2007 жылға арналған республикалық бюджеттiк бағдарламалардың паспорттарын бекiту туралы (Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі)

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 15 желтоқсандағы N 1220 Қаулысы (үзінді)

      Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджет  кодексiне  сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Мыналардың:
       1 ,   2 ,   3 ,   4-қосымшаларға  сәйкес Қазақстан Республикасының Президентi Әкiмшiлiгiнiң 2007 жылға арналған республикалық бюджеттiк бағдарламаларының паспорттары бекiтiлсiн.

      2. Осы қаулы 2007 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгiзiледi.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Mинистрі

Қазақстан Республикасы   
Үкiметiнiң        
2006 жылғы 15 желтоқсандағы
N 1220 қаулысына    
1-ҚОСЫМША        

101 - Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі
               Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi

2007 жылға арналған
"Мемлекет басшысының қызметiн қамтамасыз ету"
деген 001 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны : 1542973 мың теңге (бiр миллиард бес жүз отыз екi миллион жиырма жетi мың теңге).
       Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.10.06.  N 912  Қаулысымен.
       2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : "Қазақстан Республикасы Президентiнің Әкiмшiлiгi туралы ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 2002 жылғы 11 ақпандағы N 805  Жарлығы ; "Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнің штат саны мен құрылымы туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 2004 жылғы 31 наурыздағы N 1327  Жарлығы ; "Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметшiлерiн қайта даярлау және олардың бiлiктiгін арттыру ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 2004 жылғы 11 қазандағы N 1457  Жарлығы ; "Байқоңыр" кешенiндегi Қазақстан Республикасы Президентiнің арнаулы өкiлi туралы ереженi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 2006 жылғы 25 шілдедегi N 155  Жарлығы .
       3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттің қаражаты
       4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : мемлекет басшысының қоғамдық-саяси тұрақтылықты, халық пен мемлекеттiк билiк бiрлiгiн, Конституцияның мызғымастығын, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қамтамасыз ету, мемлекеттің егемендiгiн, конституциялық құрылысын қорғау мен күшейту жөнiндегi, Қазақстан Республикасының қауіпсіздігі мен аумақтық тұтастығын қамтамасыз ету жөнiндегi саясатын жүзеге асыру, Қазақстанның күллi халқының игiлiгi үшiн қоғамдық келiсiм мен саяси тұрақтылықтың, экономикалық дамудың конституциялық қағидаларын, қазақстандық патриотизмдi өмiрге енгізу және мемлекет өмiрiнің неғұрлым маңызды мәселелерiн демократиялық әдiстермен шешу, елдің әлеуметтiк-экономикалық даму стратегиясын, оны iске асыру, әлеуметтiк-экономикалық реформаларды жүзеге асырудың тетiгi мен тактикасын жетiлдiру жөнiндегi шаралар кешенiн тұжырымдау, өзiнің қызметтiк мiндеттерiн тиiмдi орындау және кәсiптiк шеберлiгін жетiлдiру жөнiнде қойылған бiлiктiлiк талаптарына сәйкес, бiлiм беру бағдарламалары бойынша кәсiптiк қызмет саласында теориялық және практикалық бiлiмiн, iскерлiгi мен кәсiби дағдысын шыңдауды жүзеге асыру.
       5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi :
1) Қазақстан Республикасы Президентiнің, Мемлекет басшысы жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдардың қызметiн құжаттамалық, құқықтық, ұйымдық, ақпараттық-талдау, хаттамалық және сыртқы саяси жағынан қамтамасыз ету;
2) мемлекеттiк органдардың қызметiне жалпы бақылау, соның ішінде Мемлекет басшысының актiлерi мен тапсырмаларының орындалуына жалпы бақылау жасау;
3) республика Президентiнiң шешімдерiн мүлтiксіз, егжей-тегжейлi әрi уақтылы орындау;
4) республика Президентiн елдегi және шетелдегi iстің жай-күйi туралы уақтылы әрi толық хабардар ету;
5) өзiнің қызметтiк мiндеттерiн тиiмдi орындау және кәсіптiк шеберлiгiн жетiлдiру жөнiнде қойылған бiлiктiлiк талаптарына сәйкес, бiлiм беру бағдарламалары бойынша кәсiптiк қызмет саласында теориялық және практикалық бiлiмiн, iскерлiгi мен кәсiби дағдысын шыңдауды жүзеге асыру;
6) Қазақстан Республикасының Президентi айқындайтын мемлекеттің iшкi және сыртқы саясатының негiзгi қағидаларын "Байқоңыр" кешенiнде орналасқан қазақстандық мемлекеттiк билiк органдарының iске асыруы жөнiндегi жұмысты ұйымдастыру;
7) "Байқоңыр" кешенінде жұмыс iстейтiн қазақстандық мемлекеттiк органдардың қызметіне Қазақстан Республикасының заңдық құзiретiн және Қазақстан Республикасы азаматтарының конституциялық құқықтарын қамтамасыз етуде, оның iшiнде Мемлекет басшысының тапсырмалары мен актілерiнің орындалуына бақылауды қамтамасыз ету.
       6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Бағдар-
ламаның
(кіші бағдар-
ламаның)
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

001

  

Мемлекет басшысының қызметін қамтамасыз ету

  

  

  

2

  

001

Орталық органның аппараты

Мемлекет Басшысының қатысуымен елде және шетелде өтетін іс-шараларды дайындау мен өткізу;
мемлекет Басшысының жергілікті өкілді органдармен, атқарушы және өзге де мемлекеттік органдармен тұрақты өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
мемлекет Басшысы актілерінің, Жарлықтары мен өкімдерінің жобаларын әзірлеуді, шығаруды және жариялауды қамтамасыз ету;
мемлекет Басшысы актілері мен тапсырмаларының орындалуын бақылау мен тексеруді қамтамасыз ету;
елдегі және шетелдегі ішкі және сыртқы саяси, әлеуметтік-экономикалық жағдайға талдау жасау;
ішкі және сыртқы саясаттың өзекті мәселелері бойынша ақпараттық-талдау материалдарын дайындау;
Президент Әкімшілігінің саяси партиялармен, БАҚ-пен, діни және өзге де қоғамдық бірлестіктермен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
"Қазақстан-2030"» Стратегиясын, Қазақстан Республикасының 2010 жылға дейінгі дамуының стратегиялық жоспарын, Президенттің Қазақстан халқын жыл сайынғы Жолдауларын іске асыру жөнінде іс-шаралар өткізу;
бірқатар Мемлекеттік бағдарламалардың орындалуын бақылау мен үйлестіруді жүзеге асыру:
"Қазақстан Республикасының 2005-2010 жылдарға арналған денсаулық сақтау ісін реформалау мен дамыту", Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 13 қыркүйектегі N 1438 Жарлығымен бекітілген;
"Қазақстан Республикасында 2005-2010 жылдарға арналған білім беру ісін дамыту", Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 11 қазандағы N 1459 Жарлығымен бекітілген;
"2001-2010 жылдарға арналған тілдерді қолдану мен дамыту", Қазақстан Республикасы Президентінің 2001 жылғы 7 ақпандағы N 550 Жарлығымен бекітілген.

Жыл бойы

Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі

3

  

007

Мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру

Мемлекеттік қызметшілердің (соның ішінде Қазақстан Республикасы Президенті Мұрағатының) біліктілігін арттыру жөніндегі қызметтерді жеті тақырып бойынша сатып алу:
1) мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет;
2) экономика;
3) ақпараттық технологиялар;
4) мемлекет және құқық;
5) әлеуметтік саясат;
6) электрондық құжат айналымы;
7) құжаттардың құндылығына сараптама жасау және мұрағатты жинақтау.
Мемлекеттік тілге және ағылшын тіліне оқыту.

Жыл бойы

Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі

4

  

009

Мемлекеттік органдарды материалдық-техникалық жарақтандыру

Материалдық-техникалық жарақтандыру.

Жыл бойы

Қазақстан Республикасы Президентінің "Байқоңыр" кешеніндегі арнаулы өкілі

5

  

017

Ақпараттық жүйелердің жұмыс істеуін қамтамасыз ету және мемлекеттік органдарды ақпараттық-техникалық қамтамасыз ету

Техникалық, технологиялық, бағдарламалық қамтамасыз ету және ақпараттық жүйелерді сүйемелдеу. Интернет желісіне қосылу қызметтерін сатып алу.

