Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджет кодексіне сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Мыналардың:
38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54-қосымшаларға сәйкес Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің;
2. Осы қаулы 2006 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының
Премьер-Nинистрi
Қызметтік қолдану үшін
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
1235 қаулысына
38-қосымша
РҚАО-ның ескертуі. "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен Қаулы Деректер базасына енгізілмейді.
Ескерту. 38-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31. N 470б , өзгерту енгізілді - 2006.12.25. N 470т , 2006.12.29. N 470ш қаулыларымен.
Қазақстан Республикасы
Үкiметінің
2005 жылғы 13 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
39-ҚОСЫМША
201 - Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Елдiң қоғамдық тәртiп саласындағы саяси мүдделерiн қамтамасыз ету"
деген 002 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
7330 мың теңге (жетi миллион үш жүз отыз мың теңге).
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi:
"Т.А. Төлеубаев туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 25 маусымдағы N 608 қаулысы.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
: халықаралық және трансұлттық қылмысқа қарсы күрес.
5. Бюджеттiк бағдарламаны мiндеттерi
: қылмысқа қарсы күресте ынтымақтастықты дамыту мақсатында Интерполмен байланыс ұстауда ақпараттық қамтамасыз ету және бiр ақпараттық кеңiстiк құру, сондай-ақ барлық әлемдегi қылмыстық полицияның ұлттық органдары арасындағы өзара қарым-қатынас деңгейiне байланысты болатын халықаралық қылмыспен ең тиiмдi күрес жүргізудi қамтамасыз ету үшін, әсiресе оның ұйымдастырылған түрлерiмен, оның ішінде ылаңкестiк және есiрткі бизнесiне қарсы тиiмдi күрес жүргізу үшін ақпараттық қамтамасыз ету. Интерполдың басқа қатысушы -мемлекеттерiнің өкiлдерiмен халықаралық қылмыс мәселелерi бойынша жедел ынтымақтастық құру.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегі iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
002 |
|
Елдің
|
Халықаралық қылмыспен
|
Жыл
|
Қазақстан Республи-
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
:
Тура нәтиже: Интерпол каналдары бойынша халықаралық iздеуге жар салған адамдар саны - жыл бойы 500 адамнан кем емес; Интерпол тарапы бойынша халықаралық іздеуде болған адамдардың ұсталған саны - жыл бойы 25 адамнан кем емес.
Соңғы нәтиже: Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдарын тергеу, жедел, ғылыми-практикалық және анықтама-аналитикалық ақпаратпен 100 % қамтамасыз ету; Интерполдың мүшелерi болып табылатын шет ел мемлекеттерінің құқық қорғау органдарына жiберiлген сұратулар мен ақпаратты 100% жеткізудi қамтамасыз ету; қылмыстық iстер және экстрадициялар бойынша құқықтық көмек туралы келiсiм-шарт жасалмаған мемлекеттермен Қазақстан Республикасының мәселелердi шешуi.
Қаржы-экономикалық нәтиже: Интерполдың Бас Хатшылығында Қазақстан Республикасының өкiлiн ұстау үшiн шығындалатын шығыстардың бағасы - 7330,0 мың теңге.
Уақтылығы: ақпаратпен уақытылы қамтамасыз етіп отыру, Интерполдың басқа қатысушы-мемлекеттерінің өкілдерiмен халықаралық қылмыс мәселелерi бойынша жедел ынтымақтастық құру.
Сапасы: жедел-іздестiру қызметi саласында халықаралық ынтымақтастықты 100% бекiту.
Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
Қызметтік қолдану үшін
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
40-ҚОСЫМША
РҚАО-ның ескертуі. "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен Қаулы Деректер базасына енгізілмейді.
Ескерту. 40-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31. N 470б қаулысымен.
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
41-ҚОСЫМША
201 - Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгi
Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Арнайы және әскери тасымалдар"
деген 004 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
163376 мың теңге (бiр жүз алпыс үш миллион үш жүз жетпiс алты мың теңге).
