Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджет кодексiне сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
1. Мыналардың:
65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72-қосымшаларға сәйкес Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінiң;
2. Осы қаулы 2006 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізiледi.
Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
65-ҚОСЫМША
204 - Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлігі
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Сыртқы саяси қызметтi қамтамасыз ету"
деген 001 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
9928488 мың теңге (тоғыз миллиард тоғыз жүз жиырма сегіз миллион төрт жүз сексен сегіз мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегi "Қазақстан Республикасындағы тiл туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі "Мемлекеттік қызмет туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 7 наурыздағы "Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметi туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 16 мамырдағы "Мемлекеттік сатып алу туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасы Президентiнің 1999 жылғы 16 шілдедегi "Қазақстан Республикасының Мемлекеттік протоколын бекіту туралы" N 173
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2004 жылғы 4 ақпандағы "Қазақстан Республикасының Дипломатиялық және оған теңестiрiлген өкiлдігі туралы ережені бекіту туралы" N 1287
Жарлығы
, Шет елдердегi дипломатиялық қызмет персоналының еңбек шарттарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2006 жылғы 6 қаңтардағы N 23
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1995 жылғы 21 қарашадағы "Үкiметтік және дипломатиялық хат-хабарларды жеткізу туралы" N 1581 қаулысы, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1996 жылғы 19 қыркүйектегi "Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгiнiң шетелдегi мекемелерiнің жылжымайтын мүлікті сатып алуының және жалдауының, үй-жайлар мен ғимараттардың күрделi құрылысын салу және жөндеу туралы" N 1144
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 1996 жылғы 3 қазандағы "Қызмет телефондары мен мемлекеттік органдардың аппаратын орналастыруға арналған алаң нормалары туралы" N 1217
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінің 1997 жылғы 27 мамырдағы Қазақстан Республикасының Бельгия Корольдiгіндегi Елшiлiгiн орналастыру үшін Қазақстан Республикасының меншiгiне Брюссельде ғимарат сатып алу туралы" N 893
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы 9 қазандағы "Қазақстан Республикасының меншігіне Вашингтонда (Колумбия округі, АҚШ) жылжымайтын мүлiк объектiлерiн сатып алу туралы" N 1431а қаулысы, Қазақстан Республикасы Үкiметінiң 1998 жылы 2 қарашадағы "Бюджет қаражатынан қаржыландырылатын ұйымдар бойынша электр энергиясын, жылуды, ыстық және суық суды және басқа да коммуналдық қызмет көрсетулердi тұтынудың нормативтерi туралы" N 1118
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 1999 жылғы 27 мамырдағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдарына көлiк қызметін көрсету үшiн қызметтiк жеңiл автомобильдердi пайдалануды ретке келтіру туралы" N 663
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2000 жылғы 28 қаңтардағы "Шетел азаматтарының Қазақстан Республикасында болуын құқықтық реттеудің жекелеген мәселелерi" N 136
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінiң 2000 жылғы 24 ақпандағы "Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттiк мекемелерге қызмет көрсетуге арналған арнайы көлiк құралдарын пайдалануды реттеу туралы" N 288
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2000 жылғы 9 тамыздағы "Қазақстан Республикасының меншігiне Лондон қаласында ғимарат сатып алу туралы" N 1222-73қ қаулысы, Қазақстан Республикасы Үкiметінің 2000 жылғы 22 қыркүйектегi "Мемлекеттiк бюджеттің есебiнен ұсталатын мемлекеттiк мекемелер қызметкерлерiнiң, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Парламентi депутаттарының Қазақстан Республикасының шегіндегi қызметтiк iссапарлары туралы ереженi бекiту туралы" N 1428
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінің 2003 жылғы 11 ақпандағы "Республикалық және жергiлiктi бюджеттердің қаражаты есебiнен шетелдік іссапарларға арналған валюталық қаражатты жұмсауды ретке келтiру жөнiндегi шаралар туралы" өзгерiстер мен толықтырулар енгізiлген N 148
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінің 2004 жылғы 28 қазандағы "Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгiнің мәселелерi" N 1118
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінiң 2004 жылғы 27 желтоқсандағы "Қазақстан Республикасы дипломатиялық қызметiнің қызметкерлерiне дипломатиялық дәрежесi және мемлекеттік құпияларды құрайтын мәлiметтермен жұмыс істегенi үшін төленетін ақшалай төлемдердің мөлшерi туралы" N 1406
қаулысы
.
Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: Қазақстан Республикасының халықаралық беделiн нығайту, халықаралық бейбітшілікті, ғаламдық және өңiрлiк қауiпсiздiкті қамтамасыз ету.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
: әлемдегi саяси және әлеуметтiк-экономикалық жағдайға, шет мемлекеттердің сыртқы және iшкi саясатына, халықаралық ұйымдардың қызметте талдау жасау және орталық мемлекеттік органдарды қажетті ақпаратпен қамтамасыз ету, Қазақстан Республикасының халықаралық қауымдастық мүшесi ретiнде жаһандық және өңiрлік проблемаларды шешудегi рөлiн арттыруға жәрдемдесу, Қазақстан Республикасының халықаралық саясатының стратегиясын iске асыру, Қазақстан Республикасы қатысушы болып табылатын халықаралық шарттардың орындалуын жалпы қадағалау мен бақылауды жүзеге асыру, Қазақстан Республикасының сыртқы саяси бағытын және Қазақстан Республикасы Президентінің халықаралық бастамаларын iске асыру, Қазақстан Республикасының әлеуметтiк және экономикалық салаларын дамытуда дүниежүзiлік қауымдастықпен ынтымақтастықта Қазақстан Республикасының сыртқы экономикалық бағытын жүзеге асыруға жәрдемдерiнің қызметтік мiндеттерiн тиiмдi орындау және кәсiби шеберлікті жетiлдiру үшін қойылатын бiлiктiлiк талаптарына сәйкес бiлiм беру бағдарламалары бойынша теориялық және практикалық бiлімдi, iскерлiк пен дағдыларды жаңғырту, Америка Құрама Штаттарында (Вашингтон қаласы), Ұлыбритания және Солтүстiк Ирландия Құрама Корольдiгiнде (Лондон қаласы) және Бельгия Корольдігінде (Брюссель қаласы) Қазақстан Республикасының меншігiне жылжымайтын мүлiк сатып алу бойынша мiндеттемелердi орындау.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
001 |
|
Сыртқы
|
|
|
|
2 |
|
001 |
Орталық
|
1. Қазақстан Респуб-
|
жыл
|
Қазақстан
|
3 |
|
007 |
Мемле-
|
Мемлекеттік
|
жыл
|
Қазақстан
|
4 |
|
009 |
Мемле-
|
1. Қазақстан
|
жыл
|
Қазақстан
|
5 |
|
017 |
Ақпарат-
|
1. Есептегіш
|
жыл
|
Қазақстан
|
6 |
|
100 |
Органдар-
|
Қазақстан Республикасының
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер:
Тiкелей нәтижесi: Қазақстан Республикасының халықаралық қатынастар саласындағы заңдарын жетiлдiру, оны Қазақстан Республикасының халықаралық құқықтық міндеттемелерiне сай келтіру, дипломатиялық қызмет жүйесi инфрақұрылымының жұмыс iстеуi және оны ұстау, консулдық iс-әрекеттердің орындалуы, Қазақстан Республикасының оң имиджiн ілгерілетуге бағытталған ақпараттық-насихаттық қызмет жөнiндегi іс-шараларды жүргізу (Қазақстан Республикасының экономикалық, әлеуметтік және саяси жаңғырту мәселелері, шетелдiк бұқаралық ақпарат құралдарында конституциялық құрылыстың қазақстандық тәжiрибесiн насихаттау бойынша имидждік материалдарды орналастыру, шет елдердегi Қазақстан Республикасы елшiліктерінің Web-сайттарында арнайы беттер ашу, ішкі және сыртқы саясаттың өзектi мәселелерi бойынша халықаралық конференциялар мен семинарлар өткiзу, шет елдерде тарату үшін мемлекеттік, орыс және ағылшын тiлдерiнде таралымы 12000 мың дана болатын 4 журналдан кем емес халықаралық тақырыптар бойынша мерзiмдік басылымдар шығару, Қазақстан Республикасының iшкi және сыртқы саясат саласындағы жетiстiктерiне арналған имидждiк сипаттағы монографиялық зерттеулердi талдау журналдарын, фотоальбомдарды, кітаптарды шығару, оларды Қазақстан Республикасының шет елдердегi мекемелерiне тарату - 80 басылым, Қазақстан Республикасының экономикасы, тарихы және мәдениетi туралы видеокассеталарды, компакт-дискiлердi шет тiлдерде шығару және шет мемлекеттерге тарату.