Жыл бойы

Қазақстан Республикасы Президентінің "Байқоңыр" кешеніндегі арнаулы өкілі

6

  

100

"Байқоңыр" ғарыш айлағындағы арнайы өкілдіктің аппараты

Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясы арасындағы "Байқоңыр" ғарыш кешенін пайдаланудың негізгі қағидаттары мен талаптары туралы 1994 жылғы 28 наурыздағы келісімді, Қазақстан Республикасының заңдық құзыретін және»"Байқоңыр" ғарыш айлағында тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарының конституциялық құқықтарын қамтамасыз ету бөлігіндегі 1994 жылғы 10 желтоқсандағы жалдау шарттары мен қосымша келісімдер шартын іске асыру.

Жыл бойы

Қазақстан Республикасы Президентінің "Байқоңыр" кешеніндегі арнаулы өкілі 

       7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер : Тiкелей нәтиже:
- Қазақстан Республикасы Президентiнің қызметiн толығымен қамтамасыз ету, соның iшiнде мемлекеттiк органдардың қызметiне және нормативтiк-құқықтық актiлердің орындалуына бақылау жасау;
- бiр мемлекеттiк инспектордың жылына 7 iссапарда болуы (16 адам);
- 151 адамның кәсiби бiлiктiлiгi деңгейiн арттыру (соның ішінде Қазақстан Республикасы Президентi Мұрағатының 11 қызметкерi);
- 280 адамды мемлекеттiк тiлге оқыту;
- 48 адамды ағылшын тiлiне оқыту;
- "Байқоңыр" кешенiндегi арнаулы өкiлдiктi материалдық-техникалық және ақпараттық-техникалық жарақтандыруды қамтамасыз ету.
Түпкi нәтиже:
- елдің саяси тұрақтылығын, ұлттық қауiпсiздiгін, мемлекеттiк егемендiгін нығайту, азаматтық қоғамды дамыту, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қамтамасыз ету, халықтың саяси мәдениетiн қалыптастыру, азаматтарды мемлекет басқару мен шешiмдер қабылдауға тарту, атқарушылық билiк жүйесiн орталықтан алу,
жергiлiктi өзiн-өзi басқаруды дамыту;
- экономиканың индустриялық-инновациялық дамуы, кәсiпкерлiк ортаны дамыту үшiн қолайлы жағдайлар жасау, республика азаматтарының әлеуметтiк жағдайын жақсарту, сапалы әрi қол жетiмдi бiлiм беру, денсаулық сақтау;
- мемлекеттiк тiлдің қолданылу аясын кеңейту, елде тұратын түрлi этностық топтардың мәдениетi мен тiлдерiн дамыту, рухани өркендеу мен конфессияаралық келiсiм;
- өңiраралық және халықаралық ынтымақтастықты дамыту.
Қаржылық-экономикалық нәтиже:
- бiр мемлекеттiк қызметшінің бiлiктiлiгiн арттыруға жұмсалатын орташа шығындар 18,4 мың теңге (соның iшiнде Қазақстан Республикасы Президентi Мұрағаты бойынша - 38,6 мың теңге);
- бiр мемлекеттiк қызметшiнi мемлекеттiк тiлге оқытуға жұмсалатын орташа шығындар 35,9 мың теңге;
- бiр мемлекеттiк қызметшiнi ағылшын тiлiне оқытуға жұмсалатын орташа шығындар 20,8 мың теңге.
Уақтылығы:
жасалған шарттарға және қойылған мiндеттерге сәйкес жыл бойына орындалуы.
Сапасы: Қазақстан Республикасы Президентiнің Әкiмшілігіне жүктелген мақсаттар мен міндеттерге қол жеткiзу үшiн белгiленген мерзiмдердi ескере отырып, iс-шараларды 100 пайыз сапалы және уақтылы орындау. Кәсiби мемлекеттiк қызметтің талаптарына сай, қазiргi экономикалық жағдайларға орай мемлекеттiк қызметкерлердің кәсiби деңгейiн арттыру; мемлекеттiк тiлдi оқыту курсынан өткеннен кейiн мемлекеттiк қызметшiлердің 40 пайызға мемлекеттiк тілде iс жүргiзуге көшкен; ағылшын тiлiн оқыту курсынан өткеннен кейiн мемлекеттiк қызметкерлердің 20,8 пайызға ағылшын тiлiндегi құжаттармен жұмыс iстейдi; бiлiктiлiктi арттыру курстарынан өткеннен кейiн мемлекеттiк қызметшiлердің 33,1 пайызға жоғары лауазымдарға тағайындалған.

      Қазақстан Республикасы   
Үкiметiнiң        
2006 жылғы 15 желтоқсандағы
N 1220 қаулысына    
2-ҚОСЫМША        

101 - Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі
               Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi

2007 жылға арналған
"Мемлекеттiң iшкi және сыртқы саясатының стратегиялық аспектiлерiн болжамды-талдамалық қамтамасыз ету"
деген 002 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны : 95856 мың теңге (тоқсан бес миллион сегiз жүз елу алты мың теңге).
       2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : "Қазақстанның стратегиялық зерттеулер институтын құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 1993 жылғы 16 маусымдағы N 1235  Жарлығы ; "Қазақстан Республикасының Президентi жанындағы Қазақстанның стратегиялық зерттеулер институты туралы ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 1997 жылғы 13 тамыздағы N 3614  Жарлығы ; "Қазақстан Республикасы Президентiнiң жанындағы Қазақстанның стратегиялық зерттеулер институтының мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнің 1993 жылғы 30 қыркүйектегi N 977  қаулысы .
       3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттің қаражаты
       4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : Қазақстан Республикасы басшылығының республиканың саяси, әлеуметтiк, экономикалық дамуының түрлi салаларында шешiмдер қабылдауы, мемлекеттің стратегиялық даму аспектiлерiн ұлттық қауiпсiздiк тұрғысынан әзiрлеу және негiздеу үшiн баламалы ғылыми-талдамалық базаны қамтамасыз ету.
       5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi :
- Қазақстан Республикасының сыртқы саясат стратегиясы мен ұлттық қауiпсiздiгi саласында тұжырымдамалық негiздер мен практикалық ұсынымдарды әзiрлеу;
- шет мемлекеттердің сыртқы саяси бағыты мен әлемдегi және шектес өңiрлердегi әскери-стратегиялық ахуалға талдау мен болжау;
- Қазақстан Республикасындағы экономикалық, әлеуметтiк, этнодемографиялық және қоғамдық-саяси ахуалға талдау мен болжау;
- экологиялық қауiпсiздік проблемаларын зерттеу.
       6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Бағдар-
ламаның
(кіші бағдар-
ламаның)
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

002

  

Мемлекеттің ішкі және сыртқы саясатының стратегиялық аспектілерін болжамды-талдамалық қамтамасыз ету

1. Мемлекеттің ішкі және сыртқы саясаты аспектілері шеңберінде ұлттық қауіпсіздіктің өзекті мәселелері бойынша практикалық ұсыныстар мен ұсынымдарды қамтитын ғылыми-талдамалық зерттеулердің орындалуын қамтамасыз ету, атап айтқанда, Қазақстан Республикасының геосаяси ортасы мен сыртқы саясатының негізгі стратегиялық аспектілері саласында:
- Қазақстанның айналасындағы елдердің (ҚХР, РФ, Түркия, Иран, Пәкістан, Ауғанстан) ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық даму проблемаларын зерделеу;
- Қазақстанның РФ-мен, ҚХР-мен, АҚШ-пен, Түркиямен, ЕО елдерімен, ТМД мемлекеттерімен екі жақты қарым-қатынастарын талдау;
- орталық Азия аймағындағы жалпы жағдайға сыртқы саяси мониторинг;
- аймақтық интеграцияның ерекшеліктерін, аймақтық қауіпсіздік проблемаларын және т.б. зерттеу.
Қазіргі Қазақстандағы саяси және әлеуметтік үдерістер саласында:
- Қазақстан Республикасының әлеуметтік-саяси мониторингі;
- республикадағы ішкі саяси және әлеуметтік үдерістердің дамуын талдау және болжау;
- Қазақстандағы көші-қон үдерістеріне талдау және т.б.
Экономикалық қауіпсіздік саласында:
- Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздік проблемаларын зерттеу;
- әлемдік экономиканың даму үрдістерін зерттеу және олардың Қазақстан экономикасына әсерін талдау;
- ғаламдану проблемаларын және олардың Қазақстанға әсерін зерттеу;
- республикадағы әлеуметтік-экономикалық жағдайларға мониторинг және т.б.
2. Халықаралық, қоғамдық және саяси ұйымдармен тақырыптық конференциялар, кездесулер, дөңгелек үстелдер, брифингтер, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарымен баспасөз конференцияларын ұйымдастыру және өткізу. Аталған қызмет бағытының орындылығы ұлттық аймақтық қауіпсіздіктің тұрақты жүйесін құру жөнінде ортақ тұжырымдар әзірлеу үшін халықаралық сарапшылардың қатысуымен қауіпсіздікті қамтамасыз етудің өзекті проблемаларын тұрақты талдау, зерттеу, талқылау қажеттігімен байланысты.
3. Қазақстан Республикасының және оның саяси көшбасшысының ел ішіндегі, сонымен қатар шетелдегі де жағымды бедел-бейнесін насихаттау және қолдау үшін халықаралық ғылыми-зерттеу орталықтарымен және ұйымдармен байланыстар ұйымдастыруды қамтамасыз ету.
4. Басшының бұйрығымен бекітілген тізбеге сәйкес негізгі құрал-жабдықтарды сатып алу.

