56-ҚОСЫМША
202 - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2005 жылға арналған
"Төтенше жағдайлардан қорғау объектiлерiн салу
мен қайта жаңарту"
деген 003 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны: 483400 мың теңге (төрт жүз сексен үш миллион төрт жүз мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi: 2004 жылғы 24 сәуірдегі Қазақстан Республикасының бюджеттiк
кодексi
, "Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар туралы" 1996 жылғы 5 шiлдедегi Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Мемлекеттік сатып алу туралы" 2002 жылғы 16 мамырдағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 2 желтоқсандағы 2005 жылға арналған республикалық бюджет туралы
Заңы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "2005-2007 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының орта мерзiмдiк жоспары туралы" 2004 жылғы 31 тамыздағы N 917
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "2005 жылға арналған республикалық бюджет туралы Заңын iске асыру туралы" 2004 жылғы 8 желтоқсандағы N 1289
қаулысы
.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты: Алматы облыстарындағы елдi мекендердiң және ауыл шаруашылығы объектiлерiн, автомобиль, су магистралдарының сел қауiпсiздiгін, селден қорғауды қамтамасыз ету.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi: Алматы облысы халқын, ауыл шаруашылығы объектiлерiн, автомобиль, су магистралдарын селден қорғау үшiн Талғар өзенiнде сел тұтқыш бөгеттiң құрылысын салуды аяқтау және табиғи ландшафты сақтау.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары.
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кiшi
|
Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар |
Iске асыру мерзiмi |
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
003 |
|
Төтенше
|
Инвестициялық
|
Жыл
|
"Қазселден-
|
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер: Талғар өзенiндегi сел тұтқыш бөгеттi пайдалануға енгiзу (жобаның сметалық құнының 100%-ын құрайды).
Қазақстан Республикасы Үкiметінiң
2004 жылғы 22 желтоқсандағы
N 1354 қаулысына
57-ҚОСЫМША
202 - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2005 жылға арналған
"Өрт қауiпсiздiгi саласында сынақтарды талдау және жүргізу"
деген 004 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны: 7377 мың теңге (жетi миллион үш жүз жетпiс жетi мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негізі: 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Қазақстан Республикасының бюджеттік
кодексi
; "Өрт қауiпсiздiгi туралы" Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 22 қарашадағы
Заңы
; "Стандарттау туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 16 шiлдедегi
Заңы
; "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 16 мамырдағы
Заңы
; 2004 жылғы 2 желтоқсандағы "2005 жылға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының
Заңы
, "Мемлекеттік мекемелердiң мемлекеттiк қызметшi болып табылмайтын қызметкерлерiне және қазынашылық кәсiпорындардың қызметкерлерiне еңбекақы төлеудiң жүйесi туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 11 қаңтардағы N 41
қаулысы
.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты: Қазақстан Республикасының өрт қауiпсiздiгi саласындағы қолданылатын нормативтiк құжаттармен үйлесiмдiлiкті ескере отырып мемлекеттік, мемлекетаралық, салалық стандарттарды, техникалық шарттарды, құрылыс нормалары мен ережелерiн әзiрлеу, өрт қауiпсiздiгі саласындағы ғылыми-техникалық және нормативтiк-құқықтық базаны дамыту.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi: 1) Өрт қауiптi материалдар мен дайын өнiмнiң көрсеткiштерiн анықтау бойынша;
өрт сөндiргiш құрамдар мен оттан қорғайтын материалдардың сапасына;
өрттердi тауып алу мен сөндiрудiң техникалық құралдарына;
өрт сөндiрушiлер мен құтқарушылардың қорғаныш құралдарын, сондай-ақ, шаруашылық жүргiзу объектiлерiнде де, авариялық құтқару және өpтке қарсы құрылымдарда да қолданылатын техниканың сынақтары мен зерттеулерiн өткiзу;
2) өрт сөндiру автоматикасы мен жабдықтардың, өрт сөндiру заттары мен оттан қорғаныш материалдарды, техникалық құралдарын жобалауға, монтаждауға және пайдалануға нормативтiк құжаттарды (мемлекеттiк стандарттарды, әдiстемелiк ұсынбаларды) әзiрлеу, сондай-ақ өрт қауiпсiздiгі саласындағы қолданыстағы халықаралық стандарттармен үйлестiрудi ескере отырып оларды сынаудың әдiстерiн анықтау;
3) өрт қауiпсiздiгi саласындағы нормативтiк құқықтық базаны жетiлдiру және дамыту.
6. Бюджеттік бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары.
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кiшi
|
Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар |
Iске асыру мерзiмi |
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
004 |
|
Өрт
|
1. Өрт қауiптi
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер: Қазақстан Республикасының мынадай Мемлекеттік стандарттарын жасау және бекiту:
1. "Өрт сөндiрушiнiң жауынгерлiк киiмi. Жалпы техникалық талаптар. Сынақтар әдiстерi".