Министрліктің орталық аппаратына және Қазақстан Республикасының шетелдегi мекемелерiн материалдық-техникалық жарақтандыру.
Орталық аппарат үшін (автокөлiк - 2 бiрлік, ҚР СIМ ғимаратына кеңсе қондырғылары - 108 бiрлік, ҚР СIМ ғимаратына АТС резервi желiсi -
1 жиынтық, компьютерлік техника - 80 бiрлiк, активтi желiлік жабдықтар - 136 бiрлік, лицензияланған бағдарлама өнiмiн сатып алу - 321 лицензия және т.б.) және шетелдегi мекемелер үшін (автокөлiк - 63 бiрлiк, үй жиһаздары - 159 жиынтық, кеңсе жиһаздары - 185 жиынтық, компьютерлік техника - 142 бiрлiк және т.б.) негізгi құралдар сатып алу.
40 адамның кәсiби біліктілік деңгейiн көтеру, 100 адамның мемлекеттiк тiлдi оқып үйренуi, 40 адамның ағылшын тiлдi оқып үйренуi.
Түпкi нәтижесi:
Шетелге шығатын Қазақстан Республикасы азаматтарының қауiпсiздігін, олардың шетелдер аумақтары бойынша кедергiсіз жүрiп тұрып, құқықтары мен бостандықтарын қорғауды қамтамасыз ету, Қазақстан Республикасының шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен сауда-экономикалық, қаржы, ғылыми және ғылыми-техникалық, мәдени, сондай-ақ өзге де байланыстарын дамыту мен кеңейту.
Министрлiк штатының 12,5 пайызын дипломатия саласында мамандық жетілдіруді, министрлiк штатының 31,2 пайызын мемлекеттік тiлге оқытуды, министрлiк штатының 12,5 пайызын ағылшын тiлiн оқытуды қамтамасыз ету бюджеттік бағдарламаны iске асыру болып табылады.
Қаржы-экономикалық тиiмдiлiгi:
Дипломатиялық қызмет персоналы бiр бiрлiгiн ұстаудың жылдық шығыстарының 10046,5 мың теңге (орталық аппарат - 3761,9 мың теңге, шетелдегi мекемелер - 13655,4 мың теңге) көлемiндегi шектi сомамен белгiленедi.
Бiр қызметкердiң мамандығын жетiлдiрудің орташа құны 11,3 мың теңге, бiр қызметкердi мемлекеттiк тiлге оқыту құны 9,35 мың теңге, бiр қызметкердi ағылшын тiлiне үйрету құны 10,0 мың теңге.
Мерзiмдi уақыты:
Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгінің және шет елдердегi мекемелерінің төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарының орындалуы, мемлекеттік сатып алулар жоспарының орындалуымен, конкурстық рәсiмдердің уақтылы өтуiмен және тауарларды, атқарылатын жұмыстар мен көрсетілетiн қызметтердi мемлекеттік сатып алулар жөнiндегi жасалған шарттар бойынша мiндеттемелердің орындалуы.
Бiлiктілікті арттыруға, мемлекеттік және ағылшын тiлдерiн оқытуға жасалған шарттарға сәйкес қол жеткiзіледі.
Сапасы:
Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлігiмен жүзеге асырылатын консулдық әрекеттердi жеке және заңды тұлғалардың толық қанағаттануы.
Қазiргi заманғы экономикалық жағдайларға сәйкес, мемлекеттік кәсiби қызмет талаптарына сай мемлекеттiк қызметшілердің кәсiби деңгейiн көтеру. Мемлекеттiк тiлдi оқыту курстарынан өткеннен кейiн мемлекеттiк тiлде iс жүргiзуге көшкен мемлекеттік қызметшiлер үлесi - 65%; ағылшын тiлiн оқыту курстарынан өткеннен кейін ағылшын тiлiндегi құжаттармен жұмыс iстейтiн мемлекеттік қызметшілер үлесi - 70%; бiлiктілiгiн арттыру курстарын өткеннен кейiн жоғары лауазымдарға тағайындаған мемлекеттiк қызметшілер үлесi - 25%.
Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
66-ҚОСЫМША
204 - Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлігі
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Халықаралық ұйымдарға және басқа да халықаралық органдарға қатысу"
деген 002 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
1618035 мың теңге (бiр миллиард алты жүз он сегiз миллион отыз бес мың теңге).