Жыл бойына

Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы Қазақстан стратегиялық зерттеулер институты

       7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер : Тiкелей нәтиже:
- мынадай тақырыптар бойынша шамамен 4 iрi халықаралық конференция өткiзу:
"Қазақстан Республикасының ғаламдану жағдайындағы қазiргi заманғы қаржы жүйесiнің жай-күйi", "Орталық Азиядағы жаңа болмыстар: қазiргi заманғы геосаяси проблемалар және оларды шешуге көзқарас", "Орталық Азия мемлекеттерi саяси транзиттің ерекшеліктерi", "Каспий өңiріндегi ынтымақтастықтың қазiргi заманғы қауіпсiздiк проблемалары мен басымдықтары";
- 4 мынадай тақырып бойынша әлеуметтiк зерттеу жүргiзу: "Қазақстан Республикасындағы этносаяси ынтымақтастықтың жай-күйi мен оны дамыту перспективалары", "Қазақстан Республикасы өңiрлерiндегi шағын және орта бизнестi дамытудың қазiргi заманғы жай-күйi", "Қазақстан Республикасы саяси жаңғыруының негiзгi бағыттары", "Қазақстан Республикасындағы конфессияаралық қатынастардың жай-күйi және оны дамытудың перспективалары туралы";
- жүргiзiлiп жатқан зерттеулердi талдау баяндамалары, ғылыми мақалалар мен монографиялар түрiнде жариялау, атап айтқанда, конференциялар материалдарының 4 жинағын, 6 монография (iшкi саясат мәселелерi бойынша - 1, сыртқы саясат мәселелерi бойынша - 3, экономикалық саясат мәселелерi бойынша - 2) шығару, олар Қазақстан дамуындағы өзектi мәселелерге арналатын болады;
- төрт мерзiмдi басылым шығару: "Казахстан - Спектр" (ғылыми сипаттағы материалдар жариялау - 4 нөмiр), "ANALYTIC" (таза ғылыми зерттеу шеңберiнен тыс, қолданбалы сипаттағы талдау материалдарын жариялау - 6 нөмiр), "Central Asia's Affairs" (әлемнің жетекшi талдау орталықтарының сарапшыларымен тiкелей диалог орнату мүмкiндiгiн беретiн Орталық Азияда ағылшын тiлiнде шығатын бiрден-бiр басылым - 4 нөмiр), "Қоғам және Дәуiр" (халықаралық қатынастар мен аймақтық қауiпсіздiктің өзектi мәселелерiне, Қазақстан дамуының iшкi саяси және экономикалық мәселелерiне, қазiргi уақыттағы тарихи-философиялық және мәдени проблемаларға арналған - 4 нөмiр);
- өткiзiлетiн конференцияларды көрудi қамтамасыз ету үшiн 4 теледидар сатып алу;
- ҚСЗИ қызметкерлерiнiң кабинеттерiн жабдықтау мен еңбек жағдайын жақсарту үшiн 5 дана компьютер, 3 дана ноутбук, 1 дана баспалдақ сатып алу.
Түпкi нәтиже:
Шет мемлекеттердiң сыртқы саяси бағытына, әлемдегi әскери-стратегиялық ахуалға, Қазақстан Республикасындағы экономикалық, әлеуметтiк, этнодемографиялық және қоғамдық-саяси ахуалға болжау жасау арқылы Қазақстан Республикасының тұрлаулы да қауiпсiз дамуын қамтамасыз ету.
Қаржылық-экономикалық нәтиже:
- журналдар мен монографиялар шығару бойынша бiр баспа қызметiн көрсетудің орташа жылдық құны 226,67 мың теңге;
- бiр әлеуметтану зерттеуiн жүргiзудің орташа құны 1 250 мың теңге;
- бiр халықаралық конференция өткiзудің орташа құны 183,5 мың теңге;
- бiр қатысушыға шаққандағы халықаралық конференциялар құнының арақатысы 1,0 мың теңге.
Уақтылығы және сапасы:
- тиiстi кезеңге арналған көзделген жоспар бойынша iс-шаралардың орындалуын 100 пайыз сапалы да уақтылы ұйымдастыру, сондай-ақ елдегi ахуалдың дамуына байланысты жоспардан тыс iс-шаралар өткiзу, зерттеулер жүргiзу.

     Қазақстан Республикасы   
Үкiметiнiң        
2006 жылғы 15 желтоқсандағы
N 1220 қаулысына    
3-ҚОСЫМША        

101 - Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі
               Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi

2007 жылға арналған
"Мұрағат қорының, баспа басылымдарының сақталуын қамтамасыз ету және оларды арнайы пайдалану"
деген 003 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

     1. Құны : 109722 мың теңге (бiр жүз тоғыз миллион жетi жүз жиырма екi мың теңге).
       2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : "Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы" 1998 жылғы 22 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының  Заңы ; "Қазақстан Республикасы Президентiнің Архивiн құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 1994 жылғы 14 қаңтардағы N 1502  Жарлығы ; "Қазақстан Республикасы Президентiнің Мұрағаты туралы ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1999 жылғы 15 маусымдағы N 52  өкiмi .
       3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттің қаражаты.
       4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : Қазақстан Республикасының Ұлттық мұрағат қорының құжаттарын ақпарат тасығыштардың барлық түрлерiнде тұрақты мемлекеттiк сақтауды жақсарту.
       5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi :
- Қазақстан Республикасының Президентi Әкімшілігінің қызметінде пайда болатын құжаттарды және мұрағатта сақталған басқа да құжаттарды тұрақты мемлекеттiк сақтау, олардың сақталуын және мемлекеттiк есепке алынуын, мекемелердегi уақытша ведомстволық сақтаудағы құжаттарға мемлекеттiк бақылауды қамтамасыз ету;
- мұрағатты Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің және басқа да мемлекеттік мекемелердің құжаттарымен жасақтау;
- мұрағат қорларына ғылыми-анықтамалық аппаратты дайындау және дамыту;
- мұрағат құжаттарын жан-жақты пайдалануды ұйымдастыру және оларды ғылыми жариялау;
- құжаттаманы басқаруды ұйымдастыруға қатысу және оның жағдайын бақылау;
- мемлекеттік құпиялар бар құжаттармен жұмыста құпиялылық режимін сақтау.
      6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Бағдар-
ламаның
(кіші бағдар-
ламаның)
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

003

  

Мұрағат қорының, баспа басылымдарының сақталуын қамтамасыз ету және оларды арнайы пайдалану