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: "Қазақстан Республикасының ішкi істер органдары туралы" Қазақстан Республикасы 1995 жылғы 21 желтоқсандағы Заңының
5-1-бабы
.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: Республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
: әскери және арнайы тасымалдарды темiржол көлiгiмен тасымалдауды тәулiктік бақылауға алуды, эшелондардың және басқа да есептегi бiрлiктердің тез жүруiн қамтамасыз ету, министрлiктің және әскери бөлiмдердің жеке құрамының әскери және арнайы жүктерi, арнайы контингенттерінің қозғалысы кезінде штаттан тыс жағдайларға жол бермеу.
5. Бюджеттік бағдарламаның мiндеттерi
: министрліктің және әскери бөлiмдердің жеке құрамының арнайы контингентi мен арнайы жүктерiн тасымалдау бойынша жоспарланған iс-шараларды бұзуға жол бермеу, азаматтардың қауіпсіздіктерін қамтамасыз ету үшін темiржол көлігімен әскери және арнайы тасымалдауларды ұйымдастыру және жедел басқару; арнайы контингентті жазасын өтеу орындарына тасымалдау жөніндегi соттардың қаулыларын орындау.
6. Бюджеттік бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
004
|
|
Арнайы
|
Арнайы контингентті, жүктерді және басқа
|
Жыл
|
Қазақстан
|
Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31. N 470б қаулысымен.
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн
нәтижелер
: Тура нәтиже: арнайы контингенттi, жүктердi және басқа да тасымалдарды тасымалдау бойынша атқарылатын рейстер саны - 372; вагон саны - 14.
Соңғы нәтиже: арнайы контингенттік және арнайы жүктердi тасымалдауды 100 % қамтамасыз ету; қылмыстық-атқару заңнамасына сәйкес сотталған адамдардың жазаларын өтеу жөнінде сот қаулыларын орындау үшiн арнайы вагондардың қозғалысының кестесiн, сотталғандармен және тұтқындалғандармен жоспардағы және жедел шаралардың жүргiзілуiн 100% сақтау.
Қаржы-экономикалық нәтиже: бiр арнайы вагонды бiр тәулiкке жалға алу бағасы - 26 мың теңге.
Уақтылығы: мемлекеттiк әскери тасымалдаулар қозғалысы орындалуына қауiпсiздiк графигiн орындауды 100 % қамтамасыз ету, арнайы контингенттің қылмыстық-атқару заңнамасының талаптарына сәйкес жеткізілуін қамтамасыз ету.
Сапасы: арнайы контингент пен жүктердің белгiленген орнына 100% жеткiзілуi.
Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
Қызметтік қолдану үшін
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
42-ҚОСЫМША
РҚАО-ның ескертуі. "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен Қаулы Деректер базасына енгізілмейді.
Ескерту. 42-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31. N 470б қаулысымен.
Қызметтік қолдану үшін
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
43-ҚОСЫМША
РҚАО-ның ескертуі. "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен Қаулы Деректер базасына енгізілмейді.
Қызметтік қолдану үшін
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
44-ҚОСЫМША
РҚАО-ның ескертуі. "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен Қаулы Деректер базасына енгізілмейді.
Қызметтік қолдану үшін
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
45-ҚОСЫМША
РҚАО-ның ескертуі. "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен Қаулы Деректер базасына енгізілмейді.
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
46-ҚОСЫМША
201 - Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгi
Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Кадрлардың бiлiктiлiгiн арттыру және қайта даярлау"
деген 011 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 111370 мың теңге (бiр жүз он бiр миллион үш жүз жетпiс мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: "Қазақстан Республикасы Ішкі iстер министрлiгiнің ішкі әскерлерi туралы" Қазақстан Республикасы 1992 жылғы 23 маусымдағы Заңының
19-бабы
; "Қазақстан Республикасы iшкi iстер органдары туралы" Қазақстан Республикасы 1995 жылғы 21 желтоқсандағы Заңының
5-1-бабы
; "Қазақстан Республикасы iшкi iстер органдарының қызметке алғаш рет түскен адамдары мен қызметкерлерiн кәсiби даярлау туралы Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 1997 жылғы 16 мамырдағы N 847
қаулысы
; Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгi ішкі әскерлерiнің әскери қызметшілерiн Ресей Федерациясының әскери оқу орындарында оқытуға және ұстауға арналған Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнің Ресей Федерациясының Қорғаныс министрлiгiмен 2003 жылғы 6 маусымдағы N 335/5/14 келісім-шарты.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: iшкi iстер органдары қызметкерлерiнің біліктіліктерiн арттырумен және қайта даярлаумен қамтамасыз ету.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
: iшкi iстер органдары қызметкерлерi мен iшкi әскерлердің әскери қызметшілерiнің теориялық бiлiмдерінің деңгейлерi мен практикалық біліктiлiктерiн барынша көтеру; Қазақстан Республикасы ішкі iстер органдарының қызметiне үмiткерлердi алғашқы даярлау.