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 26 маусымдағы "Еңбекшілердің жұмыс орындарындағы ауаның ластануы, шу мен тербелiс салдарынан болатын кәсiби қауіптерден қорғау туралы" Халықаралық еңбек ұйымының (ХЕҰ) 1977 жылғы N 148 Конвенциясын бекiту туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 7 шілдедегi "Бiрiккен Ұлттар Ұйымының Шөлейттенуге қарсы күрес жөніндегi конвенциясын бекіту туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 30 қазандағы "Қазақстан Республикасының озон қабатын қорғау жөнiндегi Вена конвенциясына қосылуы туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 31 қазандағы "Қазақстан Республикасының Халықаралық азаматтық қорғаныс ұйымының Жарғысына қосылуы туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 29 маусымдағы "Экономикалық Ынтымақтастық Ұйымының (ЭЫҰ), мүше-елдер өкiлдерiнің және халықаралық қызметкерлердің заңдық мәртебесi туралы келiсiмдi бекiту туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 6 сәуiрдегi "Қазақстан Республикасының Құрып кету қаупi төнген жабайы фауна мен флора түрлерiмен халықаралық сауда туралы конвенцияға қосылуы туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 24 маусымдағы "Химиялық қаруды жасауға, өндiруге, жинақтауға және қолдануға тыйым салу және оны жою туралы конвенцияны бекіту туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 23 қазандағы "Қазақстан Республикасының Ауаның алыс қашықтықта шекарааралық ластануы туралы конвенцияға қосылуы туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 23 қазандағы "Қазақстан Республикасының Өнеркәсiптiк авариялардың шекарааралық әсерi туралы конвенцияға қосылуы туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 23 қазандағы "Ақпаратқа қол жеткiзу, қоршаған ортаға қатысты мәселелер бойынша шешiмдер қабылдау процесiне жұртшылықтың қатысуы және сот әдiлдiгiне қол жеткiзу туралы конвенцияны бекіту туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 10 сәуiрдегi "Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Бiрiккен Ұлттар Ұйымы Балалар қорының арасындағы ынтымақтастық туралы негізгi келісiмдi бекіту туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 7 мамырдағы "Лондонда 1990 жылы 27-29 маусымда жасалған Озон қабатын бүлдiретiн заттар жөнiндегi Монреаль хаттамасына Түзетуге Қазақстан Республикасының қосылуы туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 14 желтоқсандағы "Ядролық сынақтарға жан-жақты тыйым салу туралы шартты бекіту туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 18 наурыздағы "Дүниежүзiлiк пошта одағының Жарғысына Бесiншi қосымша хаттаманы бекiту туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 10 ақпандағы "Қауіпті қалдықтарды трансшекаралық тасымалдауды және оларды аулаққа шығаруды бақылау туралы Базель конвенциясына Қазақстан Республикасының қосылуы туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 30 мамырдағы "Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасы Президентiнің 1995 жылғы 4 мамырдағы "Климаттың өзгеруi жөніндегi Бiрiккен Ұлттар Ұйымының негіздемелiк Конвенциясын бекіту туралы"
N 2260
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Президентiнің 1995 жылғы 19 маусымдағы "Қазақстан Республикасы мен Атом энергиясы жөніндегі халықаралық агенттік арасындағы Ядролық қаруды таратпау туралы шартқа байланысты кепiлдiктердi қолдану туралы келiсiмдi бекіту туралы" N 2344
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылғы 18 қазандағы "Энергетикалық Хартияға Шартты және Энергетикалық тиiмдiлiк мәселелерi мен экологиялық аспектілер жөніндегі Энергетикалық Хартияға Хаттаманы бекiту туралы" N 2537
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Президентінің 1999 жылғы 12 наурыздағы "Бiрiккен Ұлттар Ұйымының Климаттың өзгеруi туралы негiздемелiк конвенциясының Киото хаттамасына Қазақстан Республикасының қол қоюы туралы" N 84
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2002 жылғы 15 қарашадағы "Қазақстан Республикасының Көші-қон жөнiндегi халықаралық ұйымға мүше болуы туралы" N 973
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 30 қазандағы "Каспий теңізінің теңiз ортасын қорғау жөніндегі негiздемелік конвенцияны бекіту туралы" N 1214
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Жоғары Кеңесінің 1992 жылғы 2 шілдедегi "Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияны бекiту туралы" N 1503-ХII қаулысы, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1993 жылғы 13 сәуiрдегi "Дүниежүзілік Метеорологиялық ұйымы конвенциясына қосылу туралы" N 296
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1993 жылғы 20 шілдедегi "Қазақстан Республикасының Халықаралық қылмыстық полиция ұйымына (ИНТЕРПОЛ) кiруiне байланысты іс-шаралар туралы" N 629
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1994 жылғы 4 наурыздағы "Қазақстан Республикасының Халықаралық теңіз ұйымы (ХТҰ) аясында қабылданған халықаралық конвенцияларға және ХТҰ туралы конвенцияға қосылуы туралы" N 244
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1994 жылғы 25 наурыздағы "Халықаралық эпизоотикалық бюроға кiру туралы (ХЭБҚ)" N 26-15/2164 қаулысы, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1994 жылғы 19 сәуiрдегi "Метрология және стандарттау жөнiндегi халықаралық ұйымға кiру туралы" N 26-22/4748 қаулысы, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1994 жылғы 13 мамырдағы "Қазақстан Республикасының халықаралық азаматтық авиациясы ұйымы (ИКАО) аясында қабылданған халықаралық конвенцияларға қосылу туралы" N 506
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1994 жылғы 19 тамыздағы "Қазақстан Республикасының биологиялық әралуандылық туралы конвенцияны мақұлдау және онда көзделген міндеттемелерiн орындауды ұйымдастыру туралы" N 918
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Жоғары Кеңесінің 1995 жылғы 20 ақпандағы "Қазақстан Республикасы атынан табиғи ортаға әсер ететiн әскери немесе кез келген өзге де дұшпандық ниетте құралдар пайдалануға тыйым салу туралы Конвенцияға қосылу туралы" N 30I-ІІІ қаулысы, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1995 жылғы 24 мамырдағы "ТЮРКСОЙ-дың құрылымы және жұмыс iстеу принциптерi туралы шартты бекіту туралы" N 737
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1995 жылғы 7 қыркүйектегi "Орталық-Азиялық Зерттеулер Халықаралық институтына кiру туралы" N 13253 қаулысы, Қазақстан Республикасы Yкiметінің 2001 жылғы 8 қарашадағы "Қазақстан Республикасының Еуразиялық экономикалық қоғамдастық жанындағы Тұрақты өкiлi мен оның аппаратын қаржыландыру және материалдық-техникалық қамтамасыз ету мәселелерi" N 1418
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Yкiметінің 2002 жылғы 11 желтоқсандағы "Б.С. Сәрсеков туралы" N 1302 қаулысы, Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2004 жылғы 29 маусымдағы "Е.Х Қазыханов туралы" N 608
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінiң 2005 жылғы 23 наурыздағы "Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Экономикалық Кеңесi жанындағы Экономикалық мәселелер жөнiндегi комиссиядағы Қазақстан Республикасы Өкiлетті өкiлінің қызметiн қаржыландыру мәселелерi" N 257