1) Қазақстанның жаңа тарихын зерделеу үшін зерттеушілерге деректемелік құжаттық базаны кеңейту мақсатында құжаттардың құндылығына сараптама жүргізіп, істерді мемлекеттік сақтауға қабылдау.
2) Ұлттық мұрағат қоры құжаттарының сақталуын қамтамасыз етуді жақсарту үшін:
- ерекше құжаттардың көшірмелерінің сақтандыру қорын құру үшін микрофотокөшірме жасау;
- қабылданған істерді тігу және түптеу, құжаттардың беттерін қалпына келтіру, құжаттардың нашар көрінетін мәтіндерін компьютерлік графикамен қайта жасау;
- микрофильмдер мен қағаздағы құжаттарға цифрлау жүргізу.
3) Азаматтардың, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, мемлекеттік органдар мен мекемелердің, қоғамдық бірлестіктердің ақпараттық қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін:
- тақырыптық және әлеуметтік-құқықтық сұрауларын орындау;
- зерттеушілерге оқу залына қажетті құжаттар беру.
4) Мұрағаттық ақпаратты іздестіруді жақсарту үшін:
- "Электрондық мұрағат" және "Электрондық құжат айналымы мұрағаттық технологияларын енгізуді жүргізу;
- мұрағат қорларына каталог пен ғылыми анықтамалық аппаратты жетілдіруді жүргізу.
5) Тарихи-мұрағат мұрасын танымал етуге және ғылыми айналымға жаңа фактологиялық материалды енгізу үшін мақалалар мен ғылыми жарияланымдар әзірлеп, тарихи-құжаттамалық көрмелер өткізу.
6) Бақылауды қамтамасыз ету үшін мұрағаттың мекемелерінде -
жинақтау көздерінде мұрағаттардың құжаттандырылуы және ведомстволық сақталуы жағдайын тексеру.
7) Басшының бұйрығымен бекітілген тізбеге сәйкес негізгі құрал-жабдықтарды сатып алу.

Жыл бойы

Қазақстан Республикасы Президентінің мұрағаты

       7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер : Тiкелей нәтиже:
- мемлекеттiк мекемелердің басқару құжаттамасынан, мемлекет, саяси және қоғам қайраткерлерiнің жеке тұрғыдағы құжаттарынан мемлекеттiк сақтауға 3,7 мың iс қабылдау;
- 938 сақталу бiрлiгiнің микрокөшiрмесiн жүргiзу және аса маңызды құжаттардың көшiрмелерi сақтандыру қорының 125,3 мың кадрын дайындау, 4 мың iстi тiгу және түптеу, құжаттардың 140 мың парағын жөндеп-реттеу, компьютерлiк графикамен нашар көрiнетiн мәтiндердің 2,5 мың парағын қалпына келтiру, микрофильмдердің 4 мың кадрына және қағаздағы құжаттардың 3 мың парағына цифрлау жүргiзу;
- мекемелер мен азаматтардың кем дегенде 200 тақырыптық және әлеуметтiк-құқықтық сұрауларын орындау, зерттеушiлердi мұрағаттың оқу залы арқылы талап етiлген ақпаратпен қамтамасыз ету;
- каталогтың 29,8 мың карточкасын және 27,6 мың iстiң ғылыми-анықтамалық аппаратты жетiлдiру;
- бұқаралық ақпарат құралдарында 4 мақала және ғылыми жарияланымдар әзiрлеу, мектеп пен жоғары оқу орындары оқушыларымен 4 тарихи-құжаттамалық көрме және 7 экскурсия өткiзу болжанып отыр;
- "Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы" ҚР Заңының талаптарын орындау жөнiнде құжаттандыру жағдайы және құжаттамаларды басқару, сондай-ақ құжаттарды ведомстволық сақтау мәселелерi бойынша мекемелерде 7 тексеру жүргiзу болжанып отыр;
- өндiрiстiк мiндеттердi шешу үшiн 14 дербес компьютер, 1 магнитофон, 3 жылжымалы сөрелер, 1 электр қағаз кескiш, 1 қылышты қағаз кескiш, 1 микрофильмдер үшiн оқу аппаратын сатып алу көзделiп отыр.
Түпкi нәтиже:
1. Мұрағаттық қор 0,6 пайызға өсiп, 659,3 мың сақтау бiрлiгiне жетедi деп болжануда. 130-150 зерттеушiге басқарушылық мiндеттердi шешуде, жарияланымдар мен ғылыми еңбектерде мұрағаттық құжаттарды пайдалану үшiн 10 мыңға жуық iс беру болжанып отыр.
2. Микрофотокөшірмеден өткен iстердiң саны 1,7 пайызға көбейедi деп болжанып отыр, сақтандыру қорының көлемi 2,4 пайызға өсiп, 6275,7 мың кадрды құрайтын болады. Нашар көрiнетiн мәтiндердi қалпына келтiру есебiнен бұрын зерттеушілерге алу мүмкiн болмайтын құжаттардың оқылу деңгейi артады, сондай-ақ ақпаратты ұзақ уақыт сақтау мен оның қауiпсiздiгi қамтамасыз етiледi.
3. Мемлекеттiк мекемелер мен азаматтардың сұрауларын орындау қажеттi ақпарат алу құқығына деген Қазақстан Республикасы Конституциясының талаптарын орындауды қамтамасыз етуге, сондай-ақ ол ақпаратты әлеуметтiк-экономикалық, ғылыми және мәдени мақсаттарда пайдалануға мүмкiндiк бередi. Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнің ақпараттық сұраулары 100 пайыз қамтамасыз етiледi деп күтiлуде және азаматтардың 80-85 пайызға өздерiнің заңды құқықтарын қамтамасыз ету үшiн құжаттардың көшiрмесiн ала алады.
4. 5 автоматтандырылған дерекқор мен электрондық мұрағат негiзiнде ақпаратты iздеудің жылдамдығы мен сапасы одан әрi артатын болады.
5. Қазақстанның азаматтары көп зерттелмеген тарихи процестермен және оқиғалармен танысуға мүмкiндiк алады. Орта мектептің және жоғары оқу орындарының 200 оқушысы 4 тарихи-деректi көрмеге барады, 7 лекция тыңдайды. Бұқаралық ақпарат құралдарында тарихи тақырыптарға 4 мақала жарияланады және 55 баспа табақ көлемiндегi 1 құжаттар жинағы дайындалады.
6. Мемлекеттiк мекемелерде құжаттаудың және Ұлттық мұрағат қорының құжаттарын ведомстволық мұрағаттарда уақытша сақтаудың жай-күйiне мемлекеттiк бақылау қамтамасыз етiлетiн болады. Мекемелерде нормативтiк-әдiстемелiк құжаттардың 100 пайыздық болуы, мұрағаттардың техникалық жай-күйiн жақсарту және мемлекеттiк сақтауға 3,7 мың iс тапсыру көзделуде.
7. Жұмыс орындарын электрондық-есептеу техникасымен жабдықтаудың 100 пайызға жетуi, ақпараттық ресурстарды iздеудi автоматтандыру күтiлуде.
Қаржы-экономикалық нәтиже:
тиiмдiлiктің өлшемдерi 1 iстi сақтаудың 13,12 теңге; 1 iстi тiгудің 246,47 теңге; құжаттың 1 парағын жөндеп-реттеудің 4,79 теңге; құжаттың 1 парағының микрофотокөшiрмесiн жасаудың және микрофишалар дайындаудың 806,96 теңге; мәтiнi нашар көрiнетiн құжаттың 1 парағын қалпына келтiрудің 368,63 теңге орташа құнының негiзiнде айқындалатын болады.
Уақтылығы:
нақты тапсырмаларды және жұмыстардың көлемiн орындаудың уақтылығы негiзгi iс-шаралардың белгiленген мерзiмдерiмен айқындалады.
Сапасы:
- мұрағаттың сарапшы-тексеру комиссиясының жұмыс нәтижелерi бағалаумен (iстердi мемлекеттiк сақтауға дайындау, қабылдау, көрмелердің, лекциялардың, экскурсиялардың тақырыптық-экспозициялық жоспарлары, т.б.), зерттеушілердің мұрағаттық ақпаратқа деген қажеттiктерiнің қанағаттандырылуы туралы пiкiрлерiмен айқындалады;
- аса бағалы құжаттардың көшірмелерiнің сақтандыру қорын құру жөнiндегi жұмыстардың сапасы микрофильмдер дайындаудың технологиялық регламентiмен, нашар көрiнетiн мәтiндердi жөндеп-реттеу, түптеу мен қалпына келтiру арнаулы нұсқаулықтармен айқындалды.