6. Бюджеттік бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N п/п |
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
011 |
|
Кадрлар-
|
Қазақстан Республика-
|
Жыл
|
Қазақстан Республи-
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетiн нәтижелер
:
Тура нәтиже: біліктілік арттыру курстарын өткен қызметкерлер саны - 450 бiрлiк; қайта даярлау курстарын өткендер саны - 50 бiрлiк; iшкi iстер органдары қызметiне үмiткерлердің алғаш даярлықтан өткендер саны - 600 бiрлiк; Ресей Федерациясының және алыс шетелдердің оқу орындарында және орталықтарында курстардан өткен iшкi iстер органдары қызметіне үмiткерлер саны - 76 бірлік; Ресей Федерациясының оқу орындарында бiліктілік арттыру курстарын өткен әскери қызметшілер саны - 84 бiрлік; 2 атаулы оқ-дәрiлерi, 1 атаулы қару-жарақты, 13 атаулы 19 бiрлiк; арнайы кримтехниканы, 1 атаулы ұйымдастыру техникасын, 1 атаулы байланыс құралын, 4 атаулы ас үй жарақтарын, 4 атаулы медициналық жарақтарды; 4 бiрлiк компьютерлер сатып алу.
Соңғы нәтиже: ішкі iстер органдарын Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнің училищесiнде бiлiктілік арттыру, қайта даярлау және алғашқы даярлау курстарын өткен қызметкерлермен қамтамасыз ету - 1,3%; iшкi iстер органдарын Ресей Федерациясының және алыс шетелдердің оқу орындарында және орталықтарында біліктілік арттыру курстарын өткен білікті қызметкерлермен қамтамасыз ету - 0,1%; iшкi істер органдарын Ресей Федерациясының және алыс шетелдердің оқу орындарында және орталықтарында бiлiктiлік арттыру курстарын өткен біліктi әскери қызметшілермен қамтамасыз ету - 0,4%; жаңа үлгiдегi киiм-кешек қамтамасыз етiлуi жалпы қажеттiліктен - 55,5%; арнайы жабдықтар және материалдар қамтамасыз етiлуi жалпы қажеттiлiктен - 99,9%; активтер қамтамасыз етiлуi жалпы қажеттіліктен - 52,4%.
Қаржы-экономикалық нәтиже: жылына бiр оқушыға кететiн орташа шығындар - 74,6 мың теңге; Ресей Федерациясының және алыс шетелдердің оқу орындарында курстардан өтетiн бiр қызметкерге кететiн орташа шығындар - 321,9 мың теңге; Ресей Федерациясының оқу орындарында курстардан өтетiн бiр әскери қызметшіге кететiн орташа шығындар - 52,8 мың теңге; бiр қызметкерге кететiн орташа шығындар - 404,1 мың теңге.
Уақтылығы: iшкi iстер органдарының қызметкерлерi мен қызметiне үмiткерлердi бiлiктілік арттыру курстарында, қайта даярлау және алғашқы даярлау курстарында өкiмдемеге сәйкес өз уақытында оқыту.