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнің 1993 жылғы 14 қазандағы "Дүниежүзілік туристтiк ұйымға кiру туралы" шешiмi, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнің 1994 жылғы 3 мамырдағы "Еуропалық Экономикалық Комиссияға кiру туралы" N 6234 шешімi, 1991 жылғы 17 желтоқсандағы Байланыс саласындағы аймақтық достастық құру туралы келiсiм, 1991 жылғы 20 желтоқсандағы Азаматтық авиация және әуе кеңiстiгiн пайдалану туралы
келiсiм
, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының 1992 жылғы 13 наурыздағы "Стандарттау, метрология және сертификаттау саласындағы келісiлген саясатты өткізу туралы" келісiмi, Қазақстан Республикасының Үкiметi мен БҰҰ арасындағы қатынастар туралы 1992 жылғы 19 тамыздағы келiсiм, Қазақстан Республикасының Үкiметi мен БҰҰ Даму бағдарламасы арасындағы 1996 жылғы 24 қыркүйектегі келісім, 1998 жылғы 8 қыркүйектегi Еуропа - Кавказ - Азия дәлiзiн дамыту жөнiндегi халықаралық көлiк туралы негiзгi көп жақты келiсiм, Орталық/Шығыс Еуропа және Еуразия энергетикасын реттеу органдарының Аймақтық Қауымдастығымен 2001 жылғы 15 наурыздағы "Энергетика саласындағы өзара iс-қимыл туралы" келiсiмі, 2003 жылғы 29 мамырдағы Шанхай Ынтымақтастық Ұйымының бюджетiн қалыптастыру мен орындау тәртiбi туралы келiсiм, 2003 жылғы 19 қыркүйектегi Бiрыңғай экономикалық кеңiстiкті қалыптастыру туралы келiсiм, Табиғи апаттарды азайту жөнiндегi Азиялық орталыққа кiру туралы шешім (АSDR), Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының 1991 жылғы 21 желтоқсандағы "Бiрiккен Ұлттар Ұйымына мүшелiк туралы" шешімi, ТМД Мемлекет Басшылары Кеңесінің 1993 жылғы 2 наурыздағы "Мұнай және газ жөнiндегi Мемлекетаралық Кеңесiн құру туралы" шешімі, ТМД Мемлекет Басшылары Кеңесiнiң 1993 жылғы 9 қыркүйектегi "Химия және мұнайхимия саласындағы ынтымақтастық туралы" шешімі, Ислам Конференциясы Ұйымының 1995 жылғы 12 желтоқсандағы шешiмi, Дүниежүзiлік Сауда Ұйымының жыл сайынғы сессиясының 1996 жылғы 26 қаңтардағы "Қазақстан Республикасына бақылаушы мәртебесiн беру туралы" шешімі, ТМД Үкiмет Басшылары Кеңесiнiң 1996 жылғы 12 сәуiрдегi "ТМД Үкiметаралық статистикалық комитетi туралы ереже туралы" шешімі, Халықаралық техникалық комитеттің жыл сайынғы сессиясының 1996 жылғы 24 желтоқсандағы "Өрттердің алдын алу және сөндiру жөнiндегi (МТКПТП-СТIF)" шешімi, Орталық Азия Мемлекеттерi Басшыларының 1997 жылғы 28 ақпандағы "Халықаралық Аралды құтқару қорының қаражатын қалыптастыру туралы" шешімі, ИКҰ-ға мүше елдердің жыл сайынғы сессиясының 1997 жылғы 12 наурыздағы "ИКҰ жанындағы Статистика, экономика және әлеуметтік зерттеулер мен даярлау жөніндегі орталыққа кiру туралы" шешімі, ИКҰ-ға мүше елдердің жыл сайынғы сессиясының 1997 жылғы 12 наурыздағы "ИКҰ жанындағы Ислам технологиялық институтына кiру туралы" шешімі, ИКҰ-ға мүше елдердің жыл сайынғы сессиясының 1997 жылғы 12 наурыздағы "ИКҰ жанындағы сауда дамыту жөніндегі Ислам орталығына кiру туралы" шешімі, 1998 жылғы 17 сәуiрдегi Халықаралық көрмелер бюросы (ХКБ) Атқару комитетінің шешiмi, 1998 жылғы 5 тамыздағы Мәдени меншiктi зерттеу, сақтау және қалпына келтіру жөніндегі Халықаралық институттың жыл сайынғы жиналысының шешiмi (IССRОМ), Мемлекетаралық ТМД Экономикалық одағының экономикалық комитетінің 1998 жылғы 11 қыркүйектегi "Жолшылар одағына ТМД мемлекетаралық органы мәртебесiн беру туралы" шешімi, ИКҰ-ға мүше елдердің Бас Конференциясының 1999 жылғы 17 маусымдағы "ИКҰ-ға мүше елдердің Парламенттiк Одағына кiру туралы" шешiмi, ТМД Мемлекеттерi Басшылары Кеңесінің 2000 жылғы 25 қаңтардағы "ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің Бас прокурорларының Үйлестіру Кеңесi туралы" шешімi, БАҚ байланыс әкiмшiлiк басшылары Кеңесінің 2000 жылғы 29 маусымдағы "Байланыс саласының аймақтық қауымдастығының қаржысы туралы ереже туралы" N 2315 шешімi, ТМД Үкiметтерi Басшылары Кеңесiнiң 2001 жылғы 18 мамырдағы "ТМД-ға қатысушы мемлекеттердiң көліктік үйлестіруші кеңесiн құру туралы" шешімі, Азиядағы өзара iс-қимыл және сенiм шаралары жөнiндегi кеңес Хатшылығының (АӨСШК) Конститутивтiк (Жарғылық) құжаты - Қазақстан Республикасының Президентi Н.Ә. Назарбаев пен АӨСШК-ге мүше мемлекеттердiң мемлекет және үкiмет басшылары 2002 жылғы 4 маусымда қол қойған Алматы актiсi, Қазақстан Республикасының 1993 жылғы 5 ақпандағы Дүниежүзiлiк зияткерлiк меншiк ұйымына кiру жөнiндегi декларациясы, Қазақстан Республикасының 1993 жылғы 5 ақпандағы "Өнеркәсiптiк меншік саласындағы халықаралық шарттар туралы" декларациясы, 2001 жылғы 15 маусымдағы "Шанхай Ынтымақтастық Ұйымын" құру туралы декларациясы, 1991 жылғы 21 желтоқсандағы "Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығын құру туралы" Алматы Декларациясы, 1992 жылғы 12 қаңтардағы ОБСЕ Парламент Ассамблеясы Секретариатының хабарламасы, Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрінің 1996 жылғы 11 ақпандағы Ислам Ұйымы Конференциясынан (ИҰК) хабарламасы, 1996 жылғы 4 маусымдағы "Қазақстан Республикасының Халықаралық еңбек ұйымына мүше болуы туралы (ХЕҰ)" хабарлама, Бiрiккен Ұлттар Ұйымының Бас хатшысының 1997 жылғы 1 қаңтардағы "Бiрiккен Ұлттар Ұйымының Өнеркәсiптi дамыту бойынша" хабарламасы, Жоғарғы аудиторлар мекемесінің Халықаралық ұйымы Бас директорының (INTOSAI) 1997 жылғы 2 сәуiрдегi "Қазақстан Республикасының мүшелiгi туралы" хабарламасы, Жоғарғы аудиторлар мекемесінің Азиялық ұйымы Бас директорының (ASOSAI) 1997 жылғы 27 маусымдағы "Қазақстан Республикасының мүшелiгi туралы" хабарламасы, Орталық Азия Халықаралық институты Директоратының (МИЦАИ) 1998 жылғы 19 ақпандағы "Қазақстан Республикасының мүшелiгi туралы" хабарламасы, Көшпендi өркениеттi зерттеу жөніндегі Халықаралық институт директорының (МИИКЦ) 1998 жылғы 12 тамыздағы хабарламасы, БҰҰ-ның Бас Ассамблеясы 46-шы сессиясының 1992 жылғы 2 наурыздағы "Қазақстан Республикасының Бiрiккен Ұлттар Ұйымына мүшелiгiн растау туралы" қарары, БҰҰ-ның 46-шы сессиясының 1992 жылғы 2 наурыздағы "БҰҰ-ның Азық-түлiк және ауыл шаруашылық ұйымдары туралы" қарары, БҰҰ-ның 46-шы сессиясының 1992 жылғы 2 наурыздағы "БҰҰ-ның тұрғын халықтар қоры туралы" қарары, БҰҰ-ның 46-шы сессиясының 1992 жылғы 2 наурыздағы "БҰҰ-ның балаларға жәрдем беру қоры туралы" қарары, 1994 жылғы 26 сәуiрдегi Табиғат және мәдени мұраларды қорғау жөніндегi конвенцияға қол қою, Табиғи апаттарды азайту жөнiндегi Азиялық орталықтың (АDRS) Бас конференциясының 1999 жылғы 14 ақпандағы Қазақстан Республикасының мүшелiгін растайтын қарары, Парламентаралық Ассамблея Кеңесінің 2002 жылғы 6 желтоқсандағы "Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің Парламентаралық Ассамблеясының қызметiн қаржыландыру туралы" N 43 қаулысы, ЮНЕСКО-ның 1992 жылғы 22 мамырдағы Қазақстан Республикасының ЮНЕСКО-ға мүшелiгiн растайтын нотасы, 2003 жылғы 28 сәуiрдегi "Ұжымдық қауiпсіздiк туралы шарт ұйымының Органдары жөнiндегi ережелер туралы" Ұжымдық қауiпсіздiк кеңесiнiң шешімi, 1993 жылғы 22 қаңтардағы ТМД Жарғысы.
Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: Қазақстан Республикасының саяси, экономикалық, әлеуметтiк, экологиялық және ғылыми-техникалық мәселелерiн шешу.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
: Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдармен және шет мемлекеттермен ынтымақтастығын нығайту, Қазақстанның халықаралық ұйымдар, әмбебап және өзге де халықаралық конвенциялар хатшылықтары алдындағы борыштық мiндеттемелерiн орындауды қамтамасыз ету. Халықаралық маңызы бар iс-шараларды өткізудi уақытылы қамтамасыз ету (БҰҰ Бас Ассамблеясы, ВОИС, ОЭС, ИНТЕРПОЛ және т.б.).