Қазақстан Республикасы   
Үкiметiнiң        
2006 жылғы 15 желтоқсандағы
N 1220 қаулысына    
4-ҚОСЫМША        

101 - Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі
               Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi

2007 жылға арналған
"Тарихи-мәдени құндылықтарды сақтау"
деген 004 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны : 141097 мың теңге (бiр жүз қырық бiр миллион тоқсан жетi мың теңге).
      2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : "Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентi туралы" 2000 жылғы 20 шілдедегi Қазақстан Республикасының Конституциялық  Заңы ; "Тарихи-мәдени мұраны қорғау мен пайдалану туралы" 1992 жылғы 2 шiлдедегi Қазақстан Республикасының  Заңы ; "Мәдениет туралы" 1996 жылғы 24 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының  Заңы ; "Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентiнің мұражайын құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 2004 жылғы 24 тамыздағы N 1431  Жарлығы .
      3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттің қаражаты.
      4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : Қазақстанның қазiргi тарихының, президенттiк институттың дамуын және тәуелсiз Қазақстанның қалыптасуындағы Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президентiнің рөлiн айғақтайтын деректі, тарихи материалдарды көрсету арқылы халықтың мәдениетiнің, тарихи дара санасының деңгейiн көтеру.
      5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi : тарихи-мәдени және әлеуметтiк-саяси ақпаратты топтау мен зерделеудің мәдениеттанушылық және ғылыми-әдiстемелiк процесi үшін жағдай жасау.
      6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Бағдар-
ламаның
(кіші бағдар-
ламаның)
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

004

  

Тарихи-мәдени құндылықтарды сақтау

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің мұражайында Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің өміріне, мемлекеттік және қоғамдық қызметіне қатысты материалдарды кешенді жинақтау, жүйелеу, сақтау, зерттеу мен танымал ету негізінде тарихи-мәдени және әлеуметтік-саяси ақпаратты топтастыру мен зерделеу процесін мәдениеттанушылық және ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету.
Құрал-жабдық сатып алу.
Материалдық емес активтерді сатып алу.

Жыл бойына

Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президентінің Мұражайы

       7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер :
Тiкелей нәтиже:
- мұражайға келетiндер саны 50000 адамнан кем болмауға тиiс;
- жоспарланған шетелдiк келушiлер саны кемiнде 600 адамды құрайды;
- мектеп оқушыларының саны кемiнде 23000 баланы құрайды;
- 1 (бiр) ғылыми-зерттеу конференция өткiзу;
- мұражайға келушiлерге кемiнде 1600 экскурсия жүргiзу;
- құрал-жабдық сатып алу 1 дана маршрутизатор, 1 дана кiтапша түптегiш, электрондық мұрағат жасау үшін құрал-жабдық, кемiнде 4 дана мұражай экспонаттары, түптеу аппараты 1 дана, 1 дана әмбебап сканер, 1 дана әмбебап қолмен жылжытқыш, 1 дана объективтер жиынтығы, 1 дана фотоаппарат үшін объектив, 1 дана сканерлеу модулі, 1 дана компьютермен қосатын бақылағыш;
- лицензиялық бағдарламалық қамтамасыз етудi сатып алу:
iс-шаралар бойынша автоматтандырылған мұражай ақпараттық жүйесiн;
Веб-сайтты жаңарту және ақпаратпен толтыру үшiн құрылымды;
- 54 дана мұражай құрал-жабдығын дайындау жөнiндегi қызметтердi сатып алу.
Түпкi нәтиже: Қазақстанның қазiргi тарихының дамуын жинақтау, есепке алу мен сақтау, зерделеу мен танымал ету негiзiнде мәдени-бiлiм беру және ғылыми-зерттеу қызметiн жүргiзу.
Қаржылық-экономикалық нәтиже: мұражайдың бiр экспонатын сақтаудың орташа құны 2020 теңге.
Уақтылығы: тиiстi кезеңге арналған көзделген кесте бойынша iс-шаралардың орындалуы.
Сапасы: Республика халқының мәдени, рухани деңгейiн көтеру және әлем жұртшылығын Қазақстанның қазiргi тарихының, президенттiк институттың дамуымен және тәуелсiз Қазақстанның қалыптасуындағы Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президентiнің рөлiмен мұражай коллекциясы негiзінде таныстыру.
       Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.11.20.  N 1108  Қаулысымен.

Об утверждении паспортов республиканских бюджетных программ на 2007 год (Администрация Президента Республики Казахстан)

Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 декабря 2006 года N 1220 (выписка)

      В соответствии с  Бюджетным  кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить паспорта республиканских бюджетных программ на 2007 год:
      Администрации Президента Республики Казахстан согласно  приложениям 1,   2,    3,    4; 

      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2007 года.

       Премьер-Министр
   Республики Казахстан

ПРИЛОЖЕНИЕ 1        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 15 декабря 2006 года N 1220

101  Администрация Президента Республики Казахстан
           Администратор бюджетной программы

 
ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
001 "Обеспечение деятельности Главы государства"
на 2007 год

       1. Стоимость:  1542973 тысячи тенге (один миллиард пятьсот сорок два миллиона девятьсот семьдесят три тысячи тенге).
       Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 6 октября 2007 г. N  912 .
       2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:  Указ  Президента Республики Казахстан от 11 февраля 2002 года N 805 "Об утверждении Положения об Администрации Президента Республики Казахстан";  Указ  Президента Республики Казахстан от 31 марта 2004 года N 1327 "О штатной численности и структуре Администрации Президента Республики Казахстан";  Указ  Президента Республики Казахстан от 11 октября 2004 года N 1457 "Об утверждении Правил переподготовки и повышения квалификации государственных служащих Республики Казахстан";  Указ  Президента Республики Казахстан от 25 июля 2006 года N 155 "Об утверждении Положения о специальном представителе Президента Республики Казахстан на комплексе "Байконур".
       3. Источники финансирования бюджетной программы:  средства республиканского бюджета.
       4. Цель бюджетной программы:  реализация политики Главы государства по обеспечению общественно-политической стабильности, единства народа и государственной власти, незыблемости  Конституции , прав и свобод человека и гражданина, охране и укреплению государственного суверенитета, конституционного строя, обеспечению безопасности и территориальной целостности Республики Казахстан, претворение в жизнь конституционных
принципов общественного согласия и политической стабильности, экономического развития на благо всего народа Казахстана, казахстанского патриотизма и решение наиболее важных вопросов государственной жизни демократическими методами, выработка стратегии социально-экономического развития страны, комплекса мер по ее реализации, совершенствованию механизмов и тактики осуществления социально-экономических реформ.
       5. Задачи бюджетной программы:
1) документационное, правовое, организационное, информационно-аналитическое, протокольное и внешнеполитическое обеспечение деятельности Президента Республики Казахстан, консультативно-совещательных органов при Главе государства;
2) общий контроль за деятельностью государственных органов, в том числе контроль за исполнением актов и поручений Главы государства;
3) безусловное, исчерпывающее и своевременное выполнение решений Президента республики;
4) своевременное и полное информирование Президента республики о положении дел в стране и за рубежом;
5) обновление теоретических и практических знаний, умений и навыков по образовательным программам в сфере профессиональной деятельности в соответствии с предъявляемыми квалификационными требованиями для эффективного выполнения своих должностных обязанностей и совершенствования профессионального мастерства;
6) организация работы по реализации казахстанскими органами государственной власти, находящимися на комплексе "Байконур", основных положений внутренней и внешней политики государства, определяемых Президентом Республики Казахстан;
7) обеспечение контроля за деятельностью казахстанских государственных органов, функционирующих на комплексе "Байконур", в части обеспечения юрисдикции Республики Казахстан и конституционных прав граждан Республики Казахстан, в том числе за исполнением актов и поручений Главы государства.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:

N п/п

Код про-
грам-
мы

Код под-
про-
грам-
мы

Наимено-
вание программы (под-
программы)

Мероприятия по реализации
программы (подпрограмм)

Сроки реали-
зации

Ответст-
венные испол-
нители

l

2

3

4

5

6

7

001

 

Обеспе-
чение дея-
тельности
Главы
государ-
ства 

 

 

 

 

001

Аппарат централь-
ного
органа

Подготовка и про-
ведение
мероприятий с
участием Главы
государства в
стране и за
рубежом;
обеспечение
постоянного
взаимодействия
Главы государства
с местными предс-
тавительными,
исполнительными
и иными государс-
твенными
органами;
обеспечение
разработки,
выпуска
публикации
актов, проектов
Указов и распо-
ряжений Главы
государства;
обеспечение
контроля и
проверки
исполнения актов
и поручений Главы
государства;
проведение
анализа внутри- и
внешнеполитичес-
кой, социально-
экономической
ситуации в стране
и за рубежом;
подготовка
информационно-
аналитических
материалов по
актуальным
вопросам
внутренней и
внешней политики;
обеспечение
взаимодействия
Администрации
Президента с
политическими
партиями, СМИ
религиозными и
иными обществен-
ными объеди-
нениями;
проведение
мероприятий по
реализации
Стратегии
"Казахстан -
2030", Стратеги-
ческого плана
развития
Республики
Казахстан до 2010
года, ежегодных
Посланий
Президента народу
Казахстана;
осуществление
контроля и
координации
выполнения ряда
Государственных
программ:
"Реформирование 
и развитие
здравоохранения
Республики
Казахстан на
2005-2010 годы",
утвержденная
Указом Президента
Республики
Казахстан от 13
сентября 2004
года N 1438;
"Развитие
образования в
Республике
Казахстан на
2005-2010 годы",
утвержденная
Указом Президента
Республики
Казахстан от 11
октября 2004
года N 1459;
"Функционирование
и развитие языков
на 2001-2010
годы",
утвержденная
Указом Президента
Республики
Казахстан от 7
февраля 2001 года
N 550.