Сапасы: алғашқы даярлау курстары түлектерiнің бiлiктілік талаптарына сай болуы - 100%; ішкі iстер органдарының біліктілік арттыру және қайта даярлау курстарын бiтiрген қызметкерлер бiлiмiмен қанағаттануы - 100%; iшкi iстер органдарының біліктілік арттыру және қайта даярлау курстарын Ресей Федерациясының және алыс шетелдердің оқу орындарында бiтірген қызметкерлер бiлiмiмен қанағаттануы - 100%; ішкi әскерлердің біліктілік арттыру және қайта даярлау курстарын Ресей Федерациясының оқу орындарында бiтiрген әскери қызметшiлер бiлiмiмен қанағаттануы - 100%.
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
47-ҚОСЫМША
201 - Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгi
Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Жоғары кәсiптiк бiлiмдi мамандар даярлау"
деген 012 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 1662106 мың теңге (бiр миллиард алты жүз алпыс екi миллион бiр жүз алты мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: "Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнің iшкi әскерлерi туралы" Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 23 маусымдағы Заңының
19-бабы
; "Қазақстан Республикасы Iшкi iстер органдары туралы" Қазақстан Республикасы 1995 жылғы 21 желтоқсандағы Заңының
5-1-бабы
; "Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгi iшкi әскерлерiнiң Жоғары әскери училищесiн құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 18 наурыздағы N 349
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң Академиясы" мемлекеттік мекемесiн құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1999 жылғы 1 маусымдағы N 675
қаулысы
; "Құқық қорғау органдары үшін кадрлар даярлауды, құқық қорғау органдарының қызметін және үкiметтік байланыс әскерлерi әскери қызметшілерiн әлеуметтiк қорғауды қаржыландыруға байланысты жекелеген мәселелерi туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1999 жылғы 21 қыркүйектегi N 1427
қаулысы
; Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгі iшкi әскерлерінің әскери қызметшілерiн Ресей Федерациясының әскери оқу орындарында оқытуға және ұстауға арналған Қазақстан Республикасы Ішкі iстер министрлiгiнің Ресей Федерациясының Қорғаныс министрлiгімен 2003 жылғы 6 маусымдағы келiсiм-шарты; Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлігінің Ресей Федерациясы Iшкi iстер министрлiгінің Волгоград академиясымен Қазақстан Республикасы iшкi iстер органдарының қызметкерлерiн даярлау жөніндегі 2005 жылғы 8 қыркүйектегi N 270 келісiм-шарты; Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгінің Ресей Федерациясы Iшкi iстер министрлiгінің Омбы академиясымен Қазақстан Республикасы ішкi iстер органдарының қызметкерлерiн даярлау жөнiндегi 2005 жылғы 1 қазандағы N 255 келiсiм-шарты; Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнің Ресей Федерациясы Iшкi iстер министрлiгінің Мәскеу университетiмен Қазақстан Республикасы iшкi iстер органдарының қызметкерлерiн даярлау жөнiндегi 2005 жылғы 4 қазандағы N 191 келiсiм-шарты; Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгінің Ресей Федерациясы Iшкi iстер министрлiгiнің Академиясымен Қазақстан Республикасы ішкi iстер органдарының қызметкерлерiн даярлау жөнiндегi 2005 жылғы 5 қазандағы N 264 келiсiм-шарты.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi
:
республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: ішкі iстер органдарының жүйесi үшін жоғары кәсіптік білімi бар мамандармен қамтамасыз ету.
5. Бюджеттік бағдарламаның мiндеттерi
: сапалы жоғары кәсiптiк бiлiм алу үшін қажетті жағдайлар жасау.