2. "Ажыратқыш типтi өрт сөндiрушiнiң арнаулы қорғаныш киiмi. Жалпы техникалық талаптар. Сынақтар әдiстерi".
3. "Жоғарғы жылу әсерлерге өрт сөндiрушiнiң арнаулы қорғаныш киiмi. Жалпы техникалық талаптар. Сынақтар әдiстерi".
4. "Жеңдiк құтқару құрылғылары. Жалпы техникалық шарттары".
5. "Өрт сөндiру арқандық-түсiру құрылғылары. Өрт қауiпсiздігінiң жалпы техникалық талаптары. Сынақтар әдiстерi".
6. "Газды өрт хабарлағыштары. Жалпы техникалық шарттар".
Қазақстан Республикасы Үкiметінiң
2004 жылғы 22 желтоқсандағы
N 1354 қаулысына
58-ҚОСЫМША
202 - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2005 жылға арналған
"Жоғары кәсiби бiлiмдi мамандар даярлау"
деген 006 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны: 191935 мың теңге (бiр жүз тоқсан бiр миллион тоғыз жүз отыз бес мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi: Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегi Бюджеттiк
кодексi
, "Өрт қауiпсiздiгi туралы" 1996 жылғы 22 қарашадағы Қазақстан Республикасының
Заңы
; "Бiлiм беру туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 7 маусымдағы
Заңы
; "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 16 мамырдағы
Заңы
; Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 2 желтоқсандағы 2005 жылға арналған республикалық бюджет туралы
Заңы
; Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Мемлекеттік бюджет және Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкi сметасы (бюджетi) есебiнен ұсталатын Қазақстан Республикасы органдары қызметкерлерiне еңбек ақы төлеудiң бiрыңғай жүйесi туралы" 2004 жылғы 17 қаңтардағы N 1284
Жарлығы
; "Көкшетау техникалық институты" республикалық мемлекеттiк қазыналық кәсiпорнын қайта ұйымдастыру туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2000 жылғы 15 ақпандағы N 243
қаулысы
; "Мемлекеттік мекемелердiң мемлекеттік қызметшiлер болып табылмайтын қызметкерлерiнiң және қазыналық кәсiпорындардың қызметкерлерiне еңбек ақы төлеу жүйесi туралы" 2002 жылғы 11 қаңтардағы N 41 Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегi агенттiгi Мемлекеттік өртке қарсы қызмет органдары қызметкерлерiнiң нысандық киiм-кешек үлгiлерi мен тиiстi нормаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 15 қаңтардағы N 13 қаулысы, "Штат санының лимиттерiн бекiту туралы" 2004 жылғы 26 қарашадағы N 1240 Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
қаулысы
.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты: "Өрт қауiпсiздiгi" 170141 мамандығы бойынша бiлiктi кадрларды кәсiптiк жоғары бiлiмнiң мемлекеттiк стандартына сәйкес даярлау.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi: 170141 мамандығы бойынша "Өрт қауiпсiздiгi" инженерлерiн даярлау.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары.
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кiшi
|
Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар |
Iске асыру мерзiмi |
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
006 |
|
Жоғары
|
Штат саны 120
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер: Тыңдаушылардың жылдық орташа санын оқыту - 473 бiрлiк, "Өрт қауiпсiздiгi" мамандығы бойынша жоғары бiлiмдi мамандарды даярлап шығару - 108 бiрлiк.
Қазақстан Республикасы Үкiметінiң
2004 жылғы 22 желтоқсандағы
N 1354 қаулысына
59-ҚОСЫМША
202 - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2005 жылға арналған
"Мемлекеттiк органдар мен мекемелер мамандарын
төтенше жағдай ахуалында іс-әрекет жасауға дайындау"
деген 007 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны: 9458 мың теңге (тоғыз миллион төрт жүз елу сегiз мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi: Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджеттiк
кодексi
, "Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар туралы" Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 5 шiлдедегi
Заңы
; "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 16 мамырдағы
Заңы
; Қазақстан Республикасының 2005 жылға арналған республикалық бюджет туралы
Заңы
; "Мемлекеттік мекемелердiң мемлекеттiк қызметшiлер болып табылмайтын қызметкерлерiнiң және қазыналық кәсiпорындардың қызметкерлерiне еңбек ақы төлеу жүйесi туралы" 2002 жылғы 11 қаңтардағы N 41 Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң
қаулысы
.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты: Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар саласындағы мамандар мен қызметкерлердiң кәсiби деңгейiн көтеру, азаматтық қорғаныс әскерлерi үшiн бiлiктi офицер кадрларын және төтенше жағдайлардың алдын алу және жою бiрыңғай мемлекеттiк жүйесi үшiн жоғары бiлiктi мамандар даярлау.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi: Елiмiздiң төтенше жағдайлардың алдын алу және жою, азаматтық қорғанысы саласындағы қызметтi жүзеге асыратын орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың, өзге ұйымдардың басшы құрамының, сондай-ақ мамандарының бiлiктiлiгiн арттыру, даярлау және қайта даярлау, Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегi агенттiгiнiң аумақтық органдарына, республиканың басқа ұйымдарына әдiстемелiк көмек көрсету.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары.