В
течение года

Админи-
страция Президента Республики Казахстан

3

 

007

Повышение квалифи-
кации государ-
ственных служащих

Приобретение
услуг по
повышению
квалификации
государственных
служащих (в том
числе Архива
Президента
Республики
Казахстан) по
семи темам:
1) государст-
венное управление
и государственная
служба;
2) экономика;
3) информационные
технологии;
4) государство и
право;
5) социальная
политика;
6) электронный
документооборот;
7) экспертиза
ценности доку-
ментов и комплек-
тование архивов.
Обучение государ-
ственному и
английскому
языкам.

В
течение
года

Админи-
страция Президента Республики Казахстан

4

 

009

Материаль-
но-техни-
ческое оснащение государст-
венных органов

Материально-
техническое
оснащение.

В
течение
года

Специаль-
ный пред-
ставитель
Президента
Республики
Казахстан
на комплексе
"Байконур"

5

 

017

Обеспече-
ние функ-
ционирова-
ния инфор-
мационных
систем и
информа-
ционно-
техничес-
кое обес-
печение
государст-
венных
органов

Техническое,
технологическое,
программное
обеспечение и
сопровождение
информационных
систем. Приобре-
тение услуг
доступа сети
Интернет.

В
течение
года

Специаль-
ный пред-
ставитель
Президента
Республики
Казахстан
на
комплексе
"Байконур"

6

 

100

Аппарат
специаль-
ного пред-
ставитель-
ства на
космодроме
"Байконур"

Реализация
Соглашения между
Республикой
Казахстан и
Российской
Федерацией об
основных
принципах и
условиях
использования
космодрома
"Байконур" от 28
марта 1994 года,
договора аренды
и дополнительных
соглашений в
части обеспечения
юрисдикции
Республики
Казахстан от 10
декабря 1994 года
и конституционных
прав граждан,
проживающих в г.
Байконур.

В
течение
года

Специаль-
ный пред-
ставитель
Президента
Республики
Казахстан
на
комплексе
"Байконур"

       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы:  Прямой результат:
- полное обеспечение деятельности Президента Республики Казахстан, в том числе контроль за деятельностью государственных органов и исполнением нормативно-правовых актов;
- проведение одним государственным инспектором 7 поездок в год (16 человек);
- повышение профессионального уровня 151 человек (в том числе 11 человек Архива Президента Республики Казахстан);
- обучение государственному языку 280 человек;
- обучение английскому языку 48 человек;
- обеспечение материально-технического и информационно-технического оснащения специального представительства на комплексе "Байконур".
 
Конечный результат:
- укрепление политической стабильности, национальной безопасности, государственного суверенитета страны, развитие гражданского общества, обеспечение прав и свобод граждан, формирование политической культуры населения, привлечение граждан к управлению государством и в принятии решений, децентрализация системы исполнительной власти, развитие местного самоуправления;
- индустриально-инновационное развитие экономики, создание благоприятных условий для развития предпринимательской среды, улучшение социального положения граждан республики, качественное и доступное образование, здравоохранение;
- расширение сферы применения государственного языка, развитие культуры и языков различных этнических групп, проживающих в стране, духовное развитие и межконфессиональное согласие;
- развитие регионального и международного сотрудничества.

Финансово-экономический результат:
- средние затраты на повышение квалификации одного государственного служащего 18,4 тыс. тенге (в том числе по Архиву Президента Республики Казахстан - 38,6 тыс. тенге);
- средние затраты на обучение государственному языку одного государственного служащего 35,9 тыс. тенге;
- средние затраты на обучение английскому языку одного государственного служащего 20,8 тыс. тенге.

Своевременность:
В течение года в соответствии с заключаемыми договорами и поставленными задачами.

Качество: 100 процентное качественное выполнение мероприятий с учетом установленных сроков для достижения цели и задач, возложенных на Администрацию Президента Республики Казахстан. Повышение профессионального уровня государственных служащих согласно требованиям профессиональной государственной службы в соответствии с современными экономическими условиями: 40 процентов государственных служащих, которые перешли на делопроизводство по государственному языку после прохождения курсов обучения государственному языку; 20,8 процентов государственных служащих, которые работают с документами на английском языке после прохождения курсов обучения английскому языку; 33,1 процент государственных служащих, которые назначены на вышестоящие должности после прохождения курсов повышения квалификации.

ПРИЛОЖЕНИЕ 2        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 15 декабря 2006 года N 1220

101  Администрация Президента Республики Казахстан
           Администратор бюджетной программы

 
ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
002 "Прогнозно-аналитическое обеспечение стратегических аспектов
внутренней и внешней политики государства"
на 2007 год

       1. Стоимость:  95856 тысяч тенге (девяносто пять миллионов восемьсот пятьдесят шесть тысяч тенге).
       2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:  Указ  Президента Республики Казахстан от 16 июня 1993 года N 1235 "О создании Казахстанского института стратегических исследований";  Указ  Президента Республики Казахстан от 13 августа 1997 года N 3614 "Об утверждении Положения о Казахстанском институте стратегических исследований при Президенте Республики Казахстан";  постановление  Кабинета Министров Республики Казахстан от 30 сентября 1993 года N 977 "Вопросы Казахстанского института стратегических исследований при Президенте Республики Казахстан".
       3.   Источники финансирования бюджетной программы:  средства республиканского бюджета.
       4. Цель бюджетной программы:  обеспечение адекватной научно-аналитической базы для принятия решений Руководством Республики Казахстан в различных сферах политического, социального, экономического развития республики, разработки и обоснования аспектов стратегического развития государства с позиции национальной безопасности.
       5. Задачи бюджетной программы:
- разработка концептуальных основ и практических рекомендаций в области внешнеполитической стратегии и национальной безопасности Республики Казахстан;
- анализ и прогноз внешнеполитического курса зарубежных государств и и военно-стратегической ситуации в мире и сопредельных регионах;
- анализ и прогноз экономической, социальной, этнодемографической и общественно-политической ситуации в Республике Казахстан и тенденции ее развития;
- исследование проблем экологической безопасности.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы.

N п/п

Код
про-
грам-
мы

Код
под-
про-
грам-
мы

Наименова-
ние про-
граммы
(под-
программы)

Мероприятия по
реализации
программы
(подпрограмм)

Сроки
реали-
зации

Ответ-
ственные
исполни-
тели

1

2

3

4

5

6

7

1

002

 

Прогнозно-
аналити-
ческое
обеспечение
стратеги-
ческих
аспектов
внутренней
и внешней
политики
государства