6. Бюджеттік бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N п/п |
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
012 |
|
Жоғары кәсіптiк білімдi мамандар даярлау |
|
|
|
2 |
|
021 |
1997-1998
|
1997-1998 жылдар аралығына әскери қызметшілерге сыйақы төлеу |
Жыл бойы |
Қазақстан
|
3 |
|
100 |
Жоғары кәсiби бiлiмдi мамандар даярлау |
Ішкi әскерлер Жоғары
|
Жыл бойы |
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетін нәтижелер
: Тура нәтиже: күндізгi оқу бөлiмiнде оқитындар саны - 2 744 бiрлiк; сырттай оқу бөлімінде оқитындар саны - 1 651 бiрлік; Ресей Федерациясы оқу орындарында оқитын тыңдаушылар саны - 75 бiрлік; Ресей Федерациясының әскери-оқу орындарында оқитын әскери қызметшілер саны - 40 бiрлік күндізгi оқу бөлiмi бойынша курсанттарды шығару - 607 бiрлiк, оның ішінде үздiк - 78 бiрлiк; сыртқы оқу бөлiмi бойынша курсанттарды шығару - 455 бiрлік, оның ішінде үздiк - 30 бiрлiк; күндiзгi бөлiм бойынша оқудан шығарылған курсанттар - 50 бiрлiк; 1997-1998 жылдар үшін сыйақы алған әскери қызметшілер саны - 354 адам; 1 атаулы оқ-дәрілерді, 3 атаулы қорғаныс және белсендi қорғаныс құралдарын, 3 атаулы, ас үй жарақтарын, 1 атаулы бағдарламалық қамтамасыз етудi сатып алу; есептеуiш техника: 74 бiрлiк компьютерлер, 26 бiрлiк принтерлер сатып алу.
Соңғы нәтиже: ішкi iстер органдарын жоғары бiлімi бар бiлiктi мамандармен қамтамасыз ету - 27,5%; iшкi әскерлердi жоғары бiлiмi бар білікті мамандармен қамтамасыз ету - 14,0%; жаңа үлгiлi киiм-кешекпен қамтамасыз етiлуi жалпы қажеттiлiктен - 36,9%; арнайы жабдықтар мен материалдармен қамтамасыз етілуi жалпы қажеттiлiктен - 53,3%; активтермен қамтамасыз етілуi жалпы қажеттілiктен - 36,6%.
Қаржы-экономикалық нәтиже: жылына 1 оқушыға кететiн орташа шығын - 353,5 мың теңге; жылына Ресей Федерациясының оқу орындарында оқитын 1 тыңдаушыға кететiн орташа шығын - 1131,4 мың теңге; жылына Ресей Федерациясының оқу орындарында оқитын 1 әскери қызметшіге кететiн орташа шығын - 331,7 мың теңге; 1 қызметкерге кететiн орташа шығын - 449,8 мың теңге.
Уақтылығы: өкiмдемеге сәйкес күндізгi және сыртқы оқу бөлiмдерi бойынша iшкi iстер органдарының тыңдаушылары мен iшкi әскерлердің әскери қызметшілерiн өз уақытында оқыту.
Сапасы: оқитындардың барлық санынан оқудан шығарылғандар yлесi - 1,8%; түлектердің жалпы санынан жоғары оқу орнын үздiк бiтіргендер саны - 15,3%.
Қызметтік қолдану үшін
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
48-ҚОСЫМША
РҚАО-ның ескертуі. "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен Қаулы Деректер базасына енгізілмейді.
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
49-ҚОСЫМША
201 - Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгi
Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Әскери қызметшiлердi, құқық қорғау органдарының
қызметкерлерiн және олардың отбасы мүшелерiн емдеу"
деген 014 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 915688 мың теңге (тоғыз жүз он бес миллион алты жүз сексен сегіз мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: "Қазақстан Республикасының iшкi iстер органдары туралы" Қазақстан Республикасы 1995 жылғы 21 желтоқсандағы Заңының
32-бабы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: құқық қорғау органдарының қызметкерлерi мен iшкi әскерлердің әскери қызметшілерiне, зейнеткерлерiне, олардың отбасы мүшелерiне бiлiктi және уақытылы көмек көрсету жолымен олардың қызметтiк мiндеттерiн атқаруды жақсарту.