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
002 |
|
Халықа-
|
|
|
|
2 |
|
100 |
Халықа-
|
1. Қазақстан
|
жыл
|
Қазақстан
|
3 |
|
101 |
ТМД-ның
|
Қазақстан
|
жыл
|
Қазақстан
|
4 |
|
102 |
Қазақстан Республи-
|
1. Қазақстан
|
жыл ішін-
|
Қазақстан
|
5 |
|
103 |
ТМД
|
Қазақстан
|
жыл ішін-
|
Қазақстан
|
6 |
|
104 |
Ұжымдық
|
Ұжымдық Қауiпсіздiк
|
жыл ішін-
|
Қазақстан
|
Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.07.31. N 470б қаулысымен.
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
: Тiкелей нәтижесi:
Қазақстан Республикасының 94 халықаралық ұйымдарда, конвенцияларда, ТМД-ның үлестiк және басқа да органдарында дауыс беру құқығымен қатысуы, мемлекет басшылығының бастамашылықтарын iлгерiлету мен iске асыру, экономикалық, әлеуметтік, экологиялық және ғылыми-техникалық мәселелердi шешу салаларындағы халықаралық ұйымдардың саясатын айқындау арқылы еліміздің ұлттық мүдделерiн қорғау.
Түпкi нәтижесi:
Қазақстанның дүниежүзілік қоғамдастыққа одан әрi интеграциялану жолымен сыртқы саяси және сауда-экономикалық мүддесiн қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасының халықаралық қоғамдастықтың мүшесi ретiнде аймақтық және жаһандық бағдарламаларды шешуге қатысуы, Қазақстан Республикасы азаматтарының құқығы мен бостандығын қорғауды қамтамасыз ету. Саясат, экономика, ғылым мен мәдениет салаларында шетел мемлекеттерiмен, халықаралық ұйымдармен көп жақты қатынасты дамыту және нығайту.
Қаржы-экономикалық нәтижесi:
Азиядағы өзара ықпалдасу мен сенiм шаралары кеңесi (АӨСШК) Хатшылығын - 141427,0 мың теңге, Қазақстан Республикасының Еуразиялық экономикалық қоғамдастығы жанындағы Тұрақты өкiлінің аппаратын - 17361,0 мың теңге, ТМД терроризмге қарсы орталығындағы комиссияда Қазақстан Республикасының өкiлін - 9690,0 мың теңге, ТМД Экономикалық Кеңесi жанындағы экономикалық мәселелер жөнiндегi комиссияда Қазақстан Республикасының өкілiн - 3708,0 мың теңге, Ұжымдық қауiпсіздік туралы шарт ұйымы жанындағы Тұрақты Кеңестегi Қазақстан Республикасы Өкiлетті өкілінің аппаратын - 37821,0 мың теңге ұстау. Қазақстан Республикасы үшін халықаралық ұйымдарға қатысуын iшкi және сыртқы тиiмдiлiктерiн ақшалай түрде бағалау мүмкiн болмайды.
Мерзiмдi уақыты:
Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдармен ынтымақтастығы бойынша Сарапшылық кеңестiң шешiмiне сәйкес Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдарға Төлем жоспарын және борыштық міндеттемелерінің орындалуын қамтамасыз ету.
Сапасы:
Халықаралық ұйымдардың жұмысының нәтижесiмен белгiленедi.
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
67-ҚОСЫМША
204 - Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлігі
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Мемлекеттік шекараны делимитациялау және демаркациялау"
деген 003 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
171253 мың теңге (бiр жүз жетпiс бiр миллион екi жүз елу үш мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: Қазақстан Республикасы Үкiметінің 1999 жылғы 7 мамырдағы "Қазақстан Республикасының Каспий теңiзiндегi мүдделерiн қамтамасыз ету жөнiндегi кейбiр шаралар туралы" N 542-30қ қаулысы, Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 1999 жылғы 1 қыркүйектегi "Қазақстан Республикасының Қырғыз Республикасымен, Ресей Федерациясымен, Түрiкменстанмен және Өзбекстан Республикасымен Мемлекеттiк шекарасын делимитациялау жөнiндегi Қазақстан Республикасының Yкiметтiк комиссиясы туралы" N 1283
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінің 2002 жылғы 19 желтоқсандағы "Трансшекаралық өзендердi пайдалану және қорғау жөнiндегi Қазақстан-қытай бiрлескен комиссиясының қазақстандық бөлiгінің құрамын бекіту туралы" N 1324
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінің 2003 жылғы 16 қазандағы "Қазақстан Республикасының Қырғыз Республикасымен, Түрiкменстанмен және Өзбекстан Республикасымен Мемлекеттiк шекарасын демаркациялау жөнiндегi бiрлескен комиссиялардағы Қазақстан Республикасының үкiметтік делегациясы туралы" N 1058
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: Қазақстан Республикасының аумақтық тұтастығын және Қырғыз Республикасымен, Түрiкменстанмен, Өзбекстан Республикасымен және Ресей Федерациясымен шекарасының мызғымастығын қамтамасыз ету, Каспий теңізінің құқықтық мәртебесi мәселелерiн реттеу, сондай-ақ трансшекаралық өзендердi пайдалану және қорғау, Қазақстан Республикасының ұлттық қауiпсiздігін нығайту.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
: Каспий теңiзінің құқықтық мәртебесiн белгілеу, жергiліктi жерлерде мемлекеттiк шекара сызығын шекаралық белгiлермен бекiту, Қазақстан Республикасының Ресей Федерациясымен, Қырғыз Республикасымен, Түрiкменстанмен және Өзбекстан Республикасымен мемлекеттiк шекарасын заңды түрде ресiмдеу, трансшекаралық өзендердi пайдалану және қорғау мәселелерiн реттеу.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
003 |
|
Мемле-
|
1. Қазақстан
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
: Тiкелей нәтижесi:
Келiссөздер жүргізу, 300 шекаралық (қазақстан-өзбек шекарасында - 200, қазақстан-қырғыз шекарасында - 100) белгiлердi орнату, шекара сызығы межеленген топографиялық карталарды басып шығару.
Түпкi нәтижелері:
Каспий теңiзінің түбiн мәжелеудің орта сызығын топографиялық карталарға түсiру, оларды сипаттау, жергiліктi жерлерде Қазақстан Республикасының Қырғыз Республикасымен, Түрiкменстанмен, Өзбекстан Республикасымен мемлекеттік шекара сызығын шекаралық белгiлермен бекiту, трансшекаралық өзендердi пайдалану және қорғау жөнiндегi келiсiмдерге қол қою.
Қаржылық-экономикалық тиiмділігi:
Қазақстан-өзбек мемлекеттік шекарасын - 58 705 мың теңгеге, Қазақстан-қырғыз мемлекеттiк шекарасын - 30 965 мың теңгеге, қазақстан-түрiкмен мемлекеттік шекарасын - 4 670 мың теңгеге демаркациялау жөніндегi жұмыстарды жүргізу, Каспий теңізінің құқықтық мәртебесiн белгiлеу жөнiндегi келiссөздердi жүргізуге - 20 910 мың теңге, Қазақстан Республикасының аумағындағы трансшекаралық өзендер мәселелерiн реттеу және қорғау жөніндегі іс-шараларға арналған қаражат - 9 870 мың теңге және Қазақстан Республикасының аумағында және одан тыс жерлерде Қазақстан Республикасының Қырғыз Республикасымен, Түрiкменстанмен, Өзбекстан Республикасымен және Ресей Федерациясымен мемлекеттiк шекарасын демаркациялау мәселелерi бойынша келiссөздерге қазақстандық делегацияның қатысуына - 35 426 мың теңге; байланыс қызметiне - 10 707 мың теңге.