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кiшi
|
Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар |
Iске асыру мерзiмi |
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
007 |
|
Мемле-
|
1) 47 санат
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер: төтенше жағдайлар мен азаматтық қорғаныс саласында 1500 тыңдаушының бiлiмi мен дағдысының деңгейiн көтеру.
Қазақстан Республикасы Үкiметінiң
2004 жылғы 22 желтоқсандағы
N 1354 қаулысына
60-ҚОСЫМША
202 - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2005 жылға арналған
"Мемлекеттік материалдық резервтi қалыптастыру және сақтау"
деген 008 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны: 8542982 мың теңге (сегiз миллиард бес жүз қырық екi миллион тоғыз жүз сексен екi мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi: Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджеттiк
кодексi
, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 маусымдағы "Қазақстан Республикасында жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру туралы"
Заңы
, "Мемлекеттік материалдық резерв туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы
Заңы
, "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 16 мамырдағы
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2005 жылға арналған республикалық бюджет туралы Заңы, Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2002 жылғы 16 қыркүйектегi N 944 Жарлығы, Қазақстан Республикасы Yкiметінiң 2004 жылғы 9 ақпандағы "Мемлекеттік резервке белгiленген мөлшерден тыс көлемде дизель отынын қалыптастыру жөнiндегi кейбiр мәселелер туралы" қаулысы, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 21 ақпандағы N 237 "Мемлекеттік материалдық құндылықтармен операция жасау ережесiн бекiту туралы"
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 27 ақпандағы N 211-5 қаулысы.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты: Қазақстан Республикасының 2002 есептiк жылға арналған жұмылдыру жоспарында анықталған 2005 жылға арналған азайтылмайтын қор деңгейiне сәйкес мемлекеттiк материалдық құндылықтарының қорын және мемлекеттiк материалдық резервтiң материалдық құндылықтар номенклатурасын қалыптастыру. Сақтау мерзiмiнiң өтiп кетуiн болдырмау және сапалық жағдайын қамтамасыз ету үшiн мемлекеттiк материалдық резервтiң уақытында тауарларды жаңартып отыруы. Рынокқа реттеушiлiк ықпал ету үшiн мемлекеттiк материалдық резервке дизель отынын белгiленген көлемнен тыс салу. Мемлекеттік материалдық резервтiң материалдық құндылықтарының сақталуы мен қол сұқпаушылығын қамтамасыз ету.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi: Қазақстан Республикасының 2002 есептік жылға арналған жұмылдыру жоспарында анықталған 2005 жылға азайтылмайтын қордың деңгейiне дейiн мемлекеттiк материалдық құндылықтарының мөлшерлерiн ұстау. Сақтау режимi талаптарын сақтай отырып мемлекеттiк материалдық резервтiң материалдық құндылықтарының сақталуын және қол сұғылмаушылығын қамтамасыз ету. Мемлекеттік материалдық резервтiң материалдық құндылықтарын сақтау үшiн технологиялық жағдайларды қамтамасыз ету. Дизель отынының нормативтен тыс қорын жасау арқылы рынокқа реттеушiлiк ықпал жасау.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары.
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кiшi
|
Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар |
Iске асыру мерзiмi |
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
008 |
|
Мемле-
|
|
|
|
2 |
|
100 |
Мемле-
|
Мемлекеттiк мате-
|
Жыл
|
Қазақстан
|
3 |
|
101 |
Мемле-
|
Ведомстволық
|
Жыл
|
Қазақстан
|
4 |
|
102 |
Рынокқа
|
Қазақстан Респуб-
|
жыл
|
Қазақстан
|
5 |
|
103 |
Сақтау
|
Beдомстволық
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер: Мемлекеттік материалдық резерв жүйесi жұмысының тиiмдiлiгiн арттыру. Қолданыстағы нормаларға және нормативтерге сәйкес мемлекеттiк материалдық резервтiң нормативтiк қорларының көлемдерiн, сондай-ақ олардың сапалық жай-күйiн ұстау. Мемлекеттік материалдық резервтiң материалдық құндылықтарының сан және сапа жағынан сақталуын қамтамасыз етуi. Мемлекеттік материалдық резервтiң дизель отынының нормативтен тыс қорын жасау арқылы рынокқа реттеушілiк ықпал жасау.