5. Бюджеттік бағдарламаның мiндеттерi
: ауыру деңгейiн төмендету, сондай-ақ құқық қорғау органдарының қызметкерлерi мен әскери қызметшілерiне, олардың отбасы мүшелерiне және iшкi iстер органдарының, iшкi әскерлердің зейнеткерлерiне, сондай-ақ оқу орындарының курсанттары мен тыңдаушыларына кешендi, бiлiкті, мамандандырылған, консультативтiк-диагностикалық, профилактикалық және стационарлық көмек көрсету; ауруына байланысты өзінің қызметтiк мiндеттерiн орындамайтын әскери қызметшілердiң, құқық қорғау органдары қызметкерлерінің % азайту.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N п/п |
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
014 |
|
Әскери
|
Құқық қорғау органда-
|
Жыл бойы |
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
:
Тура нәтиже: iшкi iстер органдарының, әскер қызметкерлерiнің кәсiби байқаудан өту саны - 65 205 адам; амбулаторлық байқаудан өткен және қабылданған аурулар саны - 1 405 000 ауру; стационарлық емдеуден өткен саны - 12 100 ауру; 91 бiрлiктен кем емес медициналық жарақтар сатып алу; Батыс Қазақстан облысы емханалы госпиталiнің терапевтикалық бөлiмшесінің 1 объектiсiне күрделi жөндеу жұмыстарын жүргізу - 1034 шаршы метр.
Соңғы нәтиже: құқық қорғау органдарының әскери қызметшілерiн және қызметкерлерiнің, олардың отбасы мүшелерi мен зейнеткерлерiнің жалпы ауру процентін төмендету - 2-5%; жалпы қажеттiлiктен 40% медициналық мекемелердің медициналық жарақтармен қамтамасыз етiлу деңгейi; жалпы қажеттiліктен 30% күрделi жөндеу жұмыстарын жүргiзу.
Қаржы-экономикалық нәтиже: аурудың кереуетте болуының орташа ұзақтығы - 13,2 күн; кереуеттің орташа жылдық толық болуы - 287 күн; бiр ауруды емдеуге кететiн орташа шығындар, кереует-күн - 2,0 мың теңге; емханаға бiр рет баруға кететiн орташа шығындар - 0,15 мың теңге; бiр медициналық қызметкерге жұмсалатын жылдық орташа шығындар - 351,3 мың теңге.
Уақтылығы: өз уақытында бiлікті медициналық көмек көрсету, жарақтар жеткізу графигiне сәйкес медициналық жарақтар жеткiзу.
Сапасы: құқық қорғау органдарының әскери қызметшілерi мен қызметкерлерiн алдын ала қарау деңгейi - 100%; аурулардың медициналық көмек көрсетумен қанағаттану процентi, көрсетiлген медициналық көмектер бойынша аурулардың шағымдарының болмауы - 100%.
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
50-ҚОСЫМША
201 - Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгi
Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Жүргiзушi куәлiктерiн, көлiк құралдарын мемлекеттiк
тiркеу үшiн қажет құжаттарды және нөмiр белгiлерiн дайындау"
деген 016 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 4407849 мың теңге (төрт миллиард төрт жүз жетi миллион сегiз жүз қырық тоғыз мың теңге).
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: "Қазақстан Республикасы iшкi iстер органдары туралы" Қазақстан Республикасы 1995 жылғы 21 желтоқсандағы Заңының
2-4-баптары
; "Жол жүру қауiпсіздiгi туралы" Қазақстан Республикасы 1996 жылғы 15 шілдедегi Заңының
15-бабы
,
18-19-баптары
.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: жол қозғалысына қатысуға азаматтарға және көлiк құралдарына рұқсат берудi қамтамасыз ету.
5. Бюджеттік бағдарламаның мiндеттерi
: жол-көлiк қозғалысының ережесiн бұзуға жол берiлген кезде оларды максималды түрде анықтау мақсатында автокөліктер құралдары мен көлiк құралдарының иелерiн есепке алу; азаматтарды тiркеу құжаттарымен, көлiк құралдарына мемлекеттiк тiркеу нөмiрлiк белгiлерiмен және жүргізушi куәлiктерiмен максималды түрде қамтамасыз ету (бұдан әрi - КҚТК, МТНБ және ЖК).
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi іс-шаралар жоспары
:
N п/п |
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
016 |
|
Жүргізуші
|
Келісім-шарттарға
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
: Тура нәтиже: мемлекеттiк тiркеу нөмiр белгiсiнiң жиынтықтар саны - кемiнде 678 800; көлiк құралдарының тiркеу куәлiк бiрлiгi - кемiнде 763 574; жүргiзушілер куәлiгi саны - кемiнде 451 066; транзиттік нөмiрлер белгiсінің жиынтық саны - кемiнде 6 147.