Мерзiмдi уақыты:
Демаркациялау, Каспий теңізiнiң құқықтық мәртебесiн анықтау, трансшекаралық өзендердi пайдалану және қорғау мәселелерi бойынша келiссөздердi жоспарлы түрде жүргізу және қол жеткiзiлген уағдаластықтарға сәйкес қажеттi демаркациялық жұмыстарды орындау.
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
68-ҚОСЫМША
204 - Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлігі
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Шетелдiк iссапарлар"
деген 005 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
800336 мың теңге (сегiз жүз миллион үш жүз отыз алты мың теңге).
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 10 сәуiрдегi "Республикалық бюджетте "Шетелдiк iссапарлар" бағдарламасы бойынша көзделген қаражатты пайдалану ережесi туралы" N 410
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінің 2003 жылғы 11 ақпандағы "Республикалық және жергiлiкті бюджеттердiң қаражаты есебiнен шетелдiк iссапарларға арналған валюталық қаражатты жұмсауды ретке келтiру жөнiндегi шаралар туралы" N 148
қаулысы
.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: мемлекетаралық қарым-қатынастарды дамыту, Қазақстан Республикасының оң сипаттағы имиджiн iлгерiлету, Қазақстан Республикасының әлемдiк қоғамдастықта сауда-экономикалық, ғылыми-техникалық және мәдени қатынастар саласындағы қарым-қатынастарын кеңейту.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
: Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдардың, конференциялардың, кеңестердің, форумдардың қызметiне қатысуын қамтамасыз ету, әлемдік қоғамдастықтың мүшесi ретінде жаһандық және өңiрлiк проблемаларды шешуде Қазақстан Республикасының рөлін арттыруға жәрдемдесу.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
005 |
|
Шетелдiк
|
Мемлекеттік
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
: Тiкелей нәтижесi:
Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, сондай-ақ үкiметтiк делегациялардың шетелдiк сапарларын өткiзу, Қазақстанның сессияларда, конференцияларда, мәжiлiстерде, симпозиумдарда, саммиттерде, форумдарда, екi және көп жақты келiссөздерде, консультацияларда, соның ішінде Қазақстан Республикасының Дүниежүзiлiк Сауда Ұйымына кiруiне байланысты келiссөздерде, Бiртұтас экономикалық кеңiстiктi қалыптастыру жөнiндегi халықаралық-құқықтық шарттардың жобаларына қатысты сарапшылардың консультацияларында өкiлдiк ету, соның iшiнде электрондық үкiмет құру, билер соты институтын құру, мемлекеттiк-жеке меншік әрiптестiк үлгiлерiн ендiру секiлдi салаларды зерделеу және тәжiрибе алмасу және тағы басқалары.
Iс-шаралардың жоспарланып отырған саны 817.
Түпкi нәтижесi:
Халықаралық құқықтық құжаттарды (келiсiмдер, шарттар, меморандумдар) пысықтау және оларға қол қою, тәжiрибе алмасу және тиімді ынтымақтасу орнату, әрiптестік, iскерлiк байланыстарды жолға қою, сауда-экономикалық, ғылыми-техникалық және мәдени қатынастар саласындағы ынтымақтастықты үйлестiру, Қазақстанның экономикасына инвестициялар тарту, әлемдiк тауарлар мен қызмет көрсетулерге қол жеткізу, қазақстандық тауарлардың сатып-өткiзу нарығын кеңейту, тауарларды экспорттау кезiндегi кеден баж салығын азайту және т.б. Қаржылық-экономикалық нәтижесi:
Елден тысқары жерлерге қызметтік iссапарға жiберiлген бiр адамның (жетекшi маман) 4 күн кезеңге Мәскеу қаласына (Ресей) бiр iссапарға жiберiлген шығындары - 132 768,0 теңге және 4 күн кезеңге Мәскеу қаласына (Ресей) бiр iссапарға жiберiлген бiр адамның (Министр) шығындары - 345586,27 теңге (бiр сапарға арналған орташа мөлшердегi шығындар - 239 177,13 теңге құрайды);
- Ресейге бiр iссапарға арналған бiр адамның шығыны - 132 768,0 теңге және Үндiстан, ҚХР (Гонконг), Оңтүстiк Корея, Чили, Филиппин елдерiне бiр сапарға арналған бiр адамның шығыны - 1 828 942,76 теңге (бiр сапарға арналған орташа мөлшердегi шығындар 980 870,38 теңге құрайды).
Іссапарға жiберiлген бiр адамның орташа шығындарын негiзге алып, осы бағдарламаның қаржылық-экономикалық тиiмдiлiгi туралы қорытынды жасау есеп-қисаптан көрініп тұрғанындай дұрыс болмайды, өйткенi бiр iссапарға арналған шығыстарға жіберілген адамның лауазымы, (мәселен, министрдің тәуліктік ақысына 20 пайыз үстемақы, 5* қонақ үйдің бiр орынды бiр орын нөмiрінің құны шегінде жатын орны, "Бизнес" класс бойынша авиабилет құнының жолақысы қосылады), iссапарлық қызметi, iссапарға жiберiлген ел сияқты факторлар ықпал етедi, өйткенi әрбiр елдің тәулiктiкақы және жатын орны нормалары әртүрлi.
Мерзiмдi уақыты:
Басталғанға дейiнгi әрбiр шетелдiк iссапарға ақшалай қаражатты бөлу туралы шешім қабылдау.
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
69-ҚОСЫМША
204 - Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлігі
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Өкiлдiк шығындар"
деген 006 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 997920 мың теңге (тоғыз жүз тоқсан жетi миллион тоғыз жүз жиырма мың теңге).
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: Қазақстан Республикасы Президентiнің 1999 жылғы 16 шілдедегі "Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк протоколын бекiту туралы"
N 173
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінің 2003 жылғы 20 наурыздағы "Республикалық бюджетте "Өкiлдiк шығындар" бағдарламасы бойынша көзделген қаражатты пайдалану ережесi мен өкiлдiк шығындардың нормаларын бекіту туралы" N 281
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: Қазақстан Республикасының мемлекетаралық қатынастарын дамыту және оның оң сипаттағы имиджiн iлгерiлету.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
: Қазақстан Республикасында ресми делегациялардың, соның iшiнде шетелдiк делегациялардың қатысуымен кеңестер мен семинарлар, салтанатты және өзге де өкiлдiк iс-шараларды өткiзудi қамтамасыз ету, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентiнің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік хатшысының және Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрiнің шетелдiк сапарлары кезіндегi өкiлдiк шығындары.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегі iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
006 |
|
Өкiлдiк
|
1. Ресми
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтілетiн нәтижелер:
Тiкелей нәтижесi:
Сессиялар, конференциялар, мәжiлiстер, симпозиумдар, саммиттер, форумдар, екi және көп жақты келiссөздер, консультациялар өткізу, оның ішінде АӨСШК, Әлемдiк және дәстүрлi дiндер лидерлерi съезiнің, Дүниежүзiлiк экономикалық форумның, Еуразиялық медиафорумның шеңберiнде өткiзілетiн жоғарғы деңгейдегi кездесулер, Қазақстан Республикасының Дүниежүзiлiк сауда ұйымына кiруi жөнiндегi келiссөздер процесiн жүргiзу, Бiртұтас экономикалық кеңiстiк қалыптастыру жөнiндегi халықаралық-құқықтық шарттар жобаларына қатысты сарапшылар консультацияларын және т. б. өткiзу. Iс-шаралардың жоспарланып отырған саны 387.