1. Обеспечение
выполнения
научно-
аналитических
исследований,
включающих
практические
предложения и
рекомендации по
актуальным
вопросам нацио-
нальной
безопасности в
сфере аспектов
внутренней и
внешней
политики
государства, в
частности, в
сфере геополи-
тического
окружения
Республики
Казахстан и
основных
стратегических
аспектов
внешней
политики:
- изучение
проблем внутри-
политического,
социально-
экономического
развития в
странах по
периметру
Казахстана
(КНР, РФ,
Турция, Иран,
Пакистан и
Афганистан);
- анализ дву-
сторонних
отношений
Казахстана с
РФ, КНР, США,
Турцией,
странами ЕС и
государствами
СНГ;
- внешнеполи-
тический
мониторинг
общей ситуации
в центрально-
азиатском
регионе;
- исследование
особенностей
региональной
интеграции,
проблем
региональной
безопасности и
др.
В сфере
политических и
социальных
процессов в
современном Казахстане:
- социально-
политический
мониторинг
Республики
Казахстан;
- анализ и
прогноз
развития
внутри-
политических и
социальных
процессов в
республике;
- анализ
миграционных
процессов в
Казахстане и
др.
В сфере
экономической
безопасности:
- исследование
проблем эконо-
мической
безопасности
Республики
Казахстан;
- изучение
тенденций
развития
мировой
экономики и
анализ их
влияния на
экономику
Казахстана;
- исследование
проблем глоба-
лизации и ее
влияние на
Казахстан;
- мониторинг
социально-
экономической
ситуации в республике и
др.
2. Организация
и проведение
тематических
конференций,
встреч, круглых
столов,
брифингов с
международными,
общественными и
политическими
организациями,
а также пресс-
конференций со
средствами
массовой
информации.
Целесообраз-
ность данного
направления
деятельности
связана с
необходимостью
постоянного
изучения,
исследования,
обсуждения
актуальных
проблем
обеспечения
безопасности
с участием
международных
экспертов для
выработки общих
подходов по
созданию
устойчивой
системы
национальной
региональной
безопасности.
3. Обеспечение
реализации
контактов с
научно-исследо-
вательскими
международными
центрами и
организациями
для пропаганды
и поддержания
положительного
имиджа
Республики
Казахстан и ее
политического
лидера как
внутри страны,
так и за
рубежом.
4. Приобретение
основных
средств
согласно
перечню
утвержденного
приказом
руководителя.

В течение года

Казах-
станский
институт
стратеги-
ческих
исследо-
ваний при
Президенте
Республики
Казахстан

 
       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы:  Прямой результат:
- проведение порядка 4-х крупных международных конференций по следующим темам:
"Современное состояние финансовой системы Республики Казахстан в условиях глобализации", "Новые реалии региональной безопасности в Центральной Азии: проблемы современной геополитической ситуации и подходы к их решению", "Особенности политического транзита центральноазиатских государств", "Современные проблемы безопасности и приоритеты межгосударственного сотрудничества в Каспийском регионе";
- проведение 4-х социологических исследований по следующим темам: "Состояние и перспективы развития этнополитических процессов в Республике Казахстан", "Современное состояние развития малого и среднего бизнеса в регионах Республики Казахстан", "Основные направления политической модернизации Республики Казахстан", "Состояние и перспективы развития межконфессиональных отношений в Республике Казахстан";
- публикация проводимых исследований в форме аналитических докладов, научных статей и монографий, в частности 4 сборников материалов конференций, 6 монографий (1 - вопросы внутренней политики, 3 - вопросы внешней политики, 2 - вопросы экономической политики), которые будут отражать актуальные проблемы развития Казахстана;
- выпуск четырех периодических изданий: "Казахстан - Спектр" (публикация материалов научного характера - 4 номера), "ANALYTIC (публикация аналитических материалов прикладного характера, выходящих за рамки сугубо научного исследования - 6 номеров), "Central Asia's Affairs" (единственное аналитическое издание в Центральной Азии, выходящее на английском языке, которое дает возможность наладить прямой диалог между экспертами ведущих мировых аналитических центров - 4 номера), "Когам жане Дауiр" (посвященный актуальным вопросам международных отношений и региональной безопасности, внутриполитическим и экономическим вопросам развития Казахстана, историко-философским и культурным проблемам современности - 4 номера);
- приобретение для просмотра проводимых конференций и круглых столов 4 телевизоров;
- приобретение для оснащения кабинетов и улучшения условий труда работников КИСИ компьютеров 5 штук, ноутбуков 3 штуки, 1 лестницы-стремянки.

Конечный результат:
обеспечение устойчивого и безопасного развития Республики Казахстан путем прогнозирования внешнеполитического курса зарубежных государств, военно-стратегической ситуации в мире, экономической, социальной, этнодемографической и общественно-политической ситуации в Республике Казахстан и тенденции ее развития.

Финансово-экономический результат:
- средняя годовая стоимость одной полиграфической услуги по изданию журналов и монографий 226,67 тыс. тенге;
- средняя стоимость одного социологического исследования 1 250,0 тыс. тенге;
- средняя стоимость одной международной конференции 183,5 тыс. тенге;
- соотношение стоимости международных конференций на одного участника 1,0 тыс. тенге.

Своевременность и качество:
- 100 процентно качественная и своевременная организация выполнения мероприятий по предусмотренному плану на соответствующий период, а также проведение внеплановых мероприятий, исследований в зависимости от развития ситуации в стране.

ПРИЛОЖЕНИЕ 3        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 15 декабря 2006 года N 1220

101  Администрация Президента Республики Казахстан
           Администратор бюджетной программы

 
ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
003 "Обеспечение сохранности архивного фонда,
печатных изданий и их специальное использование"
на 2007 год

       1. Стоимость:  109722 тысячи тенге (сто девять миллионов семьсот двадцать две тысячи тенге).
       2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:  Закон  Республики Казахстан от 22 декабря 1998 года "О Национальном архивном фонде и архивах";  Указ  Президента Республики Казахстан от 14 января 1994 года N 1502 "О создании Архива Президента Республики Казахстан";  Распоряжение  Президента Республики Казахстан от 15 июня 1999 года N 52 "Об утверждении Положения об Архиве Президента Республики Казахстан".
       3. Источники финансирования бюджетной программы:  средства республиканского бюджета.
       4. Цель бюджетной программы:  улучшение постоянного государственного хранения документов Национального архивного фонда Республики Казахстан на всех видах носителей информации.
       5. Задачи бюджетной   программы:
- обеспечение постоянного государственного хранения, сохранности и государственного учета документов, образующихся в деятельности Администрации Президента Республики Казахстан и других документов, хранящихся в Архиве, государственного контроля за документами, находящимися на временном ведомственном хранении в учреждениях;
- комплектование Архива документами Администрации Президента Республики Казахстан и других государственных учреждений;
- разработка и развитие научно-справочного аппарата к архивным фондам;
- организация всестороннего использования и научная публикация архивных документов;
- участие в организации управления документацией и контроль за ее состоянием;
- соблюдение режима секретности в работе с документами, содержащими государственные секреты.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:

N
п/п

Код
про-
грам-
мы

Код
под-
про-
грам-
мы

Наименова-
ние про-
граммы
(под-
программы)

Мероприятия по
реализации
программы
(подпрограмм)

Сроки
реали-
зации

Ответ-
ственные
исполни-
тели

1

2

3

4

5

6

7

1

003

 

Обеспечение
сохранности
архивного
фонда,
печатных
изданий и
их специ-
альное
использо-
вание

1) Проведение
экспертизы
ценностей
документов и
принятие дел на
государственное
хранение с
целью
расширения
источнико-
ведческой
документальной
базы для иссле-
дователей в
изучении
новейшей
истории
Казахстана.
2) Для
улучшения
обеспечения
сохранности
документов
Национального
архивного
фонда:
- проведение
микрофото-
копирования для
создания
страхового
фонда копий
особо ценных
документов;
- подшивка и
переплет дел,
реставрирование
листов
документов,
восстановление
компьютерной
графикой листов
слабоконт-
растных текстов
документов;
- проведение
оцифровки
кадров
микрофильмов и
бумажных
документов.
3) Для
обеспечения
информационных
потребностей
граждан,
Администрации
Президента
Республики
Казахстан,
государственных
органов и
учреждений,
общественных
объединений:
- исполнение
тематических и
социально-
правовых
запросов;
- выдача
исследователям
в читальный
зал необходимых
документов.
4) Для
улучшения
поиска архивной
информации:
- проведение
внедрения
архивных
технологий
"Электронный
архив" и
"Электронный
документо-
оборот";
- проведение
усовершенство-
вания каталога
и научно-
справочного
аппарата к
архивным
фондам.
5) Для
популяризации
историко-
архивного
наследия и
введения в
научный оборот нового фактоло-
гического
материала
подготовка
статей и
научных
публикаций,
историко-
документальных выставок.
6) Для
обеспечения
контроля
проведения
проверок
состояния
документиро-
вания и
ведомственного 
хранения
архивов в
учреждениях-
источниках
комплектования
Архива.
7) Приобретение
основных
средств
согласно
перечню утверж-
денного
приказом
руководителя.