Соңғы нәтиже: автокөлiктер құралдарының иелерiн жиынтық арнайы өнiммен қамтамасыз ету - 100%.
Қаржы-экономикалық нәтиже: мемлекеттiк тiркеу нөмiр белгiсінің бiр жиынтығын дайындауға жұмсалатын шығын - 2442 теңге; көлiк құралдарын тiркеу куәлiгiнің бiрлiгін дайындауға жұмсалатын шығын - 1090 теңге; мемлекеттiк тiркеу транзиттік нөмiр белгiсінің бiрлiгiне жұмсалатын шығын - 300 теңге; жүргiзушілер куәлiгiнің бiрлiгiне жұмсалатын шығын - 1090 теңге.
Уақтылығы: белгiленген нормаға сәйкес автокөлiктер иелерiн арнайы өнiммен қамтамасыз ету - 100%.
Сапасы: жүргізушілер куәлiгiн, мемлекеттік тiркеу нөмiр белгiлерін автокөлiк құралдарын тiркеу куәлiктерiн алу кезiнде азаматтарға жасалатын қызмет - 100%.
Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
Қызметтік қолдану үшін
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
51-ҚОСЫМША
РҚАО-ның ескертуі. "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен Қаулы Деректер базасына енгізілмейді.
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
52-ҚОСЫМША
201 - Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгi
Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Қазақстан Республикасына келетiн шетелдiк
азаматтарды көшi-қон карточкаларымен қамтамасыз ету"
деген 018 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 40400 мың теңге (қырық миллион төрт жүз мың теңге).
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: "Қазақстан Республикасы iшкi iстер органдары туралы" Қазақстан Республикасы 1995 жылғы 21 желтоқсандағы Заңының
5-1-бабы
; "Қазақстан Республикасы шетелдiк азаматтардың келуiн заңмен реттейтiн кейбiр мәселелер туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметінің 2000 жылғы 28 қаңтардағы N 136
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
: саяси және экономикалық тұрақтылықты, сондай-ақ қоғамдық тәртiптi Қазақстан Республикасы аумағына уақытша кiретiн шетелдiк азаматтарды нақты есепке алу жолымен қамтамасыз ету, оның iшiнде заңсыз көшіп-қонуды болдырмауды қамтамасыз ету.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
: Қазақстан Республикасына келетiн шетелдiк азаматтарды көшi-қон карточкаларымен және уақытша келу бланкiлерiмен қамтамасыз ету, сондай-ақ заңсыз еңбек мигранттарын заңдастыру бойынша акция өткiзу кезеңiнде Қазақстан Республикасында еңбек қызметiн жүзеге асыратын заңсыз еңбек мигранттарын ерекше үлгiдегi карточкалармен қамтамасыз ету, сондай-ақ ламинаттайтын пленка сатып алу және көшi-қон карточкаларын жеткiзу жөнiндегi шығыстар.
Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N п/п |
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
018 |
|
Қазақстан
|
Заңсыз еңбек мигранттарын заңдастыру жөнiнде бiр жолғы акция өткiзу кезеңiнде көшi-қон карточкаларын және ерекше үлгiдегi көшi-қон карточкаларының бланкiлерiн дайындау жөнiндегi қызметтерге ақы төлеу. |
Жыл
|
Қазақстан
|
Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31. N 470б қаулысымен.
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
: Тура нәтиже: 5 тәулiктен астам уақытқа елге кiрген, көші-қон карточкаларымен қамтамасыз етiлген шетелдiктер саны -
1 000 000 адам; 5 тәулiкке дейiнгi уақытқа елге кiрген, көші-қон карточкаларымен қамтамасыз етiлген шетелдіктер саны - 3 000 000 адам; ерекше үлгiдегi көшi-қон карточкаларымен қамтамасыз етiлген, тiркелген шетел азаматтарының саны - 300000 адам;
дайындалатын көшi-қон карточкаларының саны кемiнде 10000000 бiрлiк.