Түпкі нәтижесi:
Халықаралық-құқықтық құжаттарды (келiсiмдер, шарттар, меморандумдар) пысықтау және қол қою, өзара тиiмдi ынтымақтастықты орнату, серiктестік, iскерлiк байланыстарды жолға қоюда тәжiрибе алмасу, сауда-экономикалық, ғылыми-техникалық және мәдени қатынастар саласындағы ынтымақтастықты үйлестiру, Қазақстан экономикасына инвестиция тарту, тауарлар және қызмет көрсетулердің әлемдiк рыногына шығу, қазақстандық тауарларды өткiзу рыноктарын кеңейту, тауарларды экспорттау кезiнде кедендiк баж салығын азайту және т. б.
Қаржылық-экономикалық нәтижесi:
Ресми делегацияларды қабылдауға байланысты бiр өкiлдiк iс-шараны өткізуге арналған шығындармен айқындалады. "Өкілдiк шығындар" бағдарламасын iске асыру барысында көрсетiлетiн қызметтердің бiрлiгiне арналған шығындардың жоспарланған көлемiн iс жүзiндегi шығындардың көлемiмен салыстыру мyмкiн емес, өйткенi барлығы осы iс-шараға қатысатын делегациялар мүшелерiнiң санына және олардың мәртебесiне байланысты. Адамның немесе iс-шараның саны жөнiндегi орташа арифметикалық деректер жұмсалған қаражатты тиiмдi пайдалану туралы анық ақпарат бере алмайды, мәселен: "Экономикалық ынтымақтастық ұйымына мүше елдердің жоғары лауазымды тұлғаларының отырысын және Сыртқы iстер министрлерi кеңесiнің 15-мәжiлiсiн өткізуге" 11388577,0 теңге сомасында бюджеттiк қаражат бөлiнді, қатысқандардың саны 250 адам. Бiр адамға арналған шығындардың орташа мөлшерi 455540 теңге құрады, ал Сенiм грамотасын тапсыру 28600,0 теңге құрайды, оған қатысқандардың саны 14 адам. Бiр адамға арналған шығындардың орташа мөлшерi 2042,0 теңге құрайды.
Мерзiмдi уақыты:
Басталғанға дейiнгi өкiлдiк шығындарды талап ететiн iс-шараларды өткiзуге арналған ақшалай қаражатты бөлу туралы шешім қабылдау.
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
70-ҚОСЫМША
204 - Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлігі
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Қазақстан Республикасының дипломатиялық
өкiлдiктерiн орналастыру үшiн шетелде жылжымайтын мүлiк
объектілерiн сатып алу және салу"
деген 009 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 1555455 мың теңге (бiр миллиард бес жүз елу бес миллион төрт жүз елу бес мың теңге).
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.
N 470б
қаулысымен.
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: Қазақстан Республикасы Президентiнің 2004 жылғы 4 ақпандағы "Қазақстан Республикасының Дипломатиялық және оған теңестiрiлген өкiлдiгi туралы ереженi бекіту туралы" N 1287
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Үкiметінің "Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлiгiнің шетелдердегi мекемелерiнің жылжымайтын мүлiк объектiлерiн сатып алуы және жалға алуы, үй-жайлары мен ғимараттарының күрделi құрылысы мен жөндеуi туралы" 1996 жылғы 19 қыркүйектегi N 1144
қаулысы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "Қазақстан Республикасының Италия Республикасындағы Елшілiгiнің әкiмшiлiк ғимараты мен Төтенше және Өкiлетті Елшісінің резиденциясын жобалау және салу (қайта жаңғырту) туралы" 2004 жылғы 24 желтоқсандағы N 1371
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: Қазақстан Республикасының дипломатиялық және оған теңестірiлген өкiлдiктерiн, консулдық мекемелерiн және Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет персоналын шетелдерде орналастырудың тиiстi жағдайларын қамтамасыз ету. Шетелдерде әкiмшілiк және тұрғын үй-жайларды жалға алудың әкімшілік шығыстарын қысқарту. Қазақстан Республикасының шетелдердегi оң бет-бейнесiн қалыптастыру.
5. Бюджеттік бағдарламаның мiндеттерi
: шетелде әкiмшілік және тұрғын үйге арналған ғимараттарды Қазақстан Республикасының меншiгiне сатып алу және құрылысын салу.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
009 |
|
Қазақ-
|
Келесi жобаларды iске
|
жыл
|
Қазақстан
|
Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.12.27. N 1291 қаулысымен.
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
: Тiкелей нәтижесi:
Қазақстан Республикасының шетелдердегi дипломатиялық және оларға теңестiрiлген өкiлдiктерiн және дипломатиялық қызмет персоналын әкiмшілік және тұрғын үйлерге орналастыру үшін өз меншігiндегi (Нью-Йорк (АҚШ пен Майндағы Франкфурт (ГФР) қалаларында 2 сатып алынған және Рим (Италия Республикасы)) қаласындағы 1 салынған (жаңғыртылған) және Пекин қаласында (Қытай Халық Республикасы) 1-салынған жылжымайтын мүлiк объектiлерiнің болуы.
Түпкi нәтижесi:
Қазақстан Республикасының шетелдердегi дипломатиялық және оған теңестiрiлген өкiлдiктерiн әкімшілiк және тұрғын үй мақсатындағы өз меншiгiндегi ғимараттарға орналастыру, Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет персоналының шетелде еңбек ету және өмiр сүру жағдайларын жақсарту, әкiмшілiк және тұрғын үй-жайды жалға алудың әкімшілік шығыстарын қысқарту.
Қаржы экономикалық нәтижесi:
Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет персоналының шетелдегi мекемелерiнде өз меншiгiндегi ғимараттарға орналастыру жолымен әкiмшілiк және тұрғын үйлердi жалға алуға арналған әкiмшілiк шығыстарын қысқарту арқылы қол жеткiзіледi.
Сапасы:
Бюджеттік бағдарламаны - мердiгерлiк ұйымдардың құрылысты салу кезiнде жұмыстарды орындауына (техникалық қадағалау), шетелдерде жылжымайтын мүлiк объектiлерiн сатып алу кезiнде қолайлы нұсқаларын iрiктеу барысында талаптардың сақталуына тиiстi бақылау жасауды жүзеге асыру есебiнен қамтамасыз етiледi.
Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.12.27.
N 1291
қаулысымен.
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
71-ҚОСЫМША
204 - Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлігі
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Қазақстан Республикасының шетелдiк мемлекеттерге заңсыз
әкелiнген және саудалаудың құрбандары болған, сондай-ақ
шет елдерде басқа қылмыстардан зардап шеккен және форс-мажорлық жағдайларда қалған азаматтарына қаржылық көмек көрсету"
деген 010 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 12920 мың теңге (он екi миллион тоғыз жүз жиырма мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: Қазақстан Республикасының
Конституциясы
, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 7 наурыздағы "Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметi туралы"
Заңы
, Қазақстан Республикасы Президентінің 1999 жылғы 27 қыркүйектегi "Қазақстан Республикасының Консулдық жарғысын бекіту туралы" N 217
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 11 ақпандағы "Республикалық және жергiлiктi бюджеттердің қаражаты есебiнен шетелдiк iссапарларға арналған валюталық қаражатты жұмсауды ретке келтiру жөніндегi шаралар туралы" N 148
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
: шет мемлекеттерге заңсыз түрде әкелiнген, сауда-саттықтың құрбандары болған, шетелде басқа да қылмыстардан зардап шеккен және кездейсоқ жағдайларға тап болған Қазақстан Республикасының азаматтарын қорғауды және оларды мемлекетке қайтаруды қамтамасыз ету.