В течение года

Архив
Президента
Республики
Казахстан

       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы:
Прямой результат:
- принятие на государственное хранение 3,7 тыс. дел управленческой документации госучреждений, документов личного происхождения государственных, политических и общественных деятелей;
- проведение микрофотокопирования 938 единиц хранения и изготовление 125,3 тыс. кадров страхового фонда копий особо ценных документов, подшивка и переплет 4 тыс. дел, реставрирование 140 тыс. листов документов, восстановление компьютерной графикой 2,5 тыс. листов слабоконтрастных текстов, проведение оцифровки 4 тыс. кадров микрофильмов и 3 тыс. листов бумажных документов для электронного архива;
- исполнение не менее 200 тематических и социально-правовых запросов учреждений и граждан, обеспечение требуемой информацией исследователей через читальный зал Архива;
- прогнозируется проведение усовершенствования 29,8 тыс. карточек каталога и научно-справочного аппарата 27,6 тыс. дел;
- предполагается подготовка 4 статей и научных публикаций в средствах массовой информации, проведение 4 историко-документальных выставок и 7 экскурсий с учащимися школ и высших учебных заведений;
- намечено проведение 7 проверок учреждений по вопросам состояния документирования и управления документацией, а также ведомственного хранения документов по исполнению требований  Закона  Республики Казахстан "О Национальном архивном фонде и архивах";
- для решения производственных задач предполагается приобрести 14 персональных компьютеров, 1 магнитофон, передвижные стеллажи в количестве 3 шт., 1 электрическую гильотину, 1 сабельный резак, 1 читальный аппарат для микрофильмов.

Конечный результат:
1. Предполагается рост на 0,6 процентов объема архивного фонда, который достигнет 659,3 тыс. единиц хранения. Прогнозируется выдать около 10 тыс. дел 130-150 исследователям для использования архивных документов в решении управленческих задач, в публикациях и научных трудах.
2. Прогнозируется увеличение на 1,7 процентов количество дел, прошедших микрофотокопирование, на 2,4 процентов увеличится объем страхового фонда, который будет составлять 6275,7 тыс. кадров. За счет восстановления слабоконтрастных текстов повысится уровень читабельности документов, которые ранее не были доступны исследователям, а также обеспечивается длительное хранение информации и ее безопасность.
3. Исполнение запросов госучреждений и граждан позволит обеспечить требования  Конституции  Республики Казахстан на право получения необходимой информации, а также ее использования в социально-экономических, политических, научных и культурных целях. Предполагается достичь 100 процентов исполнения запросов Администрации Президента Республики Казахстан и 80-85 процентов граждан получат копии документов для обеспечения их законных прав.
4. Произойдет дальнейшее повышение скорости и качества поиска информации на основе 5 автоматизированных баз данных и электронного архива.
5. Граждане Казахстан получат возможность ознакомиться с документами, освещающими слабо изученные исторические процессы и факты. 200 учащихся высших учебных заведений и средних школ посетят 4 историко-документальные выставки и прослушают 7 лекций. В средствах массовой информации будут опубликованы 4 статьи на исторические темы и подготовлен 1 сборник документов объемом 55 печатных листов.
6. Будет обеспечиваться государственный контроль за состоянием документирования в госучреждениях и временного хранения документов Национального архивного фонда в ведомственных архивах. Предполагается 100 процентное наличие в учреждениях нормативно-методических документов по делопроизводству, улучшение технического состояния архивов и передача на госхранение 3,7 тыс. дел.
7. Намечено достичь 100 процентов оснащения рабочих мест электронно-вычислительной техникой, автоматизировать поиск информационных ресурсов.

Финансово-экономический результат:
критерии эффективности будут определяться на основе средней стоимости хранения 1 дела - 13,12 тенге; переплета 1 дела - 246,47 тенге; реставрации 1 листа документа - 4,79 тенге; микрофотокопирования 1 листа документа и изготовления микрофиш - 806,96 тенге; восстановления 1 листа слабоконтрастного текста документа - 368,63 тенге.

Своевременность:
своевременность выполнения конкретных заданий и объемов работ определяется установленными сроками основных мероприятий.

Качество:
- определяется оценкой результатов работы (подготовка дел к государственному хранению, прием, тематико-экспозиционные планы выставок, лекций, экскурсий и т.д.) экспертно-проверочной комиссией Архива, отзывами исследователей об удовлетворении их потребностей в архивной информации;
- качество работ по созданию страхового фонда копий особо ценных документов определяется Технологическим регламентом изготовления микрофильмов, реставрацией, переплету и восстановлению слабоконтрастных текстов специальными инструкциями.

ПРИЛОЖЕНИЕ 4        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 15 декабря 2006 года N 1220

101  Администрация Президента Республики Казахстан
           Администратор бюджетной программы

 
ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
004 "Хранение историко-культурных ценностей"
на 2007 год

       1. Стоимость:  141097 тысяч тенге (сто сорок один миллион девяносто семь тысяч тенге).
       2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:  Конституционный Закон  Республики Казахстан от 20 июля 2000 года "О Первом Президенте Республики Казахстан";  Закон  Республики Казахстан от 2 июля 1992 года "Об охране и использовании историко-культурного наследия";  Закон  Республики Казахстан от 24 декабря 1996 года
"О культуре";  Указ  Президента Республики Казахстан от 28 августа 2004 года N 1431 "О создании Музея Первого Президента Республики Казахстан".
       3. Источники финансирования бюджетной программы:  средства республиканского бюджета
       4. Цель бюджетной программы:  повышение уровня культуры, исторического самосознания населения посредством показа документальных, исторических материалов, свидетельствующих о развитии современной истории Казахстана, института президентства и роли Первого Президента Республики Казахстан в становлении независимого Казахстана.
       5. Задачи бюджетной программы:  создание условий для культурологического и научно-методического процесса аккумуляции и изучения историко-культурной и социально-политической информации.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:

N п/п

Код
про-
грам-
мы

Код 
под-
про-
грам-
мы

Наимено-
вание
программы
(под-
программы)

Мероприятия по
реализации
программы 
(подпрограмм)

Сроки
реали-
зации

Ответ-
ственные
испол-
нители

1

2

3

4

5

6

7

1

004

     

Хранение
историко-
культурных
ценностей

Культурологи-
ческое и
научно-
методическое
обеспечение
процесса
аккумуляции и
изучение
историко-
культурной и
социально-
политической
информации на
основе
комплексного
сбора, система-
тизации,
хранения,
исследования и
популяризации
материалов,
касающихся
жизни,
государственной
и общественной
деятельности
Первого
Президента
Республики
Казахстан в
Музее Первого
Президента
Республики
Казахстан.
Приобретение
основных
средств.
Приобретение
нематериальных
активов.

В течение года

Музей
Первого
Президента
Республики
Казахстан

       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы:
Прямой результат:
- посещение музея в количестве не менее 50000 человек;
- количество иностранных посетителей составит не менее 600 человек;
- количество школьников составит не менее 23000 детей;
- проведение 1 (одной) научно-исследовательской конференции;
- проведение не менее 1600 экскурсий посетителям музея;
- приобретение маршрутизатора 1 шт., брошюровщика 1 шт., оборудования для создания электронного архива, музейных экспонатов не менее 4-х штук, переплетного аппарата 1 шт., универсального сканера 1 шт., универсальной ручной каретки 1 шт., комплекта объективов 1 шт., объектив для фотоаппарата 1 шт., модуля сканирования 1 шт., контролера для соединения с компьютером 1 шт.;
- приобретение лицензионного программного обеспечения:
автоматизированной музейной информационной системы по мероприятиям;
программного обеспечения управления сканером и обработки изображения;
- приобретение услуг по изготовлению музейного оборудования в количестве 54 шт.

Конечный результат: проведение культурно-образовательной и научно-исследовательской деятельности на основе комплектации, учета и хранения, изучения и популяризации развития современной истории Казахстана.

Финансово-экономический результат: средняя стоимость хранения одного музейного экспоната 2020 тенге.

Своевременность: выполнение мероприятий по предусмотренному графику на соответствующий период.

Качество: повышение культурного, духовного уровня населения республики и ознакомление мировой общественности с развитием современной истории Казахстана, института президенства и роли Первого Президента Республики Казахстан в становлении независимого Казахстана на базе музейной коллекции.
       Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 20 ноября 2007 г. N  1108 .