Соңғы нәтиже: Қазақстан Республикасының аумағына келетiн шетел азаматтарын көшi-қон карточкаларымен 100 % қамтамасыз ету; республика аумағында еңбек қызметiн жүзеге асыратын заңсыз еңбек мигранттарын заңдастыру бойынша акция өткiзу кезеңiнде ерекше үлгiдегi көшi-қон карточкаларын бере отырып, шетел азаматтарын 100 % тiркеу.
Қаржы-экономикалық нәтиже: 1 көші-қон карточкасын дайындауға кететiн шығын - 1 теңге; ерекше үлгiдегi 1-көшi-қон карточкасын дайындауға жұмсалатын шығын - 98 теңге.
Уақтылығы: Қазақстан Республикасы аумағына келетiн шетел азаматтарын өз уақытында тiркеу. Заңсыз еңбек мигранттарын уақтылы тiркеу және оларды заңдастыру.
Сапасы: шетел азаматтарының Қазақстан Республикасы аумағына кiру және тұру ережелерiн сақтауы.
Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
53-ҚОСЫМША
201 - Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгi
Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес"
деген 104 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 340646 мың теңге (үш жүз қырық миллион алты жүз қырық алты мың теңге).
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: "Қазақстан Республикасы iшкi iстер органдары туралы" Қазақстан Республикасы 1995 жылғы 21 желтоқсандағы
Заңы
; Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасы нашақорлық пен есiрткi бизнесiне қарсы күрестің 2006-2014 жылдарға арналған стратегиясы туралы" 2005 жылғы 29 қарашадағы N 1678 қаулысы.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: Қазақстан Республикасы нашақорлыққа қарсы иммунитеттi қалыптастыру және есiрткi бизнесiнің одан әрi таралуына қарсы мемлекеттiк және қоғамдық iс-қимыл жүйесiнiң толық ауқымды тиiмділігін қалыптастыру.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
: есiрткiге қарсы насихатты жүргiзу; есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы қимылдар тетiгiн нығайту, "Рубеж - Наркотики" есiрткi қамалдарын құру.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N п/п |
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
104 |
|
Нашақор-
|
Ішкі істер органдары-
|
Жыл бойы |
Қазақстан
|
Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31. N 470б қаулысымен.
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтілетiн нәтижелер
: Тура нәтиже: нашақорлықпен халықаралық күрес күнiне арналған акцияны өткізу; жылына 16 000 дана "Болашақ есiрткiсіз" мерзiмдi журналын шығару; 4 спорттық-жаппай iс-шараларды өткізу; 7 семинар, 7 дөңгелек стол, 2 конференция, 2 байқау, БАҚ үшін жыл сайынғы 1 форум өткiзу; 12 телебағдарламаларды, 4 деректі фильмдер, есiрткiге қарсы тақырыпта 4 бейнероликті әзiрлеу және көрсету; нашақорлықпен халықаралық күрес күнiне арналған телемост.
Соңғы нәтиже: елдегi есiрткi жағдайын тұрақтандыру; есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы iс-қимылдар жасау, сондай-ақ оларды Қазақстан Республикасы аумағына енгiзудің алдын алу және басқа мемлекеттерге таралуын жою; заңсыз есiрткi айналымының деңгейiн төмендету және осымен байланысты қылмысты тоқтату (фактiлер бойынша).
Қаржы-экономикалық нәтиже: күнiне бiр қайта қалпына келетiн адамға кететiн орташа шығын - 2,2 мың теңге.
Уақтылығы: халықты уақытында және тұрақты түрде ескерту, есiрткiге тәуелдi адамдарға уақытында көмек көрсету және оларды қалпына келтiру.
Сапасы: мына мәселелер бойынша біліктілік деңгейiн көтеру:
- нашақорлықтың алдын алу шаралары - әлеуметтік саланың 200 қызметкерi үшін;
- есiрткi құралдарын, психотропты заттар мен прекурсорлар айналымын мемлекеттiк бақылауға алу - мүдделi мемлекеттiк органдардың 160 қызметкерлерi мен лицензиаттары үшін;
- есiрткi бизнесiне қарсы күрес - құқық қорғау органдарының 300 қызметкерлерi үшін.
Қызметтік қолдану үшін