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
: шетелде зардап шеккен Қазақстан Республикасының азаматтарына қаржылық көмек көрсету, Көшi-қон жөнiндегi Халықаралық ұйыммен, Қазақстан Республикасының және өкілдік орналасқан елдің құқық қорғау органдарымен, трафиктің құрбандарына көмектесетiн қоғамдық ұйымдармен бiрлесiп iс-қимыл жасап, трафиктiң құрбандары болған Қазақстан Республикасы азаматтарын босатуды және елге қайтаруды ұйымдастыру, бұқаралық ақпарат құралдарының арналарын пайдалана отырып, өкілдiк орналасқан елде және Қазақстан Республикасында ақпараттық-насихат жұмыстарын жүргiзу.
6. Бюджеттік бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
010 |
|
Қазақ-
|
1. Қазақстан
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
: Тікелей нәтижесi:
Шетелде болған уақытысында Қазақстан Республикасының азаматтарына бiржолғы материалдық көмек көрсету және осындай көмекке зәру Қазақстан Республикасының азаматтарын отанымызға жөнелту.
Түпкi нәтижесi:
Адамдарды саудалаумен айналысатындардың немесе олармен байланысты адамдардың тарапынан саудалаудың, қауiп-қатердiң немесе қорқытып-үркiтудің құрбандары болған Қазақстан Республикасы азаматтарын тиiмдi қорғауды қамтамасыз ету, олардың қауiпсiздiгін және мүмкіндiгiнше, Қазақстан Республикасына өз еркiмен оралуын қамтамасыз ету және Қазақстан Республикасынан тысқары жерлерде болған уақытысында мемлекеттің қамқорлығына қатысты Қазақстан Республикасы азаматтарының сенiмдiлiгiн арттыру, шетелде өз азаматтарының құқықтары мен мүдделерiн қорғауды нақты, iс жүзiнде жүзеге асыратын республика ретінде әлемдiк қоғамдастықта Қазақстан Республикасының имиджiне оң сипатта ықпал ету.
Қаржылық-экономикалық нәтижесi:
Шетелде зардап шеккен Қазақстан Республикасының бiр азаматын қорғауға және Қазақстан Республикасына жөнелтуге арналған шығындармен айқындалады. Зардап шеккен бiр адам шығындарының орташа мөлшерi 173972,6 теңге құрайды (100 000 АҚШ доллары: 73 адам х 127,0).
Мерзiмдi уақыты:
Шетелде құқықтық көмекке мұқтаж Қазақстан Республикасының әрбiр азаматына мемлекеттің тиiмдi көмек көрсетуiмен.
Сапасы:
Шетелде зардап шеккен Қазақстан Республикасы азаматтарының Отанына оралған нақты санымен.
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2005 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1235 қаулысына
72-ҚОСЫМША
204 - Қазақстан Республикасы Сыртқы iстер министрлігі
Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшісi
2006 жылға арналған
"Қазақстанда тұратын этностардың тарихи шығу елдерiмен
қатынастарын нығайту және шетелде Қазақстан
Республикасындағы этникалық келiсiмдi насихаттау"
деген 011 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 282702 мың теңге (екi жүз сексен екi миллион жетi жүз екi мың теңге).
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
: Қазақстан Республикасы Президентiнің 2002 жылғы 26 сәуiрдегi "Қазақстан халықтары Ассамблеясының стратегиясы туралы және Қазақстан халықтары Ассамблеясы туралы ереже" N 856
Жарлығы
, Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 23 сәуiрдегi "Қазақстан халықтары Ассамблеясының институтын бекіту туралы" N 1561
Жарлығы
.
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi
:
республикалық бюджеттiң қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
: "Қазақстан 2030" стратегиялық міндеттердi іске асыруда, қоғамдағы тұрақтылық пен келiсiмдi нығайтуда және қазақстандық халықты, оның күштi мемлекеттiлiгiн, ашық азаматтық қоғамды қалыптастыру процесiнде Қазақстан халықтары Ассамблеясының рөлiн арттыру, Қазақстан этностарының тарихи шығу тегi елдерiмен өзара тиiмдi ынтымақтастықты дамыту, этникааралық қатынастарды үйлесiмдi дамыту, Қазақстан Республикасының оң сипаттағы имиджiн нығайту.
5. Бюджеттік бағдарламаның мiндеттерi
: мемлекеттiк тiлдің және қазақ халқы мәдениетiнің негізгi рөл ойнауы жағдайында азаматтық және рухани мәдени ортақтық негізiнде Қазақстан этностарын шоғырландыру арқылы қазақстандық бiрегейлiктi қалыптастыру, этникааралық қатынастар саласында мемлекеттiк органдар мен азаматтық қоғам институттарының өзара тиімдi iс-қимылын қамтамасыз ету, Қазақстандағы этникалық үйлесімдi қарым-қатынасты қамтамасыз етуде этномәдени бiрлестiктердің күш-жiгерiн кiрiктiру, шетелдiк iскер және қоғамдық топтардың ақпараттану деңгейiн көтеру және Қазақстан Республикасына деген оң көзқарастарын қалыптастыруға жәрдемдесетiн iс-шараларды, конференцияларды, таныстыру рәсiмдерін, сапарлар алмасуларды ұйымдастыру және қамтамасыз ету.
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Кіші
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
010 |
|
Қазақ-
|
Шетелдерде өкiлдік
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
: Тiкелей нәтижесi:
Қазақстан Республикасында тұратын этностардың тарихи Отаны болып табылатын Германияда, Кореяда, Ресей Федерациясында және басқа да елдерде қазақстандық әртiстердің гастролдік концерттерiн өткізу, конференцияларды, тұсаукесерлердi және де басқа iс-шараларды өткізу, сапарлармен алмасу, тиiстi әдебиетпен қамтамасыз ету.
Түпкi нәтижесi:
Қазақстан Республикасында тұратын этностардың тарихи шығу тегi болып табылатын Германиямен, Кореямен, Ресей Федерациясымен және басқа да елдермен қатынастарды нығайту және халықтың осыған қатысы бар топтарын қамтитын өмiр сапасын арттыру мақсатында Қазақстанда жүзеге асырылып жатқан реформалар мен жобалардың сапасына ықпал ету.
Қаржы-экономикалық нәтижесi:
Iс-шараны өткiзуге арналған шығындар - 282 702,0 мың теңге.
"Өкілдік шығындар" бағдарламасын iске асыру барысында көрсетiлетiн қызметтердің бiрлiгiне арналған шығындардың жоспарланған көлемiн iс жүзiндегi шығындардың көлемiмен салыстыру мүмкiн емес, өйткенi барлығы осы іс-шараға қатысатын делегациялар мүшелерінің санына және олардың мәртебесiне байланысты.
Адамның немесе іс-шараның саны жөнiндегi орташа арифметикалық деректер жұмсалған қаражатты тиiмдi пайдалану туралы анық ақпарат бере алмайды.
Мерзімдi уақыты:
Көзделген іс-шараларды толық көлемде қаржыландыруды қамтамасыз ету.
Сапасы:
Қазақстан Республикасындағы үйлесiмдi этникааралық келiсiмдi және
130-дан астам ұлттардың тату-тәттi тiршілік етуiн шетелде насихаттауды қамтамасыз ететiн мемлекеттiк қызмет көрсетулердi алушылардың қажеттiлiгiн қанағаттандыру.